#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2010 13:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ανήμπορη ανανέωση της Ρηγίλλης





«Να τελειώνω με τα οργανωτικά, να μπορέσω να βγω έξω στον κόσμο, αυτό είναι το δυνατό μου χαρτί...», εκμυστηρεύεται σε συνομιλητές του ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, όπως διαβάζουμε στην “Καθημερινή” (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_18/07/2010_408439)

Άντε αμάν και πότε, αναφώνησα αναθαρρημένος, αλλά δεν είχα διαβάσει τη συνέχεια.

Όπως λοιπόν μας πληροφορεί η εφημερίδα, διαθέτοντας σαφώς και προς τιμήν της πληροφορίες από το στενό περιβάλλον του προέδρου της ΝΔ, “στη συνέχεια του ορισμού των δύο αντιπροέδρων Δ. Αβραμόπουλου και Στ. Δήμα και της ανάδειξης του νέου γραμματέα Αλ. Λυκουρέντζου, ο κ. Σαμαράς είναι έτοιμος να προβεί και στην αλλαγή του, επί έτη, διευθυντή του κόμματος,Μενέλαου Δασκαλάκη, με τον οικονομολόγο Θανάση Σκορδά, πρώην γενικό γραμματέα Καταναλωτή και Οικονομικών στις κυβερνήσεις Καραμανλή, υπό τον Γ. Παπαθανασίου”.

Και συνεχιζει:  “με την τοποθέτηση του κ. Σκορδά ολοκληρώνεται το κεντρικό σχήμα με το οποίο θα πορευθεί, εφεξής, ο κ. Σαμαράς. Στην οικονομία, που αναμένεται να κυριαρχήσει ούτως ή άλλως, πλην του ιδίου, το ειδικό του βάρος θα ρίξει ο Σταύρος Δήμας, ενώ αλλαγές δεν αναμένονται στη στενή ομάδα που απαρτίζουν οι Χρ. Σταϊκούρας, Ν. Μυταράκης, Θ. Βάρδας, Γ. Μουρμούρας και ο Χρ. Λαζαρίδης, ο οποίος παράλληλα ασχολείται και με τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη συγγραφή των ομιλιών του κ. Σαμαρά”. ...

...Οι Πάνος Παναγιωτόπουλος, Γιώργος Μουρούτης, όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσουν στο επικοινωνιακό επιτελείο με την προσθήκη και μίας γυναίκας. Οι Ακης Γεροντόπουλος, Δημήτρης Σταμάτης και Διονύσης Σταμενίτης, Θεόδωρος Δραβίλας μαζί με τους Διονύση Καραχάλιο, Φαήλο Κρανιδιώτη αποτελούν τους μόνιμους συνομιλητές του προέδρου, ο κ. Τάκης Μπαλτάκος έχει αναλάβει τα νομικά και τον σχετικό συντονισμό της κοινοβουλευτικής ομάδας σε αντίστοιχα θέματα, ενώ τακτική είναι η συνεργασία με τον γραμματέα της Κ. Ο. Κ. Τασούλα.

Το καλύτερο βέβαια μας το επιφυλάσσει στη συνέχεια: “Πρόκειται κατά πολλούς για μία εξ ολοκλήρου «νέα Ρηγίλλης», όχι μόνον σε σχέση με το πρόσφατο κυβερνητικό παρελθόν του κόμματος, αλλά και ως προς την προ 2004 κατάσταση”

Δηλαδή όλες οι αλλαγές για τις οποίες ακούγαμε προ του Συνεδρίου – επειδή τι γινόταν προ του 2004 δεν μας ενδιαφέρει, αφού τελειώσαμε μαζί του στις 29/11/2009 - είναι ένα πρόσωπο του ...2004 (ο κ. Σκορδάς) ο κ. Μυταράκης (καθόλα άξιος) και “η προσθήκη μιας γυναίκας”; Με την ευκαιρία αποκαλύπτουμε και το όνομά της : η συμπαθέστατη Βασιλική Τζότζολα που θα αναλάβει όπως λέγεται αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου.

Όπως επίσης μας πληροφορεί η Καθημερινή (βασιζόμενη προφανώς σε αυτά που της λέει ο συνομιλητής της ) “ο κ. Σαμαράς φιλοδοξεί ότι το σχήμα θα είναι λειτουργικό για να του επιτρέψει να κάνει αυτό που επιθυμεί, να βγει έξω, «πόρτα - πόρτα» στους πολίτες”

Με άλλα λόγια το μήνυμα που θέλει να περάσει κάποιος από την Ρηγίλλης είναι το εξής: “Εμείς που πλαισιώσαμε τον Σαμαρά αμέσως μετά την εκλογή του είμαστε και αρκετοί και επαρκείς. Δεν χρειάζονται άλλα πρόσωπα. Μια δυο αλλαγές για να φαίνεται ότι αλλάζουμε και συνεχίζουμε όπως πριν”.

Όπως θα έγραφε και ο Κώστας Ροδινός “μόλις κάποιος αναλάβει μια θέση δίπλα σε έναν αρχηγό, η πρώτη δουλειά του είναι να περιχαρακώσει το οικοπεδάκι του”.

Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δεν έχουμε απολύτως κανένα πρόβλημα με τα ονόματα που αναφέρει η Καθημερινή. Άλλωστε δεν μας πέφτει λόγος. Αποτελεί όμως πλέον κοινό τόπο σε όσους προσδοκούν πολλά από τον Σαμαρά ότι πρέπει επειγόντως να αναζωογονήσει το επιτελείο του. Να το εμπλουτίσει με νέους ανθρώπους, της πιάτσας , που να μπορούν να κολυμπάνε στις μάζες και όχι στα παράκεντρα της Ρηγίλλης.

Φυλάξαμε το καλύτερο για το τέλος: Γράφει η Καθημερινή: “Η «επικοινωνία» του «άλλου δρόμου» που εισηγήθηκε για την έξοδο από την επιτήρηση του ΔΝΤ απεδείχθη προβληματική και, πλέον, επιχειρείται να αναζωπυρωθεί η συζήτηση γύρω από την πρόταση. Στόχος είναι να πεισθεί όχι μόνον η κοινή γνώμη αλλά και να «ακούσουν» οι οικονομικοί παράγοντες της χώρας, επιχειρηματίες - τραπεζίτες, οι οποίοι και εμφάνισαν τάσεις αποστασιοποίησης από το κόμμα, μετά τη στάση του στην υπόθεση του Μνημονίου χρηματοδότησης....”

Όλη η ουσία είναι σε αυτό το “όχι μόνον η κοινή γνώμη”. Δηλαδή η πηγή της εφημερίδας (επαναλαμβάνουμε είναι εμφανές ότι πρόκειται για στενό συνεργάτη του κ. Σαμαρά) θεωρεί ότι το κύριο δεν είναι να πεισθεί ο λαός για τις θέσεις του Σαμαρά, αλλά το οικονομικό κατεστημένο !!!

Έπεισαν τον λαό και τώρα πρέπει να πείσουν και το κατεστημένο; Θα τρελαθούμε;

Προφανώς γι αυτό τόσες ημέρες μετά την παρουσίαση από τον Σαμαρά του οικονομικού σχεδίου για την έξοδο από το Μνημόνιο δεν είδαμε ούτε μια προσπάθεια εκλαΐκευσης του. Προφανώς αρκεί σε ορισμένους η επιλεκτική δημοσίευσή του στα ΜΜΕ της επιχειρηματικής κοινότητας.

