#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2012 15:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Τρόικα ζητά να εκκενωθούν ελληνικά νησιά που έχουν έως 150 κατοίκους !!!



Την εκκένωση ελληνικών νησιών που έχουν έως 150 κατοίκους ζήτησε η Τρόικα από την ελληνική κυβέρνηση.  Το επιχείρημα των τροϊκανών ήταν ότι επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας την αποκάλυψη αυτή έκανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη του Πειραιά το μεσημέρι της Πέμπτης, ενώπιον 70 και πλέον εκπροσώπων της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, αφήνοντας άφωνους τους πάντες.

Όπως πληροφορείται το Antinews η εξοργιστική απαίτηση  έγινε κατά την συνάντηση του τεχνικού κλιμακίου της Τρόικα με ανώτερους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου με θέμα τις περικοπές.  "Αφού δεν μπορείτε να κόψετε ούτε το ένα, ούτε το άλλο , τότε να εκκενώσετε τα νησιά που έχουν μέχρι 150 κατοίκους, γιατί επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό" λέγεται ότι ειπώθηκε από τους τροικανούς κατά την συζήτηση. Δηλαδή η πρόταση υποβλήθηκε μεταξύ ...τύρου και αχλιαδιού, αλλά υπονλήθηκε!.

«Τους απαντήσαμε άμεσα ότι δεν είναι καλά. Δεν το διαπραγματευόμαστε» φέρεται απο δημοσιεύματα να δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας, Κωστής Μουσουρούλης.

Διαψεύδουν

"Η τρόικα ουδέποτε έθεσε θέμα εκκένωσης μικρών νησιών" τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, αλλά και του υπουργείου Οικονομικών, μετά τις πληροφορίες που μεταδόθηκαν από μέσα ενημέρωσης, ότι η τρόικα ζήτησε από την κυβέρνηση, σε όποια νησιά υπάρχουν μέχρι 150 κάτοικοι, να εκκενωθούν, καθώς επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.

«Στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου ουδέποτε κανείς έθεσε τέτοιο θέμα. Σε όποιον και αν ετίθετο κάτι τέτοιο, μόνο ως πολύ κακόγουστο αστείο θα μπορούσε να εκληφθεί», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας.

«Οι σχετικές φήμες που μεταδόθηκαν στο διαδίκτυο δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα» τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΑΜΠΕ, η συνάντηση κλιμακίου της τρόικας με στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας, αφορούσε μόνο τα προβλήματα που έχουν ανακύψει στην ακτοπλοΐα σε σχέση με την οικονομική κρίση.

Η ομάδα της τρόικας, που συναντήθηκε με τους τρείς γενικούς γραμματείς του υπουργείου αλλά και τα μέλη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, το μόνο που πρότεινε χωρίς να αποτελεί δέσμευση ήταν η πλήρης απελευθέρωση της ακτοπλοϊκής αγοράς, αλλά ουδέποτε έθεσε θέμα κατοίκησης των νησιών.

Μάλιστα οι τρείς γενικοί γραμματείς του υπουργείου δήλωσαν προς την πλευρά της τρόικας ότι η αγορά στον χώρο της ακτοπλοΐας, λειτουργεί ήδη με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και ότι αν προχωρούσε μία πλήρης απελευθέρωση της αγοράς τότε σε πολλά νησιά θα υπήρχε πλήρης ακτοπλοϊκή απομόνωση κάτι που θα ήταν αντίθετο με την ευρωπαϊκή συνθήκη της Λισαβόνας περί εδαφικής συνοχής, «τα γεωγραφικά ή δημογραφικά χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών εδαφών δεν πρέπει να επηρεάζουν τις βασικές ελευθερίες που απολαμβάνουν οι πολίτες: μετακίνησης, πρόσβασης στα αγαθά, στις υπηρεσίες, στο κεφάλαιο και τη γνώση».

Ο κύκλος των διαψεύσεων έκλεισε μέσω Twitter ο εκπρόσωπος του Ολι Ρεν. «Οι αναφορές σε ελληνικά μέσα ενημέρωσης ότι η Τρόικα ζητεί να εγκαταλειφθούν νησιά για την εξοικονόμηση χρημάτων είναι (προφανώς) εντελώς ψευδείς», υπογράμμισε ο κ. Σάιμον Ο Κόνορ, ενώ κύκλοι της Κομισιόν υπογράμμιζαν ότι «αν ελέχθη κάτι σε τεχνικό επίπεδο, ελέχθη ως αστείο, αλλά επ’ ουδενί ως σοβαρή πρόταση».

Νησιά μέχρι 150 κατοίκους

Συνολικά 22 είναι τα ελληνικά νησιά με λιγότερους από 150 κατοίκους, σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Πρόκειται για τα:

Αργοσαρωνικός
• Δοκός Υδρας 43

Αιγαίο Πέλαγος
• Γαύδος 150
• Γαϊδουρονήσι 3
• Αντίψαρα 4
• Κυρά Παναγιά Αλοννήσου 10
• Περιστέρα 5
• Πιπέρι 2

Δωδεκάνησα
• Ψέριμος 130
• Φαρμακονήσι 74
• Τέλενδος 54
• Αρκιοί 54
• Λέβιθα 8
• Γυαλί 10
• Σαρία 22
• Κίναρος 2

Κυκλάδες
• Δήλος 14
• Μακρόνησος 5
• Κάτω Κουφονήσι 60
• Ηρακλειά 151

Επτάνησα
• Καστός Λευκάδας 78
• Αντικύθηρα 44
• Αντίπαξοι 64

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/10/2012 15:50:48

    Ακόμα να ζητηθεί η άμεση αντικατάσταση του Τόμσεν;

  2. Γιώργος avatar
    Γιώργος 11/10/2012 15:51:15

    Από την Τρόικα όχι, από την... Τουρκία; Λέω εγώ τώρα...

    • Inno avatar
      Inno @ Γιώργος 11/10/2012 16:25:17

      μα γιατί το λες αυτό? επειδή τα ακατοίκητα νησιά δεν έχουν ΑΟΖ? πως σου ήρθε? :D

      • Balafara Hunter avatar
        Balafara Hunter @ Inno 11/10/2012 16:46:18

        Μερικοί δεν ξέρουν ότι τα γίδια στα Ίμια, έκανα την βραχονησίδα να έχει υφαλοκρηπίδα και έψαχναν να βρουν τι δουλειά είχε εκεί ο βοσκός. Αν δεν κάνω λάθος η απορία εκφράστηκε από υπουργάρα της εποχής.

  3. fantomas avatar
    fantomas 11/10/2012 15:53:02

    Ήμαρτον !!!!
    Δεν τους μίλησε κανείς για τον εξ ανατολάς γείτονα !
    Δεν τους είπε κανείς ότι στην Ελλάδα βραβευσαμε την κυρά της Ρω !!!

  4. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 11/10/2012 15:54:28

    Εντελώς από περιέργεια και τίποτα παραπάνω, γνωρίζει κανείς πόσα νησιά ή πόσο κόσμο μπορεί να αφορά αυτή η νέα ιδέα ;

    • George avatar
      George @ Βούρδουλας 11/10/2012 16:01:26

      Νομίζω ότι αφορά 30 με 40 νησάκια συνολικά 800-900 κατοίκων (Απογραφή 2001).

      πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD_%CE%B1%CE%BD%CE%AC_%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ George 11/10/2012 17:43:10

        Τόσα είναι, 30-40. Ευχαριστώ.

    • Inno avatar
      Inno @ Βούρδουλας 11/10/2012 16:26:02

      h**p://www.protothema.gr/greece/article/?aid=229307

  5. elli avatar
    elli 11/10/2012 15:58:20

    ΤΡΟΙΚΑ (ΔΝΤ-ΗΠΑ) -ΤΟΥΡΚΙΑ =ΣΥΜΜΑΧΙΑ

  6. xzetta avatar
    xzetta 11/10/2012 16:01:19

    απ΄ οτι φαίνεται η πλούσια ελληνική μυθολογία αποκτά νέο υπερφυσικό τέρας, την τρόικα, η οποία ζητά αίμα και σάρκα. Μάλλον κάποιοι υπουργοί πρέπει να μαζευτούν λιγάκι, να στρώσουν κώλο και να δουν πως θα παράγουν- με τα όσα μέσα διαθέτουν - κάποιο έργο για να αφήσουν πίσω τους εκτός από το να αναμασούν δικαιολογίες για μπαμπούλες και δράκους σε καθημερινή βάση.

