#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2012 09:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αργομισθία ανταμείβεται πλουσιοπάροχα



Ο κόσμος καίγεται, αλλά κάποιοι συνεχίζουν το βιολί τους.

Ούτε η κρίση τους αγγίζει, ούτε η ανεργία, ούτε τίποτα.

Η Ελλάδα έπιασε επίσημα το 18% στην ανεργία, οι νέοι μεταναστεύουν επειδή δεν μπορούν να βρουν δουλειά, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι παραπαίουν, έχοντας καταντήσει «σύγχρονοι» δουλοπάροικοι, αλλά το αφτί κάποιων δεν ιδρώνει με τίποτα.

Όπως έμαθα από φίλους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες, το κλίμα δεν είναι καθόλου καλό. Υπάρχει οργή…

Κι αυτό διότι την ίδια ώρα που οι μισθοί τους έχουν πετσοκοπεί, δώρα Χριστουγέννων κλπ έχουν καταργηθεί προ πολλού, κάποιοι συνεχίζουν να ζουν εις βάρος της … πλέμπας.

Αναφέρομαι στους πρώην πιλότους, αεροσυνοδούς, κλπ της πρώην Ολυμπιακής, που υποτίθεται ότι ιδιωτικοποιήθηκε, αλλά που οι εκατοντάδες προνομιούχοι υπάλληλοί της μετατάχθηκαν στην ΥΠΑ.

Και δεν είναι μόνο το γεγονός  ότι εδώ και χρόνια αργομισθούν, αφού η ΥΠΑ δεν χρειάζεται πιλότους και αεροσυνοδούς, μιας και  πρόκειται για διοικητική υπηρεσία…

Δεν είναι το γεγονός ότι συνεχίζουν να πληρώνονται με το 80% των τελευταίων μισθών τους ως πιλότοι και αεροσυνοδοί (και όλοι ξέρουμε τι μισθούς έπαιρναν), τα οποία συνεχίζουν να επιβαρύνουν τον κρατικό κορβανά…

Αλλά έρχεται και μια άλλη είδηση, που αν μη τι άλλο σκανδαλίζει.

Όχι μόνο τους υπαλλήλους της ΥΠΑ, που βλέπουν την αργομισθία κάποιων να αμείβεται πλουσιοπάροχα, αλλά και όλους εμάς τους υπόλοιπους φορολογούμενους που νιώθουμε τις σφαλιάρες στο σβέρκο μας καθημερινά.

Τι είναι αυτό που ξεχείλισε το ποτήρι;

Ότι  η κυβέρνηση τεχνοκρατών που έχουμε, και που υποτίθεται ότι θα έβαζε τάξη στα δημοσιονομικά μας, αυτή που μας στραγγίζει σαν σφουγγαρόπανα προκειμένου να έχουμε πρόσωπο απέναντι στους ξένους δανειστές, αυτή που κόβει συντάξεις και αναπηρικά επιδόματα, αυτή που καταργεί τον 13ο και 14ο μισθό στους υπαλλήλους των €700, αυτή λοιπόν η «σφιχτή» κυβέρνηση ΕΞΑΙΡΕΣΕ από το νέο ενιαίο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων τους εν λόγω πιλότους και αεροσυνοδούς της πρώην Ολυμπιακής, που κάθονται εδώ και χρόνια στο σπιτάκι τους, εισπράττοντας κάθε μήνα χιλιάδες ευρώ σε αργομισθία.

Τόσο καλά.

Αν λοιπόν αληθεύει η πληροφορία αυτή, τότε τα λόγια είναι περιττά.

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Κυριολεκτικά.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/01/2012 09:36:24

    Τώρα το κατάλαβες ;;;;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΜΠ 20/01/2012 15:18:27

      Είμαι λίγο βραδύνους.
      Συγχώρεσέ με...

  2. Y. avatar
    Y. 20/01/2012 09:43:45

    Συμπτωματικά, φίλος εν ενεργεία πιλότος της Ετζίαν που βρεθήκαμε στις γιορτές, μου έλεγε ακριβώς τα ίδια, για τους πρώην συναδέλφους του

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 20/01/2012 09:44:54

      ...ο Σταμάτης ως πρώην της ΥΠΑ, να το φέρει στη Βουλή

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Y. 20/01/2012 10:05:44

        Δεν είναι βουλευτής ο Σταμάτης.

        • Iokasti@gr avatar
          Iokasti@gr @ Ρομπέν το Γκαρσόν 20/01/2012 10:25:36

          ευτυχως!!!!!!!!!!!!!!!!

