#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2011 08:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αντεπίθεση της ΝΔ μόλις άρχισε



Οριακά  μπροστά φαίνεται να είναι το ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου σύμφωνα με έρευνα της MRB που δημοσιεύει η εφημερίδα REALNEWS. Σύμφωνα πάλι με την εταιρία δημοσκοπήσεων MARC, το ΠΑΣΟΚ υπερέχει κατά 4,6% τουλάχιστον.

Κατά την MRB , λοιπόν, το ΠΑΣΟΚ έχει προβάδισμα 1,9% σε σχέση με τα υπόλοιπα κόμματα.  Συγκεκριμένα, τα ποσοστά όπως προέκυψαν μετά την έρευνα, διαμορφώνονται  ως εξής: ΠΑΣΟΚ 23,2%, ΝΔ 21,3% , ΚΚΕ 9%, ΛΑΟΣ 5,6%, ΣΥΡΙΖΑ 3%, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ- ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2,7%, ΔΗΣΥ 2,2%, ΔΗΜΑΡ 2,2%, ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ 4% ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος φθάνει το 26,8% (!).

Με άλλα λόγια, πολύ μικρή διαφορά μεταξύ των δύο μεγάλων κομμάτων, το ΚΚΕ ενισχύεται, το ΛΑ.Ο.Σ κρατάει τα ποσοστά του, ο ΣΥΡΙΖΑ μπαίνει οριακά, οι Οικολόγοι, η Ντόρα Μπακογιάννη και ο Φώτης Κουβέλης μένουν εκτός βουλής ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος συγκεντρώνει πολύ υψηλά ποσοστά.

Αν κάνουμε την υπόθεση εργασίας, ότι η Άνοιξη φέρνει εκλογές, αυτές θα διεξαχθούν υπό συνθήκες υψηλής πόλωσης και θα έχουν ως αποτέλεσμα τετρακομματική ή το πολύ πεντακομματική Βουλή. Η αδιαμφισβήτητη μέχρι πρότινος πρωτιά του ΠΑΣΟΚ, έχει πλέον ρωγμές ενώ η κεφαλαιοποίηση της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής της ΝΔ είναι θέμα μερικών εβδομάδων. Υπό αυτά τα δεδομένα το σενάριο των εκλογών απομακρύνεται, εκτός αν το ΠΑΣΟΚ επιδείξει τάσεις φυγής. Γεγονός είναι ότι σε κάθε νέο κλυδωνισμό της οικονομίας εμφανίζονται τα σενάρια αναδιάρθρωσης αγκαζέ με τα σενάρια εκλογών.

Η εταιρία MARC τώρα, και πάλι όσον αφορά στην πρόθεση ψήφου δίνει διαφορά 4,6% υπέρ του ΠΑΣΟΚ με αναγωγή 6,1%. Η δημοσκόπηση έγινε για το «ΕΘΝΟΣ της Κυριακής».

Σύμφωνα λοιπόν με την δεύτερη δημοσκόπηση, το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 26,1%, η ΝΔ 21,5% , το ΚΚΕ 7,9%, το ΛΑΟΣ 5,9%, ο ΣΥΡΙΖΑ 3,5%, η ΔΗΣΥ 3,3%, η ΔΗ.ΑΡ. 2,8%, οι Οικολόγοι - Πράσινοι 2,9% ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος (άκυρο-λευκό-αποχή-αναποφάσιστοι) φθάνει το 22,3%. Επίσης, ένα 3,8% δηλώνει ότι θα ψηφίσει άλλο κόμμα. Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά, με τα παραπάνω ποσοστά δεν σχηματίζεται αυτοδύναμη κυβέρνηση, ενώ 8 κόμματα ξεπερνούν  ή είναι οριακά κοντά στο «κατώφλι» του 3%.

