#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/03/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Πανίσχυρη στην Ευρώπη Ιστορία





Όσοι θέλησαν να απαλλαγούν από το παρελθόν, την τελευταία μισή χιλιετία πέρασαν τον Ατλαντικό.

Γι’ αυτό αυτή η πανσπερμία φυλών, μέχρι πρόσφατα κυρίως ευρωπαϊκής προέλευσης, που πλέον αυτοπροσδιορίζονται σαν «Αμερικανοί» έχει σε χαμηλή εκτίμηση την Ιστορία.

Και αδιαφορούν για την βαρύτητα που έχουν στο παρόν των Ευρωπαίων οι ιστορικές μνήμες – βλέπε την στάση των ΗΠΑ στο Σκοπιανό εναντίον της Ελλάδας.

Οι υπόλοιποι, που έμειναν στην Ευρώπη, πολέμησαν πολλές φορές μεταξύ τους και «στοίχειωσαν» από αυτούς τους πολέμους.

Η τελευταία απόπειρα να εξορκίσουν το αιματηρό παρελθόν ονομάζεται «Ευρωπαϊκή Ένωση».

Όμως από τις τελευταίες εξελίξεις κινδυνεύει να έχει τη τύχη των προηγουμένων προσπαθειών – μην ξεχνάμε και ο Ναπολέων ευρωπαϊκή ενοποίηση επεδίωκε.  Όλα πήγαιναν καλά. Αλλά λες κι ο Όργουελ στριφογύρισε στον τάφο του κάποια ζώα στη Φάρμα ξάφνου αισθάνθηκαν περισσότερο ίσα από τα άλλα.

 Και η Ιστορία, παντοδύναμη ξαναεισβάλλει στο προσκήνιο.

Χύθηκε πολύ μελάνι, ξοδεύτηκαν άπειρες ώρες, στήθηκαν χιλιάδες κάμερες, έγιναν εκατομμύρια δηλώσεις.
Για να πεισθεί η ευρωπαϊκή κοινή γνώμη ότι τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Αλλά το αίμα δεν είναι νερό που όταν χυθεί εξατμίζεται. 
Βάφει ανεξίτηλα.


Γιατί το υπενθυμίζουμε;

Εξαιτίας μιας είδησης και ενός σχολίου σχετικών με τις εξελίξεις στην Κύπρο, που με θλίψη αναπαράγουμε.

Από άρθρο του stockwatch :
«…Οι ρωσικές αρχές θεωρούν ότι ενώ τους ζητήθηκε στήριξη της Κύπρου από την Ευρώπη, δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα – ούτε από τους Ευρωπαίους αλλά ούτε από τους Κύπριους – για την απόφαση των Ευρωπαίων να ζητήσουν κούρεμα των Ρώσων καταθετών. 

Η πιο μεγάλη δυσκολία όμως φαίνεται να έχει ιστορικές ρίζες. 

Χώρες που έχουν ιστορικά προηγούμενα με τη Ρωσία – όπως η Γερμανία, η Φινλανδία και η Σλοβακία – «διψούν για ρωσικό αίμα», όπως ανέφερε άτομο που συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις για τη δανειακή σύμβαση.

Οι χώρες αυτές επιμένουν ότι για να γίνει το κυπριακό χρέος βιώσιμο, η Κύπρος θα πρέπει να κουρέψει τις ρωσικές καταθέσεις, θέτοντας σε κίνδυνο μια από τις πιο ιστορικές και πολιτικά σημαντικές διμερείς σχέσεις που ανέπτυξε τις τελευταίες δεκαετίες».

Και ένα σχόλιο από την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομική εφημερίδα, την γερμανική Handelsblatt .

Σχόλιο ανώνυμο μεν αλλά τόσο καθοριστικά επηρεασμένο από την Ιστορία, απαισιόδοξο όσο και ενδεικτικό της διαμορφούμενης σε μερίδα των Γερμανών ψυχολογίας :

«…Εάν η Γερμανία επιθυμεί η Ευρώπη να πράξει κάτι καλό, να αφήσει ΤΩΡΑ την Κύπρο να χρεωκοπήσει. Ακόμα καλύτερα (θα ήταν) η Γερμανία να εγκαταλείψει το Ευρώ. Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο είναι η κατάλληλη στιγμή.

Αν οι «παλαβοί των διασώσεων» συνεχίσουν το βιολί τους, έρχεται καταστροφή. Το Στάλινγκραντ του Ευρώ βρίσκεται ήδη πίσω μας. (Μετά από αυτό) Η «νίκη» είναι σίγουρη – όπως η Γερμανία ήδη, καλά γνωρίζει. Μέρκελ και Σόιμπλε διεξάγουν έναν πόλεμο ήδη χαμένο. Η πολιτεία έπρεπε να έχει μείνει στη Βόννη. Ο ιός της αυτοκαταστροφικής ψευδαίσθησης μεγαλείου – στην περίπτωση ως Ευρω-ψευδαίσθηση – εξακολουθεί να υπάρχει στο Βερολίνο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ανώνυμος σχολιαστής επέλεξε για το σχόλιο τον τίτλο «Rien Ne Vas Plus», τον όρο της ρουλέττας «όχι άλλα πονταρίσματα», τη στιγμή δηλαδή που το ρίσκο αναλαμβάνεται, ο παίκτης κερδίζει ή χάνει, τη στιγμή που το παιγνίδι γίνεται μοίρα.

Προφήτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 20/03/2013 08:16:15

    Και τι πειράζει αν η άθλια ετούτη παρωδία ''Ένωσης'' διαλυθεί; Έτσι κι αλλιώς, καμία σχέση με την Ευρώπη των οραμάτων, της αλληλεγγύης, του σεβασμού και της συνεργασίας δεν έχει. Ένα ανήθικο Διευθυντήριο λύκων του Βορρά, που ευημερεί εκβιάζοντας, αισχροκερδώντας, ρουφώντας άπληστα το αίμα των ''απερίσκεπτων ασώτων'' του Νότου. Δε γεφυρώνεται το αβυσσαλέο αυτό χάσμα! Είναι προκαταδικασμένη κάθε προσπάθεια ''συμπόρευσης''.
    Όσο για το αίμα που δεν είναι νερό κι όταν χυθεί δεν εξατμίζεται μα βάφει ανεξίτηλα, πολύ σωστά το λέτε.
 Οι μνήμες δε της θηριωδίας των Γερμανών είναι ακόμη πολύ πρόσφατες σε ολόκληρη την Ευρώπη κι από ότι φαίνεται, στο DNA τους η βαρβαρότητα επιμένει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Queen For The Black Side 20/03/2013 08:54:02

      Aυτο το βλεπεις εσυ.Ο αλλος βλεπει μια προσπαθεια να του φανε την αξια του νομισματος του με να τον αναγκασουν να τυπωνει και να μοιραζει σε ελλειμματικους.
      Κατα τη γνωμη μου κανενα προβλημα δεν θα υπηρχε εαν δεν υπηρχε το ευρω.Στην παλια ΕΕ τα πραγματα ησαν πολυ πιο ηρεμα.Βεβαια σε καθε συνοδο υπηρχε το λεγομενο γερμανικο τσεκ αλλά αυτο και οι Γερμανοι το ειχαν δεχθει μια και κοντρολαραν ποσο θα δωσουν και μικρο ηταν και ολοι οι αλλοι δεν περιμεναν κατι άλλο και ωφελημενο αισθανονταν απο το τιποτα.Αν δεν πηγαιναν καλα εκαναν υποτιμηση και κανεις δεν κατηγορουσε τους Γερμανους γιαυτο.
      Τωρα η αισθηση ασφυξιας στο νοτο συμπληρωνεται απο την αισθηση αγχους για πληθωρισμο στο βορρα απο τους ασωτους στο νοτο.
      Βεβαια κανεις δεν λεει οτι το ευρω ηταν κυριως γαλλικη απαιτηση και αυτοι προτιμουν τωρα να κρυβονται.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ ψυχραιμια 20/03/2013 13:06:10

        Όπως κι αν το εξηγήσουμε, η ''Ενωση'' κατέληξε ένα ανθρωποβόρο οικονομικό Άουσβιτς και δεν ωφελεί, παρά μονάχα τους ...ιδιοκτήτες βασανιστές.
        Ας ηχήσουν οι σάλπιγγες της καταστροφής του. Αρκετά.

        • anideos avatar
          anideos @ Queen For The Black Side 20/03/2013 17:01:23

          Δεν υπαρχει λογος να κταστραφει η ΕΕ.
          Απλα οποιου δεν του αρεσει το τρενο κατεβαινει και
          παιρνει αλλο.
          Στην επομενη συγκεντροση των αγανακτησμενων συνδηκατων ας ειναι το κυριο συνθημα
          ΕΞΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΕΟΚ...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ anideos 20/03/2013 17:40:59

            Θα καταστραφεί, γιατί στα PIGS κοστίζει πολύ αθώο αίμα δεν ....αρέσει πια, άρα θα αποχωρήσουν και οι λύκοι δε γίνεται να ζήσουν αλληλοσπαρασσόμενοι. Χωρίς φθηνά προσφερόμενη εύκολη λεία, Ε.Ε δεν υπάρχει. Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε.....

  2. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 20/03/2013 08:57:22

    "...Την εποχή εκείνη το κυρίαρχο σύνθημα του Μακαρίου ήταν η λέξη «Ένωσις» με την οποία συμπαρατασσόταν τόσο ο κυπριακός όσο και ο ελληνικός λαός με μεγάλες πορείες και διαδηλώσεις, τόσο στη Λευκωσία όσο και στην Αθήνα, καθώς και σε άλλες πόλεις. Σ΄ αυτή τη θέση, η ελληνική κυβέρνηση δεν έπαψε να του συμπαρίσταται παρότι ερχόταν σε σύγκρουση με σύμμαχες χώρες, την Αγγλία και την Τουρκία, δίνοντας διπλωματικές μάχες κάθε φορά στην έδρα του ΟΗΕ, με συνέπεια να υποχρεούται να προσαρμόζει την εξωτερική της πολιτική με επίκεντρο πάντα, ακριβώς την Ένωση της Κύπρου, χαράσσοντας κοινή γραμμή με τον Μακάριο.
    Και ενώ είχε διαμορφωθεί αυτό το κλίμα, αίφνιδιαστικά ο Μακάριος παραιτήθηκε από την Ένωση. Συγκεκριμένα στις 22 Σεπτεμβρίου του 1958 έδωσε συνέντευξη στην Αγγλίδα βουλευτή του Εργατικού Κόμματος, Μπάρμπαρα Κάσλ, προβαίνοντας στην ακόλουθη δήλωση: «Εισηγούμαι όπως μετά από μίαν καθωρισμένην περίοδον αυτοδιακυβερνήσεως η Κύπρος καταστή μία ανεξάρτητος χώρα, μη συνδεομένη με την Ελλάδα ή την Τουρκίαν». Η δήλωση, αυτή έπεσε στην Αθήνα ως "κεραυνός εν αιθρία" - σαφώς αποτελούσε στροφή 180 μοιρών - και όλοι έμειναν κατάπληκτοι, από τον Βασιλιά μέχρι και όλη την αντιπολίτευση. Μάλιστα σημειώνεται ότι ακόμα και ο Γ. Παπανδρέου που ήταν τότε στην αντιπολίτευση, ενώ θα είχε κάθε λόγο να εκμεταλλευτεί το γεγονός και να το χρησιμοποιήσει ως μοχλό ελέγχου και βαρύτατης κριτικής κατά της κυβέρνησης Κ. Καραμανλή, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: "Πρόκειται περί εθνικής συμφοράς"!
    Όταν έμαθε ο Μακάριος τη δήλωση αυτή ανταπάντησε: "Ποίο θα είναι το μέλλον μιας ανεξάρτητης Κύπρου αφορά τον Κυπριακόν λαόν". "

    Από το ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 15:40:40

      Το "Φέρτε μου το κεφάλι του Μούσκου" δεν προέκυψε από το ιστορικό πουθενά

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Δεξιόχειρας 20/03/2013 16:32:20

      Και όμως, οι εντόπιοι νεροκουβαλητές εξακολουθούν να μνημονεύουν την μεγαλοφυϊα του Μακαρίου και να σιωπούν για τα δύο δημοψηφίσματα με τα οποία, όχι ο Μούσκος, αλλά ο λαός της Κύπρου επιζητούσε την Ένωση. Και, οι μισοί τουλαιστον, είναι "δεξιοί", "εθνικόφρονες", ή 'οπως αλλοιώς...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ΠΗΛΕΑΣ 20/03/2013 17:40:31

        Άσε που αναγόρευσαν τον Μούσκο "Εθνάρχη" και γέμισαν την Ελλάδα ομώνυμες λεωφόρους...

