#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/01/2011 11:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αληθινή αμφίπλευρη διεύρυνση δεν θα γίνει με υποστολή της σημαίας



Ομιλία του Φαήλου Κρανιδιώτη στην χθεσινή κοινή εκδήλωση κοπής πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας των δημοτικών τοπικών οργανώσεων της ΝΔ Αιγίου και Νικολάου Πλαστήρα και της διαμερισματικής τοπικής οργάνωσης Τεμένης Αιγίου:

Είναι τιμή να βρίσκεσαι ανάμεσα στις γραμμές του πραγματικού Κόμματος που είναι οι απλοί άνθρωποι, η βάση.

Είναι τιμή να βρίσκομαι ανάμεσα στον αληθινό κόσμο της εργασίας....

....Θέλω να σας πω για τους Μικρούς Παρθενώνες που είναι διάσπαρτοι στην Πατρίδα μας κι εδώ στον ωραίο τόπο σας. Όπου κι αν στρέψετε το βλέμμα σας θα τους δείτε.

Πριν πολλά χρόνια φοιτητής πήγα για πρώτη φορά στην Κύπρο με πλοίο, να προσκυνήσω τη γη του Ευαγόρα, του Γρηγόρη Αυξεντίου, του Ευαγόρα Παλληκαρίδη. Δυόμιση μέρες στο κατάστρωμα μ’ ένα στρατιωτικό σακκίδιο, υπνόσακκο και 5000 δραχμές στην τσέπη. Κάπου εκεί στις Κυκλάδες, όπως το πλοίο περνούσε δίπλα από την απόκρημνη ακτή είδα ψηλά στο βράχο ένα πάτημα, μια φλούδα γης με δυο τρεις μοναχικές ελιές, που για να βλέπουν τον ήλιο είχαν γείρει, συστρέψει τον κορμό τους.

Κάποιος, κάποτε, ανέβηκε ως εκεί πάνω, απ’ το μονοπάτι των κατσικιών με δυο μπολιάματα και μια τσάπα. Φύτεψε κάτι αιώνιο που βγάζει καρπούς ως και σήμερα. Γενιές γενεών τις φρόντισαν, τις κλάδεψαν. Έλληνες.

Ο παππούς μου, από την μάνα μου, ένας φτωχός αγρότης από το Μαυρομμάτι της Βοιωτίας πήγε πολεμώντας με το μάνλιχερ και την ξιφολόγχη ως έξω από την Άγκυρα. Τον έμαθε να διαβάζει ο Λοχαγός του στα χαρακώματα του Σαγγάριου και του Εσκή Σεχήρ στις ανάπαυλες της μάχης. Γύρισε, με τα τεκμήρια της ανδρείας του, μια σπάθη του τουρκικού ιππικού και αυτός, ένας άνθρωπος, μόνος, με τ’ άλογο, την τσάπα και το τσεκούρι ξεχέρσωσε μόνος του 30 στρέμματα λόγγου με βάτα και πουρνάρια, που ‘χε ξεκινήσει να τα καθαρίζει από 14 χρονών και που ‘χαν αγριέψει στην απουσία του. Καθάριζε λίγα μέτρα και φύτευε μια ελιά, ακόμη λίγα κι άλλη μια ελιά. Σήμερα είναι δυο παραγωγικοί ελαιώνες. Ένας άνθρωπος μόνος του. Ένας Έλληνας.

Αυτοί είναι οι Μικροί Παρθενώνες του λαού μας, οι δικοί σας Μικροί Παρθενώνες, αιώνια μνημεία του μόχθου και της δημιουργικότητας των πατέρων μας, του δικού μας, του δικού σας μόχθου. Είναι τα περβόλια κι οι ελαιώνες σας, τα σπίτια κι οι εκκλησιές σας. Αναβαθμίδες σ’ απότομες πλαγιές ή πλούσια χωράφια σε κάμπους. Μικρός Παρθενώνας είναι το μικρό εστιατόριο του φτωχού Έλληνα μετανάστη στο Σικάγο κι η φαμίλια του, μέσα στην οποία ανάστησε παιδιά που σήμερα διδάσκουν σε  Πανεπιστήμια, διαπρέπουν στις επιχειρήσεις.

Μικρός Παρθενώνας είναι ότι χτίσατε κι αναθρέψατε με αγώνα, πίστη και αγάπη. Εσείς κι όλοι πριν από σας.

Γιατί αυτός είναι ο Λαός μας. Δημιουργοί και Μαχητές.

Όχι αυτό που περιγράφουν οι «αντεξουσιαστές» συκοφάντες του κ. Παπανδρέου, οι σαράφηδες του Μνημονίου και τα εξαπτέρυγα τους. Όχι αυτό που περιγράφεται από την γάγγραινα της «πολιτικής ορθότητας», από τους ανακυκλωμένους αριστεριστές που μισούν το χώμα που πατάνε, το ίδιο τους το αίμα, το πρόσωπο τους στον κόσμο και στην Ιστορία.

Θυμηθείτε τα χέρια του πατέρα σας, του παππού σας, της μάνας σας. Τραχιά, σκαμμένα από τη δουλειά.

Χέρια αγωνιστών της επιβίωσης. Όχι κρινοδάχτυλα μεσαζόντων, όχι απαλά χεράκια ταβλαδόρων του Κολωνακίου, έστω και με μεταγραφή, που επιδοτούνται αδρανούντες για να καθυβρίζουν, μετά τις 11, γιατί τότε ξυπνούν,  την ίδια την Πατρίδα, την εθνική μας ταυτότητα και να λοιδορούν κάθε πατριωτική φωνή.

Όχι, οι υπεργολάβοι των ξένων συμφερόντων δεν έχουν, δεν θα μπορούσαν να έχουν τέτοια τίμια χέρια, σαν αυτά που σας ανάστησαν εσάς κι έκαναν τον τόπο σας, τον τόπο μας να καρπίζει.

Θέλουμε τρία πράγματα.

Φόβο, Σκοπό και Ηγεσία.

Φόβο για τους ασύδοτους Δυνατούς, την διαπλοκή των συμφερόντων που απομυζά κάθε ικμάδα της ζωής της χώρας.

Θέλουμε Σκοπό για τον Λαό μας, απάτητες κορφές για να τις πατήσουμε, να πάμε στους ανοικτούς ορίζοντες που μας δείχνουν οι Ήρωες, οι Ιδέες, τα Σύμβολα μας. ΄

Ήρωες, Ιδέες και Σύμβολα μιας πλατιάς παράταξης που έχει χρώματα, δύο και μόνο, το γαλάζιο τ’ ουρανού και το λευκό του αφρού της θάλασσας μας. Τα χρώματα της Σημαίας που μας σκεπάζει όλους και μας ενώνει: την Λαϊκή Δεξιά και το αληθινό Κέντρο της Ιστορίας. Κι όσους από την Αριστερά ή το λεγόμενο Πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, άστεγοι κι ανέστιοι πια πολιτικά αλλά τίμιοι άνθρωποι, διακρίνουν τα αδιέξοδα του τόπου.



Η αληθινή αμφίπλευρη διεύρυνση δεν θα γίνει με υποστολή της σημαίας.

Θα σηκώσουμε την σημαία μας ως τον ουρανό!