Τι γράφαμε εμείς; Ο Σαμαράς δεν μπορεί να σώσει και τον λαό και το «σύστημα»

Δεν πρόκειται λοιπόν για ένα απλό δημοσίευμα μιας εφημερίδας και γι αυτό ασχολούμεθα μαζί του. Πρόκειται επί της ουσίας για απόπειρα επιβολής μιας καθαρά “συστημικής” άποψης στο στρατόπεδο Σαμαρά σε μια στιγμή έντονων κοινωνικών αναταραχών και διαφοροποιήσεων.

Αλλά, τα γνωρίζει αυτά ο ίδιος ο Σαμαράς;

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. lpap avatar
    lpap 18/07/2010 14:05:55

    Διάβασα με προσοχή τα ονόματα που αποτελούν τους συνομιλητές του προέδρου της Ν.Δ. Σε αυτά περιλαμβάνεται το και το όνομα πρώην Νομάρχη Αιτωλ/νίας Δ. Σταμάτη. Κι αναρωτήθηκα μια κι έλκω την καταγωγή μου και ψηφίζω κιόλας από κείνα τα μέρη,τι πρόσφερε ο συγκεκριμένος άνθρωπος με την παρουσία του και σε βουλευτικό θώκο και σε νομαρχιακό κι ακούγεται πως θα επιλεγεί και για Δήμαρχος Αγρινίου(υποψήφιος). Τα σχόλια δε που συνοδεύουν τη θητεία του ως νομάρχη δεν είναι και τα καλύτερα. Κι επειδή με μεγάλο προβληματισμό θα αποφασίσω που θα ρίξω ξανά την ψήφο μου αναρωτιέμαι πιο έντονα αυτή τη φορά. Είναι δυνατόν ένας νομάρχης που δεν μπορέι κάποιος να πει πως θα νιώθει και περήφανος για το έργο του στο νομό να είναι από τους καθημερινούς συνομιλητές του προέδρου; Και τι του εισηγείται; Και γιατί να χουν επιτυχία οι εισηγήσεις του όταν, εγώ τουλάχιστον κι όχι μόνο, αμφισβητούμαι πολλά από τα έργα του; Το προσωποποιώ αλλά ως εδώ γνωρίζω κι ως εδώ λέω. Κι επιτρέψτε μου να συνοδεύσω την κρίση μου με μια λέξη: μετριότητα.
    για όσα παραπάνω λέω μια βόλτα στην αιτωλοακαρνανία θα σας πείσει, κάκιστοι κι άκρως επικίνδυνοι δρόμοι και γενικότερα ένας νομός σε παρακμή, απόλυτη παρακμή.

    • Wolf avatar
      Wolf @ lpap 18/07/2010 14:08:50

      τον Σταμάτη, της Θεσσαλονίκης εννουν, φίλε

    • Factorx avatar
      Factorx @ lpap 18/07/2010 14:11:37

      Κάνεις λάθος. Δεν είναι ο ίδιος Σταμάτης

  2. Wolf avatar
    Wolf 18/07/2010 14:07:32

    Δηλαδή, Αδέξιε Δεξιέ, αυτό που λένε οι Ρηγιλάριοι, ειναι:
    "να ενημερώσουμε το σύστημα παιδια και αν συμφωνεί, βλέπουμε τι θα κάνουμε παρακατω".

    Ρε, δεν πάνε στο και αυτοί να πνιγούν, για να μην πω τιποτα χειρότερο!!!

    Ελπίζω μόνο -θελω να το θεωρω σίγουρο, δηλαδή- ότι όλα αυτά, δεν εκφράζουν και τις απόψεις Σαμαρά.
    Είναι ευσεβείς πόθοι των Ρηγιλάριων και όχι τα θέλω του Προέδρου.
    Γιατί αν συμβαίνει αυτό, τότε χάσαμε...

  3. lpap avatar
    lpap 18/07/2010 14:16:47

    Αν εννοούν εκείνον το παίρνω πίσω..αλλά δεν αλλάζω την τοποθέτησή μου για το συγκεκριμένο πρόσωπο που σημειωτέον ανήκει στο στενό πυρήνα αυτών που τον είχαν ακολουθήσει στο παρελθόν σε ένα πολιτικό εγχείρημα..ούτε μια λέξη και μπορώ να προσθέσω και πιο πολλές..Φίλη παρακαλώ..

    • Wolf avatar
      Wolf @ lpap 18/07/2010 14:21:33

      sorry, φίλη λοιπόν!!!

  4. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 18/07/2010 14:20:06

    Να σταθώ λίγο στα ονόματα που αναφέρονται στο άρθρο της Καθημερινής.
    Απ΄όλους αυτούς, σε εκείνους που μπορεί ο Σαμαράς να βασιστεί και να τους έχει εμπιστοσύνη, είτε γιατί είναι ικανοί, είτε γιατί είναι πράγματι έμπιστοι, ή και τα δυο, με βαθμό προτεραιότητας:
    Μουρούτης,
    Κρανιδιώτης,
    Βάρδας,
    Μπαλτάκος,
    Μυταράκης,
    Σταμάτης,
    Γεροντόπουλος,
    Λαζαρίδης

    Δεν σχολιάζω άλλους... και όποιος κατάλαβε, ...κατάλαβε!!!

    • παλιός αναγνώστης avatar
      παλιός αναγνώστης @ ψιλιασμενος 18/07/2010 14:29:00

      Πάντως εσυ δεν καταλαβες τιποτα απο το αρθρο. Αυτοί που αναφερεις μπορει να ειναι εμπιστοι, αλλά δεν έχουν καταφερει να επιβληθουν στα ΜΜΕ. Όπου παιχνίδι κάνει η ...φράξια των "οπουλος".

      Και όποιος καταλαβε, .... κατάλαβε

      • ψιλιασμενος avatar
        ψιλιασμενος @ παλιός αναγνώστης 18/07/2010 14:37:03

        Το ίδιο πραγμα λέμε φίλε μου, εσυ απλά το προσεγγίζεις από άλλη οπτική γωνία!
        Επίσης, το ζητούμενο δεν είναι να βρεθούν αυτοί που θα επιβάλλονται στα ΜΜΕ, το αντίθετο, το ζήτουμενο είναι να υπάρχουν αυτοί που θα είναι αποδεκτοί από την κοινωνία.
        Το αποτέλεσμα παράμενει να είναι το ιδιο, για όσους καταλαβαίνουν...

  5. Misha avatar
    Misha 18/07/2010 14:25:57

    Χαίρομαι που οι φίλοι συμπαθούντες τον Αντωνη Σαμαρά, βλέπουν το οφθαλμοφανές:
    Την ανάγκη αντισυστημικής δράσης και αντίδρασης.

    Αλλιώς...τηη κάτσαμε τη βάρκα , σύντροφοι, κι ο χειμώνας που έρχεται θα μοιάζει με αυτόν του 74-75, δλδ απώλεια εθνικής κυριαρχίας και εδαφών με επιπλέον στοιχείο την μαύρη απελπισιά...

  6. Spm avatar
    Spm 18/07/2010 14:47:02

    "Ποιοί θέλουν να εγκλωβίσουν τον Σαμαρά στην Ρηγίλλης;"

    Οποιος προσπαθήσει να το κάνει αυτό, πιστεύω ότι ο Σαμαράς, απλώς θα τον ισοπεδώσει.

