#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2014 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ορθοδοξία κι οι χαβαλετζήδες



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/JP Morgan, δεν μπορείς να πεις, πιάνει τον ταύρο από τα κέρατα. Το πόση ενέργεια ξοδεύουν τα συντρόφια για «καμένες» υποθέσεις, ανεμίζοντας ως ψωριάρικες σημαίες τα ράκη των ιδεοληψιών τους, δεν λέγεται. Τώρα μας προέκυψε ο …Παστίτσιος. Ήρως κι αυτός, γιατί χαβαλέδιαζε κοροϊδεύοντας τον Γέροντα Παΐσιο και τα περί αυτού! Αντιστασιακός αγωνιστής της ελευθέρας αριστερής μονήρους εκτονώσεως. Θα μου πείτε, εδώ ο Κουράκης πιστεύει πως είναι ποιητής κι η Δούρου αμυντική αναλύτρια. Τζάμπα είναι.

Να οι ανακοινώσεις κι οι αναλύσεις από την Κουμουνδούρου για τους 10 μήνες φυλάκα, που πήρε για καθύβριση θρησκεύματος ο αγωνιζόμενος χαβαλετζής. Ένας «πυροβολημένος», με χιούμορ κατώτερο της σχολής Στάθη Ψάλτη, αλλά βέβαια με την γνωστή προοδευτικιά ληγμένη σάλτσα, που μαζεύει μύγες και συριζέϊκο φλώρικο ακτιβισμό. Βέβαια, τώρα που το ξανασκέφτομαι, αδικώ τον Στάθη Ψάλτη. Μπορεί να αναλώθηκε στην ευκολία της φαρσοκωμωδίας αλλά μια φορά που έπαιξε, αν θυμάμαι καλά, σ’ ένα μονόπρακτο, νομίζω στο «Ημερολόγιο ενός τρελού» και άλλη μια φορά σε σοβαρή τηλεοπτική σειρά έναν δολοφόνο, άφησε πολλά γατάκια άφωνα. Απλά ο άνθρωπος, καίτοι καλός ηθοποιός, ήθελε να κάνει την πλάκα του και χαραμίστηκε. Πάντως δεν πρόσβαλε κανέναν. Και σίγουρα, αν θυμάστε, έβγαζε καλύτερες γκόμενες από τον καταδικασθέντα Γέροντα Παστίτσιο. Μπορεί βέβαια να είχε κι αυτός τα τυχερά του μετά από την στιγμιαία λάμψη δημοσιότητας που του χάρισε η βλάσφημη ανοησία του. Έχει κάτι απελπισμένες ο «χώρος»! Γοητεύονται μερικές συντρόφισσες από τέτοια μπακαλοεύσημα.

Δεν μπορώ να κρίνω την δικαστική υπόθεση. Την ευκολία που έχουν άλλοι να κρίνουν υποθέσεις, στις οποίες δεν έχουν δει ούτε το εξώφυλλο της δικογραφίας, δεν την κατάλαβα ποτέ. Μπορώ όμως να κρίνω την βλακεία, την πολιτική στάση, την για πολλοστή φορά «πολιτικά ορθή» και μισελληνική στάση ενός κόμματος, που είναι, αλλά δεν το ξέρει, θεσμικός παράγοντας της ταλαίπωρης δημοκρατίας μας.

Ξέρετε, οι στελεχάρες του Αλέξη το θεωρούν πολύ trendy να την πέφτουν στην Εκκλησία, στην Ορθοδοξία, στο Έθνος, να διεκδικούν το ανύπαρκτο δικαίωμα που έχει κάθε παρτάλι να κοπρίζει δημοσίως πάνω σε ό,τι και όποιον του καπνίσει. Γι’ αυτούς έτσι οριοθετείται ο «προοδευτικός» στα μη οικονομικά θέματα. Με την ιδιόρρυθμη επίθεση στις πεποιθήσεις της πλειοψηφίας, σε ό,τι θεωρούν ταυτισμένο με το εθνικό αστικό κράτος. Σε ό,τι θα σκανδαλίσει την πλειοψηφία. Υπάρχουν και κάτι καλλιτέχναι με την μορφή του χοίρου που γυρίζουν στα πέριξ και η φλογερή μας κολωνακιώτικη αριστερά τους υπερασπίζεται. Θυμάστε τον τύπο που φωτογράφιζε τον εαυτό του να συνουσιάζεται μ’ ένα καρπούζι και κάποιοι αποφάσισαν να πληρώσει κιόλας το πόπολο για να εκτεθεί ο μαναβικός έρως του άλλου πυροβολημένου; Ε, και τότε ώμο με ώμο τα συντρόφια στις ξεχαρβαλωμένες …Θερμοπύλες της γελοιότητας, για να υπερασπιστούν το ανύπαρκτο δικαίωμα του καρπουζοβάτη. Κανονικά έπρεπε να τον ταΐσουν όλο το καρπούζι, τον λεβέντη.

Γιατί αδέρφια, σε τούτη εδώ την άκρη, που μας έλαχε και την απελευθερώσαμε με αίμα, σήμερα έχουν ή διεκδικούν να έχουν δικαιώματα οι πάντες, εκτός από μας, την πλειοψηφία. Όσοι πηδάνε καρπούζια, οι gay που φιλιούνται στα Θεοφάνεια, ο …Παστίτσιος, όποιος έχει την ιδιαιτερότητα ή την λόξα του, θέλει ελευθέρως να προσβάλει την εκκλησία μας, την Ιστορία, τα σύμβολα και τους ήρωες του Έθνους μας, θέλει να μας το τρίψει στα μούτρα, να μας πείσει κιόλας ότι είμαστε εμείς οι ανώμαλοι, περίεργοι, οι αντιδραστικοί κι οπισθοδρομικοί κι όχι αυτός, που όλως φασιστικά κι ολοκληρωτικά, θέλει να μας φορέσει κολάρο την παλαβομάρα, την βλασφημία ή την απόκλιση του, λες και είναι αρετή. Δεν το έχετε ακούσει άραγε; Μόλις κάνεις κριτική στις παράλογες διεκδικήσεις των ακτιβιστών ομοφυλοφίλων, αμφισβητώντας το «δικαίωμα» τους να υιοθετούν ή να παντρεύονται, ωρύονται πως είσαι …ομοφοβικός, πως αυτό υποδηλώνει πως το ‘χεις απωθημένο κι άλλες θεωρίες της κολοβής αλεπούς, που τις θέλει όλες κολοβές. Το ό,τι απλά μερικοί μας τα πρήξανε, είναι χυδαίοι και συμπεριφέρονται προσβλητικά, προσπαθώντας οι λίγοι να καπελώσουν τους πολλούς, τους οποίους μάλιστα καθυβρίζουν, δεν τους περνάει από το μυαλό.

Το ‘χω ξαναπεί, δεν είμαι υπόδειγμα χριστιανού. Πήγα στα βαφτίσια μου, στα λοιπά μυστήρια την βγάζω συνήθως στο προαύλιο ως καλεσμένος, θα πάω ανυπερθέτως και στην κηδεία μου. Όταν περνάω απέξω, μπαίνω κι ανάβω κανά κεράκι για τα παιδάκια μου, τους γονείς και την Πατρίδα μου. Ή μάλλον, να σας το πω απλά; Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σαν το πατρικό μου. Κομμάτι της ανατροφής μου, της ζωής μου, καταφύγιο μου. Μπορεί να μην προλαβαίνω να τους βλέπω συχνά αλλά δεν τους ξεχνώ, πάντα τους αγαπώ και δεν θέλω κανένας να τους πειράζει. Αν δε διανοηθεί κάποιος να τους προσβάλλει, τότε μαύρο φίδι που τον έφαγε, όχι δέκα μήνες φυλάκιση…

(Δημοσιεύεται στην Δημοκρατία)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. gio avatar
    gio 19/01/2014 11:57:54

    o ''Παστιτσιος'' χαβαλέδιαζε με το ότι ο Παϊσιος - και καλά - μιλούσε με φίδια, πετούσε στον αέρα, θεράπευε τον καρκίνο κλπ κλπ κλπ.. Και φυσικά χαβαλέδιαζε με όσους τα πιστεύουν αυτά και τα αναπαράγουν. Τους είχε κάνει και μερικά καλά χουνέρια αν θυμάμαι καλά με κάτι επινοημένα ''θαύματα''
    Για να μην ξεχνιόμαστε τα γράφω αυτά γιατί όποιος δεν είχε παρακολουθήσει τι εστί Παστίτσιος και διαβάζοντας άρθρα σαν αυτό θα πίστευε ότι κάποιοι σκοτεινοί κύκλοι κήρυξαν τον πόλεμο στην Ελλάδα και την Ορθοδοξία..
    Ενας τύπος που έκανε χαβαλέ ήταν και τίποτα παραπάνω, τωρα αν κάποιοι θίγεστε γιατί κάποιος υποστήριξε πως είναι γελοίες οι ιστορίες για σαύρες που μιλάνε και για καλόγερους που θεραπεύουν τον καρκίνο από απόσταση, τι να πω...είστε ελεύθεροι να τις πιστεύετε

