#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/05/2012 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ τι θέλει να είναι; Μια λαϊκή παράταξη ή συνασπισμός από βαρωνίες;

 



(Ανανεωμένο) Άρχισαν πάλι τα γνωστά σενάρια τα οποία μονότονα επαναλαμβάνονται μετά από κάθε ατυχές για τη ΝΔ αποτέλεσμα. Βγήκαν, λοιπόν, σήμερα μερικοί και άρχισαν τις προτάσεις για την επάνοδο στη ΝΔ  της Ντόρας, του Μάνου (με ή χωρίς τον Βαλλιανάτο;), του Ανδριανόπουλου, του Καρατζαφέρη και δεν ξέρω ποιών  άλλων.

Για να δημιουργηθεί η «μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη».

Αν θυμάμαι καλά, πριν από τις εκλογές ο Πρόεδρος της ΝΔ είχε απευθύνει μια έκκληση για πανστρατιά.

Πόσοι από αυτούς ανταποκρίθηκαν; Κανένας!

Και δεν ανταποκρίθηκαν όχι γιατί περίμεναν να εκλεγούν, αλλά γιατί δεν το επέτρεψε ο εγωισμός τους.

Προσωπικά υποστήριζα πάντα ότι η ΝΔ έπρεπε να είναι  μια μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη στην οποία δεν θα συμφωνούσαν υποχρεωτικά όλοι με όλα, αλλά οι μειοψηφίες θα σεβόταν τις αποφάσεις της πλειοψηφίας.

Γιατί  έτσι πρέπει να διοικούνται τα κόμματα: με πλειοψηφίες.

Οι περισσότεροι εκ των προαναφερθέντων, όμως, έφυγαν ή διαγράφτηκαν από την παράταξη επειδή διαφώνησαν με κεντρικές της επιλογές.

Η Ντόρα για παράδειγμα ήταν η μοναδική βουλευτής της ΝΔ που ψήφισε το μνημόνιο Ι. Και άλλοι ήθελαν να το ψηφίσουν, αλλά από τη στιγμή που το κόμμα αποφάσισε  «όχι» σεβάστηκαν την απόφαση.

Και γιατί προτείνουν την επάνοδο όλων αυτών; Επειδή, λένε, ότι η ΝΔ θα πετύχαινε καλύτερο αποτέλεσμα στις εκλογές.

Πιθανότατα, το αποτέλεσμα ίσως ήταν κατά τι καλύτερο.

Όμως, με την κοινωνία να επιβραβεύει την αντιμνημονιακή ρητορική, δεν αποκλείεται το αποτέλεσμα να ήταν και χειρότερο! Γιατί στην κομματική και πολιτική αριθμητική το τελικό άθροισμα μπορεί και να είναι μικρότερο από το άθροισμα των μερών.

Βέβαια, όσοι ανοίγουν τη συζήτηση πρέπει προηγουμένως να απαντήσουν στο ερώτημα: τι είδους ΝΔ θέλουν; Μια  μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη με σαφείς στόχους και ξεκάθαρο μήνυμα ή ένα …συνασπισμό από βαρωνίες όπου ο καθένας θα έχει το δικό του βιλαέτι;

Γιατί το δεύτερο το είδαμε. Έφερνε μεν νίκες, αλλά κατέρρεε ως μηχανισμός διακυβέρνησης.

Γιατί αυτά που χώριζαν τους…..βαρώνους ήταν περισσότερα από εκείνα που τους ένωναν.

Η ΝΔ πρέπει να κάνει μια ψύχραιμη και εις βάθος αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος γιατί είναι σαφές ότι δεν είχαν πάρει χαμπάρι από τις διεργασίες που αναπτύσσονταν στην κοινωνία.

Προφανώς και δεν μπορεί να πορευτεί στις επόμενες εκλογές, όποτε και αν γίνουν αυτές, με την ίδια λογική. Σαν να μη συνέβη τίποτα.

Όμως, όλα αυτά τα ζητήματα πρέπει να εξεταστούν με νηφαλιότητα Και να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους.

Η ΝΔ έχει αρχηγό εκλεγμένο με μεγάλη πλειοψηφία από τη βάση της.

Όμως, ο στόχος του Αντώνη Σαμαρά και της ΝΔ πρέπει να είναι η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη όπου οι βαρωνίες και τα τζάκια δεν έχουν θέση.

Εδώ προσπαθεί  ο ΣΥΡΙΖΑ να γίνει  κόμμα, θα μετατραπεί η ΝΔ σε ….Συνασπισμό;

Είναι προφανές ότι ορισμένοι στη ΝΔ δεν έχουν καταλάβει ακόμα το νόημα της ψήφου του ελληνικού λαού. Αδυνατούν να αντιληφθούν ότι ο ελληνικός λαός εκτός από τα μνημόνια και τις συγκυβερνήσεις καταδίκασε τον παλαιοκομματισμό και όλες τις παθογένειες του προηγούμενου πολιτικού συστήματος. Και βλέπουν μόνο "λάθη του περιβάλλοντος Σαμαρά", χωρίς να κάνουν καμία αυτοκριτική για την στάση τους.

Ποιός άραγε δυναμίτιζε τις προσπάθειες Σαμαρά την ώρα της εκλογικής μάχης μιλώντας συνεχώς για συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, την στιγμή που η ΝΔ πλήρωσε ακριβώς αυτήν;

Που ήταν οι βουλευτές και οι στελεχάρες όταν ο Σαμαράς γυρνούσε όλη την Ελλάδα;

Κατά τα άλλα συμφωνούμε πλήρως ότι πρέπει να γίνουν μεγάλες αλλαγές στη ΝΔ πριν τις νέες εκλογές. Ανατροπές και ρήξεις με το παρελθόν όμως και όχι επιστροφή σ΄αυτό. Αν η ΝΔ επιστρέψει σε αυτό που η βάση της καταδίκασε με την ψήφο της το Νοέμβριο του 2009 θα εξαφανιστεί από τον πολιτικό χάρτη στις επόμενες εκλογές.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/05/2012 12:37:06

    Εξετάστε και το ενδεχόμενο ψηφοφόροι της ΝΔ που πρόσκεινται φίλα σε "φιλελεύθερους" της ΝΔ και συγκεκριμένα κάποιον πολύ-πολύ γνωστό, να ψήφισαν ΧΑ, για λόγους που ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει...

    • Alilouia avatar
      Alilouia @ ΒΙΣ 08/05/2012 13:32:10

      Αν ίσχυε αυτό δεν θα έβγαιναν πρώτοι σε σταυρούς αυτοί που βγήκαν .
      Δυστυχώς στην Ν.Δ έχουν απομείνει ως ψηφοφόροι μέλη του ΣΕΒ ,τα ρουσφέτια τόσα χρόνια των συγκεκριμένων πρώτων βουλευτών που ψηφίζουν με την μόνιμη επωδό "να έχω μια πόρτα να χτυπήσω" ,κάποιοι ηλικιακά πάνω από 60 που το κάνουν από συνήθεια η κακώς νοούμενη υποχρέωση και τέλος οι πιστοί σύντροφοι του Σαμαρά από την εποχή της Άνοιξης.
      Δυστυχώς για τον Σαμαρά ,αλλά κυρίως για την χώρα αν και είμαι σίγουρος πως αφουγκράστηκε αυτούς τους πολίτες που στήθηκαν στις ουρές ώρες για να τον εκλέξουν ,προτίμησε να υποκύψει στους 'εκβιασμούς' των οικογενειοκρατών και των ντιντίδων γιουσουφάκιων του κατεστημένου που τον 'εκβίασαν" με τους σταθερούς χανοψηφοφόρους τους .
      Άν είχε τολμήσει την ρήξη μαζί τους ήδη από το 2009 σήμερα θα ήταν πανίσχυρος με έναν Ελληνικό λαό νοήμονα διπλά του ,δυστυχώς για όλους μας δεν το έπραξε .

  2. dimis avatar
    dimis 08/05/2012 12:37:58

    Αντώνη, έστω και τώρα ξεβρώμισε το κόμμα. Κάνε αυτό που δεν έκανες το 2009.

    • avanti avatar
      avanti @ dimis 08/05/2012 14:34:02

      Τι του προτείνεις δηλαδή, να ενδυναμώσει ακόμη τους ΑΝΕΛ & την χρυσή αυγή?

    • ΚΩΣΤΑς Β avatar
      ΚΩΣΤΑς Β @ dimis 08/05/2012 20:19:32

      'οπου η ΝΔ πήρε κάτω απο 18% κανένας υποψήφιος απο τους παλιούς.Τα ακούτε εκεί στην Α και Β Αθηνών;;;;

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2012 12:39:37

    Πάλι ξεκαθαρίσματα ρε παιδιά? Αντι να κοιταξουμε να τους μαζέψουμε ΟΛΟΥΣ ,απο Ντόρα και Μάνο μέχρι ΛΑΟΣ και Χρυσή Αυγη ,σε μιά μεγάλη ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ φιλοευρωπαική παράταξη ,θα...ξεκαθαρίσουμε τα ξεκαθαρισμένα?

    Τώρα θέλει πρόταξη του διλήματος "Ευρώπη ή Αλβανία?" και ανελέητο ξεμπρόστιασμα των Τσιπροκαμμένων ,σε πολιτικό και ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ επίπεδο!

    Αφήστε επιτέλους τις γαμ*μένες ευπρέπειες και "πολιτικές ορθότητες" , βγάλτε τα γάντια και χτυπήστε όπου βρήτε ,πανω απ'τη μέση ,κάτω απ' τη μέση ,εδώ η πατρίδα χάνεται!

    • o deksios avatar
      o deksios @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2012 13:07:55

      Σωμφωνω λογω της καταστασης εκτακτης αναγκης που ειμαστε

      • Heaven avatar
        Heaven @ o deksios 08/05/2012 14:18:35

        Κάνετε τεράστιο λάθος!
        Το πολιτικο σκηνικο θα διαλυθει και η ΝΔ, το Πασοκ και η ΔΗΜΑΡ θα σβήσουν! Το ΚΚΕ θα μικρύνει δραματικά.
        Επιτέλους διαβάστε σωστά την κάλπη:
        Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει παράσταση νικης και θα εκτοξευτει!!
        Η ΝΔ δεν τραβάει. Δεν είναι τυχαιο οτι κανένα απο τα ΔΗΣΥ και Μάνο δεν μπήκαν στη βουλή παρα το αβανταρισμα από τον τύπο.
        Η δημιουργία ξανα, εντελως νεο κόμμα χωρί βαρίδια απο το παρελθον, εχει βαλει την σφραγιδα του στο εκλογικό σωμα, και δεν θα αλλιωθει από τους φθαρμένους του συστηματος κινδυνευοντας να χάσει την καθαρότητα του!
        Οσο για τις προσθέσεις ποσοστων στην κεντροδεξιά δεν ισχύουν!
        μην προσπαθουμε να αναστήσουμε τεχνητά κάτι που έχει πεθάνει.

        • anonymous avatar
          anonymous @ Heaven 08/05/2012 18:31:40

          Αγαπητέ μου η συντηρητική παράταξη στο σύνολό της φτάνει μέχρι το 47%. Συνήθως παίζει στο 40-45%. Αυτή τη στιγμή είναι κατακερματισμένη και γίνονται ζυμώσεις. Η ΝΔ ως κομματικός μηχανισμός θα διαλυθεί. Το ίδιο και ο Καμμένος. Θα υπάρξει διάδοχο σχήμα. Ανανεωμένο.
          Απλά για τους ΠΑΣΟΚους ήτανπιο εύκολο να στεγαστούν υπό το Συριζα και τον Κουβέλη. Εμάς μας έλαχε ένας Καμμένος!!!

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Heaven 08/05/2012 19:02:23

          Ηeaven, δεν πίστευα αυτά που άκουσα και είδα σήμερα, εδώ στη Λαυρεωτική. Οι ψηφοφόροι οι οποίοι παρορμητικά ψήφισαν Τσίπρα και τη ξεκούρδιστη μπάντα Μιχαλιολάκου, τρόμαξαν με τις συμπεριφορές τους, κυρίως, μόλις έμαθαν ότι ο Σύριζα θα χρησιμοποιήσει τις καταθέσεις για ανάπτυξη, λέει. Και για να μην επαναλαμβάνομαι, περισσότερα στο άρθρο:
          “Ο Τσίπρας πιάστηκε με το τυρί στην φάκα” http://www.antinews.gr/2012/05/08/160166/

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2012 14:15:39

      Σωστά. Εμένα δε με ενδιαφέρει τι λέει το Βήμα κι ο ένας κι ο άλλος. Εγώ ξέρω ότι η πατρίδα μου καταστρέφεται μέρα με την μέρα, το κόμμα μου έφτασε να βρίσκεται στο 19% και ο ΣΥΡΙΖΑ να απειλεί την πρώτη θέση στις επόμενες εκλογές που μάλλον θα γίνουν. Θέλουμε μια νέα ηγεμονία της αριστεράς;
      Εάν δεν φτιάξουμε τώρα μια όσο το δυνατόν ενιαία δεξιά ή κεντροδεξιά, πότε θα το κάνουμε;
      Δεν είμαστε ΚΚΕ για να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Οι τάσεις και οι διαφορετικές προτάσεις σε διάφορα θέματα είναι πλούτος, δεν είναι κατάρα.
      Ένα κόμμα που έφτασε στο 19% και όμως θέλει να κυβερνήσει, πρέπει να ενώσει δυνάμεις. Αλλιώς θα έχουμε στο κεφάλι μας Τσίπρες, Ρεπούσηδες και Χρυσές Αυγές και θα υπερηφανευόμαστε για τις καθαρές ιδέες μας στο antinews.
      Διαλέξτε και πάρτε.

      • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Kώστας Θ. 08/05/2012 16:45:18

        Ποια δεξιά;
        Αυτή που δεν υπερασπιστηκε ΠΟΤΕ την ιδεολογία της και την ιστορία της για να έχει απλώς την νομή της εξουσίας.
        Δεν υπάρχει κεντροδεξιά. Ή δεξιά θα είσαι ή κέντρο, μαζεύτε τους Ντορομάνους και θα πάμε στό 12%.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 08/05/2012 17:54:47

          Άψογος! Έπιασες το νόημα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2012 15:08:19

      Μάνος και Ντόρα σε "ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ" (δικά σου τα κεφαλαία) παράταξη; Είσαι σίγουρος; Τι θέλεις να σου θυμίσω; Το Βουκουρέστι; Ή τον εθνομηδενισμό του νεοφιλελευθερισμού (που είναι απαράλλαχτος με του αριστερισμού);

    • μαρια τσωνη avatar
      μαρια τσωνη @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2012 15:11:22

      Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      Δεν τους αρεσει ο Μανος ,δεν τους αρεσει η Ντορα ,δεν τους αρεσει ο ενας δεν τους αρεσει ο αλλος .Στο τελος θα γινουμε ΠΟΛ,ΑΝ

      • scholar avatar
        scholar @ μαρια τσωνη 08/05/2012 16:38:35

        αντιληφτειτε επιτέλους τι παίζει!
        η ΝΔ είναι ΝΕΚΡΗ!
        πρέπει να ανασυγροτηθει σε νέα βαση και κυρίως με νεα προσωπα!
        από όλο το φασμα της κεντροδεξιας, αλλά με ΝΕΑ πρόσωπα!
        ουτε ο Μάνος, ουτε η Ντορα, ουτε ο Κακλαμάνης, ουτε ο Παυλόπουλος, δεν τραβάνε άλλο!!!

