#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2010 20:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ρηγίλλης δεν ακούει τη Ντόρα;



«Οι ζωές των άλλων»

Αφού πήγε χθες στη Θεσσαλονίκη για να εμψυχώσει τους δικούς της και να τους καλέσει να προχωρήσουν «μαζί», η Ντόρα Μπακογιάννη πήγε σήμερα στο συνέδριο της ΚΕΔΚΕ και διαφοροποιήθηκε ανοικτά από την θέση της Ρηγίλλης υποστηρίζοντας ότι «η διοικητική καλύπτει τις βασικές απαιτήσεις που έχει θέσει η Τοπική Αυτοδιοίκηση». Υπέρ του «Καλλικράτη» τάχθηκε και ο Νικήτας Κακλαμάνης. Ως γνωστόν ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι με το σχέδιο «Καλλικράτης» η τοπική αυτοδιοίκηση αποδυναμώνεται και εξυπηρετούνται κυρίως κομματικές σκοπιμότητες του ΠΑΣΟΚ.

Βεβαίως παρά τις προσπάθειες της Ντόρας να κολακέψει τους παρευρισκόμενους τοπικούς άρχοντες δεν εισέπραξε παρά μόνον τα χειροκροτήματα 5-6 από την πρώτη σειρά.

 Αλλά υπάρχει και συνέχεια από την χθεσινή συγκέντρωση του μηχανισμού της στη Θεσσαλονίκη (http://www.antinews.gr/?p=31530 . Σε ερώτηση δημοσιογράφου τοπικής τηλεόρασης για το «πως σχολιάζει τη νέα δήλωση του Σαμαρά ότι την θέλει στην πρώτη γραμμή» η απάντηση της Ντόρας ήταν: «δεν σχολιάζω δηλώσεις άλλων» (!!!).

Τόση οργή πια; Τόση αγένεια προς τον πρόεδρο του κόμματος από μια κυρία καλής οικογενείας;

Τι άλλο να πει κανείς; «Οι ζωές των άλλων Ντόρα μου» όπως παρατήρησε συμπατριώτης τοπικός άρχοντας.

(προσέξετε στην φωτογραφία από την χθεσινή συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη το πράσινο σακάκι της Ντόρας)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 19/01/2010 20:42:41

    Oι Γερμανοί ξανάρχονται.

  2. Άκερμος avatar
    Άκερμος 19/01/2010 20:56:26

    Ἐχθροὶ δύο
    Δύο ἐχθροὶ ἐν μιᾷ νηῒ ἔπλεον· καὶ βουλόμενοι πολὺ ἀλλήλων διεζεῦχθαι ὥρμησαν ὁ μὲν ἐπὶ τὴν πρώραν, ὁ δὲ ἐπὶ τὴν πρύμναν καὶ ἐνταῦθα ἔμενον. Χειμῶνος δὲ σφοδροῦ καταλαβόντος καὶ τῆς νηὸς περιτρεπομένης, ὁ ἐν τῇ πρύμνῃ ἐπυνθάνετο παρὰ τοῦ κυβερνήτου περὶ ποῖον μέρος καταδύεσθαι τὸ σκάφος πρῶτον κινδυνεύει. Τοῦ δὲ εἰπόντος· Κατὰ τὴν πρώραν, ἔφη· Ἀλλ᾿ ἐμοίγε οὐκέτι λυπηρὸς ὁ θάνατός ἐστιν, εἴγε ὁρᾶν μέλλω τὸν ἐχθρόν μου ἀποπνιγόμενον πρῶτον.
    Οὕτως ἔνιοι τῶν ἀνθρώπων διὰ τὴν πρὸς τοὺς πέλας δυσμένειαν αἱροῦνται καὶ αὐτοί τι δεινὸν πάσχειν ὑπὲρ τοῦ κἀκείνους ὁρᾶν συνδυστυχοῦντας.

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ Άκερμος 19/01/2010 21:41:34

      Εὖγε!

    • Ειρήνη avatar
      Ειρήνη @ Άκερμος 20/01/2010 15:35:37

      Εύγε και από μένα ....