Πρόκειται για μια αποτύπωση του εκλογικού σώματος που δύσκολα θα δούμε στην κάλπη. Οι συνθήκες πόλωσης των επερχόμενων εκλογών δεν θα ευνοήσουν νέους σχηματισμούς και προσωποπαγή κόμματα. Η δημοσκόπηση εμφανίζει ευρήματα του ….προηγούμενου μήνα, καθώς είναι η μόνη από τις τελευταίες δημοσκοπήσεις που δεν εμφανίζει τα σημάδια της ταχείας φθοράς του ΠΑΣΟΚ.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για δύο δημοσκοπήσεις, με εκ διαμέτρου αντίθετα αποτελέσματα και όχι μόνο όσον αφορά τη διαφορά των δύο κομμάτων. Πιθανόν να αποτυπώνουν και τη ρευστότητα στις προτιμήσεις των πολιτών αλλά ένα είναι βέβαιο: η αντεπίθεση της ΝΔ μόλις άρχισε…

Μ.Ο.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tem avatar
    Tem 27/02/2011 08:54:35

    Δεν πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στις δημοσκοπήσεις. Το ΠΑΣΟΚ είναι ήδη κάτω απο τη ΝΔ.

  2. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 27/02/2011 08:55:16

    Αυτό που δείχνει η δημοσκόπηση είναι την "επιθυμία" της παγκόσμιας διακυβέρνησης για αλλαγή του συντάγματος, χωρίς τη συμμετοχή του Έλληνα πολίτη. Στην πραγματικότητα 8 κόμματα δεν πρόκειται να μπουν στη Βουλή.

  3. The Saint avatar
    The Saint 27/02/2011 08:58:35

    Αντε να τη δούμε αυτήν την πολυζσυζητημένη αντεπίθεση, γιατι, όσο είναι έτσι τα πράγματα, κανείς δεν θα θέλει εκλογές, άρα "νερο στο αυλάκι του ΠΑΣΟΚ"...
    Γιά να συνεχίσει τη θεάρεστη ...πολιτική του...

  4. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 27/02/2011 09:15:12

    η δημοσκόπηση της MARC

  5. evan avatar
    evan 27/02/2011 09:20:50

    Ωπααα μπαίνει και ή δύση συγνώμη ανάποδα το έγραψα, δησυ ήθελα να γράψω και ο...διαβολάκος του πληκτρολογίου ήθελε μάλλον να πει την αλήθεια.

    Αν πιστέψουμε τις δημοσκοπήσεις και για την ΝΔ τα νεα είναι λυπηρά, δείχνουν και δικιά της πτώση! Εγώ θάθελα να πιστεύω ότι η ΝΔ είναι αρκετά πιο μπροστά αλλά...

    Παρακολουθώντας όσο μπορούμε την βουλή βλέπουμε ότι ο Τσίπρας είναι αυτός που κάνει σκληρή και όπως πρέπει αντιπολίτευση. Ποια είναι η αξιωματική αντιπολίτευση; Αν δεν κάνω λάθος είναι η ΝΔ...
    Με λύπη διαπιστώνω τα πιο πάνω, λέτε να κάνω λάθος και να μην φαίνεται ο Σαμαράς; Τον οποίο ακόμα εμπιστεύομαι και υποστηρίζω...

  6. zackii avatar
    zackii 27/02/2011 09:39:36

    Δυστυχώς η δυναμική της ΝΔ θα είναι αυτή, μέχρι ο Σαμαράς να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Όταν δεν ψηφίζεις κάτι-άρα δεν το εγκρίνεις- πρέπει να έχεις και το σθένος να το αλλάζεις. Όταν λες ότι θα σεβαστείς την υπογραφή του ΓΑΠ, που έκανε το Σύνταγμα χαρτί υγείας σημαίνει εν πολλοίς ότι- με ασήμαντες κατά τη γνώμη μου, και από ότι φαίνεται όχι μόνο-θα συνεχίσεις την ίδια πολιτική.
    Εξ ου και το κόλλημα κοντά στο 20%, πράγμα πρωτοφανές στην προκείμενη περίπτωση αλλά όχι φυσικά ανεξήγητο.

