#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ στην κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ στην...εξουσία!



Για να μη ξεχνιόμαστε: η ΝΔ  έχει δυόμισι φορές τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ και τέσσερις φορές εκείνα της ΔΗΜΑΡ.

Είναι, λοιπόν, ανεπίτρεπτο οι ηττημένοι των εκλογών να επιβάλλουν σχεδόν εκβιαστικά τις απόψεις τους.

Τι εννοούμε;

Στην Εθνική Τράπεζα, Διοικητής ανέλαβε ο εκλεκτός του Βενιζέλου,  Δ. Ζαννιάς και υποδιοικητής ο Π. Χριστοδούλου, ....πρώην εκλεκτός του Παπακωνσταντίνου για τον ΟΔΔΗΧ!  Ενδιαμέσως, τοποθετήθηκε ως Διευθύνων Σύμβουλος ο κ. Τουρκολιάς.

Στο ΙΚΑ, παραμένει ακόμα διοικητής ο,  επί ΓΑΠ ταμίας του ΠΑΣΟΚ,   Ρ. Σπυρόπουλος!

Στη ΔΕΗ ασκεί ακόμα με...επιτυχία τα καθήκοντά της, η Διοίκηση που διόρισε ο ΓΑΠ, με έναν εκ των κηπουρών του τον κ. Θέο, παχυλά αμειβόμενο!

Στις άλλες κρατικές τράπεζες και επιχειρήσεις παραμένουν ακόμα οι εκλεκτοί του ΓΑΠ!

Χθες, διορίστηκε η νέα διοίκηση της ΕΡΤ!

Ω, της αποκαλύψεως, το ΠΑΣΟΚ και εδώ απαίτησε την προεδρία, με δυο μάλιστα επιλογές: τους κυρίους Καλημέρη και Βλαστάρη! Και η Ν.Δ. κατήγαγε ....περιφανή νίκη, αφού κατάφερε να ...αποκλείσει τον  Βλαστάρη! O οποίος λέγεται ότι ... οδεύει προς το ΑΠΕ!

Έτσι πρόεδρος ανέλαβε ο εκλεκτός του καθεστώτος Σημίτη, Τζώνυ Καλημέρης, επί χρόνια στην ΕΡΤ και το Mega, τον ΑΝΤ1, τον Alpha και τον Star ενώ πέρασε και από το Magic το κανάλι του Κόκκαλη. Χρεώνεται και ένα μεγάλο φιάσκο που τον οδήγησε σε παραίτηση για λόγους ευθιξίας. Όταν στην ΕΡΤ, την πρώτη ημέρα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 πέφτει «μαύρο» στην οθόνη για 25 λεπτά και ο Καλημέρης παραιτείται. Γνωστός κοσμικός, διακρίθηκε επίσης για την οργάνωση της… Γιουροβίζιον. Εξαιρετική επιλογή!

Ενδιαμέσως, τοποθετήθηκε Διευθύνων Σύμβουλος, ο πρώην επικεφαλής της Τηλεόρασης της Βουλής ο Νίκος Σίμος, ως επιλογή της Ν.Δ. Από την μια κρατικοδίαιτη θέση στην άλλη, αφού προηγιουμένως υπηρέτησε βεβαίως ευδοκίμως υπό τον κ. Αλαφούζο στην Καθημερινή και κατόπιν την κ. Αγγελοπούλου στον ΕΤ.

Από τα άλλα μέλη του ΔΣ της ΕΡΤ:

Ο Τέλης Σαμαντάς είναι στενός φίλος του Φώτη Κουβέλη. Ηθοποιός, σκηνοθέτης, έχει συνεργαστεί και με τον Θ. Αγγελόπουλο, θα είναι το μάτι και το αυτί της ΔΗΜΑΡ. Αν ξέρει από τηλεόραση και διοίκηση; Θα σας γελάσουμε.

Ο Χάρης Παπαδόπουλος είναι σκηνοθέτης και πρόεδρος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών από το 2000 έως σήμερα. Έχει συνεργαστεί με Αγγελόπουλο, Κακογιάννη, Τσεμπερόπουλο κ.λπ. κι έχει πάρει βραβεία στην Ελλάδα για έργα του. Προφανώς θα αναλάβει το ρόλο της.. σκηνοθεσίας του δράματος της ΕΡΤ

Η Ενυ Μαγιάση είναι παλιά καραβάνα της δημοσιογραφίας, στο αστυνομικό ρεπορτάζ, φανταστείτε από την εποχή της ΥΕΝΕΔ. Έχει γίνει και αντιπρόεδρος στην ΕΣΗΕΑ, με το ψηφοδέλτιο του Π. Σόμπολου όχι με μεγάλη επιτυχία όπως λένε οι κακές γλώσσες.

Ο Αρίστων Κοντιζάς θα είναι εκπρόσωπος εργαζομένων - τακτικό μέλος με αναπληρωματικό μέλος τον Συμεών Σαζακλόγλου. Και οι δύο τους είναι συνδικαλιστές με μακρά θητεία στην ΠΟΣΠΕΡΤ.

Ο Νίκος Τέλλης, τέλος, είναι ο εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών στην ΕΡΤ και προφανώς το μάτι για τα οικονομικά.

Γενικώς πρόκειται για ένα ΔΣ άχρωμο και άγευστο, προϊόν μακράς διαπραγμάτευσης ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. Ένα ΔΣ συμβιβασμών και παλαιών υλικών. Προφανώς χάθηκαν οι άξιοι και άφθαρτοι δημοσιογράφοι και άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών, γι’ αυτό και επελέγησαν οι… σίγουρες λύσεις.

Και για να μη κρυβόμαστε: το μαγαζί θα το διοικεί ο Καλημέρης με το σύστημα ΠΑΣΟΚ που χρόνια κυβερνά την ΕΡΤ και ο Σίμος, απλώς δια της παρουσίας του θα ..νομιμοποιεί τις αποφάσεις του για να μη φωνάζει το ... Μαξίμου!

Αν σ’ αυτά προσθέσουμε:

- Τις ..ενστάσεις της ΔΗΜΑΡ για τον «λαθρονόμο Ραγκούση».

- Την "μια εξεταστική για το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο", που πήγε στις καλένδες ελέω ΠΑΣΟΚ.

- Το γεγονός οτι Μιχελάκης, Βορίδης, Αδωνις και κάποιοι άλλοι δεν υπουργοποιήθηκαν λόγω...ενστάσεων Βενιζέλου και Κουβέλη...

Και άλλα πολλά...

Τότε πολύ φοβάμαι ότι ο Σαμαράς αναλαμβάνει τις ευθύνες για έναν αγώνα, η επιτυχία του οποίου εξαρτάται ...από τρίτους  και οι οποίοι δεν είμαι βέβαιος ότι θέλουν την επιτυχία του Σαμαρά.

Για την αποτυχία του θα ..εργάζονται!

Ας ξυπνήσουν κάποιοι, όσο είναι νωρίς, γιατί το όνειρο της εξουσίας, μπορεί να μετατραπεί σε ..εφιάλτη.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διας avatar
    Διας 25/07/2012 09:01:55

    Και να ήταν μόνο αυτά.... όπου και να δει κανείς βλέπει μόνο ΠΑΣΟκους .... από γενικούς γραμματείς μέχρι προέδρους και αντιπροέδρους σε κρατικούς φορείς .... τρωκτικά του ΠΑΣΟΚ που διορίστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες αμέσως μετά την ανάληψη της εξουσία από τον ΓΑΠ το 2009 με αντικειμενικό σκοπό την κουτάλα και τους διπλούς μισθούς ......... πχ Πως κουμπώνουν απόστρατοι πυροσβέστες η στρατιωτικοί σε θέσεις αντιπροέδρων οι προέδρων είναι τρομερά δύσκολο να το αντιληφθεί κάποιος και φυσικά χωρείς καμία περικοπή των συντάξεων.....Ας ζητηθεί μια λίστα από το πρόεδρο και τότε θα διαπιστωθεί πόσα χρήματα δύνανται να εξοικονομηθούν από τα τρωκτικά με τους διπλούς μισθούς.......