  3. Προεδρική Δημοκρατία avatar
    Προεδρική Δημοκρατία 19/01/2010 21:15:04

    Το έχουμε ξαναπεί. Η εσωκομματική σύγκρουση για την αρχηγία στη Νέα Δημοκρατία έγινε μεταξύ δύο πλευρών. Των γηγενών Νεοδημοκρατών από το ένα μέρος και των ετερόχθονων Μητσοτακικών από το άλλο. Με την πρώτη πλευρά τάχθηκαν όλοι οι ελεύθεροι ανένταχτοι Νεοδημοκράτες και οι μη ανήκοντες σε πολιτικά τζάκια Καραμανλικοί. Ενώ με τη άλλη πλευρά τάχθηκαν όλοι οι μηχανισμοί και ολόκληρη η οικογενειοκρατία της παράταξης.
    Το ερώτημα είναι ποιο θα είναι το μέλλον;
    Απλά όσο ο Αντώνης Σαμαράς αργεί να οργανώσει τον κομματικό μηχανισμό για να αποκτήσει τόσο ο ίδιος όσο και ο κόσμος της παράταξης τον πλήρη έλεγχο του κόμματος, τόσο οι ετερόχθονες Μητσοτακικοί και οι σύμμαχοί τους θα αναπτύσσουν τις δυνάμεις τους, με τη βοήθεια των ΜΜΕ και των διαφόρων δημοσκοπήσεων, με απρόβλεπτες συνέπειες για το μέλλον του Σαμαρά και της παράταξης. Βέβαια το ίδιο το παλαιολιθικό καταστατικό προβλέπει ότι αν γίνει Συνέδριο πριν περάσουν 6 μήνες από την τελευταία εσωκομματική εκλογή, κανείς από αυτούς που γράφτηκαν εκείνη την ημέρα για πρώτη φορά μέλη δεν έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στις εσωκομματικές εξελίξεις. Γι' αυτό και ο Αντώνης Σαμαράς θέλει να πάει στο συνέδριο με τα καινούργια μέλη.
    Εσείς πιστεύετε ότι θα τον αφήσουν να φτάσει μέχρι εκεί ενισχυμένος; Όχι βέβαια.
    Τι πρέπει να γίνει;
    Το ταχύτερο κάποιο όραμα από τον Αντώνη Σαμαρά για το οργανωτικό μέλλον της παράταξης, σαν αυτό της ΟΝΝΕΔ, ώστε να φρενάρει διάφορες φωνές και αμέσως να πάμε σε προσυνεδριακές διαδικασίες με εσωκομματικές συζητήσεις σε διάφορα επίπεδα για να μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα τα απλά μέλη και να σιωπήσουν οι μηχανισμοί.

  4. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 19/01/2010 21:34:17

    Αφού έχει και ένθερμους οπαδούς η Ντόρα είναι προφανές και δικαιολογείτε απόλυτα γιατί έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κασσάνδρα 19/01/2010 23:05:59

      Σωστόν.

  5. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 19/01/2010 21:36:26

    Δεν μας απασχολεί πιά η Ντόρα και η οικογένειά της.
    Ότι πήρε πήρε, ότι έδωσε έδωσε, να μας αδειάσει τη γωνιά να ασχοληθούμε με κανα σοβαρότερο θέμα.
    Ο λαός μίλησε και μάλιστα ξεκάθαρα και τελεσίδικα.
    Εάν η Θοδώρα, δεν βάλει μυαλό, σύντομα θα φάει το σούτ που θα την τελειώσει μία ώρα αρχίτερα.
    Θυμάται τα σούτ που είχε ρίξει ο Κ.Κ. στους Αδριανόπουλο, Μάνο, Σουφλιά και Κοντογιαννόπουλο το 1999;
    Για κάτι τέτοιο να ετοιμάζεται και η μεγαλοκοπέλα.
    Τίποτε άλλο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ κοψοχέρης 19/01/2010 22:20:59

      Το καλύτερο θα ήταν να τη σουτάρει αυτή τη στιγμή. Δεν μπορεί να λέει "δεν σχολιάζω δηλώσεις άλλων". Ο άλλος είναι ο αρχηγός σου, καλή μου κυρία και πρέπει να μιλάς με περισσότερο σεβασμό. Αν δεν σου αρέσει το κόμμα με αυτόν τον "άλλον" για αρχηγό, τότε η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα.

      Να τη σουτάρει να μιλάει μόνη της, να δούμε τι θα κάνουν μετά οι Κοντογιάννηδες και οι Μαριέττες. Αν θα την ακολουθήσουν ή θα λουφάξουν. Να το δείτε ότι οι περισσότεροι θα λουφάξουν. Ποντάρουν στο ότι ο Σαμαράς δεν θα κάνει τίποτα. Ας ελπίσουμε να κάνουν λάθος.

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/01/2010 22:01:48

    Εκείνος ο ανεκδιήγητος ο Κοσκινάς, ο επονομαζόμενος και ποντικόφατσα, (κέντρο στη φωτό) ακόμη ζει; Πϊνει το ίδιο αίμα με τον πάτερ φαμίλια; Μήπως έχει και πολιτικές φιλοδοξίες; μη χ..ω!

