#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/07/2011 12:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Παιδεία πρωτοπορία στην διαμόρφωση ενός σύγχρονου ελληνοκεντρικού ρεύματος



Ακολουθώντας ακριβώς το ίδιο μοτίβο διοίκησης μέσω συκοφαντίας, η κ. Υπουργός της «πρώην» Eθνικής μας Παιδείας και Θρησκευμάτων, νυν, απλά, δια βίου μάθησης, για έναν ολόκληρο χρόνο, απαξίωνε τους Έλληνες δασκάλους στα ελληνικά σχολειά, και τους Έλληνες πανεπιστημιακούς στα ελληνικά πανεπιστήμια.


Υπήρξαν πλήθος δημοσιευμάτων στον τύπο εκ μέρους του υπουργείου,
για την αναξιοκρατία στα ελληνικά πανεπιστήμια, το νεποτισμό, τη φαυλοκρατία, που δεν ήταν μεγαλύτερη απ’ ότι στον υπόλοιπο κοινωνικό και πολιτικό βίο της χώρας.
Και κατέθεσε ένα σχέδιο νόμου που στοχεύει:
- στον πλήρη έλεγχο των πανεπιστημίων,
- στη σταδιακή υποβάθμιση των σπουδών,
- στη μετατροπή τους σε ιδρύματα κατάρτισης και όχι εκπαίδευσης και
- στην υποβάθμιση του δημόσιου χαρακτήρα τους.
Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια νοσούν. Και νοσούν βαριά. Στον ίδιο βαθμό με την υπόλοιπη χώρα. Μπορούν όμως και πρέπει να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης για τη χώρα μας Γιατί τα πανεπιστήμια μας είναι το αύριο της πατρίδας μας. Η βαθιά δημοκρατική Παιδεία, είναι κύριος μοχλός ανάπτυξης μιας κοινωνίας. Δεν μπορεί να γίνει όμως με τον δικό τους τρόπο: Της απαξίας του επιστημονικού προσωπικού και των φοιτητών! Γιατί τα ελληνικά πανεπιστήμια διαθέτουν νησίδες αριστείας και πρωτοπορίας.Με πενιχρή χρηματοδότηση από την κυβέρνηση. Πολύ κατώτερη από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο.
Η παιδεία, στην Ελλάδα του σήμερα, έχει ανάγκη από μια ευρεία αναδιάρθρωση.
Από την πρωτοβάθμια, στη δευτεροβάθμια και καταληκτικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σε τελείως άλλη κατεύθυνση από αυτή που σχεδίασε η κ. Διαμαντοπούλου και η κυβέρνηση. Η παιδεία, στην Ελλάδα του σήμερα, πρέπει να πρωτοστατήσει στη διαμόρφωση ενός έξυπνου και πρωτοποριακού
ελληνοκεντρικού ρεύματος.
Πρέπει να διεθνοποιήσουμε τα ελληνικά γράμματα και την επιστήμη.
Του χθες, κυρίως όμως του σήμερα. Πρέπει να ξανά-αναδείξουμε σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο αφενός μεν την ιστορικότητα μας κυρίως όμως τη σύγχρονη μας παρέμβαση στο επιστημονικό γίγνεσθαι της πρωτοπορίας και της καινοτομίας.
Γιατί και αυτό υπάρχει στα ελληνικά πανεπιστήμια, κ. Διαμαντοπούλου και ας συνεχίζετε να το απαξιώνετε! Εδώ δεν χωράει ο πεσιμισμός σας και η κατάθλιψη. Το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο μπορεί να αποτελέσει κομμάτι της λύσης εξόδου από την κρίση. Σίγουρα διαθέτει δυναμικό εν εκτινάξει!
Που μπορεί να δράσει καταλυτικά χωρίς να μιμείται πρότυπα εξεγέρσεων του παρελθόντος. Και δεν χρειάζεται να ξορκίσει φαντάσματα της μεταπολίτευσης.
Μπορεί όμως να αλλάξει τη χώρα. Πρέπει να αλλάξει τη χώρα.
Οι φοιτητές μας, ο απλός κόσμος, οι εργαζόμενοι, οι δικοί μας άνθρωποι έχουν περάσει στις πλατείες και διεκδικούν. Ο αστισμός μας έχει περάσει προ πολλού στις πλατείες. Έχει διαχυθεί στους δρόμους. Όλοι περιμένουν από μας στήριξη, όραμα και ελπίδα. Εμείς, αποδείξαμε, με οδυνηρά ΟΧΙ, εν μέσω λοιδοριών,
εγχωρίων και ευρωπαϊκών, ότι στεκόμαστε κοντά στα δίκαια του ελληνικού λαού. Και κυρίως στο συμφέρον του.
Και τώρα όλοι αρχίζουν να μας αφουγκράζονται. Προσεκτικά! Στήνουν αυτί στα δικά μας λόγια. Σ’ αυτά που λέει ένα χρόνο τώρα ο Αντώνης Σαμαράς. Για νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο, για συμμετοχή στην Ελπίδα, για δικαίωμα στο Αύριο, για απαίτηση στο Μέλλον… Γιατί εμείς δεν επιζητούμε μια πρόσκαιρη γεύση εξουσίας. Θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα. Εμείς, είμαστε ο τόπος που ενώνονται οι αντιθέσεις. ο πραγματικός μεσαίος χώρος. Και γι αυτό, στοχεύουμε στην ενεργοποίηση μιας ολόκληρης κοινωνίας.
Και θεμελιώνουμε τη «νέα Ελλάδα». Αυτή της ανάπτυξης, της φυγής προς τα μπρος. Αντιτάσσουμε το δόγμα στο δόγμα, την αρχή στην αρχή, την ενέργεια στο πείσμα, την αλήθεια ΜΑΣ στην αγυρτεία ΤΟΥΣ.
Όσοι στέκονται απέναντι, άβουλοι εκτελεστές λευκών επιταγών μιας ξένης επιβολής, πανικόβλητοι απαιτούν προσχηματικές συναινέσεις, παραιτούνται αυτογελοιοποιούμενοι, ανασχηματίζονται αυτοαναιρούμενοι, κυρίως όμως περιθωριοποιούνται. Και συρρικνώνονται.
Να είστε σίγουροι ότι ο ελληνικός λαός θα φροντίσει για τον οριστικό εξοστρακισμό τους, δίνοντας ηχηρή απάντηση επανεκκίνησης μιας κοινωνίας,
ενός περήφανου λαού που γι’ αλλού ξεκίνησε,άλλα του αρμόζουν και αλλού στοχεύει.

