#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/02/2012 13:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Νέα Δημοκρατία έχει αντιληφθεί ότι δεν πρέπει να ζητά, αλλά να επιβάλει;



Παρακολούθησα τη χθεσινή αγόρευση του κ. Βενιζέλου στη Βουλή για την εξεταστική επιτροπή  που θα διερευνήσει  τη διόγκωση του ελλείμματος του 2009.

Καλά, εκεί στη Ν.Δ κάθονται και ακούνε τον πλέον αποτυχημένο υπουργό Οικονομικών να τους δίνει μαθήματα;

Έχουν συνειδητοποιήσει ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δεδηλωμένη στη Βουλή και άμα αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους από την Κυβέρνηση, η χώρα οδηγείται σε εκλογές;

Αντιλαμβάνονται ότι ορισμένα πράγματα δεν πρέπει πλέον να τα ζητούν, αλλά να τα επιβάλλουν; Για παράδειγμα γιατί σώνει και καλά έπρεπε να γίνει η χθεσινή συζήτηση για την Εξεταστική  Επιτροπή;  Για να δοθεί η δυνατότητα στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία του ΠΑΣΟΚ (μαζί με τους συνοδοιπόρους τους) να παρατείνουν το βίο αυτής της Βουλής και να αποκαθάρουν τον κ. Παπανδρέου;

Αντί να ασχολούνται με τα καμώματα του κ. Μανώλη και κάποιων άλλων που αίφνης το είδαν επαναστάτες, μήπως να ασχοληθούν με τον κ. Σπυρόπουλο (ταμίας του ΠΑΣΟΚ) που παραμένει ακόμα στη θέση του Διοικητή του ΙΚΑ; Μήπως να ασχοληθούν με τα έργα και τις ημέρες των κρατικών τραπεζιτών που διόρισαν οι κύριοι Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου και οι οποίοι ακόμα παραμένουν στις θέσεις τους; Το ίδιο ισχύει για τη ΔΕΗ, τον ΟΛΠ, τον ΟΠΑΠ, τα ΕΛΠΕ και πάει λέγοντας…

Μήπως, η ΝΔ πρέπει να απαιτήσει και να το θέσει, ως όρο παραμονής της στην Κυβέρνηση, να ματαιωθούν οι κρίσεις που δρομολογεί το ΠΑΣΟΚ στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας και να τις μεταθέσει  για μετά τις εκλογές;

Μήπως, πρέπει  να απαιτήσει από τον κ. Παπαδήμο να βάλει φρένο στον Υπουργό Επικρατείας και Κυβερνητικό εκπρόσωπο κ. Καψή, ο οποίος  σε κάθε του τηλεοπτική εμφάνιση καταβάλει  φιλότιμες προσπάθειες   να ….αθωώσει τα πεπραγμένα της κυβέρνησης Παπανδρέου;

Και πολλά άλλα…

Κ.Ρ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. christof avatar
    christof 23/02/2012 13:59:54

    ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

  2. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 23/02/2012 14:00:27

    Καί ἐγώ πού πίστεψα ὅτι ἡ ΝΔ ἄρχιζε νά ἀποπασοκοποιεῖται!!

  3. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 23/02/2012 14:03:01

    Κώστα Ροδινέ συμφωνώ και επαυξάνω.

  4. k. avatar
    k. 23/02/2012 14:03:38

    Καλά συγνώμη, στα σοβαρά αναρωτιέστε ακόμα γιατί το ένα και γιατί το άλλο από ΑΥΤΟ το κόμμα;; απλά δε θέλουν, δεν έχει άλλη απάντηση.

  5. aurora3363 avatar
    aurora3363 23/02/2012 14:05:25

    εγω κ Ροδινέ έπαψα πλέον να αναρωτιέμαι...Οτι βλέπω αυτό και είναι..δεν υπάρχει μήπως αλλα..αν ,οι άνθρωποι αυτό που είναι ,ειναι..του συστήματος ..που εχωσαν την Ελλάδα στο βαθύ πηγάδι!

  6. Inno avatar
    Inno 23/02/2012 14:06:55

    τι να απαντήσεις όταν διαβάζεις σήμερα ότι μπατσοκ και ΝΔ έχουν συναποφασίσει συγκυβέρνηση. και δεν είναι μόνο οι δηλώσεις Λοβέρδου, αλλά και δικών μας. Την απογοήτευση διαδέχεται η φρίκη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Inno 23/02/2012 14:10:06

      και επειδή το λέει ο Λοβέρδος, πρέπει να το πάρουμε τοις μετρητοίς;
      Στο ΠΑΣΟΚ προσπαθούν πάση θυσία να αποτρέψουν την αυτοδυναμία της ΝΔ.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Κώστας Ροδινός 23/02/2012 14:23:37

        τη δεινή θέση του Πασοκ την καταλαβαίνω. Η ΝΔ όμως γιατί δεν βγαίνει να πει οτι τιποτε απο αυτά δεν ισχύει;
        Δεν καταλαβαίνει οτι όλο αυτό της κάνει μέγιστο κακό;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Heaven 23/02/2012 18:01:55

          Πρέπει κάποτε οι Έλληνες να πάψουμε να σκεπτόμαστε όλα όσα ακούμε. Πρέπει κάποτε οι Έλληνες να μην ασχολούμαστε με τους αναξιόπιστους και τους επαγγελματίες ψεύτες. Το ότι ακόμη δίνουμε σημασία σε υποκείμενα και τα σχολιάζουμε ότι και να έχουν πει, σημαίνει πως έχουμε πρόβλημα κρίσης, αντίληψης και αποφασιστικότητας που μας κρατά δέσμιους μιας λογικής χωρίς λογική. Και αυτό κατάντησε την χώρα εκεί. Προσωπικά, δε μου κάνουν εντύπωση όσα λένε στο Πασόκ. Το θέμα είναι να εφαρμόσει σχέδιο εξόδου από την κρίση και παραδειγματικής τιμωρίας η επόμενη κυβέρνηση που εύχομαι στην ηγεσία της να βρίσκεται Έλληνας!

