#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/07/2013 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ασυλία των άκρων οδηγεί σε εθνική καταστροφή



Γουναράδικα, κρεμάλες, κομμουνιστές, Μελιγαλάς, Γράμμος και Βίτσι, ερωτικές… προσκλήσεις από Χρυσαυγίτες σε βουλευτίνες, τσαμπουκάδες από πρώην μπράβους, ύβρεις του πιο άθλιου πεζοδρομίου. Όχι, δεν είναι η Τρούμπα, η ελληνική Βουλή είναι κι όσοι χαίρονται ή κάνουν χάζι με όσα ακούνε κάθε μέρα στις αίθουσες και τους διαδρόμους του κοινοβουλίου καλύτερα θα πρέπει να πάνε να τους κοιτάξει κανένας ψυχίατρος.

Εξήντα χρόνια μετά το τέλος του Εμφυλίου και το μόνο που μένει είναι να πάρουμε τις παλάσκες και να βγούμε στα βουνά. Δεν μας έφτασαν οι χιλιάδες νεκροί. Δεν μας έφτασε ο εθνικός διχασμός που κράτησε δεκαετίες την Ελλάδα πίσω. Ακόμη και σήμερα, που έχει μπει άλλη χιλιετία, εμείς θυμηθήκαμε να κάνουμε επίδειξη ιστορικής μνήμης βουτώντας στις πιο μαύρες σελίδες της ελληνικής ιστορίας.

Τι είναι τελικά χειρότερο; Όλα όσα ακούμε από «κυρίους» και «κυρίες» μέσα στη Βουλή ή ότι εδώ και μερικούς μήνες έχει γίνει καθεστώς η ασυλία των άκρων; Από τι κινδυνεύει περισσότερο η πατρίδα άραγε; Από αμόρφωτους και κομπλεξικούς βουλευτές που κλείνουν ραντεβού στα γουναράδικα, που στήνουν κρεμάλες, που ονειρεύονται νέο Μελιγαλά ή νέο Βίτσι ή από τη συνήθεια του κόσμου στις ακρότητες;

Γιατί δηλαδή η χειρότερη στιγμή της νεότερης ελληνικής ιστορίας έχει γίνει θέαμα στην τηλεόραση και τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης; Γιατί η ελληνική κοινωνία πρέπει να ζει νέους εμφυλίους, καθημερινούς και όλο και πιο έντονους;

Νομίζαμε ότι το ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ των άκρων είχε τελειώσει. Πιστεύαμε ότι χρόνια πολλά πριν είχαν απομονωθεί οι ακροαριστεροί και οι ακροδεξιοί και είχε επικρατήσει η μετριοπάθεια, η κατασίγαση των παθών, η εθνική συνεννόηση, η κοινή προσπάθεια για το καλό της πατρίδας. Αλίμονο. Υπάρχουν ακόμη αρκετοί φασιστικοί θύλακες ένθεν και ένθεν του πολιτικού φάσματος. Που βλέπουν ακόμη τα φαντάσματα του παρελθόντος και κάνουν παρέα μαζί τους.

Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να κυριαρχήσουν. Από τη δεκαετία του ’50 έχουν γίνει τιτάνιες προσπάθειες να κλείσουν οι πληγές του Εμφυλίου. Από σοβαρούς πολιτικούς ηγέτες αλλά και από τους ίδιους τους πολίτες. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο Ανδρέας Παπανδρέου μπορούν να κριθούν αρνητικά για πολλά. Όμως, είναι αυτοί που συνέβαλαν τις τελευταίες δεκαετίες για να απαλλαγεί αυτή η χώρα από τον εθνικό διχασμό και να προοδεύσει. Που κατάλαβαν ότι ένας λαός διχασμένος δεν πάει πουθενά.

Δεν πρέπει να αφήσουμε ένα άθλιο 4%-5% να κυριαρχήσει του υπόλοιπου 95% που θέλει την Ελλάδα ενωμένη. Φτάνει πια με τους ληστοσυμμορίτες, τους κομμουνιστές, τους δεξιούς, τους χουντικούς, τους Μελιγαλάδες και όλο αυτό το μαύρο – κόκκινο σκηνικό που κάποιοι επιχειρούν να στήσουν προκειμένου να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους.

Κανείς δε λέει να ξεχνάμε την ιστορία μας. Μόνο που η ιστορία πρέπει να διδάσκεται προκειμένου να γίνεται και παράδειγμα. Προς μίμηση ή προς αποφυγή. Αρκετά πληγώθηκε η Ελλάδα από τους λιγότερο ή περισσότερο Έλληνες.

Ας τον μαζέψει λοιπόν κάποιος όλον αυτόν τον αγράμματο εσμό που ενέσκηψε εσχάτως στη χώρα μας και διεκδικεί μάλιστα την πρωτοκαθεδρία της ιδεολογίας στην Ελλάδα. Διότι από τα έδρανα της Βουλής η μισαλλοδοξία θα περάσει στην ελληνική κοινωνία και θα προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερο διχασμό. Τώρα που είναι η στιγμή της μεγάλης συστράτευσης εμείς θα συζητάμε με όρους Εμφυλίου; Φτάνει πια. Ας τους απομονώσουμε γιατί αλλιώς η εθνική καταστροφή θα είναι ακόμη μεγαλύτερη από την οικονομική.

