#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/05/2009 12:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Τουρκία αμφισβητεί ανοικτά και το Αγαθονήσι

Στο Αλλαγή στρατηγικής σε Αγαθονήσι - Φαρμακονήσι επισημαίναμε ότι οι τουρκικές αεροναυτικές  ασκήσεις και άλλες δραστηριότητες στο Αιγαίο δεν είναι  εκδρομές για ξεμούδιασμα αλλά συνιστούν εφαρμογή της άμεσης στρατηγικής που υλοποιεί η Τουρκία που συνίσταται σε αμφισβήτηση για πρώτη φορά κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας σε κατοικημένο έδαφος .

Δεν πέρασαν πολλές ημέρες και με άρθρο του Μουράτ Ιλμέν, ανταποκριτή της εφημερίδας «Τζουμχουριέτ» στην Αθήνα αμφισβητείται ευθέως η ελληνική κυριαρχία στο Αγαθονήσι και αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: Η ελληνική Πολιτεία «κατάφερε να εγκαταστήσει στο νησί μόνο 70 Έλληνες υπηκόους», οι οποίοι «έχουν έρθει εκεί λαθραία». «Το ελληνικό κράτος, προκειμένου να εντάξει το νησί στα εδάφη του με τετελεσμένα, κάθε περίοδο εγκαθιστά εκεί αρχικά δύο με τρεις οικογένειες, ακολούθως νύκτα μεταφέρει εκεί και άλλα άτομα, τα οποία εγκαθίστανται στο νησί». Ο Ιλμέν ισχυρίζεται επίσης ότι «σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες, η κυριότητα του νησιού είναι αμφισβητούμενη και ο απέναντι γείτονας φοβάται την τουρκική αντίδραση».

Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών κ. Γ. Κουμουτσάκος χαρακτήρισε το άρθρο «προκλητικό και άσχετο με την πραγματικότητα» και έκανε λόγο για  «σκόπιμη παραπληροφόρηση».

Να σημειωθεί ότι η πρώτη επίσκεψη του νέου υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου πραγματοποιείται σήμερα στα κατεχόμενα της Κύπρου, γεγονός που επιδεινώνει κι άλλο το ήδη βαρύ κλίμα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Παράλληλα το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών φαίνεται να ξυπνά από την βαθιά χειμερία νάρκη του και αρχίζει να διαρρέει ότι ανησυχεί και από την «διαρκή ισχυροποίηση του άξονα Άγκυρας - Σκοπίων».

Μπα; Ανακάλυψαν οι διπλωματικοί φωστήρες μας και το «μουσουλμανικό τόξο» στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας. Τι λες ρε παιδί μου. Σημαντικόν......

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lavazza avatar
    Lavazza 06/05/2009 13:05:09

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    factorx: χαλαρα lavazza,

  2. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 06/05/2009 13:11:32

    Όχι άλλο "απαυτό" βρε παιδιά, αν παίρνουν τα νησιά ένα-ένα σε λίγα χρόνια η υποδοχή "μεταναστών" θα γίνεται στην Super Paradise! Θα κατασταφουν οι διακοπές μας ...

    Πρέπει να διατηρήσουμε την αστική μας ευμάρεια - ευχαριστούμε τις Ε.Π.Α. - αλλά να μην χάσουμε την Μύκονο.

  3. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2009 13:26:02

    Η απουσία διεκδικητικών επιδιώξεων έχει βαλτώσει το συλλογικό ήθος.

    Όπως άνθρωπος που δεν αναπτύσσεται, δεν κινείται, δεν επιδιώκει κάτι με ζέση, χάνει βαθμιαία τη ζωτικότητά του και περιπίπτει σε μαρασμό, έτσι και τα κράτη που δεν μπορούν να διοχετεύσουν τον δυναμισμό τους σε μια εξωστρεφή συλλογική προσπάθεια γίνονται ...Ελλάδα.

