#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/07/2013 14:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών απειλεί με πραγματική κοινωνική έκρηξη



Όταν πριν από μερικές εβδομάδες άνοιξε ξαφνικά θέμα άρσης της απαγόρευσης πλειστηριασμών, η κυβέρνηση έσπευσε να το κλείσει λέγοντας ότι δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα από την τρόικα. Τότε ήταν και η συγκυρία λανθασμένη, το κλίμα ήταν καλύτερο και τέτοιες κουβέντες είχαν προκαλέσει απανωτά εγκεφαλικά στο Μαξίμου.

Όμως, χθες, το θέμα που καίει χιλιάδες Έλληνες άνοιξε πλέον και επισήμως και τώρα κανείς δεν έσπευσε να το βάλει στον πάγο. Ο υφυπουργός Ανάπτυξης Θανάσης Σκορδάς προανήγγειλε τη σταδιακή άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας από την 1η Ιανουαρίου του 2014, καθώς η κυβέρνηση εξετάζει να εφαρμόσει σχέδιο που θα προβλέπει συγκεκριμένα κριτήρια για να μην βγουν τα ακίνητα στο σφυρί.

Ουσιαστικά απελευθερώνονται οι πλειστηριασμοί, όμως, όχι για όλους καθώς θα υπάρχουν συγκεκριμένες εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, κοινωνικά κριτήρια, αν δηλαδή είναι κάποιος άνεργος, πολύτεκνος κ.λπ. Επίσης, εισοδηματικά κριτήρια ώστε να μη βγαίνει στο σφυρί το σπίτι κάποιου που έχει ελάχιστα εισοδήματα. Θα λαμβάνεται επίσης υπόψη το μέγεθος του ακινήτου και το ύψος του δανείου καθώς δε μπορεί να έχουν ίδια μεταχείριση οι ιδιοκτήτες πανάκριβων βιλών με κάποιον που έχει ένα δυαράκι. Με την απαγόρευση των πλειστηριασμών για όλους είχαν υπάρξει περιπτώσεις όπου ιδιοκτήτες πανάκριβων σπιτιών στα βόρεια προάστια δεν πλήρωναν το δάνειό τους αλλά κανείς δεν μπορούσε να τους «κουνήσει» από την περιουσία τους που κόστιζε εκατομμύρια ευρώ.

Υπ’ αυτή την έννοια είναι σωστό το ξεπάγωμα των πλειστηριασμών, όπως και το να μπουν εισοδηματικά κριτήρια αφού είναι πολλοί οι «μπαταχτσήδες» που δεν πληρώνουν συστηματικά, αν και έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, εκμεταλλευόμενοι την ασυλία που υπάρχει στο χώρο των ακινήτων.

Ωστόσο, από τις αρχές του επόμενου χρόνου, ουσιαστικά μπαίνει τέλος στο «πάγωμα» των πλειστηριασμών και είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα καταργηθούν και οι εξαιρέσεις, οπότε θα πάμε σε μια γενικευμένη απελευθέρωση. Με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην κοινωνία και την οικονομία, οποιεσδήποτε κινήσεις πρέπει να γίνουν με μεγάλη προσοχή διότι μπορεί να τινάξουν στον αέρα τη χώρα.

Πρώτα – πρώτα θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι τράπεζες προχωρούν σε γενναίες ρυθμίσεις «κόκκινων» δανείων και δεν κοροϊδεύουν τους δανειολήπτες που πράγματι δεν έχουν να πληρώσουν. Όταν τα εισοδήματα των περισσότερων πολιτών έχουν μειωθεί 30% και 40%, αν δεν είναι περισσότερο εξαιτίας της ανεργίας, τότε το μόνο που τους έχει απομείνει είναι το σπίτι που μένουν. Πώς, λοιπόν, θα έρθει κάποιος να τους το πάρει λόγω αδυναμίας αποπληρωμής των δόσεων; Εκεί θα υπάρξει πραγματικά κοινωνική έκρηξη.

Προτού, λοιπόν, οι τράπεζες βγάλουν στο σφυρί τα ακίνητα θα πρέπει να κάνουν ρυθμίσεις πραγματικές κι όχι για τα μάτια του κόσμου. Και η κυβέρνηση θα πρέπει να άρει τις γραφειοκρατικές δυσκολίες και τα εμπόδια που κρύβουν οι ρυθμίσεις που έχουν πρόσφατα εγκριθεί.

Επίσης, είναι προτιμότερο για τις τράπεζες να τα βρουν με τον πελάτη τους, έστω κι αν χάσουν μέρος των χρημάτων που έδωσαν ή που θα έβγαζαν με τα πολλές φορές ληστρικά επιτόκια, παρά να κάνουν εξώσεις στους ιδιοκτήτες. Άλλωστε, σε μια ημιθανή κτηματαγορά, τι να τα κάνουν οι τράπεζες τα ακίνητα που κανείς δεν αγοράζει. Μεγαλύτερη χασούρα θα έχουν αν τα πουλήσουν κάτω από το 50% ή 70% της αξίας τους, από το να κάνουν γενναιότερες ρυθμίσεις δανείων.

Επίσης, με το να πέσουν χιλιάδες κατασχεμένα και φθηνά ακίνητα, αυτό που θα συμβεί είναι η κατάρρευση των τιμών σε όλη την αγορά. Κάποιοι λένε ότι αυτό επιδιώκει η τρόικα ώστε να έρθουν οι ξένοι και να τα αγοράσουν κοψοχρονιά. Όμως, τι να το κάνει το σπίτι στη Δραπετσώνα ή στα Πατήσια ο ξένος; Το πολύ – πολύ κάποια εγχώρια λαμόγια να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, κι αυτούς πρέπει να τους προσέξει πολύ η κυβέρνηση. Άλλωστε, η εμπειρία των πλειστηριασμών στο παρελθόν δεν είναι καθόλου καλή με τα «κοράκια» και τις συμμορίες να πλουτίζουν αγοράζοντας τζάμπα την περιουσία του κοσμάκη.

