#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/07/2012 09:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η άτυπη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας



Τώρα που ο αρχικός κουρνιαχτός για το θέμα του αποκλεισμού της Βούλας Παπαχρήστου κάπως κατακάθισε, και ακούστηκαν σχεδόν όλες οι απόψεις, θέλω και εγώ να εκφράσω τους δικούς μου προβληματισμούς.

Κατ αρχήν, και για να μη τρελαθούμε, η εν λόγω αθλήτρια, που κάποιοι κοντεύουν να την ανακηρύξουν σε «πρέσβειρα του Ελληνισμού», ή που την θέλουν βουλευτίνα κλπ είναι ένα ακόμη κλασικό παράδειγμα μιας χαζοχαρούμενης γενιάς. Έτσι απλά.

Μιας γενιάς, που μεγαλώνοντας μέσα στο άναρχο τσίρκο που λέγεται Ελλάδα, αγνοεί μερικά βασικά πράγματα, και εκμεταλλεύεται την ανομία, την ατιμωρησία, την ασυδοσία, την ελευθερία του λόγου, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, για να πλασάρει εξυπνάδες, ανοησίες, και φτηνό χιούμορ, νομίζοντας πως έτσι…ζει.

Αφήστε, που διαβάζοντας τις αναρτήσεις της συγκεκριμένης, αυτό που κατάλαβα είναι ότι μάλλον τσιμπημένη με τον .... Κασιδιάρη είναι παρά οτιδήποτε άλλο. Στο φινάλε όμως πλήρωσε, αυτόν τον νεανικό της παρορμητισμό, και τώρα τρέχει και δεν φτάνει για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Δεν είναι ούτε η πρώτη που την πατάει από μια σαχλαμάρα, ούτε η τελευταία.

Στην Ελλάδα, μπορεί εδώ και δεκαετίες να μην πέφτουν σφαλιάρες, αλλά μια στις χίλιες αν πέσει κάποια, τότε … τσούζει.

Από κει και πέρα όμως υπεισέρχονται και άλλες παράμετροι, ασήμαντες αλλά και σοβαρές, που καθιστούν το όλο ζήτημα άξιο διερεύνησης και σχολιασμού.

Κατ αρχήν, ή έχουμε ελευθερία λόγου, ή όχι.

Από πού και ως που, απαγορεύονται τα έστω και κακόγουστα αστεία στο διαδίκτυο; Κάποιοι μάλιστα (προοδευτικοί) μίλησαν και για ποινικές της ευθύνες!!!!!

Κατά δεύτερο λόγο, γιατί να απαγορεύεται σε έναν ενήλικα να εκφράζεται υπέρ των απόψεων οποιουδήποτε πολιτικού κόμματος, και μάλιστα κοινοβουλευτικού;

Δηλαδή η δημοκρατία μας είναι ένα λαστιχένιο παρτάλι, που ο καθένας το τραβάει από δω κι από κει, κατά το δοκούν; Ισχύει μόνο όταν μας συμφέρει;

Αμ το άλλο; Ο υπερβάλλων ζήλος δηλαδή της Oλυμπιακής Eπιτροπής, που πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, έσπευσε να αποβάλλει από την αποστολή την ξανθοβαμμένη αθλήτρια, χαρακτηρίζοντάς την ρατσίστρια; (Αυτό πάλι δεν το καταλαβαίνω, να είσαι ρατσιστής με τους μελαψούς, αλλά να βάφεις τα μαύρα σου μαλλιά ξανθά)!

Δεν πρόλαβε λοιπόν  να κάνει «μπου» ο Σύριζα, και οι βασιλικότεροι του βασιλέως ντόπιοι «αθάνατοι», έσπευσαν να τιμωρήσουν την κακιά Βούλα!

Υπερασπιζόμενοι την πολιτική ορθότητα, τα ολυμπιακά ιδανικά, και άλλες τρίχες κατσαρές.

Ποιοι; Οι ίδιοι που κάνουν τα στραβά μάτια στα δωράκια και στις μίζες των «αθανάτων», στους (χθες) πολιτογραφημένους Γεωργιανούς και Τσετσένους που μας εκπροσωπούν στα βάθρα, και δεν ξέρουν ούτε λέξη από ελληνικά, στην ντόπα, στα επαγγελματικά διαφημιστικά συμβόλαια, και σε άλλα πολλά που έχουν καταντήσει την ολυμπιακή ιδέα ανυπόληπτη.

Τώρα θυμήθηκαν τον νόμο και την τάξη. Και τον ολυμπισμό!

Αλήθεια, που ήταν όλοι αυτοί όταν συνέβαιναν περίεργα τροχαία ατυχήματα με μηχανές, και η Ελλάδα γίνονταν ο περίγελος του κόσμου;

Τώρα όμως ξιφουλκούν εναντίον μιας 21χρονης, η οποία ονειρεύονταν επί χρόνια αυτή τη στιγμή, στερώντας της την ευκαιρία, για την οποία φαντάζομαι θα ίδρωνε απ το πρωί μέχρι το βράδυ προπονούμενη και αθλούμενη, την ώρα που οι συνομήλικές της γυρνούσαν από μπαράκι σε μπαράκι και από παραλία σε παραλία, αυξάνοντας την κυτταρίτιδά τους.

Ο κος Ισίδωρος Κούβελος λοιπόν, τον οποίο άκουσα στα ραδιόφωνα, να υπερασπίζεται με στεντόρεια φωνή τα ολυμπιακά ιδεώδη! Ωραία…

Τώρα θυμήθηκα ότι τυγχάνει και σύζυγος της Ντόρας.

Όπως θυμήθηκα, πως την κύρια ζημιά από την όλη υπόθεση, την χρεώνεται η ΝΔ, και κυρίως αν θα έχει αποτέλεσμα, ο Σαμαράς.

Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Από το πρωί συνεχώς ακούω διάφορους να μου λένε πως η ΝΔ θα πρέπει να κάνει κάτι, να σώσει την Βούλα, να βγάλει μια ανακοίνωση, να επέμβει ο πρωθυπουργός κλπ.

Άλλοι πάλι στρέφονται προς την Χρυσή Αυγή, που όπως όλα δείχνουν, για αρκετούς είναι η μόνη που τολμά να τα βάλει στα ίσα με την αριστερή «προοδευτικάντζα».

Και άλλα πολλά.

Έτσι, και για να τελειώνουμε, έχουμε μια αθλήτρια από την οποία στερούν το όνειρο, και μια κυβέρνηση η οποία φαίνεται να άγεται και να φέρεται από την «πολιτική ορθότητα» στην συριζέικη μορφή της.

Ποιος χάνει; Η αθλήτρια.

Ποιος άλλος; Η κυβέρνηση.

Άλλος κανείς; Όλοι εμείς, που τελικά ότι και να κάνουμε, θα βρίσκουμε μπροστά μας την δήθεν αριστερή, και πραγματικά φασιστική δικτατορία της πολιτικής ορθότητας.

Ποιος κερδίζει; Ο Σύριζα (και οι άπειροι μελαψοί μετανάστες).

Ποιος άλλος; Όποιος θέλει να πλήξει την εικόνα του Σαμαρά.

Άλλος κανείς; Μα φυσικά η Χρυσή Αυγή, που πέτυχε για μια ακόμη φορά τσάμπα προβολή και διαφήμιση.

Υπάρχει λύση; Δεν ξέρω αν μπορεί να το κάνει, αλλά μια τοποθέτηση του Αντώνη Σαμαρά επί του θέματος θα ενεθάρρυνε πολλούς, που σήμερα αισθάνονται να πνίγονται.

Σε κάθε επίπεδο.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. evan avatar
    evan 27/07/2012 09:28:30

    Ο κος Κούβελος και ο κος Καπράλος θα απαιτήσουν απο τη ΔΟΕ να αποβάλλει τους αθλητές από Γερμανία και Αγγλία που γελοιοποιούν τους ¨Ελληνες συναθλητές τους; Ο κος ¨Ανταμς, Διευθυντής της ΔΟΕ θα τιμήσει τα λόγια του;

    • knight rider avatar
      knight rider @ evan 27/07/2012 12:13:39

      Μπορεί το περίφημο tweet της Βούλας Παπαχρήστου για τους Αφρικανούς να της στοίχισε τον αποκλεισμό της ωστόσο διαβάστε τι έγραψε επίσης στο twitter η Γερμανίδα σημαιοφόρος, Νατάσα Κέλερ για τους Έλληνες αθλητές..."Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές. Μόλις τους βλέπουμε κάνουμε τους μαλάκες, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά."

      τουίταρε η σημαιοφόρος της Γερμανίας Νατάσα Κέλερ, ενώ μια Αγγλίδα αθλήτρια κοροϊδευτικά έγραψε στο twitter της για τους Έλληνες αθλητές ότι:

      "Ελπίζω οι πεινασμένοι Έλληνες, να μη φάνε όλο το φαί στο Ολυμπιακό χωριό"

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ knight rider 27/07/2012 13:10:35

        Αυτά τα έχω διαβάσει από χθες αλλά δεν μπόρεσα να τα βρω πουθενά. Είσαι σίγουρος ότι είναι αλήθεια ??

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ Ηλίας 27/07/2012 15:42:01

          Μούφα είναι.

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ TARAMAS 28/07/2012 16:22:57

            Στην 20η σελίδα της ημερήσιας αθλητικής εφημερίδας "Το Φως των Σπορ", Σάββατο 28 Ιουλίου 2012, οι συντάκτες Γιάννης Φιλέρης και Γιώργος Χαλάς, περιγράφουν την trol ιστορία των δήθεν αναρτήσεων στο twitter, από τις, Γερμανίδα και Αγγλίδα, αθλήτριες.

  2. Heaven avatar
    Heaven 27/07/2012 09:32:57

    ειστε καλα;
    ακου τοποθετηση του Σαμαρα !!!!
    εδω η χωρα καιγεται...
    επρεπε να το ειχε ληξει ο αρμοδιος υπουργος!

  3. adidrust avatar
    adidrust 27/07/2012 09:41:34

    Πολύ τράβηγμα το όλο θέμα. Η ιστορία για μένα είναι απλή. Όταν κάνεις -οποιεσδήποτε και οπουδήποτε- δηλώσεις που δεν τιμούν το εθνόσημο που φοράς, τιμωρία και τέλος. Η ίδια ντροπή με τους ντοπαρισμένους.

    Όλοι οι άλλοι που αναφέρονται στο άρθρο έχουν άλλη ιδιότητα (κομματική κτλ.), ενώ η αθλήτρια φόρεσε τη σημαία μας και θα πήγαινε να μας εκπροσωπήσει. Έπρεπε να είναι σοβαρή, μετρημένη και να μην κουβαλάει στον παγκόσμιο στίβο τα όποια πολιτικά κόμπλεξ έχει. Αυτά θα έπρεπε να της τα είχαν συμβουλέψει οι προπονητές και μάνατζερ της εδώ και καιρό, ιδιαίτερα αυτή την νέα γενιά, καθώς με την τεχνολογία που χρησιμοποιεί εκτίθεται περισσότερο.