Από την Ομιλία της Έφης Μπάσδρα (DDS, PhD), στην Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ της περασμένης Τετάρτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 17/07/2011 12:37:42

    ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ: Συμφωνώ απολύτως μαζί σας κυρία Μπάσδρα. Η παιδεία είναι η κυριότερη και μεγαλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει η χώρα μας και ταυτοχρόνως είναι το μακροπρόθεσμο πρόγραμμα μας για μια οριστική διέξοδο από κάθε κρίση.

  2. athamas avatar
    athamas 17/07/2011 13:04:03

    Η Παιδεία που θα προέρχεται από ένα υπουργείο που ονομάζεται (παιδείας και θρησκευμάτων )δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτε από την αντίστοιχη των Ταλιμπάν !

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ athamas 17/07/2011 23:18:49

      Ναι, γιατί ως γνωστόν οι ελληνορθόδοξοι παπάδες στο κατηχητικό μαθαίνουν στα παιδάκια πως να κάνουνε κλειτοριδεκτομές. Το ότι οι γονείς κάποιων δεν φρόντισαν να τους μάθουν πέντε βασικά πράγματα και η κατήχησή τους σταματάει στις ταινίες του Χόλυγουντ, τα βιβλία του Μπράουν και την Κόλαση του Αλιγκιέρι δεν τους δικαιολογεί να σκορπάν αδιακρίτως την νεοταξίτικη χολή τους.