      • noldor avatar
        noldor @ μαρια τσωνη 08/05/2012 17:28:28

        Ο Μάνος ήταν μέρος της διευρυνσης του ΓΑΠ αν το ξεχάσατε ήδη
        και παρά την υπερπροβολή του (π.χ. σε σχέση με την ΧΑ) και την
        ακατάσχετη μπουρδολογία του (σε συνέντευξή του στον Ευαγγελάτο
        έκανε υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζει ότι οι κρατήσεις των μισθωτών είναι εκτός από την σύνταξη αφορούν και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη)
        πήρε 1,5 κάτω από Δημιουργία ξανά και τα μεγαλύτερα ποσοστά του στην Φιλοθέη.

      • thanasis avatar
        thanasis @ μαρια τσωνη 08/05/2012 17:42:27

        εμένα δεν μου αρέσουν η Ζημένς, η οικογενειοκρατία, η διαρκής υπονόμευση που έκανε στον Εβερτ και στον Καραμανλή. αλήθεια πότε η ΔΡΑΚΑΙΝΑ θα δώσει πειστικές εξηγήσεις για το έμβασμα του Ισίδωρου;;;;

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ thanasis 08/05/2012 17:54:32

          Δεν υπερασπίζομαι κανέναν και κυρίως τη Ντόρα, την οποία έχω πολεμήσει άγρια από εδώ μέσα. Μιλάω γενικά. Είναι ώρα εθνικής κρίσης. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να συνεργαστούνε όχι απαραίτητα μέσα στο ίδιο κόμμα αλλά π.χ. ως συνασπισμός κομμάτων.
          Κάτι πρέπει να γίνει. Η πατρίδα δεν πρέπει να πέσει στα χέρια των επικίνδυνων ερασιτεχνών της αριστεράς.

          • thanasis avatar
            thanasis @ Kώστας Θ. 08/05/2012 18:06:21

            εαν είναι να ψηφίζω ΝΔ για να έχουμε τα τέκνα των πολιτικών οικογενειών να ζουν ζωή χαρισάμενη απο γενιά σε γενιά τότε καλλίτερα να ψηφίσω ΧΑ. Ο θυμωμένος κόσμος δεν έχει την ίδια άποψη για τις πολιτικές οικογένειες όπως οι κομματικοί της ΝΔ. Θέλω κόμμα αξιών και όχι κόμμα Χριστοφοράκου...

    • apos avatar
      apos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2012 17:21:04

      Τα πολλά ξεκαθαρίσματα καθάρισαν το κόμμα.

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/05/2012 12:40:35

    Ας είμαστε ειλικρινείς:
    Τελείωσε το παραμύθι με τη ΝΔ, εξεμέτρησε το ζην. Με τους φιλελεύθερους χωριό δεν γίνεται, είναι ελευθεριακοί και σε θέματα εθνικά και κοινωνικά απέχουν οι θέσεις τους παρασάγγας από την κλασική συντηρητική Δεξιά.
    Η μόνη λύση αυτή τη στιγμή θα είναι η δημιουργία ενός ισχυρού πατριωτικού μετώπου, με δυνάμεις ακόμα και από την πατριωτική κεντροαριστερά, σε συμφωνία πάνω σε μία υγιή και εφικτή οικονομική πολιτική (δηλαδή, ούτε νεοφιλελευθερισμός, ούτε κρατισμός).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 08/05/2012 15:10:10

      Πες τα!

  5. Nemecis_Kwn avatar
    Nemecis_Kwn 08/05/2012 12:48:03

    το ερώτημα που τίθεται είναι πως θα μπορεί να καθαρίσει η ΝΔ ή να διαφανεί μια νέα δυναμική με βάση τις θέσεις κ τις αρχές τις οποίες πρεσβεύει ο Σαμαράς αφού στο αποτέλεσμα των εκλογών διαφένεται ότι έχουν επικρατήσει οι παλαιοκομματικοί, κεντροδεξιοί και νεοφιλελεύθερει (βλ. π.χ. α και β αθηνών) και ενώ στενοί συνεργάτες του Σαμαρά δεν εκλέγηκαν; από την άλλη είναι προφανές ότι ο Σαμαράς πάλεψε μόνος του και ότι στελέχοι της ΝΔ δεν δούλεψαν όσο έπρεπε και ίσως δεν ήθελαν να δουλέψουν για μια επιτυχία της ΝΔ.

  6. juliet avatar
    juliet 08/05/2012 12:49:07

    Πρόεδρε,ξεβρώμισε το κόμμα ...θα σε χρησιμοποιήσουν μέχρι να πετύχουν νέες θέσεις και μετά θα σε ρίξουν στα θηρία.
    Ισως να προλαβαίνεις.Βγάλε τα νέα πρόσωπα να βγούν ν'ευχαριστήσουν ,να πάνε στα καφενεία .Αυτές τις δύσκολες στιγμές πρέπει να νοίωσει ο κόσμος ότι δεν τους εγκατέλειψαν αφού έκαναν την δουλειά τους.
    Πρόεδρε ,κάνεις το ίδιο λάθος .....παίρνουμε κεφάλια ,δεν υπάρχουν ενδιασμοί .Θα μπορούσα να σου τι δεν έπρεπε να γίνει ...αλλά δεν το κάνω ,σήμερα είναι η άλλη μέρα .
    Σήμερα είναι η μέρα που θεωρούμε ότι προδοθήκαμε ,απέδειξε ότι ....δεν είναι έτσι.

    • pinokio avatar
      pinokio @ juliet 08/05/2012 16:43:30

      Αχ βρε juliet τι να εξηγησουν?
      Ποιον θα πεισουν οτι ηταν σωστο να μην ψηφισει το πρωτο μνημονιο αλλα και επισης σωστο να ψηφισει το δευτερο?
      Απλα θα ενισχυουν τον ισχυρισμο των Πασοκων που ελεγαν οτι τα λεει αυτα ως αντιπολιτευση και αν κληθει να διαχειριστει τα θεματα θα συμφωνησει αμεσως (οπερ και εγενετο με τις επιστολες κλπ).
      Αστα απο οπου και να τα πιασεις βρωμανε.

  7. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/05/2012 12:49:49

    ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η Ν.Δ. ΠΗΡΕ ΜΟΝΟ 18,9 %.
    ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ 5 ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ .

    • Kst avatar
      Kst @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/05/2012 13:18:54

      Το κέντρο βγάζει πάντα κυβερνήσεις... Δεν το έχουν καταλάβει. Στρέφουν την παράταξη στα δεξιά με αποτέλεσμα το κέντρο να διασπάται και να μην αντιπροσωπεύεται.

  8. Manolis avatar
    Manolis 08/05/2012 12:49:56

    Οι λάθος εκτιμήσεις οδηγούν αναπόφευκτα σε τραγικά αποτελέσματα. Η ΝΔ έπαθε αυτή την ιστορική πανωλεθρία επειδή απλά και μόνο δεν έπεισε. Δεν έπεισε επειδή υπαναχώρησε πολλές φόρες από τις θέσεις και τις απόψεις της. Δεν έπεισε επειδή λειτούργησε με την λογική του μικρού φοβικού κόμματος και όχι με την λογική της παράταξης που ξεκινά από τα δεξιά του κέντρου και φτάνει ως την αριστερά της άκρας δεξιάς. Η μαγκιά δεν είναι να πετάς εκτός κόμματος όποιον διαφωνεί μαζί σου αλλά να συγκερνάς την διαφορετική άποψη. Δεν έπεισε επειδή έχασε την φερεγγυότητά της και δυστυχώς το αίσθημα της εγγύησης που είχε ο λαός για την μεγάλη δεξιά παράταξη. Τέλος ο λαός δεν καταδίκασε την ΝΔ τον Νοέμβριο του 09 αλλά δυστυχώς τον Μάιο του 2012

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Manolis 08/05/2012 13:40:05

      Μήπως ο λαός καταδίκασε την Πολιτική Ανοιξη;
      Αρκετοί μέσα στην ΝΔ νομίζουν οτι ακόμα εκεί είναι.Λύση δεν είναι σίγουρα να ξαναμαζέψεις όσους έφυγαν,όσους σε αμφισβήτησαν.
      Αλλά αυτοί οι "αρκετοί¨ ας καταλάβουν πού βρίσκονται και οτι φοράνε πλέον την ίδια ¨στολή¨

    • Νίκος Μέλλος avatar
      Νίκος Μέλλος @ Manolis 09/05/2012 07:38:35

      Μπράβο Μανώλη.Η πιο σωστή τοποθέτηση είναι η δική σου με την οποία συμφωνώ απόλυτα.Οι παλινωδίες έκαναν τον κόσμο να μας γυρίσει την πλάτη.

  9. man8os avatar
    man8os 08/05/2012 12:54:06

    Πρεπει να γινει προσπαθεια αμφιπλευρης διευρυνσης ειδικα εαν ειναι δυνατη η ενσωματωση του ΛΑΟΣ αλλα και η συζητηση με καποια απο τα νεοφιλελευθερα κομματα προκειμενου να γινει διευρυνση σε επιπεδο βασης και οχι αρχηγικων η στελεχιακων επιδιωξεων. Οπως εγινε το 2010 και στις αρχες του 2011,. Το πολιτικο σκηνικο ειναι διαλυμενο, ευκαιρειες υπαρχουν και ονοματα εκτος βουλης οπως Πλευρης, η οπως καποιο μη φανατικο στελεχος της Ντορας ισως του Μανου, ισως αυτος ο δημιουργια ξανα, ισως καποιο αλλο στελεχος μικρου εξοκοινοβουλευτικου κομματος.

    • Heaven avatar
      Heaven @ man8os 08/05/2012 14:54:27

      είστε καλά που ο Τζημερος θα ερθει μεσα στο σαπιο περιβάλλον της ΝΔ;

      • man8os avatar
        man8os @ Heaven 08/05/2012 16:07:44

        Εαυ φιλε μου ζησε στον ουρανο σου, η χωρα πρεπει να κυβερνηθει.

        • man8os avatar
          man8os @ man8os 08/05/2012 16:08:15

          εσυ*

          • Τζενιος avatar
            Τζενιος @ man8os 08/05/2012 16:44:49

            θα χαρω πολύ να σε δω αγκαλιά με τον Βαλλιανάτο!!!

          • man8os avatar
            man8os @ Τζενιος 08/05/2012 17:21:45

            Μπορει να φοβαμαι τον Βαλιανατο, αληθεια, αλλα υπαρχουν ανθρωποι με αποψη χρησιμοι αυτοι τη στιγμη εκγλοβισμενοι σε μικρα εξοκοινοβουλευτικα κομματα. Τωρα μπροστα στον τεραστιο εθνικο κινδυνο πρεπει να συστρατευτουν.

  10. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 08/05/2012 12:57:48

    ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΗΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ Ν'ΑΦΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ

  11. S.D avatar
    S.D 08/05/2012 12:58:25

    'Εκδηλη πολιτική ανασφάλεια.
    Τρεχαγυρευοπουλική εκλογική στρατηγική.
    Πανηγυριώτικη επικοινωνιακή πολιτική.
    Προεκλογικό κρυφτό από τους δημοσιογράφους.
    και... και... και...
    'Ολα αυτά από την ηγετική ομάδα. Α.Σ και τα επιλεγμένα απ' αυτόν πρόσωπα.
    Τρανταχτό παράδειγμα:
    Ο Γραμματέας της Κ.Ο είχε διαγνώσει και διαβεβαίωνε ότι μόνο 3-4 περιφερειακοί βουλευτές θα καταψήφιζαν τη δανειακή. Αντ' αυτού 22 τρανταχτά "ΟΧΙ" και συνακόλουθη δημιουργία Κ.Ο Καμμένου και πιο πέρα 10,5% ΑΝ.ΕΛ. Αν ο Καμμένος είχε μείνει μόνος του, άντε και με τον Μανώλη, πάνω από 1% δεν θα 'χε.

  12. papasmurf avatar
    papasmurf 08/05/2012 13:02:57

    Καλημέρα πατριώτες ,καλά ολα τα σχόλια για τις ευθύνες των στελεχών μας ,αλλά ο προπονητής δεν εχει ευθύνες για το αποτέλεσμα ;

    • juliet avatar
      juliet @ papasmurf 08/05/2012 13:16:20

      EΧΕΙ!!!!!!!!!!!!

    • man8os avatar
      man8os @ papasmurf 08/05/2012 13:16:39

      Η αυτοκριτικη γινεται και εχει σχεση με την αποφαση για την διαγραφη των 21 αλλα και τη διαδικασια που εκανε αυτο αναγκαιοτητα. Τωρα πρεπει να μαζεψουμε τα σπασμενα και να προχωρησουμε μπροστα. Δεν ειμαστε σε καλη εποχη για να πουμε οτι πρεπει να παει σπιτι του καποιος προβλημα δεν υπαρχει. Ο Σαμαρας εκανε καποια λαθη αλλα ειναι καθολα αξιος να αντιμετωπισει τα προβληματα. Εαν ομως εκεινη η ατυχια ειχε αποφευχτει τοτε θα ημασταν 18+10=28. Και θα μιλουσαμε απο διαφορετικη θεση.

  13. factorx avatar
    factorx 08/05/2012 13:03:17

    Δηλαδή τι προτείνεις; Να ξαναπάρουν τη Ντόρα πίσω;

    • o deksios avatar
      o deksios @ factorx 08/05/2012 13:10:09

      δυστυχως, δεν υπαρχει αλλη λυση.. αμα θελει και η ιδια βεβαια να γυρισει με Σαμαρα αρχηγο..
      καλυτερα να ειναι ο ντορα υπουργος εξωτερικων, παρα ο τυχαιος συριζαιος "ακιογλου" απο θρακη, με αποτελεσμα να χαιρετησουμε οριστικα την Ελλαδα απο Καβαλα και μετα...

