#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/09/2011 15:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αποποινικοποίηση της κάνναβης είναι για το καλό μας!



Τώρα επιτέλους κατάλαβα προς τι αυτή η σπουδή του πρωθυπουργού να νομιμοποιηθεί το χασίς.

Τώρα αντιλήφθηκα το σκεπτικό του νέου νομοσχεδίου, αλλά και της εν γένει πρεμούρας να αποποινικοποιηθεί η χρήση ναρκωτικών.

Λίγο η σουηδική νοοτροπία του ΓΑΠ, λίγο η μανία του με τη φυσική κατάσταση… λίγο η αντιπάθειά του προς τους χοντρούς, και ιδού.

Σύμφωνα λοιπόν, με νέα επιστημονική μελέτη, όσοι καπνίζουν μαριχουάνα, έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να βάλουν κιλά!

Το αποτέλεσμα αυτό έρχεται να διαψεύσει την άποψη πως το χασίς και το χόρτο προκαλούν λιγούρα, και άρα προσθέτουν κιλά.

Μάλιστα, οι ερευνητές εξεπλάγησαν τόσο, που προχώρησαν σε δεύτερο δείγμα, με το ίδιο όμως αποτέλεσμα. Συνολικά εξετάστηκαν 50.000 άτομα σε παναμερικανικό επίπεδο.

Η μελέτη κατέληξε στο ότι 22%-25% των μη χρηστών ήταν υπέρβαροι, ενώ από τους τακτικούς χρήστες, υπέρβαροι ήταν μόνο το 16%. Και μάλιστα, όσο πιο συχνή η χρήση κάνναβης, τόσο μικρότερα τα ποσοστά των υπέρβαρων.

Από αυτούς που έκαναν χρήση μαριχουάνας τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, μόνο το 14% ήταν υπέρβαροι.

Δεν έχει διευκρινιστεί το τι ακριβώς συμβαίνει. Όπως λέει ένας από τους επιστήμονες που έκαναν την έρευνα: «Μπορεί η χρήση κάνναβης να οδηγεί σε περισσότερη άσκηση, αν και αυτό με εκπλήσσει».

Στη συνέχεια συμβουλεύει τον κόσμο να μη θεωρεί τη μαριχουάνα ως μέθοδο δίαιτας ή απώλειας βάρους, αφού η χρήση της έχει αποδεδειγμένες οργανικές και ψυχολογικές επιπτώσεις. «Ως ψυχίατρος ειδικός σε θέματα εξάρτησης, κάθε μέρα βλέπω ανθρώπους που είναι εθισμένοι και που ταλαιπωρούνται. Δεν συνιστώ τη χρήση κάνναβης για κανέναν λόγο…».

Η εργασία δημοσιεύτηκε την 24η Αυγούστου στο American Journal of Epidemiology, και μάλιστα ένας από τους επιστήμονες που έλαβε μέρος, ήδη υπέβαλλε αίτηση ευρεσιτεχνίας στον Καναδά με τίτλο: Η χρήση της μαριχουάνας στη καταπολέμηση του πάχους !!!.
LiveScience

http://www.livescience.com/15921-cannabis-obesity-risk.html

S.A.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος avatar
    Γιώργος 08/09/2011 16:02:10

    Εδώ ταιριάζει απόλυτα αυτό που λένε: "Τι πίνεις και δε μας δίνεις ρε μάστορα"

  2. Ip0 avatar
    Ip0 08/09/2011 16:31:18

    Γιατί δεν βγαίνει λοιπόν η «νέα-Νέα Δημοκρατία» και να πει ευθαρσώς ότι κρίνει απαράδεκτη τη μεθόδευση και πως όταν γίνει κυβέρνηση θα επαναφέρει την ποινικοποίηση της κατοχής σε οποιαδήποτε ποσότητα ή οτι δεν συμμερίζεται την άποψη πως η τοξικομανία είναι ασθένεια. Ή σε χαμηλότερο αντιπολιτευτικό επίπεδο να διατυπώσουν εδώ οι Φάκτορες τη σαφή θέση του antinews, με ακριβή αντεπιχειρήματα και πως ακριβώς θα ήθελαν να είναι η νομοθεσία επί του θέματος. Τα συνεχόμενα χωρατατζίδικα καλαμπούρια, οι νεφελώδεις καταγγελτικοί υπαινιγμοί ταλαιπωρούν και κουράζουν. Αφιερώστε μια σοβαρή ανάρτηση επί του θέματος και πείτε ανοιχτά τι θέλετε, τι προτείνετε και πώς.
    Η ζητήστε από τον Φαήλο να αναλάβει την ευθύνη έστω κι αν καταλήξει να λέει οτι «η ζωή είναι πόλεμος και διαρκής αγώνας αδέρφια, οπότε για να είμαστε σοβαροί και μάχιμοι ως κοινωνία πρέπει να κυνηγάμε ποινικά κάθε χρήση ευφορικών ουσιών, νυν υπερ πάντων ο αγών, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία». Τουλάχιστον θα πρόκειται περί σαφούς και αντρίκιας θέσης.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ip0 08/09/2011 16:59:42