    • thanasis avatar
      thanasis @ zackii 27/02/2011 11:32:21

      συντομα θα δουμε μια αλλη νεα νεα δημοκρατια ενα κομμα
      που θα ενσαρκωνει τις ελπιδες του νοικοκυρη αλλα
      και του μεσοαστου που η παρεα των προθυμων
      τον ερριξε σε καταθλιψη

  7. evan avatar
    evan 27/02/2011 09:46:25

    Θα πέσει το μήλο=πασοκ για να το φάει η ΝΔ.
    Πιστεύω ότι ο Σαμαράς σαν πρόεδρος της ΝΔ βγαίνοντας με την λαϊκή ψήφο και με τόση μεγάλη διαφορά από την κόρη του μπαμπά και κάτω από τέτοιες συνθήκες που ζούμε, με τέτοια πασοκοπολιτική, κάθε μέρα δίνει το πασοκ πιάσιμο να του επιτίθεται βάσιμα κανείς.
    Αν έδειχνε την δυναμική το Τσίπρα και οι δημοσκοπήσεις θα αναγκάζονταν να έδειχναν τουλάχιστον 5% διαφορά υπέρ της ΝΔ...

  8. zackii avatar
    zackii 27/02/2011 09:49:24

    Δυστυχώς μας έχει κάνει η ΝΔ να καμαρώνουμε -κρυφά η φανερά- τον Τσίπρα..

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ zackii 27/02/2011 11:34:07

      Eχει μια δοση αληθειας αυτο που γραφεις.

    • evan avatar
      evan @ zackii 27/02/2011 14:36:52

      Γιατί να φοβηθούμε να γράψουμε ότι ευτυχώς υπάρχει και ο Τσίπρας εκεί μέσα ... έβαλα ένα σχόλιο με σύνδεσμο που δείχνει την δυναμικότητα του και το σχόλιο αυτό αποκλείστηκε, αλλά βλέπω ότι άλλο σχόλιο με σύνδεσμο που μάλλον βολεύει επετράπη.
      Χμ...τι να σκεφτώ και τι να γράψω άλλο...

  9. pink floyd avatar
    pink floyd 27/02/2011 09:49:39

    Αν γινουν εκλογες τον Μαρτιο η τον Απριλιο η δυναμη των κομματων και η σειρα τους θα καθοριστει απο τα καναλια.Ετσι δυστυχως το ΠΑΣΟΚ θα ειναι δυστυχως μπροστα η ΝΔ 3 εως 5 μοναδες πισω και μεσα στην βουλη ειτε ο Κουβελης ειτε η Ντορα ειτε και οι δυο. Τον συριζα θα προσπαθησουν να τον βγαλουν εξω χωρις λογικα να το καταφερουν και το βολικο ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ ενισχυθουν σαν σωστα δεκανικια του ΓΑΠ.Ετσι με κυβερνηση συνεργασιας θα συνεχιστει η σωτηρια της χωρας. Δυστυχως

    • thanasis avatar
      thanasis @ pink floyd 27/02/2011 11:34:25

      στη παρεα των προθυμων δεν υπαρχει ιδεολογια
      ειναι πολλα τα λεφτα που ειναι σπαρμενα στα μυαλα
      των προθυμων και οπαδων της global goverment

  10. Panorama avatar
    Panorama 27/02/2011 10:09:34

    Να μην παραμυθιαζόμαστε, οι δημοσκοπήσεις είναι 100% κατευθυνόμενες, μην ασχολείστε.
    Είναι φυσιολογικό το πασόκ να έχει γκρεμιστεί στη συνείδηση του λαού.
    Είναι όμως αφύσικο η αξιωματική αντιπολίτευση να μην ανανεώνεται ριζικά μετά από τέτοια ήττα.
    Πώς θα κυβερνήσει ο Σαμαράς;
    Με τις χαζοχαρούμενες δευτεράντζες και τις γραφικές μετριότητες του Καραμανλή;
    Έλεος.

