#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/07/2008 20:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η δεσποινίς Σανκό και ο Foday Sanko

Αναγνώστης μας επεσήμανε το παρακάτω κείμενο, που δημοσιεύεται στο μπλογκ pamkgyzi.blogspot.com: 

Η απαστράπτουσα δεσποινίς Σανκό (Sanko) από τη Σιέρα Λεόνε, που συνόδευσε τον Αλέξη Τσίπρα στη δεξίωση του Προέδρου της Δημοκρατίας προσείλκυσε, δικαίως, την προσοχή των ΜΜΕ. Ευκαιρίας δοθείσης, ο πρόεδρος του ΣΥΝ έκανε το κομμάτι του δηλώνοντας: «Με συνοδεύει η δεσποινίς Σανκό μετανάστρια δεύτερης γενιάς από τη Σιέρα Λεόνε, γιατί θέλω να δείξω ότι σ' αυτή τη χώρα οι μετανάστες πρέπει να έχουν δικαιώματα»… Όμως το όνομα Σανκό κάτι μου έλεγε. Και δεν κρύβω ότι με τσίγκλησε μια εξομολόγηση που έκανε η δεσποινίς Σανκό μακριά από τα μικρόφωνα, σε δημοσιογράφους: «Δε μπορώ να επιστρέψω στη χώρα μου, γιατί κινδυνεύω λόγω της συνωνυμίας μου με αυτό το υποκείμενο». Ποιο ήταν αυτό το υποκείμενο;



Σκαλίζοντας το νου μου, με τη βοήθεια του διαδικτύου είναι αλήθεια, θυμήθηκα. Το 1991, το Ενιαίο Επαναστατικό Μέτωπο, μια οργάνωση που δημιουργήθηκε στο «επαναστατικό εκκολαπτήριο του συνταγματάρχη Γκαντάφι», υπό την ηγεσία του Φονταίη Σανκό (Foday Sanko), άρχισε αντάρτικο κατά της στρατιωτικής Χούντας που κυβερνούσε τη χώρα. Λόγω της ανικανότητας του καθεστώτος, αλλά και των πραξικοπηματιών που ανέτρεψαν τον τότε Πρόεδρο Μομό, με διεθνή παρέμβαση αποκαταστάθηκε, μετά από 30 χρόνια, η Δημοκρατία, εξελέγη Πρόεδρος και Κοινοβούλιο.




Το Ενιαίο Επαναστατικό Μέτωπο όμως, που στα προηγούμενα έξι χρόνια είχε γίνει ο φόβος και ο τρόμος του πληθυσμού διότι στρατολογούσε βίαια παιδιά και ακρωτηρίαζε ή δολοφονούσε όσους άνδρες τολμούσαν να μην δείξουν την ενθουσιώδη υποστήριξή τους, δεν το ενδιέφερε η Δημοκρατία. Το ενδιέφερε ο έλεγχος της χώρας για την εκμετάλλευση των αδαμαντωρυχείων. Όταν, πέντε χρόνια αργότερα πολυεθνική αφρικανική δύναμη με την υποστήριξη των Βρετανών έβαλε τέρμα στην τρομοκρατία του Ενιαίου Επαναστατικού Μετώπου, που τόσα χρόνια με την υποστήριξη του Γκαντάφι και πουλώντας παράνομα διαμάντια, είχε δολοφονήσει 50.000 αμάχων και είχε ακρωτηριάσει δεκάδες χιλιάδες άλλους, ο υπέροχος κύριος Σανκό συνελήφθη και κλήθηκε να λογοδοτήσει για τα εγκλήματα του. Πέθανε από καρδιακή προσβολή πριν δικαστεί.Τι μου ήρθε και τα θυμήθηκα όλα αυτά; Μα στην Αφρική το όνομά σου δηλώνει το σόι σου, την ευρύτερη οικογένεια δηλαδή, στην οποία ανήκεις. Δεν είναι Ελλάδα που οι μισοί Έλληνες ακούνε στο όνομα Παπαδόπουλος χωρίς να έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Και το ερώτημά μου είναι: Πόσο μακρινή είναι η συγγένεια της δεσποινίδος Σανκό με το χασάπη της Σιέρρα Λεόνε; Προσωπικά εύχομαι να είναι πολύ, μα πάρα πολύ μακρινή

FactorX: Δεν γνωρίζουμε ποιες είναι οι οικογενειακές συγγένειες στην Σιέρα Λεόνε. Το κείμενο προκάλεσε την προσοχή μας εξαιτίας της δήλωσης που υποτίθεται ότι έκανε off the record η δεσποινίς Σάνκο. «Δε μπορώ να επιστρέψω στη χώρα μου, γιατί κινδυνεύω λόγω της συνωνυμίας μου με αυτό το υποκείμενο». Αν την έκανε τότε ο κ. Τσίπρας πρέπει να αρχίσει να ψάχνει οικογενειακά δένδρα στην Αφρική. Αν δεν την έκανε πρέπει το δημοσίευμα στο pamkgyzi να διαψευσθεί αμέσως. Εμείς πάντως ευχόμεθα από βάθους καρδιάς να υπάρξει διάψευση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σπύρος avatar
    Σπύρος 26/07/2008 21:04:16

