09/01/2010 17:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ στη Θεσσαλονίκη χρειαζόταν έναν καλό ψυχίατρο

Με τη νέα χρονιά ήρθε και ο νέος Πρόεδρος της Διοικούσας της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη. Ο ψυχίατρος Δημήτρης Βαρτζόπουλος. Ίσως η ιατρική του ειδικότητα να αποτέλεσε τελικά και πρόκριμα για την ανάληψη της συγκεκριμένης θέσης. Ίσως πάλι να έπαιξαν ρόλο και οι καλές σχέσεις που διατηρεί ο Διοικητής της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας με τον πρώην Υπουργό Υγείας, τον Δημήτρη Αβραμόπουλο. Εξάλλου, το 2009 είχε αναλάβει συντονιστής της κρίσιμης επιτροπής Οικονομικών Θεμάτων και Προμηθειών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Ίσως απλά να ήταν καθοριστικό το γεγονός ότι στη πρόσφατες εσωκομματικές εκλογές, από την πρώτη στιγμή, συμμετείχε στο σκληρό πυρήνα των Σαμαρικών στη Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιήθηκε έντονα τόσο στο Νομό Θεσσαλονίκης όσο και σε άλλους Νομούς της Μακεδονίας.

Ο νέος ένοικος της Μητροπολίτου Ιωσήφ γνωρίζει καλά την κομματική γεωγραφία της Θεσσαλονίκης. Διατηρεί στενές πολιτικές και φιλικές σχέσεις τόσο με τον απερχόμενο Πρόεδρο της Διοικούσας Βάκη Φρατζή όσο και με τον μέχρι πρότινος αναπληρωτή Γραμματέα Οργανωτικού Βόρειας Ελλάδας Δημήτρη Τσάμη, γεγονός που επιτρέπει την ομαλή διαδοχή. Από τις αρχές του 1980 δραστηριοποιούνταν έντονα στην ΟΝΝΕΔ και στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ενώ στη συνέχεια πέρασε στη Νέα Δημοκρατία. Υπήρξε τρεις φορές υποψήφιος Βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Θεσσαλονίκης – 1993,1996,2000 – ενώ έχει διατελέσει και Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Β’ Θεσσαλονίκης.

Στο δρόμο για την τελική επιλογή του νέου ισχυρού άνδρα της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη ακούστηκαν πολλά ονόματα. Ο Δημήτρης Πανοζάχος, ο οποίος αποτελεί ισχυρό πόλο στο Σαμαρικό στρατόπεδο της Θεσσαλονίκης, αλλά και ο επιχειρηματίας Κώστας Χαϊτογλου ο οποίος συνδέεται με βαθιά προσωπική φιλία με τον Αντώνη Σαμαρά ήταν δύο από αυτά. Ο Δημήτρης Βαρτζόπουλος διατήρησε όμως το προβάδισμα που είχε από την αρχή της κούρσας, έχοντας όλο αυτό το διάστημα, τη στήριξη των προσωπικών φίλων του Προέδρου της ΝΔ στη συμπρωτεύουσα.

Τον νέο λοιπόν ισχυρό άντρα της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη, από την πρώτη μέρα, τον περιμένει πολύ δουλειά, καθώς δεν απέχει πολύ η κρίσιμη μάχη των εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης, η οποία θα αποτελέσει δυνατό crash test για τη Νέα Δημοκρατία. Πάντως ένα είναι βέβαιο, ότι για τον Δήμο Θεσσαλονίκης η ΝΔ χρειαζόταν έναν καλό ψυχίατρο.



Casper

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 09/01/2010 17:50:50

    Οι πρόεδροι των νομαρχιακών Διοικουσών Επιτροπών στους νομούς διορίζονται ή εκλέγονται στη ΝΔ;
    ή είναι συναινετική η τοποθέτηση του νέου προέδρου της Νομαρχιακής Οργάνωσης στη θεσ/νικη ;

    • Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
      Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ @ o βουνισιος 10/01/2010 01:09:33

      Φίλε βουνίσιε επειδή μάλλον δεν είσαι Νεοδημοκράτης γι' αυτό δικαιολογείσαι να μην γνωρίζεις ότι : άλλο είναι ο Πρόεδρος της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής (γνωστή ως ΝΟ.Δ.Ε.)που προφανώς και εκλέγεται απο ένα συγκεκριμμένο εκλογικό σώμα και άλλο ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής (Θεσσαλονίκης), που ο Πρόεδρος μέχρι στιγμής διορίζεται απο τον Πρόεδρο του Κόμματος.