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 20/03/2013 09:05:09

    Προφήτη, καλημέρα. Αφιερώνω το εύστοχο σχόλιο "Η πιο μεγάλη δυσκολία όμως φαίνεται να έχει ιστορικές ρίζες. 

Χώρες που έχουν ιστορικά προηγούμενα με τη Ρωσία – όπως η Γερμανία, η Φινλανδία και η Σλοβακία – «διψούν για ρωσικό αίμα», όπως ανέφερε άτομο που συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις για τη δανειακή σύμβαση", στους ιθαγενείς της εδώ ελίτ. Αυτοί κατάφεραν και ξεπέρασαν τους Ελλαδικούς "εθνικιστικούς" αταβισμούς σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους για τους οποίους η ιστορία αποτελεί αρνητικό παράδειγμα. Εμείς οι "παραδοσιοκρατικοί" είμαστε τελικά πολύ πίσω σε σχέση με τους εξυγχρονιστές μας. Χα, χα, χα!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Νίκος Αργεάδης 20/03/2013 15:43:38

      Οι "εκσυγχρονιστές" αγαπούν τους εθνικισμούς των Ευρωπαίων.
      Αυτός είναι ο ρόλος τους.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Προφήτης 20/03/2013 20:49:35

        Χα, χα, χα! έτσι ακριβώς.

  4. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/03/2013 09:10:31

    Δεν ειναι μονο οι μνημες ζωντανες στην Ευρωπη και εδω, αλλα ζουν ακομα και οι ανθρωποι που βιωσαν τα γεγονοτα. Που θυμουνται τους ανθρωπους τους που χαθηκαν ΑΔΙΚΑ. Εχω και στην οικογενεια μου εναν ο οποιος σε καθε συζητηση επαναλαμβανει μετ επιτασεως:με τους Ιταλους τα βρισκαμε αλλα οταν ακουγοταν η γερμανικη μποτα.....
    Ο γεροντας Παϊσιος ελεγε για την ΕΕ: "ειναι πολυ νωπο το αιμα ακομα".
    Εγω εχω κατασταλαξει οτι ο Θεος σαμποταρει τετοιες ενοποιησεις κρατων που συνθλιβουν τις εθνοτητες των λαων, γιατι ισως γνωριζει κατι παραπανω απο εμας. Οτι μπορει αυτες οι ενοποιησεις που οδηγουν στις παγκοσμιοποιησεις και τους οικουμενισμους, να διευκολυνουν τελικα την παγκοσμια διακυβερνηση και τον παγκοσμιο ηγετη....

  5. Dal avatar
    Dal 20/03/2013 09:11:02

    Υπάρχουν δύο ειδών Ευρωπαϊσμοί που και οι δύο καταρρίπτονται με απλούς συλλογισμούς .
    Ο πρώτος είναι της αγοράς, αυτό που επιχειρείται δηλαδή. Είναι ένα όραμα χωρίς θεμέλια άνευ προϋποθέσεων. Ένα εγχείρημα που επιβάλλεται, δεν έχει αγγίξει τους Ευρωπαϊκούς λαούς άρα καταδικασμένο σε αποτυχία. Εδώ στο εσωτερικό των εθνών κρατών μετά από αιώνες υφίστανται αντιθέσεις πολιτικές και οικονομικές αγεφύρωτες εδώ και αιώνες ,πως θα επέλθει σύγκλιση μεταξύ των Ευρωπαικών κρατών; Χώρια που εαν το σχέδιο προχωρήσει οι έννοιες της δημοκρατίας και της κυριαρχίας θα καταργηθούν.Για να μην μακρηγορώ. Καλλικράτειοι δήμοι δεν μπορούν να λειτουργήσουν με απόσταση μόνον μερικών χιλιομέτρων και θα καταστεί λειτουργική η ΕΕ και η ΕΖ;.

    Ο έτερος της αριστεράς. Ισχυρίζεται ότι οι λαοί της Ευρώπης θα ενωθούν για να δώσουν τη λύση. Ενώ δεν έχει υπάρξει ούτε μια δήλωση συμπαράστασης από ένα συνδικαλιστή της Ευρώπης πχ για το 30% της ανεργίας στην Ελλάδα αυτοί ευελπιστούν ότι θα δοθεί πανευρωπαϊκή λύση στην κρίση.

    Η μόνη διέξοδος στο αδιέξοδο, επιστροφή στην εθνική κυριαρχία στα εθνικά νομίσματα για να επανέλθει και η δημοκρατία.

