#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/09/2011 22:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Τρόικα απαιτεί να φύγουν άμεσα 30.000 υπάλληλοι



Άγριο «χέρι» έβαλε σύμφωνα με πληροφορίες η τρόικα στον Βενιζέλο για τις παλινωδίες σχετικά με την εργασιακή εφεδρεία. Παρά τις ανακοινώσεις του υπουργείου Οικονομικών για ικανοποίηση των τροικάνων από τα μέτρα, είναι ξεκάθαρο ότι ο Τόμσεν και η παρέα του ζήτησαν να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο και να υλοποιηθεί η δέσμευση για απομάκρυνση 30.000 δημοσίων υπαλλήλων.

Τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν στο έκτακτο υπουργικό συμβούλιο την ερχόμενη Κυριακή και αφού γίνουν πρώτα οι συνεννοήσεις με την τρόικα. Η κυβέρνηση θα καταθέσει προτάσεις και σενάρια στους τροικάνους κι εκείνοι θα αποφασίσουν ποιο θα τεθεί σε εφαρμογή.

Είναι τέτοιο ο πανικός της κυβέρνησης που ως αργά σήμερα το βράδυ, Βενιζέλος, Ρέππας, Καστανίδης και Κουτρουμάνης είχαν κλειδωθεί και αναζητούσαν μια πιο... τροικανή λύση

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα προταθούν τα εξής:

Να φύγουν με εργασιακή εφεδρεία όσοι βρίσκονται κοντά στη σύνταξη ή έχουν ήδη συμπληρώσει συντάξιμα χρόνια. Εκτιμάται όμως ότι ο αριθμός αυτός είναι μικρός οπότε ενδέχεται να ενταχθούν όσοι έχουν προσληφθεί εκτός ΑΣΕΠ από το 2000. Εκεί υπάρχει εμπλοκή καθώς κάποιοι μονιμοποιήθηκαν με το ΠΔ Παυλόπουλου.

Η τρίτη λύση είναι το λουκέτο σε εταιρείες και η κατάργηση οργανικών

θέσεων που θα ανοίξει το δρόμο σε απολύσεις. Είναι και το μόνο μέτρο που δέχονται οι τροικάνοι αλλά ενδεχομένως να υπάρξει πλήθος προσφυγών και να επιδικαστούν εκατομμύρια ευρώ ως αποζημιώσεις.

Σε κάθε περίπτωση, ο φόβος να τιναχθούν όλα στον αέρα με την τρόικα είναι πιθανός και να μη δοθεί η 6η δόση. Υπό την απειλήαυτή η κυβέρνηση καλείται την Κυριακή να πάρει επώδυνες αποφάσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Samarikia avatar
    Samarikia 29/09/2011 22:35:48

    Εδώ που φτάσαμε,καλύτερα να μη πάρουμε την δόση μας.....Είμαστε τόσο εθισμένοι,που δεν πρόκειται να καλύψει τις ανάγκες μας....

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Samarikia 29/09/2011 22:57:45

      ναι, 100%, φτάνει να έχουν κάνει προετοιμασίες για τα παρατράγουδα. (έχουν;)

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ archaeopteryx 29/09/2011 23:12:54

        Ο εθνικός στόχος πρέπει να είναι να μην απολυθεί ούτε ένας ΔΥ...
        Οι υπόλοιποι πρέπει να νιώθουμε περήφανοι που θα θυσιαστούμε για αυτόν τον ευγενή σκοπό..

        • KillTheKing avatar
          KillTheKing @ Φακ Κωστας 29/09/2011 23:20:23

          εγω παλι νομιζω οτι ο εθνικος στοχος πρεπει να ειναι να τους πεταξουμε ολους εξω με τις κλωτσιες.
          θα φουσκωνα απο υπερηφανια σε μια τετοια περιπτωση. σε σημειο που μετα πηγαινα και στη πορτογαλια να τους πεταξουμε εξω και απο κει.
          κατι σε τσε φαντασου
          ή μηπως σε μακρυγιαννη?
          TheKing

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ Φακ Κωστας 29/09/2011 23:44:42

          Εγώ θά προτιμούσα νά μήν δοθεί η έκτη δόση καί νά κάνει στάση πληρωμών τό δημόσιο στούς υπαλλήλους του.

          • Miltos avatar
            Miltos @ Ιαπετός 30/09/2011 12:16:26

            Ναι συμφωνώ:
            Να διώξουμε ΟΛΟΥΣ τους ΔΥ, να κλείσουμε τα σχολεία και να πληρώνουμε ο καθένας 5-10.000 τον χρόνο για κάθε παιδί, να κλείσουμε την πυροσβεστική (να προσλάβουμε ιδιώτες να σβήνουν τις φωτιές), κλπ κλπ.
            Το 40-50% του -λεγόμενου- ιδιωτικού τομέα είναι κρατικοδίαιτο (τα πολλά λεφτα και τις μεγάλες δουλειές από το δημόσιο τα παίρνουν). Από τις μεγάλες κατασκευαστικές έως τον εθνικό προμηθευτή, την Siemens αλλά και ελ. επαγγελματίες (π.χ ιατρεία με συμβάσεις με τα ταμεία κτλ).
            Ποιός δημιούργησε αυτό το κράτος όπου έχουμε, π.χ., σε ένα νοσοκομείο 1500 ιατρικό & νοσηλευτικό/παραϊατρικό προσωπικό (που χρειάζεται 2-2500) και 2500 διοικητικούς (που χρειάζεται 500-1000);
            Ποιός τους διόρισε; Από το 1974 μέχρι σήμερα 2 κόμματα κυβέρνησαν: ΠΑΣΟΚ (21 χρόνια) & ΝΔ (17 χρόνια).
            Ποιός τους ψήφιζε όλους αυτούς όλα αυτά τα χρόνια ( και με ποσοστά στο 70-80% συνολικά); Εμείς όλοι φυσικά.
            Λέτε για τα επιδόματα κτλ.
            1. Ποιος υπουργός τα έδωσε (οι έγκριτοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να μάθουν με ακρίβεια για κάθε επίδομα;) - ονοματεπώνυμο δεν έχει;
            2. Γιατί τα έδωσε αυτά τα επιδόματα;
            Μήπως και για να δώσει αύξηση σε κάποιους αλλά και για να ΜΗΝ κάνει αύξηση στους μισθούς (άρα δεν μέτραγε ούτε στις ετήσιες αυξήσεις ούτε στις "συντάξιμες" αποδοχές).
            Κόβοντας σε 750.000 (τόσοι περίπου είναι οι ΔΥ σύμφωνα με την απογραφή τους) ανθρώπους το 20-30% του μισθού τους αυτομάτως το κράτος χάνει: περίπου 5% του συνολικού ποσού που κόβει από φόρους (ναι ρε πληρώνουν και αυτοί φόρους !!!!), άρα νέοι φόροι για να αντισταθμίσουν την χασούρα, 8-10% του ποσού χάνουν τα ασφαλιστικά ταμεία, άρα αύξηση εισφορών για να αντισταθμίσουν την χασούρα, και φυσικά 10% ΦΕΥΓΕΙ από την κατανάλωση: δηλ. ο τζίρος των ιδ. επιχειρήσεων μειώνεται οπότε για μείωση εξόδων αυτές απολύουν κόσμο. Δηλαδή είναι φαύλος κύκλος.
            Το έχουν πει πολλοί και το επαναλαμβάνω: επειδή ψόφησε η δική σας κατσίκα μην κοιτάτε πως θα ψοφήσει και του γείτονα αλλά πως θα πάρετε άλλη κατσίκα εσείς.
            Ενας σκεπτόμενος επιχειρηματίας (ουχί κρατικοδίαιτος)

          • lampros avatar
            lampros @ Ιαπετός 30/09/2011 14:56:15

            Όταν ακούει ο μέσος παστόκος «δημόσιος υπάλληλος» και ζητάει απολύσεις και αίμα τι φαντάζεται ακριβώς;

            Την κυράτσα στο γκισέ της εφορίας που δεν τον εξυπηρέτησε αμέσως;

            Καταλαβαίνει ότι μιλάμε για καθηγητές, γιατρούς, νοσοκόμους, πυροσβέστες, αστυνομικούς, στρατιωτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς ―και δεκάδες άλλα πράγματα;

        • Φτώχεια, φτώχεια και…φτώχεια… avatar
          Φτώχεια, φτώχεια και…φτώχεια… @ Φακ Κωστας 30/09/2011 13:04:36

          Πασοκ και εθνικός στόχος είναι έννοιες ασύμβατες .

      • KillTheKing avatar
        KillTheKing @ archaeopteryx 29/09/2011 23:16:51

        προετοιμασιες? βεβαια
        τους παραδιδει εντατικα μαθηματα το τελευταιο διαστημα η πατουλιδου κ ο κεντερης
        TheKing

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Samarikia 30/09/2011 00:34:14

      Eννοείς στην κλάψα και τη μιζέρια(εθισμένοι)?ΠΟΤΕ να μην την πάρουμε ...... έλα όμως που ο πρωθυπουργός μας έχει άλλη άποψη- και σίγουρα δεν το κάνει για να καλύψει τις δικές μας ανάγκες - και θέλει οπωσδήποτε να μας χρεώσει και με την 6η δόση...... άντε να του αλλάξεις μυαλό.
      Είμαστε όμως απαράδεχτοι .....μετά από αυτά που είπε στους Γερμανούς βιομηχάνους έπρεπε ήδη να κρατείται.

  2. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 29/09/2011 23:16:57

    ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ: Η τρόικα έχει βρεί έναν βολικό συνομιλητή. Ότι θέλει τον κάνει. Αυτός συνομιλητής πρέπει να αλλάξει επειγόντως και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με εκλογές.

  3. Σταύρος avatar
    Σταύρος 29/09/2011 23:20:23

    Αυτό κατάλαβες τελικά;
    Άντε ρε Κώστα.

    • Samarikia avatar
      Samarikia @ Σταύρος 29/09/2011 23:26:39

      Όχι βέβαια..Ο Κώστας μάλλον ειρωνικά το έθεσε.....εύχομαι δηλαδή....ειδάλλωςθα συμφωνήσω μαζί σου....

    • tpe avatar
      tpe @ Σταύρος 29/09/2011 23:28:15

      Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες... Ειρωνία ήταν.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ tpe 29/09/2011 23:45:48

        Ειρωνία ήταν...

        Σήμερα πήγα στη ΔΟΥ να πληρώσω την έκτακτη εισφορά επιτηδεύματος...
        Οι φίλοι μας οι ΔΥ εξακολουθούν να είναι αγενείς, αλλά σε αυτό είμαστε συνηθισμένοι...Ήταν όμως όλοι "χαλασμένοι" γιατί έπεσε δουλειά, αν και οι εκτός "γκισε" έφεραν τα λεφτά τους...

        Η ατμόσφαιρα ήταν τόσο ηλεκτρισμένη που αρκούσε μια διαφωνία και θα έπεφτε πολύ ξύλο...έρχεται εμφύλιος, να το θυμάστε..

