#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2012 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ήττα όσων ήθελαν να κάνουν πολιτική πάνω στο πτώμα της Ελλάδας



Έχουμε και λέμε: Όπως ανακοίνωσε χθες ο Αντώνης Σαμαράς, μέσα στις επόμενες 11 ημέρες μέχρι το τέλος του έτους θα δοθούν κονδύλια 1 δις ευρώ για αποπληρωμή οφειλών του Δημοσίου.

Όπως είπε, θα δοθούν 255 εκατ. σε διάφορους δήμους της χώρας προκειμένου αυτοί να πληρώσουν τους εργαζόμενούς τους και να καλύψουν άλλες ανάγκες ή χρέη προς προμηθευτές.

Επίσης, θα δοθούν περί τα 45 εκατ. ευρώ για να πάρουν το εφάπαξ τους 1.200 συνταξιούχοι στο Ταμείο Πρόνοιας των Δημοσίων Υπαλλήλων.

Μέχρι το τέλος του έτους θα δοθούν άλλα 700 εκατ. ευρώ για την επιστροφή ΦΠΑ, τη χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ που θα πληρώσει φαρμακοποιούς, γιατρούς κ.λπ. Θα δοθούν επίσης χρήματα για τον εξοπλισμό της Αστυνομίας ενώ ανακοινώθηκε ότι οι συνταξιούχοι θα παίρνουν το 50% του βασικού τους μισθού μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης της σύνταξής τους.

Θα πρέπει να προσθέσουμε φυσικά και το 1,2 δις ευρώ που μπήκε από προχθές στις τσέπες των αγροτών, έστω κι αν αυτά δεν είναι από τη δόση αλλά είναι κοινοτικές ενισχύσεις.

Ποιος όμως μας λέει ότι θα ήταν σίγουρα λεφτά αν σήμερα ήμασταν χρεοκοπημένοι κι εκτός ΕΕ;

Τα χρήματα αυτά, κι άλλα ακόμη θα πέσουν στην αγορά. Δε θα πάνε σε λογαριασμούς στο εξωτερικό. Θα πληρωθούν εργαζόμενοι, μεροκαματιάρηδες, επαγγελματίες. Θα πάρουν πίσω το ΦΠΑ τους, θα πάρουν το εφάπαξ τους 1.200 άνθρωποι που περιμένουν χρόνια, θα δουν το χρώμα του χρήματος εργαζόμενοι σε δήμους που έχουν χρεοκοπήσει ουσιαστικά.

Κι όλοι αυτοί θα πάνε στις γιορτές να αγοράσουν από τα μαγαζιά ενώ θα κάνουν και την αποταμίευσή τους για τις δύσκολες μέρες, για να πληρώσουν τους πολλούς (και άδικους) φόρους, τα χαράτσια κ.λπ.

Άλλωστε, έτσι είναι το χρήμα: Κύκλους κάνει και ποτέ δε μένει στα χέρια ενός.

Η ερώτηση που πρέπει να γίνει είναι αναπόφευκτη: Αν δεν παίρναμε όλες αυτές τις θυσίες, αν εδώ και τρία χρόνια η Ελλάδα δεν άντεχε τις κακουχίες και αν τα λάθη των πολιτικών της την οδηγούσαν στη χρεοκοπία, ποιοι από τους παραπάνω θα έβλεπαν σήμερα τόσα χρήματα; Πιθανότατα κανείς.

Θα πει κάποιος: Μα είναι δανεικά λεφτά που μας τα έδωσαν με αιματηρά Μνημόνια. Έτσι ακριβώς είναι, θα συμφωνήσουμε. Ωστόσο υπάρχει μια διαφορά. Σήμερα θα ζούσαμε μια αθλιότητα. αλλά με τα δανεικά μπορεί να δώσουμε την ευκαιρία στην Ελλάδα να βρει το δρόμο της.