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ gio 19/01/2014 13:59:28

      Αν κάνει κανείς χαβαλέ για το ισλάμ ή (προς Θεού!) για τους Εβραίους, μαύρο φίδι που τον έφαγε όμως... Ρατσιστής, αντισημίτης, ισλαμοφοβικός (άκου λέξη ρε φίλε!) κλπ κλπ... Ας πάνε οι ομοφυλόφιλοι που πήγαν στα Θεοφάνια, π.χ. στον Πειραιά που γιορτάζουν οι μουσουλμάνοι το ραμαζάνι (εκεί που μαστιγώνονται με ξυράφια κλπ) και ν'αρχίζουν να φιλιούνται... Εκεί να δείτε τι συλλογή από κοτρώνες θα κάνουν...

      • Λεσμαν avatar
        Λεσμαν @ Γιώργος 19/01/2014 15:15:26

        Πολιτικοί και παπάδες καθυβρίζουν, εξωθούν σε βία και επιτίθενται στο ισλάμ και στον εβραΐσμό καθημερινώς και κανείς εισαγγελέας δεν ευαισθητοποιήθηκε.

        Όλοι οι σκοταδιστές τα ίδια μυαλά έχουν.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Λεσμαν 19/01/2014 17:54:36

          Φωταδιστές και σκοταδιστές, είστε το ένα και το αυτό: Πότε εξώθησαν οι παπάδες σε βία και σε επιθέσεις εναντίον των θρησκειών που αναφέρεις; Για πες μας κανα παράδειγμα.

          • gus avatar
            gus @ ΚΜ 19/01/2014 22:31:23

            Δεν έχει τύχει ποτέ μάλλον να ακούσεις ομιλία ιερωμένου για τους "σατανάδες" Εβραίους!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ gus 20/01/2014 04:21:57

            Αοριστολογίες. Δώσε στοιχεία, πότε ποιός και τί ακριβώς είπε, και τότε τα ξαναλέμε.

        • ιεραξ avatar
          ιεραξ @ Λεσμαν 19/01/2014 18:52:54

          Τόσκισες το καλτσόν πατριώτη lesman

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Λεσμαν 20/01/2014 07:54:14

          Πως επιτίθενται; Προκαλώντας με σχέδια και σχήματα ή γράφωντας και αναλύοντας με επιχειρήματα και ιστορικά γεγονότα;

      • Φωτης avatar
        Φωτης @ Γιώργος 19/01/2014 16:15:56

        Και μονο που συγκρινεις τους ορθόδοξους (Εσας) με τους νεάντερνταλ ισλαμιστές θεωρώ ότι δίνεις ενα ποϊντ στον παστίτσιο. ασε τον εαυτό σου ελεύθερο και αντέδρασε όπως θα αντιδρούσε ο ισλαμιστής. κατα βάθος το θέλεις.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Φωτης 19/01/2014 23:56:58

          Τι ξέρεις εσύ ρε φίλε τι θέλω εγώ; Έλεος την έχετε βρει όλοι ψυχολόγοι...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Φωτης 20/01/2014 00:15:02

          Και δεν το 'πιασες το νόημα, έτσι; Γιατί πάντα ο στόχος των όποιων "αντί" είναι ο χριστιανισμός και η ορθοδοξία; (δεν ανέφερα μόνο τους ισλαμιστές, που ρατσιστικά τους λες Νεάντερταλ, αλλά και τους άλλους...).

      • eleni avatar
        eleni @ Γιώργος 20/01/2014 09:52:54

        Ατυχής η σύγκριση με τους ισλαμιστές. Δε θέλουμε να γυρίσουμε εκεί. Έχουμε ξεπεράσει προ πολλού τον Μεσαίωνα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ gio 19/01/2014 16:12:25

      Γιατί εγώ τι λέω; Πως είναι πράκτωρ του Καισαροπαπισμού ή του Εωσφόρου; Ένας τραμπαρίφας χαβαλετζής είναι. Άλλο όμως η πολιτική στάση του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/JP Morgan. Σχολίαζε αυτό που έγραψε κι όχι ό,τι σου καπνίσει.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/01/2014 20:06:54

        Κύριε Φαήλο είμαι κάπου ενδιάμεσα με αυτό το άρθρο σας. Και εξηγούμαι.

        Ο "παστίτσιος" ήταν μια χιουμοριστική σελίδα και όπως σωστά είπε ο gio όποιος θίγεται τότε είναι γραφικός. Όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ αυτό που πιστεύω εννοεί (και το βλέπω λογικό) είναι πως δεν είναι λογικό ένας νέος άνθρωπος που κάνει χαβαλέ στα social media να πηγαίνει φυλακή την ώρα που κανάλια χρωστάνε δις και πέρνουν νεα δάνεια και επιχειρηματίες που έκλεβαν για 20 χρόνια είναι έξω.

        ΥΓ. Υποτίθεται πως είστε σύμβουλος του Πρωθυπουργού. Τα ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/JP Morgan είναι γελοιότητες. Με την ίδια λογική κάποιος θα μπορούσε να αναφέρεται στο κόμμα σας ώς Νέα Δημοκρατία/Βατοπέδι/Siemens

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πέτρος 19/01/2014 21:06:42

          Είσαι πολύ οξυδερκής. Χαραμίζεσαι.

          • Ελευθέριος avatar
            Ελευθέριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2014 01:37:36

            Επιχειρηματολογία.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Πέτρος 20/01/2014 07:56:04

          Όποιος θίγεται είναι γραφικός; Άρα αν σου έβριζα όλο το σόι χυδαία και δημοσίως ΔΕΝ έπρεπε να βγάλεις κιχ, απελευθερωμένε μου...

          • nice avatar
            nice @ Γεώργιος Τ. 20/01/2014 10:01:52

            +10000000000000

    • eleni avatar
      eleni @ gio 20/01/2014 02:36:16

      Αγορι μου τι ειναι αυτα που λες? Μαλλον εσυ δεν μπηκες ποτε στην σελιδα του Παστιτσιου οποτε καλυτερα μην μιλας... Εγω ημουν εκει και τους απαντουσα.. Βριζανε με τον χειροτερο τροπο την ορθοδοξη εκκλησια, βριζανε τα πιστευω μου. βαζανε ασεμνες φωτογραφιες που κοροιδευαν τον Χριστο και την Παναγια και οποιος διαφωνουσε? Του περναν την φωτογραφια απο το προφιλ του φτιαχνανε ενα ψευτικο προφιλ και τον χλευαζαν κανονικα... Αν αυτο εσυ το λες ωραιο και δημοκρατικο τοτε καλυτερα να αλλαξεις πλανητη... Συμφωνω απολυτα με το αρθρο!

      • eleni avatar
        eleni @ eleni 20/01/2014 09:55:57

        ας μην πήγαινες λοιπόν στη σελίδα αφού υπήρχαν πράγματα που σε σύγχυζαν. Εκτός κι αν νομίζεις ότι ό,τι ανεβαίνει στο Ιντερνετ πρέπει πρώτα να περνά από τη δική σου έγκριση. Ούτε κι εγω γουσταρω τις κολλημένες σελίδες της ορθοδοξίας και τις μπούρδες θαύματα. Δεν θα κάνω μήνυση στην Εκκλησία.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ eleni 20/01/2014 14:54:30

          Δεν είναι τι σου αρέσει και τι όχι, αλλά τι παραβιάζει τους νόμους. Απλά πράγματα.

          • Δημητρης avatar
            Δημητρης @ Γιώργος 23/01/2014 19:04:04

            Και για αυτούς τους νόμους θα αρχίσουν να πληρώνουμε πρόστιμα στην ευρωπαική ένωση σε λίγο. Βλέπεις είμαστε το Ιραν της Ευρώπης ... η μόνη θεοκρατία, κακόχρονο να έχουμε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ gio 20/01/2014 07:53:29

      Βεβαίως είμαστε ελεύθεροι και ΕΙΔΙΚΑ όταν έχουμε δκούς μας ανθρώπους να την έχουν δει τη σαύρα να μιλάει. Απλά αυτά προϋποθέτουν πίστη. Όποιος δεν έχει ας μην ασχολείται. Γιατί για τον αληθινό Θεό, τα πάντα δυνατά εστί.