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Φακ Κωστας 30/09/2011 00:39:01

          'αν και οι εκτός “γκισε” έφεραν τα λεφτά τους…' πα πα πα πα πα, τρομερός!!!

        • Νikos Draxma avatar
          Νikos Draxma @ Φακ Κωστας 30/09/2011 01:00:42

          Μιλας για νομιμοτητα και εσυ πρωτος επικροτεις την παρανομια
          Σγγχαρητηρια που πληρωνεις τα αντισυνταγματικα χαρατσια
          Σε ανθρωπους με το σκεπτικο (κοινωνικος αυτοματισμος) και την ανεκτικοκτητα σου στα παρανομα μετρα , βρισκουν πατημα οι γιωργακιδες και περνανε αντισυνταγματικα μετρα καθε μηνα


          Ποτε θα καταλαβετε , οτι για καθε δημοσιο υπαλληλο που o μισθος κοβεται , η καταναλωση πεφτει και τα μαγαζια κλεινουν
          Οι δημοσιοι υπαλληλοι με το που εχασαν το 30% των μισθων τους ,βγηκαν στην ανεργεια 400.000 του ιδιωτικου τομεα
          Κοπηκανε τα δωρα τους και δεν επενδυουν πλεον στα μαγαζακια σας , με τα υπερκοστολογημενα εισαγωμενα προιοντα και αντι να βριζετε την κυβερνηση , βριζετε τους ιδιους
          Τοσο σας κοβει τελικα

          Οι δ/υ απολυθουν , δεν απολυθουν ενα ειναι σιγουρο , οτι αν συνεχισουνε με αυτες τις πολιτικες την πορτα εξοδου θα την δειτε πρωτοι εσεις και μετα οι υπολοιποι που βριζετε

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Νikos Draxma 30/09/2011 01:36:11

            Όλα αυτά τα είπες για το προφανές συμπέρασμα της τελευταίας παραγράφου..
            Λογική έχεις σπουδάσει?...απορώ...
            Και με το προφανές αυτό συμπέρασμα, μας απειλείς όλους εμάς τους άσχετους με τα μαγαζάκια ότι, αν τελικά απολυθείτε εσείς οι ΔΥ, εμείς οι άλλοι θα πάθουμε αυτά που έχουμε πάθει ΗΔΗ...
            Κολλάει?

            Αν απολυθείς κοίτα να δεις τι θα κάνεις...γιατί και να έχουμε τελειώσει οι υπόλοιποι, εσύ πάλι θα θες να ζήσεις...σκέψου και λίγο την πάρτη σου, άσε μας εμάς...

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Νikos Draxma 30/09/2011 20:45:44

            Και πως ρε φίλε δε θα κοπεί ο μισθός των Δημοσίων Υπαλλήλων αν δε πληρώσουμε τα αντιδημοκρατικά χαράτσια; Νομίζεις ότι ο μισθός των ΔΥ φυτρώνει σε τίποτα μποστάνια;
            Μερικές φορές απορώ με την παντελή έλλειψη λογικής ορισμένων.

          • Χαζούλης avatar
            Χαζούλης @ Νikos Draxma 03/10/2011 21:13:23

            Πολύ σωστά! Αυξήσεις μισθών ΤΩΡΑ έτσι ώστε να τονωθεί η αγορά. Επίσης επιπλέον χιλιάδες προσλήψεις, στο δημόσιο! Έτσι θα δημιουργηθεί αγοραστική δύναμη η οποία ξοδεύοντας, θα δημιουργήσει επιπλέον χιλιάδες θέσεις εργασίας στον ιδ. τομέα!

            Μα καλά? Πως δεν τον το είχα σκεφτεί?Πρέπει να είμαι πολύ χαζούλης τελικά...

  4. Aris. A avatar
    Aris. A 29/09/2011 23:36:31

    Τι ερασιτεχνισμοί είναι αυτοί;;

    Είναι δυνατόν να γνωρίζουν εδώ και μήνες ότι έχει τεθεί έντονα θέμα απομάκρυνσης ΔΥ από την τρόικα και να μην έχει γίνει καμία προεργασία.

    Καλά οι υπηρεσίες δεν έστειλαν λίστες με υπαλλήλους αλλά ολόκληρη κυβέρνηση με συμβούλους και υπουργούς να μην έχει εξετάσει τα στοιχειώδη όπως το θέμα της αντισυνταγματικότητας των απολύσεων.

    Ο Πάγκαλος επί δύο χρόνια που είχε αναλάβει τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων του δημοσίου τι έκανε.

    Χθες ο Βενιζέλος ξεσήκωσε τον κόσμο με τον τρόπο που θα υπολογίζονται οι αποδείξεις στο αφορολόγητο όριο.

    Πριν τρεις βδομάδες στην Θεσσαλονίκη ανακοίνωσαν συντελεστές για την φορολόγηση των ακινήτων χωρίς να έχουν κάνει στοιχειώδεις υπολογισμούς τι θα εισπράξουν με αποτέλεσμα τέσσερις μέρες μετά να ανακοινώσουν άλλα ποσά.

    Πέρυσι ο Παπακωνσταντίνου εισήγαγε τον θεσμό της κατάθεσης των αποδείξεων για να αυξηθούν τα έσοδα χωρίς καμία προσομοίωση των αποτελεσμάτων του μέτρου με αποτέλεσμα εν μέσω κρίσης να πάρουμε όλοι επιστροφές.

    Καράφλιασαν οι τροικανοί αντί να εισπράξει το κράτος όπως έπρεπε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια έδωσε πίσω περισσότερα.

    Αναγκάστηκαν για να ισοφαρίσουν την γκάφα να βάλουν φέτος αναδρομικό φόρο στα περσυνά εισοδήματα για να πάρουν πίσω τα λεφτά.

    Ο Ραγκούσης μέσα στον Αύγουστο χωρίς να έχει πρόταση για την απελευθέρωση των ταξί ξεσήκωσε απεργίες που έπληξαν τον τουρισμό.

    Για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο τα σχολεία δεν έχουν βιβλία.

    Το κόμμα που φημίζονταν για την κυβερνητική του επάρκεια και δεινότητα αποδεικνύει μοναδική ανικανότητα σε μια σειρά από θέματα.

    Μπορεί η χώρα σε μια τόσο δύσκολη εποχή να διοικηθεί από υπουργούς που έχουν εμφανίσει τόσες και τόσο σοβαρές αστοχίες.

    Μήπως η ανικανότητα της κυβέρνησης έχει περάσει τα ελληνικά σύνορα και πλέον είναι προιόν εκμετάλλευσης από ξένες αντίπαλες χώρες.

    Είναι τυχαίες οι σημερινές δηλώσεις του Τούρκου αντιπρόεδρου σχετικά με την συνομιλία Παπανδρέου Ερντογαν.

    Δείχνουν τέτοιες πρωτοφανείς διαρροές ότι ο πρωθυπουργός της χώρας απολαμβάνει στο εξωτερικό το κύρος που επιβάλλεται από τις περιστάσεις;;

    • Samarikia avatar
      Samarikia @ Aris. A 29/09/2011 23:44:19

      Άψογη τοποθέτηση...but who cares...τάδε έφη ΓΑΠ....

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Aris. A 29/09/2011 23:47:10

      Μά γιά πρώτη φορά καλούνται νά διοικήσουν. Μέχρι τώρα λειτουργούσε ο αυτόματος πιλότος.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Ιαπετός 30/09/2011 00:39:29

        ierofantis

        Χωρίς να ξέρουμε λεπτομέρειες με δεδομένο την σκληρή στάση που κρατούν οι τροικανοί απέναντι στον Βενιζέλο αλλά και τα συνεχόμενα λάθη που κάνει πρέπει πλέον να υπάρχει σοβαρό θέμα επάρκειας του Βαγγέλη.

        Επειδή χρειάζονται ειδικές γνώσεις για να καταλάβει κανείς πως παίζετε το παιχνίδι και ο Βενιζέλος δεν τις έχει αλλά και ούτε την εμπειρεία περί τα οικονομικά πρέπει άλλα να του εξηγούν οι συμβουλοί του άλλα να καταλαβαίνει και αλλιώς να τα μεταφέρει με αποτέλεσμα να μην βγάζεις άκρη.

        Είχα ακούσει μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις σε οικονομικούς συντάκτες μου έκανε εντύπωση η αδυναμία του να κατανοήσει και να απαντήσει τις ερωτήσεις με αποτέλεσμα να καταφεύγει σε βερμπαλισμούς για να καλύπτει το κενό.

        Δεν είναι εύκολο για έναν άνθρωπο που έχει να ασχοληθεί με τα νούμερα από μαθητής να διαβάσει ακόμα και έναν πίνακα με άνεση πόσο μάλλον να διαπραγματευθεί με τεχνοκράτες που είναι προσηλωμένοι στα νούμερα.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Aris. A 30/09/2011 00:41:41

          σε Ιαπετό το παραπάνω σχόλιο.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Aris. A 30/09/2011 00:47:32

            Τον πρόλαβα τον Ιαπετό. Ας με συγχωρέσει.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Aris. A 30/09/2011 00:46:42

          Άρη, δεν θα διαφωνήσω.

          Ακόμα όμως και έτσι, ένας πολιτικός με όραμα και ανάστημα, δεν λυγίζει και προπάντων δεν λέει λόγια του αέρα.

          Ας μην ήξερε γρι από νούμερα, ας είχε μια ομάδα δίπλα του που να του εξηγεί τα νούμερα, και ας είχε καρύδια να πάει στους οικονομικούς δολοφόνους και αντί να λέει σαχλαμάρες, να τους πιάσει στο στόμα του και να μην ξέρουν από που να φύγουν.

          Αλλά είπαμε.

          Υπάλληλοι είναι και αυτή σε εκτέλεση διατεταγμένης αποστολής.

          Και μάλιστα ανεπαρκείς.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ ierofantis 30/09/2011 00:57:03

            ierofantis

            Κάποιος (φαντάζομαι μου έλεγε αλήθεια) ρώτησε υψηλό στέλεχος του Πασόκ αν φοβάται μετά τα τελευταία μέτρα τις αντιδράσεις.

            Η απάντηση ήταν όχι ελέγχουμε τα πάντα δεν φοβόμαστε μερικές γκρίνιες τίποτα άλλο.

            Δεν ξέρω τι να πω δεν σε υποχρεώνει κανείς να είσαι υπουργός.

            Και μένα η μεγάλη μου απορία είναι γιατί αφού βλέπουν ότι δεν βγαίνει δεν το εξηγούν και έξω και στο τέλος να παραιτηθούν.

            Είναι προτιμότερο να διασύρονται με αυτόν τον τρόπο και όλη την κοινωνία να σε βρίζει.

