#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/08/2010 16:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Παναγία Σουμελά αντάλλαγμα για το τζαμί στην Αθήνα



Είναι γνωστό ότι η Άγκυρα δε παραχωρεί τίποτα, ποτέ και σε κανένα χωρίς ανταλλάγματα. Ο Τούρκος πρωθυπουργός αποκάλυψε ότι η ιστορική Θεία Λειτουργία που πραγματοποιήθηκε χθες στην Ιερά Μονή στην Παναγία Σουμελά στην Τραπεζούντα μετά από 88 χρόνια έγινε με αντάλλαγμα την κατασκευή ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα.

Μιλώντας σε μέλη της Ένωσης Επιχειρηματιών MUSIAD στην πόλη Γκαζιαντέπ, ο Τayyip Erdogan είπε εμμέσως πλην σαφώς πως «αν σήμερα μπορούμε και ρωτάμε τον Έλληνα πρωθυπουργό “πότε θα ανοίξουμε το τέμενος στην Αθήνα”, αυτό μπορούμε και το κάνουμε χάρη στα βήματα που έχουμε κάνει» δηλώνοντας με νόημα ότι αυτό που έχει σημασία είναι “να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά”.

Άραγε ποιο αντάλλαγμα θα ζητήσουν για την επαναλειτουργία της Αγιας Σοφιας; Μήπως τη κατασκευή μιναρέ δίπλα από το Παρθενώνα, όπως το 17ο αιώνα;

http://www.strategyreport.gr/?p=3333

Οι δηλώσεις Ερντογάν

«Όποιος έχει εμπιστοσύνη στις ιδέες του δεν φοβάται την ελευθερία ιδεών» δήλωσε ο Τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σχολιάζοντας την ιστορική λειτουργία στην νέα Μόνη Παναγίας Σουμελά.

«Αν σήμερα μπορούμε και ρωτάμε τον Έλληνα πρωθυπουργό "πότε θα ανοίξουμε το τέμενος στην Αθήνα;", αυτό μπορούμε και το κάνουμε χάρις στα βήματα που έχουμε κάνει [...] Πρέπει να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά» υποστήριξε.

Ο κ. Ερντογάν απάντησε στην κριτική που του ασκήθηκε στην Τουρκία, σύμφωνα με την οποία επέτρεψε τη λειτουργία στην Τραπεζούντα -88 χρόνια μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών και την εκκένωση της Μικράς Ασίας από το χριστιανικό πληθυσμό- υποκύπτοντας σε ευρωπαϊκές πιέσεις και στην οικονομική λογική.

«Δημιουργούν μια ατμόσφαιρα φόβου για να προκαλέσουν αναταραχή» είπε ο Τούρκος πρωθυπουργός απαντώντας στους επικριτές του.

«Όποιος έχει εμπιστοσύνη στις ιδέες του δεν φοβάται την ελευθερία ιδεών [...] Ανοίξτε την ιστορία της οθωμανικής αυτοκρατορίας, τότε δεν φοβόντουσαν τέτοια πράγματα» δήλωσε, απευθυνόμενος σε μέλη της ένωσης Επιχειρηματιών MUSIAD στην πόλη Γκαζιαντέπ της νότιας Τουρκίας.

«Η επιτυχία είναι να φοβίσεις το φόβο», είπε. Πρόσθεσε ότι «αυτό πρέπει να πετύχουμε και εμείς. Εάν δεν πετύχουμε, δεν μπορούμε να κυκλοφορούμε, θα πρέπει να κάτσουμε σε μια γωνία».

«Και στην Κύπρο το ίδιο κάναμε. Είπαμε ότι θα είμαστε ένα βήμα μπροστά από τους Ελληνοκύπριους. Τι χάσαμε; Οι πριν από εμάς, δυστυχώς, δεν κινήθηκαν σωστά και με ειλικρίνεια, με αποτέλεσμα να χάνουμε συνεχώς» πρόσθεσε.

«Τώρα, ο κόσμος δεν μπορεί πλέον να μας επικρίνει. Γιατί; Διότι εμείς μπορούμε και λέμε: "Κοιτάξτε, εμείς κάναμε αυτό". Το κάναμε στο δημοψήφισμα. Εσείς τι κάνατε; Μας εξαπατήσατε. Γι’ αυτό και δεν μπορείτε να ζητήσετε περισσότερα πράγματα».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 16/08/2010 16:26:46

    Για να μας επιτραπεί να χρησιμοποιήσουμε κάτι δικό μας θα πρέπει να τους δώσουμε κάτι δικό μας. Αυτή είναι η διπλωματία του Διδάκτορα όλων των Επιστημών Δρούτσα, του Παμμέγιστου Διαπραγματευτή ΓΑΠ και του Ισόβιου "his master's voice (ανάλογα με το ποιος είναι ο master)" Πάγκαλου.

