#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/12/2012 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Παιδεία στην Ελλάδα έχει πιάσει πάτο!



Πιο χαμηλά δε γίνεται για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Έχουν πιάσει πάτο. Λίγες εβδομάδες μετά τα όσα συνέβησαν με τα σκουπίδια στο Αριστοτέλειο, χθες γράφτηκε ακόμη μια μαύρη σελίδα στην ιστορία των ΑΕΙ της Ελλάδας.

Στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας, φοιτητές που διαμαρτύρονταν για την αλλαγή του κανονισμού για τη λειτουργία των εστιών, κράτησαν όμηρο τον αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών υποθέσεων, Χρήστο Κωνσταντάτο, στον οποίο καταλογίζουν αδιαφορία σε ό,τι αφορά την προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν μαζί του για τα αιτήματά τους σχετικά με το νέο κανονισμό. Ο ίδιος ο αντιπρύτανης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, είπε ότι τον κρατούσαν 4 ώρες οι φοιτητές και τον εκβίαζαν να υπογράψει ότι αποσύρει τον νέο κανονισμό για τις εστίες!

Μάλιστα  κατήγγειλε ότι μέχρι τώρα, είχαν παρατηρηθεί περιπτώσεις όπου φοιτητές κρατούσαν δωμάτιο στις Εστίες χωρίς να μένουν οι ίδιο μέσα αλλά... το νοίκιαζαν σε άλλους φοιτητές. Οι φοιτητές από την πλευρά τους, με απόφαση της γενικής συνέλευσης των εστιών κάνουν κατάληψη στα γραφεία της διεύθυνσης της Εστίας, από τις 18 Οκτωβρίου,  ενώ την προηγούμενη εβδομάδα συγκέντρωσαν υπογραφές από την φοιτητική κοινότητα του πανεπιστημίου Μακεδονίας για την απόσυρση του νέου εσωτερικού κανονισμού.

Υποστηρίζουν ότι ο νέος κανονισμός καταργεί τον κοινωνικοοικονομικό χαρακτήρα της εστίας και ζητούν να μην γίνεται "ετήσια διαγραφή" των οικότροφων, "να υπάρχει δυνατότητα παραμονής στην εστία για 5 χρόνια, να καταργηθεί το ετήσιο ποσοστό αύξησης των εισοδημάτων των οικότροφων κατά 3%".

Ο νέος κανονισμός προβλέπει αξιολόγηση των αιτήσεων κάθε χρόνο, δικαίωμα στέγασης μόνο για τα χρόνια κανονικής φοίτησης, καθώς επίσης οι δικαιούχοι να έχουν περάσει κατά 50% τα προβλεπόμενα μαθήματα ανά εξάμηνο.

Σύμφωνα με τον πρύτανη, Γιάννη Χατζηδημητρίου, ο κανονισμός έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ, αλλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί εξαιτίας της κατάληψης των φοιτητών στις εστίες, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να μπουν οι 40 νέοι φοιτητές των εστιών που έγιναν δεκτοί με βάση το νέο κανονισμό.

Το ζητούν δηλαδή οι αρχές; Να γίνεται αξιολόγηση κάθε χρόνο διότι έχουν παρατηρηθεί απίστευτα φαινόμενα. Επενοικιάσεις δωματίων, διαμονή από άτομα που δεν έχουν σχέση με το πανεπιστήμιο και γενικά το απόλυτο μπάχαλο σε χώρους που είναι… άβατο ακόμη και για τις πανεπιστημιακές αρχές οι οποίοι δεν τολμούν να πάνε εκεί διότι κινδυνεύουν με ξυλοδαρμό.

Τον προπηλακισμό δε γλίτωσε πάντως άλλος πανεπιστημιακός. Στο νοσοκομείο έστειλαν οκτώ φοιτητές τον κοσμήτορα της Φυσικομαθηματικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Σπύρο Παυλίδη. Ποιος ήταν το… λάθος του; Ότι ο κ. Παυλίδης, συγκαταλεγόταν στη λίστα με τους 44 καθηγητές που υπέγραψαν την επιστολή προς την εισαγγελία Θεσσαλονίκης με την οποία κάλεσαν τα ΜΑΤ για να καταστείλουν την κατάληψη των εργολαβικών. Μάλιστα, ιστοσελίδα αντιεξουσιαστών είχε στοχοποιήσει τον καθηγητή όπως και άλλους.

Οι φοιτητές του επιτέθηκαν μέσα στο γραφείο του στο Πανεπιστήμιο. Ο καθηγητής έχασε τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, όπου και νοσηλεύεται.

Αυτά συμβαίνουν εν έτει 2012 στην Ελλάδα και στους χώρους της γνώσης που πηγαίνουν τα παιδιά μας. Γνωστοί –άγνωστοι στοχοποιούν και δέρνουν καθηγητές, κάνουν κατάληψη επί δύο μήνες στις εστίες και κανείς δεν τολμά να πλησιάσει, ρίχνουν σκουπίδια στα αμφιθέατρα, προπηλακίζουν καθηγητές που δεν είναι του γούστου τους.

Πράγματι, η παιδεία στην Ελλάδα έχει πιάσει πάτο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/12/2012 09:00:18

    Σε ποιον τα καταγγελλουν αυτα οι καθηγητες;Σε μενα και σε σενα;
    Αρμοδια ειναι η αστυνομια.Εκει τα κατηγγειλαν;Και τι νοημα εχει αυτο το αρθρο;
    Ο Δενδιας τι κανει;Tι θα πει κανεις δεν τολμα να πλησιασει.H αστυνομια γιατι δεν τους σπαζει στο ξυλο;
    Η ιστοσελιδα που στοχοποιησε τον Παυλιδη εκλεισε;Η Διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος εκανε ερευνα να εντοπισει και να συλλαβει αυτους που την ειχαν;
    Ο Παυλιδης εκανε μηνυση;
    Ολα αυτα ειναι θεμα αστυνομιας και οχι παιδειας.

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 09:01:15

    Βασικά αυτοί οι φοιτητές (με την αριστεροφασιτιστική συμπεριφορά και νοοτροπία) θέλουν να μπαίνουν όποτε θέλουν αυτοί στα ΑΕΙ, να "σπουδάζουν" για όσο θέλουν, να αποφοιτούν όποτε θέλουν αυτοί, και όλα αυτά δίχως αξιολόγηση, και κατόπιν να τους βρίσκουν δουλειά οι άλλοι (έτσι βλέπει την δημόσια εκπαίδευση το ψευτοπροοδευταριό και έτσι την εννοεί).