            Πραγματικά μυστήριο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Aris. A 30/09/2011 00:19:17

      Το κόμμα που φημίζονταν για την κυβερνητική του επάρκεια και δεινότητα αποδεικνύει μοναδική ανικανότητα σε μια σειρά από θέματα.

      καμιά ανικανότητα. Απλά δε θέλει να θίξει τους δικούς του και να επιβιώσει. Προσπαθεί να δουλέψει την Τρόικα αλλά δεν του βγαίνει.
      Φαντάσου να έχει βάλει η Τρόικα 2-3 να μεταφράζουν τα σχόλια σε αυτή την ιστοσελίδα. Αυτόματα ξέρει τι εστί ΠΑΣΟΚ και δε μασάει πια. Τους ζορίζει όλο και πιο πολύ και στο τέλος θα τους πάρει τα σώβρακα γιατί απλά θα ξέρει ποιο είναι το πρόβλημα. Και το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό. Είναι πρωτίστως πολιτικό.

      • a824 avatar
        a824 @ anonymous 30/09/2011 00:34:27

        Μαλλον τα δικα μας στρινγκ θα παρει.

  5. ierofantis avatar
    ierofantis 29/09/2011 23:45:14

    Χε, χε, χε, και ακόμα ο ... Mr. Blue Eyes, δεν έχει καταφθάσει, λόγω ασθενείας λέει...

  6. tzager avatar
    tzager 29/09/2011 23:52:03

    Δε μπορώ να κατανοήσω ποιά η δυσκολία να καταργήσουν εντελώς άχρηστους οργανισμούς και να απαλλαχθούμε μια και καλή από το πελατειακό, υπερτροφικό, ανεπαρκές, διεφθαρμένο και σπάταλο κράτος που εξέθρεψαν τα τελευταία 35 χρόνια τα δύο κόμματα εξουσίασ??????

    Οποιος προσφέρει πολιτική κάλυψει στα πελατάκια προκαλεί τους σκληρά εργαζόμενους και παραγωγικούς πολίτες σε αυτή τη χώρα!!!!

    Επιτέλους πια με τους κρατικοδίαιτους χαχόλους!!!!!

    • tzager avatar
      tzager @ tzager 30/09/2011 00:03:15

      Ποιά η δικαιοσύνη όταν φεύγανε στα 50 και στα 55 και πέρνανε παχυλές συντάξεις όλοι αυτοί στις ΔΕΚΟ και ο εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα έπρεπε να πιάσει τα 65 για να απολαύσει τους κόπους μιας ζωής?????

      Μαχαίρι παντού!!!!! Ετσι μόνο μια θεσούλα στο δημόσιο θα καταστεί ανεπιθύμητη στη συνείδηση του Ελληνα. Επρεπε δηλαδή να έρθει η τρόικα για να φτιάξουμε κράτος????

      Οταν γινόταν πληστειριασμός ποιός θα μονιμοποιήσει τους πιο πολλούς δε καταλαβαίναμε ότι θα έρθει κάποια στιγμή και ο λογαριασμός?????

      • lampros avatar
        lampros @ tzager 30/09/2011 15:23:35

        Ποιά η δικαιοσύνη όταν φεύγανε στα 50 και στα 55 και πέρνανε παχυλές συντάξεις όλοι αυτοί στις ΔΕΚΟ και ο εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα έπρεπε να πιάσει τα 65 για να απολαύσει τους κόπους μιας ζωής?????

        Μαχαίρι παντού!!!!! Ετσι μόνο μια θεσούλα στο δημόσιο θα καταστεί ανεπιθύμητη στη συνείδηση του Ελληνα. Επρεπε δηλαδή να έρθει η τρόικα για να φτιάξουμε κράτος????

        Οταν γινόταν πληστειριασμός ποιός θα μονιμοποιήσει τους πιο πολλούς δε καταλαβαίναμε ότι θα έρθει κάποια στιγμή και ο λογαριασμός?????

        Φτάνει πλέον η βλακεία. Δεν είμαστε όλοι Πάγκαλοι, ούτε Λοβέρδοι.

        Νομίζει κανείς ότι ο λογαριασμός ήρθε επειδή πληρώνουμε πολλά για τους Δημοσίους Υπαλλήλους;

        Καλά, πόσο κιλό κουτόχορτο πασοκικό πρέπει να έχει φάει για να μην μπορεί να βάλει κάτω τα νούμερα;

        1) Οι ΔΥ μας ως ποσοστό του συνόλου, και το κόστος τους στο δημόσιο ως ποσοστό του ΑΕΠ, είναι στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με ΔΕΚΟ, στρατιωτικούς και απ' όλα μέσα. Δεν είμαστε τίποτα φοβερό. Η Δανία να δείτε, που ήθελε να μας κάνει ο ΓΑΠ, εκεί ένας στους τρείς (29%) είναι στο Δημόσιο. Μπορούσαμε να έχουμε λιγότερους αλλά όχι πολύ ―ένα κράτος θέλει και καθηγητές, και τροχονόμους, και πυροσβέστες, και γιατρούς, και νοσηλευτές, και στρατιωτικούς, και διοικητικές υπηρεσίες και απ' όλα. Ακόμα καλύτερα αν ελέγχει και τις εθνικές τηλεπικοινωνίες και το ρεύμα και την αεροπορική κάλυψη. Οι Γερμανοί έχουν όρους η Ντόιτσε Τέλεκον να παραμένει σε γερμανικά χέρια. Εμείς ξεπουλάμε τον ΟΤΕ ως πιο «έξυπνοι». Τα άλλα είναι παραμύθια για μικρά παιδιά και οπαδούς του Θόδωρα του Πάγκαλου.

        Κυρίως μπορούσαμε να έχουμε πιο οργανωμένο δημόσιο ―αλλά οι νόμοι και οι κανονισμοί λειτουργείας δεν βγαίνουν από την κυρά-κούλα στο γκισέ της εφορίας, από τα ΠΑΝΩ βγαίνουν. Δεν σου ζητάει αυτή 10 δικαιολογητικά ενώ αρκεί ένα, οι νόμοι του κάθε Βενιζέλου και κάθε Αλογοσκούφη τα ζητάνε. Ούτε φταίει αυτή που δεν έχει παραγγελθεί ένα μηχανογραφικό σύστημα ώστε μια υπηρεσία να τα παίρνει αυτόματα από την άλλη.

        Κάθονται δημόσιοι υπάλληλοι, υπάρχουν ρετιρέ, κουφά επιδόματα κλπ; Ναι, αλλά ως ποσοστό εξόδων του δημοσίου το όλο αυτό είναι ασήμαντο. Η νόρμα είναι οι μέσοι μισθοί στο δημόσιο. Όποιος βάζει τον κόσμο να εστιάζει π.χ. στους τελωνειακούς, το κάνει για δικό του συμφέρον. Ακόμη χειρότερα, είναι ο ΙΔΙΟΣ που έδωσε όλα αυτά τα προνόμια στους τελωνειακούς, και τώρα το παίζει διορθωτής.

        2) Κάμποσα απ' τα χρέη μας οφείλονται σε: διαπλοκή, μίζες, δημόσια έργα που πάνε σε 10 οικογένειες και 5 εργολάβους. Οι μισές μεγάλες εταιρίες του «ιδιωτικού τομέα» ζούνε με έργα, πλάτες και παραγγελίες του δημοσίου. Να θυμήσουμε τίποτα ALTEC, Intracom, Άκτωρ κλπ κλπ;

        3) Αλλά τα πολλά χρέη μας οφείλονται στα δάνεια ―την μεγάλη αυτή τοκογλυφική κομπίνα εις βάρος της Ελλάδας που ξεκινάει από την ΙΔΡΥΣΗ του ελληνικού κράτους. Και κομπίνα επειδή οι όροι που μας έβαζαν οι «φιλέλληνες» ήταν, θα πάρετε το 30% του δανείου ως ποσό, θα κρατήσουμε το 70% εμείς για εγγύηση, αλλά θα επιστρέψετε το 100% και τόκους. Όποιος δεν γνωρίζει να διαβάσει για την ιστορία των κρατικών δανείων εν Ελλάδι.

        Το ξέρετε π.χ. ότι ακόμα πριν μερικά χρόνια ξεπληρώναμε τόκους δανείου του ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ αιώνα; Του οποίου φυσικά είχαμε καλύψει ΠΟΛΛΑΠΛΑ την ονομαστική του αξία τόσα χρόνια.

        Τέλος, όποιος νομίζει ότι η Τρόικα ενδιαφέρεται να ...διορθώσει το Ελληνικό δημόσιο, και όχι να εξασφαλίσει ότι οι τοκογλύφοι θα πάρουν τα λεφτά τους στο πολλαπλάσιο και να αρπάξει ό,τι εθνική περιουσία μπορεί τσάμπα, ε, αυτός είναι ηλίθιος.

        Διάλογος με ηλίθιους δεν γίνεται...

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ lampros 30/09/2011 20:49:15

          Από οικονομικά δε σκαμπάζεις και πολλά ε; Ξέρεις τι θα πει "πρωτογενές έλλειμα"; Ξέρεις τη διαφορά από τα "χρέη";

  7. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 29/09/2011 23:53:30

    Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει...
    Αλλά επειδή αργεί πολύ να ξημερώσει, σε τούτη τη χώρα
    Καληνύχτα σας και όνειρα γλυκά...

    Εγώ πάντως η κόρη μου, που είναι δεκατριων χρονών δεν θέλω
    να ζήσει σε αυτή τη χώρα.

    • KillTheKing avatar
      KillTheKing @ Κατερίνα 29/09/2011 23:57:27

      καλο ταξιδι
      sac voyage
      TheKing

      • Κατερίνα avatar
        Κατερίνα @ KillTheKing 30/09/2011 00:10:35

        και σε σένα επίσης.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κατερίνα 30/09/2011 00:23:27

      Εγώ πάντως η κόρη μου, που είναι δεκατριων χρονών δεν θέλω
      να ζήσει σε αυτή τη χώρα.

      Μην το λες αυτό γιατί το εξωτερικό είναι άσχημο. Πολύ άσχημο θα έλεγα. Εκτός αν έχεις ζήσει οπότε ίσως να μπορείς να φέρεις αντίλογο.

  8. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/09/2011 23:55:44

    Ταχουν κάνει σαν τα μούτρα τους χοντρά και άσχημα.

  9. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 29/09/2011 23:58:13

    Ανέκαθεν πίστευα ότι το κράτος πρέπει να μαζευτεί, να αλλάξει, να εκσυγχρονιστεί, να επιτελεί το σκοπό του, να γίνει πιο φιλικό με το πολίτη. Επίσης πάντοτε πίστευα, ότι οι προσλήψεις στο δημόσιο θα πρέπει να γίνονται με βάση καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια, με ανοικτούς διαγωνισμούς και με αυστηρό έλεγχο της νομιμότητας από το κοινοβούλιο και τη δικαστική εξουσία.