  7. Ανιψιός avatar
    Ανιψιός 11/10/2012 16:02:09

    Εάν δεν αδειάσουν τα νησιά από τους κατοίκους τους, πως περιμένετε να πουληθούν; Εκτός και αν πουληθούν κατοικούμενα και οι κάτοικοι τους, πολύ λογικά, δεχθούν να πληρώνουν το αναλογούν ενοίκιο στο νέο ιδιοκτήτη. Δεν είμαστε βάρβαροι ώστε να διώχνουμε από τα σπίτια τους ανθρώπους που έχουν να πληρώσουν το ενοίκιο. Τους τζαμπατζήδες θα διώξουμε.

  8. alexei avatar
    alexei 11/10/2012 16:03:55

    Η τροικα απαιτει μειωση δαπανων. Στην Ελλαδα αυτο σημαινει αφαιρεση χρηματων απο κοινωνικες δαπανες. Με αλλα λογια καποιος σκεφτηκε να κλεισει τα κεντρα υγειας, σχολεια, αστυνομιες, πυροσβεστικες κλπ απο τα μικρα νησακια.

    Δεν τα προτεινει η Τροικα, οι ανεγκεφαλοι εγκεφαλοι του εγκληματος που βιωνουμε τα σκεφτονται. Δε μας φταιει η Μερκελ και η τροικα. Δε μας κυβερναν αυτοι. Δημοκρατια εχουμε, μονοι μας τους ψηφισαμε

  9. θυμαμαι avatar
    θυμαμαι 11/10/2012 16:10:51

    Νομίζω ότι ΚΑΙ αυτό μπορεί να αντιμετωπισθεί με άμεσα (ισοδύναμη) αποδοτική λύση:
    20% κάτω μισθοί και συντάξεις !

    • Μαρκος avatar
      Μαρκος @ θυμαμαι 11/10/2012 17:17:10

      αυτο θα γινει ως ισοδυναμο για την μη καταβαλη χρεους απο τις τραπεζες

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ θυμαμαι 11/10/2012 17:27:20

      To οποίο, λόγω της περαιτέρω ΥΦΕΣΗΣ, θα έχει και εξαιρετικά ''αναπτυξιακά'' αποτελέσματα :

      Πέραν της ΦΑΓΕ, της Coca-Cola κλπ. που φεύγουν από την Ελλάδα, θα διώξει και πολλές άλλες υγιείς κερδοφόρες επιχειρήσεις, με το επιπλέον BONUS Αυξησης της ανεργίας...

      Για όσους δεν τα πάτε καλά με την οικονομική θεωρία , αυτό ονομάζεται :
      ''Σωτηρία της χώρας'' ( στη γλώσσα Newspeak του Big Brother)

      • θυμαμαι avatar
        θυμαμαι @ Afroditi P. 11/10/2012 17:53:24

        Α, τώρα κατάλαβα!

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/10/2012 16:14:44

    Και οταν γίνουμε μειοψηφία οι Έλληνες θα μας ζητήσουν να εκκενώσουμε την χώρα μας για να "ζήσουμε καλά"και αυτοί καλύτερα...

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 11/10/2012 16:19:56

    Ας χαλαρώσουμε λίγο και ας μην "τσιμπάμε" στις διαρροές του κάθε υπουργού.

    Αν τεθεί πάντως εκκένωσης νήσων, υπάρχουν νησιά με περισσότερους κατοίκους των 150 και που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν απείρως περισσότερα στη μείωση των δαπανών. Κάτι κρατικοί οργανισμοί άνευ αντικειμένου, κάτι ΜΚΟ, μερικές στρατιές συμβούλων και επιστημονικών συνεργατών, κλπ.

    • θυμαμαι avatar
      θυμαμαι @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/10/2012 17:02:57

      Αν είχαν εκκενωθεί αυτά τα "νησιά" φίλε μου, μπορεί να μη χρειάζονταν τα προσεχή "μέτρα"!

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/10/2012 12:51:44

      Δεν νομίζω να είναι διαρροές μόνο υπουργού. Ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα. Απλά ο Τόμσεν προσπαθεί να φανεί πανάξιος στα αφεντικά του. Το θέμα είναι εμείς τί κάνουμε....

  12. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 11/10/2012 16:22:05

    Και μετά ποιο θα είναι το επόμενο βήμα;

    Ευθανασία στους υπερήλικες άνω των 80 (ή 85 δεν θα τα χαλάσουμε), επίσης περικοπή φαρμακευτικής δαπάνης για καρκινοπαθείς,νεφροπαθείς (τέρμα η αιμοκάθαρση), χρονίως νοσούντες, "εξαφάνιση" ψυχοπαθών, εκτελέσεις ισοβιτών/βαρυποινιτών,

    Απόγονοι των ΝΑΖΙ είναι, τι περιμέναμε;

    Η πραγματικότητα ξεπερνά και την πιο νοσηρή φαντασία !

  13. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 11/10/2012 16:25:16

    Αυτό ισοδυναμεί με απεμπόληση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας! Διότι νησιά χωρίς κατοίκους οπότε και χωρίς οικονομική δραστηριότητα – αφού οι ανθρώπινες δραστηριότητες γεννούν και τις οικονομικές- , δεν θα έχουν κανένα λόγο στο διεθνές δίκαιο της θάλασσας!
    Η πρόταση της τρόικα είναι βαθύτατα ανθελληνική και το χρέος της χώρας είναι να δώσει κίνητρα παραμονής και ανάπτυξης στα μικρά νησιά μας. Να αντιμετωπίζει δε και να τιμά τους κατοίκους τους ως τους πιο πολύτιμους ακρίτες μας.

  14. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 11/10/2012 16:26:59

    Αν πράγματι ειπώθηκε κάτι τέτοιο ,και προφανώς ειπώθηκε, θα ήταν πρώτης τάξεως διαπραγματευτικό εργαλείο σε πολιτικό επίπεδο απο την ελληνική πλευρά: Θα έπρεπε να κάνουμε την μεγαλύτερη δυνατή φασαρία ,ακόμα και διακοπή των συζητήσεων , και να το χρησιμοποιήσουμε για να τεκμηριώσουμε στις πολιτικές ηγεσίες έξω ότι η Τρόικα έχει ξεφύγει τελείως, και βάζει σε κίνδυνο ακόμα και την ακεραιποτητα της χώρας.

    Αντί για αυτό ,υποθέτω οι συνομιλητές τους απο Ελληνικής πλευράς το πολύ να ψέλισαν κάτι σαν "μα...ξέρετε..." !

  15. elli avatar
    elli 11/10/2012 16:32:37

    Μήπως αυτή ήταν η απαίτηση του Νταβούτογλου όταν μίλησε για 'κοινή χρήση ' και συνεργασία στο Αιγαίο? Οεο...?

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ elli 11/10/2012 16:37:49

      Μα, που πάει ο νους σου; Τς τς τς... :P

  16. armageddon avatar
    armageddon 11/10/2012 16:33:06

    Τελευταίο ...Η Τρόικα ζητά από αυτούς που πιστεύουν στο Μνημόνιο να δώσουν την γυναίκα τους για 1 νύχτα στον Τόμσεν...Όσοι πιστοί στο Μεγαλείο της Ευρώπης ,στο Ευρώ προσέλθετε

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ armageddon 11/10/2012 16:38:14

      Ο Τόμσεν τις θέλει τις γυναίκες...;

  17. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 16:38:32

    Μήπως θά ἦταν χρήσιμο κάποιος Ὑπουργός νά κάνει μιά ξενάγηση στούς Τροϊκανούς σέ μερικά ἀπό αὐτά τά νησάκια,στά Ἀντικύθηρα ἄς ποῦμε,μέ τούς 40 κατοίκους,νά δοῦν μέ τί στερήσεις καί τί δυσκολίες ζοῦν; Ἄς τούς ρωτήσουν,οἱ ἴδιοι οἱ τροϊκανοί ὅμως,δέχονται νά ἐγκαταλείψουν τόν τόπο τους,τό νησί τῶν προγόνων τους;
    Νά δοῦν τί θά τούς ἀπαντήσουν....
    Εἶμαι σίγουρος βέβαια ὅτι καί πάλι δέν θά καταλάβουν...

