#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/03/2012 15:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Τουρκία είναι αποφασισμένη για αντιπαράθεση στο Αιγαίο

Δικό σου είναι αυτό που είσαι σε θέση να υπερασπιστείς...



Oι αποκαλύψεις του Wikileaks που δημοσιεύουν «Τα Νέα», και θέλουν την Τουρκία αποφασισμένη για στρατιωτική αντιπαράθεση στην ανατολική Μεσόγειο όταν η Κύπρος φθάσει στο στάδιο παραγωγής φυσικού αερίου, δεν πρέπει να εκπλήσσουν κανέναν, πλην των εγχώριων αφελών του ''γιουσουφακίζειν'' και της τουρκολιγούρας.

 

Αν και όταν οι Τούρκοι εξασφαλίσουν την ανοχή (όχι απαραίτητα συναίνεση) των ΗΠΑ, θα χτυπήσουν! Ο λόγος που δεν το κάνουν τώρα, είναι πως τα σάλια τους τρέχουν και τα νύχια τους ακονίζονται για τη Συρία. Αν κλείσει η αναταραχή στη Μέση Ανατολή, έρχεται η σειρά μας, χωρίς να θέλω να παραστήσω το μάντη. Είναι απλώς εκτίμηση γεγονότων και καταστάσεων.

To έκθετο Καστελόριζο και η ακόμα πιο έκθετη Στρογγύλη, είναι πάντα ο Nο 1 στόχος, για να συρθεί σε εφ' όλης αντιπαράθεση η Ελλάδα για το αιγαιακό status. Από το σύμπλεγμα Καστελορίζου η Στρογγύλη είναι που χαρίζει στην ελλαδική ΑΟΖ γειτνίαση με την κυπριακή. Ξεχάστε τα περί Διεθνούς Δικαίου, Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας κτλ κτλ. Οι διεθνείς συμβάσεις και συνθήκες υπάρχουν για να παραβιάζονται, και η Τουρκία, μαιτρ σε αυτό, έχει δείξει εδώ και δεκαετίες πόσο τις σέβεται. Δικό σου λοιπόν, πάνω και πέρα απ' όλα, δεν είναι αυτό που είναι κατοχυρωμένο με συνθήκες. Δικό σου είναι αυτό που είσαι σε θέση να το υπερασπιστείς...

 

Υπάρχουν τρόποι άμεσης ενίσχυσης του Καστελόριζου, με πολλούς τρόπους, που δεν κοστίζουν παρά ελάχιστα. Προσφέρουν όμως τεράστια πλεονεκτήματα στην Ελλάδα, και μια έκταση στην ΑΟΖ της όσο ολόκληρη η Πελοπόννησος.

 

Αν ήμουν Τούρκος επιτελής, εκεί θα χτυπούσα. Γνωρίζετε τα ποσοστά επιτυχίας που δίνουν ειδικοί στο τουρκικό σχέδιο ''Suga'' (=Πένσα), το οποίο αποκαλύφθηκε το φθινόπωρο; Και το οποίο προέβλεπε προσβολή και κατάληψη Λέρου, Φούρνων και Οινουσσών; Ας μην επεκταθούμε, για να μείνουν τα τρόφιμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ στη θέση τους...

 

Σε ότι αφορά την Κύπρο, κι εκεί έχουν επισημανθεί οι αχίλλειες πτέρνες της αμυντικής μας διάταξης. Δεν θα χτυπηθεί φυσικά ούτε η πλατφόρμα της Noble ούτε στόχοι ισραηλινοί ή άλλοι. Θα χτυπηθεί κυπριακή γη. Η Κύπρος πρέπει να τιμωρηθεί για το θράσος της να βγάλει φυσικό αέριο. Οι Τούρκοι γνωρίζουν που τους παίρνει. Και με ποιόν. Και ο συνήθης σφαλιαροφάγος ξέρουν όλοι στη γειτονιά ποιός είναι...

 

Τα μάτια μας δεκατέσσερα σε:

 

-Σύμπλεγμα Καστελορίζου (Ρω και Στρογγύλη=πρώτοι στόχοι)

-Τα μικρονήσια και βραχονήσια του ανατολικού Αιγαίου (και είναι πολλά...)

-Τα ακάλυπτα κυπριακά χωριά, μπροστά από την πράσινη γραμμή και εντός της νεκρής ζώνης (Δένεια, Μάμμαρι, Ποταμιά, Αθηαίνου κτλ...)

 

Μακάρι να διαψευστώ πανηγυρικά. Σε τρία χρόνια πάντως που οι Τούρκoι θα βγάλουν στους ουρανούς (είναι δικοί μας;) του Αιγαίου τα πρώτα F-35, θα στέλνουμε τους πιλότους μας πάνω σε ιπτάμενα ''Lada'' να αντιμετωπίσουν ''Porsche''. Σε αποστολές αυτοκτονίας δηλαδή. Και οι διάφοροι Παπαδημούληδες που τώρα χτυπιούνται για τους ''κακούς'' και '''άχρηστους' εξοπλισμούς, τότε θα κρύβονται...

 

Μακάρι να διαψευστώ. Το θέλω όσο τίποτα...

 

Μια τουρκική παροιμία πάντως λέει πως ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....

 

Ελπίζω να μην είναι αργά για μας, και για ότι σκοπεύουμε να παραδώσουμε στα παιδιά μας...