    Προσωπικά όμως, ακόμη δεν έχω πειστεί ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα είναι περισσότεροι αναλογικά από όλες τις άλλες χώρες της ΕΕ, ούτε ότι το μισθοδοτικό κόστος στην Ελλάδα, είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο από τις άλλες χώρες της ΕΕ.

    Ακόμη πιστεύω, ότι τώρα, αυτή τη δύσκολη στιγμή, κάθε απόλυση στο δημόσιο, θα σημάνει και δύο απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, λιγότερα κρατικά έσοδα, περισσότερη ανεργία, μεγαλύτερη ύφεση. Οι απολύσεις στο δημόσιο αυτή τη στιγμή, το μόνο αποτέλεσμα που θα έχουν, θα είναι η τροφοδότηση του φαύλου κύκλου των ελλειμμάτων, της ύφεσης και της αύξησης του χρέους.

    Αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι όλους σας. Αυτή τη κατάσταση που βιώνει σήμερα η χώρα μας, τη κατάσταση της πλήρους απαξίωσης, του φτυσίματος, τη πλήρη υποταγή της στα κελεύσματα των τροικανών και στην ηγεμονία της Μέρκελ, ποιος από όλους εμάς θα μπορούσε να την αποδεχθεί σε προσωπικό επίπεδο; Πιστεύω κανένας.

    Ως εκ τούτου καιρός είναι, να πούμε: Φθάνει πια. Μέχρι εδώ. Δεν θέλουμε τη δόση σας. Να τη βάλετε εκεί που ξέρετε.

    Μα θα πείτε, πως θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις; Να πάμε λοιπόν σε εθνικό νόμισμα, να βάλουμε έλεγχο στη κίνηση των κεφαλαίων και το συνάλλαγμα, να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα για ενέργεια φάρμακα και τρόφιμα και να αλλάξουμε το κράτος. Δια πυρός και σιδήρου αν χρειαστεί. Αλλά η ξεφτίλα να σταματήσει.

    Δεν υπάρχει ένας πατριώτης πολιτικός επιτέλους;

    • Samarikia avatar
      Samarikia @ Αρματιστής 30/09/2011 00:08:14

      Αυτό λέμε όλοι....να την βάλουν εκεί που ξέρουν την δόση!!!.Σε λίγο καιρό,δεν θα υπάρχει φράγκο...Οπότε,ξανά απ' τη αρχή,όλοι επί ίσοις όρους!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Αρματιστής 30/09/2011 00:16:46

      "ποιος από όλους εμάς θα μπορούσε να την αποδεχθεί σε προσωπικό επίπεδο; "

      Πάρε και κατάλαβε λοιπόν την πάστα ανθρώπων σαν τους:
      Παπανδρέου, Πάγκαλο, Βενιζέλο, Παπακωνσταντίνου, Ραγκούση, Διαμαντοπούλου, Λοβέρδο κλπ...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Αρματιστής 30/09/2011 00:25:23

      αρματιστή

      Ενας φανατικός του ευρώ όπως εγώ τα ίδια σκεφτόμουνα σήμερα.

  10. Mike avatar
    Mike 30/09/2011 00:00:17

    Παιδια υπαρχει ανθρωπος που πληρωνει την εκτακτη.....ο φακ κωστας.....ευγε

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Mike 30/09/2011 00:08:08

      Μήν τό θεωρήσεις προσβολή. Εκτός από άτομα μέ δημοσιοϋπαλληλική καί συντεχνιακή λογική, υπάρχουν καί συνειδητοί πολίτες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ιαπετός 30/09/2011 08:49:07

        Εξαρτάται από το πώς εννοείς τη "συνειδητοποίηση", Ιαπετέ.

        Προσωπικά, θεωρώ ότι είναι πολύ πιο συνειδητός πολίτης ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ όποιος καθυστερήσει, ΝΟΜΟΤΥΠΑ και με τη μικρή επιβάρυνση του 1%, να πληρώσει την "έκτακτη" εισφορά, γιατί αν η καθυστέρηση αυτή γενικευτεί θα οδηγήσει τα έσοδα σε κατάρρευση και μαζί τους και την πιο καταστροφική ληστοσυμμορία που γνώρισε ποτέ η χώρα.

        Επειδή λοιπόν αγαπώ τον τόπο μου, προτάσσω ως συμφέρον την απαλλαγή του από το πασοκικό καρκίνωμα, παρά την εμπρόθεσμη πληρωμή των ετσιθελικών χαρατσιών που μου επιβάλλουν κατ' εντολή των τοκογλύφων.

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ Mike 30/09/2011 00:16:27

      Μαλλον θα ειναι πασοκτζης, ή θα εχει ενοχικα συμπλεγματα γιατι τα τρωγε μαζι με τον Παγκαλο!

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ la poderosa II 30/09/2011 00:19:19

        Πιστεύεις ότι μπορείς να μοιραστείς φαγητό με τον Πάγκαλο..?

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Mike 30/09/2011 00:17:00

      Μάλλον δεν είσαι Ελ.Επ γιατί θα ήξερες ότι χωρίς φορολογική ενημερότητα δεν μπορείς να κινηθείς..
      Αν είσαι ΔΥ, για σένα ήταν τα λεφτά, χαλάλι σου...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 30/09/2011 08:50:49

        Σου ήταν ιδιαιτέρως δύσκολο να πας χθες να βγάλεις μια φορολογική ενημερότητα τριμήνου για να κάνεις τη δουλειά σου στο μεταξύ, και να καθυστερήσεις για ίσο χρονικό διάστημα την πληρωμή του χαρατσιού;

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 30/09/2011 13:51:30

          Δες εδώ...λες να μη το σκέφτηκα?
          Σιγά μην το επέτρεπαν οι πασόκοι, προστάτες των ΔΥ...

          h++p://goo.gl/1r8OG

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ Mike 30/09/2011 00:18:29

      Αν και έχω διαφωνήσει κατά καιρούς με τα λεγόμενα εδώ μέσα του φακ Κωστα, γνωρίζοντας ότι είναι ελ. επ. τον δικαιολογώ, διότι αν δεν πληρώσει το χαράτσι, φορολογική ενημερότητα γιοκ, άρα δουλειά γιοκ. Απομένω σε εμάς τους μη ελ.επ. που δεν πολυκαιγόμαστε για τη φορολογική ενημερότητα να κάνουμε μια 4μηνη στάση πληρωμή του χαρατσιού μέχρι η οφειλή να καταστεί ληξιπρόθεσμη, ώστ να πέσει η χολυντα του Τσολάκογλου.

  11. Jimakos avatar
    Jimakos 30/09/2011 00:09:22

    https://mobile.twitter.com/#!/mignatiou
    Ο κ. Thomsen δεν συμμετείχε στις συνομιλίες σήμερα με τον κ. Βενιζέλο. Τον αντικατέστησε ο κ. Φλάναγκαν, ο οποίος είναι και ο "κολλητός" του.
    Μ.Ιγνατιου.

    Ακουστηκε οτι ειναι ασθενης, αλλα μαλλον εχει τσαντιστει με Βενιζελο και δεν θελει να ξαναςρθει!

  12. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 30/09/2011 00:10:06

    Η Τρόικα απαιτεί να φύγουν άμεσα

    Άγριο «χέρι» έβαλε σύμφωνα με πληροφορίες η τρόικα στον Βενιζέλο

    ο Τόμσεν και η παρέα του ζήτησαν να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο

    Η κυβέρνηση θα καταθέσει προτάσεις και σενάρια στους τροικάνους κι εκείνοι θα αποφασίσουν ποιο θα τεθεί σε εφαρμογή

    Βενιζέλος, Ρέππας, Καστανίδης και Κουτρουμάνης είχαν κλειδωθεί και αναζητούσαν μια πιο… τροικανή λύση

    Είναι και το μόνο μέτρο που δέχονται οι τροικάνοι……

    Έξι προτάσεις ... που και οι έξι όμως, μαρτυρούν την υποταγή της χώρας! Μέσα σε ένα κείμενο 22 σειρών. Και τα γράφουμε με τόση φυσικότητα, σαν να μη συμβαίνει τίποτε. Σαν να μη μας αγγίζει αυτή η ντροπή. Σαν η χώρα αυτή, να στερείται ιστορίας και τιμής.

    Δεν ξέρω πως λέγεται αυτό. Μιθριδατισμός; Μάλλον…

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αρματιστής 30/09/2011 00:13:29

      Αυτό είναι οριστική αποξένωση και αδιαφορία των Ελλήνων για το κράτος τους.

      Το Κράτος το μισούμε μάλλον.

      Ίσως γιατί δεκαετίες μας πλήγωνε.

      Το πρόβλημα είναι ότι ως Κράτος οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται το Δημόσιο και τα αμαρτήματά του.

      Και όμως...

      Το Κράτος είναι κάτι παραπάνω από το Δημόσιο...

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ierofantis 30/09/2011 00:18:21

        Ιεροφάντη. Τό γνωρίζεις καί δέν θέλω νά επαναλαμβάνομαι. Άλλο κράτος καί άλλο πατρίδα. Άλλο κρατική διοίκηση καί άλλο κρατοκλεπτοκρατία.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Ιαπετός 30/09/2011 00:28:29

          Ιαπετέ, συμφωνούμε.

          Το Κράτος για μένα τουλάχιστον δεν εξαντλείται στην έννοια της Διοίκησης και των δομών της.

          Αποτελεί τον ύψιστο βαθμό της διεθνώς και νομικά αναγνωρισμένης εθνικής αυθυπόστασης ενός έθνους.

          Έχουμε πατρίδα, είμαστε έθνος, έχουμε και Κράτος.

          Δυστυχώς έχουμε καταφέρει, επειδή η Δημόσια Διοίκηση να είναι για φάπες, να κατακρυμνίζουμε κάθε έννοια στοιχειώδους κρατικής κυριαρχίας και αυτοτελούς, ως ευθεία απόρροια της κρατικής κυριαρχίας, βούλησης.

          Με άλλα λόγια, εξαιτίας των προβλημάτων των δομών της Διοικήσεώς μας, προβαίνουμε σε αυτοκατάργηση της Κρατικής μας υπόστασης.

          Περιορίζουμε το εύρος της.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 30/09/2011 00:50:52

        Ποιούς Έλληνες εννοείς Ιεροφάντη? Άν εννοείς αυτούς που βρίσκονται στη Βουλή να συμφωνήσω. Άν για τους πολίτες έχεις άδικο την συγκεκριμμένη στιγμή. Εχουν κατατεθεί τόσες αγωγές και μηνύσεις και έχουν θεωρηθεί γραφικοί όσοι συμετείχαν.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 30/09/2011 00:57:14

          Τα λέω παραπάνω φίλε μου...

          Στενοχωριέμαι, διότι βλέπω να τρώμε τις σάρκες μας.

          Οι καλοί και οι κακοί, οι παραγωγικοί και μη, οι καλές αμοιβές και τα 600 ευρώ, οι βολεμένοι και οι απόκληροι.

