#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2011 00:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η «άλλη Ελλάδα» θα απαγγείλει την ετυμηγορία της ιστορίας

Νομίζω ότι αυτό το κομμάτι που δημοσιεύσαμε πριν από πέντε ημέρες (23/10/2011, 23:32) είναι πολύ επίκαιρο:

Θα έλθει σύντομα η ώρα που δεν θα μπορούν να αγνοήσουν τον Λαό



Όπως εκτιμούν οι πιο διαφορετικές πηγές, πάνω από 500.000 κόσμου βγήκε την περασμένη εβδομάδα στους δρόμους για να διαμαρτυρηθεί εναντίον της κυβέρνησης του ΔΝΤ και της ΕΕ. Ήταν ενδεχομένως η μεγαλύτερη συγκέντρωση που έγινε στην χώρα από τον καιρό της Μεταπολίτευσης του 74.

Όλοι γνωρίζουμε επίσης ότι η καθεστηκυία τάξη, το σύστημα με τις παραφυάδες του σε ΜΜΕ και κόμματα,  μετά τον πρώτο πανικό, ανάσανε από την κόντρα του αριστερού στυλοβάτη του (ΚΚΕ) με τους "αναρχικούς" και νομίζει ότι απέφυγε τα χειρότερα.

Δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Γιατί αυτοί  που πήγαν στο Σύνταγμα ήταν  πρωτίστως οι”ριγμένοι” του Δημοσίου, οι ζορισμένοι μικρομεσαίοι και οι ευθέως βαλλόμενοι ταξιτζήδες, σκουπιδιάρηδες κλπ.

ΟΙ ΑΛΛΟΙ, η σιωπηλή πλειοψηφία, αυτοί που ζορίζονται εδώ και καιρό, αυτοί που δεν έχουν λαμβάνειν έστω τα όσα δίδει το Κράτος κάθε μήνα , αυτοί που πρέπει να καθαρίσουν μόνοι τους, με τα προσόντα και τις δυνάμεις τους, έχουν άλλες έγνοιες , προς το παρόν: Να πληρώσουν το ρεύμα, τα σχολεία και τα φροντιστήρια, τα δάνεια και προσπαθήσουν να κρατήσουν το σπίτι τους.

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ βγουν στο Σύνταγμα, οι πολλοί, τότε ούτε είκοσι ούτε πενήντα μπουλουκοδιμοιρίες δεν θα σώσουν τον “ναό της Δημοκρατίας” και το ιερατείο της Μεταπολιτεύσεως…

Ούτε το ΠΑΜΕ, ούτε τα “κόμματα”, ούτε οι κεκράκτες τους : Θα έχει έλθει η ώρα να μήν αγνοηθεί η αντίδραση του λαού.

Θα έχει τελειώσει η Ελλάδα του 74, η Ελλάδα που κατάπιε και χώνεψε με lifestyle και καλοπέραση τους Αττίλες και άφησε να την καβαλήσουν οι πολύχρωμοι μητραλοίες της “Δημοκρατίας”…

Όσο οι πολλοί δεν πάνε στο Σύνταγμα, όσο όλοι πάνε στις δουλειές τους, πληρώνουν την εφορία, έχουν βενζίνη για να κινηθούν και σπίτια να μείνουν τίποτε δεν μπορεί να εμποδίσει την βίαια επαναφορά της ελληνικής κοινωνίας σε συνθήκες  του 60.

Η κοινωνία δεν έχει ακόμα ωριμάσει ...αγωνιστικά. Είναι μεν στα κάγκελα, φοβάται, βλέπει το αδιέξοδο, θέλει να ξεφύγει, υποσυνείδητα όμως είναι ακόμα εγκλωβισμένη στο μεταπολιτευτικό «παπανδρεϊσμό», και στις τρεις εκδοχές του, και την γαλάζια και την πράσινη και την ροζ. Επειδή και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ εξέθρεψαν όλα αυτά τα χρόνια το όνειρο της αποκατάστασης στο δημόσιο, έδιναν και έπαιρναν θαλασσοδάνεια, ανέχτηκαν αν δεν ευνόησαν αυτή  την απίθανα διεφθαρμένη κρατικοδίαιτη διαπλοκή με τις μίζες της. Με δεκανίκι την καθεστωτική αριστερά.

Το ΠΑΣΟΚ και μερικοί νεοδημοκράτες (νύν καί πρώην) είναι οι τελευταίοι ιερείς τού «Παπανδρεϊσμού». Προσπαθούν απεγνωσμένα να σώσουν την ιερατική του τάξη θυσιάζοντας τους πιστούς, οι οποίοι τους λάτρευαν και τους φιλούσαν τό χέρι.

Τι θα συμβεί τελικά; Το είπε ο παπάς της ενορίας του «Άτακτου» και σας το μεταφέρω: «Μέχρι τώρα (είμαι 79 ετών) και δεν έχω δει ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου και ο πρόεδρος τον «σκουπιδιάρηδων» να απεργούν με το ίδιο στόχο»

Γιατί το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ δεν κατάφεραν μόνο να εξαθλιώσουν και να υποτάξουν την χώρα. Κατάφεραν και κάτι άλλο: την οριστική κατάργηση των παλαιών διαχωρισμών που δίχαζαν το Έθνος, τα "πράσινα" και "γαλάζια" καφενεία.

Η βασική αντίθεση στην σημερινή ελληνική κοινωνία αρχίζει να μην είναι πλέον ανάμεσα στην δεξιά και την αριστερά. Η βασική αντίθεση αρχίζει να είναι ανάμεσα στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού και την μικρή ελίτ του πλούτου και της διαπλοκής που συνεχίζει να "κυβερνά" τον τόπο. Όπως σημειώνει ένα σημαντικό άρθρο στην Guardian, "από την μια, οι τραπεζίτες, οι φοροφυγάδες, οι βαρόνοι των ΜΜΕ και οι πολιτικοί που στηρίζουν τον πιο ταξικό, βίαιο, κοινωνικό και πολιτισμικό μετασχηματισμό που έχει συμβεί ποτέ στη Δυτική Ευρώπη. Και από την άλλη, η  «άλλη Ελλάδα», η συντριπτική πλειοψηφία του λαού"

Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος τον μύθο του Σίσυφου για να δει που θα οδηγήσουν αυτά τα νέα μέτρα που δεν θα μειώσουν το έλλειμμα, προστίθεται στο ίδιο άρθρο.

Δεν χρειάζεται να έχει διαβάσει κάποιος τον Πλάτωνα, για να αντιληφθεί ότι η μείωση κατά το ήμισυ των μισθών και των συντάξεων, απλά σημαίνει πως ο κόσμος δεν θα μπορεί να πληρώνει τους νέους ανυπέρβλητους φόρους.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς γνώστης της ελληνικής ιστορίας για να δει ότι όσο περισσότερο αναφέρεται η μείωση της εθνικής  κυριαρχίας, τόσο ο κόσμος θα αντιδρά βίαια.