    • Αριστείδης avatar
      Αριστείδης @ Dal 20/03/2013 09:36:16

      Ο Ευρωπαισμός ήταν εξ αρχής ιδεολογική σύλληψη της Αριστεράς και η ουσιαστική δημιουργία της ΕΕ με στόχο την πλήρη ομοσπονδιοποίηση κυρίως αμυντικά, πολιτικά και τέλος οικονομικά, είχε ως πρωτεργάτες τους (πραγματικούς τότε) Σοσιαλιστές Ζακ Ντελόρ και Φρανσουά Μιττεράν, ακολουθούντος του Χέλμουτ Σμίτ. Με την κατάρρευση του "Υπαρκτού" το 1990 έγινε εκτροπή της Ενωσης απο πολιτική σε καθαρά οικονομική αφού το δόγμα "οι αγορές ρυθμίζουν τα πάντα αυτομάτως" είχε επικρατήσει. Τώρα που αυτό το δόγμα κατέρρευσε με πάταγο μαζί με την Leehman brothers, και ισχύει πλέον οτι μόνο με τις κρατικοποιήσεις μπορεί να σωθεί ο αμαρτωλός ιδιωτικός τομέας-καζίνο,
      οι λαοί ξεκινώντας απο τους "Νότιους" αντιλαμβάνονται οτι πρέπει να επιστρέψει η ΕΕ στον αρχικό της ενάρετο δρόμο, διότι απλούστατα δεν υπάρχει άλλη επιλογή, έστω κι αν πρέπει στην ανάγκη η Γερμανία να μείνει εκτός...
      Η επιστροφή στις μικρές δήθεν "εθνικές κυριαρχίες" και στα βουκολικά μοντέλα θα είχε το νόημα των αυτόνομων κοινοτήτων της δεκαετίας του '60, αλλά και την ανάλογη διάρκεια, ήτοι το πολύ 5 χρόνια. Μετά
      θ 'άρχιζε πάλι η αναζήτηση της "δυνάμεως εν τη ενώσει"...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αριστείδης 20/03/2013 15:52:28

        @Αριστείδης
        Ο Χέλμουτ Σμιτ ήταν καγκελλάριος πριν την άνοδο του Μιττεράν στην εξουσία. Το "γνήσιοι σοσιαλιστές" είναι λιαν αμφισβητίσιμο, άσε που θυμίζει πόσο σοσιαλιστής ήταν ο Ανδρέας, ο δε Μιττεράν ήταν συνεργάτης στο Βισύ.
        Είδες κάποια "ομοσπονδοποίηση" και κοινή άμυνα επί των ημερών όλων αυτών που αναφέρεις;
        Ένθερμος "ευρωπαϊστής" υπήρξε ένας συνονόματος σου, ο Γαλλος Μπριαν, στον μεσοπόλεμο.

  6. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/03/2013 09:30:14

    Δυστυχώς, ενώ είμαστε Έθνος με μακραίωνα ιστορία, δεν έχουμε επιστήμη της Ιστορίας.
    Όλες σχεδόν οι "μελέτες" είναι συνταγμένες για την "απόδειξη" ιδεολογημάτων και προκαθορισμένων θέσεων.
    Πώς διαμορφώνουμε τις αποφάσεις μας ως Έθνος; Με τι κριτήρια και γνώσεις;
    Μήπως ενεργούμε λες και χορεύουμε ζεϊμπέκικο; Όπου μας πάει η πενιά και το στραβοπάτημα;
    Κι όμως, ο Αριστοτέλης έγραψε ελληνικά...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Μανιάτης 20/03/2013 10:49:14

      Μπορείς να μου βρεις μία (1) έστω ιστορική αφήγηση, όχι ελληνική, εκτός Ελλάδος, τ0υ ευρωπαϊκού χώρου, που να μην έχει ιδεολογικό υπόβαθρο;
      Ξέρεις, ο υπερβάλλων διεθνισμός είναι εξίσου μυωπικός με τον υπερβάλλοντα εθνικισμό. Αν η Δεξιά διαπρέπει στο δεύτερο, η Αριστερά στο πρώτο (μαζί και τα νόθα παιδάκια της, οι ακρο-φιλελεύθεροι).

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ ΒΙΣ 20/03/2013 12:09:57

        Σωστότατος! ΒΙΣ

  7. πολιτης avatar
    πολιτης 20/03/2013 09:48:18

    η πορεια της ΕΕ μαλλον ηταν προδιαγεγραμμενη. οποιοις ειχε την εντυπωση οτι οι γερμανοι αλλαξαν επεσαν εξω. απο τη στιγμη που επαυσε η ισοτιμη συμετοχη των χωρων μελλων κι επικρατησε ο νομος του ισχυρου, χαθηκε και το νοημα της ενωσης. για μια ακομη φορα η γερμανια απεδειξε οτι δεν εχει σαν στοχο το ευρυτερο συμφερον αλλα το ιδιον. σταδιακα σε μια περιπου δεκαετια με μεθοδικοτητα και αοκνες προσπαθειες εφερε τα πραγματα στα μετρα της. οι ανιερες συμμαχιες της με ολους οσους θεωρει οτι εξυπηρετουν τα συμφεροντα της, σε συνδυασμο με στοχευμενες παρεμβασεις στην ευρωπαικη νομοθεσια την εχουν καταστησει πλεον τον μοναδικο εταιρο των κρατων μελων που επωφελειται απο την ΕΕ. "οι αγορες" θεωρουν τα γερμανικα ομολογα τα μοναδικα αξιοπιστα κι ασφαλη καταφυγια των κεφαλαιων τους. η εντεχνη τακτικη των γερμανων σε συνδυασμο με την χαλαροτητα των υπολοιπων εταιρων μας οδηγησαν σε οικονομικη ασφυξια ολους πλην γερμανων.
    η ανυπαρξια σοβαρων ηγεσιων στα υπολοιπα κρατη της ΕΕ για πολλα χρονια, αφησε την ΕΕ να συρθει στο σημερινο μορφωμα που ποδηγετειται απο μια χωρα με μακρα ιστορικα αντιευρωπαικη δραση και συμπεριφορα. σημερα σχεδον ολα τα κρατη που συμμετεχουν στο κοινο νομισμα θελουν να απεμπλακουν απο τον ιστο της ασφυξιας και του οικονομικου μαρασμου.
    η αρνηση, για προφανεις λογους, των γερμανων να συναινεσουν σε νομισματικη χαλαρωση και εφαρμογη πολιτικων αναπτυξης κι οχι περιοριστικων δημοσιονομικων δρασεων απο τα κρατη μελη, οδηγει με γοργους ρυθμους ειτε στην γερμανικη υποτελεια, ειτε στη διαλυση της ενωσης.