Αριστερός Ψάλτης      

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 21/07/2013 11:10:57

    ΩΡΑΙΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ
    ΑΛΛΑ....ΚΑΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ
    ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΑΚΑΛΕΣΤΟΣ
    ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ....ΣΟΦΗ;;;; ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ;;;;;
    ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΚΑΝΕ" ΣΟΦΟΤΑΤΕΣ" ΕΠΙΛΟΓΕΣ
    ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ
    ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ;;;; ΠΟΥ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥ
    ΜΕ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΤΙΣΕΙ ΒΙΛΑΡΕΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΕΙ ΤΗΝ" ΜΟΡΦΩΣΗ "ΤΟΥ
    ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ
    ΜΗΠΩΣ..... ΛΕΩ..... ΜΗΠΩΣ
    Η ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΕΠΕΛΕΓΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ;;;;;;
    ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ
    ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
    ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
    ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
    ΠΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΘΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
    ΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΘΕΑΜΑΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΕΛΠΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ....ΣΤΑ ΑΚΡΑ
    ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΕΔΩ
    Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ
    ΠΩΣ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΥΤΗ
    ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΜΑΣ
    ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΑΥΤΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ
    ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/07/2013 11:20:09

    Αγαπητέ ΑΨ, δυστυχώς ο εσμός αυτός ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ από μισό εκ. Έλληνες.
    Ο απλός Έλληνας ενδιαφέρεται για την καθημερινότητά του που γίνεται εφιαλτική. Και η ΧΑ απευθύνεται ακριβώς σ'αυτό
    Με ένα όλο και πιο εχθρικό κράτος να γίνεται αυταρχικό
    Να βάζει φόρους επί δικαίων -που μονίμως φτωχαίνουν- και επί αδίκων που την σκαπουλάρουν.
    Να μην μπορεί να φτιάξει απλό και, κυρίως, ΔΙΚΑΙΟ φορολογικό. Πχ. καλή η σκέψη για τα αυτοκίνητα με βάση την αξία και όχι τον κυβισμό.

    Ο απλός Έλληνας δεν ενδιαφέρεται για τις εκατέρωθεν βολές περί άκρων και περί χούντας.
    Δεν μπορεί να αγοράσει γάλα για το παιδί του
    Δεν μπορεί να πληρώσει φόρους που είναι ΑΔΙΚΟΙ και είναι αυτό που θα ανάψει την θρυαλλίδα της σύγκρουσης. Γιατί, μην ξεχνάμε, έιμαστε σε πόλεμο, τώρα και με το κράτος.
    Ζει στην αβεβαιότητα με τα κρατικοδίαιτα και τάχα μου "ιδιωτικά" μεγαλοκάναλα να δημιουργούν ψύχωση σε ΟΛΟΥΣ.

    Και όταν λέω πως το αυτό το κράτος πρέπει να αλλάξει πορεία δεν το εννοώ με παροχές τύπου ΠΑΣΟΚ ή υποσχέσεις τύπου ΣΥΡΙΖΑ.

    Η μεγάλη εικόνα λέει πως πρέπει να παγκιστρωθεί από τις επιταγές της ευρωζώνης και της Γερμανίας.

    ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΧΩΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ. Αυτο νομία δεν σημαίνει απομόνωση όπως θα πούν οι ανεγκέφαλοι που το υπηρετούν.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Νίκος Αργεάδης 21/07/2013 11:47:00

      @ Νίκος Αργεάδης

      Σύμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σας.

      Άλλο ένα άστοχο άρθρο για τα "άκρα". Τα ακραία κόμματα και συμπεριφορές είναι αποτέλεσμα των ακραίων καταστάσεων που βιώνουν οι Έλληνες. Προφανώς δεν γίνεται να συντελείται μία αδιανόητη και εξοργιστική καταστροφή στην χώρα και όλοι να είμαστε χαλαροί και κουλ, να παραμένουμε χαρούμενοι και "μεσαίοι". Δεν γίνεται να δέρνεις ένα σκυλί και να απαιτείς να μην κλαίει ή να μην σε δαγκώνει όταν το χτυπάς.

      Η ΧΑ εχω πει πολλές φορές, δεν είναι το πρόβλημα αλλά η απάντηση που εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας έδωσαν στο πρόβλημα. Λύστε το αρχικό πρόβλημα και θα εξαφανιστεί και η ΧΑ.
      Αλλιώς πάρτε την λάθος συνταγή και κάντε στην άκρη.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Γιώργος Αχαιός 21/07/2013 15:02:37

        Αγαπητέ Γιώργο, η θρασύτητα, η βρισιές και η αλλαζονία του εκλεγμένου που επιδεικνύει η ΧΑ είναι η αντίθετη αλλά παραπληρωματική όψη της καθωσπρεικής αλλαζονίας της ατιμωρησίας, της κομπορρυμοσύνης και υποκρισίας που επιδεικνύουν πολλά μέλη της ελίτ, πχ του Βενιζέλου. Η ΧΑ χρησιμοποιεί την Λαϊκή οργή για να πάρει ψήφους και φυσικά δηλητηριάζει την δημόσια σφαίρα με το δηλητήριο του ολοκληρωτισμού, συμπληρωματικό του καλά παραλλαγμένου ολοκληρωτισμού που επιδεικνύουν μέλη της ελίτ.

        Διότι είναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ ντυνένος με την "ανάγκη" της πατρίδας (που την ξέσκιζαν τόσα χρόνια όμως) οι ΑΔΙΚΟΙ φόροι επί φόρων στα ίδια θύματα που τα υπόσχονταν πως λεφτά υπάρχουν, που τα υπόσχονταν πως με το ευρώ θα θωρακιστούμε εναντίον πάσης μαλακίας μόνο που του έκρυψαν επιμελώς πως η εσωτερική σαπίλα δεν αντιμετωπιζόταν με συμμετοχή σε ακριβά κλαμπ. Ο κακομοίρης (και ο γραικύλος) φαίνεται οπου και να πάει.
        Ο κόσμος είναι ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ και εξοργισμένος...

