#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/05/2010 22:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Νέα Δημοκρατία στα χνάρια του Ανδρέα Παπανδρέου (Jr.)



Υπερψηφίζει το ν/σ για τις ΑΠΕ η ΝΔ

Θυμάμαι ένα άρθρο του antinews που έλεγε «είμαστε όλοι Πασόκ».  Αφού η ΝΔ ψηφίζει  τον Νόμο Μπιρμπίλη για τις ΑΠΕ, η ΝΔ είναι στα χνάρια του Ανδρέα Παπανδρέου (Junior, του Αντρίκου...)

Σας καταλαβαίνω παιδιά. Οι περισσότεροι είστε δικηγόροι και κάπως ασχολείστε με κοινωνικές επιστήμες. Κοστολόγους δεν έχετε. Φυσική μάλλον δεν σας  άρεσε.  Τουλάχιστον ο Αντρίκος και η Μπιρμπίλη  κρύβονται πίσω από τις αρλούμπες της Κλιματολογίας.  Ο Αντρίκος το σχεδίαζε από το 2007!

(Με τον Αντρίκο Παπανδρέου, γιο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, συναντήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. Ο κ. Παπανδρέου είναι μέλος της οργανωτικής επιτροπής Διεθνούς Συνεδρίου που θα διεξαχθεί στις 14 Οκτωβρίου στην Αθήνα, με θέμα τις κλιματικές αλλαγές και την ενεργειακή ασφάλεια http://www.opam.gr/news/2364.html).

Αρλούμπες είναι. Οι Κινέζοι  χασκογελάνε, οι Γερμανοί τα παράτησαν, οι Αμερικάνοι έχουν τον άλλο Πασόκο τον Ομπάμα.

Για μένα, καλύτερα, γιατί έλεγα μέσα μου, κοίτα να δεις, από αναρχοαυτόνομος φιλελεύθερος, αρχίζω και κοιτάω την ΝΔ. Χαχαχαχαχα.

Σε 5 χρόνια θα έχετε καταλάβει το άσκοπο και άτοπο της ψήφου σας – αν πείτε, «ναι».   Όταν το ρεύμα θα κοστίζει τα διπλά, θα έχουν σκαφτεί τα βουνά και τα νησιά, και εσείς θα είστε υπάλληλοι του Τούρκου που θα σας εξάγει ρεύμα.

ΟΧΙ θα ψήφιζα, και επί της αρχής, και στις αυξήσεις τιμολογίων. Ούτως ή άλλως το Πασόκ θα κάνει ότι θέλει.  Τουλάχιστον θα είχατε το κεφάλι ψηλά.

Α

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2010 22:34:30

    Αρχαιο πνευμα Αθανατο.

    Μηπως γλιτωσουμε το νταβατζιλικι των τελωνειακων με τις ΑΠΕ ?? χαχαχαααα

    ΠΠ

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/05/2010 22:40:18

    "...ο ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ το χαρακτήρισαν υποκριτικό και έωλο, τονίζοντας πως το καταψηφίζουν..." Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ λένε την αλήθεια. Οι μη ΜΚΟ οικολόγοι, επίσης διαμαρτύρονται. Τουσ άλλους τους βρίζουν τα μέλη τους ότι πουλήθηκαν. Ό "Νόμος" Μπιρμπίλη λέει ότι είναι εθνική προτεραιότητα να διατηρήσουμε θέσεις εργασία στην Δανία και την Γερμανία και ότι η Ελλάδα είναι για πέταμα. Μικροί αγρότες... Μπιρμπιλω μου, δεν θα ήξερες με τι μοιάζει ένα αγρότης ακόμα κι αν σου έπεφτε ένας στο κεφάλι.

    Νίκησαν οι ίδιες δυνάμεις που μπλόκαραν τον Αθανασόπουλο της ΔΕΗ από το να λύσει το ηλεκτροδοτικό της Ελλάδας.

    Κυνηγάμε τους γιατρούς ππου δεν δίνουν απόδειξη, αλλά όχι αυτούς που κανουν παραγγελιές "Νόμους"

    Εγώ αύριο θα πάω να προσκυνήσω τον Ερντογάν.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 13/05/2010 22:41:58

      Τοιχο τοιχο στο προσκυνημα.