Στο κάτω – κάτω αν έχει κανείς εφεύρει τη μηχανή που κόβει χρήμα, ας μας το πει. Αν δε ο Τσίπρας ανακαλύψει εκεί στον Αμαζόνιο  που βρίσκεται το ευρωδέντρο που φυτρώνουν 500άρικα, ας μας το πει να πάμε να το τρυγήσουμε.

Δεν υπάρχει, όμως, τέτοιο δέντρο, αλλά ούτε και ο Σαμαράς τρελάθηκε και μοιράζει λεφτά. Κάθε ρεαλιστής σ’ αυτή τη γη καταλαβαίνει ότι μια χώρα δε μπορεί να πάει μπροστά αν δεν κάνει και θυσίες. Μόνο μ’ αυτές μπορεί να υπάρξει και χρήμα για να πληρωθούν όλοι. Η εποχή των παχιών αγελάδων, του «λεφτά υπάρχουν», των κορόιδων κουτόφραγκων που θα μας χρηματοδοτούν, πάει τέλειωσε. Αν το καταλάβουμε αυτό όλοι, τότε η χώρα θα πάει μπροστά. Με αδικίες, σίγουρα αφού τίποτε δεν είναι ιδανικό. Όμως, θα έχει την ελπίδα, την ευκαιρία να κάνει βήματα προόδου.

Τ’ αφεντικό, λοιπόν, δεν τρελάθηκε και μοιράζει χρήμα. Αυτά τα λεφτά θα δώσουν μια μικρή ανάσα στην αγορά, θα ανοίξουν ένα παράθυρο στον ήλιο. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Αν κάποιοι που δεν ήθελαν να έρθει η δόση για να κάνουν πολιτική πάνω στο πτώμα της Ελλάδας, στεναχωρήθηκαν που θα πέσει χρήμα στην αγορά, δεν πειράζει. Συνηθισμένοι στις ήττες είναι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Andreas Geo avatar
    Andreas Geo 21/12/2012 11:02:30

    Το ζητούμενο δεν είναι ο Τσίπρας να ανακαλύψει στον Αμαζόνιο το ευρωδέντρο που κάνει 500άρικα, αλλά το δέντρο που κάνει μυαλά!...Αυτό θα οφελούσε όλους μας…

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Andreas Geo 21/12/2012 18:00:33

      Αυτό το δέντρο φυτρώνει χιλιετίες τώρα στον τόπο που λέγεται Ελλάδα. Και όποιος τον μισεί τούτον τον τόπο όπως οι εθνομηδενιστές του Σύριζα και της Δημάρ δεν έχει μυαλό...

  2. καπα κλοκ avatar
    καπα κλοκ 21/12/2012 11:58:15

    Μεγαλος ηγετης αν τον βοηθησουμε λιγο ηΕλλαδα θα αφησει εποχη. Μοιαζει ανεφικτο αλλα ειναι δυνατο να γινει. Οι καθηγητες να δουλεψουν λιγο παραπανω, οι γιατροι να κοψουν το φακελακι και τις μιζες απο τα φαρμακα, οι συντεχνιες να ξεχασουν τα προνομια, οι κυβερνητικοι μανδαρινοι να επεξεργαστουν αναπτυξιακα προγραμματα, εν τελει να δουλεψουμε ολοι σκληρα ετσι ωστε να αυξηθει το ΑΕΠ. Ειναι ο μονος τροπος, με αρπαχτες και εξυπναδες δεν γινετε δουλεια.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ καπα κλοκ 21/12/2012 17:48:00

      Καθόλου ανέφικτο. Η κρίση είναι η πραγματική μας ευκαιρία για μεγαλωσύνη (να διορθώσει τα όποια λάθη και να αναδείξει τις πραγματικές μας αρετές). Για να το διανθίσω με παραδείγματα: εξαιρετική η εκπομπή της ΕΤ3 "Αληθινά σενάρια", κάθε Πέμπτη βράδυ στις 23.00' και κάποια πρωινά στις 07.30' - η αληθινή Ελλάδα ...