  18. Storm avatar
    Storm 11/10/2012 16:42:07

    Δεν νομίζετε ότι έχει παρατραβήξει το αστείο;

  19. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/10/2012 16:49:09

    Το έγραψα και σε άλλη ανάρτηση, το αντιγράφω κι εδώ:

    Και ο Τσαουσέσκου είχε ολοκληρώσει τους σχεδιασμούς και ήταν σχεδόν έτοιμος να ξεκινήσει την εκκένωση περίπου 5.000 χωριών στην Τρανσυλβανία, για να συγκεντρώσει τους κατοίκους τους σε μεγάλες πόλεις. Ευτυχώς, τον πρόλαβε το εκτελεστικό απόσπασμα. Ελπίζω οι δικοί μας να μη θέλουν να έχουν την ίδια τύχη. Αλλά μπορεί κανείς εύκολα πλέον να καταλάβει, με ένα ακόμα παράδειγμα, ότι νεοφιλελευθερισμός και κομμουνισμός τελικά έχουν ελάχιστες διαφορές. Ίδια είναι η κτηνωδία.

    • βορειος avatar
      βορειος @ Αυριανιστής 11/10/2012 17:25:55

      Εκει ηταν Ρουμανοι εδω ειναι....Ελληνες, ε οσο να πεις υπαρχει καποια διαφορα.

  20. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 11/10/2012 16:51:03

    Ναι, αν έχουν προίκα.

  21. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 11/10/2012 16:57:04

    Υπομονή. Μετά τη μακρά περίοδο του υπαρκτού σοσιαλισμού, θα πρέπει να υποστούμε και τον υπαρκτό σουρεαλισμό, που λέει και ο Τζιμάκος.

  22. anonymous avatar
    anonymous 11/10/2012 17:15:11

    Ας μην είμαστε κακόπιστοι ή ευκολόπιστοι.
    Εμένα μου αρκεί η διάψευση του ΥΠΟΙΚ.




    Για την ιστορια:
    Το υπουργείο Οικονομικών κατά καιρούς έχει διαψεύσει:
    Τη προσφυγή στο ΔΝΤ,
    Το κούρεμα του χρέους,
    Τη μείωση μισθων,
    Τη κατάργηση των δώρων,
    Τη κατάργηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων,
    Την επιβολή του χαρατσιού μέσω της ΔΕΗ,
    Τη μείωση των συντάξεων του ΟΓΑ.

  23. theo1611 avatar
    theo1611 11/10/2012 17:15:29

    Καλά βρε παιδιά πιστεύετε εσείς ότι η τρόϊκα πρότεινε κάτι τέτοιο ως επεξεργασμένη απαίτηση ανεξαρτήτως των συμφραζομένων μέσα στο οποίο το είπε αν το είπε?

    Ξεχνάμε ότι γίνεται διαπραγμάτευση και πολλές φορές οι διαπραγματευτές επιστρατεύουν πολύ σκληρό χιούμορ για να πείσουν τους συνομιλητές τους να συγκρουστούν με το status quo, που δεν θέλουν να αγγίξουν.

    Φανταστείτε λοιπόν τον Τόμσεν να λέει:
    Καλά κ. Παναγιωτόπουλε, αφού δεν μπορείτε να κόψετε μισθούς και εξοπλισμούς, καλά κ. Στυλιανίδη, αφού δεν μπορείτε να κόψετε αντιδημάρχους και λοιπούς παρατρεχάμενους, πολύ ωραία, κόφτε μερικά από τα νησιά του Αιγαίου, τα οποία αφορούν οι δαπάνες σας ως ισοδύναμο!!!

  24. Στέλιος Μοσχάτο avatar
    Στέλιος Μοσχάτο 11/10/2012 17:54:49

    Διαβάζω άρθρα του Antinews εδώ και 2,5 χρόνια.Συμφωνώ με τα περισσότερα για να μη πω με όλα.Αλλά ρε παιδιά το τελευταίο καιρό έχω πραγματικά μπευρδευτεί.Εννοείται ότι ψηφίσαμε Νέα Δημοκράτια για κάποιους λόγους όπως:
    1)Να διασφαλιστεί η παραμονή της χώρας στο ευρώ.Τρεις μήνες μετά ακόμα τρέμει η καρδιά μας και προχθές η κ.Μέρκελ αντί για μια ξεκάθαρη δήλωση υπέρ της παραμονής μας,μας ευχήθηκε να μείνουμε στο ευρώ δηλαδή μας είπε βλέποντας και κάνοντας.
    2)Να επαναδιαπραγματευθούμε τους όρους του μνημονίου και να εφαρμόσουμε ένα άλλο μείγμα οικονομικής πολιτικής.Μέχρι στιγμής δεν κάναμε τίποτα.Εφαρμόζουμε το μνημόνιο καλύτερα και από τους ΓΑΠ,Παπακ. κτλ. Άρα αλλάξαμε τακτική και λέμε στο κόσμο πρώτα τα μέτρα και η εφαρμογή του προγράμματος ως έχει και στο μέλλον βλέπουμε.
    3)Για τη μία και μόνο εξεταστίκη που υποσχέθηκε ο Σαμαράς.Μόνο που ούτε αυτό θα γίνει μη τυχόν και θιχτεί το Πασοκ και ο Βενιζέλος που είναι κυβερνητικοί εταίροι.Ειδικά αυτός ο Βενιζέλος είναι μέσα σε όλα τα σκάνδαλα και τη βρωμιά της μεταπολίτευσης.Εμπνευστής του νόμου περι ευθύνης υπουργών,του χαρατσιού,αθώωσε τον Άκη,είχε κρύψει τη λίστα και από ότι φαίνεται την είχε επεξεργαστεί κιόλας.
    Για να έρθω και στα σημερινά γεγονότα με εξοργίζει αλλά δεν μου ακούγεται καθόλου παράξενο να ζήτησε η τρόικα την εκκένωση νησιών.Έχει ζητήσει και άλλα παρόμοια όπως κατάργηση στρατιάς περικοπές στην εθνική άμυνα για να μην πω για τα οικονομικά εργασιακά.
    Δυστυχώς αρχίζω να πιστεύω πως αυτοί κυβερνούν και η κυβέρνηση εκτελεί στο ακέραιο τις εντολές τους.Κρίμα γιατί ο Σαμαράς είχε δείξει ότι μπορεί να ορθώσει το πολιτικό του ανάστημα απέναντι στη τρόικα πριν αναλάβει πρωθυπουργός.Τι να πω format στον εγκέφαλο τους κάνει η τρόικα και τα ξεχνάνε όλα ή μας δουλεύουν και μας αραδιάζουνε τα ψέματα με το τσουβάλι.

  25. θυμαμαι avatar
    θυμαμαι 11/10/2012 17:56:07

    Διαβάζοντας τα σχόλια σας, κύριοι (όλων σας) ένα πράγμα έχω να πω: Λυπάμαι!
    Διότι ουδείς αναγνωρίζει ότι με τα μέτρα αυτά η "Πατρίς εσώθη"! Άντε θα σωθεί, όπου νάναι!