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/07/2011 13:17:33

    Kαλημέρα Εφη,
    προσυπογράφω.

  4. xriteo avatar
    xriteo 17/07/2011 13:50:11

    Αξιος ο μισθος σου Αννουλα(bilderberg)

  5. danaos avatar
    danaos 17/07/2011 14:07:04

    Κυρία Μπάρδα συμφωνώ απόλυτα.
    Είμαι εκπαιδευτικός και το να θέλω να δώσω λύση το πρόβλημα της παιδείας μέσα σε λίγες σειρές είναι τουλάχιστον αφελές.

    Λίγες σκέψεις μόνο, έτσι για προβληματισμό.

    Τι είναι αυτό που κάνει τον άνθρωπο να είναι άνθρωπος αν όχι η ελευθερία;

    Τι είναι αυτό που κάνει τον άνθρωπο ον με νόημα ύπαρξης αν όχι η παιδεία;

    ΠΑΙΔΕΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι το ζητούμενο. Χωρίς τα δυο αυτά η ζωή δεν διαφέρει από θάνατο και ο άνθρωπος δεν διαφέρει από ζώο.

    Κι όμως: Εδώ και 30 χρόνια μας έμαθαν (δημοκρατικότατα) να ζούμε χαρίζοντας την ελευθερία μας και την παιδεία μας σε όποιον επιθυμεί να αποφασίζει για μας.Και βέβαια είχαν το σκοπό τους.

    Ανθρώπους ελεγχόμενους χωρίς σκέψη, δίχως κρίση άβουλα όντα στην υπηρεσία τους.

    Έτσι λοιπόν η παιδεία μας βρίσκεται σε κρίση και τα βασικά σημεία της κρίσης είναι:

    Η αρχή της ήσσονος προσπάθειας (υποτίμηση του αγαθού της παιδείας χάριν της ανέσεως)

    Η αναξιοκρατία στα στελέχη της παιδείας

    Η άρνηση της πολιτείας να αξιολογήσει το παιδαγωγικό έργο

    Η χρήση του αγαθού της εκπαίδευσης με σκοπό τον έλεγχο των πολιτών (πολίτες χειροκροτητές και όχι σκεπτόμενοι)

    Η εξάλειψη των ιδιοτήτων της ελληνικής ταυτότητας

    Ο μαθητής διδάσκεται να μην κοπιάζει αφού όλοι θα περάσουν τις τάξεις. Το κακό δεν στηλιτεύεται για να μην δημιουργήσει «τραύματα» στα παιδιά. Το καλό δεν επαινείται γιατί «οι συγκρίσεις πληγώνουν». Ο άτακτος δεν τιμωρείται γιατί το σχολείο είναι «δημοκρατικό» και «ανεκτικό».

    Τελικά όλοι εξισώνονται προς τα κάτω αφού το σχολείο (μέσα από μια μαρξιστικής εμπνεύσεως ισοπέδωση) δεν δίνει κίνητρα για ευγενή άμιλλα, για ανακάλυψη των δυνάμεων του μαθητή, για αισθητική καλλιέργεια.

    Αν αυτό είναι κακό για το δημοτικό σχολείο, στις επόμενες βαθμίδες καταντά ολέθριο: Μαθητές προάγονται για λόγους γνωριμιών ή συμπάθειας. Πλήθος μαθητών συνωστίζονται στην Τρίτη Λυκείου μόνο και μόνο γιατί κανείς δεν εμποδίζει την προαγωγή τους. Αποτέλεσμα: το επίπεδο είναι χαμηλό και η ουσία ανύπαρκτη.

    Φοιτητές παίρνουν πτυχίο γιατί κόλλησαν τις αφίσες που τους αναλογούσαν. Διδάκτορες καταλαμβάνουν έδρες γιατί υποσχέθηκαν συμμόρφωση προς την εξουσία.Kαι πάει συνέχεια…

    Τί είναι αυτό που χρειάζεται ο εχθρός σου για να σε εκμηδενίσει αφαιρώντας σου τη διάθεση να του αντισταθείς;

    Το δικαίωμα να ελέγχει την παιδεία!

