#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/03/2011 00:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Σμύρνη βρίσκεται στην προέκταση της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, κ. Νταβούτογλου



Λίγες ημέρες πριν αρχίσει η προκλητική περιοδεία  του στην Θράκη ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας έδωσε συνέντευξη στη «Καθημερινή» και τον Α. Παπαχελά, όπου συνεχίζοντας τις μεθοδεύσεις για το Αιγαίο και το Καστελόριζο δηλώνει:
«Το Καστελόριζο βρίσκεται στη Μεσόγειο. Σ΄ ότι αφορά το νησί του Καστελόριζου,η Τουρκία έχει βάσιμες νομικές και πολιτικές θέσεις, σε συμφωνία με το Διεθνές Δίκαιο και τη νομολογία των διεθνών δικαστηρίων, συμπεριλαμβανομένης και της Χάγης. Και γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα και η Τουρκία διαφωνούν σχετικά με τις θαλάσσιες ζώνες στην Ανατολική Μεσόγειο».

 

Με άλλα λόγια το Καστελόριζο δεν ανήκει στο Αιγαίο, οπότε τίθεται εκτός διαπραγμάτευσης (που κάνει όπως φαίνεται στα μυστικά η κυβέρνηση Παπανδρέου)

Οπότε δεν έχουμε παρά να απαντήσουμε κι εμείς στον Τούρκο ΥΠΕΞ με αυτό που λέγεται ήδη στο διαδίκτυο: " Και η Κωνσταντινούπολη ανήκει στον Βόσπορο, κ. Νταβούτογλου ....".

 

Και η Σμύρνη βρίσκεται στην προέκταση της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, θα προσθέταμε εμείς

 

Επίσης ο κ. Νταβούτογλου υπερασπίζεται τις «αβλαβείς διελεύσεις», όπως τις χαρακτηρίζει, των τουρκικών πολεμικών πλοίων στα ελληνικά χωρικά ύδατα. Και προτρέπει μάλιστα τα ελληνικά πλοία να πράξουν το ίδιο στην Τουρκία. Ναι με καπετάνιο τον Θ. Πάγκαλο των Ιμίων...

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aris. A avatar
    aris. A 06/03/2011 00:14:17

    O οικονομικός δυναμισμός της Τουρκίας αυτή την στιγμή είναι εντυπωσιακός.

    Οποιος επισκεφθεί ιστοσελίδες τουρκικών επιχειρήσεων θα μείνει άφωνος για το μεγεθός τους.

    Η αμυντική βιομηχανία τους προοδεύει χρόνο με τον χρόνο σε αντίθεση με την δική μας που παραπαίει.

    Το κράτος τους και οι δομές του λειτουργούν.

    Αστυνομία στρατός δικαιοσύνη ενώ υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός όχι μόνο στην εξωτερική πολιτική αλλά και στην εξωστρέφεια που δείχνει η οικονομία τους.

    Σε αντίθεση με εμάς που μια ολόκληρη πολιτεία έχει πνιγεί σε μια κουταλιά νερό με το θέμα των λαθρομεταναστών.

    Οι Τούρκοι γνωρίζουν πολύ καλά τις αδυναμίες μας και θα κερδίσουν τα πάντα χωρίς να ρίξουν ντουφεκιά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ aris. A 06/03/2011 00:21:43

      Κάποτε ήμασταν αδύναμοι, γιατί ήμασταν χώρα με παραπαίουσα "κυβέρνηση" (της χούντας του Ιωαννίδη), και δώσαμε τη χρυσή αφορμή για την εισβολή σην Κύπρο, την οποία ήξεραν ότι δεν μπορούσαμε να αποτρέψουμε επαρκώς.

      Τώρα, βλέπουν ότι είμαστε... κράτος-Αλέκος Τζαννετάκος (το παιδί της καρπαζιάς) και ξέρουν καλά ότι το "φού" που χρειάζεται να μας κάνουν για να αποσυντεθούμε δεν είναι στρατιωτικό, αλλά οικονομικό.

      Όταν όμως κάποιοι διορατικοί τα έλεγαν αυτά βλέποντας τον ΓΑΠ να χορεύει ζεϊμπέκικα με τον Τζεμ, τους αποκαλούσαν "εθνικιστές" και "περιθωριακούς του Νεοκλή Σαρρή"...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 06/03/2011 00:25:35

        Ομοίως, όταν η Εθνική Τράπεζα αγόραζε τη Finansbank (σε οικονομικά δύσκολες για την Τουρκία εποχές), κάποιοι αφελείς πίστευαν τα παπαγαλάκια που, ούτε λίγο ούτε πολύ, παρουσίαζαν την εξαγορά ως... "επανάκτηση της Μικράς Ασίας άνευ όπλων"!