Και για ένα να είστε σίγουροι τις ημέρες που έρχονται. Η «άλλη Ελλάδα» θα απαγγείλει την  ετυμηγορία της ιστορίας. Κι αυτό πρέπει να το καταλάβουν καλά σε όλα τα κόμματα.

Factorx

(ευχαριστώ τον Parsifal και τον Ιαπετό για τις σημαντικές παρατηρήσεις τους)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 23/10/2011 23:41:28

    Πολύ καλό, από τα καλύτερα που έχω διαβάσει εδώ

    • dimis avatar
      dimis @ Κωνσταντίνος 23/10/2011 23:57:20

      +++++++

    • madprof avatar
      madprof @ Κωνσταντίνος 24/10/2011 00:05:38

      "Είμαστε ένας περήφανος λαός και δικαιούμαστε, ακριβώς, αυτό το σεβασμό" F. Gap
      Απαιτούμε λοιπόν, Καρούμπαλο! να πάρεις τους Ανισόρροπους αντ' αυτού, τα γιουσουφάκια-καρουμπαλάκια σου και να απαλλάξετε την χώρα και τους δύσμοιρους πολίτες της από την παρουσία σας. Διαλύσατε, δυσφημίσατε, ευτελίσατε χρεωκοπήσατε την χώρα και τους πολίτες της, οδηγώντας τους σε κοινωνικό, οικονομικό, οικογενειακό και προσωπικό αδιέξοδο! Εξαφανιστείτε Όλοι οι Κρετίνοι! Έλεος Αχρείοι!!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/10/2011 23:41:33

    Η κυβέρνηση Παπανδρέου θα κατηγορηθεί για ανικανότητα, και ηθικό κυνισμό. Κάθε απολυταρχικό καθεστώς ονειρεύεται να αλλάξει ριζικά τη κοινωνία. Η αποστολή της κυβέρνησης Παπανδρέου ήταν να αντικατασταθεί η φροντίδα για τους άλλους, με την αδιαφορία, και η φιλοξενία με την εκμετάλλευση. Απέτυχε όμως, και τώρα μια μικρή λεπτή γραμμή είναι αυτό που χωρίζει τις ελίτ από την οργή του λαού.
    Η ανεργία στους νέους φτάνει στο 50%. Η Ελλάδα θα πληρώνει επί δεκαετίες την καταστροφή μιας ολόκληρης γενιάς. Η τρόικα θα κατηγορηθεί για νέο-αποικιοκρατική αλαζονεία. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος τον μύθο του Σίσυφου για να δει που θα οδηγήσουν αυτά τα νέα μέτρα που δεν θα μειώσουν το έλλειμμα.
    Δεν χρειάζεται να έχεις διαβάσει κάποιος τον Πλάτωνα, για να αντιληφθεί ότι η μείωση κατά το ήμισυ των μισθών και των συντάξεων, απλά σημαίνει πως ο κόσμος δεν θα μπορεί να πληρώνει τους νέους ανυπέρβλητους φόρους.
    Δεν χρειάζεται να είναι κανείς γνώστης της ελληνικής ιστορίας για να δει ότι όσο περισσότερο αναφέρεται η μείωση της εθνικής κυριαρχίας, τόσο ο κόσμος θα αντιδρά βίαια.
    Οι πρόσφατες διαδηλώσεις στην Αθήνα είχαν μια τραγική κατάληξη. Τον θάνατο ενός συνδικαλιστή. Τα τελευταία ίχνη της κυβερνητικής νομιμότητας εξαφανίστηκαν, και το ίδιο θα εξαφανιστεί πολύ σύντομα και η ίδια η κυβέρνηση. Το πολιτικό έλλειμμα από το οποίο πάσχουν τα πολιτικά συστήματα παντού, στην Ελλάδα είναι μη αναστρέψιμο.
    Η ευθύνη της «άλλης Ελλάδας» είναι τώρα να σχεδιαστεί ένα νέο σύνταγμα κοινωνικής δικαιοσύνης και δημοκρατίας για τον 21ο αιώνα.
    Αυτό είναι το μόνο που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στον κόσμο σήμερα
    Του Costas Douzinas
    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/oct/20/greece-lines-clear-elite

    • drider avatar
      drider @ Strange Attractor 24/10/2011 00:47:12

      Μπράβο στο κ. Δουζινά για το άρθρο του. Ευχαριστούμε SA για τη μετάφραση! Μεταφράζω και μια παράγραφο πριν:

      Οι πολιτικές ελίτ θα κατηγορηθούν ότι περιέθαλψαν την ανομία - ο όρος χρησιμοποιείται τώρα εναντίον αυτών που αντιστέκονται. Δύο δυναστικά κόμματα κυβέρνησαν εναλλάξ τη χώρα τα τελευταία 40 χρόνια, δημιουργώντας έναν παραφουσκωμένο και αναποτελεσματικό δημόσιο τομέα, στον οποίο τώρα επιτίθενται. Αδιαφόρησαν για την φοροδιαφυγή και δημιούργησαν ένα γενναιόδωρο σύστημα φοροαπαλλαγών. Συνέχιζαν να αυξάνουν τα χρέη ακόμα και όταν τα προβλήματα γίνανε φανερά, γεγονός που οδήγησε τελικά στην ευρωπαϊκή παρέμβαση. Εν τούτοις ένας εκπρόσωπος της τρόικας των δανειστών - του ΔΝΤ, της ΕΕ και της ΕΚΤ - ανάφερε στις ελληνικές εφημερίδες ότι δεν απαιτήθηκε η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, το μοναδικό μέτρο έως σήμερα που προκάλεσε αντιδράσεις στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος. Επίσης ούτε ήταν η τρόικα που απέτησε την δραστική αλλαγή του νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση. Είναι σαν οι ελληνικές ελίτ να επιθυμούσαν τη χρησιμοποίηση του χρέους ως βάση οργάνωσης της συνολικής καταστροφής του κοινωνικού κράτους και της μεταφοράς της δημόσιας περιουσίας σε ιδιωτικά χέρια.

      • drider avatar
        drider @ drider 24/10/2011 00:50:16

        Δύο δυναστείες κομμάτων ΑΝΤΙ ΓΙΑ δύο δυναστικά κόμματα (freudian slip)

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Strange Attractor 24/10/2011 15:57:44

      Όλες οι Εγγλέζες "μεγαλοκοπέλες" βγάζουν χολή στα σχόλια.
      Μέχρι και το μαγείρεμα του Κινέζου με την Γκολντμαν Σακς αρνείται κάποιος και ισχυρίζεται ότι αυτό έγινε "κατόπιν εορτής"!
      Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι και τι δουλειά έχει η Ελλάδα με αυτούς τους σιχαμένους;

  3. parsifal avatar
    parsifal 23/10/2011 23:42:59

    Ο παπάς να γίνει επίτιμος αρθογράφος ! Μπράβο !