        • sender avatar
          sender @ Νίκος Αργεάδης 21/07/2013 16:31:00

          Στο να φθάνουμε από την σημερινή δυστυχία,στο οιδιπόδειο του εμφυλίου,είναι σύμπτωμα σύγχυσης,διανοητικής και ψυχολογικής.Είναι μια εκτροπή από το παρόν και παγίδα από επιτηδείους,εκτόνωσης της λαικής οργής,τυφλά,προς το εύκολο θύμα.Τον ταλαίπωρο διπλανό .Επιστρατεύουν κόσμο,σκαλίζοντας το συλλογικό υποσυνείδητο;

  3. Α avatar
    Α 21/07/2013 11:32:24

    Το παιχνίδι των άκρων είναι στημένο και εκπορεύεται από τα ίδια κέντρα συμφερόντων.
    Τα κέντρα αυτά εξυπηρετούνται με την όξυνση του κλίματος στην Ελλάδα, όπως δηλαδή Συρία, Αίγυπτος ακόμα και Τουρκία προσφάτως.
    Μένει ν΄αναδειχθεί ποια είναι τα κέντρα αυτά, γιατί βρίσκουν πρόθυμους σε διάφορες χώρες (με ενεργειακό - στρατηγικό πλούτο) τώρα ξανά και στην Ελλάδα , που πληγώθηκε βάναυσα από εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις στην πρόσφατη ιστορία της.
    Η Ελλάδα με αξιοπρέπεια δεν θ΄αφήσει να επαναληφθούν τα εγκλήματα του περελθόντος, θα παραμείνει μια Ευρωπαϊκή χώρα, θ΄αποκτήσει σύγχρονες δομές και κυρίως θα είναι μια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ χώρα.
    Θα πέσουν στο κενό οι προσπάθειες των αετονύχηδων που θέλουν να διχάσουν ξανά τους Έλληνες. Δεν θα ... τσιμπήσουμε.

  4. _Mara_ avatar
    _Mara_ 21/07/2013 12:00:43

    Όλοι ανεξαιρέτως συνέβαλαν ώστε να "γιγαντωθούν" τα άκρα.
    Ήταν αναμενόμενο... Φαινόταν....
    Ένας... και μόνο ένας... μπορούσε αυτό να το αποτρέψει και δυστυχώς δεν το έκανε.
    Άς ελπίσουμε ότι θα ξεφουσκώσουν σύντομα για να μην οδηγηθούμε στα χειρότερα...

  5. airman avatar
    airman 21/07/2013 12:20:45

    Είναι κατάρα για τον τόπο το γεγονός ότι κάποιοι ανεγκέφαλοι φανατισμένοι βρήκαν την ευκαιρία να παρασύρουν μεγάλο αριθμό αγωνιούντων ή απελπισμένων, αλλά σε κάθε περίπτωση ανενημέρωτων συμπολιτών μας.
    Οι προκλήσεις της άλλης πλευράς από κάτι ''σαΐνια'' του Αλέξη έχουν ως στόχο την πόλωση μεταξύ των ακραίων και τη διατήρηση αυτού του κλίματος που μόνο κακό κάνει στον τόπο.
    Στο χωριό μου λέμε ''ο λύκος στην αντάρα χαίρεται'' κι αυτή η αντάρα πρέπει να διαλυθεί άμεσα.
    Υ.Γ. Αλέξη δολοφονήθηκε άνανδρα κάποιος σήμερα το πρωΐ από τους ''μπάτσους'' και καμιά αντίδραση ακόμα. Είστε σε καλό δρόμο.

  6. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 21/07/2013 12:24:24

    Bάζουμε τον Καραμανλή στο ίδιο τσουβάλι με τον Παπανδρέου?

    Άτιμο πράγμα οι κυβερνήσεις συνεργασίας...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Jay Gatsby 21/07/2013 13:46:30

      Jay Gatsby,

      Βέβαιαααα, ὁ παπανδρέου συνέβαλε στό ν᾿ ἀπαλλαγῆ ἡ χώρα ἀπό τόν ἐθνικό διχασμό μέ τό σύνθημα, "῾Ο λαός δέν ξεχνᾶ τί σημαίνει Δεξιά!" Λεπτομέρεια θά μοῦ πεῖτε. :D

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/07/2013 12:39:31

    Διαφωνω για τα περι Ανδρεα Παπανδρεου.Αυτος εριξε φωτια στο λαδι του διχασμου οπως και το κομμα του.Τη συμφιλιωση την υπηρετει αυτος που αναγνωριζει θετικα και στους αντιπαλους.Μονο η δεξια το εκανε αυτο μετα το 1974 και ηταν εις βαρος της.Η υπομονη πολλων εξαντληθηκε.

  8. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 21/07/2013 12:41:19

    Μια χαρά είναι η Βουλή. Για πρώτη φορά απεικονίζει χωρίς μάσκες ευπρέπειας τις αντιφάσεις και τα αδιέξοδα της ελληνικής κοινωνίας και μας θέτει όλους μας προ των ευθυνών μας. Ο πολιτικός στρουθοκαμηλισμός τελείωσε.

  9. Hans avatar
    Hans 21/07/2013 12:46:09

    Πικρή αλήθεια, ότι η ασυλιά του ενός άκρου δίνει την αυτοδυναμία στη ΝΔ.