        Μάλλον δεν είχαν μάθει, αυτοί οι αφελείς, στο σχολείο το άκρως διδακτικό ποίημα "Ο βράχος και το κύμα" του Βαλαωρίτη.

  2. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2011 00:16:26

    +1000

  3. giannis avatar
    giannis 06/03/2011 00:25:08

    μη βιάζεστε να εντυπωσιαστείτε τόσο γρήγορα από την τουρκία. ναι μεν ο δυναμισμός υπάρχει, αλλά οι ανισότητες και η ασύμμετρη ανάπτυξη δεν καθιστούν αυτόχρημα τη χώρα αυτό που ΄΄δείχνει΄΄ προς τα έξω. οπωσδήποτε τους δίνουμε πολλά πατήματα εφόσον έχουμε ενδοτική, υποτακτική πολιτική.

    δυστυχώς οι εν ελλάδι πολιτικές και οικονομικές ελίτ τα έχουν βρει με τις αντίστοιχες στη τουρκία εις βάρος μας. και μη νομίζετε ότι θα κερδίσει τίποτε ο τουρκικός λαός.... πέρα από τη γελοία δόση εθνικισμού στη καμπούρα του ραγιά έλληνα.

    δεν είμαι ούτε κουμούνι ούτε εθνικιστής, να εξηγούμαι. αλλά βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. μετά γίνονται όλα ευκολότερα για το τουρκαριό, το αλβαναριό και τους λοιπούς γείτονες. ας προσέχαμε.....

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 06/03/2011 00:36:42

    Aυτό το θρασίμι ο Νταβούτογλου βρίσκει και κάνει...
    Για λίγο ακόμη θα υποστούμε τις προσβολές του. Μετράει ώρες όμως ο τουρκικός κουτσαβακισμός. Όσες είναι και η ώρες του κλόουν Δρούτσα και του-περίγελου πλέον-ΓΑΠ. Σε λίγο η χώρα θα έχει ηγεσία με αξιοπρέπεια και οι σφαγείς των Λαών της Ανατολίας θα παίρνουν τις απαντήσεις που τους πρέπουν.

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 06/03/2011 00:52:35

    Ο προπάππους του ΓΑΠ, Zygmund Mineyko (1840-1925), γεννήθηκε στη Λιθουανία από Πολωνοεβραίους γονείς, και ήταν ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ των τούρκων κατακτητών στα Γιάννενα, όταν ο Ελληνικός στρατός προήλαυνε γιά να τα ελευθερώσει..

    Μετά την καταστολή της Πολωνικής επανάστασης κατά των Tσάρων, ο Πολωνοεβραίος συνεπαναστάτης Zygmund Μineyko, εγκαταστάθηκε στα Γιάννενα, αφού κατώρθωσε να δραπετεύσει από τις φυλακές της Σιβηρίας στις οποίες, είχε εγκλεισθεί καταδικασμένος σε 12ετή κάθειρξη.

    Προηγουμένως, είχε προλάβει να τελειώσει τη Στρατιωτική Σχολή της Γαλλίας και να εργασθεί ως Μηχανικός στη Βουλγαρία, όπου παντρεύτηκε μία εβραία της Βουλγαρίας. Μαζί, απέκτησαν μία κόρη τη Zofia (Sophia) Mineyko (1887- 1981), η οποία, αργότερα γνωρίσθηκε με τον Γεώργιο Παπανδρέου (1888-1968). Καρπός του έρωτά τους, ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου (1919-1996), πατέρας του νυν πρωθυπουργού.

    Ομως, τι ακριβώς έκανε ο προπάππους Zygmund Μineyko, στα Γιάννενα; Πολέμησε ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ του τουρκικού στρατού, ως συνεργάτης του γερμανού αρχιμηχανικού Baron Colmar von der Goltz, του αποκαλούμενου Goltz Pasha.

    Ο Zygmund Μineyko, ένας πανέξυπνος και χαρισματικός άνθρωπος, με την διπλή ιδιότητα του Μηχανικού και του Στρατιωτικού, ήταν από τους βασικούς συντελεστές των περίφημων οχυρωματικών έργων του Μπιζανίου που σκοπό είχαν την... προστασία της τουρκικής κατοχής στα Γιάννενα από τον Ελληνικό Στρατό!!