  2. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 25/07/2012 09:11:02

    Το μεγάλο κακό είναι ότι για πολλούς από αυτούς που αναφέρεις, υπάρχει μόνο το "όνειρο της εξουσίας", ενώ πουθενά δε βλέπω το "όραμα της εξουσίας" που απαιτούν οι περιστάσεις (συμπεριλαμβάνω και τους περισσότερους πολιτικούς στο σχόλιο).
    Δυστυχώς το αυτονόητο παραμένει ακόμη ουτοπία.

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2012 09:24:50

    Θα συμφωνούσα 100% αν ο Σαμαράς δεν είχε επιλέξει στελέχη τύπου Παναγιωτόπουλου και Στυλιανίδη. Το παιχνίδι έχει κατά 90% χαθεί, εκτός αν σώσει την παρτίδα ο Στουρνάρας επαναφέροντας το Μνημόνιο στις ράγες ώστε να ακούσουμε και ένα μπράβο.

  4. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 25/07/2012 09:26:43

    Πριν το σχηματισμο της κυβερνησης δεν ηξερε ο Σαμαρας τι ειδους δυσκολιες και προσχωματα θα εβρισκε μπροστα του;δεν ηξερε οτι τουλαχιστον το ΠΑΣΟΚ δεν θα αφηνε ευκολα τα κεκτημενα του;δεν σκεφτηκε πως προκειμενου να δωσει αριστερο αλλοθι στη κυβερνηση θα επρεπε να δεχθει καποιες απαιτησεις του Κουβελη;Τωρα οσο αναφορα τους Μιχελακη,Βοριδη,Αδωνι δεν ειναι μονο των δυο οι ενστασεις αλλα πλλων περισοτερων ακομα και στη ΝΔ. Δυστυχως η εξουσια θελει θυσιες. Αυτο που βλεπω πως στοιχισε περισοτερο κι απο την προεδρια της αντικοινωνικης ΔΕΗ ειναι η ΕΡΤ.Μηπως,σε συνδυασμο με την επιθεση Μπουρα στη ΝΕΤ ο απωτερος σκοπος ηταν ο πληρης ελεγχος της παρα τα του αντιθετου λεγομενα;χαλιφης στη θεση του χαλιφη;

  5. Jim Bim avatar
    Jim Bim 25/07/2012 09:35:10

    Η ώρα για την μεγάλη ρήξη δεν έχει έρθει ακόμα .... υπομονή !!!

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ Jim Bim 25/07/2012 09:41:14

      πρόσεχε η υπομονή να μη γίνει...συνήθεια!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Jim Bim 25/07/2012 10:03:38

      Θα συμφωνήσω απόλυτα !!! Υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες οι σπασμωδικές κινήσεις, είναι απλά αυτοκαταστροφικές. Δίνεις αρκετά τυράκια στα ποντίκια (ΠασοκοΔημάρ) να μασουλάνε, ώστε να σε αφήσουν κάπως ελεύθερο να αποπειραθείς να προωθήσεις κάποια ζητήματα που ιεραρχείς ως άμεσες προτεραιότητες και κερδίζεις χρόνο. Δυστυχώς, το ....αξιομίσητο του τακτικισμού και των προσεκτικά ζυγισμένων κινήσεων εφ΄όσον υποχρεώνεσαι να....συγκυβερνάς (με άχρηστους, ανήθικους, μωροφιλόδοξους αρλεκίνους), είναι αναπότρεπτο. Ενοχλητικό, προβληματικό, επικίνδυνο σαν ναρκοπέδιο, αλλά αυτό είναι, δυστυχώς. Δεν είναι ακόμα η ώρα της σύγκρουσης. Οφείλεις όμως να μην ησυχάζεις και να προετοιμάζεσαι επιμελώς, γιατί όταν έρθει (που θα έρθει οπωσδήποτε), πρέπει να σε βρει ΠΑΝΕΤΟΙΜΟ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΝ ΓΙΑ ΟΛΑ.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ BLACKQUEEN 25/07/2012 10:51:44

        τα ίδια με το 2004 - 2009 ....
        και πως θα προωθήσεις ότι έχεις ιεραρχήσει όταν τα τυράκια διοικούν; Θα υλοποιήσουν αποφάσεις που θίγουν το τυράκι; Οπως οι ΔΕΚΟ και τα Νομικά Πρόσωπα και οι ΑΕ του δημοσίου;

        Η χώρα ή έχει νόμους και τους εφαρμόζει ή πήζει τυράκι. Αμάν, φτάνει, έλεος με τους ευθυνόφοβους Υπουργούς της ΝΔ που φοβούνται όχι αν κάνουν λάθος αλλά μην τους πουν ...δεξιούς.
        Ας συνεχίσει λοιπόν, έτσι έφτασε και στο -10 του 2009, όχι για ότι έκανε αλλά για ότι δεν έκανε ....τίποτα πλην τυριού...

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Ο Ιθαγενής 25/07/2012 11:46:01

          Δεν είναι όμως οι .....ένδοξες εποχές του 2004-2009 σαν σήμερα... Εν έτι 2012, καλείσαι δυστυχώς να ισορροπήσεις επάνω από τη λίμνη με τους κροκοδείλους :-)) (αλλοδαπούς και ημεδαπούς) και όποιος δεν το αντιλαμβάνεται, είναι μάλλον αφελής και αθώος ....Τυροκόμος και όχι ρεαλιστής διατηρών την ψυχραιμία του και πλήρη επαφή με την πραγματικότητα.... Δεν έχετε αυτοδυναμία κύριε. Συναποφασίζετε με τους ΠασοκοΔημάρ....και οι πόντικες που αναφέρετε κι έχουν επί 30κονταετία φωλιάσει στα ...λαγούμια του κράτους, είναι πελατάκια προστατευόμενα κι αγαπημένα, των σεβαστών συγκυβερνητών σας !!!! Μην αδημονείτε λοιπόν και μην προτρέχετε. Δυστυχώς, όσο και να μας θυμώνει η αλήθεια, χρειάζονται χειρουργικές κινήσεις για να μην ...αυτοακρωτηριαστεί κανείς κατά την ...επιχείρηση. (Έλεος πια με κάποιους ..ασυγκράτητους και ανυπόμονους ....Νεοδημοκράτες(;;;), εγώ που ΔΕΝ ανήκω, να επιδεικνύω περισσότερη κατανόηση και ανοχή;;; Περίεργα πράγματα... :-)))

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Ο Ιθαγενής 25/07/2012 12:13:59

          ''και πως θα προωθήσεις ότι έχεις ιεραρχήσει όταν τα τυράκια διοικούν; Θα υλοποιήσουν αποφάσεις που θίγουν το τυράκι;΄΄ Μη βάζετε ....εύκολα !!! Όποιος αρνείται να υλοποιήσει κυβερνητικές αποφάσεις, πηγαίνει με συνοπτικές διαδικασίες στο σπίτι του. Το αυτονόητο δηλαδή. Υπαλληλίσκοι σε διατεταγμένη υπηρεσία είναι όλοι αυτοί και ήρθε η ώρα κάποιος να τους το πει με τρόπο τόσο σαφή, ώστε να μην τους μείνει πλέον περιθώριο να υποκριθούν οτι δεν το κατάλαβαν...