  7. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 18/07/2010 14:53:09

    @ψιλιασμενος: συμφωνω,το βασικό είναι η κοινωνική απήχηση. Απλως στο προηγούμενο σχόλιο μου ήθελα να επισημανω και την επικοινωναικη ανεπάρκεια ορισμένων "κρικων" στην Ρηγίλλης. Που συμπεριφέρονται σαν να ηταν αποδιωγμένοι απο τα ΜΜΕ χρόνια και τωρα απολαμβάνουν να το παίζουν προνομιακοί συνομιλητες τους. Βέβαια αρκει να ριξει μια φυλλάδα μια μπηχτή για τον δεινα ή τον τάδε για να τον κάνει μετά "προνομιακό συνομιλητή" της.

  8. provocateur avatar
    provocateur 18/07/2010 14:55:12

    'Ελειπα καιρό στο εξωτερικό και χαίρομαι που ξαναβρίσω τα Αντινεα το ίδιο μαχητικά. Γιατί όμως έχω την εντύπωση οτι δεν άλλαξε τίποτα στη ΝΔούλα όσον καιρό έλειπα. Φρέσκα προσωπα βλέπω. Φρεσκες ηλικίες δεν βλέπω και νοοτροπίες

  9. anonymous avatar
    anonymous 18/07/2010 14:56:23

    αληθεύει οτι έγινε της ...Πόπης στην Ρηγίλλης με γραμματέα άσχετου τομέα με την αυτοδιοίκηση που παρενέβη στις αρμοδιότητες του Μιχαλολιάκου;

  10. beckam avatar
    beckam 18/07/2010 15:17:04

    δυστυχώς τείνω να συμφωνήσω με το άρθρο...αυτά που βλέπουμε τελευταία (από εκλογή ΠΕ και μετά) και αυτά που "ανακοινώνει" σήμερα η καθημερινή.....οδηγούν σε total recall του πρώην, εκ του αποτελέσματος, αποτυχημένου συστήματος ...δυστυχώς τα αιώνια παράκεντρα της ρηγίλλης φαίνεται να επικυριαρχούν προς το παρόν....

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/07/2010 15:23:05

    Ακης Γεροντόπουλος:
    «Θεωρώ ότι όφειλα, κάτι που δεν το έκανα, να εξετάσω το θέμα για περιοχές εκτός του νομού μου που δεν γνωρίζω», δήλωσε με ανακοίνωσή του ο κ. Γεροντόπουλος και πήρε πάνω του όλη την ευθύνη λέγοντας: «Πείτε με χαζό αλλά συμφέροντα δεν εξυπηρετώ. Μου έδωσαν ένα κείμενο και το κατέθεσα».

    Aυτός ο άνθρωπος, ο κ. Ακης Γεροντόπουλος, είναι υπεύθυνος των περιφερειακών μέσω για τη Ν.Δ. και συνομιλεί με τον Πρόεδρο;

    Μόνο για αυτή τη δήλωση έπρεπε να κοπεί!

    Θα του δώσουν καμιά μέρα να καταθέσει καμιά δήλωση εναντίον του Αντώνη Σαμαρά και δε θα το πάρει χαμπάρι!

  12. ataktos avatar
    ataktos 18/07/2010 15:25:02

    πέστε μου ..ως αξιωματική αντιπολίτευση δλδ. δεύτερος στην ιεραρχειία του πολιτεύματος ..ποια πρωτοβουλία έλαβε ..μια .. είναι σε μόνιμη άμυνα

  13. s54elas avatar
    s54elas 18/07/2010 16:02:52

    ενδιαφερουσα προσεγγιση ..

  14. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 16:03:57

    Ούτε πολλές "επικοινωνίες" χρειάζονται, ούτε πολλά λόγια.

    (Κι αυτό πια με τα πρόσωπα που ούτε τα ξέρω, ούτε κι έχω χρόνο να τα μάθω, ούτε και που θέλω... είναι των παλαιών εποχών, μαζί με τα "οργανωτικἀ" και τα παρόμοια τερτίπια. Εδώ καίγεται το σπίτι μας...)

    Οταν και αν ο κ. Σαμαράς το αποφασίσει, μπορεί με ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ να βάλει "φωτιά στα τόπια".

    ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΤΟΠΙΑ.
    Και να κορώσει ο τόπος. Να βγει ο έλληνας να διεκδικήσει. Ποτάμι.

    ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ.
    Είναι τόοοοοοοοοοοσο απλό.

    Μέχρι τότε, αν και πότε, θα δούμε πολλές μικροπολιτικές αναλύσεις οπως αυτή εδώ.
    Που ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΙΑ.
    Εσωτερικής καταναλώσεως.


    Θραξ Αναρμόδιος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 18:43:15

      Χωρίς κήρυξη πολέμου, μην περιμένεις να κερδίσεις καμμία μάχη.

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. Ούτε ο Κλαούζεβιτς να ήμουνα (lol)

  15. Factorx avatar
    Factorx 18/07/2010 16:11:59

    Είσαι όντως αναρμόδιος. Και ερήμην θα έλεγα

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Factorx 18/07/2010 16:25:48

      Αναρμόδιος είμαι.
      Μόνος κι έρημος.

      Ο απλός πολίτης είναι αναρμόδιος δύο αιώνες. Πήξαμε στους αρμοδίους. Που μας πρόκοψαν.

      Και φοβάται πως είναι και μόνος του κι αυτός. Μόνος κι έρημος.

      Θραξ Αναρμόδιος

  16. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 16:22:31

    Φόβος και οργή.

    Εχουν συσσωρευτεί στην ελληνική κοινωνία. Παρόλο το θέρος και την κάψα. Παρόλη την ευτυχή συγκυρία του μουντιάλ.

    Αν δεν το χουν πάρει χαμπάρι τα επιτελεία των κομμάτων να τους πω, εγώ ο ταπεινός πολίτης, ότι εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται πως η ελληνική κοινωνία βρίσκεται ΕΝΑ ΒΗΜΑ πριν από μια ΠΡΟ-ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΦΑΣΗ. Αντε δυο βήματα.

    Και, παραδόξως (σχήμα λόγου εντελώς), κανένα ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ κόμμα, μηδέ των "αριστερών" εξαιρουμένων, που είναι κι ο τομέας τους, δεν καταφέρνουν να πείσουν ΚΑΝΕΝΑΝ πια.

    ΚΑΝΕΝΑΝ.

    Αν δηλαδή τα "αριστερά" και "επαναστατικά" κόμματα περιμένουν καλύτερη περίοδο απ' αυτή τότε δεν καταλαβαίνω σε τι διαφέρουν από θρησκευτικές ομάδες που περιμένουν τους μεσσίες τους.

    Αν και τα άλλα κόμματα, όπως η ΝΔ, που θέλουν να επιβάλλουν "επαναστατικές" αλλαγές, περιμένουν επίσης καλύτερη περίοδο από αυτήν, τότε είναι μακριά από την πραγματικότητα. Πολύ.

    Και μη μου κατηγορήσει πάλι κανένας τον λαό. Οτι δεν έχει ωριμότητα να καταλάβει τον "επαναστατικό" τους σχεδιασμό οι μεν, και δεν ξέρω γω τι άλλο οι δε. Η ότι οι ποικίλοι εχθροί, καθεστωτικά ΜΜΕ και χίλιοι δυο άλλοι, έχουν ακόμη δύναμη και πειθώ. Ετσι ήταν πάντα αυτά.

    Αυτά είναι ΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟ για να κρύψουν την δική τους ΑΤΟΛΜΙΑ να συγκρουστούν με το σύστημα και να ΠΕΙΣΟΥΝ με τον ΚΑΘΑΡΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟ.