  4. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 23/10/2011 23:53:12

    Τα γραφεία τελετών άνοιξαν και λειτουργούν.
    Οι νεκροθάφτες έπιασαν δουλειά:
    "Γερμανική διοίκηση στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και στις αποκρατικοποιήσεις. Βρετανική στους θεσμούς και στην οργάνωση της διοίκησης, αμερικανική στη δημοσιονομική πολιτική και την ασφάλεια..."
    h--p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63479188

  5. Theo avatar
    Theo 23/10/2011 23:56:16

    Θα αποδειχτει οτι και αυτο το νεο κουρεμα δεν θα ειναι αρκετο για να αποφευχθει η τελικη χρεοκοπια. Αυτη τη φορα οι φιλοι εταιροι θα πουν οτι εμεις προσπαθησαμε, εσεις δεν ανταποκριθηκατε και τωρα ξοφλημενοι πια, να η εξοδος. Και τοτε θα ειναι πλεον παρα πολυ αργα! Θα εχουν πουληθει τα παντα και θα εχουμε εξαθλιωθει.
    Εκεινο που θα πρεπει να καταλαβει ΟΛΟ το πολιτικο συστημα ειναι οτι τελειωνει! Πεθαινει!

    Δεν ειναι τυχαιες οι δημοσκοπησεις.
    Ερχεται αμειλικτη η ερωτηση: ακομη και αν κερδισει η ΝΔ αυτοδυναμα τις εκλογες τι προκειται να κανει?
    Απαντησεις δεν υπαρχουν. Τα Ζαππεια δεν ισχυουν, οι εφεδρειες επισης. Τωρα ολα θα εγκρινονται απο την επιτροπεια Ραιχενμπαχ, επομενως για τα επομενα χρονια η οποια κυβερνηση θα εχει διακοσμητικο ρολο.
    Θα πορευτουμε υποτελεις για πολλα χρονια.
    Εκτος αν...

    Καλη λευτερια αδερφια!!!!!

  6. Arianos avatar
    Arianos 23/10/2011 23:57:07

    Η δυναμή τους είναι να είσαι ανίδεος
    να είσαι αφελής , να αμνηστεύσεις ,
    η δυναμή τους είναι να ξεχνάς ,
    να μη θυμάσαι που η εντολή από τους Κατεπάνω
    είναι να συμφωνήσουνε ανακριτής κ ' εισαγγελέας
    να κηρυχτείς σε αφάνεια
    να μπεις στο αρχείο , ή , αν η χάρη τους ...
    να σ' αναλάβουνε ταριχευτές ,
    η διαιώνια τέχνη των λωρίδων .

    [Έκτωρ Κακναβάτος, ΤΑΡΙΧΕΥΕΙΝ]

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 24/10/2011 00:00:16

    εξαιρετική απεικόνιση της πραγματικότητας.

    Είμαι 42 ετών διαβάζοντας ελληνική ιστορία και συγκρίνοντας τι έχουν περάσει οι παλαιότεροι είχα πάντα την απορία αν θα την βγάλουμε τόσο εύκολα χωρίς να ζοριστούμε.

    Μου φαινότανε αφύσικο τα πάντα να κυλούν τόσο ήρεμα τόσο προγραμματισμένα.

    Μάλλον θα πληρώσουμε πολύ ακριβά την ευζωία των τελευταίων είκοσι ετών.

    Αλλο πράγμα είναι να περνάς δύσκολα αλλά κάθε χρόνο να κάνεις ένα βήμα μπροστά και άλλο είναι μοσχοαναθρεμένος όπως είσαι να πρέπει να κάνεις πολλά βήματα πίσω και γιατί όχι να αντιμετωπίσεις και το φάσμα της πείνας που σου φαίνονταν αδιανόητο.

    Οι ριγμένοι του δημοσίου με έναν επιδοματάκι ξαναψηφίσουν εύκολα και πάλι Πασόκ.

    Ταξιτζήδες φορτηγατζήδες και λοιποί λόγω αμορφωσιάς και αδυναμίας χειρισμών είναι εύκολοι αντίπαλοι για την προπαγάνδα.

    Η μεγάλη πλειοψηφία που θα αλλάξει τις ισσοροπίες συμφωνώ ότι είναι εκτός.

  8. Κώστας avatar
    Κώστας 24/10/2011 00:17:17

    Πολύ καλό, αλλά...διαφωνώ.

    Η άλλη Ελλάδα( πείτε τους αστούς, πείτε τους νοικοκυραίους, πείτε τους- με κοινωνικοοικονομικούς όρους- μεσαία τάξη) ΔΕΝ βγαίνει στους δρόμους.
    -ΔΕΝ βγήκε στα βουνά το 40-44, με λαμπρές εξαιρέσεις. Αποτέλεσμα: μονοπώλησε την αντίσταση το ΕΑΜ. Βασιλόφρονες χωροφύλακες που ήθελαν να πυροβολήσουν Γερμανούς πήγαιναν στον Άρη, βενιζελικοί αξιωματικοί εντάσσονταν στον ΕΛΑΣ. Η ηγεσία της αστικής παράταξης, στην καλύτερη περίπτωση απόντες. Το πληρώσαμε.
    -ΔΕΝ βγήκε στους δρόμους το 67-74. Λούφαξε, μαζί με την Αριστερά αυτή τη φοά,(πάλι με λαμπρές εξαιρέσεις βλ. αντιτορπιλικό Βέλος, Μουστακλής κλπ) και άφησε φαιδρούς καραβανάδες να λεηλατούν και να διακωμοδούν το ιδεολογικό της οπλοστάσιο. Αποτέλεσμα; Μια μεγάλη ιδεολογική ρεβάνς της ροζ Αριστεράς( γιατί το ΚΚΕ ευσχήμως διαχωρίστηκε εν μέρει) με αρρωστημένο διεθνισμό, κίβδηλη πολυπολιτισμικότητα, αναθεώρηση της Ιστορίας με ψέμματα και γενικά όλο το παρακμιακό τάχα προοδευτικό ιδεολόγημα.( η ΝΔ δεν παραίτησε τη Γιαννάκου, μην το ξεχνάμε, μπάζοντας στη Βουλή τον σημερινό ΛΑγΟ του Μνημονίου).
    -ΔΕΝ βγήκε στους δρόμους μετά την επαίσχυντη προδοσία της Κύπρου. Ούτε να το ακούσουμε δεν θέλαμε το θέμα. Σε άλλη χώρα Μπονάνος, Αραπάκης και Γαλατσάνος θα είχαν γνωρίσει το νόμο του Λιντς. Στην Ελλάδα; Βγάζουν βιβλία που τα κυκλοφορεί ο εκδοτικός οργανισμός Λιβάνη..! Απείραχτοι. Με τις συντάξεις και τους βαθμούς τους.

