#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2012 20:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Πατρίδα χρειάζεται Ηγέτη κι όχι ατζέντηδες του χάους



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Οι απλοί άνθρωποι δεν υπεισέρχονται σε βαθιές αναλύσεις. Αυτό που ξέρουν, είναι τι γράφει σήμερα η επιταγή της μισθοδοσίας τους ή της σύνταξης τους και τι έλεγε πριν δυο ή τρία χρόνια.

Με ποιον τρόπο όμως θα μπορούσε σε ένα βάθος χρόνου να αποκατασταθεί το εισόδημα κι η ποιότητα ζωής των πολιτών; Με δανεικά που θα βρούμε από άγνωστες πηγές και που οι πραγματικοί ή φανταστικοί δανειστές θα δεχθούν να τα μοιράσουμε στον κόσμο, εξακολουθώντας να έχουμε ελλείμματα, αναποτελεσματικό χαοτικό κρατικό μηχανισμό, διαφθορά, διαπλοκή, ανύπαρκτους εισπρακτικούς μηχανισμούς και υπανάπτυξη; Μήπως νομοθετικά, με δια νόμου καθορισμό κατώτατου μισθού 1800 ευρώ; Γιατί όχι τότε 2000 ή 3000 ευρώ; Τζάμπα είναι στα χαρτιά. Επειδή όμως στην αληθινή ζωή και οικονομία δεν είναι τζάμπα, ας δούμε την αλήθεια κατάματα.

Αισχρή κι απαράδεκτη η συμπεριφορά πολλών ευρωπαίων και δανειστών μας. Ο κ. Σόϊμπλε, ξέροντας ότι ενόψει εκλογών στη Γερμανία, δημοσκοπικά κερδίζει όποιος πουλάει τσαμπουκά και ειρωνείες στους Έλληνες, μας προσβάλλει, απευθυνόμενος όχι τόσο στους Έλληνες αλλά στο γερμανικό εκλογικό σώμα. Αυτά όμως, δίκαια μεν μας εξοργίζουν και μας θίγουν βάναυσα, όμως η ουσία δεν αλλάζει. Πρώτοι εμείς πρέπει να συμμαζέψουμε τις δαπάνες, να βελτιώσουμε τα έσοδα και την αποτελεσματικότητα του κράτους μας. Για να μπορέσουμε όμως κάποια στιγμή να βελτιώσουμε το επίπεδο και την ποιότητα ζωής των πολιτών πρέπει να δημιουργήσουμε αληθινό πλούτο για να τον αναδιανείμουμε. Πλούτο που θα προκύψει ως προϊόν ανασύστασης μιας πολυποίκιλης παραγωγικής βάσης της χώρας πάνω σε υγιείς και σύγχρονες βάσεις, με νίκη πάνω στην γραφειοκρατία και στην διαπλοκή, συντρίβοντας τον δεινόσαυρο της πολυνομίας και αναποτελεσματικότητας.

Η ανάπτυξη δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, κάτι που θα έρθει ένα πρωί σαν μάννα εξ ουρανού και μέσα σε λίγες μέρες θ’ αρχίσουμε να τρώμε με χρυσά κουτάλια. Θα πρέπει ν’ ανεβούμε σκαλί - σκαλί, με αγώνα, με μεταρρυθμίσεις που θα δημιουργήσουν επιτέλους μια υγιή κι ανταγωνιστική οικονομία και κοινωνία. Να τελειώνουμε με την «Δημοκρατία των κολλητών», με τα καρτέλ των μπετατζήδων, εμπόρων όπλων, μεσαζόντων, ιδιοκτητών ομάδων και ιδιοκτητών ΜΜΕ, που όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν επί δεκαετίες εξόδοις του «κυρίαρχου λαού». Τίποτα , αδέρφια, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ελεύθερη υγιή επιχειρηματικότητα. Αυτή είναι το φυσικό περιβάλλον όπου ανθίζει η δημιουργικότητα των καλύτερων. Αυτή, με την εποπτεία του κράτους, μέσα από σαφείς κανόνες, κινεί τις αναπτυσσόμενες σύγχρονες οικονομίες. Όχι τα 14 φορολογικά νομοσχέδια σε ένα χρόνο, όχι οι πέντε και δέκα φορείς που εμπλέκονται για να ανοίξει και αδειοδοτηθεί και η μικρότερη επιχείρηση, συχνά άντρα εκβιασμών.

Ζούμε στο καλύτερο οικόπεδο που έχει ο Θεός πάνω στη Γη. Οι άνθρωποι μας, οι Έλληνες, μόλις φύγουν μακριά από το κράτος δεινόσαυρο, της ρουσφετολογίας, της αναξιοκρατίας, της διαπλοκής και της γραφειοκρατικής μέγγενης, και βρεθούν σε άλλους ουρανούς, σε χώρες με σοβαρούς σύγχρονους θεσμούς και αξιοκρατία, διαπρέπουν, κατακτούν όλες τις κορυφές. Οι ίδιοι άνθρωποι που εδώ έχουν συχνά σπάσει το κεφάλι τους στα τείχη της παρακμής, του κομματισμού και της βλακείας.

Πρέπει λοιπόν να απελευθερώσουμε τις αστείρευτες δυνάμεις των ανθρώπων μας, των Ελλήνων. Τότε, γκρεμίζοντας τα τείχη της παρακμής, απομακρύνοντας τα ερείπια και τα μπάζα ενός αποτυχημένου κρατισμού, θα μπορέσουμε να δούμε την βιομηχανία, την γεωργία, την κτηνοτροφία, το εμπόριο, τις υπηρεσίες, τις νέες τεχνολογίες, να ανθίζουν, τους ανθρώπους να έχουν δουλειές και εισοδήματα και το κράτος να γεμίζει τα ταμεία του. Έτσι και την ποιότητα ζωής μας θα αποκαταστήσουμε και τα χρέη θα ξοφλήσουμε και θα μπορέσουμε να μουτζώσουμε τους υβριστές μας, ν’ αφήσουμε με την όρεξη τους κερδοσκόπους και τους υποψήφιους πλιατσικολόγους, τους γύπες που καραδοκούν να πέσουμε για να ξεσκίσουν τις σάρκες της Πατρίδας.

Όποιος έστω υπονοεί ότι μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι, στον δρόμο της γραφειοκρατικής αγκύλωσης, της παρακμής και των δανεικών κι ότι όχι μόνο θα αποτρέψουμε την συρρίκνωση του λαϊκού εισοδήματος αλλά θα το αποκαταστήσουμε κιόλας, απλά είναι κοινός πολιτικός απατεώνας και τυχοδιώκτης ή επενδύει στο χάος, ώστε μετά να οικοδομήσει στα ερείπια την ιδεοληπτική φαντασίωση του.

Λένε μερικοί, και τι διαφορά θα έχει η α ή β κυβέρνηση μετά τα όσα συμφωνήσαμε; Τεράστια. Μια νέα αυτοδύναμη κυβέρνηση, με ισχυρή λαϊκή εντολή και βούληση θα μπορεί να διαπραγματευθεί με βάση την πραγματικότητα, που είναι δυναμική, θα αλλάζει ανάλογα με τα δεδομένα που δημιουργεί η πανευρωπαϊκή ύφεση. Ο αγώνας ενάντια στην γραφειοκρατία, η δημιουργία ελκυστικού, αξιοκρατικού και υγιούς περιβάλλοντος για επενδύσεις δεν εμποδίζεται από κανένα Μνημόνιο. Η απλοποίηση και ευελιξία του θεσμικού πλαισίου δεν εμποδίζεται από καμμία Τρόϊκα. Η άμεση ανακήρυξη ελληνικής ΑΟΖ, η έρευνα και εκμετάλλευση της, σε συνεργασία με την Κύπρο και το Ισραήλ, δεν εξαρτάται από κανένα δανειστή κι ούτε ποτέ μπορεί να κατασχεθεί ο ορυκτός πλούτος μας, με ή χωρίς αγγλικό δίκαιο. Και μόνη η ανακήρυξη της ΑΟΖ θα αποτυπωθεί άμεσα και θετικά σε όλους τους οικονομικούς δείκτες. Η Κύπρος εντός του 2012 αρχίζει να βάζει ζωντανό χρήμα στο ταμείο της. Αυτό έπρεπε να είχαμε κάνει κι εμείς χθες κιόλας!