          • Γιαδικιάρογλου avatar
            Γιαδικιάρογλου @ Γεώργιος Τ. 23/02/2012 21:29:46

            Μα σ΄αυτό βασίζεται και η προπαγάνδα των καναλιών. Στο ότι δηλ., οτιδήποτε ακούγεται στην τηλεόραση ως πληροφορία, εικασία, κλπ.κλπ.θεωρείται ως γεγονός. Δυστυχώς.

      • Inno avatar
        Inno @ Κώστας Ροδινός 23/02/2012 14:38:00

        μα αν ήταν μόνο τα λόγια του Λοβέρδου, δεν θα το σχολίαζα καν, διότι θα έκανε μπαμ ο σκοπός του.
        αλλά όταν διαβάζω για Γιαννάκου και κανα 2-3 άλλους που συμφωνούν, με πιάνουν τα διαόλια μου.
        Αν είναι ράδιο αρβύλα, ας το διαψεύσουν οι ίδιοι ή ας το διαψεύσει επίσημα η ΝΔ, γιατί αυτή τη στιγμή παίζει στις πρώτες ειδήσεις στα μμε.
        Πρέπει επιτέλους η ΝΔ να ξεκινάει από τη ρίζα. Κόψιμο, ξήλωμα, φύτεμα, κλπ.

  7. omen avatar
    omen 23/02/2012 14:09:16

    Αμα είναι η ΝΔ να τα κάνει πλακάκια με το ΠΑΣΟΚ και να συγκυβερνήσει μαζί του κιόλα, να ξέρω από τώρα να μην την ψηφίσω.

    Απλά τα πράγματα... Όχι άλλο Βενιζέλο στην εξουσία.. Στο σκαμνί οι ένοχοι για τον διασυρμό της χώρας.

    Να ξεκαθαρίσει ο Σαμαράς τι θα κάνει αν χρειαστεί άλλο κόμμα για συγκυβέρνηση. Να ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ omen 23/02/2012 15:15:36

      Αυτά που γράφεις τα πιστεύεις; η μήπως έρχεσαι από καμιά ολονυχτία; κουρασμένος μου φαίνεσαι. Η συνεργασία έχει κλειδώσει , αυτό που παίζεται είναι ποίος θα έρθει πρώτος ν.δ. η πασοκ , όλα τα άλλα ξέχνατα .

  8. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 23/02/2012 14:12:29

    Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα της ανόητης συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ.
    Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα Σαμαρά....

  9. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 23/02/2012 14:17:09

    Ακουσαν τ αυτάκια μου πριν λίγο τον αξιότιμο κύριο Λοβέρδο στο real fm, να μουρμουρίζει κάτι για στήριξη μετεκλογικά κυβέρνησης Σαμαρά από το "ΠΑΣΟΚ" (του Βενιζέλου-Λοβέρδου)
    Ετσι εξηγείτείται, έτσι εξηγούνται πολλά, και ο νοών νοείτω.
    Τώρα θα μου πείς, πιάνεσαι από μια κουβέντα? Εξαρτάται ποιός τη λέει την κουβέντα, σε κάθε περίπτωση όμως, Κυριακή κοντή γιορτή, και τη "Δευτέρα" ....εδώ θα μαστε

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/02/2012 14:20:49

    ''....μήπως να ασχοληθούν με τον κ. Σπυρόπουλο (ταμίας του ΠΑΣΟΚ) που παραμένει ακόμα στη θέση του Διοικητή του ΙΚΑ;''.ΑΥΤΟ ΚΙ'ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΥΡΑΚΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ !ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΔ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ !!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ραβινος 23/02/2012 15:59:26

      μπορείς να το κάνεις λίγο πιό "λιανό" αυτό, σε παρακαλώ? με ενδιαφέρει εξαιρετικά, και θα μπορούσα να προσθέσω στοιχεία!

  11. avanti avatar
    avanti 23/02/2012 14:35:01

    Ειδικά στο θέμα Παπακωνσταντίνου.... έπρεπε να έχει δοθεί η δέουσα προσοχή . Αυτός ο μέγιστος οικονομολόγος δεν μας έλεγε ότι θα βγαίναμε στις αγορές στο τέλος του 2011 και ένα σωρό άλλα? Το τι ακριβώς έγινε τώρα ξέρουμε.
    Ομως πως μπορεί να είναι ακόμη υπουργός με ένα τόσο σοβαρό χαρτοφυλάκιο?
    Τι ρωτάω θα μου πεις..

  12. Κλεισθένης avatar
    Κλεισθένης 23/02/2012 14:42:36

    Τι να επιβάλει; Την κατάργηση του μνημονίου που δεν ψήφισε ή την εφαρμογή του μνημονίου που ψήφισε;
    Θα μας τρελάνεται τελικά.