  10. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 21/07/2013 13:47:04

    Συγνώμη αλλα ποια ειναι τα ακρα που αναφερεστε; Το μονο κομμα οπου τα ΜΕΛΗ του ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ (μαλιστα και σε live τηλεοπτικες συνδεσεις) κανουν ποινικα αδικηματα ειναι η ΧΑ κανενα αλλο. Το να προσαπτετε κουκουλοφορους δηλαδη ανωνυμους σε καποιον πολιτικο φορεα ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ δεν πειθει την πλειοψηφια των πολιτων.
    Κανετε μεγαλο κακο εαν προσπαθειτε να ταυτισετε τους εγκληματιες τις ΧΑ με τους πολιτικους σας αντιπαλους. Μπορει να φοβαστε να αηδιαζετε με τις πολιτικες προτασεις των αντιπαλων σας αλλα το να προσπαθειτε να τους ταμπελιασετε με ταμπελες που δεν στεκουν δειχνει μονο την ΔΙΚΗ σας αδυναμια οτι οι ιδεες σας αποτυνγχανουν.
    Κυριοι το τελικο ερωτημα για καθε πολιτικη δυναμη που ΚΥΒΕΡΝΑ ειναι, ζουν καλυτερα οι πλειοψηφια των ανθρωπων σημερα ως αποτελεσμα των πολιτικων σας;
    Δυστυχως γιατι τα πραγματα θα ηταν πολυ πιο ευκολα για ολους οπως δειχνουν τα ευρωπαικα δεδομενα, η ελευθερη αγορα δεν εφερε ευημερια για ολους αυτο που δειχνουν τα ευρωπαικα νουμερα ειναι να μειωνετε η ευημερια ολο και πιο πολλων και να αυξανετε η ευημερια ολο και πιο λιγων.
    Οι ιδέες του ''νικητη'' καπιταλισμου ηττωνται απο το 2008 και μετα παγκοσμοια καθε χρονια (επαναλαμβανω μακαρι να μην γινοταν θα ηταν πιο ευκολο για ολους μας). Και ηττωνται με βαση την ευημερια τις πλειοψηφιας των πολιτων μιας κοινωνιας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Σωτηρης 22/07/2013 14:46:57

      Παιδιά Βούτση, παιδιά Κουράκη, συριζαίος με δυο ταυτότητες και τα μισά στελέχη μάρτυρες υπερασπίσεως στους δολοφόνους της 17Ν. Τα λέω επιγραμματικά, για να μην γράφω σεντόνια. Άσε τους φερετζέδες λοιπόν.

  11. AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 21/07/2013 13:55:16

    Μόνο ένα άκρο υπάρχει, η ΧΑ, οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ανήκουν στο δημοκρατικό τόξο !

  12. blue nile avatar
    blue nile 21/07/2013 14:01:12

    Δεν ξέρω αν η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα όπως είπε ο Κάρολος...
    Ξέρω όμως ότι επαναλαμβάνεται...
    Η ανάπηρη δημοκρατία της Βαιμάρης κλήθηκε να διαχειριστεί μια πρωτοφανή οικονομική κρίση εφαρμόζοντας μια καταστροφική περιοριστική πολιτική υπό ασφυκτικό διεθνή έλεγχο.
    Έτσι ουσιαστικά εξέθρεψε τον ναζιστικό εφιάλτη...
    Από τότε μέχρι σήμερα στην Ευρώπη η σκληρότερη και η μισανθρωπικότερη περιοριστική πολιτική εφαρμόζεται: εδώ και τώρα.
    Ανήμποροι να αντιδράσουν πολίτες βλέπουν να πέφτει κατακόρυφα το βιοτικό τους επίπεδο και έχουν να περιμένουν μόνο τα χειρότερα .
    Πολλοί δε απ'αυτούς δεν είχαν πρόσκληση στο μεταπολιτευτικό κλεπτοκρατικό πάρτυ.
    Είναι φυσικό μέσα στην απόγνωση τους να φλερτάρουν με τους νεοναζί που στο φινάλε είναι οι μόνοι εκπρόσωποι του πολιτικού συτήματος που δεν έχουν καμία ευθύνη για τον σημερινό όλεθρο.
    Άντε πείστε τον πατέρα που βρίσκεται στη τραγική θέση να στέλνει νηστικά τα παιδιά του στο σχολείο να μην ψηφίσει ΧΑ.
    Ένα πρέπει να γίνει.
    Να εγγυηθεί η κυβέρνηση ότι όλοι οι Έλληνες δεν θα πεινάσουν και θα έχουν πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
    Στις ΗΠΑ σε εκατομμύρια θύματα της Κρίσης παρέχονται κουπόνια τροφίμων που μπορούν να τα ανταλλάξουν σε όλα τα καταστήματα τροφίμων.
    Κάτι παρόμοιο πρέπει να γίνει κι εδώ με συντονισμό της πολιτείας με το ήδη εκτεταμένο δίκτυο φιλανθρωπίας.
    Τα χρήματα που απαιτούνται δεν είναι πολλά και μπορούν να βρεθούν με διάφορους τρόπους.
    Εδώ βρέθηκαν τόσα και τόσα εκατομμύρια για το μέγαρο...
    Μόνο έτσι θα γλυτώσουμε έστω προσωρινά από τον φασισμό των άκρων.
    Προσωρινά, γιατί αν συνεχιστεί η πτώση δεν ξέρω αν τελικά θα μπορέσουμε να τον αποφύγουμε.

    • αρχιμήδης avatar
      αρχιμήδης @ blue nile 21/07/2013 14:52:59

      "φλερτάρουν με τους νεοναζί που στο φινάλε είναι οι μόνοι εκπρόσωποι του πολιτικού συτήματος που δεν έχουν καμία ευθύνη για τον σημερινό όλεθρο."

      Αγαπητέ Blue nile, επι τέλους σου βρίσκω ενα μικρό φάλτσο.
      Οχι και "καμμία ευθύνη οι νεοναζί για τον σημερινό όλεθρο"...
      Ξεχνάς οτι εξ αντιδράσεως προς αυτούς και επειδή η αποχουντοποίηση-αποναζιστοποίηση δεν έγινε ποτέ, πήραμε τον δρόμο που μας οδήγησε στη σημερινή τραγωδία...
      Αλλωστε κανένα μικρό κόμμα πλην των φασιστών δεν έχει καμμία ευθύνη για τον σημερινό όλεθρο. Διότι πάντα έλεγαν σωστά πράγματα αλλά κανείς δεν τα άκουγε αφού δεν μοίραζαν χρήμα...