      • BLACKQUEEN IN STORM avatar
        BLACKQUEEN IN STORM @ δρόμος 21/12/2012 18:05:15

        Η κρίση είναι η ευκαιρία ''ΣΑΣ''. Η κρίση είναι η αφορμή της υποδούλωσής ''ΜΑΣ''......

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ δρόμος 21/12/2012 18:35:08

        Η κρίση μοιάζει η ....ευκαιρία ΣΑΣ. Η κρίση είναι η αφορμή, για την υποδούλωσή ΜΑΣ.

  3. BLACKQUEEN IN STORM avatar
    BLACKQUEEN IN STORM 21/12/2012 12:12:29

    '' Κάθε ρεαλιστής σ’ αυτή τη γη καταλαβαίνει ότι μια χώρα δε μπορεί να πάει μπροστά αν δεν κάνει και θυσίες. Μόνο μ’ αυτές μπορεί να υπάρξει και χρήμα για να πληρωθούν όλοι.''
    Εγώ συμφωνώ με τις...θυσίες. Πολλές φορές, επιβάλλονται.
    Είναι χρήσιμες όμως, όταν πεισθούν ΟΛΟΙ και συμμετέχουν ολόψυχα στις θυσίες, ΟΛΟΙ.
    ΚΑΙ ΟΙ 300 ΕΥΗΜΕΡΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ-ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
    Όσο είναι επιβεβλημένες και μονομερείς οι.....θυσίες, δουλειά ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    Η Θυσία εξ΄άλλου, δεν προϋποθέτει ψυχική προσφορά και συμμετοχή;
    Διαφορετικά μιλάμε για άδικη, μονομερή επιβολή. Δυστυχώς......

    • nikias avatar
      nikias @ BLACKQUEEN IN STORM 22/12/2012 02:39:51

      Εγώ συμφωνώ με τις…θυσίες. Πολλές φορές, επιβάλλονται.
      Είναι χρήσιμες όμως, όταν πεισθούν ΟΛΟΙ και συμμετέχουν ολόψυχα στις θυσίες, ΟΛΟΙ.
      ΚΑΙ ΟΙ 300 ΕΥΗΜΕΡΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ-ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

      Oρθότατα ! Εύγε βασίλισσα !

    • nikias avatar
      nikias @ BLACKQUEEN IN STORM 22/12/2012 02:43:38

      Είναι χρήσιμες όμως, όταν πεισθούν ΟΛΟΙ και συμμετέχουν ολόψυχα στις θυσίες, ΟΛΟΙ.
      ΚΑΙ ΟΙ 300 ΕΥΗΜΕΡΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ-ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

      Ορθότατα, βασίλισσα !

    • nikias avatar
      nikias @ BLACKQUEEN IN STORM 22/12/2012 02:43:38

      Είναι χρήσιμες όμως, όταν πεισθούν ΟΛΟΙ και συμμετέχουν ολόψυχα στις θυσίες, ΟΛΟΙ.
      ΚΑΙ ΟΙ 300 ΕΥΗΜΕΡΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ-ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

      Ορθότατα, βασίλισσα !

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ nikias 22/12/2012 12:09:05

        Zητώ συγνώμη για τη διπλή ανάρτηση κάποιων σχολίων μου. Αυτό δε συμβαίνει εκ προθέσεως, αλλά γιατί για κάποιο λόγο δεν εμφανίζονται και αναγκαστικά τα ξαναστέλνω.

