#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2012 11:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Χρυσή Αυγή τα βάζει τώρα και με τα βρέφη!



Πλήρης η αποθράσυνση της Χρυσής Αυγής η οποία δε φτάνει που δέρνει και απειλεί, δε φτάνει που φτιάχνει ΟΑΕΔ μόνο για Έλληνες, δίνει τρόφιμα μόνο για Έλληνες και μαζεύει αίμα μόνο για Έλληνες, τώρα αποφάσισε να τα βάλει και με βρέφη. Ο μάγκας ο πολλά βαρύς Ηλίας Παναγιώταρος ζητά από το υπουργείο Εσωτερικών να του δώσουν στοιχεία για το πόσα παιδιά αλλοδαπών υπάρχουν σε βρεφικούς και νηπιακούς σταθμούς. Το αίτημα αυτό έγινε δεκτό από το υπουργείο, εστάλησαν σχετικά αιτήματα στους δήμους και η υπόθεση πήρε άλλη τροπή.

Προκάλεσε αναστάτωση καθώς αρκετοί δήμοι αρνούνται να δώσουν αυτά τα στοιχεία επισημαίνοντας ότι δε μπορούν να παραδώσουν στους φασίστες ονόματα μικρών παιδιών. Στην Ιεράπετρα  υπήρξε επιστολή διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Εσωτερικών, με την οποία διευκρινίζεται ότι με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του αρμόδιου για τους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Νομικού Προσώπου δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αποσταλούν τα στοιχεία των νηπίων.  «Σύμφωνα με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (άρθρο 214, παράγραφος 2) οι δημοτικές αρχές διασφαλίζουν το δικαίωμα πρόσβασης όλων των δημοτών και κατοίκων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς ανεξαρτήτως εθνικότητας, θρησκείας, φύλου, γλώσσας, φυλετικής ή κοινωνικής ομάδας στην οποία ανήκουν».

Αλλά τι σκοπεύουν να κάνουν οι μπράβοι του Μιχαλολιάκου; Θα εισβάλλουν στα νηπιαγωγεία και θα πετάνε έξω τα παιδάκια που δεν έχουν ελληνική υπηκοότητα; Εκεί φτάσαμε, να βάζουμε αθώες ψυχές στη μέση μιας πολιτικής αντιπαράθεσης ανάμεσα στους ακραίους ναζιστές και στη λογική, την ανθρωπιά και την ίση μεταχείριση;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/10/2012 11:54:03

    Η φωτό μου φέρνει το ερώτημα μήπως κάποιος σπόνσοράς τους προσφέρει και "κίτρινα αστέρια" για να ξεχωρίζουν τα παιδιά.
    Δεν μπορεί, θα έχουν σπόνσορες.
    Τύπου Μπράνκα-Λεόνε, σίγουρα.

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 11/10/2012 11:57:35

    Κάτι παρόμοιο είχε αρχικά ζητήσει και ο Ηρώδης κατά τας γραφάς ή με απατά η μνήμη μου ;

  3. franc avatar
    franc 11/10/2012 12:06:09

    Γιατί σας κάνει εντύπωση? Μετά τις γυναίκες, οι θρασύδειλοι δέρνουν τα βρέφη. Κορόιδα είναι να τα βάλουν με τους άντρες και να τις φάνε?
    Αλλωστε για τους φασίστες τα βρέφη (των άλλων εννοείται) κάνουν το καλύτερο σαπούνι...

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ franc 11/10/2012 15:59:31

      Τα παραμύθια περί σαπουνιών δεν φτουράνε πια. Είναι αντίστοιχα με αυτά
      που έλεγαν πριν από κάμποσα χρόνια οι μαμάδες στα μικρά παιδιά τους για να τα κρατήσουν στο σπίτι, ότι τάχα οι εβραίοι μεταλαμβάνουν με το αίμα
      των χρισταινοπαιδων.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ΓΙΩΡΓΟΣ 11/10/2012 20:42:56

        Σωστά, το παρακάτω ΔΕΝ είναι η "συνταγή" που έδωσε ο Sigmund Mazur από το Ινστιτούτο Ανατομίας του Danzig στη δίκη της Νυρεμβέργης.

        "5 κιλά των ανθρωπίνου λίπους αναμιγνύεται με 10 λίτρα νερού και 500 ή 1000 γραμμάρια καυστικής σόδας. Όλα αυτά βράζονται 2 ή 3 ώρες και στη συνέχεια ψύχονται. Το σαπούνι επιπλέει στην επιφάνεια, ενώ το νερό και άλλα ιζήματα παραμένουν στο κάτω μέρος. Μικρή ποσότητα άλατος και σόδας προστίθεται στο μίγμα αυτό, φρέσκο ​​νερό προστίθεται και το μίγμα βράζεται και πάλι 2 ή 3 ώρες. Αφού ψύχεται, το σαπούνι χύνεται σε καλούπια."

  4. Ζωροάστρης avatar
    Ζωροάστρης 11/10/2012 12:08:00

    Όσο παίρνουμε το θέμα ΧΑ στην πλάκα τόσο πιο πολύ αυτο θα ενδυναμώνεται.

    Ο κόσμος εκεί έξω βράζει και η πλειοψηφία του δεν έχει χρόνο ούτε ιντερνετ για να απολαύσει τον Κασιδιάρη ντυμένο με t-shirt των waffen-ss, ούτε για να διαβάσει τους παιάνες του Μιχαλολιάκου στον φύρερ, τον Ες, τον Σαντάμ και τον ...πάνα.

    Αυτό που μένει του κόσμου είναι η ατελείωτη πρέσα των συνεχών μέτρων που στοχεύουν αυτόν και όχι π.χ. την αιτία του κακού που είναι το τραπεζικό σύστημα, οι νταβατζήδες και οι "κολλητοί", και από την άλλη μεριά κάποιους "δυναμικούς" ακτιβιστές που "αυτοπροσδιορίζονται" ως "εθνικιστές πατριώτες".

    Αλλά εκεί κατάντησε το πολιτικό σύστημα και το "κατεστημένο" της χώρας, να τους παίζει μονότερμα μια χούφτα ψυχάκηδων.

    Κύριοι ξυπνάτε, στις επόμενες εκλογές μπορεί και να μην είναι κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ και αντιπολίτευση οι τρελλοί της ΧΑ, αλλά το ανάποδο.

    Και τότε τρεχάτε ποδαράκια μου...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ζωροάστρης 11/10/2012 12:20:46

      "μπορεί και να μην είναι κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ και αντιπολίτευση οι τρελλοί της ΧΑ, αλλά το ανάποδο"

      Χε-χε ,τότε θα ξανακαθιερωθούν οι παρελάσεις ,μόνο που ο βηματισμός θα είναι κάπως διαφορετικός!!!!!!!!!!!!

  5. T.V avatar
    T.V 11/10/2012 12:11:49

    Πρεπει η Ελλαδα να φροντισει και τους Ελληνες δεν νομιζετε; Μακαρι να εκανε τετοια κινηση η ΝΔ αλλα εμεις εχουμε τον Πακη να τους ευχαριστει....