    Τέλος μία παρατήρηση: Δεν πρέπει να μιλάμε για παιδεία αλλά για εκπαίδευση. Το κράτος παρέχει επαίδευση, όχι παιδεία, την παιδεία την αποκτούμε εμείς. Η σχέση εκπαίδευσης - παιδείας είναι ανάλογη με αυτή της πληροφορίας - γνώσης. Η πληροφορία μετατρέπεται σε γνώση από το υποκείμενο, τον εκπαιδευμένο άνθρωπο. Απλά, στοιχειώδη που αλλού έχουν κατανοηθεί προ πολλού. Μόνο εδώ αναμηρυκάζουμε παρωχημένα ιδεολογικά σκύβαλλα ως προοδευτικές ιδέες που εισάγονται από τοςς ντοπιους μεταπράτες της σκέψης.
    Καλημέρα.

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 09:29:13

      Καλημέρα, Νίκο!
      Μια παροιμία λέει: "Η ψείρα, όταν χορτάσει, βγαίνει στον γιακά". Αυτό συμβαίνει και με όλους αυτούς που όλο ζητούν και νομίζουν ότι η παιδεία (ή η εκπαίδευση ) είναι ζήτημα χρημάτων. Ζήτημα επιθυμίας και θελήσεως είναι: "Όποπιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει". Ας πάνε μια βόλτα στα ταπεινά σχολεία των χωριών της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου, που έβγαλαν επιστήμονες και κυρίως ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Δραγασιώτης 19/12/2012 09:53:27

        Καλημέρα, Νίκο. Έτσι ακριβώς, δεν θα μπορούσα να το πω καλύτερα.

        • klak avatar
          klak @ Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 12:16:23

          Δημοτικό σχολείο κάπου στον όμορφο νομό Καστοριάς στα μέσα της δεκαετίας του 80:
          Τα παιδιά είχαμε "υπηρεσία" φροντίδας της ξυλόσομπας ώστε να μη σβήσει και παγώσουμε. Όταν έμπαινε ο χειμώνας ερχόταν το φορτηγό με τα ξύλα, και τα παιδάκια μετέφεραν τα ξυλα στην αποθήκη.
          Παρ' όλα αυτά το σχολείο είχε 100 παιδιά, κανείς δεν παραπονιόταν.
          Ωραίες εποχές...

    • Samurai avatar
      Samurai @ Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 12:36:44

      Καλημέρα .
      Κύριε Αργεάδη πολύ σωστοί οι διαχωρισμοί που κάνετε ανάμεσα στην παιδεία και την εκπαίδευση.
      Θα ήθελα να συμπληρώσω κι εγώ κάτι.
      Στη χώρα μας η παιδεία πρέπει να επιβληθεί.
      Πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο? Με την ηθική και την τιμωρία.
      Το κράτος οφείλει να πείσει τους πολίτες να τηρούν τους νόμους εκπαιδεύοντάς τους.
      Οι φοιτητικές εκλογές πρέπει να καταργηθούν.
      Για πολλούς λόγους.Είναι ουσιαστικά εστίες νοητικής μόλυνσης και
      αποπροσανατολισμού των φοιτητών,ιδίως των πρωτοετών.
      Μέσα από τις εκλογές αυτές βγαίνουν μόνο φυντάνια που εκπροσωπούν
      το γνωστό κατεστημένο που δε θέλει αλλαγές στη λειτουργία των πανεπιστημίων.
      Μέσα από τις φοιτητικές εκλογές ανδρώνεται αυτή η αρρωστημένη νοοτροπία που μεταφέρεται και στους υγιείς ιστούς της κοινωνίας,διαβρώνοντάς την.
      Όσον αφορά το πανεπιστημιακό άσυλο,τα έχουμε πει πολλές φορές,είμαι της γνώμης ότι τα ΜΑΤ πρέπει να επεμβαίνουν ταχύτατα και να ρίχνουν
      το ξύλο της αρκούδας σε όλους αυτούς που παρεμποδίζουν τη σωστή λειτουργία των πανεπιστημίων,σε όλους αυτούς που απειλούν,χειροδικούν,καταστρέφουν,βρωμίζουν,βωμολοχούν στους χώρους αυτούς.
      Η δωρεάν παιδεία,η εκπαίδευση και η γνώση είναι γι'αυτούς που τις σέβονται.
      Ας το καταλάβουν επιτέλους οι ανεγκέφαλοι και εάν δε θέλουν να το καταλάβουν ας υποστούν τις συνέπειες των επιλογών τους.
      Όλοι αυτοί τέλος που έγιναν επιστήμονες μέσα από το μπάχαλο μόνο κακό έχουν προξενήσει στην κοινωνία.
      Δεν τους χρειαζόμαστε.Μπορούμε και χωρίς αυτούς.
      Το κλείσιμο των πανεπιστημίων για ένα τουλάχιστον έτος όπως είχε γράψει ο φίλτατος ΒΙΣ ίσως να ήταν μία λύση,αλλά αυτό σηκώνει παραπάνω κουβέντα.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Samurai 19/12/2012 13:02:39

        Φίλε Samurai συμφωνῶ κι ἐγῶ μέ ὅσα λές,ἐκτός ἀπό κάτι,γιά τό ὁποίο ἔχω ἀντίθετη ἄποψη καί θά μοῦ ἐπιτρέψεις νά τήν ἐκφράσω.
        Ἡ Παιδεία δέν ἐπιβάλλεται μέ τό ζόρι,διδάσκεται,ἐμπνέεται,μεταλαμπαδεύεται.Ἀντίθετα ἄν ἐπιβληθεῖ,τότε δέν θεωρεῖται Παιδεία,ἀλλά ἀγγαρεία.
        Πιστεύω ὅτι ἔφτασε σ' αὐτά τά χάλια ἡ Ἑλληνική Ἐκπαίδευση,ἀκριβῶς διότι προσπαθεῖ ἴσως,νά ἐπιβληθεῖ διά τῆς ἀδιαφορίας καί ἀλλοτρίωσης κάποιων ἐκπαιδευτικῶν...
        Ἔπειτα,ἐπειδή τό παράδειγμα ἐξ'ἴσου μέ τήν κατάρτιση,παίζει καταλυτικό ρόλο στήν Παιδευτική διαδικασία,δυστυχῶς τέτοιο παιδευτικό ὑπόβαθρο ἀπουσιάζει ἀπό πολλούς γονεῖς-πρῶτα- καί ἐκπαιδευτικούς σήμερα...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Samurai 19/12/2012 13:46:40