  13. Κλεόστρατος avatar
    Κλεόστρατος 23/02/2012 14:50:06

    Όλο και αυξάνονται τα ερωτηματικά σχετικά με την αλλαγή της στάσης του Σαμαρά από την στιγμή που αποφάσισε να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Μήπως τον εκβιάζουν κι αυτόν;
    Δεν ξέρω τι συμβαίνει, πάντως από το Νοέμβριο έχει ξεκινήσει ένας κατήφορος που δεν έχει τέλος. Σήμερα ακούσαμε για συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές, σε λίγο θα μας πουν και για πρωθυπουργό κοινής αποδοχής

  14. φριξος avatar
    φριξος 23/02/2012 14:53:57

    Η μη αυτοδυναμία της ΝΔ είναι πλέων δεδομένη... σύμμαχοι αναζητούνται... εάν και οπότε γίνουν εκλογές το αποτέλεσμα θα είναι μια συγκυβέρνηση ΝΔ ΠΑΣΟΚ... εκεί θα πέσουν οι μάσκες, αφού την συνέχιση των αντιλαϊκών μέτρων θα μπορεί να εφαρμόσει μόνο μια κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ ΠΑΣΟΚ... αλλά αμφιβάλω ειλικρινά εάν η ΝΔ θέλει με τόση αγωνία τις εκλογές.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ φριξος 23/02/2012 15:55:19

      νομίζω το πιάνεις σωστά, ούτε κι εγώ πιστεύω πως τις θέλει πραγματικά τις εκλογές αφού είναι αρκετά φανερό πως δεν βγαίνει αυτοδυναμία. Αλλά πες, πες, πες για εκλογές το προηγούμενο διάστημα δεν μπορεί να κάνει πίσω και τις ζητάει. Αλλά δεν μου βγάζει πίστη.

      Νομίζω πως τελικά θα συνεργαστούν οι δυο τους, σε σχήμα ας πούμε πρωθυπουργός Σαμαράς, αντιπρόεδρος/οικονομικών το παιδί που είναι και τώρα. Και το θέμα δεν είναι αν θα τα βρούνε, αν θα συγκρουστούνε, αν θα βάζουν τρικλοποδιές ποτιλικάντικες ο ένας στον άλλο και κατά συνέπεια καθυστερούνε πράγματα, το θέμα είναι ότι σ' εκείνη την περίπτωση κάθε ολιγωρία θα την πληρώσουμε εμείς πολύ ακριβά.
      Αυτό είναι που καίει, να μην πληρώσουμε μεταξύ τους παιχνιδάκια και τίποτα εκλογές επαναλαμβανόμενες μέχρι να βγει αυτοδυναμία, λες και δεν έχουμε με τίποτα άλλο να ασχοληθούμε.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ φριξος 23/02/2012 16:44:32

      Αυτοδυναμία σημαίνει ότι ένας και μόνο πολιτικός σχηματισμός θα κληθεί να σουλουπώσει την τραγική κατάσταση των δημοσιονομικών, πράγμα προφανώς ακατόρθωτο. Δεν πρόκειται για "συνέχιση αντιλαϊκών μέτρων", γιατί απλούστατα το ΠΑΣΟΚ δεν πήρε κανένα μέτρο που θα υπηρετούσε τον στόχο της ανόρθωσης της οικονομίας, μόνο χαράτσωνε και τον τελευταίο Έλληνα για να μαζέψει χρήμα - το πώς ξοδεύεται αυτό το χρήμα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, άπειρες οι δημοσιεύσεις και καταγγελίες επί του θέματος.
      Η ΝΔ έχει όλα τα φόντα (ιδεολογικά, πολιτική διακήρυξη) για την εξυπηρέτηση του στόχου. Το αν επαρκεί από μόνη της μέσα σε εχθρικά διακείμενο περιβάλλον το έχουμε διαπιστώσει στο πρόσφατο παρελθόν. Τώρα, το τίνος τη στήριξη θα χρειασθεί, αυτό θα το καθορίσουν και οι κάλπες (γιατί ντε και καλά του ΠΑΣΟΚ?)! -πάντως, εκείνοι που αντέχουν ακόμη να διακηρύττουν ότι ο δρόμος προς την σωτηρία είναι στενός και ανηφορικός λιγοστεύουν καθημερινά, όσο μεγαλώνει η γενική κούραση από τα μέτρα ... δεν έχουμε πολυτέλεια επιλογών ...

  15. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 23/02/2012 15:06:09

    Με το νέο μνημόνιο «η χώρα δέθηκε χειροπόδαρα», με τη συμφωνία της 21ης Φεβρουαρίου «παραιτηθήκαμε από την ασυλία μας ως προς την πιθανή κατάσχεση περιουσίας της χώρας».
    Τι θα γίνει σε περίπτωση που σε έναν χρόνο δεν θα μπορέσουμε να πληρώσουμε κάποιες από τις οφειλές μας; Δώσαμε λευκή επιταγή με το αγγλικό δίκαιο και το δικαστήριο του Λουξεμβούργου. Οι νομικοί λένε ότι μπορεί να γίνει κατάσχεση της περιουσίας που ανήκει στο δημόσιο ή στην Τράπεζα της Ελλάδας».

    Ξέρει να απαντήσει κάποιος?

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 23/02/2012 16:04:14

      Mη μεταφέρεις εδώ τις ....απορίες της Λούκας

      • Avanti avatar
        Avanti @ Αδέξιος Δεξιός 23/02/2012 16:52:06

        Αν είναι & απορία της δεν ξέρω, πάντως είναι από δήλωσή της στους NYTimes.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 23/02/2012 18:04:13

      Το ότι μπορούμε να κατασχέσουμε τη Γερμανία ολόκληρη με τα εργοστάσια και να πάρουμε τους μισούς σκλάβους να σκάβουν στα χωράφια μας για αποζημίωση του ολέθρου που μας προκάλεσαν 5 ολόκληρα χρόνια κατοχής το σκεφτήκατε;

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Γεώργιος Τ. 23/02/2012 22:40:11

        δεν φθάνει να το σκεφθούμε, πρέπει να δράσουμε κιόλας, και ο δικαστικός αγώνας θα είναι μακρύς και δύσκολος! θα τον υλοποιήσουν τα διακομματικά καμάρια μας, άραγε?

