#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/04/2012 08:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ανάκληση του Γερμανού πρέσβη στο Βερολίνο και ο αντιγερμανισμός στην Ελλάδα



Μου λένε, ότι ο μέχρι πρότινος Γερμανός πρέσβης, ανακλήθηκε άρον-άρον, γιατί δεν μπόρεσε να μεταφέρει εγκαίρως στο Βερολίνο το αντι-γερμανικό αίσθημα που σιγοβράζει στην ελληνική κοινωνία. Ούτε ασφαλώς έκανε τίποτα για να το συγκρατήσει.

Προσωπικά δεν πιστεύω αυτές τις θεωρίες. Νομίζω ότι οι Γερμανοί έχουν αποφασίσει να μας εξωθήσουν στα άκρα. Εκτός κι αν είναι τόσο υπερφίαλοι ώστε πιστεύουν πώς με τις πατρικές…νουθεσίες του Σόιμπλε, θα «συνετίσουν» το εκλογικό σώμα, επαναφέροντας τη χώρα στην…σωστή πορεία. Το ακριβώς αντίθετο επιτυγχάνουν. Αυτοί και οι συνοδοιπόροι τους στο IMF που επιχειρούν να πατρονάρουν στα μέτρα τους το αποτέλεσμα της κάλπης.

Την περασμένη εβδομάδα είχαμε βροχή δηλώσεων, συστάσεων και κινδυνολογικών προβλέψεων σχετικά με τις εκλογές στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα είναι να απογειωθούν δημοσκοπικά τα κόμματα, παλαιότερα ή νεοπαγή που σηκώνουν ανέξοδα την παντιέρα του «αντιμνημονιακού αγώνα». Λίγο ακόμη να συνεχιστεί αυτό το καλαμπούρι και θα δούμε τον Τσίπρα με διψήφιο ποσοστό. Διότι όταν έχεις ταπεινώσει, εξουθενώσει και επί της ουσίας έχεις αιχμαλωτίσει, σε Γολγοθά διαρκείας, έναν λαό, δεν πας να του πεις και τι να ψηφίσει…για το καλό του!!!

Είναι τόσο προφανείς οι καταστροφικές συνέπειες αυτής της διεθνούς «πίεσης», που φιλοτεχνεί με εκβιαστικό τρόπο ως «δανειακό μονόδρομο» την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ,  ώστε αρχίζω να πιστεύω ότι οι πιστωτές το κάνουν επίτηδες. Σε περίπτωση δηλαδή που καταγράψουν υψηλά ποσοστά τα αντιμνημονιακά σχήματα και δεν αποσπάσει αυτοδυναμία η ΝΔ, να έχουν ένα εύκολο άλλοθι για να μας τραβήξουν την πρίζα. Να χτίσουν δηλαδή την αναγκαία «νομιμοποιητική βάση» για την τελική τιμωρία του ελληνικού λαού…

Ειλικρινά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν βλέπουν στις Βρυξέλλες, το Βερολίνο και την Ουάσιγκτον πώς η επιχείρηση χειραγώγησης της κοινής γνώμης φέρνει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Και δεν μπορεί να μην αντιλαμβάνονται οι δανειστές ότι έτσι ακριβώς επιταχύνεται ο συνολικότερος εκτροχιασμός, πολιτικός και κοινωνικός, της Ελλάδας. Εκτός κι αν έχουν αποφασίσει να μας πετάξουν μια ώρα αρχύτερα από την Ευρωζώνη…

Υπό την έννοια αυτή (αλλά και όχι μόνον αυτή…) θεωρώ απαράδεκτη την υπογραφή και την κοινοβουλευτική υπερψήφιση του εξωδικαστικού συμβιβασμού, με την Siemens.  Ενός κατ΄όνομα συμβιβασμού που αποτελεί κατάφωρη κοροϊδία και πραγματικό όνειδος για κυβέρνηση κράτους που θέλει να λέγεται πολιτισμένο και ανεξάρτητο.

Ακόμη και η συμφωνία Παμπούκη που προέβλεπε καταβολή σημαντικού ποσού μετρητών, ήταν καλύτερη από αυτό το εξάμβλωμα που πέρασε από τη βουλή και το οποίο χειρίστηκε προσωπικά ο Ευάγγελος Βενιζέλος με πρόσωπα της απολύτου εμπιστοσύνης του.