  4. vag avatar
    vag 21/12/2012 12:15:57

    Πριν από αυτές τις εξαγγελίες έκανε κι άλλες πολύ μεγαλύτερες, τι απέγιναν? Το να εξαγγείλει ότι θα ρίξουμε ψίχουλα στην αγορά από ένα νέο τεράστιο δάνειο - δε μας δόθηκαν τζάμπα - κι ενώ αφαιρεί άλλα 13,2 δις + 4,6 δις 'απροσδιόριστα" μέχρι στιγμής και βλέπουμε, είναι συνολικά (αθροιστικά) μια τεράστια ζημιά - αφαίμαξη 10-15 δις για την οικονομία και όχι ένεση όπως θέλει να παρουσιάζει. Παρεμπιπτόντως η εξαγγελία "αυτά θα είναι τα τελευταία μέτρα" μόλις σήμερα άλλαξε με την προσθήκη της φράσης "αν επιτύχουμε στα συμφωνηθέντα"...Για να θυμίσω, συμφωνήσαμε σε πρωτογενές πλεόνασμα +5% για καμια δεκαριά χρόνια και βάλε. Χαίρω πολύ, κι εγώ λεω ότι με πρωτογενές 270% του ΑΕΠ θα ξεπληρώσουμε το χρέος σε ένα χρόνο. Λίγη υπευθυνότητα δε βλάπτει, αφού βλέπετε που πάει το καράβι...

  5. Σπορέας avatar
    Σπορέας 21/12/2012 13:04:43

    "Θα πει κάποιος: Μα είναι δανεικά λεφτά που μας τα έδωσαν με αιματηρά Μνημόνια. Έτσι ακριβώς είναι, θα συμφωνήσουμε. Ωστόσο υπάρχει μια διαφορά. Σήμερα θα ζούσαμε μια αθλιότητα. αλλά με τα δανεικά μπορεί να δώσουμε την ευκαιρία στην Ελλάδα να βρει το δρόμο της."

    Η επιτομή όλης της "πολιτικής" της μεταπολίτευσης.
    Κατά τα άλλα ζητάμε τη "νέα μεταπολίτευση", αρκεί να μην πεθάνει η παλιά.

    • αξων avatar
      αξων @ Σπορέας 21/12/2012 18:58:09

      Αρκεί την αθλιότητα που αποφεύγουμε εμείς με τα δανεικά που με περισσή ικανοποίηση μας εξασφάλισαν 153 δίς ο ΓΑΠ και 53 δις ο Σαμαράς, να μην την έχουμε φορτώσει στα παιδιά μας και μας καταριούνται ακόμα και στον τάφο μας απο την ξενητιά, όπου θα ζουν όπως οι Αλβανοί σ' εμάς...

  6. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/12/2012 13:12:42

    '' Κάθε ρεαλιστής σ’ αυτή τη γη καταλαβαίνει ότι μια χώρα δε μπορεί να πάει μπροστά αν δεν κάνει και θυσίες. Μόνο μ’ αυτές μπορεί να υπάρξει και χρήμα για να πληρωθούν όλοι.''
    Εγώ συμφωνώ με τις...θυσίες. Πολλές φορές, επιβάλλονται.
    Είναι χρήσιμες όμως, όταν πεισθούν ΟΛΟΙ και συμμετέχουν ολόψυχα στις θυσίες, ΟΛΟΙ. ΚΑΙ ΟΙ 300 ΕΥΗΜΕΡΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ, ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ-ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
    Όσο είναι επιβεβλημένες και μονομερείς οι.....θυσίες, δουλειά ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    Η Θυσία εξ΄άλλου, δεν προϋποθέτει ψυχική προσφορά και συμμετοχή;
    Διαφορετικά μιλάμε για άδικη, μονομερή επιβολή. Δυστυχώς......

  7. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 21/12/2012 13:38:56

    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ
    ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ

  8. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/12/2012 15:05:44

    :-) Να το θέσω αλλιώς..... Η θυσία της Ιφιγένειας από τον Αγαμέμνονα, δεν είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τη θυσία των 300 στις Θερμοπύλες ; Η θυσία του Ισαάκ από τον Αβραάμ, δεν είναι κάτι πολύ διαφορετικό από τη θυσία του Ιησού; Στις δύο (α) περιπτώσεις, απουσίαζε η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ του θυσιαζόμενου...... Άρα;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 21/12/2012 15:14:59

      Σημειωτέον δε, οτι και στις 2 (α) περιπτώσεις, ΘΕΪΚΗ επέμβαση έσωσε τα προς σφαγήν αθώα θύματα. Ο δικός μας ΘΕΟΣ, απεργεί;;; :-)

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ BLACKQUEEN 21/12/2012 17:08:21

        Καταλήξτε επιτέλους.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ BLACKQUEEN 21/12/2012 17:52:12

        εμείς ανήκουμε στις 2(β) ...