      Τι σχέση έχει η δικη μου (ειρωνική) θέση απέναντι στην νομιμοποίηση του "χόρτου", και η παράθεση μιας διεθνούς επιστημονικής μελέτης σχετικά με τη κάνναβη, με τη ΝΔ;
      Γιατί να πάρει θέση η ΝΔ;
      Μήπως θεωρείς το αντινιούζ το επίσημο όργανο της ΝΔ;
      Προσωπικά δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΝΔ, και το έχω γράψει επανειλημμένα.
      Τι φουμάρεις;

      • Ip0 avatar
        Ip0 @ Strange Attractor 08/09/2011 17:11:14

        Απευθύνομαι στους Φάκτορες, τις δικές σου θέσεις περί «εγγενούς ανεπάρκειας των ανασφαλών χρηστών κάνναβης που δεν μπορούν να σταυρώσουν γκόμενα και το ρίχνουνε στους μπάφους», «ρε όλοι μέσα» και διθυραμβικές αναπαραγωγές άρθρων περί εμβολιασμού κατά της χρήσης ναρκωτικών, τις ξέρω.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Ip0 08/09/2011 17:13:56

          Στα δυο πρώτα συμφωνώ.
          Αυτό όμως που με τους "εμβολιασμούς" που το είδες; Διαφώτισέ με. Με ενδιαφέρει!

          • Ip0 avatar
            Ip0 @ Strange Attractor 08/09/2011 17:58:52

            Άλλοι φουμάρουμε, άλλοι ξεχνάνε τι αναρτούν: http://www.antinews.gr/2011/01/07/78938/

            Βέβαια εδώ αναφέρεται στην κοκαΐνη, αλλά φαντάζομαι δεν θα είχες αντίρρηση απόδημε νοικοκυραίε πολίτη-οπλίτη, σε ένα σενάριο εμβολιασμών από τη βρεφική ηλικία που να αποτρέπει την ψυχοενεργό δράση κάθε ουσίας, της κάνναβης ίσως και του αλκοόλ. Εκτός αν μας έκανες έναν σκόντο στην καφεΐνη, με το συμπάθιο κιόλας. Θα σου ήμασταν υπόχρεοι.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 08/09/2011 18:22:05

            Αρχείο για ότι δημοσιεύεται και αφορά στη μαστούρα κρατάς βρε θηρίο; Μπράβο.
            Το συγκεκριμένο το είχα ξεχάσει. Αλλά κάθε άλλο παρά διθυραμβικό ήταν. Μια ξερή μετάφραση, και τίποτα άλλο. Ζαλισμένος το διάβασες;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ip0 08/09/2011 17:06:40

      Δε σε βλέπω χαλαρό...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ip0 08/09/2011 17:53:56

      Έχω την εντύπωση ότι ο κ. Κρανιδιώτης έχει άλλη άποψη απ' αυτή που λέτε..τουλάχιστο, αυτό άφησε να φανεί στα σχόλιά του.

      • Ip0 avatar
        Ip0 @ ΕΥΑ 08/09/2011 18:17:33

        Θυμάμαι την γενικόλογη ατάκα του “Άλλο να αποποινικοποιείς και να προνοείς κοινωνικά, άλλο να περιθάλπεις, κι άλλο να νομιμοποιείς κοινωνικά και στις συνειδήσεις την χρήση «μαλακών» και «σκληρών»” που ουσιαστικά δεν μας λέει τι ακριβώς θέλει στο θέμα της κάνναβης, καθώς και το επιχείρημα πως επειδή έχει γνωρίσει ανθρώπους που έχουν κάψει φλάτζες από μπάφους –λες και δεν ισχύει το ίδιο για το οινόπνευμα-, καταρρίπτεται δήθεν ο «μύθος» περί ασφαλούς και λελογισμένης χρήσης στην κάνναβη. Κι εγώ ξέρω ανθρώπους που τράκαραν από γρήγορη οδήγηση σε συνδυασμό με την κακιά στιγμή και πέθαναν σκοτώνοντας και άλλους, οπότε να απαγορεύσουμε την πώληση αυτοκινήτων άνω των 130 ίππων να δούμε πως θα το πάρει ο Φάκτορας. Για τα σκληρά πάντως, ο Φαήλος ομολογώ πως πράγματι μας έχει κάνει τη χάρη να τα θεωρεί πρωτίστως ασθένεια που χρήζει κλινικής αντιμετώπισης. Τον ευχαριστούμε θερμά.
        Όταν συνεννοηθεί διεξοδικά με τον πρόεδρο, ίσως δούμε αναλυτικότερη και πιο συγκεκριμένη αντεπιχειρηματολογία στο θέμα της κάνναβης.