    Υπερβολές βρέ παιδιά...
    Δηλαδή εάν ήμουν μακρινός ανηψιός τού Παττακού θα μέ τρέχανε στά δικαστήρια ως υπεύθυνο γιά την Χούντα??
    Αλλο οι κινήσεις εντυπωσιασμού τού Τσίπρα και άλλο η μικρή απο τήν Σιέρα Λεόνε..
    Υ.Γ.
    Διάβασα βέβαια στο blog και ένα σχόλιο αναγνώστη περί ΄Ναζιστικής ΄αντίληψης περί ΄Συλλογικής Ευθύνης΄...
    Φυσικά και συμφωνώ ότι οι θεωρίες τής ΄Συλλογικής ευθύνης΄είναι ολοκληρωτικές,όμως αναρωτιέμαι εάν αυτοί πού τρέχουν να προστατέψουν τον Αλέξη σε κάθε σχόλιο(εστω και κακόβουλο)πού γίνεται γι΄αυτόν θα είχαν τήν ίδια αντίληψη γιά τούς Σέρβους επι παραδείγματι...
    Θυμάμαι πολλούς ΄αριστερούληδες΄και ΄ανανεωτικούληδες΄να χρεώνουν ΄Συλλογική ευθύνη ΄στούς Σέρβους ,όπως και πολλοί Ευρωπαίοι ταγοί φυσικά, επειδή εξέλεξαν τον Μιλόσεβιτς...
    Και καταδίκαζαν συλλήβδην τον Σερβικό Λαό δικαιολογώντας τους βομβαρδισμούς...
    Οπως έκανε και η Liberation...
    Eλπίζω λοιπόν να μήν υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά γιά την ΄Συλλογική Ευθύνη΄...................

  2. Factorx avatar
    Factorx 26/07/2008 21:22:53

    Τον συναντάμε και με τα δυο επώνυμα ανάλογα αν είναι τον προφέρουν γαλλικά, η αγγγλικά. Πχ:
    Rebel leader, Foday Sanko, dies in Sierra Leone ...
    ή Foday Sankoh, 65, who led one of West ...

    CNN.com -3 Apr 2006 ... Foday Sanko, who was the leader of the rebel group in Sierra Leone, was backed by Charles Taylor. Both men were trained by Moammar Gadhafi? ...

  3. Γεω-Πόνος avatar
    Γεω-Πόνος 26/07/2008 21:57:02

    http://geo-ponos.blogspot.com/2008/07/blog-post_4790.html

  4. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 26/07/2008 22:16:12

    Το θέμα δεν είναι η κοπέλα. Το θέμα είναι τι θα κάνουμε με τους μετανάστες δεύτερης γενιάς. Το πρόβλημα το αντιμετωπίζουν άτομα από διαλυμένες χώρες στις οποίες δε μπορούν να πάνε ούτε κατά διάνοια. Αν μπορούσαν να πάνε θα καταγράφονταν στις χώρες τους στα εκεί ληξιαρχεία και με το διαβατήριό τους θα έρχονταν εδώ και θα έπαιρναν άδεια παραμονής. Γίνεται με μια σειρά ανατολικούς σε όλη την Ευρώπη. Κι εγώ εδώ που είμαι είμαι με τα χαρτιά μου τα νόμιμα από την Ελλάδα δηλωμένος στην υπηρεσία αλλοδαπών κι έχω την ανάλογη άδεια παραμονής. Δε μπορώ λοιπόν να ακούω αυτή την προπαγάνδα.

    Τώρα ας υποθέσουμε ότι η κοπέλα έχει κάποιο σχέση με το Σανκό. Αυτό υποδηλώνει ότι κάποιοι μετανάστες είναι στη χώρα μας και απλά δεν είναι ''καθαροί.'' Κάτι κουβαλάνε από βαριά αδικήματα στην πλάτη μέχρι αρρώστιες. Χώρια που οι Νιγηριανοί ασχολούνται με μαύρες μαγίες Βουντού και τα σχετικά και είχαμε και θανάτους σε τελετές και μετά έκαναν τους κινέζους. Ε ρε μάγκες σε ένα τέτοιο περιβάλλον δε θέλω να ζω. Κακό είναι?