    Ο Ελληνικός Στρατός απελευθέρωσε τελικώς τα Γιάννενα, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση την οποία προκάλεσαν τα οχυρωματικά έργα του Μπιζανίου και τα οποία, για πολλούς Ελληνες πολεμιστές, έγιναν ο ηρωϊκός τάφος τους.
    Ενας τάφος τον οποίο, άνοιξε με τα ίδια του τα χέρια ο προπάππους του ΓΑΠ.
    Η ανεξήγητη τουρκολατρεία του οποίου, τώρα εξηγείται.
    ~The Mineyko Genealogy Journey of Self! – ΥοuTube

    • CANADIAN avatar
      CANADIAN @ η Dimi 06/03/2011 04:10:21

      Δεν είμαι οπαδός του ΠΑΣΟΚ ούτε του ΓΑΠ, κάθε άλλο μάλιστα, αλλά το σχόλιό σας είναι ρατσιστικό σκουπίδι, του είδους που κάνει αυτό το μπλόγκ ζημιογόνο και γιά τον Σαμαρά και γιά την ΝΔ, αφού επιτρέπει αυτού του είδους τα σχόλια.

      Η Ελλάδα έχει 7 εκατομύρια κόσμο στη Διασπορά, και πολλοί προέρχονται από διπλούς γάμους, όπως και πολλοί Έλληνες έφτασαν ψηλά ή υπηρέτησαν άλλες κυβερνήσεις. Τι πρέπει δηλαδή να κάνουμε γι'α όλους αυτούς να τους απορρίψουμε και να τους απορρίπτουν και τα άλλα κράτη;

      Πρόσφατα είχαμε στις ΗΠΑ Έλληνες αρχηγούς του FBI και της CIA. Λιγα χρόνια πριν ο Σπύρος Αναγνωστόπουλος θα γινόταν πρόεδρος των ΗΠΑ αν δεν είχε βάλει νωρίτερα το χέρι του στο μέλι.

      Σας παρακαλώ, να είσθε πιό προσεκτικοί στην κριτική σας.

      Ακόμη και αν όλα αυτά που γράφετε γιά τους προγόνους του ΓΑΠ είναι αλήθεια, θα πρέεπει εσείς ή τουλάχιστον ο διαχειριστής του μπλόγκ να γνωρίζετε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΘΥΝΗ!

      Έλεος!!

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ CANADIAN 06/03/2011 08:54:35

        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΘΥΝΗ!

        Ακριβώς..υπάρχει οικογενειακή παράδοση..

      • ΦωΚ avatar
        ΦωΚ @ CANADIAN 06/03/2011 11:02:58

        δεν υπαρχει τυχαιο και συμπτωματικο στην πολιτικη μεχρι και τις αποφασεις των λαων προσπαθουν να τις χειραγωγησουν ποσο μαλλον θεσεις κλειδια που ανθρωποι τις διεκδικουν η και τις κατεχουν.

    • Dora avatar
      Dora @ η Dimi 06/03/2011 16:09:52

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/03/2011 00:54:19

    «Το Καστελόριζο βρίσκεται στη Μεσόγειο. Σ΄ ότι αφορά το νησί του Καστελόριζου,η Τουρκία έχει βάσιμες νομικές και πολιτικές θέσεις, σε συμφωνία με το Διεθνές Δίκαιο και τη νομολογία των διεθνών δικαστηρίων, συμπεριλαμβανομένης και της Χάγης. Και γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα και η Τουρκία διαφωνούν σχετικά με τις θαλάσσιες ζώνες στην Ανατολική Μεσόγειο».

    Δεν βρίσκω τίποτα παράδοξο ( όπως, και αν αποδίδεται σωστά και χωρίς να γνωρίζω το εύρος και τα άλλα θέματα, πού έθιξε στην συνέντευξή του ) στην δλωση του τουρκικού ΥΠΕΞ. Τουναντίον, αναφέρεται και στο Διεθνές Δίκαιο και στη νομολογία των διεθνών δικαστηρίων, συμπεριλαμβανομένης και της Χάγης.

    Το μοναδικό σημείο διαφωνίας, βρίσκεται στήν τελευταία παράγραφο, όπου το Καστελόριζο αποκόπτεται από τα άλλα νησιά τού Αιγαίου και τής συνέχειας των και τοποθετείται στην Ανατολική Μεσόγειο.