    Ο λαός είναι χαμένος στον ωκεανό. Περιμένει να δει αν έχει μείνει κανένας από το υπάρχον σκηνικό που να αξίζει να τον εμπιστευτεί. Σε λίγο, αν και όταν διαψευστεί κι αυτή η ελπίδα, θα αφηνιάσει. Και θα τα πάρει "όλα σβάρνα".


    Θραξ Αναρμόδιος

    • Γιωργης avatar
      Γιωργης @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 16:32:46

      τα αριστερα κομματα εχουν εκπεσει προ πολλου σε α.ε. εμποριας ελπιδας εκ του ασφαλους
      αντε και διαχειρισης προς ιδιον οφελος της κρατικης επιχορηγησης

      οσοι εχουν απομεινει ειναι αποκλειστικα ή χομπιστες "αριστεροι" των βορειων προαστειων,η κυνικα λαμογια του χειριστου ειδους

      δεν εχουμε τιποτε να περιμενουμε απο κει
      μονη ελπιδα να γινει πραξη το συνθημα της 5/5 μπας και νιωσει νικητης ο λαος και τρομοκρατηθουν οι αστοι και κανουν παραχωρησεις

    • Factorx avatar
      Factorx @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 17:26:33

      Αναρμόδιε, κατι συγκεκριμενο εχεις να προτείνεις; Στα άλλα συμφωνούμε απολύτως

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Factorx 18/07/2010 17:54:11

        Τι μας λέει η ανάρτηση;

        Οτι μέσα στη ΝΔ, όπως και σε ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ εξάλλου, υπάρχουν πρόσωπα και ομάδες που προσπαθούν:
        -να ισχυροποιήσουν και μονιμοποιήσουν την θέση τους μέσα στο κόμμα
        -να επιβάλλουν την δική τους πολιτική
        -να επιβάλλουν τους δικούς τους ανθρώπους
        -να υπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα και τα συμφέροντα της ομάδας που ανήκουν
        -να υπηρετήσουν τα συμφέροντα ισχυρών οικονομικών παραγόντων με τα οποία συνδέονται
        -με την συνδρομή πάντα των ΜΜΕ με τα οποία διαπλέκονται.

        Χρήσιμη πληροφορία. Και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κάνει και μας ενημερώνει. Αυτό θέλω κι εγώ και για αυτό είμαι εδώ και διαβάζω καθημερινά αυτό το ιστολόγιο. Αλλά από την άλλη, και ειλικρινά χωρίς καμμία διάθεση να μειώσω κανέναν και τίποτε ή να παραγνωρίσω τον κόπο του, "σιγά το νέο".

        "Ιστορία μου, αμαρτία μου", που λέει και το καταπληκτικό εκείνο λαϊκό τραγούδι με την Ρ. Σακκελαρίου. Πάντα έτσι ήταν στα κόμματα. Είναι κανείς έλληνας που δεν το ξέρει αυτό;

        Είναι όμως τόσο απλό; Οχι. ΟΧΙ φυσικά.

        Ο κ. Σαμαράς δεν είναι ΕΝΑΣ ΤΥΧΑΙΟΣ αρχηγός. Είναι ο ΛΙΓΩΤΕΡΟ ΦΘΑΡΜΕΝΟΣ από όλους τους προβεβλημένους πολιτικούς του σήμερα. Και έχει την πολύ πρόσφατη νομιμοποίηση από έναν ΣΤΡΑΤΟ 400.000 ΑΜΕΣΩΝ ΨΗΦΩΝ του λαού. ΑΜΕΣΩΝ. Ποιος τόλμησε να κάνει κάτι τέτοιο τώρα κοντά;

        Αν λοιπόν, ακόμη και με την αρχηγία ενός τέτοιου ισχυρού αρχηγού, που προέκυψε κάτω από τέτοιες διαδικασίες, πρωτοφανείς δημοκρατικά, και με την ισχύ και την δύναμη του ΣΤΡΑΤΟΥ των 400.000, μπορούν κάποιοι, να κάνουν ακόμη τα δικά τους, συγγνώμη, αλλά αυτό είναι κακά μαντάτα. ΠΟΛΥ ΚΑΚΑ ΜΑΝΤΑΤΑ. Για τον αρχηγό πρώτα τον ίδιο. ΕΚΕΙΝΟΝ. Και μετά για μας. Ζεματιστήκαμε πάλι.

        Αν ακόμη συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν τότε ο αρχηγός ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ή ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ να χρησιμοποιήσει αυτή την τρομακτική ΙΣΧΥ του ΣΤΡΑΤΟΥ των 400.000 ψήφων. Αν τον εγκλώβισαν αυτοί που τον εγκλώβισαν ας καλέσει τον "λαό του". Θα απεγκλωβιστεί αυθωρεί και παραχρήμα.

        Πόσο δύσκολο είναι να γίνει αυτό; Πολύ, θα σας πουν οι περί τα κομματικά επαϊοντες. Καθόλου σας λέω εγώ. Αρκεί μια απλή συνέντευξη τύπου. Που θα περιλαμβάνει μία και μόνη ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ.

        Να λοιπόν η πρόταση ενός καθύλην αναρμοδίου πολίτη, επιδεκτική απείρου βελτιώσεως, που περιλαμβάνει και την μία και μόνη ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ που θα μπορούσε, όπως είπα και σε παραπάνω σχόλιο, εκφωνούμενη από τον κ. Σαμαρά, να βάλει "φωτιά στα τόπια". Σε μια απλή συνέντευξη τύπου που κανένα κανάλι δεν θα τολμούσε να μην μεταδώσει.

        Βασισμένη πάντα σε αυτά που λέμε αρκετοί εδώ και κυρίως σε αυτά που λέει η ανάρτηση "Ο Σαμαράς δεν μπορεί να σώσει και τον λαό και το «σύστημα»":

        "
        Από αυτή τη στιγμή, κάνουμε ως κόμμα κεντρικό μας σύνθημα το «φέρτε τα λεφτά πίσω». Ζητούμε να επιστραφεί το 2% που έδινε διαχρονικά η Ζήμενς στα κόμματα για μίζες. Ζητούμε να κατασχεθεί η περιουσία της Ζήμενς στην χώρα, καθώς και όποιας άλλης εταιρίας συμπεριφέρθηκε με τον ίδιο τρόπο. Αναγνωρίζουμε το δημόσιο χρέος και τιμούμε την υπογραφή του κράτους με τον όρο τα δάνεια που δόθηκαν να δόθηκαν με νόμιμες διαδικασίες, βασισμένα σε πιστοποιημένα και ελεγμένα οικονομικά μεγέθη και προς όφελος του λαού και του δημοσίου και όχι της διαπλοκής. Για όλα αυτά θα καταθέσουμε πρόταση νόμου και καλούμε τον λαό να την υποστηρίξει. Σε δέκα μέρες από σήμερα θα περιμένω όλους τους έλληνες στην χξψ πλατεία με το χαρτί της πρότασης νόμου στο χέρι μου για να το καταθέσουμε στην βουλή των ελλήνων ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Και σας καλώ σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ να το υποστηρίξετε για να γίνει ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Θα ζητάμε ταυτόχρονα την συγκρότηση ευρείας εξεταστικής επιτροπής που θα περιλαμβάνει βουλευτές, προσωπικότητες της δημόσιας ζωής αποδεκτές από όλους καθώς και κληρωτούς πολίτες όπως ακριβώς με τους ενόρκους στα δικαστήρια.
        "

        Τι πιστεύετε ότι θα συνέβαινε;


        Θραξ Αναρμόδιος

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ Θραξ Αναρμόδιος 19/07/2010 00:45:20

      Φιλε Θρακα μεσα στην σκεψη μου εισαι...Οι Ελληνες φιλε μου ειναι επαναστατημενοι χωρις να το συνηδητοποιουν ουτε οι ιδιοι(εκτος ελαχιστων εξερεσεων)ουτε βεβαια τα συστημικα κομματα.Περιμενα περισσοτερα απο το συνεδριο ,γιαυτο και σταματησα να σχολιαζω γιατι ψιλοαπογοητευτικα..Περιμενα απαντηση απο Καραμανλη που το παιζει πολυ υπρανω,περιμενα και μια βαθυτερη καθαρση..εξακολουθω δε να πιστευω οτι ο μεγαλος νικητης στις επομενες εκλογες θα ειναι η αποχη.