    • factorx avatar
      factorx @ Ip0 09/09/2011 00:55:14

      1. Σιγά τις τεστοστερόνες

      2. Εμείς δεν είμαστε κόμμα για να δηλώσουμε θέση. Την άποψή μας όμως την διατυπώσαμε σε πολλά άρθρα και σχόλια.

      3. Και γιατί φτιάχνεσαι έτσι; Θέλεις να να φουμάρεις ελεύθερα; Σε λίγο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα

  3. brankaleon avatar
    brankaleon 08/09/2011 16:35:49

    Νομίζω ότι όλα εντάσσονται στο γενικώτερο πνεύμα της συναίνεσης, ακόμη και ως σιωπής διαλαμβανομένη, κατά το άσμα του λαϊκού βάρδου.

    Όταν καπνίζει ο λουλάς, εσύ δεν πρέπει να μιλάς....
    Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες, κάνουν όλοι τουμπεκί.

    Ή με πλέον μεταφυσική διάθεση.
    Κάνε την τζιβάνα σκάλα ν' ανεβώ στον ουρανό.

    Βρε σεις το pidi (G.A.P.) ασχέτως κι' αν πέρασε έξω από το Χάρβαρντ, κάτι έμαθε.

    Κι' αφού θα μπει κι' αυτό στην ζωή μας, φαντασθείτε την μαμά να φωνάζει από το μπαλκόνι το βλαστάρι της:
    Δημητράκηηηηηηηηηηη, έλα να σου δώσω τον λουλά σου.

  4. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/09/2011 17:27:19

    Πάντως στὴ μητρικὴ τοῦ ΓΑΠ ὑπάρχει ὁ ἰδιωματισμὸς potbelly.

  5. Ip0 avatar
    Ip0 08/09/2011 18:40:20

    Το σημαντικότερο είναι πως αυτή η σάπια κυβέρνηση του από δεκαετίες αθλιότερου κόμματος που γνώρισε μεταπολιτευτικά ο τόπος, με όλα τα λάθη και τις παραλήψεις του νομοσχεδίου, ανοίγει ένα θέμα που η Νέα Δημοκρατία δεν τόλμησε σε καμία περίοδο να αγγίξει, το άφηνε να σέρνεται ως έχει. Αν εστιάζει την κριτική της στην υπόθεση πως ο ΓΑΠ αποποινικοποιεί την κατοχή και ιδιωτική χρήση για να το ρίξουμε στις φούντες τώρα που έρχονται τα ζόρια ή να αρπάξει κανένα ψηφαλάκι από τζάνκια και τζιβά(να)τους, ας φρόντιζε εκείνη να το είχε τακτοποιήσει όταν μπορούσε, στη σωστή του διάσταση όπως θα το ήθελε εκείνη. Αλλά να μας πει ευθέως πως το θέλει, να κάνουμε τη σύγκριση. Όχι αφ’ υψηλού μονοδιάστατη αρνητική κριτική κόντρα στην κόντρα. Συγκεκριμένες αντιπροτάσεις.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ip0 08/09/2011 19:11:21

      Όλοι μέσα. Έτσι απλά. 'Εμποροι και τζάνκια. Τίποτα άλλο.