    Έτσι, όταν φοράς το εθνόσημο, παύεις να είσαι "follower" οποιουδήποτε Τάκη, Μήτσου, Κώστα κτλ. καθώς εκπροσωπείς ιδέες, αξίες και αγώνες (αθλητικούς και μη) απείρως μεγαλύτερους από οτιδήποτε άλλο έχεις ακούσει στην TV προσφάτως.
    Λίγο αυτοσεβασμό επιτέλους σε αυτή τη χώρα. Στην ηλικία της, θα έπρεπε να τον είχε διδαχθεί στην ολυμπιακή παιδεία.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ adidrust 27/07/2012 10:17:06

      Πολύ σωστό σχόλιο,ετσι κι αλλιώς η μετριοπάθεια ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ adidrust 27/07/2012 10:31:11

      Ρε φίλε, δεν ήταν καν σχόλιο, ανέκδοτο ήταν. Μιλάμε για ανθρώπους και όχι απλά "αθλητές". Οι Γερμανίδες φωτογραφήθηκαν γυμνές στο playboy τι μου λες τώρα; Ο άλλος ο Φελπς κάπνιζε μαριχουάνα. Πλάκα κάνουμε; Αυτό ήταν το μείζον θέμα; Εγώ ούτε καν θα το έπαιρνα χαμπάρι αν δεν το τραβάγανε οι της ΔΗΜΑΡ και οι ΑΡΔ.

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ adidrust 27/07/2012 11:30:12

      Θα είχες δίκιο, αν το εθνόσημο δε συνοδευόταν από μία στρατιά χορηγών και διαφημιστών. Από τη στιγμή που αυτοί μπήκαν στο παιχνίδι, για ποιόν Ολυμπισμό και πράσινα άλογα μιλάμε.
      Μιλάμε για επαγγελματίες αθλητές, την επιτυχία των οποίων καρπωνόμαστε παραπλεύρως. Όλα τα άλλα είναι για το θεαθήναι (ή και για τον αποκλεισμό συγκεκριμένων αθλητών από διοργανώσεις όπου πιθανώς θα διέπρεπαν).

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ adidrust 27/07/2012 11:31:47

      Πολύ απόλυτος είσαι. Όσο για το πόσο απλά θεωρείς τα πράγματα φαίνεται ότι αγνοείς δυο βασικές αρχές του δικαίου.
      1) Η αρχή της αναλογικότητας της ποινής.Οπότε το να βάζεις στον ίδιο "ντορβά" αυτό που έκανε η Παπαχρήστου με το ντοπάρισμα σαν αφελές (επιεικώς) ακούγεται .
      2) "ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ" πριν του επιβληθεί ποινή κάτι σαν το Habeas Corpus του Αγγλοσαξονικού Δικαίου.
      Κρίνοντας όμως από πομπώδες ύφος του σχολίου σου ("εθνόσημο που φοράς" , "εκπροσωπείς ιδέες, αξίες και αγώνες" κ.λ.π. μάλλον "μυρωδιά" δεν έχεις από τα ανωτέρω.
      Έχω μια χάρη έχω να σου ζητήσω (αν αποφασίσεις να απαντήσεις) σχολίασε σε παρακαλώ τα tweets Γερμανίδας σημαιοφόρου και της Αγγλίδας αθλήτριας σχετικά με τους "ξυπόλητους" και "πεινασμένους" Έλληνες Αθλητές._

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Γιάννης Κιαπέκος 27/07/2012 12:13:19

        Γιάννη συμφωνώ, αλλά ως προς τα tweets που λες, δεν τα έχω δει, και δεν πιστεύω ότι όντως έχουν πει τέτοια πράγματα οι αθλήτριες. Δεν χρειάζεται να αναπαράγουμε πράγματα που μάλλον δεν ισχύουν.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Γιώργος1 27/07/2012 12:29:58

          Γιώργο1 ούτε και εγώ τα έχω δει αλλά το νόημα του ερωτήματός μου προς τον adidrust είναι να διαπιστώσω αν είναι τόσο απόλυτος στο περί αποκλεισμού τους (αν ισχύουν τα tweets) όσο και με τη Παπαχρήστου.Πάντως δεν θα εκπλαγώμουν αν ισχύουν γιατί δε μπορείς να φανταστείς τι μένος κατά των Ελλήνων έχουν οι πολίτες αυτών των δυο χωρών.

    • nikos17 avatar
      nikos17 @ adidrust 27/07/2012 17:28:16

      Ξεχασες να γραψεις όμως πως οταν φορας το εθνόσημο να μην εχεις χορηγους την ταδε κόλα, την ταδε εταιρεια αθλητικων ενδυματων κλπ, των οποίων τα σύμβολα ειναι στη φανελα μεγαλύτερα από το εθνόσημο.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/07/2012 09:43:57

    Δεν υπαρχει ελευθερια του λογου στο εξωτερικο οσον αφορα θεματα ρατσισμου ή υπονοιας ρατσισμου.Ειδικα πρεπει να αποφευγει κανεις οιαδηποτε αναφορα σε ευαισθητες ομαδες οπως μαυροι και Εβραιοι για να εχει το κεφαλι του ησυχο.
    Εμεις ομως θα αλλαξουμε τον πλανητη;
    Eμας αφορα η Ελλαδα.Στην Ελλαδα ο νομος που ετοιμαζε ο ΓΑΠ με τον Καστανιδη περι εχθροπαθειας δεν περασε λογω της αντιδρασης της ΝΔ.
    Οποιος ομως θελει να παιξει σε επιπεδο που ελεγχεται απο το παγκοσμιο συστημα οπως οι Ολυμπιακοι Αγωνες πρεπει να ξερει οτι αυτη η δικτατορια της πολιτικης ορθοτητας υπαρχει και να φερεται αναλογα.

  5. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 27/07/2012 09:45:15

    Yπέροχη ανάρτηση.
    Ήσουν μέσα στο μυαλό μου,αλλά εσύ εκφράζεσαι πολύ καλύτερα.
    Διαφωνώ με τις τελευταίες δύο αράδες.Δεν χρειάζεται να αναλωθεί ο πρωθυπουργός,με μια κλεμμένη βλακεία,μιας χαζοχαρούμενης κοπελιάς.
    Θα του δοθούν πολλές ευκαιρίες να αντιπαρατεθει με την" αριστερή δικτατορία της πολιτικής ορθότητας"

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ Σχετικά Ασχετος 27/07/2012 10:00:25

      >Θα του δοθούν πολλές ευκαιρίες να αντιπαρατεθει με την” αριστερή δικτατορία της πολιτικής ορθότητας”<

      Αρκεί να τις αξιοποιεί, κάτι που δεν βλέπω να κάνει μέχρι σήμερα. Θα έπρεπε να είχε αξιοποιήσει και αυτή την ευκαιρία, αλλά δεν βλέπω, δυστυχώς, να έχει γρήγορα ανακλαστικά. Χάνει τις ευκαιρίες και αυτό είναι σαφώς εις βάρος του.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Σχετικά Ασχετος 28/07/2012 18:11:12

      Σχετικέ άσχετε, σ ευχαριστώ.

  6. blue nile avatar
    blue nile 27/07/2012 09:48:30

    Έτσι είναι.

    Σε όλη την Ευρώπη έχει κάποιος δικαίωμα να αυτοχαρακτηρίζεται φασίστας και να κατεβαίνει σε εκλογές και να εκλέγεται ενώ ένας αθλητής δε μπορεί να κάνει ένα αστειάκι (κρύο και κακόγουστο μεν αλλά αστειάκι δε, αν θέλετε και με κάποιες αμφιλεγόμενες ρατσιστικές προεκτάσεις) χωρίς τη βαριά επίπτωση του αποκλεισμού του από την Ολυμπιάδα.
    Είναι ή δεν είναι αυτό καραμπινάτος ρατσισμός σε βάρος της αθλήτριας;

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/07/2012 09:50:32

    Ο Σαμαρας δεν πρεπει να εκτεθει ως υποστηριζων ρατσιστες την κρισιμη αυτη στιγμη.
    Ξεχαστε τα εσωελληνικα.Δεν αφορουν τους ξενους οι μεταξυ μας κοντρες.
    Ουτε ο ελληνικος εμφυλιος εχει σχεση.Εχει ο αμερικανικος οπου οι υποστηρικτες των μαυρων κερδισαν.Μαυρος ειναι και ο Ομπαμα.
    Αυτοι που πνιγονται να ξεπνιγουν γιατι το θεμα δεν ειναι η ΔΗΜΑΡ και ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Ειπαμε οποιος παιζει σε διεθνες επιπεδο πρεπει να παιζει με τους διεθνεις κανονες.
    Στην Ελλαδα hate speech νομος δεν υπαρχει.
    Και κατι αλλο : η διαφημιση με τον Πιου επισης μπορει να εκληφθει ως ρατσιστικη.Δεν εγινε γιατι δεν το πηραν ειδηση οι ξενοι και γιατι δεν υπαρχει κανεις ξενος στον οποιο να απευθυνεται και αρα ως ενα σημειο δεν μπορει να επιβληθουν ποινες.Περασε βασικα ως διακωμωδηση των απατηλων υποσχεσεων ιδιοκτητων ποδοσφαιρικων ομαδων και δεν ασχοληθηκε κανεις.Εαν ασχολειτο σοβαρα κανενας Αμερικανος δικηγορος θα ειχαν μπελαδες.
    Επισης η αντιθεση δεξιας - αριστερας ειναι ασχετη με τα παροντα.Η μονη σχεση ειναι οτι πιθανως καποιοι αριστεροι - οχι βεβαιως οι αντιευρωπαιστες και αντιαμερικανοι αλλα οι άλλοι - λειτουργησαν ως καρφια του παγκοσμιου συστηματος για να παρει ειδηση τι γινεται.
    Απο το σημειο αυτο και μετα ανελαβαν αλλες δυναμεις που δεν πειθονται με εσωελληνικα επιχειρηματα της αντιθεσης δεξιας - αριστερας με τα οποια δεν εχουν σχεση.