          Διαίρει και βασίλευε.

          Και το πρόβλημα ας μένει άλυτο. Ας μην το πιάσει κανένας σφαιρικά και ψύχραιμα.

          Αρκεί που τα αίματα έχουν ανάψει και τα μάτια γυαλίζουν.

  13. tzager avatar
    tzager 30/09/2011 00:15:36

    Να πας εσύ αγαπητέ μου σε εθνικό νόμισμα και να κάνεις ότι θες!!!!

    Εγώ θέλω να μείνω στο ευρώ... η χώρα μου να αποκτήσει πραγματική υπόσταση και κύρος και όχι μούφα ευδεμονία και πλούτο!!!!

    Να φτιάξει κρατικές δομές που αξίζουν οι φορολογούμενοι πολίτες και να μην πληρώνω τσάμπα και βερεσέ κρατικούς υπαλλήλους που δε σέβονται πρώτα τον ευατό τους και μετά τους πολίτες που εξηπηρετούν.

    Αν δεν έχεις πειστεί ότι το κράτος μας είναι μεγαλύτερο αναλογικά από τα αντίστοιχα σε μεγάλες και προηγμένες χώρες της Δύσης, έχεις λάθος εικόνα!!! Αλλού το πρόβλημα ήταν οι τράπεζες.. εδώ είναι το ΚΡΑΤΟΣ!!!!

    Και όταν λέμε κράτος εννοούμε στο στενό δημόσιο, ΟΤΑ, ΔΕΚΟ και τις λοιπές δαιδαλώδεις δομές που ούτε το υπουργείο εσωτερικών και τα λοιπά υπουργεία δε ξέρουν για πόσο κόσμο μιλάμε!!!!!

    Ωρα μας είναι λοιπόν να μάθουμε.. και να συμαζευτούμε!!!

    • Απορία avatar
      Απορία @ tzager 30/09/2011 00:17:35

      Καλό ξημέρωμα...

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ tzager 30/09/2011 00:40:13

      Λες ότι έχω λάθος για το μέγεθος του κράτους. Θυμάμαι ότι οι ΔΥ μετρήθηκαν και βρέθηκαν 620.000. Εσύ από ότι φαίνεται, κατέχεις την αλήθεια. Μπορείς τουλάχιστον να μας δώσεις κάποια νούμερα, έστω το μέσο όρο της ΕΕ;;;

      Αλλά αν διάβασες αυτά που έγραψα, είπα ότι το κράτος πρέπει να αλλάξει. Το πιστεύω και εγώ. Και το κράτος αλλάζει, αν οι δομές του και όσοι το απαρτίζουν αρχίσουν να τηρούν τη νομιμότητα... Να αποκτήσουν πειθαρχία, δηλαδή. Οι Γερμανοί που όλοι "κρυπτοθαυμάζουν", διαθέτουν πειθαρχία... Στρατιωτική, μάλλον. Σε πόσους αρέσει; Εσύ τι λες;

      Το ζήτημα όμως τώρα, δεν είναι αν θέλεις ή δεν θέλεις το ευρώ. Το ζητούμενο είναι η σωτηρία της Πατρίδας και των πολιτών. Και κατά τη γνώμη μου, η παραμονή στο ευρώ και το ακολουθούμενο πρόγραμμα προσαρμογής και λιτότητας, είναι κοκτέιλ θανάτου. Εκτός αν δεν το βλέπεις. (Και μη μου αρχίσεις, όταν αλλάξει η κυβέρνηση κλπ. Μιλάμε για το τώρα. Όχι το αύριο)

      Και ακόμη το ζητούμενο, είναι η κυριαρχία και η τιμή της πατρίδας μας. Εκτός αν αυτό, δεν το θεωρείς σοβαρό.

      • tzager avatar
        tzager @ Αρματιστής 30/09/2011 06:59:00

        Δε θα ήθελα να δώσω αριθμό γιατί ειλικρινά δεν ξέρω!!!! Ούτε αυτοί ξέρουν όμως..!!!! 620.000 δεν είναι πάντως γιατί δεν περιλαμβάνει τους ΟΤΑ...

        Και κάτι άλλο... Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι επιστρέφοντας στη δραχμή θα επανακτήσεις την Εθνική κυριαρχία σου???? Μήπως θα γίνεις ακόμα περισσότερο ευάλωτος σε πιέσεις και ορέξεις..????

        Και η δημόσια μισθολογική δαπάνη πρέπει να μειωθεί και το κράτος πρέπει να είναι μικρότερο, πιο ευέλικτο και παραγωγικό και στο ευρώ πρέπει να παραμείνει η χώρα πάση θυσία!

        Είναι άλλο θέμα αν αυτοί που κυβερνάνε μπορούν και άλλο θέμα ποιός είναι ο σωστος δρόμος..
        Και σε διαβεβαιώνω ότι δεν είσαι ο μόνος πατριώτης εδω μέσα!!!! Είμαι πατριώτης αλλά όχι εθνοκεντρικά λαικιστής....

    • m.s avatar
      m.s @ tzager 30/09/2011 00:45:16

      Το κράτος όμως δεν ήταν μόνο δημόσιοι υπάλληλοι.
      ήταν και ο μεγαλύτερος και σε αρκετές περιπτώσεις ο μοναδικός πελάτης αρκετών ιδιωτών.
      Φαντάζομαι τους ξέρεις και εσύ.
      Τώρα όταν μιλάμε για απολύσεις καλό είναι να θυμόμαστε ότι πρόκειται για ανθρώπους και προσωπικά επειδή έχω γευτεί τι σημαίνει απόλυση δεν θα το ήθελα για κανένα συμπολίτη μου όπου και να δουλεύει.
      δε θέλω τους συμπολίτες μου ταπεινωμένους και εξαθλιωμένους .
      έρχονται καιροί που όλοι θα μετράμε και η πατρίδα θα μας έχει ανάγκη.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ m.s 30/09/2011 08:45:29

        Για τους νεοταξίτες που μας κυβερνούν, κανείς Έλληνας δεν μετράει. Μετράνε μόνο οι λάθρο, που άλλωστε είναι και πιο φτηνοί για τα συμφέροντα των πατρώνων τους.

  14. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 30/09/2011 00:25:35

    Ο Γεώργιος Καραϊσκάκης δεν φημιζόταν μόνο για τις ικανότητές του να οδηγεί τους άνδρες του σε συνεχείς νικηφόρες μάχες εναντίον των Τούρκων. Ο ανταρτοπόλεμος που επέβαλε τους τσάκιζε…

    Ήταν γνωστός και για τον …τσαμπουκά του και την απίστευτη αθυροστομία του. Οι απαντήσεις που έστελνε στον αντίπαλο είναι μνημειώδεις με πιο γνωστή αυτή:

    «Έλα, σκατότουρκε… έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους γύφτους έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες… Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!» - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο! "

    Σε μια επιστολή του ο Γεώργιος Καραϊσκάκης γράφει αυτά που ο Νίκος Καλογερόπουλος και ο Β. Παπακωνσταντίνου έκαναν τραγούδι.

    Την 1ην Ιουλίου 1823 ο Μαχμούτ πασάς έστειλε στον Καραϊσκάκη επιστολή:
    «Με λέγουν Μαχμούτ πασιά Σκόδρα,. Είμαι πιστός, είμαι τίμιος. Το στράτευμά μου το περισσότερον σύγκειται από χριστιανούς. Εδιορίσθην από τον Σουλτάνον να ησυχάσω τους λαούς. Δεν θέλω να χύσω αίμα. Μη γένοιτο. Όποιος θέλει να είναι με εμένα, πρέπει να είναι πλησίον μου. Όποιος δεν θέλει ας καρτερεί τον πόλεμό μου. Δέκα πέντε ημέραις σας δίδω καιρόν να σκεφτείτε».

    Ο Καραϊσκάκης απάντησε με άλλη επιστολή:

    «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω
    κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον
    κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω
    κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»

    ΥΓ. Απευθύνεται στα ευρωλιγούρια, στους ευρωλάγνους, στους Γερμανόφιλους, στους φραγκολεβαντίνους, στους οσφυοκάμπτες, στην αστική εντιμότητα που φυγάδευσε τις καταθέσεις της και στους διάφορους "ευπατρίδες"

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Αρματιστής 30/09/2011 00:40:56

      Ο Καραϊσκάκης πολεμούσε τόν τούρκο καί ήξερε γιατί.
      Καλή η ιστορική αναδρομή, αλλά εμείς νά πολεμήσουμε ποιόν;
      Ξέρουμε τόν εχθρό ή τόν φανταζόμαστε;
      Είναι ο γερμανός, ο γάλλος, ο ρώσος;;
      Ή είναι ο Χουσεϊν Ομπάμα καί η Γουόλ στρήητ;
      Είναι όλοι οι άλλοι; ή ο εχθρός βρίσκεται ήδη ανάμεσά μας;
      Ο Καραϊσκάκης είναι όντως φωτεινό ιστορικό παράδειγμα.
      Καί ο Δόν Κιχώτης μού είναι συμπαθής.
      Άς εντοπίσουμε πρώτα μέ σιγουριά τόν εχθρό καί μετά πολεμάμε.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Ιαπετός 30/09/2011 07:52:09

        Ποιος είναι ο εχθρός μας;

        Μα και ασφαλώς ο ραγιαδισμός που έχει αρχίσει και κυριαρχεί σε πολλά τμήματα της κοινωνίας. Η απουσία περηφάνιας. Το ότι μας φτύνουν και λέμε ότι ψιχαλίζει. Το ότι κάνουμε κωλοτούμπες, προκειμένου να παραμείνουμε στο ευρώ. Ακόμη, η αναλγησία που δείχνουμε απέναντι στους συμπολίτες μας, που τη βλέπουμε να εκφράζεται με μεγάλη βαρβαρότητα και εδώ. "Να απολυθούν". Το λένε διάφοροι παραπάνω με τόση αφάνταστη σκληρότητα, που ειλικρινά τρελαίνομαι. Δεν μπορούν να καταλάβουν, ότι υπάρχουν άνθρωποι. Υπάρχουν παιδιά και ψυχές....

        Διάβασες όμως και τις παραπάνω έξι προτάσεις του άρθρου, που παρέθεσα.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αρματιστής 30/09/2011 09:06:55

          Μη σε ξενίζει, Αρματιστή. Μετά από τη σημιτική λαίλαπα του "εκσυγχρονισμού" που περιελάμβανε τον βραχύβιο ευδαιμονισμό της χρηματιστηριακής φούσκας, το ψευτογκλάμουρ των "Ολυμπιακών", το διακοποδάνειο και τις πέντε πιστωτικές, είναι πλέον πάρα πολλοί εκείνοι που προτιμούν να εξαθλιωθούν οι οικογένειες τριακοσίων χιλιάδων συνανθρώπων τους οι οποίοι θα απολυθούν χωρίς καμία ελπίδα επανένταξης, παρά να στερηθούν οι ίδιοι τη δυνατότητα να αλλάζουν κάθε χρο΄νο το νέο μοντέλο του iPhone.