      • Ip0 avatar
        Ip0 @ Strange Attractor 08/09/2011 19:21:18

        Άσχετα με την κριτική μου αξιολόγηση στις απόψεις σου, ποτέ μου δεν υπονόησα ότι είσαι ανειλικρινής ή αμφίσημος. Στο είπα από την αρχή: Δεν απευθύνομαι σε εσένα, έχεις από καιρό δώσει το στίγμα σου επί του ζητήματος παίρνοντας σαφέστατη, συγκεκριμένη θέση.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Ip0 08/09/2011 19:51:32

          Νάσαι καλά, και μη θεωρείς ότι μαλώνουμε. Κάθε άλλο.
          Καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου, αλλά και έχω μια γενική άποψη της θεωρίας πίσω από την άποψη που θέλει τα ναρκωτικά να αποποινικοποιούνται.
          Απλά τρελαίνομαι που κάποια χαρισματικά άτομα (νέα παιδιά) καταλήγουν στο βόθρο, ψάχνοντας για τα αστέρια.
          Πάνε για τη γκλαμουριά και καταλήγουν λέσια.
          Για αυτό δεν δικαιολογώ την αρχική χρήση, και τη μετέπειτα κλάψα.
          (Εγώ είναι εθισμένος 30 και βάλε χρόνια στο ρημάδι το τσιγάρο. Ουδείς αναμάρτητος).

          • Ip0 avatar
            Ip0 @ Strange Attractor 08/09/2011 20:30:41

            Κι εγώ σε καταλαβαίνω, είναι αυτό που λέμε «από πίτα που δεν τρώω, τι με νοιάζει κι αν καεί». Όμως σε διαβεβαιώ στον βαθμό που μπορώ, ότι βάσει της δική μου εμπειρίας και παρατηρήσεων η κάνναβη αποτελεί «προθάλαμο» για τοξικές ουσίες, ακριβώς επειδή βρίσκεται στην βιτρίνα των ναρκωτικών, μπερδεμένη μαζί με άλλα εμπορεύματα των λαθρεμπόρων. Είμαι βέβαιος πως όσοι κατέληξαν στα σκληρά, είχαν πρωτύτερα δοκιμάσει και αλκοόλ. Σου λέω ρητά και απερίφραστα πως οι «αφανείς» χρήστες κάνναβης που δεν έχουμε κάνει το μυαλό μας γιαούρτι, είμαστε ασύγκριτα περισσότεροι από τους καμένους χασικλήδες, όπως συμβαίνει και με το οινόπνευμα. Η αναλογία περιστασιακών χρηστών ως προς τους μπεκρήδες, είναι συντριπτική. Όσο για το τσιγάρο, είναι τέτοια η χημική σύνθεση της νικοτίνης που χωρίς να σου προσφέρει απολύτως τίποτα (θυμήσου το πρώτο σου τσιγάρο ή πακέτο) σε καθιστά ταχύτατα εξαρτημένο. Η εξυπνότερη εμπορική παγίδα στα χρονικά.
            Η κάνναβη πάντως, μπορεί με μια μικρή επεξεργασία σε μια τυπική κουζίνα, να ληφθεί και ως φαγώσιμη χωρίς να χρειάζεται να λερώνει απαραιτήτως κανείς τα πνευμόνια του.
            Ο βαθμός και οι συνθήκες χρήσης ευφορικών ουσιών, ανεξαρτήτως βαθμού επικινδυνότητας, είναι σαφώς και θέμα δημόσιας αισθητικής όπου όντως η πολιτεία μπορεί και πρέπει να έχει λόγο. Όμως περνώντας στο άκρο της κοινωνικής δίωξης ακόμα και στην κατοχή ή την ιδιωτική χρήση πέρα από δημόσια βλέμματα, εκτός από το να προσπαθείς να καταστείλεις ένα «κοινωνικό ατόπημα» αντικαθιστώντας το με πολιτισμικό ανοσιούργημα, στην πράξη δεν μπορεί και να αποδώσει. Εξάλλου, σε καθαρά φιλοσοφικό επίπεδο, θα εκπλαγείς αν συνειδητοποιήσεις πόσο κοινωνικά εποικοδομητική μπορεί να γίνει η χρήση ψυχοτρόπων ουσιών στον χώρο της τέχνης αλλά και της διανόησης, ίσως και τις επιστήμης (πολύ θα ήθελα να έβλεπα το αποτέλεσμα ενός Paul Dirac ή Allan Turing μετά από εμπειρία με ενθεογενές ψυχεδελικό). Πολλά αριστουργήματα που σε έχουν συνεπάρει, αναδύθηκαν μέσα από το ταλέντο του καλλιτέχνη σε συνδυασμό με τη χρήση ουσιών. Άλλες φορές σε βαθμό αυτοκαταστροφής, άλλες φορές όχι.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 08/09/2011 21:06:12

            Συμφωνώ, ειδικά με το τελευταίο μέρος της τοποθέτησής σου.
            Πολλά τέλεια μουσικά κομμάτια, πίνακες, και κινηματογραφικά έργα, είναι σίγουρα αποτέλεσμα χρήσης, και εκτιμώνται διαφορετικά "υπό την επήρρεια".