Και διερωτάται κανείς γιατί δεν ανέλαβε την όλη διαπραγμάτευση  η επόμενη κυβέρνηση, με νωπή λαϊκή εντολή, που θα της έδινε καλύτερα περιθώρια ελιγμών.

Την ώρα που ο Σόιμπλε μας κουνάει το δάχτυλο, δεν είναι δυνατόν να δίνεται συγχωροχάρτι στο μακρύ χέρι του γερμανικού κράτους που  απέσπασε με λαδώματα πολιτικών χρυσοφόρα συμβόλαια εις βάρος του Έλληνα φορολογούμενου.

Με τέτοιες δουλικές συμπεριφορές είναι ίσως φυσιολογικό  να νομίζουν οι Γερμανοί ότι απευθύνονται σε καρπαζοεισπράκτορες υπηκόους και μπορούν να τους υπαγορεύουν τι θα ψηφίσουν...

Γιώργος Χαρβαλιάς

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tonia G. avatar
    Tonia G. 09/04/2012 10:26:01

    Όταν κ. Χαρβαλιά μια σχέση δεν δουλεύει το αποτέλεσμα είναι ο χωρισμός. Τώρα αυτός προκύπτει:
    α) λέγοντας ο ενας σύντροφος στον άλλο ότι δεν του αρέσει ή
    β) κάνοντας ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή αυτός που θέλει το χωρισμό γίνεται τόσο φορτικός, ζηλιάρης και κουραστικός που τελικά ο σύντροφος που αρχικά δεν ήθελε το χωρισμό καταλήγει να ζητήσει εκείνος να χωρίσουν.

    Οι δυο περιπτώσεις παραπάνω νομίζω ότι είναι γνωστές σε όλους με κάποια σχετική εμπειρία ενώ την περίοπτωση β διαλέγουν όσοι έχουν εμπειρία σε πολλές αλλαγές σχέσεων, διότι το χωρισμό το φορτώνεται πάντα ο άλλος ενώ στη πραγματικότητα δεν το επεδίωκε.
    Ωστόσο το συμπέρασμα μένει πως η σχέση θα κατέληγε σε χωρισμό, εκτός κι αν έβαζαν και οι δυο νερό στο κρασί τους. Εμείς βάλαμε. Οι Γερμανοί όχι. Αν η σχέση λέγεται Ενωμένη Ευρώπη τότε οι Γερμανοί δεν τη θέλουν και ρίχνουν την ευθύνη του χωρισμού σε εμάς. Εναλλακτικά μας θέλουν να είμαστε η "γυναικούλα" που τη κλείνουν στη κουζίνα και το βράδυ της πετάνε κι ένα σκαμπίλι μετά από 5 μπύρες. Αυτό όμως δεν είναι Ενωμένη Ευρώπη των ισότιμων μελών αλλά περισσότερο Κηδεμονευόμενη Ευρώπη (μια Γερμανική Οικονομική Συμμαχία).

    • Nikolaos Mavridis avatar
      Nikolaos Mavridis @ Tonia G. 09/04/2012 11:19:19

      siggnomi gia ta greeklish alla exo ena prosorino provlima me ton ypologisti. I teleytaia paragrafos tis tonias deixnei giati o ellinas kai kirios i ellinida den tha katalavei pos stithike to "kolpo". Me to epiheirima tis taxa mou adinamis ginaikoulas oi parasitikoi metamodernoi astoi apodomisan oles tis parametrous tou ethnikou kratous kai olous tous tipous anthropou pou to stirizan, ton stratiotiko, ton astinomiko, ton papa, tin axioprepi kai dinati kai oxi tis sfaliaras xristiani mitera. Ginaikoula einai to eidos tis ginaikas pou poulisan oi germanoi kai oi amerikanoi ta teleutaia 30 xronia meso tis aristeras. Vrizei diamartiretai gia ta ginaikeia dikaiomata, opou omos o andras stereitai ta ylika agatha pou dinoun stin plousia ginaika spoudes, politeli spitia, aneti ergasia mouga stin strouga. Opou mas simferei isotita opou den mas simferei "ta kerdisame emeis oi ginaikes me ton kopo mas"

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Tonia G. 09/04/2012 11:25:55