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/07/2008 22:31:54

    Τι μανία και αυτή με τον Τσίπρα;

    Δεν περνάει μέρα, που να μη του ρίχνονται τόννοι λάσπης. Γιατί άραγε;

    Αν και δεν θα συμφωνήσω με το 1ο Σχόλιο, "για κόψιμο κομματικών ενισχύσεων", δεν μπορώ παρά να επισημάνω, πως η παρουσία ΣΥΡΙΖΑ (και Τσίπρα) είναι αυτό που ενοχλεί πολλούς και για λόγους που αντιλαμβανόμαστε όλοι.

    Όμως τη στιγμή που τρέχουν τόσα σοβαρά προβλήματα, (Πέραμα, Φωτιές, Μίζες , Ανεργία , Δικαστικοί, Ακρίβεια, Φορολογική επέλαση, Περικοπές Εργατικών Δικαιωμάτων, Υγεία, κ.α..), είναι πράγματι γελοίο, τέτοια επίθεση και με τέτοια ένταση.

    Λες και αυτός είναι το πρόβλημα μας, λες και αυτός κυβερνάει τη χώρα.
    Ας είναι όμως, λάσπη είναι θα περάσει.

    Άλλωστε, όπως λένε στο χωριό μου, "πετροβολάν το δέντρο που έχει καρπούς".

    Και ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως και με το πρόγραμμα που θα παρουσιάσει το φθινόπωρο, θα επιβεβαιώσει τις ελπίδες όσων προσβλέπουν σ'αυτόν, έχοντας απηυδήσει από το σάπιο και βρώμικο δικομματισμό, που όχι περιέργως, παραμένει στο απυρόβλητο...

  6. Factorx avatar
    Factorx 26/07/2008 22:44:56

    Ε οχι και καθε ημερα. Δυο ημέρες ασχολούμεθα μαζί του

  7. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 26/07/2008 22:48:27

    Μπορεί να κάνω αυστηρή κριτική στον Τσίπρα, αλλά αυτή είναι εντελώς από τα αριστερά. Συγκρινόμενος με Κωστάκη, Γιωργάκη, Αλέκα και Καρατζαφέρη είναι η μέρα με την νύχτα. Αν, δε, τα πολιτικά πράγματα πάνε έτσι όπως είναι τώρα μέχρι τις εκλογές, Τσίπρα θα ψηφίσω, ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ γιατί είναι νέος και δηλώνει αριστερός.

  8. μανώλης avatar
    μανώλης 26/07/2008 22:50:57

    Φάουλ Factorx για να μην πω πέναλτυ και μόνο που αναδημοσίευσες αυτό το κείμενο.

  9. Factorx avatar
    Factorx 26/07/2008 23:05:19

    @μανώλης.Γιατί δεν ακούγονται όλες οι απόψεις;

  10. Factorx avatar
    Factorx 26/07/2008 23:08:00

    @ "νήπιος γέρων" . Τι ενοείς οτι κάνω κριτική απο΄δεξιά; Μία είναι η κριτική νήπιε γέροντα. Και έτσι πληροφοριακά, το μπλογκ που το έγραψε είναι κι αυτοί "αριστεροί" και θα συμφωνούσες σε πολλά μαζί τους.

  11. Factorx avatar
    Factorx 26/07/2008 23:35:52

    @νήπιος γέρων. Και άλλοι θα ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ, αλλά για να τελειώνουμε με τον δικομματισμό. και οχι επειδή είναι "αριστερά". Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν θα μιλάμε για τις ανοησίες που κάνουν.

  12. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 26/07/2008 23:39:19

    Εγώ την άλλη φορά θα ψηφίσω Έλληνες Κυνηγούς. Υπάρχει κόμμα μη γελάτε

  13. dona E avatar
    dona E 26/07/2008 23:49:23

    Μου φαινεται πως ο χωρος αυτος δεν μπορει να απαλαγει απο το παλαιο 'Ρηγας Φεραιος καθε σεξυ νεολαιος'.Life style καποιου ειδους ,marketing αναλογο ολα τα κολπα της αγορας τελος παντων.Αυτο εσας τους παλιους του χωρου δεν σας ειναι ορατο?Πως μπορειται να περιμενετε να βγει κατι με μια δυναμικη ,(νεο), με τετοια παλιες μεθοδους?Αν πραγματικα ο ΣΥΡΙΖΑ ενδιαφερεται για τους μεταναστες ας αναδειξει τα προβληματα που εχουν δεν χρειαζεται να τους παει βολτα στο Χολλυγουντ ξαφνικα.Και μετα...γεια σας! Τι χαλασμενα πραγματα για εναν νεο ανθρωπο!

  14. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 27/07/2008 00:11:32

    @Factorx: Δεν αναφερόμουν σε σένα ούτε σε κανέναν άλλον. Επειδή τα χώνω κι εγώ συχνά - πυκνά στον Τσίπρα, με στόχο να γίνει καλύτερος, ένοιωσα την ανάγκη να το διευκρινίσω αυτό. ΓΙΑΤΙ, σκέφτομαι...

