#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/05/2012 22:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ανοησία είναι αήττητη στη ζωή αυτή



Δραματικές διαστάσεις λαμβάνει το σκάνδαλο με τις ιερόδουλες που είναι θετικές στον ιό του AIDS, που εργάζονταν παράνομα χρόνια τώρα, που κανείς δεν τις ανάγκασε να κάνουν ιατρικές εξετάσεις και που ήταν επί χρόνια κινούμενες και απασφαλισμένες βόμβες.

Χιλιάδες πελάτες τους βρίσκονται σε κατάσταση πανικού και τηλεφωνούν στο ΚΕΕΛΠΝΟ ζητώντας να εξεταστούν για να δουν αν έχουν μολυνθεί.

Επειδή, όμως, η ανοησία είναι αήττητη στη ζωή αυτή, φαίνεται ότι χιλιάδες είναι οι πελάτες του αγοραίου έρωτα που μάλιστα πλήρωναν για να πηγαίνουν μαζί τους χωρίς προφυλακτικό.

Όσοι από αυτούς έχουν μολυνθεί, έπαιξαν με τη ζωή τη δική τους και των οικογενειών τους. Ωστόσο, μπορεί το σκάνδαλο να σοκάρει, προκαλεί όμως και αναπάντητα ερωτήματα:

1.Που ήταν το κράτος όταν όλες αυτές οι πόρνες κυκλοφορούν στα γκέτο της Αθήνας και κάνουν πιάτσες δίπλα από τους αστυνομικούς;

2.Που είναι το κράτος όταν όλες αυτές, ανήλικες σε πολλές περιπτώσεις, δεν έχουν περάσει από εξετάσεις, δεν έχουν καν χαρτιά για να βρίσκονται στην Ελλάδα, εργάζονται χωρίς κανείς να ξέρει που και πότε;

3.Τι έχει κάνει η επίσημη πολιτεία και ο δήμος Αθηναίων για τη δραματική κατάσταση στο κέντρο της πόλης; Δεν ξέρουν για τις πιάτσες, δε μπορούν να τις ελέγξουν; Δίπλα από το δημαρχείο στην οδό Αθηνάς κυκλοφορούν ακόμη και μέρα μεσημέρι Νιγηριανές πόρνες; Δεν τις έχει δει κανείς επίσημος φορέας;

4.Που είναι το κράτος να κάνει πανελλήνια εκστρατεία ενημέρωσης για το AIDS, για τα μεταδιδόμενα νοσήματα, για τον αγοραίο έρωτα, για το ασφαλές sex, για τα προφυλακτικά; Μήπως η κρίση έφαγε και τα κονδύλια που απαιτούνται για τη δημόσια υγεία και κυρίως για τα μέτρα πρόληψης;

Η υγειονομική βόμβα στο κέντρο της Αθήνας, μαζί με τα εκατομμύρια των αλλοδαπών, είναι κυρίαρχο πρόβλημα και δε μπορεί να περνά απαρατήρητο γιατί η τρόικα μας ζητά συνέχεια οικονομικά μέτρα.

Και η πολιτεία θα πρέπει επιτέλους να πάψει να είναι η «πόρνη» που κάνει τα πάντα και δεν έχει καμιά απολύτως ευθύνη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 01/05/2012 22:55:14

    Είναι εγκληματική αδράνεια του αρμόδιου υπουργίου και του ιδίου του υπουργού.
    Νομίζω ότι πρέπει να ασχοληθεί η δικαοοσύνη.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/05/2012 23:04:26

    Α, όλα κι όλα. Ο Καμίνης δεν είναι ρατσιστής για να ασχολείται με τις παράνομες Νιγηριανές πόρνες που κάνουν πιάτσα κάτω από το μπαλκόνι του δημαρχείου του. Ασχολείται μόνο με το πώς θα πετάξει έξω από το κλειστό γήπεδο του Ρουφ τους Έλληνες αστέγους μέσα στο καταχείμωνο.

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Αυριανιστής 01/05/2012 23:45:23

      Είχε και νιγηριανές?

  3. σταυρος avatar
    σταυρος 01/05/2012 23:24:47

    αυτοι που πηγαιναν με τις πορνες χωρις προφυλακτικο ειναι αξιοι της μοιρας τους δυστυχως....πορνες,χρηστριες ναρκωτικων που δεν εχουν μονο εητζ αλλα και ηπατιτιδα b,c αλλα και ποιος ξερει ποσα αφροδισια νοσηματα...και η μεταδοση καθε νοσηματος ειναι μια αλυσιδα που απο εναν βλακα απο αυτους μπορει να μολυνθουν δεκαδες μην πω χιλιαδες...αλοιμονο στις γυναικες τους,στα παιδια τους,στις γκομενες τους...και αυτοι την κυριακη θα ψηφισουν υπευθυνα για το μελλον της ελλαδας...τελικα ειμαστε ενα μεεγαααλοοο μπουρδελο ολη η ελλαδα...ο υπουργος loveρδος αφου απετυχε να μαζεψει ψηφους στο καραισκακη και απο τους φιλαθλους του ολυμπιακου,βασιζει την προεκλογικη του καμπανια στην ενημερωση του κοσμου για το ποιες ειναι οι πορνες με το εητζ......

    • kristim avatar
      kristim @ σταυρος 02/05/2012 16:21:00

      Σωστός Στάυρο!