  26. Factorx avatar
    Factorx 11/10/2012 18:18:13

    Δεν μπορείς να σκεφτείς ότι η ίδια η κυβέρνηση το έβγαλε για να το κάψει;

    • Storm avatar
      Storm @ Factorx 11/10/2012 18:43:10

      Aν το έκανε πολύ καλώς το έκανε.
      Αυτός που το πρότεινε, μέτρησε τα σκαλιά της σκάλας του γραφείου που γίνονταν οι συνομιλίες ή ακόμα έχει το ελεύθερο να προτείνει και κάποια άλλα πράγματα;
      Η ηλιθιότητα κάηκε, ο ηλίθιος που το πρότεινε θεωρείται ακόμα "αξιόπιστος συνομιλητής";

  27. GreekInLux avatar
    GreekInLux 11/10/2012 18:25:22

    Έχουμε ξεφύγει... εντελώς όμως. Ζούμε στον αστερισμό της διαρροής. Αξίζει να μετρήσει κανείς πόσες διαρροές γίνονται καθημερινά. Και όσο περνάει ο καιρός και συνεχίζεται αυτό το παράδοξο, όλο και περισσότερο ακούμε να διαρρέονται πράγματα απίστευτα που στερούνται κάθε σοβαρότητας. Και προξενεί ακόμα μεγαλύτερη απορία πως δεν αξιολογείται πλέον τίποτα και μεταδίδεται αυτούσιο παντού και σπεύδουμε εμείς ν' αντιδράσουμε σχολιάζοντας, στήνοντας ικριώματα για παραδειγματική τιμωρία των προδοτών... και πάει λέγοντας. Θα συμφωνήσω με τον συνσχολιαστή νωρίτερα που αναφέρεται στην πλούσια ελληνική μυθολογία. Σωστό θέατρο του παραλόγου θυμίζουν όλα, με σκηνικό τους ημιάγριους της ΧΑ, τα παιδιά με τις κουκούλες, τις σημαίες με τη σβάστιγκα, τα ΜΑΤ, πρωταγωνιστές τον Αντώνη, το Βαγγέλη, το Φώτη, τον φωνασκούντα Αλέξη, την Τρόικα, το ΥΠΟΙΚ σύσσωμο, την Αλέκα σιωπηλή, κομπάρσο το λαό, κοινό την ΕΕ και το ΔΝΤ... και για το ποιός κάθεται στη καρέκλα του σκηνοθέτη, άγνωστο... άντε να δούμε πως θα τελειώσει η παράσταση.

  28. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 18:26:48

    Παιδιά μην κάνουμε ντόρο λέγοντας αναληθώς ότι το "ζήτησε η Τρόϊκα". Δεν το ζήτησε η Τρόϊκα. Μια κακή ιδέα πέταξε κάποιος από το τεχνικό κλιμάκιο η οποία απορρίφθηκε αμέσως.

  29. anonymous avatar
    anonymous 11/10/2012 18:39:26

    να θυμήσω σε όσους τώρα ισχυρίζονται πως αυτή η εξωφρενική πρόταση είναι άνευ αντικειμένου, πως πριν από 16-20 μήνες ήταν που μια εξισου "εξωφρενική" πρόταση έκανε το γύρο του κόσμου: να πουλήσουν οι Έλληνες μερικά νησιά τους... Τότε όλοι φτύσαν στο κόρφο τους, και σήμερα βέβαια με εντολή του εθνάρχη Σαμαρά και της κουστωδείας του ένας γιγάντιος αριθμός από νησιά-φιλέτα (μερικά πάνω από 3000 στρέμματα) είναι ήδη στις λίστες του Ταμείου Αρπαγής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Α, συνγνώμη ξέχασα δε θα πουληθούν απλά θα αξιοποιηθούν για 90 χρόνια. Οπότε θα έλεγα στα παλικάρια που μιλούν περί απαράδεκτης πρότασης να περιμένουν λίγο...

  30. kapar13 avatar
    kapar13 11/10/2012 18:58:49

    Είτε το πρότεινε η Τρόϊκα είτε όχι, αυτή είναι η φυσιολογική κατάληξη ενός πρώην κράτους που εδώ και 3 χρόνια τώρα πολιτεύεται αποκλειστικά και μόνο με βάση ψευδο-οικονομίστικα κριτήρια μυωπικού λογιστάκου.
    Ακόμη και να το προτείνουν επισήμως οι υποστηρικτές τους θα βρούνε λογικοφανή επιχειρήματα για να το στηρίξουν...

  31. TARAMAS avatar
    TARAMAS 11/10/2012 19:14:21

    Ξέρει κανείς πόσα χρήματα ξοδεύει το κράτος για αυτά τα νησιά και με ποιο τρόπο; Γιατί μου φαίνεται μιλάμε άνευ αντικειμένου...

    • franc avatar
      franc @ TARAMAS 11/10/2012 19:56:25

      Γιατί ξοδεύει λεφτά το Ελληνικό κράτος για τη στεριά και θα ξοδέψει και για τα νησιά? Προφανώς η Τρόικα δεν ξέρει τι της γίνεται.
      Σκέψου έχει την εντύπωση πως αν το κράτος πιάσει τους φοροφυγάδες, θα δημιουργήσει υποδομές για τους πολίτες...Τους ακούνε οι νταβατζήδες και γελάνε και τα μουστάκια τους...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ TARAMAS 11/10/2012 20:14:25

      Ἐννοεῖς ὅτι ξοδεύει πολλά;

      • franc avatar
        franc @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/10/2012 21:42:19

        Αρκει να κυττάξεις τα στέγαστρα στάσεων των λεωφορείων...
        Εχει απ' το 1970 να αντικαταστήσει τα περισσότερα...
        Οσον αφορά τα δημόσια λεωφορεία μας, μέχρι ΤV HD και φούλ aircondition διαθέτουν... Για να μην πώ για τα νηπιαγωγεία μας που είναι όλα σχεδόν νοικιασμένα μαγαζιά με προαύλιο το δρόμο!!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ franc 11/10/2012 22:09:06

          Ὄχι,λέω γιά τά νησιά,ξοδεύει πολλά τό κράτος;

          • αβαρία avatar
            αβαρία @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/10/2012 09:49:42

            Βρε Κυθήριε μήπως δε φοράς τα γυαλιά σου?
            Γράφω επι λέξει:
            "Γιατί, ξοδεύει λεφτά το Ελληνικό κράτος για τη στεριά, και θα ξοδέψει και για τα νησιά?" (πρόσθεσα κόμα να σε διευκολύνω)
            Ό μεθερμηνευόμενο σημαίνει: τό κράτος ξοδεύει ψίχουλα για τη στεριά και μηδεν (0) για τα νησιά (Ξέρω απο πρώτο χέρι πως "κατανέμουν" οι Νομαρχίες με νησιά τα κονδύλια. Οσο πιο μακριά, απ το κτίριο της Νομαρχίας ,τόσο πιο λίγα λεφτά αφού αν είσαι δήμαρχος νησιού δεν μπορείς να τη στήνεις κάθε μέρα στο Νομάρχη και τον βουλευτή με απλωμένο χερι...)

          • αβαρία avatar
            αβαρία @ αβαρία 12/10/2012 09:50:40

            Σου έχω πεί οτι η αβαρία είναι η γραμματεύς μου?

          • franc avatar
            franc @ αβαρία 12/10/2012 10:15:37

            Σου έχω πεί οτι η αβαρία είναι η γραμματεύς μου?

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ αβαρία 12/10/2012 10:48:49

            Φίλε αβαρία,ὅντως,ἔβαλα τά γυαλιά μου καί εἶδα ὅτι τό ἐρώτημά μου πήγαινε στόν TARAMAS.
            Κατά τά ἄλλα συμφωνῶ μαζί σου.

          • franc avatar
            franc @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/10/2012 17:53:23

            Aγαπητέ Κηθύριε
            έβαλα και εγώ τα γυαλιά μου και βλέπω οτι έχεις δίκιο.
            Δεν είχα διαβάσει το σχόλιο του ΤΑΡΑΜΑ, συγγνώμη...

  32. η Dimi avatar
    η Dimi 11/10/2012 19:55:53

    “Κάποια μέρα κάποιος πρέπει να πει: Φτάνει! Αυτή η μέρα ήρθε. Για τον μυθικό λαό, για την πατρίδα του φωτός, δίχως ελπίδα δίχως φόβο με μαχητικότητα πάνω από τη θάλασσά μας κάτω από τον ουρανό μας για το απέραντο γαλάζιο για να πάψει το σκοτάδι και να ζήσουμε ελεύθεροι!”

    “Οι αετοί δεν γονατίζουν όποιες και να΄ναι οι συνθήκες τίποτα δεν τους αντιστέκεται όταν έχουν βάλει ένα στόχο διότι μία είναι η αποστολή η ελευθερία των πολιορκημένων, αν θες κι εσύ να πετάξεις ανάμεσα σε θάλασσα και ουρανό ετοιμάσου να πατήσεις πάνω στο απέραντο γαλάζιο διότι δεν πρόκειται, ακούς, να παραδοθούμε σε κανέναν δεν το μάθαμε ποτέ!”

    “Ο Ελληνισμός δεν δίνει μηνύματα. Είναι ο ίδιος το μήνυμα.”