    Η Μεγάλη Ιδέα μπορεί να έσβησε άδοξα. Από τραγικά εσωτερικά λάθη, λανθασμένες γεωπολιτικές αναγνώσεις και εχθρότητα των "συμμάχων", και όχι από στρατιωτική υπεροπλία των Τούρκων.

    Όμως πρόσφερε τον διπλασιασμό της Ελλάδας.

    Αν δεν υπήρχε (η Μεγάλη Ιδέα), στη Λαμία θα βγάζαμε τα διαβατήρια, προς επίδειξη.

    Ακόμα και το τραγικό αποτέλεσμα, το ξερίζωμα του Μικρασιατικού Ελληνισμού, έδωσε νέο αίμα στην κοινωνία, δημιούργησε εθνικά ομογενές κράτος και ώθηση στην Οικονομία. Οι πρόσφυγες έπρεπε να στεγαστούν και να αποκτήσουν τα χρειώδη. Από το 1928-30 σημειώνεται άνθηση σε βιοτεχνία, βιομηχανία, εμπόριο.

    Αυτός ο λαός, που ακόμα δεν είχε συνέλθει από την Καταστροφή, μέσα σε λίγα χρόνια υπήρξε έτοιμος να αντισταθεί με μοναδικό ηρωισμό και επιτυχία σε δυο ασύγκριτα υπέρτερες πολεμικές μηχανές.
    Δυστυχώς η μοναδική αυτή προσπάθεια έμεινε ανολοκλήρωτη και χωρίς αντίστοιχη του μεγαλείου της ανταμοιβή.

    1. Η Ελληνική αστική πολιτική τάξη δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Ξενόδουλη και άπληστη μεριμνά μόνο για να κρατήσει η ίδια την εξουσία χωρίς να διεκδικήσει από τους νικητές συμμάχους όσα άξιζε η συνεισφορά του Ελληνικού Αγώνα, πολεμικού και Αντίστασης, κατά του Άξονα. Ήταν ένας αγώνας που δεν τον ένοιωθε δικό της, δεν τον ενστερνίστηκε, δεν ήθελε να τον αποτιμήσει ακριβά και να ζητήσει το αντάλλαγμα, διότι θα αποκαλυπτόταν ότι ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ. Βρισκόταν σε πάρτυ στο Κάϊρο, όταν οι άλλοι πολεμούσαν.
    Τα Δωδεκάνησα υπήρξαν το ελάχιστο. Μερίδα Βρεταννών πολιτικών, το 1958-60, είχαν την άποψη ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να λάβει επιπλέον την Βόρεια Ήπειρο και την Κύπρο (Περιοδικό ΙΣΤΟΡΙΑ).

    2. Η ηγεσία του ΚΚΕ, και ειδικά η τυχοδιωκτική μορφή του Ν. Ζαχαριάδη, δέσμια ξένων εξαρτήσεων και κατώτερη κι αυτή των περιστάσεων, όχι μόνο φέρνει ευθύνη για την διολίσθηση σε Εμφύλιο όταν υπήρχε η Συμφωνία της Γιάλτας, αλλά πιεζόμενη από την υλική ανωτερότητα των «εθνικοφρόνων» μετά το Δόγμα Τρούμαν, για τακτικά οφέλη της στιγμής, σε απόγειο τυχοδιωκτισμού εγείρει θέμα ελληνικότητας της Μακεδονίας-Θράκης, εγγράφοντας την πρώτη υποθήκη για τις μελλοντικές διεκδικήσεις των βορείων «φίλων», Σλάβων και Βουλγάρων.

    Τη μεταπολεμική περίοδο η ζωτικότητα διοχετεύτηκε στην ανασυγκρότηση της κατεστραμμένης οικονομίας και στο Κυπριακό.
    Άλλη μια προδοσία και τέρμα.
    Από τη Μεταπολίτευση ξεκινά περίοδος εσωστρέφειας και συνακόλουθα πολιτικής σήψης. Μια λαϊκιστική, ανθελληνική, αυτοκτονική ρητορική επικρατεί στο δημόσιο λόγο και απογειώνεται τη Σημιτική περίοδο. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε κι εδώ, στα σχόλια μερικών παραπλανημένων αφελών.