    Έρχονται εκλογές. Οι επιλογές είναι συγκεκριμένες. Το λευκό και το άκυρο είναι στην ουσία ψήφος συμπαράστασης στον δικομματισμό. Πρέπει να πάρουμε θέση. Στους στραβούς, λοιπόν, ο μονόφθαλμος ξεχωρίζει. Μακάρι μα ήταν αμφι-ανοιχτομάτης και Τσε Γκεβάρα, μαζί. ΑΝ ήταν τέτοιος, όμως, δεν θα είχε γίνει, ΗΔΗ, Επανάσταση, φίλε; Μέχρι να βρεθεί, λοιπόν, ο "τέτοιος", ας μην κάνουν, τουλάχιστον, πάρτυ στον σβέρκο μας οι 55ρηδες Κωστακογιωργάκηδες και οι λοιπές λινάτσες με τα βαμμένα μαλλιά.

    Άλλος μπορεί να πει ότι το ΚΚΕ αξίζει τον ρόλο του μονόφθαλμου. Δεκτό. Εγώ δεν ψηφίζω ΚΚΕ, για ιστορικούς, ιδεολογικούς και, εν τέλει, αισθητικούς λόγους.

  15. Ένας avatar
    Ένας 27/07/2008 00:34:30

    Όπα! Να και η ναζιστική αρχή της οικογενειακής ευθύνης. Τι παλληκάρια είσαστε ρε σεις. Να ψάχνετε την όποια συνωνυμία μιας ταλαίπωρης μετανάστριας κοπελίτσας για να αποδείξετε τι ρε; Ότι το κοριτσάκι δεν πρέπει να έχει δικαιώματα; Αει σιχτίρι ρε μικρόψυχοι εθνοπαράφρονες.

  16. george avatar
    george 27/07/2008 03:05:19

    ΠΟΣΟΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΙΑ ΗΤΑΝ Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ alexi...EΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ...

    ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΦΕΤΖΙΔΙΚΕΣ ΚΙΝΙΣΕΙΣ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΑ ΚΑΙ Ο alexis ENA ΕΦΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...ΕΝΑ ΠΟΥΛΕΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ... ΕΝΑΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ .

  17. Anonymous avatar
    Anonymous 27/07/2008 09:39:27

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ . ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΗΓΕΤΗ. ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΚΑΝΑΔΟΙ? ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΜΠΕΛΙ, ΟΡΓΙΑΖΕΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ! ΠΟΣΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΣΤΕΣ ΕΧΕΙ Η ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΗΓΕΤΗ? ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΗΓΕΤΗΣ? ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΣΗΜΟ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ!

  18. Αρβανίτισσα. avatar
    Αρβανίτισσα. 27/07/2008 10:52:17

    Mπράβο στον Τσίπρα. Χάλασε τη σοβαροφάνεια και το δήθεν. Πλαι στη επίσημη σύζυγο νηπιαγωγό-δόκτωρα Νατάσσα η απλή ανώνυμη φίλη του μετανάστρια νέγρα χωρίς δικαιώματα κομμώτρια. Αμηχανία και δυσφορία στους κυρίους και τις κυρίες. Τραγωδία για τους κομπλεξάρες. Απίθανο χάπενινγκ! Ψήφο με τα χίλια στον ΣΥΝ, ότι και να πείτε. Υπάρχουν άνθρωποι τίμιοι και σκεπτόμενοι στην Ελλάδα. Ισότητα-Δικαιοσύνη-Αδελφωσύνη.

  19. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 27/07/2008 11:24:22

    Μου θυμίζεις μια γνωστή που την είχε δει ανθρωπισμός κι έτσι όπως μας λες εσύ. Πήγε σε αποστολή με μια ΜΚΟ τη βιάσανε και γύρισε τρελή. :(
    .
    .
    Δεν είναι όλα ρόδινα στη ζωή.

  20. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 27/07/2008 11:25:29

    Α ναι ξέχασα μάλλον μένεις στα ΒΠ. Να πας να μένεις πατήσια ή κυψέλη ή κάτω από την Ομόνοια. Το κοινωνικό περιβάλλον έχει αλλοιωθεί υπερβολικά.

  21. Αρβανίτισσα avatar
    Αρβανίτισσα 27/07/2008 12:34:14

    ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΣ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.
    Η ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΟΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Η ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ.ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΟΘΩΜΑΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΕΧΕΙ ΠΟΤΙΣΕΙ ΤΟ DNA ΜΑΣ.

