#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/01/2011 09:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αντιμνημονιακή πολιτική δικαιώνεται



Τι μας έλεγαν εδώ και μήνες;

Ποιο μύθο καλλιεργούσε συστηματική η κυβερνητική προπαγάνδα;

-Ότι ο Σαμαράς είναι απομονωμένος στην Ευρώπη.

-Ο,τι το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, μέλος του οποίου είναι και η Ν.Δ.,  διαφωνεί με την αντιμνημονιακή πολιτική που έχει υιοθετήσει και ακολουθεί ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

-Ο,τι η πολιτική του Αντώνη Σαμαρά είναι αδιέξοδη;

Διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα από τη συνέντευξη του Προέδρου του Λαϊκού Κόμματος  κ. Μαρτένς, στο ΒΗΜΑ.

«- Στην ομιλία σας στην Αθήνα δώσατε συγχαρητήρια στον κ. Αντώνη Σαμαρά γιατί κατόρθωσε να πετύχει σημαντική ανάκαμψη για τη Νέα Δημοκρατία μέσα σε έναν χρόνο από τις εθνικές εκλογές του 2009.

«Πράγματι, αξίζουν συγχαρητήρια!».

Ωστόσο η ανάκαμψη της ΝΔ οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στο γεγονός ότι ο κ. Σαμαράς αντιτάχθηκε στο μνημόνιο που υπέγραψε η Ελλάδα με την ΕΕ, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ. Θεωρείτε ότι έπραξε σωστά για τη χώρα;

«Συμφωνώ με τη θέση του Αντώνη Σαμαρά ότι οι πολιτικές του Γιώργου Παπανδρέου και της κυβέρνησής του, οι οποίες είναι χτισμένες γύρω από το μνημόνιο, είναι ελαττωματικές γιατί πρώτα και κύρια δεν δημιουργούν οικονομική ανάπτυξη. Για να υπερβεί την κρίση η Ελλάδα χρειάζεται ανάπτυξη, ωστόσο βλέπουμε ότι η οικονομία συρρικνώνεται».

Χρειάζονται άλλα σχόλια;

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 03/01/2011 09:57:09

    Όταν ο Αντώνης τα έβαλε μόνος του με όλους, σε όλη την υφήλιο, έσπευσαν οι δικοί μας ανόητοι να γελάσουν. Τώρα που όλοι κλαψουρίζουν για την ανάπτυξη που δεν έρχεται η δικαίωση είναι, δυστυχώς, πικρή. Η χώρα είναι στην κόψη του ξυραφιού και το επόμενο λάθος/έγκλημα της κυβέρνησης ΓΑΠ θα είναι πιθανότατα μοιραίο...

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Επώνυμος 03/01/2011 16:59:12

      Το λάθος του ΓΑΠ είναι ότι επιμένει να "κυβερνά", εκλογές το συντομότερο! Να τις ζητήσει ο Σαμαράς διότι μετά το λάθος δε θα διορθώνεται.

  2. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 10:00:06

    μα δεν ειναι ο κ.μαρτενς μονο υπερ του κ.σαμαρα.η ευρωπη γενικως,μη αποτελουμενη απο κοπριτες ,κατα την παγκαλια λογικη,στο πορισμα για την κριση χρεους ειπε οτι προκληθηκε λογω ενεργειων και δηλωσεων των κ.παπανδρεου και παπακωνσταντινου.μας το λενε οι ανθρωποι με χιλιους τροπους.αλλαξτε γιατι θα βουλιαξτε.

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/01/2011 12:32:18

    *Αύξηση κατά 21,5% κατέγραψαν οι εξαγωγές της Γερμανίας το τρίτο τρίμηνο του 2010, φτάνοντας σε αξία τα 245 δισ. ευρώ, από 202 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ομοσπονδιακής στατιστικής υπηρεσίας, οι εξαγωγές σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αυξήθηκαν κατά 16,5%, και ανήλθαν στο 60% του συνόλου των γερμανικών εξαγωγών.

    Ειδατε η Γερμανια με τα κοντα ποδαρια...??

