#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/05/2010 23:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Νέα Δημοκρατία καταψηφίζει τα μέτρα

 

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς με έκτακτη εμφάνισή του σήμερα το βράδυ στην τηλεόραση ανακοίνωσε ότι η ΝΔ θα καταψηφίσει τη Συμφωνία χρηματοδότησης από το Μηχανισμό Στήριξης της Ευρώπης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως πολιτικές δυνάμεις που δεν σκύβουν το κεφάλι, ούτε εξαντλούνται σε διαμαρτυρίες, αλλά χαράζουν προοπτική διεξόδου, τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε:

 

Η Ελλάδα χρειάζεται πολιτικές δυνάμεις που κρατάνε ψηλά το ευρωπαϊκό ιδεώδες, παρά τις απογοητεύσεις που προκάλεσε ο μηχανισμός στήριξης.

 

Η Ελλάδα χρειάζεται δυνάμεις που έχουν καθαρή θέση για το τι επιδιώκουν, σέβονται τις διεθνείς συμβάσεις, αλλά σέβονται και τα συμφέροντα του λαού στον οποίο αποκλειστικά λογοδοτούν.

 

Η Ελλάδα χρειάζεται δυνάμεις που σε κρίσιμες στιγμές ξέρουν να αντιστέκονται σε πιέσεις, αλλά και ξέρουν να αντιστέκονται στο λαϊκισμό και στα διαλυτικά φαινόμενα

 Ολόκληρη η δήλωση του κ. Σαμαρά έχει ως εξής:

 «Ανακοινώνω απόψε τη θέση του Κόμματός μας για τη Συμφωνία χρηματοδότησης από το Μηχανισμό Στήριξης της Ευρώπης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Το καταψηφίζουμε!

Όχι γιατί αρνούμαστε τη χρηματοδοτική στήριξη, που το ΠΑΣΟΚ κατέστησε απαραίτητη πλέον. Αλλά διότι διαφωνούμε με την πολιτική που μας οδήγησε ως εδώ και με την κυβερνητική οικονομική στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης.

Άλλωστε η Κυβέρνηση δεν έχει ανάγκη την ψήφο μας για την έγκριση του Νομοσχεδίου. Θέλει “ψήφο ανοχής” για τα πεπραγμένα της ως τώρα…

Ούτε επιζητεί τη συναίνεση. Αυτή την έχει προ πολλού απορρίψει. Επιζητεί τη συνενοχή. Σε μια πολιτική στην οποία οδήγησαν τα σφάλματά της, οι καθυστερήσεις της, η αβουλία της, η διγλωσσία της και οι απίστευτες γκάφες της.

Ασφαλώς παρέλαβε πρόβλημα ελλείμματος, παρόμοιο όμως με εκείνο, που υπήρχε σε πολλές άλλες χώρες της ευρωζώνης. Και προκάλεσε κρίση δανεισμού.

Στη Βουλή θα εξηγήσω αναλυτικά τι σημαίνει η καταψήφισή του από το κόμμα μας.

Σήμερα σημειώνω ότι, ανεξάρτητα από τη θέση μας αυτή, θα σεβαστούμε τα χρήματα που δίνονται την κρίσιμη στιγμή στην Ελλάδα από κυβερνήσεις των εταίρων μας και από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Ασφαλώς εμείς δεσμευόμαστε από τις συμβάσεις που υπογράφει το Ελληνικό κράτος, ακόμα κι όταν διαφωνούμε. Η Ελληνική Πολιτεία έχει συνέχεια.

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε τα χρήματα αυτά να πιάσουν τόπο και να επιστραφούν όπως προβλέπει η Σύμβαση. Η Ελλάδα έχει αξιοπρέπεια.

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση και να γίνουν όλες οι απαραίτητες τομές και όλες οι απαραίτητες προσαρμογές.

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε να βγούμε από την ανάγκη στήριξης του μηχανισμού κι από τους όρους του, όσο γίνεται ταχύτερα.

Αυτό το τελευταίο είναι και ο κεντρικός άξονας της δικής μας Πολιτικής.

Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως πολιτικές δυνάμεις που δεν σκύβουν το κεφάλι, ούτε εξαντλούνται σε διαμαρτυρίες, αλλά χαράζουν προοπτική διεξόδου.

Αυτός είναι ο ρόλος και η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας.

Η Ελλάδα χρειάζεται πολιτικές δυνάμεις που κρατάνε ψηλά το ευρωπαϊκό ιδεώδες, παρά τις απογοητεύσεις που προκάλεσε ο μηχανισμός στήριξης.

Αυτός είναι ο ρόλος και η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας.

Η Ελλάδα χρειάζεται δυνάμεις που έχουν καθαρή θέση για το τι επιδιώκουν, σέβονται τις διεθνείς συμβάσεις, αλλά σέβονται και τα συμφέροντα του λαού στον οποίο αποκλειστικά λογοδοτούν.

Αυτός είναι ο ρόλος και η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας.

Η Ελλάδα χρειάζεται δυνάμεις που σε κρίσιμες στιγμές ξέρουν να αντιστέκονται σε πιέσεις, αλλά και ξέρουν να αντιστέκονται στο λαϊκισμό και στα διαλυτικά φαινόμενα.

Αυτός είναι ο ρόλος και η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας.

Περισσότερα για τις θέσεις μας επί του Νομοσχεδίου θα πει αύριο στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής ο εισηγητής μας και Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας κ. Τασούλας.

Και περισσότερα για τη στάση μας θα ακούσετε μεθαύριο κατά την τοποθέτησή μου στην Ολομέλεια της Βουλής».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/05/2010 23:18:15

    Ευχαριστώ γιατί δεν νοιώθω ξανά προδομένος
    Ευχαριστώ γιατί η καρδιά συναντά την συνέπεια
    Ευχαριστώ γιατί έδειξες ότι δεν είναι όλοι ίδιοι

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ο Ιθαγενής 05/05/2010 00:23:22

      +1000

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Ιθαγενής 05/05/2010 00:48:46

      Βρε Ιθαγενή, εσύ κράσαρες το αντινιουζ με τα ευχαριστώ;
      Χαχαχα
      Μια ώρα προσπαθώ να μπω.

  2. elsoto avatar
    elsoto 04/05/2010 23:19:13

    Ο Κούλης στην ΝΕΤ κατά των μέτρων!!!!!!!!!!!!!!!

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ elsoto 05/05/2010 00:37:15

      Ναι ε?
      πως έτσι κάτι μαγειρεύει το σόι

      ο μπαμπάς τι λέει για αυτή του την πρωτοβουλία;

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ elsoto 05/05/2010 01:03:05

      Την ώρα που ο αρχηγός του κόμματός του δήλωνε πως θα καταψηφίσει τα μέτρα, βρισκόταν στην εκπομπή της ΝΕΤ "Press" . Αμέσως, ο παρουσιαστής της εκπομπής, Κωνσταντίνος Ζούλας, πολύ σωστά, τον ρώτησε "ακούσατε τη δήλωση του κυρίου Σαμαρά. Εσείς τι θα κάνετε; " .
      Ο Κυριάκος, αφού γούρλωσε τα μάτια και έκανε δυο τρεις μορφασμούς, είπε επί λέξη: δεν ξέρω ακόμη τι θα κάνω.
      ------

      Το παιδί θα κάνει, ότι του πει ο μπαμπάς του...απλό δεν είναι!
      Σιγά μην έχει κι άποψη και πολιτικό ανάστημα!

  3. effie B. avatar
    effie B. 05/05/2010 00:18:50

    Ειπε ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!
    αποψε οπως και στις 29 Νοεμβρη!!!!!!!!
    αυριο ολοι μαζι στους δρομους!!!!!!!
    υπαρχει και η αλλη Ελλαδα:
    της ομορφιας, της αληθειας, της περηφανειας.....
    Νασαι καλα Προεδρε Αντωνη Σαμαρα!!!!

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/05/2010 00:19:59

    όπως το είπε ο Ιθαγενής

  5. Νικος avatar
    Νικος 05/05/2010 00:21:17

    Λεφτα υπαρχουν..............

  6. loretta avatar
    loretta 05/05/2010 00:22:08

    Να ζησεις χιλια χρονια Αντωνη..!!!
    Τωρα φορα τους τα γυαλια οπως μονο εσυ ξερεις .....και πολυ λιγοι ελαχιστοι γνωριζουν οτι εχεις το τροπο!!

    Επιτελους ενας πολιτικος αρχηγος που εχει κοτσια...!!

  7. Nktras avatar
    Nktras 05/05/2010 00:22:08

    Συγχαρητήρια Κύριε Πρόεδρε!

  8. panos avatar
    panos 05/05/2010 00:22:57

    tora auto ti itan ?? kai oxi kai nai kai oxi ?

  9. Jim avatar
    Jim 05/05/2010 00:22:57

    **Το καταψηφίζουμε!

    Όχι γιατί αρνούμαστε τη χρηματοδοτική στήριξη, που το ΠΑΣΟΚ κατέστησε απαραίτητη πλέον. Αλλά διότι διαφωνούμε με την πολιτική που μας οδήγησε ως εδώ και με την κυβερνητική οικονομική στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης.

    Σήμερα σημειώνω ότι, ανεξάρτητα από τη θέση μας αυτή, θα σεβαστούμε τα χρήματα που δίνονται την κρίσιμη στιγμή στην Ελλάδα από κυβερνήσεις των εταίρων μας και από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

    Ασφαλώς εμείς δεσμευόμαστε από τις συμβάσεις που υπογράφει το Ελληνικό κράτος, ακόμα κι όταν διαφωνούμε. Η Ελληνική Πολιτεία έχει συνέχεια.**

    Δηλαδή ναι στο ΔΝΤ αλλα όχι στα μετρα που ούτος η άλλος θα περάσουν...ok.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Jim 05/05/2010 00:28:28

      Και η Τουρκια προσεφυγε στο ΔΝΤ αλλα ο Ερντογαν τους πεταξε εξω και εφηρμοσε δικα του μετρα που εβγαλαν τη χωρα απο την υφεση και δημιουργησαν θετικο προσημο αναπτυξης!! Με τον Σαμαρα υπαρχουν λυσεις!!!

      • Jim avatar
        Jim @ effie B. 05/05/2010 00:42:42

        ** effie B. says:
        05/05/2010 at 00:28

        Και η Τουρκια προσεφυγε στο ΔΝΤ αλλα ο Ερντογαν τους πεταξε**


        Δεν στα είπανε καλά...όταν έρχεται το ΔΝΤ έρχεται για μια δεκαετία...το λιγότερο.

        Turkey and the long decade with the IMF

        http://www.brettonwoodsproject.org/art-561814

        IMF=ΔΝΤ

      • Jim avatar
        Jim @ effie B. 05/05/2010 00:48:08

        *Και η Τουρκια προσεφυγε στο ΔΝΤ αλλα ο Ερντογαν τους πεταξε εξω και εφηρμοσε δικα..*

        Δεν στα είπανε καλά.