Σταύρος Καρκαλέτσης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. airman avatar
    airman 11/03/2012 15:34:20

    Η στάση της Τουρκίας θα δοκιμαστεί όταν η Ελληνική εξωτερική πολιτική αλλάξει πορεία και από τον ενδοτισμό, την υποχωρητικότητα και την ανοχή, στραφεί σε πορεία κατοχύρωσης των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων. Όσο η Ελληνική πλευρά δεν αλλάζει στάση, η Τουρκία με την τακτική της ''ήπιας ισχύος'' μπορεί και επιβάλλει ''de facto'' ένα ''status quo'' που εξυπηρετεί τους σκοπούς της.
    Σαφώς και απαιτείται η ύπαρξη ισχυρών Ενόπλων Δυνάμεων για να υποστηρίξουν την εξωτερική πολιτική, αλλά πρώτιστα πρέπει να αλλάξει ο προσανατολισμός της. Γιατί εάν η Ελλάδα εξακολουθήσει να αρκείται στο να καταγγέλλει την επιθετικότητα της Τουρκίας χωρίς όμως να τολμά να τη σταματήσει εμπράκτως, το αποτέλεσμα θα είναι να εμφανίζεται ότι επιμένει σε δικαιώματα που η ίδια δεν μπορεί να προασπιστεί.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ airman 11/03/2012 18:16:00

      Πώς διασφαλίζουμε όμως την ύπαρξη ισχυρών Ενόπλων Δυνάμεων η οποία απαιτείται; Με... απολύσεις, περικοπές και ενιαίο μισθολόγιο, απότοκα του μνημονίου 2; Μήπως λοιπόν ο ενδοτισμός στην Άμυνα έχει τις ρίζες του στον ενδοτισμό στις απαιτήσεις των ευρωναζί;

  2. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ avatar
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ 11/03/2012 15:39:04

    Δεν φτάνου τα παλούκια της οικονομίας πουθ θα έχει μπροστά του ο Σαμαράς, είναι και οι Τουρκαλάδες.... Πραγματικά δεν θυμάμαι εν αναμονή πρωθυπουργό που να αναλάβει σε τόσο τραγικές συνθήκες τις τύχες του Έθνους. Από κάθε άποψη.

  3. Αντέχω avatar
    Αντέχω 11/03/2012 15:44:47

    Λίγα λόγια και καλά, το κείμενο τα λέει όπως ακριβώς είναι, μπράβο και στον Σταύρο Καρκαλέτση που δυό δεκαετίες τώρα δίνει εξετάσεις στα ελληνοτουρκικά και επιτελεί εθνικό έργο στη Κύπρο.

  4. Άπολις avatar
    Άπολις 11/03/2012 15:48:29

    Αν γίνει η προβοκάτσια, θεωρώ, θα ειναι σε καποιο νησάκι τυπου Ίμια. Ειναι παράλογο να επιχειρήσουν σε κατοικημένο νησί & ειδικά κάποιο με φρουρά. Πόσο μαλλον σε κατοικημένα χωριά της ελεύθερης Κύπρου.
    Να διεκδικήσουν προσπαθούν, ΟΧΙ να ξεκινήσουν πόλεμο. Ούτε στο εσωτερικό θα μπορούσαν να το "πουλήσουν", ουτε προφανώς, στη διεθνή κοινότητα.

  5. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 11/03/2012 15:48:50

    Ένας συγγενής μου πρώτου βαθμού, είναι αξιωματικός της πολεμικής αεροπορίας, χειριστής F16.
    Υποδειγματικά συνετός και λιγομίλητος άνθρωπος, δεν συζητά θέματα της δουλειάς του.
    Σε μια κουβέντα μας, μετά απο συνεχή πίεση δική μου για ένα σχόλιο του, σχετικό με τις φήμες για Τουρκικά αεροσκάφη που υπερίπτανται του Εθνικού μας χώρου παραβιάζοντας διεθνείς νόμους, και ενώ τον ρωτούσα συνεχώς αν είναι σε θέση η Ελληνική πλευρά πχ να καταρίψει ένα τέτοιο αεροσκάφος πάνω απο έδαφος υπεράνω αμφισβήτησης, σαφώς εντός του Ελληνικού χώρου, αν είναι σε θέση να το κάνουν γιατί δεν το κάνουν, αν είναι εύκολο ή δύσκολο, αν δηλαδή είναι θέμα "ανικανότητας" των συναδέλφων του, η μεγαλύτερης ικανότητας τεχνικής των Τουρκικών αεροσκαφών, και εν πάσει περιπτώσει γιατί αφήνουν να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση για χρόνια, μου απάντησε, με μια μόνο φράση.
    Είπε μια μόνο φράση, και δεν σχολίασε τίποτα άλλο, δεν απάντησε σε καμιά ερώτηση.
    "Αντρέα, οι διαταγές είναι θέμα πολιτικής απόφασης"

    • airman avatar
      airman @ Ανδρέας 11/03/2012 15:51:44

      Σαφέστατη απάντηση!

  6. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 15:49:18

    Aλήθεια, γιατί δεν ρωτά κάποιος και τον ''ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ '' (κατά κόσμον Νταλάρα...) να μας πει την άποψή του για το άρθρο; Υπάρχει ναί
    ή όχι
    τουρκική απειλή ρε ξεπουληματίες
    και Ελλαδέμποροι;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 16:01:11

      Σε καιρό πολέμου ο συγκεκριμένος θα είναι στην πρώτη γραμμή...θα δίνει συναυλίες στην Αμερική...

      • stamatis avatar
        stamatis @ ΕΥΑ 14/03/2012 16:58:39

        stin ameriki e as kopiasi..............

  7. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 15:53:51

    Άπολις αδερφέ, τα χωριά που αναφέρει ο Καρκαλέτσης (συν καμιά δεκαριά ακόμη) δεν είναι υπο έλεγχο του κυπριακού κράτους, είναι στη νεκρή ζώνη, στο στόμα του λύκου, και τα παίρνουν για πλάκα τα μεμέτια, με κατασκευασμένη προβοκάτσια. Τότε τι θα γίνει; Ανακατάληψη; Όσο έγινε και στα Ίμια....

  8. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 11/03/2012 16:01:28

    Kαρκαλέτση
    Οταν όλοι ψευτοπροοδευτικοί δημοσιογράφοι μιλάνε για υπέρογκους εξοπλισμούς και διπλωματία των κουμπαριών και π@π@ριών τι περιμένεις;
    Όταν λόγω μνημονίου οι Ε.Δ. έχουν αφοπλιστεί,μαχητικά έχουν καθηλωθεί και ΤΠΚ του Ναυτικού έχουν δέσει κάβο λόγω έλλειψης ανταλλακτικών να δώ πως θα συγκρατήσουμε τους φίλους μας απέναντι;
    Με τι;
    Με την γραβάτα του ατσαλάκωτου;Με το make love not war του Τσίπρα ή με τα τουρκικά σήριαλ;;
    Ξυπνάτε εκεί στην ΝΔ που θυμηθήκατε ΑΟΖ χωρίς ισχυρές .Ε.Δ.
    Μην παραμυθιάζετε τον κόσμο.Αν θέλετε να βγάλουμε πετρέλαια πρέπει να είμαστε ικανοί και να τα προστατέψουμε.
    Που είναι οι Fremm με τους πυραύλους κρούζ?
    Που είναι τα BMP-3?
    Που είναι το Νέο μαχητικό που έπρεπε να είχε επιλεγεί από το 2008;;
    Που είναι τα πυρομαχικά των Leo?
    Που είναι οι ΤΠΚ των Ναυπηγείων Ελευσίνας;;;
    Που είναι τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας;Δεν έχουμε ούτε ένα και θέλουμε να επιτηρούμε Ν.Α Μεσόγειο και Καστελόριζο!!!!!
    Που είναι οι s-300 και τα νέα Shorads???
    ΞΥΠΝΑΤΕ.
    ΜΕ ΦΑΜΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ..

