04/12/2009 12:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η αγωνία ενός αυθαίρετου στο δεξιό οικόπεδο



Ανέβηκαν οι τόνοι σήμερα στη Βουλή, όταν ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης κάλεσε τον πρόεδρο της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα να διαψεύσει δημοσίευμα του Τύπου, σύμφωνα με το οποίο ο τελευταίος φέρεται να δήλωσε πως το κόμμα του δεν έχει μετανιώσει για τα επεισόδια του περυσινού Δεκεμβρίου.

«Έχει γίνει λάθος στη διατύπωση… Δεν μπορεί ένα κόμμα να αβαντάρει» τα επεισόδια, δήλωσε ο κ. Καρατζαφέρης και κάλεσε τον κ. Τσίπρα να πάρει θέση.

«Κατανοώ απολύτως την αγωνία του κ. Καρατζαφέρη τις τελευταίες ημέρες να είναι στο φως της δημοσιότητας, ιδίως τώρα που έχουμε νέο διαχειριστή στην πολυκατοικία και πολλοί βουλευτές του λοξοκοιτούν προς το ρετιρέ», δήλωσε ο κ. Τσίπρας.

«Η πολυκατοικία της δεξιάς δεν έχει κόκκινο φωτάκι… Λίγη τσίπα κ. Τσίπρα», απάντησε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ..

«Έχετε πολύ μεγάλο άγχος να προσελκύσετε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω σας, δεν το κάνετε με το σωστό τρόπο», ανταπάντησε ο κ. Τσίπρας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 04/12/2009 12:19:48

    Ο Τσίπρας όσο πάει και βελτιώνεται! Πολύ καλά του την είπε!

  2. σταμ avatar
    σταμ 04/12/2009 12:25:14

    ,,,,η κουτοπονηρη κυρα-κατινα τωρα θα τρεχει και δεν θα φτανει...

  3. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 04/12/2009 12:37:56

    Εγώ βλέπω δύο αγωνίες και δύο αυθαίρετα που επιζητούν "νομιμοποίηση"
    μέσω μιας δύστυχης γυναίκας - σε ρόλο "σημαίας" για τον έναν και
    "αντι-σημαίας " για τον άλλον.

    • chien andalou avatar
      chien andalou @ καθρέφτης 04/12/2009 13:11:29

      Προφανώς η πολιτική σου τοποθέτηση σου υπαγορεύει να κρατήσεις ίσες αποστάσεις μεταξύ αριστεράς και ακροδεξιάς.

      Δεκτό.

      Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις όμως, την ποιοτική διαφορά του ενός από τον άλλο, σε ανθρώπινο επίπεδο αν όχι σε πολιτικό. Καλύτερα να υποστηρίζεις μια δύστυχη γυναίκα παρά να την ειρωνεύεσαι.

      Αν οι αναρχικοί και οι αριστεροί δεν φωνάζανε για την Κούνεβα και την υπόθεση της, ο γλυκανάλατος χυλός του κέντρου, ούτε θα την είχε ακούσει ποτέ από τον καναπε του.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ chien andalou 04/12/2009 13:31:57

        Οπως δεν εχει ακουσει και για την αστυνομικινα που πηγε να καθαρισει η Σεχτα και για την οποια η αριστερα δε δινει μια.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ ψυχραιμια 04/12/2009 13:42:15

          @ψυχραιμια

          +2 για την αστυνομικίνα

          μπορεί να μην συμφωνούμε σε πολλά,

          αλλά μάλλον ... 10 με τόνο

          Για αυτο λεω, ουτε αυτοκινητο δεν θα τους εδινα

          οχι κόμμα (και μαλιστα τον ΣΥΝ, που ειχε Παπαγιαννακη, εχει Κουβελη...)

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 04/12/2009 19:52:01

          Ασχολείστε με το κνιτάκι που έγινε γνωστό από τις καταλήψεις, στο Πολυτεχνείο τραμπούκιζε και τελείωσε και γω δεν ξέρω σε πόσα χρόνια, δούλεψε για λίγο στην εταιρεία του μπαμπά του - επιβλέποντας κατεδαφίσεις, λένε, τί άλλο θα του αναθέτανε; - και, ελέω γεροντοφρικιού wannabe Πολ Ποτ Αλαβάνου έγινε Πρόεδρος Κόμματος; Και που μιλάει με τα τσιτάτα που είχε μάθει από την εποχή που είχε δασκάλα την κυρα Αλέκα τη Σταλινούλα;
          Προσωπικά, θα ντρεπόμουν ακόμα και να του απευθύνω το λόγο.