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ T.V 11/10/2012 12:21:45

      Στην ΝΔ υποτιθεται οτι ''λειτουργει''η Γραμματεια Κοιωνικης Συνοχης & Αλληλεγγυης {sic!} με ενα καλα περιγραφομενο εργο βιτρινα{παρακατω περιγραφη } .Περαν αυτου το απολυτο κενο δρασης μετα φταιαει η ΧΑ και ο ΣΥΡΙΖΑ που καλυπτουν το κενο !
      ''Η μελέτη και οι προτάσεις για την αντιμετώπιση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού καθώς και η επικοινωνία με τους πολίτες που την υφίστανται.
      Δράσεις για την καταπολέμηση των διακρίσεων σε βάρος των λιγότερο ευνοημένων ομάδων του πληθυσμού.
      Η φροντίδα για την επανένταξη στην αγορά εργασίας όσων προσφεύγουν στις υπηρεσίες πρόνοιας (άνεργοι, μακροχρόνιοι άνεργοι).
      Η συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, την Εκκλησία και τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς για τα θέματα που αφορούν τη Γραμματεία.
      Η υποστήριξη και η φροντίδα των αστέγων.
      Η κοινωνική ένταξη των αθιγγάνων (οικισμοί, προαγωγή υγείας, εκπαίδευση).
      Η επιδίωξη ενός αξιοπρεπούς επιπέδου διαβίωσης για άτομα άνω των 65 ετών, που στερούνται στέγης.
      Η φροντίδα των απροστάτευτων παιδιών χωρίς οικογένειες.
      Η πολιτική της μείωσης της προσφοράς και μείωση της ζήτησης των ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ.
      Για όλα τα ανωτέρω λειτουργούν στη Γραμματεία μας αντίστοιχοι Τομείς''

      • Ζωροάστρης avatar
        Ζωροάστρης @ Ραβινος 11/10/2012 12:25:09

        Μήπως σου διαφέυγει ότι η ΝΔ είναι σήμερα και κυβέρνηση και ότι μπορεί να φροντίσει για τα παραπάνω που αναφέρεις μέσω των θεσμών του κράτους;

      • T.V avatar
        T.V @ Ραβινος 11/10/2012 12:29:22

        Στην περιοχη μου και η Νομαρχιακη και η ΟΝΝΕΔ μαζεψαν τροφιμα, ρουχα φαρμακα κλπ. Το καναμε 2-3 φορες και μπορω να πω οτι υπηρχε ανταποκριση απο τον κοσμο. Παντως την εν λογω γραμματεια ουτε την ειδα ουτε την ξερω.

        • Master avatar
          Master @ T.V 11/10/2012 12:49:09

          Και ούτε πρόκειται να τη δεις...

  6. Λιογκος avatar
    Λιογκος 11/10/2012 12:17:46

    Συμφωνώ και επαυξάνω... κανένα απολύτως θέμα με τα παιδιά είτε είναι Ελληνόπουλα είτε είναι από Αλβανία, Πακιστάν ή από αλλού... αλλά βάζοντας συγκεκριμένα κριτήρια το παιδί μου μένει έξω γιατί είμαι μισθωτός και "υψηλόμισθος". Όταν βάζεις μονάχα οικονομικά κριτήρια, το παιδάκι που ο πατέρας του δουλεύει μαύρα και δεν δηλώνει το πραγματικό εισόδημα μπαίνει στον παιδικό σταθμό αλλά το δικό μου μένει εκτός. Η καταγωγή δεν έχει ουδεμιά σχέση απλά τυγχάνει π.χ. ο Αλβανός να βγάζει τα ίδια με εμένα αλλά να δηλώνει τρίχες οπότε έχει προτεραιότητα...το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και συμβαίνει με το κάποιους Έλληνες.

  7. RED avatar
    RED 11/10/2012 12:28:04

    Μόνο για Έλληνες και πολίτες της ΕΕ; δηλαδή αν ο άλλος είναι Αιγύπτιος, βρίσκεται στη χώρα νόμιμα, εργάζεται όλη μέρα για 500€, πληρώνει φόρο και ένσημα, δεν πρέπει, κατά τη γνώμη σου, να έχει ίση πρόσβαση στα δημόσια αγαθά;

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ RED 11/10/2012 17:57:34

      Αν ξαναδιαβάσεις το σχόλιο που έγραψε ο Λιόγκος θα βρεις και την απάντηση που ζητάς.

  8. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 12:30:08

    Το υπουργείο μπορεί να συντάξει μια απάντηση στην ερώτηση του βουλευτή με τέτοιον τρόπο ώστε να μην δίνει πληροφορίες εξειδικευμένες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν με φασιστικό τρόπο. Απλά πράγματα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 19:50:04

      «Στοιχεία των παιδιών δεν θα δοθούν, ούτε ζητήθηκε ποτέ κάτι τέτοιο. Στατιστικές αποτυπώσεις γίνονται. Δεν γίνεται καταγραφή προσωπικών δεδομένων», είπε ο υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης, σχολιάζοντας την ερώτηση της Χρυσής Αυγής.

      http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4759152

  9. wnstnsmit avatar
    wnstnsmit 11/10/2012 12:32:36

    το σιγουρο ειναι οτι με τα παιδια τα εχουν βαλει οι τροικανοι και οι συνεργατες τους...

  10. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 12:34:18

    Μήν τρελλαθοῦμε,ὅλα τά παιδάκια ἔχουν δικαίωμα στήν δημόσια φύλαξη-παιδεία-ὑγεία,δέν φταίνε αὐτά σέ τίποτα.Ἐδῶ μπαίνει ὅμως τό θέμα ἄν οἱ γονεῖς τους πληροῦν τίς προϋποθέσεις καί βρίσκονται μόνιμα στή χώρα μας.Διότι ἄν συμβαίνει τό ἀντίθετο,τότε τρώνε τίς θέσεις κάποιων ἄλλων,νόμιμων εἴτε Ἑλλήνων,εἴτε μεταναστῶν.
    Ἡ γνώμη μου λοιπόν εἶναι,τό Ὑπουργεῖο ἀντί νά καταναθεματίζει τήν πρωτοβουλία αὐτή τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς,νά ἐλέγξει καλύτερα τίς καταστάσεις τῶν βρεφονηπιακῶν σταθμῶν ἀπό ποιούς ἀποτελεῖται καί ἄν ὅλοι νόμιμα κατέχουν θέση γιά τό παιδί τους.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 17:59:04

      Σωστός

  11. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 11/10/2012 12:38:55

    Άν νομίζετε πως η Χ.Α. λειτουργεί με γνώμονα το θυμικό ή την χαζοχαρούμενη ιδεοληψία κάποιων γραφικών, γελιέστε. Υπάρχει σχεδιασμός, κλιμάκωση, εκτίμηση του πολιτικού κόστους και εκμετάλευση κάθε φορά του κλιματος - είτε πρόκειται για τα ΜΜΕ, είτε για το περιβάλλον της βουλής.

    Αυτό που έγινε για τους παιδικούς σταθμούς είναι κλασικό παράδειγμα : όποιος στέλνει το παιδί του εκεί, ξέρει τί πράγματι συμβαίνει και η ρητορική της αριστεράς περι ίσων ευκαιριών και δικαιώματος, λίγους συγκινεί πλέον στα χαμηλά λαϊκά στρώματα. Η Χ.Α. αποκτάει βήμα βήμα απήχηση σε φτωχά κομμάτια της κοινωνίας κι όχι κατ'ανάγκη με ψέμματα αλλά βρίσκοντας κενά που η αριστερά και η ψευτοδεξιά τα γεμίζουν όπως όπως με... ευαγγελικές ρήσεις !
    Σε λεοφωρείο που πήγαινε ταξίδι με τον κοινωνικό τουρισμό - μου βεβαίωσε συγγενικό μου πρόσωπο - στους 50 επιβάτες, ζήτημα να μιλούσαμε οι 5 ελληνικά.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ τσώφλι πασατέμπου 11/10/2012 18:00:05