  8. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/07/2012 09:55:49

    Ο νέος φασισμός είναι η πολιτική ορθότητα με κριτήριο τις εμμονές της αριστεράς

  9. abc avatar
    abc 27/07/2012 09:56:42

    Αγαπητέ Strange Καλημέρα,
    Καλή η σούμα σου αλλά θα μου επιτρέψεις να τη συμπληρώσω.
    Ο πιό κερδισμένος απ' όλους είναι η ΔΗΜΑΡ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ, διότι η ΔΗΜΑΡ ως κυβερνητικός εταίρος απαίτησε και πέτυχε την τιμωρία της αθλήτριας.
    Ο Σαμαράς και η κυβέρνηση σίγουρα χάνουν γιατί απεδείχθησαν ανίκανοι να αντιδράσουν στις απαιτήσεις της ΔΗΜΑΡ και στις φωνές του Κουράκη, οπότε καλά να πάθουν. Αν ο Σαμαράς χάνει τη διαπραγμάτευση με τον Κουβέλη προφανώς δεν πρέπει καν να την ξεκινήσει με την Τρόικα...
    Υ.Γ. Κι ενα λαθάκι νομίζω... Τό ότι βάφει τα μαλλιά της ξανθά επιβεβαιώνει οτι δεν συμπαθεί το μαύρο και άρα κατ' επέκταση και τους μαύρους και όχι το αντίθετο όπως λες...
    Υ.Γ. Το χαζοχαρούμενη είναι βαρύς χαρακτηρισμός. Σκέψου εμείς στην ηλικία της πόσες μακακίες κάναμε και πόσο ντενεκέδες ήμασταν στον αθλητισμό...Αυτή τουλάχιστο έφτασε και στους Ολυμπιακούς.

    • Flat avatar
      Flat @ abc 27/07/2012 13:00:47

      μηπως επιβεβαιωνει οτι δεν γουσταρει και τον εαυτό της που έχει μαύρα μαλλιά; αισθάνεται ένοχη; γενίτσαρος; προδίδει την φυλή της για να το παιξει σουηδέζα;

  10. Egon avatar
    Egon 27/07/2012 09:59:56

    Πολύ σωστά απεβλήθη η αθλήτρια.

    Πρώτα από όλα, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ με το επιχείρημα "είναι παιδί". Δεν είναι παιδί. Σύμφωνα με τον νόμο, ο πολίτης ενηλικιώνεται στα 18. Η αθλήτρια είναι 23 χρονών. Πρέπει κάποτε να σταματήσουμε να παιδοποιούμε τους νέους ενήλικες και να τους θέσουμε προ των ευθυνών τους. Έχει καταντήσει ΑΗΔΙΑ αυτή η μανία τής ελληνικής οικογένειας, και κατ'επέκταση της ελληνικής κοινωνίας, με τον ευνουχισμό των νέων ανθρώπων, οι οποίοι φτάνουν στα 40 και στα 45 και ακόμη τρέμουν μην τυχόν δεν βρίσκονται εγκαίρως στο σπίτι όπου τους περιμένει η μαμά με τα γεμιστά.

    Από κει και πέρα, πρέπει κανείς να καταλάβει ότι αλλιώς μιλάμε όταν είμαστε μπιζ μπιζέ με τους κολλητούς μας, και αλλιώς όταν τιτιβίζουμε δημοσίως. Εγώ στο σπίτι μου κυκλοφορώ με το βρακί, αλλά δεν μπορώ ούτε να διανοηθώ να πάω στο σουπερμάρκετ με το βρακί! Άλλες συνθήκες, άλλοι κώδικες.

    Βγήκε ο Άδωνις και είπε: "αν τουίταρε ποντιακό ανέκδοτο, θα ήταν ρατσίστρια;". Η απάντησή μου είναι πως ΝΑΙ, θα ήταν ρατσίστρια! Κι εγώ έχω πει κι έχω γελάσει με ποντιακά ανέκδοτα, αλλά αν έπρεπε να μιλήσω δημοσίως στο Κιλκίς για τη γενοκτονία των Ποντίων δεν θα τολμούσα να έλεγα ούτε ένα!

    Στην κοινωνία είμαστε όλοι μαζί. Κι αυτοί που χωνεύουμε, κι αυτοί που δεν χωνεύουμε. Οφείλουμε να κάνουμε χώρο για όλους, γιατί κάθε άνθρωπος είναι άνθρωπος και έχει αξιοπρέπεια μόνο και μόνο επειδή είναι άνθρωπος. Είμαι ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ της λαθρομετανάστευσης, αλλά στον Πακιστανό λαθρομετανάστη βλέπω έναν συνάνθρωπό μου, δεν θα τον προπηλακίσω και θα του δώσω να φάει αν πεινάει, και δεν ξεχνώ ότι φέρει κι αυτός έναν πολυχιλιετή πολιτισμό. Δεν θα τον κοροϊδέψω με ρατσιστικά αστειάκια.

    Ούτε τον ομοφυλόφιλο, ούτε την ξανθιά, ούτε τον χοντρό, ούτε τον μαύρο, ούτε το παιδί με ειδικές ανάγκες τής γειτόνισσας από πάνω, ούτε τη γιαγιά με την καμπούρα από δίπλα.

    Η απόφαση τού Κούβελου έσωσε την τιμή της Ελλάδας. Αν εσείς προτιμάτε να συνταχθείτε με την Χρυσή Αυγή και τις δικές της απόψεις περί ρατσισμού, κακό του κεφαλιού σας.

    Από τότε που άρχισε η κρίση εμείς οι Έλληνες ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ από ρατσιστικά στερεότυπα που αναπαράγονται από τα ευρωπαϊκά, κυρίως τα γερμανικά ΜΜΕ, αλλά και από τις Βούλες Παπαχρήστου της διεθνούς κοινής γνώμης. Τα ξέρετε όλοι: είμαστε τεμπέληδες, χαραμοφάηδες, απατεώνες, που ζούμε σε βάρος του καλού κυρίου Σμιτ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ανεχόμαστε συμπεριφορές σαν κι αυτές τής Παπαχρήστου, από όπου κι αν προέρχονται.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Egon 27/07/2012 10:33:48

      Εξήγησε μου το ρατσιστικό του ανεκδότου αυτού. Ούτε ΕΝΑΣ δεν το έχει εξηγήσει ακόμα.

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Γιώργος1 27/07/2012 10:41:56

        Και φυσικά η απόφαση δεν θα έπρεπε να ληφθεί τόσο γρήγορα και εύκολα (αποφασίζομεν και διατάσσομεν). Θα έπρεπε να καλέσουν την αθλήτρια σε απολογία, να αναλύσουν τους λόγους για τους οποίους την απέβαλαν, να αναφέρουν τις παραγράφους των κανονισμούς με βάση τις οποίες πήραν την απόφαση και ούτω καθεξής. Τίποτα απ'όλα αυτά δεν έγινε.

      • αγθ avatar
        αγθ @ Γιώργος1 27/07/2012 10:45:55

        Φίλε, δεν πρόκειται κανείς να το κάνει.

        Απλά, βγαίνει για μια ακόμη φορά ο ραγιαδισμός και σουσουδισμός μας (τι θα πουν οι άλλοι...)

        Και πάνω από όλα, "να πεθάνει η κατσίκα του γέιτονα", στην προκειμένη περίπτωση η προικισμένη κοπέλα, που σε πέισμα της μιζέριας μας και της νοοτροπίας της "μη-προσπάθειας", επιμένει να προσπαθεί σκληρά και να αφιερώνει το χρόνο της σε κάτι εποικοδομητικό αντί να κυλιέται από τη μια καφετέρια στην άλλη... επιμένει να "ξεπροβάλλει" το κεφάλι της πάνω από τον χυλό - και εκεί ο πέλεκυς είναι αμείλικτος!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Γιώργος1 27/07/2012 11:21:50

        .....Δεν υπάρχει τίποτε απολύτως το ρατσιστικό στο συγκεκριμένο αστείο. Πολύ σωστά. Σεβόμαστε και τα κουνούπια του Δυτικού Νείλου (αρκεί να μην μάς τσιμπάνε) και τους Αφρικανούς συνανθρώπους μας, αρκεί να μην εισέρχονται παράνομα στη χώρα μας, να μην καταλαμβάνουν τις πόλεις μας και να μην μάς υποχρεώνουν να ανεχόμαστε παρά πέρα υποβάθμιση της ζωής μας, εξ΄αιτίας της εγκληματικής συμπεριφοράς την οποία δυστυχώς πολλοί από αυτούς επιδεικνύουν. Τα πράγματα είναι πολύ απλά για κάθε έναν που τα εξετάζει απροκατάληπτα. Η αλήθεια όμως διαστρέφεται και παραποιείται εντελώς, όταν κανείς ΄΄ανήκει΄΄ στην υποκριτική φατρία των ΠασοκοΔημαροΣυριζαίων φαρισαίων, τυμβορύχων και αισχρών δυσφημιστών της αριστερής ιδεολογίας.

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ Egon 27/07/2012 10:50:59

      Πιστεύεις ότι η αποβολή θα..νουθετήσει την κοπελιά?
      Δεν φοβάσαι μήπως, τη στιγμή που της ρήμαξαν το όνειρο, στο μέλλον "φωνάζει" ακόμα πιο ακραίες θέσεις από αυτές που "τραβηγμένα" προκύπτουν από το χαζο-αστείο που έκανε?
      Μ' αυτά και μ' αυτά, η ΧΑ (ίσως με την κοπελιά στους..συνδυασμούς της!!) θα φτάσει να γίνει κόμμα εξουσίας!!!
      Και τότε μένει να δούμε όλοι μαζί πως και αν γίνεται να "σωθεί η τιμή της Ελλάδας"!!!
      Ευχαριστώ!

  11. Μάκης avatar
    Μάκης 27/07/2012 10:13:15

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια: Να σηκώσει ο πρωθυπουργός το τηλέφωνο και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ την άμεση ανάκληση του αισχρού αποκλεισμού της αθλήτριας. Δεν φτάνει ο Άδωνις Γεωργιάδης μόνο.

    ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ !

  12. Κρης avatar
    Κρης 27/07/2012 10:16:25

    Για να σας δω τώρα ρε κουλτουριάρηδες της αριστερας τι θα κάνετε με την Γερμανίδα σημαιοφόρο που είπε....“Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Έλληνες” Αυτά είναι πραγματικά ρατσιστικά σχόλια...Τώρα έχετε τα "καρυδάκια" να βγάλετε εκτός Ολυμπιάδας την Γερμανίδα σημαιοφόρο και την Αγγλίδα αθλήτρια; Αλλιώς είστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ και ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ. “Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές. Μόλις τους βλέπουμε κάνουμε τους μαλάκες, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά», τουίταρε η σημαιοφόρος της Γερμανίας Νατάσα Κέλερ, ενώ μια Αγγλίδα αθλήτρια κοροϊδευτικά έγραψε στο twitter της για τους Έλληνες αθλητές ότι: “Ελπίζω οι πεινασμένοι Έλληνες, να μη φάνε όλο το φαί στο Ολυμπιακό χωριό”. Αυτές τις αθλήτριες όμως κύριε σύζυγε της Ντόρας, δεν τις έθεσαν εκτός Ολυμπιακών Αγώνων. θα κάνετε με την Γερμανίδα σημαιοφόρο που είπε....“Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Έλληνες”
    Αυτά είναι πραγματικά ρατσιστικά σχόλια...Τώρα έχετε τα "καρυδάκια" να βγάλετε εκτός Ολυμπιάδας την Γερμανίδα σημαιοφόρο και την Αγγλίδα αθλήτρια;

    Αλλιώς είστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ και ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Κρης 27/07/2012 12:14:06

      Κρης,
      η παραπάνω "είδηση" για την Γερμανίδα σημαιοφόρο είναι ΨΕΥΤΙΚΗ ...
      Μην "τσιμπάς" με ότι διαβάζεις στο internet - σχεδόν το 90% είναι fake.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Κρης 27/07/2012 12:15:29

      Μην αναπαράγετε πράγματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο δίχως να ισχύουν. Δεν πιστεύω ότι είπαν κάτι τέτοιο οι αθλήτριες, και αν είπαν, θα πρέπει να το δούμε με τα ίδια μας τα μάτια.