  11. Rote Phane avatar
    Rote Phane 27/02/2011 11:15:23

    Ποιανου ειναι η MARC;;

  12. popolaros avatar
    popolaros 27/02/2011 11:21:28

    Το να χάνει το μνημονιακό νεοΠΑΣΟΚ 20 μονάδες το καταλαβαίνω.
    Το να χάνει η αντιμνημονιακή ΝΔ τόσες μονάδες είναι ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ προς πάσα λογική σκέψη.
    Ιδίως μετά την τόσο μαζική και αναπάντεχη εκλογή Σαμαρά από την βάση και όχι από μιλημένες κομματικές παρέες.
    Εάν το επιτελείο της ΝΔ δεν δέχεται της δημοσκοπήσεις, να βγει να το καταγγείλει και να κάνει δικές του, αλλιώς άλλα συμπεράσματα βγαίνουν.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ popolaros 27/02/2011 13:49:57

      "Αντιμνημονιακή" ΝΔ; Γιατί δεν πείθει αυτό;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Πυθία 27/02/2011 17:53:30

        Γιατι αντιμνημονιακος στην Ελλαδα θεωρειται ο φεσαδορος τζαμπατζης και η ΝΔ λεει οτι θα πληρωσει.

  13. popolaros avatar
    popolaros 27/02/2011 11:22:39

    +1000

  14. evan avatar
    evan 27/02/2011 11:26:54

    Μήπως τελικά από κάποιους εκλαμβάνεται αρνητικά η κριτική στην χλιαρή αντιπολίτευση της ΝΔ και είναι λογικό να βγάζουν τα συμπεράσματα ότι μπορεί να μην θέλει να βγει στην κυβέρνηση...

  15. SKAIs avatar
    SKAIs 27/02/2011 11:41:55

    Αγαπητέ Μικρέ Οδυσσέα,
    αντί του δικού σου σχολιασμού, θα έπρεπε να βάλεις μόνο το βίντεο του σχολιασμού της δημοσκόπησης της MRB από τον Χατζηνικολάου στο ALTER!
    Τέτοια κωλοτούμπα είχα να δω πολλά χρόνια (Σεπτέμβρης 2008).
    Το καταθέτω:
    http://www.youtube.com/watch?v=lx8Dge6z6-o&feature=player_embedded

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ SKAIs 27/02/2011 15:40:22

      Και που είσαι ακόμα. Θα δούμε πολλά το επόμενο διάστημα...

  16. Κάποιος avatar
    Κάποιος 27/02/2011 12:34:40

    Ακόμα κι αν γίνει κυβέρνηση η ΝΔ θα αναγκαστεί να τηρήσει τους όρους του μνημονίου. Ως αστικό συντηρητικό κόμμα δεν πρόκειται να διαχωρίσει την θέση της από την ΕΕ, ούτε το επιθυμεί.
    Άλλωστε ήδη έχει δηλώσει την πίστη της στην συνέχεια του ελληνικού κράτους και άρα στις όποιες δεσμεύσεις προς τρίτες χώρες συνεπάγεται αυτό.
    Δε θα κρίνω αν αυτό είναι καλό ή κακό, εφικτό ή ανέφικτο, η ουσία είναι πάντως πως οι Έλληνες δεν πιστεύουν στην πλειοψηφία τους, ότι αν ο Σαμαράς κάνει κυβέρνηση, θα πέσει σε μια τετραετία ο ΦΠΑ, θα μειωθούν οι φόροι, οι τιμές των καυσίμων, οι τιμές των εισιτηρίων ,οι τιμές στα σούπερ μάρκετ, οι αντικειμενικές αξίες, και θα ανέβουν πάλι οι μισθοί και οι συντάξεις.
    Η ίδια η ΝΔ συμφωνεί σε επιμέρους μέτρα που προβλέπει το Μνημόνιο, τα οποία ήταν και πάγιες πολιτικές θέσεις της από παλιά (άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων, μαζικές αποκρατικοποιήσεις, εκμετάλλευση περιουσίας του Δημοσίου).
    Άλλωστε η ίδια δεν ήταν εναντίον της δανειακής στήριξης από την ευρωζώνη αλλά εναντίον της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.