  17. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 18/07/2010 17:39:58

    Παλιέ αναγνώστη, αυτό που λες είναι το αυτονόητο. Η σειρά δεν είναι τυχαία ούτε επίσης και οι «τυχαίες» παραλείψεις.
    Δεν χρειάζεται να τονίζουμε το οφθαλμοφανες.

  18. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 18/07/2010 17:58:56

    φαντάζομαι ότι θα πρέπει να πάρει επίσης κοντά του και τις μεγάλες δυνάμεις της ΚΕ, την Παπακώστα και τη Φεβρωνία.....

    αν ο Πρόεδρος της ΝΔ, μετά από 8 μήνες, πρσπαθεί ακόμα να τελειώσει με τα οργανωτικά για να βγει στον κόσμο που είναι το δυνατό του χαρτί,
    1. αργεί απεριόριστα και ο ΓΑΠημένος αλωνίζει και ξεπουλά ήσυχος, ήρεμος και απερίσπαστος,
    2. ακολουθεί δυστυχώς, το δρόμο θεαματικής αργοπορίας του Καραμανλή, όταν μάλιστα ΔΕΝ έχει καμία άλλη εκτελεστική ευθύνη (δεν κυβερνά, απλά προσπαθεί να κυβερνήσει το Κόμμα ΝΔ), με ενδεχόμενο να ακολουθήσει και το θλιβερό τέλος του Καραμανλή αν δεν "ξυπνήσει",
    3. εντείνει την οργή του ΝΔκράτη ο οποίος μετά τη λαίλαπα του -10,5% στις εκλογές, βλέπει τη ΝΔ να ομοιάζει σε παιδικό σταθμό, με τα παιδάκια κάθε ηλικίας, ανακατεμένα και σε μόνιμη προσπάθεια επιβολής του προσωπικού τους "εγώ και είμαι" επί του αρχηγού και της παράταξης.
    Δεν αφορούν και δεν ενδιαφέρουν κανένα ΝΔκράτη τα ονόματα των έμπιστων, κοντινών ή οτιδήποτε άλλο του Σαμαρά. Άλλωστε η εγγύτητα μπορεί να δημιουργήσει καμαρίλα και απομάκρυνση του αρχηγού από την καθημερινή πραγματικότητα....το είδαμε πολλές φορές. Ο Σαμαράς, οφείλει να ανεβάσει στροφές επιτέλους, να δείξει αν θέλει να οδηγήσει τη ΝΔ σε στιβαρή Αντιπολίτευση, υπεύθυνη πολιτική δύναμη και αν θέλει και πειστεί ο λαός, στην Κυβέρνηση. Αυτό δεν θα του το κάνουν ούτε οι σύμβουλοι, ούτε οι συνομιλητές, ούτε τα ΜΜΕ.
    Η καραμέλα των ΜΜΕ είναι πλέον βαρετή....είδηση είναι η κινητοποίηση του αρχηγού. Αν ο αρχηγός βγει στον κόσμο, βγεί στο δρόμο, ναι, στο δρόμο για να συν-διαμαρτυρηθεί και συν-διεκδικήσει το αυτονόητο (σεβασμός στους νόμους, το Σύνταγμα, ισονομία και διασφάλιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων), τότε τα ΜΜΕ θα τρέξουν για να έχουν την είδηση και να την προβάλλουν. Ναι, και να την σχολιάσουν, να την κρίνουν και να την κατακρίνουν. Τότε είναι που ο Σαμαράς θα πρέπει να έχει κάνει τις σωστές επιλογές, με πολιτικά κριτήρια κι όχι με συναισθηματικά: να έχει το σωστό εκπρόσωπο στα ΜΜΕ που με λίγες, απλές, στακάτες και κατανοητές λέξεις θα αποστομώνει κάθε κακόβουλο, με μία φράση στο τέλος "επιλογή του Προέδρου, επιθυμία της παράταξης για το καλό της χώρας και των Ελλήνων".
    Τα υπόλοιπα "όμως, αλλά, εντούτοις" είναι απλώς δικαιολογίες ανικανότητας στελεχών (πολιτικών και κομματικών) και συνέχιση της παθητικής υπομονής που οι ΝΔκράτες χάριζαν στον πρόεδρο και πρωθυπουργό Καραμανλή και μας οδήγησε στο -10,5%. Αν ο Σαμαράς οραματίζεται το ίδιο, ας μας το πει να το ξέρουμε τουλάχιστον, αλλιώς ας επιλέξει τους καλύτερους, ειλικρινέστερους, αξιότερους και ας δώσει την πραγματική ελπίδα με τις πράξεις του, όχι με τις ομιλίες στη Βουλή, δεν αρκεί...

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ κοινη λογικη 18/07/2010 18:51:38

      Οταν οι κοτζαμπάσηδες και οι δεσποτάδες διαφωνούσαν, και συζητούσαν, κι αργοπορούσαν, και... και.. ο Παπαφλέσσας πήγε και έπιασε το Μανιάκι. Ο πάπαρος. Αυτός είναι παπάς μωρέ.

      Θέλουμε Παπαφλέσσα.
      Θέλουμε Διάκο της Αλαμάνας.
      Θέλουμε Οδυσσέα Ανδρούτσο.

      Θέλουμε ήρωα.
      Εχουμε ήρωα;

      Δεν καρτεράει εμάς ο εχθρός. Μας τρώει τα συκώτια ήδη. Σαν τον Προμηθέα δεμένοι είμαστε.

      Κάποιος να πει ένα ΟΧΙ ρε γμτ μου.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • κοινη λογικη avatar
        κοινη λογικη @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 19:01:16

        ...κι αναρωτιέμαι, για να το καταλάβει αυτό ο Σαμαράς και να κινητοποιηθεί, πρέπει να του το εισηγηθούν έμπιστοι που διαγκωνίζονται για το οφίκιο του εμπιστότερου?
        ο κόσμος είναι ήδη οργισμένος, και το κονκλάβιο της Ρηγίλλης - προσεχώς Συγγρού, ασχολείται με παραγοντιλίκια άνευ ουσίας και βάσης ψηφοφόρων, εσωτερικούς τσακωμούς και τοπικιστικές έριδες. Ξυπνάτε ρεεεεεεεεε, η φωτιά και το τσεκούρι δεν θα είναι μόνον για το ΓΑΠ και τη ΓΑΠημένη του Κυβέρνηση, θα είναι πρώτα και κύρια για όλους εσάς, και λυπάμαι που το σκέφτομαι, το λέω και το γράφω, αλλά και για το Σαμαρά τον ίδιο....

  19. ident avatar
    ident 18/07/2010 18:46:31

    Το "μίγμα" νέα Νέα Δημοκρατία ξεκίνησε ως κινηματική σούπα, μετεξελίχθηκε σε γραφειοκρατικό πολτό και θα καταλήξει σε ιδρυματικό ζελέ.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ ident 18/07/2010 18:54:34

      Καλά ξεκίνησε το "μίγμα Νέα Δημοκρατία".
      Μια χαρά ξεκίνησε.