      Και σε ορεινό χωριό σε απομακρυσμένη περιοχή της Ελλάδας να πας να ρωρήσεις έναν παππού 80 χρονών, ξέρει ότι με άτομο που δε γνωρίζει πρέπει να κάνει χρήση προφυλαχτικού. Πόσο μάλλον στην Αθήνα.
      Το κράτος δεν έχει την ευθύνη στη συγκεκριμένη περίπτωση, σε σχέση με την ενημέρωση για το AIDS. Από το 1985 το AIDS υπάρχει και το γνωρίζουν όλοι. Στο σχολείο δε, υπάρχει μάθημα σεξουαλικής αγωγής.
      Αυτό που κάνει ο Λοβέρδος τώρα δεν έχει κανένα νόημα.

  4. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 01/05/2012 23:25:05

    Και που να δείτε τι θα γίνει μέχρι τις εκλογές.
    Την περασμένη εβδομάδα, λύθηκε το πρόβλημα των λαθρομεταναστών.
    Από προχθές, λύνεται και το πρόβλημα της πορνείας.
    Ως τις τρεις του Μαΐου θα έχει λυθεί και το πρόβλημα των ένοπλων ληστειών, ενώ ως τις 5 θα έχει λυθεί το πρόβλημα της τρομοκρατίας (ξανά)...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Στυλιανός Παπαδόπουλος 01/05/2012 23:32:17

      Σωστόν. Και μέχρι να κλείσουν οι κάλπες την Κυριακή το βράδυ, μπορεί να κηρύξουμε και καμιά ΑΟΖ.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Strange Attractor 01/05/2012 23:45:35

        Μη σου πω ότι η επόμενη κυβέρνηση θα ορκιστεί στην Αγιά Σοφιά...

        • Geoponix avatar
          Geoponix @ TopGunZ 02/05/2012 15:57:57

          Το 'πιασες το νόημα ...

  5. Γιάννης.. avatar
    Γιάννης.. 01/05/2012 23:30:31

    "Χιλιάδες πελάτες τους βρίσκονται σε κατάσταση πανικού και τηλεφωνούν στο ΚΕΕΛΠΝΟ ζητώντας να εξεταστούν για να δουν αν έχουν μολυνθεί''.. ''Επειδή, όμως, η ανοησία είναι αήττητη στη ζωή αυτή, φαίνεται ότι χιλιάδες είναι οι πελάτες του αγοραίου έρωτα που μάλιστα πλήρωναν για να πηγαίνουν μαζί τους χωρίς προφυλακτικό''.. θα μου επιτρέψετε με την παρούσα παρέμβασή μου να εκθέσω τη δική μου θεώρηση σχετικά με το θέμα που ανέκυψε τις μέρες αυτές και το οποίο βεβαίως δεν εκπλήσσει κανένα σοβαρό και εχέφρονα πολίτη αυτής της χώρας, που γνωρίζει στοιχειωδώς την ελληνική κοινωνική πραγματικότητα..
    Χιλιάδες, λοιπόν, οι πελάτες των παρανόμως εκδιδομένων ιερόδουλων, οι οποίοι έχουν πανικοβληθεί για το ενδεχόμενο προσβολή τους από τον ιό του AIDS..Χιλιάδες είναι οι πελάτες του αγοραίου έρωτα που μάλιστα πλήρωναν για να πηγαίνουν με τις ιερόδουλες χωρίς προφυλακτικό..Όσοι ζούμε στην ελληνική κοινωνία και δεν είμαστε κλεισμένοι σε μία γυάλα δεν εκπλαγήκαμε από τις ανωτέρω ειδήσεις, καθόσον όλοι γνωρίζουμε ότι ουκ ολίγοι συνάνθρωποί μας καταφεύγουν σε οίκους ανοχής για σεξουαλική ικανοποίηση, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία τους..Τούτο δε καθόσον σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας πελάτης του αγοραίου έρωτα αγνοεί τους κινδύνους από μία τέτοια συνεύρεση με μία επαγγελματία πόρνη, η οποία έρχεται καθημερινά σε επαφή με αρκετούς άνδρες..Ακόμα και εάν μία ιερόδουλη υποβάλλεται σε ιατρικούς ελέγχους τακτικά ποτέ δεν μπορεί κάποιος να είναι ασφαλής όταν επιλέγει να έρθει σε επαφή επί χρήμασι με μία επαγγελματία πόρνη..Όλοι αυτοί οι χιλιάδες πελάτες είναι ενημερωμένοι, γνωρίζουν τους σοβαρούς κινδύνους και δεν είναι σωστό να αποδίδουμε στην ''αήττητη ηλιθιότητα'' το γεγονός ότι κάποιοι συνευρίσκονται με τις ιερόδουλες χωρίς να λαμβάνουν μέτρα προφύλαξης..
    Είναι αυτονόητες οι ευθύνες της συντεταγμένης πολιτείας για το οξύ πρόβλημα της παράνομης πορνείας, της ανεξέλεγχτης εισροής στη χώρα μας αλλοδαπών κλπ, όμως κατ'εμέ το ζήτημα δεν είναι μόνο πολιτικό, πρωτίστως είναι ηθικό και πνευματικό..δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε και αυτή τη σημαντική διάσταση..Και εξηγούμαι..Όλο αυτό το θέμα που απασχολεί 2 μέρες τώρα την επικαιρότητα φανερώνει με ξεκάθαρο τρόπο τη βαθιά πνευματική και ηθική κρίση που μαστίζει την ελληνική κοινωνία..Ζούμε σε μία εποχή έκπτωσης ηθικών αξιών, αμοραλισμού, κρίσης αρχών, αξιών, ιδανικών, έλλειψης προτύπων, θεοποίησης της σάρκας και του χρήματος, αποχριστιανισμού της Πατρίδας μας, αποστασιοποίησης των Ελλήνων από τις αρχές της χριστιανικής ηθικής..Επικράτησε τις τελευταίες δεκαετίες ένας πανσεξουαλισμός, μία σαρκικότητα και ο νεοέλληνας εθίστηκε στις σαρκικές απολαύσεις, υποτάχθηκε στις σαρκικές ηδονές, υποδουλώθηκε στα σαρκικά του πάθη..για λίγα λεπτά ηδονής και απόλαυσης θέτει απερίσκεπτα σε κίνδυνο την υγεία του..Σε αυτό τον εκφυλισμό, βεβαίως, συνέβαλαν καταλυτικά και οι πάσης φύσεως πολέμιοι της ορθόδοξης πίστεώς μας, οι οποίοι κατασυκοφάντησαν και περιφρόνησαν τις τελευταίες δεκαετίες τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας για τη σεξουαλικότητα, τη διαχείριση του σώματος και τις σχέσεις ανδρός - γυναικός και λοιδόρησαν με το χειρότερο τρόπο τις αρχές της χριστιανικής ηθικής..
    Πλέον έχουμε φτάσει στον πάτο σε όλα τα επίπεδα..για να αναγεννηθούμε ως Έθνος από τα ερείπιά μας πρέπει να κάνουμε και πάλι σωστή ιεράρχηση των αξιών μας..να κάνουμε ριζική αλλαγή τρόπου σκέψης και ζωής μας..η γυναίκα δεν είναι ένα κομμάτι κρέας και το σώμα μας είναι κάτι ιερό, είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, όπως λένε και οι Ορθόδοξοι Πατέρες μας..
    Ίσως έγινα κουραστικός..ίσως κάποιοι με αποκαλέσουν υπερσυντηρητικό, οπισθοδρομικό κλπ..σεβαστή η κριτική..πάντως αυτή είναι η θεώρησή μου σχετικά με το ζήτημα αυτό..