      Ούτως ή άλλως, είναι πλέον σαφές ότι θα μας πετάξουν έξω από το νομισματικό ευρωεξάμβλωμα, αμέσως μόλις ολοκληρώσουν τη μαλδιβοποίηση της αγοράς εργασίας (αμοιβές-ωράρια), και φυσικά αφού βάλουν και για τα καλά στο χέρι τον εθνικό πλούτο μας. Ήδη ο Όλι Ρεν ξανάρχισε να δημιουργεί κλίμα, λέγοντας επισήμως πλέον ότι ήταν λάθος η ένταξη της Ελλάδας στο ευρώ.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/04/2012 10:42:26

    Λαθος κανεις.Οι ξενοι νομιζουν οτι εχουν να κανουν με ενα ορθολογικο λαο και οχι με κακομαθημενα παιδια και εχουν τη λαθος γνωμη οτι με τις συστασεις θα πεισουν.Δεν εχουν καταλαβει με ποιους εμπλεξαν.
    Ας ρωτησουν και τους Αμερικανους που εσωσαν με οπλα και χρημα αυτη τη χωρα απο την αθλια μοιρα των υπολοιπων Βαλκανιων για να τους βριζουν μετα ολοι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ψυχραιμια 09/04/2012 11:01:15

      Ο αντιαμεριανισμός ήταν ο αντικαπιταλισμός της εποχής παχειών αγελάδων.
      Ο αντιγερμανισμός είναι ο "μεταμοντέρνος" αντιαμερικανισμός, μετά το σκάσιμο της φούσκας.
      Παραξενιές των νοτιοανατολικών Βαλκανίων, αμφότερες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 09/04/2012 11:27:06

        Μόνο η υποταγή δεν είναι "παραξενιά", Θείο;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 09/04/2012 11:43:58

        Ένας φίλος από το ανυπότακτο επί Τουρκοκρατιας Μαυροβούνιο, μου λέει συνέχεια την εξής Μοντενεγκρίνικη παροιμία για δήθεν ανυπότακτους:
        "Ako lupanje glavom o zid, zid je kriv".
        Άν χτυπάς το κεφάλι στον τοίχο, φταίει ο τοίχος.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Ο Θείος 09/04/2012 11:46:33

          Ανυπότακτο στους Τούρκους, πλήρως υποταγμένο στους ΝΑΤΟϊκούς και στους ευρωναζί. Ωραία πρότυπα πας και διαλέγεις αγαπητέ...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Αυριανιστής 09/04/2012 12:03:26

            Αυτοί δεν ληστέψανε το δικό τους Δημόσιο, όπως κάνανε οι εδώ "ανυπότακτοι" και "αντιιμπεριαλιστές" της μάσας.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Ο Θείος 09/04/2012 12:22:44

            Τολμούσαν να το ληστέψουν; Ο Τίτο κράταγε... μαχαίρι, Θείο. Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

      • Λ.Υ. avatar
        Λ.Υ. @ Ο Θείος 09/04/2012 13:32:21

        +1000

    • avanti avatar
      avanti @ ψυχραιμια 09/04/2012 12:15:56

      Τελικά αυτή την άθλια μοίρα των Βαλκανίων δεν τη γλυτώσαμε ..... χρήμα από εδώ, χρήμα απ' εκεί, που είναι το χρήμα τελικά? Σε μισθούς και συνθήκες διαβίωσης Βουλγαρίας και βάλε οδηγούμαστε. Μήπως αυτές οι μεγάλες αγάπες είναι που μας έχουν φάει? Μήπως ποτέ ως λαός δεν κοιτάξαμε με ψυχρή λογική το συμφέρον μας? Μήπως ρωτάω.... γιατί και τον γιωργάκη οι φίλοι μας τον προωθήσανε, για να μην ξεχνιώμαστε.

  3. avanti avatar
    avanti 09/04/2012 10:44:25

    Αυτό το παιγνιδάκι εκφοβισμού ότι δήθεν οι Γερμανοί και λοιποί ευρωπαίοι θα μας πετάξουν έξω από την ζώνη και το ευρώ έχει καταντήσει κουραστικό, και μάλλον δεν πιάνει και πολύ πιά. Αν οι μισθοί όπως λέγεται φθάσουν τα 200 ή 300 ευρώ, κάποιος χ@@@@κε αν είναι μέσα ή έξω από την Ευρωζώνη.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ avanti 09/04/2012 10:57:41

      +++

  4. elli avatar
    elli 09/04/2012 11:19:31

    +++++. Συμφωνώ avanti , αυτό ακριβώς είναι η ουσία! Αν ένας λαός καταλήγει να είναι τόσο εξαθλιωμένος και ταπεινωμένος , τι τον νοιάζει τι χρώμα έχουν τα κω..χαρτα που πληρώνεται?