  16. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/02/2012 15:16:25

    Κύριε Ροδινέ,η ΝΔ δεν είναι σε θέση να επιβάλει τίποτα διότι,πολύ απλά,στηρίζει αυτή τη κυβέρνηση.Ψήφισε τη κυβέρνηση Παπαδήμου,είναι υπέρ του μνημονίου,ψήφισε υπέρ της δανειακής σύμβασης,διέγραψε βουλευτές που αντιτάχθηκαν,στηρίζει όλα τα μέτρα-φωτιά που ακολουθούν,πιστεύει πως με αυτή τη πολιτική η χώρα ''σώθηκε'' από το γκρεμό και τη χρεωκοπία (λες και οι πολίτες δεν έχουν χρεωκοπήσει....).Οπότε,δεν πρέπει να προξενεί εντύπωση η στάση της ΝΔ.Από που ν'αρχίσει κάποιος και που να τελειώσει....Ας το αφήσω καλύτερα.Τίποτα άλλο.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Komis Montechristo 23/02/2012 18:06:21

      Δεν είναι έτσι.

      Η ΝΔ θέλει εκλογές και εκφράζεται μέσω του αρχηγού της, που το έχει πει σαφώς. Τα άλλα είναι για να μας κάνουν να το συζητάμε.

      Απλώς μην ξεχνάμε πως χτες κάπως κατάφεραν πάλι να έχουν πλειοψηφία τα παλληκάρια του ΠΑΣΟΚ για να περάσουν την παρωδία της ψευτοεξεταστικής...

  17. pirandello avatar
    pirandello 23/02/2012 15:18:02

    Η ΝΔ κ. Ροδινέ να αποκτήσει πρώτα συνέπεια - αξιοπιστία και σοβαρότητα, να μην αλλάζει απόψεις σε δέκα ημέρες μέσα και μετά ν` αρχίσει να επιβάλλει. Και επειδή οι σημερινές δηλώσεις του κ. Λοβέρδου προφανώς εντάσσονται στα πλαίσια μια πολιτικής συμφωνίας για το μετεκλογικό σκηνικό, καλά θα κάνει η ΝΔ να ξεκαθαρίσει οτι δεν θα συνεργαστεί μετεκλογικά με το ΠΑΣΟΚ για να μην φύγουμε και οι τελευταίοι εναπομείναντες ψηφοφόροι της.
    Το πολιτικό σύστημα γελοιοποιείται και εξεφτελίζεται καθημερινά. Οι ασκοί του αιόλου άνοιξαν, το ποτάμι της οργής θα μας συμπαρασύρει όλους. Όσο τα κόμματα αδυνατούν να αντιληφθούν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην κοινωνία και συνεχίζουν να ταυτίζονται με τις συντεχνίες και το πελατειακό κράτος που τα ίδια εξέθρεψαν, τόσο το χάσμα μεταξύ της πλειοψηφίας του λαού και των πολιτικών θα διευρύνεται.
    Αν θέλουμε πραγματικά η Δημοκρατία να δώσει λύσεις μέσα από τους κανόνες λειτουργίας και τους θεσμούς που την διέπουν, είναι η τελευταία ευκαιρία για την παράταξη να αρθρώσει λόγο και πρόταση εναλλακτική για τη σωτηρία της πατρίδας, χωρίς μισόλογα, υπεκγυφές, στρογγυλέματα, συμβιβασμούς.
    Κοινωνία και πολιτική καταρρέουν ταυτόχρονα. Η δεύτερη πρέπει να εμπνεύσει την πρώτη, αλλά για να την εμπενύσει πρέπει να της πει πρώτα την αλήθεια και η αλήθεια προυποθέτει ιδέες που μπορούν να γίνουν πράξη και οι πράξεις πρέπει να ενσαρκώσουν πολιτικές που θα εξασφαλίσουν την κοινωνική συνοχή και την αξιοπρεπή διαβίωση.
    Διαφορετικά ο κίνδυνος να δούμε ματωμένες ή καμένες κάλπες δυστυχώς θα επιβεβαιωθεί.

  18. ΜΠ avatar
    ΜΠ 23/02/2012 15:18:23

    Εσείς κι εμείς καλά τα λέμε. Ποιοί μας ακούν; Εδώ δεν ορίζουν ημερομηνία εκλογών για να τους κοπεί ο βήχας.

    • Avanti avatar
      Avanti @ ΜΠ 23/02/2012 16:59:22

      Περιμένει οδηγίες ο Καψής από τον μπάρμπα - σόϊμπλε, μετά θα τις ανακοινώσουν. Ηθελα νάξερα γιατί αναρωτιώμαστε, φαίνεται που πάει το πράγμα.

  19. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 23/02/2012 15:23:24

    Εγώ λοιπόν σου λέω ότι το ξεκαθαρίζει και βγαίνει σήμερα ο Σαμαράς και λέει ότι δεν θα συνεργασθεί μετεκλογικά με το ΠΑΣΟΚ. Και μετά τις εκλογές
    συνεργάζεται , τι θα κάνεις τότε; πορείες ή απεργίες πες μου σε παρακαλώ τι θα του κάνεις.

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ ΣΠΥΡΟΣ 23/02/2012 21:34:49

      Στους παραπάνω αγαπητούς συνσχολιαστές:
      Μόνον οι βλάκες δεν αλλάζουν γνώμη. Και ο Σαμαράς
      δεν είναι τέτοιος.