  7. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 19/01/2010 22:45:12

    ΕΙΜΑΙ Ν.Δ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ.ΣΤΙΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΣΑ ΤΗΝ κ.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ. ΕΡΩΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ. ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ Ν.Δ. Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ; ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΘΕ; ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ Ο κ.ΣΑΜΑΡΑΣ;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 19/01/2010 22:49:07

      Δικιο εχεις φιλε μου αλλα κανε υπομονη.Τα ιδια γινονται μετα απο καθε ηττα.Μετα το 1981 ηλθε ο Αβερωφ και μετα το 1993 ο Εβερτ.
      Θελει μια ψυχοθεραπεια το κομμα και φταινε παντα οι "αμφιβολοι" καθε φορα.Περιμενε να δουμε τι θα γινει.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 19/01/2010 23:04:17

      Ιδεολογικά θέλουμε να μείνετε και η φιλελεύθερη πτέρυγα χρειάζεται στο κόμμα. Αν όμως είστε της λογικής του φατριασμού, της ίντριγκας και της οικογενειοκρατίας τότε να φύγετε.
      Να σου το πω με άλλα λόγια. Το θέμα δεν είναι ιδεολογικό είναι θέμα νοοτροπιών.

    • ainsley hayes avatar
      ainsley hayes @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 19/01/2010 23:08:49

      Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ Κεφαλλονίτη αλλά δυστυχώς στου κουφού την πόρτα... Με τέτοιες πολιτικές τάσεις η ΝΔ ποτέ δεν έγινε κυβέρνηση στο παρελθόν και ποτέ δεν θα γίνει αν συνεχίσει έτσι ο κύριος Σαμαράς. Και απ'τις κινήσεις του είναι πλέον φανερό ότι έχει εγκαταλείψει το κέντρο για τα καλά. Αυτό που ξεχνάει είναι βέβαια ότι σε ένα πολιτικό φάσμα που περιέχει κόμματα και στα δύο άκρα (με αρκετά φανατικούς οπαδούς) η στρατηγική αυτή οδηγεί μόνο σε συρρίκνωση - και παράλληλα φυσικά σε ενδυνάμωση του ΠΑΣΟΚ.

    • smoking area avatar
      smoking area @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 19/01/2010 23:20:29

      Sorry που επεμβαινω στο ...εσωκομματικο σου ...δραμα,
      αλλα να φυγεις να πας που?
      Και τί θα αλλαξει? Νομιζεις πως σε θελει κανεις στο κομμα του?
      Παντου ...Μητσοτακικος θα εισαι...
      Δραμα...
      Απ'την αλλη οι Μητσοτακηδες βοηθαν τους ανθρωπους τους.
      Μπορει να γινεις Δρεσποτης ή καθηγητης σε Πανεπιστημιο ή Μεγαλοδικαστης. Τα ...προσοντα απο ο,τι καταλαβα τα εχεις...
      Ψαξτο λιγο...

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/01/2010 23:21:09

    Εδω διαφωνω.Παρ οτι ψηφισα Ντορα μεχρι στιγμης οι θεσεις του Σαμαρα δεν ειναι εξτρεμιστικες και το καλυτερο παραδειγμα ειναι το μεταναστευτικο.
    Οταν προβαλλει το γερμανικο μοντελο αυτο δεν ειναι καθολου ακροδεξιο ασχετα με το πως το παρουσιαζει το ΠΑΣΟΚ.
    Περισσοτερη ζημια απο το Σαμαρα κανουν διαφοροι θερμοαιμοι οπαδοι του που ζητουν ανεφικτα πραγματα.

  9. Tasos avatar
    Tasos 19/01/2010 23:27:59

    Πρέπει πρώτα να γίνει ο προσυνεδριακός διάλογος όπου τα Ντοράκια θα την ακούσουν για τα καλά, μετά το κίνημα που έφερε τον Αντώνη αρχηγό θα εκφραστεί στο συνέδριο και μετά θ'αρχίσουν τα κεφάλια να κατρακυλάνε στα πόδια μας.

  10. αρης avatar
    αρης 19/01/2010 23:42:19

    καλα τασο επειδη θελουμε να την ακουσουμε στερεοφωνικα πεστο αντωνη να κανει συνεδριο τον μαρτη,μπορει...μπα....δεν νομιζω...αντε τι το καθυστερειτε να αποκεφαλισετε τα απιστα κεφαλια....αντε ετσι και αλλιως παλι αγγελου και ο δασκαλακης σας διοικουν....