    Το ερώτημα όμως είναι, αν όντως η αιτία της σημερινής κατάστασης είναι
    μόνο η πολιτική του ΠΑΣΟΚ και όχι η πολιτική της ΕΕ, στο άρμα της οποίας είμαστε άρρηκτα συνδεδεμένοι.
    Η κρίση και σε άλλες χώρες της ευρωζώνης που βρίσκονται στο "κόκκινο", όπως πχ, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, υποδεικνύει ότι η πολιτική της ΕΕ δεν είναι η Ευρώπη των λαών αλλά η Ευρώπη των ολίγων και ισχυρών με ΔΝΤ και ΕΚΤ σε ρόλο μοντέρνων οικονομικών αποικιοκρατών. Σε όλη την ΕΕ, οι κοινωνικές παροχές ψαλιδίζονται, το ίδιο και η δημοσιονομική κυριαρχία των κυβερνήσεων των κρατών-μελών.
    Αν νομίζει η ΝΔ, ότι ακόμα κι αν έχει την θέληση να χαράξει διαφορετική πορεία στην οικονομία, θα το καταφέρει με μια δανειακή σύμβαση στην πλάτη που δεν αμφισβητεί, ένα εξωτερικό χρέος πάνω από 300 δις, και την ΕΚΤ και το ΔΝΤ σε εποπτικό ρόλο, μάλλον βλέπει όνειρα, που όμως δεν τα βλέπει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού που την εμπιστεύεται μόνο σε ένα ποσοστό του 21%.

  17. sauraki avatar
    sauraki 27/02/2011 13:13:09

    Πιστεύω πως οι δημοσκοπήσεις έχουν χάσει την αξιοπιστία τους στην ελληνική κοινωνία. Περισσότερο έχουν στόχο να χαλιναγωγήσουν ως έναν βαθμό την Κοινή Γνώμη. Δεν είναι τυχαίο πως όσο πιο φιλοκυβερνητικός είναι ο πελάτης που την παραγγέλνει τόσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά...

  18. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 27/02/2011 13:38:04

    Όλα σωστά για τις δημοσκοπήσεις και το κατά πόσο εξυπηρετούν συμφέροντα. Μια παρατήρηση μόνο για τη δημοσκόπηση της MRB. Δεν παραθέτει η εφημερίδα τις μετρήσεις της προηγούμενης μετρήσεως για να υπάρχει έστω και κάποιο μέτρο συγκρίσεως. Και κάτι άλλο. Αν δεν απατώμαι έχει αρχίσει να αυξάνεται και η παράσταση νίκης για τη ΝΔ. Γιατί από όσο μπορώ να θυμάμαι, μέχρι πρότινος ήταν στα τάρταρα, κινούμενη σε μονοψήφιο νούμερο.

  19. drider avatar
    drider 27/02/2011 13:51:03

    Οι δημοσκοπήσεις δεν είναι παρά εργαλεία της κάθε εξουσίας για το "μάντρωμα" των προβάτων.

    Μετριάζουν τη φθορά του ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να διατηρηθεί το ψυχολογικό πλεονέκτημα της "πρωτιάς", αλλά και να περιορισθούν οι φυγόκεντρες δυνάμεις στο εσωτερικό του.

    Και έχοντας να κάνουμε με μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ (ας μην το ξεχνάμε αυτό), ετοιμαστείτε στο κοντινό μέλλον για μια εντυπωσιακή επικοινωνιακή "τούμπα". Ειδικά όσο πλησιαζουν οι αποφάσεις της 25ης Μαρτίου...

  20. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 27/02/2011 14:02:59

    Γιατί ασχολούμαστε με τα καραστημένα γκάλοπς?Όλα είναι κατά παραγγελίαν... Και ξέρουμε από ποιούς.