Η άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση που πρέπει να μελετηθεί καλά πριν γίνει. Και πάνω απ’ όλα πρέπει να προστατευτούν οι πραγματικά αναξιοπαθούντες ιδιοκτήτες σπιτιών που δεν έχουν να πληρώσουν τις δόσεις των δανείων τους. Η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει πολύ διότι οι κατασχέσεις και οι πλειστηριασμοί ακινήτων μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά και στην κοινωνία και στο ήδη διάτρητο πολιτικό σύστημα. Σκεφτείτε μόνο τι έχει να γίνει αν βλέπουμε εικόνες στην τηλεόραση με δικαστικούς επιμελητές να πετάνε έξω μια οικογένεια γιατί δεν πλήρωνε το δάνειο, όχι γιατί δεν ήθελε αλλά γιατί δεν μπορούσε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nτ.Κ. avatar
    Nτ.Κ. 31/07/2013 14:28:41

    "Η άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση που πρέπει να μελετηθεί καλά πριν γίνει"
    Η άρση της απαγόρευσης πλειστηριασμών για 1η κατοικια ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ! Θα ανοίξει ο ασκός του αιόλου.. και δικαίως! Δεν μπορεί να έχουν πάρει τόσα δις οι τράπεζες που χρεώθηκαν οι Έλληνες μέχρι και 5 γενιές μετά και να βάζουμε κερασάκι στην τούρτα και την άρση πλειστηριασμών για πρώτη κατοικία. Όσο για τους πλούσιους .. μην ανησυχείτε. Αν ο μέσος-φτωχός έλληνας έχει καταφέρει να έχει ένα σπιτάκι οι πλούσιοι αλλά .. κακοπληρωτές εχουν δύο, τρία ή και περισσότερα. Εκεί μπορούν οι τράπεζες να κάνουν όσους πλειστηριασμούς θέλουν!

    • Βασίλης Τ.1 avatar
      Βασίλης Τ.1 @ Nτ.Κ. 31/07/2013 15:03:50

      Kονιορτοποίησες το άρθρο που αιδημόνως μισο-απο-καλύπτει τον πραγματικό στόχο των δανειστών να φάνε ό,τι ιερό και όσιο απομένει σ΄αυτόν τον τόπο...Την άρση των πλειστηριασμών Α' κατοικίας είναι βέβαιο οτι ο Τσίπρας δεν θα την ψηφίσει ποτέ, ακόμα κι αν δεν τηρήσει τίποτε άλλο απο τα υποσχεθέντα. Επομένως η ψήφιση αυτού του αναπόφευκτου νόμου (απαίτηση Τρόικας με απειλή στάση δόσεων) για την συγκυβέρνηση, θα σημάνει σίγουρα το τέλος της. Ούτε οι δικοί της βουλευτές δεν θα τον ψηφίσουν, όσες μπαγαποντιές κι αν σκαρφιστουν οτι δήθεν το κάνουν για να τιμωρήσουν τους πλουσίους, επειδή απέτυχαν με τη λίστα Λαγκάρντ που είχε μέσα και πολλούς απο τους κυβερνώντες εκτός απο τον Παπάκ...

      • dim avatar
        dim @ Βασίλης Τ.1 01/08/2013 03:53:32

        Δηλαδή εσύ την άρση απαγόρευσης πλειστηριασμού για τη πρώτη κατοικία, που όμως όλως τυχαίως τυγχάνει να είναι η πρώτη κατοικία ενός τύπου που χρωστάει στο δημόσιο μερικά εκατομμύρια, ή στη τράπεζα μερικά εκατομμύρια, και που όλως τυχαίως είναι βίλα, που αξίζει 1-2 εκατομμυριάκια, και που αυτός ο κύριος βγάζει 50-60-100 χιλιαρικάκια το χρόνο, αλλά αρνείται να πληρώσει δόσεις, γιατί τον καλύπτει ο νόμος περί πρώτης κατοικίας, εσύ και το αστέρι σου ο Τσίπρας δεν θα τον ψήφιζες ποτέ ?????

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Nτ.Κ. 01/08/2013 08:23:34

      Αν δεν γίνει ελεγχόμενη άρση απαγόρευσης πλειστηριασμών τότε δεν θα πάρει μπρος ποτέ η τραπεζική αγορά λόγω των στεγαστικών δανείων που δεν εξυπηρετούνται τώρα αφού δεν υπάρχει η απειλή του πλειστηριασμού. Μην πέφτετε στην παγίδα του λαϊκισμού. Το μόνο θέμα είναι να γίνει σταδιακά και ελεγχόμενα. Δηλ να ξεκινήσει για Α κατοικία πχ αξίας άνω των 400 χιλ ευρώ και ανά εξάμηνο να μειώνεται ανά 50 χιλ η τιμή των ελεύθερων για πλειστηριασμό ή κάτι τέτοιο μέχρι οι τράπεζες να προβούν σε ρυθμίσεις των δανείων και μειώσεις δόσεων για να ισορροπήσει η αγορά. Η Τσίπρια λογική του "δεν θα συναινέσουμε ΠΟΤΕ στην άρση απαγόρευσης πλ." σημαίνει ότι πρέπει να βρει δεκάδες δις ευρώ να καλύψει τη χασούρα των τραπεζών από τα ανεξόφλητα κεφάλαια των δανείων (άσε τους τόκους, ξέχνα τους). Το κεφάλαιο των κόκκινων δανείων ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται στο χρήμα της ανακεφαλαιοποίησης.

      • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
        ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 02/08/2013 10:03:01

        -ποια χασουρα τραπεζών ?
        Δέκα φορές την έχει πληρώσει ο ελληνικος λαός από εποχή Αλογοσκουφη
        Τα ΞΕΧΑΣΑΤΕ τα εκ.του ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ (πασοκικη τραπεζα πειραιως ) στο εξωτερικό ?
        - ποιοι εινια οι μέτοχοι τους ?
        ο ΛΑΤΣΗΣ που δεν έχει βάλει μια στην τράπεζα του

        ΡΕ πάτε καλά ?? ΞΕΧΑΣΑΤΕ την λιστα Λγκαρντ και πάτε να πάρετε τα σπιτάκι του φτωχού
        Το σχεδιο ΕΙΝΑΙ προμελετημενο , ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ εξεργεση .

  2. giorgos avatar
    giorgos 31/07/2013 14:39:56

    Δεν θα ειναι ο Σκορδας τοτε ουτε βουλευτης.οποτε δεν εχει δικαιωμα να μιλαει ουτε αυτος ουτε κανεις απο το οικονομοικων περιμενεται λιγο και θα τα ξανα-πουμε.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ giorgos 01/08/2013 08:24:51

      Σιγά μην είναι ο Μηλιός

  3. Hawk avatar
    Hawk 31/07/2013 14:49:16

    Πενήντα δις έχουν πάρει οι τράπεζες εκτός από τα άλλα των προηγουμένων ετών, 50 δις που θα τα πληρώσει με το αίμα του ο μικρομεσαίος φορολογούμενος. Τώρα οι τράπεζες θέλουν να πετάξουν στον δρόμο τον κόσμο. Ας το κάνουν, ας μας πουν ξεκάθαρα ποιοί & πόσοι θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα και ποιοί θα είναι οι νέοι έποικοι.