    ΠΠ

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/01/2011 16:34:23

      Π.Π.
      Ποιός είχε αμφιβολίες οτι η κρίση ήταν προς όφελος της Γερμανίας;

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 23:53:36

        κωστα γινεσαι κακος μην σκαλιζεις την πληγη

  4. ganasta avatar
    ganasta 03/01/2011 13:45:27

    Κώστα,
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
    Γι’ αυτό επιμένω και θα το λέω συνέχεια.
    Χρειάζεται εκλαΐκευση της οικονομικής πρότασης που διετύπωσε ο Αντώνης τον Ιούλιο στο Ζάππειο.
    Η πρόταση αυτή είναι η δύναμή του.
    Μας βγάζει από το φαύλο κύκλο της ύφεσης.
    Δίνει ελπίδα!

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ ganasta 03/01/2011 14:04:40

      Καλή χρονιά και χρόνια πολλά.

  5. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 03/01/2011 13:59:28

    Πολύ σύντομα, η θέση του Αντώνη Σαμαρά για το Μνημόνιο, θα γίνει κτήμα του Ελληνικού λαού. Ο μοναδικός ηγέτης της Ελλάδος σήμερα δίνει μαθήματα πολιτικής και σοβαρότητος.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Νίκος Θ. 03/01/2011 14:04:15

      ναι, αλλα με πολυ αργα αποτελεσματα. χρειαζεται επιταχυνση το ολο θεμα της αντιπολιτευσης διαφορετικα δεν θα εχει μεινει κανενας στο τελος.μονος του θα μεινει και ο Σαμαρας και οι εξελιξεις θα τους προλαβουν ολους.

  6. Ασφαλτος avatar
    Ασφαλτος 03/01/2011 14:26:10

    Απέκλεισε ο Σαμαράς το ενδεχόμενο καταγγελίας του μνημονίου ή επαναδιαπραγμάτευσης του χρέους, αν η Νέα Δημοκρατία εκλεγεί στην κυβέρνηση.
    Με τέτοια μέτρα από πλευράς του ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να είχε η Ν.Δ τουλάχιστον 40 % .
    ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ .
    Σημαίνει απλά ότι ούτε οι νέοδημοκράτες ΔΕΝ πιστεύουν αϊτούς τους λαϊκισμούς και την φρασεολογία του ΠΑΜΕ .

  7. ierofantis avatar
    ierofantis 03/01/2011 14:26:58

    Γιατί έχω την υποψία ότι σε ενδεχόμενη αλλαγή πολιτικού σκηνικού στην Ελλάδα, με μια πιο φιλοευρωπαική προσέγγιση στα ζητήματα της οικονομίας, το ΔΝΤ και οι υπηρέτες τους (βλέπε νεοταξίτες, αμερικανόδουλοι, μη εκλεγμένοι μεταλλαγμένοι πασόκοι) θα εξοβελιστούν από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης και οι λύσεις στα οικονομικά ζητήματα της Ευρώπης θα είναι πλέον αμιγώς ευρωπαϊκές;

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ ierofantis 03/01/2011 15:03:42

      Kαι με ανοίγματα σε άλλες πηγές χρηματοδότησης.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 15:19:51

        Ναί, σωστά. Ήδη οι κινέζοι νομίζω τοποθετήθηκαν σε Πορτογαλικά ομόλογα. Δεν είδα κάποια επίσημη αρνητική αντίδραση από τις Βρυξέλλες. Έχεις κάποια πληροφορία περί του αντιθέτου;

        • Kώστας Ροδινός avatar
          Kώστας Ροδινός @ ierofantis 03/01/2011 15:25:00

          Ιεροφάντη,
          Πολύ ενημερωμένω σε βρίσκω!
          Χαίρομαι!
          Τοποθετούνται και στην Ισπανία.
          Κανένας δεν πρόκειται να αντιδράσει.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 15:36:29

            Ευχαριστώ. Βάζουν το χεράκι στην ενημέρωση και οι καλοί φίλοι των Αντινέων.