  20. Avanti avatar
    Avanti 23/02/2012 15:23:57

    Το επιβεβαίωσε και η Λούκα Κατσέλλη, ο χρυσός της Ελλάδος τώρα πιά μπορεί να κατασχεθεί..... τόσο απλά!

  21. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 23/02/2012 15:54:00

    Καλησπέρα σε όλους.

    Αγαπητέ μου κύριε Ροδινέ, 15 από τα 21 σχόλια, που βλέπω μέχρι τώρα (15.48') εκφράζουν απογοήτευση, θυμό, απορία, για τη σημερινή στάση της ΝΔ.
    Σας λέει κάτι αυτό, πέρα από τη σύγχυση που επικρατεί στον κόσμο?...
    Ακόμη κι αν έχουν άδικο όλοι αυτοί, ποιος, από τους κυρίους που χαράσσουν την πολιτική κατεύθυνση, θα τους το εξηγήσει με απλά και κατανοητά επιχειρήματα?

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/02/2012 16:02:13

    Ο κ. Λοβέρδος είναι κλάψας μεν και υπερβολικά "γειωμένος", ρεαλιστης δε.
    Και γνωρίζει αρκετά από αριθμητική, ως φαίνεται, άν και είναι των θεωρητικών επιστημών.

  23. χωρις μασκα avatar
    χωρις μασκα 23/02/2012 16:18:33

    Tο ότι η Ν.Δ.πρέπει ως αντάλλαγμα για το στραπάτσο που υπέστη να στηρίξει τα αστήριχτα ,για την αμφιβόλου επιτυχίας διάσωση της χώρας,πρέπει να απαιτεί είναι το λιγότερο που έχει να κάνει.Να ανέχεται να μιλά μ'αυτό τον τρόπο ο Βενιζέλος και να μιλά για αισθητική;Ποιός; Ο Βενιζέλος που έχει ακυ-ρώσει κάθε ίχνος αισθητικής εδώ και πάρα πολύ καιρό.Στην ομορφάδα του,στην πολιτική, στην άκρατη φλυαρία του.Δεν έχει φαίνεται αντιληφτεί ότι τον έχει σιχαθεί ομού με το όλον ΠΑΣΟΚ το σύνολο σχεδόν του Ελληνικού λαού;
    Η Ν.Δ. από την ώρα που τέλος πάντων συμμετείχε έστω ολίγονστηνκυβέρνηση του έτερου Σωτήρα ,Παπαδήμου,έπρεπε να 'χει βάλει όρους .Όμως και τώρα πρέ
    πει να κάνει κάτι σε ορισμένα θέματα ,που δεν έχουν να κάνουν με μνημόνια
    π.χ. Αυτό τον Κουτρουμάνη τον μέγα διαπραγματευτή γιατί δεν ζητά να πάει
    από κει που ήρθε;Έχει καταστρέψει με τον εν γένει συνδικαλιστικό και υπουρ-γικό του βίο τα ασφαλιστικά ταμεία.Τον ξεχνά κανείς στις πρωϊνές εκπομπές
    του Αυτιά να επιτίθεται με κάθε τρόπο στο όποιο σχέδιο αναστήλωσης των ασφαλιστικών ταμείων από την Ν.Δ.; Τον θυμάται κανείς εκεί στην Συγγρού;
    Αν ναι, τότε γιατί δεν ζητάτε την άμεση αποπομπή του;Έχει βγάλει όλα τα κόμ-
    πλεξ του απέναντι στα "ευγενή " ταμεία και έχει καταστρέψει χιλιάδες ανθρώ-
    πους.Χωρίς έστω και μια φορά νάχει κάνει μια αυτοκριτική για τις αθλιότητες
    του.Δώστε μια ικανοποίηση και σε μας που και μνήμη έχουμε και στομάχι που
    κοντεύει να πάθει καρκίνο από τα δεινά.Γιατί η Ν.Δ.δεν ψάχνει τι γίνεται στις υπηρεσίες,στις ΔΕΚΟ π.χ.ΔΕΗ που παρόλη την ανεργία ανθρώπων νέων με με-
    ταπτυχιακά και διδακτορικά ανασύρουν από τα δύσοσμα βάθη του ΠΑΣΟΚσυν-
    ταξιούχους , για να αποτελειώσουν με το "ταλέντο"τους την έρμη επιχείρηση,
    που στήσανε με μεγάλο κόπο οι εργαζόμενοι,που έβαζαντα λεφτά του ασφαλι-στικού τους ταμείου σ'αυτή,για να γίνει ο εξηλεκτρισμός της χώρας που μέχρι
    το 1985 το αγαθό του ηλεκτρισμού δεν ήταν δεδομένο για όλες τις γωνιές της
    Ελλάδας.Πώς τους αφήνετε να συνεχίζουν τα εγκλήματα;Όχι μόνο καμμένη
    Γη θα αφήσουν τούτοι, μα Γη χωρίς τους Έλληνες πάνω σ 'αυτήν.
    ΓΗ με κεφαλαία γιατί είναι η δική μας ΓΗ και δεν τους την χαρίζουμε.
    Όλοι αυτοί που τοποθετούνται τώρα συνήθως με τριετή θητεία θα τους φάει
    στη μούρη η Ν.Δ. ή θα τους πληρώσει την αποζημίωση ο Ελληνικός λαός.
    Έτσι είναι αν δεν το ξέρετε εκτός και αν δεν την νοιάζει την Ν.Δ.
    Κάνετε μια κίνηση να αναστραφεί λίγο το κλίμα.Ποιός θα πιστέψει την Ν.Δ.
    όταν δεν μπορεί να κάνει τ'απλά κι αυτονόητα .