    “Τρία γράμματα σου ζήτησα για την πατρίδα κι έπρεπε να δώσω μάχη με όλους τους εχθρούς λες κι ήταν η τριάδα η πιό ιερή τώρα όμως τα επέλεξα για το μέλλον μας είναι το Α, το Ο και το Ζ.”

    ~Νίκος Λυγερός PhD: γεννηθείς στον Βόλο (1968-). Έλληνας μαθηματικός, συγγραφέας, ποιητής, ζωγράφος, σκηνοθέτης, ασχολείται με τη μουσική, την κοινωνιολογία, την οικονομία, την αρχαιολογία, το μάνατζμεντ, τη στρατηγική και τη γεωπολιτική. Είναι ειδικός σύμβουλος στη Σχολή Εθνικής Άμυνας, τη Σχολή Πολεμικής Αεροπορίας, την Αστυνομική Ακαδημία, τη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας, τη Σχολή Στρατολογικού. Είναι επίσης διερμηνέας-μεταφραστής στα Γαλλικά δικαστήρια. “Eίναι ο Έλληνας με τον υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης (189 στις κλίμακες νοημοσύνης Standford-Binet)" και "ένας από τους 50 εξυπνότερους ανθρώπους στον κόσμο".
    (πηγή: elliniki-ΑΟΖ-blogspot.com/nikos-lygeros)

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ η Dimi 11/10/2012 20:20:57

      Ὑπάρχουν τελικά Dimi καί Ἕλληνες πού εἶναι πραγματικά ἔξυπνοι ἐκτός ἀπό αὐτούς πού κάνουν τούς ξύπνιους...
      Ἤλθε ἡ ὥρα νά ἀναδειχθεῖ καί τό ἔργο τῶν πρώτων καί νά πάψουν νά ἐπικρατοῦν οἱ δεύτεροι...
      Χρειάζονται μόνο κάποιοι σάν καί σένα νά βοηθοῦν σ' αὐτό...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/10/2012 00:53:51

        Κυθήριε, καλησπέρα. Με θέληση, σχεδιασμό, με ξεκάθαρους, μετρήσιμους στόχους, με χρονοδιαγράμματα, ο καθένας από εμάς και Όλοι μαζί, μπορούμε να γίνουμε μέρος της βελτίωσης που θέλουμε να δούμε στη πατρίδα μας. Τα Ελληνικά μυαλά, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι από τα καλύτερα και πιό περιζήτητα μυαλά στον κόσμο. Σε πείσμα του αλλοπρόσαλλου Thomsen λοιπόν, να αισιοδοξούμε ότι σύντομα, θα υπάρξουν οι προϋποθέσεις για την επιστροφή Ελληνικού Επιστημονικού Δυναμικού, που τόσο πολύ η πατρίδα μας έχει ανάγκη.
        .. «Πρώτα απ’ όλα πρέπει να καταλάβετε όλοι σας ότι το Θέμα της ΑΟΖ ανοίγει τώρα. Για το θέμα της ΑΟΖ χρειαζόμαστε: Φυσικούς, Χημικούς, Πετροχημικούς. Ειδικούς για τη Γεωλογία, για τη Σεισμολογία. Να έχουμε ανθρώπους που θα είναι ικανοί στη Ναυτιλία, έτσι ώστε όταν όλα αυτά θα ενεργοποιηθούν να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα οποία τώρα παρέχουμε σε στρατηγικό επίπεδο και μετά σε πολιτικό. Γιατί τώρα έχουμε φθάσει σε μια φάση τεχνογνωσίας όπου ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε, ξέρουμε τι πρέπει να πούμε στους πολιτικούς ν’ αποφασίσουν. Οι πολιτικοί θα πρέπει στις επόμενες εκλογές να το ξεκαθαρίσουν τι θέλουν να κάνουν έτσι ώστε να έχουμε το 2012 τη θέσπιση της Ελληνικής ΑΟΖ.» (Απόσπασμα από την ίδια ομιλία του Στρατηγικού Αναλυτή κ. Νίκου Λυγερού με Θέμα: “ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ: ΑΟΖ” 29-02-12, στο Βελλίδειο).

        “Το να δίνεις ο,τιδήποτε λιγότερο από τoν καλύτερο εαυτό σου, είναι σαν να θυσιάζεις το δώρο”, είχε πει ο Steve Prefontaine, o γνωστός Aμερικανός Δρομέας Μεγάλων Αποστάσεων. Πόσο δίκιο είχε.

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ η Dimi 11/10/2012 20:41:04

      Έξυπνος μπορεί να είναι, την κουταμάρα όμως για αμοιβαίες "γκρίζες ζώνες" την πέταξε όμως...

      Για κοίταξέ το και αυτό Dimi μου.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Ιεροφάντης 11/10/2012 21:06:58

        Kαλησπέρα Ιεροφάντη. Ειλικρινά αυτό, πρώτη φορά το ακούω.

        • Ιεροφάντης avatar
          Ιεροφάντης @ η Dimi 11/10/2012 21:50:12

          "...Απλώς η οικοπεδοποίηση και η σχετική προσέλκυση επενδύσεων πρέπει επί της ουσίας να αφορούν σε αμοιβαία μη «γκρίζες ζώνες» ερευνητικού ενδιαφέροντος μεταξύ των δύο γειτονικών κρατών..."

          Δικά του λόγια.

          Τί εννοεί;

          Έχει η Ελλάδα γκρίζα ζώνη ερευνητικού ενδιαφέροντος ώστε να επιχειρηματολογήσει έναντί της πχ η Τουρκία και έτσι να μπλοκάρει την έρευνα;

          Ποιες είναι οι αμοιβαία μη "γκρίζες ζώνες" στην Ελλάδα;

          Και τι θα γίνει με τις άλλες, τις γκρίζες ζώνες; Θα πάμε στη Χάγη;

          Dimi μου θέλουν λίγο προσοχή οι θέσεις του κ. Λυγερού...