  13. Flat avatar
    Flat 27/07/2012 10:17:27

    "Αφήστε, που διαβάζοντας τις αναρτήσεις της συγκεκριμένης, αυτό που κατάλαβα είναι ότι μάλλον τσιμπημένη με τον …. Κασιδιάρη είναι παρά οτιδήποτε άλλο."
    Έτσι ακριβώς το κατάλαβα και εγώ διαβάζοντας αυτα που κυκλοφορησαν απο τις σελιδες της

  14. Δήλιος avatar
    Δήλιος 27/07/2012 10:17:37

    ....και βέβαια κανείς δεν αναφέρεται στο γεγονός οτι ο θόρυβος που ξέσπασε έχει να κάνει ΚΑΙ (για να μην πω ΚΥΡΙΩΣ) με το γεγονός οτι πρόκειται για εξαιρετικά όμορφη κοπέλα.....η Μενεγάκη του αθλητισμού....

  15. kotstak avatar
    kotstak 27/07/2012 10:27:11

    Ο κύριος Κούβελος δεν εξυπηρέτησε το εθνικό συμφέρον.
    Το εθνικό συμφέρον ήταν: να μην πάρει διαστάσεις το αστείο της αθλήτριας.
    Ο κύριος Κούβελος έπρεπε να συμπεριφερθεί σα να μην άκουσε τίποτα.
    Πήρε απόφαση πριν το θέμα πάρει διάσταση.
    Η απόφαση του κυρίου Κούβελου έδωσε διάσταση στο θέμα.
    Πρέπει να εξηγήσει γιατί έδωσε, με την απόφαση που πήρε, διάσταση στο θέμα.
    Εκτιμώ ότι χιλιάδες αθλητές, από όλο τον κόσμο, έχουν κάνει πολύ χειρότερα πράγματα αλλά αγωνιστήκαν.
    Το ότι εμείς δεν τα ξέρουμε οφείλεται στο ότι οι “Κούβελοι” των άλλων χωρών εξυπηρέτησαν το συμφέρον της πατρίδας τους, δεν έδωσαν διάσταση και δεν τα μάθαμε ποτέ.
    Είναι δυνατόν, από τους χιλιάδες εικοσάχρονους αθλητές, να μην λέει ποτέ κανείς καμιά μπαρούφα;;;

  16. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 27/07/2012 10:43:15

    Ο εκπρόσωπος της ΔΟΕ δήλωσε αν δεν έδιωχναν την αθλητρια οι ίδιοι οι Ελληνες θα το έκανε η διεθνής ολυμπιακή επιτροπή όπως έχει το δικαίωμα ,ακόμη και αν είναι καταφανέστατα άδικο,ρατσιστικό,ηγεμονικό και ότι άλλο κακό συναπάτημα μπορούμε να προσθέσουμε.
    Η ξανθιά ,κατάλαβε μάλλον την πατάτα που έκανε, εκ των υστέρων, και την έκανε γυριστή μήπως και διασωθεί τουλάχιστον μελλοντικά αλλά αυτό δεν την σωζει ,στα γρανάζια που έμπλεξε ,στους τωρινούς αγώνες.
    Οι χρυσαυγίτες απέκτησαν νέο πεδίο αντιπαράθεσης και δόξας με ερωτήσεις στην βουλή κλπ.
    Ο πρωθυπουργός την ίδια ώρα συνδιαλέγεται μερόνυχτα για το αν θα πετσοκόψει μισθούς και συντάξεις ,όσες έχουν απομείνει ,και οι φανατικοί του οπαδοί,περισσότερο ως Αντώνη παρά ως ΝΔ, φωνάζουν δημοσίως και ζητούν απο τον πρωθυπουργό να σταματήσει τις επουσιώδεις ασχολίες του και να παρέμβει έτσι ώστε το στραπατσάρισμα της χώρας και τού ίδιου να γίνει ολοκληρωτικό για χάρην της ξανθιάς και των τιτιβισμάτων της με τον Μήτσο και τον Τάκη..
    Δεν είμαστε καθόλου καλά.

    Δεν είναι παράξενο που ενώ η ΝΔ προσπαθούσε να περάσει το 18% στις εκλογές οι ηρακλειδείς του αντώνη μιλούσαν για τριαντάρια και βάλε, για ισχυρή αυτοδυναμία κλπ.
    Χάνουμε εύκολα το μέτρο και μετά αγωνιζόμαστε για να υπερασπιστούμε όχι το δικαίωμα στην βλακεία αλλά το περιεχόμενο της.
    Δεν πρόκειται καν για θέμα ρατσισμού, δευτερεύον είναι αν η βαψομαλού εκτός των άλλων φανερών προσόντων της έχει και ρατσιστικές βλέψεις.Καλώς να της έχει για τη πάρτη της ,και για τους φίλους της στα τιτιβίσματα με τα ούζι και πολυβόλα.Μέχρι εκεί.
    Οταν θέλει να παίζει σε ένα παιχνίδι για μεγάλους ,τους κανόνες τους ξέρει ή οφείλει να τους ξέρει.Κλάψες και συγγνώμες εκ των υστέρων,δεν ήξερα νόμισα,φαντάστηκα κλπ δεν μετράνε σε μεγάλα παιδιά και σε αθλητικους αγώνες όπου το αποτέλεσμα μετράει και οι προσπάθειες που κάνει ο αθλητής για να το πετύχει.Αν φερθεί βλακωδώς, έχει ατυχία, πέσει κλπ παρόλη την κατάφωρη αδικία το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.

    Τους κανόνες, άδικους ή όχι τους βάζουν δε, όσοι διευθύνουν το παιχνίδι, εν προκειμένω η ΔΟΕ και σε όποιον αρέσει.Αν διαφωνείς μην συμμετέχεις.
    Και αν σαυτούς φάνηκαν ρατσιστικές οι βλακείες της δικής μας ξανθιάς το πράγμα έχει τελειώσει.Ακόμη και αν δεν είναι καθόλου ρατσιστικές ,καλώς ή κακώς θα γίνει ότι αποφασίσουν οι κύριοι αυτοί και δεν σηκώνουν καμιά αντίρηση. Μας αρέσει δεν μας αρέσει ,συμφωνούμε ή όχι, ενοείται ότι δεν συμφωνούμε, θα πειθαρχήσουμε γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά.
    Τώρα εαν επρόκειτο να σωθεί το έθνος απο την συμμετοχή της βαψομαλούς, συμφωνώ και εγώ να βγεί μπροστά ο Αντώνης και και κυρήξει τον πόλεμο, να αποσύρουμε τους αθλητές μας, να στείλουμε τον στόλο στο λονδίνο και άλλα επαναστατικά.
    Αλλά για να σώσουμε τα πουλέν της χρυσής αυγής απο τα βλακώδη τιτιβίσματα τους, μάλλον είναι υπερβολή να καλούμε σε εθνικό προσκλητήριο τον πρθυπουργό της χώρας για την σωτηρία της κυρίας.
    Και οι μεν περί τον μιχαλιολιάκο μπορούν να το κάνουν άνετα, οι πανοκαμμένοι επίσης με κάθε ελαφρότητα να κατατροπώσουν τους εχθρούς του έθνους,αλλά να βλέπω και τους ηρακλειδείς του αντώνη να ζητάνε το ίδιο ,εδώ το πράγμα αλλάζει παλληκάρια.
    Κάπου την έχετε δεί λάθος ,είναι η άποψη μου αυτή και δεν είναι απαραίτητο να είναι και αποδεκτή ή σωστή αλλά είναι μια άποψη που καθορίσθηκε απο το βάρος της ξανθιάς απο την μια μεριά και του πρωθυπουργού της χώρας απο την άλλη.
    Δεν θα τα τσουβαλιάσουμε όλα μέσα στα τιτιβίσματα και στα φόλοου.
    Με τα χεράκια μας βγάζουμε τα ματάκια μας? Δεν λέω ωραίο κορμί, αλλά για ένα κολοτιτίβισμα όπως θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Ευάγγελος θα πέσει η κυβέρνηση?
    Λίγη περισσότερη ψυχραιμία δεν βλάπτει.

    • Nikos avatar
      Nikos @ ορεσείβιος 27/07/2012 16:01:42

      Φίλε ορεσείβιε, η ψυχραιμία προφανώς λείπει ΠΡΩΤΑ από εσένα. Γι αυτό χαλάρωσε. Η απόφαση της ΕΟΕ και της ΔΟΕ μπορεί να μην αλλάζει αλλά ο καθένας μας μπορεί να έχει τη γνώμη του και να αγανακτεί όταν βλέπει μια αδικία.
      Γιατί περι αυτού πρόκειται! Είναι μια κραυγαλέα αδικία. Στην οποία συμμετείχε (αν όχι προκάλεσε) κόμμα της κυβέρνησης! Από πότε η αδικία ενός πολίτη από έναν πολιτικό εξουσίας έγινε ήσσονος σημασίας και δεν αφορά τον πρωθυπουργό;
      Και να σου πώ κι ένα νέο; Από το 10% που πήρε παραπάνω στις δεύτερες εκλογές ο Σαμαράς, οι περισσότεροι ήταν αυτοί που δεν ήθελαν στην εξουσία τους ανθέλληνες ψευτοπροοδευτικούς του Τσίπρα. Εξάλλο, αυτό ήταν το δίλημμα (Σαμαράς ή Τσίπρας) και το θέμα του πατριωτισμού "έπαιξε" πολύ στους προεκλογικούς λόγους της ΝΔ. Και τώρα, που φάνηκαν να κάνουν ό,τι γουστάρουν οι ανθέλληνες ψευτοπροοδευτικοί του Κουβέλη, ο Σαμαράς σφυράει αδιάφορα.
      Και για να το ξεκαθαρίσω: δεν περίμενα τον ίδιο τον πρωθυπουργό να κάνει κάποια δήλωση. Αλλά σαν παραταξη η ΝΔ ή έστω η ΟΝΝΕΔ έπρεπε να πάρουν θέση.