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ χωρις μασκα 23/02/2012 16:58:53

      Συμφωνώ σε όλα.
      Σήμερα το μεσημέρι από το μεγάλο δελτίο του Σκάι η Κ. Ακριβοπούλου εγκαλούσε τη ΝΔ για φοβική στάση στη Βουλή, και για ελλειπή συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει πλέον τη δεδηλωμένη, πράγμα που θα έπρεπε να μεταφρασθεί σε διαφορετική κοινοβουλευρική συμπεριφορά της αντιπολίτευσης. 'Αδικο έχει?

  24. ΒΠ avatar
    ΒΠ 23/02/2012 16:32:14

    Όλα αυτά -και γιά τον Σπυρόπουλο, και τα περί ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ., και γιά τις κρίσεις στις ένοπλες δυνάμεις- τα γνωρίζουν οι της ΝΔ p;ara πολύ καλά. Επίσης, δέχτηκαν ο Παπακωνσταντίνου να παραμείνει υπουργός σε σημαντικό υπουργείο και δεν απαίτησαν να φύγει ο Γερουλάνος. Αυτά που γράφετε θα τα είχε κάνει η "άλλη ΝΔ", αυτήν που μας είχε υποσχεθεί ο Σαμαράς. Αντί της "άλλης ΝΔ" ο Σαμαράς προτίμησε να διαγράψει τους βουλευτές που "ήταν εναντίον της λάθος συνταγής", να αναβαθμίσει τον υιόν Βαρβιτσιώτη σε τομεάρχη, να έχει τον Άρη τομεάρχη Παιδείας, να προσλάβει ως σύμβουλο τον υιόν Ψυχάρη κλπ. κλπ.

    Πάλι καλά πάντως που δεν γράψατε άρθρο που να τα εξηγεί όλα αυτά της ΝΔ με τις θεωρίες του Nash!

  25. φριξος avatar
    φριξος 23/02/2012 16:36:33

    Και κάτι ακόμα, αληθεύει ότι ο Βενιζέλος αποφάσισε παράταση της σύμβασης εργασίας του Πέτρου Χριστοδούλου του ΟΔΔΗΧ? Η παράταση είναι για ένα χρόνο μέχρι την 23η Φεβρουαρίου του 2013. Σημαίνει κάτι αυτό?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φριξος 23/02/2012 16:44:54

      Δεν ξέρω, αν ισχύει αυτό

  26. theo1611 avatar
    theo1611 23/02/2012 16:47:00

    Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν.
    ¨
    Αλλά βλέπετε, έξις δευτέρα φύσις.

    Το ρεσάλτο στην εξουσία-διαχείριση, ακόμη και μιας κατεστραμμένης χώρας, ο αυτοσκοπός, από όλους, ένθεν κακείθεν.

  27. Ελληνίς avatar
    Ελληνίς 23/02/2012 16:54:29

    Μπορει καποιος να μου πει τι δουλεια εχει ο παπαδημιος να ασχολειται με το Θεμα των Σκοπιων?? Εχει αυτη την αρμοδιοτητα?? Δεν ειναι υποτιθεται πρωθυπουργος ειδικου σκοπου???
    Ρωτησε τον ελληνικο λαο αν θελει να πουλησει το ονομα της Μακεδονιας σε ανταλλαγμα των 230 δις ευρω??? Τι αλλο θα πουλησει για να κρατησει τις τραπεζες ζεστες με χρημα δικο μας και τον κοσμο να αυτοκτονει και να μενει ανεργος???
    Ασχοληθηκε η ΝΔ με το θεμα αυτο? Ή θα περασει παλι στο "ντουκου" και αυτο??

  28. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 23/02/2012 18:07:48

    Βρε παιδιά, δε στέκει πριν μπούμε σε κανονική προεκλογική περίοδο να μιλάει ο ΑΣ για αυτά τα θέματα. Δε σκέπτεστε πως θα φανεί καθαρά ψηφοθήρας σα τον ΓΑΠα που μας είχε πρήξει με το "λεφτά υπάρχουν" 3 μήνες πριν κυβερνήσει; Όταν έρθουν οι ομιλίες και οι προγραμματικές δηλώσεις ξεκαθαρίζεις και προτείνεις και λύσεις. Ο Μπένυ κάνει εσωκομματική επίδειξη δύναμης ως μέλλων αρχηγός. Να πέσει ο ΑΣ στο επίπεδό τους;

  29. aurora3363 avatar
    aurora3363 23/02/2012 18:09:24

    Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Επαγγελματιών Ψυχιάτρων Ελλάδας, οι πολιτικοί μας είναι δίγλωσσοι και αλαζόνες, κρύβουν την πραγματικότητα και κατασκευάζουν μια δική τους, την οποία «πλασάρουν» στο λαό.
    «Η χώρα διέρχεται μία πολυεπίπεδη και γενικευμένη κρίση ήθους και αξιών και όχι μόνο οικονομική και πολιτική. Αντίπαλοι δεν είναι μόνο "οι κακοί δανειστές", είναι, κυρίως, όλες εκείνες οι πρακτικές που συνειδητά καθοδήγησαν μία ολόκληρη κοινωνία στο σημερινό αδιέξοδο», τόνισε ο Κώστας Αλεξανδρόπουλος, Ψυχίατρος Συντονιστής Διευθυντής Ψυχιατρικού Τομέα στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
    «Οι πολιτικοί μας παρουσιάζονται αναποτελεσματικοί, παρόλο που είναι ευφυείς και μορφωμένοι διότι χαρακτηρίζονται από διγλωσσία, αλαζονεία και εξωπραγματική θεώρηση της πραγματικότητας» είπε ο κ. Αλεξανδρόπουλος.
    «Από ψυχική άποψη το πολιτικό προσωπικό είναι σοβαρά ανεπαρκές και δεν μπορεί να ηγηθεί της κοινωνίας… έχει ναρκισσιστική συμπεριφορά, χρησιμοποιεί ξύλινη γλώσσα και αρνείται την πραγματικότητα κατασκευάζοντας δική του» τόνισε ο καθηγητής ψυχιατρικής Γιώργος Μουσσάς.
    Αφού οι ψυχίατροι το λένε τι να πούμε πλέον εμείς;;;;!!!!!!!