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γιάννης.. 01/05/2012 23:56:35

      Γιάννη,συγχαρητήρια,συμφωνῶ ἀπολύτως μαζί σου...,τά αἲτια τοῦ ξεπεσμοῦ εἶναι πολύ βαθύτερα ἀπό τήν ἀπλή ἀνοησία...

    • Γιώργος Βλάχος avatar
      Γιώργος Βλάχος @ Γιάννης.. 02/05/2012 16:11:42

      Απλώς συμφωνώ και επαυξανω!

    • TED avatar
      TED @ Γιάννης.. 03/05/2012 16:59:04

      + 1.000.000

  6. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 01/05/2012 23:39:05

    Σέ τέτοιες περιπτώσεις μήν περιμένουμε τό κράτος...,νά προφυλάξουμε μόνοι μας τούς ἑαυτούς μας...,πῶς;,ἒ...ἂς προσέχουμε...

  7. juliet avatar
    juliet 02/05/2012 00:00:55

    Καλησπέρα,
    είναι φρίκη να μολυνθεί το παιδί σου.Ολα είναι θέμα διαπεδαγώγησης ,όταν το παιδί βλέπει σεβασμό απέναντι στην μάνα του είναι αδύνατο να μη σεβαστεί γενικά τη γυναίκα.
    Για τ'άλλα κτήνη δεν λυπάμαι.Λυπάμαι τις γυναίκες που δεν γνωρίζουν με ποιούς κοιμώνται και ας λέγονται σύζυγοι στα χαρτιά.
    Στη ζωή μου είχα δύο παραδέιγματα τέτοια ,και οι δυό νέες κοπέλες.Ητανε η κουμπάρα μου στο νοσοκομείο και ήτανε δίπλα μια κοπέλα στην ηλικία μου τότε στο τελευταίο στάδιο του εηζ ,την είχε κολλήσει ο άνδρας της .
    Και μιά γνωστή αφού πέθανε ο άνδρας της από εηζ πέθανε και εκείνη μετά από 1χρόνο.Αυτά ..είναι τραγικά.Αλλο ν'αρρωστήσεις και άλλο για μια στιγμή να καταντήσεις ζωντανός νεκρός.Ανδρες τ'αγόρια να προσέχετε ...και δεν είναι μαγκιά μπορεί να είναι και θάνατος.

  8. juliet avatar
    juliet 02/05/2012 00:18:27

    εητζ...εκ παραδρομής

  9. akenaton avatar
    akenaton 02/05/2012 00:42:20

    Πολύ μακριά την πήγατε τη βαλίτσα .... Αρκεί να χρησιμοποιήσει κανείς προφυλακτικό και μάλιστα διπλό. Πράγματι η βλακεία είναι τελικά ανίκητη!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ akenaton 02/05/2012 02:27:09

      Είσαι πολύ επιφανειακός. Συνάδει ασφαλώς με το γενικότερο νεοφιλελεύθερο στυλάκι σου.

