17/09/2008 20:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Χιλή αναγνώρισε «Δημοκρατία της Μακεδονίας»

Η Χιλή αναγνώρισε την ΠΓΔΜ με το όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας» και ανοίγει τον ασκό του Αιόλου. Η συγκυρία δεν είναι καθόλου τυχαία. Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσουν οι εργασίες της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ και στη Νέα Υόρκη θα βρίσκεται σύσσωμη η πολιτική ηγεσία των Σκοπίων, αγκαλιά με την απερχόμενη διοίκηση Μπους. Βεβαίως θα βρίσκεται εκεί και η Ντόρα, αλλά αυτό δεν μας εμπνέει απαραιτήτως ασφάλεια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mareli avatar
    mareli 17/09/2008 20:53:03

    Όχι ο ασκός του Αιόλου άνοιξε όταν ο Παναμάς προχώρησε σε άρση της αναγνώρισης της ΠΓΔΜ με το συνταγματικό της όνομα. Ο Παναμάς όπως και η Χιλή συμμετέχουν στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.

    Μήπως υπερβάλλουμε λιγο; Ο οίστρος που προκύπτει από το 2,2% δεν είναι καλός σύμβουλος...

  2. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 00:46:37

    ούτε εθνικά θέματα καταλαβαίνεις εσύ ούτε τίποτα.
    πάνω από όλα το κόμμα.

  3. mareli avatar
    mareli 18/09/2008 00:54:14

    Έτσι όπως τα "καπηλεύονται" κάποιοι ΔΕΝ είναι εθνικά θέματα. Είναι εθνικά αναθέματα!!!
    Πότε θα αντιληφθείτε επιτέλους ότι το "βέτο' ανέτρεψε δεδομένα 15 ετών; Ακόμα και ο Γιώργος το έχει καταλάβει αυτό, γι' αυτό και δεν μιλάει! Εσείς και ο Λοβέρδος (γνωστός για τις Βενιζελικές τρικλοποδιές) βλέπετε φαντάσματα και εθνικές ήττες.
    Έλεος... εμείς σκεφτόμαστε!

  4. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 02:00:45

    Δηλαδή το αυτονόητο που έπραξε η κυβέρνηση το αναγορεύεις σε εθνική επιτυχία?
    Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει?
    Να πει ελάτε περάστε?
    Μετά νύχτα θα φεύγατε!!!
    Όλα εμείς και εσείς τα βλέπεις.
    Έχεις το διχασμό στο αίμα σου.

  5. mareli avatar
    mareli 18/09/2008 08:44:18

    Όχι "εθνική επιτυχία", αλλά εθνική επιταγή! Ξέχασες βέβαια τι έλεγες πριν το "βέτο", όπως ξεχνας τι ΔΕΝ έγινε τα προηγούμενα 15 χρόνια.
    Η λογική της "ακύρωσης" που ακολουθείτε είναι ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ και όχι η επίκληση της κοινής λογικής!

  6. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 11:57:24

    είσαι αμετανόητος.
    κάτι τέτοιοι σαν και σένα διαλύσανε τη ΝΔ.

  7. mareli avatar
    mareli 18/09/2008 14:02:17

    Επί της ουσίας ο ψάλτης βήχει...
    Το θέμα μας δεν είναι η διάλυση της ΝΔ (κακό δικό της), αλλά οι ανίκανοι της 15ετίας για τους οποίους ΔΕΝ λες ΤΙΠΟΤΑ!
    Εμένα άσε με να διαλύω τη ΝΔ και... τις πρακτικές σας!