      ΠΠ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2010 22:44:19

        σκεφτόμουν να φτιάξω μια ανάρτηση με mooning (κατεβασμένα βρακιά και δείχνεις το ...φεγγάρι). Μετά λέω "άσε μην πάρει ιδέες ο θεομπάιχτης και τρέχουμε..."

    • DrNo avatar
      DrNo @ archaeopteryx 14/05/2010 10:42:15

      Δεν μπορούσε να μην το υπερψηφισει επί της αρχής η ΝΔ. Σας θμιζω που ο Χατζηδακης είχε καταγγείλει από το Νεομβριο 2009 την κλοπή του ν/σ της ΝΔ από την άσχετη Μπιρμπίλω.

      Ορθά διαμαρτυρηθηκαν οι Μαρκοπουλος, Μουσουρούλης για το απαράδεκτο της αυξησης "πρόχειρα-στο πόδι" τιμολογιων ΑΠΕ, εν μέσω κρίσης και μάλιστα χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί το "μιγμαΑΠΕ" για το 2020.
      Να τους δούμε αν θα καταψηφησουν και το σχετικό άρθρο.

  3. Αδέσποτη avatar
    Αδέσποτη 13/05/2010 23:13:04

    Παίζει και αυτό στις ΑΠΕ; «Χρειάζεται να κάνουμε μπαϊπάς στη Δημόσια Διοίκηση», είπε ο κ. Παπανδρέου στο άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο που συνεδρίασε χθες. Και λίγο αργότερα ανέθεσε στον Ευάγγ. Βενιζέλο να επεξεργαστεί νομοσχέδιο, το οποίο θα παρέχει τη δυνατότητα να εγκρίνονται με διαδικασίες εξπρές οι μεγάλες επενδύσεις που έρχονται στη χώρα, παρακάμπτοντας τα εμπόδια που προκαλεί σε αυτές τις περιπτώσεις η γραφειοκρατία. ...
    ...Το μοντέλο που εισηγήθηκε ο κ. Λοβέρδος να ακολουθηθεί, είναι αυτό που είχε εφαρμόσει η κυβέρνηση Σημίτη προκειμένου να επιταχυνθούν τα ολυμπιακά έργα μετά το 2002,...(Τα Νέα 13/05)

    Γιατί; Γιατί είχε το ανάστημα το Δασαρχείο Λιβαδειάς να πει το όχι σε εγκατάσταση ΑΠΕ; Αυτοί οι μίζεροι και ανήξεροι βλάχοι εμπόδιο στην ανάπτυξη; Μπαϊπάς το ξανακάναμε στα Ολυμπιακά έργα. Ε τώρα ησύχασα. Πάντως βλέπω ότι δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από τη φωτισμένη εξουσία, αυτή που στέκεται μακριά από τη θέληση του λαού γιατί νομίζει ότι ξέρει καλύτερα. Αυτό είναι πραξικόπημα και γιαυτό θα κατέβω στους δρόμους.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Αδέσποτη 13/05/2010 23:27:19

      Το μπαϊπας στην Δημόσια Δίοικηση είναι η κρεμάλα για καμιά 200αριά από τους 300, αλλά... ποιός...

      Από την μία οι βουλευτές, πήραν την θέληση των ψηφοφόρων τους και από την άλλη των αφεντικών τους. Που θα πάει, θα ξαναπεράσουν από τα μέρη τους; Λεμονόκουπες ή Ζωνιανά; Η καταστροφή σε πολλές περιοχές θα είναι συγκλονιστική. Και ο λογαριασμός... Μπορεί η Μπιρμπίλη να νομίζει ότι είναι όμορφα όλα αυτά, αλλά (... ασε μην πω κακίες).

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ archaeopteryx 13/05/2010 23:41:21

        Τι νομίζει μωρέ η Μπιρμπίλη; Ξέρεις από που κατάγεται; Εκεί που πετούν μόνο οι αετοί και λαλούν οι πέρδικες. Και πέρασε ένα φεγγάρι από το Hyde Park και νομίζει και αυτή. Μωρέ αν καταλάβαινε τίποτα από τοπίο στην Αγγλοσαξονία θα ντρέπονταν να τα πει αυτά.
        http://www.evrytanika.com/article.php?id=1933

  4. Monocultural avatar
    Monocultural 13/05/2010 23:15:25

    Αρχαιοπτέρυγά μου εμείς οι Λάκωνες που απειλούμαστε από τα τέρατα και στηρίξαμε τον Σαμαρά απογοητευόμαστε βαθιά! Ένα μαγαζί δείχνει να είναι τελικά!