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/03/2012 16:08:18

    Έχουμε Ψινάκη, Τρύφωνα Σαμαρά, Π. Κωστόπουλο, Ασλάνη, Ρουβά, Γαλάτη, και πολλούς άλλους για να ηγηθούν της νεολαίας μας σε μια πολεμική της προσπάθεια εναντίον των Μεμέτηδων.
    Κρίμα που ο Μπίλυ Μπο έφυγε νέος.
    Θα του πήγαινε το χακί...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 11/03/2012 18:21:22

      Ξέχασες και το Σαββόπουλο, που επί Μητσοτάκη πήγαινε και τραγουδούσε "Κωλοέλληνες" στους στρατώνες, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για την θητεία τύπου "κουραμπιέ" που εξασφάλισε ο Δρακουμέλ στο γιόκα του.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 11/03/2012 18:38:11

        Τον είχε βάλει και πιλότο στην Ολυμπιακή τότε.

  10. Άρης avatar
    Άρης 11/03/2012 16:10:08

    O Σαμαράς έχει επιτελείο για αυτά τα θέματα; Τι κάνει; Είμαι
    Νεοδημοκράτης αλλά όλοι γνωρίζουμε πως λειτουργούσε μέχρι τώρα το υπουργείο άμυνας (όχι, δεν αναφέρομαι στα αίσχη του Μπελίτη). Εμείς ποιόν είχαμε
    βάλει υπουργό επί Καραμανλή; Και
    πόσο ασχολήθηκε με την άμυνα; Αντώνη Σαμαρά, με παλιά υλικά δεν χτίζεις μέγαρο, μόνο παράγκα....

  11. ΕΔΩ ΚΥΜΗ avatar
    ΕΔΩ ΚΥΜΗ 11/03/2012 16:15:57

    EIMAI EYBOΙΩΤΗΣ, ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΒΟΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΣΚΥΡΟ. ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΑ 8 ΜΙΛΛΙΑ ΑΠΟ ΔΩ. ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ, ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΣΕΛΗΝΟ ΣΤΙΣ ΚΟΡΒΕΤΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ, ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΚΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΕΔΩ ΚΥΜΗ 11/03/2012 16:49:20

      Ηρέμησε φίλε. Εγώ βρίσκομαι στην άλλη μεριά. Αυτός ο διάδρομος πλεύσης, είναι ο αβλαβούς διελευσης που περνάει μέσα από τον Καβοντόρο. Το θέμα είναι ότι τα τουρκικά πλοία κάνουν παρεκκλίσεις και μπαίνουν από αυτόν τον διάδρομο και στα ημέτερα χωρικά ύδατα. Πάντως ο πατριωτισμός των ενστολων Ελλήνων πολλές φορές υπερσκελίζει τα ελλίποντα στον εξοπλισμό τους.

    • juliet avatar
      juliet @ ΕΔΩ ΚΥΜΗ 11/03/2012 17:00:45

      Tι να πω ,βρε φίλε, κουμουνιστής δεν είναι ο δήμαρχος στη Κύμη; και στη Σκύρο πασοκος; Κανείς δεν μιλά; Οι βολευτές ενημερώθηκαν για να κάνουν ερωτήσεις ; όταν έλθουν οι εκλογές ξέρετε τι θα ψηφίσετε....πασοκ και κκε για να μην σας πούνε δεξιούς ,τι να πω ....

  12. EΔΩ ΚΥΜΗ avatar
    EΔΩ ΚΥΜΗ 11/03/2012 16:34:03

    ΑΣΧΕΤΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΑΖΙ: Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΕ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ, ΟΤΑΝ ΗΓΟΥΝΤΑΝ ΕΔΩ ΤΟΥ ΛΑΟΣ. ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ (ΠΧ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ Ο ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΙΔΗ!), ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΗΘΟΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ! ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΕΛΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ. ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ: ΚΑΘΕ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ, ΣΤΗΝ ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΡΗ, ΜΕ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΧΤΙΖΕΙΣ....

  13. Έλλην Κύπριος avatar
    Έλλην Κύπριος 11/03/2012 16:51:15

    Θέλω να καταθέσω πως στο νησί μείναμε όλοι ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ από την παρουσία Σαμαρά. Είναι ο μόνος που μας μίλησε από καρδιάς. Όταν είπε στο ΡΙΚ > ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!, μας κέρδισε. Η Κύπρος ελπίζει τώρα στον Σαμαρά, μετά από άπειρες απογοητεύσεις. Πρόεδρε, αυριανέ πρωθυπουργέ της μητρός Πατρίδος, ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ!

  14. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 17:26:16

    Ότι θέλετε γράφετε μερικοί εδώ πέρα! Ποιά αβλαβής διέλευση; Ξέρετε ως τι ορίζεται αβλαβής διέλευση; Επιβλαβείς, επιβλαβέστατες είναι οι διελεύσεις των Τούρκων. Και ο Εδώ Κύμη αν καταλαβαίνω δεν μιλά για Κάβο Ντόρο αλλά για την περιοχή ανάμεσα Κύμη Σκύρο. Εκεί ναι, κάνουν πάρτυ οι Τούρκοι. Και μέσα από τα 6 μίλλια. Καραμπινάτα!~

  15. ΧΑΛΚΙΔΑ CITY avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑ CITY 11/03/2012 17:39:40

    Tι λούλεια κολλήματα έχετε ορισμένοι...
    Τι πα να πει ρε ΚΥΜΗ ο Καρκαλέτσης;
    Τι είπε το αφεντικό Συγγρού σήμερα το προσπεράσατε; Δεν μίλησε ο Σαμαράς για παρεμπόριο; Για λαθραίους; Δεν είπε να ξαναπάρουμε το κέντρο της Αθήνας, που τώρα το χάσαμε;
    Ξεκολλήστε γιατί πολύ συριζοφέρνετε κάποιοι...