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ η Dimi 11/10/2012 23:28:56

          Ιεροφάντη, σου παραθέτω απόσπασμα από την βιντεοσκοπημένη ομιλία του Στρατηγικού Αναλυτή κ. Νίκου Λυγερού με Θέμα: “ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ: ΑΟΖ” 29-02-12, στο Βελλίδειο.
          "Αυτές οι λεπτομέρειες που ονομάζονται ΝΗΣΙΑ, είναι το πιο πολύτιμο στοιχείο που έχουμε όσο αφορά τη θάλασσα. Έχω ακούσει μία ηλιθιότητα η οποία προσβάλλει και την Ελληνική Μνήμη. Έχω ακούσει ανθρώπους, να θεωρούν ότι «το Αιγαίο πρέπει να το κόψουμε στα δύο, γιατί είναι πιό δίκαιο.» Δικοί μας ε; Δικοί μας τα λένε. Και μας εξηγούν αυτό ότι είναι άδικο για τη τουρκία επειδή τα νησιά είναι πολύ κοντά. Αναγκάστηκα να γράψω ένα άρθρο γι αυτό το θέμα και να εξηγήσω ότι αν οι τούρκοι είναι τόσο κοντά στα νησιά μας και τα νησιά μας τους ενοχλούν, είναι επειδή δεν τέλειωσαν «τη δουλειά τους», όσον αφορά τη γενοκτονία. Και σταμάτησαν στις ακτές.. Και να δείτε πως απαντάμε σ’ αυτούς που μιλάνε για μισά-μισά και οι οποίοι, τυχαίως; βάζουν μερικές γραμμές αυθαίρετες, αλλά που συμπίπτουν με τον 25ο μεσημβρινό.. για να μη μπερδευόμαστε. Αποφάσισα να κάνω και τον υπολογισμό της ΑΟΖ του Πόντου, με αγάπη. Μη χειροκροτάτε, γιατί δεν το πιάσατε ακόμα.. Αν οι Ελληνες είχαν μείνει εδώ. Αν δεν είχαν γενοκτονηθεί. Αυτή εδώ η ΑΟΖ, θα ανήκε στους Ελληνες! Αυτοί που μετράνε το Αιγαίο και το κόβουν μόνο και μόνο στα δύο για να είναι ο καταμερισμός «δίκαιος», ξεχνάν τους δικούς μας. Ξεχνάν τις 353,000 θύματα που έμειναν εκεί πέρα, που έχασαν αυτή τη Ζώνη. Κι ακούστε τις σας λέω τώρα: αυτή εδώ η Αποκλειστική Ζώνη 93 χιλιάδες, 155 τετραγωνικά χιλιόμετρα είναι το μεγαλύτερο μέρος της τουρκικής ΑΟΖ !!! Αυτό σας το λέω, όχι για λόγους εθνικιστικούς. Αλλά, για να καταλάβετε ότι στη πραγματικότητα, η τουρκία φοβάται πολύ τη περιοχή αυτή ακόμα και τώρα. Γιατί υπάρχουν ακόμα Πόντιοι. Και κάτι που τους ενοχλεί, είναι ότι στα παράλια είναι οι Πόντιοι.. που ξαφνικά αρχίζουν να λένε: «εμείς θέλουμε αυτονομία» και διάφορα τέτοια.. Το πρόβλημα της τουρκίας είναι εδώ! Και προσέξτε αυτό που σας λέω, δεν είναι θεωρητικό. Το Μαυροβούνιο, όταν έφυγε από τη Σερβία, πήρε μαζί του, Όλη την ΑΟΖ. Γιατί, ήταν στην ακτή.. Αυτά τα πράγματα είναι πολύ σημαντικά και πρέπει να μη τα ξεχνάμε. Αυτός που ξεχνάει, η μνήμη του δεν έχει αντίσταση. Σας δείχνω αυτόν τον χάρτη, γιατί σ’ αυτόν τον χάρτη, δεν δώσαμε σημασία. Άρα, ας σταματήσουμε το μοιρολόϊ, κι ας δώσουμε σημασία σ’ αυτό. Γιατί αυτό χάθηκε, λόγω γενοκτονίας. Αλλά οι άνθρωποι αυτοί τουλάχιστον δεν παραδόθηκαν. Αυτό που έχει σημασία εδώ, είναι το μέλλον των παιδιών σας. Δύσκολο να παράγεται ένα έργο για τους επόμενους. Πολύ συχνά δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Εδώ είναι απλό. Αντί να είμαστε η κοινωνία της κρίσης, η κοινωνία της μιζέριας, ας είμαστε η κοινωνία που έχει θεσπίσει την ΑΟΖ. Γιατί μετά από μερικά χρόνια, το μόνο που θα θυμούνται από εμάς, είναι ότι εμείς κάναμε την ΑΟΖ. Σας ευχαριστώ πολύ."
          Με φιλικούς, αισιόδοξους χαιρετισμούς, η Dimi

          • franc avatar
            franc @ η Dimi 12/10/2012 11:25:01

            Βάζω σε αντιπαράθεση το κείμενο του Λυγερού που μας δίνει ο Ιεροφάντης:

            “…Απλώς η οικοπεδοποίηση και η σχετική προσέλκυση επενδύσεων πρέπει επί της ουσίας να αφορούν σε αμοιβαία μη «γκρίζες ζώνες» ερευνητικού ενδιαφέροντος μεταξύ των δύο γειτονικών κρατών…”

            και το κείμενο του Λυγερού που μας δίνει η Dimi.:
            "Αναγκάστηκα να γράψω ένα άρθρο γι αυτό το θέμα και να εξηγήσω ότι αν οι τούρκοι είναι τόσο κοντά στα νησιά μας και τα νησιά μας τους ενοχλούν, είναι επειδή δεν τέλειωσαν «τη δουλειά τους», όσον αφορά τη γενοκτονία. Και σταμάτησαν στις ακτές.."
            "Κι ακούστε τις σας λέω τώρα: αυτή εδώ η Αποκλειστική Ζώνη 93 χιλιάδες, 155 τετραγωνικά χιλιόμετρα είναι το μεγαλύτερο μέρος της τουρκικής ΑΟΖ !!!"

            To κείμενο του Ιεροφάντη μας λέει σαφέστατα οτι ο "Εξυπνος" κ. Λυγερός απο τη μύτη πιάστηκε αφου είτε απο βλακεία είτε απο συνενοχή? αποδέχεται την ύπαρξη "γκρίζων ζωνών" μεταξύ των δύο κρατών.
            Απο την άλλη το κείμενο της Dimi μας λέει οτι οι ΜΟΝΕΣ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ κατά τον κ. Λυγερό είναι η ΑΟΖ του Εύξεινου Πόντου και καμμία άλλη, πράγμα που δεν συνάγεται ευθέως από τα λεγόμενα του κ. Λυγερού.
            Επομένως μέχρι να δηλώσει ο κ. Λυγερός κατηγορηματικά ποιές τελος πάντων θεωρεί " αμοιβαία μη «γκρίζες ζώνες» ερευνητικού ενδιαφέροντος μεταξύ των δύο γειτονικών κρατών" ο ρόλος του στα Ελληνοτουρκικά θα είναι υποπτος.
            Υ.Γ. Το υψηλό Ι.Q. ενός ανθρώπου δεν σημαίνει οτι κατέχει όλα τα είδη ευφυίας.
            Απλά δηλώνει οτι δεν είναι ηλίθιος, δεν έχει διανοητικές υστερήσεις και ανωμαλίες και γενικά οτι ο εγκέφαλός του δεν έχει αναπηρίες. Ολοι οι άνθρωποι χωρίς εγκεφαλικές αναπηρίες διαθέτουν πανύψηλο I.Q. σε κάποιου είδους ευφυία (πχ. συναισθηματική ευφυία) . Δεν σημαίνει οτι είναι Αινστάιν.
            Το Ι.Q. για τον εγκέφαλο είναι ο αντίστοιχος δείκτης με τον δείκτη φυσικής κατάστασης του σώματος. Υψηλός τέτοιοσ δείκτης σημαίνει οτι δεν πάσχεισ απο πρόβλημα υγείας. Δεν είσαι όμως αυτομάτως και Ολυμπιονίκης...

      • franc avatar
        franc @ Ιεροφάντης 11/10/2012 21:52:00

        Αγαπητέ Ιεροφάντη,
        Είναι ανοησία να θεωρούμε οτι οι μεγαλοφυείς άνθρωποι δεν κάνουν λάθη και δεν λένε που και που και κουταμάρες.
        Αυτό είναι άλλωστε που τους κάνει ανθρώπους...
        Ο Αινστάιν πολύ συχνά αυτοκατηγορούνταν για κουταμάρες που έκανε. Η διαφορά είναι οτι οι ευφυείς διδάσκονται απο τα λάθη τους, δεν έχουν πρόβλημα να τα αναγνωρίσουν και τα διορθώνουν. Δεν ξέρω βέβαια τι έκανε ο Λυγερός για το συγκεκριμμένο που αναφέρεις. Δώσε μας περισσότερα στοιχεία αν σου είναι εύκολο...

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Ιεροφάντης 11/10/2012 22:31:00

        Αγαπητέ Ιεροφάντη,
        θα πρέπει η κ Dimi, να κοιτάξει και άλλα πράγματα για τον κ. Λυγερό ...
        Να σκεφτείς ότι ο κ.Λυγερός έγραψε o ίδιος το λήμμα για τον εαυτό του στην wikipedia και φυσικά "τρώει άγριο κράξιμο" στην αντίστοιχη περιοχή της συζήτησης !!!
        Ανάμεσα στα άλλα που έγραψε ο ΙΔΙΟΣ για τον εαυτό του:
        "κατέχει διάφορα παγκόσμια ρεκόρ στους τομείς της άλγεβρας, της θεωρίας αριθμών και της συνδυαστικής"

        Τώρα τι είδους "παγκόσμια ρεκόρ" μπορεί να κατέχει ένας μαθηματικός ...

        • Ιεροφάντης avatar
          Ιεροφάντης @ np_complete_problems 11/10/2012 22:32:54

          Αγαπητέ φίλε, τα σχόλιά μου σε Dimi & franc παραπάνω νομίζω θα σε καλύψουν...

  33. dionisis avatar
    dionisis 11/10/2012 20:26:28

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ ΑΚΟΥΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ . ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΩΠΕΛΑΓΙΤΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ..... ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕΙ ΝΑΙ ΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕΙ ΑΥΤΟΝ Η ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ....... ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ??????

