14/01/2013 20:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Χρυσή Αυγή...καταδίκασε τη Βία!!! Μένει να καταδικάσει ο Γκουσγκούνης τις τσόντες...

Όχι δεν πρόκειται για ανέκδοτο. Ο κ. Χρήστος Παππάς είπε ότι το κόμμα του καταδικάζει όλες τις μορφές βίας πρόσθεσε όμως ότι «Από αυτή τη βία ωφελείται η τρικομματική κυβέρνηση η οποία ασκεί πραγματική βία στον ελληνικό λαό με το σημερινό της συνταγματικό πραξικόπημα».

Μόνο με καλοστημένη φάρσα μοιάζει.

Η οργάνωση που έχει αναγάγει τη βία σε καθημερινό εργαλείο άσκησης της πολιτικής καταδικάζει όλες τις μορφές βίας.

Εκτός όμως από αυτό η Χρυσή Αυγή δεν είναι αυτή η οργάνωση που ο αρχηγός τους έλεγε προς τη ΝΔ: "Όσοι προδίδουν αυτή την πατρίδα είναι η ώρα να φοβηθούν. Ερχόμαστε.."

Αυτή δεν είναι η οργάνωση που κατηγορούσε για "Δεξιούς του γλυκού νερού", μέσα από το βήμα τη Βουλής, διά στόματος Κασιδιάρη...

Έίναι προφανές πως τα πράγματα αρχίζουν πολιτική να μπερδεύονται.

Επίσης να υπενθυμίσουμε πως...η βία είναι λεκτική, όπως αυτή που συχνά πυκνά χρησιμοποιούν στη Βουλή, και στις διάφορες υπηρεσίες που κάνουν "ντου".

Ή ακόμα και κανονική, όπως αυτή που αυτοδικαίως ασκούν στους μετανάστες...

Πράξεις που έχουν  αποδοχή και νομιμοποίηση από μεγάλο μέρος του πελατειακού τους κοινού.

Τώρα που καταδικάζουν "κάθε μορφή βίας.." μήπως θα έχουν εσωκομματικό πρόβλημα;

Γιατί κάπως έτσι ξεκίνησε και ο Καρατζαφέρης και μετά τον κατηγόρησαν για δεξιό ρεφορμισμό...

..Τώρα μένει να καταδικάσει και ο Γκουσγκούνης τις τσόντες....

Θ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Eθνικοφρων avatar
    Eθνικοφρων 14/01/2013 20:23:56

    υπαρχουν στοιχεια για την δηθεν βια της ΧΑ?

    • dim avatar
      dim @ Eθνικοφρων 14/01/2013 21:51:13

      Ο ναζισμός δεν ασπάζεται τη βία? Τα μπουκέτα και οι σφαλιάρες δεν είναι βία? Το πέσιμο σε πανηγύρια και σε λαθρομετανάστες δεν είναι βία? Ο Κασιδιάρης δεν κατηγορείται για επίθεση με μαχαίρι ή στιλέτο αν θυμάμαι καλά? Δεν τον έπιασε η κάμερα να απειλεί ότι θα έχουμε νεκρούς? Θες να συνεχίσω τη καταγραφή περιστατικών ή μήπως είναι καλύτερα να βγάλεις τη λέξη "δήθεν" από το σχόλιο σου?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Eθνικοφρων 15/01/2013 17:53:10

      Μόνο ως αστείο ως δούλεμα εκλαμβάνουμε οι μη μέλη της ΧΑ την καθαρά ρητορική ερώτηση για τους νοσταλγούς του μακελάρη Αδόλφου...

  2. Tassos avatar
    Tassos 14/01/2013 20:38:31

    Οι χουντικοί και οι απόγονοι των δοσίλογων μεταλλάσσονται από ΛΑΟΣ σε ΧΑ και να χαμε να λέγαμε και φούντες να φουμέρναμε.

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 14/01/2013 20:55:04

    Ἐδῶ ἀπό τά ἀρχαιολατρικά ἄρχισαν νά ὑποστηρίζουν τήν Ἐκκλησία,στήν καταδίκη τῆς βίας θά κόλλαγαν...

  4. dim avatar
    dim 14/01/2013 21:03:30

    Είναι ξεκάθαρο ότι όλοι όταν κληθούν να απαντήσουν αν καταδικάζουν τη βία θα πουν ναι... Το θέμα είναι στο υστερόγραφο που βάζουν πάντα... Όσοι καταδικάζουν χωρίς υστερόγραφα είναι οι πραγματικοί δημοκράτες... Όσοι βάζουν και υστερόγραφα τύπου "παρακρατικοί", "τσολάκογλου (και άρα ε, άμα βρίσκεσαι σε κατοχή και άρα σε πόλεμο δικαιολογείσαι να πάρεις τα όπλα), "καταδικαστέα η βία, αλλά και η βία που ασκεί η κυβέρνηση με τη πολιτική της μπλα μπλα μπλα....", στην ουσία κλείνουν το μάτι στη βία, της δίνουν το άλλοθι είτε του "κοιτάξτε, αυτή είναι προβοκάτσια, δεν είναι του χώρου μας" είτε του "τα παιδιά που πάνε στις πορείες με κουκούλες για να αποφεύγουν τα δακρυγόνα ή τα κοντάρια είναι σημαίες του κόμματος, και προκαλούνται από τα ΜΑΤ, και οι καταλήψεις είναι χώροι κοινωνικών αγώνων κλπ κλπ κλπ"… Ή το κλασικό των Χρυσαυγιτών: Είμαστε σε αυτοάμυνα….