      1000+

  12. dexihaf avatar
    dexihaf 11/10/2012 12:48:23

    Φαίνεται πως οι χρυσαυγίτες έχουν ένα απίστευτο κριτήριο που διέπει τις κινήσεις τους... Τι είναι αυτό που πουλάει, αυτό θα αναδείξουμε. Αποδεικνύεται από τα περισσότερα από τα ανωτέρω σχόλια.
    Μένω στα δυτικά προάστια των Αθηνών, μια περιοχή με πολλούς αλλοδαπούς. Πράγματι υπάρχει θέμα με τα παιδιά των ξένων που καταλαμβάνουν θέσεις, είτε γιατί τα εισοδήματα των γονιών είναι "μαύρα", είτε γιατί ακόμα και οι μητέρες που συνήθως εργάζονται σε οικιακές δουλειές, εμφανίζονται ως άνεργες. Και πράγματι, και εγώ νευριάζω με αυτή την κατάσταση.
    Αυτό όμως απέχει έτη φωτός από το να ζητάει η Χ.Α. τα στοιχεία των παιδιών... Τι να τα κάνουν, να πάνε να πετάξουν τα παιδιά έξω από τους σταθμούς ή να πάνε στα σπίτια τους να τρομοκρατήσουν τους γονείς? Σκεφτείτε ότι μιλάμε για ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ειδάλλως - εννοείται - δεν μπορούν να εγγραφούν σε δημόσιο σχολείο. Όπως φαντάζομαι είναι και πολλών από εμάς, οι συγγενείς μας σε κάποιες άλλες χώρες... Για ρωτήστε τους λοιπόν, τους "πέταξε" κανένας έξω από τα σχολεία τους? Αν οι αλλοδαποί στη χώρα μας κλέβουν το κράτος, μη δηλώνοντας εισοδήματα, τότε το πρόβλημα δεν είναι των παιδικών σταθμών, αλλά είναι γενικότερο και αφορά όλους αυτούς που κλέβουν, είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί.
    Όσον αφορά τη Ν.Δ., ηρεμήστε φίλοι... Σε 3 μήνες, ειδικά για το θέμα των μεταναστών, έχει κάνει τόσα που δεν είχαν γίνει τα προηγούμενα - ειδικά τα 3 τελευταία - χρόνια, από όλες τις κυβερνήσεις μαζί.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dexihaf 11/10/2012 12:57:24

      Δέν λέει κανείς νά πετάξει τά παιδιά τους ἔξω ἀπό τούς παιδικούς σταθμούς.Νά ἀναλάβει ὅμως τό κράτος νά ἐλέγξει τούς γονείς τους,τί εἰσοδήματα δηλώνουν καί τί δουλειές κάνουν.Μέ ἕνα πιστοποιητικό γεννήσεως καί χαρτιά ἀπό γιατρούς πᾶνε ὅλοι,φορολογική δήλωση τούς ζητήθηκε ποτέ;

      • dexihaf avatar
        dexihaf @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 17:38:10

        Αγαπητέ Κυθήριε,
        εννοείται ότι ζητείται από όλους φορολογική δήλωση. Συμφωνούμε πάντως στο δια ταύτα, ότι ο έλεγχος αφορά άλλες υπηρεσίες του κράτους και όχι αυτή καθ' αυτή τη λειτουργία των παιδικών σταθμών και σίγουρα όχι τη Χρυσή Αυγή.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dexihaf 11/10/2012 19:46:01

          Ἔτσι συμφωνῶ,ἔχω ὅμως τήν ἐντύπωση ὅτι φορολογική δήλωση δέν ζητεῖται ἀπό κανέναν.

  13. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 12:51:49

    Καί φτάσαμε στό σημεῖο νά περικόψουν τό ἐπίδομα πολυτέκνων,γιά νά βγοῦν τά ἔξτρα 2δίς.Καί ἀπό μᾶς,τούς Ἕλληνες,γιατί βλέπεις,μαζευτήκαμε πολλοί πού τό παίρναμε καί δέν ἔβγαινε...

  14. nick avatar
    nick 11/10/2012 12:52:07

    Ακριβώς!

  15. ERASMUS avatar
    ERASMUS 11/10/2012 12:53:28

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2243524

    "Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΣ, με βάση το εφαρμοζόμενο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στατιστικά, τα παιδιά που συμμετέχουν είναι κατά 96% Έλληνες πολίτες, 2% πολίτες της Ε.Ε. και 2% πολίτες άλλων χωρών"

    Κάποιος λέει ψέματα ......................... Γιατί τα λέει ομως είναι το θέμα .......

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/10/2012 12:54:23

    Έχω την εντύπωση ότι η ανάρτηση , άθελά της βέβαια ενισχύει την ΧΑ.
    Οι Έλληνες εργαζόμενοι πηγαίνοντας τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς βρίσκουν τις πόρτες κλειστές γιατί οι θέσεις έχουν καταληφθεί από άτομα που εμφανίζουν και μηδενικό οικογενειακό εισόδημα. Και αν λάβουμε υπόψη μας ότι στην συντριπτική του πλειοψηφία οι οικονομικοί μετανάστες εργάζονται τις περισσότερες φορές ανασφάλιστοι, δεν είναι δύσκολο να συμπεράνει κανείς από ποιους καταλαμβάνονται οι θέσεις.
    Κατηγορηματικά δηλώνω ότι δεν διακατέχομαι από κανένα είδος ρατσισμού, αλλά στις δύσκολες στιγμές που περνάμε, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ισότιμη συμπεριφορά μεταξύ ημεδαπών και αλλοδαπών και θα ήταν σκόπιμο, δίκαιο και έντιμο, να ρίχναμε και καμιά ματιά στις καταθέσεις και στα εμβάσματα, των ..πάμπτωχων αλλοδαπών που ζητούνε θέσεις στους παιδικούς σταθμούς!

  17. Tassos avatar
    Tassos 11/10/2012 13:04:46

    Το πρόβλημα θα λυθεί μέσω της αντιμετώπισης της λαθρομετανάστευσης. Στο 10 % έχει πέσει ο ρυθμός εισόδου των λαθρομεταναστών και θα μειωθεί κι άλλο. Οχι στέλνοντας παιδιά σε φούρνους.

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/10/2012 13:11:24

    Το πρόβλημα είναι οξύτατο ακόμα και αν μηδενιστεί ο αριθμός εισόδου των μεταναστών!!

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/10/2012 13:11:59

    Μη γραφουμε ανοησιες.Δεν ζητηθηκαν ονοματα αλλα ο αριθμος των αλλοδαπων που ειναι σε παιδικους σταθμους και οι χωρες προελευσης.
    Ειναι κατι απολυτως νομιμο στα πλαισια του κοινοβουλευτικου ελεγχου απο την αντιπολιτευση.Εαν ομως καποιοι πανε να επιβαλλουν τη δικη τους θεληση και να εκδιωξουν οσα παιδια δεν τους αρεσουν τοτε θα παρανομησουν.
    Δεν ειναι παρανομια να ζητα ενας βουλευτης να μαθει οτιδηποτε οσον αφορα τη δουλεια των δημοσιων υπηρεσιων.Ειναι η δουλεια του.Και παρανομουν οι δημοσιοι υπαλληλοι που αρνουνται να δωσουν πληροφοριες στους αντιπροσωπους των φορολογουμενων γιατι αυτο ειναι ολοι οι βουλευτες.

  20. lord tanamo avatar
    lord tanamo 11/10/2012 13:13:24

    Για να μην ξεχνιόμαστε : έμμα,τοιμύ,χρισσί αβγεί

  21. emily avatar
    emily 11/10/2012 14:15:28

    Πες τα χρυσόστομε!Αρκετά με το λαϊκισμό!Πρώτα παίρνουν τους ξένους και αν περισέψει κάποια θέση την παίρνει ελληνόπουλο!Και μιλάω εκ πείρας!

  22. emily avatar
    emily 11/10/2012 14:16:38

    !!!!!!!