Η αμφίπλευρη διεύρυνση θα γίνει με βάση πράγματα που βρίσκονται βαθιά μέσα στην καρδιά και την συνείδηση των ανθρώπων, πράγματα για τα οποία έχουν μνήμες κι αισθήματα.

Θα την χτίσουμε πάνω στα αγκωνάρια του Πατριωτισμού, της λαϊκότητας, του αληθινού φιλελευθερισμού, του εθνικού συμφέροντος και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Δεν θ΄ απολογηθούμε σε κανέναν για την αγάπη μας στην Πατρίδα και στο Έθνος μας.

Είναι σαν να μας ζητούν να απολογηθούμε γιατί αγαπάμε τους γονείς και τα παιδιά μας.

Ο αληθινός φιλελευθερισμός δεν έχει σχέση με την κοινωνική ανθρωποφαγία του νεοφιλευθερισμού. Δεν έχει σχέση με τον νόμο της ζούγκλας που θέλουν να εφαρμόσουν οι τοποτηρητές του Μνημονίου και τα εξαπτέρυγα τους.

Κι η κοινωνική δικαιοσύνη δεν είναι πατέντα στο Υπουργείο Εμπορίου κατοχυρωμένη στο όνομα της όποιας αριστεράς.

Ποιος θέσπισε κι εφάρμοσε αυστηρά το οκτάωρο; Ποιος έφτιαξε το ΙΚΑ;

Η κοινή λογική, η ανάγκη για κοινωνική συνοχή και δικαιοσύνη, δεν έχουν χρώμα κι είναι καθήκον. Όλων.

Ο Ελληνισμός είναι ανθρωποκεντρικός, γι’ αυτό δεν μπορούμε να πετάμε τους ανθρώπους μας στον κοινωνικό Καιάδα, που τόσο θέλγει τους νεοφιλελεύθερους, πράσινους, ροζ και μαύρους.

Ο πλούτος μας είναι οι άνθρωποι μας. Όλοι.

Το φτωχό παιδί από το μικρό χωριό του Μωριά ή από την Δραπετσώνα ή την Κομοτηνή, πρέπει να έχει την ευκαιρία που δικαιούται. Γιατί μπορεί να είναι ο αυριανός Ηγέτης, ο σπουδαίος επιστήμονας ή καλλιτέχνης. Κι αυτό απαιτεί κοινωνική πολιτική.

Είναι καθήκον μας να δημιουργήσουμε μια κοινωνία με ίσες ευκαιρίες, που να αναδεικνύει τους άριστους και να την κυβερνούν οι άριστοι, απ’ όπου κι αν προέρχονται, από το Αίγιο ή την Εκάλη, από την Λάρισα ή την Λήμνο.

Σας είπα για τον Φόβο και τον Σκοπό. Χρειαζόμαστε όμως και Ηγεσία, Ηγέτη που να εμπνέει τον Φόβο, όχι στον Λαό για να τον συνθλίψει αλλά στους Δυνατούς, στους φορείς της παρακμής, Ηγέτη που να στέκεται ψηλότερα απ’ όλους και να δείχνει στον Λαό τον Σκοπό, να μπορεί να κάνει τα παραπάνω και τα παρακάτω.

Και Ηγέτη επιτέλους έχουμε. Τον ανέδειξε ένα ορμητικό ποτάμι που συνέτριψε με την ψήφο και την δυναμική του τα τζάκια και τις σκοτεινές κάμαρες, τις προθέσεις δημοκόπων και δημοσκόπων.

Ηγέτης που έφερε πάλι στην επιφάνεια τις Ιδέες μας. Μίλησε για πραγματική πολιτική, πατριωτισμό, εθνικό συμφέρον, κοινωνική δικαιοσύνη.

Οι καιροί που ήδη ήρθαν είναι άγριοι. Θα απαιτήσουν όλες τις δυνάμεις μας, τον καλύτερο εαυτό μας.

Θα είμαστε ενωμένοι δίπλα του με μια και μοναδική ατζέντα. Την δική του, των ιδεών του, των κοινών μας ιδεών.

Ο Αντώνης Σαμαράς κάρφωσε την Σημαία του στην γη και γύρω της έρχονται πάνοπλοι όσοι αγαπούν την Πατρίδα, φέροντες τα πιο αρχαία όπλα, που είναι κατά πιο σύγχρονα: την φιλοτιμία, την εργατικότητα, την τιμιότητα.

Έρχονται όσοι πιστεύουν στην δημιουργικότητα και την ανάπτυξη. Όσοι θέλουν όχι απλά δυνατή παράταξη αλλά δυνατή Ελλάδα.

Γιατί ερχόμαστε βαθιά από την Ιστορία και πάμε ολόϊσια στο Μέλλον.

Σας εύχομαι Καλή Χρονιά κι επειδή η μεγάλη μου αγάπη ήταν και είναι η Ιστορία, σας λέω ότι πάντα από τις στράτες του Μωρηά έρχονται ωραία πράγματα…

Κι η Ιστορία γι’ άλλη μια φορά θα το επιβεβαιώσει…

Η 29η Νοεμβρίου ήταν για μένα μια από τις μεγαλύτερες ηθικές ικανοποιήσεις της ζωής μου, να βλέπω τον Αντώνη Σαμαρά να κατεβαίνει την οδό Ρηγίλλλης ανάμεσα σ’ ένα πλήθος χιλιάδων φίλων του, απλούς ανθρώπους, μ’ ένα δάσος ελληνικών σημαιών να κυματίζουν, για ν’ αναλάβει την Ηγεσία του κόμματος μας.

Δεν θ’ αργήσει λοιπόν η μέρα που θα δούμε τον Αντώνη Σαμαρά μ’  ένα ακόμη πιο μεγάλο πλήθος λαού να περπατά με την νεοορκισμένη κυβέρνηση του από την Ηρώδου Αττικού στην Βουλή των Ελλήνων.

Σας ευχαριστώ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. pg avatar
    pg 16/01/2011 12:13:00

    ΦΑΗΛΟ, Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΟΥ. ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ pg 16/01/2011 16:09:51

      Καταπληκτικη ομιλια αυτο που νιωθουμε ολοι μας και δεν το λεμε

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ διηνεκης 16/01/2011 22:15:03

        Εγώ ευχαριστώ για την φιλοξενία.

  2. kimonbel avatar
    kimonbel 16/01/2011 12:14:50

    Αγαπητέ Φαήλο
    Δεν χρειάζεσαι συγχαρητήρια κλπ, κλπ,για άλλη μια φορά θα επαναλάβω απλά μου αρέσει η εκφορά του λόγου σου,καθαρός, αμείλικτος, διεισδυτικός, χωρίς μαιάνδρους και σχήματα,βρίσκομαι πολιτικά ίσως σε αντίθετους δρόμους,θα ήθελα όμως ανθρώπους με τη δική σου φωνή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kimonbel 16/01/2011 23:03:16

      Κίμωνα,
      Οι καιροί που έρχονται θα μας ενώσουν.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 23:09:50

        !!!