        Turkey and the long decade with the IMF

        http://www.brettonwoodsproject.org/art-561814

      • effie B. avatar
        effie B. @ effie B. 05/05/2010 01:24:30

        Ο Ερντογαν ανελαβε το 2003, κληρονομωντας μια εξαθλιωμενη οικονομια. Τον Μαιο του 2005 υπεγραψε τριετες δανειο με το ΔΝΤ ($US10 billion loan agreement). Το 2008 τους εδιωξε αφου προηγυμενως συμμαζεψε ο ιδιος την οικονομια της χωρας του. (Erdogan supported Finance Minister Ali Babacan in enforcing macro-economic policies. Erdogan tried to attract more foreign investors to Turkey and lifted most of government regulations, with the average GDP growth rate 7.3% during his premiership.[14] The public debt as percentage of annual gross domestic product declined from 74% in 2002 to 39% in 2009.)
        Επιπλεον, διαβασε και αυτο: http://www.nytimes.com/2008/11/07/business/worldbusiness/07iht-wbemerge.1.17619461.html

      • Jim avatar
        Jim @ effie B. 05/05/2010 02:10:38

        Effie, ρίξε μια ματια στην επίσημη σελίδα του IMF-ΔΝΤ για να δεις μονη σου ποσα χρονια είχε επαφές η Τουρκια με το ΔΝΤ...από αυτούς δεν ξεμπερδεύεις εύκολα, το λέω για να μην έχουν κάποιοι αυταπάτες...καλύτερα πικρες αλήθειες παρα γλυκα ψέματα.

        http://www.imf.org/external/country/TUR/index.htm?pn=0

      • effie B. avatar
        effie B. @ effie B. 05/05/2010 08:01:05

        Επαναλαμβανω, εξαρταται ποιος χειριζεται την κατασταση εκεινη την στιγμη. Ο Ερντογαν καθαρισε σε μια τριετια. Για τα υπολοιπα χρονια, αλλοι ηταν στα πραματα.

      • spartaner avatar
        spartaner @ effie B. 05/05/2010 22:35:36

        Στη Τουρκία υπάρχει μια στρατιωτικοποιημένη δημοκρατία και όποιος κουνιότανε του κόβανε τον.....Ενώ στην Ελλάδα κατάντησαν ΟΟΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ανεξαρτήτου κόμματος ένα προτεκτοράτο της Ατιμωρισίας.. Και γελώ οταν βλέπω ακόμα εδώ μερικούς που περιμένουν σωτηρία απο ΑΝΤΩΝΑΚΗ..ΓΙΩΡΓΑΚΗ..ΚΩΣΤΑΚΗ..Ελεος πια μην αποθέτουμε την Ευθύνη για ότι παθαίνουμε στους άλλους αλλα και μην περιμενουμε τη σωτηρία μας απο αυτούς.. Πότε θα μεγαλώσουμε επιτέλους....Επειδή γινήκαμε νεροκουβαλητές τους μας συμπεριφέρονται ετσι...Οπως τα γράφετε όλοι εδώ έχω την Εντύπωση πια οτι μόλις κυβερνήσει ο Αντώνης Σαμαρας θα τρώμε με χρυσά κουτάλια...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Jim 05/05/2010 00:32:22

      Ας μην είμαστε μικρόψυχοι. Ο Αντώνης έπρεπε να πει στους ξένους ότι δεν είναι Τσάβες ούτε Καντάφι. Έπρεπε να συμπεριφερθεί ως υπεύθυνος ηγέτης, ως αυριανός πρωθυπουργός. Η στάση του ήταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ, δεν ξέρω πώς να βρω κάτι καλύτερο να πω. Η ιδανική στάση.

      Το μόνο που διαφωνώ εγώ είναι το "αυτή τη στιγμή είναι αναπόφευκτη". Με τη διαφορά ότι δεν είναι η κατάσταση της οικονομίας που κάνει την προσφυγή αναπόφευκτη, αλλά η κατάσταση των τραπεζών.

    • KNWD avatar
      KNWD @ Jim 05/05/2010 00:37:44

      @Jim
      Δηλαδή ναι στο ΔΝΤ αλλα όχι στα μετρα που ούτος η άλλος θα περάσουν…ok.

      Συμφωνώ μαζί σου. Αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα, ότι είναι ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ και ο Σαμαράς

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ KNWD 05/05/2010 00:49:27

        Ναί, γιατί αυτό μας αποδεικνύει οτι μόνο η Αλέκα
        κατέχει το αλάθητο!

  10. kkonstan avatar
    kkonstan 05/05/2010 00:24:13

    Θα είχε μεγαλύτερη αξία αυτό το "όχι" εάν χρειαζόταν η ψήφος της ΝΔ για να περάσει ο νόμος...

    Μην με παρεξηγείτε˙ κι εγώ θα προτιμούσα στάση πληρωμών τώρα, παρά ενάμισι χρόνο μετά, αλλά δεν πιστεύω ότι θα έλεγε τόσο εύκολα το "όχι" εαν θα είχε άμεσες επιπτώσεις.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ kkonstan 05/05/2010 00:29:12

      Η ιστορία δεν γράφεται με "αν". Η ουσία είναι ότι αν χρειαζόταν η ψήφος του, θα είχε και δυνατότητες παρέμβασης εξαρχής και δεν θα φτάναμε ως εδώ.

      Και πάλι θα έπρεπε να το πει. Εδώ ρε έχουμε να κάνουμε με άνθρωπο που παρακαλούσε να μπούμε στο ΔΝΤ και μιλούσε για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας από το Δεκέμβριο! Αν είχε δυνατότητα παρέμβασης ο Αντώνης με τους 180, έτσι εύκολα θα τα έφερνε τα πράγματα ως εδώ ο ΓΑΠ;

      • kkonstan avatar
        kkonstan @ Επώνυμος 05/05/2010 00:56:31

        Επώνυμε, ειλικρινά ήλπιζα να το φέρει στην βουλή για 180 ο mind the gap και να το καταψηφίσει η ΝΔ να τελειώνουμε τώρα και όχι ενάμισι χρόνο μετά. Αυτό θα ήταν μια όντως ιστορική στιγμή, ένα "όχι" ουσίας το οποίο φυσικά θα ήθελε παραπάνω @@.

        Δυστυχώς δεν μας έκανε την χάρη ο gap, ίσως ακριβώς γιατί γνώριζε ότι υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να πει όχι ή ΝΔ και να μην την έχει συνένοχο.

        Προφανώς κάτι τέτοιο δεν θα είχε συμβεί πχ με αν αρχηγός ήταν αυτή:

        http://www.youtube.com/watch?v=4MCxIJuI0t8

        Έχει και αυτό μια κάποια αξία.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Επώνυμος 05/05/2010 01:50:06

        @Επωνυμος -ευστοχος! θα ακουστει τετοια κριτικη
        απο τη στιγμη που ο'τι και να ελεγε υπηρχαν τετελεσμενα
        δεν ειχε κανενα απολυτως λογο να πει ναι - δε θα κερδιζε απολυτως τιποτα
        και ειμαι σιγουρος πως αισθανεται ευτυχης που ειναι ετσι τα πραγματα ('εαν' για να επιμεινουμε επρεπε να διαλεξει αναμεσα σε 'ναι' στα μετρα και default πιστευω ειναι αρκετα σωφρον και θα επελεγε 'ναι' - θα απογοητευε υποστηρικτες που δεν ξερω με ποια λογικη αλλα θα προτιμουσαν την κουρτινα 2)
        (..κουιζ η Ντορα αυτα τα ηξερε, γιατι πηγε να τον δει σημερα?)

        (πιο πανω Επωνυμε ομως θα διαφωνησω
        ειναι η οικονομια -αποπληρωμη του ομολογου 19Μαιου - και οχι οι τραπεζες που κανουν απαραιτητη την προσφυγη)

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/05/2010 01:54:08

        Το να σου ξαναδανείσουν οι τράπεζες στην παρούσα συγκυρία είναι το μόνο εύκολο. Αυτές θέλουν να αποφύγεις της χρεωκοπία περισσότερο από όσο εσύ.

        Όχι μόνον δεν θα χάσουν, αλλά θα βγάλουν και τεράστια κέρδη. Τα έχω γράψει αναλυτικά εδώ:

        http://www.antinews.gr/?p=43102

    • mara avatar
      mara @ kkonstan 05/05/2010 01:01:10

      Τί εννοείς τον διευκολύνανε...????
      Ο Γιωργάκης την είχε την πληροφορία από το πρωί ότι ο Σαμαράς δεν θα ψήφιζε υπέρ, έτσι κι αλλιώς, γι΄αυτό και το έφερε στην βουλή με 151.

      • Orestios avatar
        Orestios @ mara 05/05/2010 01:05:27

        Για να δούμε πόσα κουκιά θα μαζέψει. Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται υπ'ατμόν. Μόνο του απέναντι στην Ελληνική κοινωνία.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ mara 05/05/2010 01:06:54

        Σωστά. Πρέπει να δούμε αν θα κάνει και κανένας Πασόκος τον γενναίο.

        Σκέφτεστε να την κάνουν 10-12 Πασόκοι και να περάσει το νομοσχέδιο με τις ψήφους Καρατζαφέρη;

        Ε ρε γέλιο που έχει να πέσει τότε!

      • Orestios avatar
        Orestios @ mara 05/05/2010 01:39:34

        Οι γενναιότητες του παρελθόντος ήταν για τα ΜΜΕ. Τώρα να δούμε πως θα φύγει ο ατμός από την χύτρα που λέγεται ΠΑΣΟΚ. Είτε ζητήσει κομματική γραμμή είτε ανοικτή ψηφοφορία το ΠΑΣΟΚ υποφέρει μετά την στάση Σαμαρά. Η διάλυση είναι πρό των πυλών.

  11. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 05/05/2010 00:24:27

    "Η Ελλάδα έχει αξιοπρέπεια". Jeffrey ακούς;

  12. asterix avatar
    asterix 05/05/2010 00:25:38

    να αξιοποιησεισ την εμπιστοσυνη που σου δειξαμε..δυσκολο το εργο σου αντωνη αλλα απο μικρο παιδι περιμενα την πολιτικη σου ανοιξη...

  13. nic avatar
    nic 05/05/2010 00:26:04

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ. ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΗ ΠΑΛΙ ΚΕΦΑΛΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΓΑΠ.

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/05/2010 00:26:05

    Είναι μια ιστορική ημέρα. Η συνέχεια της 29ης Νοεμβρίου. Και μόνον που κατέρρευσε ο σέρβερ του antinews μετά το διάγγελμα του Αντώνη, λέει πάρα πολλά.

    Η χώρα ανοίγει νέα σελίδα. Η Ελλάδα της υποτέλειας και της μιζέριας μπορεί να μας αποχαιρετήσει. Ο Θεός δεν μας εγκατέλειψε. Ας θυμηθούμε για μια ακόμη φορά την ανάρτηση "μην αποχαιρετάς την Αλεξάνδρεια" (http://www.antinews.gr/?p=25837).