    Από πολλές σκλαβιές αναστήθηκε ο έλληνας στο παρελθόν, αλλά από τη σκλαβιά της σημερινής α-παιδείας όχι δεν μπορεί να αναστηθεί, αλλά ούτε καταλαβαίνει γιατί, ούτε θέλει να σταθεί ξανά ελεύθερος.

    Τελικά οι Μήδοι πέρασαν. Όχι από τα σύνορα αλλά από τα σχολεία. Και σήμερα δίνουν το τελειωτικό χτύπημα.

    Το όραμα του ΓΑΠ για την Παιδεία, που συμβάλει καθοριστικά στην Ποιότητα του αυριανού Ανθρώπου ως πολίτη, το είδαμε ευθύς εξ αρχής με την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας.
    Αφαίρεσε αμέσως από τον τίτλο του υπουργείου τον ορισμό της Παιδείας ως Εθνικής, καταδεικνύοντας ανερυθρίαστα τις προθέσεις του.
    Τοποθέτησε το δηλητηριώδες γυναικείο δίδυμο, Αννούλα και Θάλεια και τους εμπιστεύθηκε όλους εκείνους τους «υπεύθυνους» χειρισμούς, για την πλήρη αποδόμηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος και την απομάκρυνσή του από τον όποιο ελληνοκεντρικό του χαρακτήρα.
    Περικόπτει δραματικά τη χρηματοδότηση για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, δείχνοντας πως τη μόρφωση των παιδιών δεν τη θεωρεί τη σοβαρότερη επένδυση αλλά μια απλή δαπάνη προς περικοπή.
    Παρεμβαίνει στο περιεχόμενο των σπουδών, υποβαθμίζοντας τα σημαντικά για τον Ελληνισμό μαθήματα της Ιστορίας και των Θρησκευτικών σε προαιρετικά, στο νέο Λύκειο.
    Θεωρεί ότι έτσι θα καταφέρει να αφαιρέσει από τη νέα γενιά την εθνική και κατ’ επέκταση την πατριωτική συνείδηση, που τις θεωρεί βλαπτικές στα σχέδια της παγκοσμιοποίησης και της παγκόσμιας διακυβέρνησης, της οποίας είναι ένθερμος θιασώτης.
    Τηρεί απαρέγκλιτα τις δεσμεύσεις του απέναντι στους πάτρωνές του.

    Θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια;

    danaos

    • EΛΛΗΝΑΣ avatar
      EΛΛΗΝΑΣ @ danaos 18/07/2011 13:13:25

      Καλά τα λες αλλά δες και εδώ :
      http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39413
      Βλέπω να γίνεται μάθημα στη νοηματική !!!

  6. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 17/07/2011 14:17:46

    "Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια νοσούν. Και νοσούν βαριά. Στον ίδιο βαθμό με την υπόλοιπη χώρα. Μπορούν όμως και πρέπει να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης για τη χώρα μας Γιατί τα πανεπιστήμια μας είναι το αύριο της πατρίδας μας. Η βαθιά δημοκρατική Παιδεία, είναι κύριος μοχλός ανάπτυξης μιας κοινωνίας."


    Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει με το παραπάνω?

    Αλλά και ποιός δεν θα μπορούσε να αναγνωρίσει τον γνωστό νεκρό ανοργασμικό ξύλινο πολιτικό λόγο?

    Αυτόν το λόγο που χαρακηρίζει το τέλος μιας εποχής... μιας εποχής που πεθαίνει...

    Το ερώτημα για το αν θα ξαναγυρίσουμε στην μπουρδολογία του παρελθόντος, δεν νομίζω να απασχολεί κανέναν σήμερα. Ο θάνατος είναι δεδομένος.