    η προετοιμασια της χωρας μας για πιθανη εξοδο τουλαχιστον απο τη νομισματικη ενωση θα πρεπει να ξεκινησει με μεθοδικοτητα και να πραγματοποηθει οταν οι συθνηκες ειναι καταλληλες και συμφερουσες. να ετοιματει το plan B ωστε να αποφυγουμε τα χειροτερα δεδομενου οτι σημερα η προοπτικη αλλαγης στασης της ΕΕ δεν ειναι ορατη και ειναι αβεβαιο κατα ποσον η χωρα εχει τις αντοχες να περιμενει εως οτου κατι τετοιο γινει να γινει ποτε και δεν παμε σε ξαφνικη διαλυση.
    επειδη λοιπον οποιος φυλαει τα ρουχα του εχει τα μισα, δεν μπορω να φανταστω κατι αλλο για plan B, ας λειτουργησουμε με γνωμωνα το εθνικο συμφερον αφηνοντας σε δευτερη μοιρα αυτο των "εταιρων" μας.

  8. **Mara** avatar
    **Mara** 20/03/2013 10:13:41

    Οι "φίλοι" μας οι Γερμανοί...
    Μέσα σε 100 χρόνια επιχειρούν το τρίτο αιματοκύλισμα της Ευρώπης
    Όμως μιά του κλέφτη..., δυό του κλέφτη..., τρείς και η κακή τους ώρα.
    Κατάφεραν για τρίτη φορά να τους μισήσει όλη η Ευρώπη και σε λίγο ολόκληρος ο πλανήτης
    Με το που σηκώσανε κεφάλι και αισθάνθηκαν πάλι δυνατοί οι διεφθαρμένοι και αιμοδιψείς μέχρι μυελού των οστών, κάνουν τον νταή της Ευρώπης απειλώντας, εκβιάζοντας και δίνοντας τελεσίγραφα....
    Να όμως που η ιστορία επαναλαμβάνεται όπως άριστα μας υπενθύμισε ο Κόμης χθές.
    Από τους Έλληνες Κυπρίους και τους Ρώσους θα την βρούνε πάλι.... και ο καταποντισμός τους δεν θα αργήσει να έρθει....
    Μάγκες οι Κύπριοι. Είχανε τους Ρώσους στην αυλή... τους χρόνια ολόκληρα και είχανε εναλλακτική να ανεβάσουνε στροφές και να παίξουνε σκληρά...
    Και είναι βέβαιο ότι την άκρη θα την βρούνε.
    Ενώ εμείς???
    Μόλις ο Καραμανλής έκανε τα ανοίγματα με τους Ρώσους, για να έχουμε και εμείς την εναλλακτική άν χρειαστεί (που χρειάστηκε) να παίξουμε ανάλογα, έπεσε σύσσωμο το σύστημα να τον φάει... και να φέρει τον Γιωργάκη για να μας δέσουνε χειροπόδαρα.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ **Mara** 20/03/2013 13:07:40

      + 100000000000000000000000

  9. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 10:52:37

    Αυτό που συγκρατώ εγώ από το άρθρο είναι ότι πληθαίνουν οι εκτός Ελλάδος φωνές που λένε πια αυτό που φωνάζουμε πολλοί εντός Ελλάδος τρία χρόνια τώρα: ότι οι λαοί έχουν ιστορική και πολιτισμική συνέχεια και μνήμη. Και συναισθήματα, επίσης. Αυτό πολλές φορές είναι θετικό και επιθυμητό, όταν φερ᾽ ειπείν η προσωπικότητα των λαών αυτών έχει συμβάλλει θετικά δια της συνδιαλλαγής τους με τους άλλους. Σε άλλες περιπτώσεις, δυστυχώς, είναι κατάρα. Αυτή είναι η περίπτωση της Γερμανίας. Δεν τίθεται θέμα τυφλού αντιγερμανισμού, αλλά διαπίστωσης της πραγματικότητας. Όπως αναπολεί η Ελλάδα τις στιγμές του εθνικού της μεγαλείου, το αυτό ισχύει και για τη Γερμανία. Όπως οι Έλληνες δυσκολεύονται να είναι επιθετικοί με τους φίλους και εταίρους τους, διότι δεν είναι μαθημένοι στην κουλτούρα της εθνικής ανταγωνιστικότητας, το ίδιο και οι Γερμανοί δεν μπορούν να ξεπεράσουν το σύνδρομο της επικίνδυνης μεγαλομανίας τους. Όπως η Ελλάδα άγεται και φέρεται από τους συμμάχους της, έτσι και η Γερμανία είναι προγραμματισμένη να άγει και να φέρει φίλους και εχθρούς όποτε της δίνεται ή νομίζει ότι της δίνεται η ευκαιρία. Το ζήτημα είναι πολιτισμικό και ιστορικό (δυο παράμετροι που θα πρέπει άμεσα να αρχίσουν να προσμετρώνται σε κάθε οικονομικό ή πολιτικό μοντέλο αν θέλουμε πραγματικά επιτυχημένους και όχι στραγγαλισμένους λαούς). Επίσης, όπως δεν ξεχνάει η Ελλάδα τα δεινά της από τη Γερμανία, το ίδιο δεν τα ξεχνούν και οι Ρώσοι - ενώ από την άλλοι οι Γερμανοί θυμούνται τις ταπεινώσεις και θα ήθελαν πολύ να πάρουν το αίμα τους πίσω και να τους δικαιώσει η ιστορία. Οι λαοί έχουν ιστορική μνήμη. Όλοι. Απλά, μερικές φορές, για το καλό των πολλών ένας τουλάχιστον θα πρέπει να πάθει χρόνια αμνησία.