    • avanti avatar
      avanti @ elli 09/04/2012 12:06:56

      Εξαθλιωμένοι οικονομικά ναι, ταπεινωμένοι ΟΧΙ και δεν πρέπει να αισθανόμαστε έτσι. Ταπεινωμένοι γιατί, επειδή μας έλαχε ένας γιωργάκης που εξαπατώντας τον Ελληνικό λαό του άρπαξε την ψήφο και στη συνέχεια εξαπάτησε και τους ευρωπαίους? Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε, στο ποιός/ποιοί μας έφεραν ως εδώ και τι ρόλλο έπαιξαν στην κρίση του ευρωπαϊκού χρέους. Σε αυτές τις εκλογές δεν πρέπει να πάει καμμία ψήφος στο πασοκ, αν πραγματικά έχουμε καταλάβει την καταστροφή που προξένησαν στη χώρα.

  5. miden_agan avatar
    miden_agan 09/04/2012 12:34:23

    Φοβάμαι πως συνεχίζουμε να συγχέουμε δύο διαφορετικά ζητήματα. Από τη μια μεριά έχουμε τα εγγενή προβλήματα του Ευρώ και από την άλλη την άθλια διαχείριση της οικονομίας μας από το 1974 (ιδιαίτερα από το 1981). Ο συνδυασμός αυτών των δύο μας έχει φέρει εδώ΄που είμαστε σήμερα. Το δεύτερο όμως ζήτημα ήταν και παραμένει απείρως σημαντικότερο του πρώτου. Σε τελευαταία ανάλυση αν είχαμε μια οικονομία που λειτουργούσε και το πρόβλημα ήταν το Ευρώ, τότε η λύση θα ήταν απλή, δλδ. η έξοδος από αυτό.

    Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε, ειδικά εμείς οι Δεξιοί, ευρωπαιστές, φιλελεύθεροι (βάλτε ότι τίτλο θέλετε) ότι το μέλλον της χώρας είναι απόλυτα συνδεδομένο με τη Δύση και ειδικότερα με την Ευρώπη. Θα αποτολμήσω μάλιστα μια απόψη που ίσως να φανεί και υβριστική. Ο μόνος πραγματικός σύμμαχος σε όλη τη διάρκεια της κρίσης είναι η Γερμανική πολιτική. Απλά σκεφτείτε ποιος μίλαγε από την αρχή για ρύθμιση του χρέους και συμμετοχή των ιδιωτών στο "ελληνικό πρόβλημα" όταν και η σκέψη ακόμα για "αναδιάρθρωση" θεωρούνταν ανάθεμα.

    • avanti avatar
      avanti @ miden_agan 09/04/2012 12:49:14

      Μόνο που αυτή η γερμανική ιδέα " ρύθμισις " του χρέους ήρθε λίγο αργά, και αφού η Ελλάδα δανείστηκε περί τα 230 δισ. με τα δύο μνημόνια (μπορεί να είναι και περισσότερα?), το ενάρετο ή λογικό αν θέλετε, θα ήταν να έχει γίνει ρύθμιση του χρέους από τον Απρίλιο ή Μάιο του 2010, δεν μιλώ για διαγραφή, αλλά για αντικατάσταση ομολόγων με μεγαλύτερη διάρκεια και νέα χαμηλότερα επιτόκια, ώστε ο όποιος δανεισμός μας από την ΕΕ ή και το ΔΝΤ να ήταν μικρότερος. Τώρα, απλά τελειωμένοι θα περιμένουμε να δούμε το χρέος να πέσει στο 120% του ΑΕΠ, αν ζούμε μέχρι τότε, το 2020. Ευφυές γερμανικό σχέδιο! Πραγματικά υποκλίνομαι.