Υπάρχουν χίλια πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, τα οποία θα δημιουργήσουν όχι απλά ελπίδα αλλά μια χειροπιαστή θετική πραγματικότητα. Αυτό όμως προϋποθέτει ισχυρή κυβέρνηση, όχι ψήφο διαμαρτυρίας και πολυδιάσπαση. Η Πατρίδα χρειάζεται Ηγέτη κι όχι χάος, όχι βολικές συνθήκες για τους γύπες που επιθυμούν να συνεχίσουν το παλιό τους παιχνίδι στη νέα εποχή. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή έχει μόνο μία συντεταγμένη πολιτική δύναμη, κοινωνικά φιλελεύθερη, λαϊκή και πατριωτική, μόνο μια αστικοδημοκρατική επιλογή Ηγέτη, πατριωτική δύναμη ευθύνης. Γι’ αυτούς και πολλούς άλλους λόγους η ανάγκη για εκλογές είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, για να αποκτήσουμε ηγεσία, διαπραγματευτική δύναμη, και οι πολιτικές να αποκτήσουν δημοκρατική και ηθική νομιμοποίηση. Οποιαδήποτε άλλη επιλογή είναι συνταγματική εκτροπή και ραντεβού με το χάος, το οποίο, όπως πάντα θα το πληρώσουν οι πολλοί και αδύναμοι.

(Δημοσιεύθηκε στην «Δημοκρατία»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 22/02/2012 20:49:14

    Καλησπέρα Φαήλο!
    Αρκούν μόνον οι άμεσες εκλογές??

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Δώρα Γκανούλη 22/02/2012 21:16:43

      Αρκούν αναλόγως του αποτελέσματος. Είτε για να πορευτούμε επιτέλους με ελπίδα, είτε για να αποδείξουμε ότι είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

      • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
        ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ TopGunZ 22/02/2012 21:33:32

        Δε φτάνει δηλαδή, που οι απέξω, δε μας αφήνουν να κάνουμε εκλογές και οι εγχώριοι υποτακτικοί της τρόικας βολεύονται με αυτό, αλλά όταν έρθει εκείνη η ευλογημένη ώρα να ψηφίσουμε, πρέπει να το κάνουμε πάλι με τρόπο που βολεύει εκείνους που μας οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού, όχι μόνο με λανθασμένη διαχείριση των οικονομικών, αλλά κυρίως σμπαραλιάζοντας αρχές και αξίες. Και αν δεν το κάνουμε, κατά την άποψη σου πάντοτε, θα είμαστε " άξιοι της μοίρας μας ", ενώ αν ψηφίσουμε τους υπαίτιους της διαγραφόμενης εθνικής τραγωδίας, θα έχουμε πορευτεί ,επιτέλους, με ελπίδα. Για να το γράφεις, έτσι θα΄ναι...

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 22/02/2012 22:02:29

          Όπως λένε και οι φίλες μας οι Άγγλοι, το σχόλιό σας είναι all over the place. Ούτε αυτούς που μας φέραν στο χείλος του γκρεμού σας λέω να ψηφίσετε (ΠΑΣΟΚ+εξαπτέρυγα), ούτε αυτούς που θα μας οδηγήσουν στο τελευταίο βήμα προς το γκρεμό (αριστερά μορφώματα και όψιμους πατριώτες). Αν ο Έλληνας σταματήσει να ψηφίζει σα μικρό παιδάκι, βλέπε είτε επειδή του υποσχεθήκανε "τσικουλάτα", είτε από πείσμα γιατί του πήραν το παιχνίδι του, τότε, ναι, θα έχει ελπίδα.

          • karenin avatar
            karenin @ TopGunZ 22/02/2012 23:12:07

            Εχεται πάρει πρέφα τι θα ψηφίζουν απο αύριο στην βουλή και για κανά μήνα; Ολοι αυτοί οι νόμοι θα ψηφισθούν μέχρι κεραίας
            απο ΝΔ. Κόκινες γραμμές στην άμμο....
            Κάνε και μάθημα στον κόσμο μετά, τι να ψηφήσει.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ karenin 22/02/2012 23:31:06

            Σε κανέναν δεν κάνω μάθημα. Η λογική και η υπευθυνότητα μαθαίνεται από το σπίτι, δεν μπορώ να σώσω κανέναν εγώ σε αυτόν τον τομέα.

  2. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/02/2012 21:09:44

    Όχι. Αλλά είναι η πρώτη προϋπόθεση για να γίνουν αυτά που γράφω παραπάνω.

  3. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 22/02/2012 21:17:48

    Από λόγια έχουμε χορτάσει. Θέλουμε ξεκάθαρες κουβέντες και δεσμεύσεις πάνω σε συγκεκριμένα θέματα από τον Σαμαρά και τη ΝΔ.
    Από την επομένη των εκλογών εφ'όσον γίνει πρωθυπουργός κατάργηση του νόμου Βενιζέλου περί "ανευθυνότητας" Υπουργών και άμεση έναρξη των διαδικασιών για διεκδίκηση του κατοχικού δανείου από τη Γερμανία. Αυτό να γίνει άμεσα γνωστό στον Ελληνικό λαό από τον ίδιο τον Σαμαρά και όχι από κύκλους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος Γκ. 22/02/2012 21:38:06

      Περιμένουμε τις προεκλογικές εξαγγελίες. Και ξέρουμε πως ότι πει θα το κάνει (αν γίνει πρωθυπουργός με αυτοδυναμία).

  4. franc avatar
    franc 22/02/2012 21:18:10

    Αγαπητέ Φαήλο, αν οι εκλογές είναι τόσο επιτακτική ανάγκη και συμφωνούν σ' αυτό οι απαραίτητοι βουλευτές, γιατί δεν τις κάνουν στις 25 Μαρτίου ή την 1η Απριλίου που θα έχει τελειώσει και το PSI? Kι αν ο Σαμαράς δεν πάρει αυτοδυναμία έχει σκεφτεί, είναι έτοιμος για πιθανές συμμαχίες? Γιατί πολύ καλά λές σ΄ όλα τα γραφόμενά σου οτι εμείς οι πολίτες ακόμα κι αν το πνεύμα μας είναι ικανό να καταλάβει τις ψηλότερες κορφές του κόσμου, δεν μπορούμε να υποκαταστήσουμε την κυβέρνηση εκτός αν μας την παραδώσουν οι καθ' ύλην αρμόδιοι ή αν τους την αποσπάσουμε με επανάσταση οταν μας φτάσουν στο αμήν.
    Aυτά που προτείνεις είναι υποχρεωση και μάλιστα αδρά αμειβόμενη των κυβερνώντων. Απο τη στιγμή που ο λαός πληρώνει με αίμα τους αντιπροσώπους του δεν έχει υποχρέωση να κάνει και τη δουλειά τους, ακόμα κι αν την ξέρει. Επομένως θεωρώ οτι σ' αυτούς απευθύνεται αυτό το άρθρο σου. Να δούμε θα το διαβάσουν? Και άν ναι θα κάνουν κάτι απ' όλα τα σωστά που αναφέρεις? οψώμεθα.

  5. lotofagos avatar
    lotofagos 22/02/2012 21:22:46

    Την τριτη + τεταρτη παραγραφο σε έντονα (bold) μπορείτε να μετατρέψετε;

    Στα ΑΕΙ μπορείτε να το διαδοσετε; Ιδίως σε μια μικρή ομάδα που μπλοκάρουν την πρόοδο, αποκαλουμενοι "προοδευτικοί"

    Αυτά είναι τα σημαντικά με απλά λογια

  6. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 22/02/2012 21:25:21

    Σωστά και άγια όλα αυτά αλλά αφορούν μια ελεύθερη Ελλάδα.Φαίνεται πως πλέον προτεραιότητα της εξουσίας δεν είναι ο έμπορος,ο συνταξιούχος,ο ασθενής,ο μαθητής.
    Μακάρι ένας "κούκος" να μπορέσει να φέρει την άνοιξη αλλά θα παλέψει με Μέδουσες και Τιτάνες.Τι να κάνουμε εμείς εκτός απο το να ελπίζουμε και να στηρίζουμε.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ιωάννης33 22/02/2012 22:04:35

      Συγχωρέστε μου το φτωχό λυρισμό, αλλά ας γίνουμε εμείς η καλογυαλισμένη ασπίδα και ο Πήγασος του Περσέα που καλείται να πολεμήσει τις Μέδουσες και τους Τιτάνες...

  7. Γεράσιμος avatar
    Γεράσιμος 22/02/2012 21:27:07

    Γεια σου Φαήλο,

    μα μνημόνιο 2 και αγγλικό δίκαιο σε αυτο δεν αποσκοπούν? οτι σε περίπτωση που η Ελλάδα αδυνατεί να εξοφλήσει γίνεται κατάσχεση ακόμα και ορυκτού πλούτου?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεράσιμος 22/02/2012 23:06:08

      Το δίκαιο της εκτέλεσης είναι και παραμένει το δίκαιο του τόπου της εκτέλεσης και σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο ο ορυκτός πλούτος και πολλά άλλα είναι ακατάσχετα, πολλά δε, πχ αρχαιολογικά ευρήματα και χώροι, εκτός συναλλαγών.

      • ο Αρης avatar
        ο Αρης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/02/2012 23:18:58

        Που ακριβώς το λέει αυτό; Σε ποιά παράγραφο συγκεκριμένα; Τί λέει το Διεθνές Δίκαιο γιαυτό και πως το εγγυείται; Ή ούτως ή άλλως, μπήκε αγγλικό δίκαιο γιά την μή εκτέλεση;

  8. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/02/2012 21:30:15

    Να τελειώνουμε με την «Δημοκρατία των κολλητών», με τα καρτέλ των μπετατζήδων, εμπόρων όπλων, μεσαζόντων, ιδιοκτητών ομάδων και ιδιοκτητών ΜΜΕ, που όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν επί δεκαετίες εξόδοις του «κυρίαρχου λαού».