  16. Stefanos avatar
    Stefanos 11/03/2012 17:42:08

    Όποιοι υπέγραψαν προδοτικά μνημόνια και παρέδωσαν τη χώρα αμαχητί, θα παραδώσουν τη χώρα και στους Τούρκους και ας παριστάνουν τους τσάμπα μάγκες σήμερα. Μερικοί φοβήθηκαν τη Μέρκελ και την παρέα της και έτρεξαν σαν τα ποντίκια να κρυφτούν και να δηλώσουν υποταγή. Και μερικοί άλλοι ονειρεύονται πως αυτοί οι προσκυνημένοι πολιτικοί του μεγάλου τσίρκου που λέγεται Ελληνική Βουλή, θα προασπιστούν την Τουρκική επιβουλή. Όπως τους βλέπουμε τους ρεζίλιδες κάθε μέρα που δεν μπορούν να αρθρώσουν για τους Βουλγαρογυφτοσκοπιανούς ούτε ΜΙΑ λέξη!!! Με την ευκαιρία να σας ενημερώσω ότι στα Σκόπια ετοιμάζονται να δώσουν ελληνικά ονόματα σε δρόμους. Αμύντας, Περδίκας, Φίλιππος, Ολυμπιάδα. Και τα εδώ χαϊβάνια ασχολούνται με την καρακοσμάρα τους. Και ο ελληνικός λαός περί άλλων τυρβάζει.

  17. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 17:42:45

    Προεξοφλώ πως του την έχουνε στημένη του Αντώνη με νέα Ίμια. Όπως κάνανε με τον ανεκδιήγητο Σημίτη, κάτι μέρες ήταν πρωθυπουργός. Ο αρθρογράφος έχει απόλυτο δίκιο να ανησυχεί!

  18. ΕΔΩ ΚΥΜΗ avatar
    ΕΔΩ ΚΥΜΗ 11/03/2012 17:48:14

    Eπί της ουσίας δεν διαφωνούμε. Έτσι κι αλλιώς στον νομό μας η ΝΔ έχει μείνει με τον Σίμο, οι άλλοι πιθανοί υποψήφιοι είναι ανύπαρκτοι. Ο Μαρκό τελείωσε (;), τι θα κάνει; Στο σχόλιό μου γράφω ''νέα παιδιά'', αρκεί να χουνε ήθος.
    Ο Σταύρος ο Καρκαλέτσης μπορεί να προσφέρει και είναι αλήθεια πως έχει υπερκομματικό πολιτικό ακροατήριο εδώ πέρα. Απλά είπα πως στην φάση της πολιτικής του ενηλικίωσης, ήταν αρκετά ακραίος (και κολλητός του Βορίδη).

  19. Aris. A avatar
    Aris. A 11/03/2012 17:54:24

    Θέλω να κάνω λίγο τον αντιρρησία.

    η Τουρκία έχει αυτήν την στιγμή μια βιομηχανία και οικονομία σε απίστευτη ανάπτυξη.

    Μετατρέπεται σε Κίνα της Ευρώπης.

    Επενδύσεις ύψους 500 εκατομμυρίων και 1 δισ ευρώ γίνονται συνέχεια από ξένους στην Τουρκία.

    Αυτή η τεράστια βιομηχανία θέλει ένα πράγμα φτηνή ενέργεια.

    Από την άλλη πλευρά εμείς το βιο μας το ασωτέψαμε το φάγαμε σε Καγιέν και Αρμάνι.

    Τα επόμενα χρόνια το ισοζύγιο δύναμης θα πηγαίνει προς την πλευρά τους.

    Παράλληλα έχουν μπόλικο "κρέας" να διαθέσουν για να πετύχουν τον στόχο τους χωρίς κανένα πολιτικό και κοινωνικό κόστος σε αντίθεση με εμάς που με τον πρώτο νεκρό θα πέσουν κυβερνήσεις.

    Μήπως τελικά η συνεκμετάλευση πηγών ενέργειας που γειτνιάζουν Τουρκικής και Ελληνικής Υφαλοκρηπίδας είναι εφαρμογή ρεαλιστικής πολιτικής και όχι προδοσία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 11/03/2012 18:04:53

      Είσαι απόλυτα βέβαιος ότι εξακολουθεί η "απίστευτη ανάπτυξη" της τουρκικής οικονομίας; Μήπως... last year; (Λέω, μήπως...)

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Αυριανιστής 11/03/2012 18:34:13

        Aυριανιστή

        Το ότι κάποια στιγμή θα φρανάρουν δεν λέει τίποτα.

        Εχουν κάνει άλματα σε σχέση με σένα που δεν παράγεις τίποτα και παράλληλα λειτουργεί το κράτος.

        Με αυτήν την νοοτροπια και με αυτό το πολιτικό σύστημα είμαστε μυρμήγκι μπροστά τους.

  20. ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ avatar
    ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ 11/03/2012 17:57:13

    Σωστά τα σχόλια.
    Δεν μας έφτανε η αποβιομηχάνιση και η εισαγόμενη εκληματικότητα, έχουμε και τα μεμέτια κρουαζιέρα έξω από την Κάρυστο. Πάντως το φευγιό Μαρκόπουλου θα κοστίσει στο κόμμα. Πρέπει να είναι στο ψηφοδέλτιο. Καλός ο Καρκαλέτσης, αλλά η επιρροή του πιό περιορισμένη...

  21. Άρης avatar
    Άρης 11/03/2012 17:59:57

    Συνονόματε, οπαδός του Μπουτάρη είσαι; Συνεκμετάλλευση;;;;;;;
    Τι σημαίνει έχουν την δύναμη μαζί τους; Ε τότε δός τους και την Ακρόπολη...
    Ηττοπάθεια άνευ ορίων...