  30. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 23/02/2012 18:10:02

    Δεν ασχολείσαι με πράγματα που δε μπορείς προς το παρόν να επηρεάζεις. Όταν έρθει η ώρα δρας αποφασιστικά και τους πιάνεις στον ύπνο. Δεν είδαμε τις 2-3 χυλόπιτες προς τον Γκρουέφσκι; Σκέψου να κυβερνήσει ο ΑΣ τι θα του κάνει. Το εμπάργκο του Αντρέα θα είναι χάδι...

  31. elli avatar
    elli 23/02/2012 18:26:10

    Αμφιβάλλει κανείς ότι η συμμετοχή της ΝΔ σ' Αυτήν την κυβέρνηση είναι μια πρόβα συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ μετα τις εκλογές?
    Το αφήνουν να ωριμάσει σαν ιδέα από τώρα στις συνειδήσεις του κόσμου αφού στην ουσία και τώρα συκγυβερνούν, για να μην είναι τόσο "χτυπητό ή "προκλητικό" μετά.
    Ξέρουν πολύ καλά ότι τα "νούμερα" δεν τους βγαίνουν για αυτοδυναμία οπότε προτιμούν να αυτοεξευτελίζονται και να υποτιμούν τη νοημοσύνη του λαού, παρά να ξεγαντζωθούν από την εξουσία! (Και μετά θα τιμωρήσουν και όσους διόγκωσαν το έλειμμα και όσους μας έβαλαν στο μνημόνιο! δηλαδή τους εαυτούς τους και το ΠΑΣΟΚ με το οποίο θα συγκυβερνούν!)
    "Θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο"!

    • franc avatar
      franc @ elli 23/02/2012 19:51:29

      "elli μην πηδηχτείς απ΄το παράθυρο πλιζ" Είσαι νέα κι ωραία και είναι κρίμα...Οπως και να το πάρεις έτσι δουλεύει το σύστημα απανταχού της γής...Βλέπεις την μόνη φορα που ένας αληθινός φιλόσοφος ο Βάτσλαβ Χάβελ ήρθε στην εξουσία διαπίστωσε στο τέλος την μαγική της δύναμη να μετατρέπει τους ανθρώπους σε γουρούνια αφού ακόμα κι αυτός έφυγε πνιγμένος στα σκάνδαλα... Θυμάμαι μια παλιά μελέτη ψυχανάλυσης που διαπίστωνε ότι οι πολιτικοί είναι κατα κανόνα άτομα με μειωμένη ή ανύπαρκτη ηθική και αυτό που τους κάνει πολιτικούς είναι η δυνατότητά τους να αποδέχονται πολύ περισσότερο απο έναν κανονικό άνθρωπο τους κάθε είδους συμβιβασμούς. Μιά άλλη Αμερικάνικη πιό πρόσφατη μελέτη προσθέτει οτι κατα κανόνα είναι άτομα με χαμηλό IQ που δεν τα καταφέρνουν σε τομείς όπως η επιχειρηματικότητα και οι επιστήμες. Οπότε ας μην έχουμε πολλές απαιτήσεις απ' αυτούς ακι κυρίως ας μην απογοητευόμαστε για την κατάντια τους.

  32. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/02/2012 18:52:15

    Μάλλον λάθος παρατσούκλι διάλεξες, αφού η απάντηση είναι η πιο απλή, προφανής και εύκολη: φυσικά και υπάρχουν νέοι άνθρωποι που δεν πιστεύουν προβοκάτορες σαν του λόγου σου.

  33. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 23/02/2012 18:55:27

    Πιθανότερο βλέπω εμάς σκλάβους, στα δικά μας χωράφια, να προσπαθούμε να αποπληρώνουμε χρέη της χώρας μας...

  34. Boson avatar
    Boson 23/02/2012 19:09:43

    A.A

    Aυτό έχεις να πεις?

  35. Boson avatar
    Boson 23/02/2012 19:12:24

    Κ.Ρ
    Το διορισμό ενός συνταξιούχου Οδοντίατρου στην ΠΥΡΚΑΛ από τον Αβραμόπουλο την ξέρεις?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Boson 23/02/2012 19:26:00

      Κάνει τέτοια πράγματα ο Αβραμόπουλος;
      Αν είναι δυνατόν!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Κώστας Ροδινός 23/02/2012 19:46:17

        Κύριε Ροδινέ,
        οι μέρες που διανύουμε δεν μας επιτρέπουν ειρωνικά σχόλια όπως το ανωτέρω, γιατί ξέρετε ότι σας διαβάζουν και συμπολίτες που σκέφτονται τι να περικόψουν από τα καθημερινά και απαραίτητα ... λίγο σεβασμό παρακαλώ ..όπως άλλωστε μας έχετε συνηθίσει. Όσον αφορά τον Αβραμόπουλο και τον όποιο Αβραμόπουλο , να ξέρετε ότι ΝΔ είναι και αυτοί και όσο αιωρούνται φήμες για τον καθένα τους τόσο απομακρύνεται η προοπτική κυβέρνησης από το κόμμα σας , από το κόμμα μας.
        Προσωπικά σε πολλούς κυρίους της ΚΟ και μη , βλέπω συμπεριφορές τύπου ΠΑΣΟΚ ...τι να περιμένω μετά τις εκλογές?