    Εδώ έχω τήν κύρια ένσταση κ. Κρανιδιώτη.
    Ουσιαστικά ζητάτε νά κυβερνηθούμε δημοκρατικά. Γιά πρώτη, ίσως φορά, στήν νεότερη ιστορία μας.
    Ζητάτε οι υπήκοοι νά γίνουν πολίτες. Η δημοκρατία μπορεί νά λειτουργήσει μόνο μέ πολίτες. Η χώρα όμως έχει μόνο υπηκόους. Οι πολίτες είναι οι παρεξηγημένοι σύγχρονοι Διογένηδες, λίγοι καί διαβιούντες στούς σύγχρονους τσιμεντένιους σκιερούς πίθους. Η αυτοκρατορία προσφέρει σέ αυτήν τήν εσχατιά τής απεραντοσύνης της, μόνον τεχνικά λευκαμένον άρτον καί τηλεοπτικό υποθέαμα. Επιτρέπει δέ στήν μεγαλωσύνη της νά ουρούμε άμετρα καί νά φτύνουμε τήν γή μας. Στρατολογεί μόνον λεγεωνάριους καί χρηστικούς υπαλλήλους.
    Νά τελειώνουμε μέ τήν «Δημοκρατία των κολλητών».
    Υπάρχει άραγε η μαγιά τής οργής πού θά αποτρέψει τήν νέα «Δημοκρατία των κολλητών»;
    Ώς καί τό γραφίτι τής οργής στήν φωτογραφία τής ανάρτησης είναι λάθος.
    Αντικατέστησε τό Bank of Greece μέ τό Bank of Berlin καί όχι μέ τό Bank of England ή τό ορθότερον Bank of Rotchilds. Κοντά διακόσια χρόνια ανεξάρτητο κράτος καί είμαστε πρακτικά ακόμα αποικία.
    Ζητάς πολλά κ. Κρανιδιώτη.
    Έχεις τήν μαγιά τής οργής.
    Μακάρι νά έχεις καί τήν μαγιά τής ανατροπής.

  9. kostis avatar
    kostis 22/02/2012 21:34:59

    εχω παρατηρησει πως το τελευταιο διαστημα ο λογος σου ειναι παραινετικος, ενωτικος, λιγοτερο οξυς κα προβοκατορικος..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kostis 22/02/2012 23:24:36

      Οξύς είμαι από κατασκευής. Έτσι είναι το μοντέλο από το εργοστάσιο και δεν επιδέχεται μετατροπής. Προβοκάτορας ποτέ. Ότι πιστεύω λέω και προσπαθώ να ζω σύμφωνα με αυτό.
      Ενωτικός δεν είμαι με τους δήθεν, τους ανθρωποφάγους, αυτούς που περιφρονούν το λαό, αυτούς που κάνουν δημόσιες σχέσεις του εαυτού τους, χωρίς ιδέες, αρχές και τσίπα και με τις ιέρειες της πολιτικής ορθότητες.
      Οι υγιείς δυνάμεις όμως πρέπει να ενωθούν κι είναι πολλές.
      Και μην ξεχνάς ότι είμαι εθελοντής αλλά στρατιώτης, έχω Αρχηγό, ιδέες, κόμμα και δεν έχω προσωπική ατζέντα. Αυτό σημαίνει συντεταγμένη δράση κι όχι γιούργια στα παλιούρια.

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 22/02/2012 21:36:27

    Χαίρε λεβέντη Φαήλο! Καταλαβαίνω πως πήρες πληροφορίες από το τι έμαθε ο ΑΣ στην Κύπρο μας. Εννοείται ΑΜΕΣΑ εκλογές. Και στο γενικό περίγραμμα έχεις δίκιο. Το θέμα είναι πως πήγε πολύ πίσω στις θέσεις του ο ΑΣ σε πολλά θέματα λόγω πιέσεων και εκβιασμών για να συνεχίσουμε τον αργό θάνατο. Ο ειδικός λογαριασμός δεν είναι τρόπος να παίρνουν χρήμα ζεστό έστω κι αν βγει φυσικό αέριο χωρίς να ωφελείται ο λαός;

    Πρέπει να γίνουν κινήσεις που προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα υπέρ των αδυνάτων. Και αν αυτό δεν μπορέσει να το κάνει, ο λαός δεν θα έχει πολύ υπομονή πλέον. Την εξάντλησαν όλη οι συμμορίτες που κυβέρνησαν με οδηγό το μνημόνιο 1. Π.χ. πολυτεκνικά επιδόματα, σίτιση φοιτητών, φάρμακα, νοσοκομεία, χαράτσι ΔΕΗ, απολύσεις μονίμων ΔΥ και πρόσθεση κι άλλων ανέργων στο 1,2 εκ των ήδη υπαρχόντων. Σε αυτά θα μπορέσει να βρει απάντηση εντός 3-6 μηνών; Αν όχι, πες του να το αφήσει καλύτερα. Θα βοηθήσει ο Θεός μας στην πείνα που έρχεται. Δε χρειάζεται να εκτεθεί και αυτός δίνοντας ελπίδα χωρίς αντίκρισμα. Θα καταταχθεί στους καλούς αλλά αποτυχημένους. Και θα είναι κρίμα για τέτοιον άνθρωπο. Με πόνο ψυχής γράφω επειδή πιστεύω στην ακεραιότητά του. Εγκλωβίστηκε όμως. Ποτέ δεν έπρεπε να δεχθεί να συνεχίσει να κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ με στήριξη του σε νόμους που απελπίζουν τους πολίτες.

    Εκτός αν το δει Μεταξάς του 1938. Αυτό πρέπει να τρέμουν οι δανειστές για να είναι απαισιόδοξοι μετά τα τόσα μέτρα και το αγγλικό δίκαιο. Με τις πολεμικές αποζημιώσεις τελικά υπάρχει θέμα εμπλοκής στην διαδικασία διεκδίκησης τους με το μνημόνιο; Κάτι γράφεται τις τελευταίες μέρες αλλά είμαι διστακτικός να τα πιστέψω κάτι τέτοια. Είναι ασήκωτα.

  11. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 22/02/2012 21:38:14

    ΟΙ υπαίτιοι πολιτικοί των λαθών και των παραλήψεων θα την βγάλουν καθαρή;

  12. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/02/2012 21:45:17

    Διαφωνώ μαζί σου. Ο Φάηλος έχει τη μαγιά της ανατροπής. Το πράγμα στους λαούς γίνεται κάπως έτσι: Πρώτα σπέρνεις ένα σπόρο ανατροπής/αλλαγής του φαύλου. Όπου βρει γόνιμο έδαφος θα φυτρώσει. Συνήθως το έδαφος είναι περισσότερο γόνιμο όταν ο λαός έχει πονέσει, έχει στερηθεί, έχει πληγεί. Εδώ βρισκόμαστε τώρα. Ο καλός γεωργός θα σπείρει και θα θερίσει. Αλλά θα το κάνει στην ώρα του. Οι βιαστικές κινήσεις ρίχνουν το σπόρο στο δρόμο και τον ποδοπατούν οι καθεστωτικοί οδοστρωτήρες που φεύγουν πανικόβλητοι.

    Ο Σαμαράς είναι εντάξει αδέλφια. Εμείς πρέπει να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να ανθίσουμε την Ελλάδα που ξεράθηκε τα τελευταία 30 χρόνια.

    • ο Αρης avatar
      ο Αρης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/02/2012 23:21:44

      "Εμείς πρέπει να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να ανθίσουμε την Ελλάδα που ξεράθηκε τα τελευταία 30 χρόνια."
      Δηλαδή, μόνο με τον Σαμαρά στο ύψος των περιστάσεων; Κι αν δεν είναι ο Σαμαράς, που πρέπει να σταθούμε;στο βάθος;
      Παράξενη λογική

  13. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/02/2012 21:50:33

    Όχι.

    "Για τις κολοσσιαίες ευθύνες όσων μας έφεραν ως εδώ δεν είναι η ώρα να μιλήσουμε σήμερα. Οι υπεύθυνοι θα έλθει η ώρα να λογοδοτήσουν". (Α. Σαμαράς, Βουλή 12.02.2012)

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 22/02/2012 22:05:29

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  15. petros13 avatar
    petros13 22/02/2012 22:11:06

    Αγαπητέ φαηλο, πέρασε η εποχή της υπομονής πλέον, παρόλο που θα ψηφίσω Ν.Δ. και Α. Σαμαρά δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει φως στο τούνελ. Με λύσεις υιού Ψυχάρη το οποίο άκουσα το πρωί και αναρωτιέμαι με τέτοια μυαλά τι πάει να κάνει ο Σαμαράς, δεν υπάρχει προοπτική. Πως θα σταθούν οι Νικολοπουλοι, οι Σταικουρες και σια μπροστά στους ΤΟΜΣΕΝ, Λαγκάρντ, Σόιμπλε? Ένας Αντώνης δεν φέρνει την Άνοιξη. Στην σημερινή εποχή δεν απαιτείται Ηγέτης αλλά ΟΜΑΔΑ και όταν λέμε ομάδα εννοουμαι ικανή και στιβαρή. Ελπίζω να διαψευστω.