      • akenaton avatar
        akenaton @ ΚΜ 02/05/2012 10:49:02

        Νεοφιλελεύθερη και η χρήση προφυλακτικού κατά τη συνεύρεση με πόρνες;; Μήπως έχετε ξεφύγει λιγάκι;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ akenaton 02/05/2012 14:27:10

          Καλό το αστειάκι, γέλασα κι εγώ. Σίγουρα, η χρήση θα μειώσει τα κρούσματα, δεν είναι εκεί όμως το ζήτημα. Μπορεί ο πελάτης να γλιτώσει εκείνη την φορά την μόλυνση. Όμως, η υλοφροσύνη και το σαρκικό φρόνημα ούτως ή άλλως, αν δεν χτυπήσουν εκεί, κάπου αλλού θα χτυπήσουν και θα βλάψουν την κοινωνία.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ akenaton 02/05/2012 18:35:23

      Φίλε Akenaton, δεν είναι ανόητοι, ρομαντικοί είναι. Θεωρούν ότι ή είναι ο πρώτος ή ότι η κοπέλα κάνει εξαίρεση μαζί τους και δεν χρησιμοποιεί προφυλακτικό, επειδή έπαθε την πλάκα της μαζί τους :)

      • akenaton avatar
        akenaton @ dikefalosaitos 02/05/2012 21:45:28

        Χα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. anonymous avatar
    anonymous 02/05/2012 00:53:31

    Από άποψη ρεπορτάζ η κατάσταση έχει ως εξής:
    1) ΟΙ εκδιδόμενες σε οίκους ανοχής ήταν 2
    2) ΟΙ άλλες 10 ήταν τοξικομανείς που τις μάζεψαν γύρω από την ομόνοια. 2-3 από αυτές είναι άστεγες.
    3) Για τις εκδιδόμενες σε οίκους ανοχής πρέπει να ειπωθεί ότι ο έλεγχος έχει περάσει σε Αλβανούς οι οποίοι επιτρέπουν σε μη ελεγμένες γυναίκες να εκδίδονται. Από τις 2000-3000 που εκδίδονται φανερά στην Αθήνα είναι ζήτημα να έχουν 200-300 χαρτιά ελέγχου όπως προβλέπει ο νόμος.
    4) Τώρα τελευταία λόγω και ανταγωνισμού προσφέρεται χωρίς δεύτερη σκέψη ως υπηρεσία το στοματικό χωρίς προφύλαξη.

    Επί της ουσίας θα συμφωνήσω με την ανάρτηση και θα πω ότι πρέπει να κινηθεί ο νόμος περί ευθύνης Υπουργών για Χρυσοχοΐδη και Λοβέρδο. Πολύ απλά δεν έκαναν τη δουλειά τους. Και δουλειά τους δεν είναι να βγαίνουν στα κανάλια, αλλά να μπλοκάρουν με 2 κλούβες τους τρεις δρόμους της Αθήνας και να ελέγξουν τις πόρνες.

    Να μην παραβλέπετε ότι σχετικά πρόσφατα η πορνεία χωρίς χαρτιά έγινε από πλημμέλημα πταίσμα.

  11. The Saint avatar
    The Saint 02/05/2012 01:49:48

    Γιάννης είπε:
    "Ζούμε σε μία εποχή έκπτωσης ηθικών αξιών, αμοραλισμού, κρίσης αρχών, αξιών, ιδανικών, έλλειψης προτύπων, θεοποίησης της σάρκας και του χρήματος, αποχριστιανισμού της Πατρίδας μας..."
    Γιάννης είπε:
    "Πλέον έχουμε φτάσει στον πάτο σε όλα τα επίπεδα..για να αναγεννηθούμε ως Έθνος από τα ερείπιά μας πρέπει να κάνουμε και πάλι σωστή ιεράρχηση των αξιών μας..να κάνουμε ριζική αλλαγή τρόπου σκέψης και ζωής μας..η γυναίκα δεν είναι ένα κομμάτι κρέας και το σώμα μας είναι κάτι ιερό, είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, όπως λένε και οι Ορθόδοξοι Πατέρες μας.."

    Σωστότατος αγαπητέ Γιάννη...
    Αλλωστε, όσοι σκεπτόμενοι, θα ομολογήσουν ότι υπάρχει (υπήρξε) ΕΝΑΣ άνθρωπος που λείπει ΠΟΛΥ απο το σήμερα και θα έκανε ΦΟΒΕΡΟ ντουέτο με τον Αντώνη Σαμαρά, λαμβάνοντας υπ'όψιν τις ΑΡΧΕΣ που διέπουν και τους δύο και τους αγώνες τους.
    Μιλώ γιά τον μακαριστό Αρχιεπισκοπο Χριστόδουλο....
    Οσο σκέφτομαι πως θα ήταν σήμερα τα πράγματα αν ήταν εν ζωή ο Χριστόδουλος, ανατριχιάζω...
    Τέλος πάντων, πάμε όπως είμαστε, και όσα μας πήραν, πάλι δικά μας θα γίνουν....

    • parsifal avatar
      parsifal @ The Saint 02/05/2012 10:45:28

      Μπορείς να πάς στο Ιράν εάν σου λείπουν παρόμοιες ανατριχίλες...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ The Saint 02/05/2012 11:18:44

      Μπορεῖς ἀγαπητέ Saint νά πᾶς στό Ἰράν ἑάν σοῦ λείπουν παρόμοιες ἀνατριχίλες...,ὂχι ἐδῶ,πού ὁ μακαριστός Χριστόδουλος προσπαθοῦσε νά γεμίσει τό δικό σου καί τό δικό μου κεφάλι ἀπό ἀγάπη πρός τόν Χριστό,τήν Πατρίδα καί τόν Συνάνθρωπο...,στό Ἰράν,πού ἐκεῖ δέν τά γεμίζουν τά κεφάλια,ἀλλά τά κόβουν σύρριζα...