  23. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 11/10/2012 14:22:17

    Πολύ σωστά η ΧΑ αναδεικνύει το θέμα και το ζητούμενο (νομίζω δεν μπήκε) δεν είναι τα ονόματα των παιδιών που δεν τους αφορά , αλλά αν η Δημοτικοί σταθμοί παίρνουν παιδιά λαθρομεταναστών και διώχνουν Ελλήνων φορολογουμένων.

  24. Tassos avatar
    Tassos 11/10/2012 14:23:17

    Εσείς της ΧΑ όταν σας ανοίγουν τα κεφάλια οι ανάρχες , δεν φαντάζομαι να κλαίτε σαν γυναικούλες ζητώντας προστασία από το κράτος το οποίο βρίζετε. Τ να ψηφίζεις ναζιστικό κόμμα έχει συνέπειες και ατομικά. Το λέω γιατί οι μαχαλόμαγκες βουλευτές κλαίγαν και ζητούσαν πίσω τους αστυνομικούς.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Tassos 11/10/2012 16:01:18

      Δεν χρειαζόταν να περιγράψεις την ονείρωξη σου.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Θησειώτης 11/10/2012 21:40:11

        +1.000 φιλε Θησειωτη. Οντως ο καθε Συριζαιος εχει τη φαντασιωση του. Αυτος φανταζεται μεγαλες νικες των αναρχικων δυναμεων..

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Μικρασιάτης 11/10/2012 21:44:44

          Ο Tassos υποτίθεται ότι είναι ΝΔ. Υποθέτω, μόνο και μόνο για να την εκθέτει με τα διάφορα προβοκατόρικα σχόλιά του. (Δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο.)

          • Tassos avatar
            Tassos @ ΚΜ 11/10/2012 23:47:53

            Δεν είμαι ΝΔ (έχω ψηφίσει ΝΔ 2-3 φορές από το 84). Φόλα Σαμαρικός είμαι, και ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ. Γιοί χουντικών, εγγόνια δοσιλόγων, πίσω στους υπονόμους σας.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Tassos 12/10/2012 00:26:55

            Είσαι χυδαίος συκοφάντης (και false flag σαμαρικός) και οι υπόνομοι σου ανήκουν!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Tassos 12/10/2012 06:53:34

            Καρασυριζαίος είσαι Tassos και αυτό έχει γίνει αντιληπτό εδώ και καιρό. Πιο συριζαίος και από τον Τσίπρα. Νομίζω ότι το Ινδυμήδια θα σου ταίριαζε γάντι, πάντως...

  25. T.V avatar
    T.V 11/10/2012 14:23:49

    Η Χρυση Αυγη καταθετει επισης σχεδιο νομου για ανακυρηξη της ΑΟΖ, ειμαι περιεργος τι θα κανουν οι νεοδημοκρατες βουλευτες που το ειχαν και ως προκελογικη σημαια.

  26. Φανη avatar
    Φανη 11/10/2012 14:24:27

    Το προβλημα της χωρας ειναι με τους αδεσποτους μουσουλμανους, Αφγανους, Πακιστανους, Μπαγκλαντεσιανους,Νιγηριανους και αλλους "μαυρουληδες" οπως τους λενε μερικοι ευαισθητοι, κοινως το...ρεμπελο.
    Αυτοι ειναι συνηθως μονοι τους στοιβαγμενοι ανα εικοσαδες σε διαμερισματα και λαθραιοι, ειναι αυτοι των φαναριων και των υπαιθριων τσαντων και χαιμαλιων.Ειναι πολλοι, πανε και στις λαϊκες αγορες.
    Ειναι αυτοι που γεμιζουν τη Σωτηρια απο φυματικους και που η Ελλαδα παρ ολη τη φτωχεια τους τους φαινεται παραδεισος γιατι εχει τρεχουμενο νερο, καζανακι, ασανσερ, κυλιομενες σκαλες, δεντρο και τραγουδια στο Συνταγμα τα Χριστουγεννα, υπνο στις παραλιες το καλοκαιρι μ ενα σουβλακι και νερο και πλυσιμο το βραδυ απο τα ντους.Γι αυτους παραδεισος.Κανεις τους δεν προκειται να εγκαταλειψει τη χωρα οικειοθελως οπως υποστηριζουν μερικοι.
    Οι υπολοιποι ειναι του πρωην Ανατολικου μπλοκ που φυτοζωουν μεν αλλα ειναι πιο οργανωμενοι και χρησιμοποιουν αφειδως οτι παρεχει το Ελληνικο κρατος.Βρεφονηπιακους, σχολεια, νοσοκομεια, παιδικες χαρες κλπ.Πληρωνουν την Εφορια τους περιπου οπως οι Ελληνες, κλεβοντας...
    Ας φροντισει η κυβερνηση να απαλλαξει πρωτα την Ελλαδα απο τους πρωτους και βλεπουμε για τους αλλους.Μεχρι και οι ....Αλβανοι προσφερθηκαν να μας βοηθησουν για τους μουσουλμανους, αντιλαμβανονται τι μπορουν να προκαλεσουν και ενοχλουνται γιατι οι ιδιοι ενσωματωθηκαν ηδη.Μυλος....
    Αληθεια ποτε το κρατος θα πιασει τους Ελληνες που νοικιαζουν σε μουσουλμανους [οι εικοσαδες που λεγαμε].

  27. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 11/10/2012 14:34:03

    "Σκεφτείτε ότι μιλάμε για ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, . . ."

    Οὐδείς μετανάστης δέν "εἰσέβαλε" στήν ῾Ελλάδα ὡς μόνιμος. Νομιμοποιήθηκαν διά τῆς πλαγίας ὁδοῦ!!!!!!!!!!!!!

    • franc avatar
      franc @ Φωτεινή 11/10/2012 15:34:45

      Αν δεν πείσουμε τους εταίρους μας να αφήσει η ΕΕ τους μετανάστες που μπλοκαρίστηκαν παρά τη θέλησή τους στην Ελλάδα να φύγουν, υποχρεώνοντάς μας με τα Δουβλίνα ΙΙ κλπ. να τους κρατάμε εδώ, είμαστε υποχρεωμένοι να τους φιλοξενούμε και κατ' εξοχήν τα παιδιά τους...

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ franc 11/10/2012 18:11:44

        Αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο και πείσουμε τους εταίρους μας πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο; Τότε είναι που η χώρα μας θα γίνει προθάλαμος όλων όσων ελπίζουν για ένα καλύτερο αύριο. Και θα αυξάνονται με γεωμετρική αύξηση όσο οι πληθυσμοί των χωρών Ασίας και Αφρικής θα δοκιμάζονται περισσότερο από την φτώχια την ανασφάλεια και τον βίαιο θάνατο. Τα μέχρι τώρα στοιχεία τουλάχιστον αυτό δείχνουν. Αυξημένες τάσεις φυγής από τις πατρίδες τους εκατομμυρίων ανθρώπων περισσότερων από πριν δεκαπέντε χρόνια.

        • franc avatar
          franc @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 11/10/2012 18:50:46

          Τι προτείνεις?
          Να τους "καθαρίσουμε" ξεκινώντας απο τα βρέφη όπως η Χ.Α?

          • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
            ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ franc 11/10/2012 20:24:46

            Εσύ μόνο ακραίες λύσεις έχεις στο μυαλό σου και πας να τις περάσεις και στους άλλους; Άνθρωπε ξεκόλα. Δεν είμαστε φασίστες ούτε και μαλάκες ακραίοι όπως εσύ ψαχνεις να είναι όλος ο κόσμος για να κερδίζει επιφάνεια η ύπαρξη σου. Λύσεις και μάλιστα νόμιμες και σοβαρές υπάρχουν. Είμαι βέβαιος ότι και εσύ όπως και εγώ τις γνωρίζεις. Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι δεν έχω κάτι άλλο να κάνω πιο παραγωγικό σε λίγο από το να ανταλάσω απόψεις στο κάθε μπλογκ περί ουμανιστικών λύσεων για το πρόβλημα του κάθε καταπιεσμένου λαού.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Φωτεινή 11/10/2012 16:31:10

      "μόνιμος.", ᾿ἐννοοῦσα "νόμιμος".

      franc,

      ῾Ο λαός δέν ὑπέγραψε Δουβλῖνα καί "πράσινα" ἄλογα, ὁ ΓΑΠ καί ὁ Σημῖτης ὑπέγραψαν. Δέν ἔχομε καμμία ὑποχρέωση νά τούς συντηροῦμε εἰς βάρος τῆς οἰκονομίας μας καί τῆς ἀσφάλειας τῶν ῾Ελλήνων.

      ῎Αν μπουκάρεις στό σπίτι μου ἀκάλεστος θά σέ βγάλω ἔξω!! :D

      ὙΓ. Πόσα μύρια ῾Ελλήνων ὑπέγραψαν γιά τήν παραμονή τοῦ θρησκεύματος στίς ταυτότητες, θυμᾶσαι;;;; Τί ἀπέγινε τότε ἡ βούληση τῶν ῾Ελλήνων;;;;;

      • dexihaf avatar
        dexihaf @ Φωτεινή 11/10/2012 17:45:00

        Φωτεινή, για να μην παρεξηγηθώ κιόλας, δεν είμαι υπέρ της ασυδοσίας των μεταναστών και ασφαλώς υποστηρίζω ότι θα πρέπει να υπάρχουν πιο αυστηροί έλεγχοι σε όλα τα επίπεδα. Αλλά από την άλλη και οι δικοί μας οι συγγενείς που πήγαν μετανάστες - και πάρα πολλοί ακόμα πηγαίνουν - δεν τους κάλεσε κανείς, μόνοι τους πήγαν. Φυσικά θα μου πεις με αυστηρότερους ελέγχους και πολλά άλλα με τα οποία συμφωνώ. Αλλά στο δια ταύτα, ποιος μπορεί να αρνηθεί το δικαίωμα και των αλλοδαπών παιδιών σε ένα κράτος πρόνοιας, ποιος μπορεί να τους στερήσει το δικαίωμα στη μόρφωση. Και τελικά, πως αλλιώς θα μπορέσουν να ενταχθούν στην "πολιτισμένη" κοινωνία μας?

        • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
          ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ dexihaf 11/10/2012 18:40:39

          Η συζήτηση νομίζω δεν γίνεται για σχολεία αλλά για βρεφονηπιακούς σταθμούς. Έπρεπε να είχαν προβλέψει από το καλοκαίρι όλοι οι καλοπληρωμένοι μόνιμοι καρεκλοκένταυροι ότι θα δημιουργηθεί ένα τέτοιο θέμα και θα είναι μάλιστα σοβαρό. Δεν λειτουργούν με διάθεση να ψάξουν για τα προβλήματα και να δώσουν λύσεις . Δεν θέλουν να δουλέψουν οι άνθρωποι συνηθισμένοι στο δημοσιοϋπαλληλικό ραχάτι και στις συντεχνιακές αλληλεπικαλύψεις ενώ Βλέπουν ότι οι Χ.Α. ψάχνουν για να πρωτοστατήσουν σε θέματα που τους παρουσιάζουν ως τους μόνους προστάτες του απλού πολίτη. Οι Χ.Α. ψάχνονται για περισσότερους ψήφους. Έτσι είχε καταλυθεί και η δημοκρατία στην Γερμανία από τους ναζί. Ως προς τις καταγγελίες των πολιτών είναι αλήθεια γνωστή σχεδόν δε όλους μας ότι όντως μένουν έξω παιδιά ανθρώπων με χαμηλό εισόδημα 10.000 και μπαίνουν παιδιά άλλων που δηλώνουν 3.000 – 4.000 ευρώ πχ τον χρόνο ενώ αποκρύπτουν 25.000 από αδήλωτη εργασία ή άλλους αδήλωτους νόμιμους ή μη πόρους. Το κράτος έχει διαλυθεί. Ας το πάρουμε απόφαση, ότι μαζί με την οικονομία μας πρέπει να φτιάξουμε από την αρχή και το κράτος μας, πετώντας κάθε τι το άχρηστο ή ανασχετικό στην πρόοδο και κρατώντας μόνο κάθε τι το χρήσιμο μαζί με τους χρήσιμους ανθρώπους επίσης.

  28. Γιώργος avatar
    Γιώργος 11/10/2012 14:59:41

    Για ποιους φούρνους μιλάς; Αν ένας Έλληνας δεν βρίσκει θέση για το παιδί του σε ένα νηπιαγωγείο, επειδή του έχει πάρει την θέση ένας αλλοδαπός που δουλεύει ανασφάλιστος και δηλώνει μηδενικό εισόδημα, δεν πρέπει κάτι να γίνει γι'αυτό; Πρώτα να βρίσκουν θέσεις για τα παιδιά ΕΛΛΗΝΩΝ που έχουν το δικαίωμα και τις απαραίτητες προϋποθέσεις, και αν μένουν κενές θέσεις, καλώς να τις πάρουν αλλοδαποί. Έχουμε ξεχάσει τις προτεραιότητες του Κράτους;

  29. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/10/2012 15:02:23

    Επίσης κάτι σχετικό: Φασσοίσταις, κουφάλλαις, αίρχωντε κραιμμάλαις.

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ ΒΙΣ 12/10/2012 10:09:26

      Δεν διαφωνώ,για παρόμοιες αμοιβάδες μιλάμε.Ζοίτο υ Αιλάς πάραυτα.

  30. factorx avatar
    factorx 11/10/2012 15:37:49

    Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΣ, με βάση το εφαρμοζόμενο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στατιστικά, τα παιδιά που συμμετέχουν είναι κατά 96% Έλληνες πολίτες, 2% πολίτες της Ε.Ε. και 2% πολίτες άλλων χωρών.

    Συνεπώς αέρα κοπανιστό πουλάει για μια ακόμα φορά η ΧΑ.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ factorx 11/10/2012 16:04:23

      Δεν ισχύει τουλάχιστον σε 2 δήμους μεγάλους της αττικής, που έχω προσωπική άποψη. Έχει παίξει με την στατιστική το υπουργείο, σίγουρα. Κρίμα να αναπαράγετε τέτοιου είδους στατισιτκά στοιχεία. Παιδιά, ανήψια, εγγόνια δεν έχετε? Όλοι κομπλέ με παιδικούς σταθμούς?

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ factorx 11/10/2012 16:42:41

      Ἀποκλείεται φάκτορα νά εἶναι κοντά στήν πραγματικότητα αὐτά τά στατιστικά στοιχεία.

  31. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 11/10/2012 15:51:47

    Ηρθε μάλλον η ώρα να ξεκαθαρίσουμε ποιοί είναι ναζιστές και ποιοί δεν είναι, όχι σε επίπεδο ταμπέλας αλλά πράξης. Ας μην ξεχάσω να προσθέσω και το ποιός είναι δημοκράτης και ποιός δεν είναι όπως και το ποιός είναι πατριώτης και ποιός δεν είναι. Κοντολογής, οι ταμπέλες δεν πείθουν πια κανένα και κανείς δεν είναι ναζί ή δημοκράτης επειδή έτσι ισχυρίζεται ο ίδιος. Οι εκλογές μάλλον πλησιάζουν και ο λαός θα βάλει τις δικές του ταμπέλες...

  32. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/10/2012 15:53:10

    factorx, συμφωνείς και εσύ με αυτά τα ποσοστά;
    Να που με καταντήσανε, να γίνω και υπερασπιστής της ΧΑ!