    Ο Αντώνης έδωσε στους Έλληνες αυτό που είχαν ανάγκη: την ελπίδα. Την ελπίδα που τους στερεί τώρα εδώ και επτά μήνες η κυβέρνηση του ιδεοληπτικού, του κομπλεξικού, του πιο ποταπού πρωθυπουργού που γνώρισε ποτέ αυτή η χώρα. Μαζί κι όλο το εξουσιαστικό σύστημα που κατατρύχει αυτή τη χώρα. Οι Μητσοτάκηδες, ο διαπλεκόμενος τύπος, οι κρατικοδίαιτοι "επιχειρηματίες".

    Δεν θα είναι εύκολος ο δρόμος, όμως τώρα ξέρουμε ότι υπάρχει ελπίδα. Ο Αντώνης είναι για τα δύσκολα. Το απέδειξε ήδη. Είπε το πρώτο δύσκολο όχι. Και λέω "δύσκολο" γιατί το όχι του λαθρονομοσχέδιου και πιο εύκολο ήταν και πιο χλιαρό, έτσι όπως ειπώθηκε. Ετούτο εδώ ήταν πιο δύσκολο.

    Θα τα καταφέρουμε. Ζήτω η Ελλάδα! Ζήτω η Ελευθερία!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Επώνυμος 05/05/2010 00:36:48

      "Και μόνον που κατέρρευσε ο σέρβερ του antinews μετά το διάγγελμα του Αντώνη...."
      Κατι πρεπει να κανει ο Φακτορας γι αυτο!! Να προετιμαστει καπως...Το βραδυ που θα γινει ο Αντωνης πρωθυπουργος τι θα γινει με το σερβερ...
      Εχω μεγαλη χαρα οπως ακριβως στις 29 Νοεμβρη!!!!

      • effie B. avatar
        effie B. @ effie B. 05/05/2010 00:43:47

        διορθωση: προετοιμαστει. και το πληκτρολογιο επαψε και αυτο να υπακουει...

  15. Κομοτηνη avatar
    Κομοτηνη 05/05/2010 00:27:27

    Στο Παραπολιτικά τί παίρνουν?
    ληγμένα?

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Κομοτηνη 05/05/2010 00:30:31

      ...εδώ και καιρό!

    • loretta avatar
      loretta @ Κομοτηνη 05/05/2010 00:31:00

      Αγαπητε το Παραπολιτικα ειναι ενα εκτρωμα κα ι.. για τα μπαζα...συνεπως....οχι μονο ληγμενα παιρνουν αλλα και μπαγιατικα..!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κομοτηνη 05/05/2010 00:38:46

      Δεν πειράζει. Μαθαίνουμε τι ακριβώς πρεσβεύουν.

      Τους πόνεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Τους Μητσοτάκηδες. Μακάρι να ανεξαρτητοποιηθούν. Θα ξεβρωμίσουμε. Όχι μόνον η ΝΔ, η χώρα ολόκληρη. Δεν θα μπορούν να καπηλεύονται πια την ταμπέλα ενός κόμματος εξουσίας.

      Όσοι πάνε μαζί τους θα έχουν την ταμπέλα του λαμόγιου πλέον. Γιατί, πέρα από όσα λένε οι διάφοροι μεγαλόσχημοι στο γυαλί, ο κόσμος κατά βάθος ξέρει. Όλοι ξέρουν ότι είναι τα μεγαλύτερα λαμόγια που πέρασαν ποτέ από τη χώρα.

      Ακού λέει "προδότης" ο Σαμαράς επειδή είπε όχι στο ΔΝΤ! Φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης! Οι πραγματικοί προδότες του έθνους!

    • TASSOS avatar
      TASSOS @ Κομοτηνη 05/05/2010 00:55:47

      Τώρα μπορείτε να καταλάβετε και το παιχνίδι που έπαιξαν όλοι οι βρώμικοι μηχανισμοί όπως αυτοί για τον Παπαμιμίκο!

    • Spm avatar
      Spm @ Κομοτηνη 05/05/2010 01:17:12

      οχι, φραγκα απο την οικογενεια!!!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Spm 05/05/2010 01:22:17

        Εντωμεταξύ, τους τελευταίους δυο τρεις μήνες έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά τα ποστς τους και έχουν αναβαθμιστεί πολύ. Κάτι έχει παίξει, από κάπου βρήκαν συμπληρωματικά κονδύλια. Από την οικογένεια ή από αλλού;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Κομοτηνη 05/05/2010 02:54:05

      ντολμαδάκια της μαρίκας

    • Τάκης avatar
      Τάκης @ Κομοτηνη 05/05/2010 21:47:06

      Υπάρχουν ακόμα κάποιοι που διαβάζουν το αισχρό parapolitika;Μόνο ο ίδιος ο Παπαμιμίκος που το καθοδηγεί!Ξύπνα Αντώνη και καθάρισε τη φύρα γιατί όσα όχι και να πεις χωρίς κάθαρση δε βλέπεις προκοπή!

  16. mits avatar
    mits 05/05/2010 00:28:29

    Μπράβο Αντώνη.Η Έλλαδα έχει ηγέτη και το απέδειξες σήμερα!Όλοι μαζί σου να γυρίσουμε σελίδα σε αυτή την χώρα!!!

  17. panagiotis avatar
    panagiotis 05/05/2010 00:29:23

    ΕΙΣΑΙ Ο ΑΞΙΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ. ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.....

    • panagiotis avatar
      panagiotis @ panagiotis 05/05/2010 00:37:22

      " ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ Κε ΠΡΟΕΔΡΕ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΝΤΟΛΗ. ΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.!!!"
      ΕΤΣΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ !!!!!

  18. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 05/05/2010 00:29:52

    Αντώνη,με το ΟΧΙ σου, απέδειξες, ότι η κοινωνική συνοχή αυτής της χώρας, είναι υψίστης σημασίας. Να΄σαι καλά και πάντα δυνατός για τα καλύτερα.

  19. Orestios avatar
    Orestios 05/05/2010 00:30:21

    Ειλικρίνεια απέναντι στην ψευτιά

  20. O Chazos tou choriou avatar
    O Chazos tou choriou 05/05/2010 00:30:21

    Ε-ΛΛΑΣ ! Ε-ΛΛΑΣ ! Ετσι !!!

  21. sawas avatar
    sawas 05/05/2010 00:33:10

    Καλη δυναμη τωρα και καλο κουραγιο Αντωνη για το μακρυ και επιπονο ταξιδι...

    Ετοιμασου για πολεμο για να εχεις ειρηνη, αλλα να θυμασαι οσο εχεις ΕΜΑΣ μπροστα στην πολιτικη σου, αλλο τοσο θα ειμαστε εδω να σε στηριζουμε.

    Δεν δινω λευκη επιταγη. Αλλωστε υπαρχουν πολλα βαριδια ακομη.

    Εχεις το κουραγιο? εχω την θεληση!!!

  22. Manos-England avatar
    Manos-England 05/05/2010 00:33:18

    H elpida anatelei meta to istoriko OXI. H apolyti dikaiwsi tou Ellina Antwni. God bless you!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Manos-England 05/05/2010 03:33:48

      Yes, God bless you, and God bless GREECE!!! Δέν ξέρω πότε αἰσθάνθηκα περισσότερο ὑπερήφανη: στίς 29/11/09 ἤ σήμερα μέ τό ΟΧΙ τοῦ δικοῦ μας Ἀντώνη.

      Εἶμαι σίγουρη ὅτι οἱ ἀληθινοί Ἕλληνες εἶναιμαζί μας!

  23. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 05/05/2010 00:33:46

    "Ασφαλώς εμείς δεσμευόμαστε από τις συμβάσεις που υπογράφει το Ελληνικό κράτος, ακόμα κι όταν διαφωνούμε."

    Λυπάμαι αλλά σε αυτό το κομμάτι διαφωνώ απολύτως.
    Δεν υπέγραψε την σύμβαση το ελληνικό κράτος αλλά μια κυβέρνηση που εξεπάτησε τον λαό αποσπώντας την ψήφο του με ψεύτικες προεκλογικό πρόγραμμα, ενώ αποδεδειγμένα γνώριζε την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας.
    Δηλαδή είτε παραμείνει ο ΓΑΠ είτε έρθει ο Σαμαράς, θα είμαστε δέσμιοι ως λαός των όρων της συμφωνίας που έχει συνάψει το ΠΑΣΟΚ με την τρόικα, μέχρι να αποπληρώσουμε τα 120 περίπου δις ευρώ και τους τόκους τους.
    Σε πόσο χρονικό διάστημα υπολογίζουμε να τα επιστρέψουμε ;
    Σε 5,10,15 ή 20 χρόνια ;

    • azxc avatar
      azxc @ Κάποιος. 05/05/2010 00:39:43

      η συμφωνία με το ΔΝΤ και εν γένει ο μηχανισμός στήριξης είναι ένα ελεγχόμενης συνταγματικότητας συμβατικό μόρφωμα, καθώς εκχωρούνται εξουσίες σε διεθνή οργανισμό και μάλιστα κατά ουδέποτε διαψευσθείσα δήλωση του πρωθυπουργού
      το ορθό θα ήταν να αξίωνε κανείς πλειοψηφία 3/5 της Βουλής και σε αντίθετη περίπτωση να αποχωρούσε
      οι συμβατικοί όροι είναι καταδυναστευτικοί και δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτοί με τόση ευκολία
      η δέσμευση του ελληνικού κράτους είναι επαχθέστατη και η έκφραση συμμόρφωσης είναι αξιοσημείωτη
      αλλιώς η καταψήφιση δεν έχει ουσιαστικό αντίκρυσμα.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ azxc 05/05/2010 00:44:22

        Συμφωνώ!
        Οποιος πολιτικός πράσινος,μπλε,κόκκινος,μαύρος δεν άρει τους όρους της συμφωνίας με την τρόικα θα βρεί τον κόσμο μπροστά του.

      • effie B. avatar
        effie B. @ azxc 05/05/2010 00:47:08

        γιατι δεν αξιωσαν πλειοψηφια 3/5 ?

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ azxc 05/05/2010 00:53:56

        Αποτελεί διγλωσσία το να δηλώνεις ότι καταψηφίζεις τα μέτρα, ενώ παράλληλα δηλώνεις ότι επειδή υπάρχει συνέχεια στο κράτος θα συνεχίζεις να τα εφαρμόζεις, αν λάβεις λαική εντολή να κυβερνήσεις.