  5. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 13/05/2010 23:25:04

    Είναι δυνατός ο Φαήλος δε λέω αλλά τόσο εύκολο νόμιζες ότι θα ήταν , λολ ?

    Αναρχοαυτόνομος φιλελεύθεος, μια χαρά ακούγεται.

    • hotpants avatar
      hotpants @ greekpoliticalreview 14/05/2010 02:49:26

      που ναι το κομαντο;;;

      να καταρριψει τα UAV της γειτονος με μια χερια;

      ...ειδικοδυναμιτης απ τους λιγους...σουργελο ολκης

  6. abyssus avatar
    abyssus 13/05/2010 23:32:52

    "Θα έχουνε σκαφτεί τα βουνά και τα νησιά", θα έχουνε γεμίσει δρόμους, καλώδια και μεταλλικά κουφάρια, και θα δανειζόμαστε για να πληρώνουμε για να συνεχίζουν να φουσκώνουν τις τσέπες τους οι μεγαλοεταιρείες και οι μεγαλοεταίροι τους. Όπως και με τους ολυμπιακούς, όπως και με όλα. Και σε λίγο θα το αγοράζουμε το ρεύμα με τηλεκάρτες οπως στη Νότια Αφρική.
    Αυτό το νομοσχέδιο εκτός από καταστροφικό βέβαια είναι και αντισυνταγματικό στην αρχή του. Αλλά έτσι όπως γίναμε ποιό σύνταγμα πλέον...

  7. GreenHorses avatar
    GreenHorses 13/05/2010 23:39:13

    Για να λεμε την αλήθεια ένα 20% μας επιβάλετε από την ΕΕ δεν γίνεται αλλιώς το πώς και που και πότε θα τοποθετηθούν αυτά τα ΑΠΕ είναι το μεγαλύτερο θέμα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ GreenHorses 13/05/2010 23:44:19

      Αυτό το 20% δεν είναι αλήθεια. Δηλαδή ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό, θα βρώ και το φέρω.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ GreenHorses 13/05/2010 23:45:58

      (εξ άλλου το καλύπτουμε με τα Υ/Η της ΔΕΗ...)

      • victoria avatar
        victoria @ archaeopteryx 14/05/2010 11:49:15

        18% είναι ο υποχρεωτικός στόχος για την Ελλάδα από Ε.Ε.
        ΠΑΣΟΚ που είναι πιο ..πράσινο δεσμεύεται να το ξεπεράσει και το θέτει στο 20%. No comment.

        ΝΔ υπερψηφίζει επί της αρχής νομοσχέδιο για Ευρωπαϊκό στόχο, με επιφύλαξη/καταψήφιση των άρθρων για τις αμοιβές/μεγαβατώρα (πώς προέκυψαν, είναι ακριβές σε εποχή ύφεσης, ποια τεκμηρίωση παρουσίασε η κυβέρνηση?).

        Νομίζω δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο, δεν σημαίνει ότι τα παίρνουν, ή ο Σαμαράς. Τώρα αν υπάρχει climategate και όλοι τρέχουμε να ικανοποιήσουμε στόχους που βγήκαν από φαντασίες, θα φανεί σύντομα πιστεύω. Θα το δείτε αν η Ε.Ε. ελαστικοποιήσει κάπως τους στόχους. Αλλά πάντως είναι ευρύτερο θέμα από την Ελλάδα. Ακόμα κι αν σ'αυτόν τον τομέα βρέθηκαν πάλι ..άξιοι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες.

  8. tzager avatar
    tzager 14/05/2010 00:18:06

    Μήπως θα έπρεπε η ΝΔ και η κεντροδεξιά στην Ελλάδα στα χνάρια του Ανδρέα Παπανδρέου του πρεσβύτερου..;

    Καμία σοβαρή ξένη επένδυση τη δεκαετία του '80. Και αυτές οι λιγοστές ξένες επιχειρήσεις που είχαν ήδη εγκατασταθεί στην Ελλάδα έφυγαν νύχτα!

    Απορώ γιατί νομίζετε ο,τι η ΝΔ μπορεί να περιθωριοποιηθεί εκφράζοντας ακραία συντηρητικές θέσεις.