      • σάκος με απίδια avatar
        σάκος με απίδια @ Strange Attractor 08/09/2011 23:28:21

        εχμ...και που ακριβώς είχε αποτέλεσμα αυτό;

        • Ip0 avatar
          Ip0 @ σάκος με απίδια 08/09/2011 23:57:12

          Τι να σου πω, θα δείξει, αφού πρώτα αποφασίσουν τι θέλουν και ποια θα είναι η τελική του μορφή. Προβλέπω οτι στην προσπάθειά τους να τηρήσουν ισορροπίες μεταξύ λογικά ορθού και αισθητικά ανεκτού, με τακτική δυο καρπουζιών στην ίδια μασχάλη αντί να ικανοποιήσουν, να αποσυμφορήσουν ή να ανακουφίσουν κατά περίπτωση, θα τα κάνουν άλλη μια φορά μαντάρα, κι όλοι θα είναι δυσαρεστημένοι. Είναι που είναι δύσκολο στο χειρισμό του θέμα, μας έλαχε να το "επιλύσουν" κι αυτό τούτοι. Στο μεταξύ έχεις την αντιπολίτευση που σηκώνει κουρνιαχτό αλαλάζοντας κάτι ασυνάρτητα που σε κάνουν να κατανοείς μεν οτι διαφωνεί, αλλά αποφεύγοντας περίτεχνα να πάρει σαφή θέση σε συγκεκριμένα σημεία ώστε να καταλάβεις ως πολίτης τι ακριβώς αντιπροτείνει.

  6. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 08/09/2011 19:43:40

    Η πλάκα είναι, ότι η σοβαρότερη έρευνα διεθνώς για το θέμα της κάνναβης ανήκει σε Έλληνα. Διατέλεσε αργότερα και γιατρός του Αντρέα, καθηγητής, βολευτής, υπουργός.

    Έτσι για την ιστορία πάντως και για την ουσία κυριολεκτικά, υπάρχει το Υπερικό. Ενδημικό νομιμότατο φυσικό αντικαταθλιπτικό, με μόνη αντένδειξη τη φωτοευαισθησία!
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hypericum
    http://en.wikipedia.org/wiki/St._John%27s_wort

    Επειδή ο GAP βάλθηκε να μας μπαφιάσει
    :)

    • Ip0 avatar
      Ip0 @ Παστός Αστός 08/09/2011 20:07:48

      Το συγκεκριμένο ματζούνι όμως έχει πιθανές παρενέργειες και αλληλεπιδράσεις με άλλα φάρμακα ή βότανα. Θέλει πολύ προσοχή, όπως και το Gingo Biloba. Αλλά η εγχώρια "εναλλακτική οικολογία-παραϊατρική" τα προωθεί λες και είναι φιστίκια. Όταν τα παίρνεις δεν πρέπει να το κάνεις με το σκεπτικό ότι απέφυγες τα φάρμακα. Φάρμακα είναι κι αυτά που με επιπόλαιη χρήση μπορούν να γίνουν δηλητήρια. Και σε πολλές περιπτώσεις, καλύτερα χημικό φάρμακο παρά βοτάνι.

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ Ip0 09/09/2011 10:08:45

        Επώνυμος είπε:
        09/09/2011 στις 9:52 am

        Εντωμεταξύ, η Δημοκρατία αποκαλύπτει σήμερα ότι ο Σόρος χρηματοδοτεί καμπάνιες για την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών!

  7. giorgos avatar
    giorgos 09/09/2011 07:30:33

    re paidia ti ypervaroi! Edo den exoume na fame! Proti fora perase kalokairi kai stis plaz oi ypervares kyries & kyrioi stis plaz itan elaxistoi! Tyxaio?
    Den exoume na fame kai ayta ta liga pou bgazoume pane stin benzina!

  8. προμηθεας avatar
    προμηθεας 09/09/2011 14:09:36

    εγω παντος ειμαι με την γιαγια που κουμπωνει 2 stedon καθε νυχτα για να μην βλεπει τον σουρωμενο μονιμα γιο της να πλακωνει την νυφη της και να κρυβει τα τσιγαρα του για να μην του τα ψειρησει ο 12χρονος γυιος του... ευχομαι να τσακωσουν τα παιδια σας/μου με ενα ψιλο και να τα χωσουν μεσα μαζι με τους ποινικους για να στρωσουν επειδη ο εισαγγελεας στραβοκ(Γ@μ)οιμηθηκε και θελει καπου να τα χωση.. ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ Τ ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΡΙΣΚΑΝΕ ????

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.