    Το ερώτημα είναι αν υπάρχει Ανάσταση.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Χαζούλης 17/07/2011 16:53:57

      Μόνο για χαζούλη δε σε "κόβω".
      Σωστός!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Χαζούλης 17/07/2011 20:00:58

      Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει με το παραπάνω?
      Ετσι Aκριβως!
      ποιά ειναι τα προβλήματα - ποια σταση θα τηρησουμε - τι μέτρα θα παρουμε - ποια τα απαιτουμενα κονδύλια, - τα αλλα όλα είναι θεωριες και καλες προθεσεις
      (μαλλον ζηταμε μαλλον πολλα απο συμβατικούς πολιτικους εε..))

  7. axis avatar
    axis 17/07/2011 14:24:43

    Ποια παιδεία; Εδώ βοά ο τόπος ότι το Σεπτέμβριο δεν θα υπάρχουν βιβλία στα σχολεία. Το ΠΑΣΟΚ οργιάζει με απίστευτες κομματικές κρίσεις για να βάλει όσους περισσότερους "πράσινους" διευθυντές γίνεται. Συγχωνεύονται και κλείνουν σχολεία, μειώνονται δραστικά τα έσοδά τους, κλείνουν τα γραφεία επαγγελματικού προσανατολισμού κλπ. Εφόσον η παιδεία μπήκε στη λογική του μνημονίου το τέλος της χώρας είναι προδιαγεγραμμένο. Χωρίς επενδύσεις στην εκπαίδευση καμιά ελπίδα δεν υπάρχει.

  8. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 17/07/2011 15:00:51

    Το ελληνοκεντρικό ρεύμα στην παιδεία πρέπει να ξεκινήσει από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Το παιδί,από τη μικρή ηλικία,είναι ανάγκη να μυηθεί στις αξίες,τις αρχές και τα ιδανικά του ελληνικού πολιτισμού.Και ΟΛΑ ξεκινούν από τη ΓΛΩΣΣΑ...Ο δυτικός τρόπος ζωής ΠΡΟΑΓΕΙ τη γλωσσική ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ,που ΑΠΕΙΛΕΙ την ανάπτυξη του ελληνοκεντρικού ρεύματος,που τόσο πολύ επιθυμούμε.Η δημιουργία του ελληνοκεντρικού ρεύματος,στις παρούσες συνθήκες,κρίνεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ,ειδικά ΤΩΡΑ,και θα συντελέσει αποφασιστικά στη καλλιέργεια της εθνικής ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.Για να πάρει σάρκα και οστά η ΕΞΑΠΛΩΣΗ της ελληνοκεντρικής ΙΣΧΥΟΣ,απαιτούνται ΔΥΟ βασικές προϋποθέσεις:Πρώτη να υπάρχουν οι ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ άνθρωποι σε θέσεις -κλειδιά,που να λαμβάνουν αποφάσεις με ΚΥΡΙΟ γνώμονα τηνΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ πορεία και ΡΑΓΔΑΙΑ αξιοποίηση της ελληνοκεντρικού ΙΔΕΩΔΟΥΣ και δεύτερη η ΥΠΑΡΞΗ των ΣΩΣΤΩΝ και ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ βιβλίων που θα ενισχύουν τη σπουδαία αυτή προσπάθεια.Σχετικά με τη πρώτη προϋπόθεση,βλέπουμε ΟΛΟΙ ποιοι άνθρωποι,ΔΥΣΤΥΧΩΣ,κατευθύνουν τις τύχες της παιδείας...Όσον αφορά τη δεύτερη,τα βιβλία,πχ στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση,τα γνωρίζουμε,είδαμε την ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ τους και πόσο ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ είναι....Συμπεραίνω λοιπόν.Για να επιτευχθεί ο ΣΤΟΧΟΣ που θέτει ο τίτλος του αρχικού κειμένου,ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ,κατ'αρχήν,δυο στοιχεία.Πρώτον,ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ γλωσσική πολιτική και δεύτερον τα ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ άτομα στις ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ θέσεις.Ελπίζω πως ο Σαμαράς να τα έχει σκεφτεί όλα αυτά,όπως και άλλα προβλήματα που ταλανίζουν ΟΛΕΣ τις βαθμίδες της εκπαίδευσης,και θα ΣΤΗΡΙΞΕΙ αποφασιστικά τον αγώνα που θα γίνει,ο οποίος δεν είναι άλλος από τη ΔΥΝΑΜΙΚΗ παρουσία της Ελλάδας ΠΑΝΤΟΥ...διότι αυτός ο αγώνας είναι ΑΡΡΗΚΤΑ συνδεδεμένος με την ΕΠΙΒΙΩΣΗ του ίδιου του έθνους μας....