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ BLACKQUEEN 26/07/2012 09:41:59

            ...όπως στις ΔΕΚΟ; όπως στα ΝΠΙΔ; όπως στις ΑΕ;

            Δεν καταλαβαίνεις ότι η Βουλή ψηφίζει νόμους που δεν εφαρμόζονται και διοικούν οι ίδιοι που δεν τους εφαρμόζουν;

            Γιατί δεν κάνει το άλλο ΣΚ εξετάσεις για θέσεις ευθύνης; Οχι την Πρωτοχρονιά το άλλο ΣΚ και θα έχει 30,000+ συνταξιούχους.
            Δεν καταλαβαίνεις ότι το σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει μάθει μόνο να ....διοικεί;

      • Jim Bim avatar
        Jim Bim @ BLACKQUEEN 25/07/2012 16:47:41

        Πρέπει να υπάρχει διάκριση και στρατηγική .... δεν ανοίγουμε όλα τα μέτωπα ταυτοχρονα !!!

  6. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 25/07/2012 09:43:19

    Επειδή από το πρωϊ γίνεται ένας κακός χαμός με την παραίτηση του αρχηγού ΓΕΣ, θυμάται κανένας τις κρίσεις Μπεγλίτη το 2011;
    Τι ...βουτιά έγινε στην επετηρίδα για να προαχθεί ο ...φερόμενος υπό παραίτηση αρχηγός ΓΕΣ.

  7. roadrunner avatar
    roadrunner 25/07/2012 10:23:36

    Δεν είναι πια και τόσο σημαντικές οι επιλογές για το ΔΣ της ΕΡΤ... και αν κάποιοι ήταν παρόντες και στις μεγάλες δόξες επί εποχής παχιών αγελάδων (2004), είναι τα καταλληλότερα πρόσωπα για να διαχειριστούν και τα μελλούμενα "υφεσιακά" της ΕΡΤ. Κι αν με κάτι τέτοιες επιλογές ησυχάζουν ο μπαρμπα-φώτης και ο μπένι, ακόμη καλύτερα... το παιχνίδι παίζεται σε άλλα γήπεδα όπως ξέρουμε.

  8. gio avatar
    gio 25/07/2012 10:25:22

    Aυτα εχουν οι κυβερνησεις συνεργασιας, εστω και αν ειναι πρωτο κομμα η ΝΔ το ποσοστο της ηταν χαμηλο, δεν εισαι το αφεντικο με 30% τι να κανουμε τωρα.
    Παντως μην τρελαθουμε δεν εχει μελλον αυτη η κυβερνηση δεν νομιζω να βγαλει το χειμωνα

  9. rollin avatar
    rollin 25/07/2012 10:43:28

    Συμφωνω απολυτως με το σρθρο συμπληρωνω το πασοκ.κ η δημ.αρ. εχουν μια σημαντικη διαφορα στην.νοοτροπια των πελατων τους δεν αναγνωριζουν απολυτα την εννοια της ατομικης ευθυνης λογω της ψευτοαριστερης τους θεσης δεν.εχω γνωρισει κ πολλους ψηφοφορους τους που να παραδεχοντε τη σημασια της συμμετοχης των πολιτων στην επικρατηση της φαυλοτητας στον τροπο διαχειρησης

  10. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/07/2012 10:50:29

    Aυτό έτσι, γιατί βρίσκεται τριγύρω η ...Τρόϊκα : ‎''Κάθε πρόοδος στο ηθικό επίπεδο δεν μπορεί παρά να είναι αντιστρόφως ανάλογη προς την ικανότητα που έχουν η δύναμη και ο αριθμός να καθορίζουν τα πεπρωμένα μας.'' Ο.Ε

  11. vildanden avatar
    vildanden 25/07/2012 11:04:00

    Αυτά θα αλλάξουν μόλις η ΝΔ είναι σε θέση ισχύος.

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/07/2012 11:07:57

    ΝΔ + ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ είναι όλοι μαζί στην κυβέρνηση.
    Στο χέρι τους είναι, άν πολεμήσουν σκληρά, να πάρουν μαζί και την…εξουσία, για 4 χρόνια.
    Με τα εκλογικά αποτελέσματα Μαίου και Ιουνίου, απο-εκλέχθηκαν 60 χρόνια μεταπολεμικής πολιτικής ιστορίας μας: Μια ιστορία "ισχυρών" μονοκομματικών κυβερνήσεων, που κατασκεύασαν αποτυχημένο κράτος, αποτυχημένη οικονομία, αποτυχημένη κοινωνία.
    Επιτέλους τέλος.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 25/07/2012 11:10:31

      Η συγκρότηση αυτής της κυβέρνησης, μέσα σε συνθήκες κρίσης, αποτελεί μιαν (αναγκαστική και εξαναγκασμένη) δημοκρατική επανάσταση στην πολιτική ιστορία της χώρας.
      Οι πολίτες δεν θέλουν πιά κομματικό κράτος, την είδαν τη "γλύκα" του 60 χρόνια.
      Ανάγκα και Θεοί πείθονται, αλλά άργησαν, άργησαν πολύ,

      • Heaven avatar
        Heaven @ Ο Θείος 25/07/2012 11:22:40

        ειμαστε/ ειναι ακομη νηπια ως προς τη συμπεριφορα κυβερνητικων συνασπισμων!
        βλεπω ομως οτι στη ΔΗΜΑΡ πολυ αρεσαν ...τα τυρακια της εξουσιας!
        την τρελλαναν, και θελει κι' αλλο!!!!!!

      • avanti avatar
        avanti @ Ο Θείος 25/07/2012 11:27:55

        Δυστυχώς στην Ελλάδα η κοινωνία (καλά δεν μιλάω για το κράτος) ανακαλύπτει με πολύ αργούς ρυθμούς τις εγγενείς αδυναμίες της θεσμικής πραγματικότητας και δεν κινείται προνοητικά στην κατεύθυνση της δημιουργίας τέτοιων θεσμών καλύτερα προσαρμοσμένων στα συμφέροντά της. Γι αυτό διαπιστώνουμε ότι δεν επιταχύνεται η πτώση αυτών (προσώπων/θεσμών κλπ.) που παρακμάζουν, ενώ αντίθετα συντηρούνται & διατηρούνται. Μόνο με διαδικασίες έντονης κοινωνικής αλλαγής θα μπορέσει η κοινωνία να επωφεληθεί, δημιουργώντας ένα ρεύμα αλλαγών για την εξυπηρέτηση των σύγχρονων αναγκών της.

        • Heaven avatar
          Heaven @ avanti 25/07/2012 12:29:11

          συμφωνω...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ avanti 25/07/2012 12:37:17

          Το μόνο καλό, από το "σόκ" που περνά η χώρα.
          Οι αυταπάτες 60 χρόνων λιώνουν όπως ο πάγος όταν βρέχει.

          • Heaven avatar
            Heaven @ Ο Θείος 25/07/2012 13:11:19

            το κακο ειναι Θειο μου οτι πεσαμε και σε τοπο οπου η ανομβρια ειναι σχεδον διαρκης!
            πως να λιωσουν οι ερμοι οι παγοι...

  13. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/07/2012 11:11:40

    Αυτός είναι ο τρόπος που πορεύονται κυβερνήσεις συνεργασίας. Διαπραγματεύσεις και συμβιβασμοί. Δεν είναι υποχρεωτικά κακό αν τα "συμβαλλόμενα μέρη" προσφέρουν στη συνεργασία ό,τι καλύτερο διαθέτουν κι έχουν σαν στόχο την επιτυχία της κυβέρνησης. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν Βενιζέλος και Κουβέλης θέλουν η κυβέρνηση να ... αποτύχει. Θα ήταν εξαιρετικά βλακώδες.
    Αναρωτιέται ο αρθρογράφος αν δεν υπήρχαν άλλοι άξιοι και άφθαρτοι δημοσιογράφοι και άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών. Δεν το ξέρω, αλλά φοβάμαι ότι όποιος κι αν είχε επιλεγεί αποκλείεται να μην υπήρχε γκρίνια.