    Ξέρετε, η ΝΔ δε μπορεί να γίνει ούτε Πολ.Αν. ούτε Λα.Ο.Σ.

    Άντε και ένα Όχι που είπε ο Σαμαράς μη πέρνετε θάρρος και νομίσετε ο,τι θα κηρύξει και τον Ανένδοτο...

    • tzager avatar
      tzager @ tzager 14/05/2010 00:19:05

      ...να βαδίσει στα χνάρια...

  9. Pankalos avatar
    Pankalos 14/05/2010 00:28:26

    Atom energy? yes please. Ορίστε επενδύσεις.

    Εχετε τα cojones να το κάνετε; (στη ΝΔ απευθύνομαι, γιατί έρχεται η σειρά σας να ανεβείτε στο πάλκο)

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Pankalos 14/05/2010 00:52:45

      Δεν είμαι η ΝΔ, ούτε έχω ασχοληθεί με τις πρακτικές λεπτομέρειες. Ενας συμβατικός σταθμός 1600 MW δεν είναι ανέφικτος. Λογική τοποθεσία θα ήταν η Θράκη και νομίζω η Κομοτηνή είναι από τις λιγότερο σεισμογενείς. Χρειάζεται ενίσχυση το δίκτυο για να σηκώσει 1600 ΜW. Οι Γάλλοι και οι Γερμανοί θα είναι ευτυχείς να δώσουν προσφορές και να το χτίσουν με σχήμα αυτοχρηματοδότησης (όπου 500-800 MW θα πάνε στου λίγους βιομήχανους που έχουν απομείνει) και το υπόλοιπο στο δίκτυο και εξαγωγές. Υπάρχουν και μικρές μονάδες (που πρέπει να είναι η πολιτική εκδοχή αυτών που πάνε σε ...αεροπλανοφόρα).

      Δεν χτίζονται από την μιά μέρα στην άλλη. Τα εμπόδια είναι, φαινομενικά η "δημόσια αποδοχή", αλλά στην πράξη οι 4 -5 επιχειρηματίες που σήμερα δηλώνουν ότι έχουν την ενεργεια (τα δύο ιδιωτικά διυλιστήρια - και τα δύο με τράπεζες, ένας Ελληνας συνεργάτης του ενός εκ των δύο και συνεργάτης άλλων αφανών μεταφορέων, άλλοι μεταφορείς (τουλάχιστον ο ένας με ΜΜΕ), κάτι άλλοι σκοτεινοί χαρακτήρες με φίλους στην Ρωσία... Όλοι αυτοί ελέγχουν την Βουλή, την ΔΕΗ και επομένως την δημόσια αποδοχή.

      Άρα, (και συγγνώμη κύριε Πρέοδρε, που ανακατέυομαι εκεί που δεν με σπέρνουν), το ζητούμενο δεν είναι αν θέλει η ΝΔ, αλλά αν μπορούν να πεισθούν μερικοί εξ αυτών των κυρίων (οι 2 συν 1-2 κατασκευαστικές εταιρίες) ότι ήρθε η ώρα να το συζητήσουν. Αν ξεπεράσουν ότι πειράζεται η άλλη δουλειά τους οι δύο, αν είχαν μυαλό, θα ήθελαν-- θα έδινε ζωή για το μέλλον. Τα άλλα, θα βρεθούν 10άδες καλοθελητές να βοηθήσουν, εγώ θα γράφω ενθαρρυντικά σχόλια εδώ. χαχαχαχα.

      Μην απορρίπτετε το κάρβουνο. Τα περί θέρμανσης του πλανήτη είναι για αδερφές. Η Δανία καίει κάρβουνο. Μόνο η Γαλλία δεν έχει, αφού έχει τόσα πυρηνικά που τα κλέινει τα Σαββατοκύριακα... (να ένα καλό του να έχω ιστοσελίδα, έχω όλα τα trivia σε ένα μέρος)