  2. The Saint avatar
    The Saint 16/08/2010 16:34:05

    Η Αγιά Σοφία είναι ηδη μιναρές εδώ και πολλά χρόνια...

  3. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 16/08/2010 16:39:45

    Στην Αμερική περιμένουν και άλλο οικονομικό κράχ.
    Δεν είναι σίγουροι.....
    Εμείς ΔΕΝ πρέπει να χτίσουμε τζαμιά στην Ελλάδα γιατί πρέπει να διώξουμε όσους έχουμε, οχι να προσκαλέσουμε κι άλλους στους ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ καιρούς που έρχονται.
    Ας κοιτάξουμε να εκλογικευτούμε και να θωρακιστούμε αντί να χαζολογούμε με κόμματα όπως το ΠΑΣΟΚ στη κυβέρνηση.

  4. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/08/2010 16:44:55

    Στα Γιαννιτσά έχει πέσει πυρετός αναστήλωσης Τουρκικών μνημείων τα τελευταία χρόνια. Σχετικά "ακίνδυνα" που προυπήρχαν και όμως δεν τα εκμεταλλευόμαστε σαν διαπραγματευτικό ατού.

  5. Ηλίας avatar
    Ηλίας 16/08/2010 16:54:36

    χθές έγραφα

    Οκ, τώρα που τέλειωσε η λειτουργία και σιώπησε κι ο κεμεντζές, ας μας πει κάποιος ΤΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ζήτησε και πήρε ο πασάς Ερντογκάν για να ανοίξει την εκκλησία μετά από τόσες δεκαετίες [στη διάρκεια των οποίων καταφέραμε και επιζήσαμε χωρίς μεγάλες δυσκολίες λόγω του κλεισίματος της].

    αμφιβάλω αν είναι ΜΟΝΟ το τζαμί το αντάλλαγμα. Ας κοιτάξουμε το θέμα των μουφτήδων στη θράκη σε λίγο καιρό...

  6. donaE avatar
    donaE 16/08/2010 17:06:20

    οι αδυναμιες ειναι εκμεταλλευσιμες...

  7. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 16/08/2010 17:13:06

    Την εποχή των μεγαλύτερων και αναπάντητων τουρκικών προκλήσεων απο ποτέ και της άμετρης υποστήριξης της εισόδου τους στην ΕΕ με το ζόρι αν γίνεται, η λειτουργία της Παναγίας Σουμελά δεν είναι παραχώρηση προς τους έλληνες, αλλά καλώς έχειν, επισήμως βουερη αποδοχή της ραγιαδοσύνης. Στο καστ όλη η νεοεποχίτικη Ιερά Συμμαχία όλοι οι "αμερικάνοι" ππαράγοντες του δημόσιου βίου που μας πάνε τώρα ΔΝΤ γρήγορα στο διάολο. Καμαρώστε τους σε δηλώσεις θριάμβου σε όλα τα κουρελοκάναλα, ο γιωργάκης, ο μπαρτόλομιου, ο τζερώνυμο,ο καρατζαφύρερ, η "αντιπολίτευση". Ακόμη και η "αριστερά" κάτι εκτός θέματος πάλι θα έλεγε, κάποια κριτική υποστήριξη στο πλαίσιο της "φιλίας των λαών", αλλά ετήρησε αιδήμονα σιωπή. Μ' αυτά και με τούτα είναι σαφές πως δίνουμε τα πάντα, ότι μας ζητάνε αρκεί να μη χαλάσει η ..."φιλία" μας.

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ http://neotera.wordpress.com 17/08/2010 06:16:37

      ΧΜΜ
      Αν φοβηθούν τόσο στην Άγκυρα για να μην πέσει ο Γιωργάκης τους, μπορεί να τάξουν ακόμη και την Αγιά Σοφιά λες?
      Εις οιωνός άριστος αμύνεσθε περί πάτρις.
      Δεν παραχωρούμε τίποτε, κατσικωνόμαστε και ζητάμε κι άλλα, ΑΝ ο Ερντογάν άρχισε να δίνει, και ΔΕΝ είναι κίνηση δική του για κατευνασμό του ντόπιου χριστιανικού στοιχείου.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/08/2010 18:09:14

    Τα ικριώματα και οι σκαλωσιές -και καλά- της επισκευής παραμένουν μέσα στην Αγία Σοφία 15 χρόνια.
    Μετά από παρέμβαση της Unesco αποφάσισε ο ερντογαν να επιτρέψει να ξυστούν τα ασβεστώματα και τα ίχνη από τους εμπρησμούς για να φανεί ότι έχει διασωθεί από τις τοιχογραφίες και τις βυζαντινογραφίες.

