#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/09/2013 19:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ρεπούση ξαναχτύπα: Να καταργηθούν τα Αρχαία Ελληνικά



Την κατάργηση των «νεκρών γλωσσών» αρχαίων και των λατινικών στα σχολεία ζήτησε η Ρεπούση πριν από λίγο στη Βουλή.

Μετά την κατάργηση των θρησκευτικών, πρόσφατα, (παλαιότερα είχε ζητήσει να ξαναγραφεί η ιστορία σχετικά με τον «συνωστισμό» στη Σμύρνη), η κυρία Βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση, ξαναχτύπησε…

Τώρα, πριν από λίγο στην Ολομέλεια της Βουλής είπε ότι τα αρχαία ελληνικά θα πρέπει να είναι προαιρετικό μάθημα στα σχολεία και υποχρεωτικό μόνο για όσους μαθητές θέλουν να εισαχθούν σε φιλολογικές σχολές …!!!

Μάλιστα, η Μαρία Ρεπούση χαρακτήρισε τα αρχαία ελληνικά νεκρή γλώσσα όπως και τα λατινικά, όπως επίσης είπε, υποχρεώνοντας τον παριστάμενο Υπουργό Παιδείας να κοιτάξει πρώτα προς τον ουρανό ζητώντας σιωπηρά βοήθεια…(!) και της υπενθύμισε την διάρκεια της ελληνικής γλώσσας στους αιώνες και την ιστορία της…!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΜ avatar
    ΚΜ 10/09/2013 20:02:45

    Γιατί να φύγουν μόνο τα Θρησκευτικά και τα Αρχαία; Να φύγουν και τα Νέα! Τώρα που γυρίζει...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ ΚΜ 11/09/2013 02:38:21

      Της απάντησε ΔΕΟΝΤΩΣ ο Υπουγός Παιδείας Αρβανιτόπουλος:

      www.youtube.com/watch?v=v0rEIGGD6yw

    • βαλια avatar
      βαλια @ ΚΜ 26/09/2013 09:03:01

      xaxaxaxaxaxaxa

  2. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/09/2013 20:06:47

    Ε, καλά. Καταντά βαρετό! Δεν καταργεί τον εαυτό της από τη δημόσια ζωή αν θέλει να προσφέρει πραγματικά;;

  3. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2013 20:15:00

    Η βλακεία και η ανοησία δεν έχει προηγούμενο. Αλλά μη δίνουμε σημασία στην προσπάθεια δημιουργίας θορύβου.
    Αλήθεια όμως, πόσοι συνέλληνες και μάλιστα εκ των λογχοφόρων φλογοκρατούντων κηρύκων του περικλεούς Αρχαίου Ελληνισμού μπορούν να διαβάσουν Ξενοφώντα, ας πούμε, από το πρωτότυπο; Για μην πάμε σε Ηράκλειτους, Παρμενίδηδες, Εμπεδοκλήδες κλπ. Έστω και σε νεοελληνική απόδοση βρε παιδί μου. Μάλλον ουδείς. Απόδειξη; Η πλήρης δουλεία του πνεύματος και ο όγκος ρυπαρής λυματολάσπης η οποία έχει κατακλύσει τον εγκέφαλο.
    Η μελέτη της ελληνικής γραμματείας απελευθερώνει. Δεν υποδουλώνει.

    • Γιωργος Μακρης avatar
      Γιωργος Μακρης @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2013 20:39:59

      και γιατι πρεπει να διαβαζουμε απο το πρωτοτυπο;

      • cynthia avatar
        cynthia @ Γιωργος Μακρης 10/09/2013 23:34:11

        Κύριε Μακρη , ο λόγος που πρέπει να διαβάζουμε το πρωτότυπο ειναι ιδιαζόντως σοβαρός κ έχει να άνευ με την συνέχεια του λαού μας κ της ελληνικότητας μας , μέσα απο την γλώσσα . Τα νεα Ελληνικά είναι συνέχεια κ μετεξέλιξη των αρχαίων για αυτό και οταν ακούτε την λέξη υδραυλικός (ύδωρ +αυλός ) , το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό είναι το νερό κ ο σωλήνας ! Βλέπετε η γλώσσα , δεν είναι μόνο λόγια ,αλλά ειναι κ λόγος κ ως λόγος είναι κ τρόπος του σκέπτεσθαι . Η επιβίωση του έθνους μας , των προαιώνιων παραδόσεων του κ των πυρηνικών ψυχολογικων του χαρακτηριστικών , βασίστηκε κατ´ εξοχήν στην γλώσσα.
        Αυτή άντεξε κ αντέξαμε κι εμείς . Και είναι ίσως το μόνο κ ισχυρότερο επιχείρημα της ελληνικότητας μας .

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ Γιωργος Μακρης 11/09/2013 09:09:36

        ΑΝ διαβασετε ντ΄Αννουτσιο στο πρωτοτυπο θα καταλαβετε το γιατι

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γιωργος Μακρης 11/09/2013 09:40:56

        Γιατί αν δεν μπορείς, στοιχειωδώς έστω, να καταλάβεις το πρωτότυπο με τη βοήθεια μιας μετάφρασης, είσαι αγράμματος και δεν θα κατανοήσεις ούτε τη μετάφραση. Και είμαι σίγουρος ότι εσύ δεν έχεις διαβάσει αρχαία κείμενα ούτε από τη μετάφραση. Με το συμπάθειο, που λένε...

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ΒΙΣ 11/09/2013 13:12:13

          ". . .από τη μετάφραση. . ." ΚΟΙΝΩΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑ! :D

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/09/2013 14:20:27

      Δεν είναι τόσο δύσκολο. Ιδιαίτερα αμα πας ανάποδα. Δε θα διαβάσεις Ηράκλειτο για αρχή. Πτωχοπρόδρομο θα διαβάσεις. Και την προς Κορινθίους επιστολή α΄. Και μετά τη β' . Μετά θα διαβάσεις περισσότερο την Καινή διαθήκη. Μετά θα αρχίσεις τους βίους Παράλληλους, Αρριανό κτλ. Μετά θα μπεις στην Κλασσική Περίοδο.

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Γιώργης Α. 11/09/2013 14:24:30

        traduttore traditore, αν και από τα αρχαία στα νέα είναι απόδοση και όχι μετάφραση.