  6. sitting duck avatar
    sitting duck 09/04/2012 12:44:01

    Πρίν από τους Γερμανούς, μιλούσε για αναδιάρθρωση το ΙΜF. Το πρότειναν άλλωστε στον Γιωργάκη, το 2010, αλλά αυτός αρμένιζε με το κανώ στο Καστελλόριζο. Ομως μην μπερδεύεστε. Ολα αυτά και η σημερινή δανειοδότηση, δεν δίνονται τσάμπα. Με απολύτως τοκογλυφικούς όρους παραχωρούνται και με ντε φάκτο αναστολή της εθνικής κυριαρχίας, ώστε να ξεπουληθεί μια ώρα αρχίτερα η ελληνική δημόσια περιουσία. Αρα δεν πρόκειται για δανεισμό με ευγενή κίνητρα ή λόγω ευρωπαικής αλληλεγγύης, όπως διαβάζω σε μερικές αναρτήσεις. Δανεισμός σκοπιμότητας είναι και εφόσον κριθεί ότι είναι ασύμφορος για τους πιστωτές θα μας τραβήξουν τη πρίζα, όπως επισημαίνει και ο αρθρογράφος.

  7. dorothea avatar
    dorothea 09/04/2012 12:47:23

    Mα τι λέτε ρε παιδιά; Για αρχιτοκογλύφους μιλάμε. Εδώ έφτασαν οι Γερμανοί να συμψηφίζουν τον δανεισμό(λες και είναι...δωρεάν)με τις πολεμικές αποζημιώσεις που μας οφείλουν. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η σημερινή ηγεσία του Βερολίνοη επιδεικνύει φασίζουσα συμπεριφορά, καλυμμένη πίσω από όρους "οικονομικού ρεαλισμού" και προτεσταντικής ηθικής. Η Ελλάδα είναι γι αυτούς το μαύρο πρόβατο της ευρώπης...

    • cielo avatar
      cielo @ dorothea 09/04/2012 13:02:32

      Μπα, δεν συμφωνω ως προς το μαυρο προβατο.
      Γι'αυτους ειμαστε θειο δωρο, μαννα εξ'ουρανου, χρησιμοι ηλιθιοι και απολυτα αναλωσιμοι.
      Και γιατι να μην ειμαστε αλλωστε αφου πρωτη και καλυτερη η πασοκικη ηγεσια μας φροντισε να απαξιωσει και να καθυβρισει σε ολους τους τονους τον Ελληνα πολιτη παγκοσμιως, αμα τη αναληψει των καθηκοντων της.
      Αμεσως μετα εξαπελυσε μια ωμη και αθλια οικονομικη επιθεση εναντιον καθε συννομου πολιτη και αφησε στο απυροβλητο καθε λαμογιο και παρανομο αποβρασμα.
      Η Γερμανια απλως ακολουθησε στο ιδιο μοτιβο, που το βλεπετε το περιεργο;

  8. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 09/04/2012 12:54:02

    Tην συμφωνία για τη Ζήμενς την προσυπέγραψε και η ΝΔ, όπως επισημαίνεται στο άρθρο. Την ψήφισαν και οι βουλευτές της με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως αυτή του Πάνου Παναγιωτόπουλου. Περιττεύουν τα σχόλια νομίζω...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Wraia ta leme 09/04/2012 23:31:42

      εκεί είναι το ζήτημα..........
      κι αρχίζουν να μπαίνουν τα πολλά γιατί μες το κεφάλι μας......