    Έξω από την Αγιά Σοφιά ανεμίζει ισχνά μια τουρκική σημαία.
    Ποια η βέβηλη ισχυς ενος πανιού μπροστά στο Ιερό των Ιερών;

    http://allenaki.wordpress.com/2010/05/29/aghia-sofia/

  9. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/08/2010 18:44:21

    Η αντιστοίχιση δεν είναι Τραπεζούντα- Αθήνα, αλλά Κωνσταντινούπολη-Αθήνα.

    Μας άφησαν να λειτουργήσουμε την Παναγία Σουμελά, ωραία, να τους αφήσουμε να λειτουργήσουν ένα τζαμί στα Γιαννιτσά.

    Αν θέλουν τζαμί στην Αθήνα, ας μας δώσουν την Αγιά Σοφιά.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Στέργιος 16/08/2010 19:07:40

      Η Αγιά Σοφιά κι η Παναγία Σουμελά προυπήρχαν εδώ κι αιώνες και λειτουργούσαν από χριστιανούς ορθόδοξους Ελληνες, από όπου εξεδιώχθησαν λόγω βίαιης γενοκτονίας .

      Είχαν οι Τούρκοι τζαμί, ιστορικό μνημείο στην Αθήνα ή αλλού στην ελληνική επικράτεια και δεν τους αφήνουμε, να το λειτουργούν;;;

      ...αυτή είναι η αντιστοίχηση!

  10. st.takis avatar
    st.takis 16/08/2010 19:10:31

    ΤΟΥΡΚΟ ΦΙΛΕΥΕ ΚΑΙ ΚΩΛΟ ΦΥΛΑΓΕ.

  11. Metoikos avatar
    Metoikos 16/08/2010 19:21:42

    Διαβάστε το παρακάτω παρμένο από τη σελίδα,

    http://www.eie.gr/archaeologia/gr/arxeio_more.aspx?id=221

    «Φετιχιέ τζαμί
    Περιοχή: οδός Πελοπίδα & Πανός (εντός της Ρωμαϊκής Αγοράς)
    Έτος: 1456-1500
    Περιγραφή:
    Το μουσουλμανικό τέμενος, γνωστό ως "Φετιχιέ τζαμί", δηλαδή "τζαμί του Πορθητή", κτίστηκε μετά την οθωμανική κατάκτηση της Αθήνας από τον Ομάρ το 1456, στο βόρειο άκρο της άλλοτε Ρωμαϊκής αγοράς και επί Τουρκοκρατίας ήταν κοινώς γνωστό ως "το τζαμί του Σταροπάζαρου". Οικοδομήθηκε επάνω στα λείψανα τρίκλιτης μεσοβυζαντινής βασιλικής, μέρος των οποίων είναι ορατό στη βόρεια πλευρά του τεμένους. Μετά την εγκατάσταση της πρωτεύουσας του Ελληνικού κράτους στην Αθήνα, το 1834, χρησιμοποιήθηκε ως στρατιωτικό αρτοποιείο, μέχρι τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα. Σήμερα περικλείεται εντός του αρχαιολογικού χώρου και στεγάζει αρχαιότητες.
    Ενδεικτική Βιβλιογραφία:
    Δ. Γρ. Καμπούρογλου, Αι Παλαιαί Αθήναι, Αθήνα 1922* Α. Συγγόπουλος, "Τα Βυζαντινά και Τουρκικά Μνημεία των Αθηνών", στη σειρά Κ. Κουρουνιώτης & Γ. Α. Σωτηρίου (επιμ.), Ευρετήριον των Μνημείων της Ελλάδος, Αθήνα 1929.»

    Αν είναι λοιπόν να γίνει κάποια αναστύλωση, με τα λεφτά που μας κόψανε από τις συντάξεις και τους μισθούς, ας ξανακτίσουνε τη «μεσοβυζαντινή βασιλική» που γκρέμισαν οι τουρκομογγόλοι.

    metoikos

  12. Maya avatar
    Maya 16/08/2010 21:05:25

    Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010, ώρα 15:00
    Βοτανικός, Αθήνα

    http://www.youtube.com/watch?v=7nhGVQqmRo4

  13. εμμανουηλ avatar
    εμμανουηλ 16/08/2010 22:43:27

    οχι τζαμί θα κάνουμε αλλά και την Τουρκική γλώσσα θα μας επιβάλουν

  14. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 16/08/2010 22:47:04

    Ας ανοίξουν ενα τέμενος του κουτοπόνηρου ανατολίτη να λειτουργήσει για οσες ώρες κράτησε η λειτουργία στη Παναγία Σουμελά και του χρόνου ξαναβλέπουμε . barter trade
    Οτι άλλο κυκλοφορεί, εκ του πονηρού