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ ΝΤΙΝΟΣ 12/10/2012 10:13:36

      Δε σε κατάντησε κανένας,εσύ και μόνο εσύ το επέλεξες.Και ο καθένας από τις επιλογές του θα κριθεί.
      Μην μεταθέτεις το βάρος της επιλογής σου σε άλλους γιατί αυτό δείχνει άνθρωπο ανεύθυνο (αλλά και πονηρά σκεπτόμενο).

      Μην ξεχνάς πως ο μεγαλύτερος κριτής είναι ο Χρόνος.

      Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσεύχομαι για εσένα και όσους άλλους έχουν πέσει στην ναζιστική/ρατσιστική/αντιχριστιανική παγίδα που σας έστησαν κάποιοι υπάνθρωποι.

  33. ΘΩΜΑΣ avatar
    ΘΩΜΑΣ 11/10/2012 16:10:02

    Δεν πρέπει να γνωρίζει ο 'Ελληνας φορολογούμενος, που το διεφθαρμένο κράτος τον έχει ξεζουμίσει, πόσα παιδιά μεταναστών προσλαμβάνονται στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, ενώ ο ίδιος αναγκάζεται να πληρώνει για τη φύλαξή των παιδιών του;
    Είναι δυνατόν η χρεοκοπημένη πατρίδα μας, στην οποία αυτή την στιγμή υπάρχουν χιλιάδες
    ελληνόπουλα που υποσιτίζονται, να φροντίσει για τα χιλιάδες παιδιά των μεταναστών;

  34. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/10/2012 16:56:53

    Άχ αθάνατη Ελληνική φιλοξενία, πέθανες και σύ μαζί με το Ελληνικό μέτρο, τον Ελληνικό Λόγο, την Ελληνική Προμηθεικότητα ;
    Στην σκασμένη νεοελληνική φούσκα, στην αποτυχημένη κοινωνία της παρακμής, στο κράτος των τσάτσων και των κολλητών, έγινε τελικά "κακό πράγμα" και η φιλοξενία των παιδιών;
    Στη χώρα όπου η λέξη "Ξενίαι" σήμαινε κάποτε τα δώρα που προσφέρει ο οιοκοδεσπότης στον φιλοξενούμενο...
    Στη χώρα όπου τα δημόσια ξενοδοχεία του ΕΟΤ (αρχιτεκτονικής Άρη Κωνσταντινίδη) είχαν κάποτε το όνομα "Ξενία".

    • noldor avatar
      noldor @ Ο Θείος 11/10/2012 17:07:29

      Φιλοξενείς στο σπίτι σου όταν η οικογένειά σου έχει 4 άτομα και φιλοξενείς ένα-δύο. Αν φτάσεις να είσαι ένας δύο και να φιλοξενείς καμιά δεκαριά, τότε μάλλον θα πρέπει να ψαχτείς λίγο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ noldor 11/10/2012 17:19:19

        Έχει τόσα άδεια σπίτια η χώρα, 10 -11 μήνες το χρόνο...
        "Μύκονο και Σαντορίνη, σαν ερωτευμένοι μπαμπουίνοι"...
        Αλλά δεν χρειάζεται να πάς τόοοσο μακριά, μια βόλτα στα Βόρεια Προάστεια και στα Αττικά παραλιακά θα σε πείσει:
        Μέσος όρος, 4 δωμάτια ανά άτομο (σύνολο 50 - 60 τετραγωνικά), χώρια οι κλειστοί "ημιυπαίθριοι" και τα υπόγεια με "αλλαγές χρήσης" (αναπόφευκτη η αργκό των μηχανικών και συμβολαιογράφων)...

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ Ο Θείος 11/10/2012 21:45:57

          Δλδ να βαλουμε τις οικογενειες των λαθρο, σε αδεια σπιτια στις Κυκλαδες και στην Αττικη?? Ωραια ιδεα... Και η Ελουντα στη Κρητη εχει κατι κενα το χειμωνα, να πανε μερικες οικογενειες Σομαλων προς τα εκει...why not?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 11/10/2012 22:08:30

      Σε πληροφορώ ότι έχω γνωστούς σε λαϊκές συνοικίες της Αθήνας (Κολωνός λ.χ.) που δεν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς, επειδή αυτοί είναι μισθωτοί και επειδή εμφανίζονται Αλβανοί με δήθεν μηδενικά εισοδήματα και καπαρώνουν τις θέσεις...
      Ωραίο το να πουλάς πνεύμα, αλλά εσύ το πουλάς πλέον πολύ φτηνά και ο λαός λέει ¨ό,τι πληρώσεις, παίρνεις".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 12/10/2012 10:53:36

        @ ΒΙΣ και Μικρασιάτης :
        Δεν προτείνω βέβαια στα σοβαρά κάτι τέτοιο, αλλά και δεν πουλάω πνεύμα.
        Για να αποκτήσουμε επιτέλους κάποτε, επίγνωση της πραγματικότητας το γράφω. Και των αναλογιών.
        Για να γειωθούμε ξανά με τα πόδια κάτω και το κεφάλι πάνω.
        Να τελειώνει επιτέλους η σπέκουλα. Στη χώρα αυτή υπάρχει δυσανάλογα πολύς ιδιωτικός πλούτος σε δυσανάλογα μικρή μερίδα του πληθυσμού. Η οποία είναι εξόχως αδηφάγος και μοναχοφάïσσα.
        Η έξαρση της λαθραίας μετανάστευσης είναι επίσης μεγάλο πρόβλημα, αλλά δεν είναι αυτό που μας κατέστρεψε. Και από αυτήν ακόμη επωφελήθηκαν πολύ οι αδηφάγοι.
        Για την ανυπαρξία πόρων προκειμένου να λειτουργήσουν επαρκείς παιδικοί και νηπιακοί σταθμοί, δεν φταίνε οι λαθραίοι μετανάστες. Φταίνε οι φοροφυγάδες και εισφοροδιαφεύγοντες (κυρίως όμως η ανεπάρκεια του φοροεισπρακτικού μηχανισμού), φταίει η αβελτηρία των προηγούμενων παχειών δεκαετιών (αντί να φτιάξουν κοινωνική υποδομή ρίχνανε μπάζα για να εκτρέψουν τον Αχελώο και φτιάχνανε αυτοκινητοδρόμους)...
        Τι να συνεχίζω, χιλιοειπωμένα είναι πιά.
        Στου κουφού την πόρτα...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Ο Θείος 12/10/2012 12:59:12

          Ναι, ωραία. Και μέχρι να λύσουμε τον Γόρδιο δεσμό, τί;

          Εξάλλου, άν υφίσταται «ανυπαρξία πόρων προκειμένου να λειτουργήσουν επαρκείς παιδικοί και νηπιακοί σταθμοί», ανεξαρτήτως τί φταίει γι'αυτό, ένας λόγος παραπάνω να μην τους φορτώσουμε κι από πάνω με τα παιδιά των εποικιστών μας, αποκλείοντας ακόμα περισσότερους γηγενείς από αυτούς.