    Δεν θα βγει ο κόσμος στους δρόμους. Ο κόσμος της μεσαίας τάξης. Τουλάχιστον αυτό διδάσκει η Ιστορία και μακάρι να ζήσουμε την εξαίρεση του κανόνα. Στο πεζοδρόμιο θα κυριαρχήσουν οι εκφάνσεις της Αριστεράς, που αν και μειοψηφία θα δίνουν τον τόνο, γιατί- και μπράβο τους- ξέρουν πως στην αληθινή Δημοκρατία το πεζοδρόμιο "μετράει". Δεν το σνομπάρουν, δεν το υποτιμούν ως μέσο πολιτικού αγώνα. Αντίθετα το εκμεταλλεύονται . Και τηρουμένων των αναλογιών θα δικαιωθούν, διότι "όσο όλοι πάνε στις δουλειές τους, πληρώνουν την εφορία, έχουν βενζίνη για να κινηθούν και σπίτια να μείνουν " ( που λέει και το άρθρο) αποφασίσουν να κατέβουν στους δρόμους θα βρεθούν θέλοντας και μη στα μπλοκ του ΠΑΜΕ, του Δεν Πληρώνω, της ΓΣΕΕ κοκ.

    Μακάρι η Κρίση και η Ανέχεια να με διαψεύσει και να αποτελέσουν τον κινητήριο μοχλό της Μεσαίας Τάξης που θα σηκωθεί για να κυριαρχήσει με τη λαοθάλασσά της στους δρόμους και τότε σίγουρα οι μηδενιστές της Άκρας Αριστεράς θα δερνονται με τους νοσταλγούς των Σοβιέτ στα υπόγεια των Αθηνών , γιατί στις πλατείες θα κυριαρχεί η σπονδυλική στήλη του Λαού δηλαδή η Μεσαία Τάξη. Αλλά ...δεν το βλέπω και συγνώμη για την απαισιοδοξία.
    Η τελευταία ελπίδα βρίσκεται στο αν και κατά πόσο θα αποδειχθεί φωτισμένη η τελευταία θεσμική λύση, το τελευταίο χαρτί της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, ο φίλος του Ελύτη. Mακάρι να έχει συνείδηση του πόσο βαρύ είναι το φορτίο που επωμίζονται οι ώμοι του. Δεν μιλάμε για έλλειμμα, για εξαγωγές και ρυθμό ανόδου του ΑΕΠ. Σε λίγο η εξαθλιωμένη κοινωνία που καταναλώνει δυο χρόνια τώρα αριθμούς( γίναμε όλοι οικονομολόγοι) δεν θα ασχολείται με αυτά. Οι μισοί θα αποδοθούν σε ένα άγριο κυνήγι της επιβίωσης και οι άλλοι -με πετσοκομένη την προσωπική και εθνική αξιοπρέπεια- θα λουφάξουν. Αν και αυτός αποτύχει, αν αυτός δεν σηκώσει όχι απλά τους ρυθμούς ανάπτυξης , αλλά τον ρυθμό που χτυπάει η καρδιά του Ελληνικού Λαού, τότε ας κλειδωθούμε γερά στα σπίτια μας, όσοι θα έχουμε.

    • tasos avatar
      tasos @ Κώστας 24/10/2011 09:21:19

      Πές τα !!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κώστας 29/10/2011 12:02:46

      Το πεζοδρόμιο είναι μεταπολεμική μόδα και μεταπολεμικά η Ελλάδα κάθε 30-40 χρόνια μετράει απώλειες. Κατά διαβολική σύμπτωση η αριστερά σχηματοποιήθηκε μετά τον πόλεμο.

      Πριν τον πόλεμο δεν είχαμε αριστερά και ο Ελληνισμός τα κατάφερνε χωρίς πεζοδρόμια. Πάλευε συντεταγμένα όποτε χρειαζόταν κι έφτανε στον κόσμο του.

      Ούτε πιστεύω ότι η μεσαία τάξη ήταν απούσα. Απλά δε μπορεί να τρέχει κάθε μέρα στις διαδηλώσεις. Έχει κι άλλες δουλειές.

  9. donaE avatar
    donaE 24/10/2011 00:23:57

    Ακριβως ετσι ειναι φακτορα.Ειναι τοσο αγχωμενοι και ανικανοι ολλοι τους που δεν προλαβαν να σερβιρουν μια ιδεολογια ,ενα διχασμο ...κατι.
    Εχουν ξεμεινει και απο οπλα. Χωρις οπαδους ειναι χαμενοι απο χερι...

  10. perseus avatar
    perseus 24/10/2011 00:39:45

    η μεγαλυτερη συγκεντρωση ηταν για το Μακεδονικο το 1992.

    • Απορία avatar
      Απορία @ perseus 24/10/2011 03:59:24

      η μεγαλύτερη συγκέντρωση ήταν του Χριστόδουλου για τις ταυτότητες.

      • Αιμιλια Σ. avatar
        Αιμιλια Σ. @ Απορία 24/10/2011 08:50:14

        τοσο μεγαλη ειναι η διαφορα και τοσο ουσιωδης που προκαλει αντεγκλισεις;
        ρε παιδια, αφου ουτε στα επουσιωδη δεν βρισκουμε κοινο τοπο...

  11. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 00:40:53

    Κώστα,πιστεύω πως "Αυτοί", έχουν σταμπάρει τα διακόσια πενήντα δις των καταθέσεων του λαού μας και σφίγγοντας ολοένα τη στρόφιγγα,περιμένουν να τα αρπάξουν κι αυτά με τους φόρους, φτωχοποιώντας σε επίπεδο Βουλγαρίας τη μεσαία τάξη.
    Αν ο λαός δεν αντιδράσει με μια τεράστια αποχή λευκής απεργίας από κάθε κοινωνική διαδικασία, (δουλειές,εκδηλώσεις,αγορές,κλ.π.)έστω για ένα δεκαήμερο, εξαιρουμένων φυσικά κάποιων υπηρεσιών ασφαλείας για τα νοσοκομεία και τίποτε άλλο, τότε αυτό θα σημαίνει πως έχει αποφασίσει να κατεβεί ένα-ένα τα σκαλιά για το υπόγειο της ιστορικής αφασίας.
    Θεωρώ αυτή τη μορφή αντίστασης,ως πλέον αποτελεσματική. Γιατί με το να κατεβεί στις πλατείες και να πλακωθεί με τους κουκουλοφόρους πρώτα και με τα ΜΑΤ έπειτα,τι θα γίνει μετά λοιπόν;
    Θα μπει στη Βουλή. Και;
    Θα απαιτήσει τι; Και πώς;
    Όσο ο λαός δεν οργανώνεται, κυριαρχημένος από την προσωπική του προβληματική και δεν απλώνει το ιδιωτικό του ζήτημα στο πλαίσιο μιας πανελλήνιας έκφρασης, να ταιριάξει με τον διπλανό του Συνέλληνα και να βγει μπροστά, κάθε εντυπωσιακή για τα Μίντια του εξωτερικού κυρίως πρωτοβουλία θα καταλήγει σε χαλαρή αμηχανία..
    Ενώ,μόνο αν αναγκάσει, με όπλο την απόλυτη, (όσο γίνεται φυσικά, και εδώ είναι το πρόβλημα) κατάργηση του κράτους και όλων των δομών της χώρας για λίγες ημέρες, την κυβέρνηση, να σπάσει σαν ραγισμένο γυαλί, θα μπορέσει μετά να προωθήσει ή να υιοθετήσει προτάσεις για το μεγάλο Μετά που απαιτούν οι καιροί.
    Νομίζω όμως πω;ς όλα αυτά τα χιλιόμετρα που χωρίζουν τον σημερινό ζαλισμένο νεοέλληνα από την συνείδηση του ΄Ελληνα που είναι το ζητούμενο, θα καλυφθούν αστραπιαία όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι.
    Όταν δεν θα έχουν τσιγάρο οι καπνίζοντες και γάλα για τα παιδιά τους οι γονείς..