  14. ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ 25/07/2012 11:33:11

    Απο χθες κυκλοφορούν και ειδήσεις για αντίδραση στρατηγών στη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ. Κομματικές επιλογές του Τζέφρυ , που αντικατέστησαν πραξικοπηματικά Στρατηγούς σαν το γίγαντα Φράγκο Φραγκούλη διαμαρύρονται...Παναγιωτόπουλε προχώρα δυνατά. Καί άν είναι δυνατό επανάφερε τον καλύτερο έλληνα στρατηγό απο την εποχή του Γκράτσιου..

  15. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 25/07/2012 11:36:13

    Το γεγονός ότι αυτή η συγκυβέρνηση, ουσιαστικά, δεν έχει έριδες μεταξύ της καθιστά ιδιαίτερα ανησυχητικά τα πράγματα.
    Οτιδήποτε και να γίνει, σε σχέση με τις οικονομικές εξελίξεις, αυτοί είναι που θα διαχειρισθούν την όποια κατάσταση.
    Ο "τακτικισμός" που επικαλούνται ορισμένοι, αναλώνεται σε μικρο-υποχωρήσεις μεταξύ των, χωρίς να δείχνει στρατηγική για το αύριο.
    Το, απίστευτα, σύνθετο της υπάρχουσας πολιτικής δομής ως επακόλουθο 34 ετών, είναι αφελές να θεωρεί κάποιος ότι μπορεί να επιφέρει άμεσες και ουσιαστικές βελτιώσεις σε όσα επίπεδα χρειάζεται.
    Και αυτό, όχι διότι δεν υπάρχουν "όπλα", αλλά διότι αυτοί που τα κρατούν, οι εκάστοτε διοικούντες, δεν έχουν ούτε την βούληση ούτε την δύναμη να τα σηκώσουν και να τα χρησιμοποιήσουν.

    Είναι τόσο πολλά και σύνθετα αυτά που πρέπει να γίνουν άμεσα, με την μοναδική σημασία της λέξης, που δεδομένων των συνθηκών θα επέφεραν μία κάμψη της πίεσης και επ' ουδενί λύση των προβλημάτων, που χρειάζεται συντονισμένη και ομαδική λειτουργία από όλον τον κρατικό μηχανισμό.
    Προσωπικά, όχι μόνον δεν βλέπω τέτοια δυναμική, αλλά ούτε καν πρόθεση.
    Όσο λοιπόν θα σερνόμαστε εσωτερικά, τόσο θα είμαστε έρμαιοι των διαφορετικών εξωτερικών συμφερόντων που έχουν πραγματική δυναμική.

    Όχι μόνον παραδώσαμε τα ηνία, εχθές, αλλά έτσι που τρέχουν αφηνιασμένα τα "άλογα" σήμερα, το μόνο που προσπαθούμε είναι να κρατήσουμε ισορροπία.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ανώνυμος 25/07/2012 11:42:12

      Ένα σύστημα διοίκησης και τρόπο οργάνωσης που απέτυχε παταγωδώς, το αλλάζεις. Δεν εχεις άλλη δυνατότητα.
      Αυτό το ξέρει όποιος έχει την ευθύνη και της πιό μικρής έστω εταιρίας.
      Άν καταφέρει να οργανωθεί ένα άλλο, διαφορετικό σύστημα, και άν τελικά πετύχει να διορθώσει τα πράγματα, αυτό είναι ερώτημα και στοίχημα.
      Τίποτε δεν είναι δεδομένο.

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ Ο Θείος 25/07/2012 11:59:36

        Η πρακτική που αναφέρεσθε ενώ είναι γνώση που προέρχεται από εμπειρικές καταστάσεις, και εδώ επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω τα μάλα για το επίπεδο της ευθύνης και αντίληψης των μικρών εταιρειών, στην αντιμετώπισή της έχει να κάνει με το μέγεθος του οργανισμού.
        Άλλο μία εταιρεία και άλλο ένα κράτος.
        Μία εταιρεία που έχει σοβαρή διοίκηση, δεν περιμένει να σκάσει η κρίση, αλλά κάνει συνεχώς διορθωτικές κινήσεις.
        Ένα κράτος όμως που του έχει σκάσει η κρίση διάπλατα, μέχρι να καταφέρει να αλλάξει το σύστημα που απαιτεί αναγκαστικά χρόνο, φροντίζει να εφαρμόσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό και όσο το δυνατόν πιο άμεσα, τους κανονισμούς και νόμους που υπάρχουν και βρίσκονται σε αδράνεια, ως προοίμιο των προθέσεών της.
        Στα ερωτήματα, συνήθως υπάρχουν απαντήσεις, στα στοιχήματα κουμάντο κάνει ο κουμαρτζής.

  16. με συνείδηση avatar
    με συνείδηση 25/07/2012 11:36:29

    Κυβέρνηση συνεργασίας μεν με πρωθυπουργό το Σαμαρά δε... => αυτος έχει το μαχαίρι αυτός και το καρπούζι => αυτον επέλεξε ο ελληνικός λαός να αποφασίζει για αυτόν => αυτόν εμπιστευτηκε ο ελληνικός λαός ακούγοντας τα ΖΑΠΕΙΟ 1-2 κλπ και τις προεκλογικες του εξαγγελίες => πρεπει ΑΜΕΣΑ να αρχίζει να ανταποκρινεται στις δεσμευσεις του... το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ ειναι τελειωμενοι.... είναι 3οι και 4οι ... ας το πάρουν επιτελους χαμπαρι στη ΝΔ...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ με συνείδηση 25/07/2012 13:54:20

      Τον Σαμαρά επέλεξε το 30% του Ελληνικού λαού. Κι επειδή με 30% συνήθως δεν προκύπτει αυτοδυναμία στη Βουλή, συνεργάζεται με κόμματα με τα οποία αν μη τι άλλο συμφωνεί στον "ελάχιστο κοινό παρονομαστή". Κάτω από τέτοιες συνθήκες η απαίτηση ανταπόκρισης στις δεσμεύσεις είναι απλώς αστειότητα.

  17. nikos avatar
    nikos 25/07/2012 12:06:04

    Δυστυχως ολοι αυτοι οι ανθρωποι πρεπει να διατηρηθουν στις θεσεις τους. Αυτο ειναι το βαθυ κρατος και αν αυτο καταργηθει , θα ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Η ΝΔ στηριζεται και βγαζει ετσι το ΠΑΣΟΚ στον αφρο, γιατι αν δεν το κανει θα πεσει και η ιδια.
    Ασε που υπαρχει και ελλειψη στελεχων οπως αποδειχτηκε.
    Εξαλλου ολοι αυτοι αποτελουσαν ως τωρα- να δουμε αν αυτο θα αλλαξει- τον στυλοβατη του συστηματος, δηλ. τον κεντρωο χωρο. Τωρα αν βρεθηκαν χρονια σε θεσεις, με λιγο ενα κλικ αλλαγη στις προτιμησεις τους και στη σταση τους, ανετα κολλανε ειτε σε ΝΔ , ειτε σε ΔΗΜΑΡ. Δεν υπαρχει θεμα, ο κεντρωος χωρος ηταν παντα χυλος. (Σε αυτο οφειλεται και η καταρευση, οτι δηλ. ο στηλοβατης ηταν χυλος)

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ nikos 25/07/2012 18:43:45

      Εαν καταλαβα καλα, το νοημα του σχολιου ειναι πως αν καταργηθει το βαθυ κρατος -αυτο που ευθυνεται για την καταστροφη της χωρας- τοτε, δυστυχως, θα ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσια! Αρα, να ευχομαστε να μην καταργηθει το βαθυ κρατος ωστε να γλυτωσουμε απο τον ΣΥΡΙΖΑ (και να ολοκληρωθει η καταστροφη).