  15. Μεχμέτ Ιμάμ avatar
    Μεχμέτ Ιμάμ 17/01/2012 13:21:10

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
    ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    «Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ»
    Αριθμ. Εγκρ. : 6354/997
    Αριθμ. Πρωτ.: 6ΠΣ201/201506
    Αθήνα : 11 Noεμβρίου 2006

    «ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟ» Η «ΑΥΡΙΑΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ»

    Φίλες, φίλοι και μέλη της Κοινότητας Μουσουλμάνων,

    Ως Σύνδεσμος Μουσουλμάνων Ελλάδας «Η Φιλότητα» σήμερα θα σας ενημερώσουμε για τα θετικά και τα αρνητικά του σχεδίου-νόμου που ψηφίστηκε στις 7 Νοεμβρίου 2006 από το Ελληνικό Κοινοβούλιο και αφορά το Τζαμί της Αθήνας.
    Ως Σύνδεσμος Μουσουλμάνων Ελλάδας θέλουμε να σας γνωστοποιήσουμε, ότι ως φορέας εδώ και δέκα χρόνια κάνουμε ένα αγώνα καθόλα νόμιμο, ώστε ως συμπολίτες των Ελλήνων Χριστιανών συμπολιτών μας να είμαστε σε θέση να απολαμβάνουμε από κοινού τα κοινωνικά αγαθά. Όμως, παρόλες τις έρευνές μας, τις μελέτες μας, τις προτάσεις μας, τις παρεμβάσεις μας και ένα «Σχέδιο Ολοκληρωμένης Δράσης για τους Ημεδαπούς και Αλλοδαπούς Μουσουλμάνους» που ζούν στην Ελλάδα, η Ελληνική Πολιτεία αγνοεί τα ανθρώπινα δικαιώματά μας… Φυσικά, εδώ καταπατώνται τα δικαιώματά μας που απορρέουν από το διεθνές δίκαιο, την Ευρωπαϊκή Κοινότητα και το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας.
    Σήμερα ως φορέας θέλουμε να σας διαφωτίσουμε για το σχέδιο-νόμου για το Τζαμί της Αθήνας που απασχολεί τη Μουσουλμανική Κοινότητα εδώ και έναν αιώνα περίπου και αφορά γύρω στο μισό εκατομμύριο Μουσουλμάνους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της «Φιλότητας» από το 2001, διότι η τελευταία καταγραφή-απογράφη εκ μέρους μας έγινε το 2001 σε συνεργασία με το ερευνητικό-μελετητικό κέντρο «SIGMA» και αφορούσε το στοιχείο μας σε σχέση με την ίδρυση του Τεμένους της Αθήνας. Το οποίο η προμελέτη-σχέδιο χρηματοδοτήθηκε επί το συνόλω εκ μέρους μας.
    Ας σημειωθεί πως αυτή τη προμελέτη-σχέδιο την είχαμε προσκομίσει ως Σύνδεσμος προς την Ελληνική Πολιτεία και τις Μουσουλμανικές Πρεσβείες. Όμως, όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε την έρευνα και μελέτη ήταν το 1999 και λόγω της έλλειψης οικονομικών πόρων κράτησε δύο χρόνια. Ως φορέας είχαμε ζητήσει πόρους από την πολιτεία, όπως και από τις πρεσβείες των Ισλαμικών κρατών, αλλά δεν ανταποκρίθηκαν. Φυσικά η Ελλάδα λειτούργησε παραπλανητικά την περίοδο εκείνη και πέρασε νόμο ότι θα φτιάξει το Τζαμί για την Ολυμπιάδα του 2004 στην Παιανία . Το οποίο το είχαν πιστέψει οι δικοί μας. Σ’ αυτό το παιχνίδι πήραν θέση συνεργάτες του συστήματος ή οι ρουφιάνοι μας. Το οποίο σήμερα τους εμφανίζουν στα Μ.Μ.Ε. και παραπλανούν των κόσμο. Κατά τις επισκέψεις μας στις πρεσβείες μας διαπιστώσαμε τόσα ψέματα εκ μέρους της Ελληνικής πολιτείας προς τους εκπροσώπους των Ισλαμικών Χωρών, που ήταν αδύνατο να το πιστέψουμε γι’ αυτά που ακούγαμε και γινόμασταν μάρτυρες. Επίσης, καταλάβαμε ότι οι πρέσβεις μας δεν είχαν ιδέα από το περιβάλλον τους και ήταν αποκομμένοι. Για τους λόγους αυτούς αναγκαστήκαμε ως φορέας να αλλάξουμε τη μέθοδο λειτουργίας μας και «κάλιο αργά παρά ποτέ» που λέει και η παροιμία την υιοθετήσαμε.