  9. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 17/07/2011 15:17:52

    Η ΝΔ να αφήσει τον πειρασμό του λαικισμού του οχι σε ολα και το κανάκεμα ολων των βολεμένων γιατί θα ερθει η ώρα να κυβερνήσει και η ίδια και δεν θα είναι καθόλου ευκολο να το κάνει.Αυτή η νοοτροπία μας εχει καταστρέψει.
    Η Αννούλα καλα το παει το πραγμα.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 17/07/2011 16:59:16

      Ενώ διαθέτει υγιή οικονομικό σχεδιασμό, φαίνεται να έχει πιο συνεκτική εξωτερική πολιτική και βλέπω κάποια φρέσκα πρόσωπα που μόνο ενθαρρυντική και παρήγορη είναι η μελλοντική παρουσία τους, αυτό που ανέφερες είναι η αχίλλειος πτέρνα της ΝΔ.
      Και είναι πολύ σοβαρό ζητημα, έχεις απόλυτο δίκιο.
      Πρόκειται για ολόκληρη νοοτροπία και αντίληψη, δεν είναι απλά μια λάθος πολιτική σε κάποιον τομέα...

    • Theo avatar
      Theo @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 17/07/2011 17:58:26

      Εχεις απολυτο δικαιο, πολυ σωστα το παει.
      Οταν το 2014 το παιδακι σου θα πληρωνει 1200 ευρω το εξαμηνο για βιβλια θα τα ξαναπουμε!!!
      Οσο για διδακτρα ερχονται και αυτα!!!

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/07/2011 16:12:35

    Έφη, καλημέρα από τη Νέα Υόρκη.
    Συμφωνώ και προσυπογράφω.
    Επίτρε΄ψε μου μία επισήμανση: θα είναι ανηφορικός ο δρόμος γιατί ο ισοπεδωτικός ΠΑΣΟΚικός ολοκληρωτισμός της επικράτησης του κατωφερικού μέσου όρου πρέπει να αντιστραφεί και αυτό προυποθέτει αγώνα εναντίον της κοινωνικής εντροπίας που διεσπειρε ο ΠΑΣΟΚισμός και που πλέον διατρέχεο ολα τα κοινωνικά στρώματα.

  11. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 17/07/2011 17:25:17

    Συμφωνώ απόλυτα με τις επισημάνσεις σου και θεωρώ ότι τα 4 σημεία του σχεδίου νόμου που αναφέρεις διέπουν όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και η οποία πρέπει να είναι πρώτα Εθνική και, κατ΄επέκταση, πρώτα Ελληνική.
    Η υπηρεσιακή κυβέρνηση των τελευταίων μηνών προσπαθεί με γελοίες και χυδαίες δικαιολογίες για επιβεβλημένες μεταρρυθμίσεις ,να αλλάξει το ελληνικό της dna.

    danae
    Είσαι απόλυτα σωστός σ΄ό,τι αφορά στην Π.Ε..
    Απάντηση στην τελευταία ερώτησή σου: και βέβαια όχι!!!

    • danaos avatar
      danaos @ ΕΥΑ 17/07/2011 18:21:47

      Περίμενα Εύα ότι κάπως έτσι θα απαντούσες!Βλέπεις τι καλό κάνει το antinews?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.