        Αγαπητέ Samurai, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το "η παιδεία πρέπει να επιβληθεί". Κατή την γνώμη μου η παιδεία αποκτάται από συνδιασμό εκπαίδευσης, περιβάλλοντος, κυρίως οικογενειακού, και απο εμπειρίες. Όλα αυτά κατά τροπο άγνωστο ιριοθετούνται από την προσωπικότητα του καθενός μιας και τα ίδια περιβάλλοντα προκαλούν τελείως διαφορετικές αποκκρίσεις από τα άτομα.
        Συμφωνώ με το "Η δωρεάν παιδεία,η εκπαίδευση και η γνώση είναι γι’αυτούς που τις σέβονται" αλλά συνήθως η πλειονότητα δεν σέβεται ούτε και εκτιμά ό,τι της δίνεται δωρεάν.
        Η δίκαιη τιμωρία πρεέπι να βοηθά τους παρανομήσαντες να δουν το λάθος τους και να αναπροσαρμόσουν την συμπεριφορά τους. Πχ. αν με έπιαναν στο πανεπιστήμιο στην Αμερική να βρίζω τους καθηγητές μου, να τους επιτίθεμαι ή να βρωμίζω τοην πανεπιστημιούπολη, θα με περνούσαν από πειθαρχικό και θα με απέβαλαν μάλλον άπαξ δια παντός και θα γράφονταν στο record μου στο πανεπιστήμιο. Αν δε ήταν βαρύτερες οι πράξεις μοτ το πανεπιστήμιο θα ειδοποιούσε ΟΛΑ τα άλλα ΑΕΙ για το ποιόν μου. Ο φόβος φυλάει τα έρημα... και ο φοβος εδώ στην Ελλάδα έχει εκλείψει προ πολλού. Καλημέρα σας.

        • Samurai avatar
          Samurai @ Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 15:20:52

          Καλημέρα Νίκο.
          Γνωρίζω ότι είμαστε λίγοι.
          Καιρός να γίνουμε περισσότεροι.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Samurai 19/12/2012 14:25:20

        Συμφωνώ, η Παιδεία επιβάλλεται! Δια του παραδείγματος, της αξιοκρατίας, της εφαρμογής των νόμων και της παραδειγματικής τιμωρίας τελικά. Η εκπαίδευση είναι άλλο πράγμα. Το παράδειγμα των Ελλήνων που έφυγαν μεγάλοι από την χώρα ως μετανάστες και (διαμορφωμένοι χαρακτήρες πια) αναγκάστηκαν (με το καλό ή το άγριο) να μετάσχουν στην παιδεία των χωρών που τους φιλοξενούσαν είναι απτό και χαρακτηριστικό!

        • Samurai avatar
          Samurai @ akenaton 19/12/2012 15:07:09

          Αγαπητοί μου φίλοι.
          Τα ωραία λόγια,τα ''κεκτημένα δικαιώματα'' των φοιτητών μας,η κουλτουριάρικη αλλά σάπια αριστερή ιδεολογία,το αχαλίνωτο παραμύθιασμα των κομματικών μας νεολαιών και η μεταφορά των κομματόσκυλων στα αμφιθέατρα,έχουν δημιουργήσει αυτό το χάλι στα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα.
          Δράση χρειαζόμαστε και ριζοσπαστικές λύσεις
          που θα έρθουν σε άμεση ρήξη με όλους αυτούς που υπονομεύουν τον τρόπο εκπαίδευσης φοιτητών.
          Ας αρχίσουμε λοιπόν με την προστασία των πανεπιστημιακών χώρων και με τις παραδειγματικές τιμωρίες όλων αυτών που ευθύνονται για το χάλι τους.
          Κύριοι,πρέπει να δείξουμε κάποτε σε όλους αυτούς
          τους ασυνείδητους ότι το κράτος μπορεί να προστατέψει την περιουσία του.
          Πρέπει να δείξουμε σε όλα αυτά τα άθλια υποκείμενα, ότι περιουσία του κράτους είναι και οι πολίτες του.
          Πρέπει να τους δείξουμε ότι η ασέβεια δεν επιβραβεύεται αλλά τιμωρείται αυστηρά.
          Γεμίσαμε θρασύδειλους ψευτοιδεολόγους,καρριερίστες και τραμπούκους.
          Γεμίσαμε κουκουλοφόρους μπαχαλάκηδες και αναρχοαυτόνομους ψευτοτσαμπουκάδες.
          Καιρός είναι να συγκρουστούμε μαζί τους και να τους συντρίψουμε μια και καλή.
          Αρκετά πια.Φτάνει.Ως εδώ.

          • Samurai avatar
            Samurai @ Samurai 19/12/2012 15:17:09

            Akenaton
            Το παράδειγμα των Ελλήνων μεταναστών
            είναι πολύ χαρακτηριστικό, έχεις απόλυτο
            δίκιο.
            Ο πόνος όμως είναι πολύ μεγάλος από τη στιγμή που γίνεται η παραμικρή σύγκριση.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Samurai 19/12/2012 18:52:09

        Είναι δημοκρατικό δικαίωμα οι φοιτητές να οργανώνονται και εκφράζονται μέσα από τη δική τους συλλογικότητα. Είναι απαράδεκτο όμως, το "καπέλωμα" της φοιτητικής συλλογικότητας, από τα στοιχεία του αντιεξουσιαστικού χώρου. Αισιόδοξα, πιστεύω πως αποτελούν μειοψηφία μέσα στους πανεπιστημιακούς χώρους, αλλά κατορθώνουν να κυριαρχούν, επειδή, ακριβώς επιβάλλοντας το δικό τους μπάχαλο, απομακρύνουν και οδηγούν στην αναγκαστική αποχή, από τα πανεπιστημιακά ζητήματα, τα «υγιή» και καλοπροαίρετα μέλη των φοιτητικών συλλόγων. Αυτά τα τελευταία, είναι ούτως ή άλλως, παραγκωνισμένα και βουβά.
        Εάν εξασφαλιζόταν η καθολικότητα συμμετοχής και η αληθινή ελευθερία επιλογής (αντί του καταναγκασμού κάποιες φορές), στις φοιτητικές εκλογές, νομίζω θα είχαμε δημοκρατικότερα αποτελέσματα και υψηλού επιπέδου. Θα μπορούσα να το φανταστώ να γίνεται αυτό, αν οι εκλογικές διαδικασίες διεξάγονταν λόγου χάρη, με ηλεκτρονική ψηφοφορία, αντί του σημερινού συστήματος.