        • BLACKQUEEN IN STORM avatar
          BLACKQUEEN IN STORM @ δρόμος 21/12/2012 18:00:21

          ...Δικαίωμά σας. ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ????

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ δρόμος 21/12/2012 18:36:22

          ΕΣΕΙΣ, δικαίωμά σας να.....προσφέρεστε. ΕΜΕΙΣ όμως; Δικαίωμά μας να μην.

  9. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 21/12/2012 15:56:36

    Κι οπως πως λεει και το κειμενο > ''....για να πληρωσουν τους πολλους και αδικους φορους, τα χαρατσια κτλ...''

    Σιγουρα ενα μεγαλο ποσοστο των μεσαιων και μικρο-μεσαιων εισοδηματικα Ελληνων, σεβομαστε τη προσπαθεια του Α. Σαμαρα, βλεπουμε οτι εχει πετυχει αρκετα και καταλαβαινουμε τις δυσκολιες που υπαρχουν.

    Αλλα πρεπει να γινει κατανοητο οτι ο πολυς κοσμος αντεχει οριακα μια (1) ακομη χρονια, με τετοιου ειδους περικοπες και ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ βαρη στα μεσαια εισοδηματα, στην ακινητη περιουσια, στις μεσαιες Ελληνικες επιχειρησεις, παραλληλα με τη μεγαλη αυξηση του κοστους ζωης σε ρευμα, καυσιμα, τροφιμα και αλλα βασικα αγαθα.

    Μετα ΤΕΛΟΣ. Αλλη υπομονη/αντοχη δεν υπαρχει. Αρα, οπως εχουν πεσει >>>
    --οι μεσαιου επιπεδου μισθοι
    --οι μεσαιες και κατω συνταξεις
    --τα εισοδηματα
    --τα ενοικια
    --η αξια της ακινητης περιουσιας του Ελληνα
    --οι τζιροι των Ελληνικων μαγαζιων
    --οι αποταμιευσεις του μεσου Ελληνα
    --η αγοραστικη δυναμη του μεσου Ελληνα
    --το επιπεδο ζωης του μεσου Ελληνα
    >>>ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΛΛΗΝΑ, τουλαχιστον οσον αφορα τα φορολογικα βαρη, τις περικοπες, και τους λογαριασμους κοινης ωφελειας.

    Προσπαθω να το θεσω οσο πιο ρεαλιστικα γινεται, χωρις μελο-δραματισμους και με καθε καλη προθεση! Αλλα ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ... οι 3.000 αυτοκτονιες απο το 2009 ως τωρα, θα γινουν πανω απο 10.000 ως το 2014. Συν αλλα πρωτογνωρα εκτροπα, και θα ειναι κριμα.

    Λυσεις υπαρχουν, αρκει να ειπωθουν αμεσα απλες-καθαρες-μετρησιμες-στοχευμενες-συγκεκριμενες κουβεντες προς το ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ, με αποφασιστικοτητα-συνεπεια εργων και λογων.

    Και με τη προυποθεση οτι ο στοχος ειναι να βελτιωθει εστω ελαχιστα το επιπεδο ζωης του μεσου Ελληνα, της Ελληνικης ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ, να προστατευτει η περιουσια της, να μην μειωθει κι αλλο η αγοραστικη της δυναμη, ωστε να προστατευθει η συνοχη της Ελληνικης κοινωνιας.

  10. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 21/12/2012 16:34:24

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ 15ΜΕΛΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    ΧΡΟΝΙΑ Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
    ....ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.......