    Ως Σύνδεσμος εάν είχαμε τα λεφτά θα είχαμε φτιάξει Τζαμιά και ΟΧΙ ΤΖΑΜΙ. Όμως, ως φορέας το τσεκάρισμα που κάναμε τότε όλο το ποσό που μπορούσαμε να μαζέψουμε δεν ξεπερνούσε το ένα εκατομμύριο ευρώ και το οικόπεδο που ήταν γύρω στα 8 (οκτώ) στρέμματα, πέντε λεπτά από την Ομόνοια με αυτοκίνητο, δίπλα στη στάση του μετρο και κόστιζε γύρω στα 2.300.000 ευρώ μαζί με τους φόρους. Επίσης, χρειαζόντουσαν λεφτά για την ανέγερση του. Το ποσό που μπορούσαμε να μαζέψουμε εκείνη την περίοδο ως Κοινότητα Μουσουλμάνων Ελλάδας από το τσεκάρισμα που είχαμε κάνει, ήταν γύρο στο 1.000.000 Ευρώ και η υπόσχεση του Μουφτή Ξάνθης ήταν γύρω στα 300.000 χιλιάδες Ευρώ.
    Η επίσημη στήριξη εκ μέρους των επίσημων αρχών και των Ισλαμικών πρεσβειών μας ήταν ποιος θα έχει τον έλεγχο του Ναού και όχι να γίνει το βήμα για την αποκατάστασή μας. Όμως και ποιες πινακίδες θα δοθούν στο ΤΖΑΜΙ και όχι το Τζαμί πως θα πρέπει να αποτελεί θρησκευτικό «χώρο» για το σύνολό μας. Φυσικά, οι πρεσβείες περίμεναν και ειδικά οι Αραβικές χώρες να έχουν τον έλεγχο και παρακάμπτοντας τους ντόπιους Μουσουλμάνους ή τους Μουσουλμάνους από τις φτωχές Ισλαμικές χώρες. Κάτι τέτοιες τριβές μεταξύ μας ως Σύνδεσμος Μουσουλμάνων δεν το θέλαμε καθόλου, αλλά ούτε μπορούσαμε να το επιτρέψουμε. Γι’ αυτό το λόγο τον νόμο που ψήφισε το ΠΑΣΟΚ για την Παιανία έμεινε στα χαρτιά και δεν υλοποιήθηκε για την Ολυμπιάδα του 2004. Παρόλο, που το είχαν όλοι στο πιάτο και σίγουρο ακόμα, και η ίδια κυβέρνηση διαψεύστηκε.
    Όμως, για να αγοραστεί και να οικοδομηθεί το πρώτο Τζαμί μετέπειτα λεφτά βρέθηκαν εκ μέρους ιδιωτών. Όμως, οι προτάσεις τους ήταν συμβεβλημένες με των πρεσβειών μας, όπως και της Ελληνικής πολιτείας και χειρότερες μπορούμε να πούμε. Διότι σκοπός τους ήταν να εκμεταλλευτούν τους Μουσουλμάνους της Αθήνας. Αυτό που με πείραξε πιο πολύ ήταν, ο’τι οι κύριοι αυτοί που ήθελαν να παίξουν με το πιστεύω μας το Ισλάμ. Γι’ αυτό το σκοπό έγιναν πολλές συζητήσεις-συνεδριάσεις και τελευταία απορρίφθηκε ομόφωνα από το Δ.Σ. του Συνδέσμου. Διότι κανείς μας δεν ήθελε το πιστεύω μας και η Κοινότητά μας να είναι όμηρος για το ποσό των 9.000.000 $ που κόστιζε το Τζαμί στο σύνολο, και πέραν αυτό μια τέτοια κίνηση μελλοντικά κουβαλούσε πολλούς κινδύνους για το σύνολό μας. Έτσι, δόθηκε τέλος στο θέμα του Τζαμιού εκ μέρους μας και οδηγήσαμε την Ελλάδα στο διεθνές προσκήνιο για την παραβίαση του Συντάγματος της χώρας, αλλά και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως και την υπόθαλψη της θρησκευτικής ελευθερίας.