          Πρόκειται για ένα από τα χειρότερα αντιπροσωπευτικά δείγματα έλληνα αριστερού. Εκπροσωπεί πραγματικά το ίζημα της μεταπολιτευτικής ελληνικής Αριστεράς.

        • chien andalou avatar
          chien andalou @ ψυχραιμια 05/12/2009 10:26:13

          @ψυχραιμια

          Επειδη κατηγορεις την αριστερα ότι δε δινει μια για την αστυνομικίνα.
          Δε συμφωνω με την εμφυλιοπολεμικη λογικη των ακροδεξιων :" οι νεκροι σας και οι νεκροι μας". Αλλά με αναγκαζεις να σου εξηγήσω τα αυτονόητα, δλδ γιατί η Αριστερά δεν κανει πχ διαδηλώσεις για την χτυπημενη από τους τρομοκρατες αστυνομικό.
          Η Σοφία Ψ. αμέσως μετά που χτυπήθηκε από τους τρομοκράτες περιθαλπηκε από το κράτος. Και σωστά έγινε, γιατί έτσι πρεπει να γίνεται από ενα οργανωμένο κράτος. Η κοινωνία πρεπει να φροντιζει τον χτυπημενο και η αστυνομια να βρισκει τους ενοχους. Πραγμα που δεν έγινε στην περιπτωση Κουνεβα, που έχει μπει τρεις φορές στο αρχειο.

          Τελικά μηπως δεν είσαι και τοσο ψυχραιμος?

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 05/12/2009 11:05:13

          Mπορει και να μην ειμαι ψυχραιμος αλλα ειμαι αρκετα μεγαλος για να θυμαμαι τις διαδηλωσεις του ΚΚ Ιταλιας κατα των Ερυθρων Ταξιαρχιων καθε φορα που σκοτωναν ενα Χριστιανοδημοκρατη.Αντιθετα στην Ελλαδα η μονη διαδηλωση αριστερων σχετικα με τη 17Ν ηταν μια συγκεντρωση αντιεξουσιαστων με βασικο συνθημα "σκατα στον ταφο του Μπακογιαννη".
          Βεβαια το ΚΚ Ιταλιας το 1945 επισης παρ οτι ειχε μεγαλο παρτιζανικο στρατο και κρεμασε πολλους φασιστες συμπεριλαμβανομενου του Μουσσολινι παρεδωσε τα οπλα και συμμετειχε κανονικα σε ελευθερες εκλογες που αφου εχασε εμεινε στην αντιπολιτευση.Υπαρχουν διαφορες.

  4. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 04/12/2009 13:27:11

    Όταν ομιλούν 2 αρχηγοί κομμάτων της ελληνικής Βουλής, "φαντάζομαι"
    ότι ομιλούν και τοποθετούνται πολιτικά. Ως προς αυτό, λοιπόν, θεωρώ
    ότι πρόκειται για πολιτική "εκμετάλλευση" και των δύο - μην πω για καθαρή δημαγωγία, προκειμένου να προσπορίσουν κομματικά οφέλη από μια ανθρώπινη τραγωδία.
    Επίσης, πιστεύω ότι ποιοτικά πιο επιτυχημένη δημαγωγία είναι
    το να με κάνουν να συγχέω το πολιτικό με το "ανθρώπινο επίπεδο" - το οποίο είναι, ασφαλώς, άλλης τάξεως ζήτημα - και, όσο δύναμαι, προσπαθώ να αποφεύγω αυτήν την σύγχυση κριτηρίων και πεδίων που θολώνει τον ορίζοντα την κρίσης μου.

  5. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 04/12/2009 13:35:22

    Αν η πολιτικη ηταν αυτοκινητο δεν θα το εδινα σε κανενα τους.

  6. chien andalou avatar
    chien andalou 04/12/2009 13:40:45

    Αρα θεωρείς ότι όποια υπόθεση φέρνει στη βουλή, ο όποιος βουλευτής, το κάνει για ψηφοθηρικούς λόγους. Δηλαδή δεν πρέπει να βγαίνουν υποθέσεις στη βουλή, για να μην υπόκεινται σε πολιτική εκμετάλευση;

    Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σου!

    Τα πράγματα πρέπει να βγαίνουν στο φώς, και να γίνονται αντικείμενα πολιτικής αντιπαράθεσης. Αυτό είναι το νόημα του κοινοβουλευτισμού.