  11. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 21/12/2012 19:45:04

    τώρα αρχίζει η ανάκαμψη;
    με τα δανεικά λεφτά που θα μοιραστούν στους δανειοδότες του δημοσίου παράγεται πρωτογενές πλεόνασμα που είναι το ζητούμενο;
    Θου Κύριε ...

  12. δημης avatar
    δημης 21/12/2012 19:48:53

    "Στο κάτω – κάτω αν έχει κανείς εφεύρει τη μηχανή που κόβει χρήμα, ας μας το πει."
    Μηχανει που να δικάζει ..να δημεύει ΕΧΕΙ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ;;;;;;;;;;;
    ΝΑ ΤΗΝ...ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΑΝ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ....

  13. Κώστας avatar
    Κώστας 21/12/2012 20:01:15

    Σήμερα: συμμετοχή ασφαλισμένου 35 ευρώ σε φάρμακα αξίας 45 ευρώ και εσείς ασχολείστε με τον Τσίπρα.Σε τέτοιο κράτος απατεώνα εγώ και εκατομμύρια άλλοι συμπολίτες μας όχι πλάτη δεν βάζουμε αλλά θα το σαμποτάρουμε με όλες τις δυνάμεις μας!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Κώστας 22/12/2012 02:32:03

      Εισαι ψευτης. Γνωστος μου, που εχει καρδιακα προβληματα, χτες πληρωσε 25% συμμετοχη στα φαρμακα του. Μακαρι να ηταν βεβαια 10%-15% η συμμετοχη, αλλα μην λες ψεματα. Τα φαρμακα ειναι μεγα θεμα, που δεν μπορει να συζητηθει σε λιγες γραμμες.

      //Ουτως ή αλλως οι εθνο-μηδενιστες-τσιρακια των Σκοπιανων αυτο κανετε μια ζωη, σαμποταζ στην Ελλαδα, αλλα αφου δεν σας αρεσει εδω γιατι δεν εχετε τα κοτσια να πατε να ζησετε αλλου?? Στα αγαπημενα σας Σκοπια πχ , για να εχετε ρευμα εκ περιτροπης, ή στη Μαμα Τουρκια για να δουλευετε με 5 ευρω τη μερα, και να δοξαζετε τον Αλλαχ και το Κεμαλ.
      Ουρτ απο δω, ντιντιδες των ΒΠ, που το παιζετε και εργατοπατερες...

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Μικρασιάτης 22/12/2012 12:46:18

        Εσύ είσαι ψεύτης και να προσέχεις πως μιλάς!Το φάρμακο ΔΕΝ ήταν γενόσημο γιατί ο γιατρός είχε συστήσει το συγκεκριμένο λόγω του ότι δεν εμπιστευόταν το αντίγραφο καθώς δεν το ήξερε.Εσύ θα ρίσκαρες την υγεία σου με το να γίνεις πειραματόζωο;Άντε με τον καθένα εδώ μέσα με τις εξυπνάδες του!Ντιντίς φυσικά είσαι εσύ και όποτε θέλεις σε περνάω και δύο χέρια,όσο για το εθνομηδενιστές καραγκιόζη δες επί ποιων(ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) κυβερνήσεων 160 χώρες στον κόσμο αναγνώρισαν τα Σκόπια ως Μακεδονία.Άντε τώρα πα να παίξεις αλλού που σε παίρνει,ανόητε!

  14. BLACKQUEEN IN STORM avatar
    BLACKQUEEN IN STORM 21/12/2012 23:02:07

    ...Α !! Μην τα θέλετε όλα έτοιμα. Σκεφτείτε ανεπηρέαστα και δώστε την απάντηση που σας εκφράζει.... :-)

  15. dim avatar
    dim 22/12/2012 23:15:41

    Η ιστορία τα έφερε έτσι ώστε στις 17 Ιούνη, με πλήρη πλέον επίγνωση του διακυβεύματος, να αναμετρηθούν οι γνήσιοι εκφραστές της αριστεράς, στα όρια της ακροαριστεράς, ΚΑΙ στους δύο άξονες που συνιστούν την σύγχρονη πολιτική ανάλυση, με τους γνήσιους εκφραστές της κεντροδεξιάς ΚΑΙ στους δύο άξονες...