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ azxc 05/05/2010 01:19:45

        Αυτό λέγεται Υπευθυνότητα!
        Αντιθέτως,
        Διγλωσσία [και διπροσωπία] είναι να καίμε την Αθήνα
        [και τα δάση της χώρας] επι ΝΔ,
        και όταν έρχονται οι "σοσιαλιστές" [και μας ξεσκίζουν]
        να καθόμαστε στα αυγά μας και να αναπολούμε
        τις χρυσές εποχές της "επανάστασης"
        που ζήσαμε τις εποχές του κακού Καραμανλή!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ azxc 05/05/2010 01:23:10

        ΟΚ, εγώ προσωπικά προτιμώ να είναι ανεύθυνος και να μην δεχθώ τους όρους που μου επέβαλλαν χωρίς να ερωτηθώ, παρά να το παίξω καλό παιδί και να φάω το αγγούρι.
        Εκτος κι αν ψάχνω μια καλή δικαιολογία για να "χρυσώσω" το αγγούρι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κάποιος. 05/05/2010 00:44:16

      Δεν είναι έτσι. Το παν είναι να μπορέσεις να δανειστείς από τις αγορές. Σιγά το δύσκολο. Και ο μπακάλης της γειτονιάς μπορεί να το καταφέρει με στοιχειώδη κοινή λογική. Μόλις μπορέσεις να δανεστείς από τις αγορές ΑΡΡΙΒΕΝΤΕΡΤΣΙ τότε θα πούμε στο ΔΝΤ!

      Θέλει αγώνα τώρα για να το καταφέρεις, θέλει ίσως πλεονασματικό προϋπολογισμό, αλλά μπορείς να το καταφέρεις. Δεν είναι πια και ακατόρθωτο. Εδώ το Ιράκ δανείζεται από τις αγορές! Μην τρελαθούμε!

      Αν ρωτάς εμένα, πιστεύω ότι το να επιστρέψουμε σε χρηματοδότηση από τις αγορές θέλει ίσως και λιγότερο από χρόνο.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 05/05/2010 00:48:39

        Αν δεν κάνω λάθος οι δεσμεύσεις αφορούν χρονικά μία τριετία για την σταδιακή απορρόφηση των 120 δις, με πολύ συχνούς ελέγχους απο τα αρμόδια οργανα της τρόικας για την τήρηση των όρων και την πρόοδο των μέτρων.
        Μετά το πέρας τις τριετίας ανεξάρτητα απο το που θα βρούμε νέα χρηματοδότηση, θα πρέπει να αποπληρώσουμε το δάνειο μαζί με τους τόκους.

      • effie B. avatar
        effie B. @ Επώνυμος 05/05/2010 00:49:31

        Το εκανε ο Ερντογαν και η Τουρκια.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 05/05/2010 00:54:44

        Και ο λαός έχει βγεί στους δρόμους...

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ Επώνυμος 05/05/2010 00:56:43

        Κάνεις λάθος κάποιε, γιατί τα δάνεια
        μπορεί να επιμηκυνθούν [σε διάρκεια]
        με το επιτόκιο αυξημένο κατα μία
        ποσοστιαία μονάδα.

        Και βέβαια εσείς δεν θα χρειαστεί να το αποπληρώσετε,
        [αυτό θα το κάνει ο Ελληνικός λαός]
        γιατί εσείς θα φροντίσετε να ξανα-βολευτείτε
        σε "κάποια" ΜΚΟ!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/05/2010 01:00:11

        Οι δεσμεύσεις ισχύουν για να μας δώσουν λεφτά. Αν δεν τις τηρήσουμε, απλώς δεν μας ξαναδίνουν λεφτά.

        Αλλά ο μηχανισμός της Μέρκελ το λέει καθαρά: Σκοπός της χρηματοδότησης είναι να επιστρέψει η χώρα που ζητά στήριξη στη χρηματοδότηση από τις αγορές. Το θέμα είναι πότε θα το πετύχεις αυτό.

        Πάντως δεν το πετυχαίνεις με απλά λογιστικά του τύπου "κόψει τόσα από δω και τόσα από κεί".

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 05/05/2010 01:06:25

        Σε όσους πανηγυρίζουν είτε γιατί δεν διάβασαν με προσοχή τις δηλώσεις, είτε γιατί θέλουν να πιαστούν απο μια σανίδα σωτηρίας, είτε γιατί θέλουν απλά να έρθουν στην εξουσία και να γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη, η απάντηση είναι απλή και δεν θα την πάρουν από εμένα.

        Οποιος πολιτικός πράσινος,μπλε,κόκκινος,μαύρος δεν άρει τους όρους της συμφωνίας με την τρόικα θα βρεί όλο τον λαό εναντίον του!

        Αν έχω δίκιο ή άδικο θα φανεί προσεχώς...

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 05/05/2010 01:19:23

        Βέβαια τώρα που ξαναδιαβάζω αυτό που έγραψα (όποιος πολιτικός πράσινος,μπλε,κόκκινος,μαύρος δεν άρει τους όρους της συμφωνίας με την τρόικα θα βρεί τον κόσμο εναντίον του) συνειδητοποίησα ότι μάλλον εξέφρασα ευσεβείς πόθους.
        Το πιο πιθανό είναι να δούμε πάλι το γνωστό πινγκ-πονγκ του δικομματισμού και να έχουμε εσωτερικό ανασχηματισμό στην κυβέρνηση του Διευθυντήριου μιας και το "κράτος έχει συνέχεια".

      • mara avatar
        mara @ Επώνυμος 05/05/2010 01:28:31

        Κάποιε,
        Ο λαός θα άρει την συμφωνία της τρόϊκα και θα πάρουμε μόνοι μας τα μέτρα αυτά που είναι απαραίτητα.
        Αφού δούμε πρώτα τους υπαίτιους της κατάστασης που έχουμε περιέλθει να μπαίνουν φυλακή και το κυριότερο να δημεύονται οι περιουσίες τους.

  24. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 05/05/2010 00:33:51

    συναισθηματικα ειναι σωστος γιατι εκφραζει το λαϊκο αισθημα
    εσωκομματικα ειναι σωστος γιατι θα ξεφορτωθει την γομαρα και τους αυλικους
    μονο εξωκομματικα θα το πληρωσει απο τα συμφεροντα και τον αγγλοσαξονικο παραγοντα.

    το εσωσες αντωνακη αλλα εχει μελλων το πραμα.


    αυριο θα κριθουν πολλα. ολοι στους δρομους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ LEWNIDAS 05/05/2010 00:46:25

      Η ισχύς του αγγλοσαξωνικού παράγοντα έχει μειωθεί πολύ, πάρα πολύ, μετά την κρίση του 2008-2009. Άσε που ο Καραμανλής ήταν τελείως απροετοίμαστος για να τους αντιμετωπίσει. Ο Αντώνης, εκτός από την εμπειρία του Καραμανλή, εκτός από το δικό του αυξημένο ατομικό τσαμπουκά, έχει και κάτι πολύ σημαντικό ακόμη: Τη δική του καταστροφική εμπειρία του 1992-93, οπότε τον ξεπαστρέψανε, στην κυριολεξία.

      Τους ξέρει πολύ καλά. Δεν είναι ανίκητοι. Να το θυμόμαστε αυτό.

  25. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 05/05/2010 00:33:53

    Ήταν μια κίνηση με αυθεντικό ηγετικό χαρακτήρα. Διέψευσε όσους από την οικονομική ελίτ τον προέτρεπαν να είναι πολίτικαλ κορέκτ. Μίλησε στην καρδιά και το μυαλό του πολίτη χωρίς να τα σπάσει με τον διεθνή παράγοντα και χωρίς να δείξει αντιευρωπαϊκό πρόσωπο, το αντίθετο. Με την ορθή επιλογή της στιγμής που έκανε την ανακοίνωση απέκλεισε το ενδεχόμενο ο Παπανδρέου να ζητούσε αυξημένη πλειοψηφία 180 βουλευτών επιλογή που θα εγκλώβιζε τη ΝΔ σε μια ψήφο ανοχής η οποία με την κατάλληλη σπέκουλα των ΜΜΕ θα φαινόταν σαν συνενοχή. Η διατύπωση που επέλεξε δείχνει ότι δεν είναι αντίθετος στην χρηματοδοτική στήριξη της χώρας αλλά μόνο για τον λόγο ότι σε αυτή την κατάσταση μας οδήγησε η λανθασμένη πολιτική ΠΑΣΟΚ και τώρα δεν γίνεται αλλιώς και όχι βεβαίως διότι δήθεν συμφωνεί με το μίγμα πολιτικής-μέτρων και οικονομικού μοντέλου που προετείνει και θέλει να εφαρμόσει η κυβέρνηση σε συνεννόηση με το ΔΝΤ. Τέλος, έδωσε και μια νότα αισιοδοξίας και σιγουριάς για το μέλλον όταν η ΝΔ κληθεί να κυβερνήσει.

    Είναι ηγέτης. Μένει να συσπειρωθεί γύρω του το πλειοψηφικό ρεύμα της ελληνικής κοινωνίας που θέλει μια καλύτερη Ελλάδα χωρίς τη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, του λαϊκισμού, του κρατισμού, της δημοσιουπαλληλίας, της κρατικοδίαιτης επιχειρηματικότητας χωρίς αυτό που λέμε νοοτροπία ΠΑΣΟΚ. Για μια κοινωνικά φιλελεύθερη πολιτική η οποία κατά το μέτρο του δυνατού θα αναγεννήσει τη Χώρα και θα την απαλλάξει από όση περισσότερη σαπίλα μπορεί.

  26. sofias avatar
    sofias 05/05/2010 00:34:10

    κ.Jim
    Aυτό καταλάβατε?
    Κρίμα σας,εγώ και όλος ο λαός που το άκουσε καταλάβαμε οτι καταψηφίζει την προσφυγή στο ΔΝΤ αλλά οταν θα γίνει πρωθυπουργός ,και θα γίνει πιο γρήγορα απο οτι πιστεύαμε,<> και θα τα επιστρέψουμε το ταχύτερο.Ασε τον Σαμαρά και κοίτα τον δικό σου που 8α φύγει νύχτα

    • Jim avatar
      Jim @ sofias 05/05/2010 00:52:35

      Εγώ διάβασα την ακριβή δήλωση του Αντώνη...ναι στα λεφτά που μας δίνει ο μηχανισμός E.E.-ΔΝΤ και όχι στα μετρα...υπόψιν ότι το ΔΝΤ δεν έρχεται για 2-3 χρονια όπως μα λένε οι πολιτικάντηδες, η Τουρκια ξεμπέρδεψε μετά από μια δεκαετία.