  3. αρχαίος avatar
    αρχαίος 16/01/2011 12:19:25

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Και για μένα η 29η Νοεμβρίου ήταν η ευτυχέστερη πολιτική ημέρα.
    Και το δικό μου δένδρο ανάλογη ιστορία εθνικού αγώνα έχει.
    Το πρόβλημα της Ελλάδος εξακολουθεί υφιστάμενο όσο εξακολουθούν οι ασκήσεις ισσοροπίας και τακτικισμού.
    Οι ελπίδες μου κατέρευσαν κατά τον πρόσφατο "ανασχηματισμό".
    Δεν μπορεί ο metrosexual απο την Πάτρα ("υπουργός ΠΑΙΔΕΙΑΣ") , Ο Μάκης "λέγε με πιστολέρο" ("υπουργός Υγείας") κι ο Καλογιάννης "λέγε με παιδί του Σουφλία" να σηματοδοτούν κατι μελλοντικά υπερβατικό.
    Στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν σηματοδοτούν απολύτως ΤΙΠΟΤΑ

    • task avatar
      task @ αρχαίος 16/01/2011 13:36:07

      αρχαίε ψυχραιμία δεν τους όρκισε υπουργούς
      τρίποντο στη Θοδώρα έβαλε

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αρχαίος 16/01/2011 22:20:07

      Επιστρατεύει ότι έχει. Αυτοί είναι.
      Αφαιρεί το άλλοθι του αποκλεισμού από τους πάντες.
      "Σκοτώνει" την μαντάμ, που είναι στα όρια του νευρικού κλονισμού, με πραγματική πρόθεση ψήφου δημοσκοπικά δέκατα του πυρετού.
      Ας πάνε να δουλέψουν να κριθούν.
      Η βάση αγρυπνά. Όποιος τυχόν πάει να παίξει τα γνωστά παλιά προσωπικά παιχνίδια θα τον φάει το μαύρο σκοτάδι της κάλπης από την οργή του κόσμου.
      Οι καιροί άλλαξαν...
      Όλα καλά θα πάνε.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 23:12:50

        ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ .
        ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΑΝ.
        ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΑΝΕ ΑΡΧΗΓΟ ΗΓΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣ !!

  4. sawas avatar
    sawas 16/01/2011 12:24:03

    Μάλιστα, άνοιγμα στο κέντρο λοιπόν, στο Bulls eye που έχει τους περισσότερους πόντους-ψήφους............................για να μην ξεχνιόμαστε.....

  5. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/01/2011 12:47:44

    φιλοτιμια ,εργατικοτητα,τιμιοτητα κ.κρανιδιωτη .αυτο ειναι το μεγαλο επιτευμα του αειμνηστου ανδρεα παπανδρεου,να χασουν οι λεξεις το νοημα τους.ειτε αριστερα,ειτε δεξια ,ειτε στο κεντρο αυτες βρισκονται.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ φωτεινη 16/01/2011 16:12:07

      Φωτεινη απο που και ως που αειμνηστος ,για την καλη δουλεια που εκανε για να φτασουμε σε αυτο το σημειο

  6. apis22 avatar
    apis22 16/01/2011 13:08:44

    Εύγε.

  7. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 16/01/2011 13:11:15

    ΦΑΗΛΟ ,με συγκίνησες πραγματικά με την ομιλία σου ,κρίμα που δεν μπόρεσα να έρθω να σε ακούσω ,μερικά πράγματα είναι ακόμα ταμπού για μένα ,πως άλλωστε μπορώ να παραστώ σε μια εκδήλωση της Ν.Δ.

    • factorx avatar
      factorx @ Αντάμ Παπαντάμ 16/01/2011 13:20:11

      Δεν είναι τίποτα αγαπαητέ. πανεύκολο. Πήγα κι εγω με τον φαήλο και δεν έπαθα τίποτα

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 16/01/2011 13:37:51

        να μας ενημερωνετε..... να παρισταμεθα.

        ΠΠ

      • Αντάμ Παπαντάμ avatar
        Αντάμ Παπαντάμ @ factorx 16/01/2011 14:47:44

        ΦΑΚΤΟΡΑ ελπίζω να μην μου απαντάς ειρωνικά ,γιατί και εγώ δεν μπορώ να πάω ακόμα σε εκδήλωση της Ν.Δ. , προφανώς φοβάμε την νοοτροπία των οπαδών της οι οποίοι λοιδωρούν αντιπάλους τους πολιτικά που έστω αργά διαπίστωσαν ότι ακολουθούσαν λάθος πολιτική .
        Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί το ΠΑΣΟΚ κυβερνά τόσα χρόνια ,γιατί βάζει υπό την σκέπη του όλα τα ορφανά χωρίς πολλές ερωτήσεις και ειρωνείες

        • factorx avatar
          factorx @ Αντάμ Παπαντάμ 16/01/2011 15:03:44

          Για ποια ΝΔ λες; Την παλιά ή την καινούργια;

          • Βανζελ Παπαντό avatar
            Βανζελ Παπαντό @ factorx 16/01/2011 15:12:39

            Οι Γιακουματογιαννοπουλοάκηδες σε ποιαν ανήκουν; Την παλιά ή την καινούρια;

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Αντάμ Παπαντάμ 16/01/2011 16:48:34

          σε όποιον χώρο κι αν βρεθείς, η ανοιχτή δημόσια ομολογία του λάθους μονάχα σεβασμό προκαλεί

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ factorx 16/01/2011 16:14:15

        το χειροτερο που μπορεις να παθεις σε μια τετοια εκδηλωση ειναι να σου την πεσει κανας ντιντης και αντε να ξεμπλεξεις μετα

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ Αντάμ Παπαντάμ 16/01/2011 13:42:05

      Όντως, συγκινητική όπως πάντα, αλλά επίσης...

      Με ποιο πρόσωπο που περιστοιχίζει σήμερα τον Σαμαρά, τη λεγόμενη «σκιώδη κυβέρνηση» θα μπορούσαμε να συνδέσουμε το εκπληκτικό κείμενο; Με ποιον να παρομοιάσουμε αυτούς που αναφέρεις στην ομιλία σου; Η στυγνή πραγματικότητα είναι αποκαρδιωτική πλέον...

      Πως μπορώ να βασιστώ μόνο σ΄ένα πρόσωπο ενώ όλοι οι άλλοι δίπλα του σου προκαλούν απέχθεια; Κάτι παρόμοιο -αν και δε μικρότερο βαθμό- δε συνέβη και με τον Καραμανλή; Πόσοι βασίστηκαν μόνο στο βαρυσήμαντο επώνυμο ενώ οι διπλανοί του αλώνιζαν;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛίγκαΤουΒορρά 16/01/2011 22:24:34

        Βόρειε αδελφέ,
        Την γραμμή που θα υπηρετήσουν την δίνει ο Αντώνης.
        Αυτά που τυχόν ξέρανε μερικοί, δεν "παίζουν" πια.
        Θα δεις τις θέσεις σε λίγο για την εξωτερική πολιτική και θα μου πεις. Εδώ είμαστε.
        Θα δεις την ποιοτική βελτίωση στην επικοινωνία.
        Η γραμμή είναι η γραμμή Αντώνη Σαμαρά, αυτοί που υπέγραψαν οι εκατοντάδες χιλιάδες που τον ψήφισαν.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ Αντάμ Παπαντάμ 18/01/2011 20:20:22

      Χαχα
      Ξερεις τι μου θυμησες?18 χρονων πρωτακι στο Πολυτεχνειο το 75 ,ακριβώς μετα την μεταπολιτευση στις συγκεντρώσεις της σχολής φοβόμουν μην με ορμήξουν Οι ΠΠΣπίδες και μια φορά που ενθουσιαστηκα με καποια σωστά λεγόμενα και χειροκρότησα ενθουσιασμένη μου όρμηξε ενας ΚΝιτης απο την ιδιαίτερη πατρίδα μου και με είπε Φασιστάκι ,εντάξει δεν πέθανα κιόλας ,γιαυτό μην φοβάσαι .
      Σήμερα δεν έχουμε την πολυτέλεια φίλε να κοιτάμε τις διαφορές μας,πρέπει να κοιτάμε αυτά που μας ενώνουν και με σημαία τον κοινό στόχο να προχωρήσουμε και να συστρατευθούμε πίσω απο τον Πρόεδρο και αυτός ξέρει να μας οδηγήσει στην Νίκη.