  18. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 25/07/2012 12:16:23

    Δύσμορφος κόσμος, ανήθικος, πασοκικά πλασμένος. Σ΄ έναν τέτοιο κόσμο είναι λογικό να προκρίνονται λύσεις αυθεντικές, που ανάγονται στο παπανδρεϊκό αρχέτυπο και προκύπτουν από αυτό. Η μητέρα των μαχών ήταν και παραμένει η αποπασοκοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, οι κεφαλαιώδεις μεταρρυθμίσεις-σεισμοί που θα μεταβάλλουν τον τρόπο που ο Έλληνας σκέφτεται, μιλά, συνυπάρχει.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Τιγράνης 25/07/2012 18:30:09

      «Η μητέρα των μαχών ήταν και παραμένει η αποπασοκοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, οι κεφαλαιώδεις μεταρρυθμίσεις-σεισμοί που θα μεταβάλλουν τον τρόπο που ο Έλληνας σκέφτεται, μιλά, συνυπάρχει.»

      Πῶς τὰ λὲς ἔτσι ρὲ μπαμπέση, μὲ συγκινεῖς! Βίον ἀνθόσπαρτον!

  19. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/07/2012 12:18:29

    Το θεμα ειναι οτι ο Μπενυ και ο Κουβελης εχουν πετυχει να εφαρμοσουν στο επακρο την βασικη αρχη της αποδοτικοτητας για τα κομματα τους δηλαδη με τους λιγωτερους πορους {ψηφους } εχουν το μεγαλυτερο αποτελεσμα =θεσεις εξουσιας και ειδικα το ΠΑΣΟΚ κανει τον ψοφιο κοριο με τις χιλιαδες τοποθετησεις που εχει κανει την διετια 2009-2010 και τωρα δεν ακουει, δεν μιλαει και νεμεται την εξουσια εις βαρος αξιολογοτατων στελεχων της ΝΔ που πολλα θα μπορουσαν να προσφερουν αλλα φευ !

  20. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 25/07/2012 12:19:37

    Ευτυχώς που βλέπεις που και που κανένα άρθρο που διατηρεί ακόμα ίχνη
    λογικής.Εγώ η αφελής που θα υποστώ την έκτη κατά σειρά μείωση στην
    σύνταξη μου ,μια και έκανα τις πιό κάτω βλακείες στην ζωή μου:
    α}Σπουδασα και μάλιστα το δυσκολότερο της εποχής ,Πολ.Μηχανικός.
    β}Αντί εκείνες τις καλές εποχές που οι ελεύθεροι επαγγελματίες έβγαζαν
    παράδες ,εγώ πήγα να ταυτίσω την καριέρα μου με αυτό το άθλιο γκουβέρνο.
    γ}Εκανα οικογένεια,δύο παιδιά,που τάσπρωξα κι αυτά να σπουδάσουν σε
    εξίσου δύσκολα ''Πανεπιστήμια"τρομάρα μου!!Για νάναι σήμερα άνεργα.
    δ}Κάθησα και υπηρετούσα 35 χρόνια,ενώ σαν καλή μάννα θα μπορούσα
    νάχω φύγει 14 χρόνια νωρίτερα{για να γίνω χα!χα!χα! μεγαλοσυνταξιού
    χος }και να δώσω στους Κυβερνώντες την χαρά να με χαρακτηρίζουν ως
    τέτοια ,ώστε με περίσσιο θράσος και αναίδεια να αρπάζουν την χατζάρα
    και να βάζουν ''ΠΛΑΦΟΝ"δηλαδή ''ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ"και όποιος έκανε τις
    ίδιες με την αφεντιά μου βλακείες να χάνει το κεφάλι του.
    ε}Αλλες πολλές βλακείες,{στην καλύτερη περίπτωση να τις ονομάσουμε
    βλακείες,άλλη λέξη θα ταίριαζε},που ντρέπομαι να απαριθμήσω.Μιά μόνο
    θα αναφέρω.ΥΠΗΡΞΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ.ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
    Και τώρα θα αναρωτηθώ και θα ρωτήσω :Όλοι αυτοί που ανέλαβαν τώρα
    την κρατική ΕΡΤ που την πληρώνουμε όλοι μας πόσο θα αμείβονται;Γιατί αν θυμάμαι καλά όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ το 2009{ίσως η μόνη σωστή πράξη
    τους αν και ο καθένας καταλαβαίνει τον λόγο που το έκαναν}, έβγαλε κάτι καταστάσεις για τις αμειβές των "διαφόρων της ΕΡΤ,μεταξύ των οποίων και αρκετών κοπριτών"παρατρεχάμενων",με μισθούκλες τερατώδεις.Έκτοτε δεν
    είδαμε τίποτε άλλο.Αυτό έχει αλλάξει;
    Ο διοικητής του ΙΚΑ{ο τόσο επιτυχημένος}Κος Σπυρόπουλος πόσα λαμβάνει
    για τις "τρομερές'' υπηρεσίες που προσφέρει στον λαό;
    Ο διοικητής της ΔΕΗ Κος Αρθούρος,άλλος "επιτυχημένος" που παραμένει,πόσα
    έχει εισπράξει για τις ''λαμπρές "υπηρεσίες του;
    Οι Γενικοί γραμματείς που θα μας "σώσουν" δι' άλλη μιά φορά,πόσα παίρνουν;
    Μειώθηκαν καθόλου οι αποδοχές τους;Φαντάζομαι ότι οι προερχόμενοι ιδιαίτερα από την Αριστερά{με το ανθρώπινο πρόσωπο},θα προσφέρουν τις
    αμοιβές τους στον χειμαζόμενο λαό.Αστεία πράματα!!!
    ΠΛΑΦΟΝ θα βάλουν κάποτε όλοι οι κυβερνώντες στα δικά τους ;
    Εγώ πάντως είναι σαν νάχω απέναντι μου ένα πολιτικό που κάνει την γνωστή
    σε όλους μας μοιρασιά:Δικό σου{το ξεροκόμματο},δικό μου,δικό μου,δικό μου,
    δικό μου,δικό μου..................{το παντεσπάνι}.Τόσο καλά!!!!!
    Αν δεν ΑΛΛΑΞΕΙ η πιό πάνω μοιρασιά ,ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.Όσους και να βάλει η Ν.Δ.σε θέσεις ,όσους "επιτυχημένους" να αφήσει στις θεσάρες τους το ΠΑΣΟΚ,
    όσους "προοδευτικούς" να βολέψει η ΔΗΜΑΡ,αυτή η μοιρασιά δεν ενδιαφέρει
    κανένα σκεπτόμενο Έλληνα.
    Αυτό πρέπει να είναι το ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ για τον ΣΑΜΑΡΑ.Όσο υπάρχουν
    αυτές οι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές μεταξύ των "υγειώς "εργαζομένωνκαι των "ανθυγιεινώς"κυβερνώντων ,το χάσμα θα μεγαλώνει .
    Αν δε η Κυβέρνηση ψάχνει για αυτούς που θα πονέσουν λιγότερο και θάναι
    οι λιγότεροι ΠΡΟΤΕΙΝΩ.Τους 300 της Βουλής ,δεν θα πονέσουν διόλου,είναι και λίγοι.Στο τέλος τέλος δεν θα προκαλέσουν με τυχόν Διαδηλώσεις τους
    πρόβλημα κυκλοφοριακό,μια και θα διαδηλώσουν εντός Βουλής.
    Και μην μου πείτε ότι εκεί είναι θέμα συντάγματος,γιατί ΤΙΠΟΤΕ από αυτά
    που έχουν συμβεί στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ δεν ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ από το ΣΥΝΤΑ
    ΓΜΑ των ΕΛΛΗΝΩΝ.