        • Samurai avatar
          Samurai @ roadrunner 19/12/2012 20:38:01

          Όλα αυτά που αναφέρεις αγαπητέ roadrunner δεν μπορούν να εξασφαλιστούν με τις υπάρχουσες δημοκρατικές διαδικασίες.
          Οι διαδικασίες αυτές έχουν δοκιμαστεί και αποτύχει
          διότι λειτουργούσαν σαν εκκολαπτήρια φιδιών.
          Αυτό που προέχει είναι η αποτελεσματική και συνεχής περιφρούρηση των πανεπιστημιακών χώρων και
          η προστασία όλων αυτών των ''γραφικών''που θέλουν να πάρουν ένα πτυχίο διατηρώντας την ψυχική τους υγεία.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Samurai 19/12/2012 21:03:32

            Φίλτατε Samurai, έχουν υπάρξει φοιτητικές εκλογές μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας ; (αυτό έγραψα παραπάνω)

  3. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 19/12/2012 09:08:27

    Δέν ἔχει πιάσει μόνο πάτο ἡ Παιδεία,ἔχει φτάσει στά τάρταρα. Μιά σωστή κίνηση πάει νά γίνει ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας καί σιγά μήν ἀφήσουν οἱ καλοβολεμένοι τόσα χρόνια φοιτητάκηδες,νά τελεσφορήσει.
    Μήν πειράξουμε τά δικαιώματα τῶν παιδιῶν στήν ἐκμετάλλευση,στήν καταστροφή,στήν ἐξαπάτηση καί στήν ἀναρχία.
    Ἡ μόρφωση;Μά τί λέμε τῶρα,αὐτή εἶναι ὑποχρέωση μόνο τῶν φύτουλων καί τῶν γκαγκάουρων...
    Καί μήν τολμήσει κανένα ἀνθρωπάκι,τύπου κοσμήτορα ἤ ντεμοντέ καθηγητάκου,νά προβάλλει κάποια ἀντίρρηση,κάποια μικρή ἔνσταση ἔστω,γιά τήν προχωρημένη φοιτητική μας κουλτούρα,γιατί θά μετανοιώσει τήν ὥρα καί τήν στιγμή πού ὑπέγραψε τέτοιες ἐπαίσχυντους ἐλέγχους καί περιορισμούς στή ἀγνή φοιτητική δράση μας.
    Πού φτάσαμε,οὔτε τό κεφάλι μας ἀπό τό βιβλίο δέν μποροῦμε νά σηκώσουμε καί νά φέρουμε λίγο τήν γκόμενα στό δωμάτιο,νά ἀνταλλάξουμε ἰδέες γιά τίς ἐργασίες,πίνοντας ἕνα κοκταίηλ μολότωφ! Νά ξεπήξουμε λίγο σάν φοιτητές κι ἐμεῖς βρέ ἀδελφέ...