    Ως Σύνδεσμος το 2004 παραμονές της Ολυμπιάδας οδηγηθήκαμε να καλέσουμε τις Ισλαμικές χώρες να μη συμμετάσχουν στην Ολυμπιάδα της Αθήνας. Φυσικά, η Ελλάδα μας οδήγησε σ’ αυτήν την ακραία απόφαση. Διότι, η Κοινότητά μας κυνηγήθηκε από όλες τις πλευρές στα κρατητήρια των Αστυνομικών Τμημάτων αλλά και οι καινούργιοι καταυλισμοί που δεν ήταν καλύτεροι από του Χίτλερ ήταν γεμάτοι από Μουσουλμάνους. Με λίγα λόγια, γύρω στο ενάμιση εκατομμύριο Μουσουλμάνοι απελάθηκαν από την Ελλάδα μετά το 2001. Η Κοινότητά μας ήταν και είναι αποκλεισμένοι από όλα τα κοινωνικά αγαθά σ’ αυτόν τον τόπο. Όσοι ζήτησαν δικαιώματα με άλφα ή βήτα τρόπο απελάθηκαν και δεν έχει σημασία, εάν είχαν παραμονή στην Ελλάδα. Συνολικά στελέχη που ήταν τίμιοι και δεν ήταν ρουφιάνοι, μουνάφικ και συνεργάτες του συστήματος διώχτηκαν από τη χώρα μας ή διώκονται και σήμερα. Αυτή είναι η πραγματικότητα για τους αλλοδαπούς. Για τους ντόπιους Μουσουλμάνους η κατάσταση αλλάζει μόνο που δεν μπορούν να τους απελάσουν. Όμως, σε όλα τα άλλα συν-πλην είναι τα ίδια. Όσοι υπέγραψαν το 2001 για το Τζαμί της Αθήνας απελάθηκαν ή αναγκάστηκαν να φύγουν από μόνοι τους.
    Σήμερα είμαστε πάλι ενώπιον του καθήκοντός μας και καλούμαστε να αποφασίσουμε για το μέλλον μας. Διότι η συμφωνία μας και η αποδοχή μας να γίνει οποιοδήποτε Τζαμί στην Αθήνα ή Ελλάδα το εκμεταλλεύεται πλήρως σε βάρος μας. Φυσικά το θέμα του Τζαμιού μας βρίσκει όλους ενωμένους, όπως και τις πρεσβείες των Ισλαμικών χωρών. Όμως, καμιά πρεσβεία μας και κανείς φορέας εκτός του Συνδέσμου μας δεν ασχολείται με την ουσία του “σχεδίου-νόμου” για το Τζαμί. Παρόλο, ως φορέας έχουμε κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες. Κανονικά θα έπρεπε να τους απασχολεί το θέμα και θα έπρεπε να αφήσουν στην άκρη το θέμα της ανάμιξης στα εσωτερικά της άλλης χώρας. Διότι εδώ δεν είναι εσωτερικό θέμα της Ελλάδας, αλλά είναι διεθνές και καθαρή παρέμβαση στα ανθρώπινα δικαιώματά μας. Είναι θέμα προάσπισης-υπεραςπισεις τα δικαιώματα των πολιτών τους που ζουν στην Ελλάδα και τίποτε άλλο.
    Η χώρα μου λίγο πολύ σ’ όλες τις χώρες των Ισλαμικών χωρών έχει εκκλησίες. Εάν οι χώρες μας παραβιάζανε ή υιοθετούσανε τέτοιο νόμο τι θα έκαναν; Να είστε σίγουροι ότι θα είχε ξεσηκώσει τον κόσμο π.χ. όπως κάνει με τον Πατριάρχη της Ίνσταμπουλ και των Ιεροσολύμων και όπου αλλού χρειαστεί.
    Ως Σύνδεσμος γνωρίζοντας τα μειονοτικά ζητήματα του σχεδίου-νόμου, ο οποίος δεν φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα για το σύνολο της Κοινότητας των Μουσουλμάνων της Ελλάδας, καλούμε τους πάντες σ’ αυτόν τον τόπο να καταδικάσουν την πολιτική που ακολουθεί η Ελλάδα σε βάρος μας. Διότι αυτό το σχέδιο-νόμου είναι μεθοδευμένο και δεν έχει να κάνει με τη θρησκευτική ελευθερία, όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα της Ελλάδας. Δε βρίσκει μόνο εμάς αντίθετους, αλλά και το σύνταγμα της ίδιας της χώρας.