  15. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 30/09/2011 00:44:30

    Ένας φίλος μου έστειλε το παρακάτω το οποίο και προσυπογράφω:
    -Που είναι η Αριστερά σήμερα;
    -Γιατί δεν καλεί το λαό σε εξέγερση, όπως το Δεκέμβριο του '08;
    -Η δολοφονία ενός μαθητή είναι σημαντικότερος λόγος από τη δολοφονία ενός Έθνους ολόκληρου;
    -Τότε ψέλλιζε κάποιος για το Πανεπιστημιακό άσυλο και καιγόταν η Αθήνα, τώρα καταργήθηκε (ορθώς) και δεν άνοιξε ρουθούνι.
    -Που είναι οι αναρχο-αριστεροί κάποιων "συνιστωσών" του Σύριζα;
    -Που είναι ο Γιαννόπουλος, ο Κούρκουλος και τα άλλα καλόπαιδα;
    -Τα δικαιώματα των μεταναστών της Υπατείας και του Ειρηνοδικείου ή των μουσουλμάνων είναι σημαντικότερα από τα δικαιώματα των συμπατριωτών τους, των παιδιών τους, των αδελφών τους;
    -Που είναι για να δώσουν στον κάθε Έλληνα πλακάτ και τηλεβόες για να καλεί τους άλλους, όπως έκαναν τότε με το "σκισμένο κοράνι";
    -Που είναι η κυρία Κούρτοβικ ή η κυρία Λεγάκη;
    -Ως δικηγόροι δεν έχουν άποψη για τα αντισυνταγματικά νομοσχέδια της Κυβέρνησης;


    Θα μπορούσαμε να υποβάλλουμε αντίστοιχα ερωτήματα αδιάκοπτα, αλλά νομίζω ότι έγινε κατανοητό το νόημα. Οι διάφοροι "ευαίσθητοι" ή οι μπαχαλάκηδες και παρακρατικοί "αναρχικοί" δεν έχουν λόγο να εμφανισθούν. Βλέπουν ότι η Κυβέρνηση είναι στο σωστό δρόμο για το μπάχαλο που ονειρεύονται...
    Ο Σόρος τρίβει τα χέρια του...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Δάσκαλος 30/09/2011 01:28:28

      Δεν υπάρχει αριστερά σήμερα. Μόνο μερικά γκρουπούσκουλα υπάρχουν και γι αυτό το λόγο είναι εύκολη η ιδεολογική επικράτηση. Αν μάλιστα τους κόψεις και τη χρηματοδότηση τελειώσαν. Απλά πρέπει να αντέξεις τον πρώτο καιρό που θα έχουν λίπος. Μόλις το κάψουν κι αυτό δε θα τους ξέρει ούτε η μάνα τους.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Δάσκαλος 30/09/2011 01:32:31

      +10000

  16. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 30/09/2011 01:09:17

    Εχω ζήσει για κάποιο χρονικό διάστημα.
    Οργανωμένες κοινωνίες με
    κανόνες. αξιοκρατία και αξιοπρέπεια.
    Γιατί γύρισα πίσω?
    Για ήθελα να ζήσω στην πατρίδα μου, ή μάλλον σε αυτό που φανταζόμουν ως πατρίδα...
    Αλλά αυτά είναι ιστορίες του περασμένου αιώνα..

  17. ο ξένος avatar
    ο ξένος 30/09/2011 01:09:34

    Για έξοδο απ'το ευρώ συμφωνώ, αλλά για αριθμούς υπαλλήλων και για μ.ο. Ε.Ε. ... συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
    Ίσως δεν μπορείς να φανταστείς (ίσως και να μπορείς), τί σημαίνει Κράτος Πρόνοιας, τί δημόσια δωρεάν Υγεία και Παιδεία, σε μια κανονική χώρα της Ευρώπης.
    Προσωπικά, και 100 χιλιάδες Δ.Υ. να μου έλεγες ότι έχει η Ελλάδα, πολλοί θα μου φαινόταν σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουν σ'αυτούς τους τομείς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ο ξένος 30/09/2011 08:43:34

      Σ' αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Την ίδια στιγμή που οι δομές του κοινωνικού κράτους είναι σε τριτοκοσμικό βαθμό ανεπαρκέστατες, το "υπόλοιπο" κράτος βρίθει από υπηρεσίες οι οποίες έχουν καθαρά γραφειοκρατικό-εξουσιαστικό σκοπό και μόνο περιπλέκουν τη ζωή του πολίτη αντί να την κάνουν απλούστερη.

      Συγκρίνετε, απλώς, τη ζωή στην Ελλάδα με εκείνη στη Σουηδία. Για παράδειγμα, στη Σουηδία τα χέρια μιας εργαζόμενης μητέρας, ακόμα και ανύπαντρης χωρίς καμία δεδομένη βοήθεια από σύζυγο/μάνα/πεθερά, είναι λυμένα ως προς το πού θα αφήσει το παιδί της εν όσω εργάζεται (μέχρι τις 5 το απόγευμα δηλαδή). Το ίδιο και η φροντίδα των γερόντων. Εδώ, η περίφημη "Βοήθεια στο σπίτι" έχει στους περισσότερους δήμους ανασταλεί, και τα χιλιάδες αυτοκίνητα ειδικά για το πρόγραμμα μετατράπηκαν σε οχήματα "πριβέ" χρήσης από αντιδημάρχους και μεγαλοδιευθυντές των δήμων.

  18. Απόστολος avatar
    Απόστολος 30/09/2011 01:12:12

    Ας το κατανοήσουμε , γίναμε ζήτουλες. Σαν τους Βούλγαρους στα φανάρια. Εχουμε πλήρως ανίκανους να διαχειριστούν την κρίση , Καληνύχτα.

  19. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 30/09/2011 01:13:06

    Το ότι τα αίματα έχουν ανάψει και τα μάτια γυαλίζουν δεν νομίζω ότι συμφέρει κανέναν ούτε και την πατρίδα. Φοβάμαι όμως ότι υπάρχουν και κρυφοί υποστηρικτές του διαίρει και βασίλευε και μακάρι να μην το βρούμε μπροστά μας.
    Καλό βράδυ .... και αύριο με υγεία.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 30/09/2011 01:15:41

      Καλό ξημέρωμα φίλε μου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΑΓΡΟΤΗΣ 30/09/2011 08:55:42

      Δεν είναι κρυφοί. Φανεροί είναι. Και μην έχεις καμία αμφιβολία ότι τις συνέπειες του κοινωνικού αυτοματισμού θα τις βρούμε σύντομα μπροστά μας.

  20. καθηγητής avatar
    καθηγητής 30/09/2011 01:14:14

    Η φαρμακευτική δαπάνη στη χώρα μας (8δισ.) είναι όση της Ισπανίας (5πλάσιος πληθυσμός). Αναλογικά θα έπρεπε να είναι στα 1,6δισ.
    Η φοροδιαφυγή εκτιμάται στα 15δισ. ετησίως.
    Άγνωστο το οικονομικό αποτέλεσμα της διαφθοράς.
    Δηλαδή θέλετε να με πείσετε ότι η μισθοδοσία μας έχει βάλει τόσο μέσα;

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ καθηγητής 30/09/2011 20:56:37

      Προφανώς με αυτά που λες, οι ΔΥ του υπουργείου υγείας και της εφορίας μας έβαλαν μέσα που δε κάνουν καλά τη δουλειά τους, όπως κι όσοι άλλοι λαδώνονται. Όπως και να το δεις λοιπόν, το δημόσιο είναι η πηγή του κακού.

  21. anonymous avatar
    anonymous 30/09/2011 01:15:16

    Εσύ δεν έχεις να χάσεις τόοοοοοοοοσα πολλά.

  22. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 30/09/2011 01:17:26

    Ιεροφάντη. Άς ξαναβάλω τό σχόλιο πού έστειλα πρηγουμένως στόν Κακοφωνίξ.
    Ιαπετός είπε:
    29/09/2011 στις 11:29 pm

    Σέ διπλανή ανάρτηση ο Ιθαγενής σχολίασε:
    -έχουμε 5,000 Νομικά πρόσωπα στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει πάνω από 30,000 άτομα ως Προέδρους, Δ Συμβούλους και ως ΔΣ… θα γλιτώναμε πάνω από 4 δις αν γίνονταν 1,000 αλλά δεν θα είχαμε τόσους …Προέδρους και θα στεναχωριόταν κόσμος που κολλάει αφίσες και προσδοκά καρέκλες.

    -θα γλιτώναμε ακόμα περισσότερα από 4 δις αν οι επιχορηγήσεις (και τα δάνεια με εγγύηση του Δημοσίου που λαμβάνουν ορισμένοι) κόβονταν κατά 30% αλλά θα ξανά στενοχωρούσαμε όσους θέλουν να είναι Πρόεδροι ΔΣ και γραφεία Τύπου.