  22. Αντέχω avatar
    Αντέχω 11/03/2012 18:04:47

    Xάσαμε τον μπούσουλα και καθένας σχολιάζει ότι γουστάρει. Το ερώτημα που προκύπτει από το άρθρο είναι αν υπάρχει απειλή, πόσο επικίνδυνη είναι, και τοποθετηθείτε. Τελεία.

  23. karenin avatar
    karenin 11/03/2012 18:06:13

    Διαβάζωντας το άρθρο ο νούς πάει σε διπλανή ανάρτηση, για τους έμπορους έξω απο το αμύνης. Οταν τα μαχητικά για τα οποία δώσαμε δισ. γινήκανε lada, και η λογική του συγραφέα μας καλεί να μπούμε στο παιγνίδι της κούρσας των εξοπλισμών, όλα μοιάζουν απαράδεκτα ύποπτα.

  24. Αντέχω avatar
    Αντέχω 11/03/2012 18:06:49

    Eγώ λέω πως η Ελλάδα χρειάζεται συμμαχίες, μαζί με την Κύπρο. Να προσεγγίσει όσους γείτονες απειλούνται από τους νεοοθωμανούς. Μόνοι μας δεν το παλεύουμε το θεριό, θέλουμε συμμάχους. Δεν είμαστε οι μόνοι που κινδυνεύουμε και ο νοών νοείτω.

  25. Observer avatar
    Observer 11/03/2012 19:01:33

    Κ.καρκαλετση πραγματικα θεωρω το αρθρο σας κατασπαταληση του χωρου της ιστοσελιδας. Το αρθρο σας αντι να επιχειματολογει παρουσιαζει προφητειες και ευχολογια, κινδυλογιες και γραφικοτητες εδω και χρονια κυκλων που αρθρογραφουν κατα της αποστρατικοποιησης της ελλαδας. Ευτυχως η εθνικη ασφαλεια δεν εξαρταται απο ανθρωπους με τα πιστευω σας, ειναι πολυ πιο συνθετη πολυ πιο λεπτομερης και σιγουρα πολυ πιο πραγματικη απο οτι θελετε να πεισετε τους ελληνες που δυστυχως διαβασαν το αρθρο σας..θα προτεινα στο σαιτ να μην δημοσιευει οτιδηποτε μπορει να σκεφθει ενας φαντασιοπληκτος. Οχι το 2012 δεν ερχεται το τελος του κοσμου, οχι δεν θα παρουμε την πολη, οχι δεν διαλυθει η χωρα οπως ομοιοι σας ταζουν εδω και 20 χρονια. Οχι ο ελληνικος στρατος δεν ειναι καφενειο ουτε το αιγαιο παιδικη χαρα. Και η ελληνικοτητα του αιγαιου δεν εχει διασφαλιστει σημερα μονο εξαιτιας της καλης διαθεσης των ΗΠΑ

  26. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/03/2012 19:03:27

    Τι λέτε βρε παιδιά..κάνουν οι αριστεροί τέτοια πράγματα;

  27. ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ avatar
    ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ 11/03/2012 19:15:27

    Aυτό! Σοβαρές συμμαχίες, κι όχι μόνο με το Ισραήλ. Αλλά και με το Ισραήλ.

  28. Αντέχω avatar
    Αντέχω 11/03/2012 19:20:45

    H NΔ πρέπει ως κυβέρνηση να προσέξει τα 3 μείζονα
    -Ασφάλεια, με αιχμή λαθρομετανάστευση
    -Οικονομία, που παραλαμβάνει καμμένη γη
    -Εθνική άμυνα και εθνικά θέματα

  29. airman avatar
    airman 11/03/2012 19:26:06

    Σε κάθε περίπτωση ένα είναι σίγουρο, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν πάντα στραμένα τα όπλα προς τα έξω και προσανατολισμένα σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις.
    Αυτό πρέπει να το καταλάβουν καλά όλοι, εντός, εκτός και επί τα αυτά!

    • SZAE avatar
      SZAE @ airman 12/03/2012 20:47:51

      Tα οπλα ειναι στραμένα προς τα χαρτια μισθοδοσίας.
      Δυστυχως πρέπει να βγει ο μήνας.
      Το ευδοκιμο χρονου υπηρησίας στην στολή δεν αλλαχθηκε, κοστίζει οσο ενα sanilac (παιδικό γάλα)

  30. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/03/2012 19:37:32

    Μην ξεχνάμε και την Παιδεία...που θα εμφυσά και την αγάπη στην Πατρίδα...

  31. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 19:42:40

    Τι λές ρε airman? Ποιές ένοπλες δυνάμεις? Ποιά όπλα?
    Ξέρετε που είναι οι διαθεσιμότητες? Παρακαλάτε μην κάνουν το μπράφ οι Ερντογάνηδες, θα γίνει το νέο 1897...

    • airman avatar
      airman @ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 19:45:32

      Έτσι όπως το λες κάτι θα ξέρεις παραπάνω, δεν μπορεί!
      Αρκεί να ξέρεις τι λες!

    • SZAE avatar
      SZAE @ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 12/03/2012 20:53:59

      Oι διαθεσιμοτητες μπορει να μην ειναι αυτες που θα επρεπε, αλλά τοσα χρονια κανεις υπήρχε ξεφρενο πάρτυ και υπολογισε οτι κανεις δεν φροντισε να υπάρχουν τουλάχιστον συμπαραγωγές για να μειώσεις το κόστος.
      Ασε που το ενα σωμα δεν ξερει τι εχει το άλλο.
      Παραδειγμα: συσκευη αμερικανικης σχεδιασης και κατασκευης ειναι κοινη σε ΠΑ κ ΠΝ. Αλλο το κοστος επισκευης για το ενα σωμα και αλλο για το αλλο. Λεπτομερια, στην μια περιπτωση παρεμβαλεται εταιρια μεσαζοντα που διοικειται απο αποστρατους.....

  32. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ avatar
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ 11/03/2012 19:43:36

    Ας μην επεκταθούμε, για να μείνουν τα τρόφιμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ στη θέση τους…

  33. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/03/2012 19:45:32

    Έλα βρε κι εσύ, υπερβολικέ... "σε δέκα χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει"!