      Turkey and the long decade with the IMF
      http://www.brettonwoodsproject.org/art-561814

      • effie B. avatar
        effie B. @ Jim 05/05/2010 01:29:19

        Ο Ερντογαν ομως ξεμπερδεψε σε τρια χρονια περιπου!!!
        Ο Ερντογαν ανελαβε το 2003, κληρονομωντας μια εξαθλιωμενη οικονομια. Τον Μαιο του 2005 υπεγραψε τριετες δανειο με το ΔΝΤ ($US10 billion loan agreement). Το 2008 τους εδιωξε αφου προηγυμενως συμμαζεψε ο ιδιος την οικονομια της χωρας του. (Erdogan supported Finance Minister Ali Babacan in enforcing macro-economic policies. Erdogan tried to attract more foreign investors to Turkey and lifted most of government regulations, with the average GDP growth rate 7.3% during his premiership.[14] The public debt as percentage of annual gross domestic product declined from 74% in 2002 to 39% in 2009.)
        Επιπλεον, διαβασε και αυτο: http://www.nytimes.com/2008/11/07/business/worldbusiness/07iht-wbemerge.1.17619461.html

    • Jim avatar
      Jim @ sofias 05/05/2010 02:12:06

      Effie, ρίξε μια ματια στην επίσημη σελίδα του IMF-ΔΝΤ για να δεις μονη σου ποσα χρονια είχε επαφές η Τουρκια με το ΔΝΤ...από αυτούς δεν ξεμπερδεύεις εύκολα, το λέω για να μην έχουν κάποιοι αυταπάτες...καλύτερα πικρες αλήθειες παρα γλυκα ψέματα....

      http://www.imf.org/external/country/TUR/index.htm?pn=0

      • effie B. avatar
        effie B. @ Jim 05/05/2010 08:04:48

        Το εγραψα και πιο πανω, εξαρταται ποιος χειριζεται την κατασταση εκεινη την στιγμη. Ο Ερντογαν καθαρισε σε μια τριετια. Για τα υπολοιπα χρονια, αλλοι ηταν στα πραματα.

  27. anonymous avatar
    anonymous 05/05/2010 00:34:40

    Η καταψήφιση των μέτρων θέτει πλέον όρια στο τσίρκο του ΓΑΠ.

    Έπεσαν πάνω όλα τα μέσα από ΜΜΕ και blogs μέχρι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Απέτυχαν.

    Το 40% του Ελληνικού λαού δηλώνει ότι η Ελλάδα δεν πωλείται!

    Χωρίς τη συναίνεση του 40% του λαού η Ελλάδα δε μπορεί εν τοις πράγμασι να πωληθεί.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ anonymous 05/05/2010 00:47:39

      Ποιο 40... Αυτά που είπε ο Αντώνης εκπροσωπούν ΧΑΛΑΡΑ το 80% του λαού. Όλα αλλάζουν από σήμερα στην ελληνική πολιτική ιστορία.

  28. mara avatar
    mara 05/05/2010 00:35:00

    Μπράβο Αντώνη!!!
    Τώρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα.
    Χρόνος δεν υπάρχει.
    Πολύ σύντομα θα έχουμε εκλογές. Αυτό είναι το πλέον βέβαιο τώρα.
    Ξεκαθάρισε το κόμμα άμεσα. Βγές πολύ δυναμικά μπροστά. Δώσε μεγάλη βάση στο επικοινωνιακό κομμάτι του κόμματος που πάσχει πολύ (η δήλωση ας πούμε θα μπορούσε να γίνει στις 20:00 την ώρα των δελτίων για να γίνει χαμός...)
    Κάνε άμεσα τις απαραίτητες επαφές... εντός αλλά κυρίως ΕΚΤΟΣ......
    Στόχος τους τώρα θα είναι στις αναπόφευκτες πλέον εκλογές, να μην βγεί αυτοδύναμη κυβέρνηση.
    θΈΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

    Υ.Γ.
    Ο Tzager ζεί...??? ή έπαθε κανένα εγκεφαλικό...???

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ mara 05/05/2010 00:39:22

      ποιος ειναι ο τζαγκερ?

      • Orestios avatar
        Orestios @ LEWNIDAS 05/05/2010 00:42:43

        χο! χο!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ LEWNIDAS 05/05/2010 01:01:48

        Κάποιος που προσπαθούσε να μας ρίξει το ηθικό χθες, που προσπαθούσε να μας πείσει ότι ο Αντώνης θα ψηφίσει "ναι", όπως όλος ο κατεστημένος τύπος.

        Ένας που εργαζόταν για όλους αυτούς που είχαν πάρα πολλά να χάσουν, αν έλεγε ο Αντώνης όχι, όπως και είπε.

      • mara avatar
        mara @ LEWNIDAS 05/05/2010 01:08:24

        Α! μην βιάζεσαι... Θα σκάσει μύτη και θα καταλάβεις...
        Δεν ξέρω βέβαια με ποιό χέρι γράφει. Γιατί αν είναι από την πλευρά που παρέλυσε λόγω εγκεφαλικού... Θα αργήσει να μας επισκεφθεί.

  29. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 05/05/2010 00:35:03

    Αντώνη έκανες αυτό που περιμέναμε ΟΛΟΙ.
    Ο ΙΘΑΓΕΝΗΣ τα είπε όλα! και εγώ μαζί σας!

    Είναι φανερό ότι τα μέτρα ΔΝΤ δεν μπορούν να δώσουν λύσεις. Η χώρα πιθανόν να χρεωκοπήσει,αλλά είναι σίγουρ ότι θα εξαθλιωθεί! Αυτό πρέπει να το χρεωθεί η παράταξη του διαχρονικού ψεύδους (ΠΑΣΟΚ), που μας οδήγησε τα τελευταία 30 χρόνια!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΚΑΙς 05/05/2010 00:43:35

      Έχουν χάσει το παιχνίδι στο ΠΑΣΟΚ.

  30. sofias avatar
    sofias 05/05/2010 00:35:32

    Στην παρένθεση έλεγε ,θα σεβαστούμε τα χρήματα.

    • asterix avatar
      asterix @ sofias 05/05/2010 00:56:21

      κ θα τα επιστρεψουμε ...η ελλαδα εχει αξιοπρεπεια...για μενα αυτη η δηλωση ειναι ελπιδοφορα

  31. stergios avatar
    stergios 05/05/2010 00:35:37

    Μπράβο του !!!!!!!!

  32. σερτης avatar
    σερτης 05/05/2010 00:35:52

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ...............
    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΠΠΟΥ, ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΓΙΑΓΙΑ......

    ΜΑΓΚΕΣ ΔΕ ΘΑ ΒΑΡΕΘΩ ΝΑ ΤΟ ΛΕΩ
    ΧΤΕΣ Ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΑΛΛΑΞΕ 10 ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ.........ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ....

    ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΥ......ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...... Δ Ι Α Δ Ω Σ Τ Ε ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ

  33. Μελισσα avatar
    Μελισσα 05/05/2010 00:36:07

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/05/2010 00:38:12

    Το τι θα ακουσει στην επομενη συνοδο του ΕΛΚ δεν μπορω να το φαντασθω.
    Θα μου πεις τι μας νοιαζει το ΕΛΚ.Ισως ουτε ο ΣΕΒ ή ο ελληνικος επιχειρηματικος κοσμος μας νοιαζει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 05/05/2010 00:48:18

      Εδώ οι σοσιαλιστές στην Γερμανία θα καταψηφίσουν το σχέδιο του GAP και εσένα σε νοιάζει το ΕΛΚ? Θα πηδηχτώ από το παράθυρο!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 05/05/2010 00:51:07

        Λυπήσου τους, Ορέστιε, δεν έχουν τι να πουν οι άνθρωποι, κάτι πρέπει να πουν για να υπονομεύσουν την ιστορική αυτή στιγμή.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 05/05/2010 00:50:09

      Θα ακούσει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ από όσους ξέρουν τι σημαίνει να είσαι ΗΓΕΤΗΣ!

      Θα ακούσει όσα άκουσε ο Ερντογάν που τους έστειλαν από εκεί που ήρθαν.

      Πάρτο απόφαση Ψυχραιμιάκο: Η Ελλάδα της υποτέλειας ΤΕΛΕΙΩΣΕ! Σύντομα θα μείνετε άνεργοι εσύ κι όλοι οι όμοιοί σου.

      Χαιρετίσματα στο tzager και στο fatfat.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 05/05/2010 00:54:20

        Μην συγκρίνεις τον ψυχραιμία με τους άλλους 2. Ο ψυχραιμία είναι διαθέσιμος για συζήτηση και μπορεί να καταλάβει το συμφέρον της χώρας πιο είναι.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/05/2010 00:56:49

        Η καλή γνώμη σας, την οποία εκμαιεύει χάρη στα προσόντα που αναφέρεις, καθώς και στην υψηλή του ευφυία και ικανότητα, τον καθιστά πιο επικίνδυνο από τους λοιπούς συναδέλφους του του κλάδου των ψυχολογικών επιχειρήσεων.

        Γρηγορείτε, μια τέτοια εστία αντίστασης όπως το antinews πιστεύετε ειλικρινά ότι υπήρχε περίπτωση να την αφήσουν ανέπαφη χωρίς κάποιον/κάποιους να μας υπονομεύουν το ηθικό;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 05/05/2010 01:01:36

        Δεν θα ανοίξει ρουθούνι με την εκδίωξη του Μητσοτακέικου.
        Είναι τόσο δυνατή η πρόσκρουση των μέτρων στην κοινωνία, που οποιαδήποτε απόπειρα να αναδειχθεί πρώτο θέμα η διαγραφή του Μητσοτακέικου από τα ΜΜΕ, θα εξοργίσει περισσότερο τον κόσμο. Θα χάσουν τους τηλεθεατές.
        Η εποχή Μητσοτάκη στη ΝΔ έλαβε τέλος.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/05/2010 01:04:56

        Δεν είναι το Μητσοτακαίικο ακριβώς, εδώ μιλάμε για τον αμερικανικό παράγοντα. Για αυτούς εργάζεται (άμεσα ή έμμεσα βέβαια δεν ξέρουμε).

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 05/05/2010 01:07:08

        Τότε να οπλιστούμε με τόλμη Επώνυμε. Τόλμη και αγάπη για την πατρίδα μας.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/05/2010 01:10:40

        Έτσι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 05/05/2010 01:11:12

        Οι "Δημοκρατικοί", το alter ego του ΠΑΣΟΚ, έχουν στραμένο το βλέμμα στα Βαλκάνια. Αυτό είναι γνωστό. Όπως επί Κλίντον.
        Τώρα μένει να μάθουμε ποιοί είναι οι προδότες.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 05/05/2010 15:53:55

        Ανέφερες τον Τσολάκογλου φίλε ψυχραιμία, θα συμφωνούσα ίσως μαζί σου αν δεν γινόταν Πρωθυπουργός, ο αρχιεπίσκοπος πχ έδειξε τη στάση...
        Ανέφερες το ΕΛΚ ...και; Που ήταν το ΕΛΚ όταν τα επιτόκια είχαν πιάσει 1.000; Περίμεναν το ΔΝΤ;
        Ανέφερες τον ιδιωτικό τομέα ή το ΣΕΒ...και;
        Θα τους σεβόμουν αν πχ έβγαιναν και έλεγαν ότι δεν θέλουν καμία επιχορήγηση από το κράτος αλλά 0 φορολογία και τρελές αποσβέσεις ΜΕΤΑ την παραγωγή του προϊόντος, Το έχω πει και όσοι δεν δουλεύουν στο στενό δημόσιο τομέα δεν το καταλαβαίνουν: θέλουν το κράτος ή πελάτη ή πουτάνα, να τους τα ακουμπά.

        Δημαγωγία δεν είναι η διαφορετικότητα, δημαγωγία είναι η ομοιομορφία. Ο Σαμαράς είπε ΟΧΙ στη κηδεμονία και στα χρέη και τη συμφωνία θα τη σεβαστεί όπως πρέπει να κάνει κάθε χώρα.