  4. Αλεξανδρινος avatar
    Αλεξανδρινος 10/09/2013 20:17:29

    Η κα Ρεπούση πάει γυρεύοντας να βγάλει την ακροδεξιά στην Ελλάδα μου φαίνεται και ανησυχώ πλέον μήπως η Αριστερά σωπαίνει με δόλο διότι αυτός που θα πάει να ψηφίσει ΧΑ δεν είναι Κομμουνιστής, απογοητευμένος δεξιός είναι από την ΝΔ και το ΛΑΟΣ/ΑΝΕΛ.
    Κάποιος να την μαζέψει πριν κάνει μεγαλύτερο κακό στην δεξιά πολυκατοικία!

  5. Δαναός avatar
    Δαναός 10/09/2013 20:24:42

    Είπε ο Διονύσης Σαββόπουλος:
    Πρέπει να σας πω ότι δεν ήμουν πάντοτε υπέρ των τόνων.
    Τούς θεωρούσα διακοσμητικά στολίδια, κατάλοιπα άλλων εποχών, που δεν χρειάζονται πια. Και καθώς δεν ήμουν ποτέ καλός στην ορθογραφία, το μονοτονικό με διευκόλυνε
    . Βέβαια, η γλώσσα χωρίς τόνους φάνταζε στα μάτια μου σαν σεληνιακό τοπίο, αλλά νόμιζα ότι αυτό ήταν μια προσωπική μου εντύπωση, θέμα συνήθειας. Ώσπου συνέβη το εξής:
    Είχα βρεθεί για ένα διάστημα ν’ ακούω συστηματικά, καινούργια ανέκδοτα τραγούδια, επωνύμων και ανωνύμων, για λογαριασμό τής δισκογραφικής εταιρείας “ Λύρα”, προκειμένου αυτή να τα ηχογραφήσει ή να τα επιστρέψει στους συνθέτες.
    Είναι δύσκολο ν’ απορρίπτεις και ακόμα δυσκολότερο να εξηγείς το γιατί. Όταν βέβαια το τραγούδι είναι τετριμμένο ή άτεχνο, η εξήγηση είναι εύκολη. Μού συνέβη όμως να δω τραγούδια όπου οι στίχοι δεν ήταν άσχημοι και η μουσική δεν ήταν τυχαία, επιπλέον ταίριαζε θεματικά και με τους στίχους. Κι όμως, το τραγούδι συνολικά δεν “ κύλαγε” όπως λέμε( οπότε το επιστρέφαμε στον ενδιαφερόμενο με διάφορες ασάφειες και υπεκφυγές.
    Το πράγμα με απησχόλησε. Έφερνα στο μυαλό μου μεγάλες ωραίες επιτυχίες, παλιά τραγούδια (…) και τα συνέκρινα μ’ αυτά που απέρριπτα, ώσπου μετά από μήνες διεπίστωσα κάτι πολύ απλό: Όταν μια μουσική μετατρέπει συστηματικά τις μακρές συλλαβές σε βραχείες ή όταν ανεβάζει την φωνή εκεί όπου υπάρχει απλώς μια περισπωμένη, ενώ την κατεβάζει συστηματικά εκεί που υπάρχει ψιλή οξεία, όταν δηλαδή η μουσική κινείται αντίθετα -προσέξτε, αντίθετα όχι στο ρυθμό τού ποιήματος, αλλά αντίθετα στις αναλογίες τονισμού και αντίθετα στην ορθογραφία του- τότε όσο έξυπνη και να ‘ναι, κάνει το τραγούδι δυσκίνητο και ασθματικό.
    Στα πετυχημένα τραγούδια δεν συμβαίνει αυτό. Βέβαια, όταν γράφει κανείς πάνω σ’ ένα ρυθμό ή σ’ ένα μουσικό δρόμο, πρέπει να ακολουθήσει τα καλούπια τους, οπότε θα υπάρχουν σημεία όπου αυτή η πείρα που περιέγραψα, δεν τηρείται.
    Αυτό όμως θα συμβεί μόνον όταν δεν γίνεται αλλιώς. Και πάντα η βιασμένη λέξη θα τοποθετείται έτσι ώστε να προηγούνται και να έπονται επιτυχείς στιγμές, ώστε να μειώνεται η εντύπωση τής ατασθαλίας, η οποία έτσι συνδυασμένη ωφελεί, διότι το τραγούδι αλλιώς θα ήταν μηχανικό. Κάτι τέτοιο δεν το είχα προσέξει. Και ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ότι οι τόνοι και τα πνεύματα ίσως να μην ήταν διακοσμήσεις, ίσως να είχαν λόγο.(…)
    Μέσα στο στούντιο είχα και δύο εκπλήξεις. Να η πρώτη: Προσπαθώντας να ακούσω την διαφορά οξείας και περισπωμένης, διάβασα την φράση: “ Λυγά πάντα η γυναίκα”. Το “ πάντα” ακούγεται ψηλότερα από το “ λυγά” που παίρνει περισπωμένη. “ Λυγά πάντα η γυναίκα’ ακούγεται όμως περιέργως ψηλότερα κι από το “ γυναίκα”, που όμως παίρνει οξεία. Γιατί άραγε; Τηλεφώνησα σ’ έναν φίλο και έμαθα ότι η “ γυναίκα” οφείλει να παίρνει παρισπωμένη, διότι είναι τής τρίτης κλίσεως, η οποία όμως καταργήθηκε, γι’ αυτό πήρε οξεία η “ γυναίκα”.
    Να λοιπόν, που από άλλο σημείο ορμώμενος, αναγκάστηκα να συμφωνήσω ότι κακώς καταργήθηκε η τρίτη κλίση αφού στην φωνή μας εξακολουθεί να υπάρχει “ Λυγά πάντα η γυναίκα” λοιπόν και παίρνει και περισπωμένη. Η δεύτερη έκπληξη: Έδωσα σ’ έναν ανύποπτο νέο, που παρευρισκόταν στο στούντιο, να διαβάσει λίγες φράσεις. Εκεί μέσα είχα βάλει σκοπίμως την ίδια λέξη ως επίθετο και ως επίρρημα, διότι είχα πάντα την περιέργεια να διαπιστώσω αν προφέρουμε διαφορετικά το ωμέγα από το όμικρον. Ακούστε τις φράσεις:
    Είν’ ακριβός αυτός ο αναπτήρας. Ας μην είν’ ωραίος, έχει την αξία του. Ναι, ακριβώς αυτό ήθελα να πω”.
    Ακουστικώς δεν παρατήρησα διαφορά. Έκοψα τις δύο λέξεις και τις κόλλησα την μία κατόπιν της άλλης. Ακούστε το!
    “ Ακριβός… ακριβώς”.
    Ελάχιστη διαφορά στο αυτί’ ο ηχολήπτης μόνον επέμενε ότι το δεύτερο είναι κάπως πιο φαρδύ. Ας το ξανακούσουμε:
    “ Ακριβός… ακριβώς”.
    Ασήμαντη διαφορά. Συνδέσαμε τότε τον παλμογράφο. Να το διάγραμμα του επιθέτου ακριβός, όπως προέκυψε, και να το πολύ πλουσιότερο τού επιρρήματος. Δεν είναι καταπληκτικό;
    Όταν το είδα, τα μηχανήματα του στούντιο μού φάνηκαν σαν όργανα του παραμυθιού. Ο παλμογράφος μού φάνηκε σαν μια σκαπάνη που, κάτω από το έδαφος της καθημερινής ομιλίας, ανακαλύπτει αυτό που δεν έπαψε ποτέ να υπάρχει, έστω μέσα σε χειμερία νάρκη, αυτό που συνειδητοποίησαν και προσπάθησαν να μνημειώσουν οι Αλεξανδρινοί δύο χιλιάδες χρόνια πριν.
    Τίποτε δεν χάθηκε.
    Όλα υπάρχουν.
    Αρκεί να προσέξουμε αυτό το τραγούδι της καθημερινής ομιλίας που πηγαινοέρχεται συνεχώς ανάμεσά μας. Ακούστε πώς ηχούν οι τονισμοί. Ακούστε τα μακρά. Ακούστε την λαϊκή τραγουδίστρια πώς αποδίδει το ωμέγα ή την ψιλή οξεία (…).
    Τέλος, ακούστε την θεία φωνή του Ανδρέα Εμπειρίκου, την παράξενη απαγγελία που κυνηγά την λάμψη της οξείας, τον πλούτο της διφθόγγου, τους τόνους και την ορθογραφία, σαν μουσικά σύμβολα μιάς φωνής που προϋπάρχει αδιάκοπα και οδηγεί το ποίημα.(…)
    Δεν περιφρόνησα καμμιά άποψη και δεν κολάκευσα καμιά. Προσπάθησα να πω τρείς φορές τρείς αλήθειες.
    Πρώτον: Τα ελληνικά είναι τραγούδι. Κανείς δεν σκέφτηκε ποτέ να απλοποιήσει ένα τραγούδι ή να το δει πρακτικά. Γιατί να δούμε λοιπόν τα ελληνικά, πρακτικά;
    Δεύτερον: Όποιος σταθεί αλαζονικά απέναντι στα ρεφρέν που τον ψυχαγώγησαν διά βίου, στρέφεται εναντίον της προσωπικής του ιστορίας και πίστης. Τα ίδια μπορεί να πάθει ένας λαός με την γλώσσα. Ιδίως αν η γλώσσα του είναι τα ελληνικά.
    Τρίτον: Τα ελληνικά ως τραγούδι είναι ανυπόφορα δύσκολα. Κανείς δεν τα βγάζει πέρα με τα ελληνικά. Απέναντι στα ελληνικά θα είμαστε πάντα φάλτσοι και αγράμματοι. Αλλά τί να γίνει; Σημασία έχει η συνείδηση ότι τα μιλάμε, όχι για να γίνουμε δεξιοτέχνες, αλλά για να γίνουμε άνθρωποι.
    Ευχαριστώ.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Δαναός 10/09/2013 21:20:16