    Εντύπωση μού κάνει, ότι δεν τίθεται θέμα μη θέσπισης ΑΟΖ και αυτό σε συνδιασμό με απειλή πολέμου, όπως μας συνήθισε η Τουρκία τα τελευταία χρόνια.

    Επομένως δεν βρίσκω κανένα λόγο, γιατί η Ελλάδα δεν προχωρεί άμεσα στήν θέσπιση τής ΑΟΖ. Για την οριοθέτισή της θα απαιτηθεί έτσι κι αλλιώς χρόνος και ενδεχομένως προσφυγή σε διεθνή επιδικαστικά όργανα.

  7. ierofantis avatar
    ierofantis 06/03/2011 01:39:58

    Και όμως, έτσι όπως το θέτει,νομίζω οτι εσκεμμένα υπονοεί ότι το Καστελόριζο, ως απομακρυσμένο νησί, δεν συνδέεται γεωγραφικά με την υπόλοιπη Ελλάδα, και κατ' επέκταση δεν δικαιούται η χώρα μας να το συμπεριλάβει στην ελληνική ΑΟΖ, αν ποτέ την κηρύξει για τα λοιπά νησιά του Αιγαίου.

    Θυμίζω ότι χωρίς την ΑΟΖ του Καστελόριζου, η τουρκική ΑΟΖ τέμνει κάθετα και χωρίσει την αντίστοιχη ελλαδική με την κυπριακή ΑΟΖ, καθιστώντας ανέφικτη την οποιαδήποτε συνεργασία Ελλάδος - Κύπρου - Ισραήλ αναφορικά με τους υδρογονάνθρακες.

    Το Καστελόριζο ανήκει οργανικά στα Δωδεκάνησα, είναι τμήμα ελληνικού εδάφους, κατοικείται από Έλληνες, φέρει ελληνική μονάδα εθνοφυλακής, ασκείται ελλνική κυριαρχία επί του εδάφους του και των υπολοίπων έξι βραχονησίδων που το περιβάλλουν και δεν πρόκειται περί κάποιου εξωτικού νησιού κάπου στη Μεσόγειο...

  8. Εnzo avatar
    Εnzo 06/03/2011 01:53:23

    μην φοβαστε. ερχεται απεξω και θα ειναι μαζι μας .
    ερχομαστε και αυτοι την φορα θα ειμαστε πολλοι.
    μα ρεσει που ειχαν και το φιλαρακι του τζεφρυ φαβορι για τις εκλογες τον καν.
    ου ρε.

    Η Μαρίνα λε Πεν, η ηγέτης της γαλλικής άκρας δεξιάς, 42 ετών, θα έλθει πρώτη στον πρώτο γύρο των προεδρικών...Γαλλία: Δημοσκόπηση για τις προεδρικές εκλογές του 2012, φέρει πρώτη, την Μαρίνα Λε Πεν, δεύτερο τον Ν. Σαρκοζί, και τρίτο, τον σοσιαλιστή υποψήφιο

  9. Λίγκα Του Βορρά avatar
    Λίγκα Του Βορρά 06/03/2011 02:00:30

    Τρομακτικό... Και η μαμά Μάργκαρετ απ΄την άλλη... Είναι να μη συνωμοσιολογείς μετά μ΄αυτά που βλέπεις σήμερα απ΄τον Γιωργάκη; Τι να πεις...

    Μας έχουν κάνει να πιστεύουμε ότι όποιος ακούει ή πιστεύει «συνωμοσίες» ή τρελός είναι ή απλά θα περιθωριοποιηθεί.

    • Λίγκα Του Βορρά avatar
      Λίγκα Του Βορρά @ Λίγκα Του Βορρά 06/03/2011 02:05:41

      Και αν το καλοσκεφτούμε... Με Πολωνία, Αμερική, Τουρκία, τώρα και Ισραήλ, μια χαρά σχέσεις η οικογένεια Παπανδρέου.

      Χίλιες φορές όταν ήταν ο καιρός, να εκλέγονταν ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

  10. The Don avatar
    The Don 06/03/2011 02:04:00

    Αδερφέ, ίσως οι Τούρκοι να είναι έτσι όπως τους περιγράφεις αυτή τη στιγμή... Αλλά, η ιστορία κύκλους κάνει και μην ξεχνάς ότι όσο πιο μεγάλη η άνοδος, τόσο πιο μεγάλη και η πτώση... Μόλις ο Βενιζέλος είχε φτιάξει την Ελλάδα των 2 ηπείρων και των 5 θαλασσών, μετά από λίγο ακολούθησε η Μικρασιατική Καταστροφή... Στο χέρι μας είναι η Ελλάδα να αναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες της, αρκεί να μην φοβόμαστε και να το πιστέψουμε...