    Τονίζω το ΚΑΙ στους δύο άξονες, γιατί μόνο ο Σύριζα και η ΝΔ είναι οι γνήσιοι εκφραστές της Αριστεράς και της Κεντροδεξιάς, με το Σύριζα δυστυχώς να πατάει με το ένα πόδι γεμάτα και στο χώρο της ΑκροΑριστεράς επίσης ΚΑΙ στους δύο άξονες...(η ΧΑ είναι ακροδεξιά στα κοινωνικοεθνικά, αλλά αριστερά στα οικονομικά, το ΚΚΕ είναι ακροδεξιά στα κοινωνικοεθνικά, αλλά ακροαριστερά στα οικονομικά κλπ κλπ)

    Την 17 Ιούνη αναμετρήθηκαν οι εκφραστές της αριστεράς στα οικονομικά θέματα, υπέρμαχοι του άκρατου κρατισμού, με το Αριστερό Ρεύμα και καμιά δεκαριά συνιστώσες να είναι άκρως κομμουνιστικές, και οι εκφραστές του κεντροδεξιού τμήματος του οικονομικού άξονα, του κοινωνικού φιλελευθερισμού…

    Πέρα όμως από τον οικονομικό άξονα υπάρχει και ο κοινωνικοεθνικός άξονας… Σε αυτό τον άξονα ο Σύριζα είναι ο εκφραστής της αριστεράς στα κοινωνικο-εθνικά θέματα, αυτών δηλαδή που στο ερώτημα ποιος έχει προτεραιότητα το άτομο ή το σύνολο, απαντούν με απόλυτο τρόπο το άτομο... Αυτοί που πιστεύουν ότι τα ατομικά δικαιώματα, η ατομική ελευθερία και το ατομικό συμφέρον είναι πέρα και πάνω από το εθνικό συμφέρον, από τα δικαιώματα του συνόλου, τη προάσπιση της ιστορίας και των παραδόσεων του Έθνους… Και η ΝΔ είναι ο εκφραστής της πατριωτικής κεντροδεξιάς, αυτών που δε διστάζουν να θυσιάσουν το προσωπικό τους όφελος για χάρη της σωτηρίας της πατρίδας…

    Ο λαός λοιπόν μίλησε… η διαφορά ήταν ξεκάθαρη, ακόμα κι αν υπήρξαν τα κόμματα στα δεξιά της ΝΔ που έκοψαν συνειδητά ένα 15%, εις το όνομα μιας άκρως λανθασμένης μαξιμαλιστικής επιδίωξης, που μπορεί να βαπτίζεται ότι γίνεται «εις το όνομα του έθνους κλπ» στην ουσία όμως αν ποτέ εφαρμοζόταν θα ήταν τελικά εις βάρος του έθνους, αφού πάντα κάθε ακραίο, μαξιμαλιστικό και ολοκληρωτικό, καταλήγει σε διεθνή απομόνωση και εθνικές καταστροφές, και η ιστορία το έχει αποδείξει περίτρανα αυτό…

    Μίλησε λοιπόν ο λαός, επέλεξε με προσωπικές θυσίες να κρατήσει την Ελλάδα όρθια, να μη πέσει στο γκρεμό… ξέροντας πως μόνο αν μείνει όρθια η πατρίδα έχει κι αυτός πιθανότητες να δει τις θυσίες του να πιάνουν τόπο…. Οι αριστεροί της οικονομίας που πάντα οραματίζονταν δραχμές, διεθνή απομόνωση και κρατισμό, οι αριστεροί του κοινωνικόεθνικού άξονα που πάντα βάζουν το άτομο πάνω από τη πατρίδα, και φυσικά τα λαμόγια και οι μπαταχτσήδες που θέλανε να αγοράσουν τη χώρα τσάμπα μετά, έχασαν…τέλος….