  8. Προβοκάτορας avatar
    Προβοκάτορας 18/09/2008 15:28:16

    Προσωπικά δε βλέπω τίποτα το επιλήψιμο στην αναγνώριση μιας χώρας από μια άλλη με το Συνταγματικό της όνομα. Θα με είχε κάνει έξαλλο αν, το Ηνωμένο Βασίολειο φερ' ειπείν, είχε αρνηθεί να αναγνωρίσει την Ελλάδα με το όνομα Ελληνική Δημοκρατία, και αξίωνε από εμάς να αποκαλούμαστε Βασίλειον της Ελλάδος. Γι' αυτό και ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί φτιάξαμε εχθρούς στα βόρεια σύνορά μας, αρνούμενοι να τους αναγνωρίσουμε με το συνταγματικό τους όνομα.
    Και δε μπορώ να δεχτώ τις μπαρούφες περί αλυτρωτισμού, διότι αν 10.000 - 30.000 άνθρωποι (τόσοι είναι οι Μακεδόνες που ζουν στην Ελλάδα) διάσπαρτοι ανάμεσα σε 650.000 Έλληνες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας είναι αστείο να θεωρούνται κίνδυνος για την εδαφική ακεραιότητα της χώρας μας.
    Αντιθέτως ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ κατά τρίτης χώρας η άποψη πολλών «πατριωτών» που ζητούν τον οικονομικό στραγγαλισμό της Δημοκρατίας της Μακεδονίας, μέχρι να πάψει να υπάρχει ως κρατική οντότητα (έμμεσα προτείνουν να ενισχύσουμε και την αλβανική μαφία του Τετόβου μάλιστα).
    Βεβαίως αυτοί τα συμφέροντά τους εξυπηρετούν. Όταν το 1994 το ΠΑΣΟΚ επέβαλε το επαίσχυντο εμπάργκο, ο κύριοι αυτοί θησαύρισαν πουλώντας στη Δημοκρατία της Μακεδονίας, σε πολλαπλάσιες τιμές, τα προϊόντα που δεν περνούσαν από τους Ευζώνους

  9. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 16:53:49

    το ίδιο πουλημένοι είστε και εσείς και οι πασόκοι, ούτε αρχές ούτε αξίες έχετε.
    ούτε πατρίδα καταλαβαίνετε ούτε τίποτα.
    και για πες μου ποιοι είμαστε εμείς mareli και ποιες οι πρακτικές μας?

  10. mareli avatar
    mareli 18/09/2008 19:49:38

    aionie μου φαίνεται ότι υπερβάλλεις μιλώντας ΔΙΧΑΣΤΙΚΑ για εμάς και εσάς, με τόσο αλαζονικό και μοχθηρό τρόπο. Η απαξίωση, δε, του λόγου σου και οι αφορισμοί που εξαπολύεις, δυστυχώς, σε τοποθετούν πολιτικά στο "αρδεξ-περιθώριο". Οι πρακτικές της "ακύρωσης" και της "καταστροφολογίας" που "κοσμούν" την αρθρογραφία και τις παρεμβάσεις σας είναι τόσο κακοπαιγμένες και εντυπωσιολάγνες που εύκολα ακυρώνονται, οπως π.χ. ο Παναμάς ακύρωσε τη Χιλή!
    Η ηθική και πολιτική αξία που διαπνέει τις θέσεις σας, συνήθως, αρχίζει και τελειώνει σε αντι-ρουσο λιβελλογραφήματα. Στάζει χολή και μίσος η κάθε σας λέξη γιατί ηδονίζεστε με την προσωποποίηση της ηθικής και των αξιών της ζωής και της πολιτικής. Το χειρότερο... νομίζετε ότι έχετε το αλάθητο του ΠΑΠΑ-ΘΕΜΟΥ και των "συμφερόντων" που σας χρησιμοποιούν άθελα σας(?). Η διαπλεκόμενοι κατηγορούν τους άλλους για διαπλεκόμενους. Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Τον πόλεμο όμως θα τον χάσετε και μάλιστα σύντομα...