          • dimx avatar
            dimx @ Iokasti@gr 20/01/2012 13:06:21

            καλό !!

        • Y. avatar
          Y. @ Ρομπέν το Γκαρσόν 20/01/2012 10:50:26

          Μη πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό. Ας το δώσει στον Τασούλα, να οργανώσει το βουλευτικό έργο
          Τόσο απλά!

  3. Δαναός avatar
    Δαναός 20/01/2012 10:02:04

    Καλημέρα Strange. Να μην απορείς για τίποτα.

  4. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 20/01/2012 10:08:37

    Εκεινος ο διαχρονικός πράσινος προεδρος των συνδικαλιστων της ΥΠΑ με ειδικοτητα μαραγκού τι λέει για όλα αυτά; Συναινεί;
    Η γυναικα μου δουλεύει τετραωρα με 450 ευρο και κάποιοι παίρνουν μέχρι και 8 οοο τον μήνα για να κάθονται.

  5. avanti avatar
    avanti 20/01/2012 10:30:34

    Στο Βήμα σήμερα δημοσιεύουν ότι υπάρχουν προβλήματα στην καταβολή της μισθοδοσίας σε πρεσβείες και προξενεία αυτή την περίοδο και δεν πληρώνονται όχι μόνο οι Ελληνες διπλωματικοί υπάλληλοι αλλά ακόμη και εργαζόμενοι στις αρχές εξωτερικού που προέρχονται από τις τοπικές κοινωνίες, επίσης δεν καταβάλονται τα ενοίκια στους δικαιούχους που ενδεχομένως να προσφύγουν στην δικαιοσύνη.
    Και όλα αυτά για να εμφανίσει η ' ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ' μας κυβέρνηση χαμηλώτερο το δημοσιονομικό έλλειμα εν αναμονή της άφιξης της τρόικας....

  6. flou avatar
    flou 20/01/2012 10:35:39

    Ανάλυση λογαριασμού ΔΕΗ, αναπήρου ατόμου με αναπηρία 100%.
    Για ηλεκτρικό ρεύμα: 123 +16 ΦΠΑ =139
    Για Δήμο ΕΡΤ και χαράτσι(Β' δόση) 42,83+15+150=207,83
    Σύνολο: 139+207,83=346,83
    Τα στοιχεία στη διάθεσή σας.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ flou 20/01/2012 12:22:01

      Nα το στειλουμε στον κ Ζερβο Διοικητη της ΔΕΗ να το βαλει διπλα-διπλα στον μισθο του κολλητου του ΓΑΠ Θεου Κων.νου των 9.187 € /μηνα συν 3ετες συμβολαιο που θα πληρωθει αμα τη απολυση του σε κανα 2-3 μηνες !Ετσι απλα λειτουργει η κυβερνηση του μπαρμπα Λουκα με την Πασοκαρια να κανει ο,τι θελει με τις πλατες της ΝΔ !

  7. Armaggeddon avatar
    Armaggeddon 20/01/2012 10:35:50

    NA ΚΟΠΕΙ Η ΠΟΛΥΜΙΣΘΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ . ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΑ 65 . ΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 65 ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/01/2012 12:18:09

    Ετσι απλα !Respect!

  9. dimx avatar
    dimx 20/01/2012 13:17:33

    Δηλαδη ΚΑΙ για την ΟΑ φταιει ο Παπαδημος , εκεινον τον υπουργο που ιδιωτικοποιησε την Ολυμπιακη με αυτο τον τροπο πως τον λεγανε Χατζηδιακο, Χατζηδιαμαντη η καπως ετσι , δεν με βοηθα και η μνημη χρυσοψαρου που χαρακτηριζει την φυλη μας ...

  10. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/01/2012 13:29:47

    Να συμφωνήσω μαζί σας πως ήταν εσφαλμένο το συγκεκριμένο σημείο της πώλησης (ασχέτως αν κανείς δεν υπολογίζει τον αστάθμητο παράγοντα ΠΑΣΟΚικός συνδικαλισμός). Ο Χατζηδάκης είναι κυβέρνηση 2 χρόνια τώρα που δεν αξιοποιήθηκαν αλλού, πόσω δε μάλλον τώρα που εξαιρούνται από το μισθολόγιο? Αφήστε, αφήστε, ξέρω, "για όλα φταίει ο Καραμανλής".