  21. Νικηφόρος avatar
    Νικηφόρος 27/02/2011 14:49:31

    Έχουν όλοι πιστέψει ¨ότι εάν η ΝΔ βγει στις επόμενες εκλογές θα είναι υποχρεωμένη να παίξει το ίδιο παιχνίδι με τον ΠΑΣΟΚ….
    Να τήρηση δηλαδή τα υπογεγραμμένα ……..αυτό είναι μια μεγάλη προβοκάτσια των επιστημόνων σε αυτό τον τομέα «σοσιαλιστών» ………..αυτό βέβαια εάν το κοιτάξει κάποιος δεν είναι απαραίτητο…!! μπορεί μια κυβέρνηση μέσα στα πλαίσια της ΕΕ να κάνει άλλη διακυβέρνηση… ένα άλλο νόμιμο παιχνίδι……….. ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΩΘΕΙ Η ΝΔ……. Γατί δεν το δίνει να το καταλάβει ο κόσμος και μένει απαθής. Γιατί δεν το επικαλείται συνέχεια ……ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ……..

    Νικηφόρος

  22. Νικηφόρος avatar
    Νικηφόρος 27/02/2011 15:20:38

    Εμείς εδώ καλά τα λέμε και μαθαίνουμε και το ένα και το άλλο…. . Ο περισσότερος κόσμος όμως για να μάθει να καταλάβει να σχηματίσει γνώμη κοιτάει τηλεόραση …..για πέστε μου ένα κανάλι που να λέει έστω και λίγα για την αντιπολίτευση ………………..Ένα όχι δύο !! …..Δεν θα έπρεπε η Νέα Δημοκρατία να φροντίσει να κάνει κάτι για αυτό….. Αλλά και το άλλο πέστε ένα ραδιοφωνικό σταθμό μεγάλης εμβέλειας να είναι με την αντιπολίτευση….. Έναν όχι δυο ….ΕΝΑΝ…..!!!

    Νικηφόρος

  23. yiorgos avatar
    yiorgos 27/02/2011 16:49:11

    ta pragmata einai polu apla.o kosmos katalave oti h kuvernisi den einai edw.

  24. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 27/02/2011 17:41:02

    ...και ξαφνικά οι δημοσκοπήσεις έγιναν χρήσιμες και κυρίως, αξιόπιστες! ασφαλώς, επειδή παρέχουν βολικές αναγνώσεις. Έγινε φίλη και η MRB επίσης, μετά από 1.5 χρόνο γιατί έδωσε 1,9%!!! Εύγε !

    Για να μην μπερδεύ(σ)τε : όποια κι αν είναι η διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δύο είναι οι αξιόπιστε αλήθειες των πρόσφατων δημοσκοπήσεων, 1. η μείωση της διαφοράς προέρχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τη μείωση της δύναμης του ΠΑΣΟΚ που ΔΕΝ καρπώνεται η ΝΔ, κι όχι από βελτίωση της απήχησης της ΝΔ στο εκλογικό σώμα, 2. ο δικομματισμός είναι <45% που σημαίνει ότι η ΝΔ (όσο και το ΠΑΣΟΚ) ΔΕΝ μιλάνε τη γλώσσα του εκλογικού σώματος που εξακολουθεί να τους θεωρεί ίδιους.
    και κάτι τελευταίο, για ρωτήστε τις εταιρείες δημοσκοπήσεων να σας πουν τα ποσοστά των αρνήσεων. Όχι την αδιευκρίνιστη, ΔΞ/ΔΑ, κοκ, τις αρνήσεις, δηλ. πόσα "άει μαμηθείτε" και κλείσιμο τηλεφώνου εισπράττουν επί του συνόλου των τηλεφωνημάτων που κάνουν. Τότε θα πάρετε άλλη μια ιδέα για το πόσο απεριόριστα μακριά βρίσκεται ακόμα και η ΝΔ του Σαμαρά από τον Έλληνα ψηφοφόρο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ κοινη λογικη 27/02/2011 17:48:41

      Aν προκειται να πει ανοησιες για να "μιλησει τη γλωσσα του εκλογικου σωματος" καλυτερα να μεινει μακρια.