      • Η 10η πληγή του Φαραώ avatar
        Η 10η πληγή του Φαραώ @ Γεώργιος Τ. 20/01/2014 10:26:22

        Και τί είπε η σαύρα ρε σύ γεώργιε; Πραγματικά απορώ με τα μυαλά (;) ορισμένων. Ενηλικιωθείτε, ποτέ δεν είναι αργά. Ο ΑγιοΒασίλης ΔΕΝ υπάρχει, λυπάμαι.

        • my way avatar
          my way @ Η 10η πληγή του Φαραώ 20/01/2014 11:01:51

          Σιγά που δεν υπάρχει. Τον έχουν δει δικοί του άνθρωποι να μιλάει με τη σαύρα.

          • Τριάκοντα Αργύρια avatar
            Τριάκοντα Αργύρια @ my way 20/01/2014 11:26:27

            Τα δώρα τελικά τα φέρνει ο Μπιλ, ή τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Η 10η πληγή του Φαραώ 20/01/2014 17:30:13

          Επειδή είσαι στενοκέφαλος εσύ, σου φταίνε οι άλλοι; Ο μάγος Κόπερφίλντ και άλλοι Ινδοί Γκουρού πετάνε. Κανονικά. Απλά αυτοί το κάνουν με τη δύναμη των δαιμόνων που τους κρατούν αόρατα στον αέρα για να κερδίζουν δόξα και χρήμα. Ο Παΐσιος το έκανε ΠΑΝΤΑ για να φέρει στην γνώση του αληθινού Θεού τον δύσπιστο ή άπιστο. Διάβασε το φοβερό και αυτοβιογραφικό βιβλίο: "Ο Γκουρού, ο νέος και ο γέροντας Παΐσιος και θα καταλάβεις". Αν ανοίξεις το μυαλό στην αλήθεια που προφανώς ΔΕΝ κατέχεις.

          • Η 10η πληγή του Φαραώ avatar
            Η 10η πληγή του Φαραώ @ Γεώργιος Τ. 20/01/2014 18:25:20

            Σου χτυπώ απλώς φιλικά την πλάτη, με κατανόηση.

          • Δημιος avatar
            Δημιος @ Γεώργιος Τ. 21/01/2014 11:22:41

            Ωραία τα λες αδερφέ

          • Ο Μάγος του Οζ avatar
            Ο Μάγος του Οζ @ Γεώργιος Τ. 21/01/2014 14:30:31

            Πρέπει κάποιος να είναι πραγματικά για δέσιμο, αν πιστεύει σ΄αυτά που περιγράφεις. Αν δεν τρολλάρεις, να ζητήσεις συμβουλή ειδικού και όλα θα πάνε καλά.

    • KOSTAS avatar
      KOSTAS @ gio 21/01/2014 10:44:35

      Ο γέροντας Παίσιος από τους χριστιανούς θεωρείται ένας άγιος άνθρωπος,(που αναμένεται να ''επισημοποιηθεί'' με την αγιοκατάταξή του από το οικουμενικό πατριαρχείο). Δεν πετούσε στον αέρα, δεν είπε ότι θεράπευσε αυτός κανέναν καρκίνο. Αν θεραπεύτηκε κάποιος καρκίνος αυτό θα έγινε από το Θεό. Δεν ήταν και δεν πίστευαν οι χριστιανοί ότι ήταν κάποιου είδους μάγος. Το ότι μιλούσαν οι σαύρες πρώτη φορά το ακούω,οπότε η χρησιμότητα του ''παστίτσιου'' ήταν μηδενική. Να κάνει χαβαλέ με τον εαυτό του ,την οικογένειά του, τους φίλους του,την ομάδα του, με κάποιον που δεν βρίσκεται στη ζωή ΔΕΝ έχει δικαίωμα να κάνει!

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/01/2014 12:13:12

    Πάντως οι επικοινωνιακοί σύμβουλοι του Οσιου Αλέξη του Μπατσοκάφτη πρέπει να είναι το ίδιο χάλια με του Σαμαρά: Ακατανόητο μου φαίνεται, πως κανείς δε σκέφτηκε να βάλουν τον Τσίπρα να βουτήξει να πιάσει το σταυρό τα Φώτα!

    • Panos avatar
      Panos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/01/2014 14:04:16

      Χα χα καλό....
      Πολύ ρέντα... έχεις τελευταία στα χιουμοριστικά σχόλια

  3. Scaniapilot avatar
    Scaniapilot 19/01/2014 12:23:46

    +++++++++++++++

  4. Ρηνα avatar
    Ρηνα 19/01/2014 13:25:23

    Φαηλε η παρομοιωση της Ορθοδοξιας με το πατρικο σου και η αναλυση της ηταν πολυ πετυχημενη! Ετσι σκεφτονται και ενεργουν οι περισσοτεροι Ελληνες σημερα.
    Μονο αυτο εχω να σου πω απο ενδιαφερον: αν αντι να στεκεσαι στο προαυλιο μπεις και λιγο πιο ....βαθια μονο κερδος θαχεις. Ομως δεν θα το δεις αμεσως στο ταμειο. Θα το δεις αργοτερα με τοκο. Ισως σε καποια αλλη εποχη η σε καποια αλλη ηλικια. Και οχι μονο εσυ......και τω κρουοντι, ανοιγησεται...

  5. kritwn avatar
    kritwn 19/01/2014 13:53:30

    Αντί να στηλιτεύουμε ένα πανηγύρι που έχει στηθεί γύρω από έναν μοναχό με ψευδό-προφητείες που έχουν ως σκοπό να παραπλανούν τους αφελείς και να τους εκμεταλλεύονται οικονομικά, τιμωρούμε αυτόν που τα αναδεικνύει. Ακόμα κι αν το επίπεδο της κριτικής του ήταν πολύ χαμηλό, η ουσία δεν παύει να είναι πως η κριτική αφορούσε μια συστημική αδυναμία της εκκλησίας, τη δυνατότητα δηλαδή να απομονώνει και να αποβάλει τους κάθε λογής σαλτιμπάγκους που θέλουν να την εκμεταλλευτούν για να πλουτίσουν.

    Δεν μπορεί να σερνόμαστε πίσω από κάθε γραφικό μόνο και μόνο για να σταθούμε απέναντι στους αριστερούς. Να θυμίσουμε πως τη μήνυση την έκανε ένα ναζί που βρίσκεται προφυλακισμένος για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.

    Να με συμπαθάτε κ. Κρανιδιώτη αλλά ως δεξιό δεν με εκφράζουν οι θέσεις σας. Εκφράζετε το πιο συντηρητικό και καθυστερημένο κομμάτι της δεξιάς. Και δυστυχώς περισσότερη ζημιά κάνετε εσείς παρά ο κάθε αριστερούλης. Σέβομαι την άποψη σας, όπως και το θάρρος να την εκφράζετε επωνύμως, αλλά νομίζω πως από τη ζέση σας να κριτικάρετε τους αριστερούς χάνετε το μέτρο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kritwn 19/01/2014 16:13:55

      Δεν πειράζει. Αφού εσύ είσαι προχωρημένος, θα φτάσεις πρώτος και θα μας πεις πως είναι η Βαλχάλα.

      • Δημιος avatar
        Δημιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2014 11:23:34

        Συγνώμη κύριε Κρανηδιώτη, αλλά εσείς πιστεύετε στις προφητείες του Παϊσίου;;

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ kritwn 19/01/2014 23:50:35

      Μπροστά σε κάτι δεξιούς σαν και εσάς, αγαπητέ Κρίτωνα, οι αριστερούληδες είναι άγιοι!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kritwn 20/01/2014 07:58:19

      Τέτοιοι δεξιοί πατριώτες άφησαν την Ελλάδα να καταντήσει έτσι τόσες δεκαετίες με την ιδεολογική ηγεμονία των απάτριδων και άθεων...