  11. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 20/01/2012 13:50:06

    @ S.A
    Μάλλον οι Γερμανοί φταίνε...
    Aφου το φωνάζουμε 5 χρόνια ! Είμαστε άξιοι ΟΛΟΙ της τύχης μας για το 90% των κακών που μας συμβαίνουν...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΝΑΥΤΗΣ 20/01/2012 13:59:01

      Σαφώς οι γερμανοί φταίνε! Μην ξεχνάμε πως οι Γερμανοί...υποχρέωναν και τους συνδικαλιστές του ΟΣΕ να ναυλώνουν "μαύρες" ολόκληρες αμαξοστοιχείες και να τσεπώνουν τα κόμιστρά!

      Επιπλέον οι γερμανοί συνομότησαν ώστε ΚΑΙ αυτά τα λουλουδάκια να τα μισθοδοτεί αυτά ο Έλληνας φορολογούμενος!

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ ΝΑΥΤΗΣ 20/01/2012 15:59:25

      Όχι. Εμείς που δεν ψηφίσαμε ποτέ ΠΑΣΟΚ και που λυσσάξαμε μέχρι να φύγει η χολέρα το 2004, εμείς που στείλαμε τον Καραμανλή στα τάρταρα όταν προσπάθησε να πιθηκίσει τις μεθόδους τού συστήματος ΠΑΣΟΚ, δεν φέρουμε ΚΑΜΜΙΑ ευθύνη για τα χάλια τής χώρας.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Εγώ 21/01/2012 16:42:45

        Για θυμίστε μου ποιος ήρθε στην εξουσία όταν "τιμωρήσατε" τον Καραμανλή...

  12. Zaneta avatar
    Zaneta 20/01/2012 20:14:05

    αργομισθεί, όμως, στον τρίτο όροφο περιμένοντας την μετακόμιση...

  13. ΑΕΡΙΤΖΗΣ avatar
    ΑΕΡΙΤΖΗΣ 21/01/2012 16:27:28

    Xaxa ας γελασω και λιγακι.....Καλα για αυτον τον πρασινανθρωπο, αυτον τον αρχισυνδικαλ"η" στη, που ΠΟΤΕ δεν εχει εργαστει σαν εργαζομενος τηε ΥΠΑ, που ποτε δεν εκανε το παραμικρο για το οφελος της υπηρεσιας και των αεροπορων, αυτοςν που εχει την ειδικοτητα του ΜΑΡΑΓΚΟΥ , επιτελους θα μιλησει κανεις?
    Κατεβαζε διακοπτες οπως του γουσταρε καποτε, και κινδυνευαν ζωες, αυτος ο τυπακος αμοιβεται με 8 ολοκληρα χιλιαρικα τον μηνα χωρις να προσφερει τιποτα για το κοινωνικο συνολο.... θα μπει ποτε κανενας εισαγγελεας στην ΥΠΑ, να κλεισει μερικους φυλακη?
    Βρωμαει, βρωμαει παρα πολυ εκει μεσα. και ειδικα με αυτον τον πρασινανθρωπο στο κεφαλι...τι να περιμενει κανεις...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΑΕΡΙΤΖΗΣ 21/01/2012 16:42:23

      Αυτός, απ ότι μαθαίνω, ασχολείται τώρα με πολύ πιο σοβαρά ζητήματα, που έχουν πολύ περισσότερο ψωμί (αξονικοί τομογράφοι αεροδρομίων κλπ).
      Οπότε ξεχάστε τον.
      Αλλά 8.000 τον μήνα; Αποκλείεται. Από που παίρνει τέτοιο μισθό; Κάνεις λάθος μήπως; Αυτά τα ποσά τα παίρνουν οι πρώην πιλότοι της ΟΑ από όσο ξέρω.

  14. ΥΠΑΤΖΗΣ avatar
    ΥΠΑΤΖΗΣ 21/01/2012 16:30:02

    Yπουργε κλεισε ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΟΣΥΠΑ.
    Αυτη και μονο αυτη φταιει για τα χαλια της ΥΠΑ.
    Αποληστε τον ξυλουργο, ΑΜΕΣΑ, να ησυχασει Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΑΥΤΟ.