  22. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 27/07/2008 13:17:33

    αρβανιτισσα-ΕΗΙΣ dikeo !!!
    o Aleksis anepaggeltos alla o Kostakis o GAP i Dora klp epangelmaties politiki (ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ,ΠΑΠΟΥ Και Μπαρμπα ) pame sto paradiso i imaste ke den to katalabame esena tora tha perimenoume.

  23. Ελένη avatar
    Ελένη 27/07/2008 13:27:15

    Δηλώνει η Κάντι Σένκο στον σημερινό ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟΣ: «Έπειτα από αυτή την εμπειρία σκέφτομαι σοβαρά να ασχοληθώ με την πολιτική», μας λέει γελώντας και συμπληρώνει: «Εννοώ ότι θα προσπαθήσω να ενημερώνομαι περισσότερο και να έχω άποψη για τα πολιτικά πράγματα. Συμπάθησα τον κ. Τσίπρα και με ενέπνευσε να σκεφτώ διαφορετικά», καταλήγει.
    Πολύ καλά θα κάνει για να έχει και ακροατήριο ο κ. Τσίπρας, επειδή εμείς οι υπόλοιποι θα σταματήσουμε να ασχολούμαστε με αυτή την πολιτική.

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/07/2008 13:30:54

    Oλοι χρειάζονται τήν Ελενα Ράπτη τους σε αυτή την ζωή...Ειτε ξανθιά είτε μελαχροινή είτε έγχρωμη..
    Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Αρβανίτισσα avatar
    Αρβανίτισσα 27/07/2008 13:33:59

    Αθανάσιε συμφωνώ μαζί σου.
    όλοι αυτοί οι μοσκοαναθρεμμένοι γόνοι, δεν έχουν περάσει από καταστάσεις για να ωριμάσουν.Πέρα από κολλέγια, μεταπτυχιακά και διαδακτορικά, τα οποία έχουν πάρει με τα λεφτά και τις πλάτες των οικογενειών τους, η πολιτική χρειάζεται μαγκιά, τσαγανό και ήθος.
    Πού να το βρούν όλοι αυτά τα παιδάκια γιάλας και θερμοκηπίου.
    Όλοι αυτοί είναι όργανα κάποιων άλλων, δούλοι και αυλοκόλακες και τα όργανα αυτά τους κρατάνε από όλες τις πάντες.
    Είναι ανίκανοι και οι περισσότεροι γόνοι χουντικών και δοσιλόγων.

  26. THEODORE avatar
    THEODORE 27/07/2008 15:59:23

    Μιά απορία.Πως είναι δυνατόν να λέει ο Αλέξης ότι η Δεσποινις Σόνκο είναι μετανάστης δεύτερης γενιάς,ενώ αυτή ήλθε στην Ελλάδα το 1996 με την οικογένεια της;
    Καλά έχουμε τρελλαθεί τελείως;

  27. siera leone avatar
    siera leone 27/07/2008 17:42:56

    ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΑ, Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΙΕΡΑ ΛΕΟΝΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ...ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΛΔΑΒΙΑ....

  28. william avatar
    william 27/07/2008 18:48:13

    Έλεος πιά με τον Αλέξη....Δέν είναι δα καί ο Τσέ της Ελλάδος .Δέν τολμά να πεί κάποιος μια κουβέντα καί τού πέφτουν επάνω οι αυτόκλητοι υπερασπιστές του διαδυκτίου...Σας βαρεθήκαμε πιά..

  29. aris avatar
    aris 27/07/2008 19:45:38

    και ποιό το νόημα της δημοσίευσης faktorx? Τι σημαντικό βρήκες σε αυτό το κείμενο και το αναδημοσιεύεις? Λυπάμαι όταν βλέπω ανθρώπους με πολύ καλό πολιτικό σκεπτικό να κάνουν τέτοια λάθη...
    κι ακολουθεί και ο Εξάκτινος...στη Νιγηρία κάνουν και τελετές βουντού....ε τι να πω?!

  30. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 27/07/2008 20:23:02

    Όταν πριν 2-3 χρόνια πέθανε η κοπέλα στην Αθήνα ή όταν φέρνουν πόρνες δεμένες με μαγεία και τις κρατάνε με βάση τις δεισιδαιμονίες στην Ελλάδα θα πρέπει να προσέχεις περισσότερο όταν σχολιάζεις. Πρόκειται για γεγονότα.