        ΥΓ

        Απορώ πως κάποιοι λένε ΝΑΙ όταν μετά πχ τις δηλώσεις Προβόπουλου στο ΣΚΑΙ είναι φανερό ότι φτάσαμε έως εδώ είτε λόγω βλακείας είτε λόγω σκοπιμότητας.
        Οργίζομαι όμως σήμερα που λένε ΝΑΙ όταν η κυβέρνηση μου λέει όχι μόνο ότι ως Δημόσιος Υπάλληλος είμαι το πρόβλημα αλλά ότι είμαστε πρόβλημα ΕΠΕΙΔΗ ΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ...

        Ετσι βλέπει η κυβέρνηση τους πολίτες;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 05/05/2010 01:00:58

      ψυχραιμια, είσαι για να πεθάνεις, δεν σε θυμάμαι ποτέ να στάζεις τόση πίκρα.
      Αλλά γιατί;
      Αφού είσαι ΝΔ θυμάσαι ένα παλιό της σύνθημα : υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και τη θέλουμε.

      Σαν δεξιός δεν μπορείς να φανταστείς τη ζωή εκτός της πεπατημένης.
      Αλλά αυτή η μονολιθικότητα οδήγησε σε επαναστάσεις. Προτιμότερο λοιπόν, με τη συλλογιστική σου πάντα, οι αντιπαραθέσεις να γίνονται εντός του συστήματος.
      Θα ήθελες να γίνει το 30% μπολσεβίκοι;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 05/05/2010 01:09:42

        Τα εχω ξαναγραψει.Η ιστορια της παραταξης ειναι κατα της δημαγωγιας και το εχει πληρωσει.
        Αναφερθηκε το ονομα Τσολακογλου.Μικρος ειχα ατελειωτες συζητησεις με διαφορους που ειχαν πολεμησει,τον πατερα μου,θειους κλπ.Το συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι ο Τσολακογλου εσωσε 100.000 στρατιωτες απο βεβαιο θανατο.
        Τα περι αντιστασης μεχρι εσχατων για οσους εζησαν πραγματικα την εποχη ηταν αστεια.Αν δε συνθηκολογουσε ολος ο στρατος θα εξοντωνοταν.
        Ας ελθουμε στο τωρα.Δεν μου αρεσει η δημαγωγια και εχω συνηθισει να αντιμετωπιζω τους πασοκους ως παραμυθατζηδες.
        Ο ιδιος εγραψα οτι υπευθυνος ειναι ο ΓΑΠ για το σημειο που φθασαμε.Αφου ομως φθασαμε τωρα μονο δεν υπαρχει αλλη διεξοδος.Τι να κανουμε τωρα;Ο ιδιος ο Σαμαρας το παραδεχεται στο λογο του -λεει οτι δεν γινεται αλλιως τωρα και οτι το ΠΑΣΟΚ δε χρειαζεται τη ψηφο.Αρα;
        Ας κανουμε και εμεις λιγο τζαμπα μαγκια ετσι;Φυσικα τον ΓΑΠ δεν τον φθανουμε ουτε πολυ περισσοτερο τον πατερα του.
        Απλως ειχα συνηθισει αλλιως.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Προφήτης 05/05/2010 01:16:17

        Ε, αφού το είπαν κι ο πατέρας σου κι ο θείος σου, τότε 'ντάξει.

        Τα συνήθη παραμύθια των δοσίλογων. Ο στιγματισμός των Τσολάκογλου δεν ξεπλένεται, όσο κι αν προσπαθείτε.

        Ρώτησες αυτούς τους 100.000 μήπως ήθελαν να σκοτωθούν για την πατρίδα τους;

        Με την ίδια λογική, ο Λεωνίδας έπρεπε να είχε υποχωρήσει, να είχε φύγει από τις Θερμοπύλες. Όμως δεν έφυγε. Κι αν δεν νίκησε υλικά, νίκησε ηθικά και προετοίμαστε την υλική νίκη.

        Με την ίδια λογική, ο Θεμιστοκλής έπρεπε να είχε φύγει από τη Σαλαμίνα. Όμως δεν έφυγε. Και βασισμένος πάνω στην ηθική νίκη του Λεωνίδα νίκησε και υλικά.

        Με την ίδια λογική, δεν έπρεπε ποτέ να γίνει η επανάσταση του 1821. Και λοιπά και λοιπά.

        Τα παραμύθια των Τσολάκογλου πιστεύουν μόνοι όσοι έχουν ηττηθεί μέσα τους ηθικά πιο πριν.

        Κι εσύ έχεις ήδη ηττηθεί, βαθιά, πολύ βαθιά μέσα σου. Γι' αυτό και άλλαξες στρατόπεδο κατά της χώρας σου.

        Πώς προδικάζεις την ήττα αν πρώτα δεν πολεμήσεις; Εμείς πολεμούμε, Ψυχραιμία. Και θα νικήσουμε. Θα το δεις.

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Προφήτης 05/05/2010 11:18:27

        Προς "ψυχραιμία"

        Εξαιρετική η παρατήρηση περί Τσολάκογλου. Υπόθεση εργασίας: μήπως το "αντίσταση μέχρι εσχάτων" εξυπηρετούσε την εύκολη απόσυρση των Βρετανικών δυνάμεων που βρίσκονταν στην Ελλάδα;

        Ως προς τη στάση του Σαμαρά. Νομίζω ότι δεν έχει ίχνος δημαγωγίας. Και τούτο γιατί, όπως σημειώνεις, ο λόγος του Σαμαρά είχε το ευρύτερο σκεπτικό της άρνησης. Δεν ήταν ένας "κλειστός" καταγγελτικός λόγος. Επίσης μίλησε περί "συναίνεσης" και "συνενοχής". Στον δημόσιο λόγο έχει σημασία και η νοηματοδότηση της πολιτικής πράξης. Όχι μόνον η απτή απόφαση.

  35. thespieys avatar
    thespieys 05/05/2010 00:38:18

    Μπράβο στο Σαμαρά. Υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ.

  36. Μελισσα avatar
    Μελισσα 05/05/2010 00:40:10

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ!

  37. yangoolas avatar
    yangoolas 05/05/2010 00:40:16

    δεν αμφέβαλα

  38. GreenHorses avatar
    GreenHorses 05/05/2010 00:41:26

    Εγώ θα πω να βγεί μια ομάδα πατριωτική τίμια ικανή με γνώσης να καταστρώσει ένα σχέδιο ανάπτυξης ώστε να είναι έτοιμο προς εφαρμογή όποτε αναλάβει τα ινία, ένα σχέδιο καινοτόμο πιθανόν και μη τετριμμένες αποφάσεις που θα εισρεύσει χρήμα και δυναμική στην ανάπτυξη.

    και επιτέλους στα παράθυρα να βγαίνουν άνθρωποι γνώστες και να απαντούν στους δημοσιογραφικούς που στην πλειοψηφία τους είναι σε γραμμή ΠΑΣΟΚ.

  39. Orestios avatar
    Orestios 05/05/2010 00:41:48

    Τώρα το μπαλάκι είναι στο ΠΑΣΟΚ. Η κοινοβουλευτική ομάδα του παρουσιάζει διαλυτικές τάσεις.

  40. mits avatar
    mits 05/05/2010 00:41:54

    Aντώνη μετά το σημερινό είσαι ο επόμενος πρωθυπουργός.Έδωσες ελπίδα στον κόσμο γίνε ο ηγέτης όλων των Ελλήνων και δίώξε όλους αυτόυς που μας πλήγωσαν.Το ΘΑΣΟΚ θα το διώξει ο λαός!!!

  41. Gus P avatar
    Gus P 05/05/2010 00:42:02

    παιδιά τί είπε ο Καμμένος στην αχώνευτη Μακρή στο Alter;;; υπάρχει κανένα βίντεο;;;;

  42. alfa2012 avatar
    alfa2012 05/05/2010 00:42:16

    καιρος γαρ εγγυς συναγωνιστες......
    η αντιστροφη μετρηση ξεκινησε και για το ξεκαθαρισμα της κοπριας αλλα και των κοπρων, θα περασουμε δυσκολα αυτη τη χρονια αλλα η ελπιδα παραμενει
    μπραβο Αντουαν

  43. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 05/05/2010 00:42:18

    Είναι πλέον βέβαιο...Ο Σαμαράς έχει πολιτικό θάρρος και διεξάγει πραγματικό πολιτικό αγώνα...Μεγάλη ικανοποίηση από αυτή του την απόφαση.

  44. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 05/05/2010 00:45:36

    τι αλητες ειναι αυτοι στο μεγκα? δεν παιζονται 5-6 θεμα τον σαμαρα και μετα στο καπακι γιωργακης οτι θα τους βαλουμε φυλακη <χωρις να μπερδευτη)
    μια μολοτοφ και για αυτους αυριο

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ LEWNIDAS 05/05/2010 01:07:41

      Ο Σαμαράς δεν έχει παρει μίζες, δεν έχει δώσει μίζες, και δεν υποκλείνεται σε "εργολάβους κειδιών" και λοιπούς παρατρεχάμενους δημοσιογραφίσκους της πεντάρας...

  45. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/05/2010 00:46:58

    Λίγο ακόμα θα ιδούμε τα μάρμαρα να λάμπουν να λάμπουν στον ήλιο... τη θάλασσα να κυματίζει ...

    Συγχαρητήρια!

    Μας έδωσε ανάσες, πραγματικά, μας έχει βγει η ψυχή αυτό το εξάμηνο.
    Μιλάμε για ύπουλα συνεχή χτυπήματα το ένα μετά το άλλο.
    Δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο.

    Αρχίζουμε να έχουμε βάσιμες ελπίδες ότι δε θα σβήσουν την Ελλάδα από το χάρτη.
    Ξεχωριστά συγχαρητήρια πρέπουν στο Antinews και σε όλους τους σχολιαστές/σχολιάστριες που έδωσαν τη μάχη με αγωνία.

    Από σήμερα όλα τα διεθνή μέσα ξέρουν ότι ο Ελληνικός λαός αντιστέκεται.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 05/05/2010 00:52:44

      Ναι αλλενάκι, δώσαμε όλοι μάχη με αγωνία, όπως ακριβώς το λες.

      Ήταν ωραία μάχη. Πιο σύντομη αλλά πιο δύσκολη από της 29ης Νοεμβρίου. Δόξα τω Θεώ, πήγε καλά.

  46. giannis mpakas avatar
    giannis mpakas 05/05/2010 00:47:51

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ.ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΗ.ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ.

  47. mits avatar
    mits 05/05/2010 00:49:10

    To ποτάμι πίσω δεν γυρνά Αντώνη....Η ΟΝΝΕΔ και η κοινωνία εβγαλάν το Σαμαρά το ποτάμι πίσω δε γυρνά!!!Είμαστε μαζί σου...

  48. SAM avatar
    SAM 05/05/2010 00:49:40

    Επιτέλους και ένας πολιτικός που φορά παντελόνια.