  15. volcano avatar
    volcano 21/01/2012 16:38:20

    Για να κουλάρουμε λίγο. Έχω κολλητό που ήταν αρχαίος πιλότος στην Ο.Α και έπερνε 6.700 καθαρά. Του υποσχέθηκε ο Αστραχάν ο Χατζηδάκης ότι θα πάει στην ΥΠΑ με το 90% του μισθού του να αξιοποιηθεί ως επιθεωρητής πτητικών μέσων και τελικά επιθεωρητές έγιναν κάτι φιλόλογοι και γεωπόνοι κολιτάρια του πρασινου συνδικαλιστή πρόέδρου των εργαζομένων στην ΥΠΑ (ειδικότητας μαραγκού). Τελικά πήγαν κάποιοι πιλότοι εκεί (περίπου 150) περιμένουν να τους αξιοιποιήσουν και αντί για το 90% του μισθού τους που νομοθέτησε ο Χατζηδάκης (δηλ 6.030 που έπρεπε να παίρνει ο κολλητός μου) παίρνει σήμερα 3.000 δηλ το 40% αυτών που έπερνε στην Ο.Α. Α ρε αξιόπιστο Ελληνικό Κράτος. Αυτά για την αποκατάσταση της τάξης. Α επίσης τους ετοιμάζουν για σουτ με την εφεδρεία. Η εξαίρεση απο το ενιαίο έγινα για τους πιλότους των πυροσβεστικών και άλλων πτητικών μέσων και όχι για αυτούς. Άρα τζίφος η ....αποκάλυψη!!!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ volcano 21/01/2012 16:49:30

      Η αποκάλυψη μιλούσε για φήμες που αναστατώνουν το κλίμα στην ΥΠΑ, και όχι για κάτι σίγουρο. Οπότε αν έχεις δίκιο, το θέμα θεωρείται λήξαν.
      Από κει και πέρα, θεωρείς δίκαιο να παίρνει έστω και 3.500 ευρώ κάποιος για να κάθεται σπίτι του; Λεφτά που δίνουμε όλοι εμείς των 700 ευρώ τον μήνα;
      Αν έπαιρνε 7.000 επί ΟΑ καλά έκανε, αφού προφανώς πιλοτάριζε αεροπλάνο με ψυχές. Αλλά για αυτό δεν έκλεισε η ΟΑ; Διότι δεν έβγαινε; Άρα, γιατί να συνεχίσει να πληρώνεται;
      Ας πάει σε άλλη ιδιωτική εταιρία, να δούμε πόσα θα παίρνει.
      Τι μαιμού ιδιοτικοποίηση ήταν αυτή;
      Στου κασίδη το κεφάλι;

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ Strange Attractor 21/01/2012 18:52:52

        @S.A.
        Δεν έκλεισε επειδή έπαιρναν οι πιλότοι 7000, αλλά κυρίως γιατί πάρα πολλοί, σχεδόν οι μισοί, έπαιρναν πολλά λεφτά χωρίς να προσφέρουν τίποτα.
        Με άλλα λόγια, το Ελληνικό δημόσιο. Έχει τους διπλάσιους από όσους χρειάζεται, έπαιρναν και ακόμη παίρνουν (συγκριτικά) όλοι πολλά λεφτά, και δεν υπάρχει δημόσιο.
        Αυτό οδήγησε στο "κόκκινο" μια μικρή επιχείρηση, Ολυμπιακή, και μια μεγάλη επιχείρηση, Ελληνικό κράτος.
        Ποιός φταίει??? Έχουν ανέβει 485.227.189 σχόλια στα διάφορα sites και blogs με διάφορες απαντήσεις...

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Χαρίλαος 21/01/2012 19:10:32

          ...Αλλά για αυτό δεν έκλεισε η ΟΑ; Διότι δεν έβγαινε;...

          Δεν είπα ότι έκλεισε λόγω των μισθών των πιλότων. Πολλά ήταν τα φάουλ της Ολυμπιακής.
          Αλλά γνωρίζω πως όταν μια αεροσυνοδός της ΟΑ έπαιρνε €3-4.000 τον μήνα, η αντίστοιχη στις άλλες ελληνικές ιδιωτικές εταιρίες έπαιρνε €1.000.