    Σημ. αρδεξ=αριστεροδεξια=πουθενά

  11. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 22:15:40

    @mareli

    Διχαστικά μίλησες εσύ όταν χρησιμοποίησες πληθυντικό, εγώ σου απευθύνθηκα προσωπικά.
    Είπες εσείς και ο Λοβέρδος και…. τρίχες κατσαρές.
    Μπορείς να μου πεις τι έλεγα εγώ για το βέτο?
    Καλή η τακτική σου να βάζεις την ταμπέλα που σε βολεύει σε όποιον σε κράζει.
    Λες πασόκος ή αρδεξ είναι για αυτό τα λέει.
    Επειδή όσο καιρό διαβάζω τα σχόλια σου κατάλαβα ότι το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι ο Ρουσσόπουλος
    θα ακολουθήσω την τακτική σου και θα σε ρωτήσω μήπως είσαι ο αδελφός του Αντώναρου?

  12. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 19/09/2008 06:06:58

    Ένα θέμα Εθνικής συμμασίας έχει γίνει εδώ θέμα πολιτικής αντιπαραθέσεως και ακολούθως γαϊτανάκι, όπως ακριβώς έγινε το Σκοπιανό επί τόσα χρόνια με την απραξία, απρονοησία και παρελκυστική πολιτική των πολιτικών.
    Είναι και μερικοί εδώ άφρονες (αγνοούντες γενικώς την ιστορία) οι οποίοι τα θέλω των Σκοπιανών και των άλλων γειτόνων τα θεωρούν "δημοκρατικά", ενώ τα δίκαια της χώρας μας επιθετικά πρός αυτούς.
    Δυστυχώς όπως φαίνονται τα Σκόπια έναντι της χώρας μας, φαίνεται και η χώρα μας έναντι της Τουρκίας.
    Συνεπώς επειδή δεν μπορούμε να τα βάλουμε με την Τουρκία, ας της δώσουμε ότι επειθυμεί από το Αιγαίο και την Θράκη. Έτσι και η σκέψη κάποιων όταν αναφέρονται στα Σκόπια, αγνοούντες προφανώς το μέλλον και τις πολιτικές που ενδεχομένως να υπάρξουν.
    Στην Ελλάδα οι εφιάλτες δεν έλειψαν ποτέ...

  13. aionios avatar
    aionios 19/09/2008 10:49:27

    @Ανώνυμος
    το λέει από μόνος του ότι προβοκάρει δεν το κρύβει.

  14. mareli avatar
    mareli 19/09/2008 11:16:13

    aionie σ' ευχαριστώ που διαβάζεις τα σχόλια μου (το θεωρώ τιμητικό και το λέω ελικρινά!), όπως διαβάζω και εγώ τα δικά σου. Δεν είχα καμία πρόθεση να μιλήσω διχαστικά. Εσύ το έθεσες έτσι και ήταν παρορμητική κρίση που δικαιολογείται από τη μανία της απαξίωσης και της "λασπολογικής" άρνησης που υπερίπταται το τελευταίο διάστημα σε όλα τα δημοσιογραφικά "στέκια".
    aionie δεν έχω πρόθεση να "προβοκάρω". Απλώς ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ. Ο Παναμάς ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ και ΑΚΥΡΩΝΕΙ τη Χιλή!
    Δεν έχω σχέση ούτε με το Ρουσόπουλο, ούτε με τον Αντώναρο. Όμως θεωρώ ότι προσβάλλεται η νοημοσύνη ΟΛΩΝ όταν από τη μια στοχοποιείται και κατηγορείται ο Ρουσόπουλος ότι συναγελάζεται με τη διαπλοκή και από την άλλη ΟΛΟΙ οι διαπλεκόμενοι με τη συνεργασία (?) σας προσπαθούν να τον καταστρέψουν. Πιστεύεις ότι αυτή η αντίφαση είναι δυνατόν να παράξει πολιτικό αποτέλεσμα; Πρόσκαιρες εντυπώσεις και μόνο. Κερδίζεται μια μάχη. Ο πόλεμος θα χαθεί και μάλιστα πολύ σύντομα...