    Οι πρώτες παρατηρήσεις μας για το σχέδιο-νόμο είναι οι εξής:

    1. Τα άρθρα 1 και 2 που αφορούν το χώρο και το οικονομικό ζήτημα, η Μουσουλμανική Κοινότητα είναι διατεθειμένη να το χρηματοδοτήσει για την ανέγερση του. Επομένως με τον τρόπο αυτό θα ανήκει ο χώρος και το Τζαμί στους Μουσουλμάνους και όχι στο Ελληνικό Δημόσιο. Η Μουσουλμανική Κοινότητά μας θα έχει το δικαίωμα επιλογής της στους θρησκευτικούς λειτουργούς. Το «εγώ πληρώνω και κάνω ό,τι θέλω» και να παρεμβαίνουν στο εσωτερικό μας, ποιοι είναι αυτοί; Είναι δικαίωμά μας να λειτουργούμε και να έχουμε τους χώρους μας. Η χώρα μας παραβιάζει κάθε δικαίωμά μας και οφείλει να λογοδοτήσει.
    2. Το σχέδιο-νόμου για το Τζαμί παραβιάζει το άρθρο 4 του συντάγματος που έχει να κάνει με την ισονομία και ισότητα σ’ αυτόν τον τόπο και μας επιβάλλει το άρθρο 3 του Συντάγματος. Στην Ελλάδα η Ισλαμική θρησκεία είναι αναγνωρισμένη από το Σύνταγμα της χώρας και όμως αυτή η επιβολή και αναίρεση , γιατί;
    3. Παραβιάζει το άρθρο 13 του Συντάγματος που προβλέπει τη λειτουργία των θεσμών και της ελεύθερης έκφρασης, την επιλογή εκπροσώπων και θρησκευτικών λειτουργιών. Επίσης το σχέδιο-νόμου μπλοκάρει στην κυριολεξία τη Μουσουλμανική Κοινότητα που αύριο-μεθαύριο να μην μπορεί να φτιάξουν άλλο χώρο εάν δεν υπάρχει απόφαση της Βουλής ή της άρχουσας τάξης. Ενώ αναιρέθηκε από τον εκάστοτε Μητροπολίτη το δικαίωμα αυτό που ήταν ένας σήμερα θέλει να έχουμε την πλειοψηφία της Βουλής, ώστε για το επόμενο Τζαμί να πάρουμε άδεια, εάν χρειασθεί. Αναιρεί κάθε δικαίωμα εκπαίδευσης-επιμόρφωσης των Μουσουλμανοπαίδων σ’ αυτόν τον τόπο σε ό,τι έχει να κάνει με το πιστεύω του Ισλάμ. Σύμφωνα με το σχέδιο-νόμου αυτό τα ιστορικά «Mescıd» που έχουμε αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να κλείσουν, διότι θα θεωρηθούν παράνομα και δίνει το δικαίωμα στη σύλληψη των παρευρισκομένων προσκυνητών. Το δικαίωμα αυτό προβλέπεται στους νόμους «περί ασφάλειας» ή «επικίνδυνοι για την εθνική ασφάλεια» και το Ευρωφακέλωμα.
    4. Το σχέδιο-νόμου υποθηκεύει το μέλλον των 900.000 Μουσουλμάνων σ’ αυτόν τον τόπο και αποτελεί κίνδυνο για το μέλλον.
    5. Η αναίρεση του λόγου από τους Έλληνες πολίτες Μουσουλμάνους αποδυναμώνει κάθε δικαίωμα διεκδίκησης δικαιώματος. Το 2001 όσοι αλλοδαποί εκπρόσωποι υπογράψανε για το Τζαμί στην Αθήνα, σήμερα όλοι αυτοί με άλφα ή βήτα τρόπο εκδιώχθηκαν από την Ελλάδα και παρόλο που ήταν καθόλα νόμιμοι. Επομένως, πως μπορεί να εκφράσουν την γνώμη τους οι εκπρόσωποι των συλλόγων η κοινοτήτων, όταν υπάρχουν προηγούμενα και αυτοί που προωθούνται είναι τσιράκια του συστήματος και άγνωστοι για εμάς, αλλά ούτε θέλουμε να τους γνωρίσουμε. Διότι, είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας να έχουμε δημοκρατικά εκλεγμένους ανθρώπους μας, τους θεσμούς μας και είναι σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας, της Ε.Ε. και τα Διεθνή Δικαιώματα του ανθρώπου. Επομένως γιατί όλα αυτά;
    6. Όλο αυτό το σχέδιο-νόμου πέραν των άρθρων 1 και 2, τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται. Διότι σε περίπτωση εφαρμογής του θα μας φέρει αντιμέτωπους με τον εαυτό μας και μετά θα δώσει το δικαίωμα στην εφαρμογή του νόμου περί τρομοκρατίας. Είναι ένα σχέδιο-νόμου για την καταστολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του Ισλάμ στην Ελλάδα.
    7. Είναι ένα σχέδιο-νόμου της πολιτικής «διαίρει και βασίλευε» και τίποτα άλλο. Ως Σύνδεσμος μέχρι σήμερα εφαρμόζουμε το «Innelmuminune Ihvetun» και μας βρίσκει αντίθετους. Γι’ αυτό οι Βυζαντινές ίντριγκες-μέθοδοι δεν πρέπει να περάσουν. Διότι στηριζόμενοι στο σχέδιο-νόμου αυτό θα ακολουθήσουν Προεδρικά Διατάγματα, Εγκύκλιοι και άγραφοι νόμοι που ισχύουν χρόνια σαν τα «Φερμάνια» ενός Σουλτάνου και αυτό το γνωρίζουμε.
    8. Σύμφωνα με τους νόμους και το Σύνταγμα της Ελλάδας, οι Έλληνες πολίτες έχουν τον πρώτο λόγο και το δικαίωμα σε ό,τι τους αφορά μέσα στην Ελληνική επικράτεια. Στην Αθήνα σήμερα ζούν Έλληνες πολίτες Μουσουλμάνοι από την Θράκη, γύρω στις 20.000 άτομα και 3000 παιδιά που πάνε σε διάφορα σχολεία. Το να αναιρεί το δικαίωμα αυτό από τους πολίτες της η Ελλάδα δεν σας κάνει εντύπωση; Δεν πρέπει να έχουν το διακίωμα λόγου στη διαμόρφωση του τελικού σχεδίου; Με ποιους και πότε έκανε διάλογο; Πέραν από αυτό υπάρχει η Συνθήκη της Λοζάνης που προβλέπει για τα δικαιώματα των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα (Άρθρο 45) και αντιστοιχεί από 37-44 άρθρα της ίδιας συνθήκης που προβλέπει τα δικαιώματα των Χριστιανών πολιτών στην Τουρκία. Αυτό το σχέδιο-νόμου αφού θέλει να μας αποκαταστήσει, όπως ισχυρίζονται και δεν θέλει να εμπλακεί η Τουρκία στα εσωτερικά μας, γιατί δεν εφαρμόζεται πλήρως οι νόμοι της χώρας μας και ό,τι ισχύει για τις άλλες θρησκείες. Γιατί αυτή η εξαίρεση για τους Μουσουλμάνους;
    9. Αυτό το σχέδιο-νόμου όσο και να ισχυρίζεται η Ελλάδα σε ό,τι αφορά το Τζαμί και ένας νόμος για το Τζαμί είναι ψέμα. Δημιουργείται ένα «κοσμικό κέντρο ή πολιτιστικό κέντρο» από ρουφιάνους μέσα, ώστε να μπορούν να διεισδύουν στο εσωτερικό μας. Επίσης μετά το στρίμωγμα μας ως Σύνδεσμος σε διεθνές επίπεδο μ’ αυτόν τον τρόπο νομίζουν, ο’τι μας έχουν μπλοκάρει και η Ελλάδα κάνει τη διαφήμισή της και τίποτε άλλο.