  9. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 09/04/2012 13:55:41

    Να σας πω και εγω μικρες ελληνογερμανικες ιστοριες..
    Τω καιρω εκεινω που ημουν φοιτητης η καλυτερη μου φιλη και συμφοιτητρια ειχε παει με τις ανταλλαγες φοιτητων στο Βερολινο και εμεινε 3 μηνες... την τελευταια ημερα επειδη ειχε ληξει η συμβαση με το σπιτι που νοικιαζε αναγκαστηκε να μεινει για ενα βραδυ στο σπιτι ενος Γερμανου φιλου της (που ηταν γιος μεγαλου επιχειρηματια..και μαλιστα με χλιδη που δεν την φανταζεται ουτε ο πιο φιλοδοξος μικροαστος).. εμεινε λοιπον ενα βραδυ και την αλλη μερα γυρισε στα πατρια εδαφη.. περιττο να σας πω οτι δεν την φιλεψε τιποτα, ουτε καν ενα ποτηρι νερο και της προσφερε μονο ενα κρεββατι απο τα πολλα δωματια ξενων που ειχαν..
    Και υστερα ηρθαν οι μελισσες.. δηλαδη η ωρα της αποπληρωμης... ο φιλος γερμανος και μαλιστα εχων και κατεχων αποφασισε το επομενο καλοκαιρι να ερθει στην Ελλαδα... η καλη μου φιλη λοιπον τον φιλοξενησε στο φτωχικο της σπιτακι σε μια καθετο στην Ουλοφ Παλμε..(το κοριτσι ηταν απο επαρχια και εμενε στην Αθηναμαζι με την αδερφη της)... ηρθε λοιπον ο αφεντης Γερμανος και ανεδειξε ολη τη χαρη της καταγωγης του... ηρθε υποτιθεται για 3 μερες και εμεινε 12... ουτε μια μερα δεν εβαλε το χερι στην τσεπη.. ετρωγε το φαγητο τους.. (η αδερφη της φιλης μου μολις γυρνουσε απο τη σχολη μαγειρευε και για την αδερφη της που τελειωνε πιο αργα, αλλα ο γερμαναρας ετρωγε με το ετσι θελω και το φαι της φιλης μου.. μεσα στα νευρα η γλυκια μου επαρχιωτισα. οπου και να ηθελε να παει τον πηγαιναν, οπου και να τον εβγαλαν τον κερασαν και ας ετρωγε και επινε διπλα και τριδιπλα απο τις ελληνιδες φιλες μου... ενα ευχαριστω δεν ειπε ποτε.. λες και ηταν δεδομενο οτι ηταν υποχρεωμενοι να πληρωνουν την αφεντομουτσουναδα του)...
    Ενα βραδυ ετυχε να καλεσουν και μενα και πηγαμε σε ενα ταβερνακι στην Καισαριανη..να γνωρισω και εγω τον περιβοητο Γερμανο που ειχε κανει κολαση τη ζωη της φιλης μου... αρχικα μιλουσαμε περι ανεμων και υδατων.. καποια στιγμη που κατηγορουσε την Ελλαδα για διαφορα θεματα με τροπο προκλητικο του λεω... "εδω που τρωμε σημερα καποτε οι δικοι σου εκτελεσαν εκατονταδες ανθρωπους".. και του ξεκιναω να του λεω αναλυτικα ολες τις καταστροφες σε εμψυχο δυναμικο , στις υποδομες και στην οικονομια μας προκαλεσαν οι προγονοι του οι ναζι.. και "για αυτο να προσεχεις πως μιλας για την Ελλαδα ιδιως οταν εισαι φιλοξενουμενος...και μου απαντησε "η Γερμανια δεν οφειλει τιποτα στην Ελλαδα... η Ελλαδα ολα αυτα τα χρονια εχει κλεψει απο την Γερμανια πολλα λεφτα μεσω των ευρωπαικων κονδυλιων.. η Ελλαδα χρωσταει στη Γερμανια"... του λεω και μονο για την ασεβεια που δειχνεις στους νεκρους μας εγω φευγω.. και εβγαλα επιδεικτικα 5000 δραχμες (ηταν προ ευρω..καλοκαιρι 1999) και του τα πεταξα στη μουρη..και του λεω "τωρα ξοφλησαμε"... και εφυγα πριν καν ερθουν τα κυριως πιατα... δεν ξερω τι ειπωθηκε μετα με τις φιλες μου..
    την αλλη μερα ο Γερμανος εφυγε (ηταν προγραμμτισμενο..δεν εδειξε τοση αξιοπρεπεια) και πριν φυγει πηγε και αγορασε ενα δωρο στις φιλες μου για την αρμενικη βιζιτα των 12 ημερων.. τί τους αγορασε?... εναν τενεκεδενιο τριφτη τυριου... καλυτερα να μην επαιρνε τιποτα,, νομιζω και με αυτην την πραξη εδειξε το αισθημα ανωτεροτητας και υπεροχης που νιωθουν απεναντι μας και το οτι μας βλεπουν απλα σαν αποικια τους...
    Η πλακα ειναι οτι μαλωσα και με την φιλη μου για το ρεμαλι τον Γερμανο.. μου ειπε οτι δεν ειχα κανενα δικαιωμα να του φερθω ετσι διοτι ηταν φιλοξενουμενος της.. εκτοτε δεν ξαναμιλησα ουτε με τη φιλη μου...
    αρα δυο διαχρονικα συμπερασματα.. αποικιοκρατια και εμφυλιος...