  15. Σαος avatar
    Σαος 19/09/2008 11:33:17

    @Προβοκάτορας

    Οι Μακεδόνες είναι έλληνες, όπως είμαι και εγώ Μακεδόνας και Έλληνες. Καταλαβαίνω πως πιθανόν η βουλγαροσλαβική σου καταγωγή σε αναγκάζει να αυτοχρίζεσαι "Μακεδόνας" για να νιώθεις και εσύ ντόπιος και όχι κάποιος απόγονος βούλγαρων κατακτητών εις βάρος βέβαια των πραγματικών Μακεδόνων, δηλαδή των ελληνόφωνων, αλλά να ξέρεις πως η Ιστορία υπάρχει καταγεγραμμένη, και σε αυτήν οι σλάβοι ήρθαν στην χερσόνησο του Αίμου τον 6 - 7ο αιώνα μ.Χ. Λυπάμαι που νιώθεις άσχημα και θες να οικειοποιηθείς την ιστορία ενός λαού που οι προγόνοι σου κατέσφαξαν

  16. aionios avatar
    aionios 19/09/2008 12:46:09

    @mareli
    Το σχόλιο14 αφορούσε τον Προβοκάτορα και απευθύνονταν στον Ανώνυμο13.
    Τώρα για τη μανία της απαξίωσης και της “λασπολογικής” άρνησης που υπερίπταται το τελευταίο διάστημα όπως λες,ακόμη κι έτσι να είναι
    είναι απόλυτα δικαιολογημένη.
    Η κατάσταση είναι τραγική.

  17. mareli avatar
    mareli 19/09/2008 13:26:49

    "...ακόμη και έτσι να είναι..." , μου αρκεί ότι το σκέφτεσαι και συγκλίνεις στην άποψη μου, όπως εγώ συμφωνώ για την τραγικότητα της κατάστασης, αλλά όχι με τους όρους των ΜΜΕδων και των "συνοδοιπόρων" τους.

  18. Telonis avatar
    Telonis 19/09/2008 14:14:22

    @Σαος
    Λες οτι είσαι Μακεδόνας και Ελληνας.
    Αυτό ισχύει, όμως, μόνο για το εσωτερικό της Ελλάδος.
    Βάζω στοιχημα πως οταν πάς στο εξωτερικό δηλώνεις
    μόνο Ελληνας.Το Μακεδόνας πάει περίπατο διότι
    στο εξωτερικό εάν πεις οτι είσαι Μακεδόνας και Ελληνας το μόνο σίγουρο έιναι
    οτι θα σε περάσουν για μέλος της μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα.


    @Προβοκάτορας
    Συμφωνώ μαζί σου επαυξάνω.
    Ζώ και εργάζομαι στην περιοχή της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
    Είναι κωμικοτραγικό να βλέπεις επιχειρηματίες της κεντρο-δυτικής Μακεδονίας να εισάγουν (αναλόγως την εποχή) λάχανα, ντομάτες, αρνιά κλπ
    απο τη Δημοκρατία της Μακεδονίας, να τα πουλάνε ως Ελληνικά, να θυσαυρίζουν και ταυτόχρονα να το παίζουν υπερπατριώτες αναθεματίζοντας τους... Σκοπιανούς που θέλουν το κακό μας!!!

  19. aionios avatar
    aionios 19/09/2008 17:02:51

    Δεν ντρέπονταν πάντα για την καταγωγή τους οι Σλαβόφωνοι της χώρας μας και των Σκοπίων γιατί θυμάμαι το 97 στο Πολύκαστρο του Κιλκίς συνομιλώντας με 4 κατοίκους των χωριών Γρίβα και Στάθη μου λέγανε:
    Εμείς είμαστε στην περιοχή εξανέκαθεν-ντόπιο(σε σχέση με Πόντιους που ήρθαν το 24 και μετά)και είμαστε μισοί Βούλγαροι μισοί Σλαβομακεδόνες. Έτσι είναι και οι αποπάνω(οι Σκοπιανοί).
    Μου φάνηκε σωστό αφού έδιναν έμφαση στη γεωγραφική διάσταση του όρου Σλαβομακεδόνας.
    Σλάβος που κατοικεί στην Μακεδονία.
    Από τότε με την προπαγάνδα τους διεθνώς επέτυχαν πολλά όπως ότι οι Αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Ελληνες αλλά ξεχωριστός λαός. Εμείς ασχολούμαστε ακόμα με τα μιάσματα που θεωρούν καθήκον τους την εναντίωση σε κάθε δίκαιο της Ελλάδας.