      Καταπληκτικό!

      • ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
        ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ @ victoria (true) 11/09/2013 08:24:09

        ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Δαναός 10/09/2013 23:53:59

      Πολύ ουσιαστικό και πρακτικό. Ιδανικό επιχείρημα δηλαδή. Εύγε και στο Σαββόπουλο και στο Δαναό που μας το πρόσφερε.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Δαναός 11/09/2013 00:27:43

      Ο,τι πιο ωραιο εχω διαβασει τελευταια Δαναε!!!!Ευχαριστω.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Δαναός 11/09/2013 02:32:58

      Δε θέλω να βρέξω στην ... ωπ, συγνώμη ΚΜ,να σας χαλάσω τη μανέστρα θέλω να πω, άλλα να παραθέσω κάτι που γράφτηκε παλιότερα:

      Όλες οι γραμματικές, όλοι οι γλωσσολόγοι, όλοι οι ομιλητές της Ελληνικής ξέρουν καλά ότι τα η, υ. ι και ο. ω προφέρονται εντελώς ίδια -με μοναδική εξαίρεση τον Σαββόπουλο και τους παλμογράφους του. Κοιτάξτε, το άρθρο αυτό δεν έχει καμιά απολύτως εγκυρότητα και όσοι επιστήμονες το διάβασαν γέλασαν πολύ.

      Ο Σαββόπουλος κάνει πως δεν ξέρει τι σημαίνει επιτονισμός. Αν στη φράση “λυγά πάντα η γυναίκα” αλλάξουμε τη λέξη γυναίκα και το κάνουμε “Λυγά πάντα η κοπέλα”, θα ακουστεί και πάλι πιο χαμηλά το κοπέλα από το πάντα -ώρες είναι να μας πει ο Σαββόπουλος ότι θέλει περισπωμένη και η κοπέλα!

      Επιτονισμός είναι και το “ακριβώς” που τάχαμου διαφέρει από το “ακριβός”.

      Αν πιστέψουμε τον Σαββόπουλο, το ωμέγα του “όντως” πρέπει να διαφέρει στην προφορά από το (δεύτερο) όμικρον του “πόντος”.
      Ας ξεσκονίσει τους παλμογράφους του στη φράση “Όντως μούφυγε ένας πόντος”.

      Σαραντάκος

      • GO avatar
        GO @ karasumi 11/09/2013 07:22:56

        Κι όμως, διαφέρει. Δεν χρειάζεται ο παλμογράφος.

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ GO 11/09/2013 10:11:00

          ?

          • GO avatar
            GO @ MAYRO XABIARI 11/09/2013 10:14:43

            Διατυπώστε την απορία σας.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ GO 11/09/2013 13:21:57

            Διαφέρει;

      • Καλοπροαίρετος avatar
        Καλοπροαίρετος @ karasumi 11/09/2013 11:20:03

        Ἀγαπητέ κ. Σαραντᾶκο (ἢ Σαραντάκ0, γιὰ νὰ μὴν φάω ξύλο γιὰ τὴν περισπωμένη),

        Ἄλλοι ἔχουν μουσικὸ αὐτί, ἄλλοι ὄχι.
        Ἄλλοι καταλαβαίνουν ἀπὸ ρυθμό, ἄλλοι ὄχι.
        Ἂλλοι γράφουν ποίηση, ἄλλοι ὄχι.
        Ἄλλοι προφέρουν "ποιότητα" καὶ ἄλλοι "πιότητα¨.
        Ἄλλοι ἔχουν αἴσθηση συνέχειας (ἢ μήπως συνέχιας;), ἄλλοι ὄχι.
        Ἄλλοι διατηροῦν τὸ παρελθόν, ἄλλοι τὸ κατεδαφίζουν.
        Καὶ τέλος, ἄλλοι κάνουν ἐπιστήμη καὶ ἄλλοι ἰδεολογία (τὴν ὁποίαν "πουλᾶνε" ὡς ἐπιστήμη)...