  16. Γάργαρος avatar
    Γάργαρος 22/02/2012 22:19:44

    Οπου ακούς πολλά κεράσια...κράτα και μικρό καλάθι.

    Με το τέλος της μεταπολίτευσης τι θα γίνει τελικά? Θα το αφήσουμε στη μέση ακόμη δεν το ξεκινήσαμε??? Πάλι οι "έμπειροι" πολιτικοί θα μας "σώσουν"???

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Γάργαρος 22/02/2012 22:24:26

      Αυτο με τα κερασια,ο Σαμ το εχει ξεπερασει.
      Σε συμβουλευω παραυτα να παρεις εστω και κουπακι.

      • Γάργαρος avatar
        Γάργαρος @ Δικερως 22/02/2012 22:30:50

        Α ναι ξέχασα και τους "έμπειρους οπαδούς" από κοντά...και τα κεράσια που ξάφνου γίνανε στραγάλια.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Γάργαρος 22/02/2012 22:47:21

          Το κουπακι να μην εχει τον ηλιο του Πασοκ.

          • Γάργαρος avatar
            Γάργαρος @ Δικερως 22/02/2012 23:07:00

            Είσαι και μαρτυριάρης....ααχχ κερατούκλη.
            Το ad hominem το παίζεις στα δάκτυλα πάντως, πότε παρακολούθησες το σεμινάριο είπαμε?

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Γάργαρος 22/02/2012 23:12:42

            To ad hominem επιχειρημα μου,
            εναντια στο ab hominem επιχειρημα σου.

  17. monomaxos avatar
    monomaxos 22/02/2012 22:44:26

    Πολύ ωραία ξεκινάς το άρθρο σου με το ύψος των μισθών. Μιάς και συνομιλείς με τον Σαμαρά για πες μας πιο ύψος μισθού θεωρεί σαν όριο της φτώχειας στη χώρα σήμερα για να δούμε και πόσο καλά και τι διαπραγματεύθηκε.

    "Να τελειώνουμε με την Δημοκρατία των κολλητών" λες. Όταν διαγράφεις από το κόμμα όσους βουλευτές άσκησαν το δικαίωμα της γνώμης τους πάνω σε αυτά που γίνονται ερήμην του λαού και κλείνεσαι σε έναν κύκλο υπάκουων υποτακτικών βουλευτών, αυτό δεν είναι "Δημοκρατία των κολλητών"???

    "...η ανάγκη για εκλογές είναι ζήτημα ζωής και θανάτου.... Οποιαδήποτε άλλη επιλογή είναι συνταγματική εκτροπή και ραντεβού με το χάος, το οποίο, όπως πάντα θα το πληρώσουν οι πολλοί και αδύναμοι." Δηλ. για να καταλάβω καλά, αναφέρεσαι στην συνταγματικής εκτροπή της κυβέρνησης Παπαδήμου?

    Γιατί όπως το περιγράφεις αντί να οργίζεσαι με την κατάφορα μη συνταγματική δημιουργία της κυβέρνησης Παπαδήμου (στην οποία μετέχει και ο Σαμαράς) σου φταίει το ότι δεν έγιναν εκλογές (πράγμα για το οποίο ευθύνεται ο ίδιος ο Σαμαράς στηρίζοντας την σημερινή κυβέρνηση).


    Όσο για τους όψιμους νεοφιλελευθερισμούς που αναφέρεις, διάβασε το βιβλίο "Το Δόγμα του ΣΟΚ" της Ναόμι Κλέιν και μετά αρθρογράφησε για το πως θα σωθεί η χώρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ monomaxos 22/02/2012 23:03:47

      Πού είδες νεοφιλελευθερισμούς, όψιμους ή μπαγιάτικους, στο κείμενο μου; Μην μπερδεύεις την κοινωνική ανθρωποφαγία και την χαοτική μ@λ@κία του νεοφιλελευθερισμού με τον κοινωνικό φιλελευθερισμό.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ monomaxos 22/02/2012 23:06:44

      Εγω σου προτεινω:
      "Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών εν τω Συγχρόνω Βίω"
      του Μεγα Ευαγγελου Λεμπεση.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δικερως 22/02/2012 23:26:18

        Το έχω πάντα πάνω στο γραφείο μου!

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/02/2012 23:29:44

          I knew it!
          Εγω παντως στον monomaxos το προτεινα,γιατι
          διαφημιζει ξενα.

  18. GO avatar
    GO 22/02/2012 23:13:53

    Ο Ηγέτης οφείλει να παρουσιάσει αμέσως το σχέδιο του για να ξεφύγουμε το συντομότατο δυνατό από τον φαύλο υφεσιακό κύκλο. Σχέδιο πλήρες, με αρχή - μέση - τέλος. Δυστυχώς, δεν αρκεί μόνο το "εμπιστευτείτε με".

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ GO 22/02/2012 23:39:34

      Τις δύο τελευταίες φορές που το παρουσίασε, λοιδορήθηκε, κατηγορήθηκε ως "μάγος" και "προβοκάτορας" και του απαξίωσαν και μερικές ιδέες κακοεφαρμόζοντάς τες. Όταν έρθει η κατάλληλη ώρα θα ανοίξει τα χαρτιά του. Άλλωστε ακόμα καραδοκούν τα μαντρόσκυλα της τρόικα για μια "λάθος" μας διατύπωση.

  19. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/02/2012 23:33:38

    1981-2012
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ.
    ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ,ΕΙΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝΤΕΣ.

  20. SKAIς avatar
    SKAIς 22/02/2012 23:38:38

    Τελικά Φαήλο πιστεύεις ότι ένας ηγέτης μπορεί να εμπνεύσει έναν λαό με δεμένα χέρια και πόδια?
    Το νεό μνημόνιο μας έδεσε τα χέρια πλήρως. Τι θα μπορέσει να κάνει ο Σαμαράς μετά τις εκλογές?
    Δεν διαθέτει κανένα εργαλείο ανάπτυξης. Το Ζάππειο 2 έχει ουσιαστικά ακυρωθεί. Θα πρέπει να εμφανίζει συνεχώς θετικούς προυπολογισμούς και χωρίς δανεισμό. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω μία χώρα στον κόσμο που να ζει έτσι!

    Μετά το άθλιο σύστημα των νταβατζήδων θα τον στηρίζει ή θα τον διαλύσει όπως έκανε με τον Καραμανλή? Βλέπεις πώς δουλεύει για τον Βενιζέλο, τον πιο άθλιο υπουργό οικονομικών που γνώρισε η χώρα μετά τον Παπακωνσταντίνου.

    Τι λές?

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ SKAIς 23/02/2012 13:01:50

      MOΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΓΩ.
      Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΑΥΞΗΣΕΩΝ η ΜΗ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ.
      ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ η ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ .
      ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.

  21. TopGunZ avatar
    TopGunZ 22/02/2012 23:49:26

    Υπάρχουνε πολλά που μπορούνε να γίνουνε ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, από τον εξορθολογισμό του φορολογικού και τη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας μέχρι την αναζωογόνηση βασικών κλάδων της Ελληνική οικονομίας όπως Αγροτική Οικονομία και Τουρισμός και την καταπολέμηση της σπατάλης. Και δεν είναι δύσκολο, ασχέτως αν η πρότερη εμπειρία μας έχει απογοητεύσει, από τη μία με το σύστημα ΠΑΣΟΚ και από την άλλη με την πρασινογάλαζη διακυβέρνηση του Καραμανλή (όχι άμεσα εξ'αιτίας του, αλλά λόγω των, τώρα φαφούτικων, λύκων που εξέθρεφε). Για το μηντιακό κατεστημένο επίσης δεν είναι πολύ δύσκολο να το χτυπήσει τώρα που έχει λιποψυχήσει, μην ξεχνάτε ότι ήδη γκρεμίστηκε ένας πυλώνας της ΠΑΣΟΚικής υποκουλτούρας και αμοραλισμού, ο Κωστόπουλος. Οι περισσότεροι κρέμονται από την κρατική διαφήμιση και βασίζονται στην τζαμπαντάν λειτουργία τους (πχ άδειες τηλεοπτικών σταθμών).

