02/11/2009 12:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ντόρα έκανε τους διπλωμάτες πράκτορες της «Aegean»



Το «Πρώτο ΘΕΜΑ»αποκάλυψε χθες έγγραφα-ντοκουμέντα των ελληνικών διπλωματικών αρχών, βάσει των οποίων η μεθόδευση της κυρίας Μπακογιάννη, με σκοπό τη χορήγηση από την τουρκική κυβέρνηση μονοπωλιακής άδειας στην «Aegean» για την εκτέλεση πτήσεων προς την Κωνσταντινούπολη, δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός αλλά σταθερή πρακτική που καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της υπουργικής θητείας της.

Από τη νέα αποκάλυψη όχι μόνο γιγαντώνεται το ήδη μείζον πολιτικό ζήτημα για την προνομιακή μεταχείριση που επεφύλαξε η τέως υπουργός στη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά πολλαπλασιάζονται και τα ερωτήματα για την πρόσβαση και τη δυνατότητα που είχε εξασφαλίσει ο κ. Βασιλάκης για να αλλάζει με παροιμιώδη ευκολία τις διακρατικές συμβάσεις προς όφελός του, μέσω όμως της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής. Στη νέα επιχείρηση προώθησης και εξυπηρέτησης των συμφερόντων της «Aegean» επιστρατεύτηκε αυτή τη φορά η ελληνική πρεσβεία στο Κάιρο. Η τέως πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών ουσιαστικά ανέθεσε στον πρέσβη της χώρας μας στην Αίγυπτο κ. Ιωάννη Αλέξιο Ζέπο να ενεργεί ως ατζέντης της εταιρείας του κ. Βασιλάκη!

Συγκεκριμένα, ο κ. Ζέπος την 1η Απριλίου 2008 υπέβαλε επίσημο αίτημα στον υπουργό Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου Αχμέντ Σαφίκ, με το οποίο ζητούσε από την αιγυπτιακή κυβέρνηση την αύξηση των πτήσεων της «Aegean» προς το Κάιρο από τρεις την εβδομάδα σε πέντε! Ο επίσημος χαρακτήρας του ελληνικού αιτήματος πιστοποιείται από την επιστολή-απάντηση του Αιγύπτιου υπουργού προς τον Ελληνα πρέσβη, την οποία φέρνει στο φως το «ΘΕΜΑ», και είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο ιεραρχήθηκαν οι προτεραιότητες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας μας επί Νέας Δημοκρατίας.

«Μου δίνει μεγάλη χαρά να αναφερθώ στην ευχάριστη επίσκεψή σας στο γραφείο μου την 1η Απριλίου 2008, κατά την οποία ζητήσατε να αυξήσουμε τις πτήσεις των αερογραμμών "Aegean" από τρεις σε πέντε την εβδομάδα. Με μεγάλη μου χαρά, επιβεβαιώνω τη συνεργασία των δύο χωρών. Εχω την τιμή να σας ανακοινώσω ότι το αίτημά σας γίνεται αποδεκτό από την 1η Ιουλίου 2008»!

Οπως γίνεται αντιληπτό, εκτός από το γεγονός ότι το ελλ η ν ι κ ό υπουργείο Εξωτερικών διαπραγματεύτηκε υπέρ της συγκεκριμένης ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας με υποθήκη τις διακρατικές σχέσεις της χώρας μας, η «Aegean» παρουσιαζόταν από τους Ελληνες διπλωμάτες στις ξένες αντιπροσωπίες ως ο εθνικός μας αερομεταφορέαςαντί της πολύπαθης «Ολυμπιακής» που βρισκόταν τότε σε δεινή θέση. Ετσι όμως το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, ενίσχυσε τη θέση και τη δυναμική μιας ιδιωτικής εταιρείας, αντί να το πράξει αυτό για τον εθνικό αερομεταφορέα όπως όφειλε.

Η συνέχεια της νέας μεθόδευσης είναι πραγματικά εντυπωσιακή, ενώ το ερώτημα για το ποιος έδωσε την εντολή στον κ. Ζέπο να λειτουργήσει κατ’ αυτόν τον πρωτοφανή τρόπο ζητά επιτακτικά απάντηση. Ο Ελληνας πρέσβης, έχοντας εξασφαλίσει την έγκριση των αιγυπτιακών αρχών για την περαιτέρω ενίσχυση της πτητικής παρουσίας της «Aegean» στην αφρικανική χώρα,στέλνει επίσημη επιστολή προς τον εμπορικό διευθυντή της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας για να του ανακοινώσει τις εξαιρετικές επιτυχίες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στη Μέση Ανατολή. «Σε συνέχεια σχετικών διαβημά των και προφορικών συνεννοήσεων, σας διαβιβάζω, συνημμένα, αντίγραφο της επιστολής που μου απέστειλε ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας κ. Ahmed Shafilk, με ημερομηνία 15 Απριλίου 2008, σχετική με την έγκριση της αύξησης των πτήσεων της εταιρείας AEGEAN προς και από το Κάιρο, από 3 σε 5 εβδομαδιαίως, από την 1η Ιουλίου 2008». Στο κλίμα της αξιοζή- λευτης εγκαρδιότητας που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ»ότι υπήρχε μεταξύ του υπουργείου Εξωτερικών, επί υπουργίας της κυρίας Μπακογιάννη, και ενός επιχειρηματία δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι ευχές με σήμα κατατεθέν το εθνόσημο. «Χαίρομαι πολύ για την εξέλιξη αυτή και σας εύχομαι Καλές Πτήσεις»!