  49. Orestios avatar
    Orestios 05/05/2010 00:49:50

    Ανάσα δημοκρατίας και πατριωτισμού. Πραγματικού και όχι επίπλαστου όπως στο ΠΑΣΟΚ.
    Ανάσα δημιουργίας και εγρήγορσης για την Ελλάδα.

  50. arslonga avatar
    arslonga 05/05/2010 00:51:23

    Ευχαριστούμε Αντώνη Σαμαρά!!!!!

    Τα πολύ δύσκολα είναι μπροστά. Ο σκοπός αξίζει τον κόπο.

  51. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 05/05/2010 00:51:57

    Πάντα γνώριζες το λαϊκό αίσθημα... διότι είσαι ένας από εμάς.
    Γιαυτό και σε εμπιστεύομαι.
    Σήμερα έκανες το δεύτερο μεγάλο βήμα....θα σε ακολουθούμε μέχρι το τέλος.

  52. alfa2012 avatar
    alfa2012 05/05/2010 00:52:24

    συναγωνιστες ψυχραιμια, ειμαστε ακομη στην αρχη, θυελα πλησιαζει χρειαζεται εγρηγορση σε ολα τα επιπεδα, θελει πιστη, αρετη και τολμη

  53. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 05/05/2010 00:53:14

    Μετά το συνέδριο θα πρέπει να αλλάξει όλη την επικοινωνιακή ομάδα. Όχι γιατί δεν είναι σωστή. Απλώς δεν δίνει αίσθηση "φρέσκου" πολιτικού ύφους και δημιουργούνται θέματα συγχρονισμού. Σε μια εποχή με ισχυρά ΜΜΕ χρειάζεται αυτό, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν έχει σημασία. Η βοήθεια που παρείχαν στον Πρόεδρο μέχρι σήμερα είναι θετική. Γι' αυτό μπορούν να αξιοποιηθούν σε άλλες θέσεις. Καινούργια πρόσωπα, που να μην γνωρίσουμε καν τις φάτσες τους. Το ίδιο και για τα νέα στελέχη και τους βουλευτές, τουλάχιστον στην συντρηπτική τους πλειοψηφία.

  54. xrayman avatar
    xrayman 05/05/2010 00:58:23

    Όχι μεν αλλά...ναί. Άντε έστω κι έτσι μισό και κολοβό.
    Όμως "Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως πολιτικές δυνάμεις που δεν εξαντλούνται σε διαμαρτυρίες" δηλαδή εμείς θα βγούμε ή δεν θα βγούμε στους δρόμους; Εμείς θα δεχτούμε την σφαγή; Εμείς οι συνταξιούχοι σε τι θα ελίζουμε; Εμείς οι μισθωτοί που είχαμε προγραμματίσει την ζωή μας με τα λεφτά που πέρναμε τι θα κάνουμε; Εμείς που δεν κλέψαμε γιατί θα πληρώσουμε; Εμείς η έμποροι που αφανιζόμαστε από την ύφεση τι θα κάνουμε; Εμεις οι άνεργοι; Οι απολυμμένοι ή που θα απολύθούμε δημόσιοι ή ιδιωτικοί τι θα κάνουμε; Θα περιμένουμε 4 χρόνια για να ψηφίσουμε Σαμαρα που θα κάνει ότι μπορεί αφού ο άλλος έφερε την καταστροφή; Θα αφήσουμε την ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας στο αβέβαιο κι ανασφαλές αύριο; Που και σε τι δεσμεύεται ο Σαμαράς; ΤΙΠΟΤΑ!!!!Μπορεί να φοβάται το Μητσοτακέϊκο ή την Μέρκελ αλλά εμείς; Εδώ και τώρα ή εμείς ή αυτοί. Όλοι στους δρόμους το βιός μου δεν το διαπραγματεύομαι. Κάτω η παράνομη κυβέρνηση. Η κυβέρνηση του ψεύδους και της εξάρτησεις. Δε θα γίνουμε ξανά γκιαούρηδες. Να πληρώσουν οι ένοχοι. Να πληρώσουν οι πολιτικοί. Να πληρώσουν οι κανάγιες οι δημοσιογράφοι. ΟΧΙ ΟΣΟΙ ΔΕ ΦΤΑΙΜΕ. ΟΧΙ ΞΑΝΑ ΤΑ ΥΠΟΖΥΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

  55. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠ. ΠΥΡΓΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΠΑΠ. ΠΥΡΓΟΣ 05/05/2010 01:00:17

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ. ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ.
    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.

  56. azxc avatar
    azxc 05/05/2010 01:00:23

    σε κάθε περίπτωση ας μην παραγνωρίζουμε ότι είναι θετικό το γεγονός της καταψήφισης παρά τις πιέσεις που θύμισαν την περίοδο προ σχεδίου Ανάν και δημοψηφίσματος στην Κύπρο και αυτό το πιστώνεται και η ηγεσία, αλλά κυρίως ο συγκεκριμένος κόσμος που εκφράσθηκε σαφώς όλες αυτές τις μέρες (σφυγμομέτρηση γίνεται συνέχεια και παντού) και ο οποίος παρά τον ανηλεή πόλεμο από το 2007 και εξής εξακολουθεί να αντιστέκεται

  57. xaroylhs avatar
    xaroylhs 05/05/2010 01:08:49

    Αντώνη συγχαρητήρια ! πρόσεχε όμως γιατί στις πλάτες σου θα αποθέσει αυτός ο προδωμένος λαός τις ελπίδες για ανασυγκρότηση και προκοπή. Απόψε βγήκες μπροστά και ο λαός σε ακολουθεί.Ο GAP τα έκανε θάλασσα , οι προκάτοχοι σου το ίδιο. Εσύ είσαι το νέο κόμα που ελπίζεικαι θέλει ο λαός άσχετα αν οι κατευθυνόμενοι δημοσκόποι θολώνουν τα νερά για να ευνοήσουν το GAP.

  58. lmn13 avatar
    lmn13 05/05/2010 01:13:04

    Άκουγα Νταλάρα την ώρα που σας διάβαζα (απολάμβανα) και όλως τυχαίως μου είρθε στη σκέψη ένα τραγούδι αφιερωμένο στο παντί.
    Τι έλεγε;Αύριο πρωί, θα ΄σαι μία ξένη, βάρκα βουλιαγμένη σε βαθύ γιαλό.
    Το αφιερώνω και στον συμπέθερο του Νταλάρα, τον Κυκλαδίτη.

  59. blue nile avatar
    blue nile 05/05/2010 01:13:47

    ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ
    Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΕΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΗ

  60. mits avatar
    mits 05/05/2010 01:14:20

    Ελλάδα οι θεοί σου δε σε εγκατέλειψαν...Σου έστειλαν για ηγέτη τον Ατνώνη Σαμαρά!αντώνη είμαστε μαζί σου...

  61. Baroso avatar
    Baroso 05/05/2010 01:19:52

    Πω πω πω!! Τους έσκισε!! Τους πείρε τα σώβρακα ο Αντώνης!!!
    Μάθετε μπαλίτσα ρεεε!! Τα πάντα όλα, ξέρω 'γω τι, το να τ'άλλο, πέστο και ετσι..Ζούμε μεγάλες στιγμές ως έθνος!

    Κρίμα που έκλεισαν οι κάμερες και δεν είδαμε τη συνέχεια που πιθανώς να εξελίχθηκε κάπως έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=oOLJc2hRtVw&feature=player_embedded

    • Orestios avatar
      Orestios @ Baroso 05/05/2010 01:29:27

      Κλάμα το Μητσοτακέικο.

  62. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 05/05/2010 01:19:53

    Σ' ευχαριστώ Πρόεδρε για την στάση σου. Ήταν το καλύτερο δώρο για τα γενέθλιά μου! ΆΝΤΕΞΕΣ στα συνεχή τηλεφωνήματα, τις πιέσεις, εσωτερικές και εξωτερικές, την βαριά ατμόσφαιρα των νταβατζήδων και των τραπεζιτών ΠΟΥ ΉΘΕΛΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Τώρα ξέρουν ότι δεν παίζουν μπάλα ανεξέλεγκτοι, έθεσες όρια στην αλαζονεία τους, σήκωσες ξανά το υπό κατάρρευση πολιτικό σύστημα, έδωσες ξανά ελπίδα στον λαό μας, πλησιάζει σιγά σιγά η δική σου μεγάλη ώρα!

  63. lmn13 avatar
    lmn13 05/05/2010 01:21:03

    διόρθωση:παιντί

  64. Spm avatar
    Spm 05/05/2010 01:21:21

    Σημερα είδα πάλι τον Αντώνη που ξέρω, τον Αντώνη που με ξεσηκώνει, τον Αντώνη που με κανει υπερηφανο, είδα τον Ηγέτη που θα μας οδηγήσει στην ελπίδα!!!

    Να είσαι καλά, Πρόεδρε.

  65. giatroudakos avatar
    giatroudakos 05/05/2010 01:26:49

    Στα parapolitika.gr λένε ότι υπάρχει κίνδυνος διάσπασης του κόμματος. Άντε Ντόρα, πάρτα τα πόδια σου και δρόμο. Βρήκες την αφορμή που έψαχνες, στο καλό και να μας γράφεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ giatroudakos 05/05/2010 01:36:16

      Διάσπαση έχει πάθει το μυαλό τους. Τώρα το παιχνίδι έχει συνέχεια.
      Τα εγκεφαλικά θα τα παθαίνουν απανωτά.

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ giatroudakos 05/05/2010 01:37:50

      Δεν θα φύγει η Ντόρα... Θα υποκήψει... Η ΣΗΜΕΝΣ και ο Χριστοφοράκος περιμένουν στη γωνία... Προσπάθησε να δημιουργήσει εντυπώσεις. Μπλόφα έκανε... Περιμένετε και θα δείτε...

    • Τάκης avatar
      Τάκης @ giatroudakos 05/05/2010 21:31:49

      Τι άλλο μπορεί να γράφει το blog του Παπαμιμίκου;Μόνο να υποσκάπτει την ενότητα μπορεί και είναι προφανές!Αντρέα είσαι γραφικός...

  66. Κώστας avatar
    Κώστας 05/05/2010 01:27:24

    Στο Capital, εκεί που ο κάθε χασούρης του χρηματιστηρίου που δεν έβαλε μυαλό και θέλει να κάνει τον trader μπας και βγάλει κανά χιλιάρι και πάρει βέσπα, βρίζουν τον Αντώνη με τα χειρότερα λόγια.
    Και καλά να τον βρίζουν οι κεφαλαιούχοι...
    Αλλά και οι λούμπεν μικροαστοί;
    Ντροπή τους. Τους πονάει ο Αντώνης...

    http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=1671523

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Κώστας 05/05/2010 08:57:16

      ασε τα παιδια εχουν τα προβληματα τους. νο μανυ νο βιζιτα.

  67. Tassos avatar
    Tassos 05/05/2010 01:28:52

    Είναι φοβερό αλλά οι μόνοι που μείναν να υποστηρίζουν τα μέτρα είναι ο χουντικός υπόνομος (aka ΛΑΟΣ).