      • Nikos avatar
        Nikos @ Nikos 28/07/2012 02:09:24

        Πρόσεξε τα λόγια σου μόνο.. Που θα πεις ανθελληνες του Κουβελη όπως λες. Λιγο σεβασμός δεν βλάπτει! Αλλα αν δεν σέβεται τον εαυτό του κάποιος πως να σεβαστεί τους άλλους;

  17. giorgos avatar
    giorgos 27/07/2012 10:46:19

    αν πω οτι δεν με ενδιαφερει καθολου αν τιμωρηθει η οχι η ηλιθια ξανθια θαυμαστρια του κασιδιαρη,ειναι πολιτικα ορθον?

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ giorgos 27/07/2012 11:03:36

      Αν το "ηλίθια ξανθιά" το έλεγες μπροστά της και όχι ανώνυμα στο ίντερνετ, θα ήταν καλύτερο νομίζω. Ε;

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Γιώργος1 27/07/2012 11:20:03

        Επειδή ερώτησες πολλές φορές για το ρατσιστικόν του πράγματος.

        Αν γράψω ένα σχόλιο ."Οταν όλοι έδειχαν την σελήνη ο Γιώργος1 κυτούσε το δάχτυλο" αυτό,
        Είναι ρατσιστικό ,υβριστικό ή μειωτικό για τον Γιώργος1?
        Ειναι καλοπροαίρετο δικό μου σχόλιο?
        Αν σου πω ότι απλά το αντέγραψα και δεν το πιστεύω θα πειστείς για την ειλικρίνια μου?
        Είναι ένα σχόλιο κατά κυριολεξία ή περιέχει σαφέστατους υπαινιγμούς κατά του Γιώργος1, προσεκτικά διατυπωμένους ?

        Αν έχεις τις απαντήσεις για τα παραπάνω,δεν χρειάζεσαι άλλες απαντήσεις για την ξανθιά βαψομαλού με το μυαλό κορμάρα και τα τιτιβίσματα της.

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ ορεσείβιος 27/07/2012 12:19:07

          Αυτή θα είναι η υπερασπιστική γραμμή της ΕΟΕ απέναντι στην Παπαχρήστου. Με παραδείγματα; Αν ναι, να δούμε που θα βρούνε λεφτά για αποζημιώσεις... Και εν τω μεταξύ δεν καταλάβατε ότι τα κουνούπια του δυτικού νείλου (ή τέλος πάντων με τον ιό αυτόν) εμάς τους Έλληνες και τους μη αφρικανούς (αλήθεια, γιατί είπε μόνο Αφρικανούς και όχι π.χ. Πακιστανούς?), μας βλέπουν σαν junk food. Ένα χαζό αστείο είναι ρε παλικάρια. Και το αστείο είναι ατυχές, γιατί δεν είναι καν παρόμοιο...

      • dimx avatar
        dimx @ Γιώργος1 27/07/2012 11:52:07

        Αψογος Γιωργο ετσι μετρανε τους μαγκες , ειδικα εαν ηταν παρων και ο αραβωνιαστικος της πρωταθλητής του κικ μπόξινγκ Λευτέρης Χαμαμίδης

        • Flat avatar
          Flat @ dimx 27/07/2012 11:56:35

          τον Κασιδιάρη λιμπίζεται η κοπελιά, ποιον Χαμαμίδη μας λες;

          • dimx avatar
            dimx @ Flat 27/07/2012 12:19:38

            googlare το .

    • Flat avatar
      Flat @ giorgos 27/07/2012 11:09:51

      ειναι πράγματι ξανθιά, ή ξανθιά από μπουκάλι;

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Flat 27/07/2012 19:33:14

        Το είπες μια, το είπες δυο, έχεις καταντήσει γραφικός.

    • kotstak avatar
      kotstak @ giorgos 27/07/2012 11:18:46

      Πρέπει να σε ενδιαφέρει το συμφέρον της πατρίδας.
      Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε επειδή είναι πολλοί αυτοί που αδιαφορούν για το συμφέρον της πατρίδας.
      Το συμφέρον της πατρίδας είναι να φροντίσουμε να μεγαλώσουμε την “πίττα” από την οποία τρώμε όλοι.
      Η συμμετοχή ενός αθλητή σε μεγάλους αγώνες μεγαλώνει την “πίττα”.
      Η δυσφήμηση που υφιστάμεθα από την διάσταση που πήρε το θέμα λόγω της τιμωρίας μειώνει την “πίττα”.
      Το συμφέρον της πατρίδας ήταν να αγωνιστεί η αθλήτρια και να μην πάρει διαστάσεις το θέμα.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ giorgos 27/07/2012 11:32:44

      Αν πούμε οτι κανέναν δεν ενδιαφέρει αν κάποιος ανόητος...Γιώργος δεν εκτιμά, δεν σέβεται μια Ελληνίδα αθλήτρια και δεν νοιάζεται αν αυτή θα τιμωρηθεί άδικα και υποκριτικά, θα είναι κατανοητό (ακόμα και σε αυτόν) και αρκετά σαφές;; :-)) ---Πολιτικά ...ορθόν με τη στενή έννοια, ok., δεν είναι...---

  18. makis avatar
    makis 27/07/2012 11:06:44

    Προσβλητικά σχόλια Γερμανίδας και Βρετανίδας αθλήτριας για τους Έλληνες αθλητές http://shar.es/v143W

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ makis 27/07/2012 13:23:14

      Τέτοια Link με λόγια έχω να σου δώσω 100. Κάποιο που να παραπέμπει απ' ευθείας στα σχόλιά τους έχεις ??

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Ηλίας 27/07/2012 15:12:06

        Δεν υπάρχει. Και μπορώ να καταλάβω ποιος άρχισε την ιστορία. Μπας και τσιμπήσει ο κοσμάκης, αρχίσει να το αναπαράγει και γελοιοποιηθούν καταστάσεις.

  19. Jack Sparrow avatar
    Jack Sparrow 27/07/2012 11:15:09

    Strange, να σου θυμίσω ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν είναι Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου, για να ασχολείται με το αν η «αποβολή» της «μαθήτριας» Παπαχρήστου είναι δίκαιη ή άδικη, ούτε όλοι εμείς είμαστε το «Συμβούλιο Γονέων και Κηδεμόνων», του Δημοτικού αυτού, για να απαιτούμε εξηγήσεις γιατί το «κοριτσάκι μας το αδίκησε» ο κακός ο Δάσκαλος της «έκτης»…
    Θα πρέπει να καταλάβεις ότι αφού ο άνθρωπος ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ, το Γυμνάσιο, το Λύκειο κι ενηλικιωθεί (?) και μάλιστα γίνει ΜΕΛΟΣ της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (δηλαδή εν δυνάμει ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ), θα πρέπει να ΣΟΒΑΡΕΥΕΤΑΙ και να ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ το ΧΑΒΑΛΕ και τις ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΙΚΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ, διότι πια, οι ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ….ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από το σπίτι και τον εαυτό του, που εκπροσωπούσε όσο ήταν ΜΠΟΥΛΗΣ ή ΜΠΟΥΛΑ…
    Οι Αμερικάνοι, Γάλλοι κλπ Δημοσιογράφοι, όπως είδες ΛΥΣΣΑΞΑΝΕ με τη μικρή , αλλά ΑΝΤΕ ΒΑΛΤΑ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ….ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ…..ΜΕΣΑ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΓΚΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ…….ΕΞΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩ ΠΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ….
    Κι επιτέλους πες την αλήθεια, αφού την ξέρεις… «Ήταν μια ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ κίνηση ΔΙΑΣΥΡΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ κι ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗΣ της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (εν όψει επίσκεψης Μπαρόζο και διαπραγματεύσεων και αντιπαλότητας με την Μέρκελ – Ρέσλερ…κλπ), που στόχευε στο να εμπλέξει ολόκληρη την Ολυμπιακή Ομάδα μας και Σχεδιάστηκε κι Εκτελέστηκε από τα ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥ ΛΟΜΠΥ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ»…
    Αυτά κι ας ξεφύγουμε από παιδικού τύπου ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΕΜΟ….

    • Jack Sparrow avatar
      Jack Sparrow @ Jack Sparrow 27/07/2012 11:23:31

      (Αναφέρομαι σε συγκεκριμένους Ξένους Δημοσιογράφους (πληρωμένους κοντυλοφόρους), που ΕΠΛΗΞΑΝ και ΠΛΗΤΤΟΥΝ κάθε φορά την Ελλάδα και κάποιους Έλληνες…Δεν αναφέρομαι φυσικά στο σύνολο των Δημοσιογράφων των Χωρώ αυτών, προς Θεού…Αλλά μόνο σ εκείνους που ΕΝΕΡΓΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΑΙΚΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΝΤΑΣ ΑΣΥΣΤΟΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ…)

  20. Metoikos avatar
    Metoikos 27/07/2012 11:20:00

    @Strange Attractor
    "την θέλουν βουλευτίνα κλπ είναι ένα ακόμη κλασικό παράδειγμα μιας χαζοχαρούμενης γενιάς"

    Ποιός μεγάλωσε αυτή τη γενιά?

    • Flat avatar
      Flat @ Metoikos 27/07/2012 12:03:07

      η γενια του πολυτεχνειου που ακουγε ανταρτικα και τωρα πριμοδοτεί τον Νίνο.

  21. Β. Στ avatar
    Β. Στ 27/07/2012 11:38:44

    Επειδή πλέον η υποκρισία περί δήθεν "ολυμπιακού ιδεώδους" εν έτη 2012 και η νεοταξική "πολιτική ορθότητα" της "Αριστεράς" σε αυτή τη γονατισμένη πλέον χώρα έχουν χτυπήσει κόκκινο, τι έχουν να μας πουν οι εθνομηδενιστές της ΔΗΜΑΡ, του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ και των διάφορων αριστερίστικων γκρουπούσκουλων που η σημαιοφόρος της ολυμπιακής ομάδας της Γερμανίας Νατάσα Κέλερ στο τουίτερ της έγραψε "μόλις τους βλέπουμε (τους Έλληνες αθλητές) κάνουμε το κορόιδο, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά" ή μιας Αγγλίδας αθλήτριας που έγραψε για τους Έλληνες αθλητές ότι: "Ελπίζω οι πεινασμένοι Έλληνες, να μη φάνε όλο το φαγητό στο Ολυμπιακό χωριό".