  10. parsifal avatar
    parsifal 20/03/2013 11:15:40

    Γειά σου Προφήτημε τις εύστοχες αναρτήσεις σου !
    Η Ιστορία δεν θάβεται και δεν "διψούν για Ρωσσικό αίμα" μόνον οι αναφερόμενοιΓερμανοί και Γερμανόδουλοι. Ολοι διψούν, για το αίμα των αλλων !
    Τα τομαχώκ του πολέμου που (νόμισαν οτι) εθαψαν Ντε Γκώλ, Αντενάουερ κλπ απλά "παραχώθηκαν" σε καιρούς αφθονίας και ψυχικής ανατάσεως μετά την μεγάλη σφαγή, οταν ολοι είχαν ανάγκη ολους, οι Γάλλοι μπλεγμένοι με Ινδοκίνες και Αλγερίες, οι Γερμανοί, σκαλίζοντας ερείπια και με τους πορθητές του Ράιχ απέναντι τους και οι υπόλοιποι "Ευρωπαίοι" απλώς ακολούθησαν την οσμή των δολλαρίων του σχεδίου Μάρσαλ και στοιχήθηκαν για την "αμυνα του ελευθέρου κόσμου"...
    Τώρα, στα ζόρια, οι αγάπες τελείωσαν. Οι Γερμανοί θα ξαναγίνουν "Boches" του 14 -18 και η "μεταμεληθείσα", μετα-κομμουνιστική Ρωσσία θα ξαναγίνει Μπολσεβίκικη Αρκούδα με το μαχαίρι στα δόντια...
    Ο σώζων εαυτόν σωθείτω !

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ parsifal 20/03/2013 14:22:42

      Ώπ... που χάθηκες και εσύ???
      Δύσκολες οι στιγμές και ακόμα δυσκολότερες αυτές που έπονται...
      Καιρός να δραστηριοποιηθείς και εσύ parsifal.
      Άντε να συμπληρώσω το καρρέ των αγαπημένων μου αρθρογράφων.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ parsifal 20/03/2013 15:56:07

      parsifal, περιμένω γεωπολιτικό πόνημα για την (πιθανότατη) επέμβαση του ΝΑΤΟ στη Συρία.

  11. victoria (true) avatar
    victoria (true) 20/03/2013 12:12:44

    Rien ne va plus, cher prophète.

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 20/03/2013 12:24:37

    ..«Και αδιαφορούν για την βαρύτητα που έχουν στο παρόν των Ευρωπαίων οι ιστορικές μνήμες – βλέπε την στάση των ΗΠΑ στο Σκοπιανό εναντίον της Ελλάδας.»

    Μacedonia Εvidence | Barak Obama

    Από τις 18 Μαΐου, 2009 και μέχρι σήμερα, 373 Μελετητές Κλασσικής Ιστορίας, Αρχαιολόγοι, Διανοούμενοι, Ιστορικοί απ’ όλο τον κόσμο, συνυπέγραψαν την επιστολή-ντοκουμέντο για τη Μακεδονία η οποία εστάλη στον Αξιότιμο Barack Obama, Πρόεδρο των ΗΠΑ, Λευκός Οίκος. Με Κοινοποίηση: Dr. Joe Biden, Αντιπρόεδρο των ΗΠΑ και Hillary Clinton, τ. Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, καθώς και σε αριθμό Αξιωματούχων, σε όλο τον κόσμο. Με την οποία επιστολή-ντοκουμέντο, οι επιστήμονες ζητούν από τον Αξιότιμο Αμερικανό Πρόεδρο Barack Obama, να καθαρίσει «τα πολιτικά μπάζα» τα οποία άφησε στη Μακεδονία, ο προκάτοχός του, George W. Bush
    http://macedonia-evidence.org/obama-letter.html

    Η Ελλάδα, περιμένει Έργα.

    «Αν από την Ιστορία αφαιρεθεί η αλήθεια, αυτό το οποίο απομένει είναι
    ένα αδρανές παραμύθι.» --Πολυβίου Ιστορίαι 1.14.6

  13. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 20/03/2013 13:04:27

    "Όσοι θέλησαν να απαλλαγούν από το παρελθόν, την τελευταία μισή χιλιετία πέρασαν τον Ατλαντικό."

    Υποκλίνομαι, Προφήτη !!!

  14. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/03/2013 13:11:17

    Αγαπητέ ΒΙΣ,
    δεν μπαίνω στο μανιχαϊστικό Δεξιά / Αριστερά. Ούτε θεωρώ πως η ατομική και συλλογική πράξη είναι καθαρή από συναισθηματισμούς και ιδεολογίς - εξ άλλου, χωρίς αυτά η ζωή μας θα ήταν γυμνή και πετρωμένη.
    Εννοώ συγκεκριμένα την ύπαρξη εθνικού στρατηγικού σχεδίου ως πλαίσιο δράσης.

  15. Dal avatar
    Dal 20/03/2013 13:19:57

    H επιστροφή στην εθνική κυριαρχία είναι επιτακτική ανάγκη γιατί το οικοδόμημα που στήθηκε είναι ακυβέρνητο για του λόγους που ανέφερα και μας οδηγεί κατ' ευθείαν στο γκρεμό. Άπλα πράγματα.

    Τώρα πως 180 χώρες του πλανήτη έχουν εθνικό νόμισμα και κυριαρχία; Δηλαδή αυτοί είναι λάθος και οι 17 που επέλεξαν κοινό νόμισμα στα μουλωχτά άνευ ουδεμίας συζητήσεως είναι οι σωστοί;

    Τα δομικά προβλήματα της ΕΖ δεν επιλύονται εκτός εάν ο νότος μετατραπεί σε Γερμανική αποικία και καταλυθεί η δημοκρατία στο εσωτερικό τoυ. Διαλέγουμε και παίρνουμε.