  4. Καθηγητής ΑΠΘ avatar
    Καθηγητής ΑΠΘ 19/12/2012 09:27:56

    "Η παιδεία είναι υπόθεση όλων μας!", όπως γράφει και το σύνθημα. Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει, άραγε; Το θέμα είναι τι εννοούν με το "όλων μας". Επειδή ξέρω καλά τη νοοτροπία αυτών των φοιτητών ή "φοιτητών", θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι για αυτούς "νόμος είναι το δίκιο του κάθε φοιτητή". Έτσι, όταν λένε "όλοι μας", δεν εννοούν φυσικά την κοινωνία που πληρώνει αδρά, αλλά τους "φοιτητές" και πιο συγκεκριμένα τους 20-30 από τους 1000 φοιτητές που έχει ένα τμήμα και οι οποίοι μαζεύονται για να κάνουν "συνέλευση" -χωρίς φυσικά τη στοιχειώδη νομιμοποίηση από κανένα φοιτητικό σύλλογο- και αποφασίζουν να κάνουν "κατάληψη", δηλαδή να βάλουν αλυσίδες και να κλείσουν το κτήριο. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει τίποτε πιο σκοταδιστικό από τις αλυσίδες σ' ένα σχολείο όταν μάλιστα τις βάζουν νέα παιδιά.
    Φοιτητικοί σύλλογοι στην ουσία δεν υπάρχουν, δε συγκροτούνται πια σε σώμα, δεν υπάρχει πρόεδρος και διοικητικό συμβούλιο που να παίρνει αποφάσεις. Γίνονται εκλογές μια φορά το χρόνο για να μετρήσουν τα κομματόσκυλα τις δυνάμεις και την επιρροή τους. Ο φοιτητικός πληθυσμός τους έχει γυρίσει την πλάτη και καλά κάνει. Στο Πανεπιστήμιο δεν έρχεται ένας φοιτητής για να το διοικήσει αλλά για να σπουδάσει. Αυτή η τόσο απλή αρχή, έχει πάει περίπατο!
    Αυτά τα χαμένα κορμιά όταν θέλουν και γουστάρουν συγκαλούν συνέλευση με μιαν ανακοίνωση του τύπου "Συγκαλείται Γ.Σ των φοιτητών του ΤΑΔΕ τμήματος τη Δευτέρα στις 12 με (αντιγράφω τα ελληνικά τους) "εξ αναβολής την Τρίτη στις 12 μ". Μαζεύονται λοιπόν 20-50 άτομα από τους 1000 ή και περισσότερους ενός Τμήματος και αποφασίζουν "κατάληψη".
    Αυτό λοιπόν το <1% του φοιτητικού πληθυσμού συνεπικουρούμενο από πλήθος περιθωριακά στοιχεία, μαχαιροβγάλτες, εμπόρους ναρκωτικών, εγκληματίες κ.λ. που περιφέρονται με τη μεγαλύτερη άνεση στο ΑΠΘ κάνουν ό,τι θέλουν, επιβάλουν "το δίκιο του κάθε φοιτητή" και δε δίνουν δεκάρα για τίποτε. Δέρνουν όποιον τους χαλάει τη σούπα, απαγορεύουν το μάζεμα των σκουπιδιών όταν οι καθαριστές κάνουν 75 μέρες απεργία, βρίζουν και γενικώς ασκούν την επαναστατική τους βία.
    Πλήρως αποθρασυμένοι, ζητούν όχι καλύτερες σπουδές, αλλά καλύτερη "διαβίωση". Όχι 4 χρόνια σπουδών αλλά 5, 10 , 2ο χρόνια "σπουδών", χωρίς να δίνουν αναφορά σε κανένα. Όλα δωρεάν, δηλαδή να πληρώνουν άλλοι για μας διότι δωρεάν δεν είναι τίποτε, κάποιος πληρώνει κι αυτός είναι τα υποζύγια που φορολογούνται.
    Το θέμα είναι πως φθάσαμε ως εδώ αλλά και τι κάνουμε. Ποιοί τους υποστηρίζουν και ποιοί τους υποθάλπουν. Δυστυχώς, αυτά τα φαινόμενα βρίσκουν την ανοχή πολλών από μέσα στο Πανεπιστήμιο και δεν θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο. Καθοριστικό ρόλο στο να φθάσουμε στο σημερινό χάλι έπεξαν οι καθεστωτικές φοιτητικές παρατάξεις (από ΝΔ ως ΚΚΕ) με την απίστευτη διαφθορά τους και τη συναλλαγή με πολλά μέλη ΔΕΠ. Επ' αυτού ακούγονται πολλά θλιβερά, δυστυχώς δεν έχω αδιάσειστα ντοκουμέντα για να πάω στον εισαγγελέα.
    Όταν μέχρι τώρα, οι φοιτητές έβγαζαν Προέδρους, Κοσμήτορες και Πρυτάνεις αυτό είχε ως φυσικό επακόλουθο τη συναλλαγή. Νέα παιδιά συχνά χωρίς έρμα, αποθρασύνθηκαν, αντελήφθηκαν ότι έχουν εξουσία και δύναμη. Το ένα έφερε το άλλο και όταν διαπίστωσαν ότι υπάρχει και ατημωρησία η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχο. Πάντα έβρισκαν φιλόδοξους ή ιδιοτελείς υποστηρικτές μέσα στο ΔΕΠ για να τους υποστηρίζει.
    Το πράγμα έχει ξεφύγει, τα πανεπιστήμια είναι σάπια και δεν υπάρχει διαφυγή σωτηρίας. Μακάρι να κάνω λάθος.

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Καθηγητής ΑΠΘ 19/12/2012 09:30:09

      Πέστα, χρυσόστομε!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καθηγητής ΑΠΘ 19/12/2012 11:31:15

      Διαφυγη βεβαιως και υπαρχει.Να παρετε τηλεφωνο την αστυνομια.
      Το ασυλο καταργηθηκε.Οι καταληψεις ειναι παρανομες.Να ζητησετε απο την αστυνομια να συλλαβει ολη τη συμμορια των καταληψιων.

  5. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 19/12/2012 09:59:56

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω σε τι διαφέρει η συμπεριφορά αυτών των «φοιτητών» με την συμπεριφορά των μελών της Χ.Α. Όταν προπηλακίστηκε ο Στρατούλης από τα φασισταριά στο γήπεδο, έγινε πρώτο θέμα και όλοι ζητάγανε την επέμβαση του εισαγγελέα, όταν έστειλαν τον καθηγητή στο νοσοκομείο, γιατί δεν επεμβαίνει αυτεπάγγελτα ο εισαγγελέας.

    Σε τελική ανάλυση σε τι διαφέρουν οι κόκκινοι όταν κάνουν «ταξική πάλη» και στέλνουν καθηγητές στο νοσοκομείο, με τους Χρυσαυγίτες που δέρνουν όποιον βρουν μπροστά τους επειδή έχει διαφορετικό χρώμα δέρματος από το δικό τους.

    Εφαρμογή του Νόμου τώρα! Συλλήψεις όλων αυτών τώρα! Τέρμα στο άτυπο άσυλο της προοδευτικής αριστεράντζας, που έχει καταστρέψει τα τελευταία χρόνια και τα πανεπιστήμια και τη χώρα.

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 19/12/2012 10:09:44

    Η νεοτητα θελει χαλιναρι αλλιως καλπαζει ανεξελεγκτα και συνηθως πεφτει σε γκρεμο.....

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ρηνα 19/12/2012 12:09:30

      Πολύ σωστά Ρήνα,ἀλλά,ἄν μοῦ ἐπιτρέπεις νά συμπληρώσω,καί οἱ γονείς θέλουν χαστούκια πού ἄφησαν τήν νεότητα χωρίς χαλινάρι...

  7. Χωλόπουλος avatar
    Χωλόπουλος 19/12/2012 11:18:46

    Παιδιά μην ανησυχείτε. Όταν έρθει ο Τσίπρας στα πράγματα θα τα φτιάξει όλα. Και δωρεάν παιδεία θα έχουμε και τα πτυχία θα έχουν πλέον αντίκρυσμα και η φήμη των Πανεπιστημιών μας θα ανέβει στην κορυφή και η χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων θα φτάσει στο 15% του ΑΕΠ. Είμαι αισιόδοξος πως ο ΣΥΡΙΖΑ καταλαβαίνει τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και θα κάνει το καλύτερο για τη χώρα. Επίσης θα καταργήσει τα φροντιστήρια αυτή την πληγή της εκπαίδευσης. Όλοι θα έχουν δικό τους υπολογιστή και θα μπορούν να διαλέξουν το αντικείμενο σπουδών τους από το Λύκειο. Η εκπαίδευση θα αλλάξει σελίδα και όλα θα λειτουργούν ρολόι. Κάντε υπομονή.