    • Γιώργος Μητροσύλης avatar
      Γιώργος Μητροσύλης @ factorx 08/05/2012 13:16:44

      Ναι, μας περισσεύει το 2.5% μπροστά στην πιθανότητα να γίνουμε Βενεζουέλα ή ακόμα χειρότερα Αλβανία;

      • factorx avatar
        factorx @ Γιώργος Μητροσύλης 08/05/2012 13:30:49

        Δηλαδή οι νεοδημοκρατες καταψήφισαν τη ΝΔ επειδή δεν ειχε το Μάνο και τη Ντορα; Ελεος

        • o deksios avatar
          o deksios @ factorx 08/05/2012 13:34:58

          εγω τουλαχιστον δεν λεω αυτο..
          απλως στην κατασταση εκτακτου αναγκης να δω τσιπρα αυτοδυναμη κυβερνηση, προσπαθω να παρω ποσοστα απ' οπου μπορω..

        • The Don avatar
          The Don @ factorx 08/05/2012 13:40:00

          Όχι, δεν την καταψήφισαν για αυτό, ούτε εγώ είπα κάτι τέτοιο. Απλά, λέω, ότι πρέπει να ενωθεί όλη η κεντροδεξιά για να αποφύγουμε τον κίνδυνο της εθνικής καταστροφής, που θα είναι η επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή χωρίς καμία προετοιμασία. Φαντάζομαι ξέρεις τι θα σήμαινε η επιστροφή στη δραχμή, όταν ακόμα έχουμε πρωτογενές έλλειμμα και 15 δις εμπορικό έλλειμμα.

        • o deksios avatar
          o deksios @ factorx 08/05/2012 13:41:26

          επαναλαμβανω, τουλαχιστον τη δικη μου θεση:
          -Ντορα , μανος, καραταζεφης, δημοκρατια ξανα, κτλ, γυρνανε οι ιδιοι ή οσα απ΄τα στελεχη τους θελουν, εφοσον αποδεχονται τον Σαμαρα για πρωθυπουργο, μετα απο προσκληση για δημιουργια ενιαιου φιλελευθερου φιλοευρωπαικου αντιαριστερου μετωπου..
          -μπορει μια κυβερνηση με Σαμαρα πρωθυπουργο και ντορα υπουργο, να μην μπορει να κανει τεραστιες τομες, ή να μην ειναι και πολυ σταθερη, αλλα νομιζω ολοι την προτιμουμε απο μια κυβερνηση με Τσιπρα πρωθυπουργο και τον Μαχχμουτ τον λαθρομεταναστη υπουργο...

        • juliet avatar
          juliet @ factorx 08/05/2012 14:06:15

          Γιατί είναι εκδικητικοί ,γιατί νομίζουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου ,γιατί θέλουν υποκλίσεις.
          Γιατί δεν ξέρουν τι θα πει συνεργασία ,γιατί δεν ξέρουν ν'ακούνε ,γιατί δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι μπορεί να υπάρχουν και καλύτεροι απ'αυτούς.
          Γιατί είναι ΒΛΑΚΕΣ, γιατί δεν κατάλαβαν ότι η ευκαιρία να μείνεις στην ιστορία δεν δίνεται πολλές φορές και τους δόθηκε με αρχηγό τον Σαμαρά.Συσπειρωμένοι ...είναι μικρά γράμματα αυτά.

        • ε.αντωνοπουλος avatar
          ε.αντωνοπουλος @ factorx 08/05/2012 15:09:22

          Το έλεος αγαπητε factor δεν φτάνει για τους ανθρωπους της παράταξης αυτής .
          Το έλεος δεν φτάνει γιατί τα προβλήματα στην παράταξ αυτη τα δημιουργούν πάντα οι άνθρωποι που με πράξεις λόγια και την ανεπάρκεια τους εχουν δημιουργήσει πάντα προβλήματα .
          Οχι διότι πιστεύουν σε οτι λένε και κάνουν αλλά για να βρίσκονται στο προσκήνιο αφου άλλοι ειναι οι σκοποί τους .

        • ioannisk avatar
          ioannisk @ factorx 09/05/2012 01:43:11

          συγνωμη για το ορθογραφικα και τις βρισιες αλλα ζουρλαθικα οταν τα περι δεσμευσης λογαριασμών.

  14. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΔΕΞΙΟΣ 08/05/2012 13:04:15

    ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΠΑΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΩΣ ΕΦΑΓΕ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ (ΕΛΑ ΜΗ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ) ΑΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΣΟΚ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ 50% ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΕ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

  15. Μακεδόνας avatar
    Μακεδόνας 08/05/2012 13:04:24

    "Τελείωσε το παραμύθι με τη ΝΔ, εξεμέτρησε το ζην" Η Ν.Δημοκρατία είναι η μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη που ενώνει όλους τους έλληνες από τις παρυφές της αριστεράς μέχρι την δεξιά( όχι την ακροδεξιά). Όσοι κατά καιρούς έφυγαν επέστεψαν αργότερα γιατί η Ν.Δ έιναι παράταξη και όχι απλώς ένα κόμμα.Είναι κόμμα του μέτρου και παρά τα λάθη της η προσφορά της στην πατρίδα είναι τεράστια. Αναίμακτη μεταπολίτευση, Δημοψήφισμα για το πολιτειακό, σύνταγμα,ένταξη στην ΕΟΚ των "9", καθιέρωση της δημοτικής, εφαρμογή του πενθημέρου,αγροτικές συντάξεις, βέτο στα μούτρα του πλανητάρχη Μπους είναι μερικά από τα επιτευγματα της παράταξης.Η Ν.Δ δεν μπορεί να γίνει ένα μικρό δεξιό κόμμα γιατί καλύπτει ένα ευρύτερο πολιτικό χώρο και γιατί όσες φορές κοίταξε δεξιά συρρικνώθηκε.Οι Νεοδημοκράτες είμαστε πρώτα με το κόμμα και μετά με τον όποιο αρχηγό.Οι Καμμένοι δεν γνωρίζουν με ποιον είναι και τι ζητούν και σε σύντομο χρόνο κανένας δεν θα τους θυμάται. Ήδη σήμερα που τους χρειάζεται η πατρίδα εξαφανίστηκαν γιατί το μόνο που γνωρίζουν καλά είναι η κριτική εκ του ασφαλούς.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Μακεδόνας 08/05/2012 14:50:44

      Η ΝΔ έχει πεθάνει. Δεν αρεσει πια!
      Το ιδιο και το ΠΑΣΟΚ!
      δυστυχως δεν υπάρχει φαρμακο για νεκρανάσταση!

      ας πάμε σε εκλογές και θα δείτε τι θα γινει ακόμη και με την οποια συνενωση της κεντροδεξιας!
      μαξιμουμ 23-25%!!!

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Μακεδόνας 08/05/2012 16:46:48

      Όλα αυτά τον περασμένο αιώνα hello!!!!!!

  16. Οπισθέλκουσα avatar
    Οπισθέλκουσα 08/05/2012 13:05:42

    Την ΝΔ την εγκαθίδρυσε ο Κ Καραμανλής "ενσωματώνοντας" πολίτες... είτε δημόσιους υπαλλήλους μικροαστούς, είτε αγρότες (25% τότε του πληθυσμού!), είτε μικροεπαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους κλπ.( η μεγαλοαστική δεσπόζουσα τάξη έκανε την "δουλειά" της όμως δεν "απάστραπτε" με προκλήσεις, ούτε ησχολείτο με τα "εύκολα" δηλ εμπόριο (κλεμμένο τώρα από την μικροαστική τάξη), επιστήμονες επαγγελματίες αυτοαπασχολούμενους( μεγάλα τωρα υδροκεφαλικά συγκροτήματα), μεταφορές, ΜΜΕ, διόδια, τζόγος κλπ
    Όλος αυτός ο "όγκος" ψηφοφόρων ΤΟΤΕ ήταν μέρος ενός οικονομικοκοινωνικού συστήματος που "δούλευε" αυτοτροφοδοτικά και "αυτοσυντηρείτο" με ανεκτές ΤΟΤΕ ισορροπίες και δημοσιονομικές-δασμολογικές πρακτικές που έκαναν το σύστημα να καταναλώνει περίπου όσα παρήγαγε...και επομένως έννοιες όπως κρατική χρεοκοπία ή ΔΝΤ ήσαν ασύλληπτες.
    Αυτοί οι ψηφοφόροι, λόγω του είδους της οικονομίας, αισθάνοντο κύριοι του εαυτού τους και έτοιμοι να τα "βγάλουν" πέρα μόνοι τους, ανεξαρτήτως της τραπεζικής ή μη ρευστότητας ή ακόμη και των εξωτερικών δανείων (που ελάχιστο μέρος τους πήγαινε στην κατανάλωση... και εάν εγένοντο τότε περιττές εισαγωγές το κυριώτερο μέρος τους, λόγω υψηλότατων δασμών, επέστρεφε στα κρατικά ταμεία).
    Όλα άλλαξαν με τον Αντρέα..που επικαλούμενος την δικαίωση των "μη προνομιούχων" αντί να τους καταστήσει μέρος του , ας πούμε, ισορροπημένου αυτού οικονομικού κυκλώματος (πράγμα που δεν ήταν και εύκολο δεδομένου ότι όλοι θέλουν τα γραφεία αλλά γιά κάθε θέση γραφείου πολλοί περισσότεροι πρέπει "έξω" να εργάζονται!)...επέλεξε την κοντόφθαλμη οδό της διασπάθισης πόρων και δανείων, με αντιπαραγωγική επαύξηση κατα 250% του στενα δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα και την δημιουργία κρατικοδίαιτων μικρών και μεγάλων νέων "τζακιών", απολύτως αντιπαραγωγικών, που δημιουργούν μεν ευφορία και "άνετες" θέσεις εργασίας..αλλά μέσω ξένων πόρων που κάποτε έρχεται η προς "ανταμοιβή" ώρα τους.
    Η νέα ΝΔ από ένα σημείο και μετα "συμβιβάστηκε" με την δημαγωγική πασοκική καταναλωτική οικονομία αναγκαστικά ( προκειμένου να ευρίσκεται σε απόσταση βολής εξουσίας)...δεδομένου επι πλέον ότι υπήρχε και η ύπαρξη "κουμάντου", μέσω του εθνικού νομίσματος, που επέτρεπε "διορθωτικές" μεταβολές ισοτιμιών ώστε να υπάρχει το απαραίτητο φρένο στην ανεπίστρεπτη ανατροπή των εμπορικών ισοζυγίων.
    Για την "μαγειρεμένη" είσοδο μας στο ευρώ, την απροφυλαξία έναντι των εισαγομένων "πολυτελών" καταναλωτικών συρμών, την "εξαέρωση" λαικών οικονομιών στο χρηματιστήριο δεκάδων δις, την σπατάλη των φαραωνικών ολυμπιακών έργων κλπ κλπ..αλλά κυρίως την μετατροπή της χώρας σε ελεύθερο "παρκιγκ" εκατομυρίων ανθρώπων που μοιράζονται τις καταχρεωμένες υποδομές της χώρας (υγεία, παιδεία, ασφάλεια, μέσα κλπ) ...και αύριο τις συντάξεις των υπερβαρυμένων για τρείς γενεές Ελλήνων (ήδη γίνεται) και με το 1/3 του ενεργού πληθυσμού άνεργο ή προσεχώς άεργο....η "κλασσικής" σχολής ΝΔ δεν έχει ούτε ευθύνη ούτε οφείλει να προτείνει λύσεις με τέτοιες προυποθέσεις..άρα ομιλούμε σήμερα γιά οιονεί ΝΔ.

    • cummulus avatar
      cummulus @ Οπισθέλκουσα 08/05/2012 14:41:02

      Διαυγέστατη ανάλυση.

  17. Γιώργος Μητροσύλης avatar
    Γιώργος Μητροσύλης 08/05/2012 13:10:10

    Ο Σαμαράς οφείλει να φτιάξει νέο κόμμα στο οποίο θα τους βάλει όλους μέσα. Ντόρα, Μάνο, Ανδριανόπουλο, όσους θέλουν από τους ΑΝΕΛ και αν γίνεται και τον Τζήμερο. ΝΔ και Πασοκ πέθαναν. Όποιος το καταλάβει πρώτος θα γίνει ο κυρίαρχος της νέας μεταπολίτευσης. Προέχει να αποφευχθεί η αλβανοποίηση της χώρας.

  18. victoria (true) avatar
    victoria (true) 08/05/2012 13:10:17

    Αν θέλουν η Ντόρα, Μάνος και λοιποί να στηρίξουν αυτοί τον Σαμαρά (δεν είναι ανάγκη καν να ενωθούν τα κόμματα, δεν πειράζει). Η ιδεολογία του κοινωνικού φιλελευθερισμού όπως την έχει διατυπώσει ο Σαμαράς, είναι σαφής και μια χαρά για κάθε σοβαρό δεξιό ή κεντροδεξιό, που θέλει συμμάζεμα του κράτους και της οικονομίας, αλλά με νυστέρι, όχι μάχαιρα, θέλει σοβαρή Ελλάδα, αλλά και Ευρώπη κλπ. Αν δεν έχει κανείς ΆΛΛΑ κολλήματα, μια χαρά είναι! Εδώ που φτάσαμε, αν οι "σούπερ έξτρα φιλελεύθεροι" δεν θέλουν η Ελλάδα να ζήσει τον παράδεισο του Αλέξη, ας στηρίξουν αυτοί τον Σαμαρά. Δεν μπορεί να μην επιλέγεις έστω και τον ολιγότερο φανατικό φιλελεύθερο από σένα, έναντι του ...αντιεξουσιαστή αριστερού στην εξουσία! Απλά πράγματα. (Για Αβραμόπουλο, πόσο ...τίποτα ακόμα θα υποστούμε;)

  19. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 08/05/2012 13:12:47

    Ἑάν ἐπιστρέψει ὁ Μάνος,θά ἐπιθυμοῦσα νά φέρει καί τόν Βαλλιανᾶτο μαζί του. Θά ἀναβαθμιστεῖ πολύ τό ἐπίπεδο τοῦ κόμματος,καί θά ἒλθουν πολλοί νέοι ψήφοι...,λίγο ρόζ ἀλλά δέν πειράζει... Πάντως,γιά ὃσους ἐπιθυμοῦν ἐπάνοδο Ντόρας καί Μάνου,ἂς μή νομίζουν ὃτι αὐτό θά εἶναι καί γιά τό καλό τῆς παράταξης

  20. jmac avatar
    jmac 08/05/2012 13:15:20

    O Aβραμοπουλος εθαψε το Σαμαρα για να γίνει πρωθυπουργός.
    Το κόμα τελείωσε .Τσιπρας και Καμμένος ειναι οι αντίπαλοι στις επόμενες εκλογές. Οπως στρώσατε κοιμηθήκατε ,στις επόμενες δεν θα σας ξαναψηφίσει κανένας.Τελειώσατε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ jmac 08/05/2012 17:56:44

      Στον κόσμο σου...