      • The Saint avatar
        The Saint @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 14:02:20

        ΚΥΘΗΡΙΟΣ είπε:
        "προσπαθοῦσε νά γεμίσει τό δικό σου καί τό δικό μου κεφάλι ἀπό ἀγάπη πρός τόν Χριστό,τήν Πατρίδα καί τόν Συνάνθρωπο…"
        Μπορείς να μου πείς σε παρακαλώ τι το κακό βλέπεις σε αυτό?
        Εαν -λέω εάν- μεταφράζω σωστά την αντιδρασή σου όπως και του parsifal, πρέπει να είστε αθεϊστές
        ΑΝ συμβαίνει αυτό, τότε μη διαβάσετε παρακάτω.
        Αν ΔΕΝ είστε αθεϊστές, τότε πρέπει επιπλέον να σας επισημάνω ότι ο Χριστόδουλος είχε την ίδια πατριωτική αντίληψη, αλλά και αντιμετώπιση των τότε τεκταινομένων, με γνωμονα πάντα το ΣΥΜΦΕΡΟΝ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ. Οπως ακριβώς και ο Σαμαράς. Υπεράνω κομμάτων/χρωμάτων/θεωριών/αγκιλώσεων, ΟΛΟΙ μαζί, γιά την πατριδα, γιά την Ελλάδα.
        Δεν είναι τυχαίο αγαπητοί μου, ότι είχε τοσο πολύ "πέραση" στον κόσμο ο Χριστόδουλος. Και την είχε, γιατι όταν μιλούσε, ΕΝΕΠΝΕΕ τον κόσμο, είχε τη στόφα του αρχηγού, του ανθρώπου που μπορούσες να στηριχθείς πανω του, χωρίς να φοβάσαι ότι θα προδωθείς. Οπως ακριβώς συμβαίνει τώρα με τον Αντώνη Σαμαρά, (μονο που αυτός έχει να αντιμετωπίσει πολλά και χειρότερα πράγματα) γι'αυτό και επιμένω ότι ΑΝ σήμερα ζούσε ο Χριστόδουλος, θα ήταν μαζί με τον Αντώνη ένα αχτύπητο δίδυμο (ο καθένας απο την πλευρά του, και οι δυό μαζί γιά την ΕΛΛΑΔΑ).
        Αν αυτό αδυνατείτε να το δείτε, ή να το δεχθείτε λυπάμαι, αλλά είστε κοντόφθαλμοι...

        σ.σ.1 Εχετε την εντύπωση ότι αν ήταν εδώ ο Χριστόδουλος, θα είχε καμμιά (έντυπη) τύχη η Ραπουσο-Δραγώνεια άποψη γιά την ιστορία μας? Μαύρο σκοτάδι θα τους είχε φάει τους πράσινους νεοταξίτες/τισες...

        σ.σ.2 Οπως και να έχει, ο Χριστόδουλος ΔΕΝ είναι εδώ, οπότε όλα τα παραπάνω έχουν έτσι και αλλιώς θεωρητική σημασία και μόνο...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ The Saint 02/05/2012 15:17:29

          Ἀγαπητέ μου Saint,συμφωνῶ ἀπολύτως μέ ὃσα λές καί στό πρῶτο σου σχόλιο καί στό δεύτερο καί ὣς ἀπόδειξη τούτου σοῦ θυμίζω τό ἀπαντητικό μου σχόλιο στόν κ.Νίκο Ἀργεάδη παρακάτω.
          Δέν τό συζητῶ ὃτι ἂν ὑπῆρχε σήμερα ὁ μακαριστός Χριστόδουλος,πολλά ἀπό τά κακῶς κείμενα θά ἒβρισκαν τόν καυστικό καί καταγγελτικό λόγο πού χρειάζεται,μαζί μέ τίς πατρικές συμβουλές του γιά μιά ἐν Χριστῶ πιό σωστή ζωή καί τήν πραγματική ἀγάπη πρός τήν Πατρίδα μας...,λόγος πού τόσο μᾶς λεῖπει σήμερα...
          Ἐπειδή ἲσως δέν ἒγινε ἀντιληπτό τό νόημα τοῦ σχολίου μου καί γι' αὐτό σίγουρα φταῖω ἐγῶ,σοῦ ζητῶ συγγνώμη,ἀπλῶς ἀπευθυνόταν στόν ἓτερο σχολιαστή τῆς ἀναρτήσεώς σου.

          Υ.Γ.:Μετά ἀπό τά παραπάνω,ὃπως καταλαβαίνεις,γιά τό τελευταῖο πράγμα πού θά μποροῦσε νά μέ κατηγορήσει κάποιος εἶναι γιά...ἀθεϊσμό!Φιλικά.

          • The Saint avatar
            The Saint @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 15:42:40

            Nαί έτσι όπως το έγραψες, και ταυτόχρονα πάτησες "απάντηση" στο δικό μου σχόλιο και όχι στου parsifal (αλλιώς θα έβγαινε το σχολιό σου πιό δεξιά) λογικό ηταν να παρερμηνεύσω...
            Anyway, τα λάθη (και τα πάθη) γιά τους ανθρώπους είναι... No problem...

  12. Θ avatar
    Θ 02/05/2012 02:24:49

    με προφυλακτικό δεν τις "έπαιρναν"; τι πρόβλημα υπάρχει; δεν ντρέπονται να δημοσιεύουν φωτογραφίες και ονόματα κοριτσιών.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Θ 02/05/2012 04:20:46

      Καλά έκαναν και τις δημοσίευσαν!
      Αυτές δεν είναι ιερόδουλες στο σώμα, αλλά είναι πουτάνες στην ψυχή.
      Εκτός από τα σημάδια της κλωστοπατινάδας μήπως διακρίνεις και τα Σαρκώματα Kapozi;
      Είχαν γνώση της ασθένειάς των και σαν άλλοι Φυματικοί ασθενείς, προσπαθούσαν συνειδητά να μεταδώσουν την νόσο.
      Πάτημα στο λαρύγκι θέλουνε!