  5. Πέτρόπουλος avatar
    Πέτρόπουλος 14/01/2013 22:04:12

    Όχι όλα στο ίδιο σακούλι. Άλλο μερικές επώνυμες μπούφλες για συνετισμό και ξελαμπικάρισμα και άλλο δειλές επιθέσεις με μολότωφ σε σπίτια , βαριοπούλες να σπάνε πόρτες να κάψουν ζωντανές οικογένειες με παιδιά που είναι άσχετες με την πολιτική και τυφλοί πυροβολισμοί από άγνωστους που φοράνε κουκούλες και διαφεύγουν.
    Δεν είναι καθόλου το ίδιο.

    • Ένας άλλος avatar
      Ένας άλλος @ Πέτρόπουλος 14/01/2013 22:45:43

      Έχεις δίκιο. Κυρίως όταν χαρακτηρίζεις ως δειλές μόνο τις επιθέσεις κουκουλοφόρων.
      Γιατί χρειάζεται πολλή αντρειοσύνη και ακόμα περισσότερο θάρρος, για να επιτεθείς παρέα με τους γορίλες σου στον μόνο και αδύναμο κατά κανόνα (από τις στερήσεις) λαθρομετανάστη και να του σπάσεις τον πάγκο, στον οποίο παράνομα πουλάει μαϊμού προϊόντα. Τονίζει το ανδρικό "εγώ" των αυγών, το οποίο φαίνεται ότι είναι πεσμένο και χρειάζεται τέτοιες ενέσεις ηθικού.
      Όσο για το "μπούφλες για συνετισμό και ξελαμπικάρισμα", αποδεικνύει πολλά -ίσως πολύ περισσότερα απ' όσα θα ήσουν διατεθειμένος μόνος σου να παραδεχθείς.

  6. Ενας τριτος avatar
    Ενας τριτος 14/01/2013 23:50:06

    Χωρις να θελω να υπερασπισθω την Χ.Α, αυτοι οι "αδυναμοι" (οπως τους αποκαλεις) λαθρομεταναστες/λαθρομικροπωλητες δεν ηταν που, πριν μερικες μερες, στα Εξαρχεια νομιζω, εστειλαν στο νοσοκομειο τρεις αστυνομικους που ειχαν, ακουσον ακουσον, την απαιτηση να τους κανουν ελεγχο; Και πριν εκκενωσει την ΑΣΟΕΕ ο Δενδιας (παλι πριν λιγες μερες) απο τους προστατες τους, οι "αδυναμοι" λαθρομεταναστες/λαθρομικροπωλητες δεν εδιναν καθε τοσο μαχες με την αστυνομια και εκλειναν την Πατησιων; Να λεμε τα συκα συκα, αλλα να λεμε και τη σκαφη σκαφη. Οι αναγνωστες του Αντινιουζ δεν φημιζονται για την κουτοχορτοφαγια τους.

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Ενας τριτος 15/01/2013 13:29:15

      συμφωνώ αγαπητέ άλλε
      ίσως να δίναμε καμιά 10αρια επιδόματα ακόμα στον ταλαιπωρημένο μετανάστη να αισθανθεί καλύτερα. Μπορούμε να βάλουμε και τον Πάκη να τους ξαναευχαριστήσει βεβαίως-βεβαίως που κάνουν κατάληψη στην πατρίδα μας ( θα τους έρθει μια ψυχική αναταση πιστεύω για να συνεχίσουν τον δύσκολο αγώνα τους στο κέντρο, πρέζες,πόρνες ,παρεμπόριο κτλ.
      Είμαι της άποψης ότι οι παρανομοί αλλοδαποί πρέπει να φύγουν με το καλό. Αφού όμως ως κυβέρνηση κοιμόμαστε μερικές φάπες δεν κάνουν κακό.
      φαντάζομαι τον λαθρομετανάστη να τηλέφωνει στο χωριό του πριν μερικά χρονια και να καλεί το σόι του όλο στην Ελλάδα όπου υπουργοι μας ευχαριστούνε που μπαίνουμε παράνομα, αριστεροί ,απλυτοι και πασόκοι μας έχουν στα όπα-όπα.
      τον φαντάζομαι και τώρα να ξανατηλεφωνεί και να τους λέει για κάτι ούνους διμετρους που όπου τον πετυχουν τον πλακώνουν στο ξύλο.
      καταλαβαίνω ότι δεν είναι λύση αλλά τουλαχιστον οι ούνοι προσπαθούν

      • Gerry avatar
        Gerry @ Kostas nikolaou 15/01/2013 15:22:52

        Εντύπωση μου κάνει που τις σφαλιέρες της Χ.Α πολλοί τις καταδικάζουν, τις μολότοφ όμως και τους εμπρισμούς της αριστεράς τις κάνουν γαργάρες. Επίσης, το γεγονός και μόνο ότι από το παρεμπόριο η χώρα έχει τρύπα 10Δις το χρόνο δε σας λέει τίποτα? οι σφαλιάρες στους μικροπωλητές σας χαλάσαν...τρομάρα σας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.