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dionisis 11/10/2012 21:04:45

      Ἀγαπητέ Διονύση,αὐτές τίς ἤπιες καί μαλθακές ἐνέργειες τίς ἐκτελοῦν οἱ ἐντεταλμένοι τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς.Οἱ περήφανοι αἰγαιοπελαγίτες ὑπουργοί μας ἀντιδροῦν πολύ πιό δυναμικά ὅπως: «....μά τί λέτε τῶρα,δέν γίνονται αὐτά τά πράγματα! Ἄν μέ ἀναγκάσετε θά παραιτηθῶ...»

  34. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 11/10/2012 22:29:47

    Ηλιθιότητες που δεν πρέπει να αναπαράγονται τόσο εύκολα

  35. roadrunner avatar
    roadrunner 11/10/2012 23:55:16

    Πώς όμως μπορεί να νιώθουν και πώς να σκέφτονται οι κάτοικοι (πιθανά ακρίτες) των νησιών που θέλει, λέει, να αδειάσει ο Τόμσεν , όταν διαβάζουν την είδηση (έστω και ανεπιβεβαιώτη, αλλά ούτε και διαψευσθείσα από κυβερνητικά χείλη) ;
    Ποια να είναι άραγε η ψυχολογία που τους δημιουργούν τέτοιες διαρροές, ότι δηλαδή μπορεί στα ξαφνικά να τους πει το κράτος, να εγκαταλείψουν τις κατοικίες και τις δουλειές τους ;

    Αν διατηρηθούν λίγο ακόμη, οι φήμες, κάποιοι από τους ντόπιους μπορεί να σηκωθούν και να φύγουν μόνοι τους, προσπαθώντας να μην τους προλάβουν τα γεγονότα. Κάποιοι από τους δασκάλους / γιατρούς, να σκεφθούν να ζητήσουν μεταθεση, για να προλάβουν τα χειρότερα. Η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα μπορεί να κάνει ένα μέρος από αυτούς, να αδειάσουν από μόνοι τους, αυτά τα νησάκια. Και αν αυτό ξεκινήσει, τότε δεν θα είναι δύσκολη και η πλήρης εκκένωση. Το θέμα της ψυχολογίας του κόσμου αυτού το σκέφτηκε κανείς ; Ή είναι ψιλά γράμματα ;

  36. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 12/10/2012 01:22:32

    Όταν αρχικά άκουσα για εκκένωση νησιών αμέσως σκέφτηκα ότι η τροϊκα σκέφτηκε την Πελοπόννησο αφού φύγει από την μέση η γέφυρα, όταν είδα αυτό με τους 150 κατοίκους ησύχασα και είπα ας τα εκκενώσει ένεκα του ότι είμαι κοινωνικός αυτοματιστής.Από τους 150 σίγουρα οι 70 είναι δημόσιοι υπάλληλοι (ας τους κρεμάσουν) οι υπόλοιποι 70 φοροδιαφεύγουν (διαπόμπευση και μετά κρέμασμα) και οι 10 που μένουν παίρνουν μαϊμού σύνταξη (θα πεθάνουν έτσι κι αλλιώς από έλλειψη φαρμάκων) να ένα σχέδιο όχι απλά εκκένωσης αλλά εξαφάνισης.

  37. factorx avatar
    factorx 12/10/2012 01:25:47

    Το θέμα προκάλεσε αίσθηση στο ακροατήριο της Λέσχης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εφοπλιστής, Παναγιώτης Τσάκος ρώτησε τον Μουσουρούλη
    - Αυτός που έκανε την πρόταση για τα νησιά ήταν Ελληνας ή ξένος;
    - Ενας ξένος ήταν, αλλά να σταματήσει το θέμα εδώ…
    - Ε, τότε μπορούμε να φάμε…
    Και πράγματι, το γεύμα συνεχίστηκε σε χαλαρή ατμόσφαιρα στη ναυτιλιακή λέσχη, με τον υπουργό, μάλιστα, να φέρεται να λέει αστειευόμενος, σκεφτείτε να κάνουμε τα Ψαρά σημαία ευκαιρίας.

  38. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 12/10/2012 01:31:53

    Ήρθε κι έφυγε σαν ξένος (παλιό ρεμπέτικο) ή αλλιώς για να το αλλάξουμε και λίγο είπε και έφυγε σαν ξένος

  39. mn avatar
    mn 12/10/2012 04:07:06

    Προτεσταντικος διαστροφικος ορθολογισμος εκ του ασφαλους λογο γειτνιασης .Καλος ο ορθολογισμος αλλα στην υπερτατη του μορφη παρουσιαζει ελλειψη ανθρωπισμου συναισθηματος κατανοησης που ισουται με την απολυτη τιμωρια.Αυτο το πραμα ειναι ο Τομσεν και οι συν αυτον. .Το απολυτο τιποτα.Αλλα διστυχως τινει να καθιερωθει αν οχι εχει καθιερωθει ιδει η πολιτικη του μελοντος.

  40. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 12/10/2012 11:33:35

    Γιατί αυτή η φαγωμάρα .....
    Είπαν ότι θα σώσουν την πατρίδα και το κάνουν δεν ανέφεραν ότι θα σώσουν και τον πληθυσμό ούτε πως θα σώσουν την πατρίδα , αν θυμάμαι καλά ένα απο τα δυο ευμεγέθη παιδιά του κινο_βουλίου το είπε ότι η Ελλάδα δεν θα πτωχεύσει αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα πτωχεύσει ο πληθυσμός της . Αυτό αν το αναγάγουμε σε όλα τα επίπεδα μπορεί να σημαίνει:
    Σώζουμε την πατρίδα σε τετραγωνικά αλλά θα μαζευτείτε όλοι στην Αθήνα γιατί τα υπόλοιπα πρέπει να τα νοικίασουμε , συν εκμεταλλευτούμε, δωρίσουμε λόγω κάποιων υποχρεώσεων.... Αλλωστε κύριοι (θεωρητικά) υπογράψατε και ως γνωστόν την υπογραφή μας και το ....άρωμα μάς προσέχουμε που και κάτω απο ποιες συνθήκες τα βάζουμε...
    Θα ήταν περιττό να μιλήσω για κότσια, συνείδηση και τις συναφή απαγορευμένες έννοιες απο το ελληνικό λεξιλόγιο διότι αυτό θα ανέτρεπε τις αυτοκτονίες απο 3000 προς 1 σε 3000 προς 11.400 [300 Χ 38 (χρόνια)]

  41. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 12/10/2012 12:53:16

    Προσέξατε πώς έτρεξε να διαψεύσει αμέσως ο εκπρόσωπος του Ρεν;
    Χα χα χα τα θέλουν τα νησάκια μας και για άλλες δουλειές....

  42. η Dimi avatar
    η Dimi 12/10/2012 12:54:26

    @ np_complete_problems Κατ’ αρχάς να διευκρινίσω ότι ΔΕΝ είμαι ειδήμων ΑΟΖ. Ελληνίδα σκεπτόμενη που διαβάζει πολύ, εκ των πολλών είμαι.

    Αληθεύει ότι επί ημερών αλήστου Κώστα Σημίτη και συνεργατών το 1996, “τα Iμια η Ελληνική Ρίζα, έγιναν γκρίζα” (Λίνα Νικολακοπούλου) και μέχρι σήμερα παραμένουν ακόμα ένα επίπλαστο αλγεινό πρόβλημα για την Ελλάδα;
    (ιδέ, ψηφιακοί χάρτες NASA, κοιτάσματα σπανίου ΟΣΜΙΟΥ πέριξ Ιμίων..)