    • dim avatar
      dim @ Hawk 01/08/2013 03:57:01

      Relax... Τα 50 δις θα φύγουν απο τη πλάτη του φορολογουμένου... Δε τα έμαθες τα νέα? Έρχεται νεό κουρεμα του χρέους από Οκτώβρη, ή έστω εντός του 2014, με επιμήκυνση, μηδενικά επιτόκια από τους κατά τα άλλα "τοκογλύφους", και διαγραφή των 50 δις των τραπεζών (ή έστω του μεγαλύτερου μέρους του ποσού αυτού από το δημόσιο χρέος)...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Hawk 01/08/2013 08:25:51

      Καμία σχέση δεν έχουν τα 50 δις της ανακεφαλαιοποίησης με τα κεφάλαια των δανείων Α κατοικίας που τώρα δεν εξυπηρετούνται.

  4. cp avatar
    cp 31/07/2013 14:50:32

    Θα αποτελέσει ταφόπλακα για όλη την οικονομία.
    Τα ακίνητα ,όσα πουλιούνται ,πουλιούνται σε πολύ χαμηλές τιμές πλην ελαχίστων εξαιρέσεων .Τι ενοούμε "όσα πουλιούνται" ?
    Η τιμή ενός προιόντος είναι η τιμή της συναλλαγής όχι των ονειρώξεων του πωλητή .Ο καθένας από εμάς μπορεί -για να κάνει πλάκα - να βάλει μια δωρεάν αγγελία σε μια εφημερίδα ή site ,ότι πωλείται πχ το οικοπεδο ή το διαμέρισμα Χ στην καταπληκτική τιμή του 1 δις ευρώ ! Προφανώς δεν μετρά η τιμή που θα έβαζε ο χιουμορίστας φίλος ,αλλά η πραγματική τιμή πώλησης από έναν πραγματικό αγοραστή .Αυτή η τιμή είναι εξαιρετικά χαμηλή ! Υπάρχουν βέβαια και κάποιες αγγελίες από μεσιτικά γραφεία ή από υπομονετικούς πωλητές αλλά σε διπλανά ακίνητα που οι πωλητές βιάζονται οι τιμές έχουν καταρρεύσει !
    Αρα:
    1)Αρση των πλειστηριασμών θα σήμαινε λοιπόν ακόμη χαμηλότερες τιμές.
    2) Στον καθορισμό του ΑΕΠ η αξία των ακινήτων είναι σοβαρό ποσοστό. Αρα
    θα πέσει το ΑΕΠ και θα έχουμε αναλογία χρέους/ΑΕΠ 250-300% !
    3) Παύση νέων οικοδομικών αδειών ! Αφού πλέον είσαι ένας υιοθετημένος γιος του ΤΣΑΜΠΑ γιατί να μπλέξεις σε περιπέτειες...... Αρα μείωση των κρατικών εσόδων του ΙΚΑ κτλ.
    4) Οταν θα πέσουν οι τιμές ,πολλοί από εκείνους που έχουν χρήματα στο εξωτερικό ή σε σεντούκια ή σε λίρες κτλ αλλά έχουν και δάνεια θα σκεφθούν:
    Γιατί να πληρώνω το δάνειο αφού παίρνω το διπλανό (σε κάποιο άλλο όνομα της οικογένειας) με το 1/3-1/4 των χρημάτων?
    Τι συμβαίνει λοιπόν ?
    Απλώς η τρόικα θέλει να μας κάνει βουλγαρία ! Αυτό σημαίνει πλήρης καταστροφή του οικονομικού και κοινωνικού ιστού .Σημαίνει ότι η Ελλάς θα γίνει μπαχαλιστάν !

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ cp 01/08/2013 00:48:58

      "Στoν καθορισμό του ΑΕΠ μετρούν την.. αξία των ακινήτων".
      Τι άλλο θ΄ακούσω ο πο%$tiς...
      Την αξία που αντιπροσωπεύουν οι αγοραπωλησίες μέσα στο έτος, ναί.
      Την αξία των ..."ακίνητων" ακινήτων, φυσικά όχι

    • dim avatar
      dim @ cp 01/08/2013 04:15:55

      Συγνώμη αλλά μη τρελαθούμε κιόλας... Επειδή κάποιος μάγκας σε έπιασε κότσο εσένα και σου πούλησε το σπίτι του για 100 χιλ. πριν 5 χρόνια, και τώρα το σπίτι αυτό δεν αξίζει ούτε 50 χιλ. πρέπει εγώ ο φορολογούμενος να πληρώνω για εσένα που έκανες μια ατυχή αγορά? (γιατί στην ουσία εγω τα πληρώνω – διότι η αγορά δεν έχει ρευστότητα – ανεβαίνει η ύφεση και η ανεργία – μειώνονται τα έσοδα για το κράτος, και αναγκάζεται το κράτος για να ισοσκελίσει το πρϋπολογισμό να κόψει μισθούς και συντάξεις κα να μας ταράξει όλους στη φορολογία....) .... Ο μάγκας ο πωλητής, μια χαρά τα τσέπωσε τα 100 χιλ. Η τράπεζα "μεσολάβησε", κι εσύ συνειδητά χρεώθηκες τα 100 χιλ. για να τα δώσεις στον μάγκα... Είχες υπογράψει κανένα συμβόλαιο με το Θεό, ότι αυτό το σπίτι θα αξίζει για πάντα 100 χιλ. ή και παραπάνω ???? Και η τράπεζα τώρα τι θα σου πεί? Χρωστάς πχ ακόμα 80χιλ.? Δίνε κάτι ρε άνθρωπε... Δεν έχεις να δώσει μία? Ας το πουλήσουμε έστω και 50 χιλ να πάρουμε κι εμείς κάτι, να γλυτώσεις κι εσύ τα 30 χιλ.

      Λοιπόν για να τελειώνουμε μια και καλή με το παραμύθι... Επειδή κάθε νόμισμα πάντα δύο όψεις... Παρότι έφερα το παραπάνω παράδειγμα, συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο... Όποιος αδυνατεί πραγματικά να πληρώσει και είναι η μοναδική του κατοικία, δεν γίνεται να του πάρουν το σπίτι... Ρίσκο πήρε και η τράπεζα, και θα πρέπει κι αυτή να χάσει... Αλλά η οικονομία για να λειτουργήσει, για να έρθει η ανάπτυξη, πρέπει να υπάρχει ρευστότητα στην αγορά... Δε μπορεί ακόμα και αυτοί που έχουν, να μη πληρώνουν καλυπτόμενοι πίσω από το νόμο... Αν δεν πληρώνουν, κλείνει τη κάνουλα και η τράπεζα, δεν έρχεται η ανάπτυξη, και τη πληρώνων εγώ κι εσύ, γιατί κλείνουν επιχειρήσεις, μένουν κι άλλοι άνεργοι, και πάει λέγοντας... Όποιου είναι η μοναδική κατοικία προφανώς και δεν τον αφήνεις στο δρόμο... Από εκεί και περα όμως, εισοδηματικά κριτήρια, και τέλος...