  36. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/02/2012 19:24:51

    Κατά τη προσωπική μου γνώμη ισχύει ό,τι έγραψα.Μακάρι να μην συνέβαινε τίποτα απ'όσα σχολίασα παραπάνω,αλλά δεν είναι δυνατόν να ωραιοποιήσω τη κατάσταση.Ό,τι έγινε,είναι πραγματικότητα.Την άποψή μου την έχω εκφράσει,επανειλημμένως,με σχόλια και ελάχιστες αναρτήσεις.Ζω στο πετσί μου,όπως και σχεδόν όλοι φυσικά,το καθημερινό μακελειό των μέτρων.Και για να μην παρεξηγηθώ,κάθε άποψη την σέβομαι απόλυτα.Ο καθένας είναι απολύτως ελεύθερος να πιστεύει ό,τι νομίζει.

  37. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/02/2012 20:27:03

    Πολύ μπερδεμένα πράγματα, αγαπητέ Κώστα Ροδινέ! Τα λες πάρα πολύ καλά και βλέπεις πως οι «συνήθεις» ύποπτοι ή άλλως πως οι συνήθεις υποψιασμένοι του antinews, δεν διαφωνούν μαζί σου. Αντίθετα αυτοί εγκρίνουν και επαυξάνουν!
    Φθάνει αυτό όμως; Όχι ασφαλώς, γιατί τώρα αρχίζω κι εγώ να βλέπω το φαύλο κύκλο του πράγματος. Πιστεύω λοιπόν ασυζητητί τον Αντώνη Σαμαρά, που μας λέει πως αγόρασε χρόνο προς όφελος της Πατρίδας, γνωρίζοντας την πατριωτική του συνείδηση, ψυχανεμίζομαι όμως πως και οι δωσίλογοι του Μαΐου του 2010 - αυτοί που άνοιξαν την πόρτα της κολάσεως - αγοράζουν τον ίδιο χρόνο, εις όφελός τους και εις βάρος του Αντώνη.
    Όποιος δεν το βλέπει αυτό και όσο συνεχίζει αυτή η κυβέρνηση να συντηρείται, τόσο θα στενεύουν τα περιθώρια για μια αυτοδύναμη κυβέρνηση, ενός ανθρώπου που είχε τη συνταγή και που σήμερα τον έχουν στο κάδρο της συγκυβέρνησης, με υπουργό επικρατείας ποιόν, τον Καψή! Τον άνθρωπο που καταπίνοντας το μπαστούνι γελάει κάτω από τα μουστάκια του, όταν ακούει για σύντομες εκλογές και που αναμφισβήτητα πιστεύει, πως αυτές δεν πρόκειται να γίνουν τώρα! Λες να ξέρει κάτι, λες να εύχεται κάτι, ή λες να ξέρει πως ο χρόνος που αγοράζεται και από αυτούς, είναι ιδιαίτερα βαρύτερος ως πολύτιμος λίθος;
    Η ξεχασμένη στρατιώτης Ντόρα βγήκε από το καβούκι της και κάνει προτάσεις «κλεμμένες» βέβαια γιατί αυτές είχαν ειπωθεί εδώ και 18 χρόνια, ο Φώτης σε λίγο θα μας πουν πως έπιασε την αυτοδυναμία ως ο καταλληλότερος και ο Πάνος θα είναι αρχηγός κι αυτός.
    Κάτι τέτοια σκέφτομαι και λέω στον εαυτό μου, πως δεν πάει άλλο. Θέλω εκλογές εδώ και τώρα!

    • airman avatar
      airman @ Aφροδίτη 23/02/2012 21:23:50

      Επειδή οι ''φίλοι μας'' έχουν συνηθίσει μόνο να μας επιβάλλουν τελευταία, μήπως είναι σκόπιμο να πούμε ότι δεν θέλουμε εκλογές για να μας τις επιβάλλουν κι αυτές; Ποιος ξέρει, μπορεί να πιάσει!

  38. δρόμος avatar
    δρόμος 23/02/2012 23:12:19

    το κόκκινο μου κάνει άσχημες ανταύγειες στη μύτη

  39. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/02/2012 23:25:43

    Συμφωνώ με τον αρθρογράφο και περιμένω εφαρμογή των νόμων του κράτους από τους εραστές του μισθοδικείου.

  40. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 24/02/2012 10:28:49

    Κ. Ροδινέ, χαιρετώ . Ξέρετε το ερώτημα πιά ίσως θα' πρεπε να είναι: Η ΝΔ έχει αντιληφθεί ότι μόλις ξεπεράστηκε από τις εξελίξεις;
    Ο κόσμος που στήριξε τον σημερινό αρχηγό έφυγε ιδεολογικά από αυτό το κόμμα. Ακούστε το φοβερό. Ακόμα και άνθρωποι που ψήφιζαν ΚΚΕ απογοητεύτηκαν. Ο κόσμος προσδοκούσε διέξοδο ασχέτως κομματικής προέλευσης. Είδα στον τρόπο που εκφράστηκαν σε συζητήσεις, την απογοήτευση στα μάτια τους. Πιστέψτε το. Αναζητούσαν τη σωτηρία από τη λέλαπα των ακατανόμαστων που μας 'κατσικώθηκαν" με το έτσι θέλω. Λυπάμαι, ειλικρινά. Μιλάω δε σε χρόνο παρελθοντικό γιατί νομίζω ότι είναι αργά πλέον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.