    Οι κλίμακες υπέρτατης νοημοσύνης “Standford-Binet” μήπως κι αυτές δια χειρός Νίκου Λυγερού προς ίδιον όφελος, δημιουργήθηκαν;

    Aληθεύει ότι o Δρ Νίκος Λυγερός ήταν σύμβουλος του Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου που είπε ΟΧΙ (όταν όλοι οι άλλοι λυσσαλέα τον πίεζαν κι έλεγαν ναι στο ασαφές και δόλιο σχέδιο Ανάν), με τα σημερινά παγκοσμίου ενδιαφέροντος για τη Κυπριακή ΑΟΖ αποτελέσματα;

    Αληθεύει ότι με τη “μέση γραμμή” καθορίζονται που αρχίζουν και που σταματάνε οι ΑΟΖ Κύπρου-Αιγύπτου (με ΑΟΖ μεγαλύτερη από αυτήν της Κύπρου) και οι ΑΟΖ Αιγύπτου-Σαουδικής Αραβίας (με ΑΟΖ μεγαλύτερη από αυτήν της Αιγύπτου);

    Συμπερασματικά: “Nemo propheta in patria”
    “Ουδείς προφήτης δεκτός εστίν εν τη πατρίδι αυτού”

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ η Dimi 12/10/2012 16:19:59

      Αγαπητή Dimi,
      μου είναι άγνωστες οι απόψεις του κ. Λυγερού περί ΑΟΖ, Σχεδίου Ανάν κλπ
      Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι έγραψε ο ΙΔΙΟΣ στην wikipedia ένα "απίθανο" κείμενο "αγιογραφία" για τον εαυτό του.
      Ρίξε μια ματιά και νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου:
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%9B%CF%85%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%8C%CF%82

      • anonymous avatar
        anonymous @ np_complete_problems 12/10/2012 18:16:22

        Γιατί όχι; στην Ελλάδα ζούμε ο καθείς δηλώνει ότι θέλει, ανοίγει και ένα λήμμα για τον εαυτό του στο wikipedia και υποβάλει και ανώνυμα εγκωμιαστικά σχόλια για τον εαυτό του. Μπορώ να μαζέψω και εγώ μερικές γριούλες στο χωριό να μιλήσω για κβαντομηχανική και να τις πείσω πως είμαι ο Χάισενμπεργκ.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ np_complete_problems 13/10/2012 01:16:43

        @ np_complete_problems Έχοντας διαβάσει εκατοντάδες βιογραφικά, ως Διοικητικό Στέλεχος Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού, με ασφάλεια μπορώ να πω ότι όποιος γράφει και κυρίως, σε κοινή θέα εκθέτει το Βιογραφικό του Σημείωμα, έχει και την ευθύνη των σχετικών πιστοποιητικών. Ένα πλούσιο, εντυπωσιακό Βιογραφικό δεν είναι απαραιτήτως “αγιογραφία”. Ιδιαίτερα, όταν σ’ αυτό δεν γίνεται απλή περιγραφή καθηκόντων, αλλά, συνοδεύεται από Προστιθέμενη Αξία Επίτευξης συγκεκριμένων μετρήσιμων στόχων σε συγκεκριμένες θέσεις και με χρονοδιαγράμματα.

        Ουδέποτε προσωπικά γνώρισα τον Δρα Νίκο Λυγερό.Όμως το γεγονός ότι επένδυσε σε προσωπικό χρόνο και μελέτησε με προσοχή τις 10000 (δέκα χιλιάδες) σελίδες του Σχεδίου Ανάν, to ότι εντόπισε τις ασάφειες-παγίδες του Σχεδίου και συμβούλεψε στον Πρόεδρο της Κύπρου Τάσσο Παπαδόπουλο να πει σθεναρά ΟΧΙ, παρά τις αντιδράσεις εκείνων που (ενώ δεν είχαν διαβάσει το Σχέδιο Ανάν), για δικούς τους λόγους, λυσσωδώς πίεζαν τον Πρόεδρο να πει το ναι.., εμένα αυτό μου ενέπνευσε και συνεχίζει σταθερά να μου εμπνέει εμπιστοσύνη, ανεξαρτήτως της εκάστοτε αρνητικής κριτικής εναντίον του.

        “Παρέλαβα Κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «Κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα.” ~Τάσσος Παπαδόπουλος: Διάγγελμα, Μεγάλη Τετάρτη 7 Απριλίου, 2004

        Μακάρι, κατά τη γνώμη μου, αντί της στρατιάς των ξενόφερτων “VIP-Corporate Jets/Leading Hotels of the World” σουλατσαδόρων “σοφών” που κόστισαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα, επί 2 χρόνια, για το απόλυτο τίποτα, να είχε και η Ελλάδα σύμβουλο τον Δρα Νίκο Λυγερό. O οποίος θα μελετούσε και θα συμβούλευε σθεναρά ΟΧΙ στους παγκοσμίως ανήκουστους Μνημονιακούς Όρους εκχώρησης της ασυλίας και της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας. Τους Εθνοκτόνους Όρους τους οποίους ΔΕΝ μπήκαν στον κόπο ποτέ! να διαβάσουν, ΠΡΙΝ υπογράψουν και υποθηκεύσουν Ελλάδα και αγέννητους Ελληνες: o Δραπέτης-Καταστροφέας Πρωθυπουργός ΔΝΤ Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου και o πανάσχετος ΥΠΟΙΚ ΔΝΤ Γιώργος Παπακωνσταντίνου.
        ♠ ♠
        “Η Ελλάδα υπήρξε ξεκάθαρα στο μάτι του κυκλώνα τα τελευταία τρία χρόνια. Κι εγώ βρέθηκα στο πηδάλιο, οδηγώντας τη χώρα μου σε αχαρτογράφητα νερά, σε ανοικτές θάλασσες και – χωρίς σύστημα GPS. Για να είμαι ειλικρινής, είχα τρεις αναγνώστες χαρτών. Την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όμως αυτοί διαβάζουν συμβατικούς χάρτες, με αναλογική τεχνολογία, και οπωσδήποτε όχι Google Earth για να κάνουν ακριβείς εκτιμήσεις”!.. ~O ευθυνόφοβος γεννήτορας της ελληνικής συμφοράς, Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου, στην Ημερίδα Google Zeitgeist, Λονδίνο 5/2012

        “Greece has been squarely in the eye of the storm for the last three years. And I found myself at the helm, guiding my country through uncharted waters, at high seas, and - with no GPS system. To be honest, I did have three map readers. The ECB, the European Commission and the IMF, but they read conventional maps, with analog technology, certainly no Google Earth to make accurate assessments”!..

        “Tο έλλειμμα φουσκώθηκε είτε από ανικανότητα, ή από απειρία ή σκοπιμότητα και αν ο Παπακωνσταντίνου φούσκωσε συνειδητά το έλλειμμα θα πρέπει να κρεμαστεί στο Σύνταγμα.”~Zωή Γεωργαντά (μέλος ΕΛ.ΣΤΑΤ) στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής (3/2012)

        “Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδας στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει.” (Θουκυδίδη ορισμός περί προδοτών).
        ♠ ♠ ♠

        • anonymous avatar
          anonymous @ η Dimi 13/10/2012 10:30:15

          είπαμε στην Ελλάδα ζούμε ο καθείς δηλώνει ότι θέλει, ανοίγει και ένα λήμμα για τον εαυτό του στο wikipedia και υποβάλει και ανώνυμα ή ψευδώνυμα εγκωμιαστικά σχόλια για τον εαυτό του και παίρνει και κανά διδακτορικό δι' αλληλογραφίας και δηλώνει και σχέσεις που βέβαια δε θα τον διαψεύσουν: "...συμβούλεψε στον Πρόεδρο της Κύπρου Τάσσο Παπαδόπουλο να πει σθεναρά ΟΧΙ...", κι εγώ ήμουν αυτός που ψιθύρισε στον Αινσταιν τη θεωρία της σχετικότητας

  43. alex23 avatar
    alex23 12/10/2012 13:19:48

    κουτοπονηριες ή ανοητες ασκησεις επι χαρτη..

    νησι χωρις κατοικους δεν εχει υφαλοκρηπιδα, αρα οποιοσδηποτε γειτονας μπορει να εγειρει ζητημα συν-εκμεταλλευσης..
    δεν μπορω να φανταστω οτι το ειπαν σοβαρα,
    αλλα αυτο δειχνει το σκεπτικο τους και την νοοτροπια τους..εκτος τοπου και χρονου, ανοιγουν θεματα για να διαπραγματευτουν αλλα ή να δημιουργησουν εντασεις για να παγωσουν χρονικα οι συνομιλιες..

  44. armageddon avatar
    armageddon 12/10/2012 16:27:12

    Αν εκκενωθούν τα νησιά και επιτεθεί η Τουρκία,θα έρθει η Εβροπαική Ένωση να μας προστατέψει...

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ armageddon 12/10/2012 20:41:43

      Ακριβώς όπως προστάτεψε τα σύνορα μας η FRONTEX από τους λαθραίους την οποία για να μην ξεχνιόμαστε την διαφήμιζε και ο πάκης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.