      • gram avatar
        gram @ archaeopteryx 14/05/2010 08:54:28

        Σχετικά με το κάρβουνο, συμφωνώ απολύτως. Μάλιστα, για την ευστάθεια του συστήματος, μια μεγάλη (800+MW) ανθρακική μονάδα στην Κρήτη με διασυνδέσεις προς Πελοπόνησο και Ροδο είναι ιδανική. Για τα αιολικά τώρα, μου είναι δύσκολο να απορίψω την εγκατάσταση τους στα νησιά και τις βραχονησίδες, ιδιαίτερα διότι επιβάλλουν τη διασύδεση του Αιγαίου με το ηπειρωτικό σύστημα την οποία σταμάτησε ο Αθανασόπουλος και η Γενοπ για να μην την κάνουν ιδιώτες(βλέπε τελευταία ΜΑΣΜ που προβλέπει διασύνδεση των Κυκλάδων έως το 2009). Επιπλέον υπάρχει και ένα παράπλευρο πλεονέκτημα που είναι η εγκατάσταση ελληνικών ιστών (ισοδύναμων με σημαία) στα πιό ευαίσθητα σημεία του Αιγαίου. Γι' συτό μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι η ΝΔ του Σαμαρά υπερψήφισε το ν/σ των ΑΠΕ. Σ' αυτό, το Μπιρμπίλη, ηθελημένα κατά τη γνώμη μου, ανοίγει το Αιγαίο σε συνεκμετάλευση

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 14/05/2010 09:26:21

        θα ήμουν 100% υπέρ αιολικών, και διασύνδεσης σε τέτοια νησιά που περιγράφεις, σαν σημαία. Και πληρώνω, με ευχαρίστηση, για την σημαία (όχι για δήθεν παραγωγή ρεύματος και σωτηρία του πλανήτη...). Αν το φωνάξουμε δυνατά, ο ΓΑΠ θα αλλάξει γνώμη και ΔΕΝ θα θέλει αιολικά στα νησιά του Αιγαίου, χαχαχα.

    • gram avatar
      gram @ Pankalos 14/05/2010 09:50:08

      Τονίζω ότι το ν/σ του Μπιρμπίλι σχεδιασμένα και αδικαιολόγητα καταργεί τις προτάσεις που έχουν ήδη κατατεθεί με το ισχύον καθεστώς για τα λεγόμενα θαλάσια αιολικά πάρκα και με δικαιολογία τον κρατισμό και το ιδιοτελές συμφέρον της παρέας της των μελετητών, εισάγει τη δημοπρασία σε περιοχές όπως η Λίμνος, ο Αι Στράτης, η Ικαρία, και οι περί αυτά βραχονησίδες. Οι περιοχές που προσφέρονται για τέτοια αναπτυξη δεν είναι πολλές και έτσι, αντί να τελειώνουμε (με κάποιο κόστος βέβαια) εδώ και τώρα με την εγκατάσταση ιστών στους βράχους και την υφαλοκρηπίδα, αντίθετα επιβάλεται η ανοικτή (συν)εκμετάλευση στο Αιγαίο... τύφλα νάχει το Ανάν...

  10. piraxtiri avatar
    piraxtiri 14/05/2010 01:26:56

    τοσα χρονια θεωρουμε τον ηλιο και την θαλασσα,το συγκριτικο μας πλεονεκτημα για την τουριστικη αναπτυξη της χωρας μας.Γιατι αληθεια ο ηλιος και η θαλασσα δεν ειναι ΠΑΛΙ πλεονεκτημα για την αναπτυξη των ΑΠΕ???? Οσο για το ποιοι θα κερδισουν απο αυτο ας δουμε τι εγινε στο τουρισμο,ΔΑΣΚΑΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ,ΚΑΞΗ,ΣΤΕΓΓΟΣ,ΚΑΡΡΑΣ ΚΛΠ ΚΛΠ αλλα και ROOMS TO LET.....Θεση θα βρουνε ολοι και μικροι και μεγαλοι. Ο καθενας με το δικο του παπλωμα!!!!!!!!

  11. piraxtiri avatar
    piraxtiri 14/05/2010 01:30:03

    οσο για τις τιμες,ας δουμε το ΥΨΟΣ των προστιμων για τις εκπομπες ριπων που θα πρεπει να πληρωνει η Ελλαδα σε 2-3 χρονια για να καταλαβουμε αν τελικα συμφερουν οι τιμες ρευματος που θα πουλανε οι ΑΠΕ στην ΔΕΗ η οχι...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ piraxtiri 14/05/2010 07:56:35

      Φυσικά, στο τέλος της ημέρας αυτό θα μείνει σαν μόνο επιχείρημα, αλλά, σε 2-3 χρόνια, εμείς αλλά και αυτοί που ΝΟΜΙΖΕΙΣ σου ζητάνε πρόστιμα θα είμαστε σε τέτοια εξαθλίωση που δεν θα ασχολιόμαστε με τέτοια προβλήματα. Προσπάθεια παγκόσμιας φορολογία είναι, κατα προτίμηση υπανάπτυκτων, με λίγους κερδισμένους και πολλούς χαμένους.