  8. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 19/12/2012 12:58:42

    Η παιδεία ξεκινά από την οικογένεια στα πρώτα βήματα του παιδιού . Ήτοι σεβασμός σε όλα τα επίπεδα προς όλες τις κατευθύνσεις . Σεβασμός που απορρέει από ; Ολοι ξέρουμε την απάντηση.
    Όταν η οικογένεια έχει διαλυθεί για χίλιους λόγους τους οποίους δεν είναι της παρούσης να αναφέρουμε. Όταν πλέον η απαξίωση έχει γίνει αξία , όταν η κρίση δεν είναι οικονομική αλλά αξιακή τι περιμένουμε να έχουμε σωστή εκπαίδευση;
    Όλα είναι μια αλυσίδα άρρηκτα συνδεδεμένη η οποία όταν χωλαίνει σε έναν κρίκο επηρεάζει τους άλλους γι αυτό το λόγο και όταν κάποιος θέλει να κατατροπώσει , λιώσει ισοπεδώσει έναν λαό ξεκινά από την παιδεία, κοινωνική μόρφωση και εκπαίδευση σε συνάφεια με την νεολαία και όχι μόνο .

    • akenaton avatar
      akenaton @ Χριστίνα 19/12/2012 14:21:54

      Εν μέρει έχετε δίκιο. Αλλά παραδείγματα άλλων κρατών καταδεικνύουν πως η επιρροή της οικογένειας δεν είναι και τόσο καθοριστικός παράγων για την συμπεριφορά των νέων στους δημόσιους χώρους και ειδικότερα στα Πανεπιστήμια - Σχολεία. ΗΠΑ, σκανδιναυικές και άλλες πολιτισμένες χώρες, έχουν κατακτήσει σε μεγάλο βαθμό την πρέπουσα συμπεριφορά των νέων τους στους δημόσιους χώρους και στα σχολεία, παρουσιάζοντας άλλοτε άλλους (και πάντως μεγαλύτερους κατά τεκμήριο) βαθμούς διάλυσης αυτού που αποκαλούμε "οικογένεια".

      • CHRIS avatar
        CHRIS @ akenaton 19/12/2012 14:27:17

        Και μετά μπαίνει ένας και καθαρίζει όποιον βρίσκει μπροστά του.

        • akenaton avatar
          akenaton @ CHRIS 19/12/2012 15:41:47

          Άσχετο!

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ akenaton 19/12/2012 16:37:16

        Δεν διαφωνώ επί της βάσεως της σκέψεως σας όμως , παρά το γεγονός ότι πιθανόν δεν φάνηκε, μιλούσα για τα πρώτα στάδια της παιδείας, που προέρχεται απο επηρεασμούς καθαρά του οικογενειακού περιβάλλοντος, η οποία είναι και βασική . Σαφώς ο χαρακτήρας του παιδιού μέχρι τα 7 του χρόνια μπορεί να διαπλαστεί στο πλείστον από την οικογένεια, μετά ρετουσαρίσματα γίνονται καθώς επίσης πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ότι το παιδί γεννιέται με βασικά χαρακτηριστικά ατομικά. Μεγάλη συζήτηση, όμως εν κατακλείδι όλα είναι παιδεία η οποία από κάπου ξεκινά έχοντας βαθιές ή ρηχές ρίζες και στη συνέχεια διαμορφώνεται .... Αν λοιπόν το ξεκίνημα είναι σωστά δομημένο τότε οι πιθανότητες μιας καλής μελλοντικής συμπεριφοράς αυξάνονται .
        Δεν συμφωνείται ;

        • akenaton avatar
          akenaton @ Χριστίνα 19/12/2012 16:42:05

          Δεν διαφωνώ, όπως είπα εν μέρει έχετε δίκιο. Κι όπως το θέσατε τώρα, δεν διαφωνώ σχεδόν καθόλου. Αν δείτε παρακάτω και μια μικρή ιστοριούλα που εξιστορώ, θα καταλάβετε τι εννοώ παραπάνω από αυτά που κι εσείς λέτε.

  9. cielo avatar
    cielo 19/12/2012 13:10:29

    Νομιζω οτι η εξυγιανση της εκπαιδευσης πρεπει να γινει σε δυο επιπεδα. Αμεσα στα ΑΕΙ -οπου η κατασταση προκαλει πλεον μονο θλιψη και αηδια- αλλα και στις υπολοιπες βαθμιδες, ξεκινωντας απο κατω προς τα πανω. Η γαγγραινα εχει κατηφορησει στα λυκεια, στα γυμνασια και συντομα θα την δουμε μεχρι και στα νηπιαγωγεια.

    Δεν ωφελει να χτυπησεις το κακο σε επιπεδο ΑΕΙ χωρις συγχρονως να βαζεις τις βασεις ουτως ωστε τα μικροτερα παιδια να εχουν εναν στοιχειωδη σεβασμο σε αρχες, κανονες και αξιες και μια στοιχειωδη αντιληψη των εννοιων "δικαιωμα" και "υποχρεωση".
    Αυτο βεβαια ειναι κατι που τα παιδια θα επρεπε να το εχουν εμπεδωσει απο το σπιτι πρωτα αλλα δυστυχως ειναι πολλοι οι γονεις που αδιαφορουν για τετοιες "λεπτομερειες" οποτε το σχολειο πρεπει να καλυψει το κενο.
    Αν δεν το κανει, τοτε καθε καινουργια φουρνια φοιτητων θα συνεχισει να δημιουργει αναλογα προβληματα ξανα και ξανα.

    • MCMLII avatar
      MCMLII @ cielo 19/12/2012 23:48:10

      Το σεβασμό σε κανόνες, αρχές και αξίες των μεγάλων θέλετε να πάρουν τα παιδιά; Πανεύκολο: με τόσα ζωντανά παραδείγματα που βλέπουν γύρω τους (ισότητα ..για λίγους, ισονομία ...για τους έχοντες, αξιοκρατία ...για τους γόνους βουλευτών και διοικητές ΔΕΚΟ) από τους μεγάλους, πώς και δεν παραδειγματίζονται άραγε; Πέραν του σαρκασμού, η ηθική μας σήψη πληγώνει και την έρμη την εκπαίδευση. Όταν η δασκάλα στο ορεινό ή νησιωτικό χωριό πληρώνεται με ψίχουλα για να μορφώσει τα παιδιά μας, ενώ η κόρη Πολύδωρα εξασφαλίζεται αυθημερόν και ο μεταφορεύς μαύρου χρήματος Τσουκάτος κάνει ξεδιάντροπα βόλτες στις πλατείες, ελάτε να πείσουμε (δια του παραδείγματος) τα παιδιά για αξίες και ιδανικά... Υποκρισία, υποκρισία, υποκρισία!