            Αυτό με την Ισπανία δεν το ήξερα. Φαίνεται ότι στο 2011 θα παιχτεί το παιχνίδι, στον παγκόσμιο νομισματικό πόλεμο...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ierofantis 04/01/2011 02:08:47

      ΑΥΤΟ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ....( Αλλα ο παπανδρεου ηταν ο ανθρωπος που με υπουλο τροπο εφερε το ΔΝΤ μεσα στην ΕΕ....)
      ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Kostas D 04/01/2011 02:14:46

        Η απαντηση μου ηταν για τον Ιεροφαντη 2.26.
        Κι επιπλεον προσθετω,
        οτι τα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα προσφερθηκαν να βοηθησουν, η Κινα προσφερθηκε, Η Ρωσια προσφερθηκε..
        αλλα η συμμορια του παπανδρεου ελεγε..."οχι δεν χρειαζομαστε κανεναν..."μονοι μας θα τα καταφερουμε"..
        Την ιδια στιγμη που ζητουσε βοηθεια απο τη Γερμανια και ταυτοχρονα ομως με το "πιστολι ΔΝΤ " απειλουσε....και όταν ομως οι Ευρωπαιοι προσεφεραν βοηθεια....παλι η συμμορια παπανδρεου (που απειλουσε αν δε μας βοηθησει η ΕΕ) αρνουνταν τη στηριξη....
        Οι Ευρωπαιοι ΕΞ αρχης ΔΕΝ ηθελαν φυσικα το ΔΝΤ εντος της ΕΕ.
        ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ της ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ πασοκικης ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ, για την Ελλαδα και την Ευρωπαικη συνοχη!!!!

  8. Enzo avatar
    Enzo 03/01/2011 16:29:40

    Το Λαϊκό Κόμμα προηγείται με διαφορά-ρεκόρ (18 ποσοστιαίες μονάδες) έναντι των Σοσιαλιστών, βάσει δημοσκόπησης του ινστιτούτου Sigma Dos που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα El Mundo. Εάν στήνονταν σήμερα κάλπες στην Ισπανία η συντηρητική αντιπολίτευση θα συγκέντρωνε ποσοστό 48,7% έναντι μόλις 30,3% για τους Σοσιαλιστές.

    Η δημοσκόπηση φανερώνει το βαρύ πολιτικό κόστος που έχουν για τον Χοσέ Θαπατέρο τα μέτρα λιτότητας που έχει λάβει προκειμένου να καθησυχάσει τις αγορές για την κατάσταση της ισπανικής οικονομίας.


    Αντονιο εμεις γιατι δεν ειμαστε στην ιδια μοιρα?

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Enzo 03/01/2011 16:32:36

      Enzo,
      πόσα χρόνια είναι στην εξουσία ο Θαπατέρο;

  9. Enzo avatar
    Enzo 03/01/2011 16:35:59

    αμα ειναι να περιμενουμε σαν και αυτους τοσα χρονια η' σαν τους ουγγρους που τους ειχανε 8 χρονια δεν θα εχει μεινει κανενας μας μεχρι τοτε.
    και να φανταστεις οτι εδω εχουν κανει μεγαλες χοντραδες απο περυσι.
    1,5 χρονο Πασοκ αντιστοιχει σε ολα τα χρονια του Θαπατερο και των σοσιαληστων της Ουγγαριας μαζι.

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Enzo 03/01/2011 16:43:52

      Προφανώς και δεν εννοώ να περιμένουμε, ούτε αμφισβητώ το τι έχει κάνει η δική μας κυβέρνηση.
      Εκείνο,όμως,που μπορώ να εικάσω είναι οτι θα έχουν την ίδια τύχη.

      • Enzo avatar
        Enzo @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 16:47:01

        αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 17:02:50

        σβέλτα όμως γιατί θα γίνει η Ελλάδα σαν το γαϊδούρι του Χότζα. Ο Σαμαράς πρέπει να κινηθεί. Η γιορτή του πλησιάζει. Προσωπικά, αν κι όχι ΝΔ, αλλά τείνω να γίνω Σαμαρικός, περιμένω το κάλεσμα!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ σιδεράκιας 03/01/2011 17:10:02

          Η προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για τα εθνικά θέματα είναι προ ή μετά το Ερζερούμ; Γνωρίζει κάποιος/α;

          • Kώστας Ροδινός avatar
            Kώστας Ροδινός @ ierofantis 03/01/2011 17:26:54

            Στο Ερζερούμ πάει 7-1-11,οπότε λογικά η συζήτηση θα γίνει μετά την επιστροφή του.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 17:37:50

            Ωραία. Θα μας ανακοινώσει και τα συμπεράσματα της επίσκεψης...
            Αναμένω τον Αντώνη.