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/03/2013 14:38:52

    Η ιστορία έκανε τους Αμερικανούς ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ και ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ - και έχουν αποκτήσει γρήγορα αντανακλαστικά. Όταν οι οικονομικοί άνεμοι άλλαξαν το 2008, εύκολα πέρασαν απο τον άκρατο νεο-φιλελευθερισμό στον κευνσιανισμό, και απο τους Ρεπουμπλικάνους στους Δημοκρατικούς.
    Στην Ευρώπη, μετά τις "χρυσές" δεκαετίες της πολιτικής και των statesmen (Ντε Γκώλ, Αντενάουερ, Βίλλυ Μπράντ και Μιτεράν), περάσαμε στη φάση των εξωπραγματικών "λογιστών" και ταυτόχρονα "ιδεολόγων". Καμμία σχέση με την ιστορία και τη γνώση της. Οι σημερινοί πολιτικοί στην Παλαιά Ήπειρο που βρίσκονται σε ηλικία μεταξύ 40 και 60 ετών, δεν έχουν καλές σχέσεις με την ιστορική γνώση, αλλά ούτε και με την πραγματική πραγματικότητα.
    Παρακμίες.
    Το βλέπετε, τουλάχιστον ο Ο' Μπάμιας ρίχνει όμορφες καλαθιές και κάνει τζόκινγκ με τις κόρες του. Είδατε ποτέ την Μέρκελ να παίζει με παιδιά; Τον Ολλάντ με τα τέκνα του; Τον Πούτιν; Τον Κάμερον; Τον Παπανδρέου; Τον Σαμαρά;
    Η ζωή μετρά, τα βιώματα. Όχι τα ιδεολογήματα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Uncle Stgm 20/03/2013 16:07:55

      Θάλεγα ότι έχεις επηρεαστεί περισσότερο από τους Αμερικανούς παρά από τους Γερμανούς. Αλλάζεις γρήγορα θεωρήσεις. Οι 20-35 είναι το δράμα.
      Οι 40-60 έχουν έστω από αφηγήσεις "ακουμπήσει" την πραγματική πραγματικότητα, την γνωρίζουν. Απλά δεν πράττουν ό,τι αυτή επιτάσσει, διότι είναι επίπονο και έχουν συνηθίσει στην καλοπέραση.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 20/03/2013 16:49:10

        Εκτιμώ πολύ τον ρεαλισμό τους, την ικανότητα να διορθώνουν τα λάθη τους, να αναγνωρίζουν τηνπραγματικότητα, ακόμα και η "χαμένη γενιά" των μεσηλίκων την έχει στην Αμερική.
        Στην Ευρώπη - και στην Γερμανία και στην Ελλάδα - μόνον μειοψηφίες μεσηλίκων δεν "παραμυθιάζονται" με ιδεολογήματα και ματαιότητες. Πάνε οι αρετές του Γκαίτε και του Σίλλερ, χάνονται. Μετά τον Βίλλυ Μπράντ η Σοσιαλδημοκρατία έχασε την ψυχή της. Όταν ο Κόλ παραστράτησε, η Χριστιανοδημοκρατία έγινε "πουκάμισο αδειανό". Ο Χάμπερμας γέρασε και δεν αφήνει επιγόνους. Το ίδιο και μεις: Δεν έχουμε Παπαδιαμάντηδες και Ελύτηδες. Η ΝΔ μετά τον Πραγματικό Καραμανλή απέμεινε φάντασμα, ο Πραγματικός ΣΥΝ πέθανε μαζί με τον Παπαγιαννάκη, η Κεντροαριστερά καταναλώνει τα τελευταια ψιχία της κληρονομιάς του Πραγματικού Βενιζέλου και του Γέρου.
        Αντίθετα, στις ΗΠΑ ο Ομπάμα έχει ακόμη στις πολιτικές χειρονομίες του κάτι απο Ρούσβελτ. Ακόμη και οι ηττημένοι, Ρόμνει κτλ έχουν την ευγένεια του ηττημένου Statesman. Και όλοι σχεδόν οι οικονομολόγοι που αξίζουν, σήμερα σε δύσκολους καιρούς, είναι Αμερικανοί.
        Τι άλλο να σκεφτώ;

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Uncle Stgm 20/03/2013 17:54:29

          "Τι άλλο να σκεφτώ;"

          Ότι όταν μια παγκόσμια αυτοκρατορία επικρατεί σε βάρος των τοπικών κοινοτήτων (είτε αυτές είναι πόλεις-κράτη είτε έθνη-κράτη) επιβάλλει την κουλτούρα της δια του πολιτισμικού και όχι μόνο ιμπεριαλισμού, προκαλώντας παρακμή σε κάθε πτυχή της ζωής των τοπικών : ηγεσία, τέχνη, ήθη, όλο το "εποικοδόμημα".

          Καλείσαι λοιπόν (ο κάθε "εσύ") να επιλέξεις στρατόπεδο. Αν ψέγεις τους "εθνικιστές" βοηθάς αντικειμενικά με την Αυτοκρατορία. Δεν "παίζει" και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 20/03/2013 17:45:27

        Αυτός, ο Αμερικανός, ήταν Statesman:
        h**p://3.bp.blogspot.com/-LKvtInsI95s/TxmBG7WkSTI/AAAAAAAAAFQ/45e5_LvK8d8/s1600/Rooseveltinwheelchair.jpg

        Τώρα γέμισε ο τόπος τσουτσέκια, που νομίζουν ότι έχουν εξουσία. Και τρέχουν πίσω από τους managers, παρακαλώντας για μια βίλλα, για ένα εισιτήριο αεροπορικού ταξιδιού ή ένα μήνα για διακοπές σε μαγικά νησιά.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Uncle Stgm 20/03/2013 21:01:10

          Άϊ να αγιάσει το στόμα σου Θείε.
          Περιττό να πω πως συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου για τους Αμερικανούς. Ακριβώς για τους λόγους που επεσήμανες είναι-και θα είναι-"μπροστά" για πολύ καιρό ακόμα.

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/03/2013 14:41:13

    Τα ιδεολογήματα βρωμάνε - είναι αποσύνθεση και θάνατος.
    Η Ευρώπη κινδυνεύει να πεθάνει απο το βάρος των "ιδεολογιών" της.
    Το άρωμα της πραγματικής ζωής απελευθερώνει απο το βάρος.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/03/2013 14:57:56

    Όσοι πήραν το καράβι, απο την φτώχεια ήθελαν να απαλλαγούν Προφήτη μου, και απο την πολιτική καταπίεση, όχι απο το παρελθόν!