      • The Saint avatar
        The Saint @ Σταύρος 02/05/2012 08:05:45

        Συμφωνώ απόλυτα!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Θ 02/05/2012 07:04:14

      με προφυλακτικό δεν τις “έπαιρναν”;
      ΟΧΙ!!

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 02/05/2012 07:48:41

    «Οταν η συμφορά συμφέρει, λογάριαζέ την για πόρνη. Οταν ακούς «τάξη», ανθρωπινό κρέας μυρίζει. Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας
    το ανταποδώσει.» ~Ελύτης

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/05/2012 08:37:07

    Καλημέρα. Ανεξαρτήτως, γνώμη μου είναι να μην κρίνουμε τις γυναίκες αυτές τόσο αυστηρά γιατί μάλλον δεν ήξεραν άλλο τροπο να βγάλουν το ψωμί τους. Η ευθύνη είναι του κράτους να τις ελέγχει. Εξ' άλλου μόνο το κορμί τους πουλούσαν. όχι την ψυχή τους σαν μερικούς-μερικούς που κατέστρεψαν την Ελλάδα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Νίκος Αργεάδης 02/05/2012 11:41:53

      Νίκο καλημέρα,συμφωνῶ ἀπολύτως μαζί σου,ὃμως νομίζω ὃτι καί ὁ Γιάννης καί ὁ Ἃγιος παραπάνω ἐθεσαν τό θέμα στή σωστή του διάσταση καυτηριάζοντας ὂχι τίς γυναῖκες,ἀλλά αὐτούς πού πήγαιναν μέ τίς γυναῖκες καί φυσικά τήν ἀδιαφορία τοῦ κράτους,ὃταν ἀνέφεραν τόν ἠθικό ξεπεσμό στόν ὁποῖο ἒχουμε περιέλθει ὣς κοινωνία.Φιλικά!

  15. Aθωος περαστικος avatar
    Aθωος περαστικος 02/05/2012 09:25:58

    Tη φωτογραφία του έλληνα (ή και αλλοδαπού, δεν ξέρω) ιδιοκτήτη του "σπιτιού" δεν είδα πουθενά, που την είχε να δουλεύει παράνομα και χωρίς εξετάσεις. Και επίσης τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος που ήταν αρμόδιο να ελέγχει τη περιοχή...Κατά τα λοιπά η υποκρισία δεν έχει όρια και φυσικά πάντα βγαίνει στον τάκο ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας και μάλιστα με τις επευφημίες του "ευσεβούς ποιμνίου"...υποκρισία και ανθρωποφαγία...

  16. jimmys avatar
    jimmys 02/05/2012 11:30:31

    Αν ηταν η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κυβερνηση θα ειχαν καψει ολη την Αθηνα ......... Επρεπε ο Υπουργος να παρετηθει ..................... ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ........

  17. akenaton avatar
    akenaton 02/05/2012 11:41:09

    Για να τελειώνουμε με αυτή την φιλολογία περί εξετάσεων και για να μην αποπροσανατολίζεται ο κόσμος αναφέρω τα εξής: Ουδείς μπορεί να είναι σίγουρος πηγαίνοντας με μια πόρνη χωρίς προφυλακτικό, ακόμη κι αν είχε κάνει εξετάσεις την προηγούμενη μέρα! Αφενός υπάρχει ακόμη ένα "παράθυρο" ολίγων ημερών για την εμφάνιση στα (ακριβά) τεστς των αντισωμάτων έναντι των ιών HIV (aids), HBV (ηπατίτιδα Β), HCV (ηπατίτιδα C). Αφετέρου, η συγκεκριμένη γυναίκα μπορεί να έχει μολυνθεί από τον ιό την ίδια μέρα από τους προηγούμενους δεκάδες πελάτες της. Η μόνη ενδεδειγμένη και ασφαλής προφύλαξη για όσους επισκέπτονται πόρνες και συνευρίσκονται με αυτές είναι η χρήση προφυλακτικού (κατά προτίμηση διπλού) σε ΚΑΘΕ πράξη με αυτές. Όσο για την ηθική και θεολογική πλευρά του θέματος, αφήστε την στους παπάδες αλλά χρησιμοποιείτε πάντα προφυλακτικό. Το ίδιο ισχύει μην ξεχνάμε και για κάθε περιστασιακή συνεύρεση με οποιαδήποτε γυναίκα και αντιστρόφως βεβαίως!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 02/05/2012 11:52:17

      Ἑάν γνωρίζεις ὃτι ἐν δυνάμει,ὃλες οἱ πόρνες μπορεῖ νά εἶναι μολυσμένες,ἢ φορεῖς τοῦ ἰοῦ,τί θά κάνεις,πῶς θά προφυλαχθεῖς,γιά πιό σίγουρα θά τό βάλεις πενταπλό;Κι ἂν σοῦ σκάσει ἓνα ρουφηχτό στό λαιμό θά βάλεις ἀκουαφόρτε...;

  18. franc avatar
    franc 02/05/2012 12:38:30

    Oι τρείς πυλώνες της "απελευθερωμένης" και παγκοσμιοποιημένης οικονομίας της οποίας μετέχουν οι περισσότεροι απο τους αρχηγούς κρατών είναι το εμπόριο λευκής σαρκός, το εμπόριο ναρκωτικών και το εμπόριο όπλων. Πίσω απ' όλα αυτά κρύβοντει οι "έντιμοι" δανειστές μας που μας χρέωναν μέσω των Τσοχατζόπουλων με "τίμια" κρατικά δάνεια απ' τα ψιλά των οποίων έτρωγαν και τα Πασοκολαμόγια...