    • αγθ avatar
      αγθ @ TopGunZ 23/02/2012 09:44:50

      Ειστε σιγουρος οτι η "τροικα" θελει αγροτικη οικονομια (η οποια καταστραφηκε ΚΑΘ'ΥΠΟΔΕΙΞΗ της ΕΕ...) και τουρισμο? Ειστε σιγουρος οτι γενικοτερα θελει την οποιαδηποτε "αναπτυξη" και οχι αποκλειστικα τη διασφαλιση των χρεωστουμενων με αφαιμαξη "στην πηγη", ακομη και στον (υπερβολικα κατ' εμε) πολυδιαφημιζομενο ορυκτο πλουτο?
      Προσωπικα, πιστευω πως οχι. Και φοβαμαι πως αυτο το οχι ψηφισαμε "πανηγυρικα" λιγες μερες πριν...

      (υγ συγγνωμη για τους τονους αλλα το πληκρολογιο εχει κολλησει και βγαζει " ΄΄ " αντι για τονισμενο φωνηεν... εχει κανεις καποια συμβουλη για αποκατασταση?)

  22. makis p avatar
    makis p 22/02/2012 23:57:38

    Τα πράγματα οσο πάνε και δυσκολεύουν φίλε Φαήλο.
    Θα τραβήξουν πίσω τις εκλογές. Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά δεν το βλέπω.

  23. Νικος Φακιτσας avatar
    Νικος Φακιτσας 23/02/2012 00:02:07

    γεια σου Φαηλο.
    Ποτέ κανείς δεν μπορεσε να παρει μαζι του την σκια του Παρθενωνα, που ο ηλιος της Ελλαδας δημιουργει, κι ας την πατουν εκατομμυρια λαων.
    Μαραθωνας, Θερμοπυλες, Σαλαμινα, Πλαταιες. Τι ζητουσαν αραγε οι Περσες στην Ελλαδα; Σημερα μηπως τους εστειλε ο ξερξης, να καταλαβουν την Ελλαδα καθαριζοντας τα τζαμια των αυτοκινητων στα φαναρια; Η Ελλαδα σταθηκε ορθια σε ολους τους πολεμους, και δεν μας το συγχωρει η Μερκελ. Ας ερθει το πασχα στην Ελλαδα μετα τις εκλογες, να φαει λιγο ψητο της σουβλας, μηπως της περασει ο καημος οτι πηρε κι αυτη κατι απ΄την Ελλαδα.

  24. Δικερως avatar
    Δικερως 23/02/2012 00:04:58

    ?????
    Θελω γαργαλιστικες λεπτομερειες.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Δικερως 23/02/2012 00:05:37

      Για το

  25. Δικερως avatar
    Δικερως 23/02/2012 00:05:58

    Ωχ,δεν βγαινει.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Δικερως 23/02/2012 00:09:23

      Για αυτο που κανουμε μεταξυ μας,τελος παντως.

  26. Inno avatar
    Inno 23/02/2012 00:31:04

    το δίκαιο που παραμένει στον τόπο εκτέλεσης είναι για τα CACs και μόνο γι αυτά (γιατί δεν μπορεί να γίνει και αλλιώς)

  27. ΕΦΗ avatar
    ΕΦΗ 23/02/2012 00:36:14

    Αγαπητε Φαηλο,εγω ειμαι μια γυναικα,πουεχω δουλεψει 31 χρονια,ειμαι μητερα 3 παιδιων,τα δυο απο αυτα εχουν πτυχια κ μεταπτυχιακα,τα οποια τα πληρωσα με τον ιδρωτα μου,εργαζομενη σκληρα στο μαγαζακι μου,ωρες ατελειωτες,κ το οποιο εκλεισα το 11 με πολυ μεγαλη στεναχςρια αφου εβγαζα το ψωμι μου επι 22 χρονια απο αυτο!!τα 2 αυτα παιδια μου ξενητευθηκαν κ ζουν κ δουλεουν στην Βρεττανια κ το 30 παιδι μου τελειωνει το λυκειο φετος κ δεν ξερω αν πετυχει να περασει εκει που θελει,αν πρεπει να χαρω,η να κλαψω,αφου δεν μπορω να καλυψω τισ αναγεσ των σπουδων του!!εγω λοιπον που δεν ψαχνω διορισμους...δεν ψαχνω ρουσφετια,,πιστεψα σαν θεο τον Σαμαρα!!!οταν μας αδειασε τη γωνια η (μεγαλη)Θεοδωρα...απο αργηγος ετριβα τα χερια μου απο χαρα,οπως πολλοι αλλοι!!!ειχα απολυτη εμπιστοσυνη στον Σαμαρα κ δεν σου κρυβω οτι στην ομιλια του στην εκθεση Θεσ/κηςεκλαψα απο περηφανεια κ χαρα γιατι ημουν ψηφοφορος του!!!ομως δεν σου κρυβω...οτι απο την συμμετοχη του στο Παπαδημιο σχημα,εχω αρχισει κ ξενερωνω οπως λεει κ η νεολαια!!το τελειωτικο χτυπημα δε το πηρα προχτες με το ΝΑΙ σε ολα του!!!δεν ειμαι η μονη που νιωθω ετσι,αλλα ειμαστε πολλοι,κ το ξερεισ!!ειναι αναγη να βγει μπροστα μονος του!!να μας αγαλιασει ξανα η σιγουρια,η ελπιδα ρε παιδι μου!!να εξηγησει πορτα πορτα ο ιδιοσ τι σκεφτεται,τι οραμα εχει για την πατριδα!!να το μεταδωσει κ σε μας!!τοχουμε αναγκη!!να γινει ο συγχρονοσ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ μας!!να καταλαβουμε οτι αυτος,ναι.αυτος!!!ειναι ο ΗΓΕΤΗΣ που περιμενουμε χρονια τωρα ολοι μας!!κ με πιστη στον αργηγο μας,στον πατριωτη αρχηγο μας...τοτε ναι!!θα τα αλλαξουμε ολα!!!!!!το κρατος,τον εαυτο μας,τα παιδια μας,τισ κακες μας πλευρες!!ΟΛΑ!!!αλλα...θελουμε αποδειξεις,θελουμε αληθεια,θελουμε δυναμη,θελουμε ΗΓΕΤΗ!!!!κ ειμαστε ετοιμοι να βαλουμε το μαχαιρι βαθεια στο κοκκαλο!!!υπαρχει ελπιδα????

    • AllTheSame avatar
      AllTheSame @ ΕΦΗ 23/02/2012 11:15:51

      Δεν είναι ο Σαμαράς αυτός που ψάχνεις. Όσο νωρίτερα το καταλάβεις τόσο καλύτερα. Τέρμα τα κόμματα σωτήρες, τέρμα οι πολιτικοί πωλητές και οι ψηφοφόροι πελάτες. Πάρε την ζωή στα χέρια σου και μην περιμένεις τίποτα από κανέναν.

    • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ ΕΦΗ 23/02/2012 12:43:34

      ##θελουμε ΗΓΕΤΗ!!!!κ ειμαστε ετοιμοι να βαλουμε το μαχαιρι βαθεια στο κοκκαλο!!!υπαρχει ελπιδα????##

      Kυρία Έφη,

      Θέλοντας νά καταθέσω ταπεινά τήν γνώμην μου στό ερώτημά σου,θά σού έλεγα, ότι ##ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ##!!!!
      Ματαιοπονείς, έαν διατηρής έστω κι ίχνος ελπίδας στήν ψυχή σου,ακόμη κι άν ##επαίοντες!!!!## αναλυτές,παραθέτουν, αναλύσεις/διαβεβαιώσεις/σενάρια , (ανύπαρκτης) ελπίδας!!!!

      Ή Ελλάς- ήδη-,έν τάφω, μέ ό,τι συνεπάγεται!!!!!!!

  28. Inno avatar
    Inno 23/02/2012 01:02:09

    Φαήλο "σε πάω". Μπορεί να διαφωνώ σε αρκετά μαζί σου, μπορεί να διαφωνώ σε αρκετά από αυτά που κατά καιρούς γράφεις, αλλά σε θεωρώ γνήσιο, που παρόλο έχεις πολιτική σκέψη και γραφή, δεν είσαι πολιτικός. Και πιστεύω ότι δεν θα καταντήσεις πολιτικός, ακόμα και υπουργός αν γίνεις κάποια στιγμή στο μέλλον.
    Σε πάω, γιατί δείχνεις, δεν το κρύβεις, ότι είσαι προβληματισμένος και εσύ. Ότι δεν είσαι στην κοσμάρα σου. Γράφεις από "μέσα" σου, και αυτό σε "προδίδει" πολλές φορές, αφού δίνεις την δυνατότητα μέσω της αμεσότητας του λόγου σου να διαβάσει ο άλλος όχι μόνο πίσω από τις γραμμές, αλλά και πίσω από την οθόνη και το πληκτρολόγιο, να σε αφουγκραστεί.