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 00:44:35

      Σε μένα απευθύνεται το σχόλιό σας κ. Ιατρόπουλε;
      Ρωτάω για να μη σας απαντήσω, ενώ απευθύνεστε αλλού.
      Ευχαριστώ.

    • drider avatar
      drider @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 00:58:21

      Συνολικότερη πρόταση από τη πρόταση του ΚΚΕ που καλεί σε αντίσταση στους χώρους εργασίας (γιατί να το περιορίσει κανείς μόνο εκεί).

      Η πρότασης σας με βρίσκει απολύτως σύμφωνο! Πώς μπορεί όμως να εφαρμοστεί από οργανωτικής απόψεως (για τη διασφάλιση της καθολικής συμμετοχής);

    • popolaros avatar
      popolaros @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 09:39:14

      Ακριβώς!
      Η ρευστότητα των ιθαγενών είναι ο στόχος τους.

  12. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 24/10/2011 00:43:47

    Συμπέρασμα: ευτυχώς που δεν υπήρχαν κόμματα επί τουρκοκρατίας και μπορέσαμε και κάναμε επανάσταση.

  13. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 00:50:00

    Σε σας,και βεβαίως συμπληρωματικά και μόνο,συμφωνώ κατ αρχάς με τις θέσεις σας.
    Να με συγχωρείτε για τον ενικό, έχω συνηθίσει να με αποκαλούν Δημήτρη,νιώθω καλύτερα έτσι και απεχθάνομαι τον πληθυντικό,αυτό το εφεύρημα του Γαλλικού Διαφωτισμού, που απομονώνει τους ανθρώπους και τους καθιστά από πολίτες, πελάτες.
    Ευχαριστώ για την διευκρινιστική σας παρέμβαση.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 01:21:47

      Eυχαριστώ για τη συμφωνία και την συναντίληψη. Να μου επιτρέψετε να πάω την κουβέντα παρακάτω εκεί που εικάζω πως θα διαφωνούμε. Για να 'χει και ενδιαφέρον... Υποθέτω, από τη δημόσια εκφορά του λόγου σας, πως δίνετε-όπως και το άρθρο του FactorX- μεγάλη και καθοριστική σημασία στον παράγοντα Λαική Κινητοποίηση. Το άρθρο δε επισημαίνει την καθοριστική σημασία που ΘΑ έχει η παρουσία στους δρόμους της Μεσαίας Τάξης. Έγραψα γιατί θεωρώ πως οι αστοί και μεσοαστοί ΔΕΝ θα κατέβουν στους δρόμους. Και ξανάλεω μακάρι να κάνω λάθος. Τώρα θα υποστηρίξω-και φοβάμαι πως δεν κάνω λάθος- πως καθοριστικής σημασίας δεν είναι η λαική κινητοποίηση, αλλά το Πρόσωπο, η Ηγεσία που θα αναλάβει το επόμενο πρωί που οι οδοκαθαριστές θα σκουπίζουν τους δρόμους -και ενώ οι διαδηλωτές θα είναι σπίτι τους- να διαχειριστεί την θλιβερή πραγματικότητα. Εξηγούμαι, όσο πιο παραστατικά μπορώ. -Αν δεν υπήρχε Κολοκοτρώνης και Παπαφλέσσας, θα είμαστε κάτι σαν τους Κούρδους. Ένα έθνος στο πλαίσιο της Τουρκικής Δημοκρατίας του Κεμάλ Ατατουρκ. -Αν στη θέση του Βενιζέλου ήταν ο Δούσμανης, δεν θα πηγαίναμε κ. Ιατρόπουλε ούτε εσείς, ούτε εγώ στη Θεσσαλονίκη. Θα την είχε καταλάβει ο Βουλαγαρικός Στρατός. Τόσο απλά. Θέμα ώρων ήταν. -Αν ο Μεταξάς δεν σηκωνόταν νυσταγμένος, αλλά με επαγρυπνούσα την Ιστορική Συνείδηση( ναι , εγώ ένας δημοκράτης κεντροδεξιός του το αναγνωρίζω και ας φρίττει ο Ριζοσπάστης) , μεθαύριο η Παρασκευή θα ήταν μια μέρα εθνικής ντροπής. -Αν ο Άρης δεν συνελάμαβανε την ιδέα της Εθνικής( που να χτυπιέται κάτω η άκρα αριστερά, εθνικοαπελευθερωτικό πόλεμο έκανε και όχι ταξικό αγώνα, περαστικά τους) Αντίστασης με παλλαική συμμετοχή , δεν θα είχαμε την τιμή η Βέρμαχτ να μας ανακηρύξει το 1943 εμπόλεμη ζώνη, ενώ είμαστε υπό κατοχή( ναι, εγώ ένας κεντροδεξιός του το αναγνωρίζω του Άρη και ας φρίττει ο κ. Παπαχελάς. Ας διαβάσει τη γράφει ο Κανελλόπουλος και μετά ας σιωπήσει, ο αρχιδιάβαστος). - Αν δεν υπήρχε ο Καραμανλής δεν θα μπαίναμε ποτε στην ΕΟΚ. Στην ΕΟΚ του Ντ'Εσταιν, του Σμιθ κλπ. Στην κοινότητα της Αλληλεγγύης, του Μιτεράν, των Μεσογειακών Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων, των πακέτων Ντελόρ για στήριξη της οικονΟμίας του Νότου. Σε αυτήν αναφέρομαι και όχι στο στρατόπεδο συγκεντρώσεως της Ευρωζώνης. Με δυό λόγια και πέντε παραδείγματα, χωρίς την πυξίδα και το δρόμο της Ηγεσίας, η λαική κινητοποίηση μόνο μια αξία έχει, την οποία βέβαια δεν υποτιμώ: την Άμυνα. Να μην περάσουν άλλα μέτρα, να να μην υπάρξουν νέα χαράτσια, να πέσει η κυβέρνηση κλπ. Όλα αυτά όμως είναι άμυνα. Το ξαναχτίσιμο, η επαναφορά της αξιοπρέπειας, το αύριο με μισθούς Ευρώπης και όχι Βουλγαρίας, η ανασύσταση της παραγωγικής βάσης, η κοινωνική αλληλεγγύη , με δυο λόγια μια Οικονομία που δεν θα στηρίζεται σε θαλασσοδάνεια, αλλά θα παράγει τις ντομάτες που τρώει, που θα έχει πέντε βιομηχανίες, που θα εκμεταλλεύεται τον πλούτο της, που θα( καλά τα είπε) διδάσκεται ο Παλαμάς στο Σχολείο, θέλει Ηγεσία ώριμη και με πυγμή. Το πεζοδρόμιο δεν δίνει λύσεις. Στν καλύτερη περίπτωση και σε εξαιρέσεις αποτρέπει τα χειρότερα. Αλλά τώρα θέλουμε Λύση, ξαναχτίσιμο, επαναφορά Αξιοπρέπειας. ΙσχυρίζομαΙ λοιπόν , χωρίς φόβο και πάθος, πως η τελευταία θεσμική λύση, η τελευταία ελπίδα για Ηγεσία είναι ο Φίλος του Ελύτη. υγ: ναι το β'πληθυντικό είναι γαλατικό απομεινάρι. Το υιοθετούμε όμως, όχι ευρωλιγούρικα, αλλά ως θετικό σημείο της Εσπερίας όταν απευθυνόμαστε σε μεγαλυτέρους και κύριως σε ανθρώπους που σεβόμαστε και εκτιμούμε. Εσείς να μου απευθύνεστε στον Ενικό. Έτσι πρέπει. Ευχαριστώ.