  7. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 04/12/2009 13:53:52

    Απορώ κι εγώ , διότι είναι απλούστατη η λογική μου. Δεν μπορώ να την επεξηγήσω περισσότερο από το το πω λαϊκά : αυτές οι κοντόφθαλμες πολιτικές "ανοησίες" της Αριστεράς που πλασάρονται ως "ευαισθησίες" σε ανθρώπινο επίπεδο, έχουν κάνει τον Καρατζαφέρη "μάγκα" σε πολιτικό επίπεδο και του δίνουν 7% - μια και μπερδεύεις τα πεδία, κακώς βέβαια. Του κουβαλάνε μια χαρά νερό στον μύλο, που έλεγε κι η γιαγιά μου σοφά.

  8. δρόμος avatar
    δρόμος 04/12/2009 14:22:10

    Καλημέρα Καθρέφτη, εργατικό παιδί. Η συνέχεια στη διπλανή ανάρτηση "Ο Συνασπισμός στηρίζει..."

  9. δρόμος avatar
    δρόμος 04/12/2009 14:23:30

    Συγνώμη, ο ΣΥΡΙΖΑ

  10. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 04/12/2009 14:43:24

    @δρόμος,
    Καλημέρα και σε εσένα. Βλέπεις ότι, αντί να εργάζομαι, διαβάζω το antinews! Αυτά είναι...
    Το είδα και αυτό που λες, αλλά δεν έχω κάτι καινούργιο να προσθέσω για το ζήτημα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ καθρέφτης 04/12/2009 15:32:37

      Γιαυτό μου αρέσεις, για τη σεμνότητα ετούτη. Εγώ βλέπω ότι και εργάστηκες όλο το πρωί, και πήρες μέρος στη συζήτηση μετά - αν δεν το έχεις ακόμη καταλάβει, αυτού του είδους τη "δουλειά" εννοούσα

  11. syn avatar
    syn 04/12/2009 16:28:16

    κακώς του απάντησε έτσι ο Τσίπρας, έπρεπε να τον στείλει πίσω στην τρύπα του τον αρουραίο...κάνει 'χιουμουράκι " με τις καθαρίστριες κάνει πλακίτσα με τα ταγκό, σήμερα ξεπέρασε κάθε όριο ο γελωτοποιός της Βουλής...

  12. thouthou avatar
    thouthou 04/12/2009 19:08:10

    Ωραία βρήκαν πάλι ένα τσιτάτο για να αποφεύγουν τα πάντα οι "δημοκράτες" κάθε λογής...
    Στην αρχή ήταν "φασίστας ακροδεξιός", δεν έπιασε...
    Μετά, απλά "έψαχνε τρόπο να ξαναμπεί στην ΝΔ", δεν έπιασε...
    Σήμερα, "είναι αγχωμένος και αντιδρά για να μην χάσει από τον Σαμαρά"... Αυτό θα το ακούσουμε χιλιάδες φορές, ως απάντηση σε κάθε ερώτηση, σε κάθε επίθεση, σε κάθε θέμα... Οτιδήποτε για να μην απαντηθούν τα "ακροδεξιά ερωτήματα"...
    Μέχρι βέβαια να φτάσει ο κόμπος στο χτενι, και να "ανακαλύψουν όλοι από το πουθενά" την πρώην "ακροδεξιά" ρητορική, με την ίδια δικαιολογία πάντα...: "μα δεν είναι το ίδιο, εμείς είμαστε καλύτεροι άνθρωποι"....
    Πολιτική μιζέρια....

  13. syn avatar
    syn 04/12/2009 19:41:43

    Ο Βορίδης θα είναι ακιρό ακόμα ΛΑΟΣ..?

  14. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 04/12/2009 20:02:28

    Σε λίγο καιρό τον βλέπω τον Καρατζαφέρη θυρωρό στη πολυκατοικία, να ανοίγει την βαριά εξώπόρτα, με βαθειά υπόκλιση, καθώς θα εισέρχεται ο ένοικος του ρετιρέ.

  15. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 04/12/2009 21:01:33

    @ δρόμος,
    Ναι, άλλο κατάλαβα, είναι φανερό. Τέλος πάντων, διαβάζω πολλά εδώ και γράφω κανένα μικρό σχόλιο, αν έχω κάτι να πω, αλλά γιατί να το παρακάνω
    αν δεν έχω να πω ή κάτι νέο να κομίσω; συμφωνώ με εκείνον - και δεν θυμάμαι τώρα ποιος ήταν - που είχε πει: "μάθετε να ακούτε και σύντομα θα διαπιστώσετε πως η σιωπή μπορεί να παράγει τα ίδια αποτελέσματα με την επιστήμη".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.