    Δέν θέλω νά σχολιάσω τό ποσό τών 4 δισ., αλλά δέν πρέπει νά πέφτει καί πολύ έξω.
    Η υπερφορολόγηση, όπως σωστά επισημαίνει ο Κακοφωνίξ, δέν φέρνει περισσότερα χρήματα στά κρατικά ταμεία.
    Η εξίσωση τού φόρου τού πετρελαίου θέρμανσης μέ τό πετρέλαιο κίνησης θεωρητικά δέν είναι λάθος, άν συνδυαστεί μέ επιστροφή ενός λογικού ποσού στά χαμηλά καί μεσαία εισοδήματα.
    Ποιός όμως εχέφρων πολίτης αυτής τής χώρας πιστεύει ότι θά συμβεί; Καί η σκοπιμότητα τής εξίσωσης; Η πάταξη τής λαθρεμπορίας; Άς γελάσω.
    Τό λαθρεμπόριο καυσίμων επέφερε πρίν τήν αύξηση τών φόρων, ετησίως, μιά απώλεια τελών καί φόρων στό δημόσιο τής τάξης τών 5-7 δισ. ευρώ (τά στοχεία είναι τών αρμόδιων υπουργείων καί όχι δικά μου). Δέν μπορεί νά ελεγθεί; Άς γελάσω.
    Δώστε μου 200 “καθαρούς” τελωνειακούς καί ηλεκτρονικό εξοπλισμό 2 εκ. ευρώ καί άν ξεφύγει σταγόνα αφορολόγητη, νά μέ γ……ει τό πανελλήνιο.
    Πόσες ραφινερίες έχει πιά η Ελλάδα καί δέν μπορούν νά ελεγχθούν; πόσα σημεία εξόδου από τήν χώρα έχει γιά τά βυτιοφόρα εξαγωγών καί δέν μπορεί νά ελεγχθεί η εξαγωγή καυσίμων (καί όχι η μεταπώλησή τους στήν μαύρη εσωτερική αγορά, χωρίς φόρους καί ΦΠΑ, από άπειρα βυτιοφόρα πού έχει “επιβεβαιωθεί” η “έξοδος” τού φορτίου καί η “επαναείσοδος” τού άδειου βυτιοφόρου, από τούς “άμεμπτους” τελωνειακούς;). Τί εμποδίζει τό σύστημα νά επιβάλλει νά πληρώνονται καί τά τέλη καί ο ΦΠΑ επιτόπου μέ τήν έξοδο τού βυτιοφόρου από τό διυλιστήριο; “κυνηγάνε” γιά φοροδιαφυγή τόν πρατηριούχο, όταν μπορούν νά ελέγξουν τά πάντα στή πηγή;
    Τό σύστημα, δυστυχώς, δέν θέλει επ’ουδενί τρόπο νά χάσει τήν αρπαχτή καί τό βόλεμμα.
    Η εργασιακή εφεδρεία θά μάς σώσει; Ποιοί καί τί είδους καί πόσο βολεμένοι θά είναι οι υποψήφιοι; Υποθέτω οι τελευταίοι τής μισθολογικής κλίμακας καί οι λιγότεροι προνομιούχοι τής δημοσιοϋπαλληλικής παρέας.
    Ναί στό λιγότερο κράτος. Ναί στό λειτουργικό κράτος. Όχι στόν υπερτροφικό, παρηκμασμένο καί άκοπα μισθοδοτούμενο ΔΥ καί γιά αυτό τόν λόγο “συνένοχο” στήν μεγάλη διαπλοκή καί στά αμύθητα ποσά πού καρπώνεται η αφρόκρεμα τού συστήματος. Αυτό είναι διαρθρωτική αλλαγή. Νά κοπούν τά χέρια τών ληστών. Αρκετά αποκοιμήθηκε ο κόσμος. Βλέπει μόνο τό φακκελάκι καί τό γρηγορόσημο πού δίνει καί θεωρεί ότι αυτό είναι η διαφθορά. Αυτό είναι μόνο η απαρχή τής ύπνωσης. Ο φερετζές τού κλεπτοκρατικού συστήματος. Άν θελήσει ο Σαμαράς κάτι νά αλλάξει, πρέπει νά αρχήσει από ψηλά. Από πολύ ψηλά.
    Τό ψάρι βρωνάει από τό κεφάλι.

    • akisenv avatar
      akisenv @ Ιαπετός 30/09/2011 02:27:27

      Το θεμα που βαζεις ειναι ¨κλειδι" για την αντιμετωπιση της φοροδιαφυγης και της εισπραξης δικαιων και αναλογικων φορολογικων εσοδων. Αναλογη αντιμετωπιση και για την εισαγωγη λαθραιων προϊοντων θα εφερνε αγωγγιστα στο Κρατος περιπου αλλα 5-8 δις. Αν αυτο συνδιαζονταν με μια υπευθυνη καμπανια για την ενισχυση των ελληνικων προϊοντων τοσο σε οτι αφορα την πιστοποιηση τους οσο και την καταναλωση τους δεν θα χρειαζονταν κανενας απολυτως νεος δανεισμος. Οπως επισης δεν θα χρειαζονταν και κανενα ξεπουλημα δημοσιας περιουσιας, αγαθων και υπηρεσιων αν και αυτα με την σειρα τους προσανατολιζονταν στην ενισχυση της εγχωριας παραγωγικης διαδικασιας. Προφανως ενα τετοιο σχεδιο θα εβρισκε την ολοκληρωση του μεσα απο την ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζων και τον διακανονισμο δανειων που στο κατω κατω εχουν πολλαπλως εξοφληθει μεσα απο τα δεκαδες δισεκατομμυρια των ενισχυσεων που εχουν λαβει οι τραπεζες τα τελευταια τρια χρονια και τις πληρωνουμε ολοι μας....

  23. anonymous avatar
    anonymous 30/09/2011 01:21:49

    Η φοροδιαφυγή εκτιμάται στα 15δισ. ετησίως.

    15δισ x 23% ΦΠΑ πόσο μας κάνει; 23% λίγο είναι;

  24. Κ.Σ. avatar
    Κ.Σ. 30/09/2011 01:48:01

    Εκτός από τους Δ.Υ. υπάρχουν και οι κρατικοδίαιτοι του ιδιωτικού τομέα. Γιατί δεν κοιτάνε ποιοι την τελευταία 10ετία για παράδειγμα είχαν συναλλαγές με το δημόσιο (πχ. προμήθειες ή μελέτες) για να επιβληθεί σε αυτούς στοχευμένα μία έκτακτη εισφορά πχ. 5% επί των κερδών που είχαν στις συναλλαγές τους με το δημόσιο.. Επίσης, υπάρχουν και οι περιφερόμενοι ως πρόεδροι, διευθύνοντες σύμβουλοι, μέλη διοικητικών συμβουλίων κλπ οι οποίοι επωφελήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια τις αμοιβές αυτών των θέσεων. Ας επιβληθεί μία έκτακτη εισφορά και σε αυτούς στοχευμένα. Άλλωστε όπως είναι γνωστό οι κολλητοί του εκάστοτε κόμματος είχαν τη μερίδα του λέοντος τόσο στις προμήθειες και στις αναθέσεις μελετών για το δημόσιο όσο και στους διορισμούς σε διάφορες θέσεις Δ.Σ. οργανισμών του δημοσίου. Αυτά και καληνύχτα...

    • akisenv avatar
      akisenv @ Κ.Σ. 30/09/2011 02:32:43

      Σωστος!!! Ξεχναμε διαρκως οτι οι μεγαλυτερες ελληνικες εταιριες ειχαν για δυο δεκαετιες σχεδον εναν και μοναδικο πελατη...το Δημοσιο!!!!!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κ.Σ. 30/09/2011 08:02:46

      Απόλυτα σωστός. Όχι ότι η Δημοσία Διοίκηση δεν είναι λίγο χάλια, αλλά για αυτό φταίει η Διοίκηση της Δημόσιας Διοίκησης. Το μείζον πρόβλημα για μένα είναι ο ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ ιδιωτικός τομέας. Αυτός παράγει ραγιασισμό, διαφθορά και ελλείμματα και αυτός είναι ο Δούρειος Ιππος του "εχθρού". Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι είναι οι βολικοί "κακοί".

  25. sociate_du_spectacle avatar
    sociate_du_spectacle 30/09/2011 04:41:23

    ειτε το απαιτει η τροικα ειτε οχι,καποτε αυτη η ιστορια με τους φοβικους βολεμενους δημοσιους πρεπει να τελειωσει.ειναι καιρος ολοι να επιλεξουν την ποιοτητα ζωης που θελουν και να την διεκδικησουν και να ρισκαρουν για αυτη. τερμα τα ετοιμα,τερμα η μονιμοτητες,τερμα οι μισθοι μηνας μπαινει μηνας βγαινει,η χωρα εχει καταρευσει και μαζι της 8α παρασυρει σα τσουναμι καλους και κακους,η λογικη του βολεματος τελειωσε,τωρα ηρθε ο λογαριασμος και θα το πληρωσουμε ολοι.η εκδικηση της μονιμοτητας και του βολεματος ηρθε.... το ονειρο του μπηκα στο δημοσιο και τη γλιτωσα τελειωσε...ποια εφεδρια και παπαριες...να απολυθουν και πρωτα απο ολους οι συνδικαλιστες και οι εργατοπατερες...... φυσικα και να απολυθουν και μαζι να καταργηθει και η μονιμοτητα......αλλαζουμε μυαλα τωρα και μονο!!!

  26. λαλακης avatar
    λαλακης 30/09/2011 06:25:56

    Kλαψα , κλαψα για τους 30.000 ΔΥ .
    Για τους ανεργους του ΙΤ κανενα ενδιαφερον ,ειναι θεμα καθαρα ποιοτικο.
    Οι καλοι πελατες ειναι οι ΔΥ , ειναι οι ψηφοφοροι -χρυσαφι.
    Ειναι απολυτα ελεγχομενοι απο την εξουσια.
    Στις 30.000 ΔΥ θα προσεθετα ενα ακομα μηδενικο -300.000.
    Εχω την εντυπωση οτι τοσοι θα φυγουν στο τελος, τοσοι θα χρειαστουν.
    Οι 30.000 φαινονται παρα πολυ λιγοι

  27. tpe avatar
    tpe 30/09/2011 12:20:20

    Δεν θα αναφερθώ στο καλώς ή κακώς, τα έχω ήδη πει.
    Απλά δείτε πόσο απίστευτα άχρηστοι είναι οι τύποι:
    http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/659834/Article.aspx

    Δεν θα τους ήθελα για συνεργάτες/υφισταμένους, ούτε για 5 λεπτά.

  28. Νικολαος avatar
    Νικολαος 30/09/2011 13:21:33

    Από τα παραπάνω σχόλια φαίνεται ότι η κονωνία μας ανακάλυψε επιτέλους τον εχθρό της. Φυσικά εχθρός δεν φαίνεται να είναι η επικίνδυνη πολιτική ηγεσία της χώρας. Εχθρός είναι η κοινωνική ομάδα που είναι διαφορετική απ' αυτή που ανήκουμε. Ωραία τα καταφέραμε. Η αξιωμ. αντιπολίτευση τι κάνει? ΄Οτι και να πει για το θέμα αυτό θα χάσει από τη μία και θα κερδίσει από την άλλη ψήφους. Αν ψάχνει να βρει από που θα πάρει τους περισσότερους, μέχρι να το πετύχει θα έχουμε πάει όλοι στον πάτο. Δυστυχώς, στην παρούσα συγκυρία έχουμε τη χειρότερη κυβέρνηση και ταυτόχρονα τη χειρότερη αντιπολίτευση, μείζονα και ελάσσονα.

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/09/2011 13:31:47

    Η αξιωματική αντιπολίτευση ήταν ξεκάθαρη σ' αυτό το θέμα. Ο Σαμαράς τοποθετήθηκε σαφέστατα κατά του κοινωνικού αυτοματισμού.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 30/09/2011 13:38:27

      (Απάντηση στο σχόλιο του Νικολάου 1:21)

  30. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 30/09/2011 13:33:29

    Ρε Antinews μπορεί κάποιος να μου πει τη σχέση έχει η 6η δόση με τους μισθούς και τις συντάξεις του Δημόσιου? Τα λεφτά από την 6η δόση πάνε για να πληρωθούν οι Δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι?

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Περιπτερας 30/09/2011 20:58:00

      Ένα μέρος τους, ναι.

  31. Kk avatar
    Kk 30/09/2011 13:54:05

    Από τα 52δις που μαζεύει το μόρφωμα αυτό, μόλις τα 21 πάνε σε μισθούς και συντάξεις, και τα 35δις σε δαπάνες, για αυτό και το έλλειμα..
    Χωρίς να υπολογίζουμε τους τόκους από τα δάνεια!