    Φτάνει πια με την υποκρισία και τον ανθελληνισμό των ¨καλών ανθρώπων" της Αριστεράς και των νεοφιλελεύθερων. Ας μας πουν και για την ουσία του "ρατσιστικού" αστείου της Παπαχρήστου: "Ποια είναι ακριβώς η πρότασή τους για το φαινόμενο της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης που έχει λάβει πλέον διαστάσεις επικοισμού. Μπορεί ο ψευτοδιεθνισμός τους και τα ταξικά τους κατάλοιπα να ανέχεται τη δημιουργία μιας πολυπολιτισμικής χοάνης βουτηγμένης στην εγκληματικότητα, την υποβάθμιση και την ανέχεια που θα σημάνει σε λίγα χρόνια το τέλος του ελληνικού έθνους και της ελληνικής ταυτότητας/ιδεοπροσωπίας; Ας μας το πουν επιτέλους καθαρά αντί να δημαγωγούν ασύστολα (ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ) ή να βρίσκονται σε άλλους παραλλήλους (ΚΚΕ).

  22. roadrunner avatar
    roadrunner 27/07/2012 11:40:27

    Επειδή το χιούμορ δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε, ακόμη και στα πιο δύσκολα , παραθέτω μερικούς “χιουμοριστικούς” στίχους:

    Ζούσε σε μέρος μακρινό βασίλισσα κυρία,
    τον κόσμο τον διαφέντευε, ενίοτε με βία.
    Ήταν παντού κυρίαρχος, μα, με φοβία μία,
    μια ελληνική εφεύρεση, τη λεν Δημοκρατία

    Κάθε που χώρα σκλάβωνε, χάριζε καθρεφτάκια
    να χαίρονται οι ιθαγενείς να παίζουνε παιδάκια.
    Τα είδωλα ο ένας τ΄ αλλουνού, βλέπαν στα καθρεφτάκια
    που ήτανε και μαγικά και γράφαν και λογάκια

    Σε χώρα (που κοίτα σύμπτωση) τη λέγανε Ελλάδα,
    οι ιθαγενείς θυμώσανε μια μέρα με λιακάδα,
    γιατί η κυρά βασίλισσα γυρνώντας διαλαλούσε,
    λόγια καθόλου αληθινά και τους υποτιμούσε.

    Ευθύς τα καθρεφτάκια τους, τα στρέψαν στην κυρά τους,
    μ’ αντανακλάσεις του φωτός στέλναν τα σχόλιά τους.
    Σηκώσαν social media μπαϊράκι τα Ελληνάκια,
    τη στρίμωξαν για τα καλά με μύρια σχολιάκια.

    Μόνο που η βασίλισσα αυτά δεν τα σχωράει,
    γινάτι κράτησε βαρύ και εκδίκηση θα πάρει.
    Τα ασήμαντα ελληνόπουλα πρέπει να μαζευτούνε
    και με τα social media ρεζίλι να γενούνε.

    Θα μάθουνε πως ότι πεις και ότι σχολιάσεις,
    έχει κυρώσεις μετρητοίς, και ούτε καν με δόσεις.
    Τα σχέδια της πέτυχαν χωρίς αμφιβολία,
    χρωστά πολλά «ευχαριστώ» στην αριστεροκρατία.

    YΓ: Φάκτορα παρακαλώ, Μη μου τους στίχους τάραττε ... : )

  23. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/07/2012 11:53:19

    Το γεγονός αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δεν μπορούμε να ιεραρχήσουμε σαν πολιτεία και κοινωνία τη βαρύτητα των γεγονότων. Το γεγονός αυτό καθαυτό έχει μικρή σημασία και αφορά την αθλήτρια και τον κύκλο στον οποίο δρα. Η "παραδειγματική" τιμωρία απλώς είναι αποτέλεσμα του ρητού "βασιλικότεροι του βασιλέως". Προσωπικά αυτού του τύπου ο "πρωταθλητισμός" των φαρμάκων δε με συγκινεί πια. Ούτε αισθάνομαι "εθνικά υπερήφανος" επειδή κάποιος έκανε κάτω από 20'' στα 200 μέτρα ή πήδηξε πάνω από 8.60 στο μήκος. Μεγαλώσαμε πια για να ανάγουμε τις "επιτυχίες" στον αθλητισμό σε γεγονός εθνικής ανάτασης. Η υποκρισία όμως σε σχέση με τη διαχείριση και την μεγιστοποίηση του γεγονότος είναι απίστευτη. Και δείχνει ότι δεν είμαστε υγιείς. (Αυτά βέβαια συμβαίνουν και στην εσπερία. Δεν είναι μόνο ελληνικό σύμπτωμα. Ο Τέρυ της Τσέλσι δικάστηκε επειδή έβρισε "ρατσιστικά" τον Φέρντιναντ της ΚΠΡ! Οι ανάγκες της δυτικής τηλεόρασης σε "γεγονότα" είναι τεράστιες)

    • EL CID avatar
      EL CID @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/07/2012 13:20:16

      Έχετε απόλυτο δίκαιο! Η υποκρισία όλου του συστήματος (ελλαδοκεντρικού και διεθνούς) είναι προφανής. Μου θυμίζει λίγο την περίπτωση της γαλλικής δημοκρατίας, όπου η αμφισβήτηση του εβραϊκού ολοκαυτώματος θεωρείται ποινικό αδίκημα, ενώ η αντίστοιχη πρόταση της εθνοσυνέλευσης για τη γενοκτονία των Αρμενίων απορρίφθηκε από το ανώτατο συνταγματικό δικαστήριο, προφανώς για λόγους γεωστρατηγικών συμφερόντων...

  24. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 27/07/2012 11:59:24

    Πρώτα από όλα πρέπει να καταλάβουμε τι είναι η Βούλα.Είναι ένα ΠΑΙΔΙ που δεξιοί, αριστεροί την μεγαλώσανε με την διδαχή,ότι για να επιβιώσεις πρέπει να γίνεις ΠΡΟΙΟΝ καί τα προιόντα δεν μιλάνε,δεν έχουν ΑΠΟΨΗ.Αυτό τον κανόνα παραβίασε το ΠΑΙΔΙ. Τώρα,γιά όσους ισχυρίζονται ότι έκανε κακό στην κυβέρνηση, συνιστώ εξέταση για μαζοχισμό με κληνικά συπτώματα.

    • Flat avatar
      Flat @ Βραχυκέφαλος 27/07/2012 12:07:12

      εκανε κακο στην κυβέρνηη διοτι ανέδειξε την ισχυ του συριζα, και πριμοδοτησε την χρυση αυγη.
      το κλινικά με ι γράφεται.

  25. Σταύρος avatar
    Σταύρος 27/07/2012 12:01:47

    Ρε συ Παράξενε, εσύ που το σπηκάρης το Εγγλέζικο, για διάβασε αυτό.
    h**p://sports.yahoo.com/news/olympics--greek-triple-jumper-removed-from-olympic-team-after-making-racist-comments-on-twitter.html

    "...Greek Olympic chiefs consulted with senior members of the Greek parliament, including aides to Prime Minister Antonis Samaras, before making their decision..."
    Η ΕΟΕ (Κούβελος-Καπράλος &ΣΙΑ ΟΕ) συσκεύθηκε με ανώτερα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου συμπεριλαμβανομένων βοηθών(συμβούλων) του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά πριν πάρουν την απόφασή των.

    Ήταν Πολιτικό το ατόπημα της βούλας που έπρεπε να ρωτηθούν "ανώτερα μέλη(sic) του Κοινοβουλίου;
    Μήπως ήταν τρομοκράτης του οποίου έπρεπε να αποφασιστεί η έκδοση;

    Έπειτα ποιοί είναι αυτοί οι "παρά τω Πρωθυπουργώ" οι οποίοι συνηγόρησαν και συνέπλευσαν με τους Εθνοφοβικούς Αριστερούς;

    • factorx avatar
      factorx @ Σταύρος 27/07/2012 12:42:17

      Γιατί δεν ρωτάς ρε συ Σταύρο το yahoo να μας πει; Ότι διαβάζεις εκει το πιστεύεις;

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ factorx 27/07/2012 13:11:48

        Φάκτορα δεν ζήτησα από τον Παράξενο να "ρωτήση" το yahoo.
        Να διαβάση το άρθρο του ζήτησα!

        Εν πάση περιπτώση και βάση της δικής σου ενημέρωσης, ρώτησε η ΕΟΕ τα Κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου και τους aides του Α. Σαμαρά;
        Αυτό είναι το κύριο ερώτημα και όχι το χαζό του ανέκδοτου/σχόλιου, στο twitter.

        • factorx avatar
          factorx @ Σταύρος 27/07/2012 13:21:07

          δηλαδή κάνεις θέμα ένα χαζό σχόλιο στο διαδίκτυο;

  26. avanti avatar
    avanti 27/07/2012 12:02:52

    Χαίρομαι που όλοι οι ιεροεξεταστές έπραξαν το χρέος τους, είπαν αυτά που είχαν να πουν επέβαλαν και τις σχετικές ποινές & αφορισμούς. Μπορούν τώρα ήσυχα να αποσυρθούν με την συνείδησή τους ήσυχη ότι έπραξαν το χρέος τους.
    Δεν πειράζει που ένα εκατομμύριο λαθρομετανάστες ζουν σε αυτή τη χώρα κάτω από τις πιό άθλιες συνθήκες, δεν πειράζει που ζουν στοιβαγμένοι σε βρωμερούς χώρους, άρρωστοι, νηστικοί, κατατρεγμένοι, δεν πειράζει που τυγχάνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης όπου προσφέρουν την εργασία τους, δεν πειράζει που ίσως κάποια μέρα φυλακιστούν πίσω από ψηλές μάντρες με ντόπερμαν να τους φυλάνε μήπως ξεμυτήσουν, αρκεί που αυτοί που τους διαχειρίζονται δεν είναι ρατσιστές!

    • Flat avatar
      Flat @ avanti 27/07/2012 12:12:28

      δεν πειραζει το ότι κάθε μέρα αυτοί οι αξιολύπητοι διαπράττουν και σωρεία εγκλημάτων εναντίον μας, ε πονόψυχε;

      • avanti avatar
        avanti @ Flat 27/07/2012 12:53:56

        Μην βιάζεσαι, διάβασε καλύτερα τι λέω, και θα δεις για ποιούς πονόψυχους με αριστερές ιδέες, δεξιές τσέπες και με ακόμη περισσότερη υποκρισία μιλάω, που τάχα κόπτονται , τους υπερασπίζονται το πρωί αλλά μόλις έρθει το βράδυ τους δίνουν μουλωχτές κλωτσιές.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ avanti 27/07/2012 12:22:26

      Σωστά αυτά που λες, αλλά 1.000.000 δεν είναι με τίποτα. Βάλε κάτι παραπάνω...

  27. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 27/07/2012 12:06:55

    Αν δεν κάνω λάθος το “αστείο” ήταν ότι με τόσους αφρικανούς στην ελλάδα τα κουνούπια του δ. νείλου θα έχουν και ντόπιο κρέας.