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Tassos 05/05/2010 01:37:01

      Διαφωνώ κάθετα.

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Tassos 05/05/2010 01:49:04

      Είναι φοβερό, αλλά ούτε χουντικός νοιώθω, ούτε υπόνομος,
      και βέβαια δέν στηρίζω τα συγκεκριμένα μέτρα!
      Συμφωνώ βεβαίως με την ανάγκη λήψης μέτρων,
      αλλά επιθυμώ να διέπονται απο μια εντελώς διαφορετική λογική.

      Αλλά τί να λέμε τώρα, αφού οι σοσιαλιστές με την τρόικα
      συναποφασίζουν...

      • Tassos avatar
        Tassos @ Beyond The Stars 05/05/2010 09:29:45

        Αν ψηφίζεις ΛΑΟΣ είσαι De facto χουντικός και τρόφιμος υπονόμου.

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ Beyond The Stars 05/05/2010 12:11:18

        Χαίρομαι που σήμερα έδειξες ξεκάθαρα το υψηλό σου αισθητήριο πολιτικής αντίληψης.

        Στηρίξου πάνω στην καινούργια σου ταμπέλα...
        Είναι καιρός να ξαποστάσεις.

  68. midas avatar
    midas 05/05/2010 01:28:56

    Θα ήταν καλύτερα για την Ελλάδα και όλους μας, εάν έλεγε και κανένα ΟΧΙ όταν ήταν υπουργός στην κυβέρνηση ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.Είναι εύκολο όταν είσαι αντιπολίτευση να λες "ΟΧΙ" ή "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ".Καλό θα ήταν όλοι οι εθνοσωτήρες μας το όχι να το λένε όταν κάθονται στις υπουργικές καρέκλες.Ίσως να ήμασταν σε καλύτερη κατάσταση.Όμως όταν βρίσκονται στην θέση του υπουργού ή του κυβερνητικού βουλευτή αυτό που μετράει, είναι η κομματική πειθαρχεία,το συμφέρον της παράταξης και η πολιτική τους καριέρα.Η Ελλάδα και οι Έλληνες......πουθενά....δεν υπάρχουν!!!!!!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ midas 05/05/2010 02:26:50

      ο τελευταίος που χρειάζεται τα πιστοποιητικά σου είναι ο Σαμαρας. Τα ΟΧΙ του τα είπε όταν έπρεπε και τα πλήρωσε και πολύ ακριβά μάλιστα. Άντε γεια τωρα και την επόμενη φορά έλα πιο διαβασμένος.

  69. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 05/05/2010 01:39:10

    Πρόεδρε, σ’ ευχαριστούμε που δεν διέψευσες την ελπίδα μας!
    Η προσδοκία για το περήφανο ΟΧΙ σου, αγκάλιαζε καθημερινά όλο και περισσότερους Έλληνες και Ελληνίδες! Είμαι σίγουρη πως το ήξερες, γιατί ξέρεις να διαβάζεις την ψυχή μας!
    Επιστρατεύθηκαν οι πάντες για να σε καταστήσουν συνένοχο. Βγήκαν από τα καβούκια τους κάποια φαντάσματα της πολιτικής ζωής και σου μήνυσαν να συνηγορήσεις, για να μην «βλάψεις» δήθεν την Πατρίδα, ψευδόμενοι ασύστολα γιατί στην ουσία σου ζητούσαν να αθωώσεις τις δικές του εγκληματικές πράξεις και παραλήψεις.
    Ήρθε και σε βρήκε μέχρι και η Ντόρα, για να "δείξει" πως εκείνη αποφασίζει ακόμα και για να "εισπράξει" στη συνέχεια τα εύσημα, σε περίπτωση που θα έλεγες το ναι!
    Πιέστηκες πολύ αλλά δεν ενέδωσες, γιατί είσαι φτιαγμένος από σκληρά υλικά και γιατί ο πατριωτισμός σου έχει μια πρωτόγνωρη, για την εποχή της παγκοσμιοποίησης, γνησιότητα!
    Από αύριο θα σε έχουν απέναντί τους. Έτσι κι αλλιώς όμως απέναντί τους ήσουνα, γιατί δεν τους μοιάζεις σε τίποτα!
    Αλλά τώρα δεν είσαι μόνος! Η μοναξιά σου είχε λήξει από τις 29 του περασμένου Νοέμβρη, αλλά κάποιοι δεν το έχουν εμπεδώσει ακόμα.
    Έχεις μαζί σου εμάς που ήμασταν ήδη πολλοί και από απόψε γινήκαμε περισσότεροι!

  70. φωτης τσιπελης avatar
    φωτης τσιπελης 05/05/2010 01:53:09

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΕΔΡΕ

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ

    ΕΝΑΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 81 ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

  71. Γιάννης avatar
    Γιάννης 05/05/2010 02:01:58

    Ευγε Αντώνη επιτέλους όλοι βλέπουν ότι στην ΕΛΛΆΔΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΌΣ ΜΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ

  72. LEON avatar
    LEON 05/05/2010 02:39:56

    Όχι, όχι, Ναί..
    Δεκανίκι κι ό Αντωνάκης..

  73. O Chazos tou choriou avatar
    O Chazos tou choriou 05/05/2010 02:45:16

    Afou i Evropi tsinousse o G.A.P. pire tin evlogia tou Obama (me ossa exoterikopolitika synepagondai) kai to I.M.F. tou edosse paratassi zois, san afti pou echei o Sharon-6 chronia fyto elpizondas kapoio mellontiko farmako-....
    Paratassi peripou os tis epomenes ekloges...Gi' afto to KALO tou Oxi tou Andoni einai pollaplassio tou ti fainetai...!
    Andistrefei politikes kai akyronei schedia....!

    Y.G O Nikitas Kaklamanis kala tha kanei na to voulossei AKOMA kai se idiotikes syzitisseis...

  74. Takis Economopoulos avatar
    Takis Economopoulos 05/05/2010 03:55:13

    Ayapite mas proedre me tin pariotiki sou apofasi katapsifisis tis economikis stiriksisi tis patridas mas apo tin evropaiki enosi kai DNT
    mas yemises elpides kai pisti yia tin NEA mas DEMOKRATIA
    Apo to CHIKAGOsou stelnoume ta therma mas siharitiria kai tin ayapi mas

    Takis E Denitris H PILOS Pavlos K Dorio

  75. Sta_a avatar
    Sta_a 05/05/2010 08:45:59

    Αυτό που πρόσεξα στην δήλωση του Σαμαρά ειναι πως δεν χρειάστηκε να διαβάσει κάτι. Τα ήξερε απέξω. Απο αυτο και μόνο, ο Σαμαράς έχει συγκροτημένη σκέψη. Ειναι έξυπνος. Ο Γιωργάκης ουτε και στα Αγγλικά δεν μπορεί να βγάλει κατι σωστό. Όλο βλακείες λέει. Να τελειώνει ο Γιωργάκης-Δούρειος Ιππος. Αρκετά τον ανεχτήκαμε. Α και να τελειώνουν και απαράδεκτοι Μητσοτακέοι επίσης. Δεν έχουν χώρο στην Ελλάδα. Να φύγουν. Δεν τους θέλει ο Ελληνικός Λαός.

  76. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 05/05/2010 09:03:14

    Νομίζω ότι πολύ σύντομα ο Αντώνης Σαμαράς θα κληθεί να παίξει και αυτός ρόλο στα πράγματα της χώρας, όχι απλά ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά ως εν δυνάμει Πρωθυπουργός. Αντώνη, αν διαβάζεις τα κείμενα και τα σχόλιά μας, αν σου προταθεί συγκυβέρνηση, πες το ναι με έναν και βασικό όρο: κατάργηση του λαθρονόμου του Σαραγκούση! Είσαι η μοναδική μας ελπίδα να καταργηθεί αυτό το έκτρωμα. Έχε ως σημαία σου την κατάργησή του και εμείς θα σε στηρίζουμε!

  77. πολίτης avatar
    πολίτης 05/05/2010 10:35:50

    Ρε παιδιά, τί ήταν αυτό χθες! Γκρεμίστηκε η σελίδα! Δεν έμπαινα με τίποτα, κόντευα να σκάσω.
    Λοιπόν,ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΙ
    Σαφώς η απάντηση δεν είναι τόσο μαχητική όσο θα την ήθελα, αλλά τουλάχιστον είναι ΟΧΙ.
    Θέλω να πιστεύω ότι αυτό:
    "Ασφαλώς εμείς δεσμευόμαστε από τις συμβάσεις που υπογράφει το Ελληνικό κράτος, ακόμα κι όταν διαφωνούμε. Η Ελληνική Πολιτεία έχει συνέχεια."
    ειπώθηκε κάτω από ασφυκτικές πιέσεις και πως δε θα το εφαρμόσει, τουλαχιστον όσον αφορά την παραχώρηση γης.
    Λυπήθηκα που δεν το έφεραν με 180, είχα την ελπίδα να γλυτώσουμε.

  78. NATALINO avatar
    NATALINO 05/05/2010 12:14:16

    Το νέο μας σύνθημα είναι Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΑΣ ΕΛΗΞΕ ΑΔΕΙΑΣΤΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ

  79. ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 05/05/2010 12:27:17

    Η κ. Μέρκελ στο χτεσινό (4/5) υπουργικό συμβούλιο παρουσίασε το νόμο για τα μέτρα ενίσχυσης της ευρωζώνης (όρα σωτηρία της Ελλάδος) και είπε ότι η κατάσταση είναι κρίσιμη όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά γιά όλη την ευρωζώνη. Ο κ. Σαμαράς λέει όχι στον αντίστοιχο ελληνικό νόμο. Δεν θα σταματήσει ποτέ ο πολιτικός κατήφορος ή πιστεύει ότι εμείς θα φέρουμε τα βάρη και θα μασάμε κουτόχορτο.. ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 05/05/2010 13:41:44

      Όποιος νοιαζόταν για την Ελλάδα και την ευρωζώνη θα είχε δώσει τη λύση χωρίς να μας αναγκάσει να συρθούμε στο ΔΝΤ. ΝΤΡΟΠΗ σε όσους σκύβουν το κεφάλι στο ξένο ποδάρι.
      Εσείς δε μασάτε κουτόχορτο. Μασάτε το μέλλον μας.

  80. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 05/05/2010 15:59:00

    συντάσομαι με τον Ιθαγενή...

  81. spartaner avatar
    spartaner 06/05/2010 10:51:26

    Ti γίνεται μωρέ... Εχασα το προσανατολισμό μου..Ο Σαμαράς λέει ΟΧΙ στη Βουλή και στο Μπαρόζο λεει ΝΑΙ ...Θα στηρίξει τα μέτρα και θα βάλει πλάτη... Τελικά τι εννοοεί για να καταλάβω και γώ ο Ασχετος που για μένα το ΝΑΙ σημαίνει ΝΑΙ και το ΌΧΙ σημαίνει ΟΧΙ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.