      Τώρα με τόση αργοπορία δεν πάμε καλά.
      Και το νιώθει ο κόσμος όλος εκτός από αυτούς που πρέπει.

      Θραξ Αναρμόδιος

  20. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 18/07/2010 19:09:21

    Καλό παιδί ο Θανάσης ο Σκορδάς,δε λέω.

    Αλλά για κάθε παροικούντα την Ιερουσαλήμ είναι γνωστό,ότι δεν υπάρχει πιό Συστημικός και Καραμανλοκός.
    Πιδί του Αγγέλου θα έλεγα.
    Α! Ήταν και Γ.Γ του υπουργίου ΕΘ.Οικονομίας επί Παπαθανασίου.

    Να το δείτε ότι τον αντικαραμανλισμό,που είναι δεδομένος στην κοινωνία θα τον εκφράσει η Ντόρα και θα τρέχουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/07/2010 22:02:38

      ΣΟΝ ΠΕΝ,

      Και συ μια χαρά παιδί είσαι.
      Γιατί δεν επέλεξαν εσένα;

    • beckam avatar
      beckam @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/07/2010 22:28:01

      ΣΟΝ ΠΕΝ, με προβληματίζεις...λες;

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ ΣΟΝ ΠΕΝ 19/07/2010 01:55:49

      ΣΟΝ ΠΕΝ

      H Ντόρα εκφράζει τον αντικαραμανλισμό από τότε που , νεάνις ούσα, επέστρεψε από το Παρίσι....

      Οι Καραμανλικοί είναι εκείνοι, που αποτελούν την πλειοψηφία στη ΝΔ κι αυτό δεν πρέπει ούτε να ξεχνιέται, ούτε να επιτραπεί στους Μητσοτακικούς, να τους ταυτίσουν με ...μιάσματα!

  21. antiochos avatar
    antiochos 18/07/2010 19:26:40

    Για τους παλαιους, εχοντες καλη μνημη.
    Οταν ο γνωστος για την ανθελληνικη του δραση αμερικανος πραιτωρας Σοφλυ θα ερχονταν στην Ελλαδα "να υπηρετησει",ειχαν ξεσηκωθει κι οι πετρες.
    Θελοντας να σχολιασει τη σοφια του συστηματος και την ευπιστια του Ελληνα,γελοιογραφος της εποχης σχολιασε:
    ΚΑΛΑ.ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΣΟΦΛΥ,ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΛΦΟΣ..
    Δυστυχως το απλοικο κολπο του θειου φαινεται αξεπεραστο.

  22. nina avatar
    nina 18/07/2010 19:29:34

    μάλλον τον πείραξαν τα χρόνια στο ψυγείο και δεν μπορεί να συνέλθει. Ο χρόνος όμως τρέχει και ο κόσμος δεν μπορεί να περιμένει .αυτό που καταφέρανε ήταν να αδιαφορίσει ο κόσμος .δεν περιμένω τίποτα πιά απ το Σαμαρά κι άς τον ψήφισα κι άς έκανα αγώνα για να κερδίσει έστω και μιά ψήφο παραπάνω. Ηταν υποχρέωσή μου να τον στηρίξω πιστεύοντας ότι αποτελεί εναλλακτική πρόταση. Διαψεύστικα όπως και οι περισσότεροι. Δεν με ενδιαφέρουν πιά τα πράγματα ούτε στη ΝΔ ούτε και σε οποιοδήποτε άλλο κομματικό σχηματισμό. κάποτε θα αναδυθεί ένας ηγέτης άξιος των προσδοκιών μας προς το παρόν ΄πτωχεύσαμε και σαυτό.

  23. Kennan avatar
    Kennan 18/07/2010 19:40:33

    Εγώ πάντως όταν θέλω να βγω έξω στον κόσμο πλένομαι, βάζω τα καλά μου, ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω. Τόσο απλά…

  24. Julius Caesar avatar
    Julius Caesar 18/07/2010 19:51:51

    Αυτοί οι πραιτοριανοί της Ρηγίλλης, νομίζω ότι ζουν σε άλλη διάσταση. Είναι δυνατόν να έχουν εγκλωβίσει στις εσωκομματικές ίντριγκες, τον μόνο άφθαρτο πολιτικό της μεταπολίτευσης, αντί να τον συμβουλεύσουν να βγει και να εκλαϊκεύσει τις θέσεις του και το πρόγραμμα του. Για να τον μάθουμε κι εμείς οι τριαντάρηδες τέλος πάντων. Εκτός εάν δεν τους ενδιαφέρουν να πείσουν τους νέους, δηλαδή τους εν δυνάμει ψηφοφόρους…

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Julius Caesar 18/07/2010 21:48:27

      Αυτοί το έχουν ήδη περιφράξει το οικοπεδάκι τους,που λέει και ο Κ.Ροδινός.

  25. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 19:53:44

    @nina

    Στον κοινοβουλευτισμό, αλλά και στην πολιτική γενικά, η στάση ορισμένων κομμάτων, η εμφάνιση νέων ή γενικά κάποιες πολιτικές πρωτοβουλίες παρέχουν μια ύψιστης αξίας υπηρεσία στο σύστημα: Δεν επιτρέπουν στον πολίτη να απελπιστεί εγκαίρως.

    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ.

    Αν αντί για τον κ. Σαμαρά είχε κερδίσει τις εσωκομματικές εκλογές η κ. Μπακογιάννη και μάλιστα είχε ψηφίσει και ΝΑΙ στο Μνημόνιο όπως και έκανε, τώρα θα ήμασταν ήδη στο μέσον μιας επανάστασης.

    Η κινητήρια απελπισία θα μας συνένωνε όλους.

    Τώρα, έχουμε "ελπίδες" ακόμη. Δηλαδή έχουν ορισμένοι.

    Και μαζί τους περιμένουμε και οι υπόλοιποι. Πότε θα απελπιστούν και οι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ.

    Θραξ Αναρμόδιος

  26. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 20:00:20

    Και κάτι ακόμη: Αυτή τη στιγμή έπρεπε να ακούγεται το ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΒΟΥΗΤΟ από όλες τις οργανώσεις βάσης της ΝΔ.

    Ακούς εσύ τίποτε;

    Ο μέσος Νεο-Δημοκράτης κάθεται και αναλώνεται σε μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις ακόμη, χάνει την μεγάλη εικόνα από μπροστά του, και αγνοεί το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΑΡΟΣ που φέρει αυτή την στιγμή. Ο απλός Νεο-Δημοκράτης πολίτης.

    Είναι ο μόνος που μπορεί να πιέσει τα πράγματα προς την σωστή πλευρά. Αλλά δεν το κάνει, δεν το αντιλαμβάνεται, είναι ζαλισμένος, και οπαδίζει σε πρόσωπα, πράγματα, καταστάσεις και μικροπολιτικές.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • lpap avatar
      lpap @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 20:21:35

      Φίλε μου ο καθένας είναι πνιγμένος στα προβλήματά του!δεν ασχολείται πια με κόμματα. Περιμένει και αρνείται να πιστέψει όλα όσα συμβαίνουν. Όταν τα αντιληφθεί εμπειρικά πια τότε θα γίνει το έλα να δεις!!!!!!!!!!!!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 21:46:14

      Δεν ακούγεται βουητό γιατί τις τοπικές επιτροπές τις έχουν στα χέρια τους οι ίδιοι που ήσαν και πριν,οι εθισμένοι να πειθαρχούν και να περιμένουν να γλείψουν κανένα κόκκαλο.