    • KOSTAS avatar
      KOSTAS @ kritwn 21/01/2014 10:52:56

      Με το συμπάθειο φίλε μου αλλά η Εκκλησία και οι ορθόδοξοι χριστιανοί ανά τον κόσμο -και οι ρώσοι ιδιαίτερα- δεν πιστεύουν ότι είναι ένας μοναχός - απατεώνας. Τι μας νοιάζει ποιος έκανε την μήνυση? γιατί μπερδεύουμε τα πράγματα? Αυτή η περίπτωση δεν είναι περίπτωση ''σαλτιμπαγκίας'' οπότε η Εκκλησία και όλοι οι πιστοί δεν θα απομονώσουν τέτοια περιστατικά επειδή το θέλει ο ''παστίτσιος'' ή ο σύριζα ή εσύ..απλά τα πράγματα

  6. ΑΝΤίΚΤΥΠΟΣ avatar
    ΑΝΤίΚΤΥΠΟΣ 19/01/2014 13:53:45

    Κύριε Ραφαήλε, ν' αγιάσει το στόμα σας! Πολύ καλά τα λέτε.

  7. Dyer avatar
    Dyer 19/01/2014 13:58:57

    Αν κινδυνεύει η Ορθοδοξία από την σάτιρα ή αν θες από τη κακή σάτιρα τότε κάτι δεν πάει καλά. Όσο και να ακούγεται παράδοξο ο Παστίτσιος παρουσίασε μια πλευρά της ορθοδοξίας που νοσεί. Η θρησκοληψία και το εμπόριο ελπίδας που επιδιώκουν κάποιοι μέσα στην εκκλησία, θα έπρεπε να καυτηριάζεται. Όμως πολλοί θρησκευτικοί κύκλοι προκαλούν τέτοιες καταστάσεις για εμπορικούς λόγους. Ο Παστίτσιο θα μπορούσε να είναι ένας από αυτούς και θα προκαλούσε συρροή πιστών στον τάφο του Παΐσιου. Όμως έτυχε να μη είναι και με τη σάτιρά του ξεσκέπασε ένα άρρωστο κομμάτι της εκκλησίας. Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει τα τιμωρηθεί επειδή προκάλεσε δυσπιστία προς τους θρησκευτικούς εμπόρους της ελπίδας οι οποίοι φαίνεται εξουσιάζουν και την πολιτική εξουσία.

    • KOSTAS avatar
      KOSTAS @ Dyer 21/01/2014 10:55:56

      υπάρχει συρροή πιστών στον τάφο του γέροντα. Ποιος κερδίζει? έχει εισιτήριο ο τάφος του και δεν το ξέραμε? τα 50 λεπτά του κεριού είναι το κέρδος?? αστειότητες!!!!!

      • Δημητρης avatar
        Δημητρης @ KOSTAS 23/01/2014 19:08:42

        Δεν έχεις πάρει χαμπάρι πόσες φυλλάδες κυκλοφορούν εκεί έξω για τον γέροντα. Δεν έχεις δεί πόσοι και πόσοι κεδροσκοπούν πάνω στην πίστη των "φτωχών τον πνεύματι" για τα "θαύματα" του γέροντα ... που ζείς ? στον Αρη ? Είναι μεγάλη μπίζνα η θρησκεία και τα παρελκόμενά της, και αυτοί που την χλευάζουν χαλάνε τα κέρδη ... ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ...

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 19/01/2014 14:24:36

    Ἔκ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας λαλεῖ τό στόμα...
    Ὅ,τι διαστροφή,ὅ,τι κόμπλεξ ἔχει μέσα του ὁ καθένας αὐτό θά ὑποστηρίξει,αὐτό θά πεῖ,αὐτό θά προβάλλει.
    Μή μᾶς φαίνεται παράξενο,ἔχουμε ξεφύγει τόσο πολύ,πού τό παράλογο τό βλέπουμε φυσιολογικό,τό στραβό τό κάνουμε ἴσιο χωρίς τήν παραμικρή ντροπή.
    Ὅταν λοιπόν,τό παράλογο,τό παρα φύσιν,τό ἐμπλουτίσουμε ἤ τό στηρίξουμε πάνω σέ μιά ἰδεολογία,τότε γίνεται τρόπος ζωῆς πού δέν ἀλλάζει μέ τίποτα...

  9. loyal subject avatar
    loyal subject 19/01/2014 14:28:21

    Πολυ συγκινητικό κείμενο. εύγε!

  10. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 19/01/2014 14:52:08

    Ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/JP Morgan/Επενδυτικη Αριστερα ΑΧΕΠΕΥ...

  11. Κωστας avatar
    Κωστας 19/01/2014 15:02:42

    Eγω φαηλο ξερω οτι ο χριστος ειπε η' με τον θεο η' με τον μαμωνα.Απο την στιγμη που το χρημα κανει κουμαντο στα παντα ακομη και την ημερα της προσευχης και του εκκλησιασμου ανοιγουμε τα μαγαζια δεν ειναι υποκριτικο να μιλαμε περι θρησκειας η' αθειας ?

    • Λεσμαν avatar
      Λεσμαν @ Κωστας 19/01/2014 15:11:55

      Πες τα Κώστα! Βγαίνουν και μας κάνουν τους πιστούς και τους χριστιανούς οι άνθρωποι που έχουν παραδώσει την κοινωνία στον βωμό του μαμωνά! Το πρόβλημα δεν είναι αυτοί ασφαλώς. Ο Ιησούς είχε προειδοποιήσει την ανθρωπότητα. Το πρόβλημα είναι τα πρόβατα που τους ακούν και τους ακολουθούν

  12. regeneration avatar
    regeneration 19/01/2014 15:50:47

    Ρε (ορισμένοι) μάγκες θεολογουντες ακούστε αυτό: η Ορθοδοξία στέκει ψηλά,ας πούμε είναι ένα καρφί στο τοίχο 4 μέτρα από το έδαφος.Αν δεν μπορούμε να την φτάσουμε,δε φταίει Αυτή. Τέλος. Από φιλοσοφία φουσκωσαμε.
    Επίσης η Εκκλησία είμαστε όλοι μας, ξέρουμε την Διδασκαλία του Κυρίου,ας αλλάξουμε εμείς να αλλάξουν και οι παπάδες και οι δεσποταδες κλπ. Προσωπικα μέτρα και σταθμά δε χωράνε.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ regeneration 19/01/2014 19:39:26

      Μπράβο φίλε! Τό πιό μεστό καί ἀληθινό σχόλιο!
      Ἔτσι ἀκριβῶς.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ regeneration 20/01/2014 08:02:54

      Εύγε!

  13. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 19/01/2014 15:57:46

    Ποιος σας είπε πως η αθεία ταυτίζεται με τον, σχεδόν όσο γελοίο και η ορθοδοξία, ΣΥΡΙΖΑ; Προφανώς κανείς, απλά εσείς ταυτίζετε τα δύο εκ του πονηρού. Το κείμενο είναι τόσο παιδιάστικο που δεν θα το σχολιάσω. Επειδή εσείς κάνετε κέφι την ορθοδοξία, προφανώς έχετε δικαίωμα να στέλνετε φυλακή όσους γελάνε με αυτή. Αύριο τι έχει σειρά; Όποιος γελάει με τη ΝΔ ή τον ΣΥΡΙΖΑ θα τους μπορουζιάζετε επίσης; Αδειάστε μας τη γωνιά επιτέλους, αρκετό μίσος, πόνο και καταστροφή δεν προκαλέσατε τόσους αιώνες;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Οδυσσέας 19/01/2014 21:20:02

      Πες μας που θες να πάμε, για να βρούμε φτηνά ειστήρια.

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/01/2014 16:01:35

    Ο πατριωτικός σου λόγος είναι ό,τι καλύτεςρο διαβάζω. Απολαυστικό. Οι ντεμέκ αριστεροί αξίζουν την περιφρόνησή μας.
    Καλή σου μέρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος Αργεάδης 19/01/2014 21:16:23

      Καλησπέρα Νίκο. Έτη Πολλά, με υγεία και δύναμη.

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 19/01/2014 16:05:05

    "δεν είμαι υπόδειγμα χριστιανού. ..."
    Αγαπητέ Φαήλε, όταν το διάβσα ήταν σαν να το έγραψα εγώ. Ούτε και εγώ είμαι, αν και μικρός έψελνα και έλεγα και τον Απόστολο. Αλλά όταν καθύβριζαν την ορθόδοξη εκκλησία μας, την πιο δημοκρατική εκκλησία (το ξέρω γιατί έχω ζησει στις ΗΠΑ για πολλά χρόνια, με φίλους καθολικούς-καμία σύγκριση), γινόμουν τούρκος με όλους τους όψιμους αντικληρικαλιστές της πορδής, γιατί αυτό κάνουν και στην εσπερία (τους).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος Αργεάδης 19/01/2014 21:15:26

      Ε, νοιώθουν πιο "επαναστάτες" έτσι. Μετά ρουφάνε κι ένα καπουτσίνο κι έρχονται στα ίσα τους.