  21. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 08/05/2012 13:15:21

    Δείτε και πως διαμορφώνεται η "πλατφόρμα Μητσοτάκη" (με ολίγον Ολυμπιακό) στο parapolitika.gr που ως γνωστόν κατάγεται από τα Χανια:

    "Στη παράταξη των μεγάλων επιλογών, δεν υπάρχουν εσωκομματικοί εχθροί. Δεν υπάρχουν «εμείς», και οι «άλλοι». Φωνάξτε τον Καραμανλή, τον Καμμένο, τον Καρατζαφέρη, τη Ντόρα, τον Μάνο, τους φιλελεύθερους, τους κεντρώους, τους κεντροδεξιούς, τους νεοφιλελεύθερους, και ενώστε ξανά το κόμμα. Τα καπρίτσια και οι πολιτικές βεντέτες δεν ωφέλησαν κανένα. Κύριε Σαμαρά, έχετε ευθύνη απέναντι στην ιστορία της παράταξης και θα πρέπει να την αναλάβετε..."

    Φαντάζεστε μια τέτοια ΝΔ; Οϋτε 10% δεν θα πάρει. Μπερδεύουν οι άσχετοι τα ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ με τα ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΡΧΩΝ και ζητούν επιστροφή στο παρελθόν των ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΩΝ κομμάτων.
    Ο Σαμαράς πρέπει να αποκαταστήσει τη ΝΔ που υποσχέθηκε εκλεγόμενος αρχηγός της ΝΔ. Ενα ισχυρό κόμμα αρχών και συνέπειας. Το οποίο θα ηγείται προγραμματικών συνεργασιων. τα πελατειακά πολυσυλλεκτικά κόμματα πέθαναν,

    • o deksios avatar
      o deksios @ Αυτόνομος 08/05/2012 13:22:32

      δηλαδη ο συριζα δεν ειναι πελατειακο πολυσυλλεκτικο κομμα?
      και ολα αυτα που λες, που δεν εγιναν σε 2 χρονια, θα γινουν σε 30 ημερες???

  22. Manolis avatar
    Manolis 08/05/2012 13:18:23

    Αυτό που περιγράφεις δεν είναι ΝΔ. Είναι μικρό κομματίδιο τύπου ΠΟΛΑΝ. Αν κάτι τέτοιο θέλεις, δεν έχεις θέση σε αυτή την παράταξη.

  23. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 08/05/2012 13:20:45

    Ακούστε, για να ξαναγίνει η ΝΔ κυρίαρχη πρέπει πρώτα να ξεβρακωθεί η λεγόμενη ' αριστερά" σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στον ιδεολογικό τομέα.
    Βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους της μεταπολίτευσης, κατά την οποία ιδεολογικά κυριάρχησαν οι "αριστερίζουσες" θέσεις ως οι μόνες ενάρετες , σε αντίθεση με την "επάρατο" δεξιά.

    Δώστε την εντολή στην "αριστερά" να "κυβερνήσει". Αφήστε την να εξευτελιστεί στα μάτια όσων πίστεψαν στισ παρλαπίπες της.

    Η "αριστερά" είναι ένα άδειο πουκάμισο, και όταν αυτό αποδειχθεί και στην πράξη η ΝΔ θα είναι κυρίαρχη.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 08/05/2012 14:49:27

      Πολύ σωστά! Οπως ο λαός επέλεξε δια της ψήφου του, θα υποστεί και τις συνέπειες αυτής της επιλογής. Ετσι , ίσως μπορέσει να ωριμάσει και ν'αφήσει πίσω του τη σάπια ιδεολογική κυριαρχία της μεταπολίτευσης.

  24. factorx avatar
    factorx 08/05/2012 13:28:16

    Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Και φαντάσου τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ σε μια κυβέρνηση. Θα πεσει την επόμενη ημέρα όπως θα πέσει και μια ΝΔ με τον Σαμαρά αρχηγό και τη Ντόρα υπουργό. Και επειδή δεν το καταάλαβες ακόμα: οι δεξιοί που ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ τον ψήφισαν για τις αρχές του; ή για διαμαρτυρηθούν προς τη ΝΔ;

    • o deksios avatar
      o deksios @ factorx 08/05/2012 13:33:33

      για να διαμαρτυρηθουν προς τη ΝΔ σιγουρα..

    • juliet avatar
      juliet @ factorx 08/05/2012 13:36:58

      Φάκτορα,
      άλλο αριστερός και άλλο ενοχικός δεξιός.Αστο ,λοιπόν.

  25. juliet avatar
    juliet 08/05/2012 13:31:05

    Αδέλφια ,δεν τους ενδιαφέρουμε ,τη δουλειά του να κάνουν και μετά αρχηγοί.
    Ξέρετε πόσοι είπαν να πάνε να βοηθήσουν όχι για ρουσφέτι αλλά ....για την ιδέα ,βρε γαμώτο.Ξέρετε αν απάντησαν ....μα φυσικά ,τα ήξεραν όλα.Και ξέρετε γιατί ,γιατί δούλευαν για την επομένη του εαυτού τους.
    Manoli,δεν είναι ώρα γι'αυτά .Αυτά τα ξεκαθαρίζει ο πρόεδρος ,ό καθένας ότι θέλει μπορεί να λέει.
    Ν α σε ρωτήσω ,πιστεύεις ότι και τώρα δεν είμαστε Βαβέλ;Παράταξη σημαίνει όλοι μαζί ,όχι κατακερματισμένοι δεξιοί ...λες ν'έχουμε και άλλον επίδοξο αρχηγό; Μπα ,ο Κακλαμάνης ,διαμεσολαβητής είναι δεν πάει γι'αρχηγός.

  26. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 08/05/2012 13:38:24

    Ελλας καληνυχτα . Πας καρφι για εμφυλιο . Οι πόλοι σιγά σιγά σχηματίζονται. Δεν θα βγουν χρηματα απο τα σεντουκια . Θα βγουν τουφέκια !

  27. axis avatar
    axis 08/05/2012 13:50:45

    Τι ξεκαθαρίσματα λέτε ρε παιδιά; Από το 18% θα πάμε στο 5%. Ήδη έχουμε γίνει κομμάτια με την πολυδιάσπαση και τις διαγραφές. Αντί να λέμε πώς θα επαναφέρουμε όσους έφυγαν, κουβεντιάζουμε για νέες απομακρύνσεις στελεχών; Η χώρα καταστρέφεται και εμείς αφήνουμε περιθώρια για νέα διάσπαση;

  28. balomatou avatar
    balomatou 08/05/2012 13:51:27

    Η πατριδα ξεπατωνεται και εμεις ψαχνουμε να δουμε εαν πρεπει να επιστρεψουν τα ασωτα τεκνα της παραταξης. Ο Σαμαρας να τους απευθυνει προσκλητηριο επιστροφης θετωντας ομως ξεκαθαρα τους ορους της επιστροφης. Ποιο ειναι το προβλημα με τηε Ντορα? Ειναι ξεπουπουλιασμενη, πιστευει κανεις οτι μπορει να θεσει ορους? Ο δε Μανος? τι μπορει να κανει απο το να επιστρεψει με την ουρα στα σκελια? Ο χοντροκολωτουμπας ? ε θα κανει ακομη μια, και τι εγινε. Κανενας εξω απο το μαντρι τωρα που ο λυκος ξυνει την πορτα του.

  29. S.P. avatar
    S.P. 08/05/2012 14:01:50

    Τον Αβραμόπουλο δεν τον ενδιαφέρει η Ελλάδα, παρά μόνο η φιγούρα και το δήθεν. Τι έχει προσφέρει στην Ελλάδα;
    Αν δεν απατώμαι στην Εκάλη πήγε, πριν από τα 40 του. Τόσο πλούσιους ανθρώπους βγάζει η Καρύταινα το φτωχότερο μέρος την Πελοποννήσου;

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 08/05/2012 14:13:46

      S.P
      Η Καρύταινα....δεν την τύπωσαν τυχαία στο πεντοχίλιαρο.

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 08/05/2012 14:36:01

        Juliet,
        Ναι, ναι έτσι είναι. Η ορεινή Αρκαδία μου αρέσει πολύ ως τοπίο!
        Λες να την ξαναδούμε και ως νόμισμα; Ω λαχτάρα μου, που έλεγε και η γιαγιά μου.

      • pinokio avatar
        pinokio @ juliet 08/05/2012 16:53:27

        Ποια Καρυταινα ρε συντροφοι?
        Η μανα του ειναι απ το Ελληνικο Αρκαδιας και ο πατερας του απ τον Πυργο Ηλειας ,αλλα βλεπεις δεν ειναι σικ να λες οτι ειμαι απ τον Πυργο? :) :).
        Ξερεις πολλους ανδρες να λενε οτι καταγονται απ το χωριο της μανας τους? :) :) .

        • pinokio avatar
          pinokio @ pinokio 08/05/2012 16:55:01

          Α ρε Φαηλο με τους ντιντηδες που εμπλεξες!!

          • juliet avatar
            juliet @ pinokio 08/05/2012 17:54:29

            Βρε πινόκιο,αρχίζω να σε εκτιμώ!!!!Εγώ πάντως από το χωριό του πατέρα μου λέω ότι κατάγομαι...και βέβαια σαν Πατρινιά τους γείτονες τους εκτιμώ περισσότερο και ας είναι Πυργίωτες αρκεί να μη ντρέπονται να το πουν...
            Υπάρχουν και πολλοί που λένε ότι κατάγονται από το χωριό της γυναίκας τους!
            :)

        • S.P. avatar
          S.P. @ pinokio 08/05/2012 18:17:31

          Η Καρύταινα είναι το γειτονικό κεφαλοχώρι του 19 αιώνα. Το Ελληνικό δεν το έχει ο χάρτης. Άρα του έδωσα αξία, όσον αφορά την καταγωγή της μητρός του.
          Αλλά ας μιλήσουμε σοβαρά: δεν κατηγορώ κανέναν για την κοινωνική του προέλευση. Όταν αυτός όμως, την αρνείται πρώτος, με το να είναι δήθεν, τότε έχει πρόβλημα και δεν θα του το λύσω εγώ.

  30. Γιώργος Μητροσύλης avatar
    Γιώργος Μητροσύλης 08/05/2012 14:02:34

    Μη διαστρεβλώνεις αυτό που είπα. Δηλαδή ότι πρέπει να φτιαχτεί ενιαία κεντροδεξιά για να αποφύγουμε την αλβανοποίηση της χώρας. Επίσης, σε βλέπω να λες για τους ψηφοφόρους της νδ που δεν ψήφισαν. Πρέπει να καταλάβετε ότι το θέμα είναι να ψηφίσουν και άλλοι τη νδ και όχι μόνο οι συνήθεις ψηφοφόροι της.

  31. NEOS avatar
    NEOS 08/05/2012 14:03:06

    Κύριοι,
    Πιστεύω ότι δεν καταλάβατε ή κάνετε πως δεν καταλάβατε κάτι από τις εκλογές και το τι θέλει ο κόσμος. Δεν έχει ο κόσμος πρόβλημα τόσο με τα άτομα της ΝΔ.

    Το πρόβλημα είναι οι θέσεις της ΝΔ και η πολιτική λιτότητας που έφερε με την έγκριση του μνημονίου. Το πρόβλημα είναι ότι οι νέοι δεν βλέπουν μέλλον πια, ενώ δεν έχουν καν παρόν. Το πρόβλημα είναι η ανεργία, η φτώχια, η εγκληματικότητα. Το πρόβλημα είναι η βίαιη πτώση του επιπέδου ζωής από την λιτότητα.

    Αν πιστεύετε ότι αλλάζοντας ρούχα και άτομα θα έρθει ο κόσμος στην ΝΔ με την ίδια πολιτική και θα ξεχάσει τι ζει, μάλλον άδικη η προσπάθεια όλων σας.

  32. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/05/2012 14:06:01

    Ὁ Σαμαρᾶς, ὡς ὁ μόνος κραταιὸς εὐρωπαϊστῆς τῆς διαπραγμάτευσης στὸ κατακερματισμένο πολιτικὸ σύστημα, πρέπει νὰ ἀναλάβει τάχιστα πρωτοβουλία συγκρότησης εὐρύτατου ἐκλογικοῦ "Μετώπου γιὰ τὴν Εὐρώπη καὶ τὸ Εὐρώ", γιὰ τὴν φεντεραλιστικὴ διαχείριση τῆς κρίσης,* ἐντελῶς πέρα ἀπὸ τὸ κόμμα τῆς νέας δημοκρατίας.

    Μὲ ΟΛΟΥΣ ὅσοι θὰ μποροῦσαν νὰ ὑπηρετήσουν αὐτὸν τὸν σκοπό, πέραν βεβαίως τοῦ "σκοτωμένου" ΠΑΣΟΚ, τοῦ "κόμματος τῶν Βρυξελλῶν". Καὶ νὰ κατεβεῖ μὲ αὐτὸ τὸ Μέτωπο στὶς ἐκλογὲς τοῦ Ἰουνίου, μὲ καμία περσόνα τοῦ παλαιοκομματισμοῦ στὶς ἐκλόγιμες θέσεις τῆς λίστας**, ἀκόμα κι ἂν ἐξελέγησαν ἀπὸ τὸ θλιβερὸ 18% τῆς ἀρχαιοκομματικῆς βάσης.

    Ἐδῶ ποὺ φτάσαμε, εἶναι ΟΛΑ Ή ΤΙΠΟΤΑ.***

    ---------------------------------------------------------------------
    *δηλαδή: σοβαρὴ Ἐπαναδιαπραγμάτευση σὲ εὐρωπαϊκὸ πλαίσιο, οὔτε τὸ "Κόμμα τῶν Βρυξελλῶν"-ΠΑΣΟΚ οὔτε τὸ "Κόμμα τῆς Δραχμῆς"-ἔξω ἀπ' τὸ μνημόνιο

    **Στὴν ἔκτακτη αὐτὴ κατάσταση, τὸ ὅτι κάποιοι ἐξελέγησαν ἀπὸ ἕνα 18% καὶ ἀπὸ τὸν σκανδαλώδη ἐκλογικὸ νόμο ἔχει ἐλάχιστη ἕως καμία σημασία. Ὁ Μάνος π.χ. θά'ναι μέσα, ὡς σοβαρὸς εὐρωπαϊστής, ἡ Ντόρα ΕΞΩ, ὡς ἀπόλυτο σύμβολο τοῦ παλαιοκομματισμοῦ. Ἐδῶ ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ ὅλα ἢ τίποτα, ἢ συσπειρώνονται οἱ δυνάμεις παραμονῆς στὴν Εὐρώπη καὶ στὸ Εὐρὼ ἢ ἐξαφανιζόμαστε καὶ ἀπ' τὰ δύο χωρὶς ἐπιστροφὴ μὲ τὶς βλακεῖες ἑνὸς Τσίπρα πρωθυπουργοῦ. Ὁ Σαμαρᾶς δὲν ἔχει τίποτα νὰ χάσει μὲ τὴν αὐτοδιάλυση τῆς ΝΔ καὶ τὴν σύγκληση τοῦ εὐρύτατου Εὐρωπαϊκοῦ Μετώπου Ἐπαναδιαπραγμάτευσης- ὅταν ἕνα κόμμα ἐξουσίας πάει στὸ 18%, δὲν ἔχεις τίποτα νὰ χάσεις.