    Την μετά-σοβιετική εποχή ξαναμοιράζεται η τράπουλα. Η Ελλάδα απουσιάζει, έχοντας την ατυχία να έχει επικεφαλής κατά σειρά τον Εφιάλτη, τον Δημαγωγό στο τέλος του και τον νάνο.

    Παρ’ όλα αυτά οι δυνάμεις υπάρχουν και βρίσκουν διέξοδο σε επιχειρηματικές επεκτάσεις. Άτσαλα και ατομικιστικά όμως.
    Συντηρούμε τα μισά Βαλκάνια και θέλουν, όλοι όχι μόνο οι Σκοπιανοί, να μας πάρουν κιόλας.

    Η Ελλάδα όφειλε, για λόγους ζύμωσης και μόνο, να έχει θέσει
    - μακροπρόθεσμα, καθεστώς αυτονομίας της Β. Ηπείρου
    - υποθήκη για περίπτωση διάλυσης του σκοπιανού μορφώματος
    - ανομολόγητη σταδιακή απομάκρυνση τμήματος του μουσουλμανικού πληθυσμού της Θράκης
    - Ίμβρο, Τένεδο, σε αντίκρουση της προσπάθειας της Άγκυρας να ανατρέψει τη Συνθήκη της Λωζάννης στην πράξη.

    Αλλά απ’ τη «Λυκόβρυση», το JK, το Da Cαpo, τη Brasserie, αυτά «είναι μακριά».
    Όπως και η Κύπρος.

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2009 13:28:27

    Λόγω παρεμφερούς θεματολογίας ξαναστέλνω το @3 κι εδώ, όπως και στο thread για τον Νταβούτογλου.

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2009 13:34:15

    ΠΡΟΦΗΤΗ- Η υλοποίηση της έννοιας "Μεγάλη Ελλάδα" απαιτεί και την ύπαρξη μεγάλων πολιτικών αλλά και "μεγάλων" πολιτών.
    Σήμερα δεν έχουμε την τύχη να διαθέτουμε ούτε μεγάλους πολιτικούς αλλά ούτε και μεγάλους πολίτες. Οι πολιτικοί μας μεγαλουργούν μόνο σε μίζες και σκάνδαλα και οι πολίτες έχουν χρέη και κάρτες. Που να τρέχουν στα βουνά και στους στρατούς τώρα;
    Διανύουμε φάση συρρίκνωσης η οποία ξεκίνησε με την Κύπρο, συνεχίστηκε με τα Ίμια και θα ολοκληρωθεί με την Δ. Θράκη. Οψόμεθα.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/05/2009 13:40:38

    Η Ελλάδα σε δέκα χρόνια από τώρα θα έχει 15 εκ. πληθυσμό, με τους Έλληνες μειονότητα, με τις τράπεζες, τις μεγάλες επιχειρήσεις, τις όποιες βιομηχανίες και τις υψηλές θέσεις στο δημόσιο να τις κρατούν και να τις "τρέχουν" Έλληνες, ενώ σε όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα, από τα ταπεινά, τα χειρωνακτικά, τα μεταποιητικά έως και τα επαγγέλματα γραφείου (βλέπε παροχή υπηρεσιών) θα απασχολούνται αλλοδαποί μέχρι τη μεσαία έως και ανώτερη στελεχιακή βαθμίδα.

  7. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 06/05/2009 13:42:16

    Τι σχέση έχει ο "Άγκυρας - Σκοπίων» με το "μουσουλμανικό τόξο" που ξεθάψατε από την εποχή του Γιουκοσλαβικού εμφυλίου";

  8. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 06/05/2009 13:42:36

    άξονας Άγκυρας - Σκοπίων

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2009 13:51:02

    Strange
    η χώρα χρειάζεται δύο πράγματα : Παιδεία και Αεροπορία.

    Βλέπω τα δύσκολα, αλλά δεν γίνομαι "προφήτης δεινών".