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 13:52:45

    Βέβαια, οι πιο πολλοί από εμας, εμου περιλαμβανομένου φυσικά, δεν παρανομούμε γιατί δεν εχουμε ανάγκη να το κάνουμε και γιατί δεν είναι στα "γονίδιά" μας αλλά ο φοβος περιορίζει το κακό κάπως στατιστικά. Η απόδειξη είναι ότι εδώ στην Ελλάδα η έλλειψη του φόβου μας έχει εκθέσει όλους στα ΑΕΙ στην παθλογία του κάθε πικραμένου που νομίζει πως αν βρωμίσει το σπίτι του (γιατί είναι σπίτι μας αφού το έφτιαξαν οι φόροι των γονιών μας) κάνει αντίσταση στη φαντασιακή χούντα ως βάπτισμα του (προοδευτικού) πυρός που ονειρεύονται όσοι θέλουν να καρριερίσουν και να ασελγήσουν στο πτώμα της Ελλάδας. Και όλα αυτά ντύνονται με ευφημισμούς για παιδεία του λαού και δωρεάν δημόσια και κουραφέξαλα. Δλδ για να ασλεγούν όσοι δεν μπορούν να αντέξουν τις αντιξοότητες του εαυτού τους.

  11. CHRIS avatar
    CHRIS 19/12/2012 14:34:32

    "Ο νέος κανονισμός προβλέπει αξιολόγηση των αιτήσεων κάθε χρόνο, δικαίωμα στέγασης μόνο για τα χρόνια κανονικής φοίτησης, καθώς επίσης οι δικαιούχοι να έχουν περάσει κατά 50% τα προβλεπόμενα μαθήματα ανά εξάμηνο."

    Λίγο σκληρός δεν είναι αυτός ο κανονισμός για φοιτητές που μπορεί να χρειάζεται να δουλεύουν παράλληλα; Άλλο να καταπολεμηθούν οι υπενοικιάσεις και άλλο να πετάνε έξω φοιτητές που έχουν ανάγκη την εστία. Στα περισσότερα πανεπιστήμια η διαμονή είναι n+2, δηλαδή 6 χρόνια όχι 4, που λέει ο συγκεκριμένος κανονισμός. Ο κανονισμός αυτός φτάνει στο άλλο άκρο και είναι λογικές οι αντιδράσεις.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ CHRIS 19/12/2012 15:48:44

      Δέν ξέρω CHRIS ἄν ἔχουν λογική οἱ ἀντιδράσεις,ἀλλά σίγουρα δέν ἔχουν σωστή λογική οἱ ἀντιδρῶντες,πού ἔχουν καταντήσει τίς ἐστίες ἄβατα καί ἄντρα κάθε λογῆς παρανομίας,ἀφοῦ ἐκεῖ φιλοξενοῦνται λαθρομετανάστες,καί ἐγκληματικά στοιχεῖα,πού πάντως καμμία σχέση μέ Πανεπιστημιακές Σχολές δέν ἔχουν...

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/12/2012 15:48:30

    Συνήθως ασχολούνται με τα ΑΕΙ, λές και παιδεία σημαίνει Πανεπιστήμιο.
    Το πραγματικό πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι στην Δημοτική και στην Μέση εκπαίδευση - προγράμματα, τρόπος διδασκαλίας, επιστημονικά -παιδαγωγικά εφόδια και διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, αξιολόγηση σχολείων και προσωπικού... Κια χίλια δυό άλλα.
    Το οικοδόμημα στερεώνεται με τα θεμέλια, όχι με τη στέγη.
    Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε όμως...

    • Samurai avatar
      Samurai @ Ο Θείος 19/12/2012 16:13:21

      Θείε.
      Εννοείται ότι από τα δημοτικά σχολεία πρέπει να γίνει η αρχή,
      από το πρώτο ''γάλα''της γνώσης.
      Αναφερόμαστε στα ΑΕΙ λόγω επικαιρότητας αλλά και διότι στους
      χώρους των ΑΕΙ γίνονται τα πιο πολλά έκτροπα.
      Εκεί είναι η κατάσταση τελείως ανεξέλεγκτη πλέον και γι'αυτό το λόγο
      έχει πέσει εκεί η προσοχή μας.
      Δεν είμαστε τόσο αφελείς ώστε να μη γνωρίζουμε πως στερεώνεται
      ένα οικοδόμημα,αλλά η σκεπή μπάζει από παντού διαβρώνοντας τα πάντα.

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/12/2012 15:53:25

    Έχει εκλείψει το κοινόν των Ελλήνων. Σήμερα το κοινόν δηλώνει και το βρωμερό.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/12/2012 15:56:02

    Δεν μας αρέσει η Φινλανδία βέβαια, ούτε οι λοιποί Σκανδιναβοί και Βορειοευρωπαίοι, που αριστεύουν στα παγκόσμια τέστ εκπαίδευσης (με βάση την Δημοτική και Μέση εκπαίδευση πάντοτε).
    Έτσι ως γνήσιοι "Μεσανατολίτες" προτιμούμε ν' αυτοσχεδιάζουμε, κυρίως πολιτικολογώντας καφενειακά.
    Τα παρακμιακά πολιτικά επιφαινόμενα "πιάνουν" στους πανεπιστημιακούς χώρους επί δεκαετίες, διότι βρίσκουν σαπρό παιδαγωγικό έδαφος. Στη χώρα που δεν υπάρχει έρευνα αλλά ανθούν τα "ερευνητικά προγράμματα", κανείς από τους μεγαλόσχημους δεν ενδιαφέρεται για το Δημοτικό Σχολείο, το δημόσιο Γυμνάσιο και το Λύκειο ως εκπαιδευτικούς χώρους. Οικογενειακό -εισοδηματικό είναι το πρόβλημα: Τα παιδιά τους πάνε σε ιδιωτικά.