    Και επειδή πολλά ειπώθηκαν για την επικοινωνιακή στρατηγική της ΝΔ προεκλογικά, και οφείλω να ομολογήσω ότι σε πολλά είχαν δίκιο, ας αναγνωρίσουμε όμως ως απόλυτα επιτυχημένα και ουσιαστικά τα δύο κεντρικά συνθήματα της περιόδου εκείνης: «Δώστε μας τη δύναμη ενός Έθνους, για να κερδίσουμε όλοι μαζί τη μάχη της πατρίδας», και «Η Ελλάδα μπορεί, η Ελλάδα θα τα καταφέρει»… Έλεγε επίσης ο Σαμαράς στο κεντρικό σπότ: «Σκεφτείτε. Στις 7 Μαϊου σε ποια Ελλάδα θέλετε να ξυπνήσουμε?» Φαντάστείτε τώρα τι θα είχε συμβεί αν είχαμε ξυπνήσει εκείνο το πρωί με κυβέρνηση Σύριζα… Φέρτε στο μυαλό σας τώρα όλα αυτά που αντιπροσωπεύει ο Σύριζα «δραχμή, κρατισμός, Σκόπια = Μακεδονία, κουκουλοφόροι = κοινωνικοί χώροι, θα το ρισκάρουμε με τη Τουρκία κλπ κλπ κλ»… νομίζω τα σχόλια είναι περιττά…

  16. Γιάννης avatar
    Γιάννης 24/12/2012 01:43:49

    Δυστυχώς διαφωνώ με το άρθρο σας. Το 1 δις από τα 53 είναι λιγότερο από 2%. Διατείνεστε πως τα χρήματα θα πέσουν στην αγορά αλλά ή αλήθεια είναι πως μόνο ένα μέρος θα καταλήξει στην αγορά.
    Αλλά φθάνει 1 δις να αναζωογωνίσει την αγορά της Ελλάδας ; Μάλλον όχι ! Είναι μια ανακούφιση ; ΟΧΙ γιατί για να δωθεί 1 δις στην αγορά από το δάνειο αποσύρθηκαν δεκάδες δις μέσω φόρων , χαρατσιών , αυξήσεων τιμολογίων για να πάρουμε αυτό το δάνειο!
    Το κύριο επιχείρημά σας είναι ότι δεν γίνεται αλλιώς ! (το ίδιο είχαν και ο ΓΑΠ και ο κ. Παπακωνσταντίνου κλπ. Δυστυχώς όσο περνάνε οι μέρες τους μοιάζετε και περισσότερο.) Είναι σωστό ; Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι είστε υποχρεωμένος να πείτε ότι δεν γίνεται αλλιώς . Αν γινόταν αλλιώς τότε προφανώς θα έπρεπε να κινηθείτε διαφορετικά.
    Είναι τα πράγματα «άσπρο-μαύρο» ; προφανώς όχι ! Ο δρόμος που ακολουθούμε δεν βγαίνει και μας οδηγεί στην καταστροφή! Υπάρχουν άλλοι δρόμοι ; Υπάρχουν μόνο που δεν εμφανίζονται , δεν συζητούνται , δεν εξετάζονται; Ποιος τα λέει αυτά ; Ο Τσίπρας , ο Καμένος η Παπαρήγα;
    Όχι τα έλεγε ο κ. Σαμαράς μέχρι πριν ακριβώς 13 μήνες μέχρι να κάνει στροφή 180 μοιρών ! (Το αστείο είναι ότι τα ίδια έλεγε και ο ΓΑΠ , Παπακωνσταντίνου πριν κυβερνήσουν)
    Δεν είναι σταβός ο γυαλός αλλά στραβά αρμενίζουμε !
    Η αγωνιώδης προσπάθεια που κάνετε να σταβώσετε τον γυαλό αγγίζει τα ορια φαιάς προπαγάνδας (τύπου Πρετεντέρη) και δεν σας αξίζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.