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2009 13:59:51

    αλλενάκι, τις υψηλές θέσεις δεν θα τις κρατούν Έλληνες αλλά Δυτικοί, τυποποιημένοι, τεχνοκράτες.
    Αυτό το νόημα έχει η ομογενοποίηση κουλτούρας και αγορών.

    Η RTL όταν αγόρασε τον ALPHA έφερε διευθύνοντα Αμερικανό, τηλεοπτικό στέλεχος, ο οποίος κινήθηκε με λογική α-εθνικού καναλιού : ρίξε λίγο ριάλιτυ, λίγο σειρά, λίγο σπορ.
    Θέλησε και να καταργήσει τις ειδήσεις, λόγω υψηλού κόστους.
    Καμμία έννοια αν το μέσο απευθύνεται σε Έλληνες.
    Η συνταγή θέλει α-εθνικούς πολίτες για να αγοράζουν τυποποιημένη τροφή και θεάμα.

  11. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/05/2009 14:10:32

    Προφητα,η αρχουσα,μχσ,ταξη,δεν μπορουσε,ακομα και να ηθελε να ζητησει απο τους ξενους πιο πολλα,γιατι ειχαμε τον εμφυλιο,για τον οποιο παλι σ αυτους στηριχτηκε για να γλυτωσει.
    Πως λοιπον,θα ζηταγε παραπανω;
    (Ασχετα οτι μπορουσε,αν ηθελε,να μην αφησει να γινει ο εμφυλιος,δινοντας κανονικη αμνηστια μετα τη Βαρκιζα).

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/05/2009 14:11:28

    Προφήτη, έχεις δίκιο, CEO's και λοιποί, και τώρα έτσι είναι σε πολλες επιχειρήσεις, στις ένοπλες δυνάμεις τι θα γίνει άραγε.

  13. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/05/2009 14:14:04

    Τους "Θρακιωτες",επρεπε να τους ειχε διωξει,αμεσως τον Ιουλιο του 74.Ετσι κι αλλοιως,η συνθηκη της Λωζανης,εχει καταργηθει απο τους Τουρκους,στο σημειο που μιλαγε για αναλογια,απο το 55.Το Σ/βριο.
    Αλλα ποιος,και με τι ...αρτιδια;

  14. F avatar
    F 06/05/2009 14:37:53

    Καὶ τώρα τί γίνεται ; Ἡ άντίληψη ποὺ εἶχαν οἱ Ντόρα, Τζέφρυ, ΣΥΡΙΖΑ καὶ λοιποὶ γιὰ τὸν ἐξευρωπαϊσμὸ τῆς γείτονος, νομίζοντας ὅτι συνορεύουμε μὲ τὸ Λουξεμβοῦργο ;

  15. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 06/05/2009 14:57:59

    Έξοχη η σύνοψη του Προφήτη στο 3.

    Μόνο να συμπληρώσω μία πληροφορία.

    Για την Κύπρο μπορεί να έχεις δίκιο μια που συμβαδίζει με τα γεγονότα της εποχής (1955-59), για τη Βόρειο Ήπειρο όμως το αίτημα ήταν παλιότερο, και πιο συγκεκριμένα τέθηκε με τη λήξη του Β παγκοσμίου πολέμου. Τρία ανταλλάγματα υποσχέθηκαν στην Έλλάδα: αποζημιώσεις από τη Γερμανία, τα Δωδεκάνησα και τη Βόρειο Ήπειρο (προσάρτηση παρακαλώ!).

    Και μάλιστα, ενώπιον των τεσσάρων δυνάμεων των νικητών (Αγγλίας, Γαλλίας, Αμερικής και Ρωσίας) εκκρεμούσαν από τότε τρία ζητήματα: το Αυστριακό, το Γερμανικό και το Βορειοηπειρωτικό. Το πρώτο λύθηκε λίγο μετά. Το δεύτερο (η διαίρεση δηλαδή της Γερμανίας) λύθηκε αυτομάτως από την επανένωση το 1990. Το Βορειοηπειρωτικό, τύποις, εκκρεμεί ακόμα και σήμερα για συζήτηση! Οπότε ίσως η "μερίδα Βρετανών" να βασίζονταν σ' αυτό.