    • avanti avatar
      avanti @ Σικελιανος 09/04/2012 14:42:11

      Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα, έχω δουλέψει σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανταλλαγής νέων, στην Γερμανία.... για ένα τρίμηνο, ο ιδιοκτήτης ερχόταν κάθε εβδομάδα να επιθεωρήσει το διαμέρισμα που νοίκιαζα, μη τυχόν το πάρω και φύγω ή μη λερώσω την σπουδαία μοκέττα, το είχε ξεκαθαρίσει ότι άν έβλεπε λεκέ θα έπρεπε να την αντικαταστήσω! τι να λερώσει ένας άνθρωπος μόνος .... δεν επέτρεπαν στάθμευση αυτοκινήτου γιατί ήταν μόνο για τους μόνιμους κάτοικους και ένα σωρό άλλα ωραία. Αλλά αυτά δεν είναι τίποτα, ας ρωτήσει κάποιος τους Νορβηγούς τι αισθήματα τρέφουν για τους γερμανούς και θα πάθει σοκ! Οι γερμανοί συρρέουν με τα τροχόσπιτά τους κατά χιλιάδες για ψάρεμα στα φιόρδ και είναι τόσο εξοπλισμένοι που δεν αγοράζουν τίποτα, δεν αφήνουν μία κορώνα, γερμανοί & νορβηγοί δεν ανταλλάσουν μία κουβέντα. Οι γερμανοί δεν λογαριάζουν κανένα, το θέμα είναι ότι εμείς έπρεπε να προσέχουμε αλλά αντί για προσοχή κάποιοι πήγαν να χωθούν μέχρι το κεφάλι στις μίζες της Siemens, πιστεύοντας ότι θα τους άφηναν έτσι. Μιά ζωή πολιτικά ανώριμοι.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Σικελιανος 09/04/2012 19:55:59

      Καλησπέρα Σικελιανέ. Οι άνθρωποι έχουν άρρωστο ψυχισμό. Εκτός από αυτές τις μορφές που άφησαν το στίγμα τους στη διανόηση και στην τέχνη,( που επιβεβαιώνουν τον κανόνα), οι υπόλοιποι είναι χοντροκομμένοι, χωρίς ευελιξία νοός, απόλυτοι , επίμονοι, ιδεοψυχαναγκαστικοί, ανίκανοι να διαχειριστούν έναν αστάθμητο παράγοντα ,που τους αποσυντονίζει σε τέτοιο βαθμό ,ώστε να πυροδοτεί παράλογες και ακραίες αντιδράσεις. Ο συνήθης τρόπος εκτόνωσης είναι το μεθύσι ,μέσω του οποίου βγάζουν τα χαμηλά τους ένστικτα( η βαρβαρότητα και η κτηνωδία τους ,πασίγνωστες). Ρατσιστές και μισάνθρωποι, όχι μόνο προς οτιδήποτε ξένο , αλλά και προς οποιονδήποτε δικό τους που δεν μπορεί να είναι χρήσιμος. Καταθλιπτικοί , με νοοτροπία αγέλης , ανασφαλείς σε μεγάλο βαθμό . Ο κατάλογος μπορεί να γίνει πολύ μεγάλος .... Το χειρότερο στη ιστορία με τη φίλη σου, είναι η ίδια . Αντί να βάλει στη θέση του τον άξεστο,( ο οποίος βρήκε και έκανε), τσακώθηκε με σένα ,γιατί της έδειξες πόσο μικρή και μίζερη στάθηκε. Εκ των πραγμάτων, δεν θα μπορούσατε να συνεχίσετε να είστε φίλοι. Διαφορά νοοτροπίας.

  10. anonymous avatar
    anonymous 09/04/2012 14:12:02

    Δείτε αυτή την ομιλία κι αν έχετε χρόνο αυτή την εκπομπή. Μετά μπορούμε να συζητήσουμε σε μεγαλύτερο βάθος.