  15. akenaton avatar
    akenaton 19/12/2012 16:16:49

    Μια μικρή ιστοριούλα για να δούμε την αρχή της παρακμής του δημόσιου σχολείου. Στο δημοτικό, στις τρεις τελευταίες τάξεις, είχαμε έναν Δάσκαλο, τον κύριο Νίκο (ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει πια). Την εποχή που οι δάσκαλοι δούλευαν εξαήμερο, σχεδόν οκτάωρο στα σχολεία και οι μισθοί τους ήταν πραγματικά μισθοί πείνας, ο κύριος Νίκος ήταν τόσο ευσυνείδητος και παθιασμένος με την δουλειά του, που έπαιρνε "δουλειά" και στο σπίτι τις Κυριακές. Τι να πρωτοθυμηθώ, αντέγραφε τις καλύτερες εκθέσεις στο "χρυσό τετράδιο", μας έκανε έξτρα μαθήματα (ειδικά τους πιο αδύνατους) και άλλα πολλά ων ουκ έστιν αριθμός! Στο σχολείο ήταν κέρβερος σωστός. Δίκαιος, αυστηρός όπου έπρεπε, επιεικής όπου χρειαζόταν. Όλοι στην τάξη τον αγαπούσαμε τον κύριο Νίκο, ακόμη και αυτοί που τους άφηνε στην ίδια τάξη! Ακόμη τον θυμόμαστε καμιά φορά όταν βρισκόμαστε και μακαρίζουμε την τύχη μας να τον έχουμε δάσκαλο. Αυτά μέχρι το 1974 που αποφοιτήσαμε από το Δημοτικό.
    Μόλις 12 χρόνια αργότερα, στα 1986, και όντας φοιτητής πια, έγινα ωτακουστής μιας συζήτησης μικρής και ατίθασης ξαδερφούλας μου 11 χρόνων κοριτσάκι με συμμαθητές και συμμαθήτριές της στο Δημοτικό. Η συζήτηση περιεστρέφετο περί το δασκάλου τους, που τον αποκαλούσαν με το περιφρονητικό προσωνύμιο "γιουβαρλάκι". Η μικρές φαρμακερές μαθητικές γλωσσίτσες, εκτός του ως άνω προσωνυμίου, απένειμαν αδιακρίτως στον δάσκαλό τους ιδιότητες και χαρακτηριστικά που δεν περίμενε κανείς να ακούσει από μικρούς μαθητές του Δημοτικού. Η κατακλείδα της συζήτησης ήταν πως κανείς δεν φοβόταν το "γιουβαρλάκι", πως του ετοίμαζαν φάρσες και νίλες τόσο στην τάξη όσο και στο τηλέφωνο, ότι διασκέδαζαν με την ψυχή τους όταν "φουρτούνιαζε" θυμωμένος με τα καμώματά τους και όταν στεναχωριόταν με την απροθυμία τους στα μαθητικά τους καθήκοντα. Βρε, πως άλλαξαν οι εποχές, σκέφτηκα μέσα μου!
    Φανταστείτε την έκπληξή μου, όταν αργότερα η μικρή εξαδέρφη, μου αποκάλυψε κατ' ιδίαν πως το "γιουβαρλάκι" και ο παλιός μας Δάσκαλος ο Κύριος Νίκος, ήταν ένα και το αυτό πρόσωπο!
    Δεδομένου πως ο άνθρωπος δεν αλλάζει εύκολα και ιδως μετά το μέσον της ηλικίας του, γίνεται φανερή η διαφορά του σχολικού "κλίματος" που είχε επέλθει μέσα σε μια και μόνη δεκαετία, μαζί με το πενθήμερο, τις δικαιωματικές εκδρομές, τον μαθητικό συνδικαλισμό, την έλλειψη σεβασμού στους δασκάλους και όλα τα καλούδια που έφερε μαζί της η "πλέρια εκδημοκράτιση" του παιδαγωγικού μας συστήματος (τρομάρα μας)!

    • Samurai avatar
      Samurai @ akenaton 19/12/2012 16:51:42

      Πέρασαν τα χρόνια αγαπητέ Αkenaton,χάθηκαν οι κανόνες μαζί με
      τους άξιους δασκάλους.
      Πάνε τα εξαήμερα και τα οκτάωρα,πατήθηκαν από τα ''κεκτημένα''
      που τελειωμό δεν έχουν.
      Χάθηκε ο οίστρος της διδασκαλίας η χαρά της προσφοράς της γνώσης,
      η μαγεία της περιέργειας και της επιβράβευσής της.
      Όλα γίνονται πλέον μηχανικά,χωρίς ψυχή ο λόγος του δασκάλου,χωρίς
      σκοπό.
      Άβουλα μαθητούδια βγαίνουν από τα σχολεία μας,μερικά από αυτά
      γίνονται παπαγαλάκια και μπαίνουν στο πανεπιστήμιο για άλλου είδους
      ''καθοδήγηση''.
      Αναπολώ τα σχολικά μου χρόνια που ήμουν με την τσατσάρα και το μαντήλι στην κωλοτσέπη.
      Αναπολώ τα χρόνια εκείνα που οι δάσκαλοι και οι δασκάλες πλούτιζαν με το ήθος τους τη ζωή μας.
      Αναπολώ εκείνα τα χρόνια που οι γονείς μας τους εμπιστεύονταν τη διαπαιδαγώγησή μας.

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ akenaton 19/12/2012 17:51:31

      Συμφωνώ απόλυτα

  16. GLAD avatar
    GLAD 19/12/2012 16:45:15

    Ως τελευταίος μέχρι τώρα στη σειρά , δικαιούμαι να αναρωτηθώ : γιατί μέχρι τώρα δεν παρενέβη για αυτό το θέμα κανένας "διαταραγμένος" ?

  17. CHRIS avatar
    CHRIS 19/12/2012 22:03:19

    Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει η καταδικαστέα επίθεση στον καθηγητή του ΑΠΘ, με τον αγώνα για τις εστίες του ΠΑΜΑΚ! Είναι άλλα Πανεπιστήμια και διαφορετική κατάσταση! Κανονικά έπρεπε να γραφούν δύο άρθρα για αυτό το θέμα.

  18. anonymous avatar
    anonymous 20/12/2012 20:35:00

    Τα χάλια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν σφραγίδα ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός την ελέγχει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.