  11. δημης avatar
    δημης 06/03/2011 02:14:25

    ΤΟ...ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ.......ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ;;;;;;;;;(ΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΨΥΘΙΡΙΣΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΙ.....)

  12. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 06/03/2011 03:51:43

    Μας αρέσει δεν μας αρέσει ο Νταβούτογλου είναι προσωπικότητα διεθνούς κύρους......Ακαδημαικός με όραμα,κινείται πανέξυπνα,σε συνδυασμό με την οργάνωση του Τουρκικού υπεξ.....Οι Τούρκοι έχουν χωθεί οικονομικά στα Βαλκάνια απο Σκόπια μέχρι Ρουμανία και Σερβία.Διαβάστε το βιβλίο του Στρατηγικό βάθος καθώς και το νέο που κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες και αποτελεί τη βίβλο του νεοοθωμανισμού.Άσχετα αν διαφωνώ με οτι λέει,άσχετα αν το θεωρώ αλεπού και επικίνδυνο για την ΕΛΛΑΔΑ,δεν μπορώ παρά να του βγάλω το καπέλο......Ταυτόχρονα συγκρίνετε ποιός είναι υπεύθυνος εξωτερικής πολιτικής στη χώρα μας,ο Φον Δρούτσας με το διπλωματικό που το ψάχνουμε......Τι να συγκρίνω τώρα και τι να σχολιάσω;

    • Dora avatar
      Dora @ Μαύρος Ιάκωβος 06/03/2011 16:21:28

      Η "εξυπναδα" των τουρκων οφειλεται στην ελληνικη αφελεια,ευκολοπιστια και εθνικοθρησκευτικη αποδομηση.
      Τους εχω εδω στην Ολλανδια παντου.Ο εθνικισμος τους ειναι τοσο εντονος,που οχι μονο δεν προσπαθουν να τον κρυψουν,αλλα δεν δισταζουν να τον ονομασουν και με τ' ονομα του παντου σε συνεντευξεις,εφημεριδες,τηλεοραση.
      'Ειμαστε ενας περηφανος εθνικιστικος λαος" βροντοφωναζουν.Και ειναι ανθρωποι απ'τον μπακαλη της γειτονιας μου,μεχρι την ενωση τουρκων δικηγορων και ακαδημαικων.
      Την ιδια στιγμη που στην Ελλαδα αυτα τα στοιχεια(εθνικισμος και θρησκεια) διωκονται σχεδον δια νομου.

      Αν δεν εχεις ιδανικα,γιατι να παλαιψεις.
      Η για να ξαναφερω εδω τα λογια του Μαρτιν Λουθερ Κινγκ "αν δεν εχεις λογο για τον οποιο να πεθανεις τοτε δεν εχεις ουτε λογο για τον οποιο να θελεις να ζησεις".

  13. alfisti avatar
    alfisti 06/03/2011 09:46:13

    Ναί Μαύρε!! Προσωπικότητα διεθνούς κύρους!! Μάλλον δεν έχεις διαβάσει Wikileaks μου φαίνεται, για να καταλάβεις ποια είναι η άποψη των Αμερικανών για τον ανεκδιήγητο Νταβούτογλου!! Αυτά που λένε όμως οι Ευρωπαίοι ίσως να είναι πολύ χειρότερα!! Θα συμφωνήσω πάντως μαζί σου για το Δρούτσα. Αν αυτοί έχουν ανεκδιήγητο υπουργό εξωτερικών, εμείς έχουμε απλά ανύπαρκτο!!

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ alfisti 06/03/2011 10:55:41