  5. Maou-Maou avatar
    Maou-Maou 31/07/2013 14:57:06

    Και που να δείς τίποτα ταμπουρωμένους με καραμπίνες ή τίποτα ντουφεκιές σε δικαστικούς επιμελητές....έχουν να δούν τα μάτια μας...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Maou-Maou 31/07/2013 22:37:53

      Τον Κινέζο με το home-made ρουκετοβόλο, τον έχω ανεβάσει πολλές φορές, μην επαναλάβω...

  6. takis400 avatar
    takis400 31/07/2013 15:02:20

    αν ξεκινησουν πληστηριασμοι,σε 15 μερες θα υπαρχουν αρθρα με το ερωτημα που τα βρηκαν τοσα οπλα οι ελληνες,τοσο απλα

  7. Ξένος avatar
    Ξένος 31/07/2013 15:06:43

    Η Βούλτεψη λέει οτι πλειστηριασμοί δεν γίνονται “και δεν πα να λέει ο καθένας ότι θέλει”. Προσωπικά ησύχασα.
    Λέτε όλο αυτό το σχέδιο να πάρει παράταση άλλον ένα χρόνο κι απλώς να το μισανοίγουν τώρα ώστε τελευταία στιγμή να το πάρουν πίσω φέρνοντας στη θέση του άλλο μέτρο-βόμβα που έχουν συλλάβει από τώρα και πάντως «από τους πλειστηριασμούς θα είναι προτιμότερο»;
    Κι επίσης έχω την εντύπωση πως τα σπίτια θα χαθούν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, απλώς όταν έρθει η ώρα να προχωρήσουν σε τέτοιο βήμα θα έχει εξασφαλιστεί μια μεγαλειώδης και συνταρακτική εσωτερική εξέλιξη σε πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο που θα καθιστά το μέτρο... «αναπόφευκτο». Για το καλό της πατρίδας βεβαίως βεβαίως.

    • Φαύλος Ενάρετος avatar
      Φαύλος Ενάρετος @ Ξένος 31/07/2013 21:06:38

      Κι εμείς σε όλα αυτά θεατές και απόντες; Καλά θα μας κάνουν.

  8. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 31/07/2013 15:22:48

    Καλααααα
    και μετά να πάει η Χρυσή Αυγή στο 50%.
    Ξυπνήστε επιτέλους
    Μπορεί να μας αρέσει ο μύθος του δικτάτορα Χίτλερ αλλά με εκλογές ανήλθε στην εξουσία συγκεντρώνοντας εξωπραγματικά ποσοστά.
    Το έχω ξαναγράψει και παλιά
    κάνετε τρομερό λάθος όσοι πιστεύετε ότι η χρυσή αυγή αντλεί τη δύναμη της μόνο από τους λαθρομετανάστες. Το κλειδί είναι οι τράπεζες. Απορώ ώρες ώρες με τους πολιτικούς αναλυτές που διαθέτει η κυβέρνηση και αρνούνται να δούνε το αυτονόητο.
    Ο Ελληνας ευχαρίστως θα πληρώσει τους φόρους του για να σώσει τη χώρα του, θα επαναστατήσει όμως οταν καταλάβει οτι θα του τα πάρουν όλα οι τράπεζες και το κράτος θα μείνει για άλλη μια φορά στην απ έξω.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χμμμμ 31/07/2013 17:13:31

      Και επειδή με εκλογές ανένηκε ο Χίτλερ νομιμοποιήθηκαν τα εγκλήματά του για να κάνουμε οι Έλληνες σήμερα μάλιστα που είμαστε και "μορφωμένοι" το ίδιο οικτρό και ηλίθιο λάθος με τους Γερμανούς που βρίζουμε από τότε μέχρι σήμερα; Ίσα-ίσα που θα είμαστε ακόμη χειρότεροι. Εμείς είμασταν υπόδειγμα ανοχής και φιλοξενίας. Θα ακολουθήσουμε τους ρατσιστές νεοναζί στην κόλασή τους;

  9. regeneration avatar
    regeneration 31/07/2013 15:24:14

    Να έρθουν να τα πούμε στις κάλπες...
    Τότε θα δείτε τι μαύρο σκοτάδι θα τους φάει... και δε θα φταίει η Χ.Α.

    • dim avatar
      dim @ regeneration 01/08/2013 04:29:46

      Οι κάλπες στη δημοκρατία στήνονται κάθε 4 χρόνια... Στα άλλα καθεστώτα δε στήνονται και ποτέ, αλλά είναι τουλάχιστον αστείο, αυτοί που αν αναλάβουν την εξουσία, θα καταργήσουν και αυτομάτως δια παντός τις εκλογές, να ζητάνε τώρα να γίνουν εκλογές συντομότοτερα και από το χρόνο που αυτές προβλέπονται...

      Επίσης, στη κοινοβουλευτική δημοκρατία και μόνο (διότι στη προεδρική δημοκρατία ουτε καν), κάλπες στήνονται όταν η κυβέρνηση χάσει τη δεδηλωμένη... Δηλαδή όταν οι αντιπρόσωποι του λαού, μεταφέρουν δια της θετικής ψήφου σε μια πρότασης μομφής, τη επικρατούσα στη κοινή γνώμη (στο λαό που εκπροσωπούν δηλαδή και που τους έχει στείλει στη βουλή) άποψη ότι πρέπει η κυβένρηση αυτή να φύγει και να γίνουν νέες εκλογές... Έλα όμως που σε όλες μα όλες τις δημοσκοπήσεις (ακόμα και τις ανεξάρτητες, για να προλάβω σχόλια περί κατευθυνόμενων δημοσκοπήσεων) τα ευρήματα είναι τα εξής: α) η ΝΔ προηγείται, ή έστω είναι πόντο – πόντο με το Σύριζα, β) ο Σαμαράς είναι 10 με 20 μονάδες μπροστά από το Τσίπρα, γ) μια κυβένρηση με κορμό τη ΝΔ παίρνει από 8 εώς 13 μονάδες περισσότερες προτιμήσεις από μια κυβένρηση με κορμό το Σύριζα και δ) το 60% του λαού ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ την διεξαγωγή πρόωρων εκλογών.... Καληνύχτα σας...