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/01/2011 13:35:57

    H ευθυνη μας ως πολιτες στη Δημοκρατια ειναι μια. Να σκεπτομαστε. Τα δεδομενα δεν παυουν να υπαρχουν επειδη τα αγνοουμε ή μας τα κρυβουν. Το βασικο προβλημα των "προβληματων" ειναι οι προτεινομενες 'λυσεις'.
    Θελουμε Ιστορια? εαν μας παρουσιασουν την Ιστρορια μας ως "προβλημα" στη "νεα εποχη".. οι λυσεις που αθ ακολουθησουν θα ειναι ΕΦΙΑΛΤΙΚΕΣ και εννοω προδοτικες. Θελουμε ισονομια ? Θελουμε δικαιοσυνη? Θελουμε ΠΑΙΔΕΙΑ ? ποις λυσεις ακουμε και βλεπουμε στο "τραπεζι"?? αυστηρα επικινδυνες για το Εθνος και τα παιδια μας.
    Να σκεπτομαστε Ελληνες. Να σκεπτομαστε και να αμφισβητουμε. Ετσι οπως μας εμαθαν οι Σωκρατης, Ισοκρατης, Πλατων, Αριστοτελης και ο Αρχιμιδης.
    Για να σκεπτομαστε σωστα αλλα και να εχουμε πληρη γνωση του καθε αντικειμενου, χρειαζομαστε ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ! οχι αντικειμενικη... αλλα πολυπλευρη ενημερωση. Ειπαμε στοχος μας εινα να σκεπτομαστε και να διυλιζουμε την ενημερωση. Να μην δεχομαστε ως δεδομενες τις λυσεις που προτεινονται ή που δειχνουν να υπαρχουν. ν ανοιξουμε το μυαλο μας εχοντας υπ οψιν οτι πλεον υπαρχει Ηγετης, Σκοπος και αιτια.

    ΠΠ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/01/2011 22:25:01

      Έτσι.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 22:29:42

        Τα δακρυγονα στην Εκκλησια τι σου λενε??
        Ο υπουργος της Καμπουλ τι λεει??
        Ο Σαμινας ειναι αλλου γ αλλου.. λαλιστατος μεχρι να παρει την καρεκλα.. διαφωνων !!
        Ο Ιερωνυμος που ειναι????

        ΠΠ

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/01/2011 23:07:42

          Έρχεται κείμενο!

  9. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 16/01/2011 14:54:01

    Επρεπε να μου το πεις, να πάμε μαζί.

    Έχω ξέρεις δεσμούς με Αχαία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 16/01/2011 22:26:29

      Έχεις δίκιο, ούτε που το σκέφτηκα.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 22:28:23

        την επομενη φορα.. θα καλεσεις πυρασφαλεια !!! Ολους μας.-

        ΠΠ

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/01/2011 23:08:17

          Ναι, παραλίγο να συλληφθούμε για πολιτικό εμπρησμό!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 23:11:03

            ξερω τι λεωωω...;)

            ΠΠ

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/01/2011 23:14:13

            ;;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 23:18:44

            Φωτιες στα πατζακια πολλων... που "τριβονται στις γκλιτσες"..

            ΠΠ

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/01/2011 23:15:03

        Η ΤΕΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ.
        ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ !
        ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ ΡΙΖΕΣ .

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/01/2011 15:12:22

    Όπως είπε και ο Π-Π, καλό είναι να πέφτει μια ειδοποίηση για τέτοιες εκδηλώσεις

  11. ierofantis avatar
    ierofantis 16/01/2011 15:14:44

    Έξοχο, Φαήλε...

    Και κάτι ακόμη. Να μας ενημερώνετε για τέτοιες εκδηλώσεις...

    Εκ της Πελοποννήσου ορμώμενοι και ημείς γαρ...

  12. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 16/01/2011 15:30:16

    Φαήλο,

    Ακόμα μια φορά τα πιό θερμά μου συγχαρητήρια.

  13. evan avatar
    evan 16/01/2011 15:35:23

    Πολύ συγκινητικά όλα αυτά, τόσο αληθινά, ευκταία και επιθυμητά ταυτόχρονα.
    Μπράβο και πάλι μπράβο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ evan 16/01/2011 22:26:57

      Ευχαριστώ.

  14. brankaleon avatar
    brankaleon 16/01/2011 15:51:47

    Απέναντι στο πρόταγμα της Παγκοσμιοποιησης και των Παγκοσμιοποιητών, οι Έλληνες και όχι οι Ελλαδίτες, σκεπτόμενοι ως Έλληνες και όχι σαν Ελλαδίτες, αντί της , προτάσσουν τους .
    Την Μοριακότητα άναντι της Ατομικότητας.

  15. brankaleon avatar
    brankaleon 16/01/2011 15:57:38

    Απέναντι στο πρόταγμα της Παγκοσμιοποίησης και των Παγκοσμιοποιητών, οι Έλληνες και όχι οι Ελλαδίτες, σκεπτόμενοι ως Έλληνες και όχι σαν Ελλαδίτες,
    αντί της , προτάσσουν τον .
    Την Μοριακότητα έναντι της Ατομικότητας.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/01/2011 16:16:09

    Φαήλο, εδώ και πόσα χρόνια έπρεπε να είχαν ακουστεί αυτά; Την έφαγε το χτικιό του τίποτα και του φόβου αυτή την παράταξη...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 16/01/2011 22:27:25

      Τώρα ακούγονται...

  17. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/01/2011 16:23:05

    για διηνεκης προκειται για σχημα κατ ευφημισμον,οπως λεμε ακρωτηριο της καλης ελπιδος,ευξεινος ποντος,γερος της δημοκρατιας κ.λ.π.