  11. lupus avatar
    lupus 20/01/2010 00:13:41

    Για το σημερινό -11% φταίει μήπως η Ντόρα ρε παιδιά, ε; Η μήπως η ανυπαρξία (όλοι το λένε πλέον) του κ. Σαμαρά; Ας βγει στον κόσμο να δει τι θα του πει και να αφησει τις συνεντεύξεις και τα γραφεία. Αλλά έτσι πως ήρθαν τα πράγματα τολμάει;;;;

    Λίγο να άνοιγε το στόμα του και να φώναζε θα έκλεινε η ψαλίδα και θα εκμηδένιζε την Ντόρα. Αλλά όχι, το παίζει καλό παιδάκι και περιμένει τη σειρά του... Αλλά ποτέ δε θα έρθει αν καταστρέψει τη χώρα ο Παπανδρέου! Αν δε μιλάς, φταίς και εσύ!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ lupus 20/01/2010 00:23:40

      Όχι, όχι, όχι. Η Ντόρα και ο ανοϊκός πατέρας της είναι Άγιοι. Δεν αγαπούν καθόλου το ΠΑΣΟΚ.
      Ειδικά ο επίτιμος του ΠΑΣΟΚ. Καθόλου. Δεν θέλουν να το βλέπουν στα μάτια τους μάλιστα. Το δηλώνουν παντού.

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 20/01/2010 01:48:40

    'Ως γνωστόν ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι με το σχέδιο «Καλλικράτης» η τοπική αυτοδιοίκηση αποδυναμώνεται'

    Όσο ελαττώνεται ο αριθμός των δήμων και των κοινοτήτων ο θεσμός της τοπικής αυτοδιοίκησης σβήνει και το κράτος γίνεται πιο συγκεντρωτικό και ακόμη λιγότερο δημοκρατικό.
    Υ.Γ. πρώτη φορά βλέπω τόσο τρομακτικό χαμόγελο.

  13. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 20/01/2010 07:53:35

    Τα ψεύτικα τα χαμόγελα τα μεγάλα.

  14. anetos avatar
    anetos 20/01/2010 08:37:51

    μου κάνει εντύπωση στην φωτογραφία ...είναι περιτριγυρισμένη από νέους και παιδιά... έχει μέλλον η κύρια

  15. katerina avatar
    katerina 20/01/2010 10:36:34

    Εσείς που ψηφήσατε Μπακογιάννη στις εσωκομματικές τις απόψεις της κυρίας για το θέμα της Μακεδονίας τις γνωρίζετε? για το μεταναστευτικό? για το Αιγαίο? το ρόλο της που τον αποκάλυψε ο Κρίς Σπύρου σε σχέση με το όνομα? τη σχέση της με τη ζήμενς?με τις τουρκικές τράπεζες? με το πακιστάν λίαν προσφάτως? Αν γνωρίζετε και συμφωνείτε με όλα αυτά, ναι δεν σας θέλουμε στη ΝΔ.άν δεν τα γνωρίζετε καλύτερα να ενημερωθείτε και άν εξακολουθείτε να της συμπαραστέκεστε στο συνέδριο θα μείνουμε ή εμείς ή εσείς. Χορτάσαμε από λαμόγια δεν χρειαζόμαστε άλλα. και όχι δεν θα πάμε με τον Καρατζαφέρη , άν αναγκαστούμε να φύγουμε ,γιατί εμείς είμαστε διαβασμένοι.
    Θα εξακολουθήσουμε να φωνάζουμε για να υπάρξει κάποτε δίκαιο και ηθικό σαυτό τον έρημο τόπο. Και μακράν από μας τα κοσμητικά ¨φασιστες, ρατσιστές, πατριδοκάπηλοι κλπ .Εδώ που φθάσαν τα πράγματα ή με τον κλέφτη ή με τον αστυνόμο. Ξεχάστε το ¨δεν ξέρω δεν απαντώ

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 20/01/2010 10:51:12

    CITY PRESS - Κύρτσος σήμερα:
    Η κ. Μπακογιάννη φροντίζει να στέλνει σε κάθε ευκαιρία μήνυμα αδιαφορίας ή αντιπαλότητας προς τη νέα ηγεσία της ΝΔ. Αρνείται να προσαρμοστεί στο αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας που ανέδειξε τον κ. Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ.

    Προχθές ο πρόεδρος της ΝΔ δήλωσε δημόσια ότι δεν αντιλαμβάνεται την κ. Μπακογιάννη σαν ηττημένη και πως επιδιώκει την πλήρη αξιοποίησή της στην προσπάθεια της ΝΔ να ασκήσει αποτελεσματική αντιπολίτευση. Χθες η κ. Μπακογιάννη απάντησε στο κάλεσμα ενότητας του κ. Σαμαρά με μία δήλωση που δείχνει περιφρόνηση στη θέληση της πλειονότητας των Νεοδημοκρατών και στις πολιτικές ανάγκες της παράταξης που την ανέδειξε. Ούτε λίγο ούτε πολύ, είπε ότι δεν σχολιάζει δηλώσεις άλλων πολιτικών. Προφανώς αντιλαμβάνεται ότι ο πρόεδρος της ΝΔ δεν είναι «άλλος πολιτικός» αλλά ο ηγέτης του κόμματος στο οποίο ανήκει, προς το παρόν, η κ. Μπακογιάννη.