  21. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 25/07/2012 12:49:44

    Αλλη μια ...ανακύκλωση!
    Ο πρώην Διοικητής της ΔΕΗ Καθηγητής Αθανασόπουλους, αυτόν που χόρευε στο ταψί ο Φωτόπουλος, αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ!
    Θα ..σκίσουμε και στις ...αποκρατικοποιήσεις!!!

  22. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/07/2012 12:54:23

    Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι με το που επιλέγει κάποιους ανθρώπους η κυβέρνηση κάποιοι σπεύδουν να πουν ότι ο Σαμαράς και η ΝΔ δεν έχει δυνατότητα να βάλει τους ανθρώπους της και ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ κάνουν ό,τι θέλουν κλπ.

    Κύριοι, άμα θέλει ο Σαμαράς μπορεί να βάλει όποιον θέλει σε όποια θέση θέλει. Το θέμα είναι πόσο μπορεί να κινδυνεύσει η συνεργασία με τα άλλα δύο κόμματα ή το πιο σημαντικό - ποιές συμμαχίες θα φτιάξει για να κάνει μεταρρυθμίσεις σε όλους τους τομείς της διακυβέρνησης. Παράδειγμα: Ξεχνάμε ότι η ΠΟΣΠΕΡΤ έχει 80% ΠΑΣΟΚ; Πώς αυτό θα το παρακάμψουμε αν όχι με τους κατάλληλους ανθρώπους που θα φροντίσουν να γίνουν οι αλλαγές χωρίς συνδικαλιστικές επαναστάσεις;

    Διαφωνώ επίσης με την κρίση ότι το μαγαζί θα το διοικεί ο Καλημέρης με το σύστημα ΠΑΣΟΚ που χρόνια κυβερνά την ΕΡΤ και ο Σίμος, απλώς δια της παρουσίας του θα ..νομιμοποιεί τις αποφάσεις του για να μη φωνάζει το … Μαξίμου! Και τούτο διότι η ευθύνη όλων είναι πάνω στο Σαμαρά. Αν ο Σαμαράς έτσι επέλεξε, δηλαδή να επιβιώσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ, τότε δεν είναι ηγέτης.

    Αν όμως ο Σαμαράς έτσι επέλεξε επειδή έχει σχέδιο για την εξυγίανση της ΕΡΤ το οποίο θέλει να το εφαρμόσει κατά γράμμα ο Καλημέρης με την εποπτεία του Κεδίκογλου τότε ποσώς με ενδιαφέρει αν κάποτε ο Καλημέρης ήταν στην ΕΡΤ επί Σημίτη ή αν το σύστημα ΠΑΣΟΚ είχε δικό του το μαγαζί κάποτε. Αυτά τελείωσαν.

  23. tsapari avatar
    tsapari 25/07/2012 12:58:49

    Άστοχη η τοποθέτηση σου αδέξιε, εγώ θα προσπαθήσω να σε οδηγήσω σε Κάποια άλλη διάσταση από αυτή που ακολουθείς. Όταν λοιπόν σε ένα οργανισμό πρέπει να προωθήσεις ριζικές αλλαγές και να ξεριζώσεις κατεστημένα ετών αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να επιλέξεις άτομα από το ίδιο το σύστημα για να υλοποιήσουν το έργο που στοχεύεις. Φυσικά η μεθόδευση αυτή δεν είναι ούτε εύκολη αλλά ούτε διασφαλισμένη για την μερική ή και αρκετή επιτυχία της αλλά στη σημερινή κατάσταση και όπως έχουν διαμορφωθεί τα δεδομένα τόσο τα πολιτικά όσο και τα οικονομικά νομίζω ότι είναι η ενδεδειγμένη.

  24. Popolaros avatar
    Popolaros 25/07/2012 13:08:13

    Aυτά έχουν οι κυβερνήσεις συνεργασίας... H NΔ είναι απλά το πρώτο κόμμα σε μια κυβέρνηση τριών! Aπό τη στιγμή που το ΠAΣOK και η ΔHMAP στηρίζουν, θα έχουν και συμμετοχή σε όλες τις αποφάσεις· δεν μπορώ να σκεφτώ πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά με δεδομένο το αποτέλεσμα των εκλογών. Aκόμα όμως και στην περίπτωση αυτοδυναμίας της NΔ ο Σαμαράς θα έπρεπε να έχει πρώτο κριτήριο την αξιοσύνη και όχι την όποια κομματική προέλευση. Eπίσης η αναδιάταξη του πολιτικού χάρτη συνεχίζεται και δεν είναι καθόλου απίθανο αυτοί που παλιά ή πρόσφατα βρίσκονταν απέναντι να είναι με την πλευρά της NΔ στις επόμενες ή μεθεπόμενες εκλογές.

  25. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΟ avatar
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΟ 25/07/2012 13:30:59

    Τα έχουμε ξαναπεί: ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΤΟΥ ΤΣΥΡΙΖΑ (ΣΕ ΗΠΙΑ ΜΟΡΦΗ) ΔΗΜΑΡ, Τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει, παρόλο τις προσπάθειες του σαμαρά!
    Η μόνη λύση αργότερα είναι οι εκλογές, μήπως και πάρει την αυτοδυναμία η ν.δ η εισέλθει στην βουλή η δημιουργία ξανά!
    Υ.Σ Πάντως να το έχουν ΟΛΟΙ ΥΠΟΨΗΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΚΡΑΤΙΣΚΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΟ 1.500.000 ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ! Να πάνε να τα πάρουνε απο τους φίλους τους ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΟ 25/07/2012 14:50:05

      Εκλογές, ξανα μανα, χα χα !
      Δεν βάζετε μυαλό εσείς. Επιμένατε για τον Μάιο και το φάγατε το κεφάλι σας. Μαζί με τους Πασόκους.

  26. Emmanuil avatar
    Emmanuil 25/07/2012 13:47:00

    Η Τρόικα ενδιαφέρεται για τα λεφτά και για τίποτε άλλο. Ο Σαμαρας θα πρέπει να ενδιαφερθεί για την ανασύνταξη του κράτους. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει πρωταρχικά να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία απο την ΚΚΕ-Πασοκο-ΣΥΡΙΖΟ-κρατούμενη ΕΡΤ. Όποιος έλεγχει τους εγκεφάλους, έχει στα χέρια του την κυβέρνηση. Η ΕΡΤ υπονομεύει τον Σαμαρά και την κυβέρνηση όπως έκανε με τον Καραμανλή. Δεν τα βλέπετε αυτά;

  27. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/07/2012 14:16:13

    Και να ήταν μόνο αυτά!

    1. Eνα άρθρο μιας εφημερίδας που είχατε δημοσιεύσει, το "αντικαραμανλής στο μαξίμου"μάλλον ήταν, έμμεσα τον "εξεβίαζε έμμεσα συναισθηματικά" υπενθυμίζοντας ΔΗΘΕΝ ΧΑΛΑΡΑ, ότι "εδώ που τα λέμε πάντα συνεννοείτο καλύτερα με την αριστερά" και παράθετε παραδείγματα Γλέζου και διαφόρων συμβούλων του (Χ.Λ. και άλλων)

    2. Ο Ρουπακιώτης ετοιμάζεται να "αποσυμφορήσει" τις φυλακές.
    Από ποιους ερωτώ;
    Ως γνωστό το 60% είναι λαθρομετανάστες.
    Αυτοί θα αποφυλακισθούν και θα αρχίσουν αμέσως τα εγκλήματα χωρίς να υπάρχει η νομική δυνατότητα άμεσης απέλασης!!!
    Διότι η δικαστική απέλαση (που αφορά όταν ξένος εισελθών παράνομα στη χώρα έχει εκτίσει ποινή για κακοποιές πράξεις) ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ και έμεινε μόνο η διοικητική απέλαση (που είναι όταν τον πιάνουν στο δρόμο χωρίς χαρτιά, απλά).