  34. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ avatar
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ 11/03/2012 19:46:35

    Nα μην το ξεχάσω, πιό πάνω κάποιος γράφει για την παιδεία: Σήμερα ο Σαμαράς κάρφωσε (και μαγκιά του) τους συνωστισμούς και τα ρεπουσάκια. Ερώτηση: Η συνωστισμένη θα είναι στα ψηφοδέλτια; Για να αρχίσουμε να μετράμε απώλειες......

    • SZAE avatar
      SZAE @ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ 12/03/2012 20:55:46

      Η συνωστισμενη να παραμεινει στην...παραλία και να εχει την ευχη του Επίτιμου....

  35. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 11/03/2012 19:56:37

    Συμφωνώ πως είναι προα ανατολάς στραμμένος ο αμυντικός σχεδιασμός. Προς συγκεκριμένο εχθρό.
    Όμως για να κάνουν αυτό που ξέρουν τα παιδιά του ελληνικού λαού (αξιωματικοί και οπλίτες), αυτό που μπορούν να κάνουν, πρέπει να έχουν σφαίρες. Κράνη. Βενζίνη στα άρματα. Κηροζίνη τα αεροσκάφη. Τα έχουμε; Αυτό λέω....

  36. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/03/2012 19:58:53

    Ρώτα τους φυτευτές κιγκλιδωμάτων, που κορδακίζονται συναινετικά μπας κι εξασφαλίσουν το "παρουσιάστε, αρμ!" εις το διηνεκές...

    • SZAE avatar
      SZAE @ Αυριανιστής 12/03/2012 20:56:56

      +1000

  37. ΜΑΝΑΒΗΣ avatar
    ΜΑΝΑΒΗΣ 11/03/2012 20:26:37

    Στην Συγγρού έχουν επεξεργαστεί οι τομεάρχες σχέδιο για θερμό επεισόδιο; Σε ενάμισυ μήνα θα είναι κυβέρνηση! Και θα στρογγυλοκάθονται στο Αμύνης. Για να μην πάθουμε ότι έπαθε ο Σημιταράς ο τουρκοφάγος στα Ίμια.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΑΝΑΒΗΣ 11/03/2012 20:37:29

      Με ποιους αρχηγούς Γενικών Επιτελείων να επεξεργαστείς σχέδιο για θερμό επεισόδιο; Με τους μπεγλιτοδιορισμένους, επαναφερθέντες πρώην αποστράτους και βουτηχτές της επετηρίδας; Είσαι βέβαιος;

  38. Ξυπνήστε κύριοι avatar
    Ξυπνήστε κύριοι 11/03/2012 21:02:57

    O Σαμαράς να αλλάξει αμέσως μόλις αναλάβει
    1. Τους μπεγλιτοδιορισμένους στο υπουργείο, όπως σωστά επισημαίνει ο φίλος πιό πάνω
    2. Το επιτελείο του στα θέματα εξωτερικής πολιτικής (εκτός αν την βρίσκει ακόμα με τον δούρειο ίππο Αβραμόπουλο...)

  39. Μιχελάκος avatar
    Μιχελάκος 11/03/2012 21:05:15

    Tην κόπρο του Αυγείου πρέπει να καθαρίσει ο Σαμαράς....
    Θα τα καταφέρει;
    Διατηρώ επιφυλάξεις.

  40. Αντέχω avatar
    Αντέχω 11/03/2012 21:09:04

    Για να μην ξεχνιόμαστε: Ένταση το πρωί στο Θρακικό Πέλαγος, στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Σαμοθράκης και Ζουράφας, όταν τουρκική ακταιωρός προσπάθησε δύο φορές να εμβολίσει το σκάφος του Λιμεναρχείου Σαμοθράκης.

    Το θέμα επιβεβιώθηκε από ελληνικής πλευράς, αλλά χαρακτηρίστηκε ως "...σύνηθες για τα δεδομένα της τουρκικής συμπεριφοράς στο Αιγαίο!"

    Εσύ τα λές, εσύ τ' ακούς ρε Καρκαλέτση...

  41. Nik avatar
    Nik 11/03/2012 21:54:29

    Περί αβλαβούς διελεύσεως: με 4500 καράβια σε ελληνικά χέρια είναι απλό να βρεθούν 5-6 για την σκηνοθέτηση ενός "ατυχήματος". Πιστέψτε με, σε σύγκρουσε μεταξύ πολεμικού και φορτηγού το πολεμικό θα χάσει..... κατά κράτος. Μετά βέβαια θα γίνει η δέουσα έρευνα και πειθαρχική δίωξη κατά του καπετάνιου με τα δέοντα πορίσματα. Αλλά αυτά χρειάζονται φαντασία, τόλμη και μια δόση χιούμορ.

    Τα μεμέτια είναι πολύ πιο καραγκιόζηδες από εμάς. Μια ανάγνωση του "στρατηγικού βάθους" με έπεισε για αυτό. Απλά είναι πιο σοβαροφανείς καραγκιόζηδες και πείθουν προς το παρόν. Θυμηθείτε και εκείνη την φράση στα Wikileaks: βλέψεις Ρολς Ρόις, ικανότητες Ρόβερ. Οι Αμερικάνοι τους (και μας) κατάλαβαν εδώ και καιρό.

    Ο αρθρογράφος ζωγραφίζει την περίπτωη θερμού επεισοδίου με εμάς, αλλά οι Τούρκοι ξέρουν ότι όλοι τους έχουν στη μπούκα. Αν αρχίσουν με έναν, θα πλακώσουν όλοι οι γείτονες τους. Δεν τους συμπαθεί κανείς, και αυτό λέει πολλά.

  42. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 11/03/2012 21:55:29

    Κάποτε μᾶς συγκινοῦσε, Εὔα, μέ τά τραγούδια του γιά ξενητειά καί καφενέδες, τώρα δέν θά τολμήση νά μᾶς ξανατραγουδίση τά ἴδια τραγούδια!!!