    Το ενωτικό άνοιγμα του κ. Σαμαρά στην κ. Μπακογιάννη αντιμετωπίστηκε με προκλητική ψυχρότητα. Το πιθανότερο είναι ότι η πρώην υπουργός Εξωτερικών θα επιδιώξει με κάθε τρόπο να δημιουργήσει εσωκομματικό πρόβλημα στη νέα ηγεσία, για να περιορίσει την πολιτική αποτελεσματικότητά της. Στόχος της κ. Μπακογιάννη είναι η κακή πολιτική, εκλογική προοπτική της ΝΔ, ώστε να μπορέσει, σε κάποια φάση, να διεκδικήσει ξανά την ηγεσία ή να χαράξει εντελώς αυτόνομη πολιτική πορεία.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/01/2010 10:55:41

      Ο Κύρτσος έχει τεράστια εμπειρία στα πολιτικά παρασκήνια και ξέρει καλά τί εστί Μητσοτάκηδες. Το λέει ξεκάθαρα: 'Στόχος της Ντόρας είναι Η ΚΑΚΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΔ!!!!!!'

      ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ..ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ

  17. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 20/01/2010 11:13:12

    Κατερίνα,
    Τά είπες όλα,προσυπογράφω!

  18. Quicky avatar
    Quicky 20/01/2010 12:21:44

    Δεν πάει να κάνει ένα δικό της κόμμα καλύτερα???Για χορηγίες,έρανους και βοηθήματα,παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με τη Siemens Hellas.Αρκετά με την οικογένεια αυτή..

  19. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 20/01/2010 13:07:04

    Κεφαλλονίτη καλημέρα.Είμαστε και πατριώτες(απ'το Ληξούρι φυσικά,όχι ...απόκιόπισω).Κανείς δεν θέλει να φύγουν όσοι προτίμησαν τη Ντόρα στις 29.11.09.Δεν περισσεύει κανένας.Εχουμε όλοι τις ίδιες αγωνίες γιά τον τόπο μας,τις ίδιες προσδοκίες.Να δούμε την Ελλάδα που μας αξίζει,μακρυά από ίντριγκες,καμαρίλα,διαπλοκή ,οικογενειοκρατία και μηχανισμούς.Μιά Ελλάδα Δημοκρατική.Γιά σκέψου όμως λίγο ψυχραιμότερα,τώρα που πέρασαν κοντά δυό μήνες.Δες το ανάποδα.Οτι Σαμαράς,ήταν υποψήφιος γιά αρχηγία,με τη στήριξη όλων των ΜΜΕ,την πλειονότητα των βουλευτών στο πλάι του,τον Κακλαμάνη να τον προμοτάρει όσο δεν παίρνει,τους γκαλοπατζήδες να τον φέρνουν φαβορί και φυσικά (γιά να μην ξεχνιόμαστε)όλο τον κομματικό μηχανισμό στα χέρια του.Επαιρνε τελικά,38,5 και η Ντόρα 50,01 μόνη της,χωρίς όλ'αυτά που είπαμε πρίν.Αν ο Σαμαράς,λίγες μέρες μετά,αν και ηττημένος,σήκωνε δικό του μπαιράκι,δεν έχανε ευκαιρία να μην διαφοροποιηθεί,αρνιόταν κομματικά οφίκια κι απαντούσε στους δημοσιογράφους:,έβγαινε ο "γνωστής στόφας"πατέρας του στις ρούγες και στα πάλκα κι εξεμούσε τ'ακατονόμαστα,εσύ πως θα τον έκρινες;Eίναι σεβασμός στη Δημοκρατία αυτή η συμπεριφορά;Γι αυτό Κεφαλλονίτη,μην κυττάζεις πρόσωπα.Βλέπε συμπεριφορές και πολιτικές,μην δένεσαι σε άρματα. Κεφαλλονίτη συμπατριώτη μου,εγώ δεν βλέπω παρά μόνο δύο επιλογές γιά την Ντορούλα:1)Η τα μαζεύει και φεύγει αφού τίποτα δεν της αρέσει 2) ή τις όποιες απόψεις της τις διατυπώνει ΜΕΣΑ στά όργανα του κόμματος κι αν είναι αποδεκτές ή απαράδεκτες,το κόμμα θα της κρίνει.Είναι όντως πολύ σκληρό,(απάνθρωπο άν θέλεις),μιά ζωή να προαλείφεσαι γιά το ύπατο αξίωμα του κόμματός σου,να σε στηρίζει ότι αναπνέει,πετάει,περπατάει και κολυμπάει και....να σου παίρνει τη μπουκιά απ'το στόμα,ένας μοναχικός cow-boy.Θα πρέπει να καταλάβει καλά η κυρία Ντόρα,ότι τα κόμματα,οι παρατάξεις ,αποτελούνται από ανθρώπους νοήμονες που τους ενώνουν τα ίδια πιστεύω κι όσο κι αν ακούγεται ,έχουν τη δυνατότητα επιλογής.Δυστυχώς γι αυτήν ,οι ψυχές,οι άνθρωποι,οι ελπίδες,τα όνειρα,είναι μόνο σκαλοπάτια γιά την αναρρίχησή της.Αυτό προσπαθεί να μας πείσει με την συμπεριφορά της.Οταν φτύνεις στα μούτρα 400.0000 ανθρώπους,η ροχάλα γυρνάει στα μούτρα σου.