      Τώρα που οι ΚΙνέζοι πήραν χαμπάρι ότι έχει ηλίθιους που βάζουν αιολικά, θα πέσουν οι τιμές, και θα εξαφανιστούν όλοι όσοι πάνε να μας σώσουν. Να το θυμηθείς, μας σώζουν οι Κινέζοι.

      • gram avatar
        gram @ archaeopteryx 14/05/2010 09:56:09

        Ειλικρινά πιστεύω ότι έχουμε μπει πιά στην καταληκτική φάση του climategate κι' ότι στο τέλος της δεκαετίας δεν θα θυμάται κανείς αυτές τις απίστευτες και αμετροεπείς αρλούμπες πως μερικές ανθρωποκατασκευασμένες πορδές άλλαξαν την ισορροπία του οικοσυστήματος...

  12. Μαρία avatar
    Μαρία 14/05/2010 02:01:01

    Και μιας και μιλάτε για Πράσινη Ανάπτυξη, Μπιρμπίλη, "Φαντασία", Γιωργάκη αλλά και μπαμπάκα Γιωργάκη...να βάλουμε και τη Μαργαρίτα στην κουβέντα λέω να συμπληρωθεί η οικογένεια!

    http://www.politis-gr.com/?p=1696 ΄

    Η φωτό είναι απ' το εξοχικό της μαμάς στην Αλμυρή Κορινθίας!

  13. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 14/05/2010 02:44:28

    Τα φορτηγά του Πεκίνου και μόνο, εκπέμπουν περισσότερο CO2 από τα θερμοηλεκτρικά της Ελλάδας.

    Ο υποτιθέμενος φιλικός στο περιβάλλον παραλογισμός των ΑΠΕ είναι ότι στα σοβαρά πιστεύουν ότι μπορούν να υποκαταστήσουν τα σημερινά επίπεδα ενεργειακών απαιτήσεων.

    Δηλαδή, θα αντικαταστήσουμε τα δάση από δέντρα με δάση από ανεμογεννήτριες, θα φυτεύουμε στους κάμπους ηλιακούς συλλέκτες αντί για στάρια, και μετά θα καταλάβουμε ότι, και την φύση καταστρέψαμε – ότι τουλάχιστον απέμεινε – και ενέργεια δεν θα παράγουμε...

    Η γεωμορφολογία της Ελλάδας δεν προσφέρεται για τέτοια πειράματα. Μπορεί νάχουμε ήλιο, αλλά δεν έχουμε έρημο της Νεβάδας... Και οι Άγγλοι σχεδιάζουν να βάλουν τις νέες ανεμογεννήτριες στον Ωκεανό, κι όχι στα πράσινα λιβάδια τους, ούτε στη νήσο Wight, όπου οι κάτοικοι απέρριψαν το αιολικό πάρκο.

    Άφθονη εγγυημένη πράσινη ενέργεια χωρίς CO2 και σχετικά φθηνή, μόνο από πυρηνικά.

    Απόλυτη ανανεώσιμη πηγή ενέργειας: οι πυρηνικοί αναπαραγωγικοί αντιδραστήρες. Οι αλήθεια είναι ότι είναι ακριβή τεχνολογία, αλλά θεωρείται και proliferation και ... απαγορεύεται από τις συνθήκες.

    Απορώ με ποιά λογική βάση ένας κάτοικος της Β. Ελλάδας θα αντιδρούσε στην κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου, δεδομένου ότι η Βουλγαρία παράγει το 40% της ενέργειάς της από πυρηνικά, και κάποιοι αντιδραστήρες δεν απέχουν και πολύ από τα βόρεια σύνορα. Δεν ξέρω κανέναν κάτοικο της Β. Ελλάδας που να μετανάστευσε στην Πελοπόννησο ή την Κρήτη για τον λόγο αυτό...

    Και εκτός αυτού εισάγουμε και την ενέργεια των πυρηνικών αυτών εργοστασίων.