      • Δημήτριος ο Μυροβλύτης avatar
        Δημήτριος ο Μυροβλύτης @ dim 01/08/2013 14:13:26

        Έχετε δίκιο, αν μεταξύ των βουλευτών της κυβερνητικής πλειοψηφίας υπάρχουν και κάποιοι που λένε ότι ο πρωθυπουργός της χώρας "ξεπουλά την Ελλάδα" είναι σίγουρο ότι η κυβέρνηση έχει την δεδηλωμένη!!

        • dim avatar
          dim @ Δημήτριος ο Μυροβλύτης 02/08/2013 02:21:27

          Ας κάνει πρόταση μομφής η αντιπολίτευση, και να δούμε το αποτέλεσμα...

  10. blue nile avatar
    blue nile 31/07/2013 15:45:16

    Συμφωνώ με Nτ.Κ.

    Το έχω ξαναγράψει αλλά η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως.

    Είναι αδιανόητο μετά την τελευταία συνδιάσκεψη του Eurogroup στην οποία ουσιαστικά συμφωνήθηκε ότι τα 50 δις ,που με το μνημόνιο ΙΙΙ δαπανήθηκαν για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, θα φορτωθούν στο μεγαλύτερο τους ποσοστό στους πολίτες .
    Χώρια τις εκατοντάδες δις που πήραν την τελευταία δεκαετία.
    Δηλαδή οι τράπεζες πατάνε πάνω στους ήδη υπερχρεωμένους φορολογούμενους για να διασωθούν, κάτι που εξασφαλίζει ότι οι τραπεζίτες που τις χρεοκόπησαν συνεχίζουν να τις έχουν στην κατοχή τους και ζητάνε και τα ρέστα από πάνω, θέλοντας να κατασχέσουν τη περιουσία του κοσμάκη!!!

    Αν πάνε οι κυβερνώντες να κάνουν κάτι τέτοιο το κρίμα στο λαιμό τους.
    Όλα εδώ πληρώνονται , ίσως πρέπει να φτάσουν τα πράγματα εκεί ώστε μετά την αναπόφευκτη βία να επέλθει η κάθαρση.

  11. tk avatar
    tk 31/07/2013 16:33:57

    Δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο από τις αφεντιές τους. Εκεί πήγαινε το πράγμα ούτως η άλλως, ούτε χρειάζεται να είσαι κανένας φοβερός αναλυτής για να το καταλάβεις. Δεν θα τα καταφέρουν όμως διότι απλώς θα γίνει μάχη, ήδη όλα κρέμονται από μια κλωστή. Και η αλητεία έχει τα όρια της όπως όλα!

  12. Ξένος avatar
    Ξένος 31/07/2013 17:25:24

    Και που 'σαι μαέστρο, να βάλουν και γεωγραφικές παραμέτρους στα κριτήρια γιατί πες οτι στην Αθήνα το κουτσοβολεύεις το μέτρο (που δεν το βλέπω). Στην επαρχία τέτοιο πράγμα δεν περνάει ούτε με όλμους, ο επιμελητής θα πρέπει να σκάει στην εξώπορτα συνοδεία βατραχανθρώπων. Δεν θα έχει να κάνει μόνο με τον ιδιοκτήτη αλλά με όλα του τα σόγια, τον παπά της ενορίας και τον κοινοτάρχη δώρο. Και ο νεκροθάφτης σε απόσταση να παρατηρεί διακριτικά.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ξένος 31/07/2013 17:35:05

      Πολύ καλό!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ξένος 31/07/2013 19:35:43

      Γιά τήν Κρήτη, οὔτε γιά πλάκα! Πέφτουν πολλές τουφεκιές!! :D

      • Tassos avatar
        Tassos @ Φωτεινή 01/08/2013 00:22:00

        Σιγά τα ...παλληκάρια :-)

  13. KOTSAVARIS avatar
    KOTSAVARIS 31/07/2013 17:49:27

    Το μέτρο θα μπεί σαν προαπαιτούμενο και θα ψηφιστεί όπως και όλα τα άλλα τρία χρόνια τώρα..
    Στο ίδιο έργο θεατές..
    Θα επαναληφθεί πάλι η ίδια τραγωδία - παρωδία Νεοδημοκρατών βολευτών να οδύρονται ότι δεν θα ψηφίσουν αλλά με κρύα καρδιά αναγκάζονται ...
    Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί και ο κακομοίρης ο Σκορδάς παίζει τον ρόλο του λαγού..
    Το κουτί της Πανδώρας άνοιξε.. Και ο νοών νοείτο..

  14. Σπορέας avatar
    Σπορέας 31/07/2013 18:08:58

    Αυτά τότε που δέναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα, σήμερα ζεις σε άλλη χώρα κατάλαβέ το.

  15. Σπορέας avatar
    Σπορέας 31/07/2013 18:11:55

    Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

  16. kotstak avatar
    kotstak 31/07/2013 18:14:32

    Σε λίγο θα φανεί πόσο χρήσιμη ήταν η πρότασή μου:
    Η εναλλακτική των πλειστηριασμών
    (http://frenostonkatiforo.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html)

    Σε πολλούς δεν άρεσε και αυτό γιατί δεν αντιλαμβάνονταν ότι το "τρενάρισμα" κάποτε σταματάει.
    Εάν δεν λυθούν τα προβλήματα κατά τη διάρκεια του "τρεναρίσματος", όταν ακουστεί το καμπανάκι που σημαίνει "τέλος χρόνου" τα πράγματα δε θα είναι καθόλου καλά.

    • Zame avatar
      Zame @ kotstak 31/07/2013 20:30:31

      τα λεγομενα σου μου θυμιζουν εντονα τους..
      ( 'Μπαμπης & Μπαμπης' skai μερια)

      ..δειχνεις ζωηροτερο ενδιαφερον για τα ΚΕΡΔΗ των τραπεζων !!!..
      παρα των απλων δανειοληπτων-πολιτων..η κανω λαθος?

    • nikos nikidis avatar
      nikos nikidis @ kotstak 31/07/2013 21:28:45

      ίσως δεν θα έπρεπε να δίνω συμβουλές, αλλά πρόσεχε τον κατήφορο, παληκάρι μου.....

      • Zame avatar
        Zame @ nikos nikidis 01/08/2013 10:59:51

        επιτρεψτε μου να σας αφιερωσω το γνωστο τραγουδι του (Μαζο..νομιζω πως ειναι )
        ..ολα αναποδα τα βλεπω.