      Ο Νταβούτογλου γραμμένους τους έχει τους Αμερικανούς, τα wikileaks κ κολοκύθια τούμπανο.Στην Ελλάδα δεν έχουμε καταλάβει ποιός είναι ο κύριος εμπνευστής του νεο-οθωμανισμού.Δεν πειράζει όταν ξυπνήσουμε ένα πρωί και θα δούμε ένα πράσινο πανί να κυματίζει στη Θράκη θα είναι αργά.Προσπαθεί να ανασυστήσει την Οθωμανική αυτοκρατορία έστω με τη μορφή οικονομικής επιρροής,η Τουρκία θέλει να γίνει περιφερειακή δύναμη κ όχι πιόνι της Αμέρικα.Παίζει μπάλα με Ρωσία για τα ενεργειακά,Κίνα,Βαλκάνια,Μέση Ανατολή,Κεντρική Ασία,σηκώνει ανάστημα στο Ισραήλ......Το ξαναλέω ο τύπος είναι επικίνδυνος για την ΕΛΛΑΔΑ......Αυτό που είπε για το Καστελόριζο δεν το είπε τυχαία,όλες οι κινήσεις είναι μελετημένες,τα γεράκια της τουρκικής διπλωματίας ξέρουν τι κάνουν.....Απο την άλλη έχουμε μια ΕΛΛΑΔΑ που πεθαίνει,που δεν μπορεί να βρεί λύση στο θέμα με 300 Μαροκινούς της πλάκας που τάχα κάνουν απεργία πείνας και μας απειλούν και με έναν ΥΠΕΞ για τα πανηγύρια με πλαστό διδακτορικό,γελάνε και οι ρέγγες μαζί του.....Θα αναφέρω ποιοί ήταν ΥΠΕΞ στην ΕΛΛΑΔΑ τα τελευταία 15 χρόνια:Πάγκαλος,γιωργάκης ζειμπεκιές,Μολυβιάτης(εξαιρείται,ήταν πολύ ουσιαστικός διπλωμάτης),Ντόρα αχχαχαχαχαχαχαχαχα,Φον Δρούτσας, ε τι να σχολιάσω τώρα, τραγωδία

      • Dora avatar
        Dora @ Μαύρος Ιάκωβος 06/03/2011 16:28:26

        Ιακωβε,η Ελλαδα ετσι οπως εχει καταντησει απ' τους "προοδευτικους" διατρεχει κινδυνο οχι μονο απ' τον Νταβουτογλου αλλα κι απ τον καθε κακομοιρη μαροκανο που μπηκε λαθραια και την εκβιαζει οτι θα την καψει ολοκληρη αμα δεν ενδωσει ολοκληρωτικα και εθελοντικα στην αλωση της.
        Σιγα μην περιμεναμε τον Νταβουτογλου...

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Dora 06/03/2011 20:14:24

          Συμφωνώ,αλλά εδώ στο Ελλάντα δεν θέλουμε να δούμε ποιός στέλνει εδώ κατά χιλιάδες τους φανατικούς μουσουλμάνους,ποιός χρηματοδοτεί τις ΜΚΟ,ποιός αφήνει την ΜΙΤ να αλωνίζει απο τον Άγιο Παντελεήμονα μέχρι τη Θράκη και κυρίως αν αύριο ξεσπάσει λέμε τώρα λόγω του θανάτου ενός Μαροκινού απεργού πείνας,μουσουλμανική εξέγερση με τα 2.οοο.οοο μουσουλμάνους της Ελλάδας,η Τουρκία τι θα κάνει; Μήπως θα βρεί πάτημα να επέμβει;

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Μαύρος Ιάκωβος 07/03/2011 00:40:58

        Ο Νταβούτογλου δεν έχει γραμμένους τους Αμερικάνους απλά ακολουθεί το μυστικό Δόγμα Μπρεζίνσκι που μεταξύ άλλων θέλει στρατηγικό έλεγχο του Ελλησπόντου και των ακτών της Μαύρης θάλασσας απο το Κράτος της Τουρκίας που αποτελεί μια απο τις πρώτες Παγκοσμιοποιημένες κοινωνίες αχταρμά που βρίσκεται πολύ κοντά σε μια Ευρώπη που ακόμη οι τοπικές Εθνικές κοινωνίες είναι κυρίαρχες.
        Οι Παγκοσμιοποιητές θέλουν τη Τουρκία να είναι ο μεσολαβητής για τον αποκλεισμό του Χριστιανικού Βορά απο την Μεσόγειο. Γι αυτό την θέλουν πυρήνα του Ισλαμικού Χαλιφάτου που προειδοποιεί ως και ο ίδιος ο Καντάφι οτι θα υπάρξει. Αν είχε @@ και ο Μουμπάρακ θα έλεγε πιθανών ακριβώς τα ίδια αλλά είναι πλέον γέρος και φοβάται για τη ζωή του. Μια πολιτική αλλαγή στην Αίγυπτο σε μια πιο Παγκοσμιοποιημένη φιλοΙσλαμική Κυβέρνηση αποτελεί κλειδί για αν αποκτίσει η Τουρκία μέρος των Λιβυκών αποθεμάτων, μέρος ή και ολα τα αποθέματα πετρελαίων του Νοτιοανατολικού Αιγαίου, να πιέσει την ενεργειακή αυτονομια του Ισραήλ, ώστε η πολεμική μηχανή της Τουρκίας που τώρα κατασκευάζει τα πάντα απο δορυφορους, φορεις διαστ. πυραυλων, πλοια, αεροπλανα, τεθωρακισμενα, τροχοφορα υποβρυχια κτλπ να εχει το απαραίτητο καύσιμο για να κινητοποιηθεί εναντίων του Βορα και να ελεγξει τη Μεσογειο κατα πως θελουν οι Παγκοσμιοποιητές τύπου Σορος Μπρεζινσκι και Ομπαμα που θελουν να ξαναφερουν το ψυχρο πολεμο στο προσκηνιο.