        Καλή σας μέρα.

      • GO avatar
        GO @ karasumi 11/09/2013 13:10:39

        http://www.youtube.com/watch?v=yJC2UpLxlEE

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ karasumi 12/09/2013 05:55:46

        Έρρωσθε Καρασουμή, καγκουροφιλελεύθερε! Βλέπω χαλάς ενέργεια μεμφόμενος τους μεμφομένους το Ρεπουσαριό! Οποία έκπληξις (χα χα)! Τουλάχιστον, έχεις εμένα να σου μαθαίνω ελληνικά (αναφέρομαι στη ... μανέστρα).

        ΥΓ: Σε βρέχω.

        • karasumi avatar
          karasumi @ ΚΜ 12/09/2013 17:18:47

          ΚΜ, όπως πάντα προσβλητικός και εριστικός, με βιτριολικές επιθέσεις σε όποιον θεωρείς ιδεολογικά αντίθετο, και με την αίσθηση χιούμορ ενός αχινού. Φυσικά δε θα καθίσω να σου εξηγήσω ότι ουδεμία σχέση έχει η αντίθεση στις απόψεις της Ρεπούση για τα Αρχαία με την αποδοχή των ανοησιών του Σαββόπουλου για τους παλμογράφους. Για το μονοκόμματο μυαλό σου, αν είσαι αντίθετος με κάποιον, οφείλεις να αποδέχεσαι οτιδήποτε λένε οι πολέμιοί του, όσο εξωφρενικό και να είναι.
          ΥΓ χαλάρωσε λίγο, μάζεψε τα αγκάθια σου, καταπολέμησε την ξινίλα σου…

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ karasumi 12/09/2013 22:48:40

            Εσύ με ανακάτεψες στη συζήτηση!

          • karasumi avatar
            karasumi @ ΚΜ 12/09/2013 23:55:06

            Σε ανακάτεψα όχι προσβλητικά, μάλλον επαινετικά για τη συνεισφορά σου και με εύθυμη διάθεση. Κι εσύ με... σφαλιαρωσες...

    • GO avatar
      GO @ Δαναός 11/09/2013 07:14:57

      Ωραίο και αληθινό. Μπράβο, Δαναέ!

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ Δαναός 11/09/2013 07:51:19

      Απιστευτο!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Δαναός 12/09/2013 10:22:33

      Δαναέ, εύγε! καταπληκτικό. Γηράσκω αεί διδασκόμενος. Να είσαι καλά.
      ΝΑ

  6. GJ avatar
    GJ 10/09/2013 20:28:12

    Αν το είπε, δείχνει το βάθος του ήθους και της μόρφωσης της κυρίας. Δεν μπορώ να δεχτώ οτι ένας αντιπρόσωπος του Ελληνικού κοινοβουλίου σκέφτεται ετσι και τον πληρώνουμε αδρα για να ακουμε τετοιες μπουρδες. Θα στειλω ενα μειλ στην έδρα ελληνικών σπουδων στο Κειμπριτζ να τους πως ποσο ηλιθιοι ειναι που διδασκουν αρχαια Ελληνικά και Λατινικα. Τελικα μονο μια πυρηνική βομβα μας σώζει ή καλύτερα τον υπολοιπο κόσμο από εμας....

    • Καλοπροαίρετος avatar
      Καλοπροαίρετος @ GJ 11/09/2013 11:24:27

      Ἡ γυναῖκα εἶναι ἀθεράπευτα ἐπαρχιώτισα.
      Προπαγανδίζει ἐντελῶς ξεπερασμένα ἰδεολογήματα, ἀκριβῶς διότι δὲν παρακολουθεῖ τὴν ἐξέλιξη τῶν ἰδεῶν στὸν κόσμο.
      Εἶναι αὐτὸ ποὺ συμβαίνει πάντα στὴν Ἑλλάδα: πᾶμε οἱ νεοέλληνες στὴν Ἑσπερία, μαθαίνομε τὰ τσιτᾶτα τῆς μόδας κι ἐρχόμαστε ἐδῶ νὰ τὰ κηρύξομε.
      Δυστυχῶς μετὰ τὸ διδακτορικό ἀναμασᾶμε τὰ ἴδια καὶ τὰ ἴδια. Κι ἔτσι ἐνῶ ὁ κόσμος ἀλλάζει, ἡμεῖς ἅδομεν...

  7. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 10/09/2013 20:34:15

    "Η Ρεπούση ξαναχτυπά"...
    Σιγά μη σκίσει κανα καλσόν...Τι περιμένατε απο μια "καθηγήτρια-Γαλλικού" που πήρε πτυχίο με γλείψιμο...Τι τα χρειάζεται αυτή τα Αρχαία? Αφού έρποντας και γλύφοντας έγινε μέχρι και βουλευτής στο Ελλαδιστάν γιατί να σπαζοκεφαλιάζει με ανώμαλα ρήματα?

  8. giannis t avatar
    giannis t 10/09/2013 20:54:01

    Δαναέ..........πολύ ωραίος !!!

    • Samurai avatar
      Samurai @ giannis t 10/09/2013 21:15:26

      Νεκρή είναι η δική της γλώσσα, που είναι ξύλινη.
      Την έχουμε και στη βουλή .
      Ούτε αυτή την ανεκδιήγητη καταφέραμε να βάλουμε στη θέση της.
      Α, ρε Ζουράρις που της χρειάζεται !

  9. Βασίλης avatar
    Βασίλης 10/09/2013 21:07:44

    Μήπως θα πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος στις ΜΚΟ που ανήκουν στη κυρία?