  18. kostakis avatar
    kostakis 16/01/2011 17:20:36

    Πέρα από την καλλιγραφία της ομιλίας και του προέδρου του τι μας πρόσφερε η ομιλία του επισήμου διανοητή της παράταξης; Ιδέες με νόημα ή ιδέες με πράξη; Για ποια ποτάμια της 29ης Νοεμβρίου μιλάει και είνια υπερήφανος; Αυτά που φύγανε ανεπιστρεπτί ή αυτά που ήρθαν για να ξαναέχουμε τα ίδια;
    Ας είμαστε ειλικρινείς και ρεαλιστές. Τίποτε δεν άλλαξε στο κόμμα, εκτός από τον αρχηγό και τους περί αυτόν. Ακόμα και οι τελευταίες σαρωτικές αλλαγές στον κομματικό μηχανισμό, έγιναν με φόντο τον φόβο διαφυγής τους σε άλλο κόμμα και όχι την ιδεολογία τους. Μήπως άλλαξαν μυαλό και ιδεολογία όλοι αυτοί που αλλάχθηκαν; Έγιναν πιο σοφοί; Απέδειξαν τις ικανότητές τους σε κάποιον τομέα; Άλλαξαν τακτική; Άλλαξαν χαρακτήρα; Θα τους δείτε αύριο στο άγαλμα της Θεσσαλονίκης, ξένους ανάμεσα σε ξένους. Αμίλητοι, αγέλαστοι, με λυκοφιλικές χειραψίες και ηλίθια χαμόγελα! Μήπως, έστω και τώρα, μάθανε τίποτε από τις τελευταίες δημοτικές εκλογές; Τους βλέπεις στις διάφορες εκδηλώσεις κοπής πίτας, που κάνουν οι διάφοροι σύλλογοι. Όμοιοι όπως και πριν. Δυστυχώς δεν μαθαίνουν με τίποτε.
    Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για την ΝΔ. Κάποτε θα γίνει κυβέρνηση, λόγω φθοράς του ΠΑΣΟΚ, αλλά θα πέσει με το πρώτο θρόισμα αντδράσεων. Θα φταίνε και πάλι, λίγοι κάποιοι;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kostakis 16/01/2011 22:41:25

      Αγαπητέ Κωστάκη,
      "Επίσημος διανοητής της παράταξης"; Ωρέ μεγαλεία.
      Τίποτα δεν έφυγε ανεπιστρεπτί.
      Θα σου πω μερικά μυστικά.
      Η ΝΔ δεν είναι το Φαραμπούντο Μαρτί, ούτε το Κίνημα της 29ης Ιουλίου. Είναι η ΝΔ που ξέρουμε με την Κοινοβουλυτική Ομάδα που έβγαλαν οι Εθνικές Εκλογές του 2009.
      Παρά τις αδσιαμφισβήτητες ικανότηες και την χαρισματική προσωπικότητα του ο Αντώνης δεν μπορεί να βγάλει από το καπέλο λαγούς ή άλλους βουλευτές από αυτούς που έχει.
      Αυτοί είναι.
      Είναι βουλευτ΄΄ες της παράταξης και στελέχη της; Είναι. Πήραν λοιπόν ρόλο και αποστολή. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα για όλους. Θα κριθούν,
      Το ζήτημα είναι η γραμμή και η συνέπεια σε αυτήν.
      Αλήθεια, πιστεύεις ότι τίποτα δεν άλλαξε;
      Για θυμήσου πως ήταν τα πράγματα στις 30 Νοεμβρίου 2009. Που είναι η Ντόρα οέο; Που είναι κάτι τυχάρπαστοι που νόμιζαν πως θα μένανε μέσα να προκαλούν προβλήματα;
      Με τον Αντώνη Σαμαρά η ΝΔ διέβη τον Ρουβίκωνα. Οι "σοσιαλιστές" κάθονται κότες να τους βατεύει ο μνημονιακός ψωριάρης κόκκορας, κι ο "συντηρητικός" Σαμαράς είναι αυτός που πάει κόντρα στην αυτοκτονική και σχιζοφρενή πολιτική τους, κι όχι μόνο κόντρα αλλά και ο μόνος με συγκροτημένη αντιπρόταση.
      Αυτά είναι λίγα. Όλοι στοιχημάτιζαν ότι θα είχε καμφθεί, θα είχε προσκυνήσει. Πόσο λίγο τον ξέρουν!
      Οι θέσεις και η συνέπεια στις θέσεις είναι το ζήτημα.
      Και για όποιον δεν το 'χει καταλάβει, ο Αντώνης δεν είναι Καραμανλής. Έχει πιο στιβαρό χέρι.
      Κι ο Καραμανλής τώρα πια σοφότερος, αν μπορούσε να γύριζε το χρόνο πίσω, πιστεύω πως σε πολλά θα ήταν αμείλικτος, δεν θα άφηνε να αμαυρωθούν οι μεγάλες πολιτικές του από τους νόμιμους και τους ηθικούς κλπ.
      Όταν γίνει κυβέρνηση; "Κανείς δεν φαντάζεται αυτό που θα 'ρθει"...

      • kostakis avatar
        kostakis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/01/2011 20:39:21