  17. Tommy avatar
    Tommy 31/07/2013 18:30:50

    Η άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών πρέπει να γίνει άμεσα, με ένα ερωτηματικό για τα άνεργα ζευγάρια. Όσο αργεί τόσο πιο βίαια θα υποχωρούν οι τιμές μήνα με το μήνα και θα καθυστερεί η αγορά να βρει το σημείο ισορροπίας - όποιο και αν είναι αυτό. Η δε μεγάλη αδικία είναι για τους μυριάδες συνεπείς δανειολήπτες ή και αυτούς που αγόρασαν με ίδια μετρητά. Επιτέλους αν θέλουμε κομμουνισμό ας τον επισημοποιήσουμε και κανείς να μην πληρώνει τίποτα.

  18. Νιόβη avatar
    Νιόβη 31/07/2013 18:33:14

    Είναι σαφές από την αρχή ποιος είναι ο στόχος και δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς μεγαλοφυΐα για να το δει. Ο στόχος είναι η ιδιοκτησία. Ο ιδιώτης και ο εθνικός ιδιοκτήτης (κράτος) είναι ο εχθρός. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού. Κι ο λόγος επίσης είναι προφανής: χωρίς ιδιοκτησία δεν υπάρχει ελευθερία, ούτε εθνικού κράτους ούτε προσώπου/πολίτη. Στα δικά μας τα μέρη, το πρώτο χτύπημα χωρίς προσχήματα έγινε στην Κύπρο με το κούρεμα των καταθέσεων. Στην Ελλάδα θα είναι διπλό: και καταθέσεις και ακίνητα. Είμαι από αυτούς που περιμένω τους πλειστηριασμούς, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ο μόνος τρόπος. Δεν είναι ανάγκη να είναι πλειστηριασμοί, ούτε είναι ανάγκη ένα κούρεμα να βαφτιστεί «κούρεμα». Όπως λέει κι ένας άλλος σχολιαστής παραπάνω, μπορεί η απειλή των πλειστηριασμών να έχει στόχο την προθυμία του πόπολου να δεχτεί στο μέλλον ένα άλλο «ισοδύναμο» μέτρο αδιαμαρτύρητα και με ανακούφιση. Ούτως ή άλλως, το αποτέλεσμα μετράει και το αποτέλεσμα είναι η απώλεια της ιδιοκτησίας των εθνικών κρατών και των πολιτών τους. Μέχρι τώρα πάει καλά: υπερφορολόγηση των ακινήτων, αιμορραγία των αποταμιεύσεων προκειμένου ο κόσμος να ανταπεξέλθει στη φοροεπιδρομή, την ανεργία και την ακρίβεια, ξεπούλημα εθνικών πόρων... Η διαφορά μέχρι τώρα είναι ότι όλες αυτές οι επιθέσεις είναι έμμεσες. Επιτρέπουν σε πολύ κόσμο να μπερδευτεί και να πιστέψει ότι είναι προσωρινές θυσίες που γίνονται για άλλον λόγο, για τη σωτηρία της χώρας, για την ακρίβεια, και φυσικά τη δική του. Επιτρέπουν στον Έλληνα να κοιμάται.

    Μέχρι αυτή την στιγμή, ο Έλληνας κοιμάται. Όταν ξυπνάει είναι επειδή τον ξυπνάνε για να χαρίσει την ψήφο του πότε στον έναν και πότε στον άλλον σωτήρα και να απευθύνει κατηγορίες στον διπλανό του: επειδή είναι εργαζόμενος, επειδή είναι δημόσιος υπάλληλος, επειδή είναι ελεύθερος επαγγελματίας, επειδή δεν αρκέστηκε στην «πρώτη κατοικία» αλλά έχει και εξοχικό, επειδή θέλει να ζήσει την καλή ζωή, επειδή έβγαλε τα λεφτά του έξω ή επειδή έφυγε κι ο ίδιος για το εξωτερικό. Μετά, έχοντας εκτονώσει την οργή του στον «κακό» που του υποδείχθηκε, ξανακοιμάται. Στην «πρώτη του κατοικία». Και τρώει ξοδεύοντας τις αποταμιεύσεις του αν έχει ακόμα. Επειδή η πείνα δεν είναι γενικευμένη ακόμα κι επειδή οι άστεγοι δεν κατακλύζουν τους δρόμους και τις πλατείες ακόμα, ο Έλληνας κοιμάται. Διότι ο Έλληνας, δυστυχώς, όσα κι αν είναι τα καλά του, έχει ένα τρομακτικό ελάττωμα: νομίζει ότι η καταστροφή των άλλων τους χτύπησε την πόρτα επειδή είχε προσωπικά μαζί τους κι ότι αυτόν ειδικά θα τον αφήσει ήσυχο. Θα βρει χίλιες δικαιολογίες για την καταστροφή των άλλων φτάνει η καταστροφή να μην χτυπήσει τη δική του πόρτα. Όσο δεν την χτυπάει, ο Έλληνας την κλειδώνει και κοιμάται.

    Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, ο Έλληνας πρέπει επιτακτικά πια να ξυπνήσει. Πρέπει η καταστροφή να χτυπήσει την πόρτα του βίαια. Η ευθεία και χωρίς προσχήματα επίθεση στην ιδιοκτησία του είναι μια λύση, μια ελπίδα ότι μπορεί επιτέλους και να ταρακουνηθεί. Οι πόροι της χώρας και τα εδάφη της χώρας, η ιδιοκτησία της χώρας, δηλαδή, δεν τον ένοιαξαν. Δεν πειράζει, είπε μέσα του, ας τα πάρουν κι ας με «αναπτύξουν», να έχω δουλειά και σύνταξη. Γιατί, μήπως ήταν δικός μου ο χρυσός ή μήπως θα έπαιρνα μερίδιο από το φυσικό αέριο ή μήπως τα έσοδα από το πετρέλαιο θα πήγαιναν σε αποθεματικό ταμείο συντάξεων (Νορβηγία); Το δυάρι του, όμως, θα τον νοιάξει. Επειδή, κακά τα ψέματα, είμαστε φτηνιάρηδες. Το πετρέλαιο θα το χαρίσουμε και τον χρυσό το ίδιο, αλλά...όλα κι όλα, για το δυάρι στην Αγία Βαρβάρα θα γίνει μακελειό. Αυτό δεν θα το δώσουμε. Με καραμπίνα θα περιμένουμε τον δικαστικό επιμελητή έξω από την πόρτα. Μήπως δεν ξανακάναμε κάτι παρόμοιο όταν κάποτε ήρθαν οι μπουλντόζες να μας γκρεμίσουν τα αυθαίρετα; Δεν κρεμαστήκαμε πάνω τους για να τις εμποδίσουμε; Δεν προτάξαμε με τόση γενναιότητα στήθη μας ανάμεσα σ᾽ αυτές και στην παράγκα μας;

    Έστω. Κάτι είναι κι αυτό. Αν είναι αυτή η αιτία να ξυπνήσει ο Έλληνας και να καθαρίσει ο τόπος από τα εγχώρια και αλλοδαπά αποβράσματα που εμπνεύστηκαν, σχεδίασαν, υποστηρίζουν και υλοποιούν το έγκλημα, κομμάτια να γίνει. Αν είναι αυτό το χαστούκι που χρειάζεται ο κοιμισμένος Έλληνας για να ξυπνήσει, ας το φάει.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Νιόβη 01/08/2013 00:36:28

      !!!