    Φαήλο, η εσωστρέφεια, η ελιτίστικη διάθεση, οι ανέκαθεν "ιδιαίτερη χειρισμοί" και "ιδιαίτερες τακτικές" για δυνατούς λύτες, η ανέκαθεν "μη συγκρουσιακή" αντιπολίτευση της παράταξης τα τελευταία χρόνια, δημιουργούν πρόβλημα στη βάση, υπάρχει κενό, τείνει να γίνει χάος.
    Κατανοώ τους χειρισμούς περί του μνημονίου, τους οποίους κατατάσω στις "ιδιαίτερες τακτικές" που προανέφερα.
    Δεν κατανοώ πολλά άλλα όμως, όπως και ο περισσότερος κόσμος. Δεν καταννοώ την βασανιστική αυτή υπομονή-αναμονή, δεν κατανοώ την μετριοπάθεια την σήμερον ημέρα, σε Ιστορική εποχή για την Πατρίδα αλλά και την Χώρα, δεν καταννοώ την εγκληματική απόδοχή της συνέργειας.

    Αν όλα αυτά πρέπει να γίνουν, θα έπρεπε να γίνουν από ΧΘΕΣ. ΟΤΑΝ θα γίνουν οι εκλογές και τις κερδίσει η ΝΔ, ΤΟΤΕ θα είναι πολύ αργά.

    Γίνονται εγκλήματα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ από τους"κυβερνώντες" και τους δελφίνους, και όχι μόνο περνάνε απαρατήρητα από την αντιπολίτευση, αλλά από την στιγμή που δεν τα αντιπολιτεύεται προκειμένου να τα ακυρώσει ή/και να τα εξαλείψει, τότε δείχνει να τα αποδέχεται.
    Δεν υπάρχουν μέσες λύσεις στις σημερινές ακραίες εποχές. Ή παπάς ή ζευγάς.
    Αυτός ο αυτοεγκλωβισμός, μπερδεύει ακόμα περισσότερο τον κόσμο και τον απομακρύνει, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό πλέον ενδεχόμενο στις επομόνες εκλογές η ΝΔ να κυβερνήσει αυτοεγκλωβισμένη και πάλι, "συνεργαζόμενη" με τους σημερινούς σαράφηδες!

    Ωραία, είναι λεπτή η γραμμή συγκυβέρνησης-αντιπολίτευσης θέλει "ιδιαίτερο χειρισμό" και "ιδιαίτερη τακτική", όπως προανέφερα. Ψιλά γράμματα αυτά όμως την σημερινή εποχή.

    Υπάρχουν λοιπόν και πιο απλά θέματα βελτίωσης των δημοσιονομικών συνθηκών αλλά και επικοινωνίας με τον κόσμο. Να κοπεί το ψάρι απ το κεφάλι.
    Να προτείνει λοιπόν ΣΗΜΕΡΑ, ΟΧΙ προεκλογικά:
    α. Μείωση αριθμού βουλευτών,
    β. Μείωση αποδοχών-συντάξεων-προνομίων βουλευτών,
    γ. Μείωση κατά 2/3 του προσωπικού της Βολής και των παρατρεχάμενων "συμβούλων",
    δ. Μείωση αποδοχών/συντάξεων στις ΔΕΚΟ (αλήθεια, πιστεύει κανείς ότι θα εξυγειάνει η ΝΔ μόνη της τις ΔΕΚΟ με τα κομματόσκυλα στα κάγκελα? ή θα έχουν ρημάξει οι Δημόσιοι και οι Ιδιωτικοί και τα κομματόσκυλα στις ΔΕΚΟ θα συνεχίζουν να εισπράτουν τα 3χίλιαρα εις υγείαν των κορόϊδων;)
    ε. Καταπολέμηση ακρίβειας με συγκεκριμένους τρόπους και δράσεις και όχι απλά "φιλολογικά".

    σημαντικό. όχι τα παραπάνω προεκλογικά, αλλά ΤΩΡΑ. Γιατί αν γίνουν οι εξαγγελίες αυτές για προεκλογικούς λόγους, εγώ προσωπικά θα το μεταφράσω σε "Λεφτά υπάρχουν" και θα λακίσω.
    Ήδη έχει χαθεί ΠΟΛΥΣ χρόνος, αλλά ΜΗΝ περιμένουν τις εκλογές! μέχρι τότε μέχρι και το Σκοπιανό θα έχει "λυθεί" (ένα ακόμα θέμα ελλειπούς αντιπολίτευσης)

    συγγνώμη αν κούρασα, απλά ήθελα να μεταφέρω κάποιες απόψεις. Γιατί δυστυχώς, η ΝΔ έχει πρόβλημα και σε αυτό, στο να ακούει τον κόσμο και να γνωρίζει τα προβλήματά του. Και αυτό δεν είναι απλά πρόβλημα, είναι εγκληματική αμέλεια.

  29. victoria (true) avatar
    victoria (true) 23/02/2012 01:35:32

    Φαήλος έτσι. "Εμείς μόνοι"!

    (άντε κ με λίγες πλάτες Ευρώπης, αλλά κυρίως εμείς πρέπει να αλλάξουμε τη χώρα!)

  30. aporia avatar
    aporia 23/02/2012 01:44:41

    Συμφωνω απολυτα με το ποστ Φαηλο..
    Εχω μονο μια ενσταση..
    γραφεις..
    "Να τελειώνουμε με την «Δημοκρατία των κολλητών», με τα καρτέλ των μπετατζήδων, εμπόρων όπλων, μεσαζόντων, ιδιοκτητών ομάδων και ιδιοκτητών ΜΜΕ, που όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν επί δεκαετίες εξόδοις του «κυρίαρχου λαού»"
    Μονο με εμφυλιο, η επεμβαση ξενων στρατευματων..θα απαλλαγουμε απο το παρασιτικο παρακρατος..
    Ενα καθεστως ποτε δεν εγκαταλειπει..αμαχητι ..
    Πολυ αισιοδοξο σε κοβω...
    Και χωρις την εξοντωση των "κολλητων"...ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  31. ΜΑΝΟΣ avatar
    ΜΑΝΟΣ 23/02/2012 03:08:29

    Φαήλο,
    γράφεις σε ένα σημείο:

    "Το δίκαιο της εκτέλεσης είναι και παραμένει το δίκαιο του τόπου της εκτέλεσης και σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο ο ορυκτός πλούτος και πολλά άλλα είναι ακατάσχετα, πολλά δε, πχ αρχαιολογικά ευρήματα και χώροι, εκτός συναλλαγών".

    1)Πως τεκμηριώνεται αυτό;

  32. xp avatar
    xp 23/02/2012 03:11:36

    Ετσι αρχισε και ο ΚΚ ,αλλά ο Σουφλιάς του βγήκε γιουσουφάκι .Εδώ τα ΜΜΕ είναι ο καλύτερος κοουτς! Λιγο χρεοκωπία ,λίγο πανικός ,όλο καμια μπίζνα με το χρυσό θα κάνουμε ....για το πτωχο μεροκάματο .....Ας είναι καλά οι βουλευτές που αποστήθησαν το μνημόνιο Νο2 σε 24 ώρες..........Δυστυχώς η πραγματικότητα απέχει όσο βιδώναμε πραγματικά την λάμπα στο καψόνι....

  33. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 23/02/2012 03:14:01

    Ιαπετέ.
    Μαγκιά χρειάζεται η οργή,μαγκιά και η ανατροπή.
    Γνωρίζεις πολλούς υπήκοους που είναι μάγκες;
    Λοιπόν επίτρεψέ μου μία διόρθωση.
    Μαγιά χρειάζεται η μαγκιά !

  34. Orestios avatar
    Orestios 23/02/2012 03:17:23

    Ο μεγαλύτερος φόβος γεννιέται όταν δεν εκφράζεται με κάποιον τρόπο η άποψη των απλών ανθρώπων.

  35. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 23/02/2012 07:33:15

    Αυτό που συμβαίνει γύρω μας είναι Πόλεμος και θα επιτείνεται όσο τα νέα και τα επόμενα μέτρα θα περιορίζουν τη ζήτηση, θα κλείνουν επιχειρήσεις και η ανάπτυξη θα αργεί.
    Σε αυτές τις συνθήκες μπορούν να ανταπεξέλθουν και να τις διαχειριστούν μόνο άνθρωποι που εμπνέονται από το Κοινό και Εθνικό συμφέρον,
    που εμφορούνται από αίσθημα προσφοράς, που μπορούν να δουλεύουν 18 ώρες το 24ωρο, που μπορούν να τσακίζουν κάθε περίπτωση ανομίας που διαπιστώνουν χωρίς να υποκύπτουν σε πιέσεις και ξέρουν να μιλάνε τη γλώσσα της Αλήθειας στις Δημόσιες εμφανίσεις τους.
    Υπάρχει τέτοια ομάδα στη Ν.Δ?

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 23/02/2012 08:30:47

      Δεν πρόλαβα να...ακουμπήσω το σχόλιό μου και διάβασα πως ο Αβραμόπουλος διόρισε στην ΠΥΡΚΑΛ έναν συνταξιούχο ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ!!!
      H Νέα Διακυβέρνηση προ των Πυλών με ....δείγμα γραφής.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 23/02/2012 08:38:40

        Ως πρόεδρο της ΠΥΡΚΑΛ διευκρινίζω.