        Τρίτη 18/01/11
        Αγαπητέ Φαήλο
        Σε ευχαριστώ καταρχάς που απάντησες στο σχόλιό μου. Δεν το περίμενα, ειλικρινά. Δεν ζήτησα να "βγάλει λαγούς" ο Σαμαράς από την Κ.Ο. του, ούτε να κάνει τον "άλλον κόκκορα" στο κοτέτσι της Βουλής, ούτε φυσικά να σφάξει τις "κότες" που τον περιστοιχίζουν. Απλά, ό,τι "υλικό" αξιοποίησε ο Καραμανλής στο κοτέτσι του και δυστυχώς, του βγήκε άχρηστο και ανίκανο, τα ίδια υλικά προβάλλονται και τώρα από τον "Αντώνη" (όπως εσύ τον χρησιμοποιείς), παίρνοντας "νέες θέσεις με νέες ιδέες", ενώ πριν τις κατείχαν δυναμικά (ως κυβέρνηση) και δεν τις αξιοποίησαν. Τις χαράμισαν. Ισοπέδωσαν ό,τι πίστευε ο κόσμος ότι μπορούσε να αλλάξει ο Καραμανλής. Ή μήπως εννοείς ότι τα "νέα" άτομα που αξιοποιήθηκαν στο πολυάριθμο στράτευμα έχουν φανταστικές αντιπροτάσεις για την κοινωνία. Εάν τους ρωτήσεις ποιο το όραμά τους για την μετά την κρίση πορεία της χώρας μας, θα τους γυρίσει το μάτι. (Δεν συζητάμε για λύσεις από την κρίση). Ή εάν τους ρωτήσεις να σου πουν τρεις (3) από τις 21 προτάσεις του "Αντώνη" του περασμένου καλοκαιριού, θα χασκογελάσουνε από αμηχανία. Ούτε αυτοί δεν τις διάβασαν, περιμένεις να τις πιστέψουν και να τις εφαρμόσουν;
        Η συνεχής άρνηση που εκπέμπει και εισπράτει η ΝΔ από την κοινωνία, στην παρούσα φάση, έγκειται στο γεγονός ότι οι όποιες προτάσεις της -κεντρικά- δεν γίνονται με σκοπό εξεύρεσης λύσης για τον τόπο, αλλά προς συσπείρωσης οπαδών και γι' αυτό αποτυγχάνουν. Πριν με κατηγορήσεις ως συκοφάντη, σκέψου ότι κανένας από την ΝΔ δεν μιλάει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για ΕΝΑ μέτρο(!!!) ΕΞΟΔΟΥ, αλλά για γενικόλογα λόγια (πχ άλλη πολιτική, άλλα αναπτυξιακά μέτρα, άλλη πορεία, κτλ). Ποιά συγκεκριμένα μέτρα, ποια συγκεκριμένη πορεία, ποιά συγκεκριμένη ανάπτυξη και έξοδο από την κρίση, ποια συγκεκριμένη ευκαιρία;;;;
        Όταν τραβάς γραμμή, την οριοθετείς. "Ως εδώ", λες, συγκεκριμένα, οριοθετημένα. Όχι "άαααλλληηηηη πολιτική και άααααλλλλαααααα μέτρα". Όχι θεωρίες που ευχαριστούν τα αυτιά των πολλών, μεταθέτοντας τις ευθύνες αόριστα αλλού και παντού, εκτός ημών και υμών.
        Γι' αυτόν τον λόγο ο κόσμος κοροϊδεύει όλους τους "κοκορομάχους" και "κοτοφάγους" εκπροσώπους της ΝΔ. Όχι γιατί οι κυβερνητικοί είναι καλύτεροι, αλλά διότι οι ΝΔκράτες δεν είναι πλέον αληθινοί. Είναι και παραμένουν κενοί, κίβδηλοι, πρόσκαιροι, τυχάρπαστοι και επιπόλαιοι. Πολλοί επιπόλαιοι!!! Το μήλο εάν πέσει από την μηλιά το τρώει η παχιά γουρούνα και αυτούς, τους έχει φάει ήδη.
        Θλίβομαι διότι οι θεωρητικές προσεγγίσεις που κάνεις συχνά-πυκνά και οι ωραιοποιήσεις του "Αντώνη" μόνο κακό του κάνουν αφού δεν συνδιάζονται με συγκεκριμένες πράξεις και εφαρμογές. (Ξέρεις ότι μόλις μιλάει για την άλλη πολιτική, ο κόσμος αναρωτιέται "ποιά; αυτή που εφάρμοσε με τους Καλαματιανούς του στο Μουσείο της Ακρόπολης, ή στην υφαρπαγή του γειτονικού Αρχαίου Ναού από την Ηλία; Ή το ότι, στα κομματικά πόστα των 2 αντιπροέδρων, του 1 γραμματέα του κόμματος, δεν βρέθηκε ένας!!! εκτός των Πελλοπονησίων;) Και αυτά είναι τα λίγα, τα ανώδυνα, τα μετρούμενα, δυστυχώς ...τα γνωστά. Τα άλλα τρέμει ο κόσμος και δεν πιστεύει ακόμα τον "Αντώνη".
        Κάποτε όμως ο "Τρελλαντώνης" θα γίνει πρωθυπουργός αυτής της χώρας και θα διαπιστώσει ότι στηρίχθηκε στα γνωστά γυάλινα πόδια των διαχρονικώς υπαρχόντων κομματανθρώπων. Κρίμα διότι και θα πέσει και θα τραυματιστεί.
        Με αρκετό προβληματισμό και με την "εν τω βάθει" αγάπη στην σεπτή ιδεολογία σου, σε ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
        Έρωσθε!

  19. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 16/01/2011 17:36:42

    Αγαπητέ Φαήλο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ !!!!!

    Σου το έχω ξαναγράψει οτι ο θαυμασμός μου για την αγωνιστικότητά σου και το πάθος σου ξεκινάει απο την εποχή Οτσαλάν.

    Ομως

    ΄΄Χρειαζόμαστε Ηγέτη που να προκαλεί τον Φόβο όχι στον λαό για να τους συνθλίψει , αλλά στους δυνατούς....΄΄

    Ο Λάτσης για του οποίου τα κέρδη ενδιαφερόμαστε και της Deutsche Telekom και...και...και...
    Είναι λαός ή δυνατοί ??????

    Αλλά για ακόμη μία φορά την ανάγκη ποιούντες φιλοτιμία (αμφιβάλω πολύ άν ποτέ αλλάξει αυτό το τροπάριο).

    ΄΄Θά είμαστε ενωμένοι δίπλα του με μια και μοναδική ατζέντα. Την δική του, των ιδεών του...΄΄

    Τα γράφω αυτά γιατί πιστεύω οτι τα καταλαβαίνεις και τα λαμβάνεις υπ΄οψιν σου.

    Και πάλι συγχαρητήρια για το άρθρο σου.

  20. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 16/01/2011 18:58:21

    Αγαπητέ Φαήλε,
    Θαυμάσιος λόγος, με έντονο το στοιχείο της νοσταλγίας.
    Θυμίζει τις εποχές που οι Ελληνόφρονες δεν περνούσαν από το φίλτρο της αριστερής κουλτούρας τις σκέψεις τους, πριν τις εκστομίσουν.
    Εύχομαι να υπήρξαν πολλοί στο ακροατήριο που κατάλαβαν.
    Και εύχομαι να αποδειχθεί βάσιμη η αισιοδοξία σου.

  21. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 16/01/2011 19:23:07

    Αν δεν εναντιωθούμε στο "όλοι ίδιοι είναι" και στην "πολιτική ορθότητα" που έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της σκέψης και της συμπεριφοράς της πλειοψηφίας των Ελλήνων δεν βλέπουμε προκοπή.
    Αν δεν ακουστεί καθαρός, συνεπής και διαρκής λόγος εναλλακτικών λύσεων σε όλα μα όλα τα ζητήματα της πολιτικής ατζέντας και σε δεύτερο επίπεδο αν δεν τα δημιουργούμε αντί να τα ακολουθούμε δεν βλέπουμε προκοπή.
    Αν δεν συντελεστεί αλλαγή προσώπων πραγματική και όχι "ανασχηματισμός" δεν βλέπουμε προκοπή.
    Και κάτι τελευταίο: Η επιθυμία του κόσμου είναι - και δικαίως είναι - διαφθαρμένος πολιτικός στη φυλακή και δήμευση περιουσιακών του στοιχείων.
    Γιατί να μην κάνουμε εμείς την αρχή; Είμαστε όλοι άγγελοι σε αυτό το χώρο;
    Συνειδησιακά επιβάλλεται να καλύπτουμε πάντοτε τα "δικά μας παιδιά";
    Δεν νομίζω ότι ο Σαμαράς δεν έχει στα χέρια του στοιχεία για δικά μας "μπουμπούκια". Τι περιμένει και δεν τα δίνει ο ίδιος στη Δικαιοσύνη;
    Έτσι κερδίζει κανείς ηθικό πλεονέκτημα και προκαλεί τον Φόβο.
    Διαφορετικά ολόκληρη η συγκεκριμένη ρητορική καθίσταται άνευ αντικειμένου...