  20. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 20/01/2010 13:32:59

    εγω διαφονω με τις αντιπαραθεσεις μεταξυ οπαδων και υποστηρικτων της ιδιας παραταξης τι θα πει να φυγει η να μεινει΄, το προβλημα δεν ειναι εκει,λυπαμαι για ολα αυτα που βλεπω και ακουω γυρω μου ,για ολα αυτα που αλλοι αποφασιζουν για μενα δεν ασχολειται κανεις με τα προβληματα της αγορας με τα χωραφια ,τη γη ,πουθα περασει σιγα-σιγα στα χερια των ολιγων,για αυτους που εχουν κανει ανοιγματα,για αυτους που θα τους παρουν τα σπιτια ,τις περιουσιες τους τις μικρες που απεκτησαν με κοποκαι οχι κλεβοντας το κρατος,για αυτους που αγωνιουν για το αυριο.υπαρχει μια βουβαμαρα εξω ,μια κατηφεια,μια οργη που φουντωνει .γιατι θα πρεπει να ασχοληθω με την ντορα τι θα κανει,ας ασχοληθει το κομμα με αυτους τους γελοιους ολους .τα 5,5χρονια φταινε για ολα ετσι λενε ,πιπιλα στο στομα τους.δεν υπαρχει ενας που να φοραει παντελονια να τους απαντησει.στην επαρχεια βλεπουν πολλες ωρες τηλ.αν δεν υπαρχει καποιος να απαντησει ποιος θα καταλαβει τι πραγματικα συμβαινει

  21. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 20/01/2010 14:25:22

    ΦΙΛΕ ΣΠΑΡΤΑΚΕ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΕΒΟΜΑΙ , ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΦΙΛΩΝ Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ Ν.Δ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΘΕΤΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ κ.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΑΝΑΜΑΣΗΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ.ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ , ΠΟΥ ΚΡΥΠΤΟΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ , ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΔΙΑΤΗΡΩ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΑΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ,ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ, ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΦΘΟΝΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ,ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΑΒΩ Η ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΗ Η ΑΞΙΩΜΑ.ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΟΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΛΙΑΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ, ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΜΩΝΟΣΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΜΑΣΩΝΤΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ, ΥΠΑΡΚΤΕΣ Η ΟΧΙ, ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ Ν.Δ. ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΑ ΥΨΗ.

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 20/01/2010 14:49:08

      Η Ντόρα,αν δεν μπορεί να χωνέψει ότι -παρόλη τη στήριξη που είχε από παντού-ηττήθηκε, ας αφήσει τα "είμαι στρατιώτης της παράταξης" που συνοδεύονται από υπονομεύσεις και εσωκομματικές αντιπολιτεύσεις, ας πάρει τον πατερούλη της, τον αδερφούλη της, και τον εξοπλισμό από τη Siemens και "να φύγει,να πάει αλλού" αν δεν δέχεται το υπάρχον status. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι μη Νεοδημοκράτες που έχω μιλήσει,σαφώς και προτιμούν εκ των 2 τον Σαμαρά..Η σκέψη "Μητσοτακαίκο",φέρνει αναγούλα στους Έλληνες.Και επειδή μπορεί κάποιος να πει "ο Σαμαράς πρόδωσε την παράταξη", τουλάχιστον εκείνος το έπραξε εμφανώς, πλήρωσε το τίμημα και,βέβαια,τελικά δικαιώθηκε:10 χρόνια μετά,ναι,ακόμα θυμόμαστε το θέμα της ονομασίας κύριε Δράκουλα.Και,όλα αυτά τα λέει κάποιος που ψήφισε Πανίκα.Έξω,λοιπόν,τα λαμόγια από τη Νέα Δημοκρατία.Ή μήπως προτιμάτε μια ζωή ΠΑΣΟΚ??