  10. Νεύτων avatar
    Νεύτων 10/09/2013 21:12:06

    Αλήθεια, ποια μιλάει;;;
    Η Κυρία καθηγήτρια με τα 0 (zero, μηδέν) citations (αναφορές) στην διεθνή επιστημονική κοινότητα και την 1 (μία) εργασία καταγεγραμμένη στο scopus.com (το απόλυτο site όπου αναφέρονται οι δημοσιεύσεις σε ΣΟΒΑΡΑ επιστημονικά περιοδικά); Η κυρία αυτή που είναι καθηγήτρια στο ΑΠΘ και εκλέγεται βουλευτής στον Πειραιά; (πόσες ημέρες αφιέρωνε άραγε, ενώ έπρεπε να είναι στο ίδρυμα, για να κάνει την προεκλογική της εκστρατεία; Η κυρία αυτή που εκλέχτηκε με 1650 ψήφους; Η κυρία αυτή που κάνει τα πάντα για να δυναμώσει κι άλλο η ΧΑ;
    Το μόνο που καταφέρνει είναι να είναι συνέχεια στην επιφάνεια, κάτι σαν τις ακαθαρσίες που βλέπουμε καμμιά φορά όταν κολυμπούμε...

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/09/2013 21:21:39

    Γνωρίζει η "αριστερή" Ρεπούση ότι ο Μαρξ διάβαζε αρχαία ελληνικά, και πως η διδακτορική του διατριβή είχε θέμα την δημοκρίτεια και επικούρεια θεώρηση της φιλοσοφίας;

    • ΣΠΥΡΟΣ1 avatar
      ΣΠΥΡΟΣ1 @ Strange Attractor 11/09/2013 09:22:26

      Μην της βάζεις τόσο δύσκολα φίλε Στρέιντζ.
      Οταν γλείφεις και σέρνεσαι δεν χρειάζεται να ξέρεις τέτοιες βλακείες που δεν σου αποδίδουν κανένα όφελος...

  12. Σίμος avatar
    Σίμος 10/09/2013 21:22:28

    Προφανώς η κρίση της μέσης ηλικίας είναι το αίτιο για το παραλήρημα της κας. καθηγήτριας.

    Ίσως και μια ισχυρά τάση εγωπάθειας ...

    Σε κάθε περίπτωση η θέση της είναι σε κάποιο καφενείο να φιλοσοφεί για την αλήθεια της ζωής, τα μυστήρια της , το τσί κτλ..

  13. περιμπανού avatar
    περιμπανού 10/09/2013 21:23:19

    Να καταργηθεί η εν λόγω "γαλλικού"
    για να γλυτώσουμε από την βλακεία και την ξυνίλα
    που μας ταίζει πλέον καθημερινά!

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/09/2013 21:28:33

    Είναι πολλά (των ξένων επιδοτήσεων) τα λεφτά φίλτατε Στρέϊντζ. Εγώ προτείνω να "καταργήσουμε" την Ρεπούση και τους ομοίους της. Μπορούμε; Όλα τα άλλα ε'ιναι φιλολογίες.
    Και, Φάκτορα, ας σταματήσουμε να προβάλουμε τέτοιες συνειδήσεις. Συνεισφέρουμε μόνο στις δημόσιες σχέσεις της.

    • tak avatar
      tak @ Νίκος Αργεάδης 11/09/2013 13:54:59

      Και να χάσεις φίλε τέτοια ¨συνάδελφο"; Αυτό ήθελα να προτείνω μπαίνοντας, αλλά έπεσα πάνω στην πρότασή σου και την προσυπογράφω!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ tak 12/09/2013 10:23:25

        Καλημέρα Τακ. Πως είσαι;

  15. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 10/09/2013 21:46:02

    Αν είναι δυνατόν κάποιοι εξ’ αυτών που έχουν ως δέσμευση και λειτούργημα την στήριξη της διάδοσης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, της ιστορίας και του πολιτισμού της χώρας να αποβαίνουν σε δημίους των. Μόνο αδίδακτος αγροίκος και ουτιδανός δημαγωγός, θα έδειχνε τέτοια απαξία για την ελληνική γλώσσα. Εκπλήσσομαι, διότι η κυρία Ρεπούση αν δεν λανθάνω είναι επιστήμονας! Καθηγήτρια ιστορικός. Πάει καιρός που το Κοινοβούλιο με τους λόγους και τα έργα ορισμένων εκ των εκλεγμένων αντιπροσώπων μας, πλησιάζει το επίπεδο των λεσχών των οπαδών ΠΑΕ και των καφενείων των αχθοφόρων. Όταν οι λαοί εκλέγουν ασήμαντους και ανάξιους για ηγέτες και διαχειριστές της δύναμης τους και του μέλλοντος τους, μόνο με προτάσεις πλήρεις παραλογισμού, με ηλίθιους νόμους και με εξαθλίωση θα ανταμείβεται η επιλογή τους.

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 11/09/2013 10:23:51

      Λανθάνεις κύριε Πολλάτο δυστυχώς.
      Η κυρία αυτή είναι "επιστήμων" πασοκικικού τύπου, σαν τους επιδοτούμενους"αγρότες Κολωνακίου". Ολοι έχουν "χαρτιά" στο Ελλαδιστάν σήμερα, ιδιαίτερα "ντοκτορά" που δεν έχουν διβάσει ποτέ γιατι δεν καταλαβαίνουν τι γράφει μέσα...
      Και το "Γκιωργκάκις" είναι "καθηγητής Πανεπιστημίου Χάρβαρντ" παρακαλώ, με "πλάκα τα γαλλόνια".
      Στην Ελλάδα σήμερα επιστήμων δεν είναι μόνο όποιος δεν το επιθυμεί καθόλου, όχι οι Ρεπουσες...

  16. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2013 21:46:43

    Κατ΄αρχήν γιατί οι ελληνικές αποδόσεις που κυκλοφορούν είναι φρικαλέες και κλεψύτιπες - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δεύτερον γιατί εμπλουτίζουμε τα γλωσσικά και εκφραστικά μας όπλα. Τρίτον δεν είναι τόσο δύσκολα όσο φαίνονται. Αλλά ας μείνουμε στο να διαβάζουμε.

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/09/2013 21:47:32

    "κλεψίτυπες"

  18. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 10/09/2013 21:51:06

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΗ ΤΟ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΟ!