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

  22. General V avatar
    General V 16/01/2011 20:35:54

    Αγαπητέ πατριώτη,τέκνο της λεβεντογέννας ρουμελιώτικης γης , συνέλληνα Φαήλο .
    Για μια ακόμη φορά αποτυπώνεις το σφυγμό όλων εμάς που επιμένουμε να πιστεύουμε σε όσια και ιερά.
    Σε μια Πατρίδα ,μάνα στοργική, ταλαιπωρημένη ,προδομένη αλλά πάντα ευσπλαχνική. Σε ένα Έθνος, όχι περιούσιο αλλά φορτισμένο από το βάρος του αίματος και την ευθύνη έναντι των προγόνων. Στο χώμα των γονιών μας που ζυμώθηκε με τον ιδρώτα και το μόχθο και βλάστησε προκοπή και κυρίως ΕΛΠΙΔΑ.
    Εκφράζεις όλους εμάς που ξεκινήσαμε από τα χωριά της φτωχής υπαίθρου,με το κεφάλι ψηλά και μέτωπο καθαρό για να αξιωθούμε να μας δουν οι φτωχοί γονείς μας ανθρώπους χρήσιμους στην κοινωνία και κυρίως τίμιους νοικοκυραίους .΄Οχι λαμόγια και αρπακτικά.
    Εμάς που πιστέψαμε στα λόγια του ποιητή το 93 και στηρίξαμε την ελπίδα μας σε ένα άνθρωπο που δεν ανήκε ποτέ στην τάξη μας αλλά ήταν αυτός που εξέφραζε και εκφράζει ακόμη τα πιστεύω μας, έχοντας σημαία την τιμή,το φιλότιμο,τα ζώπυρα του Έθνους και την αγάπη για την Πατρίδα.
    Θα ήταν μεγάλη τιμή ,εκτός από πατριώτη, να με θεωρείς ένα ακόμη,εκ των εκατοντάδων , Φίλο σου. Βάστα γερά Ρουμελιώτη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ General V 16/01/2011 22:43:53

      Μαζί!

  23. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 16/01/2011 20:45:07

    Για και χαρά σου Μοραΐτη, ΑΔΕΡΦΕ, και ας είσαι από τη Εύβοια!
    Και μια 'λεπτομέρεια', σε τιμά και το ότι ποτέ δεν ξεχνάς να συμπεριλάβεις στις σκέψεις σου και εμάς τους εκτός των τειχών 7.000.000+ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αγροφύλακας 16/01/2011 22:45:02

      Πατέρας απώτερη καταγωγή από Κρανίδι. Μάνα από τη Ρο΄ύμελη (Μαυρομμάτι Θηβών).
      Ποτέ δεν σας ξεχνώ!

  24. Misha avatar
    Misha 16/01/2011 21:07:02

    Φαήλο

    φοβάμαι πως είσαι - είστε πολύ λίγοι και πολύ μόνοι όσοι , εντός ΝΔ, σκέφτεστε με τον τρόπο που περιγράφεις.
    Το γνωρίζεις εκ πείρας άλλωστε.
    Μακάρι να επικρατήσετε στην εσωκομματική διελκυστίνδα. Θα είναι κέρδος για τον τόπο.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Misha 16/01/2011 22:12:14

      Misha, ανέκαθεν η ήρα ήταν περισσότερη από το Σιτάρι..

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ η Dimi 16/01/2011 23:12:08

        Dimi, κάνεις λάθος. Αν έχεις βρεθεί σε σταροχώραφο (εγώ έχω θερίσει κιόλας με δρεπάνι!) θα έβλεπες ότι δεν είναι έτσι.
        Η ήρα είναι ζιζάνιο. Μόνο αν αφήσεις αφρόντιστο το χωράφι σου, αν το σπείρεις και το εγκαταλείψεις μπορεί να γίνει αυτό που λες...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Misha 16/01/2011 22:53:15

      Δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν είναι πολλοί αυτοί που γνωρίζω από την ΚΟ και τα στελέχη. Από αυτούς που έχω γνωρίσει μπορώ όμως να σου πω ότι υπάρχουν αρκετοί που έχουν πίστη, ιδέες κι ορμή.
      Για την βάση όμως μπορώ να σου πως είναι ΠΟΤΑΜΙ,. Έτσι σκέφτοντασι, έτσι νοιώθουν;
      Ποιά διελκυστίνδα; Δεν υπάρχει κανείς από την άλλη μεριά του σκοινιού;
      Που είναι οι "άλλες απόψεις"; Τι λένε, ποιοί τα λένε, που είναι γραμμένα αυτά τα επτασφράγιστα...μυστικά;
      Όποιος θέλει ας βγει σε μια ΄συγκέντρωση απλών ανθρώπων, αυτών που ΕΙΝΑΙ το αληθινό κόμμα, οι ψηφοφόροι, να τους πει ότι η ΝΔ δεν πρέπει να είναι πατριωτικό κόμμα και πρέπει να πουλάει φρουφρου κι αρώματα, μπας και σκοντάψει καμμιά χαζοχαρούμενη ψήφος κατά δω. Θα μαζέψει πέτρες που θα φτάνουν για να χτίσει σπίτι.
      Ο Αντώνης λέει συγκεκριμένα πράγματα που έχουν ιδεολογικό περιεχόμενο, δεν κάνει "πολιτικό μάρκετινγκ".
      Οι θέσεις του κόμματοπς δεν είναι λέγκο, που παίρνει ο καθένας τα τουβλάκια και φτιάχνει ότι θέλει.
      Όλα θα πάνε καλά.
      Όλα

  25. η Dimi avatar
    η Dimi 16/01/2011 22:00:26

    Αγαπητέ Φαήλο, ο λόγος σου ψυχική ανάταση!

    Η Ελληνική Σημαία είναι το Σημείο. Το Σύμβολό μας, ο Ελληνας Εαυτός μας. Την Ελληνική Σημαία σηκώνουν αυτοί με προγόνους που την πότισαν με το αίμα τους. Αυτοί, που με τη σειρά τους είναι έτοιμοι να δώσουν το δικό τους αίμα γιά τα Οσια και Ιερά τους.

    Την Ελληνική Σημαία σηκώνουν «Οσοι είχαν παππού από δρυ κι απ’οργισμένο άνεμο. Οσοι είχαν στο καραούλι δέκα οκτώ μερόνυκτα, με πικραμένα μάτια. Οσοι είχαν μάνα που έχει σφάξει με τα χέρια της* ή, μάνα μάνας που με το βυζί γυμνό, χορεύοντας έχει δοθεί στη Λευτεριά του Χάρου**» ~Οδυσσέας Ελύτης

    * (το παιδί της γιά να μη πέσει στα χέρια των τούρκων)
    ** (Ζάλογγος)

    «Και η Ελλάδα, τελευταίος θάμνος στον γκρεμό.
    Να τον αρπάζει η Λευτεριά και να κρατιέται»
    ~Κώστας Μόντης, Κύπρος

    Με Σεβασμό, Εκτίμηση και Φιλία

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ η Dimi 16/01/2011 22:19:35

      Dimi, αγαπημένη ενθυμήτρια της ψυχής μας...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Προφήτης 16/01/2011 22:36:37

        Ολοι Μαζί Προφήτη μου, γιά ένα Νέο Θαύμα Ελληνικό!!!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ η Dimi 16/01/2011 22:39:44

          Αμην.-

          ΠΠ

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/01/2011 23:01:08

            Aπό Εμάς! εξαρτάται το Θαύμα γιά να συμβεί.