  19. καθηγητής avatar
    καθηγητής 02/05/2012 12:59:27

    Μερικά σχόλια
    1) Η σεξουαλική αγωγή στο σχολείο, από το δημοτικό μάλιστα, καθώς η ηλικία εισόδου στη σεξουαλική ζωή έχει κατέβει αισθητά παραμένει θέμα ταμπού.
    2) Η διαπόμπευση και ο εξευτελισμός ανθρώπων είναι σημεία της ανθρωποφαγίας της εποχής μας και μέγιστη υποκρισία. Άλλο πράγμα η αναγκαία δημοσιοποίηση των φωτογραφιών για λόγους ενημέρωσης, στις οποίες θα μπορούσαν να καλυφθούν π.χ. τα μάτια (δεν προορίζεται και για διαβατήριο) και άλλο πράγμα ο στιγματισμός και η διαπόμπευση εξαρτημένων ανθρώπων (ναρκομανείς πόρνες, εξαιρώ τη ρωσίδα). Αδιάψευστη απόδειξη τα απαξιωτικά και ενίοτε εμετικά σχόλια. Επίσης, πρώτα θα ήθελα να δω φωτογραφίες νταβατζήδων και τσατσάδων.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ καθηγητής 02/05/2012 15:12:08

      Εδώ ρε καθηγητή ο άλλος πιο πάνω μίλησε για χρήση προφυλλακτικού και τον είπαν νεοφιλελεύθερο (;;!!!!) και εσύ μου μιλάς για σεξουαλική αγωγή; Θα σε φάνε λάχανο.

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ Χρήστος 03/05/2012 10:00:32

        Βάλε και κάτι χριστιαναράδες ταλιμπάν μέσα...

  20. ΚΜ avatar
    ΚΜ 02/05/2012 15:24:55

    Αυτό κατάλαβες εσύ; Άντε τράβα παραπάνω να διαβάσεις την απάντηση.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ ΚΜ 02/05/2012 16:24:33

      Επειδή διάβασα την απάντηση σου ΚΜ για αυτό έκανα και το σχόλιο. Αυτά περί ηθικών ξεπεσμών να τα λέτε μεταξύ σας. Λες και στα "παλιά καλά χρόνια" δεν υπήρχε το αρχαιότερο επάγγελμα. Πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει. Απλά τώρα έχεις μία ιδέα για τους αριθμούς λόγω τεχνολογίας.

  21. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 16:34:03

    Ἒχεις ἀκούσει τήν παροιμία ''τά λέω τῆς νύφης νά τ' ἀκούσει ἡ πεθερά'';
    Κάπως ἒτσι κι ἐγῶ ἀπάντησα στόν Parsifal καί,μέ καλῆ τῆ πίστει πάτησα στό δικό σου σχόλιο ...καί...τήν πάτησα...
    Δέν πειράζει,καλά νά πάθω,ἂς προσέχω...Ἠ παρερμηνεία ἀπό μέρους σου ἦταν ὂχι γιά τήν θέση τοῦ σχολίου μου,ἀλλά γιά τό νόημά του ὃπως σοῦ εἶπα καί παραπάνω!Τώρα,ἂν δέν μέ πιστεύεις,τί νά κάνω,ἐγῶ πάντως σοῦ εἶπα τήν ἀλήθεια καί σοῦ ζήτησα καί συγγνώμη...
    Y.Γ.:Εἶχα τήν ἐντύπωση ὃτι κάπως εἲχαμε ''γνωριστεῖ'' ἐδῶ μέσα...φαίνεται ὃτι ἒκανα λάθος...

    • juliet avatar
      juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 22:35:38

      ΚΥΘΗΡΙΟ
      επειδή και εγώ την πάτησα μια φορά ...αν δεν είμαι σίγουρη ,δεν κάνω πλέον αστειάκια .
      Και αν διαβάσεις καλά τις απαντήσεις την έπαθες γιατί δεν πήγες πιο δεξιά ...το σχόλιο σου εννοώ,χιχιχι.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 02/05/2012 22:43:12

        juliet, ὃπως κατάλαβες τήν πάτησα μᾶλλον καί στό τελευταῖο σχόλιό μου,νόμιζα ὃτι ὁ ἂνθρωπος μοῦ ἀπάντησε εἰρωνικά...,τέλος πάντων,παρασύρθηκα,ἐλπίζω νά μήν κρατήσει κακία...