  13. blue nile avatar
    blue nile 21/07/2013 14:06:55

    Και ο Ιφικράτης Αμυράς μέσα μέσα στο δημοκρατικό τόξο;

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ blue nile 22/07/2013 11:16:53

      Τι ακριβώς έκανε αυτός;
      Χτύπησε άνθρωπο;
      Έβρισε κάποιον;
      Έχει ρατσιστικό λόγο;
      Μην ξεχνάτε ότι βουλευτής την ΝΔ ζήτησε πριν κάποια χρόνια να βγουν τα τανκς αν δεν πέσει η κυβέρνηση. Εκεί δεν υπάρχει ομαδική ευθύνη; Μόνο όταν κάποιο πρώην στέλεχος αντιπάλου μιλήσει υπάρχει ομαδική ευθύνη; Καλή η προπαγάνδα αλλά δεν κυβερνάται η χώρα έτσι. Χωρίς πολιτική. Μόνο με λόγια του αέρα. Λέμε όλοι για τους κουκουλοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Πως το ξέρουμε; Τους έχουμε δει στην Κουμουνδούρου; Επειδή κάποιου βουλευτή το παιδί είναι αναρχικός σημαίνει ότι το κόμμα καλύπτει τους αναρχικούς; Τελικά έχουμε καμιά σχέση με την πραγματικότητα; Θα κυβερνήσουμε επιτέλους την Ελλάδα;

  14. panos avatar
    panos 21/07/2013 14:07:10

    Οσο τα κομματα του πελατειακου κρατους θα διαλυουν τις ζωες και το μελλον εκατομμυριων των πολιτων,ειναι αναποφευκτο να φερουν τα ακρα σε θεση ισχυος..Ενας ψηφοφορος της Ν.Δ. που βλεπει μια κυβερνηση με πρωθυπουργο τον αρχηγο της,να επιτιθεται στο εισοδημα και στη περιουσια του,χειροτερα κι απο μια κομμουνιστικη κυβερνηση,τι θελετε να κανει;Να κατσει και να κοιταει;Θα ψηφισει Χ.Α. και καλα θα κανει μπας κι οι Μαυρογιαλουροι κι οι Γκρουεζες του κομματος παρουν ποδι και ξαναεπιστρεψει το κομμα στις αρχες του.

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ panos 22/07/2013 11:20:54

      Θα ψηφίσει να κάνει τι η ΧΑ; ούτε καν οικονομικό πρόγραμμα για τα μάτια του κόσμου δεν έχουν. Η ψήφος είναι ιερή. Ας μου απαντήσει κάποιος που ψηφίζει ΧΑ τι θα κάνει στην οικονομία.

  15. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 21/07/2013 14:16:01

    Ο ελληνικός λαός χρειάζεται πρότυπα για προχωρήσει και να μη πισωγυρίζει..
    Φάκτορα η Ελληνική πολιτεία θα τιμήσει κι ετούτα τα παιδιά;

    (Απο το ενικος)


    Σημαντική επιτυχία Ελλήνων μαθητών

    Νέα σημαντική επιτυχία για την Ελλάδα στην 24η Παγκόσμια Ολυμπιάδας Βιολογίας στη Βέρνη, καθώς και οι τέσσερις μαθητές της Ελληνικής αποστολής βραβεύτηκαν. Ο Στέργιος Τσίτος του 1ου ΓΕΛ Καρδίτσας και η Θεοφανώ Ζούμπου του ΓΕΛ Καρέα κατέκτησαν χάλκινο μετάλλιο ενώ η Ειρήνη Κωνσταντινίδου των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη και η Δέσποινα Μπενέτου του 9ου ΓΕΛ Πειραιά απέσπασαν έπαινο. Οι μαθητές μας  διαγωνίστηκαν μαζί με διακόσιους πενήντα μαθητές και μαθήτριες από 62 χώρες. Στην αποστολή συμμετείχαν και οι συνοδοί Παναγιώτης Στασινάκης, Εκπαιδευτικός Δευτ/βάθμιας Εκπαίδευσης του 4ου ΓΕΛ Ζωγράφου και ο Παναγιώτης Παφίλης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Βιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών.

    O διαγωνισμός διεξάγεται από την International Biology Olympiad και πραγματοποιείται εδώ και 24 χρόνια κάθε Ιούλιο σε διάφορες χώρες του κόσμου. Η Ελλάδα, μέσω της ΠΈΒ, συμμετέχει από το 2005 και είναι η τρίτη φορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια που πετυχαίνει διάκριση.

    Οι μαθητές, αμέσως μετά την διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, παρακολούθησαν επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης στο Βιολογικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Ίδρυμα ΙατροΒιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, που επιχείρησε να καλύψει τις μεγάλες ελλείψεις της παρεχόμενης Βιολογικής παιδείας στο Ελληνικό σχολείο.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων  συγχαίρει θερμά τους επιτυχόντες μαθητές και τους εύχεται κάθε επιτυχία στην αρχόμενη επιστημονική τους ζωή και  ευχαριστεί ιδιαίτερα όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, Πανεπιστημιακούς δασκάλους και ερευνητές που εργάστηκαν εθελοντικά συμβάλλοντας στην επιτυχία των μαθητών.

    Οι μαθητές αναμένεται να φτάσουν στις 16.35 στην Ελλάδα.

    • δημης avatar
      δημης @ Β.Κ.Σιάπκα 21/07/2013 22:16:28

      Αν κρίνουμε ΠΩΣ η Πολιτεία τα μμε "μεταχειρίζονται " τους Δασκάλους και τους Καθηγητές Τους μπορείτε να καταλάβετε....

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Β.Κ.Σιάπκα 22/07/2013 22:32:51

      Είναι σκούροι ?
      Γεννήθηκαν από λαθραίους ?
      Μήπως απλά είναι Έλληνες ?
      Καταλαβαίνεις τώρα γιατί ποτέ δεν θα κληθούν να παραλάβουν έπαινο στο Μαξίμου ?