        Ειναι φως φαναρι!

  14. kiki avatar
    kiki 06/03/2011 11:01:13

    Και το γραφειο δημοσιων σχεσων του Νταβουτογλου στην χωρα μας το ΕΛΙΑΜΕΠ, το οποιο αν θυμαμαι χρηματοδοτηται απο το ΥΠΕΞ, και επισημως.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ kiki 06/03/2011 11:13:22

      Το γραφείο δημοσίων σχέσεων του Νταβούτογλου είναι το ίδιο το ελληνικό Υπεξ,το ομολογούν με θλίψη έμπειροι διπλωμάτες απελπισμένοι απο τον ξεπεσμό και την ανυπαρξία μας......Σε 2 μέρες ο Νταβούτογλου μεταβαίνει για επίσημη περιοδεία στη Θράκη και εδώ ασχολούμαστε αν θα φάει το φαί του ο Μαροκινός της Υπατίας.....Καλά κρασιά

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Μαύρος Ιάκωβος 06/03/2011 19:28:12

        + 1000, όχι μόνο για αυτό, αλλά για όλη τη σειρά σχολίων σου.

        Συμφωνώ.

  15. dimitrius avatar
    dimitrius 06/03/2011 13:55:11

    μην φοβαστε τιποτε σημερα υπαρχει πρασινο φως απο ευρωπαικη ενωση και αμερικη για ελληνικη ΑΟΖ.. εχουμε κοινα συμφεροντα. η τουρκια παει στη γωνια

    • Dora avatar
      Dora @ dimitrius 06/03/2011 16:23:34

      Παλι οι αλλοι θα μας σωσουν? Αυτοι που μονιμως βριζουμε δηλαδη?

  16. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 07/03/2011 00:28:20

    Θα ξαναπάρουμε την κατεχόμενη Κύπρο πίσω.
    Δείτε αυτά που γίενωνται στα κατεχώμενα αυτό το καιρό και κανείς ούτε αυτό το site μιλάει για αυτά.
    Η αρχή θα γίνει με τη Κύπρο.
    Συνέχει έχει η Σμύρνη και η Κωνσταντινούπολη.
    Ο Θεός έχει άλλα σχέδια για εμάς.
    Ας μας πλυμιρίζουν Μουσουλμάνους, απλά αυτό θα βοηθήσει ώστε να φανεί η μετριοπαθή στάση του Έλληνα και να αναλογιστούν οι μάζες των Ισλαμιστών αν πρεπει να στηριχτούν στους Παγκοσμιοποιητές, στους Εβραίους ή στους ΕΛΛΗΝΕΣ για το μέλλον των κοινωνιών τους!

    Γιατί κανείς δεν βλέπει οτι οι πρφητείες του Πατρο Κοσμά του Αιτωλού βγαίνουν κατά γράμμα?
    Παρακολουθήστε πως μια αδύναμη Τουρκία στήνεται απο τις δυνάμεις της Παγκοσμιοποίησης να μπορέσει να χτυπήσει στα ανοιχτά την πρόσβαση των Ρώσων αλλά τώρα και των Κινέζων στην Μεσόγειο. Ο Ενρτογάν τον θ΄λει μια φήμη να προσφέρει το στρατό του για μια εισβολή στη Λιβύη και ο Ομπάμα ανεπίσημα να δέχεται μια τέτοια προσφορά. Ο Καντάφι προειδοποίησε για πλήρη αποσταθεροποίηση στη Μεσόγειο απο τους Ισλαμιστές αν ο ίδιος χάσει το παιχνίδι. Ο Σόρος μας μίλησε για αναγκαστική υποδοχή του Ισλαμικού στοιχείου στην Νότια Ευρώπη.

    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΔΩ!