    Κάποιοι λέγανε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ότι θα μπορούσαμε να το "θυμήσουμε" στους Αλβανούς όταν συλλάβανε τους 6 της Ομόνοιας και προκαλούσαν τα γνωστά προβλήματα στην Ελληνική μειονότητα.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2009 16:31:02

    Τηλέμαχε φοβάμαι ότι το απεμπολήσαμε οριστικά με την τελευταία συμφωνία, που έκλεισε μεν το θέμα της υφαλοκρηπίδας αλλά "έθαψε" και οποια ελληνική απαίτηση στα πλαίσια του ΟΗΕ.

  17. anetos avatar
    anetos 06/05/2009 16:41:35

    Προφητη πολυ σωστα ολα αυτα που λες στο
    "Η Ελλάδα όφειλε, για λόγους ζύμωσης και μόνο, να έχει θέσει
    - μακροπρόθεσμα, καθεστώς αυτονομίας της Β. Ηπείρου
    - υποθήκη για περίπτωση διάλυσης του σκοπιανού μορφώματος
    - ανομολόγητη σταδιακή απομάκρυνση τμήματος του μουσουλμανικού πληθυσμού της Θράκης
    - Ίμβρο, Τένεδο, σε αντίκρουση της προσπάθειας της Άγκυρας να ανατρέψει τη Συνθήκη της Λωζάννης στην πράξη. "

    ..αλλα δεν καταλαβενω τον ορο "ανομολογητη"

  18. Ηellenic avatar
    Ηellenic 06/05/2009 16:53:43

    Πραγματικα τα γεγονοτα τρεχουν γρηγορα και οι Τουρκοι ετοιμαζονται. Ευχομαι να κανουμε και εμεις το ιδιο γιατι η κρισιμη ωρα ερχεται. Μηπως ειναι ωρα για ενα ταξιδακι του Καραμανλη προς Μοσχα?

  19. αβγδεζηικλμνξοπ avatar
    αβγδεζηικλμνξοπ 06/05/2009 18:42:53

    Έχει Κολωνάκι το Αγαθονήσι;
    Τσίου τσίου τραλαλά

  20. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/05/2009 19:09:18

    Για τιποτα S400 ρε παιδια,τιποτα;Και τιποτα Σουχοι;
    Γιατι μονο ετσι οι μογγολοι διπλα μας,καταλαβαινουν.
    Αλλα αν δεν αλλαξει και το κλιμα τρα λα,λα,που υπαρχει,δεν γινεται τιποτα.

  21. blue nile avatar
    blue nile 06/05/2009 19:43:06

    Συγχαρητήρια στον προφήτη για το σχόλιο Νο3.
    Συμπληρώνοντας. 'Οταν ένα κράτος δεν έχει κάποιο εθνικό σχέδιο μέσα στο οποίο θα προσπαθήσει να αναπτυχθεί, να ευημερήσει και να εξαπλωθεί δημιουργείτε ένα κοινωνικό έλλειμα που και αυτό ουσιαστικά οδηγεί σε εθνικισμό τύπου Λεπέν.
    Πάρτε για παράδειγμα την Γαλλία προ 15 χρόνων που είχε αγκυλώσει την εξωτερική της πολιτική στην ανάσχεση της Γερμανικής εθνικής σχεδίασης, που με τη σειρά της ήθελε την ευρωπαική κοινότητα ως χώρο ελευθέρας διακίνησης των γερμανικών προιόντων. Αυτή η αμυντική στάση και η απουσία όλων εκείνων των ενεργειών, των πολιτικών, των σκέψεων που θα μπορούσαν να ενδυναμώσουν τη Γαλλία στη διεθνή παλαίστρα απουσίαζαν. Συνέβαλε και αυτό μαζί με άλλα στην άνοδο των Λεπενικών. Και έρχεται ο Σαρκοζί, ασχέτως που δεν συμφωνώ με τον συνολικό τρόπο διακυβέρνησης του, να εγκαταλείπει τα ανόητα για τα αυτονόητα. Και δώστου μεσογειακή ένωση και πάρε φιλόδοξα προγράμματα, όλα για την αναβάθμιση της γαλλικής ισχύς, όλα για να ξεπεραστεί η μοναξιά της Γαλλίας που διαγραφόταν κάποια χρόνια πριν.
    Εύγε στο antinews για τα άρθρα του περί των συγκεκριμένων θεμάτων την ίδια στιγμή που τα ΜΜΕ και οι κυβερνώντες σφυρίζουν ευρωχαρούμενα αποκρύπτοντας την μεγάλη απειλή.