    3. Η Ρεπούση του συνωστισμού και της οθωμανοκρατίας ετοιμάζεται να καταργήσει τον εκκλησιασμό στα σχολεία προς χάριν των ξένων παιδιών.
    Αυτό είναι το πρώτο βήμα όμως!!!
    Το δεύτερο θα είναι ποινή σε όσα Ελληνόπουλα θα αρνούνται να παρακολουθησουν το μαθημα του αλλάχ και να γονατίσουν - τιμωρούν ήδη τα αγγλάκια στην Αγγλία όταν αρνούνται να προσκηνύσουν!

    4. Τα παράνομα τζαμιά διατηρούνται ως έχουν και τώρα τους δίδονται δύο δημόσιοι χώροι για τις τελετές τους σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, νομιμοποιωντας ουσιαστικά την παράνομη εισβολή τους στη χώρα!

    5. Επίσης πυκνώνουν τα δημοσιεύματα για φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας!
    Παραθέτω ένα πολύ εύστοχο σχόλιο από το Ange-ta:

    "Δεν πατάω στην εκκλησία πλην περιπτώσεων γάμων, βαπτίσεων και κηδειών.
    Ωστόσο, όταν ακούω τον κάθε δήθεν προοδευτικό να τσαμπουνάει περί φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας, έρχεται στο μυαλό μου η κλοπή και η λεηλασία των μοναστηριακών γαιών που έγινε στην Δύση από μια μερίδα ληστών.
    Εκείνη η λεηλασία τότε, δεν έγινε υπέρ του λαού αλλά εκτελέστηκε με πρόγραμμα από την ανερχόμενη γαμημένη καπιταλιστική τάξη και όποιος σήμερα υποστηρίζει τα αντίθετα πλασάροντας τον εαυτό του για προοδευτικό είναι ή αμόρφωτος ή ψεύτης."

    "Δεν γουστάρω να φορολογηθεί ας πούμε η Παναγία η Χαζοβιώτισσα, πώς να το κάνουμε δηλαδή!"

    "Όπως δεν μπορούμε να ζητήσουμε να φορολογηθεί η Ακρόπολη. Όχι γιατί είμαι θρήσκα, αλλά γιατί η κληρονομιά μας δεν είναι προϊόν φορολόγησης. Ας φορολογήσουν πρώτα τα χρηματιστήρια όλου του κόσμου, ας εκλείψουν οι φορολογικοί Παράδεισοι, ας φορολογηθούν οι πολιτικοί της Εσπερίας, ας μειώσουν τους μισθούς τους οι κάθε λογής Τροϊκανοί, και μετά να το κουβεντιάσουμε. "
    "Αλλά όταν θα γίνουν ολ’ αυτά ποιος θα ενδιαφέρεται για την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας; Οοοοοοοοοοοσο μεγάλη και αν είναι;"

    "Όσο πιο μεγάλη τόσο πιο πλούσιος είναι ένας λαός!!! Μόλις φορολογηθεί θα φτωχύνουμε αυθωρί και παραχρήμα!!!"
    _________________________________________________________
    Καλή συνέχεια με Δημάρ και Πασόκ!!!

    • factorx avatar
      factorx @ αλλενάκι 25/07/2012 14:50:24

      Μην αναπαράγεις προπαγάνδα: "Η Ρεπούση του συνωστισμού και της οθωμανοκρατίας ετοιμάζεται να καταργήσει τον εκκλησιασμό στα σχολεία προς χάριν των ξένων παιδιών.". Η αλήθεια είναι ότι τσακώθηκε άγρια με τον ΚΟυβέλη επειδή δεν την επέβαλε ως πρόεδρο της μορφωτικής επιτροπής της Βουλής - την αδειάζουν και οι δικοί της

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ factorx 25/07/2012 14:58:21

        μου είχε διαφύγει αυτό
        αλλά αυτοί (ή) δεν χάνουν(ει) ποτέ το στόχο από τα μάτια τους...

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ factorx 25/07/2012 15:21:52

        Αγαπητέ Φάκτορα, νομίζω πως δεν γινόταν να την επιβάλει ως πρόεδρο της μορφωτικής επιτροπής! Κι ούτε θεωρείται άδειασμα, όταν της αναθέτει τον τομέα Παιδείας του κόμματός του, δηλαδή την κάνει σκιώδη υπουργό. Επί παραδείγματι θα μπορούσε στη θέση αυτή να βάλει τον καθηγητή Πανούση και να μην προκαλέσει με την ιέρεια του "συνωστισμού" και όχι της ιστορικής αλήθειας του ξεριζωμού, του Μικρασιατικού Ελληνισμού. Δεν είναι καθόλου ο Φώτης άμοιρος ευθυνών και τείνω να καταλήξω πως μάλλον συμφωνεί μαζί της!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Aφροδίτη 25/07/2012 15:35:35

          Ά πα, πα, πάλι ο φόβος και τρόμος από την κ. Ρεπούση!
          Φοβερή εμμονή!
          Στον έρωτα, η πολλή εμμονή είναι αναγκαία. Στην πολιτική, είναι κακός σύμβουλος.

  28. nikolas avatar
    nikolas 25/07/2012 14:18:08

    Koιμούνται όρθιοι στη Συγγρού! Τι φοβούνται ; Τους καταστροφείς της χώρας μας; Αν ναι τότε δεν τους πρέπει η εμπιστοσύνη μας.

  29. victoria (true) avatar
    victoria (true) 25/07/2012 14:40:37

    Και βρεμένοι και δαρμένοι, μια ζωή.

  30. ktisias avatar
    ktisias 25/07/2012 16:17:58

    Τα ελικόπτερα ? Τι θα γίνει με τα ελικόπτερα, που έχουν ανάψει τις μηχανές από την προηγούμενη κυβέρνηση!

  31. η Dimi avatar
    η Dimi 25/07/2012 16:31:43

    ΠΑΥΛΟΣ ΒΡΕΛΛΗΣ – Ο «ΚΕΡΙΝΟΣ» ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ!
    Δύο χρόνια μετά το θάνατο του Παύλου Βρέλλη, του Εθνικού Ευεργέτη της Ιστορίας μας, του μεγάλου Έλληνα, του μεγάλου δασκάλου, του μεγάλου καλλιτέχνη των Κέρινων Ομοιωμάτων και του Μουσείου Ελληνικής Ιστορίας στο Μπιζάνι Ιωαννίνων, του νέου «Φειδία», του «Ελύτη της γλυπτικής», το Noiazomai.net θυμάται με ευγνωμοσύνη την προσφορά του, για την οποία ούτε η Πολιτεία, ούτε η περίφημη «Ακαδημία Αθηνών», τον είχαν τιμήσει! http://www.noiazomai.net/vrellis.html

  32. Βουκινάτορας avatar
    Βουκινάτορας 25/07/2012 16:41:17

    Αστο το θέμα. Ενα υπουργείο λειτουργούσε στοιχειωδως το ΥΠΕΘΑ και το ανελαβε η ΝΔουλα και τα εκανε μαντάρα. Ο Πανος πηρε σοβαρες αποφάσεις ανοιξε στρατοπεδο στην Καλαμάτα. Φιλοι, ολα αυτα μυριζουν μουχλιαμενα μυαλά και βρωμανε "καμαρίλά". ΠΑΙΔΙΑ το Χρυσο Οδηγο για τα ελικόπτερα!!!!