  27. Πτολεμαίος avatar
    Πτολεμαίος 18/07/2010 20:12:17

    Eγώ πάντως θα ήθελα όταν ο Αβραμόπουλος συμβουλευει τον Σαμαρά για πιο μετριοπαθή πολιτική στάση, ο Σαμαράς να του ααπαντούσε λέγοντας: «Κι εγώ εάν ήμουν Αβραμόπουλος θα ήμουν μετριοπαθής».

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Πτολεμαίος 18/07/2010 21:40:59

      O Aβραμόπουλος οφείλει να είναι μετριοπαθής γιατί απ'ότι

      διαβάζουμε γίνεται έλεγχος για την οικονομική διαχείρηση στο

      Υγείας.

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ Πτολεμαίος 18/07/2010 21:49:20

      Εγώ θα του έλεγα.."ευχαριστώ Κε τίποτα"

  28. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 20:15:32

    Αυτή η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ μας έχει οδηγήσει εδώ που είμαστε

    Δες ακόμη κι εδώ μέσα που έχουν συγκεντρωθεί κάποιοι από τους ευφυέστερους συμπολίτες μας, ευγενικοί πατριώτες, με γνώση και θετική πρόθεση, από τους καλύτερους σε ποιότητα έλληνες, τι έχουμε καθημερινά:

    -τον δισεκατομμυριοστό αναθεματισμό του ΓΑΠ (όπως τον λένε) και της καταστροφικής πολιτικής του
    -την τρισεκατομμυριοστή επανάληψη της συζήτησης για τις ευθύνες του προηγούμενου πρωθυπουργού
    -τις άγονες κομματικές αντιπαραθέσεις με τους "αντιπάλους" του ΠαΣοΚ
    -την εσωστρέφεια των εσωκομματικών βυζαντινισμών

    ...και ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

    Θραξ Αναρμόδιος

    • ident avatar
      ident @ Θραξ Αναρμόδιος 18/07/2010 22:39:57

      Ευπρόσδεκτη η αυτογνωσία των ευφυών.

  29. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 18/07/2010 20:38:56

    Εφόσον δεν πάει το βουνό στον προφήτη πάει ο προφήτης στο βουνό: Να φροντίσει ο ΦάκτορΧ να υπογράψουμε όλοι εμείς του antinews, που πιστεύουμε στον Σαμαρά ένα κείμενο, που μέσες άκρες θα του λέει: Εμείς σε στηρίξαμε ανιδιοτελώς, σε πιστέύουμε ανιδιοτελώς, αν είναι να προχωρήσεις με τους "κουρασμένους" (το κύριο έλκει τα παρεπόμενα) πες το μας να μην χαλιόμαστε, γιατί είμαστε άνθρωποι με πραγματικό ενδιαφέρον για τον τόπο και δεν μας αξίζει το δούλεμα

  30. Kennan avatar
    Kennan 18/07/2010 20:47:13

    Εγώ πάντως περίμενα να δω μια πραγματική αλλαγή μετά το συνέδριο και όχι μια ανακύκλωση. Προφανώς οι ινστρούχτορες της Ρηγίλλης μπερδέψανε τις έννοιες!!!

  31. ataktos avatar
    ataktos 18/07/2010 20:54:49

    xixxi

  32. Olympia avatar
    Olympia 18/07/2010 21:14:20

    Κρίμα. Ιδιαίτερα όταν έχεις απέναντι σου αδίστακτους κυβερνώντες. Περίμεναν αύξηση εσόδων από τον ΦΠΑ της τάξης του 14,5% και πήραν ...1,5%!! Δηλαδή παρ' ολίγον μείωση. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό το μέγεθος; Καταλαβαίνετε τι ύφεση κρύβει πίσω του; Κατάρρευση στην πραγματική αγορά. Λουκέτα, ανεργία κλπ. Κύριε Παναγιωτόπουλε θα πείτε πάλι κάτι για τον Σάλλα και τις συγχωνεύσεις ως έγκριτος στα οικονομικά;

    • ident avatar
      ident @ Olympia 18/07/2010 22:43:05

      Ο Παναγιωτόπουλος έχει μεγάλη εμπειρία στα χρηματιστηριακά από το 1999, όταν έδινε από την εκπομπή του βήμα σε όλα τα "μπουμπούκια" της εποχής. Όποιος ξεχνά είναι καταδικασμένος να θυμάται πολύ αργά.

  33. greeneyes avatar
    greeneyes 18/07/2010 21:39:19

    Ο Σαμαράς προφανώς και εαν θέλει να αναστρέψει το κλίμα θα πρέπει να βγει εκτός Ρηγίλλης ή εκτός Συγγρού.
    Θα πρέπει το κόμμα να ανανεώσει πάνω απ' όλα τη νοοτροπία του και να δραστηριοποιείται εκτός γραφείων. Μόνο βγαίνοντας από τα κομματικά γραφεία θα μπορέσεις να βρεις νέο κόσμο και νέα στελέχη.
    Αλλιώς η ΝΔ θα παραμείνει το ίδιο άταφο πτώμα που παρέλαβε ο Σαμαράς μετά την 29η Νοεμβρίου.
    Και σιγά σιγά θα πρέπει να τελειώνουμε με τα τσιράκια του Συνταξιούχου.

  34. theag avatar
    theag 18/07/2010 22:55:07

    Ειναι αργα για δακρυα Στελλα.......

  35. Albatros avatar
    Albatros 18/07/2010 23:13:30

    OK, θα τρελαθούμε...
    Παιδιά, όσοι πιστεύετε ότι η ΝΔ είναι, ή θα μπορούσε να εξελιχθεί ποτέ σε, αντισυστημικό κόμμα (!!!), μάλλον πρέπει να είστε αφελείς. Η ΝΔ είναι ένα κατ' εξοχήν συστημικό κόμμα εξουσίας. Το απέδειξε, άλλωστε, πολύ πρόσφατα ο κ. Σαμαράς, και εξ' αυτού το ίδιο το κόμμα, όταν αποδέχθηκε ασμένως την μπλόφα Σάλλα. Αχ, ρε Αντώνη...
    Ο "κάθοδος" στον λαό δεν μπορεί να γίνει με μπλόφες και κούφια λόγια. Η πολιτική ρητορεία Σαμαρά, απ' τον καιρό τις Πολιτικής Άνοιξης ακόμα, έχει πλούσιο λογοτεχνικό περιεχόμενο, αλλά ελάχιστη πολιτική ουσία. "Ρήξη", γενικώς και αορίστως, δεν γίνεται. Πρέπει να λες και με ποιον θα επέλθει η ρήξη αυτή. Πάντως, καθώς φαίνεται, όχι με το τραπεζικό κατεστημένο, το οποίο, είτε μας αρέσει είτε όχι, έχει μέγιστη ευθύνη για την χρεωκοπία (ω, ναι...είμαστε ήδη χρεωκοπημένοι κι ας μην το ομολογούν -ακόμη- δημοσίως τα πολιτικά φερέφωνα) της πατρίδας μας. Αναρωτιέμαι, πώς μπορεί να γίνει η περιβόητη "ρήξη" με το κατεστημένο, όταν απ' τη μια η ΝΔ καταψηφίζει την Πράξη Υποτέλειας (aka το Μνημόνιο) κι απ' την άλλη συμφωνεί με το ΠΑΣΟΚ και υπερψηφίζει τον πιο αναίσχυντο πυλώνε αυτής της Πράξης, δηλαδή την επιχορήγηση με 10 δις των τραπεζών;
    Τέτοιες κωλοτούμπες, ούτε ο Καρατζαφέρης...
    Λοιπόν, Αντώνη, αποφάσισε: ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς.
    Η θα "κατέβεις" στον λαό, θα τον εμπιστευθείς, κι όπου σε βγγάλει ή θα παίξεις το παιχνίδι εκείνων των ιερατείων, που επί χρόνια καθορίζουν την οικονομικοπολιτική παρακμή του τόπου μας. Όλα δε γίνονται...
    Ή θα αποφασίσεις να μετατρέψεις τη ΝΔ σ' έναν κινηματικό πολιτικό χώρο ή ακολουθήσεις την πεπατημένη των σκοπιμοτήτων και του πολιτικαντισμού.
    Πάντως, με μεγάλα, κούφια, λόγια δεν πρόκειται να πείσεις πλέον, μπουχτίσαμε.