  22. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 20/01/2010 15:45:02

    Ωστε λοιπόν το Κεφαλλονίτης δεν είναι ψευδώνυμο;Μπράβο σου τότε!Γιατί το δικό μου είναι.Γιά την ταμπακέρα όμως,δεν απαντάς.Είναι σωστή και δημοκρατική η συμπεριφορά της ηγερίας σου;Είναι συμπεριφορά στήριξης της Νέας Δημοκρατίας;Παληά τους τέχνη κόσκινο.Υπονόμευση κι άγιος ο Θεός.Οσο γιά το ποιός ρίχνει νερό στο μύλο του Πασόκ,δεν χρειάζεται και Phd γιά να καταλάβεις ποιός είναι.Η madame και η παρέα της.Λυπάμαι όμως,που δεν μπήκες στον κόπο να καταλάβεις το πνεύμα του σχολίου μου.Ειλικρινά λυπάμαι.
    Υ.Γ.Απόφευγε να γράφεις με κεφαλαία.Μας ζαλίζουνε.

    • Quicky avatar
      Quicky @ Σπάρτακος 20/01/2010 16:01:59

      Σπάρτακε,είμαστε όλοι Νέα Δημοκρατία!Πρέπει λοιπόν να στηρίξουμε όλοι τον αρχηγό,για να πάει η παράταξη μπροστά.Τον πραγματικό αρχηγό εννοώ,οι υπόλοιποι-ες που νομίζουν ότι είναι ή θα γίνουν αρχηγοί και πράττουν μόνο έχοντας αυτό στο νου(ενώ τελικά από ότι φαίνεται ο κόσμος δεν τους θέλει-και με μεγάλη διαφορά)να πάνε σπιτάκια τους και να πάψουν ΝΑ πληγώνουν την παράταξη.Σκεπτόμενοι-ες ΜΟΝΟ τη πάρτυ τους και όχι τους 800.000 απλούς και αγνούς πολίτες που αποφάσισαν ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
      Ντόρα say cheese: 11 points(50% vs. 39%).Καληνύχτα και καλή τύχη!

  23. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 20/01/2010 16:25:30

    Quicky,ασφαλώς και είμαστε όλοι ΝΔ και στηρίζουμε τον Πρόεδρο,με νύχια,με δόντια και με το αίμα μας.Οπως θα στηρίζαμε τον οποιοδήποτε αρχηγό,προέκυπτε από τέτοια κινηματική διαδικασία.Απλά,δεν μπορούμε να καταπιούμε αμάσητη την εμπαθή,προσωποκεντρική καί πικρόχολη συμπεριφορά της madame l'etat c'est moi!Tο στραπάτσο της,την τράνταξε τόσο,που δεν μπήκε κάν στον κόπο να σκεφθεί,πως με τις καβουριές της,παίρνει στο λαιμό της και τον δόλιο τον Κυριάκο.Ακου "δεν σχολιάζω δηλώσεις αλλων".Ποιοί είναι οι "άλλοι" madame ;;;;;Σαν να μην έφθαναν δε όλ'αυτά,χάσαμε και τον Τσιαμτσίκα!!!!!

  24. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 20/01/2010 16:52:07

    Yπακούοντας στην προτροπή σου αφήνω τα κεφαλαία. Λοιπόν φίλε Σπάρτακε,να μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι κατάλαβα το πνεύμα του σχολίου σου, αλλά αρνούμαι να μπώ στην ουσία μια τέτοιας συζήτησης και κόντρας. Το λόγο προσπάθησα να τον εξηγήσω στο προηγούμενο σχόλιό μου. Εξακολουθείς όμως να τραβάς διαχωριστικές γραμμές π.χ. η ηγεσία σου.Έχουμε άραγε άλλη ηγεσία εμείς οι δύο και εν πάσει περιπτώσει , έχουν άλλη ηγεσία όσοι στήριξαν Σαμαρά και άλλοι όσοι στήριξαν Μπακογιάννη; Διακρίνω έναν ξεχωριστόν άνθρωπο από τον τρόπο γραφής σου και με ενδιαφέρει πραγματικά η άποψή σου.Με ενδιαφέρει να μάθω αν νομίζεις και συ σωστό ότι όλοι οι ΝΔ, θα πρέπει να επουλώσουμε τις πληγές μας και να προχωρήσουμε ενωμένοι; Αν πιστεύεις ότι οι μεταξύ μας αντιπαραθέσεις πρέπει να τελειώνουν. Αν πιστεύεις ότι θα πρέπει να μην επιτρέψουμε από δω και μπροςσε κανέναν, να τραβά αναμεσά μας διαχωριστικές γραμμές και βέβαια να μην το κάνουμε και μεις οι ίδιοι.