  19. giorgos avatar
    giorgos 10/09/2013 21:51:43

    καλησπέρα σας , έχω ένα μικρό καί δυστυχώς σπάνιο βιβλίο στό όποίο άναλύονται μέ έπιστημονικό -κατά τή γνώμη μου -τρόπο οί έπιπτώσεις τού "γλωσσικού" στήν έξέλιξη τής κοινωνίας μας καί τού έλληνικού κράτους γενικώτερα . Τό βιβλίο έχει τίτλο : "ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ " καί τό έχει γράψει ό Γεράσιμος Κακλαμάνης . Αν κάποιος τό θέλει μπορώ νά τού τό στείλω.
    Τό email μου είναι dozas33@yahoo.gr

  20. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 10/09/2013 22:13:21

    Το σωστό είναι αν θέλουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε σαν Έθνος αλλά και να αξίζουμε τον χαρακτηρισμό ΕΛΛΗΝΕΣ με την ουσιαστική έννοια της λέξης, να θεσπιστεί η εντατική διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και η εμβάθυνση στα Αρχαία μας Κείμενα, από το Δημοτικό κι όλας. Είναι εκπληκτικό πραγματικά, πόσο γενναιόδωρα μας έχει φωτιστεί ο δρόμος και μας έχει χαριστεί η πυξίδα, ώστε αν τα συμβουλευόμαστε, αν τα εννοήσουμε, να μη χαθούμε ποτέ ξανά.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 10/09/2013 22:58:37

      Συμφωνώ απόλυτα. Να είσαι καλά.

  21. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 10/09/2013 22:31:43

    «… Επιδίωξη της τυραννίας είναι να πτωχεύσουν οι πολίτες,
    αφ΄ενός για να συντηρείται με τα χρήματά τους η φρουρά του καθεστώτος κι αφ' ετέρου να είναι απασχολημένοι οι πολίτες και να μην τους μένει χρόνος για επιβουλές. Σε αυτό αποβλέπει τόσο η επιβολή μεγάλων φόρων, η απορρόφηση των περιουσιών των πολιτών, όσο και η κατασκευή μεγάλων έργων που εξαντλούν τα δημόσια οικονομικά».
    Αριστοτέλους, Πολιτικά

    • cynthia avatar
      cynthia @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 10/09/2013 23:35:31

      Πόσο δίκιο έχετε !

  22. roadrunner avatar
    roadrunner 10/09/2013 22:36:48

    "... να αξίζουμε τον χαρακτηρισμό ΕΛΛΗΝΕΣ ..." ;;;;;
    Για υβριστές της πατρίδας μας, τους διώκτες και συκοφάντες,
    της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, της ιστορίας και των συμβόλων της πατρίδας μας,
    ένας πιθανός μεσοπρόθεσμος στόχος θα μπορούσε να είναι,
    ο αποχαρακτηρισμός μας, ως ΕΛΛΗΝΕΣ ...

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 10/09/2013 22:41:10

    Συμφωνώ, αλλά θέλω και τη σχολική ποδιά!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ roadrunner 11/09/2013 00:57:20

      roadrunner,

      ΤΗΝ ΦΟΡΟΥΣΑ 6 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ! ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ. :D

  24. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 10/09/2013 22:47:54

    -μη το ξαναπείτε, ΚΜ, επειδή κάποιοι δεν το έχουν σε τίποτε [σας θυμίζω τις προτάσεις της Διαμαντοπούλου].
    -σε ένα ελπίζω, να αντιληφθούν οι χίλιοι εξακόσιοι τόσοι Πειραιώτες το λάθος τους και να καταργήσουν την ίδια.

  25. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 10/09/2013 22:49:48

    Μαγικό, Δαναέ!!

  26. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 10/09/2013 23:18:18

    Κανονικά, ο Αρβανιτόπουλος έπρεπε να δείξει κατανόηση και να της πει ότι λαμβάνει υπ' όψει τις ανησυχίες της.

    Και στο επόμενο νομοθέτημα για την παιδεία, ΝΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ιεροφάντης 10/09/2013 23:55:36

      Αυτό θα ήταν το μεγαλύτερο χουνέρι. Και έτσι όμως το καρφί περί μειοψηφούσης βλακείας της το έριξε έστω και πλαγίως...

  27. cynthia avatar
    cynthia 10/09/2013 23:52:49

    Οταν παλιότερα με αφορμή τον γνωστό συνωστισμό κ κατόπιν τον Ζαλογγο , έγκριτοι κ διαφορετικού πολιτικού προσανατολισμού άνθρωποι της διανόησης είχαν εκφράσει την άποψη οτι η Μαρία Ρεπουση τελούσε υπό διατεταγμένη υπηρεσία , το είχα θεωρήσει νεοελληνική καχυποψία κ συνωμοσιολογία . Θυμάμαι ακόμα μια ομιλία του Γ. Καραμπελιά που χωρις να κατονομάζει αλλά φωτογραφίζοντας επαρκώς μεταξύ άλλων εθνοαποδομηστών και την εν λόγω βουλευτή , έθετε το ερώτημα " απο που άραγε πληρώνονται τα άτομα αυτά , ποιοί κύκλοι τα πριμοδοτούν ". Μου είχε φανεί υπερβολικό . Εξακολουθώ να αντί στέκομαι να το δεχτώ αλλά είναι τόσο μεγάλη ύβρις να μιλάει για νεκρή γλώσσα αναφερόμενη στα Αρχαια Ελληνικά που ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω. Νεκρή γλώσσα η γλώσσα που ακόμα κ σήμερα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις νέες ανακαλύψεις των επιστημών ?
    Νεκρή γλώσσα η γλώσσα της πατρίδας της ? Νεκροί λοιπόν κι η πατρίδα της κι οι άνθρωποι της .

  28. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 11/09/2013 00:03:18

    Θα εκπλαγεί η κα Ρεπούση από το πόσοι άνθρωποι, που δεν είναι κατ' ανάγκην Δωδεκαθεϊστές ή χρυσαυγίτες, συρρέουν στα δωρεάν μαθήματα αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας διαφόρων ομίλων. Νιώθουν απλώς μία "πείνα" για όσα τους στέρησε η εκπαίδευση ή μία ανάγκη να εμβαθύνουν. Και με αφορμή τη μέριμνα για τη γλώσσα, επιτρέψτε μου να γράψω κάτι που ίσως ενοχλεί και πολλούς από εσάς: υπάρχουν στην Ελλάδα τηλεοπτικοί σταθμοί με τίτλους προγραμμάτων κατά τα 2/3 στην αγγλική. Γελοίο, εξοργιστικό, ύποπτο, αρχοντοχωριάτικο.

  29. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 11/09/2013 00:33:06

    Πολύ φοβάμαι, οτι με την κ. Ρεπούση θα συμφωνούσε, η πλειονότητα των μαθητών,,,.
    Αν δεν αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας, το παιχνιδι είναι χαμένο.,,,

  30. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 11/09/2013 00:59:30

    Μέ τίς προτάσεις της ἡ ἐν λόγω κυρία,προχωρᾶ βάσει σχεδίου καί συμβάλλει στόν ἐξοβελισμό ἀπό τή ζωή καί τό ἐνδιαφέρον τῶν Ἑλλήνων,αὐτῶν πού χαρακτηρίζουν αἰῶνες τῶρα τήν ἴδια τήν ὑπόστασή τους: Πατρίδα,γλῶσσα,Θρησκευτικότητα...
    Ἄς τήν πάρουν ἔστω καί τῶρα χαμπάρι ἐκεῖ στή Β΄ Πειραιῶς,ἄν καί φοβᾶμαι ὅτι καί ἀπό ἄλλη θέση τήν ἴδια ζημιά θά κάνει...