      • Γιαννης3 avatar
        Γιαννης3 @ Κώστας 24/10/2011 14:11:28

        Συμφωνω μαζι σου εχεις δικιο μια μικρη επισημανση μονο,οταν αναφερεσε σε αυτα που εγραψε ο Κανελλοπουλος εννοεις οταν επισκεφτηκε την Πελοπονησο?ή σε αυτα που ελεγε για τους αιχμαλωτους των Δεκεμβριανων?ή στους λογους του αρχησφαγεα απο τα μπαλκονια στις κωμοπολεις?

  14. doc1968 avatar
    doc1968 24/10/2011 00:56:24

    Σωστος.
    Οπαπας ειχε στο μυαλο του ,αλλον Αρειο Παγο--ο δικος μας βγαζει συνταγματικο το Μνημονιο--κοντρα σε αλλλους γνωστους συνταγματολογους,ενω παραλληλα το ιδιο το κειμενο του Μνημονιου--κραταει ''πισινες''για οσες διαταξεις του ''κριθουν παρανομες''αρα το φοβουνται ως προς τη νομικη του ισχυ και οι ιδιοι οι συντακτες του.
    Ο ΓΑΠ--εκτελεσε τελεια την αποστολη του.Τα κανε ολα τοσο @κατα ΣΚΟΠΙΜΑ,μας δεσμευσε χεροποδαρα,τωρα μας παρουσιαζει τη χρεωκοπια ως ''ελαφρυνση'' και την καταβαραθρωση ολων οσων γνωριζουμε ως ''απαραιτητη θυσια'' ετσι ωστε η Black Rock ως αλλη Treuhad να διαμελισει το πτωμα.
    Οταν τελειωσει,εντος διμηνου,το εναπομεινον λιπος και δει η μεσαια ταξη τα ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ που ερχονται αμεσα μαζι με την μονιμη Επιτροπεια,δεν θα χει αλλη επιλογη,θα βγει στους δρομους.Αν δεν εχει αλλαξει η κυβερνηση θα υπαρξει σφαγη.
    Και δεν θα ναι η φτωχεια το μονο μας προβλημα.

  15. Θετταλός avatar
    Θετταλός 24/10/2011 01:05:20

    Δεν υπάρχει άλλη ελλάδα.
    Υπάρχει η φυσιολογική ελλάδα και η ελλάδα της διαστροφής.
    Η φυσιολογική ελλάδα ήταν η ελλάδα της δεκαετίας του '60 που ότι παρήγαγε το κατανάλωνε και είχε και περίσσευμα.
    Η ελλάδα της διαστροφής είναι η σημερινή ελλάδα που καταναλώνει περισσότερα από όσα παράγει και ζει με δανεικά.
    Και σας ερωτώ. Ποιός είναι πλούσιος; Aυτός που δεν χρωστά τίποτα και σε κανέναν και ας ζει πιο φτωχικά ή αυτός που ζει πλουσιοπάροχα με δανεικά μέχρι το λαιμό;;;

    • Παστός Αστός avatar
      Παστός Αστός @ Θετταλός 24/10/2011 03:47:19

      Στην Αιθιοπία για να είσαι πλούσιος πρέπει να έχεις αρσενικά γελάδια.
      Στο Μπαγκλαντές, σπίτι σε οικόπεδο που δεν πλημμυρίζει.

      Ο πλούτος είναι ψυχολογική κατάσταση φίλε μου και όχι οικονομική.

      Φτωχός είναι όποιος δεν του αρκούν αυτά που έχει - η δε ολιγάρκεια είναι θέμα παιδείας!

  16. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 24/10/2011 01:05:57

    Αγαπητέ drider, το ΜΕΓΑΛΟ ΖΟΡΙ μέσα στον αυθορμητισμό της αγωνίας, οργανώνει. Θυμάσαι στην Πολωνία,πριν κάποια χρόνια; Ένας απ την "Αλληλεγγύη",ανέβηκε σ ένα βαρέλι και μίλησε στους πολλούς. Ήταν ο Λεχ Βαλέσα..

  17. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 24/10/2011 07:59:17

    Favtor-x
    Πολύ καλό το άρθρο.
    Αυτό είναι που εξοργίζει τους Έλληνες,όπως και ο Gardian σημειώνει.
    Ο μοναδικός στόχος της Κυβέρνησης είναι να περιφρουρήσει τα συμφέροντα όσων μας έφτασαν εδώ.
    Οδηγεί τους Έλληνες στον Αρκτικό κύκλο χωρίς ελπίδα, ενώ όσοι κατέκλεψαν και λεηλάτησαν αυτόν τον τόπο θα γλεντούν στην υγεία των...ηλιθίων.
    Και με τα χρήματα που έκλεψαν και περιμένουν στην Ελβετία θα έρθουν ως κατοχικοί μαυραγορίτες να αγοράσουν κοψοχρονιά ότι απόκτησαν οι απλοί Πολίτες, για να μπορέσουν να πληρώσουν την εφορία τους.

  18. Heracles avatar
    Heracles 24/10/2011 08:51:22

    http://www.youtube.com/watch?v=-VJ7RtGW68Q&feature=channel_video_title

    Εδώ, που έχει Φιλότιμο ο Καιρός
    Εδώ, που αν θέλεις λες, «και δε βαριέσαι»,
    Εδώ, που ο Φίλος Είναι κι Αδελφός
    Εδώ, που δίχως Λόγο, Ξεπουλιέσαι

    Εδώ, γεννήθηκαν Ολα τα Γιατί;
    Εδώ, ο Ερωτας Θεός κι Αλήτης
    Εδώ, που σμίγει Δύση και Ανατολή
    Εδώ, ο Ηλιος είναι Ισοβίτης!