      • κοινη λογικη avatar
        κοινη λογικη @ ψυχραιμια 27/02/2011 17:59:14

        ok ας συνεχίσει να μιλάει μόνον στην ευρύτερη Καλαμάτα, οριακά και στα υψίπεδα της Συγγρού, κι ας ελπίζει να γίνει Πρωθυπουργός.

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ κοινη λογικη 27/02/2011 21:33:17

          Τα γκάλοπ είναι πάντα χρήσιμα. Αν θυμάμαι καλά μια φορά είχαμε αμφισβητήσει αποτέλεσμα δημοσκόπησης, 40 μέρες πριν τις περιφερειακές με τη διαφορά στο 14%!!
          Δεύτερον εσάς αγαπητέ δεν πρόκειται ποτέ να σας κερδίσει ο Σαμαράς ότι κι αν κάνει ότι κι αν πει...

          • κοινη λογικη avatar
            κοινη λογικη @ Μικρός Οδυσσέας 28/02/2011 10:46:29

            "Δημοσκόπηση με τη διαφορά στο 14% στις περιφερειακές": αυτό αμφισβητείται μεθοδολογικά και εννοιολογικά από μόνο του, αφού πρόκειται για εκλογές αυτοδιοίκησης και όχι βουλευτικές.
            Χωρίς να υπάρχει λόγος διευκρίνησης εκ μέρους μου, αλλά επειδή έχετε αποφασίσει ότι τα γνωρίζετε όλα, να σας ενημερώσω ότι ο Σαμαράς με έχει κερδίσει εδώ και δεκαετίες. Εντούτοις, επειδή με κέρδισε ως σκεπτόμενο πολίτη και όχι ως πρόβατο που δεν σκέπτεται και παρέχει ψήφο κι εμπιστοσύνη στα τυφλά, δικαιούμαι να διαφωνώ, όσο κι αν σας χαλώ την εικόνα που έχετε πλάσει κι επιθυμείτε να αναπαράγετε για τους ψηφοφόρους που κατά τη γνώμη σας πρέπει να έχει ο Σαμαράς.

          • Μικρός Οδυσσέας avatar
            Μικρός Οδυσσέας @ κοινη λογικη 28/02/2011 13:09:08

            Πρόβατα δεν υπάρχουν αγαπητέ. Από τη λογική των προβάτων έως το μίνιμουμ πειθαρχίας των μελών ενός πολιτικού φορέα υπάρχει μεγάλη απόσταση.
            Την άποψη μας λέμε και εσείς τη δική σας στα σχόλια. Αν εσείς θεωρείτε ότι ο Σαμαράς μιλά σε περιορισμένο κοινό, είναι σεβαστό, αλλά μας επιτρέπετε να διαφωνήσουμε.

  25. Epoch avatar
    Epoch 27/02/2011 18:47:52

    Πρόσφατα συνομιλούσα με 2 συνταξιούχους εκεί γύρω στα 70+. Η συζήτηση έφτασε στο θέμα των εκλογών και πότε θα γίνουν. Και οι δυο τους ήταν κατηγορηματικοί. Όποτε και να γίνονταν εκλογές θα (ξανά)ψήφιζαν πασοκ. Σε ερώτηση μου για ποιο λόγω θα το έκαναν αυτό, απάντησαν επειδή ο Γιώργος είναι λεβεντόπαιδο, γιος του Ανδρέα και σοσιαλιστής. Για τον Σαμαρά είχαν να πουν ότι είναι άνθρωπος του κεφαλαίου και των Αμερικανών. Όταν τους είπα ότι η σημερινή κατάσταση και το μεγάλο χρέος οφείλεται κυρίως στις πολιτικές της δεκαετίας του 80 και στον Ανδρέα μου απάντησαν ότι αυτό δεν ισχύει, είναι προπαγάνδα της Δεξιάς και ότι το χρέος το δημιούργησε ο Μητσοτάκης και το εκτόξευσε ο Καραμανλης. Σε παρατήρηση μου ότι πρωην υπουργοί του ΠΑΣΟΚ εμπλέκονται σε σκάνδαλα και κατά δική τους ομολογία έχουν πάρει μίζες, μου εξήγησαν ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά σε αντίθεση με την Νέα Δημοκρατία όπου όλοι τα "έπιαναν" με πρώτη βέβαια την ηγεσία της. Όταν ζήτησα διευκρινίσεις τι εννοούσαν με αυτό, ο ένας από τους δυο με κοίταξε και μου είπε επί λέξη "εσύ δηλαδή τι νομίζεις, ο Καραμανλης δεν έκλεβε ; Πως νομίζεις ότι έφτιαξε την βιλαρα στην Ραφήνα ;"