  26. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 16/01/2011 23:28:47

    Πολλοί από μας, πάρα πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί για τους λόγους που το σύστημα που επικρατεί στη χώρα μας έπαψε να βγάζει ηγέτες. Δυο τρείς οικογένειες ανακυκλώνονται στην ηγεσία αυτής της χώρας, μαζί με τους παρατρεχάμενους τους τα τελευταία 50 χρόνια, με βασικό τους χαρακτηριστικό την δουλικότητα απέναντι στην μοναδική υπερδύναμη και στη ντόπια διεφθαρμένη διαπλοκή των μπετατζήδων που κρατούν στα χέρια τους την ενημέρωση του ελληνικού λαού και όλα τα εργαλεία προπαγάνδας και αποχαύνωσης του.

    Σε κάποιο άλλο άρθρο μου είχα γράψει για τις τεράστιες δυνατότητες δημοκρατίας, κριτικής, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων που δίνει το διαδίκτυο. Έχω την εντύπωση διαβάζοντας το κείμενο της ομιλίας του συμπατριώτη (εκ μητρός που λέει και Φαήλος), ότι μέσα από το διαδίκτυο θα αναδειχθεί και η αυριανή ηγεσία της πατρίδας μας. Θα την αναδείξουμε όλοι εμείς, από ότι καλύτερο έχει η πατρίδα μας, δεν θα μας την επιβάλουν η διαπλοκή και οι ξένες πρεσβείες.

    Και επειδή ως μηχανικός είμαι πρακτικός άνθρωπος και δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια θέλω να κάνω μια πρόταση:

    Στην επόμενη εκδήλωση της τοπικής ζητήστε να είναι ένας από τους ομιλητές ή ο Φαήλος Κρανιδιώτης, ή ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ή ο Σάββας Καλεντερίδης ή άλλοι άνθρωποι του πατριωτικού χώρου . Στην εκδήλωση π.χ. του Συλλόγου Μικρασιατών τάδε ή Συλλόγου Ποντίων Αργοναύτες – Κομνηνοί τάδε πόλης, φωνάξτε για ομιλητές ανθρώπους του πατριωτικού χώρου.

    Είναι στο χέρι μας να αναδείξουμε εμείς την ηγεσία αυτού του τόπου και όχι ο Μπόμπολας με τον Βηματοδότη.

  27. Misha avatar
    Misha 16/01/2011 23:48:58

    Φαήλο, τις χτεσινες δηλώσεις για την ιδεολογία του μεσαίου χωρου τις εχεις υπόψιν σου νομίζω.

    Ο κόσμος ακολουθεί ηγέτες, μορφές , προσωπικότητες.
    Ο άντρας κάνει τη γενιά κι όχι η γενιά τον άντρα, οι συνειδήσεις, ατομικές και συλλογικές, διαμορφώνονται.

  28. η Dimi avatar
    η Dimi 16/01/2011 23:50:30

    Aγαπητέ Φαήλο, με τη μεταφορική έννοια, η κοινωνία σήμερα είναι σαν ένα εγκαταλειμμένο χωράφι με την ήρα να πνίγει τον καρπό του Σιταριού. Τη «κοινωνική» ήρα εννοούσα και έπρεπε να πω. Μία λέξη κάνει όλη τη διαφορά..

  29. Misha avatar
    Misha 16/01/2011 23:52:39

    Μου λέγανε γέροι που θερίζανε στάρια σε ξερικές πεζουλες πως τυχαινε φορές να φτιάχνουν ψωμιά από αλεύρι που είχε και ήρα, και τους έπιανε τρεμουλο και πέφτανε ομαδικά ανάσκελα και κοιμόντουσαν για ώρες μέχρι να περάσει η επίδραση του ζιζάνιου.

    Και στη ΝΔ πέφτουν πολλοί ανάσκελα παρά τις προσπάθειες τις δικές σου και μερικών, ευάριθμων είναι η αλήθεια, ακόμα.

  30. δείμος avatar
    δείμος 17/01/2011 00:47:08

    Θα 'θελα να 'μουν κάπου κρυμμένος στο κοινό του Αιγίου.
    Όταν η μόνη και σταθερή σου σχέση με το κόμμα είναι το ρουσφέτι, το βόλεμα και η αρπαχτή και ξαφνικά έρχεται κάποιος που για Καλή Χρονιά σου λέει ότι, μετά από 100 χρόνια, ο μας στόχος είναι και πάλι η Κόκκινη Μηλιά, τότε μάλλον θα φτάσεις στα πρόθυρα του ψυχικού τραλαλά.

  31. Kennan avatar
    Kennan 17/01/2011 13:08:37

    Φαήλο, σου απαντά σήμερα ο Αρης με συνέντευξη στα ΝΕΑ:

    Στην αρχη της προσέγγισης του μεσαίου χώρου επιμένει ο νέος τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ Άρης Σπηλιωτόπουλος, χαρακτηρίζοντάς την ως ‘στρατηγικό στόχο’ του κόμματος.
    Μιλώντας στην εφημερίδα “Τα Νέα” απαντά και σε όσους πιστεύουν ότι πρέπει να υπάρξει “ιδεολογική καθαρότητα”, λέγοντας πως “το κόµµα δεν τελεί υπό καθεστώς ιδεολογικής σύγχυσης για να έχει ζητούµενο την καθαρότητα”.
    Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποστασιοποιείται πλήρως από τις κινήσεις της Ντόρας Μπακογιάννη, δηλώνει πως ο ανασχηματισμός της ΝΔ “αποτυπώνει την ανάγκη εγρήγορσης, καθώς κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει πρόωρες πολιτικές εξελίξεις”, ενώ τονίζει ότι απαιτείται ‘σφιχτός συντονισμός’ του νέου πολυπληθούς επιτελείου, για να έχει αποτελέσματα.

  32. ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ 18/01/2011 01:20:03

    Πέρα από την ομιλία σου , που όπως πάντα ήταν καταπληκτική ( και αυτό το γνωρίζεις δεν χρειάζεσαι τα δικά μου εύσημα ) αυτό που κυρίως μου έδωσε κουράγιο είναι οι απαντήσεις σου στις αναστολές κάποιων , στις διαφωνίες γιά τις επιλογές προσώ...πων κλπ .
    Μου έδωσες να καταλάβω πως ανεξαρτήτως προσώπων ένα καλλίτερο αύριο έρχεται .
    Ένα αύριο αρχών που η θα το υπηρετήσουν πιστά τα επιλεγμένα πρόσωπα η θα αντικατασταθούν , γιατί δεν μπορεί , μέσα στους 800.000 κάποιοι θα βρεθούν να γίνουν "άριστοι" και θα ανταποκριθούν .
    Σε ευχαριστώ λοιπόν γιά την ανάσα κουράγιου που μου δίνεις .

  33. sofia or8h avatar
    sofia or8h 18/01/2011 20:43:28

    Τι κοινό έχει ο Φαήλος με τον Κ.Κανάρη?
    Ενα !Μπουρλοτιέριδες
    Καλό ε!!!!!!!!
    Εκεινος έβαζε μπουρλότα στους εχθρούς ,και εσυ αγαπητέ Φαήλο βάζεις μπουρλότα στις κοιμώμενες συνειδήσεις μας ,έχεις εκρηκτικό καθαρό μείγμα και
    επιτυγχάνεται άμεση ανάφλεξη.
    Σε ευχαριστούμε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.