            Επιοικώς μιλώντας, θα πρέπει να τον ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ.

          • σιδεράκιας avatar
            σιδεράκιας @ Kώστας Ροδινός 03/01/2011 17:41:25

            Θα έχει προηγηθεί κι η επιφοίτηση! Ενας Θεός ξέρει με τι καινές ιδέες θα πάει και με τι καλύτερες θα γυρίσει!!

            Κοινώς....τη βάψαμε!

  10. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 03/01/2011 17:41:57

    Γαιτί βιάζεται τόσο για το Ερζερούμ Δεν περιμένει πρώτα τι θα γίνει με το σκληρό ΠΑΣΟΚ των ΔΕΚΟ. Ή το θεωρεί δεδομένο, ότι θα λακίσει?

  11. ierofantis avatar
    ierofantis 03/01/2011 17:50:26

    Γιατί πρέπει να κλείσει την αποστολή για την οποία τον φορτωθήκαμε. Την τακτοποίηση δηλαδή των εθνικών θεμάτων μας.

    Για να το αντιστρέψω λίγο το ερώτημά μου. Πιστεύεις ειλικρινά ότι ο ΓΑΠ έχει τις δυνατότητες και το μυαλό να βγάλει τη χώρα από την οικονομική κρίση;

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ ierofantis 03/01/2011 17:56:03

      Τι τη θές Ιεροφάντη την ερώτηση; Ασε που είναι ανευ περιεχομένου μιά κι όπως είπες στην πρώτη παράγραφο, εντολές εκτελεί, άρα δεν τίθεται καν θέμα δυνατοτήτων και μυαλού.
      Εκτός του ότι δεν υπάρχει απάντηση, το είπες στην πρώτη παράγραφο! Κι έχεις δίκιο!

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ierofantis 03/01/2011 18:00:31

      Ο Πρωθυπουργός δεν χρειάζεται να είναι οικονομολόγος. Να ΘΕΛΕΙ να βγάλει την χώρα από την κρίση χρειάζεται. Και να ακούει τους ειδικούς, όχι να τους χρησιμοποιεί σαν φερέφωνα.
      Εδώ όμως, υπάρχουν ευκρινείς ενδείξεις ότι δεν θέλει να βγούμε από την κρίση. Σχεδόν προκάλεσε την κρίση. Μπορεί, λοιπον η κρίση να είναι το καίριο θέμα για όλους μας, αλλά και ο τέλειος αντιπερισπασμός συνάμα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 03/01/2011 18:08:48

      @Σιδεράκιας και ΠΗΛΕΑΣ
      Το ερώτημα ήτο ρητορικό, την απάντηση την ξέρουμε και απλώς επιβαιώνουμε τις φοβίες μας. Βοηθά όμως ο ρητορικός διάλογος να μεταδίδουμε πληροφορίες και σε άλλους αναγνώστες των Αντινέων, που ακόμη δεν σχολιάζουν στην κοινότητα. Σκεφτείτε ότι πριν μερικές εβδομάδες, ένας από αυτούς ήμουν, φερ' ειπείν και εγώ!

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ ierofantis 03/01/2011 18:11:17

        έχεις δίκιο φίλε μου, χρειάζεται η παράθεση των σκέψεων κι η αντιπαράθεση ακόμη, αλλιώς θα θυμηθούμε σύντομα το τραγουδάκι του Μηλιώκα και το πιό σίγουρο θα μας το τραγουδήσουν τα παιδιά μας!

  12. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 18:04:35

    μα δεν εχετε καταλαβει;αν δεν κλεισει κυπρο,μακεδονια,αιγαιοκαι ελληνοτουρκικα γενικα ,πως θα παει στον οηε;ειναι αδυνατον.αυτη η κουβεντα με τον οηε κρυβεινπολλα πισω της.εκτος αν παει επισκεψη.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ φωτεινη 03/01/2011 18:08:49

      Πρέπει να τον κάνουμε ban στο moon! ισως τη γλυτώσουμε....