  36. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 23/02/2012 07:39:20

    Πείτε με βλάκα, εμπαθή, απληροφόρητο, απογοητευμένο, διαπλεκόμενο, χαφιέ, ή ό,τι άλλο θέλετε: Το "Νέα Ελλάδα υπάρχει" του Αντώνη μου θυμίζει πάρα πολύ το "Λεφτά υπάρχουν" του ΓΑΠ.. Σημειωτέον, τον Αντώνη τον συμπαθώ και όσα έχει μέχρι τώρα πει, μοιάζουν να δικαιώνονται. Αλλά βρε παιδιά, το πολύ ψέμα μέχρι τώρα στο πολιτικό γίγνεσθαι, έχει κάνει τα αυτιά μου να κλείνουν ερμητικά όταν ακούνε οποιονδήποτε πολιτικό να μιλάει, ακόμη κι αν λέει ότι έχουμε ηλιοφάνεια κοιτάω πρώτα έξω από το παράθυρο για να βεβαιωθώ πριν συμφωνήσω. Γνωρίζω πως αυτό είναι λάθος μου, αλλά τι να κάνω, είμαι άνθρωπος και όχι μηχανή, είδα και συνεχίζω να βλέπω την ζωή μου να γυρίζει ανάποδα, χωρίς το παραμικρό δικό μου σφάλμα, πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν και τίποτα, χόρτασα από λόγια, θέλω να δω έργα, θετικά, ανατρεπτικά, αποτελεσματικά, χρήσιμα για όλους και, κυρίως, κατ' εξακολούθηση. Θέλω να δω να αμείβονται οι καλύτεροι και όχι οι περισσότερο διαπλεκόμενοι, θέλω να δω να τιμωρούνται οι κλέφτες και οι απατεώνες αυστηρά, άμεσα κι αποτελεσματικά, θέλω να δω τα παιδιά να αγαπούν τον Λειβαδίτη και τον Καρυωτάκη και όχι να πέφτουν στην πρέζα για τον Ρουβά και την Τάμτα, θέλω να δω τον Γαύρο να τιμωρείται και να του αφαιρούν τίτλους και χρήμα που είναι προϊόν απάτης, και βεβαίως κι άλλους αθλητές, θέλω να δω ανθρώπους να διαπρέπουν εξαιτίας του έργου και της προσφοράς τους και όχι εξαιτίας των κολλητών τους. Θέλω ο φούρναρης που παράγει εξαιρετικό ψωμί να είναι ο κανόνας και όχι το εξωτικό πουλί, που μαζεύει στρατιές έξω από τον φούρνο, επειδή ο απατεώνας με τα χημικά ζυμάρια έκανε τον κόσμο να τον σιχαθεί. Ζητάω πολλα; Μα τι διάολο! Τα αυτονόητα ζητάω!

    Πριν περίπου 5 χρόνια διαμαρτυρήθηκα σε καλό παιδικό μου φίλο, υπάλληλο του ΟΑΣΑ, ότι η κατάσταση με τον δημόσιο τομέα "δεν πάει άλλο". Μου απάντησε ότι έχω απόλυτο δίκιο σε όλα, αλλά "δυστυχώς κάποια πράγματα δεν αλλάζουν". Του απάντησα ότι "θα αλλάξουν και θα το δεις". Γέλασε σαν να ήμουν μικρό παιδί. Τότε βέβαια δεν είχα ακόμη συνειδητοποιήσει ότι η σαπίλα δεν αφορά μόνο τον δημόσιο τομέα, αλλά αυτό δεν παίζει και κανεναν σπουδαίο ρόλο. Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα θέματα δεν εξαρτούνται μόνο από εμάς, όταν το μαχαίρι φτάνει στο κόκκαλο, τότε η ανατροπή έρχεται σχεδόν από μόνη της και είναι συνήθως βίαιη. Είναι το ίδιο με το να πετάς ένα αυγό από το μπλακόνι. Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα σπάσει. Ανεξάρτητα από ιδεολογίες, πίστη, φήμες, εικασίες, λαμπερά χαμόγελα.

    Μια άλλη φορά τσακώθηκα σοβαρά με μια γνωστή μου, φυσικό, που επέμενε ότι, εξαιτίας της κβαντικής μηχανικής, πρέπει να θεωρούμε ότι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ... πραγματικότητα! Η ιδέα της (=θρησκευτική πίστη της) ήταν, πως, εξαιτίας της συνεχούς και ακαθόριστης κίνησης των ατόμων ενός οποιουδήποτε στοιχείου του μάταιου τούτου κόσμου, όλα όσα ξέρουμε, γνωρίζουμε, βλέπουμε γύρω μας, απλά δεν υπάρχουν. Για μένα αυτό αποτελεί την επιτομή της ανοησίας της σημερινής εποχής, δλδ. ενός κόσμου που ζει βυθισμένος στην ψευδαίσθηση της εικονικής πραγματικότητας. Η προβοκατόρικη απάντηση μου, ότι "αν σε βάλω κάτω θα αναθεωρήσεις στην στιγμή όλες τις ανούσιες θεωρίες σου" δεν της άρεσε καθόλου και μου έκοψε στην στιγμή την καλημέρα, αφού με απείλησε με ξυλοδαρμό.

    :/ Χμ...

    Αυτό που σχετικά ανεπιτυχώς προσπαθώ να πω, είναι ότι έφτασε η ώρα να αντικρύσουμε την πραγματικότητα έτσι όπως είναι, και όχι μέσα από γυαλιά διαφόρων χρωμάτων. Της πραγματικότητας της είναι εντελώς αδιάφορο αυτό που πιστεύει/ελπίζει/εύχεται/διαπλέκει ο καθένας. Η πραγματικότητα είναι τίμια, σοβαρή, αξιοπρεπής, απόλυτα δίκαιη, αλλά και ταυτόχρονα απόλυτα σκληρή. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

  37. ΜΠ avatar
    ΜΠ 23/02/2012 08:04:29

    Εάν στο 120% το Δημόσιο χρέος το 2020 δεν είναι βιώσιμο, ο Α.Σ θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός γιατί κινδυνεύει να εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Ειδικά όταν δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας, όπως η ανάπτυξη, που θα διασφαλίσουν την αποφυγή εκτόξευσης του Δημοσίου ελλείμματος και θα πρέπει να αναλωθεί στο να πείσει τους εταίρους για αυτό, με αμφίβολο αποτέλεσμα, θα πρέπει να ετοιμαστεί με το χρόνο που κέρδισε για το plan B.

  38. tak avatar
    tak 23/02/2012 08:04:43

    Κι αν αυτό που λέτε, φαινόταν στις δημοσκοπήσεις σαν ένα 40% και πάνω στήριξη στο Σαμαρά, τότε αυτός θα είχε κάνει πολλά περισσότερα... Όταν του δίνουν 20% και τα περιμένουν όλοι, όλα από αυτόν, τότε ... χαιρέτα μας τον πλάτανο!

  39. GO avatar
    GO 23/02/2012 08:05:07

    1.- Το Ζάππειο Ι και ΙΙ εκπαίδευσαν όλους μας (τους νεοδημοκράτες). Αποτέλεσαν την μπροσούρα μας, τον αντιμνημονιακό οδηγό μας. Πείθαμε ακόμα και τους συζητητές από άλλους πολιτικούς χώρους. Τώρα;;;
    2.- Τα μαντρόσκυλα της τρόικα, δυστυχώς, τα εγκαταστήσαμε για πάντα στην Ελλάδα. ΄Αρα;;;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ GO 23/02/2012 10:11:19

      Δε διαφωνώ κατ' ουσία, στο timing είναι το θέμα μου. Λογικα μέσα στο Μάρτη θα έχουμε το πρόγραμμα, να είναι φρέσκο για την προεκλογικη περίοδο.

  40. tak avatar
    tak 23/02/2012 08:08:30

    Υπάρχει...

  41. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/02/2012 10:07:36

    Επιτρέψατέ μου να αμφιβάλλω για το αν φταίει η ΕΕ για τη διάλυση της αγροτικης οικονομίας και το παρακμάζουσας φιλοσοφίας τουριστικο προιόν, όπως αυτα δρομολογηθηκαν επι φαύλου.