  22. blue nile avatar
    blue nile 06/05/2009 19:45:54

    Κάποτε όλοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι για χίλια και βάλε χρόνια έχουμε μπλέξει και συνυπάρχουμε με την τουρκική απειλή. Το ίδιο θα ισχύει και για τα επόμενα χίλια χρόνια. Μάλλον.

  23. Nick avatar
    Nick 06/05/2009 19:54:33

    Η Τουρκία πλέον έχει τα κόλλυβα στο ζωνάρι. Ευκαιρία να ησυχάσουμε από αυτούς.

  24. Νἰκος avatar
    Νἰκος 06/05/2009 19:58:03

    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣιγα παιδια !

    Μη λετε τετοια πραγματα. Εχουμε την ΕΕ, τα αηττητα νομικα μας οπλα (τυφλα να'χουν τα Μιραζ) συμφωνα με τον γιγαντα Σημιτη, και την φιλια των λαων μας. Ο,τι δεν ξερουμε δεν μας πειραζει.

  25. Factorx avatar
    Factorx 06/05/2009 19:59:57

    @3 Προφήτης. Ρε σύντροφε γιατί να βγάζουμε διαβατήρια στην Λαμία; Εμεις δηλαδή που είμαστε απο την Θεσσαλία τι θα κάνουμε;

  26. Νἰκος avatar
    Νἰκος 06/05/2009 20:05:26

    "Η συνταγή θέλει α-εθνικούς πολίτες για να αγοράζουν τυποποιημένη τροφή και θεάμα".

    Βοηθανε και τα ψευτοακαδημαικα Ρεπουσακια.

    Προφητη, τελικα η παρεα των "προθυμων"εχει δικιο, για ολα φταινε οι εκατερωθεν υπεπατριωτες. Η φιλια των λαων θα κανει το θαυμα της, και χερι-χερι με τον τουρκικο λαο θα βαδισουμε στο μονοπατι της ιστοριας......

  27. Νἰκος avatar
    Νἰκος 06/05/2009 20:11:19

    Προφητη (#3) δεν μπορουσε να γραφτει καλυτερο κειμενο. Μπορει και να συνοψιστει σε "λειπει η εθνικη συναινεση και επομενως η στρατηγικη". Ο Π. ΚΟνδυλης ηταν καταπελτης. Μια αλιτ που κλεβει το σπιτι της και δεν μπορει να λυσει απλα προβληματα της κοινωνιας πως θα λυσει μακροχρονια ζητηματα εθνικης επιβιωσεως;

  28. osaperas avatar
    osaperas 06/05/2009 21:02:33

    Νομίζω ότι το Αγαθονήσι και το κάθε Αγαθονήσι δεν υπάρχει περίπτωση να αποτελέσει αντικείμενο διένεξης Ελλάδας-Τουρκίας.

    Εάν οι τούρκοι θα συνεχίσουν΄να προκαλούν ή όχι ή ακόμη εάν θα κάνουν το επόμενο βημα (θερμό επεισόδιο) εξαρτάται από τα υπόλοιπα διεθνή παιχνίδια στην περιοχή μας, των αμερικανών και όχι μόνο.

    τη βλακεία που έκανε η Γεωργία πριν από καιρό και τη πλήρωσε χοντρά από τη Ρωσία δεν θα την τολμήσει η Τουρκία ανεξάρτητα τι θέλουν οι ίδιοι οι τούρκοι και τι νομίζουν σχετικά με τον ρόλο τους στην περιοχή.