    Ως Σύνδεσμος Μουσουλμάνων Ελλάδας γνωρίζοντας αυτά και πολλά άλλα, για τα οποία είμαστε μάρτυρες εδώ και δεκαετίες, δεν μπορούμε να αποδεχτούμε ένα «σχέδιο-νόμου» που διαιρεί την Κοινότητα, που υποθάλπτει κινδύνους για το αύριό μας, που δε δίνει λύσεις στα προβλήματά μας, που μας εξοντώνει και αφομοιώνει, που απαγορεύει τη θρησκευτική εκπαίδευση των παιδιών μας, που καταπατά κάθε ανθρώπινο δικαίωμα, που φέρνει σε δεύτερη θέση τη μοίρα μας, λόγω που είναι ρατσιστικός και σοβινιστικός και πάνω απ’ όλα φάσκει και αντιφάσκει με το Σύνταγμα της Ελλάδας και την Ε.Ε. κ.ά.
    Γι’ αυτούς του λόγους καλούμε όλους τους Μουσουλμάνους που εμπλέκονται με την υπόθεσή μας και το μέλλον μας στην Ελλάδα να συμβάλλουν απ’ όποια θέση και αν βρίσκονται. Ως Σύνδεσμος Μουσουλμάνων Ελλάδας δηλώνουμε υπεύθυνα ότι θα γίνουν όλες οι ενέργειες αυτές, ώστε να σταματήσουμε την αυριανή τραγωδία των 900.000 Μουσουλμάνων στην Ελλάδα.

    Εκ μέρους του Δ.Σ. της «Φιλότητας»
    Ο Πρόεδρος Το μέλος
    Μεχμέτ Ιμάμ Ραμαντάν Σαλίογλου
    Οικονομολόγος-Ερευνητής Υπεύθυνος Θράκης
    Υποκατάστημα:Κρήτης 2,10438, Αθήνα.Τηλ./φαξ: 210-2526733, 6978934910
    fedmusfilotita@mail.gr ,http://www.muslimgreece.forumlari.net

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.