  33. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 25/07/2012 16:52:59

    ΝΔ 18,85%, 1.192.054, 108

    ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ 16,78%, 1.061.265, 52

    ΠΑ.ΣΟ.Κ. 13,18%, 833.529, 41

    Ανεξ. Έλληνες 10,60%, 670.596, 33

    Κ.Κ.Ε. 8,48%, 536.072, 26

    Χρυσή Αυγή 6,97%, 440.894, 21

    ΔΗΜ.ΑΡ. 6,11%, 386.116, 19
    απο τι βλεπω και καταλαβενω στην ελλαδα υπαρχει μια κυβερνηση συνεργασιας με βαση τα ποσοστα μαλλον ατυχες ο τιτλος,ετσι ειναι κυβερνησεις συγκυβερνησης σε ολο τον κοσμο παντα το πρωτο κομμα δινει κατι περισσοτερο στους εταιρους της συνκυβερνησεις ..γιατι αλλιως παντα υπαρχει το δευτερο κομμα σε δυναμικοτητα ψηφων για να αναλαβει

  34. Kostis avatar
    Kostis 25/07/2012 17:11:36

    Τώρα μπορείτε να προσθέσετε στη λίστα και την ΕΝΤΟΛΗ Κουβέλη για την Παπαχρήστου!

  35. NICK avatar
    NICK 25/07/2012 17:24:47

    εγω πάντως από την κωμική, ευχολογική , ορισμό του " άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" , ανακοινωση της ΔΗΜΑΡ για την απεργία στη Χαλυβουργία, την οποία και παραθετω:



    "Οι εξελίξεις στο εργοστάσιο της Χαλυβουργίας αποκτούν δραματικό χαρακτήρα. Το υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, οφείλει να συμβάλει αποφασιστικά ώστε να υπάρξει άμεση λύση, το εργοστάσιο να επαναλειτουργήσει και οι εργαζόμενοι να μην βρίσκονται σε εσωτερική αντιπαράθεση. Η όξυνση της κατάστασης, η οποία τροφοδοτείται με την παρουσία των ΜΑΤ, συνιστά μια αρνητική εικόνα σε περίοδο που τα προβλήματα της Ελληνικής οικονομίας απαιτούν ευρύτερες συναινέσεις και συνεννοήσεις. Πρέπει να υπάρξει λύση"


    δεν συμπεραίνω ότι η ΔΗΜΑΡ είναι στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, δηλαδή στην ΕΞΟΥΣΙΑ.

    έτσι μιλάει ο τελευταίος μεσοβεζος που δε θέλει να πάρει θέση, όχι.......κυβερνητικό (;;;) κόμμα.

  36. voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
    voi8ate kaloi mou an8ropoi 25/07/2012 18:16:49

    Δυστυχώς και σήμερα κύριοι επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά ο τίτλος σας , πέρασε του Κουβέλη και μια νεαρή κοπέλα γνήσια Ελληνίδα με ελπίδες διάκρισης γυρνά εκδιωγμένη ταπεινωμένη και ατιμασμένη από την ίδια την χώρα της .
    Ως πότε ;

  37. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 25/07/2012 19:12:10

    Από Σεπτέμβρη έρχονται τα καλύτερα...

    Αφού προηγουμένως ανακοινωθούν...., τον Αύγουστο...!

    Στο βάθος, ....ξανά εκλογές!

  38. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 25/07/2012 21:53:27

    Σ΄ ευχαριστώ!! !

    Πλήρη περιγραφή και οπτικοακουστικό υλικό από κοντά (περιττό να πω ότι έχασες…)


    ΥΓ. Α μη το ξεχάσω, το μέγιστος λατινιστί το ΄φαγε η… βόρεια διαπλοκή. Σκέτος δ ο μπέμπης :)

  39. NICK avatar
    NICK 25/07/2012 22:04:21

    ναι πράγματι . ο -δικαιολογημένος βεβαια- διασυρμός της αθλήτριας είναι "δωράκι" προς τη ΔΗΜΑΡ , η οποία μετά τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα εξαθλίωσης και μαζικής φτωχοποίησης κλυδωνίζεται βίαια. ο,τι και να γίνει βεβαια, όσα τετοια 'δωράκια" και εάν δοθούν , η ΔΗΜΑΡ δεν τη γλιτώνει . θα εχει την τυχη του ΛΑΟΣ, είναι τελειως προφανες.

  40. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 25/07/2012 22:42:11

    Ως εμμονή μου χαρακτηρίζετε αγαπητέ το ότι με ενοχλεί που κάθεται στα ελληνικά βουλευτικά έδρανα η παραχαράκτρια της Ιστορίας του Μικρασιατικού Ελληνισμού; Ή που δεν την επέβαλε ο αρχηγός της, ως πρόεδρο της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της βουλής; Εμένα η προσφυγική μου καταγωγή θα μου επιτρέψετε να μου υπαγορεύει το χρέος να το θυμίζω, κάθε φορά που η κα Ρεπούση βήχει και εκπέμπει τα ανθελληνικά της μικρόβια.

  41. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 26/07/2012 01:39:01

    Μετά την επιτυχή επιλογή στο τιμόνι της ΔΙΑΧΕΊΡΗΣΗΣ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ του κου Τάκη Αθανασόπουλου,πρώην της ΔΕΗ ,έχω να ευχηθώ
    σε όλους μας καλή τύχη και καλή ψυχή!!!
    Συνέλθετε όλοι οι Κυβερνώντες πριν είναι αργά!!!!
    Και ρωτώ μήπως και δεν το κατάλαβα και είμαι τρελλή ,το ψηφοδέλτιο που
    έχωσα μετά μανίας στην κάλπη έγραφε πάνω ΙΟΒΕ ή Ν.Δ.Πείτε μου φίλοι μου,
    πριν μου στρίψει ολότελα.Εγώ έχω ακόμα στο αμάξι μου τους δύο φακέλλους
    διορισμού μου σαν εκλογικού αντιπροσώπου και θα τους ξαναδώ αύριο,αλλά
    είμαι βεβαία .Ν.Δ.-Αντώνης Σαμαράς έγραφαν απόξω.
    Μηνξεχαστώ ,έχει κι άλλα καλόπαιδα το ΙΟΒΕ.Μαχόμενους από τηνπρώτη στιγμή υπέρ του μνημονίου.Τον κο Λουκά Τσούκαλη βρε παιδιά γιατί τον
    λησμονήσατε; Θα σας μαλώσω!!!!

  42. Εύα avatar
    Εύα 26/07/2012 11:16:54

    Α.Δ, όσες φορές και να τα γράψεις, δε βλέπω φως...και μόνο ο τίτλος του κειμένου τα λέει όλα...
    ΥΓ: Θα μας σώσουν οι...επικοινωνιολόγοι...

  43. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 27/07/2012 17:49:29

    Αγαπητοί φίλοι,
    Νομίζω ότι πρέπει όλοι να κουλάρουμε γιατί οι καιροί δεν είναι όπως παλιά. Το κράτος λάφυρο στα κόμματα πρέπει να τελειώσει. Όλοι είμαστε αδέρφια, ας αφήσουμε τους ρεβανσισμούς. Οι καλύτεροι ας μπαίνουν σε θέσεις ευθύνης και όχι ιδιωτικού σκοπού κι ας είναι ότι χρώμα θέλουν. Στις δεύτερες εκλογές ψήφισα ΝΔ συνειδειτά, ενώ σ όλη τη ζωή μου ΠΑΣΟΚ. Δεν συμπαθούσα το Σαμαρά. Τώρα όμως ο Σαμαράς είναι ο πρωθυπουργός μας και έχει τη μοναδική ευκαιρία να γίνει εθνικός ηγέτης. Η κυβέρνησ πρέπει να πετύχει κι όλοι πρέπει να συμβάλλουμε σ αυτό. Είμαστε όλοι ένα κόμμα. Και μην ξεχνάτε αν δεν ΄ήταν πολλοί σαν κι εμένα η ΝΔ θα ήταν
    οχι 30 αλλά 22%. Αυτά τέλειωσαν όμως. Πάμε όλοι μαζί αδέρφια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.