  16. δημης avatar
    δημης 21/07/2013 15:09:13

    ΚΑΤΙ ....επαναστατικά αυτονόητο...."ΠΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ"....
    Γιατί οι ασυλίες ξεκινούν όταν 40 χρόνια τώρα με τη βοήθεια "όλου του συστήματος " διαπλοκής -πολιτικού οικονομικού μμε ...
    -Υπήρξαν :
    Οικονομικές ασυλίες
    Πολιτικοιιδεολογικές ασυλίες
    Ποινικές ασυλίες -δικαστικές -Αστυνομικές ασυλίες κλπ
    Ακόμα και τώρα αποτελούν καλούς "φερετζέδες " αυτών που κρύβονται πίσω τους και τους χρησιμοποιούν για άλλοθι δείχνοντάς τους κατά καιρούς και ηρωοποιόντας τους . Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ...

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 21/07/2013 17:11:00

    Κύριε Πρόεδρε της Βουλής, Κύριε Μεϊμαράκη, Hello!

  18. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 21/07/2013 18:03:23

    Τα ΑΚΡΑ ξερετε πολυ καλα ποιοι τα θελουν στο συστημα........Αυτοι κανουν οτι ειναι δυνατον να μην γυρισει σελιδα η χωρα, να μη μεταρυθμιστει να μην αλλαξει,και αν ειναι δυνατον να παμε στη.......δραχμουλα ωστε να σβηστουν και τα χρεη τους στο εσωτερικο και μετα.......φερνοντας τα κλεμμενα απο εξω να αγορασουν τα.......αποκαιδια κοψοχρονια.

    • NΙΚΟΣ-ΔΕΗ avatar
      NΙΚΟΣ-ΔΕΗ @ Σαρακατσανος 21/07/2013 21:55:39

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΕ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΣΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ.

  19. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 21/07/2013 18:34:48

    Οι μεγαλύτερες στρεβλώσεις στην ελληνική κοινωνία έχουν τις ρίζες τους στην δικτατορία. Οι συνταγματαρχαίοι ανέπτυξαν την νοοτροπία απομύζησης της κρατικής μηχανής, από αυούς αναπτύχθηκε στον λαό η νοοτροπία πως ο δημόσιος κουρβανάς είναι ένα τσουβάλι που γεννάει λεφτά, αρκεί να είσαι ημέτερος... δεν είναι τυχαίο που οι φανατικότεροι υποστηρικτές των απριλιανών έγιναν μετά πασόκοι...

  20. ΦΟΥΛΕΔΑΚΗΣ ΜΕΝ avatar
    ΦΟΥΛΕΔΑΚΗΣ ΜΕΝ 21/07/2013 19:37:36

    ...!!!!!!!!!!!

  21. ΚΜ avatar
    ΚΜ 21/07/2013 20:11:36

    Ακριβώς. Ήθελα να το γράψω κι εγώ αυτό.

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/07/2013 20:50:09

    Οι "ιδεολόγοι" ένθεν και ένθεν συνωστίζονται στα γουναράδικα (ποιοί οι γουναράδες και ποιοι οι αλεπούδες θα σας γελάσω).
    Οι λοιποί πολίτες, όσοι μπορούν, επιμένουν Παρασκευοσαββατα στα γουρουνάδικα.
    Θα καεί πολύ "λίπος" μόλις πέσει ο ΦΠΑ.
    Άλλο ο πραγματικός κόσμος, άλλο ο ιδεολογικός...

    • WY avatar
      WY @ Uncle Stgm 21/07/2013 22:10:56

      Σέ πολλές αποδείξεις παρατήρησα ,ότι ήδη υπολογίζουν τόν ΦΠΑ μέ 13% αλλά ή τιμή τού προιόντος παραμένει ή ίδια,όπως καί πρίν τήν μείωση του στό 13% (23%).Σέ πολλές δέ, ή τιμή τού προιόντος είναι ακόμη μεγαλύτερη!!
      Άρα τό καθαρό κέρδος είναι τώρα μεγαλύτερο κατά 10%,έν σχέσει μέ τό χθές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

      Έλληνες!!!!!!

  23. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 21/07/2013 21:40:33

    Η νέα δημοκρατία το πασοκ και όλοι οι πολίτες που θέλουν να λέγονται δημοκράτες πρέπει να απαντήσουν ωμα και ειλικρινά.
    Θα ήταν καλλίτερα εάν είχε επικρατήσει στον εμφύλιο ο κομμουνισμός;
    Όσοι πολλοί Έλληνες πολέμησαν η και πολύ χειρότερα σφαγιάστηκαν από τους κομμουνιστές ήταν ναζί;
    Οι σημερινοί απόγονοι αυτών των ανθρώπων πως νομίζετε ότι νοιώθουν βλέποντας όλους αυτούς να φωνάζουν αυτά τα απαίσια συνθήματα ΕΑΜ Ελλάς μελιγαλας και να συγκαταλέγονται στο συνταγματικό τόξο, μη μπορώντας οι ίδιοι να εκφράσουν αυτό που αισθάνονται χωρίς να κατηγορηθούν…ως φασίστες;

    Το να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι αυτούς που πολέμησαν τον ανθελληνικό άθεο κομουνισμό (με τα γνωστά πια αποτελέσματα αλλά κυρίως για την στυγνή αιματηρή δικτατορία που επέβαλαν στους πολίτες τους ) με αυτούς που προσπάθησαν δια της βίας να τον επιβάλλουν αδικεί τους πρώτους εκ του αποτελέσματος!

    Εάν θέλουμε να μην επαναληφτούν τέτοια φαινόμενα νομίζω πως τα κόμματα που προανέφερα θα πρέπει να πάρουν ξεκάθαρες ιδεολογικές θέσεις άσχετες με τα οικονομικά της χώρας που είναι μεν άθλια αλλά τουλάχιστον δεν σφαζόμαστε μεταξύ μας (ακόμα) , πράγμα που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ στα δυο αυτά κόμματα να αποτρέψουν, τουλάχιστον ας έχουν κάτι ώστε οι επόμενες γενιές να τους το καταλογίζουν ως “θετικό χωρίς αστερίσκους” από τον οποιονδήποτε καλοπροαίρετο η μη!