  31. aris avatar
    aris 27/07/2008 20:44:35

    οπότε?
    μάλλον ξεμάτιασμα χρειαζόμαστε
    αυτο που με ενόχλησε Εξάκτινος είναι πως σε μια ηλίθια δημοσίευση κάποιου που την αναπαράγει ο faktorx(αλήθεια γιατί?) κολλάς κι εσύ το δικό σου ψηφιδωτό τρόμου.
    Να συζητήσουμε τι? τα γεννεαλογικά δέντρα της Αφρικής? Ή αν γίνονται τελετές βουντού στην Νιγηρία?
    Για να το λες, σε πιστεύω. Επηρεάζει όμως με κάποιο τρόπο το πως βλέπουμε τους μετανάστες? Αν είναι έτσι, θα πρέπει όποτε βλέπουμε κανένα φουκαρά Νιγηριανό να πουλά cd,να τρέχουμε να κρυφτούμε μην μας κάνει μάγια

  32. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 27/07/2008 21:22:58

    Αν «αφού το λεει, τον πιστεύεις», φυσικά και επηρεάζει. Αν υπάρχουν μετανάστες που κάνουν βουντού και στη χώρα τους βιάζουνε όποιο μέλος ΜΚΒ βρουν μπροστά τους σα λυμασμένοι, ούτε εγώ τους θέλω, θα φύγουνε στα τσακίδια με την όπισθεν.
    Αν δεν σκέπτεσαι πως είναι έτσι, και οτι φυσικά δεν αξίζει να τρέχεις να κρυφτείς ή να προβληματίζεσαι για βουντού και βιασμούς όταν βλέπεις πλανόδιο μαύρο, γιατί του είπες οτι τον πιστεύεις «αφού το λέει»?
    Κάνεις διάλογο μαζί του λοιπόν. Κάνεις διάλογο με άνθρωπο που στηρίζει τους προβληματισμούς του για το μεταναστευτικό, σε άξονες όπως «σατανιστές», «ανθρωποσκίστες» και ποιός ξέρει τι άλλο αν τον κουβεντιάσεις λίγο ακόμα και πιείτε και κανα ποτηράκι. Που μπαίνει στο ιντερνετ και έχει όλες τις πιθανές πηγές ενημέρωσης και πληροφόρησης, χωρίς δηλαδή να είναι βοσκός από κανένα κακοτράχαλο βουνό, σκέφτεται έτσι. Στο 2008. Και κάνεις διάλογο. Με τον ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ. Με τον άνθρωπο που δεν είναι ούτε γιαγιά σου, ούτε παππούς σου, ούτε θείος, ούτε γονιός ώστε να είσαι υποχρεωμένος να δείξεις σεβασμό σε αυτά που συμβαίνουν μέσα στο κεφάλι του. Με έναν τύπο που αυτά που έχει στο μυαλό του, δεν τα σκέφτεται απλά όταν πλένετε στο μπάνιο, αλλά μπαίνει και εδωμέσα να τα καταθέσει ως σχολιασμό. Με τον άνθρωπο που έχοντας τέτοιες απόψεις, η σημερινή λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι τέτοια, ώστε η ψήφος του να έχει ακριβώς ισόποση βαρύτητα με τη δική σου. Λες εσύ στις εκλογές Α, αυτός λέει Β και η πολιτεία ζυγίζει τις πολιτικές σας προτάσεις ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. («Αναγκαίο κακό», «δεν υπάρχει καλύτερο σύστημα δημοκρατίας από το ισχύον», «το μη χείριστο βέλτιστο», «και τι προτείνεις εσύ δηλαδή», σύμφωνοι. Και διάλογο όμως? Γιατί?)
    Ε αφού τον ξεκινήσατε τον διάλογο, ας χωθώ κι εγώ να γίνουμε κάμποσοι:

    Εξάκτινε. Αφού πρόκειται για γεγονότα, με τη δέουσα προσοχή κατά τη σύνταξη του σχολίου αυτού, σου υποβάλω το εξής ερώτημα που θα συνεισφέρει στον διάλογο και θα απογειώσει την κουβέντα σε τρανά επίπεδα:
    Τους λογαριασμούς τηλεφώνου, τους κρατάς ταξινομημένους σε ντοσιέ ανά έτος?

  33. Factorx avatar
    Factorx 27/07/2008 21:31:46

    @Aris: γιατί είναι "ηλίθια' η δημοσιεύση που αναπαράγω; Επειδή τα ερωτήματα για την οικογένεια Σανκό ενοχλούν; Αν αφορουσαν για πάράδειγμα τη συνοδό ενος υπουργού του Καραμανλή, ή στελέχους του ΠΑΣΟΚ δεν θα γινόταν σήμερα της πόπης; Πόσο καταπιεσμένη έναι μια κοπέλα που ζει ανενόχλητη στην Ελλάδα, σπουδαζει, δουλευει κλπ; Ξέρεις τι άλλο έχει ενδιαφέρον; Οτι δηλωσε απο τηλεοράσεως πως πηγε και στην Αμερική. Αν το επιβεβαιώσω θα έχουμε και συνέχεια...Και οχι γιατί μας απασχολεί η δεσποινίς Σανκό. Αλλά επειδή μας ενοχλεί πολύ που σε τέτοιες κρίσιμες για την χώρα εποχές μας πασάρουν σαν ηγέτη της αριστερας έναςν τύπο που θεωρεί οτι το να παει με αθλητικά και τζην στο προεδρικό μεγάρο είναι επαναστατική πραξη. Και δεν έχει ουσιαστικά κανέναν πολιτικό λόγο