  16. Λούκιος avatar
    Λούκιος 19/01/2014 16:09:15

    Φίλε να αναφέρεις με στοιχεία(συνοδική εγκύκλιο,απόφαση εκκλησιαστικού
    δικαστηρίου κλπ) ένα μόνο αίσχος που διέπραξε η Ορθόδοξη Εκκλησία κατά τον
    ελεύθερο βίο της.Εκτός βέβαια αν θεωρείς αίσχος τους αναπόφευκτους ελιγμούς που ως ΜΑΝΑ ώφειλε να κάνει-βλέπε αποκήρυξη Υψηλάντη-για να σώσει από το
    λεπίδι του Τούρκου χιλιάδες παιδιά της.Αντίθετα το Γένος μας μόνο ευεργεσίες και
    δόξα απόλαυσε από τον Θεό και την Εκκλησία Του(Ορθοδοξία).Είναι τραγική
    ειρωνεία μάλιστα, παιδιά της να την συκοφαντούν και να την υβρίζουν στα ελληνικά που ΑΥΤΗ διέσωσε.Ας συνέλθουμε επιτέλους.

  17. Kimon avatar
    Kimon 19/01/2014 16:31:34

    Η κα Κλάπα και οι Βισίνσκοι έχουν την ίδια γνώμη για την καταδίκη του Παστίτσιου;

  18. Χρήστος avatar
    Χρήστος 19/01/2014 17:17:42

    Αγαπάμε τέτοιες καταθέσεις ψυχής ( δεν ειναι άρθρο το παραπάνω ) κ μαζί αυτόν που το έγραψε. Έστω και χωρις να τον ξέρουμε η να μας ξέρει τον θεωρούμε φίλο μας κ δικό κας άνθρωπο. Μπράβο φίλε ..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χρήστος 19/01/2014 21:14:07

      Να 'σαι καλά.

  19. διηνεκης avatar
    διηνεκης 19/01/2014 17:43:46

    Σεβας φαηλε το παραδειγμα σου πρεπει να το ακολουθουμε ολοι μας ουτε εκατοστο πισω για τους ψυχοανωμαλους τις αριστερας και οχι μονο

  20. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 19/01/2014 17:51:16

    Ο Φαήλος το έθεσε το θέμα στην σωστή του διάσταση. Οι άπλυτοι (και εκ πεποιθήσεως ξυπόλητοι) αριστεροί λειτουργούν περίπου όπως και οι αμερικανοί, θεωρώντας τις αξίες και τα ιδανικά μόνο τότε καλά και χρήσιμα πράγματα, όταν θέλουν να κατηγορήσουν τους άλλους ότι δεν τα έχουν.
    Η διαφορετικότητα για αυτούς ορίζεται αποκλειστικά και μόνο σε ατομική βάση, για αυτό και νιώθουν, βλακωδώς φυσικά, απολύτως ασφαλείς πίσω από το σύνθημα "Χωρισμός εκκλησίας και κράτους", χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την ορθή πεποίθηση ότι η Πίστη (π κεφαλαίο) είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Ξεχνούν ωστόσο ότι με αυτή την λογική το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για την πίστη (π μικρό). Αν η πίστη, άρα και η ιδεολογία στην οποία αναφέρεται, αποτελεί προσωπική υπόθεση του καθενός, αυτοί γιατί προσπαθούν να επιβάλλουν την δική τους σε θεσμικό επίπεδο;

  21. black pet avatar
    black pet 19/01/2014 18:08:43

    Υπαρχουν ανθρωποι που με την καθημερινή τους ζωη αποδεικνύουν την έννοια της αλληλεγγύης , την εννοια της αγαπης .Σίγουρα κανεις δεν εγγυάται τις θρησκευτικές τους ριζες , άλλοι μουσουλμάνοι άλλοι χριστιανοί άλλοι αθεοι. Το μονο κατακριτεο στην εν λογω περιπτωση ειναι οτι ενας ανθρωπος ,εμπαίζει με χυδαιο τρόπο τα ιερά μιας θρησκείας .Τωρα αν καποιοι απο εσας θελετε να τον συγχαρειτε... τι να πω ? Και εις ανωτερα!

  22. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 19/01/2014 18:13:02

    Η ανακοίνωση της ΝΔ για την φορολόγηση των Χριστιανών Ορθοδόξων (οι καθολικοί και οι προτεστάντες εξαιρούνται) από τον ΣΥΡΙΖΑ, όλα τα λεφτά!!
    Αλεπού ο Φαήλος που δηλώνει ότι στέκεται στο προαύλιο των εκκλησιών. Μπορεί να τον γλυτώσει τον φόρο.
    Από την Κουμουνδούρου διαρρέεται ότι οι απλώς προαυλιζόμενοι, δεν θα φορολογούνται!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εναςάσχετος 19/01/2014 21:13:05

      Καθόμαστε απέξω με τον Φάκτορα και βλέπουμε και τις γκόμενες που περνάνε. Βάζουμε και βαθμολογία αλλά ο Φάκτορας έχει διπλή ψήφο ο μπαγάσας κι όλο νικάνε οι δικές του.

  23. John D. Carnessiotis avatar
    John D. Carnessiotis 19/01/2014 18:45:27

    Το όυσιώδες και μείζον ζήτημα, Κε Κρανιδιώτη, δεν είναι άλλο παρά αυτό, επί του οποίου ΔΕΝ τοποθετείσθε: εάν είναι νοητό για Ευρωπαϊκό Κράτος του 21ου αιώνα να καταδικάζεται κάποιος σε φυλάκιση - οποιασδήποτε διάρκειας - γιατί βλασφήμησε, κορόιδεψε τα θεία των άλλων ή αμφισβήτησε άμεσα ή έμμεσα σατιρικώ τω τρόπω ή στα σοβαρά έναν μοναχό.
    Με αφήνει αδιάφορο ή και με απωθεί το είδος αυτό της σάτιρας και του χιούμορ, ενώ ούτε καν διανοούμαι να βλασφημήσω ή να κατηγορήσω οποιανδήποτε πίστη συνανθρώπων μας - αλλά δεν θα δεχόμουν για κανένα λόγο να καταδικασθεί και να φυλακισθεί κάποιος για τον λόγο, τον οποίον εκφέρει!
    Δεν προστατεύονται έτσι ούτε οι ιδέες ούτε οι θρησκευτικές δοξασίες ούτε τα πρόσωπα, που τις εκφράζουν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ John D. Carnessiotis 19/01/2014 21:10:32

      Αυτό που βασικά σχολίασα είναι την γελοιότητα τέτοιες ανοησίες να θεωρούνται "προοδευτικές" και την εμμονή των συριζαίων να ταυτίζονται με αυτές, σκίζοντας το καλσόν τους. Για το ποινικό μέρος, είπα, δικογραφία που δεν γνωρίζω, δεν την σχολιάζω.
      Και δεν θεωρώ "δικαίωμα" την βλασφημία, τις ύβρεις, την γελοιοποίηση της Ορθοδοξίας.

      • Δημιος avatar
        Δημιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2014 11:26:49

        είναι ο κάθε Παϊσιος πρέσβης της ορθοδοξίας;;

  24. ΚΜ avatar
    ΚΜ 19/01/2014 18:46:11

    Στο μεταξύ, βγήκαν χτες και τα μεταλλαγμένα της «Δράσης» (μη χάσουν!), να αμφισβητήσουν την απόφαση της δικαιοσύνης και να συνταχθούνε με τον κομπλεξικό υβριστάκο. Έτσι για να μην ξεχνάμε τί μέρος του λόγου είναι και οι Μανοτζήμεροι του Πόππερ και του Σόρος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΜ 20/01/2014 08:07:48

      Σωστός!

  25. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 19/01/2014 19:37:37

    Η ορθόδοξη πίστη μας άντεξε διωγμούς, διώξεις, εκατόμβες οι πιστοί που μαρτύρησαν. Άντεξε την αλαζονεία του Νέρωνα, του Διοκλητιανού, τις διώξεις του Λένιν και του αιμοσταγούς Στάλιν και θριάμβευσε. Όλοι αυτοί που ζητούν λίγη παροδική δημοσιότητα προβάλλοντας την ηλιθιότητα τους καθυβρίζοντας την, είναι πολύ μικροί σχεδόν μηδαμινοί μπροστά της. Πολλοί υβριστές και διώκτες μέσα στην ιστορία, ως άλλοι Σαούλ, όταν θα έλθει εκείνη η ώρα μετατρέπονται στους πιο θερμούς υποστηριχτές της.