    • Μαύρο στο Άσπρο avatar
      Μαύρο στο Άσπρο @ Νιόβη 01/08/2013 08:03:26

      Σαρκαστικό, πικρό και τόσο αληθινό!

  19. Μαύρο στο Άσπρο avatar
    Μαύρο στο Άσπρο 31/07/2013 20:15:26

    Πότε είπαμε οι εκλογές που .....κανείς δε θέλει και όλοι εύχονται;

  20. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 31/07/2013 20:16:06

    Τα σπίτια δεν τα παίρνουν οι κομμουνιστές!!
    "Επί δεκαετίες η αντικομμουνιστική προπαγάνδα έσπερνε το φόβο στους εργαζόμενους ότι αν επικρατήσει ο κομμουνισμός θα χάσουν τα σπίτια τους. Και ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί και αυτό το φιάσκο.
    (.......)"

    http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/23601/ta-spitia-den-ta-pairnoyn-oi-kommoynistes

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ εναςάσχετος 31/07/2013 22:36:32

      Το μεγαλύτερο ποσοστο ιδιοκατοίκησης στην Ευρώπη έχουν οι πρώην Ανατολικές χώρες. Δες Eurostat.
      Οι κομμμουνιστες εξασφάλισαν την ιδιοκατοίκηση, αλλά ποιός το πίστευε τότε;
      Ατρά παθαίνουν όσοι έχουν εμπιστοσύνη σε ιδεολογίες και όχι σε πραγματιστικά δεδομένα.

  21. Zame avatar
    Zame 31/07/2013 20:18:42

    Ίσως να Λησμονούν πως

    Απεγνωσμένοι άνθρωποι επινοούν φέρνουν και κάνουν απεγνωσμένες πράξεις.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Zame 01/08/2013 12:00:30

      To είπε και ο Nigel Farage στην Ευρωβουλή, πριν κανέναν χρόνο: "Desperate people, do desperate things".

      Φαίνεται ότι δεν ξέρει πως στην Ελλάδα οι απελπισμένοι προτιμούν να αυτοκτονούν. Βέβαια, πράξη απελπισίας είναι κι αυτό, αλλά όχι αυτή που εννοεί ο Βρετανός Ευρωβουλευτής.

      • Zame avatar
        Zame @ Επισκέπτης 01/08/2013 23:00:44

        ισως να εννοει π.χ οπως ζωη+ θανατος
        (σε ένα απόλυτο περιβάλλον πίστωσης πού φλερτάρει εξαιρετικά με την απόγνωση)
        = ισως συνοδεύει
        μια καινουργια νεανική επαναστατικότητα και την αναβαθμισμενη επιθετική δύναμη της στη απελπιστική επιθυμια του Ο=χαος

  22. GJ avatar
    GJ 31/07/2013 22:05:46

    Οι παραπάνω επαναστάτες της πένας ας θυμηθούν λίγο αρχή της κρίσης στις ΗΠΑ την τράπεζα που κατεύρευσε με τα "κόκκινα δάνεια" κ παρέσυρε όλους όσους είχαν ρευστό σε αυτές. Αυτό σημαίνει ότι αυτός που ξανοίχτηκε θα του μείνει το σπίτι κ εγώ που έχω 5 φραγκα στην τράπεζα που θα καταρρεύσει, θα μείνω ταπί κ ψυχραιμος. Σε αυτό το σενάριο βαλτε μερικούς εκαντονταδες χιλιαδες 'Ελληνες κ απαντηστε ποιος θα κυνηγάει ποιον σε αυτην την περίπτωση. Τα υπολοιπα που γραφεται ειναι εκθέσεις ιδεών!!!

    • Zame avatar
      Zame @ GJ 01/08/2013 14:00:02

      ..και αυτός πού τα μεθόδευσε η ανέχτηκε την μεθόδευση του..
      (& τα εκανε ολα ανω-κατω)
      τα ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ.
      τοσο καλα.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 31/07/2013 22:33:57

    "Οι ξένοι θα μας πάρουν τα σπίτια"
    h**p://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&ved=0CGIQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fmeafil.blogspot.com%2F2013%2F07%2Fblog-post_8374.html&ei=fGb5UaXNI8nePY-ngeAO&usg=AFQjCNH9i4f8JwuV9hfkOy2mn9LdIHylAQ&bvm=bv.49967636,d.ZWU

  24. thanos avatar
    thanos 31/07/2013 22:39:42

    Έχει γραφεί ότι ξένες τράπεζες έχουν "αγοράσει" εδώ και καιρό τα λεγόμενα "κόκκινα δάνεια" των ελληνικών τραπεζών και μάλιστα κοψοχρονιά, οπότε το μέλλον των ακινήτων αυτών είναι προδιαγεγραμμένο.

    • arximidiς avatar
      arximidiς @ thanos 01/08/2013 12:45:17

      Δεν έχει απλά γραφτεί αγαπητέ Θάνο. Είναι γεγονός. Συγγενικό μου πρόσωπο που είχε ξεχασμένο απλήρωτο καταναλωτικό δάνειο 10000 ευρω, που έχει πάψει η τράπεζα να τον ενοχλεί εδώ και 5 χρόνια, γιατί το πέρασε στα κόκκινα δάνεια(επισφάλειες), τώρα δέχεται τηλέφωνα απο Λουξεμβούργο και περίεργη εταιρεία, για να ξαναρχίσει να πληρώνει δόσεις για να μην του τα κατάσχουν απο τη σύνταξη...

  25. Α avatar
    Α 01/08/2013 01:21:04

    Αν γίνει αυτό, απλά πέφτει η κυβέρνηση.
    Ο Έλληνας που έχει χάσει τα πάντα σε 3 χρόνια, που ασφυκτιά δεν θα το ανεχτεί να χάσει και το σπίτι του.
    Ως εδώ και μη παρέκει.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Α 01/08/2013 10:39:14

      Μπα, τα ίδια λέμε πάντα και στην συνέχεια αποδεικνύεται ότι μια χαρά τα υφιστάμεθα. Αν είχαμε προβάλει την παραμικρή αντίσταση, δεν θα περνούσαν οι νόμοι και τα διατάγματα νομοθετικού περιεχομένου σαν τα στραγάλια.