    ***Προϋπόθεση ἐπιτυχίας τοῦ ἐγχειρήματος, ἡ ἀπόλυτη εἰλικρίνειά του. Τὰ μικρὰ φιλεὐρωπαϊκὰ κόμματα (ΔΡΑΣΗ, ΔΗΞΑ, ΔΥΣΗ) ὀφείλουν νὰ μὴν κατεβοῦν κἄν, ἀλλὰ νὰ συστρατευθοῦν. Ἂν ἡ προσπάθεια εἶναι ἀπολύτως σοβαρή, ἂν ΟΝΤΩΣ συσπειρώνει τὶς φιλεὐρωπαϊκὲς δυνάμεις πέρα ἀπὸ παλαιοκομματισμούς, θὰ τὸ πράξουν. Καὶ θὰ τὸ πράξουν αὐτοβούλως καὶ οἱ ὅποιες ὑπεύθυνες δυνάμεις στὸ ΠΑΣΟΚ. Ἂς διεκδικήσουν τὴν ψῆφο οἱ τρεῖς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ πόλοι τοῦ σημερινοῦ πολιτικοῦ συστήματος, αὐτούσιοι: -1- οἱ εὐρωπαϊκὲς δυνάμεις μὲ ζητούμενο τὴν ἐπαναδιαπραγμάτευση, τὴν φεντεραλιστικὴ διαχείριση τῆς κρίσης (παρούσα πρόταση) -2- τὸ "κόμμα τοῦ ὅ,τι ποῦν οἱ Βρυξέλλες" (ΠΑΣΟΚ) καὶ -3- τὸ μέτωπο ποὺ ἂν κυβερνήσει θὰ βγοῦμε ἀναγκαστικὰ ἀπ' τὸ Εὐρώ, ἀκόμα κι ἂν λένε ἄλλα (ΣΥΡΙΖΑ, Καμμένος, ΚΚΕ).

    Ἂν ἡ ΝΔ εἶχε 25%, θὰ μιλάγαμε διαφορετικά. Ὅμως, μὲ 18% εἶναι ἀδύνατον νὰ ποντάρεις ὅτι σὲ ἕνα μήνα ὁ λαὸς θὰ τῆς δώσει αὐτοδυναμία. Καὶ δὲν μπορεῖς νὰ διακινδυνεύσεις νὰ χάσουν οἱ εὐρωπαϊκὲς δυνάμεις!

  33. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/05/2012 14:08:24

    Ἡ "ἐπανένωση τῆς κεντροδεξιᾶς" εἶναι ἕνας στόχος μυαλῶν ποὺ δὲν ἔχουν πάρει πρέφα τί συμβαίνει. Χέστηκε ὁ κόσμος γιὰ τὴν κεντροαριστερὰ καὶ τὴν κεντροδεξιά. Τὸ διακύβευμα εἶναι ναὶ ἢ ὄχι στὴν Εὐρώπη καὶ τὸ Εὐρώ, καὶ νὰ καταδειχθεῖ ὅτι ὁ ΣΥΡΙΖΑ λέει "ναὶ" ἀλλὰ οἱ πράξεις του ἐννοοῦν μόνον "ὄχι".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/05/2012 15:15:51

      Το διακύβευμα είναι αυτό.
      Αλλά το πολιτικό τοπίο σε όλη την Ευρώπη και την Ευρωζώνη έχει μερικούς βασικούς πυλώνες: Έχουμε και λέμε, κεντροαριστερὰ (= σοσιαλδημοκρατία), κεντροδεξιά (= ΕΛΚ και φιλελεύθεροι), αριστερά Ευρωπαικής κατεύθυνσης (βλ. Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία κτλ ) και βορείως των Άλπεων, Πράσινους.
      Εδώ αυτά που υπήρχαν ήταν νόθα και φυσικά τα έχουμε κάνει μπάχαλο. Είμαστε καταδικασμένοι να τα ξαναχτίσουμε απο την αρχή.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Ο Θείος 08/05/2012 16:50:38

        το σύστημα θα κατακερματιστει και θα ανασυντεθει σε περιπου αυτές τις βάσεις!
        χρειάζεται όμως χρόνος!
        το ερωτημα είναι αν τον έχουμε και τι θα συμβει στο μεταξύ!
        οσοι πιστευουν οτι μπορουν να νεκραναστησουν πεθαμενους πλανώνται!!!

  34. o deksios avatar
    o deksios 08/05/2012 14:09:18

    Οταν το αλλο εναλλακτικο σεναριο ειναι Τσιπρας πρωθυπουργος, ο Μαχμουτ ο λαθρομεταναστατης υπουργος εσωτερικων και ο νταβιοτογλου της τουρκικης-κατα συριζα- μειονοτητας υπουργος εξωτερικων, τοτε αναγκαστικα προτιμω να δω Σαμαρα πρωθυπουργο, Ντορα υπουργο εσωτερικων και τον αρχηγο της "δημιουργιας ξανα" υπουργο εξωτερικων..

    • dim avatar
      dim @ o deksios 08/05/2012 16:00:01

      Πέστα ρε deksie, γιατι έτσι όπως πάμε θα βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας....

  35. VAG avatar
    VAG 08/05/2012 14:14:00

    Σας καλω ολους να σκεφτειτε τι γραφετε και τι λετε στην πιο κρισιμη ωρα για την πατριδα εσεις μιλατε για την παραταξη!! Παιδια και εγω με τον Σαμαρα ειμαι και τον εχω ψηφισει αλλα πλεον η χωρα βρισκεται 30 μερες μακρια απο τον γκρεμο. Εδω ο Αντωνης ειναι ετοιμος να συμπραξη με το ΠΑΣΟΚ για το καλο της χωρας και εσεις ψαχνετε πως θα καθαρισετε την παραταξη γιατι ολα αυτα? θα οδηγησετε την χωρα στην καταστροφη ειναι λαθος!!!
    Τι θα πειτε στα παιδια σας ημουν στην γενια που καταφερε να θεσει την Ελλαδα εκτος ευρωζωνης. Μην λετε ανοησιες τωρα ειναι κρισιμες ωρες μετα δημοκρατικα μπορουμε να αποφασισουμε ποιον θελουμε και γιατι? Αλλα προς θεου μην παραδιδετε την χωρα στον Τσιπρα και στους ομοιους του. Ο Εθναρχης δεν θα εκανε ποτε κατι τετοιο. Ευχομαι ο Αντωνης να δειξει συνεση και να μην ακολουθησει αυτες τις Ταλιμπανιστικες ιδεες εαν νομιζετε πως τα παθη σας ξεπερνουν το καλο της χωρας ειστε μακρια νυχτωμενοι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ VAG 08/05/2012 14:44:55

      ++++++
      Θα έλεγα, η συμβουλή σου ισχύει επίσης προς του πασόκους, συριζαίους, τους δημαρ...
      Και προς εμάς τους πολίτες, τους οποιουσδήποτε.

    • voter avatar
      voter @ VAG 08/05/2012 15:34:34

      Ποσο δίκιο έχεις VAG και πόσο μικρόψυχα και ανόητα ακούγονται όλα αυτά του τυπου " αφήστε τον Τσιπρα να ...φάει πορτα ...και τον λαό απλήρωτο να μάθει ....και μετά θα έιμαστε εμείς παντοδύναμοι ..." !

      Τι μωρία και μικροπρέπεια .
      Κανουν λες κι οι εκλογές γινονται την δεκαετία του '90 και οχι στις παρούσες συνθήκες .Λες και το προβλημα είναι η ισχύς των κομμάτων και οχι η σωτηρία της πατρίδας , ακομα κι αν πρεπει καποιοι να ματώσουν .

      Δεν το έχασε το παιχνίδι ο Σαμαράς .Ακόμα μέσα έιναι , αρκεί να αφουγκρασθεί τον ίδιο τον εαυτό του και να μην παρασυρθεί από τους μωρού και τους ανάλγητους ιδιοτελείς .

  36. panahs avatar
    panahs 08/05/2012 14:14:43

    Είναι απίστευτο που τα μεγαλοστελέχη της ΝΔ έχουν φιάξει ένα δικό τους κόσμο και ζουν εκει, ότι και να γίνεται απ'έξω δεν παίρνουν χαμπάρι, αυτοί εκεί, απο την γυάλα τους βγάζουν λόγους, καθοδηγούν, ερμηνεύουν κλπ κλπ. και με στόμφο επιπλέον!
    Έλεος ρε παιδιά! Είναι τουλάχιστον τραγικό να μην έχουν καταλάβει γιατί φάγανε φόλα! Αυτό τα λέει όλα δυστυχώς!!! Αναρωτιέμαι αν υπάρχει θεραπεία για την κατάσταση τους. Α ρε Σαμαρά που έμπλεξες.

  37. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 08/05/2012 14:25:23

    Με Ντορα και με Μανο στην ΝΔ απο τωρα φανταζομε τα ποσοστα του Καμμενου και της ΧΑ.....

    • thanasis avatar
      thanasis @ Δραγουμης 08/05/2012 17:45:44

      ΔΙΨΗΦΙΑ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΧΑ!!!

  38. o deksios avatar
    o deksios 08/05/2012 14:41:42

    Συνεχεια τα ιδια χρειαζεται να λεμε?
    Ντορα , μανος, καραταζεφης, δημοκρατια ξανα, καμμενος, κτλ, γυρνανε οι ιδιοι ή οσα απ΄τα στελεχη τους θελουν, εφοσον αποδεχονται τον Σαμαρα για πρωθυπουργο, μετα απο προσκληση του τελευταιου για δημιουργια ενιαιου φιλελευθερου φιλοευρωπαικου αντιαριστερου μετωπου ενοψει του κινδυνου Τσιπρα, εξοδου απ' το ευρω, λαθρο, κτλ..
    Για φανταστειτε τα ποσοστα όλων αυτων, εαν τους πει ο Σαμαρας ή ολοι μαζι με εμενα αρχηγο ή θα δειτε τον Τσιπρα πρωθυπουργο, και αυτοι προτιμησουν τον Τσιπρα πρωθυπουργο..

    Επισης, δεν ειναι απαραιτητο να γυρισουν, πχ ο ιδιος ο Μανος,, μπορει να γυρισουν καποια απ' τα αξιολογα στελεχη που αποδεχονται Σαμαρα.. οπως μπορει να γυρισουν καποια απ' τα στελεχη του Καμμενου..

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/05/2012 14:42:29

    Οι λανθασμένες εκτιμήσεις στο χώρο σας συνεχίζονται.
    Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ με τη σημερινή τους μορφή είναι κλινικώς νεκρά.
    Το παιχνίδι της "καυτής πατάτας" (διακυβέρνηση) επίσης συνεχίζεται. Ο επόμενος που κινδυνεύει να καεί είναι ακριβώς ο ΣΥΡΙΖΑ. Είναι ακόμη πιό ετερόκλητος προγραμματικά από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, είναι επίσης "ελληνοκεντρικός" (πώς να χειρισθεί ένα τοπίο πανευρωπαικής κρίσης !!!), εξίσου επαρχιώτικος και ανορθολογικός, δεν θ' αντέξει.
    Η ανασύνθεση του πολιτικού σκηνικού σε 6 - 12 μήνες θα είναι γενικευμένη. Το πολιτικό τοπίο δεν θα θυμίζει καθόλου το σημερινό. Κομματικά, προγραμματικά και ως σύνθεση προσώπων. O ακραιφνώς "δεξιός" πόλος έχει καταληφθεί από τον Καμμένο και τους "ξέρετε ποιούς". Υπάρχει όμως τερατώδες κενό κεντροδεξιάς και κέντρου. Στοιχειώδη πράγματα, η πολιτική απεχθάνεται τα κενά.

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ Ο Θείος 08/05/2012 15:29:39

      Αν καταλαβα καλα προτεινεις μονιμη εγκατασταση μερικα οικοδομηματα παρακατω...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ θρακομακεδονας 08/05/2012 15:57:59

        Προτείνω (για πολλές πολιτικές δυνάμεις, και όχι μόνον για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) άλλη πόλη - για να μη πώ άλλη ήπειρο.
        Επιστροφή από τη virtual δεξιοαριστερή Τζαμαχιρία. Πίσω στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ θρακομακεδονας 08/05/2012 16:07:41

        Και ότι έμεινε από το βαπόρι, να προσέχει στο δρόμο και φρόνιμα. Το Λιβυκό πέλαγος είναι γεμάτο καρχαρίες: Ηλιοκαμμένους, χεβυμεταλλάδες με χρυσά αυγά, σύριζα κουρεμένους και λοιπά...

  40. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 08/05/2012 14:42:40

    Πριν γίνει συγκόλληση των διαφόρων τέως κοινών τμημάτων - βιλαετιών της κεντροδεξιάς, ας δούμε μερικές παραμέτρους του εκλογικού αποτελέσματος. γιά παράδειγμα: τί ποσοστό πήρε η ΔΗΣΥ στη Ροδόπη και πώς έγινε αυτό το "κατόρθωμα" ; τελικά, ή η Ροδόπη έχει πολλούς ευρυτάνες και κρητικούς, ή το Καρπενήσι έχει γεμίσει πομάκους.