    Όσο για τον Τσίπρα που δηλώνει άθεος και ανέχεται τους υβριστές της πίστης μας, έχω να τον συμβουλεύσω ένα πράγμα. Τα έχει όλα, την οικογένεια του, τα παιδιά του, και ως φαίνεται μια λαμπρή σταδιοδρομία, την στιγμή που άλλοι της ηλικίας του, είναι άνεργοι και απελπισμένοι, Ας τα χαίρεται και ας ευχαριστεί Εκείνον για την καλή του τύχη με λιγότερη αλαζονεία και έπαρση, γιατί έρχεται κάποια στιγμή που ο καθένας μας (και εγώ προσωπικά) θα ζητήσει κάπου μόνος με μαύρο δάκρυ, την στήριξη Του και την συγχώρεση Του.

  26. black pet avatar
    black pet 19/01/2014 21:58:04

    Κυριε Σταματακη εύχομαι να μην ερθει αυτη η δυσκολη στιγμη που ολοι ... Αθεοι και μη θα πουν ... Θεε μου!Απο την αντιπερα οχθη το 'Θεε μου' δεν μας κανει πιστους ουτε μας δινει χειραφετηση να δρουμε εν ονοματι του Χριστου και να κανουμε εγκλήματα. Συμφωνω οτι υπαρχου(με) πολλοι 'δηθεν' Χριστιανοι αλλα και το να εισαι 'δηθεν' φιλελευθερος και να βριζεις τα πιστεύω καποιων ανθρωπων που σηκωνουν το σταυρο ολων μας (ενας απο αυτους και ο Πατερ Παισιος) δε ειναι οτι καλυτερο.Μακαρι να τον εφταναν αυτοι που τον σχολιαζουν στο μικρο του δαχτυλακι απο ολες τις αποψεις .

  27. Πλωτίνος avatar
    Πλωτίνος 19/01/2014 22:14:54

    Ωραιοτατο αρθρο. Θα μπορουσε να εμπλουτιστει και με τις χριστιανικές δρασεις των θρησκευομενων βουλευτων της συγκυβερνησης που λαβαινουν χώρα συνεχως, αλλά και του γενικοτερου χριστιανικου πνευματος που κυριαρχει, ητοι:
    -το μοιρασμα των μισθων τους στους συνταξιουχους που εχουν μεινει στον ασσο που κανουν συνεχως οι βουλευτες, οπως και στους αναπηρους και αναξιοπαθουντες
    -την δωρεά των δεκαδων σπιτιων που εχουν κανει καποιοι βουλευτες και υποστηρικτες της συγκυβερνησης για να μεινουν πολυμελεις οικογενειες ανεργων
    -το καλο παραδειγμα ήπιας απαντησεως και υψηλού ηθους σε καθε επιθεση
    -το πνευμα αγαπης και ομονοιας που προσπαθουν να φερουν στο κρατος μας
    -τα χριστιανικά ξυλοκοπηματα απο τα ΜΑΤ προς καθε κατευθυνση που γινονται καθαρα για εκπαιδευτικους λογους, προς αναμνησιν των διωγμων των πρωτων Χριστιανων
    -το μοιρασμα των ρουχων, τροφιμων, φαρμακων που καθημερινα επιδιδονται απο τα δικα τους εισοδηματα οι βουλευτες
    -τη συγκεντρωση αποδειξεων οτι οι υποτιθεμενες μιζες, κλοπες, φεσια, θαλασσοδανεια κλπ που φορτωθηκαν στις πλατες των φορολογουμενων ειναι συκοφαντιες των αθεων
    -την γενικοτερη αποστροφή προς το χρήμα και την δουλεία προς αυτό που καθε μεσο καλλιεργουν οι κυβερνωντες ακολουθωντας την φραση του Ιησού "ή με τον Θεό ή με τον μαμωνά" ("Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά” ), προσπαθωντας να κανουν τους συνανθρωπους τους να μην προσκυνουν το χρημα υπερανω ολων
    -κλπ κλπ

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 19/01/2014 22:36:58

    1) "Το ό,τι απλά μερικοί μας τα πρήξανε..." άνευ κόμματος το "ότι"
    2) "Αν δε διανοηθεί κάποιος να τους προσβάλλει..." εδώ ένα κομματάκι μετά το "δε" μάλλον θα ήταν χρήσιμο.
    Εμένα που είναι η ελληνική γλώσσα σαν το πατρικό μου, να σε φάνε καμιά δεκαριά μαύρα φίδια που την κατακρεουργείς με τους σολοικισμούς και την αμετροεπή μπουρδολογία σου με κάθε ευκαιρία;;;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Νίκος 20/01/2014 00:06:00

      Το ένα ερωτηματικό αρκεί, δεν χρειάζεται να βάλεις 15... Συνηθίζεις να χάνεις το χρόνο σου διαβάζοντας "μπουρδολογίες"; Τόσο ελεύθερο χρόνο για χάσιμο έχεις...;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 21/01/2014 09:20:08

        Απ' όλο το κείμενο αυτό που βρήκε να σχολιάσει ήταν δύο ..κόμματα! Πονάει ο απαυτός τους, γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς. Να ξεφτιλίζουν τα πάντα κι εμείς μόνο αμυνόμενοι. Όταν λοιπόν τους ξεβρακώνουμε και γελάει ο κόσμος μαζί τους, τότε τσούζει...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος 20/01/2014 16:58:24

      Δάκρυσα. Ζω για να σε ευχαριστώ κι απέτυχα...

  29. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 19/01/2014 22:38:20

    Συγχαρητήρια για το άρθρο.
    Με την ευκαιρία να πω ότι η Αριστερά έχει στερέψει από ιδέες εδώ και καιρό. Το μόνο που της έχει μείνει είναι το "αντι" σε οτιδήποτε πιστεύουν κάποιοι άλλοι. Αντι-Χριστιανοί, Αντι-Φασίστες, Αντι-Ναζί, Αντι-μνημονιακοί, Αντι-εξουσιαστές κλπ. Σύρονται πίσω από τις ιδέες των άλλων αντιδρώντας και πετροβολώντας γιατί ξέμειναν από ιδέες. Κάποτε λέγαμε ότι το "αντικομμουνιστής" δήλωνε φτώχεια ιδεών των δεξιών. Σήμερα αυτό ισχύει για την αριστερά.

  30. gereon avatar
    gereon 19/01/2014 23:23:28

    Για την Παπαχρήστου και το χιούμορ της άλλα μας έλεγες όμως κάποτε...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ gereon 20/01/2014 00:38:24

      Το ανέκδοτο για τα κουνούπια ήταν ρατσιστικό και για τους Έλληνες, γιατί υπονόησε ότι εμείς είμαστε το fast food, μιας και τα κουνούπια φέρουν ιό του δυτικού Νείλου και το σπιτικό τους φαΐ είναι οι Αφρικανοί.

  31. Νικήτας avatar
    Νικήτας 19/01/2014 23:31:08

    Αδερφέ μου , ο μέτριος βραστός είναι η άλλη όψη του χαβαλέ. Είναι κρίμα νέοι άνθρωποι του δεξιού χώρου να μην έχουν υποψιαστεί την ανεξιχνίαστη αγάπη του Θεού παραμένωντας χλιαροί , δηλαδή αδιάφοροι γύρω απο την Αγιαστική αυτή δύναμη. Χρειαζόμαστε λαμπάδες , εμείς τα κεράκια , που να μας κάνουν αυτό που είμαστε και να βρούμε αυτό που έχουμε . Πολιτικός που δεν πιάνει την Βαφτισμένη στον Σταυρό του Χριστού ψυχή του Έλληνα πάλι για αγορές θα μας μιλήσει , συστήματα , μνημόνια και λοιπά καλούδια που θα μας κάνουν ευτυχισμένους . Παιδών αθύρματα που θα έλεγε ο Ηράκλειτος. Πάμε για άλλη μια σούπα.