  24. OYK avatar
    OYK 21/07/2013 23:54:17

    Θα συμφωνήσω εν μέρη με τον αρθρογράφο. Το να οδηγηθεί τυχόν η χώρα σε ένα νέο διχασμό, ασφαλώς και θα είναι απολύτως καταστροφικό για όλους μας. Θα διαφωνήσω ως προς την ποιότητα της προσπάθειας προκειμένου να επέλθει η συμφιλίωση. Όταν ο νικητής ενός αδελφοκτόνου μεν αλλά δυστυχώς αναγκαίου, προκειμένου να διαφυλαχτει η ακαιρεότητα της πατρίδος, πολέμου, επιτρέπει στον ηττημένο να καυχιέται για το δήθεν αγωνιστικό του πνεύμα και τα "δημοκρατικά-προοδευτικά" του χαρακτηριστικά, στο όνομα μιας υποτίθεται απαραίτητης ιστορικής λήθης, αυτό δε συνιστά συμφιλίωση σε καμία περίπτωση! Δεν εξαναγκάστικαν ποτέ οι ηττημένοι να ζητήσουν συγνώμη από το Έθνος για τις πληγές που με δική τους υπαιτιότητα τού άνοιξαν. Στο όνομα μιας στρεβλής δεξιάς ενοχής, αφέθηκαν ελεύθεροι να μολύνουν και άλλες ψυχές με τις εθνομηδενιστικές τους ιδέες. Είμαι υπέρ της συμφιλίωσης, με τους όρους όμως του νικητή, ο οποίος και με τη νίκη του αυτή γλύτωσε την πατρίδα από απιστευτα δεινά. Είναι απαράδεκτο εις το όνομα της εθνικής συμφιλίωσης, να εξισώνουμε τους καταστροφείς της πατρίδος με τους υπερασπιστές της. Συγχωρούμε, προχωράμε μπροστά αλλά δεν ξεχνάμε για να μην επαναλειφθούν τα ίδια.

  25. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 21/07/2013 23:57:33

    Τοσα χρονια η ενοχικη και κομπλεξικη Δεξια δεν απαντουσε στις υβρεις και στις προκλησεις της Αριστερας.Τουλαχιστον τωρα εβγαλε γλωσσα.
    Τελος στην ιδεολογικη βασιλεια τους.

  26. Μυρμιδών avatar
    Μυρμιδών 22/07/2013 00:14:29

    Αποτελεί επιτακτική ανάγκη αμέσως και δια νόμου να τεθεί παράνομο και αντισυνταγματικό το μόρφωμα του SYRIZA που υποστηρίζουν ανθέλληνες, πρεζόνια, υποστηρικτές τρομοκρατών λαθρομεταναστών και ολο το κακό συναπάντημα που θέτει τα νομικά ιδεολογικά πλαίσια με μοναδικό σκοπό τον αφανισμό του Ελληνισμού. Το μόρφωμα των νυν αμερικανοκομμουνιστών και άλλοτε κουμμουνιστοσυμμοριτών πρέπει να σβηστεί από τον ελληνικό πολίτικο χάρτη. Μαζί με όλα τα δεινά που επιφέρει για την ύπαρξη του ιδίου του Έθνους αφού προωθεί οτιδήποτε σάπιο και αποβλητέο υπάρχει στην ελληνική κοινωνία από πρεζόνια και τρομοκράτες μέχρι λαθρομετανάστες και πασοκικό δημοσιοϋπαλληλικό παρακράτος κάνει και μια ακόμη πιο μεγάλη ζημία.
    Ξυπνά σε εντελώς λάθος στιγμή με μοναδικό σκοπό να τις καταστρέψει τις μεγαλύτερες και πιο αγνές δυνάμεις του Ελληνισμού, που εκφράζονται εντελώς λανθασμένα και συγκυριακά μέσω της Χρυσής Αυγής. Την ώρα που η Ελλάς πνίγεται από μνημόνια, οικονομική κρίση, εκατομμύρια ανεξέλεγκτους λαθρομετανάστες και ενώ οι εχθροί που την επιβουλεύονται απεργάζονται σχέδια για τον αφανισμό της ο ερχομός στην εξουσία ενός κόμματος όπως η Χρυσή αυγή είναι για τώρα καταστροφικός.
    Γιατί πολύ απλά τώρα με όλα αυτά τα προβλήματα δεν έχουμε την δύναμη να επιβάλλουμε τα Δίκαια του Ελληνισμού που έρχονται από τα βάθη των αιώνων.
    Αυτές οι δυνάμεις πρέπει να ξυπνούν σε περιόδους ευνοϊκές όπως στους βαλκανικούς πολέμους για παράδειγμα.
    Για να αντιλήφθη κάνεις αυτό που λέω δεν έχει παρά να φέρει στο μυαλό του το παράδειγμα της Κύπρου το ‘74.
    Η τότε προδοτική αριστερά είχε φροντίσει να περιθωριοποιήσει τον λαϊκό αγωνιστή και αναμορφωτή της πατρίδος Γεώργιο Παπαδόπουλο και να φέρει στην εξουσία τον «βλάκα» Ιωαννίδη με τα γεγονότα του πολυτεχνείου…
    Είχαν έτοιμη την παγίδα οι εγχώριες αριστερό εθνομηδενιστικές και οι αλλότριες εχθρικές δυνάμεις με τον προδότη Μακάριο από εποχή που ο τελευταίος έκανε διακοπές στις Σεϋχέλλες…
    Αμέσως μετά την θερμόαιμη ενέργεια του Ιωαννίδη ο προδότης Μακάριος καλούσε τους τούρκους να επέμβουν από το βήμα του ΟΗΕ.
    Ο Ελληνισμός ,η Ελλάς και η Μαρτυρική μεγαλόνησος είχαν πέσει στην παγίδα που με λεπτομέρεια και υπομονή, ύπουλα έστηναν οι προδοτικές εγχώριες αριστερές και οι ξένες εχθρικές δυνάμεις με αγαστή συνεργασία…
    Ο Παπαδόπουλος ουδέποτε θα έπεφτε στην παγίδα…
    Έτσι και τώρα ξυπνούν σε λάθος στιγμή την καρδιά του έθνους, τις δυνάμεις εκείνες που μόνο όταν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές πρέπει να ξυπνούν...