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ σιδεράκιας 03/01/2011 18:14:59

        Και να σκεφτείς ότι ο Κορεάτης δεν πρόλαβε να λύσει το πρόβλημα στην Κορεατική χερσόνησο πριν αναλάβει...

        Αν ο δικός μας λύσει τα προβλήματα που επικαλείται η Φωτεινή, ως υποψήφιος, φαντάσου μεγαλεία όταν γίνει και ΓΓ. Θα τον καλέσουν από το Galaktika για διαπολιτισμικό πρέσβυ εξωγήινων πολιτισμών. Ο άνθρωπος θα είναι πολύ μεγάλος για τα περιορισμένα όρια που θέτει ο πλανήτης Γη.

        Ίσως γι' αυτό έρχονται τα διαστημόπλοια, όπως έγραψε η Pravda.

        Να χάσει το σύμπαν τέτοιο κελεπούρι;

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ σιδεράκιας 03/01/2011 18:25:29

        Και να σκεφτείς ότι ο Κορεάτης πριν αναλάβει, δεν πρόλαβε να λύσει το Κορεατικό πρόβλημα.

        Φωτεινή, άμα προκάμει και κλείσει όλα τα θέματα που αναφέρεις, όχι ΓΓ στον ΟΗΕ, όχι ban στο moon που λέει ο σιδεράκιας, αλλά διαγαλαξιακό πρέσβυ συμφιλίωσης εξωγήινων τον βλέπω τον τιτανοτεράστιο...

        Λες γι' αυτό να πλάκωσαν τα αστρόπλοια, που έγραψε και η Pravda;

        Ε, μη χάσουν τέτοιο κελεπούρι...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ierofantis 03/01/2011 18:30:48

          Το δεύτερο σχόλιο παρακαλώ μη το λάβετε υπ' όψει. Απλώς άργησε να εμφανιστεί το πρώτο και νόμιζα ότι το 'χασα.
          Είπαμε, είμαι ερασιτέχνης ιντερνετικός...

  13. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 03/01/2011 18:35:19

    Η επανάληψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως! :)

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ σιδεράκιας 03/01/2011 18:40:26

      χα, χα, χα, το διαβολεμένο το ιντερνετ και οι ηλεκτρονικές εφαρμογές, με δυσκολεύουν φίλε μου...
      Κάποια στιγμή, θα τα μάθω, που θα πάει...

  14. Yotis Panou avatar
    Yotis Panou 03/01/2011 19:18:09

    Κατηγορούν τη Ν.Δ. (και τον Κ. Καραμανλή, αν θέλετε) ότι δεν πήρε τα μέτρα που έπρεπε τόσα χρόνια. Δηλαδή να κόψει μισθούς, συντάξεις και δώρα;
    Και ποιος θα το δεχόταν; Το ΠΑΣΟΚ θα είχε βγάλει όλο τον κόσμο στο δρόμο.
    Ενώ τώρα το ΠΑΣΟΚ: 1) Κατηγόρησε τη χώρα για διεφθαρμένη, 2) Μίλησε
    για Τιτανικό, γκρεμό, γεμάτο πιστόλι στο τραπέζι, 3) Έβαλε τον Πάγκαλο
    να βρίζει τον κόσμο.
    Δηλαδή ο Γ. Παπανδρέου δεν μπορούσε να πάρει τα ίδια μέτρα με τη "μαγκιά"
    που χορεύει ζεϊμπέκικο, αλλά ήθελε τον μπαμπούλα του ΔΝΤ;
    Είμαι περίεργος για το τέλος (του ή το δικό μας).

  15. φωτεινη avatar
    φωτεινη 03/01/2011 19:38:57

    εμ γι αυτο ιεροφαντη βιαζεται.συν την ψωναρα του να γινει ο καινουργιος βενιζελος με τα ελληνοτουρκικα.αντιστροφως ομως.αλλα αυτο δεν το καταλαβαινει,δεν φτανει μεχρι εκει.ειναι κομματακι δυσκολα για το παιδι.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ φωτεινη 03/01/2011 20:30:49

      Άστα Φωτεινή, πετύχαμε λαχείο με τον Μινεσσότα μαν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.