  35. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/10/2012 19:12:15

    Θείε, τι θέλεις να πεις;
    Αποδεικνύεται ότι εκτός της Τρόικας, υπάρχουν και στην Ελλάδα άνθρωποι πού υποστηρίζουν ότι οι 'Ελληνες έχουν ακόμα "λίπος" και ότι είναι ...κρυφοπλούσιοι και έχουν περισσευούμενα σπίτια. Και σαν απόδειξη μας παροτρύνουν να κάνουμε μια βόλτα στη ...Μύκονο , στη Σαντορίνη και στα Βόρεια προάστεια !!!
    Α ρε αθάνατη Μαρία Αντουανέτα !!
    Πάντως έχω μια καλύτερη ιδέα, συμβατή με την έννοια της Ελληνικής φιλοξενίας, να διαθέσουμε όλοι ανεξαιρέτως οι Έλληνες το 10% των χρημάτων που έχουμε εξάγει παράνομα στο εξωτερικό, υπέρ των αναξιοπαθούντων μεταναστών!!!
    Αλλά για να σοβαρευτούμε, όσοι διαθέτουν τα προαναφερόμενα σπίτια, δεν χρειάζεται να αναζητούν παιδικούς σταθμούς και το σπουδαιότερο, συνήθως δεν πληρώνουν ούτε ένα λεπτό για την συντήρηση τους.
    Εμεις τα πληρώνουμε όλα και εμείς δεν μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε!!

  36. stamoschios avatar
    stamoschios 11/10/2012 21:41:23

    Με λυπεί τα μάλα η ανοησία ορισμένων νεοδημοκρατών. Έρχονται δύσκολες στιγμές, οι απέναντι οργανώνονται και το αυτό πρέπει να πράξουμε και εμείς. Δεξιά ενωμένη ποτέ νικημένη και η ΧΑ θα είναι το δόρυ μας στις δύσκολες στιγμές που έρχονται, ποιοι θα τα βάλουν στο πεζοδρόμιο με τα μίσθαρνα κουκουλοφόρα όργανα των εθνομηδενιστών οι ΟΝΝΕΔίτες ή οι οικογενειάρχες;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ stamoschios 11/10/2012 23:37:55

      Στάμο Χίε, προσωπικά δεν θεωρώ ότι όλοι αυτοί που ψήφισαν ΧΑ γίνανε ξαφνικά «φασίστες» και καλό θα ήταν να ήμασταν όλοι οι δεξιοί ενωμένοι (πλην ψευτοδεξιών διεθνιστούληδων ελευθεριακών). Όμως, το καπέλωμα μερίδας των δεξιών ψηφοφόρων από το ακραίο μόρφωμα της ΧΑ δεν εξυπηρετεί κάτι τέτοιο και δεν μπορούμε να μην το επισημάνουμε. Χρειάζεται ένας σχηματισμός καί πατριωτικός 100% καί δημοκρατικός.

    • Tassos avatar
      Tassos @ stamoschios 11/10/2012 23:51:23

      Ως γιοί και εγγονοί χουντικών, μισούν όσο τίποτε άλλο την ΝΔ. Και δικαίως έτσι? Ξέρεις τι είναι η κυρά Κίτσα από τα Γκράβαρα από κυρία (χουντικού) υπουργού να τρώει ροχάλες και να μην μπορεί να κυκλοφορήσει?

  37. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 11/10/2012 23:06:18

    Οι Ελληνες Πατριωτες πρεπει και μπορουμε να ειμαστε ενωμενοι, μπροστα στο κινδυνο του αφανισμου του Ελληνικου Εθνους, ανεξαρτητα ποιο κομμα ψηφιζουμε (εξαιρω τα γνωστα εθνο-μηδενιστικα κομματα της ψευτο-αριστερας). Τα πραγματα, και λογω της μειωσεις των γεννησεων, θα δυσκολεψουν πολυ. Χρειαζεται ενα εναιο Ελληνικο Πατριωτικο Μετωπο, που θα σταθει απεναντι στη λαιλαπα των λαθρο και των εθνομηδενιστων του ψυριζα και των φιλων τους.

  38. λειβαδιωτης avatar
    λειβαδιωτης 12/10/2012 00:12:48

    Tασσος οσο ειμαι εγω κουμουνιστης τοσο και εσυ εισαι ΝΔ.αντε κρυψου αναρχοκουμουνι

  39. sos avatar
    sos 12/10/2012 01:28:43

    Επειδή κάποιοι λένε ότι μιλάμε αυτό αφορά τους νόμιμους μετανάστες, φάτε την ανακοίνωση του υπουργού εσωτερικών να'χετε:

    "Η ιθαγένεια δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής παιδιών στους βρεφονηπιακούς σταθμούς των δήμων. Άλλωστε, η Ελλάδα είναι μια φιλόξενη χώρα, μια ανοιχτή δημοκρατία. Δεν πρόκειται να εγκαταλείψουμε τον αξιακό μας κώδικα για λόγους σκοπιμότητας ή ψηφοθηρίας. Είμαστε υποχρεωμένοι να δείξουμε το θετικό πρόσωπο της Ελλάδας ακόμα και σε αυτά τα παιδιά, που τυχαίνει να είναι παιδιά παράνομων μεταναστών"


    Μιλάει ΚΑΙ για τα παιδιά των ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ μεταναστών.

    Εμένα πάντως το παιδί μου δεν το πήραν στον παιδικό σταθμό φέτος, γιατί όπως προείπαν και άλλοι έχουν πάρει παιδιά αλλοδαπών με μηδενική φορολογική δήλωση.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ sos 12/10/2012 06:50:59

      Αυτή η ανακοίνωση του Υπουργού Εσωτερικών, του Ευριπίδη Στυλανίδη, "δεξιού" (των Four Seasons), για να μην ξεχνιόμαστε, είναι κατάπτυστη! Από που και ως πού ζητά να αποκλείονται παιδιά Ελλήνων, που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να φοροδιαφύγουν, για να πάρουν παιδιά παράνομων μεταναστών;
      Να το πω πολύ ωμά;
      ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΩΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΔΩ!
      Το κράτος δεν είναι ΜΚΟ, ούτε φιλόπτωχο ταμείο. Εχει νόμους και έχει συσταθεί πρώτιστα για το συμφέρον των πολιτών, όχι για να εξυπηρετεί όποιον σουλατσαδόρο θέλει να περνάει από εδώ για να τα κονομήσει μαύρα.
      Η ΝΔ δεν βάζει μυαλό.
      Κύριοι της ΝΔ, τις ψήφους μας δεν τις έχετε καθόλου βέβαιες. Συνεχίστε στον δρόμο του Πάκη Παυλόπουλου. Αν η ΧΑ κάνει σημαία τη δήλωση του Στυλιανίδη, μην αιτιάστε τους φασίστες. Οι φασίστες φύτρωσαν πάνω στα δικά σας πτώματα, πάνω στο πτώμα της ΝΔ.