    Εδώ, Είναι Ελλάδα! Κι Είναι Αλλιώς
    Μεσ' της Ευρώπης τον χειμώνα
    Εδώ ο Ηλιος μας Παλιός
    Κι Είναι Μεγάλη η Σκιά του Παρθενώνα!

    Εδώ, Είναι Ελλάδα! Κι Είναι Αλλιώς
    Τι κι αν αλλάξαμε Αιώνα
    Κι αν σε κουράζει το Γαλάζιο και το Φως!
    Είναι Μεγάλη η Σκιά του Παρθενώνα!

  19. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 24/10/2011 09:10:12

    το σκεφτηκαν καλα?
    ειναι σιγουροι πως οι Ελληνες θα δεχθουν στωικα αυτα τα εκτρωματα? και για ποσο

  20. popolaros avatar
    popolaros 24/10/2011 09:46:18

    Αφού μας τσιμπήσουν κινητή και ακίνητη περιουσία θα μας δείξουν και τη πόρτα της εξόδου.
    ...και ο τζέφρυ παραμένει ακόμα πρωθυπουργός της έρμης Ελλάδας.

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 24/10/2011 10:07:59

    Μπράβο ,καλό.

    Αν και κάπως αισιόδοξο. Φοβάμαι πως η "αλλη Ελλάδα" ,οντας ανοργάνωτη και παθητικοποιημένη, θα βγεί στο δρόμο μόνο όταν θα έχει φτάσει στην απόλυτη εξαθλίωση. Τότε όμως θα είναι πολύ αργά.

    Εκτός αν ΚΑΠΟΙΟΣ την ξεσηκώσει... Γιατί προς το παρόν έχουμε αφήσει το πεδίο ελεύθερο στο ΚΚΕ και στους Τσιπραίους.

  22. η Dimi avatar
    η Dimi 24/10/2011 10:12:42

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ

    «Τώρα ΜΗ μιλάς σου λένε. ΜΗ μιλάς δεν είναι ώρα.
    Τώρα πρέπει να σωπαίνεις. Πρέπει να σωθεί η χώρα.
    Τώρα ΜΗ μιλάς σου λένε. ΜΗ ζητάς. Μονάχα Δίνε!»

    ΩΡΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ:

    Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ !
    http://bit.ly/qaFnLY

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ η Dimi 24/10/2011 14:35:11

      Η Αλήθεια!
      http://dingo.care2.com/pictures/c2c/share/27/277/765/2776527_370.jpg

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ daughter of mercy 24/10/2011 16:36:51

        To Aξίωμα!
        "Hunger is a bad political advisor"~Albert Einstein

  23. Kostas avatar
    Kostas 24/10/2011 12:51:54

    Ο πολιτικός που θα ικανοποιήσει το αίσθημα δικαίου του λαού, τότε και μόνο τότε θα έχει δικαίωμα να ζητά θυσίες και αυτό μόνο αν κατά την γνώμη μου πράξει τα παρακάτω:

    1. Αλλαγή συντάγματος προς το δικαιότερο, με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των γελοίων διατάξεων περί ευθύνης Υπουργών κλπ, δημιουργία ενός σώματος ελεγκτών, καμιά 30.000, (ας χρησιμοποιηθούν οι έφεδροι, που έχουν και πείρα) και ορισμό 3 υπαλλήλων για κάθε υπόλογο, με κλήρωση, οι οποίοι θα ψάχνουν επί τρίμηνο όλη την περιουσιακή κατάσταση του ατόμου που έχουν αναλάβει και είχε αποκτήσει κατά το παρελθόν δημόσιο αξίωμα. (καμιά δεκαριά χιλιάδες υπόλογοι).
    Εάν διαπιστωθεί παράνομος πλουτισμός, η περιουσία του θα αφαιρείται κατά το ποσοστό του παράνομου πλουτισμού και θα προστίθεται σε αυτήν της εταιρείας διαχείρισης δημόσιας περιουσίας.
    Έτσι θα αποκατασταθεί η έννοια της δικαιοσύνης.

    2. Διάλογος με όλους τους κοινωνικούς εταίρους για την δημιουργία της χώρας που θέλουμε και μας αξίζει, θεσμοθέτηση στόχων αλλά και εμπράγματων ανταμοιβών σε περίπτωση επίτευξής των. Για παράδειγμα η αύξηση του ΑΕΠ να συνοδεύεται με αντίστοιχες αυξήσεις αποδοχών, είτε Δημοσίου, είτε Ιδιωτικού τομέα, προκειμένου η πίτα να μοιράζεται σωστά και σε όλους.

  24. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 24/10/2011 17:02:54

    "Το ΠΑΣΟΚ και μερικοί νεοδημοκράτες (νύν καί πρώην) είναι οι τελευταίοι ιερείς τού «Παπανδρεϊσμού». Προσπαθούν απεγνωσμένα να σώσουν την ιερατική του τάξη θυσιάζοντας τους πιστούς, οι οποίοι τους λάτρευαν και τους φιλούσαν τό χέρι." Αυτοί οι νυν νεοδημοκράτες factorα πότε θα φύγουν;

  25. parsifal avatar
    parsifal 24/10/2011 21:47:57

    Ετσι είναι οπως τα λές αλλά μήν περιμένεις απο τον Κύριο... Κάνε κάτι !

  26. βασίλης avatar
    βασίλης 25/10/2011 13:25:39

    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΩΛΕΥΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    Κυρίες και Κύριοι βωλευτές την παρασκευή 28 Οκτωμβρίου ο ελληνισμός γιαρτάζει την επαναστασή του στο ΦΑΣΙΣΜΟ, εάν εσείς νομίζεται οτι είστε
    άξιοι συνεχισταί αυτών που έχασαν την ζωή τους για αυτόν τον τόπο, και νομίζεται οτι μπορείτε να καθείσεται κάτω απο την γαλανόλευκη και να καταθέσεται στεφάνι δάφνινο στα μνημεία αυτών των ηρώων ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ.
    Μαύρο φύδι που σας έφαγε , οχι μόνον εσείς αλλά και οι εντολοδόχοι σας μην
    παρουσιαστείτε ούτε κατά διάνοια στις παρελάσεις και σε όλες τις εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα σε όλη την ελλάδα , διότι είστε ανάξιοι-προδότες-αναξιόπιστοι-και όλα τα συναφή, το μόνον που σας αξίζει είναι η διμόσια διαμπόμπευση σε πρώτη φάση και έχουμε συνέχεια.