      Σαν λαός, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

      • arximidiς avatar
        arximidiς @ Επισκέπτης 01/08/2013 12:48:36

        Σ' αυτό έχεις δίκιο φίλε Επισκέπτη. Οι λαοί στις "Δημοκρατίες" είναι σαν τα πρόβατα. Τους εκπροσωπούν οι "Τσοπάνηδες". Μόνο αν αυτοί κλωτσήσουν γίνεται ανατροπή.
        Και εδώ φαίνεται μάλλον οτι θα κλωτσήσουν γιατί τώρα κινδυνεύουν οι ίδιοι και όχι τα πρόβατα που ούτως ή άλλως για σφάξιμο προορίζονται...

      • kat avatar
        kat @ Επισκέπτης 01/08/2013 17:22:44

        Ετσι είναι...

  26. Αρτέμης Μάτσας avatar
    Αρτέμης Μάτσας 01/08/2013 08:24:16

    Θα εβγαζα 100 χιλιαρικα το χρονο και θα αρνιομουν να πληρωσω την δοση προς το δημοσιο με κινδυνο να μου παρουν το σπιτι? χαχαχ

    • dim avatar
      dim @ Αρτέμης Μάτσας 02/08/2013 02:18:07

      Ποιο δημόσιο? Για χρέη προς τις τράπεζες μιλάμε, για στεγαστικά και δόσεις των δανείων αυτών...

  27. cp avatar
    cp 01/08/2013 11:20:26

    Ουσιαστικά έβαλα το δυσμενέστερο Θείε !
    Τις τιμές των αγοραπωλησιών . Ειναι γενικά πολύ κάτω των αντικειμενικών αυτή την στιγμή και οδεύουν προς τα πιό κάτω !
    Η αξία των ακίνητων ακινήτων δεν υπάρχει ! Είναι στην φαντασία του πωλητή ! Πχ στην εποχή της ευμάρειας δεν είχα ποτέ πολύ καλό αυτοκίνητο.Το θεωρούσα πεταμένα λεφτά .Προ διετίας αγόρασα ένα δίλιτρο οκταετίας με δερμάτινα καθίσματα ,250 HP κτλ με 1800 ευρώ.
    Η αξία των καθισμάτων του ή μόνο της μηχανής μπορεί να φτάνει και την τιμή αγοράς αλλά ως σύνολο κοστίζει πολύ λιγότερο γιατί έχει άυλες επιβαρύνσεις (τέλη κτλ).Ποια είναι η αξία του τελικά ?Η τιμή των επιμέρους στοιχείων ή η τιμή πωλήσεως ? Το δεύτερο ,κατ'εμέ .(εκτός και εάν γίνω μηχανικός αυτοκινήτων και μεταπωλώ τα τμήματα του ).
    Εδώ πιστεύω γίνονται και οι σκόπιμες μαιμουδιές της στατιστικής .
    Ποιός είναι άνεργος ?Αυτός που κάνει 10 ημερομίσθια τον χρόνο ? Γιατί ?Τις υπόλοιπες 355 ψάχνει τι θα κάνει τα λεφτά του και ...........κουράζεται?
    Η οικονομική πραγματικότητα είναι δε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική από την στενή νομική θεώρηση και σε αυτό διαφωνώ με την dim.
    Τα ορθά οικονομικά δρώμενα είναι μια προσπάθεια να μην συμβεί το ανέκδοτο : "Σε ένα νεκροταφείο της ΝΥ υπάρχει μια επιγραφή : Ενθάδε κειται ο Τζό ,ο οποίος είχε ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ."
    Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε και από ιδιοτελή ηθικολογικά γιαλιά ,από έλλειψη ρεαλισμού .

  28. Tommy avatar
    Tommy 01/08/2013 13:40:26

    Αν εγώ είχα μαύρα, είχα δάνειο και ήμουν και λίγο λαμόγιο, θα σταματούσα να εξυπηρετώ το δάνειο με πρόσχημα την κρίση.
    Οσο δεν γίνονται πληστηριασμοί όλα καλά.
    Εάν γίνουν ευελπιστώ ότι θα έχουν και κάποια κοινωνικά κριτήρια ώστε, βασιζόμενος στο χαμηλό δηλωμένο μου εισόδημα να την γλυτώσω ή να μπώ σε κάποιο πρόγραμμα ευνοϊκής ρύθμισης.
    Εάν τίποτε από αυτά δνε συμβεί, πριν την εκπνοή της ειδοποίησης που μου στέλνει η τράπεζα για τον πλειστηριασμό, προσέρχομαι διακανονίζω και πληρώνω, αφού μαύρα έχω.
    Οι πιθανότητές μου
    να κερδίσω είναι πολλές,
    να χάσω μια μικρή επιβάρυνση στον διακανονισμό ελάχιστες και
    να χάσω το σπίτι καμία.

  29. Α avatar
    Α 01/08/2013 19:47:09

    Αν δεν απατώμαι ο αρμόδιος υφυπουργός κος Σκορδάς είπε ότι κάποτε αυτή η συζήτηση πρέπει ν΄ανοίξει, 'οταν θα ξεπεραστεί η κρίση.
    Ξεπαράστηκε η κρίση μήπως και δεν το καταλάβαμε;

  30. ΦΩΤΗΣ avatar
    ΦΩΤΗΣ 02/08/2013 13:01:49

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ.
    ΕΙΜΑΙ 31 ΕΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΗΣ ΑΣΟΕΕ,ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΜΕ.ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ;
    ΔΙΟΤΙ ΟΣΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ,Η ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
    ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ;

  31. Gogo avatar
    Gogo 02/08/2013 13:02:38

    Εγώ δεν πιστεύω ότι θα βγάλουν το σπίτι μου στο σφυρί. Γιατί πράγματι δεν θα μπορούν να σταθούν πουθενά. Αλλά του λαμογιού που πήρε δάνειο για σπίτι αντικειμενικής αξίας 200.000, δηλ. πραγματικής 300.000 και κρύβεται πίσω από το δικό μου πρόβλημα, γιατί να μην του το πάρουν?

  32. elfis avatar
    elfis 04/08/2013 10:11:54

    εσυ που εισαι νιοπαντρος θελεις και δικο σου σπιτι...? οπα ρε μεγαλε! κοιτα να εχεις ενα πιατο φαι στο σπιτικο σου και ασε τα ονειρα για σπιτια και φουμαρα .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.