    Δεν καταλαβαίνω την τόσο σκληρή αντίδραση. Για ποιο απο τα δύο έχουμε αντίρρηση;
    Ότι υπάρχουν πολλοί αφρικανοί στην Ελλάδα; Άτοπο.
    Ότι τόσο τα κουνούπια όσο και οι αφρικανοί προέρχονται γεωγραφικά απο το ίδιο μέρος, όπως πχ οι κρήτες και ο κρητικός φουροκάτης; Άτοπο κι αυτό.

    Τα κουνούπια και οι αφρικανοι ΠΡΑΓΜΑΤΙ προέρχονται απο την ίδια ήπειρο.
    Και ο αγριόγατος της κρήτης ΠΡΑΓΜΑΤΙ ζει στην κρήτη.

    Καλό είναι να αποφεύγοντα τα πολλά – πολλά στο φέισμπουκ αλλά έλεος πια…………………………………. Υπερβολική αντίδραση.

  28. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 27/07/2012 12:27:03

    Δεν χρειάζεται να αναπαράγετε πράγματα που δεν ισχύουν. Παρά είναι ακραίο για να είναι αληθινό. Και εκτός αυτού θα υπήρχαν και εικόνες.

  29. Μ.Π avatar
    Μ.Π 27/07/2012 12:35:21

    http://www.telegraph.co.uk/sport/olympics/olympicsvideo/9427812/London-2012-Olympics-Voula-Papachristou-had-to-be-expelled-say-IOC.html#disqus_thread

    Η Ολυμπιακή μας Επιτροπή, να εισηγηθεί ΕΔΩ και ΤΩΡΑ την καταρχάς τουλάχιστον, απολογία των άλλων αθλητριών (γερμανίδας και αγγλίδας). Το προηγούμενο της Παπαχρήστου (δεδικασμένο πλέον), επιβάλλει τον αποκλεισμό τους και μόνον αυτόν. Προτείνω η ΔΗΜΑΡ και οι λοιποί αριστερόστροφοι Ελληνοφοβικοί αδελφοί να παρέμβουν άμεσα (red humor).
    Σχόλια περι "ξανθιάς" είναι εξίσου ρατσιστικά κύριοι, οπότε εάν έχετε να χάσετε ότι έχασε κι η αθλήτρια, κύριοι προσέξτε!!!
    .... κατά τ'άλλα... η Ελλάς, ξανά προς τη δόξα τραβά... :-((

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Μ.Π 27/07/2012 13:21:40

      Το βαψομαλού είναι ρατσιστικό σχόλιο?

      • Μ.Π avatar
        Μ.Π @ ορεσείβιος 27/07/2012 13:29:47

        Η ηλιθιότητα των "βαψομαλλούδων" είναι ανέκδοτο??? (απορία μελαχρινής)

        • bladerunner82 avatar
          bladerunner82 @ Μ.Π 27/07/2012 14:04:03

          ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ Ο....ΟΡΕΣΕΙΒΙΟΣ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ NICK ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ.

      • nikos17 avatar
        nikos17 @ ορεσείβιος 28/07/2012 03:40:01

        κόλλησες με τη βαψομαλλού. ΟΚ γούστα ειναι και κάποιος πρεπει να κοιτάει και τα μπάζα.

  30. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/07/2012 12:53:47

    Ψάχνω να βρώ που εμπεριέχει ρατσισμό αυτό το αστείο και ειλικρινά δεν μπορώ να το βρώ.Θίγει πουθενά κάποια φυλή,έθνος, χρώμα,κάτι τέλος πάντων;
    Εάν υπήρχε ο ιός του Δυτικού Τίβερι και λέγαμε ότι με τόσους Ιταλούς που έρχονται στην Ελλάδα τα κουνούπια θα τρώγανε σπιτικό φαγητό θα παραξηγιόταν κανείς;Δε νομίζω.Απλώς επιβεβαιώνεται αυτό που πιστεύω ότι μεγαλύτερος ρατσισμός από τον αντιρατσισμό δεν υπάρχει.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/07/2012 13:49:14

      Γιώργο ,τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται , μόλις πρόσεξα πως χωρίς να το θέλω σε αντέγραψα παρακάτω ,μόνο που εγώ έγραψα για...Σκανδιναβικά κουνούπια/τουρίστες!!

  31. sakis avatar
    sakis 27/07/2012 13:00:08

    η αριστερα αντιφασκει και αυτοαναιρειται,απο τη μια απαιτει πιο χαλαρες ποινες σε κακοποιους με τη λογικη της αναμορφωσης και οχι της τιμωριας,και απο την αλλη δικαζει,διχαζει και καταδικαζει την Παπαχριστους ερημην,για κατι που δεν εκανε,καθ οτι ΔΕΝ ηταν ρατσιστικο το σχολιο της,απλα περιγραφικο με δοση χιουμορ.Αλλα και να ταν ρατισιστικο,επρεπε να της δωθει η ευκαιρια να υπερασπιστει τον εαυτο της.Καλωσηρθατε στο παραλληλο συμπαν του 1968, η αριστερη χουντα κυβερνα,ενω στο 1984 η ασυνομια της σκεψης καραδοκει.
    Επίσης φαντάζομαι καταδικάζει με ομόθυμο τρόπο το
    Ξέρετε ποια είναι η φάση οι μέγα ''ανθρωπιστές'' της ''αγάπης'' και της ''συγχώρεσης ακόμα και στην μεταμέλεια που έδειξε η κοπέλα φάνηκαν τόσο σκληροί που αντέδρασαν αρνητικά στην συμμετοχή της στου Ολυμπιακούς.Αλλά όταν όμως πιάνουν σε επεισόδια εξτρεμιστές ακροαριστερούς με μολότωφ και τσεκούρια εκεί κλαίγονται σαν τις χήρες για το νεαρό της ηλικίας των παιδιών και ζητάνε μια ελαστική δικαοσύνη. Όταν έπιασαν τους πυρήνες της φωτιάς έβγαιναν κάτι τριανταφυλλόπουλοι και σια δημοσιογράφοι και μιλούσαν πως μιλάμε για 20χρονα παιδια(για τους τρομοκράτες) και θα τα δημιουργήσουμε ''ψυχολογικά'' προβλήματα.Όταν κλέβουν,ξυλοκοπούν ή μαχαιρώνουν αθώους πολίτες οι λαθρομετανάστες στα γκέτο της Αθήνας εκεί σκούζουν για τους ''κακόμοιρους'' που η φτώχεια και οι πόλεμοι τους αναγκάζουν να εγκληματούν και πρέπει να είμαστε διαλλακτικοί μαζί τους Όταν ο Ανδρουλάκης έβγαζε το βιβλίο του που προσέβαλε το πρόσωπο της παναγίας εκεί ήταν το δημοκρατικό δικαίωμα και η ελευθερία λόγου να λέει ότι θέλει για τους ψευτοανθρωπιστές Όταν παρουσιάστηκε στην Αθήνα το ''πορτραίτο'' του ''καλλιτέχνη'' που εκσπερμάτωνε ένα ανδρικό μόριο στο σταυρό εκεί μιλούσανε εις το όνομα ττης ανεκτικότητας του διαφορετικού στην τέχνη ακόμα και αν προσβάλει ρατσιστικά μια ολόκληρη θρησκεία θυμάστε το βρισίδι που έτρωγε ο Χριστόδουλος από τους ψευτοπροοδευτικούς Όταν το εξτρεμιστικό INDYMEDIA επικροτεί ολοφάνερα ακροαριστερές,εξτρεμιστικές,τρομοκρατικές οργανώσεις βρίζοντας δολοφονημένους νεκρούς ατυνομικούς(Νεκτάριο Σάββα) εκεί οι μέγα ''δημοκράτες'' της αριστεράς τίθενται κατά της λογοκρισίας και το δικαίωμα της ελευθερίας λόγου όταν έπιασαν επ'αυτοφόρω το γιο του Βούτση να ληστεύει με καλάσνικοφ τράπεζες έβγαινε ο ''εκπρόσωπος'' τύπου του συριζα ο Λαζόπουλος μυξοκλαίγοντας γιατί η δικαιοσύνη είναι τόσο σκληρή σε ένα νέο άνθρωπο που εντελώς ''τυχαία'' άνηκε στην εξτρεμιστική αριστερά που έκανε ένα λάθος στην ζωή του αλλά είπαμε 2 πράγματα δεν έχουν όρια η βλακεία και η υποκρισία

  32. Σταύρος avatar
    Σταύρος 27/07/2012 13:40:07

    Φάκτορά μου, τα "χαζά σχόλια του διαδικτύου" είναι σαν τα μικρά αξιολάτρευτα συννεφάκια τα οποία χαζεύουμε να παιχνιδίζουν στον γαλανό ουρανό.
    Ενοίοτε όμως, φέρνουν την καταιγίδα!

    • factorx avatar
      factorx @ Σταύρος 27/07/2012 13:43:32

      Κανένα προβλημα, αλλά με βάζεις να ψάχνω καλοκαιριάτικα και αν πετύχω κάποιον που έκανε κάτι τέτοιο.....

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ factorx 27/07/2012 13:59:25

        Στο Geelong έχει 12βαθμούς και βρέχει!
        Αλλάζουμε;!

        • factorx avatar
          factorx @ Σταύρος 27/07/2012 14:11:04

          Μέσα

  33. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 27/07/2012 13:41:36

    "...και εκμεταλλεύεται την ανομία, την ατιμωρησία, την ασυδοσία, την ελευθερία του λόγου..."

    Ολα αυτά τα φοβερά , γιατί έγραψε το κορίτσι ένα καλαμπούρι σαν κι' αυτά που λέμε όλοι καθε μέρα?

    Καί καθόλου ρατσιστικό κατα τη γνώμη μου. Αφρικάνικα κουνούπια , αφρικανοί λαθρομετανάστες = σπιτικό φαγητό! Εγώ θα το έλεγα και γουστόζικο!

    Δηλαδή , αν είχαμε πρόβλημα με κάποιο κουνούπι...απο τη Σκανδιναβία , και η Βούλα έγραφε, π.χ, πως αν πάει το κουνούπι στη Ρόδο με τους Σκανδιναβούς τουρίστες θα φάει..σπιτικό φαγητό , θα την απέκλειαν απο τους Ολυμπιακούς Αγώνες???

    Με τα υπόλοιπα που γράφεις παρακάτω συμφωνώ απόλυτα φυσικά.
    Αλλα με τα παραπάνω , επιβεβαιώνεις τον τίτλο της ανάρτησής σου: Ακόμα και εσύ Παράξενε , που συνήθως είσαι τόσο σωστός, θεωρείς αναγκαίο να ξεκινήσεις την ανάρτησή σου ανάβοντας ένα κεράκι στην "πολιτική ορθότητα" !