Ο επόμενος κρίκος στην αλυσίδα των υπουργικών παρεμβάσεων υπέρ του κ. Βασιλάκη έχει επίσης εξαιρετικό ενδιαφέρον. Στις 5 Μαΐου 2008, η διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας στέλνει επιστολή προς τη Διεύθυνση Αεροπορικής Εκμετάλλευσης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με θέμα την «αύξηση συχνοτήτων της AEGEAN AIRLINES στη γραμμή Αθήνα - Κάιρο - Αθήνα και ανανεωμένο θερινό πρόγραμμα», επισυνάπτοντας την επιστολή του Αιγύπτιου υπουργού Πολιτικής Αεροπορίας.

Στη διθυραμβική επιστολή της «Aegean» γίνεται αναφορά στις αποτελεσματικές ενέργειες του κ. Ζέπου για την επίτευξη της πολυπόθητης έγκρισης, που «ήρθε σε συνέχεια των συζητήσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια επιχειρηματικής αποστολής στην Αίγυπτο, επικεφαλής της οποίας ήταν ο υφυπουργός Εξωτερικών κ. Δούκας». Και αν στην περίπτωση των πτήσεων της εταιρείας του κ. Βασιλάκη προς την Κωνσταντινούπολη το αντάλλαγμα που ζήτησε και τελικά εξασφάλισε η τουρκική πλευρά από την ελληνική κυβέρνηση ήταν η αεροπορική σύνδεση της Αθήνας με τα Κατεχόμενα, στην αναθεώρηση της Διμερούς Συμφωνίας Αεροπορικών Μεταφορών μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου το όποιο διακύβευμα παραμένει ακόμα άγνωστο.

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2008, το Γραφείο Οικονομικών και  Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Κάιρο έστειλε το υπ. αριθμ. Φ.2150/1101 υπηρεσιακό έγγραφο προς το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, με κοινοποίηση στην Α6 και Β3 Διεύθυνση του υπουργείου, με θέμα την «Εναρξη διαπραγματεύσεων για την αναθεώρηση της Διμερούς Συμφωνίας Αεροπορικών Μεταφορών Ελλάδος-Αιγύπτου» και αφορμή την αναπροσαρμογή των πτήσεων της «Aegean» στο Κάιρο. «Αναφερόμενοι στη χθεσινή τηλεφωνική μας επικοινωνία και προκειμένου να συμπληρωθούν τα στοιχεία του φακέλου, εν όψει της έναρξης διαπραγματεύσεων για την αναθεώρηση της Διμερούς Συμφωνίας Αεροπορικών Μεταφορών Ελλάδος-Αιγύπτου, επισυνάπτουμε φωτοτυπικό αντίγραφο επιστολής, από 15/4/2008, του Αιγύπτιου υπουργού Πολιτικής Αεροπορίας κ. Ahmed Shafilk προς τον Ελληνα Πρέσβη, που αφορά στην αύξηση των εβδομαδιαίων συχνοτήτων, κατά δύο».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. costas avatar
    costas 02/11/2009 12:37:17

    Αγαπητέ φάκτορα, πρέπει να προσθέσεις μια λειτουργία "print" για να μπορούμε να τυπώνουμε τα άρθρα σου χωρίς τον περιττό διάκοσμο.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/11/2009 12:45:37

    Ο Ζεπος ηταν και στο Πακισταν τελη 90'ς? αχχαχαααα

    Ποιοι εχτισαν το αεροδρομιο οεο ???? Εχαμε - γενικα - εργατες απο την χωρα αυτη ????? με βιζα?? αααχχχχ και βαααχχχχ

    ΠΠ

  3. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 02/11/2009 13:15:59

    Αν δεν βγουν αυτά στην τηλεόραση, ΔΕΝ θα γίνουν θέμα, δυστυχώς. Πρέπει να βγουν στην τηλεόραση. Κάποιος, ένας να τα βγάλει, τι θα γίνει, όλα τα κανάλια τα ελέγχει η Ντόρα τέλος πάντων; Πόση ομερτά πια; Αγανάκτηση σε πιάνει με τη συνωμοσία σιωπής γύρω από τα σκάνδλα της Ντόρας. Πόσο χαμηλά θα τη ρίξουν την αξιοπιστία τους ακόμη; Νομίζουν ότι θα κρατήσει για πολύ ακόμη η τηλεοπτική δημοκρατία; Ένα με δύο χρόνια, βαριά-βαριά. Μετά θα την ψάχνουν την αξιοπιστία, αλλά θα είναι αργά πια γι' αυτούς.

    • xdx avatar
      xdx @ Blimblomblim 02/11/2009 17:24:10

      KIS

  4. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 02/11/2009 13:21:20

    Καπετάν Ανδρέα Ζέπο χαίρομαι όταν σε βλέπω...

    Ερε γλέντια όπα όπα!

    Μα τώρα να ασχοληθούν με τέτοια τα ΜΜΕ; Πάντως αν βγεί η Ντόρα ένα σίγουρο ότι θα έχουν στο συρτάρι πράγματα και θάματα και ένα ένα θα τα βγάζουν στην φόρα.

    Υ.Γ. Αυτά να βλέπουν τα κομματόσκυλα της ΝΔ που πάνε να πάρουν «Θεία κοινωνία» από την Αγία Οικογένεια.

  5. asinepis avatar
    asinepis 02/11/2009 15:43:40

    Να ρωτήσω κάτι γιατι έχω μπερδευτεί . Ο Μπόμπολας στήριζει την Ντόρα ή την πολεμά; Επειδή διαβάζω οτι στηρίζεται απο τους διαπλεκόμενους ένα δεν την στήριζαν τι άλλο θα έγραφαν ;

  6. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 02/11/2009 22:00:27

    Συμφωνώ απόλυτα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.