  32. Αδαμ avatar
    Αδαμ 19/01/2014 23:54:04

    Προς αυτους που λενε οτι ο κομπλεξικος (φ.λοιζος) εκανε χαβαλε με το θεμα σαυρας κ τα σχετικα για τον Γεροντα,γτ δεν εκανε χαβαλε με το κορανι που κατα τους μουσουλμανους ειναι το μεγιστο "ον" ή ακομα που αυτομαστιγωνονται με λεπιδια (το μαστιγωμα ειναι απολυτα φυσιολογικο για εναν "ανθρωπο" ας πουμε!!!)???γτ δεν εκανε χαβαλε με τους βουδιστες που και καλα ιπτανται καμποσα εκατοστα απτο εδαφος ή που πιστευουν στη μετενσαρκωση???γτ δεν εκανε χαβαλε με τους μαρτυρες του ιεχωβα που παλια ειχαν κανει αναφορες οτι θα γινοταν η δευτερα παρουσια αλλα δεν εγινε ποτε???...και για ποσες ακομα αλλες θρησκειες αλλα κ αιρεσεις μπορουμε να βρουμε καποια πραγματα για "χαβαλε"!Με αυτες τις ερωτησεις μου, φαινονται 2 πραγματα 1 οτι ειναι κομπλεξικος κ ασχοληθηκε μονο με την ορθοδοξια, 2 οτι δεν ειναι καθολου τυχαιο που εκανε "χαβαλε" μονο με την ορθοδοξια, κατι που το κανουν συνηθως οι αριστεροι (ενω ειναι υπερμαχοι των μουσουλμανων...για τα "δικαιωματα" τους)!Ειχε δηλωσει οτι ειναι αθεος,αλλα ολως τυχαιως προσβαλει μονο την ορθοδοξια!Οταν εισαι αθεος σημαινει οτι δεν ενστερνιζεσαι καμια θρησκεια ουτε αιρεση, αυτοματως οταν δηλωνεις αθεος δεν σου δινει το δικαιωμα να κραζεις - προσβαλεις ή οπως λενε μερικοι "προοδευτικοι", να κανεις "χαβαλε", με οποιαδηποτε θρησκεια που δεν ενστερνιζεσαι!Ο σεβασμος δεν ειναι δικαιωμα....ειναι ΠΡΟΝΟΜΙΟ!!!!Αν θες να σε σεβονται πρεπει να σεβεσαι......!!!!Αν εγω κανω "χαβαλε" (δλδ προσβαλω) για τις πολιτικες του πεποιθησεις, που ειναι αξιες χλευασμου, πως θα το παρει αραγε???Βεβαια το να προσβαλεις τις πολιτικες πεποιθησεις του αλλου δεν ειναι παρανομο ενω οταν προσβαλεις την θρησκεια οποιουδηποτε ειναι!!!!Αρα οσοι λενε οτι εκανε "χαβαλε", ας σκεφτουνε οτι με καποια πραγματα ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ "ΧΑΒΑΛΕ"...γιατι μπορει να υπαρχουν κυρωσεις....οπως την "εφαγε" ο κομπλεξικος.......εαν εκανα ομως "χαβαλε" για την μανουλα του δεν θα ειχα κυρωσεις.......βεβαια δεν θα το εκανα αυτο γιατι θελω να με σεβονται....τωρα αμα ο αλλος δεν ξερει τι ειναι σεβασμος....ειναι αξιος της μοιρας του!!!!!Οσοι βρισκετε τα περι πατηρ Παισιου "κουλα" δεν σας ειδα να κραζετε αλλες θρησκειες, λογικα θα ισχυει το Νο 1 για εσας....μπορει κ το Νο 2!!!!!!!Ο κοσμος εχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πιστευει οπου θελει....αλλα για το ΠΡΟΝΟΜΙΟ, το εχουν λιγοι!!Περαστικα σας προοδευτικοι.....

  33. εγκάθετος avatar
    εγκάθετος 20/01/2014 00:34:48

    Το μέτρο του πολιτισμού του καθενός κρίνεται κυρίως από το σεβασμό που δείχνει σε αυτά που δεν πιστεύει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ εγκάθετος 20/01/2014 08:11:35

      Έτσι μπράβο. Και οι αριστεροί λόγω ιδεοληψίας παίρνουν κάτω από τη βάση ως απολίτιστοι και βάρβαροι. Όσο και να λένε τα αντίθετα μπας και το πιστέψουν οι ίδιοι.

  34. Αλέξης avatar
    Αλέξης 20/01/2014 00:41:08

    Υπάρχουν πολλοί ανοιχτόμυαλοι, μορφωμένοι άνθρωποι που σας ψήφισαν με το φόβο του Έλληνα Τσάβες. Σήμερα τους χάσατε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αλέξης 20/01/2014 08:13:41

      Ο Τσάβες σεβόταν τους χριστιανούς και μάλιστα την παπική εκκλησία. Δεν άφηνε στελέχη του να προσβάλλουν την πίστη των πολιτών του. Άσε τις συγκρίσεις με τον Τσίπρα λοιπόν.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αλέξης 20/01/2014 14:59:01

      Ο Τσάβες δάκρυζε με τον εθνικό ύμνο της χώρας του και ήταν στρατόκαυλος, καμία σχέση δηλαδή...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 20/01/2014 17:24:40

        Και πριν ξεκινήσει τις ομιλίες του, φιλούσε τον σταυρό που πάντα φορούσε στο λαιμό του...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2014 17:44:35

          Πόσο πιο μακρια από τους Τσίπρες δηλαδή;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεώργιος Τ. 20/01/2014 20:27:58

            Ε, πραξικοπηματίας καθολικός λοκατζής εθνικιστής. Πως είναι ο Τσίπρας; Καμμία σχέση!

  35. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 20/01/2014 01:05:00

    ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟΙ; Φαήλο έκανες φάουλ με αυτά που δήλωσες στο τέλος. Σε παρακαλώ πολύ να ξανασκεφθείς αυτά που έγραψες. Ξαναδιάβασε τα: "... Το ‘χω ξαναπεί, δεν είμαι υπόδειγμα χριστιανού. Πήγα στα βαφτίσια μου, στα λοιπά μυστήρια την βγάζω συνήθως στο προαύλιο ως καλεσμένος, θα πάω ανυπερθέτως και στην κηδεία μου. Όταν περνάω απέξω, μπαίνω κι ανάβω κανά κεράκι για τα παιδάκια μου, τους γονείς και την Πατρίδα μου. Ή μάλλον, να σας το πω απλά; Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σαν το πατρικό μου. Κομμάτι της ανατροφής μου, της ζωής μου, καταφύγιο μου. Μπορεί να μην προλαβαίνω να τους βλέπω συχνά αλλά δεν τους ξεχνώ, πάντα τους αγαπώ και δεν θέλω κανένας να τους πειράζει. Αν δε διανοηθεί κάποιος να τους προσβάλλει, τότε μαύρο φίδι που τον έφαγε, όχι δέκα μήνες φυλάκιση…"

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Χρήστος Δημάρης 20/01/2014 06:58:47

      Λίγες οἱ ἐμφανίσεις σου ἀγαπητέ Χρῆστο,ἀλλά πάντα στοχευμένες,ὅπως καί τῆς victoria παρακάτω. Τήν καλημέρα μου!

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Κυθήριος 20/01/2014 12:31:24

        Καλημέρα Κυθήριε!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χρήστος Δημάρης 20/01/2014 16:59:43

      Τα ξανασκέφτηκα και τα ίδια λέω. Τι θες να πω; Πως είμαι "θεούσα"; Αφού δεν είμαι.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/01/2014 19:37:06

        Φαήλο τι είναι χειρότερο; Να χλευάζουμε την Εκκλησία (όπως έκανε ο Παστίτσιος) ή να περιφρονούμε την μυστηριακή ζωή της; (μόνος σου το δήλωσες αυτό) Το ζητούμενο είναι να ζήσουμε μέσα στην Εκκλησία. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί ο κόσμος μας να γίνει καλύτερος.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Χρήστος Δημάρης 21/01/2014 18:07:14

          Σωστός Χρήστο. Απλά αν κάποιος από μικρός δεν είχε εμπειρίες στο ναό, δύσκολο μεγαλώνοντας να πιάσει το βάθος των μυστηρίων. Μακάρι να τα σέβεται και κάποια στιγμή θα γίνει το κλικ, αρκεί να είναι καθαρός άνθρωπος. Κανέναν καλοπροαίρετο δεν αφήνει ο Θεός της αγάπης.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Γεώργιος Τ. 21/01/2014 20:03:01

            Καλημέρα Γιώργο!