    • GO avatar
      GO @ Κυθήριος 11/09/2013 07:17:39

      Σιγά μην έχει σχέδιο, Κυθήριε. Απλώς, εκφράζει τις ιδεοληψίες της.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ GO 11/09/2013 10:00:46

        Τό σχέδιο δέν εἶναι δικό της φίλε GO...

        • GO avatar
          GO @ Κυθήριος 11/09/2013 10:10:01

          Με τα δικά μου, ανθρωπομετρικά κριτήρια, διακρίνω ότι διακατέχεται από έναν άκρατο αριστεροφιλελευθεροδιεθνισμό της συμφοράς.
          Καλημέρα φίλε Κυθήριε!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ GO 11/09/2013 11:09:10

            Συμφωνῶ φίλε μου.Ἀπό Ἐθνικῆς ἄποψης δέ,συνιστᾶ ἐπιζήμια,ἤ ἀκόμη, καθαρά προδοτική στάση...Τήν καλημέρα μου!

  31. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 11/09/2013 01:15:42

    Βρε παιδιά κακά τα ψέματα! Τη γλωσσοτρώμε τη γυναίκα, ενώ αυτή αύριο θα περάσει μία από τις δυσκολότερες μέρες της ζωής της! Θα γίνεται Αγιασμός σε όλα τα σχολεία της επικράτειας! Πώς να το αντέξει αυτό η φουκαριάρα; Θα βγει άραγε από το σπίτι της, ή θα είναι όλη τη μέρα στην τουαλέτα της, από "συνήθεια";

    Α, αγαπητέ Δαναέ, δεν της στέλνεις αυτό το εξαιρετικό κείμενο που ανάρτησες, μπας και γλυτώσουμε νωρίτερα από τις μεταρρυθμιστικές της προτάσεις!!! Οι εκλογές μάλλον αργούν και ο Φώτιος-Φανούριος την κρατά ακόμα, κάνοντας πως δεν ακούει τα εξωφρενικά φάλτσα της.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Αφροδίτη 11/09/2013 01:47:49

      Aν ήταν σε θέση να καταλάβει την ουσία αυτού του εξαιρετικού κειμένου , δεν θα ήταν αυτή που είναι .

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Diamond Angel 11/09/2013 10:51:03

        Υπάρχει αγαπητέ Διαμαντένιε Άγγελε! Ενδέχεται να καταλαβαίνει πολύ καλά το κείμενο και απλά μελετώντας το να μεγεθυνθεί ο δεδομένος μισθοφορικός γενιτσαρισμός της και να αρχίσει να ζητεί να γκρεμίσουμε ναούς και σχολεία, ως ξεπερασμένα πλέον.

  32. περιμπανού avatar
    περιμπανού 11/09/2013 01:19:29

    Εν γνώσει της ή μή,
    εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την ΧΑ!

  33. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 11/09/2013 01:27:43

    Laye Max von (Βραβείον Νόμπελ Φυσικής)
    «Οφείλω χάριτας στην θεία πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά, που με βοήθησαν να διεισδύσω βαθύτερα στο νόημα των θετικών επιστημών.»

    • akronymous avatar
      akronymous @ Αφροδίτη 11/09/2013 13:42:13

      Ο ίδιος (Max von Laue) δηλώνει επίσης ότι η μεγαλύτερη ανεπάρκεια του γερμανικού Gymnasium εν έτει 1898 ήταν η μη διδασκαλία Αγγλικών.

      http://www.iucr.org/publ/50yearsofxraydiffraction/full-text/von-laue

  34. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/09/2013 01:30:11

    Η ρεπούση προσπαθεί δια της πρόκλησης, να καλύψει τη ρηχότητα της σκέψης της και την αδυναμία της να παράγει πρωτότυπο και πραγματικά ρηξικέλευθο έργο . Δεν αξίζει να ασχολούμαστε, ούτε μαζί της , ούτε με τα απωθημένα της .

  35. rally monkey avatar
    rally monkey 11/09/2013 02:14:13

    oι αποψεις της δεν εχουν καμμία απολυτως σημασία

    επειδη ομως της αρέσει να προκαλεί
    εχει σημασια να ξερουν όλοι το πως και με τι περγαμηνές
    αυτή η κυρία κατορθωσε και χώθηκε (την έχωσαν) στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο

    οι τενεκέδες μέσα και οι άξιοι έξω
    #ηθική_χρεωκοπία - και διπλα η φωτογραφία της

  36. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 11/09/2013 07:07:20

    Επειδή η κ. Ρεπούση δείχνει να ασφυκτιά ανάμεσα σε καθυστερημένους Έλληνες ορθόδοξους θα της πρότεινα να μεταναστεύσει στην Σαουδική Αραβία για να γλιτώσει από νεκρές γλώσσες και ορθόδοξα ήθη και έθιμα. Δαναέ εξαιρετικό.

  37. Aggelos avatar
    Aggelos 11/09/2013 08:00:13

    η κυρια ρεπουση δεν ειναι πολυ ευγενες .

    στην τηλεοραση εχουν ξεχασει πια τα τριγενη και δικαταληκτα και τα σκοτωνουν ολοι πια

    και ολα ερχονται στα αγγλικα ετοιμα πια,,δεν προσπαθουμε καν να τα μεταφρασουμε..


    η ρεπουση ειναι εκτος τοπου και χρονου..

    τωρα πια,,πρεπει να ξαναθυμηθουμε τις ριζες μας,,μονο ετσι θα παλεψουμε μεσα στην ευρωπη..με τον πολιτισμο μας..τα οπλα μας..οτι μας κανει διαφορετικους

    η εποχη της ξεναμανιας πρεπει να τελειωσει..

  38. Θόδωρος 17.06.2013? avatar
    Θόδωρος 17.06.2013? 11/09/2013 08:12:10

    Όταν δεν θα ξαναδω 52 (ως τώρα) σχόλια για τις μαλ@#$ες που λέει αυτή η οικτρή δικαιολογία για γυναίκα, αλλά 2-3 -όσα δλδ αντιστοιχούν σ' αυτήν και τους ομοίους της- τότε θα σκεφτώ ότι ίσως κάτι αλλάζει στην κουτσομπολίστικη νοοτροπία μας που έχουμε κάνει τρόπο ζωής: Να ασχολούμαστε με τους προβοκάτορες.