  34. Εύα avatar
    Εύα 27/07/2012 14:38:21

    Ο Ισίδωρος το έκανε για να προστατέψει την Ολυμπιακή ομάδα...δυσκολεύτηκε όμως πολύ με την απόφαση...μπλα μπλα μπλα...

  35. ν avatar
    ν 27/07/2012 15:00:34

    η παπαχρηστου εγινε συμπαθης γιατ ηταν αδικη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η αποφαση σε σχεση με το ανεκδοτο! μηπως τελικα οι μεγαλυτεροι πριμοδοτες ειναι οι αυτοαπακαλουμενοι αντιρατσιστες;;;;

  36. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 27/07/2012 15:21:09

    Κώστας Δουβαλίδης: «Παρατραβηγμένη η ποινή της Βούλας»
    Γιατί κάποιοι ανέφεραν το όνομά του (επειδή έχει αφρικανική καταγωγή), για να δικαιολογήσουν την απόφαση αποκλεισμού...

  37. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 27/07/2012 15:48:28

    Πάντως ὅλοι δουλεύουν, ἑκόντες ἄκοντες, γιὰ τὸν Μιχαλολιάκο. Λίγο τὸ νὰ ποινικοποιεῖται ἕνα καλαμπουράκι γιὰ μαύρους*, λίγο τὸ νὰ ὑπάρχει χροιὰ πολιτικῆς δίωξης λόγῳ φερόμενης συμπάθειας πρὸς Χ.Α., ὁ Μιχαλολιάκος κερδίζει πόντους. Κρυπτόμενος ἀποδεικνύεται ὅλο καὶ λιγώτερο ἐπικίνδυνος καὶ ὅλο καὶ περισσότερο ἑλκυστικὸς γιὰ πολλούς. Δυστυχῶς.

    *παρεμπιπτόντως: παρατηρήσεις ὅπως «ἔχει γεμίσει ἡ Ἐλλάδα Ἀφρικανοὺς» ἢ «στὸ πανηγύρι τῆς Ἁγ. Παρασκευῆς ὅλοι οἱ πολιτὲς ἦταν μαῦροι» συνιστοῦν ρατσισμὸ (πίστη σὲ ἀνωτερότητα καὶ κατωτερότητα συγκεκριμένων φυλῶν);;; Ἂν ναί, ποιός εἶναι ἐπιτέλους αὐτὸς ὁ προοδευτικὸς ὁρισμὸς τοῦ ρατσισμοῦ;;;

  38. makis avatar
    makis 27/07/2012 15:57:47

    Νέο προσβλητικό άρθρο για Ελληνίδα αθλήτρια από την SUN http://shar.es/v1NHf

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ makis 27/07/2012 17:36:55

      Σιγά την εφημερίδα που της δίνετε κι αξία.

  39. Κάτων avatar
    Κάτων 27/07/2012 18:45:44

    Σύλλογος Ενωμένων Αφγανών Ελλάδας

    Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή

    Ανοιχτή επιστολή προς Υπουργό Δημόσιας Τάξης κ.Νίκο Δένδια

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΑΦΓΑΝΟ ΠΡΟΣΦΥΓΑ

    Μεταφέρουμε τη καταγγελία του Αφγανού πρόσφυγα Ahsan Hossin Zade :

    «Στις 25/7/2012 ημέρα Τετάρτη δύο αστυνομικοί μπήκαν στο σπίτι μου όπου μένω στην οδό Λοσίων κατά τις δέκα ώρα το πρωί.

    Οι αστυνομικοί ήταν κανονικά με την στολή τους. Μπήκαν στο σπίτι κρατώντας στα χέρια τους τα γκλόμπ τους και άρχισαν να ζητάνε χρήματα από τους συμπατριώτες μου που βρίσκονταν εκεί και από εμένα λέγοντας «φέρτε όσα χρήματα έχετε».

    Στην συνέχεια οι συμπατριώτες μου κατάφεραν να ξεφύγουν από το μπαλκόνι με την βοήθεια της σκάλας κίνδυνου και να κατέβουν από το τρίτο όροφο. Παρέμεινα και δεν προσπάθησα να φύγω από το μπαλκόνι και έλεγα στους αστυνομικούς «δεν έχω κάνει κάτι, τι σας φταίμε»; Στην συνέχεια ήρθαν στο σπίτι άλλοι δύο αστυνομικοί. Ο ένας παρέμεινε και ο άλλος βγήκε έξω από τη πόρτα και έφυγε. Όταν είπα ότι δεν έχω χρήματα οι αστυνομικοί άρχισαν να με χτυπάνε με τα γκλόμπ και μου έλεγαν «δεν πηδάς εσύ από το μπαλκόνι; θα σε βοηθήσω και εγώ» κλοτσώντας με μέχρι το μπαλκόνι. Τη στιγμή που με έσπρωξαν στο μπαλκόνι κρατήθηκα από ένα σίδερο ενώ οι αστυνομικοί συνέχισαν να με χτυπάνε μέχρι που έπεσα από το μπαλκόνι.»

    Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο.

    Η παραπάνω μαρτυρία μας δόθηκε σε επίσκεψη που κάναμε στο νοσοκομείο σήμερα.

    Η απάνθρωπη και ρατσιστική συμπεριφορά της Αστυνομίας μαζί με κλοπές σε βάρος προσφύγων και μεταναστών δεν είναι η πρώτη φορά που καταγγέλλεται για τη συγκεκριμένη περιοχή.

    Έχει ολοκληρωθεί άραγε η ανακριτική διαδικασία που αφορούσε απειλές σε βάρος της ζωής μεταναστών που είχαν καταγγείλει ανάλογο περιστατικό;

    Ας απαντήσει ο νέος υπουργός Δημόσιας Τάξης κ.Νίκος Δένδιας.

    Πρέπει να θρηνήσουμε νεκρούς μετανάστες για να μπει τέλος στις ρατσιστικές επιχειρήσεις σκούπα της Αστυνομίας στο κέντρο της Αθήνας;

    Ρεζά Γκολαμί, Σύλλογος Ενωμένων Αφγανών Ελλάδας,

    Πέτρος Κωνσταντίνου, δημοτικός σύμβουλος Αθήνας, συντονιστής της Κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη φασιστική Απειλή,

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Κάτων 27/07/2012 19:30:45

      "Ahsan Hossin Zade";

      Αριθμός διαβατηρίου;
      Εκδούσα Αρχή;
      Ημερομηνία εισόδου στη χώρα;
      Σημείο εισόδου;
      Σφραγίδα;
      Λόγος εισόδου;
      Διάρκεια παραμονής;

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Κάτων 27/07/2012 19:46:09

      Και λοιπόν? Από που προκύπτει ότι η καταγγελία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα?

    • Εύα avatar
      Εύα @ Κάτων 27/07/2012 20:04:13

      Ακόμα κι αν αυτό είναι αλήθεια..θα ήθελα ο απειλούμενος από το φασισμό Πετρής, να βγάλει μια ανακοίνωση με μία, μόνο μία επίθεση Αφγανών σε Έλληνα..

    • Εύα avatar
      Εύα @ Κάτων 27/07/2012 20:06:54

      Και να ρωτήσω και κάτι γιατί δεν είμαι σχετική..αυτή η ''κίνηση'' επιδοτείται από κάπου όπως, π.χ οι ΜΚΟ;

  40. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/07/2012 19:41:57

    Η γερμανίδα Νατάσα Κέλερ έγραψε: «Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές. Μόλις τους βλέπουμε κάνουμε τους μαλ…, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά», ενώ μία αγγλίδα αθλήτρια ανέβασε το εξής σχόλιο: «Ελπίζω οι πεινασμένοι Ελληνες, να μη φάνε όλο το φαί στο Ολυμπιακό χωριό» και λίγο αργότερα προσπάθησαν να το… σώσουν, τονίζοντας πως «Σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους, δεν έχουμε ανάμειξη με την πολιτική».

    Αυτά δεν είναι ρατσιστικά; Η υποκρισία της αριστεράς και της δήθεν πολιτικής ορθότητας σε όλο της το μεγαλείο!

    • Καρεότης avatar
      Καρεότης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/07/2012 20:17:23

      Επειδή εχει παρατραβήξει αυτή η ιστορία, πήγενε στο sport24.gr για να μάθεις τι ήταν αυτό το περίφημο tweet;

  41. nikos17 avatar
    nikos17 28/07/2012 04:05:43

    πάντως η μαμά μου αν εκανε νύφη εγχρωμη θα έσκαγε. Δεν ξερω οι δικές σας μαμάδες. Βέβαια η δικιά μου είναι κόρη επάρατων δεξιών και πολεμιστων στο Τεπελένι και ύστερα στο Γράμμο, ενώ αν ήταν συγγραφείς συνωστισμών, θα δέχονταν τώρα να της πάω πολύ μελαχρινή νυφούλα. Να πάει το Κολωνάκι στο Ζεφύρι κι η Μάνδρα στην Εκάλη. Να βγεί κι ο Χότζας στα καμπαναριά και να κόψουμε τα τσουτσούνια από μπροστά και τα πράματα των γυναικών. Να βγάλουμε προεδρο Αλή, Πρωθυπουργό βεζύρη. Κι εσεις όταν από τον καναπέ σας γραφετε τις σπουδαγμενες σίγουρα ιδέες σας, να γνωρίζετε πως υπάρχουν κι οι οικογενειάρχες που φοβουνται να στειλουν τα παιδια τους μονα τους οπουδήποτε. Αν είναι ξενοφοβία, να ανοίγουν δυο-δυο τα σπίτια οι κλεφτες στα μεγαρα και στις κεχριές, αν ειναι ξενοφοβια να μαγαριζουν τα κορίτσια κι η οικογενεια από ντροπή (κακώς) το κρύβει, αν είναι ξενοφοβία να μην μπορω να ταξιδεψω νυχτα σε επαρχιακους δρομους της πανεμορφης χωρας μου, αν αν αν τότε εσεις οι πνευματικοί άνδρες και κατήγοροι μαζί, βοηθείστε με να το ξεπεράσω. Αφου πρωτα με στοιχεία της αστυνομιας, υγειονομικού, υπουργειου εργασιας, υγειας με πείσετε οτι όλα τα παραπάνω, οι περισσότεροι που τα κανουν είναι Ελληνες. Και δεν με νιαζει καθολου η γνωμη του εγγλεζου, διοτι εκει ναι μεν προστατευεται καλά ο μετανάστης, αλλά μόλις κουνηθεί του κόβουν τον ποπό. Αυτά και καλό καναπέ. Απογευματα δεν σας διαβαζω, βλεπω τουρκικα σηριαλ. Θα βαλω και πιατο να πιάνω τζιμπουτί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.