    • Τζενιος avatar
      Τζενιος @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 08/05/2012 16:54:39

      το τουρκικό προξενειο παίζει;

  41. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 14:54:45

    Με μπάζα και πεταμένα υλικά δε χτίζεται σπίτι αλλά η παράγκα του καραγκιόζη

    • juliet avatar
      juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 15:17:46

      Γιάννη μου χαιρετώ
      ο Ροίδης είπε:
      Ως οι Ινδοί εις φυλάς ,ούτως και οι Ελληνες διαιρούνται εις τρείς κατηγορίας:
      α)Εις συμπολιτευόμενους ,ήτοι έχοντας κοχλιάριον να βυθίζωσιν εις την χύτραν του προυπολογισμού.
      β)Είς αντιπολιτευόμενους ,ήτοι μη έχοντας κοχλιάριον και ζητούντες εν παντί τρόπω να λάβωσι τοιούτον.
      γ)Εις εργαζόμενους,ήτοι ούτε έχοντας κοχλιάριον ούτε ζητούντας,αλλ'επιφορτισμένους να γεμίζωσι την χύτραν για του ιδρώτος των.
      Πίκρα ,Γιάννη ...πίκρα.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ juliet 08/05/2012 15:40:21

        Γειά σου Juliet. Τι κάνει η όμορφη Πάτρα;
        Ως μάνα ξέρεις ότι θέλει πόνο για να γεννηθεί το νέο. Και δυστυχώς δεν υπάρχει επισκληρήδιος.
        Τώρα αν είναι να φτιάξουμε τη ΝΔ του 89 για να σωθεί ο τόπος, ε τότε άμωμοι εν οδώ αλληλούια

        • juliet avatar
          juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 16:22:08

          Συμφωνούμε για το 89,αν είναι να γυρίσουμε πίσω με όλα εκείνα τα ''ιστορικά γεγονότα''....
          Βριλήσσια μένω ..η Πάτρα ,των εργατικών κέντρων έβγαλε και Χ.Α.!
          Το αστείο είναι ότι η έδρα τους είναι κοντά στο πατρικό μου.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ juliet 08/05/2012 16:33:16

            Να ζητήσεις αυγουλάκια ημέρας άμα είναι δίπλα!
            h--p://www.youtube.com/watch?v=N9UkygF8a90

            Έχω παιδικές αναμνήσεις από εκεί. Διακοπές και μπάνια στον Αγ. Βασίλειο. Ωραίες εποχές.

          • juliet avatar
            juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2012 17:01:35

            Χαχαχαχαα,
            ξέχνα τη Πάτρα εκείνη...Εγώ να δεις χρόνια που έζησα ....σαν πριγκίπισσα.Τώρα τι γίνετε ....ας ελπίζουμε ότι θα ταρακουνηθεί .....και θα κάνει την κίνηση .Χάθηκε ο Δαναός ...νέο κόμμα ετοιμάζει.
            :)

  42. IOANNIS avatar
    IOANNIS 08/05/2012 14:57:35

    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΣΕ ΜΟΝΟΨΗΦΙΟ ΑΡΙΘΜΟ.Η ΝΔ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΣΑΜΑΡΑ.ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ

  43. firiki2010 avatar
    firiki2010 08/05/2012 15:08:46

    Ας αρχίσουμε από τα γενικά. Εχει ο τόπος την πολυτέλει λειτουργίας 10 ή 15 "υπαρκτών" εννοώ αυτά που πήραν 1% τουλάχιστον) κομμάτων; Νομίζω πως όχι! Είναι παράλογο το καθεστώς που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη όπου κατα βάσιν υπάρχουν ένα Σοσιαλδημοκρατικό και ένα Χριστιανο δημοκρατικό κόμμα με 2-3 κόμματα ακόμα που εκφράζουν κάποιες ιδιαιτερότητες και παίζουν τον ρόλο της "παλάντζας"; Και πάλι νομίζω όχι! Γιατί λοιπόν πέφτουμε κι εμείς στην παγίδα μιας γενικής καταδίκης του "δικομματισμού"; Εντελώς άλλο πράγμα η καταδίκη παθογενειών (όχι πάντα ίδιων) που αναπτύθηκαν στα δύο κόμματα.
    Κι ας έρθουμε "στα δικά μας". Είναι τόσο μεγάλες οι ιδεολογικές διαφορές μεταξύ των εν δυνάμει ψηφοφόρων της Κεντροδεξιάς παράταξης; Οχι ! Οι διαφορές έχουν να κάνουν με απόψεις θετικές ή αρνητικές για πρόσωπα, με συναισθηματικούς δεσμούς και διαφορές τακτικής. Είναι αυτές οι διαφοροποιήσεις αγεφύρωτες; Είναι τόσο δύσκολο να συναντηθούμε κάτω από μια κοινή στέγη διατηρώντας και συνθέτοντας τις σεβαστές διαφορές μας;
    Μπορεί να διφωνούν κάποιοι αλλά δεν είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει σήμερα; Δεν είναι μια πορεία που πρέπει να αντιστρέψουμε; Και σε τελευταία ανάλυση δεν είναι θέμα μόνο παραταξιακό. Το έχει ανάγκη η πατρίδα!

    • thanasis avatar
      thanasis @ firiki2010 08/05/2012 17:50:32

      η Μπακογιάννη υπήρξε διαχρονικός υπονομευτής της παράταξης απο το 1993 και μετά. Εδώ την έφτυσαν οι νεοφιλελεύθεροι θα τη φορτωθούμε εμείς. Τουλάχιστον αυτοί κώτσια να φτύσουν καταμούτρα μια άξια εκπρόσωπο της οικογενειοκρατίας αντίθετα με τους κομματικούς της ΝΔ

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ thanasis 08/05/2012 18:25:43

        thanasis
        Eκτός από τους κομματικούς την ψήφισαν (καλώς-κακώς αδιάφορο) κι ένα 35-40% της βάσης. Και προφανώς δεν είναι μόνο θέμα Μπακογιάννη ή πολύ περισσότερο μόνο θέμα "προσωπικοτήτων". Αλλά πρέπει να βρεις τρόπους να γίνεις παραπάνω από 19%. Δεν νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι να γίνεις πρώτα 9% ! Και έχε υπ΄ όψη σου πως όσο μικραίνει ένα κομμα τόσο αυξάνουν οι κεντρόφυγες τάσεις.
        Και το ερώτημα παραμένει: Πόσο σημαντικές είναι οι ιδεολογικές διαφορές μεταξύ των εν δυνάμει ψηφοφόρων της ΝΔ που διασκορπίσθηκαν δεξιά κι αριστερά.

  44. Armageddon avatar
    Armageddon 08/05/2012 15:22:07

    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ . ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΥΛΙΚΑ ( ΝΔ , ΠΑΣΟΚ ) ,ΑΥΤΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ , ΠΡΟΤΗΜΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ . ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΕΙΛΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ( ΓΕΡΟΥΣ) .

  45. Γιάννης avatar
    Γιάννης 08/05/2012 15:49:00

    Ειχα πει οτι ο Αντώνης πριν απο λίγο καιρό έδιωξε αυτούς που τον στήριξαν πραγματικά σε όλη την πορεία οι οποίοι πήραν το 10 -11 τοις εκατο και κράτησε τα άλλα τα λαμογια μέσα που πριν γίνουν ακόμη οι εκλογές μοίραζαν θέσεις με το πασοκ τα παλιολαμόγια. Σαν το Καραμανλή και ο Σαμαράς την πάτησε για μια ακόμη φορά...από μέσα

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης 08/05/2012 16:21:18

      Τωρα πρεπει να γινει μια πανεθνικη προσπαθεια, οχι κομματικη για γενικη συσπειρωση των Ευρωπαιστων. Σε αυτη θεση ηγετη δεν μπορει παρα να εχει ο Σαμαρας.

  46. intruder avatar
    intruder 08/05/2012 15:56:13

    Στεναχωριέμαι Αντώνη Σαμαρά.Εκανες πάρα πολλά λάθη αλλά δεν υπήρχε ούτε στιγμή που να μην βρέθηκες σε δίλλημα "μπρος γκρεμος και πισω ρέμα".
    Υστατη φορά κάνω έκκληση.ΠΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Επειδη δεν μπορω με τίποτα να δεχθώ ότι θα είσαι υπο το άγρυπνο βλέμμα του κάθε Τζήμερου κάνε ότι είναι να κάνεις ,βγες στο Ζαππειο και πες όλη την αλήθεια...
    Αλλιώς θα γίνεις παρελθόν.Και αυτό ο τόπος απλά δεν το σηκώνει.

  47. Aggelos avatar
    Aggelos 08/05/2012 17:31:09

    δεν ξερω τι λετε οτι η ΝΔ ειναι νεκρη

    αλλα εγω το αντιθετο βλεπω

    απο τον μετεωριτη που επεσε πανω στο δικομματισμο

    το πασοκ διαλυθηκε

    η Νδ με μικρα ποσοστα αλλα ΖΕΙ!

    και ζει καθαρα λογω σαμαρα,,εγω αυτον ψηφισα,,ολοι οι αλλοι που εβλεπα στην tv απο τη ΝΔ ηταν απο απεχθεις εως βαρετοι για μενα

    μονο το οραμα του σαμαρα γιθα αναπτυξη ψηφισα

    και ετσι ψηφισαν και πολλοι αλλοι δεξιοι που ξερω,,και τελευταια στιγμη δεν πηγαν καμμενο ή ζυριζα

    Το μονο λαθος του σαμαρα ηταν που ψηφισε το μνημονιο 2 και μπηκε στην συκυβερνηση,,αυτο εφερε το 19 %,,,

    ε,,αφου μεσα του παντα πιστευει στην επαναδιαπραγματευση κλπ
    ας το δειξει καθαρα με χαλαρους πια τους ευρωπαιους λογω εκλογων,,και ας προχωρησει μπροστα


    αα,δειξει μια πραγματικη λυση για τη χωρα,,οχι ονειρα του συριζα

  48. dim avatar
    dim 08/05/2012 17:37:37

    Τώρα δεν είναι η ώρα για ξεκαθαρίσματα και για κουβέντες ιδεολογικής καθαρότητας....τώρα είναι η ώρα της σύνθεσης όλων των δυνάμεων που είναι και φιλοευρωπαϊκές, και φιλελεύθερες και πατριωτικές, για να αποτραπεί η άνοδος της σκληρής αριστεράς στην εξουσία. Και να ξέρετε ότι οι συμβάσεις αλλάζουν, οι μισθοί ξανανεβαίνουν, η αλλοίωση όμως της εθνικής και δημογραφικής κατάστασης της χώρας με τις μαζικές ελληνοποιήσεις λαθρομεταναστών που θα γίνουν με την άνοδο του Σύριζα στην εξουσία ή η έξοδος από την Ευρώπη και το Ευρώ, δεν αλλάζει μετά. Ας σοβαρευτούμε όλοι επιτέλους, και ας προτάξουμε το μείζον, και ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα επιμέρους...

    Και επειδή φοβάμαι ότι ακριβώς τα ονόματα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι που δημιουργούν αρνητική προδιάθεση στο νέο ψηφοφόρο (τα ποσοστά στις μικρές ηλικίες είναι ΤΡΑΓΙΚΑ), πρέπει ΑΜΕΣΑ, πρίν τη προκύρηξη των νέων εκλογών να πάμε στην ίδρυση ενός Φιλοευρωπαϊκού Φιλελεύθερου Πατριωτικού Συνασπισμού, μια Συμμαχία για μια ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, με την συμμετοχή όλων των κομμάτων που πιστεύουν στην Ευρώπη, στο Φιλελευθερισμό, και στον Γνήσιο Πατριωτισμό, (όχι Εθνικισμό ή φασισμό, γιατί πια έχει καταντήσει αηδία όποιος δηλώνει πατριώτης αμέσως να τον χαρακτηρίζουν εθνικιστή ή φασίστα, έλεος πια).

    Και μην αρχίσει η μουρμούρα για το πως θα συνυπάρξουν αμιγώς φιλελεύθεροι, με αμιγώς πατριώτες κάτω από το ίδιο ψηφοδέλτιο, με την έννοια ότι πχ οι φιλελεύθεροι είναι πολύ πιο ‘light’ στα θέματα πχ της λαθρομετανάστευσης, γιατί όπως είπα και παραπάνω το θέμα είναι να προτάξουμε το μείζον, και να αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα επιμέρους...Ας βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους οι ‘φιλελεύθεροι’, και να δεχθούν και πιο αυστηρά μέτρα αντιμετώπισης της λαθρομετανάστευσης, προκειμένου να μην έρθει η Αριστερά στην εξουσία και γυρίσουμε στο κρατισμό και τη δραχμή που τόσο απεύχονται, κι ας βάλουν λίγο νερό στο κρασί οι ‘πατριώτες’ στο θέμα της συνύπαρξης με τους ‘φιλελεύθερους’ προκειμένου να μην έρθει η Αριστερά στην εξουσία και οι ελληνοποιήσεις φθάσουν μέσα σε λίγους μήνες τις εκατοντάδες χιλιάδες, ίσως και το εκατομύριο, που τόσο και αυτοί απεύχονται...

    Όλα αυτά όμως πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ....

    Όχι χαλαρές δηλώσεις πανστρατιάς...ο κόσμος θέλει κάτι καινούριο...ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ, στο οποίο θα συμμετέχουν φυσικά οι υπάρχοντες σχηματισμοί, και στον οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχει η ΝΔ και ο Σαμαράς, αλλά στην όλη προεκλογική περίοδος θα πρεπει να ανεφέρεται το νέο όνομα, ο κόσμος όπου κι αν βρισκόμουνα προεκλογικά, έλεγε δεν έχω κάτι προσωπικό με το Σαμαρά αλλά εγω ΝΔ δε ξαναψηφίζω. Μέσα μου έλεγα «καλά έτσι το λένε τώρα και όταν έρθει η ώρα της κάλπης και αυτοί αλλά και οι ΠΑΣΟΚΟΙ αντίστοιχα στο τέλος θα ψηφίσουν ξανά, και για αυτό τα 2 κόμματα θα περάσουν τελικά το 50%». Κι όμως, πόσο έξω πέσαμε όλοι, από τους πιστούς ψηφοφόρους έως και τα επιτελεία των κομμάτων.

    Αν ο κόσμος δεί μια προσπάθεια Φιλοευρωπαϊκή Φιλελεύθερη και Πατριωτική, με νέο όνομα και συνδυασμό νέων και έμπειρων θα την αγκαλιάσει. (οι μεγάλες ηλικίες θέλουν και τους ‘γνωστούς’ με την έννοια του ‘αυτόν ξέρουμε, αυτόν εμπιστευόμαστε’ και κακά τα ψέματα αν δεν είχαν ψηφίσει ΝΔ οι μεγάλες ηλικίες τώρα θα είχε ήδη ο Σύριζα τις συν 50 έδρες και θα έιχε αρχίσει ήδη η αλλοίωση του πληθυσμού της χώρας και η επιστροφή στη δραχμή).

    Οι στιγμές είναι οι πιο κρίσιμες στη σύγχρονη ιστορία και οι ηγεσίες των φιλοευρωπαϊκών κομμάτων πρέπει να φανούν αντάξιες των περιστάσεων. Δεν χωράνε τώρα προσωπικοί σχεδιασμοί και φιλοδοξίες. Μην καθυστερεί ο Σαμαράς, ας πάρει ο ίδιος πρωτοβουλίες προς αυτή τη κατεύθυνση ΑΜΕΣΑ (ας το οργανώνει από σήμερα κιολας, και μόλις αποβούν άκαρπες οι διερευνητικές, ας ανακοινώσει το νέο σχήμα, όχι διάλυση των υφιστάμενων κομμάτων σε αυτή τη φάση, απλά κοινή κάθοδο με ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ), γιατί αλλιώς θα το κάνουν άλλοι σε μικρότεροι κλίμακα, (πχ οι ‘φιλελεύθεροι΄μεταξύ τους, ή μια κίνηση ‘πατριωτική’ για να ανακάμψει την ‘επέλαση’ της αριστεράς), και τότε θα έχουμε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, τριχοτόμηση στις νέες εκλογές – χοντρικά λέω πχ. φιλελεύθεροι 10% - ΝΔ μόνης της 20% - πατριωτική δεξιά 10%, και σερβίρισμα της εξουσίας με άνεση στην Αριστερά.