    Αν θέλουν καθαρές λύσεις, ας το πουν ξεκάθαρα. Κατεβάστε τους διακόπτες, μειώστε την κατανάλωση, συσκοτίστε τις πόλεις. Αλλιώς ας αφήσουν τα πειράματα από τα οποία κάποιοι θα πλουτίσουν, και η χώρα θα χρεοκοπήσει και ενεργειακά.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Professor Moriarty 14/05/2010 09:12:18

      το πυρηνικό ρεύμα είναι ΠΟΛΥ φτηνότερο από το αιολικο (αν δεν βαριέσαι, έχω αρχίσει και μαζέυω τέτοια περιληπτικά στοιχεία σε ένα ψευτοblog (με κλικ στο nick μου το βρίσκεις -- συγγνώμη, δεν ψαρεύω για επισκεψιμότητα), και μαζεύω και άλλα.

    • gram avatar
      gram @ Professor Moriarty 14/05/2010 10:10:54

      Τώρα που θα αρχίσει να γλυτώνει ο πλανήτης απ' τον ΟμπαΜάο, ίσως αρχίσουν οι αμερικάνοι να ρίχνουν χρήματα στην έρευνα για προηγμένα πυρηνικά και ιδιαίτερα στους Fast Breeder Reactors που η ανάπτυξή τους δεν έχει προχωρήσει από τα 70. Οι Γάλλοι έχουν αυτή τη στιγμή τους καλύτερους συμβατικούς αντιδραστήρες...

  14. Pankalos avatar
    Pankalos 14/05/2010 08:56:48

    Παω στοίχημα οτι οικονομοτεχνικά συμφέρει πολύ περισσότερο να καταστρέψεις το τοπίο με ξενοδοχεία παρά με Α/Γ. Αφού θα το ρημάξεις που θα το ρημάξεις, βγάλε και κατι βρε αδερφέ. Ο τουρισμός θα φέρει συνάλλαγμα και θα δώσει δουλειά, η Α/Γ πως ακριβώς θα κουρντίσει το ΑΕΠ; Και παρακαλώ μην ακούσω ενστάσεις για αιγιαλούς, ρυμοτομικά σχέδια, προστασία του τοπίου από τους υποκριτές, αχόρταγους εργολάβους, τσιφλικάδες του ΤΕΕ, εφευρέτες των ημιυπαίθριων (οι οποίοι παρεπιμπτόντως φροντίσανε οι βίλες που φτιάξανε στην Τήνο, μισό στρέμμα η καθε μία, μόλις που να φαίνονται και να μην προκαλούν... ναϊς, βερυ ναϊς).

  15. ataktos avatar
    ataktos 14/05/2010 09:42:26

    archaeopteryx- ας τα βλέπει αυτά ο factorx ..που πολλές φορές με έχει βρίσει αψυχολόγητα και δημόσια

    • Nancy avatar
      Nancy @ ataktos 14/05/2010 10:36:08

      Εχεις δίκιο, αλλα κανείς δεν σε γνωρίζει. Οπότε γιατί στενοχωριέσαι? Ούτως ή άλλως, σε διαβάζουμε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ataktos 14/05/2010 10:37:35

      Καταλαβαίνω οτι ουκ γαρ έρχεται μόνον, αλλά σε τρωει πάλι αγαπητέ. Εγω δεν ανεβασα το άρθρο που κανει κριτική στη ΝΔ; Τι να δω λοιπον; Στο εχω πει εκατο φορές, αλλά που. Εμεις στηριζουμε το εγχειρημα Σαμαρα οχι τη ΝΔ. Πως μπορει να το καταλάβει αυτό το παλαιοκομμουνιστικό μυαλό σου;

      • Nancy avatar
        Nancy @ Factorx 14/05/2010 10:42:31

        Ωχ μάλλον προσωπική είναι η συζήτηση..

      • ataktos avatar
        ataktos @ Factorx 14/05/2010 11:47:14

        ξέρω .. ξέρω και ξεράδια μου ..μου θυμίζεις τους κομουνιστές ..που μετά την καταρρεύσει του συστήματος έλεγαν ότι ..δεν έφταιγε το σύστημά .. αλά τα πρόσωπα που το εφάρμοζαν ... πάντως σου έχω δηλώσει δημόσια οτι ποτέ μου δεν ει μουν μέλος κομμουνιστικού συστήματος η κόμματος η οργανώσεις και πάλι σε παρακαλώ για τελευταία φόρα Μην με βρίζεις .. έγινες εμπαθείς

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.