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 20/01/2010 17:06:16

      Φίλε Κεφαλλονίτη(συντοπίτης και εγώ),δυστυχώς τις διαχωριστικές γραμμές τις τραβάει η Ντόρα που ξεχνά ότι η Νέα Δημοκρατία είναι ΗΔΗ αντιπολίτευση,και δεν χρειάζεται αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση..Ούτε χρειάζεται 2 αρχηγούς,2 κατευθύνσεις και 2 φωνές.Ο αρχηγός είναι ένας,η κατεύθυνση μία και θα έπρεπε να υπάρχει ΜΙΑ,ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ.Να πολεμήσουμε το ΠΑΣΟΚ που θα φάει τα σωθικά του κοσμάκη και θα διαλύσει τη χώρα,και όχι τον παλαιό "εχθρό"του πατρός μας..Αλλιώς,κούνια που μας κούναγε..

  25. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 20/01/2010 17:31:38

    Κεφαλλονίτη φίλε και συμμαχητή μου.Δεν έγραψα ηγεσία.Εγραψα η γ ε ρ ί α.Οσο είναι ακόμα ανηρτημένο το σχόλιό μου,μπορείς να το διαπιστώσεις.Οσο γιά την κόντρα:που την είδες;Γιατί να μπώ σε κόντρα μαζύ σου;Αφού τα ίδια πρεσβεύουμε.Συγγνώμη,αλλά θα το επαναλάβω:Γιά την (τουλάχιστον)περίεργη συμπεριφορά της Κυρίας μιλάω.Αφού δεν καταδέχεται κανένα οφίκιο και θέλει να είναι απλός στρατιώτης,ας μείνει απλός στρατιώτης.Την υπονόμευση να σταματήσει.Αυτό ζητάμε.Δεν θέλω να πιστέψω ότι τελικά το θέμα της είναι γονιδιακό.Να δείς,που πολύ σύντομα θα με δικαιώσεις,φίλε Κεφαλλονίτη.Χαρά μου είναι να επικοινωνώ μαζύ σου,όχι αντιπαράθεση.

  26. στ. τακης avatar
    στ. τακης 20/01/2010 19:04:19

    Η ΝΤΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΎΝΕΙ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗ Ν.Δ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΜΙΤΣΟΤΑΚΗ.

  27. αρης avatar
    αρης 20/01/2010 20:32:20

    παιδια το coo ειναι λαικο ταβερνακι του κολωνακιου η πανακριβο ρεστοραν?εχει καλο μενου?

    • Quicky avatar
      Quicky @ αρης 21/01/2010 11:10:04

      Παύλο του ΥΠ.ΠΟ.,μόνο το mini cooper έχει φανεί στις κάμερες,το ferrari πού το κρύβεις?Και'συ Κώστα,παλιέ του ΥΠΕ.ΧΩ.ΔΕ.,για πες μας της άρεσε της κόρης σου η φοίτηση στο 2ο ακριβότερο ιδιωτικό της Ελλάδας?ΓΑΠ,θα μας πεις την αξία του φτωχικού σου στο Καστρί?Και εσύ Γιάννο,πρώη ΥΠ.ΟΙΚ.,στη Κηφισιά?Και άλλα πολλά..ΑΘΑΝΑΤΕ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΕ"!Για το λαό,για το λαό..(Για να μην πούμε για τους ηγέτες του δεκανικιού του ΠΑΣΟΚ,βιοπαλαιστές Αλέξη και Αλέκο..)

  28. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 20/01/2010 21:10:43

    Αρη μας,όταν πληρώνεις από την τσέπη σου,πάς και τρώς όπου θέλεις.Τουλάχιστον μέχρι τώρα,δεν απαγορευόταν.Μπορεί όμως το 'κυκλάμινο' και αυτό να στ'απαγορεύσει.Ποτέ δεν ξέρεις.Μήπως έχεις καθόλου ακουστά γιά κάποιο ξενοδοχείο στο Παρίσι;Να δείς πως το λένε;Πως το λένε,πως το λένε;Μήπως Four Seasons????Αρη,πές αλεύρι.....ο ΑποστολΑΚΗΣ σε γυρεύει.

  29. αρης avatar
    αρης 21/01/2010 13:22:33

    σπαρτακε να μου στειλεις κανενα σπαρτιατικο μενου απο τα δικα σου....ωραια πολη το παρισι παντως δεν προσφερεται για ιντριγκα γιατι οι λατρεις της, την λενε πολη του φωτος.....παντως το σλογκαν του coo ειναι απο την μυκονο στο κολωνακι....τωρα θα ανοιξει υποκαταστημα και στο περαμα...για να γινει λαικο στεκι....αυτο ειναι λαικος καπιταλισμος....θα ειναι μια κατακτηση...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.