    Με τη δυναμική που αναπτύσει ο Τσιπρας με το λαϊκιστικο σύνθημα της καταγγελίας του μνημονίου και της παραμονής στο Ευρώ (πράγμα ανέφικτο στη πράξη - ή δεν θα γίνει το ένα ή το άλλο, αλλά αυτά θα αποδειχθούν μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, και τότε το κακό θα έχει γίνει), πάει για άνω του 30%. Ως γνήσιος λαϊκιστής, ως άλλος Αντρέας του 80’ (έξω από την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ), θα έχει υφαρπάξει τη ψήφο του ελληνικού λαού, και μετά θα εφαρμόσει την ατζέντα του όπου μπορεί, και πάντως σίγουρα στο μεταναστευτικό, που άλλωστε ειναι και ο κύριος λόγος ίδρυσης και ύπαρξης αυτού του συνασπισμού. Όταν έπερνε 3 % και 4%, από αυτό τον χώρο το έπαιρνε, άλλο τώρα αν μέσα από τη δημαγωγία θα βρει την ευκαιρία να εκτοξεύσει τα ποσοστά του.

    ΤΩΡΑ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, μέσα στην Ευρώπη, με μεταρυθμίσεις αλλά και τροποποίηση των υφεσιακών όρων του μνημονίου

    Οι εκλογές έρχονται σε περίπου 30 μέρες από σήμερα, δεν υπαρχει ούτε λεπτό για χάσιμο...

    Μόνο του το Φιλελεύθερο Μπλόκ δεν βγαίνει πρώτο κόμμα

    Μόνη της η Νέα Δημοκρατία δε βγαίνει πρώτο κόμμα

    Μόνο της η κάθοδος της Πατριωτικής Ευρωπαϊκής Δεξιάς δε βγαίνει πρώτο κόμμα.

    Ή ενωνόμαστε ή χανόμαστε...

    • o deksios avatar
      o deksios @ dim 08/05/2012 18:07:35

      +1000000000000000000000

    • thanasis avatar
      thanasis @ dim 08/05/2012 18:10:37

      μονάχα στην Ελλάδα το φιλελεύθερο μπλοκ ταυτίζεται με Ζημενς, Mayo και οικογενειοκρατία ...

  49. Μηνάς Μπ. avatar
    Μηνάς Μπ. 08/05/2012 17:40:25

    Τέτοια άρθρα τούτη την ώρα δεν είναι ωφέλιμα.
    Ναι η ΝΔ έχει αρχηγο και δεν αμφισβητείται.
    Πάντα είχε έναν αρχηγό και πολλές τάσεις.
    Πάντα ο αρχηγος έβαζε λίγο νερό στο κρασί του και αγκάλιαζε όλες τις τάσεις.
    Πάντα η ΝΔ ήταν πολυσυλλεκτικό κόμμα.
    Αν όσοι είναι γύρω από τον αρχηγό φοβούνται ότι θα χάσουν τα officia αν γυρίσουν οι διαγραμμένοι, κάνουν ζημιά στον αρχηγό, στην παράταξη και στη χώρα.
    Δε δίνω άφεση αμαρτιών στους διαγραμμένους, αλλά τώρα προηγείται η διάσωση της χώρας από την οικονομική κρίση και τους ανεύθυνους λαϊκιστές.

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ! ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΟΧΙ ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΙ!

    • thanasis avatar
      thanasis @ Μηνάς Μπ. 08/05/2012 18:12:07

      οι οχιές, η διαπλοκή, η διαφθορά και η οικογενειοκρατία δεν έχουν θέση στη ΝΔ

  50. KA avatar
    KA 08/05/2012 17:49:16

    Κοιτάξτε φίλοι, απλά της αληθείας τα ρήματα. Το έγραψαν αρκετοί πριν από μένα, ας προσθέσω κι εγώ τη φωνή μου.

    Το παιχνίδι χάθηκε το Νοέμβριο του 2011. Την ημέρα που επέστρεφε ο Παπανδρέου, ταπεινωμένος από Μερκελ-Σαρκοζύ και λοιδωρούμενος μέχρι εξευτελισμού από τους δικούς του.

    Εκεί, ο Αντώνης Σαμαράς, επέλεξε να προτείνει κυβέρνηση "ειδικού σκοπου" και περιορισμένης διάρκειας, με σκοπό την περάτωση του PSI και την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης. Την καταραμένη εκείνη ημέρα, η ΝΔ πέρασε (στη συνείδηση του κόσμου) στο στρατόπεδο του "μνημονίου" και στον αστερισμό των μέτρων, των περικοπών, της φορολογικής επιδρομής και των χαρατσιών. Χωρίς να έχει προηγηθεί ιδεολογικού χαρακτήρα συζήτηση με τον κόσμο που μέχρι τότε ακολουθούσε τον ΑΣ, χωρίς περιχαράκωση της συμφωνίας (π.χ. αγγλικό δίκαιο, νέα μέτρα, φορολογικό νομοσχέδιο κτλ.). Στα μάτια του κόσμου, παγιώθηκε στις επόμενες εβδομάδες η εικόνα ενός Σαμαρά που δείχνει στη Γερμανία ότι είναι "πρωθυπουργήσιμος".

    Υποπτευόμαστε πως ο ΑΣ δέχθηκε πιέσεις, εκβιασμούς. Πιθανολογούμε πως το διακύβευμα ήταν τεράστιο. Οι ψηφοφόροι δεν πείσθηκαν και το προχτεσινό εκλογικό αποτέλεσμα συνιστά διασυρμό.

    Τώρα, ένας δρόμος έχει μείνει. Αυτό που έπρεπε να έχει πάρει ο Σαμαράς από την αρχή. Να μιλήσει και να μας πεί την αλήθεια. Τι διαδραματίστηκε εκείνεις τις ώρες, γιατί πρότεινε συγκυβέρνηση και όχι εκλογές-εξπρές (για να λυτρωθεί ο τόπος), ποιοί σύμβουλοί του εισηγήθηκαν την γραμμή που ακολούθησε, τι φοβήθηκε, τι προσπαθησε να διαφυλάξει, γιατί δεν ρίσκαρε, γιατί θεώρησε αξιόπιστη την απειλή εξόδου από το ευρώ.

    Αν δεν το κάνει, και μάλιστα με ειλικρίνεια και πειθώ, ας πάει στο σπίτι του. Ας αφήσει την καρέκλα στα θλιβερά ανθρωπάκια που συνωστίζονταο γύρω του (με προτεραιότητα στον Αβραμόπουλος, αυτή την επιτομή της κενότητας) που θα σύρουν για λίγες εβδομάδες ακόμα το κάρο ένός πεθαμένου κόμματος που έχει πάψει να παράγει πολιτικήσ κέψη εδώ και καιρό, και φάνηκε να δίνει κάτι φρέσκο και ενδιαφέρον, μόνο στα δύο χρόνια που ο Σαμαράς (με τον αέρα μίας εκλογής από το λαό) αντιστεκόταν στο ξεπούλημα της πατρίδας.

  51. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 08/05/2012 18:01:20

    Φίλε Αδέξιε, δεν είναι πια λαϊκή παράταξη. 19% πήραμε.

  52. o deksios avatar
    o deksios 08/05/2012 18:12:10

    Πρεπει να καταλαβουμε οτι ναι μεν ο αντρεας το 1981 εκανε κωλοτουμπα και δεν εφαρμοσε τιποτα απ' οσα ελεγε, αλλα τοτε λεφτα υπηρχαν και εμεινε στην εξουσια μεσω των ατομων που διορισε..
    τωρα λεφτα δεν υπαρχουν, ο τσιπρας στο οικονομικο τομεα τιποτα απ' οσα εξηγγειλε δεν θα εφαρμοσει, και μολις πεσει πεινα και δραχμη θα ειναι ετοιμοι να τον στειλουν.. Συνεπωως ο τσιπρας για να μεινει στην εξουσια εχει μια λυση : να κανει 1 εκ λαθρο ελληνες με συνοπτικες διαδικασιες, και μετα αντε γεια..
    μετα, αν ποτε γινουν εκλογες, θα δειτε αστυνομευση απο πακιστανους στα εκλογικα τμηματα ωστε να μην πλησιαζουν "αυτοχθονες", τρομοκρατια, και εκλογες αριστερων καθεστωτων τυπου βορειας κορεας...
    Πλεον οι στιγμες δεν ειναι για χαβαλε, αλλα για αγωνα.. αγωνα για κυβερνηση στις 18 ιουνιου..

  53. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 08/05/2012 18:23:00

    Αγαπητε ΚΑ,
    Ετοιμαζομουν να στειλω ενα αρθρο σχεδον σαν το δικο σου , με προλαβες, συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!

  54. kwstas avatar
    kwstas 08/05/2012 18:45:56

    Το 19% είναι πολύ βαρύ, φοβάμαι δε ότι κι αυτό ακόμη το οφείλουμε στους ηλικιωμένους ψηφοφόρους κυρίως. Το πρόβλημα είναι διττό. Πρωτίστως εντοπίζεται στην παντελή έλλειψη ιδεολογικής βάσης της ΝΔ, τουλάχιστον από το ΄86 και μετά. Επίσης, στις πρόσφατες εκλογές δεν έδειξε να έχει σαφείς στόχους κι ακόμα χειρότερα δεν υιοθέτησε κάποιο ξεκάθαρο σύνθημα, όπως την "επανίδρυση του κράτους" του 2004. Δευτερευόντως η κομματική της οργάνωση είναι για τον π*%#*ο καβάλα. Άχρηστοι κι ανίκανοι να πείσουν τον οποιονδήποτε. Από καθέδρας προεκλογικός σχεδιασμός δε γίνεται. Αν δεν κατέβεις στο δρόμο να δεις που ο πονάει ο οιωνεί ψηφοφόρος σου δεν τρέχει μία.
    Και κάτι που αφορά την προς τα έξω, ασύντακτη δυστυχώς, εικόνα. Αμα εμφανίζεσαι να τρέχεις πίσω από τον κάθε Μπένυ, ή Τσίπρα πλέον, θα ξαναχάσεις. Αν δεν εκθέσεις τους πολιτικούς σου αντιπάλους δυστυχώς θα έπεσαι. ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ.

  55. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/05/2012 18:50:45

    Ως λαϊκή παράταξη χάνει τις εκλογές αλλά κυβερνάει καλύτερα, ως συνασπισμός από βαρωνίες κερδίζει τις εκλογές αλλά τα κάνει μαντάρα ως κυβέρνηση.
    Πρέπει λοιπόν να βρεθεί ο μαγικός τρόπος να κερδίζει τις εκλογές ως συνασπισμός από βαρωνίες αλλά να κυβερνάει ως λαϊκή παράταξη.

  56. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/05/2012 19:27:27

    Αν είναι παράταξη;
    Αν είναι συμμαχία βαρώνων;

    Δεν ξέρω....πάντως κόμμα δεν είναι.

    Γερασμένο ένα "κόμμα" με ζωή 38 χρόνων...γιατί δεν υπάρχει ο Κ Καραμανλής...ενώ έξω υπάρχουν κόμματα 200+ χρόνων...
    Δεν κοιτούν πρώτα να το κάνουν κόμμα λοιπόν;
    Που όποτε βγαίνει αρχηγός έχουμε ...Προεδρικούς; Καραμανλικοί, Αβερωφικοί, Μητσοτακικοί, Σαμαρικοί....
    Με δομές, λειτουργίες και στελεχωμένο με προσωπικό και όχι με τα ρουσφέτια του καθενός και του βολεμένους.
    Με αποσαφήνιση της ιδεολογίας.
    Με σεβασμό στην μειοψηφία αλλά και υποταγή της στα αποτελέσματα της πλειοψηφίας και ...όχι στα Προεδρικά παραγγέλματα.

    Για πρώτη φορά χάρηκα γιατί η βάση εξέλεξε Πρόεδρο...και μετά;
    Άντε άλλη μια φορά:

    -γιατί δεν συγκλήθηκε η ΚΟ και η στήριξη ή μη της κυβέρνησης του κάθε Παπαδήμου να είναι αποτέλεσμα ψηφοφορίας; Ποιος θα μίλαγε για αποχωρήσεις διαγραφές και δημοκρατικές διαδικασίες;
    -γιατί δεν ψήφισε η ΚΟ για το Μνημόνιο 2;
    -γιατί δεν ψηφίσαμε για τους υποψήφιους; είμαστε καλοί για να βγάζουμε Προέδρους...αλλά μετά φταίμε για ποιους ψηφίσαμε ως εκπροσώπους μας; Τουλάχιστον εμείς ούτε υποψηφίους ....απέσυρα ούτε υποψήφιοι την έκαναν.
    -εγώ ψήφισα για Αντιπρόεδρο τον Πάγκαλο που με έβριζε; τον Βενιζέλο; την Διαμαντοπούλου; τον Λοβέρδο; τον Παπακωνσταντίνου;
    -εμείς διαγράψαμε όσους ψήφισαν ΝΑΙ; και μετά όσους ψήφισαν ΟΧΙ; και μετά τους θέλουμε όλους πίσω; ψήφους για τα ...κουκιά;
    -είχαμε απώλειες; μάλλον εγώ χάραξα στρατηγικές και πολιτικές ...αλλά άλλοι πεφτουν από τα σύννεφα και απορούν ...μετά.

    & μετά; αρχίζει το γαϊτανάκι γιατί βγήκε: ο Μητσοτάκης; ο Κακλαμάνης; ο Σπηλιωτόπουλος; ο Τραγάκης; γιατί δεν βγήκε ο Φάηλος;
    Γιατί έχουμε Δημοκρατία και αυτούς οι πολίτες επέλεξαν για βουλευτές και κάποιοι επέλεξαν για υποψήφιους... και πάλι φταίνε όσοι τίμησαν τις επιλογές τους;

    & τώρα;
    Επανένωση επανασυσπείρωση επανένταξη...
    Εντάξει...αλλά γιατί;
    Στόχος; Σκοπός; Ιδεολογία; Διαδικασίες; ή ...ζήτω οι καρέκλες.