    Εάν ξεκινήσουμε από το δεδομένο ότι οι αμερικανοί έχουν σοβαρό ενδιαφέρον για τα συμφέροντα τους στην περιοχή μας και για αυτό άλλωστε επισκέφθηκε ο Ομπάμπα την Τουρκία τότε οι αμερικανοί δεν θα αφήσουν να γίνει η παραμικρή ενέργεια στην περιοχή που είναι εκτός των σχεδίων τους που δεν εντάσσεται στο πλαίσιο των συμφερόντων τους. Και τα συμφέροντα τους δεν αφορούν τη θάλασσα στο Αιγαίο ή το Αγαθονήσι.

    Κι όταν μιλάμε για περιοχή δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε δύο βασικά ζητήματα.

    1.Την πρόσφατη δυσφορία των ισραηλινών για τα κοινά γυμνάσια Ισραήλ Συρίας με αποτέλεσμα να παγώσουν την παράδοση στρατιωτικού υλικού (νομίζω κατασκοπευτικά αεροπλάνα στην Τουρκία)

    2. την συνεχιζόμενη (αποδεδειγμένα) στήριξη των κούρδων του Ιράκ οι οποίοι όχι μόνο έχουν πλέον δημιουργήσει το δικό τους κράτος (κόντρα στην επιθυμία της Τουρκίας) αλλά έχουν απομονώσει πλήρως τους τουρκομάνους της περιοχής τους και μαζί με αυτούς την πολύ καλά οργανωμένη στρατιωτική παρουσία των τούρκων στην περιοχή. Φυσικά οι κούρδοι δεν κατάφεραν να εξουδετερώσουν όλους τους μηχανισμούς των τούρκων μόνοι τους αλλά με την βοήθεια των μεγάλων υποστηρικτών τους (Ισραήλ-ΗΠΑ).

    Δεν είμαι ούτε έχω γνώσεις στρατιωτικού αναλυτή και σίγουρα θα βοηθούσε πολύ η άποψη κάποιου ειδικού. Αλλά δεν είναι παράξενο το γεγονός ότι ο τουρκικός στρατός ο οποίος θεωρείται από τους καλύτερους και πλέον εξοπλισμένους του κόσμου να μην έχει καταφέρει ακόμη να εξουδετερώσει τους κούρδους του πκκ? δεν υπάρχει λογική στρατιωτική εξηγηση για αυτο παρά μόνο ότι αυτοί οι ρέμπελσ έχουν γερές πλάτες.

    Τέλος γιατί δεν κάνουμε και τη απλή λογική σκέψη; Οι αμερικανοί εμπιστεύονται τους τούρκους στα τυφλά; Δεν έχουν φροντίσει να κρατάνε μία πισινή μήπως οι τούρκοι τους την ξανακάνουν όπως τότε στο πόλεμο του Ιρακ;

    Κι ακόμη: Θυμόσαστε τον αγώνα των αμερικανών για την είσοδο των τούρκων στην ευρωπαϊκή κοινότητα; Πόσα χρόνια κρατάει αυτή η ..κολώνια; Είναι δυνατόν μία ολόκληρη αμερική και μία ολόκληρη τουρκία να μην μπορόύν να καθαρίσουν να μπεί η δεύτερη στην ΕΚ; Εδω μέχρι και η Βουλγαρία έχει μπει, που δεν πληρεί κανένα όρο-γιατί δεν αφήνουν την τουρκία (τη μεγάλη και τρανή που σπρωχνεται από την αμερική;)

  29. Greco avatar
    Greco 06/05/2009 21:26:23

    ωραιες αναλυσεις,ειδικα του προφητη,Μακαρι να τις διαβαζει και κανενας αρμοδιος

    1)Συμφωνω για τη θρακη.Πρεπει να καθαρισει η περιοχη προς αποφυγη μελλοντικων προβληματων,κατι που επρεπε να γινει δεκαετιες πριν κατεμε