  22. akenaton avatar
    akenaton 02/05/2012 18:11:06

    Ακριβώς αυτό λέω αγαπητέ Κυθήριε: ΟΛΕΣ οι εκδιδόμενες είναι ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ φορείς αυτών των τριών θανατηφόρων ιογενών νόσων - συνδρόμων. Στη χώρα μας και οι χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών δυστυχώς λόγω συχνής χρήσης κοινής σύριγγας. Η χρήση διπλού προφυλακτικού αρκεί. Για 100% σιγουριά συνιστάται καθολική αγαμία!
    Υ.Γ. Δεν ξέρω πόσα γνωρίζετε από πόρνες, εγώ σχεδόν τίποτε ομολογώ αλλά έχω ακούσει πως δεν φημίζονται για "σκάσιμο ρουφηχτών φιλιών στο λαιμό"! Εν πάσει περιπτώσει τα νοσήματα - σύνδρομα αυτά ΔΕΝ μεταδίδονται με το φιλί.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 02/05/2012 19:00:18

      Ἀγαπητέ Akenaton,πιστεύω νά διέκρινες καί τή μικρή δόση χιούμορ πού προσέδωσα στήν ἀπάντησή μου πρός τό σχόλιό σου...
      Ἀπό πόρνες δέν ξέρω,κι οὒτε χρειάστηκε νά μάθω,συμφωνῶ μέ ὃσα λές περί χρήσεως προφυλάξεων,δέν εἶμαι καθόλου ἀντίθετος-πῶς θά μποροῦσα ἂλλωστε-ὃμως κι ἐγῶ πιστεύω ὂχι στήν καθολική ἀγαμία γιά τήν 100% ἀποφυγή ἀσθενειῶν,ἀλλά στόν περιορισμό τῶν σεξουαλικῶν σχέσεων μέσα στόν γάμο μέ τήν νόμιμη σύζυγό μου καί ὂχι στήν καταφυγή στίς ἐκδιδόμενες γυναῖκες.
      Γνωρίζω ὃτι ἲσως εἶναι οὐτοπική αὐτή ἡ θεώρηση,ἀνήκει σέ ἂλλη σφαῖρα,ὃμως εἶναι θέμα ἀρχῶν πού ἒχω ἐγῶ καί πού προσπαθῶ νά μεταδώσω στά παιδιά μου...Αὐτήν θεωρῶ πραγματική προφύλαξη ἀπό τίς σεξουαλικῶς μεταδιδόμενες ἀσθένειες...

  23. akenaton avatar
    akenaton 02/05/2012 18:12:36

    Υλοφροσύνη και σαρκικό φρόνημα η ενστικτώδης ανάγκη για σεξ; Ποιός είναι επιφανειακός τώρα;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ akenaton 02/05/2012 20:56:03

      Ο άνθρωπος δεν δρά μόνο βάσει των ενστίνκτων του, αλλιώς θα ήταν κάτι άλλο.

  24. akenaton avatar
    akenaton 02/05/2012 21:47:22

    Μεγάλη κουβέντα είπατε.... Ας μείνουμε στην επιφάνεια καλύτερα!

  25. akenaton avatar
    akenaton 02/05/2012 21:49:44

    Συγνώμη που παρεξήγησα το χιούμορ σας αλλά ακούω πολλές ερωτήσεις για το έηντζ από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν καλά και πάντα απαντώ σοβαρά σε αυτό το θέμα. Νάστε καλά!

  26. η Dimi avatar
    η Dimi 03/05/2012 01:35:08

    Εχουμε συνειδητοποιήσει ότι αυτή τη στιγμή που γράφουμε, η Αθήνα απειλείται με Θάνατο από την επιδημία Αids ??? Οτι κάθε λεπτό, μία σύζύγος, μία μητέρα, μία σύντροφος, ένα αθώο παιδάκι μολύνονται από τον σύζυγο, πατέρα, σύντροφο που συνευρέθη με ιερόδουλες θετικές στον ιό HIV ??? Και με τους ψηφοθήρες Ραγκούση, Χρυσοχοϊδη και Λοβέρδο ακόμα να κυκλοφορούν ασύλληπτοι και ατιμώρητοι ανάμεσά μας γι' αυτό το φρικτό, από πρόθεση έγκλημα κατά της ζωής των Ελλήνων, τα παρελκόμενα του οποίου είναι άγνωστα ακόμα ???

    «Αν δεν ήμουν Παπανδρέου θα δούλευα σε γκέτο μαύρων» ~Αποκλειστική Συνέντευξη Γιώργου Ανδρέα Παπανδρέου (ΥΠΕΞ) στον Σταύρο Θεοδωράκη, Αύγουστος 1999, περιοδικό Κλικ, τεύχος Νο. 12, Σελ. 148 http://www.klik.gr/148/papa/index4.htm

    Και στο άρμα αυτής της ιδεοληψίας Γιώργου Ανδρέα Παπανδρέου, σύρεται επί 10ετίες, ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός. Μέχρι πότε??? Πότε επιτέλους η δικαιοσύνη θα επιληφθεί του θέματος ??? Πότε επιτέλους θα σπάσει αυτό το κακό σπυρί της άκρατης λαθρομετανάστευσης που αλώνει και σκοτώνει τους Ελληνες ??? Πότε επιτέλους θα χυθεί το πύον ??? Αυτή η αδράνεια, αυτή η ατιμωρησία και υπεροψία των ηθικών αυτουργών που βρίσκονται στο απυρόβλητο, είναι εξοργιστική.

  27. Γιάννης Π. avatar
    Γιάννης Π. 03/05/2012 18:26:13

    Το πρόβλημα δεν εστιάζεται μόνο στο κέντρο των Αθηνών ούτε μόνο στις αλλοδαπές ιερόδουλες.

    Στα Νότια Προάστια από πολύ παλιά οι πιάτσες ειναι γεμάτες ιερόδουλες, χωρις έλεγχο, στους δρόμους, εξυπηρετώντας τοπικα επιχειρηματικά συμφέροντα ξενοδόχων και μαφιών...

    http://piliouras.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.