  36. moriarty avatar
    moriarty 18/07/2010 23:13:32

    Η επικοινωνία είναι τεράστια πρόκληση για τη ΝΔ, λόγω της στάσης των ΜΜΕ. Η πρόκληση όμως δεν αντιμετωπίζεται με το να βγει ο Σαμαράς στην γύρα, δίνοντας ομιλίες εδώ κι εκεί. Εξάλλου, πριν από το πρόβλημα της επικοινωνίας, υπάρχουν άλλες, πολύ σοβαρότερες προκλήσεις, οι οποίες παραμένουν αναπάντητες από τη ΝΔ και έχουν να κάνουν με την συνεκτική πολιτική πρόταση που χρειάζεται ο τόπος για να βγει από την κρίση.

  37. thanos avatar
    thanos 18/07/2010 23:33:25

    Οι συμβιβασμοί του Σαμαρά έχουν αρχίσει και η ... αυτοπρόταση Κακλαμάνη για δεύτερη τετραετία και η αποδοχή της από τον πρόεδρο της Ν.Δ. προσωπικά με έχει στρέψει στα μεταγραφικά. Αφού ο Αντώνης ΔΕΝ. Κ εσείς δεν βλέπω να σχολιάζετε είτε θετικά (αν μπορείτε) είτε αρνητικά την εξέλιξη?

    • ident avatar
      ident @ thanos 18/07/2010 23:51:58

      Το νέο αστέρι παρουσιάστηκε ως επιθετικός αλλά αποδεικνύεται παίκτης του κέντρου με μια περίεργη ροπή να προτιμά να κάνει τον προπονητή (αντισυστήματα επί αντισυστημάτων στον πίνακα, αέναη ανακατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ βοηθών προπονητή, γιατρού, φυσικοθεραπευτή και μασέρ) αντί να παίζει μπάλα.

  38. kastroHEL avatar
    kastroHEL 19/07/2010 00:31:08

    Παντως ακρως απογοητευτικη η δηλωση της ΝΔ για το Πιρι Ρείς...Αντωνη σε στηριζουμε γι αυτο που ησουν τοσα χρονια και τα πιστευω που δηλωνες οχι για κατι αλλο,το να ασκεις κριτικη για τα εθνικα θεματα δεν ειναι ακροτητα!!!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ!

  39. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 19/07/2010 00:34:44

    Φοβαμαι οτι ο κυριος Κρανιδιωτης, με τη φλογερη αρθρογραφια του στο Antinews υπερ του κυριου Σαμαρα, καλλιεργησε και εσπειρε μεγαλες προσδοκιες στους πολιτες, που εξωτερικευοντας την αγωνια τους για το μελλον του τοπου εδειξαν οτι ανεμεναν κατι περισσοτερο απο εναν νεο αρχηγο ενος κομματος, εδειξαν οτι αξίωναν εναν εθνικο ηγετη ικανο να προχωρησει μπροστα χωρις να κοιταει πισω. Οφειλει, συνεπως, ειναι υποχρεωμενος ο κυριος Κρανιδιωτης να βγει και να μιλησει ξεκαθαρα, να πει εξω απο τα δοντια τι ακριβως συμβαινει. Και για τη δικη του αξιοπιστια και αξιοπρεπεια, αλλα, κυριως για να ενημερωθουν γενικοτερα οι πολιτες που εξακολουθουν, παρα τα σημαδια, να προσδοκουν κατι καλυτερο για τη χωρα και για ολους τους Ελληνες.

  40. anonymous avatar
    anonymous 19/07/2010 00:46:03

    Πολλά πράγματα τα έχουμε συζητήσει, τα έχουμε ξανασυζητήσει, τα έχουμε ξαναματασυζητήσει. Από το Σεπτέμβρη ξεκινάει η κρίση. Αν το σύστημα περπατήσει έχει καλώς, αν δεν περπατήσει εμείς δε θα χάσουμε τίποτε. Αυτοί που το τρέχουν θα χάσουν.

    ΥΓ: Σε ποιους αναφέρεται ο Rigas;

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ anonymous 19/07/2010 01:17:07

      εχει και πολυ σημασια??για μενα οχι,τον καημο του ελεγε ο ανθρωπος.Το αρθρο για τον Σπυρο η Φοντα αλλου,ειναι η ιστορια του νεοελληνα,του ανθρωπου της διπλανης μας πορτας..υπαρχουν παρα πολλοι μετα την επιβολη της δικτατοριας.

      • anonymous avatar
        anonymous @ aurora3363 19/07/2010 01:34:27

        ναι έχει σημασία να τους βρούμε γιατί έχουν πόστα.

  41. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 19/07/2010 01:20:30

    Η υποστήριξη στον Κακλαμάνη λέει πολλά περισσότερα από αυτό τούτο το γεγονός. Δίνει μια εικόνα του πώς αντιλαμβάνεται ο Σαμαράς την ανανέωση. Επί πλέον δείχνει πως στερείται πολιτικής ηθικής και αυτό είναι πολύ κρίμα. Οσα επιχειρήματα και αν επικαλεστεί ο Σαμαράς και οι περί αυτόν, η στήριξη στον Κακλαμάνη είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

  42. nina avatar
    nina 19/07/2010 09:41:49

    @Θραξ αναρμόδιος
    δεν υπάρχουν τοπικές επιτροπές εδώ και 5 χρόνια. Η ΝΔ πληρώνει για να βρεί άτομα για εκλογικούς αντιπροσώπους (τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη που έχω άποψη). οι τοπικές έχουν διαλυθεί. κάτι ξεχασμένοι πηγαίνουν που οι περισσότεροι δεν ξέρουν τί τους γίνεται.το καζάν ντιμπί έχει μείνει εδώ και χρόνια. άσχετοι, πονηροί και τσανακογλύφτες. δεν υπάρχει πολιτικός προβληματισμός για τίποτα. ακόμη και οι βουλευτές ανάθεμάμε κι άν ξέρουν τί ψηφίζουν κι άν διαβάζουν και καμμιά νομολογία. μόνο η θεσούλα και τα χρηματάκια τους απασχολούν. ψηφαλάκια μαζεύουν για την επόμενη τετραετία αυτός είναι όλος ο πολιτικός αγώνας που κάνουν. Γι αυτό και δεν τολμούν σήμερα να κυκλοφορήσουν στον κόσμο. είναι μακριά από το πρόβλημα του μέσου έλληνα. ούτε το ξέρουν,ούτε θέλουν να το μάθουν. μικροί και άβουλοι.

  43. nina avatar
    nina 19/07/2010 09:45:55

    @Θραξ
    συμφωνώ μαζί σου. με κάλυψες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.