    Η ηγεσία λοιπόν (όχι μόνο ο εκάστοτε Πρόεδρος και η παρέα του) αλλά όλοι σε κάθε βαθμίδα είναι κολλημένοι και ξεκομμένοι από τον κόσμο.Μας βοβαρδίζουνε με sms για ψήφο και δεν βγήκαν; Θα αξιοποιηθούν σε ΑΕ ΝΠ Γ Γραμματείς ΔΣ και θέσεις (& σωστά οι επιλογές κρίνονται) αλλά ...... δεν αντιλαμβάνονται ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν ούτε στο δρόμο να περπατήσουν, γιατί ο κόσμος δεν είναι μόνο οργισμένος αλλά χρειάζεται ελπίδα...
    Οταν λέγαμε να περπατήσουν στους δρόμους να πάνε στα συσσίτια, στα παγκάκια, στον ΟΑΕΔ, οι βουλευτές πήγαιναν στο Ντα Κάπο και οι "σύμβουλοι" μίλαγαν για 3 ...μπροστά.
    Ειδήμονες είναι όσοι μίλαγαν για αυτοδυναμία και δεν μπορούν να πάνε στην Αγορά, στο Πέραμα, στο λιμάνι της Πάτρας, στην Εύβοια.
    Οταν ο άλλος παραδίδει τα παιδιά του σε ιδρύματα, σχεδιάζονται συσσίτια στα σχολεία που δεν έχουν βιβλία, υπάρχουν σπίτια σκοτεινά για τον τρόμο της ΔΕΗ, υπάρχουν τσουκάλια άδεια, ο κόσμος αυτοκτονεί...απορούν και φταίει η ...ανωριμότητα των πολιτών.
    Έγραψε ένας φίλος (λογιστής) ότι δεν θα ψηφίσουν οι πελάτες του ΝΔ και έπεσαν όλοι πάνω του...άλλος για μη υποψηφιότητες στην Εύβοια...αλλά κάποιοι επέλεγαν τον Συμπιλίδη και μετά τον απέσυραν και μετά ...απορούσαν όταν δεν στηρίζουν ούτε τις επιλογές τους.

    Λυπάμαι αλλά το Ζάππειο 1,2,3,4,5,6,7, θα έπρεπε να γίνει βίωμα ιδέα σκοπός στόχος στον κόσμο και όχι συνάθροιση για τις κάμερες.
    Την πρόταση στις γειτονιές και όχι στα γραφεία.

    Θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεξιοί είμαστε όχι πρόβατα ας πάνε σε άλλους χώρους αν θέλουν οπαδούς.
    Είμαστε δεξιοί ψηφίζουμε ΝΔ και λέμε τη γνώμη μας, ναι ζήτω ωσαννά λένε όσοι θέλουν καρέκλες έδρες και λουφέ εμείς που δώσαμε το 44 ή το 33 ή το 19% δεν είμαστε ζήτουλες.

    Μερικοί λοιπόν δεν καταλαβαίνουν γιατί μπήκε στη Βουλή:
    -η Χ Αυγή ...γιατί ο κόσμος τρέμει σε ορισμένες περιοχές
    -Α Ελληνες ....γιατί λένε ότι έλεγαν κάποιοι μέχρι το Νοέμβριο
    -γιατί Τζήμερος Μπακογιάννη Μάνος πήραν 7% ...γιατί λένε σήμερα ότι έλεγαν κάποιοι προχθές

    Ο κόσμος θέλει αλήθειες ...διαφορετικά προτιμά τα παραμύθια των άλλων είναι ελκυστικότερα.

  57. KA avatar
    KA 08/05/2012 20:08:56

    Συνονόματε, νομίζω πως πολλοί σκέφτονται σαν κι εμάς. Για να μην πω: οι περισσότεροι εδώ μέσα. Την αλήθεια θέλουμε: να ξέρουμε, να σκεφτούμε νηφάλια και ψύχραιμα, για τις γενιές που έρχονται ...

  58. NICKOLAOS avatar
    NICKOLAOS 08/05/2012 21:37:18

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΕΤΑΞΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ . ΚΑΤΕΒΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΙΛΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΛΑΟ, ΜΑΖΕΨΕ ΝΕΟΥΣ ΒΑΛΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΣΑΠΙΟ, ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ .

  59. ελενα avatar
    ελενα 08/05/2012 21:38:02

    Συμφωνώ μαζί σου. Ο Σαμαράς δεν το έπιασε καλά το νόημα..τώρα βέβαια αν ξαναγίνουν εκλογές έχει χρόνο να πετάξει έξω όλους τους "βροντόσαυρους" και την οικογενειοκρατία, να βάλει νέους και καινούργιους ανθρώπους με νέες ιδέες και αξίες και να δούμε τι ποσοστά θα έχει. Ας το δοκιμάσει λοιπόν αφού αλλιως δεν του βγαίνει...

  60. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 08/05/2012 22:20:27

    Αδέξιε...καθόλου αδέξιος δεν είσαι.
    Ο προβληματισμός σου είναι σε πλήρη συνάρτηση με τους παλμούς της κοινωνίας.
    Η δυναμική των πραγμάτων είναι αδίστακτη. Η Κύριακή μπορεί να εκληφθεί κι ως το τέλος της αφέλειας, το τέλος του "δεξισμού ως παιδικής ασθένειας της Παράταξης".

  61. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 08/05/2012 22:28:27

    Εξαιρετική ανάλυση. Επιπλέον να προσθέσω πως όσοι θέλουν να στρέψουν πιο δεξιά τη ΝΔ (είναι και αυτό μία άποψις), να ετοιμαστούν να συγκρουστούν με την αριστερά διότι κάποιοι άλλοι είναι πολύ καλύτεροι στο άθλημα.

  62. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 08/05/2012 22:31:25

    Ελπίζω να μη μαζεύουμε μετά τα συντρίμια. Διότι μετά θα κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι.

  63. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 08/05/2012 22:50:55

    Υπάρχει η λύση να ανασυνταχθεί ο δεξιός χώρος. Η Ν.Δ. δημιουργήθηκε μετά τη χούντα των συνταγματαρχών ασπάζοντας από το πατριωτικό δεξιό μέχρι το κεντρώο φιλελεύθερο χώρο και ξεκίνησε με μεγάλες ελπίδες αλλά βρέθηκε ένας λαοπλάνος που τριάντα χρόνια μετά αποκαλύφθηκε. Ίσως σαν το φοίνικα που αναγεννάται (όχι το πουλί της εφταετίας, μη παρεξηγηθώ) από τις στάχτες του να δημιουργηθεί αυτός ο τρίτος πόλος ανάπτυξης που να υπόσχεται να καταστήσει ανεξάρτητους τους Έλληνες με δικαίωμα στον πλούτο και στην υπερηφάνεια μακριά από πατρόνες και κρατικοδίαιτα πνεύματα. Δε θέλω ούτε σπίτι να μου βρουν, ούτε να το παίξω υπερήφανη Κούβα, ούτε να μου επιβάλλουν μια ζωή συναρτήσει της εξίσωσης της αθλιότητας. Θέλω δικαίωμα στις επιλογές, δικαίωμα στην εργασία, δικαίωμα στην ευμάρεια και την προοπτική στη ζωή μου ώστε να αφήσουμε κάτι και εμείς σ' αυτό το μάταιο τούτο κόσμο. Να αρχίσουμε να παράγουμε, να υπερασπίζουμε την πατρίδα, να μεταλλάξουμε το δημόσιο σε ένα ισχυρό κλάδο όπου θα συμμετέχουν οι καλύτεροι των καλύτερων που θέλουν να προσφέρουν χωρίς κέρδος αλλά όχι μέσα "και ο κάθε πικραμένος" ενώ οι υπόλοιποι αν θέλουν να διεκδικούν το κέρδος έξω από το κράτος χωρίς να βάζει να τρικλοποδιές. Δε ξέρω αν είναι η κατάλληλη περίοδος να γίνει αυτό το σχήμα αλλά μπροστά στο "παλαιοσοσιαλισμό του ωχαδερφισμού και της ήσσονος προσπάθειας" θα αναγκαστούμε να προπορευτούμε.

  64. HOOLIGAN avatar
    HOOLIGAN 08/05/2012 23:10:28

    Ο ΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ Η ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΦΑΗΛΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΣΟΥΣ ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ ΚΑΙΓΕΣΤΕ?

  65. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/05/2012 00:14:47

    Λογικά, μετά τον ανεκδιήγητο ΓΑΠ, η ΝΔ έπρεπε να έχει περάσει το 35%. Και όμως, βρέθηκε στο μισό αλλά με τα περισσότερα τζάκια και βαρώνους της ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ. Αξιολογήστε το γεγονός ότι ο Φαήλος έχασε και οι Ντιντήδες κέρδισαν! Άρα:
    1. Ο σκληρός πηρήνας της ΝΔ είναι η πελατεία των καλοστημένων πολιτικών γραφείων των τζακιών και της παλαιοκομματικής νομενκλατούρας της.
    2. Το ποσοστό των ψηφοφόρων, που δεν συμφώνησε με την σύνθεση των ψηφοδελτίων της και "εκπατρίστηκε" είναι, τουλάχιστον, άλλο τόσο. Και αυτό δεν θα το ξαναδεί η ΝΔ, αν φέρει την Ντόρα και τον Αδριανόπουλο στο καράβι. Αντίθετα, με την γύμνια του Καμμένου και τα αδιέξοδα του Τσίπρα, η παλινόστηση πολλών αγανακτισμένων ψηφοφόρων είναι ζήτημα χρόνου.

  66. nikos17 avatar
    nikos17 09/05/2012 00:58:03

    τι παράταξη και τι κέντρο και τι ιστοριες με αρκουδες....Εντελώς λαϊκά, χωρίς πολιτική κουβέντα ('ετσι όπως σκεφτεται και ψηφίζει ο μέσος Ελληνας), όποιος ακουμπά στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ θα ΚΑΙΓΕΤΑΙ. Τελος. Δεν ξερω αν αυριο παιρνω ολόκληρο ή μισό μισθό, μενω στο ενοικιο και πληρωνω με το βγαζω το κεφαλι από την εξωπορτα, λεω να κανω οικονομια, δεν πινω, δεν καπνιζω, δεν παω σε γαμους γιορτες κλπ, δεν κανω δωρα, δεν ψωνιζω ρουχα, χαλασε το αμαξι που οδηγω συνεχεια με λαμπάκι βενζίνας, δεν παραγγελνω σουβλακια, δεν παω διακοπές εεεε τι στο καλό -να μη πω- τι πρεπει να κανω??? Τι με νοιαζουν εμενα οι ντιντιδες και οι βαψομαλλιαδες?? Εγω δεξιός είμαι, με αρχες και πιστευω Εθνικου Χαρακτηρα. Αυτα μου εμειναν. Αν ήταν δικοι μας οι ευρωπαιοι να δηλωσουν οτι τα ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ.!!!!!!!!!!!! Και λυνεται και το λαθρομεταναστευτικό και το ενεργειακό. Δηλαδή θα αφησετε τους Κουμουνιστες, τους αναρχοπαπάρες που σβηνουν την ιστορια μας και την γλώσσα μας, να κυβερνησουν??? Τι παπαριες είναι αυτες?? Ποιοι ειστε εσεις που εχετε το δικαιωμα να καταστρεψετε τον Ελληνισμό??? Τι ευρωπες και πολιτισμοι ειναι αυτοί που αφηνουν αλλα και σπρωχνουν να αφανιστεί μια γλωσσα μια χωρα ενας λαός. Σκατά στα μουτρα τους είναι και να ξερετε οτι οσο φτωχαινουν οι ελληνες θα συζητησουν για λυσεις και θα παραδεχτουν το φταιξιμό τους (που ειναι τεραστιο το φταιξιμο ολων μας), αλλά όταν εχουμε ακυβερνητη πατριδα και παιζουν την κολοκυθια κυκλωμενοι από Αλβανους, Σκοπιανους, Βουλγαρους, Τουρκους, Ανατολιτες και αφρικανους μεμέτηδες, τότε οι ελληνες δεν θα συζητησουμε.

  67. ανωνυμος avatar
    ανωνυμος 09/05/2012 02:57:59

    ποσους ψηφους εφερε ο ψυχαρης στην παραταξη???ποσους???αχαχαχαχχα...και ποσους ψηφους εχασε η νεα δημοκρατια εξαιτιας του???ποσους?? ωχ ωχ ωχ...και μετα λετε γιατι οι νεοδημοκρατες μαυρισαν το κομμα τους...σαμαρα σε βγαλαμε για να τ αλλαξεις ολα στο κομμα...αλλα μαλλον στην πορεια μας θεωρησες δεδομενους...και επιτελους ας αφησουν μερικοι εκει στη συγγρου την αλλαζονεια γιατι αν δεν υπηρχε ο σαμαρας δεν θα τους ηξερε ουτε η μανα τους...και αυτοι εκαναν τραγικα λαθοι...ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ και στρωθειτε στη δουλεια και αφηστε τα γραφεια σας και το fb...ξαναβγειτε στο δρομο..αλλιως θα ειστε ενα συντομο ανεκδοτο για τον κοσμο της νεας δημοκρατιας

  68. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 09/05/2012 03:10:07

    Το μόνο που χρειάζεται είναι πασοκικού τύπου προπαγάνδα.

  69. ilektro77 avatar
    ilektro77 09/05/2012 09:33:35

    Η Ν.Δ θα γίνει ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κόμμα προσκείμενο στο ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα και θα βασιστεί σε ανθρώπους ικανούς και άξιους. Αυτά που ξέραμε τελείωσαν. Πάρτε το χαμπάρι, δεν κάνουμε όλοι για πολιτικοί όπως δεν κάνουμε όλοι για μηχανικοί, δάσκαλοι, γιατροί, οικοδόμοι κλπ. Κανένας δεν θα απορριφθεί λόγω οικογενένειας ούτε όμως και θα πριμοδοτηθεί. Αυτό σημαίνει Ν.Δ!

  70. καθηγητής avatar
    καθηγητής 09/05/2012 10:48:02

    Σε χθεσινή εκπομπή στον αλφα ο Βαρβιτσιώτης μας έμαθε νέα ελληνικά, αναφέροντας τη λέξη "θρυαλίτιδα" εξελίξεων, προφανώς αντί του σωστού θρυαλλίδα. Συγχαρητήρια στο "σοφό" λαό της ΝΔ στη Β Αθηνών, που μάλλον πάσχει από εγκεφαλίτιδα (κατά το θρυαλίτιδα).

    • apos avatar
      apos @ καθηγητής 09/05/2012 20:45:05

      Κι αυτός μέλος της ανανεωμένης ΝΔ , χωρίς τζάκια και βαρωνίες ?

  71. apos avatar
    apos 09/05/2012 20:42:43

    Εσύ καλά τα γράφεις , η νέα σύνθεση όμως του "πρωϊνού καφέ" τι λέει επί όλων αυτών ? Με λάθη δεν διορθώνονται τα λάθη .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.