24/03/2011 11:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Πωλίνα, το Ιπεκτσί και η μυστική διπλωματία

Έσπασαν εχθές τα τηλέφωνα της Πωλίνας Λάμψα που κατάφερε να προκαλέσει μεγάλο εκνευρισμό σε πολύ κόσμο, μετά τις αποκαλύψεις των Wikileaks  για όσα φέρεται να «μετέφερε» στα στελέχη της πρεσβείας των ΗΠΑ.

Ο πρόεδρος της Κύπρου, Χριστόφιας,  είναι από τους πλέον οργισμένους και τα Κυπριακά ΜΜΕ τη χαρακτηρίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ «κουτσομπόλα».  Ο Γ. Μπόμπολας, μέσω του «Έθνους» (που φέρεται να τον χαρακτηρίζει μη συνεργάσιμο στο θέμα της επανένωσης της Κύπρου)  αναρωτιέται γιατί δεν παραιτήθηκε ακόμα , ενώ η ίδια, ύστερα από πολλές συσκέψεις χθες, αποφάσισε τελικά να…διαψεύσει τα τηλεγραφήματα (και τον Αμερικανό πρέσβη;).

Τα περισσότερα απ’ όσα  φέρεται να είπε, ωστόσο, είναι σχεδόν γνωστά και τα υπόλοιπα θα μπορούσε κανείς εύκολα να τα υποθέσει.

Η μυστική διπλωματία του Άλεξ Ρόντου, π.χ,  μπορεί να διαψεύδεται επισήμως, αλλά ο κόσμος το έχει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν ο Τούρκος υπουργός Επικρατείας, Εγκεμέν Μπαγκίς είχε επισκεφτεί την Ελλάδα, το ΥΠΕΞ είχε ανακοινώσει ότι συναντήθηκε με τον Γιώργο Παπανδρέου και τον Δημήτρη Δρούτσα.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα της επίσκεψης του Τούρκου υπουργού όμως, που δημοσιεύθηκε στον τουρκικό τύπο,  σε αυτό συμπεριελήφθη και ο Άλεξ Ρόντος (παρ’ ότι δεν διαθέτει καμία επίσημη ιδιότητα) και η Πωλίνα Λάμψα.

Επίσης για όσους δε θυμούνται, η Πωλίνα Λάμψα είναι «παιδί» του εκσυγχρονισμού με θητεία δίπλα στον Γιώργο Πασχαλίδη και αδυναμία στις ΜΚΟ. Ένθερμη οπαδός της προσέγγισης με την Τουρκία, έχει τιμηθεί με το βραβείο Ιπεκτσί και για ένα διάστημα ασχολήθηκε με τη Θράκη, όπου υποστήριξε με πάθος  την Γκιουλμπεγιάζ Καραχασάν.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. enianos avatar
    enianos 24/03/2011 11:22:02

    Και η Κατσέλη ήταν σύμβουλος του Ερντογάν, ο γιός νομίζω είναι ακόμα ,δεν είμαστε παρά μια νομαρχία της Τουρκίας .

  2. zio avatar
    zio 24/03/2011 11:30:52

    Δεν κάνετε ένα αφιέρωμα στον Ράντο, για όσους δεν ξέρουν, να καταλάβουν τι παίζεται επιτέλους?

    • zio avatar
      zio @ zio 24/03/2011 11:31:33

      Ρόντο (ο άλλος είναι του Ολυμπιακού :P)

  3. Ερμηνεια! avatar
    Ερμηνεια! 24/03/2011 11:35:08

    αντε Φαχτωρ, λυσε τα κομβια της Αλεξαινας!

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/03/2011 11:35:57

    Στεη φιλη του ΓΑΠ.. ηθελε να τη βαλει στο Επικρατειας αλλα τον ζορισαν καποιοι...
    ΜΚΟ, «Δημοσιογράφοι Κοντά Στα Σύνορα»...... η γουνα εχει ραμματα !!!

    ΠΠ

    • neotera avatar
      neotera @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/03/2011 12:35:00

      Ωραιο ! Βεβαίως, στρατευμένη δουλειά πάνω στα σύνορα με τον εχθρό, από δώθε μεριά !... )) Ξεπατώθηκα στο γέλιο. Πολλά ράμματα, ιδίως αν ξέρεις ποιός έχει την ιδέα του τίτλου και της εκπομπής.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ neotera 24/03/2011 12:48:57

        ποιος??

        ΠΠ

  5. TED avatar
    TED 24/03/2011 12:38:43

    Μια διόρθωση: τα ξένα ονόματα δεν κλίνονται. Οπότε έπρεπε να γράψετε (στην αν·αρτηση και στα σχόλια) : "του Άλεζ Ρόντος", "στον Ρόντος" κλπ.

    Εκτός κι αν θεωρείτε ότι ο εν λόγω (που στον όροφό του στο ΥΠΕΞ μιλούσαν μόνο αγγλικά) είναι Έλληνας.

  6. Kennan avatar
    Kennan 24/03/2011 13:49:56

    Η Πωλίνα (και) στο Μέγαρο Μουσικής

    Η Πωλίνα (ή Παυλίνα) Λάμψα, υπεύθυνη των Διεθνών Σχέσεων του ΠΑΣΟΚ και σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου είναι τοποθετημένη και στο νέο Δ.Σ του Μεγάρου Μουσικής εδώ και λίγους μήνες. Στο γνωστό Μέγαρο του Λαμπράκη, για την τύχη του οποίου αποφασίζει πλέον ο Ψυχάρης με τη συνδρομή του Παύλου Γερουλάνου. Στο Μέγαρο με τις γενναίες χορηγίες, που εν μέσω κρίσης, χαρίστηκαν πρόσφατα μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ακόμα.

    *Ακόμα πιο εντυπωσιακό όμως, για άλλους λίγους, είναι ότι στο νέο Δ.Σ του Μεγάρου έχει τοποθετηθεί και ο τραγουδοποιός με το αντισυμβατικό προφίλ, Αλκίνοος Ιωαννίδης. Το γεγονός πέρασε σχετικά απαρατήρητο, καθώς ο διορισμός τους έγινε παραμονές των Χριστουγέννων!

    http://government.gov.gr/2010/12/23/4960/

    • Tassos avatar
      Tassos @ Kennan 24/03/2011 16:51:31

      Τί ναι αυτά ρε γαμώτο... Τί γίνεται σε αυτή τη χώρα.

  7. spiros avatar
    spiros 24/03/2011 14:15:23

    Παρά την υψηλή θέση πολύ λίγα αξιώματα κατέχει. Μήπως είναι γιαλατζί σύμβουλος;

    • Tassos avatar
      Tassos @ spiros 24/03/2011 16:52:22

      Αυτούς που δεν (πολυ) φαίνονται να φοβάσαι.

  8. spiros avatar
    spiros 24/03/2011 14:16:08

    Τι θα γινόταν επί επάρατης αν συνέωαιναν παρόμοια;

  9. asterix avatar
    asterix 24/03/2011 14:52:28

    Η ΝΔ ακόμα να χαλάσει τον κόσμο; Τι ακριβώς περιμένει;
    Η κ. Λάμψα, που πήγαινε και «έδινε» πληροφορίες για τα εσωτερικά της ελληνικής κυβέρνησης σε μια άλλη κυβέρνηση, είναι ακόμη σύμβουλος του πρωθυπουργού;
    Σε μια σοβαρή χώρα τι θα γινόταν;

  10. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 24/03/2011 15:07:58

    Glory to Πωλίνα !!!
    Και τι έχομε να ακούσομε και να δούμε ακόμα.......