    Μετά από τα παραπάνω το 20-22% του Σαμαρά δεν με εκπλήσσει καθόλου ούτε βέβαια θα εκπλαγώ έτσι και το ΠΑΣΟΚ ξανακερδίσει τις εκλογές.

    • Striker avatar
      Striker @ Epoch 27/02/2011 21:44:27

      Συμπέρασμα: μη συζητάς με συνταξιούχους 70+. Η Νέα Δημοκρατία δεν θα κερδίσει παίρνοντας τις ψήφους αυτών που ψηφίζουν μόνο ΠΑΣΟΚ από το 1981 μέχρι σήμερα.

  26. kiki avatar
    kiki 27/02/2011 19:56:56

    @ Rote Phane,
    Του Μαβη, νομιζω τον παιζει ο Σκαι.

  27. Νικηφόρος avatar
    Νικηφόρος 27/02/2011 20:19:38

    Πρέπει να ρωτήσεις τι δουλειά κάνανε, τι σύνταξη παίρνουν, τι εισοδήματα έχουν ή ακόμα και τι απαιτήσεις έχουν από την ζωή... εάν ήταν για παράδειγμα βοσκοί στα βουνά και ΄ τώρα δεν πάνε βουνό αλλά κάθονται στην σόμπα με νοσοκομείο κοντά ...... είναι αλλιώς ....και που δουλεύουν τα παιδιά η τα εγγόνια τους ....... όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν πολλοί βολεμένοι........Ακόμη και Καντάφι έχει βολεμένους...η όχι;....Πάντως συμβαίνει αυτό που λες πράγματι..έχεις δίκιο....

    • Epoch avatar
      Epoch @ Νικηφόρος 27/02/2011 21:27:13

      Πρωην οικοδόμος ο ένας και ο άλλος πρώην οδηγός ταξί. Μπορεί όπως λες να είναι βολεμένα τα παιδιά τους, δεν το ξέρω αυτό.

      Κατά την δική μου γνώμη απλά είναι περίπτωση όμοια με αυτή πολλών ηλικιωμένων, που το μυαλό τους έχει μείνει σε μια άλλη εποχή και πραγματικότητα και ακόμα και στο -60% να τους πάνε την σύνταξη αυτοί θα είναι ευχαριστημένοι και θα τους ξαναψηφίσουν κυρίως λόγω πολιτικής ιδεοληψίας.

      Δυστυχώς πολύς κόσμος ακόμα σκέφτεται και ενεργεί έτσι.

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ Epoch 28/02/2011 02:09:19

        Επειδή η ΝΔ δεν υπερασπίζεται τον εαυτό της...! Μετά την πτώση του Μητσοτάκη το '93, το ΠΑΣΟΚ κατάφερε να πείσει ότι η ΝΔ στα 3 χρόνια κατέστρεψε την οικονομία. Η ΝΔ του Εβερτ ΔΕΝ υπεράσπισε τη θητεία του Μητσοτάκη και η πασοκική προπαγάνδα πέρασε. Τ ό ίδιο συμβαίνει και τώρα. Το ΠΑΣΟΚ υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση του Καραμανλή κατέστρεψε την οικονομία, και η σημερινή ΝΔ (αλλά και ο ίδιος ο Καραμανλής...!!!) ΔΕΝ υπερασπίζουν την κυβερνητική τους θητεία. Και πάλι η πασοκική προπαγάνδα περνάει, και η ζημιά που κάνει στη ΝΔ είναι μεγάλη και μακροχρόνια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.