  39. Θόδωρος 17.06.2013? avatar
    Θόδωρος 17.06.2013? 11/09/2013 08:31:03

    ..παραπάνω στα 52 σχόλια δεν συμπεριλαμβάνω βέβαια τα σχόλια του Δασκάλου Δαναού και των συν αυτώ, που πραγματικά είναι απόλαυση να τους παρακολουθείς.
    Αλλά μια τέτοια συζήτηση θα μπορούσε να μην έχει αφορμή μια "οικτρή δικαιολογία"..

  40. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/09/2013 09:39:14

    Και εγώ ζητάω την κατάργηση των ξινισμένων και στιφών κυριών κάποιας σεβαστής ηλικίας από το Κοινοβούλιο και από τους εκλογικούς καταλόγους γενικώς. Είναι κομπλεξικές, κακιασμένες και στριμμένες. Ας συχνάζουν καλύτερα σε εξωραϊστικούς συλλόγους, σε φιλανθρωπικά τσάγια και σε "ομίλους προβληματισμού"...

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ ΒΙΣ 11/09/2013 20:20:59

      Ἐσὺ τὴν εἶχες καὶ καθηγήτρια στὸ Γυμνάσιο, ἔτσι δὲν εἶναι;

  41. Hawk avatar
    Hawk 11/09/2013 10:22:59

    Νεκρή είναι η Ρεπούση και δεν το έχει καταλάβει ακόμη, κοίτα να δεις που οι 1500 ψήφοι προσπαθούν να επιβάλλουν τις απόψεις τους. Αραγε από που να υποκινείται το υποκ.....

  42. yiannis avatar
    yiannis 11/09/2013 10:43:56

    Πολλοί φιλόλόγοι γνωρίζουν άπταιστα τα Αρχαία. Αλλά δουλειά δεν έχουν, άρα δεν χρησιμεύουν στην αγορά εργασίας. Αντικατάσταση των αρχαίων με Αρχαιογνωσία και μεταφρασμένο κείμενο ή με περισσότερες ώρες Νέα Ελληνικά για βελτίωση της εκφρασής μας.

  43. evsoimyht avatar
    evsoimyht 11/09/2013 17:34:41

    1ον. Μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών ζητά η Μαρία Ρεπούση...
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    σε είκοσι, τουλάχιστον, "κλασικά" σχολεία, να αυξηθούν, οι ώρες των αρχαίων ελληνικών!... (και (τουλάχιστον)σε κάθε έδρα περιφέρειας)... -όπως πρόβλεπε ο Ράλλης-

    αν μειωθούν στα άλλα σχολεία οι ώρες των αρχαίων ελληνικών, τουλάχιστον σε μερικά να αυξηθούν οι ώρες, ώστε να μην χαθεί η γλώσσα, και να βγούν και μερικοί φιλόλογοι της προκοπής! (τουλάχιστον ως ερευνητές).

    2ον. Τα θρησκευτικά δεν έχουν θέση στο σύγχρονο λύκειο, λέει η Μαρία Ρεπούση...
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    υπάρχουν τρείς "πολιτιστικές τάσεις" σ' αυτό το θέμα:
    i. οι "Χριστιανοί Ορθόδοξοι" θέλουν τα "Θρησκευτικά" όπως ήταν επί Ράλη (πρίν μειώσει τiς ώρες ο Παπανδρέου).
    ii. οι "Χριστιανοί" γενικά (και Ορθόδοξοι), θέλουν ένα μάθημα Θρησκευτικών "Οικουμενικό". Στην Γερμανία έχει και Προτεστάντες και Καθολικούς, το μάθημα είναι κοινό, "Χριστιανικό μάθημα Θρησκευτικών". στην Σύρο & την Μύκονο, όπου έχει και "Καθολικούς", για να "εγγυηθούμε την θρησκευτική ειρήνη" θα μπορούσε να προκριθεί αυτή η λύση.
    iii. οι λοιποί, αλλά όχι οι "κυρίως (στρατευμένοι) Άθεοι" θα θέλαν ένα μάθημα "Θρησκειολογίας", με λίγο υπαρξισμό, και λίγο "Καταγωγή της Οικογένειας ...κ.λ.π.(του Έγκελς)".
    iv. οι σημερινοί θεολόγοι (που δεν πρέπει να μείνουν περισσότερο αδιόριστοι ή άνεργοι) δεν κάνουν για όλα αυτά. κάνουν για το πρώτο (i.) ή και για το δεύτερο (ii.).

  44. Sofaditis avatar
    Sofaditis 11/09/2013 17:57:42

    Ας κάνουμε μια ετυμολογική ανάλυση του ονόματος της κας Ρεπούση:
    Βλέπουμε ότι αυτό αποτελείται από το "ρε" < ωρέ < αρχαία ελληνική μωρέ «κουτέ» και από το πούσι =αχλή, καταχνιά, ομίχλη ή αν λάβουμε την άλλη εκδοχή από την αγγλική λέξη pussy=αιδοίο.
    Δηλαδή Ρεπούση στα νεο-ελληνικά = μια χαζή που φέρνει ανακατοσούρα ή μία χαζομούν@.

  45. Sofaditis avatar
    Sofaditis 11/09/2013 18:02:03

    ανακατωσούρα ήθελα να πω ρε πούση μου!

  46. tak avatar
    tak 11/09/2013 21:00:12

    Καλοπροαίρετε λάθος!
    Οι επαρχιώτισσες μια χαρά είναι...
    Γιατί τις βάζεις στο ίδιο καλάθι με την ανιστόρητη και αγράμματη κυρία;
    Που ξέρει μόνο να αφορίζει και τίποτα παραπέρα;

    • Καλοπροαίρετος avatar
      Καλοπροαίρετος @ tak 12/09/2013 01:15:50

      Καὶ ὅμως παριστάνει τὴν κοσμοπολίτισσα, τρομάρα της...

  47. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 12/09/2013 19:10:00

    Η γυναίκα προφανές είναι ότι πάσχει από το σύνδρομο της δημοσιότητας. Χάρη της κάνετε που ασχολείσθε...

  48. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 12/09/2013 22:19:13

    Οχι μονο να καταργηθουν τα Αρχαια και τα Θρησκευτικα αλλα και να απαγορευτουν. Μεγαλυτερη διαφημιση τους στους νεους δεν γινεται. Μονοι τους θα τα ψαχνουν και θα τα μελετανε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.