  34. aris avatar
    aris 27/07/2008 22:00:14

    @Factorx είναι ηλίθια γιατι λέει:
    "Μα στην Αφρική το όνομά σου δηλώνει το σόι σου, την ευρύτερη οικογένεια δηλαδή, στην οποία ανήκεις. Δεν είναι Ελλάδα που οι μισοί Έλληνες ακούνε στο όνομα Παπαδόπουλος χωρίς να έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Και το ερώτημά μου είναι: Πόσο μακρινή είναι η συγγένεια της δεσποινίδος Σανκό με το χασάπη της Σιέρρα Λεόνε;"

    Η περίπτωση της συνωνυμίας αποκλείεται στην Αφρική, άρα είναι συγγενής. Μοιάζει λογικό αυτό? Κι αν ακόμη είναι συγγενής μπορεί να είναι 7ου βαθμού ή 49ου ή 1ου. Τρέχα γύρευε. Ο Τσίπρας είχε την δυνατότητα να ξέρει από που κρατά η σκούφια της κυρίας? Αν όχι, ας μην του καταλογίζουμε ότι μας περνάει από το κεφάλι

  35. Factorx avatar
    Factorx 27/07/2008 22:11:20

    @Aris: Αυτό ακριβώς ενοούμε. Οτι δεν ξέρει απο που κρατά η σκούφια της. Και την κάνει σύμβολο.

  36. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/07/2008 22:19:32

    Ε όχι και σύμβολο μωρέ Factor.
    Tο πολύ-πολύ να τής κλεισει καμιά φωτογράφιση στα περιοδικά τού Κωστόπουλου.
    Αλλως τε έχει άκρες εκεί.
    Μην ξεχνάς πώς έδοσε και μιά απο τίς πρώτες του συνεντεύξεις στο Downtown..............Γιά να πιάσει τον ΄παλμό τής Νεολαίας΄βεβαίως-βεβαίως...

  37. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 27/07/2008 22:26:53

    Aris σε αυτό το σημείο που λες, να προσθέσω οτι συμφωνώ πως κι εμένα όταν το είδα σαν παράγραφο δεν μου άρεσε. Κάπως μου έκατσε. Όντως κανονικά δεν υπάρχει ούτε «τεκμήριο οικογενειακής ευθύνης» ούτε και τρέχει τίποτα για εμένα αν, όχι μακρινός συγγενής μου αλλά ο ίδιος μου ο πατέρας, ήταν βιαστής. Το θέμα είναι ποιος είμαι εγώ.
    Ωραία όλα αυτά, αλλά ισχύουν για εμάς τους πολίτες. Στον πολιτικό στίβο, τα πράγματα είναι αλλιώς. Αν πω εγώ πως «ο Μάο μπορεί να ήταν φονιάς, αλλά μπλά μπλά μπλά» δεν τρέχει τίποτα, κουβέντα γίνεται. Είμαστε δυο συμπολίτες και κουβεντιάζουμε. Όταν σου το λεει σε συνέντευξη πολιτικός αρχηγός, το πράγμα αλλάζει. Δεν μπορεί να μιλάει σαν απλός πολίτης, σαν Αλέξης, γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απλός πολίτης. Αυτό που είναι, τον δεσμεύει με διαφορετικό τρόπο απέναντι σε πράγματα που εμένα κι εσένα, έχουμε την πολυτέλεια να τα αντιμετωπίζουμε πολύ πιο χαλαρά. Πρόσωπα όπως ο Μάο, ο Χίτλερ, ο Στάλιν, ο Πότ και δεκάδες άλλους, αυτομάτως τους καταδικάζεις αν είσαι πολιτικός αρχηγός και σε καμία περίπτωση δεν επιχειρείς «να ερμηνεύσεις αντικειμενικά τους τρόπους και τις πράξεις τους». Αυτά στην καφετέρια, όχι σε συνέντευξη ούτε στη Βουλή ούτε στο Μέγαρο.
    Το ίδιο και για το όποιο ζήτημα προκύψει, με την Σανκό. Αν σου φέρω στο τραπέζι του σπιτιού σου μακρινό συγγενή π.χ του Χίτλερ, δεν τρέχει απολύτως τίποτα. Αν τον παρουσιάσω απροειδοποίητα στο Προεδρικό Μέγαρο υπό την ιδιότητά μου ως αρχηγός κόμματος, θα σχολιαστεί. Και εντάξει να είναι η συγγένεια 20ού βαθμού. Αν είναι εγγύτερη? Δεν αρχίζει λίγο να σφίγγει το πράγμα? Δεν μιλάμε για σύναξη σε χασαποταβέρνα στη Χασιά αλλά για δεξίωση στο Προεδρικό Μέγαρο. Καλώς η κακώς παίρνει άλλες προεκτάσεις το ζήτημα γιατί μιλάμε για διαφορετική σφαίρα πραγμάτων. Εκεί ομιλούν οι θεσμοί, όχι τα πρόσωπα. Και είναι λογικό αρκετοί δημοσιογράφοι και μπλόγκερς να σκανδαλισθούν από το γεγονός (το όποιο, αν τελικά υπάρχει) και να το ψάξουν λίγο παραπάνω.
    Δεν χαρακτηρίζει τον FaxtorX ως «λυσσαλέο πολέμιο του Τσίπρα» αυτό, εκτός αν το έχεις κάνει σούμα μαζί με τίποτα άλλα.