  27. tak avatar
    tak 25/10/2011 13:42:24

    Factorx: "Θα έχει τελειώσει η Ελλάδα του 74, η Ελλάδα που κατάπιε και χώνεψε με lifestyle και καλοπέραση τους Αττίλες και άφησε να την καβαλήσουν οι πολύχρωμοι μητραλοίες της “Δημοκρατίας”…
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Κώστας είπε:
    Πολύ καλό, αλλά…διαφωνώ.
    Η άλλη Ελλάδα( πείτε τους αστούς, πείτε τους νοικοκυραίους, πείτε τους- με κοινωνικοοικονομικούς όρους- μεσαία τάξη) ΔΕΝ βγαίνει στους δρόμους.
    ΤΑΚ
    Τι θα πρέπει να προσθέσει κανείς; Η δειλή και ως εκ τούτου φιμωμένη πλειοψηφία, δεν ανέχτηκε και δεν ανέχεται ακόμα Factorx τους πολύχρωμους; Ας ελπίσουμε πως αυτή η πλειοψηφία της μούγγας, απόχτησε επί τέλους το σωστό ταγό της, που θα τη βγάλει και αό τη μούγγα και από τη ... στρούγγα!

  28. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 29/10/2011 00:12:51

    Σχολίασα σε άλλο κείμενο,σήμερα,τη συγκεκριμένη ανάρτηση.Εξαιρετικά επίκαιρο και ιδιαίτερα προφητικό,μετά τα σημερινά γεγονότα.

  29. Πελασγός avatar
    Πελασγός 29/10/2011 09:10:50

    Ρώσοι πεζοναύτες παρευλαύνουν στην Αλεξανδρούπολη.

    www.defencenet.gr/defence/index.php

    Η Ειδοποιός διαφορά περί αποδοχής κ. Παπούλια. Εσας δεν σας αποδέχεται πια ο λαός, τους Ρώσους λεβέντες όχι μόνο τους αποδέχεται αλλά προσμένει...δυστυχώς για σας και όλων των τυμβορύγχων της δόξας της πατρίδας μας. Αυτές οι σκηνές θαυμασμού , είναι η αντίπερα όχθη της πρεσβείας επί της Κηφισίας...
    Οι προστάτες του τυμπανιαίου πολιτικού πτώματος, της ούτως ειπειν "μεταπολίτευσης" άδουν το κύκνειο άσμα τους. Ο Ελληνο- Ρωσικός εναγκαλισμός παρελαύνει στις καρδιές όλων των Ελλήνων.
    Η Νέα Ελλάδα ξεπροβάλλει.

    Πελασγός

  30. Gaetano avatar
    Gaetano 29/10/2011 11:27:48

    Σημειώνω το "όλα τα κόμματα "

  31. Δανάη avatar
    Δανάη 29/10/2011 11:32:35

    Πολύ καλό το άρθρο. Μπράβο!! Η ενότητα τρομάζει ολόκληρο το πολιτικό σύστημα....

  32. Στάθης avatar
    Στάθης 29/10/2011 11:33:56

    Πολύ καλό το άρθρο. Μπράβο!!! Η ενότητα του λαού τρομάζει ολόκληρο το πολιτικό σύστημα...

  33. Piter Pan avatar
    Piter Pan 29/10/2011 14:02:30

    Περπαταω μες τον δρομο σαν χαμενο μες στο διαστημα
    κοιτωντας γυρο μου ανθρωπους χωρις ονειρα
    και δεν ειναι σωστο/και δεν ειναι σωστο!

    Λεμε πως ειμαστε προνομιουχοι που εχουμε μυαλο
    και ζουμε μια ζωη με πονοκεφαλο
    και δεν ειναι σωστο/και δεν ειναι σωστο!

    Η ζωη ειναι ενα παιχνιδι τοσο ματαιο
    δεν νικας ποτε και ας εισαι καλος
    δεν υπαρχει νικητης δεν υπαρχουν κανονες δεν υπαρχει σκοπος!

    Καποια στιγμη η μπορα θα ξεσπασει
    κανενας δεν φανταζεται που μπορει να φτασει.

    Μπορει να βαλτωσαμε να μην ξερουμε που παμε
    Ομως η αρκουδα καποτε ξυπνα, και ετσι θα τους φαμε!

    Ειναι λογικο να μην ειμαστε ενωμενει
    καποιοι εχουν δουλειες καποιοι ανεργοι
    μα ολοι χρεωμενοι...
    οι Ελληνες σαν σκλαβοι χειροποδαρα δεμενει!

    Στο τελος παντα εμεις νικαμε
    αλλα μετα σφαζομαστε
    και προς τα πισω παμε!

    Δικαιοσυνη χρειαζεται αληθινη
    Δημοκρατια και οχι χουντα με παραλλαγη!

    Δεν ειμαστε κομματισμενοι ουτε ρατσιστες
    ειμαστε μοναχα υπερ δικαιου αγωνιστες!

    Σε ολη την Ελλαδα μιλαμε ιδια γλωσσα
    και πρεπει να μεινουμε ενωμενοι
    ειναι αυτο που φοβουνται
    ειναι η λυση
    ειναι το μονο που μας μενει!

    Τα νησια του Αιγαιου μας θελουν να τα παρουν
    την λεβεντογεννα Κρητη μας
    αλλο κρατος να την κανουν!
    Υπο τουρκικη εξουσια η Κρητη?
    Ακομα και την Θρακη μας που μοιαζει διχως τυχη!

    Η Μακεδωνια ειναι μια και παντα Ελληνικη
    Παρτε το χαμπαρι δεν πουλιομαστε
    Εμεις οι Ελληνες εχουμε τιμη!

    Σκληροτραχηλη Πελοποννησος και υπεροχο Ιονιο
    φωναζουν ενωμενοι
    δεν θελουμε αφεντες ουτε και μνημονιο!

    Δεν υπαρχουν ομαδες δεν θπαρχουνε κομματα
    αγαπαμε την Αθηνα που ειναι ολο πτωματα.
    Ειναι η πρωτεουσα μας η υπερηφανη Αθηνα
    που μοιαζει με υφαιστειο τον τελευταιο μηνα!

    Για εμφυλιο ειμαστε παντα πρωτοι
    μaς σαν ζυγωσει ο εχθρος..
    μια γροθια γινομαστε και παμε προς τα μπρος!

    Γαλανολευκη θα κυματιζει παντου και παντα
    η ιστορια γραφεται και θα γραφεται απο Ελληνες ηρωες
    και την μουσικη μας μπαντα!

    Τον εθνικο υμνο παντα μα παντα θα τραγουδαμε
    και θα τους φωναζουμε ΟΧΙ ΔΕΝ ΨΟΦΑΜΕ!

    Απο πεισμα και απο παθος θα κλαιμε ολοι μαζι
    ειμαστε Ελληνες για παντα υπερηφανοι!

    Βαστατε Ελληνες και γραφτε ιστορια
    μην αφησετε να ζησουμε μια νεα τραγωδια!

    Δεν θελουμε κουμουνισμο
    ουτε δικτατορια
    δεν θελουμε προδοτες κεντροους
    μια για μια φορα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    Αστυνομικοι, στατιωτικοι
    πολεμιστε και σεις μαζι
    ζειτε και υπαρχεται γιατι υπαρχουμε εμεις!
    Μην αφησετε τα οπλα
    μα μην πολεματε εμας...

    ΟΛΟΙ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΗΣ
    ΕΛΛΑΣ

    Spyridon Bangis BO

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.