    Στην αρχή ήθελαν να γλυτώσουν απο τον βασιλιά, από τον γαλαζοαίματο, τον φεουδάρχη, τον επίσκοπο, που απομυζούσαν το μόχθο τους.
    Μετά, οι "ακρίδες" που έτρωγαν το βιός του δουλευτή άλλαξαν χρώμα φτερών, έγιναν έμποροι, εργοστασιάρχες, τράπεζες...
    Όχι πώς γλύτωσαν πηγάινοντας απέναντι οι πληβείοι: Μέσα απο τους κόλπους τους, σάρκα απο τη σάρκα τους, γεννήθηκαν νέοι εκμεταλλευτές, μάλλον σκληρότεροι.
    Έτσι είναι ο καπιταλισμός: Ένα "σιδερένιο κλουβί" όλος ο πλανήτης (για να μην παραπέμψω σε σοσιαλιστή, αλλά σε "σπάνιο είδος", σε τίμιο φιλαλήθη αστό, Max Weber).
    Ανώφελη η φυγή, το ζήτημα είναι πώς σπάς τα σίδερα...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 20/03/2013 15:56:48

      Δεν μπορώ να βρω μια κουβέντα σας σήμερα, Θείε, για να διαφωνήσω. :)

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Νιόβη 20/03/2013 16:05:07

        Προφανή δεν είναι αυτά που σκέφτομαι, αγαπητή Νιόβη;
        Σχεδόν αυτονόητα.
        Αλλά συνήθως ξεχνάμε αυτά τα στερεά πράγματα, και έτσι γινόμαστε έρμαια. Αγόμαστε και φερόμαστε, όπου μας πάνε οι άνεμοι της ιστορίας.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Uncle Stgm 20/03/2013 17:31:00

          Ναι, Θείε, συμφωνώ κι εγώ ότι είναι προφανή. Η τάση της υπερανάλυσης (που έχει κι αυτή τις αρετές της κάποτε) μας κάνει να τα ξεχνάμε. Εν τέλει, η επιτυχία ή η αποτυχία των ιδεολογιών, των οικονομικών μοντέλων, των πολιτικών πρακτικών δεν μετριούνται με περίπλοκες εκθέσεις και θεωρητικολογίες, αλλά πολύ στέρεα και απλά στην πράξη: ελευθερία, παιδεία, δικαιοσύνη, ποιότητα ζωής, και, εν τέλει, αυτοπραγμάτωση. Αυτά είναι και η λυδία λίθος κάθε θεωρίας, ιδεολογήματος, ενέργειας. Αν υπάρχουν, η συνταγή πέτυχε. Αν δεν υπάρχουν, αυτό θα γίνει εμφανές δια γυμνού οφθαλμού όσες κι αν είναι οι πολύπλοκες και περισπούδαστες αναλύσεις που θα επιχειρήσουν να πείσουν για το αντίθετο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Uncle Stgm 20/03/2013 16:26:40

      Θείε, το παρελθόν ενός νεόπλουτου εμπεριέχει φτώχεια.
      Και το παρελθόν ενός αμφισβητία του Παλαιού Καθεστώτος εμπεριέχει καταπίεση.
      Αυτό το παρελθόν πενίας και καταπίεσης θέλησαν να διαγράψουν.
      Όσον αφορά τί βρήκαν, There will be blood. Το'χεις δει φαντάζομαι.
      h**p://www.imdb.com/title/tt0469494/
      Οι επόμενοι καταπιεσμένοι (ενδεχομένως από υπερπληθυσμό) θα απαλλαγούν από το παρελθόν αποικίζοντας τον Άρη.

      Είσαι μεγάλος άνθρωπος, άσε τις αριστερής καταβολής ιδεοληψίες για τη μοίρα των πληβείων. Πολλοί δικαίως βρίσκονται εκεί. Κοίτα τι "πρόσφεραν" οι πληβείοι όταν έγιναν εξουσία στην Ελλάδα (1981).

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 20/03/2013 17:01:38

        Άν θέλεις να δείς τι είδε ένας Αμερικανός στην Ευρώπη, διάβασε την Έρημη χώρα" και τα "Τέσσερα Κουαρτέτα" του T.S. Eliot - που τον βρίσκω πολύ πιό σημαντικό απο κάθε "αριστερή", "δεξιά" ή άλλη θεωρία. Ιδίως το Burnt Norton:
        "Time present and time past are both perhaps present in time future..."
        Τότε ίσως καταλάβεις ένα πράγμα:
        Κανείς δεν βρίσκεται δικαίως πουθενά.
        Κανείς δεν είναι άξιος της τύχης του.
        Γι αυτό ως χριστιανοί, αποβλέπουμε στην σωτηρία. Πρώτα των αλλων, μετά του εαυτού μας.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Uncle Stgm 20/03/2013 18:16:36

          Άλλο το να σωθούνε, αλλο το να κλέψουν εσένα για να σωθούνε αυτοί - όπως το ΠΑΣΟΚ.

          Υπάρχει και η πιο καίρια, αντίστροφη οπτική, τι είδε στην Αμερική ο Αλέξις Ντε Τωκβίλ.

          Για τους πληβείους θα συστήσω πάλι κινηματογράφο, ευρωπαϊκό τώρα:
          h**p://www.imdb.com/title/tt0074252/
          Εττόρε Σκόλα, "Βίαιοι, βρώμικοι και κακοί".
          Κι αφού έμπλεξες το Χριστό θυμήσου τι είπε : ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω.
          Ε, δεν ακούνε όλοι.

  19. parsifal avatar
    parsifal 20/03/2013 17:33:46

    Κυοφορείται...

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/03/2013 18:03:52

    Το δράμα μου αγαπητέ Προφήτη και αγαπητή Νιόβη, είναι ότι δεν συμπαθώ πολύ την πολιτική και τις ιδεολογίες, αλλά έχω σαφείς πολιτικές θέσεις.
    Άν και μερικοί τις θεωρούν αιρετικές, ιδιόρρυθμες. Κρινετε και μόνοι σας:
    h**p://www.antinews.gr/2013/03/20/208992/#comment-1143140

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 20/03/2013 18:40:35

      Θείε, νομίζω ότι δώσατε λάθος διεύθυνση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.