  40. KAPS avatar
    KAPS 12/10/2012 08:14:59

    Δυστυχώς την Ελλάδα την έφαγε η φιγούρα και η υποκρισία . Είμαι σίγουρος πως από τους αναγνώστες σας σίγουρα υπάρχουν οικογένειες Ελλήνων που δεν μπόρεσαν να βάλουν τα παιδιά τους σε παιδικό σταθμό διότι αν και είχαν τα δικαιολογητικά για να μπουν όπως "εργάζονται και οι δύο γονείς , μικρό οικογεινειακό εισόδημα , υποχρεώσεις όπως ενοίκια , δάνεια κ.λ.π έλλειψη άλλων συγγενών για να κρατήσουν τα νήπια στο σπίτι τους" εντούτοις δεν είχαν εκείνα τα προσόντα όπως το να είναι αλλοδαποί , ναρκομανείς κ.ο.κ. Ωστόσο οι πιο πολλοί από αυτούς δεν μιλάνε δεν αντιδράνε από το φόβο να μην χαρακτησιστούν φασίστες και άλλα χαριτωμένα και απίθανα συμπεράσματα που βγάζουν κάτι απίθανοι και αδούλευτοι προδευτικοί της πλάκας .
    Ετσι βέβαια κάποιοι ίδιοι οσφυοκάμπτες δεν αντιδρούσαν στο Σουλτάνο με τους Τούρκους και πέρασαν 400 χρονάκια συναπτά για να φτάσει εκείνη η στιγμή που κάποιοι τρελλοί "φασίστες" μίλησαν για ελευθερία με τις πράξεις τους και έτσι να βρεθούμε τώρα να είμαστε "ελεύθεροι" . Βέβαια κάποιοι εξ'αυτών στο τέλος φυλακίστηκαν και κάποιοι άλλοι "δολοφονήθηκαν" ποικιλοτρόπως γιατί έπραξαν το ορθό για την πατρίδα τους .
    Η δική μου άποψη είναι πως αφού οι Ελληνες πληρώνουν αποδεδειγμένα τους φόρους τους στο Κράτος τότε αυτό να μεριμνήσει για τις παροχές που υποχρεούται να τους παραχωρήσει και μάλιστα κατά προτεραιότητα . Αν ο αλλοδαπός πληρώνει μέσω φόρων τις υποχρε'ωσεις του προς το κράτος αποδεδειγμένα τότε και αυτός να απολαμβάνει τις όποιες παροχές . Τώρα όλα τα υπόπλοιπα είναι απλά αποτυχημένη πολιτική που γίνεται εις βάρος των υπολοίπων οικογενειών . Να πω και κάτι τελευταίο ..Οταν ο Ελληνικός Στρατός πολέμαγε στην Αλβανία τους Ιταλούς φασίστες συμμάχους των Γερμανών φασιστών και συμμάχων των Σοβιετικών κόκκινων φασιστών κάποιοι εδώ τους αποκαλούσαν φασίστες και αυτούς . Βέβαια όταν έπεσε το σύμφωνο του Ρίμπεντροπ με την εισβολή στη Σιοβετική Ενωση τότε άλλαξαν εν μια νυκτί άποψη οι τότε προροδειτικούληδες και παοκαλούσαν το στρατό πατριώτες ...αυτά για να μάθουν κάποιοι να διαβάζουν την πραγματική ιστορία και όχι αυτή που έχει σκόπιμα γραφτεί .

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ KAPS 13/10/2012 01:07:04

      Έτσι ακριβώς είναι τον ρατσισμό αυτό τον έζησα με το παιδί μου όταν πέρυσι ήταν να πάει στον παιδικό.Δεν είχα κανέναν να το κρατήσει και φυσικά οι παιδικοί μας απέρριπταν καθώς οι αλλοδαποί δουλεύουν μαύρα και δεν δηλώνουν τίποτα στην εφορία.Καλά έκαναν και ρώτησαν και δεν ήθελαν να μάθουν ονόματα απλά τον αριθμό των αλλοδαπών.Η βολεμένη προοδευτικάτζα το σήκωσε πολύ και αυτό το θέμα.

  41. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 12/10/2012 08:52:22

    Συνέλθετε ωρέ πατριώτες..
    Αλλη μια μεγαλοπρεπής πατάτα του χρυσαφένιου ,κατα όνομα, βουλευτού μετά την ηλιθιότητα του με την άστεγη ΕΛΛΗΝΙΔΑ γριούλα που έδιωξε απο τα συσίτια.
    Αφησε τους ανήμπορους γέρους και έπιασε τα βρέφη...Εχει και ωραία φωτογένεια , θα τρώνε όλο το φαί τα νήπια.
    Οσο και αν προσπαθούν ,δεν μαζεύεται, το λιγότερο που θα του μείνε είναι το Ηρώδης και θα τους περιλούσει όλους, δικαιολογημένα...Δεν μπορείς να πουλάς πατριοφροσύνη και να αγοράζεις ψήφους με την ύπαρξη αθώων παιδιών και μωρών..Η μωρία έχει και όρια στην δημόσια παρουσία ,και η διαπόνμπευση είναι το λιγότερο...
    τουλάχιστον όσοι θέλουν αυτοαποκαλούνται σοβαροί δεξιοί εδώ μέσα ας μην προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα ,συμμετέχοντες εκόντες άκοντες στο παιδομάζωμα των δικών μας ταλιμπάν.

    Οσο για τον υπουργό, άλλο ένα ολίγιστο ανθρωπάκι απο τα υπολλείματα του Βού ΚΚ, που μας έμεινε αμανάτι για να μας θυμίζει πως και γιατί απέτυχε η δεξιά ,και κυρίως γιατί και πάλι μπορεί να αποτύχει.
    Εστειλε τα χαρτιά στους Δήμους και μάλιστα με την εντολή να απαντήσουν αυθημερόν (μην χάσει η βενετιά βελόνι), και μετά έτρεχε στις ρούγες να μας πεί την προσωπική του άποψη και πόσο δημοκράτης είναι.
    Οι αιτήσεις σε κάθε παιδικό σταθμό είναι 3-4 φορές πάνω απο τον αριθμό όσων μπορουν να καλύψουν.Ακόμη και αν ο νέος ηρώδης μαζέψει τα νομιστεράκια ,πάλι κάποιοι πατριώτες δεν θα μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους.
    Μετά ποιός έχει σειρά? Οι κομουνιστές και οι άθεοι ?
    Η όποιοι ρίχνουν λοξές ματιές στους άρχοντες και στους πραίτωρες τους ,αλβανούς και έλληνες.Και μέχρι που θα φτάσουν? Θα μπαίνουν οπλισμένοι και στους παιδικούς σταθμούς όπως στα φαστφουντάδικα για να ελέγχουν το DNA των παιδιών?
    Ο κατήφορος της κοινωνίας μας δέν έχει όριο αν μείνουμε στις πρακτικές αυτές.

    Και δεν φταίνε μόνο οι χρυσοί πατατολόγοι για το κατάντημα μας, αυτό είναι φυσιολογικό αποτέλεσμα όταν έχουμε σαίνια υπουργίσκους να λειτουργούν ακόμη τραλαλά και τραλαλό, ολίγιστους και φερόμενους σαν σκύβαλα απο ακόμη πιό ανίκανους συνεργάτες τους.
    Κατά τα άλλα μας έμειναν αμανάτι τα αρχαιοπρεπή ονόματα ..ευριπίδης...αριάδνη...
    Εχουμε και καιάδα απο την άλλη ,πετυχημένο δεν μπορώ να αρνηθώ...Μια νέα μορφή παιδικών σταθμών και γηροκομείων στην χρυσή εποχή που έρχεται ,για όσους λοξοκυτούν τους κοτζαμπάσηδες, τα πρωτοπαλλήκαρα εξ αυλώνος,τους αδερφούς κλπ.
    Να τους χαιρόμαστε τους λεβέντες μας...
    .
    Αυτό το DNA της μπαρμπαριάς δεν λέει να σβύσει...

  42. lord tanamo avatar
    lord tanamo 12/10/2012 10:21:34

    Το μόνο θετικό είναι ότι θα ισχύσει ο παγκόσμιος κανόνας που λέει ότι μία τόσο άσχημη και βουτηγμένη στον οχετό εποχή,θα τη διαδεχτεί μία καλύτερη και πολύ πιο φωτεινή.Χρειάζεται να πιάσουμε πάτο για να κολυμπήσουμε ξανά προς την κορυφή.

    Έτσι λειτουργούσε το πράγμα ανέκαθεν και έτσι θα γίνει και τώρα.

    Κατά την άποψή μου,όλα όσα γίνονται χρειάζεται να τα δούμε από τη χρήσιμη πλευρά : βγαίνουν στην επιφάνεια τα πιο σκοτεινά ένστικτα και βλέπουμε τι ρόλο βαράει πραγματικά ο καθένας μας,ακόμη και μέλη της ίδιας μας της οικογένειας.

    Ήδη εγώ έχω βγάλει αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα για πολύ κόσμο τριγύρω μου.

    Στα δύσκολα φαίνεται ο Άνθρωπος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.