    Αντί λοιπόν να περιορίσουν τις δαπάνες, κόβουν μισθούς και συντάξεις, αγνοώντας το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρήματα διαχέονται κατευθείαν στον ιδιωτικό τομέα!

    Όλοι αυτοί που γκρινιάζουν και δειψάνε για το αίμα των άμοιρων μισθοσυντήρητων οικογενειαρχών του χιλιάρικου, καλό είναι να ξέρουν που θα πηγαίνουν τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν με την απόλυσή τους.

    Ορίστε λοιπόν μερικές ανελαστικές δαπάνες, που δεν μπορούν να μειωθούν λόγω κρισιμότητας με την καμία:

    - Επισκέψεις ανά τον κόσμο στην αμερική με τα liar jet , υπουργών, υφυπουργών και τέκνων σαν σαουδάραβες πρίκιπες,

    - Ταξίδια στην επαρχία ΜΟΝΟ με ελικόπτερα

    - Αγορά νέων αυτοκινήτων κάθε τρία χρόνια, λόγω ασφαλείας

    - Μίζες, διαφημίσεις και διαγραφές δανείων στα κρατικοδίαιτα ΜΜΕ μιας και μας στηρίζουν

    - Εξασφάλιση μισθών για τους 100 συμβούλους και τα δέκα γραφεία για τουλάχιστον 100 υπουργούς, υφυπουργούς μιας και αν δεν γίνουν όλοι υπουργοί, μπορεί να χαθεί η αυτοδυναμία.

    - Εξασφάλιση μισθών και παχυλών υπερωριών για 50 με 100 αστυνομικούς που φρουρούν τον καθένα από όλους τους παραπάνω, μια και τώρα τελευταία υπάρχει και το γιαούρτομα, προς το παρόν γιατί θα είναι πολυτέλεια σε λίγο να πετάς γιαούρτι, και ίσως κερδίσουν έδαφος οι.. Πέτρες!

    - Εξασφάλιση μισθού φιλιπινέζας, τριών αστυνομικών καθώς και σωφέρ για την μεταφορά των τέκνων πάγκαλου στα μαθήματα ιστιοπλοίας... Εμ πως δηλαδή, αντιπρόεδρος ανάλογου εκτοπίσματος μόνο ένας υπάρχει στην ευρώπη!

    Η λίστα των απαραίτητων δαπανών όπως καταλαβαίνετε είναι ατελείωτη, γιαυτό στείλτε τα φτωχολαμόγια του δημοσίου στην πυρά, στην πυρά που λέει και το άσμα.... Εμ πως δηλαδή

  32. TARAMAS avatar
    TARAMAS 30/09/2011 21:35:23

    Είμαι μηχανικός ελεύθερος επαγγελματίας. Κάθε χρόνο δηλώνω καθαρά 40-50.000 κι ας βγάζω τα στην πραγματικότητα τα μισά λόγω εκπτώσεων που δεν αναγνωρίζονται από την εφορία. Με τσουβαλιάζουν όμως σε ένα "μέσο όρο" μαζί με το φαντάρο ή άνεργο μηχανικό που μόλις αποφοίτησε έκανε έναρξη άσκησης επαγγέλματος μπας και του κάτσει καμιά δουλίτσα (αλλά μπα..), με την παντρεμένη και μη ασκούσα ουσιαστικά το επάγγελμα γυναίκα, με τον νέο μηχανικό που δουλεύει σε εταιρία για 800 Ε το μήνα με αποδείξεις, και μου λένε αφού ο μέσος όρος των δηλωμένων εισοδημάτων των μηχανικών είναι 12.000 Ε το χρόνο, συμπεραίνουμε ότι φοροδιαφεύγεις. Πλήρωσε λοιπόν χαράτσια επιπλέον του φόρου που σου αναλογεί, δούλεψε ως τα 65 σου (αν τα καταφέρεις να έχεις δουλειά ως τότε) για να έχουμε να πληρώσουμε υπέρογκους μισθούς σε κάποιους υπαλλήλους ΔΕΚΟ, 45χρονους συνταξιούχους και υπαλλήλους σε άχρηστες θέσεις. Κι αν τολμήσεις να βγάλεις κιχ, είσαι "κοινωνικός αυτοματιστής". Πλήρωνε αδιαμαρτύρητα και δούλευε σαν το γομάρι για να προσλαμβάνονται οι αφισοκολλητές στο δημόσιο από τους φαύλους της βουλής και κάνε ότι δε καταλαβαίνεις γιατί σε αρμέγουν εσένα και που πάνε τα λεφτά αυτά. Τι κι αν προσλαμβάνουμε στο δημόσιο ανθρώπους που δεν χρειάζονται; Εδώ οι φωστήρες της οικονομίας στο Ελλάντα έβγαλαν το πόρισμα, ότι αφού ξοδεύουν τους μισθούς τους στην αγορά, όλα καλά. Κουτόφραγκοι που σας ξέφυγε αυτή η μεγάλη αλήθεια! Αξίζουμε το Νόμπελ Οικονομίας.

    Μη με παρεξηγήσετε όμως, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό ακόμα κι αν αν τώρα πια κάθομαι και βαράω μύγες. Δεν είμαι άνεργος εργάτης της οικοδομής, δεν είμαι απολυμένος από επιχείρηση που έκλεισε. Και επειδή εγώ δεν αξίζω το Νόμπελ οικονομίας και δεν ξέρω ότι στο Ελλάντα το κράτος συλλέγει τα χρήματα που θα πληρώσει σε μισθούς και σε συντάξεις από τα μποστάνια στα οποία φυτρώνουν, πλήρωσα και την έκτακτη εισφορά. Κι αφήνω όσους δεν πλήρωσαν (ενώ έχουν να πληρώσουν) να με λένε μ... αλλά συγχρόνως και να με εγκαλούν όταν συμφωνώ (δειλά, μη με πουν και κοινωνικό αυτοματιστή) με κόψιμο μισθών ή απολύσεις στο Δημόσιο.

    Θεωρώ όμως τον εαυτό μου τυχερό. Δεν είμαι (ακόμη) από αυτούς που αργοπεθαίνουν, επειδή τις σάρκες τους τρώνε οι κρατούντες για να ταίσουν ένα υπερτροφικό δημόσιο. Και μέσα στην απελπισία τους, ούτε να φωνάξουν δε μπορούν. Ρε τελικά μήπως η λύση σε αυτή τη χώρα είναι ο κοινωνικός αυτοματισμός;

  33. RYaN avatar
    RYaN 01/10/2011 22:42:13

    Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το υπερτροφικό δημόσιο, αλλά ο ισχνός και αδύναμος ιδιωτικός τομέας. Η Ελλάδα φαίνεται να έχει μεγάλο δημόσιο γιατί δεν έχει έναν ισχυρό, ανεξάρτητο και εξαγωγικό ιδιωτικό τομέα.
    Ενώ αυτό που της χρειάζεται είναι ένα πρόγραμμα ανασυγκρότησης , ανάπτυξης και εξυγίανσης από ιδιότυπες κρατικές εξαρτήσεις του ιδιωτικού της τομέα, εντούτοις όλοι (κυβέρνηση και τρόικα) εστιάζονται στη μείωση του δημοσίου τομέα και στην άκρατη φορολόγηση των πολιτών και των επιχειρήσεων. Έτσι, προκύπτει ως άμεση συνέπεια η περαιτέρω απίσχνανση του ιδιωτικού τομέα, που στην περίπτωση επιχειρήσεων ενδημικών δραστηριοτήτων καταλήγει σε ένα ανελέητο ολοκαύτωμα.
    Η λογική αυτή, τύπου ΔΝΤ, "βουτάω τα δανεικά από όπου βρω και φεύγω" έχει ήδη συμπληρώσει δεκαετίες οικονομικών αποτυχιών, αλλά και καταστροφών, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

  34. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 03/10/2011 22:21:50

    Προς κοινωνικούς αυτοματιστές που επιμένουν σε απολύσεις:

    Ζηλεύετε το "αξιόμαχο" των δημ. υπαλλήλων. Αν είχατε τις "δυνατότητές" μας, θα απολαμβάνατε και εσείς μια θέση στο δημόσιο. Αλλά στις απαιτήσεις του MASTER από το University of Koroni δεν μπορεί να ανταποκριθεί ο καθένας μας .

    Στο Univeristy of Koroni, το 1ο πράγμα μου μαθαίνει κανείς είναι το εξής απλό:
    Για να λειτουργήσει ένα κράτος χρειάζεται τον τριπλάσιο αριθμό δημ. υπαλλήλων από αυτό που αρχικά μπορεί να συντηρήσει. Όσο περισσότερους δημ υπαλ. έχουμε τόσο περισσότερο χρήμα ρέει. Αυξήσεις σε αριθμό δημ. υπαλλήλων σημαίνει και περισσότερο χρήμα στην αγορά.
    Ακόμα καλύτερα οι παχυλές αυξήσεις σε μισθούς.

    Αντί λοιπόν να κρίνουμε άδικα, καλό είναι να στηρίξουμε μια κυβέρνηση η οποία θα προχωρήσει σε χιλιάδες προσλήψεις.

    Τελικό ζητούμενο είναι μία Ελλάδα ζωντανή. Μια Ελλάδα δίκαιη. Μια Ελλάδα σίγουρη, χωρίς ανασφάλειες.
    Κάθε Έλληνας θα νιώθει τη σιγουριά της κρατικής αγκαλιάς. Με τους μισθούς μας, θα πληρώνουμε τους (Ελβετούς, Γερμανού και Σκανδιναβούς) μετανάστες που εν τω μεταξύ θα συρρέουν κατά χιλιάδες στην όμορφη πατρίδα μας λύνοντας το πρόβλημα της ανεργίας τους. Αυτοί θα παράγουν και θα μας πουλάνε mercedes. Εμείς θα τις αγοράζουμε. Με τους φόρους που θα πληρώνουν θα συνεχίζουν να συντηρούν τους μισθούς μας. Αλλά για να βγάζουμε και xtra θα μας δίνεται η δυνατότητα
    α) Να δουλεύουμε επιπλέον ώρες μετά το 5άωρο (5άωρο θα δουλεύουμε)

    β) ποσοστά από τις νόμιμες μίζες. Δηλαδή θα έχουμε εμείς ως Έλληνες δ.υ. το δικαίωμα ποσοστών σε κάθε συμφωνία μεταξύ δημ. και ιδ. τομέα.

    Κάθε παιδί με Ελληνικό αίμα θα δικαιούται μαζί με την Ελληνική υπηκοότητα και είσοδο στο δημόσιο. Διότι πάνω από όλα στηρίζουμε την Ελληνική οικογένεια Πάνω από όλα είναι τα δικά μας βολεμένα παιδιά. Όχι των ξένων!
    Έτσι θα ζήσουμε εμείς καλά εμείς καλύτερα.

    Φιλικά και με πολλή πράσινη αγάπη,
    ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ*

    *Περήφανος χορηγός του Uiversity of Koroni

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.