          • Χαρίλαος avatar
            Χαρίλαος @ Strange Attractor 21/01/2012 20:24:30

            Βασικά συμφωνούμε... αλλά διαβάζοντας... Ας πάει σε άλλη ιδιωτική εταιρία, να δούμε πόσα θα παίρνει... είναι λίγο διφορούμενο...
            Εν πάσει περιπτώσει, εκεί ήταν η πιάτσα πρίν μερικά χρόνια. Είχα δύο ανηψιές στην Aegean
            και έπαιρναν τα μισά περίπου της Ολυμπιακής και δούλευαν περισσότερες ώρες.
            Η βασική διαφορά μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα... που είναι στο κόκκινο.
            Μισή δουλειά, διπλάσια και βάλε χρήματα.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Χαρίλαος 21/01/2012 20:50:56

            Η ΟΑ δεν ήταν ακριβώς δημόσιο με την έννοια του 3 και 60. Είχε τα καλά του δημοσίου και τα καλά του ιδιωτικού τομέα.
            Κανένα όμως από τα κακά των δυο.
            Π.χ. η ΟΑ ήταν ανώνυμη εταιρία με μία μόνο μετοχή, που την είχε το ελληνικό δημόσιο.
            Είχε δικό της μισθολόγιο, και όχι αυτό του δημόσιου (ενιαίο).
            Είχε μονιμότητα (αορίστου χρόνου συμβάσεις) κλπ. Δεν υπήρχαν όμως απολύσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ.
            Υπήρχαν δωρεάν ταξίδια για όλο το σόι των υπαλλήλων, τρελά επιδόματα, κ.ο.κ.
            Έφυγαν με εθελουσίες επί Μητσοτάκη, άτομα με 15-20 χρόνια προυπηρεσία, βαρβάτη σύνταξη, και μεγάλα αφορολόγητα εφάπαξ. Και πάει λέγοντας.
            Τώρα, κάποιοι προνομιούχοι της, που "απολύθηκαν", συνεχίζουν να πληρώνονται, παρά το ότι η εταιρία ιδιωτικοποιήθηκε.
            Τόσο παλιά, όσο και τώρα, τα κόμματα βυσσοδομούν εις βάρος της ΟΑ, και όσοι ήταν υπάλληλοί της θα είναι πάντα βολεμένοι.
            Εις βάρος όλων ημών.

          • Χαρίλαος avatar
            Χαρίλαος @ Strange Attractor 21/01/2012 21:01:16

            Το... πάλαι ποτέ 3.60 της δωδεκαετίας 51-63 καταργήθηκε το 64 με τις αυξήσεις που έδωσε ο... πατέρας της δημοκρατίας... (γιατί της γ.... την μάνα) και δεν ισχύει για την μετέπειτα ιστορία μας.

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ volcano 21/01/2012 18:25:38

      Ώστε ο καημένος ο κολλητός σου παίρνει μόνο 3.500 αντί για 6.800 τον μήνα για να κάάάάθεταιιιιιιιιιιι!!!!
      Το άτιμο το κράτος που τον κορόιδεψε.

  16. ΑΕΡΟΠΟΡΔΟΣ avatar
    ΑΕΡΟΠΟΡΔΟΣ 21/01/2012 17:35:58

    Kαι ποιος σου ειπε εσενα ρε μεγαλε, οτι καθονται σπιτι τους?
    Για κελμπουρνταν στην Δ2 να δεις.....
    Στο κατω-κατω της γραφης, καλα κανουνε οι ανθρωποι. Μακαρι να ημουν και εγω . Αλλα η κακια και η ψευτια, ειναι στην καθημερινη διαταξη απ'ολους μας. Για αυτο μας γ@μ@νε καθημερινα, και λεμε και ευχαριστω.
    Ειναι τοις πασι γνωστον, οτι με τα ψεμματα, με τα πολλα ψεμματα, ισως καποια τα φανε στην μαπα καποιοι, και βγαλουν λαθος συμπερασματα.
    Αλλα απ'οτι εχω ακουσει, ο προεδρος των ελληνων πιλοτων, ειναι με μεγαλα
    "εργαλεια", και δυσκολα θα τα βγαλει σε περας, ο αρχιμαραγκος της παραγκας της ΥΠΑ.......(Υπηρεσια Περιορισμενης Αντιληψης).....καμμια σχεση με την γνωστη ΥΠΑ...Λεμε τωρα....

  17. je suis terminee avatar
    je suis terminee 21/01/2012 17:38:13

    Ρε strange attractor, τελικα πες μας και εμας τους προσγειωμενους, που ανηκεις?
    Ρε μπας και περνεις ληγμενα, η πινεις τιποτα περιεργο?
    Θα μας τρελλανεις!

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ je suis terminee 21/01/2012 18:26:54

      Λες να είναι κανένας κομμουνιστής τελικά; Από αυτούς με τα κονσερβοκούτια;

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ Ρομπέν το Γκαρσόν 21/01/2012 20:27:05

        Ομοϊδεάτης... κομμουνιστής είναι!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.