  43. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 11/03/2012 22:17:47

    "....Σε τρία χρόνια πάντως που οι Τούρκoι θα βγάλουν στους ουρανούς (είναι δικοί μας;) του Αιγαίου τα πρώτα F-35, θα στέλνουμε τους πιλότους μας πάνω σε ιπτάμενα ”Lada” να αντιμετωπίσουν ”Porsche”...."
    Όλοι οι "πατριώτες" αρθρογράφοι, εκεί το γυρίζουν-αυό είναι το ζουμί του άρθρου: να αγοράσουμε κι άλλα όπλα...για να πλουτίζουν οι εγχώριοι μεσάζοντες...(αλήθεια πόσοι από τους ντόπιους μεσάζοντες είναi απόστρατοι στρατιωτικοί;;;;;;)

  44. Έλλην Κύπριος avatar
    Έλλην Κύπριος 11/03/2012 23:17:06

    Λυπάμαι που αντί να προβληματιστούν κάποιοι με το κατάντημά μας και το άρθρο, βγάζουν τον Σταύρο Καρκαλέτση φαντασιόπληκτο. Επειδή κρούει το καμπανάκι του κινδύνου.
    Το 1974 και η Κερύνεια ήταν στη φαντασία μας κύριοι;
    Το 1996, τα Ίμια και τρία παληκάρια στο φέρετρο, τα δαμε στον ύπνο μας;
    Την προέλαση στον οικισμό Στροβίλια στην νεκρή ζώνη της Κύπρου, την ακούσατε ποτέ σεις κει στην Αθήνα;
    Ο Κώστας ο Ηλιάκης; Κι αυτόν τον έπλασε η μυθοπλασία κάποιου φαντασιόπληκτου;
    Ουστ. Όχι σε σας. Στην εθνική σας αμνησία και αφασία,ανιστόρητοι...

  45. ΧΑΛΚΙΔΑ CITY avatar
    ΧΑΛΚΙΔΑ CITY 11/03/2012 23:23:16

    Eίστε για γέλια, κορυφαίος ο ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ!!!
    Σας λένε πέντε αλήθειες και τους βγάλατε και εμπόρους όπλων@@@
    Δεν πειράζει, όταν τα σύνορα θα είναι στον Νέστο, τότε να δούμε ΤΙ ΘΑ ΛΕΜΕ....

  46. Αντέχω avatar
    Αντέχω 11/03/2012 23:25:05

    Kάποιων η αφέλεια όντως δεν αντέχεται...////

  47. Ανυποψίαστος avatar
    Ανυποψίαστος 11/03/2012 23:30:31

    Παρακολουθώ τη συζήτηση, θέλω να πω μόνο πως καλύτερα να προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο, παρά εφησυχασμός μετά ισχυρού αναισθητικού ΄΄ωχαδελφέξ΄΄. Κι ότι γίνει. Μακάρι να μην γίνει τίποτα.

  48. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/03/2012 23:41:22

    Καλησπέρα Φωτεινή! σου εύχομαι δύναμη...
    ΥΓ: Καταπληκτικό το σκυλάκι στο gravatar..!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΕΥΑ 12/03/2012 20:59:43

      Καλησπέρα Εὔα,

      Εὐχαριστῶ γιά τίς εὐχές σου.

      Ἀντλῶ δύναμη ἀπό τόν ἈΣ καί μέ τήν ἐλπίδα ὅτι θά τ ἀλλάξη ὅλα!

  49. ΜΑΚΕΔΩΝ avatar
    ΜΑΚΕΔΩΝ 11/03/2012 23:48:37

    Θέλει πολύ μυαλό να καταλάβετε πως στα χάλια μας τα μαύρα είμαστε ακόμη πιό ελκυστικός στόχος για το κάθε αρπακτικό, Τούρκο ή άλλο;

  50. petros avatar
    petros 12/03/2012 00:24:21

    μακάρι να έρθουν οι Τούρκοι να μας κυβερνήσουν μπας και πάμε καλύτερα διότι έτσι όπως πάμε στην Τουρκία θα καταντήσουμε να ξενιτευτούμε για να ζήσουμε . Τόσο μαλα...ς είμαστε και ότι πάθουμε μας αξίζει και το ευχαριστιόμαστε κιόλας.

  51. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 12/03/2012 00:59:38

    Που να ΄ξερε ο Νοταράς ότι γιοι του θα προσέτρεχαν οικειοθελώς στο χαρέμι του σουλτάνου; Όχι τίποτ' αλλο, τζάμπα τα φονικά, αφού στο τέλος θα περνούσαν τα δεκατετράχρονα καλά και οι αιμοσταγείς πυγιστές μεν, ευσεβείς ισλαμιστές δε,ακόμα καλύτερα...

  52. anonymous avatar
    anonymous 12/03/2012 01:14:59

    Άσε πρώτα να μπει στην παραγωγή και βλέπουμε. Το πρόγραμμα έχει παγώσει.

  53. anonymous avatar
    anonymous 12/03/2012 01:20:25

    Η Τουρκία βρίσκεται από άποψη υποδομών στην κατάσταση που βρισκόταν η Ελλάδα τη δεκαετία του 60. Δες που βρισκόμαστε σήμερα.

  54. stamatis avatar
    stamatis 12/03/2012 01:23:34

    ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ,ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΜΒΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΟΠΛΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΙΖΕΣ.ΤΟ 1996 ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΒΑΛΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ,ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΤΕ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ

  55. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 12/03/2012 08:57:04

    Ω ναι! οπωσδήποτε. Ο "ρεαλισμός σου" είναι τέτοιος αρκεί να έχεις εξασφαλίσει το Σαιγιέν σου και τον άρτον τον επιούσιον διότι έχεις ταυτίσει το ατομικό σου συμφέρον με αυτό της Ελλαδας. Και αυτό το έκαναν ΟΛΟΙ οι γραικύλοι και τα σπόνδυλα που άφησαν ανοχύρωτη την Ελλάδα και που -αν θυμάσαι- στην κατοχή μας έλεγαν οι Γερμανοί είναι φίλοι μας. Τα ίδια και τώρα. Οι Τούρκοι είναι φίλοι μας.
    ΟΧΙ Κε. Άρη Α. Μπορεί να είναι δικοί σας φίλοι γιατί σας δίνουν και κανένα κομμάτι αποφάγι για να μπορείτε να κάνετε το διεθνιστικό σας έργο δίχως να σας ενοχλεί η συνείδησή σας τα βράδυα αλλά σίγουρα δεν έιναι φίλοι του Λαού μας.
    Υγιαίνετε!