    ακομα και τον πατριαρχη να θελησουν να διωξουν,νομιζω τα εθνικα συμφεροντα υπερεχουν του πατριαρχιου που ειναι οικουμενικο και οχι ελληνικο,ρωμεικο θα προσθετα καλυτερα

    2)καποιος ανεφερε τον πληθυσμο.Απτα σημαντικοτερα θεματα πιστευω.Δεν ξερω πως αλλα πρεπει να αυξηθουμε αριθμητικα.Ειτε με κινητρα να γυρισουν καποιοι αποδημοι,ειτε με περισσοτερους μεταναστες-αλλα με τα καταλληλα προσοντα και απελαση των "βαρυδιων"-ειτε να ξαναφερουν εβραιους στη θεσσαλονικη(!),με οποιο τροπο.Με την δημογραφικη αυξηση της γειτονος δεν θα αντεχε για πολυ οποιαδηποτε χωρα να βασταει αμυνα.Πρεπει να πονταρουμε σαυτο,καθως οι τουρκοι ναι μεν θα αυξηθουν πολυ,αλλα μην ξεχναμε οτι θα εχουν κ μερικες δεκαδες κουρδους που γεννανε περισσοτερο.Στην τελικη ο πληθυσμος ειναι καθοριστικος για την πορεια ενος κρατους,αν θα εξελιχθει σε δυναμη ή θα παρακμασει

    3)επειγει να αλλαξουμε τη ξεροκεφαλη πολιτικη με την πγδμ.Περηφανοι επρεπε να νιωθουμε που χτιζουν αγαλματα του αλεξαντρου κ του φιλιππου,δηλαδη οι καλας μας πειραζουν?αυτο το πραγμα λεγεται πολιτισμικη επιρροη-για οποιον δεν εχει αμφιβολιες οτι πραγματι οι αρχαιοι μακεδονες ηταν ελληνες.Μονη συζητηση το ονομα και επιδιωξη φιλιας,απλα πραγματα

    αυτα απο μενα...

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2009 22:22:32

    @18 anetos
    «ανομολόγητη» διότι κάποια πράγματα είναι αποτελεσματικότερο να γίνονται χωρίς τυμπανοκρουσίες

    @22 blue nile
    εύστοχη η σύγκριση με τις ευρωπαϊκές χώρες, όπου αντί για επεκτατικές βλέψεις, όπως στο παρελθόν, ο δυναμισμός των κοινωνιών διοχετεύτηκε σε εξωστρεφή οικονομική ανάπτυξη

    @26 Factorx
    αν δεν υπήρχε η επιδίωξη να απελευθερωθούν και οι υπόλοιπες υπόδουλες ελληνικές περιοχές, μετά την αρχική απελευθέρωση, θα ήσουν με φέσι σύντροφε, η Λαμία το 1831 ήταν παραμεθόριος

    @28 Νίκος
    τι διορατικός ο Κονδύλης! Μεγάλη απώλεια για την ελληνική πνευματική ζωή, πρόωρα.

    @29 osaperas
    ο γαλλογερμανικός άξονας, παρά την απουσία ηγετών ιστορικού αναστήματος που να μπορούν αντισταθούν στους Αμερικανούς δεν προτίθεται να αυτοκτονήσει βάζοντας την Τουρκία στην ΕΕ

    @30 Greco
    πρωτότυπη η ιδέα να φέρουμε ξανά Εβραίους στη Θεσσαλονίκη, δε λέω, αλλά πώς προέκυψε ;

  31. Decay avatar
    Decay 06/05/2009 23:27:08

    @ 3 Προφήτης,

    Πολύ καλή σύνοψη.
    Εξηγεί πολλά από όσα συμβαίνουν,
    και δημιουργεί
    πολλούς προβληματισμούς
    στη σκέψη του σκεπτόμενου Έλληνα
    για τα αίτια της σημερινής κατάντιας
    της συνεχούς αμυντικής-κατευναστικής πολιτικής,
    η οποία μόνο σε ήττες μπορεί να οδηγήσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.