  11. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 09/04/2012 15:32:56

    Οι Γερμανοί, γενικότερα, θα μπορούσαν να είναι ιδιαίτερα ευφυείς, αν δεν κατάφερναν σχεδόν πάντα στο τέλος, από υπερβάλλοντα ζήλο και έλλειψη κοινού νου, να πετάνε το μωρό μαζί με τα απόνερα της λεκάνης μέσα στην οποία το έπλυναν. Ω ναι, στην σοβαροφανή και δήθεν μεγαλοπρεπή ανοησία, μας έχουν συνηθίσει, "αναντάμ-παπαντάμ". Με τη κουτάλα την έχουμε φάει και είναι κρίμα, διότι ταλέντα έχουν

  12. Dal avatar
    Dal 09/04/2012 15:43:25

    Επειδή η συζήτηση περί αντιγερμανισμού, ας δούμε προσεκτικά έναν Γερμανό αντιγερμανό.


    http://www.voliotaki.blogspot.com/2012/04/blog-post_3318.html

  13. LambrosG avatar
    LambrosG 09/04/2012 20:05:20

    Καλησπέρα σε όλους,
    η Ν.Δ. νομίζω δεν έχει αιτιολογήσει την παροχή ψήφου στον "κατ΄όνομα συμβιβασμό που αποτελεί κατάφωρη κοροϊδία και πραγματικό όνειδος για κυβέρνηση κράτους που θέλει να λέγεται πολιτισμένο και ανεξάρτητο". Αναφέρομαι στην "απαράδεκτη υπογραφή και την κοινοβουλευτική υπερψήφιση του εξωδικαστικού συμβιβασμού, με την Siemens"...

    Εκτός από τις συνέπειες της υπερψήφισης (και) από την Ν.Δ. αυτού του συμβιβασμού, αυτή καθ' αυτή η σύμπλευση με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. σε "αυτό το εξάμβλωμα που πέρασε από τη βουλή και το οποίο χειρίστηκε προσωπικά ο Ευάγγελος Βενιζέλος με πρόσωπα της απολύτου εμπιστοσύνης του" παράγει αποτελέσματα καθόλου καλά για την Ν.Δ.
    Και δεν είναι η πρώτη ή η μόνη φορά που η Ν.Δ. πέφτει σε παγίδες του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και πλέον νομίζω πως δεν μπορύν εύκολα να αιτιολογηθούν και να δικαιολογηθούν τα πεπραγμένα του κόμματος κατά την διάρκεια της 6μηνης - ήδη - "συγκατοίκησης" με το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

    Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη εάν η Ν.Δ. έχει τεκμηριώσει επαρκώς τις κινήσεις της, ΟΛΕΣ τις κινήσεις της κατά την διάρκεια της συγκυβέρνησης. Πολύ φοβούμε όμως ότι δεν μου έχει ξεφύγει κάτι... Ο κόσμος, οι Έλληνες πολίτες απαιτούν λιτό, καθαρό και ειλικρινή λόγο (ίδε σχετικά και άλλο σχόλιό μου επί του άρθρου "Ο εντολοδόχος της Τρόικα θα μας ζητήσει και τρίτο Μνημόνιο πριν από το Πάσχα" εδώ http://www.antinews.gr/2012/04/01/154215/#comment-945764).

    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση σε όλους, με Υγεία

  14. JOHN avatar
    JOHN 09/04/2012 20:10:08

    Αυτοι οι φανατικοι της δημοσιονομικης πειθαρχιας μπορουν να μας πουν ποιους πολιτικους λαδωσαν για να κερδιζουν παραγγελιες και να μας πουλουν τα παλιοσιδερικα τους;Με τετοιες μεθοδους η Γερμανια εγινε οικονομικη υπερδυναμη και σημερα εχει πλεονοσματα,ευημερια,κι εχει μετατρεψει λιγο η πολυ την ευροζωνη σε Γερμανικο υπερκρατος!Και η πρακτικες τους συνεχιζονται με τα υψηλοτοκα δανεια αυτη τη φορα με τετοιο τροπο ωστε απο τη συφορα μας ν αυγαταινουν το πλουτο τους.Κατι σαν¨ο θανατος σου η ζωη μου¨που λεμε.Ευχομαι να βγω ψευτης αλλα δεν θα ξεμπλεξουμε καλα με αυτους.Κατεστρεψαν την Ευρωπη που πολλα αφελως ειχαμε επενδυσει,και δεν ειμαστε οι μοναδικοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.