  56. Kαπετάν Ανδρέας avatar
    Kαπετάν Ανδρέας 12/03/2012 09:02:24

    Υπάρχει σοβαρή προοπτική γαι την εθνική άμυνα όταν ψηφίζουμε καραγκιόζηδες? Εμείς φταίμε, κανείς άλλος, για το συνολικό κατάντημα!

  57. TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 12/03/2012 09:08:19

    Kαλημέρα, ακόμη εδώ είστε? Εκλογές, σηκωθείτε και παλέψτε το καθένας όπως νομίζει, εγώ λέω πως ο Σαμαράς είναι η μόνη ελπίδα, μπορεί να μας απογοήτευσε κάπου, αλλά αυτόν έχουμε, με τα πλην και συν του, και δεν υπάρχει άλλος...

  58. Παυλος Γαλανος avatar
    Παυλος Γαλανος 12/03/2012 09:22:18

    Μπραβο. Τετοια αρθρα αφυπνιζουν.
    Ειναι καιρος να περασουμε σε μια REAL POLITIK Εθνικη Στατηγικη.

  59. ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ avatar
    ΤΡΕΛΑ ΝΕΡΑ 12/03/2012 09:31:00

    Όπως πάμε λεβέντες η γέφυρα της Χαλκίδας θα γίνει το σύνορο...Ποιός Έβρος τώρα; Ελπίζω ο Σαμαράς να μην ετοιμάζει για υπουργό εξωτερικών κανέναν Δημητράκη Δρούτσα made in Sygrrou Avenue! Για άμυνας ο Π

  60. ΞΑΝΘΟΥ ΜΑΡΙΑ avatar
    ΞΑΝΘΟΥ ΜΑΡΙΑ 12/03/2012 09:41:34

    Εξαιρετικό άρθρο για ακόμη μια φορά. Που είδατε κινδυνολογίες και φαντασοπληξίες κ. άσχετε observer;Εγώ διάβασα ένα κείμενο που δεν απέχει διόλου απο την πραγματικότητα και στηρίζεται στις εμπειρίες του παρελθόντος.

  61. Έλλην Κύπριος avatar
    Έλλην Κύπριος 12/03/2012 09:49:16

    Kι όμως αγαπητέ Stamatis. Εσύ κι εγώ θα πάμε μπροστά κι όχι οι πολιτικάντηδες, μην μηδενίζεις και αυτομηδενίζεσαι. Ωραίοι ως Έλληνες, θα σπεύσουμε στον ό,ποιον αγώνα! Το 1974 αυτό έγινε και εδώ, κάποιοι τρέξαμε στα πρόσω, τοις κείνων ρήμασι, και κάποιοι κρύφτηκαν σαν γυναικούλες (οι πολιτικάντηδες πρώτοι απ' όλους εννοείται, ρωτήστε και τονΧριστόφια, ΄΄κάτι΄΄ ξέρει.)

  62. Μάριος avatar
    Μάριος 12/03/2012 10:18:28

    To έκθετο Καστελόριζο και η ακόμα πιο έκθετη Στρογγύλη, είναι πάντα ο Nο 1 στόχος, για να συρθεί σε εφ’ όλης αντιπαράθεση η Ελλάδα για το αιγαιακό status.

    H παραπάνω φράση είναι όλο το ζουμί στο άρθρο.

  63. Έλλην Κύπριος avatar
    Έλλην Κύπριος 12/03/2012 10:24:22

    <>.
    (από τον Σάββα Ιακωβίδη χτες, τον πλεόν έγκυρο Κύπριο δημοσιογράφο).

    Κατά τα άλλα, ο αρθρογράφος του παρόντος, είναι φαντασιόπληκτος...

  64. Έλλην Κύπριος avatar
    Έλλην Κύπριος 12/03/2012 10:27:14

    ''Ελλάδα και Κύπρος πρέπει να αναμένουν επίθεση από την Τουρκία, ως εκ τούτου χρειάζεται η συμμαχία με Ισραήλ κτλ''
    (από τον Σάββα Ιακωβίδη χτες, τον πλέον έγκυρο Κύπριο δημοσιογράφο).

    Κατά τα άλλα, ο αρθρογράφος του παρόντος, είναι φαντασιόπληκτος…
    Απάντηση

  65. ΑΘΗΝΑ 78 avatar
    ΑΘΗΝΑ 78 12/03/2012 10:35:29

    ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ Η΄ ΑΦΕΛΗΣ Η΄ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

  66. EYBOIΩΤΗΣ avatar
    EYBOIΩΤΗΣ 12/03/2012 10:51:30

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΕΡΙΑ.

  67. ΠΗΛΙΧΟΣ avatar
    ΠΗΛΙΧΟΣ 12/03/2012 11:16:52

    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=29609
    για να ξυπνήσετε. Τέτοιες αναλύσεις σηκώνει μόνο το ΑΝΤΙΝΙΟΥΣ. Μόνο!

    • factorx avatar
      factorx @ ΠΗΛΙΧΟΣ 12/03/2012 12:57:49

      http://www.antinews.gr/2012/03/12/151416/

  68. thanasis avatar
    thanasis 12/03/2012 12:06:51

    Ο Καρκαλέτσης έχει δώσει πολλούς αγώνες για τα εθνικά θέματα.

  69. ΚΑΛΛΙΓΕΡΗΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΓΕΡΗΣ 12/03/2012 13:27:26

    ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΕΥΒΟΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΄΄ΑΚΑΠΝΟΙ΄΄ ΠΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΜΕΡΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

  70. Andreas avatar
    Andreas 12/03/2012 14:05:21

    Για όσο καιρό τους αφήνουμε να υπάρχουν (το καθεστώς) θα μας πρήζουν.

  71. SZAE avatar
    SZAE 12/03/2012 21:06:57

    O Σαμαρας κερδιζει τις εκλογές. Θα ιδρυσει εθνικο συμβουλιο εξωτερικης πολιτικής; Θα καθορίσει τους αξονες που θα κινηθούμε σαν χωρα ανεξαρτητα απο το ποιος θα κυβερνα;
    Επίσης γιατι δεν εχει κανει τιποτα ο καγκελοπουλος για την εισαγωση στις στρατιωτικες σχολές ελληνων στην ιθαγενεια και οχι στο γένος; Γιατί συντηρεί το προδοτικό εκτρωμα του Ραγκούση;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.