  2. Soustom avatar
    Soustom 09/01/2010 17:55:37

    ...ΑΚΟΜΗ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΦΙΛΕ! ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ....ΣΥΝΕΔΡΙΟ;;;

    • Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
      Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ @ Soustom 10/01/2010 01:12:59

      Αγαπητέ Soustom ενημερώσου σχετκά με την απορία σου δηλ. τη διαφορά μεταξύ των δύο Προέδρων από το παραπάνω .

      • Soustom avatar
        Soustom @ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ 10/01/2010 17:24:52

        ..ΕΙΠΑ..... ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ;;;
        ΤΑ ΜΕΛΗ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ!!

  3. Soustom avatar
    Soustom 09/01/2010 17:59:48

    ..Πάντως κaλό είναι κάποια στιγμή να εκλείπουν αυτές οι φωτογραφίες(γενικά και όχι μόνον η συγκεκριμένη) τύπου ηγέτη, με τά παράσημα ,λαφυρα κλπ στό background

    • Factorx avatar
      Factorx @ Soustom 09/01/2010 18:19:21

      Σωστός και το διόρθωσα. Έπεσα θύμα της ...αισθητικής του σαιτ

  4. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 09/01/2010 19:02:17

    @Soustom
    ρωτώ επειδή το άρθρο 29 του κανονισμού περιφερειακής οργάνωσης προβλέπει άλλες διαδικασίες για την πλήρωση θέσης προέδρου ΝΟΔΕ!

    Y.Γ.Factorx μήπως γνωριζεις τους λογους που οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη;

    • Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
      Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ @ o βουνισιος 10/01/2010 01:23:24

      Για πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με το άρθρο 29 σελίδα 33 του Κανονισμού Λειτουργίας της Περιφερειακής Οργάνωσης σας γνωρίζω ότι "Το άρθρο 29 του Κανονισμού Λειτουργίας της Π.Ο. αναφέρεται ρητά στην αναπλήρωση της θέσης Προέδρου ΝΟ.Δ.Ε. λόγω παραίτησης κ.λ.π. του υπάρχοντος Προέδρου και ο τρόπος αναπλήρωσής του μέχρι τις εκλογές και όχι στο Πρόεδρο Διοικούσας Επιτροπής που μέχρι σήμερα διορίζεται απο τον Πρόεδρο του Κόμματος. Είναι δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα.

  5. Y. avatar
    Y. 09/01/2010 19:57:53

    Casper, συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου. Είσαι άριστα και απόλυτα ενημερωμένος.

  6. Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
    Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ 10/01/2010 01:49:43

    Και αφού λύσαμε τα διαδικαστικά πιό πάνω για το ποιός ΠΡΟΕΔΡΟΣ εκλέγεται και ποιός διορίζεται ας πάμε και στη ουσία του διορισμού του ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΡΤΖΟΠΟΥΛΟΥ στη θέση του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής Θεσ/νικης.
    Απο μια σύντομη αναφορα που κάνει ο Factorx πιο πάνω σχετικά με τη διαδρομή κ.λ.π. του Δημήτρη Βαρτζόπουλου στη παράταξη , πιστεύω με τα πλέον αυστηρά κριτήρια καλώς ο Πρόεδρος επέλεξε τον γιατρό ΩΣ ΑΞΙΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΞΙΩΝ για τη συγκεκριμμένη θέση.
    Τέλος να καταθέσω και τη δική μου ταπεινή προσωπική μου άποψη για το Δημήτρη Βαρτζόπουλο. Ξεκαθαρίζω δεν είμαι ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ . Τον γνώρισα τώρα "προεκλογικά" σε μια συνάντηση φίλων-υποστηρικτών του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.
    Διαπίστωσα εργατικότητα, υπομονή και επιμονή γι΄αυτό που έκανε. Πάντα πρόθυμος να σ΄ακούσει και να αφουγκρατιστεί την αγωνία σου για τη παράταξη . Άλλωστε σ' αυτές τις θέσεις τέτοιοι άνθρωποι πρέπει να μπαίνουν.
    Δημήτρη σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ και το κινητό σου κλειστό ΜΟΝΟΝ όταν κοιμάσαι , όπως σε γνωρίσαμε, γιατί διαφορετικά θα νομίζουμε ότι κάτι έχεις πάθει !!!

  7. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 10/01/2010 03:17:01

    Έίναι άνθρωπος κουτοπόνηρος, εμπαθής, τυπικό κομματόσκυλο, που παράκαμπτε την επίσημη γραμμή για να αναδείξει το δικό του κύκλο φίλων και γνωστών, κάτι σαν κράτος εν κράτει.

    Πολύ κακή, τυπικά παλαιοκοματική επιλογή, που δε θα ωφελήσει παρά μόνο θα βλάψει.