  42. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/02/2012 10:16:40

    Φαήλο σωστά τα λές ... ξέχασες ένα ζήτημα να διαλυθεί η πασοκοκρατία ο μηχανισμός του πασοκ στο κράτος αυτό το τζάμπα τεμπελοσκυλόι το οποίο διορίστηκε επειδή απλά είχε μια πράσινη κάρτα τοπικής το οποίο αναζητά διέξοδο στον ανύπαρκτο ως τώρα κουβέλη για να διασωθεί για να συνεχίσει να ελέγχει ακόμη καταστάσεις. Για τους γνήσιους δεξιούς να μην ανησυχούν 30 χρόνια πάλευαν εκτός συστήματος και έχουν μάθει στην καθημερινή πάλη . Η Ελλάδα χώρα γεωργική τουριστική με μικρή βιομηχανία και κάποιες υπηρεσίες θα μπορεί να στηριχθεί στα πόδια της σιγά σιγά. Αρκεί η χώρα να απαλλαγεί από την νοοτροπία και συμπεριφορά όλων αυτών των πράσινων ερπετών που έτρωγαν και έπιναν τζάμπα

  43. ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ 23/02/2012 14:39:01

    ΑΝΑΠΤΥΞΗ εν μέσω παγκοσμιοποίησης. ΄Ενα σύντομο ανέκδοτο που επαναλαμβάνεται από στόμα σε στόμα σαν αντίβαρο στην εξαθλίωση της υπερεξουσίας των αγορών.
    Ανάπτυξη με δημιουργία ανταγωνιστικών συνθηκών απέναντι στην Κίνα,στην Μαλαισία,την Ινδία, αλλά και την Βουλγαρία την Ρουμανία κλπ. Ανάπτυξη με δημιουργία προϋποθέσεων τρίτου κόσμου. Να ανταγωνιστούμε τις χώρες στις οποίες γίνεται εκμετάλευση εκατομυρίων παιδιών, όπου δεν υπάρχει έλεγχος σε συνθήκες εργασίες ,σε ωράρια,σε ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα,σε...σε.. σε...
    Ξυπνήστε επιτέλους και πείτε , δεν την θέλουμε τέτοια ανάπτυξη, που θα μας γυρίσει 80 χρόνια πίσω.
    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΆΒΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΆΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΌΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ Ε.Ε. ΝΑΦΤΑ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    Θα μας φταίνε οι ΔΥ (λες και υπάρχει χώρα χωρίς δημόσιο και ΔΥ ) θα μας φταίνε οι κάποιοι διεφθαρμένοι(λες και το δίκιο του ισχυρού και συνεπώς η διαφθορά δεν είναι κύριο συστατικό της αγοράς)
    Οι κεφαλαιοκράτες (και οι Γερμανοι το 80% της παραγωγής της) παράγουν στην Κίνα και πωλούν στην Ελλάδα και αλλού. Παράγουν με κόστος 10 και μέσω των ενδοομιλικών μετακινήσεων υπερτιμολογούν και πωλούν 100. Αν θέλουν στο ραφι δηλώνον 80 με αγορά 100 και δεν πληρώνουν ούτε ΦΠΑ.
    ΞΥΠΝΗΣΕ... ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
    Οι λύσεις που μας προβάλουν αποδεδειγμένα πλέον μας πάνε από το κακό στο χειροτερο.

  44. Darki avatar
    Darki 23/02/2012 14:47:39

    Aγαπητε δεν υπαρχουν "απλοι" ανθρωποι.Οι παντες κρινουν και αποφασιζουν.Οχι μονο για Κυβερνηση,αλλα για οτιδηποτε.Απλα πραξε.Διοτι κι ο "απλος" και ο "συνθετος" ανθρωπος,χορτασε.Καταλαβαινομαστε απολυτα νομιζω.

  45. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 23/02/2012 14:56:08

    Συμφωνω με τις προτασεις για μειωση αριθμου & αποδοχων βουλευτων & ΔΕΚΟ
    αλλα νομιζω οτι θα μπορουσαν να τεθουν σαν ερωτηματα στον λαο, σε μια δευτερη καλπη την μερα των εκλογων.

  46. Γιώργος Φ avatar
    Γιώργος Φ 23/02/2012 19:10:32

    Αγαπητέ Φαήλο,
    τα όσα περιγράφεις στο άρθρο είναι πέρα για πέρα αληθινά και πιστεύω ότι ακουμπάς τις ανησυχίες , τους προβληματισμούς και τα συναισθήματα όλων μας. Το ερώτημα είναι αν από το υπάρχον πολιτικό σύστημα υπάρχει κάποιος που μπορεί να χαρακτηριστεί ως Ηγέτης. Κάποιος που θα αποπνέει σεβασμό και μεγαλοπρέπεια, καρτερικότητα και επιμονή, διορατικότητα και σωφροσύνη, μεγαλοψυχία και αποφασιστικότητα, κάποιος που θα δώσει όραμα δικό του τέλος πάντων και θα τραβήξει κόκκινη γραμμή στον κατήφορο και στην εξαθλιώση του λαού του. Θα πει ως εδώ και μη παρέκει, όχι μόνο προς τους έξω αλλά κυρίως προς τους μέσα που ανέφερες.
    Οι Ηγέτες αγαπητέ Φαήλο μιλάνε με ηγέτες κατ' ιδίαν και προσπαθούνε να τους πείσουν για την ορθότητα των απόψεών τους, δε μιλάνε με υπαλλήλους ηγετών και με γραμματοκομιστές. Τέλος πιστεύω ότι οι Ηγέτες δεν λένε ποτέ yes man, αλλά επιβάλουν τις περισσότερες φορές τις απόψεις τους και πάνε κόντρα στο σύστημα.
    Μέχρι σήμερα λοιπόν εγώ τουλάχιστον αλλά και η πλειονότητα της κοινωνίας που ζω δεν ξεχώρισαμε από το υπάρχον πολιτικό σύστημα κάποιον που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί Ηγέτης. Βέβαια επειδή πάντοτε μέσα από μεγάλες κρίσεις αναδειλνύονται Ηγέτες γι' αυτό και ίσως εγώ προσωπικά να είμαι αισιόδοξος ότι στο τέλος κάτι τέτοιο θα συμβεί για να σωθεί από την διαφαινόμενη καταστροφή η Πατρίδα μας.
    Κλείνοντας θέλω και εγώ με τη σειρά μου να καταθέσω μερικές από τις απόψεις μου που κατά τη γμώμη μου θα καλμάρουν τη λαική οργή και την απέχθεια της νεολαίας κυρίως προς τους πολιτικούς.
    Να βγει αύριο ο Πρόεδρος και να δεσμευτεί, ότι εκτός της μείωσης των μισθών, συντάξεων και επιδομάτων της ελληνικής κοινωνίας θα μπει ανώτατο πλαφόν (αντίστοιχη μείωση 35% με 40%) στις αμοιβές του προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού, των Υπουργών, των Βουλευτών και των μελών Δ.Σ ΔΕΚΟ και Οργανισμών (αν και οι ίδιοι έπρεπε να τύχουν μεγαλύτερης μείωσης για να δώσουν το καλό παράδειγμα στην κοινωνία).
    Να ανακοινώσει ολιγομελές κυβερνητικό σχήμα ( όχι πέραν των 15).
    Να καταργήσει τα προνόμια των συντεχνιών που λυμαίνονται το κράτος και τον κόπο του λαού.
    Να αναγγείλει την καθολική εφαρμογή του Πόθεν Εσχες για όλους τους φορολογουμένους (ώστε να μη φοροδιαφεύγει κανένας), γιατί θα υπάρχει το αίσθημα δίκαιοσύνης στα φορολογικά βάρη.
    Να καταργήσει τα προνόμια των ΔΕΚΟ και των συνδικαλιστών.
    Να καταργήσει το νόμο περί ευθύνης Υπουργών.

    • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ Γιώργος Φ 23/02/2012 19:52:49

      ##Να καταργήσει τα προνόμια των ΔΕΚΟ και των συνδικαλιστών.##

      Kαί τόν συνδικαλ(η)στικό νόμο 1264 τού Κακλαμάνη,πού είναι ή μήτηρ όλων τών ΣΥΝΔΙΚΑΛ(Η)ΣΤΙΚΩΝ ΔΕΙΝΩΝ/ΕΡΠΕΤΩΝ!!!!!!!

  47. βροντόσαυρος avatar
    βροντόσαυρος 23/02/2012 22:28:46

    Ηγέτη; Πάλι; Πότε ήταν ο τελευταίος ηγέτης που μας πήγε μπροστά;
    Συμπέρασμα: Μπορούμε και μόνοι μας, εκτός κι αν είμαστε πρόβατα που θέλουν τσοπάνη.

  48. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 23/02/2012 23:17:20

    Προσβολή δεν είναι τα λεγόμενα του όποιου Ευρωπαίου πολιτικού όσα σκληρά και αν είναι. Προσβλητικό είναι να στραβώνει το χέρι μας η ζητιανια. Προσβλητικο είναι να κάνουμε εθνικό επίτευγμα και πρωτοσέλιδο στις τηλεοράσεις τον οίκτο των Ευρωπαιων. Προσβλητικο είναι το πολιτικό προσωπικό να είναι μικρότερο των περιστάσεων και να πολιτευεται με σκοπό την επανεκλογή του και όχι τη σωτηρία της χώρας.
    Οι εκλογές θα είναι λύση μόνο αν οι πολιτες καλεστουν να επιλέξουν ανάμεσα σε ειλικρινεις και γενναίες προτάσεις διακυβέρνησης, που δεν θα τις έχει συντάξει κανενός είδους ιδιοτέλεια (προσωπική ή κομματική) παρά μόνο το συμφέρον της Πατρίδας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.