    Ολα βαίνουν κατά γράμμα.
    Ο Θεός μας αφήνει να τα γνωρίζουμε απο πριν για να αποδείξει σε εμάς οτι το Σχέδιο το Δικό Του και οχι αυτά των μεγάλων της Γης τελεσφορούν!

  17. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 07/03/2011 01:48:24

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι ασχολούνται με τη Μεγίστη και κανείς δεν αναφέρει το πιο εξοργιστικό:

    Λέει:

    «Επιπλέον το «στρατηγικό βάθος» είναι μια προσπάθεια να δούμε την ιστορία και τη γεωγραφία μας με καινούριο μάτι, με την πρόθεση να αντιληφθούμε τις πραγματικές της δυνατότητες και να υποδείξουμε ποια θα μπορούσε να είναι στο παρελθόν και ποια μπορεί να είναι ακόμη η φυσική της πορεία. Πρόκειται για μια προσπάθεια να παρουσιαστεί το στρατηγικό όραμα και ο ρόλος που πρέπει να επιδιώξει η Τουρκία, κηρύσσοντας μια νέα προσέγγιση που ονομάζεται «στρατηγικό βάθος», με γνώμονα την ενσωμάτωση περιοχών γειτονικών με την Τουρκία, εφόσον όλοι οι λαοί που ζουν στην ευρεία αυτή περιοχή έχουν κοινά πεπρωμένα, βασισμένα στη μακρά κοινή τους ιστορία.»


    ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ


    Το καταλάβαμε;

    • BABIS & BABIS avatar
      BABIS & BABIS @ Γιάννης Σ. 08/03/2011 15:36:55

      Σαφώς και το έχουμε καταλάβει. Μιλάει όμως κανένας πολιτικός? Ο Καραμανλής έγινε κουμπάρος , ο Jeffrey έγινε μούτσος στην ναυαρχίδα του Eρντογάν. Tο κατάλαβες? Αντί να αυξήσουμε τον χρόνο θητείας στους 12 ΜΗΝΕΣ και μετά στους 15 μήνες , εμείς μειώνουμε συνεχώς την θητεία στον στρατό. Αντι να έχουμε τα ναρκοπέδια στον Έβρο , εμείς τα καταστρέφουμε για να μπορούν οι ΤΟΥΡΚΟΙ να στέλνουν τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
      Έρχεται ο Νταβούτογλου στην Ελλάδα και ισχυρίζεται ότι το Καστελόριζο ανήκει στην Μεσόγειο και όχι στο Αιγαίο. Ποια είναι η απάντηση του Jeffrey η του Σαμαρά στον Νταβούτογλου. Πήγε κανείς στην Ίμβρο? Πήγε κανείς στην Τένεδο? Πήγε κανείς να μιλήσει με τους ΛΑΖΟΥΣ της Τουρκίας. Είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ.

  18. CHRISTOF, avatar
    CHRISTOF, 07/03/2011 14:56:09

    Πως μπορουν οι λαθρομεταναστες να πληρωνουν 5000 ε για να ελθουν στην Ελλαδα-Ευρωπη?Ποιοι τους χρηματοδοτουν ?

    • BABIS & BABIS avatar
      BABIS & BABIS @ CHRISTOF, 08/03/2011 15:28:08

      Οι Τούρκοι παίζουν ενα πολύ έξυπνο παιχνίδι εδώ και πολλά χρόνια , γιατί έχουν καταλάβει ότι έχουμε ανίκανους και ηλίθιους πολιτικούς. Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν πολιτικοί που χρηματίζονται απο την Τουρκία.

  19. BABIS & BABIS avatar
    BABIS & BABIS 08/03/2011 15:25:47

    Οι Τούρκοι εργάζονται μακροπρόθεσμα. Άσχετο το ποιος βρίσκεται στην εξουσία η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ της Τουρκίας είναι προγραμματισμένη για δεκαετίες. Στην Ελλάδα η εξωερική πολιτική γίνεται απο τον Ανδρέα όσο είναι στην εξουσία μετά απο Κώστα Μητσοτάκη όσο είναι στην εξουσία μετά απο τον Σημίτη μετά απο το Καραμανλή όσο βρίσκεται στην εξουσία και μετά απο τον Jeffrey όσο θα είναι στην εξουσία και πάει λέγοντας. Το ίδιο συμβαίνει και με την παιδεία το ίδιο και με την υγεία. ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΙ των πολιτικών που βρίσκονται στην εξουσία. Και τι να πει κανείς για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Μια απο τα ίδια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.