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Μυρμιδών 22/07/2013 13:41:28

      Δημοκρατία: η εξουσία πηγάζει από τον λαό

    • γαλατης avatar
      γαλατης @ Μυρμιδών 22/07/2013 15:15:44

      ο ανωτέρω κύριος ανήκει στο λεγόμενο δημοκρατικό τόξο ??? είναι ανεκτές οι απόψεις του απο τον διαχειριστή ??? μήπως τελικά μας κάνεις πλάκα ?? ανατρίχιασα !!!!!!!!

      • Μυρμιδών avatar
        Μυρμιδών @ γαλατης 22/07/2013 15:21:27

        Η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού ήταν με τον Παπαδόπουλο στην περίοδο που αναφέρομαι. Το θλιβερό για την Ελλάδα ήταν και είναι ότι η άποψη της πλειοψηφίας συνεχώς παραμορφώνεται αλλοιώνεται και βιάζεται με μεγάλη ευθύνη και των πολιτικών για του οποίους μπορεί να πει κανείς ότι για άλλα ψηφίζονται και άλλα κάνουν. Το πρόβλημα είναι το εντελώς αντίθετο. Οι θλιβερές μειοψηφίες επιβάλλουν τις απόψεις τους από το πασοκικό δημοσιοϋπαλληλικό παρακράτος μέχρι τους υποστηρικτές των τρομοκρατών και των λαθρομεταναστών.
        Αλήθεια ποια είναι η άποψη της πλειοψηφίας για το προαναφερθέντα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας;;;!!
        Με το αριστερό παρακράτος των πρακτόρων ξένων συμφερόντων και της μειοψηφίας να καθορίζει το ιδεολογικό νομικό πλαίσιο του ιστορικού γίγνεσθαι στην Ελλάδα η δημοκρατία βιάζεται. Όπως το 73 έτσι και σήμερα…

      • Μυρμιδών avatar
        Μυρμιδών @ γαλατης 22/07/2013 15:47:26

        @γαλάτης , θα ήτο πιο εποικοδομητικό να ανατριχιάζεις για τις χιλιάδες αυτοκτονίες ελλήνων συμπολιτών μας, για τους χιλιάδες έλληνες αστέγους και την εξομοίωση της ζωής τους με αυτή του λαθρομετανάστη προς όφελος του τελευταίου, για την καθημερινή δολοφονία χιλιάδων ελληνοπαίδων μέσω του εκμαυλισμού της αποχαύνωσης και των ναρκωτικών, για το πασοκικό δημοσιοϋπαλληλικό παρακράτος που για να διατηρηθεί θέτει σε κίνδυνο την ιδιοκτησία του απλού Έλληνα εργαζόμενου πολίτη που με αίμα δημιούργησε σε χρόνια δύσκολα.
        Θα μπορούσες να ανατριχιάζεις και για τον βιασμό της δημοκρατίας που γίνεται από την απόπειρα γαλουχήσεως από τους νταβατζήδες και τα αλλότρια εκβιαστικά συμφέροντα της μεγάλης εθνικής παράταξης της Νέας δημοκρατίας και του αρχηγού της Αντώνη Σαμαρά την μοναδική τούτη τη στιγμή ελπίδα της πατρίδος.
        Για την αλήθεια δεν δικαιούσαι να ανατριχιάζεις παρά μοναχά να υποκλίνεσαι.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Μυρμιδών 22/07/2013 22:27:02

          Ως ρεάλο, υποκλίνομαι στον σουρεάλο.
          Εκείνο το "λαικός αγωνιστής Παπαδόπουλας" κόντεψε να με στείλει πακέτο στον κυρ-Πέτρο, από οξεία γελωτική σύσπαση του στομάχου και συνακόλουθη καρδιακή μαρμαρυγή.
          Μuchas gracias, είς την Νταλικήν γλώσσαν !

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 22/07/2013 01:03:50

    Στα όσα πολύ σωστά γράφεις @ΑΨ, να προσθέσουμε,
    την αδυναμία διατύπωσης σχεδίου εξόδου από την κρίση (ή έστω διαχείρισης της κρίσης),
    ως άλλη μια πιθανή αιτία,
    της αμετροέπειας και του διχαστικού λόγου, από αντιπολιτευόμενους των άκρων.
    Τα κόμματα-νεοσσοί, που εισήλθαν (ΧΑ) ή ενδυναμώθηκαν σημαντικά (Σύριζα),
    για πρώτη φορά στη Βουλή,
    έχουν πλήρη επίγνωση, ότι είναι ανεπαρκή,
    ακόμη και ως προς την άσκηση σοβαρής αντιπολίτευσης.
    Το ΚΚΕ δεν πέφτει στην ίδια παγίδα, γιατί έχει τη μη-ρεαλιστική και μη-εφικτή, αλλά αέναη πρόταση, της εξόδου της Ελλάδας από ΕΕ, συμμαχίες κτλ.
    Και αφού τα νεοσύστατα άκρα,
    αδυνατούν να ασκήσουν εποικοδομητική αντιπολίτευση,
    (ενώ κάτι τέτοιο θα ήταν τεράστιας σημασίας εν μέσω κρίσης),
    η κορύφωση του λαϊκισμού από την μεριά τους, είναι μονόδρομος για να επιβιώσουν στις κρίσιμες συνεδριάσεις. Διαφορετικά, θα αναγκάζαν εαυτούς σε πλήρη αφωνία.
    Οπωσδήποτε, θα πρέπει να παύσει η ασυλία των άκρων άμεσα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.