  38. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/07/2008 16:37:36

    @ Aris

    Δε με ενδιαφέρει ούτε το γενεαλογικό δέντρο ούτε οι τελετές βουντού. Με ενδιαφέρει ότι κουβαλάνε τη μαλακία τους στη χώρα μου και αυτό δε μου αρέσει.

  39. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/07/2008 16:46:21

    @ Ξένος δάκτυλος


    Όπως έγραψα αυτά είναι γεγονότα. Είναι ειδήσεις. Και ο βιασμός είναι είδηση, και τα βουντού με νεκρή όχι στη Νιγηρία αλλά στην Αθήνα είναι είδηση και το δέσιμο στις πόρνες που τις εκδίδουν εκμεταλλευόμενες τη δεισιδαιμονία τους είναι είδηση. Και οι αρρώστιες που κουβαλάνε είναι είδηση και τα ποσοστά εγκληματικότητας που με βάση τον πληθυσμό τους είναι πολύ υψηλά είναι είδηση. Και ναι η ψήφος η δική μου μετράει 2 φορές περισσότερο από τη δική σου γιατί εγώ τα λαμβάνω υπόψιν όλα αυτά όταν ψηφίζω ενώ εσύ όχι.

  40. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 28/07/2008 17:20:58

    Εντάξει, θα είμαι προσεκτικότερος και ημι-αρνητικά διακείμενος απέναντι σε μαύρους μετανάστες γιατί ποιος ξέρει αν ανήκουν σε ομάδες που κάνουν βουντού ή αν από τη χώρα του μου φέρνει χολέρα. Θα τρωει «χ» εκ των προτέρων να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αν με πλησιάσει στα 3 μέτρα, θα κάνω άλλα 3 πίσω. Αν και όταν αποδειχθεί πως ΔΕΝ συμμετέχει σε τελετές βουντού και ΔΕΝ έχει ηπατίτιδα, ίσως του επιτρέψω μια τυπική χειραψία αλλά και πάλι, με τα ακροδάκτυλα γιατί ποτέ δεν ξέρεις με δαύτους.
    Δεν μου απάντησες όμως. Σε ντοσιέ ανά έτος?

  41. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/07/2008 18:11:16

    Δεν έχω τηλέφωνο. Μόνο ένα καρτοκινητό.

  42. Le canard avatar
    Le canard 28/07/2008 23:44:01

    Ε, αφού έκανε δήλωση η Σανκό στον Ελεύθερο Τύπο (πολύ τν πάει η Γιάννα τον Τσίπρα) σωθήκαμε.

    Με την ευκαιρία, τα παιδιά της ΠΑΜΚ Γκύζη ήταν πάντα αριστερά στο ΠΑΣΟΚ (και όχι μόνο, πολύ πιο αριστερά συχνά, και από τους αριστερούς). Και αυτά που γράφουν στο σάϊτ, σίγουρα δεν το κάνουν επειδή έχουν κάποιο απωθημένο με τον Τσίπρα.

  43. philos avatar
    philos 31/07/2008 12:40:02

    Δεν μας τα λες καλά με την Σανκό. Σου βγήκε το Αντι-τσιπρηκό και ρατσιστικό σου πάλι!


    factorx: ενώ εσύ, κλεισμένος εκεί μέσα γνωρίζεις πολύ καλά το κοινωνικό γίγνεσθαι. Αφού μια ζωή την πατας απο τους "εσωτερικάκηδες" κλπ κλπ εκεί κολημένος. Δεν πειράζει,εγω δέχομαι τπους φίλους μου με τα ελατώματά τους

  44. ΣΕΔΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΣΕΔΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 09/08/2008 20:52:26

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟ.

    ΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΩΜΟΙΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΓΕΝΝΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΗΣΩ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, Η ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΜΟΥ;

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Μχχχχ

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.