    • Y. avatar
      Y. @ ανώνυμος 10/01/2010 08:46:20

      Μάλον δεν τον γνωρίζεις, ή κάνεις πλέϊ για να γίνει σχολιαστικό νταλαβέρι. Καλοπροαίρετα, να υποθέσω το πρώτο. Πληροφοριακά λοιπόν, είναι άτομο χαμηλών τόνων, άριστος γνώστης της πολιτικής ανθρωπογεωγραφίας στη περιοχή, και για τριάντα χρόνια μη ευκαιριακός, παραταξιακός εργάτης.

      Και κάτι ακόμη (σε περίπτωση που υπάρχει τρίτη εκδοχή). Έχει καλό όνομα στην επιστημονική του ειδικότητα. Προτείνω να τον επισκεφθείς. Θα σου δώσει άριστες συμβουλές. Μη ντρέπεσαι, δεν είναι κακό. Με τη κατάλληλη ψυχαναλυτική κούρα, ο φθόνος γιατρεύεται.

  8. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 10/01/2010 08:22:55

    @φωνή της βάσης, ο Βάκης Φραντζής ήταν πρόεδρος της ΝΟΔΕ Θεσσαλονίκης, δεν ήταν περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης συμφωνούμε εδώ;!

    Aν τώρα ο νέος Πρόεδρος της Διοικούσας της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη Δημήτρης Βαρτζόπουλος τοποθετήθηκε τότε μιλάμε για αλλαγές στην κομματική δομή, οι οποίες ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί.


    ΥΓ. έχω στο μυαλό μου την προηγουμένη οργανωτική διάρθρωση του κόμματος και προσπαθώ να καταλάβω ποιο περιφερειακό όργανο είναι ο πρόεδρος της διοικούσας!

    • Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
      Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ @ o βουνισιος 10/01/2010 12:08:51

      Aγαπητέ μου φίλε Βουνίσιε μάλλον δεν διάβασεικαθόλου την απάντησή μου που ήταν σχετικά με το ποιοί εκλέγονται και ποιοί διορίζονται.
      Δεν είσαι Θεσσαλονικιός όπως και εγώ και προσπαθείς να βρεις στο Κανονισμό Λειτουργίας της Περιφερειακής Οργάνωσης σχετικά με τη θέση του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής Θεσσαλονίκης. Έχει απο παλιά θεσμοθετηθεί η θέση αυτή. Άλλο Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής που υπάρχει νόμιζω μόνο για τη Θεσ/νίκη και άλλο Πρόεδρος (ΝΟΔΕ).
      Όσο για τον κ. Βάκη Φραντζή πουθενά δεν αναφέρθηκα στο όνομα του΄, άλλωστε ούτε καν γνωρίζω τον άνθρωπο , μάλλον θα ήθελες να αναφερ-είς στο σχόλιο του Factorx.
      Όσο για την τοποθέτηση του Δημήτρη Βαρτζόπουλου και των άλλων Αναπλ. Γραμματέων Οργανωτικού της Ν.Δ. και όχι μόνον, θα βρείς στο site της Ν.Δ. (www.nd.gr)

  9. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 10/01/2010 17:13:47

    ίσως έχεις δίκιο, δεν γνωρίζω την οργανωτική δομή του κόμματος στην θεσ/νικη.
    όπως όμως και να έχει το κόμμα της ΝΔ χρειάζεται ανανέωση με διάθεση αυτοκριτικής.

    • Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
      Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ @ o βουνισιος 10/01/2010 22:40:41

      Αγαπητέ μου φίλε συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου στο ότι "το κόμμα της Ν.Δ. χρειάζεται ανανέωση με διάθεση αυτοκριτικής" . Αλλοίμονο αν στο κόμμα δεν πάρουν το ΜΗΝΥΜΑ.Τότε πάμε ολοταχώς για σταθερο-ποίηση του ποσοστού μας στα σημερινά επίπεδα !!!

  10. katerina avatar
    katerina 10/01/2010 22:24:28

    Ο Β.Φραντζής ήταν Πρόεδρος διοικούσας.Θέση που δίνεται στον εκλεκτό του κάθε προέδρου του κόμματος.ελπίζω ο νέος πρόεδρος τον οποίο δενγνωρίζω προσωπικά να είναι περισσότερο εργατικός και έξυπνος απ΄τους δύο προηγούμενους που δεν μπορούσαν να μοιράσουν σε δυό γαιδούρια άχυρο.

  11. mpaxalo avatar
    mpaxalo 10/01/2010 22:44:48

    Κύριε Σαμαρά μάθαμε και ποιος κάνει τις διαρροές

    http://press-gr.blogspot.com/2010/01/blog-post_1030.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.