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2014 21:48:50

        Θεούσα ξεθεούσα αν ανέβεις κι άλλο την σκάλα θα είσαι από τους πρώτους μέσα μαζί με όλους τους άλλους υποκριτές πολιτικούς που φαίνονται στην εκκλησία για τα ψηφαλακία πρώτη μούρη στις μεγάλες γιορτές και μετά μην τον είδατε το παναή . Διάλεγε άλλες λέξεις φιλαράκι να εκφράζεις την συμπεριφορά σου απέναντι στην ζωή της εκκλησίας για να μην κατατάσεσαι στους χλευαστές και είρωνες. Σε είχα για πιό συνηδειτοποιημένο με τα Ιερά και τα Όσια.

  36. victoria (true) avatar
    victoria (true) 20/01/2014 02:07:53

    Η αριστερά πρέπει να καταλάβει πως σεβασμός σε όλες τις θρησκείες σημαίνει και στη δική Μας. Τουλάχιστον.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ victoria (true) 20/01/2014 14:39:50

      Έγραψες.

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ victoria (true) 21/01/2014 22:26:41

      Μαντάμ βικτόρια η αριστερά στην ιστορική της πορεία και ανα τον κόσμο χαϊδεψε όλες τις θρησκείες εκτός απο την δική μας που την καταδίωξε σκληρά. Μακάρι όλοι μας κάποτε να συνηδητοποίησουμε πως η αθεϊα είναι Χριστομαχία και τ ί π ο τ ε ά λ λ ο. Γιατί ο άνθρωπος έχει μιάν απέχθεια απέναντι στην αλήθεια και μιάς και ο Χριστός είναι
      η α λ ή θ ε ι α δεν τον θέλουν μπροστά τους όσοι νομίζουν πως πιάσανε το νόημα της ζωής. Απο την άλλη ο άνθρωπος είναι το μοναδικό όν που δεν αυτοκαθορίζεται αλλά για να φτάσει σε επίγνωση του ετεροκαθορισμού του είναι αναγκαίο να στριμωχτεί στην στενή πύλη . Δόξα τω Θεώ πέφτουνε οι σφαλιάρες σε μας και απο παιδάκια ξυπνάμε στην πραγματική πραγματικότητα και πιάνουμε το μηδέν ώς το ματωμένο στεφάνι του γάμου , στεφόμενοι την Ορθοδοξία. Και δεν αφορά μόνο εμάς μα όλους τους ανθρώπους της γής . Και αυτό έχει να κάνει με την οικουμενικότητα του Χριστιανισμού καθώς και με το πανανθρώπινο μύνημα του Ελληνισμού. Και ναι ο Ελληνισμός είναι μια κατηγορία του Χριστιανισμού. Το νομίζεται ότι είναι παιχνιδάκι να είσαι Έλληνας ;

  37. ΚΜ avatar
    ΚΜ 20/01/2014 04:18:30

    Ε ψήφισε λοιπόν τον Έλληνα Τσάβες (εσύ τον είπες έτσι), μια και είναι «ανοιχτόμυαλος» σαν κι εσένα και αβαντάρει τον υβριστάκο. Ή πάνε στον Στέφανο τον Μάνο, κι εσύ και οι υπόλοιπο 14 «ανοιχτόμυαλοι» (δεν είστε παραπάνω) που έχετε τις ίδιες «προτεραιότητες» - έβγαλε κι αυτός αντίστοιχο ανακοινωθέν. Πάλι σαν να ψηφίζεις τον «Έλληνα Τσάβες» θα είναι.

  38. m.s avatar
    m.s 20/01/2014 09:25:08

    Ορθόδοξος Χριστιανός.
    ένας κύριος χθες εθελοντής μάγειρας - τραπεζοκόμος, σε γεύματα της Εκκλησίας μου εκμυστηρεύτηκε ότι αισθάνθηκε μεγάλη πίκρα γιατί άτομα που σιτίζονταν εκεί τους άκουσε να καταφέρονται κατά της Εκκλησίας , των παπάδων , κλπ...
    και τι έκανες τον ρώτησα .
    Μου απάντησε : συνέχισα να μαγειρεύω και να τους προσφέρω φαγητό.
    αυτά...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ m.s 20/01/2014 13:44:46

      !!!!!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ m.s 20/01/2014 17:40:35

      Γιατί οι Έλληνες αριστεροί που βρίζουν την Εκκλησία τι κάνουν; Δε βρίζουν τη μάνα που τους κράτησε Έλληνες (πολιτισμένους και ελεύθερους δηλαδή) αντί να είναι χανουμάκια σήμερα και να τρώνε 10 χέρια ξύλο τη μέρα για το κιχ που θα τολμούσνα να πουν;

    • GeNiAl avatar
      GeNiAl @ m.s 21/01/2014 07:55:08

      Με ένα γεύμα περιμένεις να εξαγοραστεί η ψυχή του άλλου και μάλιστα εις το διηνεκές ;
      Παππάδες εθελοντές πήγανε ;
      Ο Χριστός δεν λέει κάπου να μην έχουν οι ιερωμένοι βαθμούς και να έχουν κανονική εργασία εκτός από την θρησκευτική ;

      • m.s avatar
        m.s @ GeNiAl 21/01/2014 08:51:16

        φίλε μου μη χάνεις την ουσία . επικέντρωσε στο τι κάνει ο μαγειράκος και όχι στο τι δεν κάνουν οι παπάδες.
        πολύ σωστά ξεκινάς ''Ο Χριστός δεν λέει κάπου να..."
        Αυτός είναι το πρότυπο , αυτά που λέει τήρησε . οι παπάδες άνθρωποι είναι σαν και μας και αρκετοί αποδεικνύονται πολύ λίγοι για το έργο που τους ανατέθηκε. αυτό όμως δεν αποτελεί άλλοθι για να καταλήξουμε εμείς φαύλοι.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ GeNiAl 21/01/2014 18:10:03

        "Ο Χριστός δεν λέει κάπου να μην έχουν οι ιερωμένοι βαθμούς και να έχουν κανονική εργασία εκτός από την θρησκευτική ;"

        Πουθενά στα 4 μόνα γνήσια Ευαγγέλια ο Χριστός δε λέει τέτοια πράγματα. Αν το διάβασες αλλού, δε το λέει ο Χριστός αλλά ο συγγραφέας, που είναι και άγνωστος. Λέει όμως το: "ερευνάτε τας Γραφάς". Και τότε που το είπε, Γραφές ήταν ΜΟΝΟ η Παλαιά Διαθήκη. Αυτό για όσους ψευτοχριστιανούς την βρίζουν...

  39. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/01/2014 10:05:38

    !!!!!!!!!!!!!!
    και το φως του ηλιου και το οξυγονο και η βροχη "επι δικαιων και αδικων πιπτει", το ξεσκαρταρισμα μετα γινεται και παιζει ρολο και η προαιρεση του καθενα.
    Αυτη η προαιρεση ειναι που με κανει επιεικη στους νεοτερους που εχουν βουτηξει τη ζωη απ τα μαλλια, αγωνιζονται για δουλεια-αν εχουν-, μεγαλωνουν παιδια και ειναι παροντες στο στιβο της ζωης.
    Αυτο ειπε με τον τροπο του και ο Φαηλος παρομοιαζοντας την Εκκλησια με το αγαπημενο πατρικο του.
    Και βεβαια κι ο Θεος μας περιμενει, εναν εναν ξεχωριστα, ποτε θα κανουμε τη στροφη μας ο καθενας κατα τα μετρα του. Αυτο σημαινει οτι ζουμε ΟΛΟΙ μεσα στη μακροθυμια Του!

  40. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/01/2014 10:58:42

    Εδώ το βαθύ Κράτος του πασοκ έκανε πραξικόπημα - απόφαση ΣτΕ και
    παραμυθιαζόμστε με τα αυτονόητα!!!
    Τελικά, δε ανακηρύττουμε την επικράτεια της Ελλάδος σε Μονή Ιεραποστόλων να τελειώνουμε!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Μανιάτης 20/01/2014 17:42:46

      Έτσι μπράβο. Εσύ με την τσέπη σου (μαμμωνά) κι εμείς με το Χριστό και την Πατρίδα μας (κατά Θ. Κολοκοτρώνη η ιεράρχηση για όσους έχουν αντιρρήσεις). Για να γνωριστούμε σωστά εδώ μέσα επιτέλους.

  41. βαγγελης avatar
    βαγγελης 23/01/2014 08:50:26

    Τελικά οι σεβαστοί δικαστές που καταδίκασαν τον 'παστιτσιο΄πρεπει να ηταν άσχετοι για να μη πω ηλιθιοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.