  20. Σαος avatar
    Σαος 19/09/2008 17:15:45

    @telonis

    Να σου πω, έχεις άποψη για την ιδιαίτερη πατρίδα μου (εγώ κατάγομαι από Ανατολική Μακεδονία) και αναφέρεις "Μακεδονική" μειονότητα και εκτός όλων των άλλων τσουβαλιάζεις τα γνωστά πανταχού παρόντα λαμόγια με όλους τους υπόλοιπους που δεν έχουν καμία σχέση με εισαγωγή και ελληνοποίηση προϊόντων από Σκόπια! Μπράβο, ωραία τακτική για να περάσεις αυτό που θέλεις. Αυτό προσβάλει εμένα και όλους τους Μακεδόνες αφού αναφέρεις ως Μακεδόνες τους λιγοστούς αλλόφρονες (βλέπε Τσαρκνιά,Στοίδη,Βοσκόπουλο κ.λ.) που μέχρι πριν μερικά χρόνια δήλωναν Βούλγαροι και ξαφνικά με χρηματοδότηση απ' έξω έγιναν "εθνικά Μακεδόνες". Στην Μακεδονία (την πραγματική, την Ελληνική) δεν υπάρχει Μακεδονική μειονότητα αλλά Μακεδονική πλειοψηφία (και βέβαια Ελληνικότατη) και μερικοί βουλγαρόριζοι που τα έχουν χαμένα! Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Ξέρουμε πως υπάρχουν πολλοί που θέλουν να ελέγξουν όχι μόνο την Μακεδονία, αλλά και την Ήπειρο και την Θράκη γιατί είναι σημαντικός γεωστρατηγικός χώρος και επίσης πλούσιος σε πηγές ενέργειας και ορυκτών. Ας μιλάς καλύτερα για την δικιά σου ιδιαίτερη πατρίδα.

  21. aionios avatar
    aionios 19/09/2008 17:39:15

    γιατί την δέχομαι εγώ Anonymous24?

  22. ELLHN avatar
    ELLHN 20/10/2008 09:52:50

    παιδιά, η δύναμη βρίσκεται στην ενότητα. ο αγών κατά της ανθελληνικότητας δεν έχει χώρο για οπαδισμό. είμαστε όλοι πατριώτες. έχουμε τη δύναμη για πάταξη της προδοσίας και τους προπαγανδιστές. έξω από το ελληνικό μας φρόνημα ξενικές αντιλήψεις. είναι διεθνής η προσπάθεια για διαίρεση της ελληνικής ιστορίας. έτσι θα μας χωρίσουν και δε θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε την ιστορία μας. η ταυτότητα και η ιστορία δε διαπραγματεύονται. δεν αποφασίζονται σε τραπέζια. μόνο γράφονται και μάλιστα από αυτούς που μάτωσαν για μας.

  23. πατριώτης avatar
    πατριώτης 20/10/2008 10:18:02

    ΣΑΟς ΚΑΙ ΕΛΛΗΝ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ. Πώς κάνουμε διαγραφή τον προβοκάτορα; εδώ είναι μακεδονική ηλεκτρονική κοινότητα και ΟΧΙ σκοπιανική!!!

  24. μακεδόνας avatar
    μακεδόνας 20/10/2008 10:32:29

    όχι μόνο τον προβοκάτορα αλλά και τον τελώνη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.