#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/10/2012 19:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ προχωρά ακάθεκτη στον δρόμο του ΠΑΣΟΚ



Το έχουμε ξαναγράψει ακόμη κι όταν δεν ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση. Τα σοβαρά θέματα από τα οποία κρίνεται η τύχη της πατρίδας δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με επικοινωνιακούς όρους. Δεν πρέπει δηλαδή η Νέα Δημοκρατία να προσπαθεί να γίνει...ΠΑΣΟΚ μόνο για τα μάτια του κόσμου.

Κι αυτό δεν το λέμε τυχαία. Το λέμε διότι από χθες που συναντήθηκε ο πρωθυπουργός με την τρόικα μόλις για 35 λεπτά, έχουν αρχίσει διάφοροι επικοινωνιακοί φωστήρες να προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο ότι η κυβέρνηση αντιστέκεται, δεν κολλάει πουθενά και δεν προσκυνά τους ανθύπατους της τρόικας.

Πρώτα ήταν ο Γ. Στουρνάρας και ο περίφημος διάλογος που είχε με τους τροικανούς, όταν ο υπουργός τους απείλησε με παραίτηση ενώ τους έδειξε τη σφαίρα στο τζάμι του γραφείου του. Ξαφνικά ο υπουργός εμφανιζόταν ως «αντιστασιακός» ή φορώντας την... κάπα του Σούπερμαν. Όμως, λίγα 24ωρα μετά έδινε γη και ύδωρ με τα πολύ σκληρά, στα όρια της αναλγησίας, μέτρα που αποτυπώνονται και στο προσχέδιο του προϋπολογισμού. Μετά, πάλι άρχισαν οι διαρροές ότι ο Στουρνάρας είπε στον Τόμσεν ότι δεν πάει άλλο, ότι σηκώνει τα χέρια ψηλά και δεν μπορεί να συνεννοηθεί μαζί του.

Τώρα, το... έγκριτο Βήμα, αυτό που ξαφνικά έχει γίνει πιο ...σαμαρικό κι από τον ίδιο τον Σαμαρά, δημοσιεύει τον άγνωστο διάλογο του πρωθυπουργού με την τρόικα. Όταν, λοιπόν, ο Τόμσεν έκανε παρατηρήσεις για την Ελλάδα και κουνούσε και το δάκτυλο ο Αντ. Σαμαράς, σύμφωνα με τις διαρροές, είπε: «Κύριοι, η συνάντησή μας, ολοκληρώθηκε. Δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο. Τα υπόλοιπα θα τα πω με τους πολιτικούς προϊσταμένους σας».

Κι έτσι η τρόικα έφυγε κακήν κακώς από το Μαξίμου, όμως, αντί να βάλει την ουρά στα σκέλια πήγε σήμερα στον Γ. Βρούτση και έθεσε ξανά θέμα κατώτατου μισθού, αποζημιώσεων, τριετιών κ.λπ. Δηλαδή ο πρωθυπουργός τους «έκανε τα μούτρα κρέας», σύμφωνα με τα διαρρέοντα από κυβερνητικές πηγές. Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι εκθέτουν εαυτούς και κυρίως τον Πρωθυπουργό;

Έτσι, το πανελλήνιο, πιστεύουν κάποιοι, θα συγκλονιστεί από το σθένος που επιδεικνύει η κυβέρνηση κατά των υπαλληλάκων και θα βάλει κάτω το κεφάλι αποδεχόμενη τα μέτρα.

Όμως, αυτού του τύπου η πολιτική διαχείριση των θεμάτων είναι παλιάς εποχής, ξεπερασμένης και ξεχασμένης. Εκτός κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι τρώμε κουτόχορτο.

Δεν καταλαβαίνουν ότι ο κόσμος θέλει λύσεις κι όχι επικοινωνιακές φιοριτούρες και... μασάζ στην κοινωνία. Ελπίζουμε να το καταλάβουν πριν είναι αργά. Διότι, όπως έχουμε πει αυτή η κυβέρνηση είναι η τελευταία ευκαιρία και ελπίδα της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 02/10/2012 19:47:43

    Η κρίση αποδεικνύει ένα πράγμα.

    Δεν υπάρχει πολιτικό προσωπικό με ικανότητες και εμπειρίες να την διαχειρισθεί.

    Σε άλλα ήταν μαθημένοι.

    Διορισμούς ρουσφετάκια χαριεντίσματα και πειθήνια όργανα της διαπλοκής για ένα πεντάλεπτο στην τηλεόραση.

    Η άρρωστη Ελλάδα γκρεμίζεται όσοι νοιώθουν ικανοί ας ετοιμάζονται το παλιό ξηλώνεται και αφήνει χώρο για το νέο.

    Φανταστείται τι έχει να γίνει αν οι Γερμανοί βγάλουν και τις λίστες της Σιεμενς.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Aris. A 02/10/2012 20:50:46

      Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Υπάρχει έλλειμμα πολιτικού προσωπικού με ικανότητες πέρα από το απλό επίπεδο της διαχείρισης. Μόνο που οι καιροί τώρα ζητούν κάτι πέρα από διαχείριση.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Aris. A 02/10/2012 21:04:14

      Θα πρέπει να ομολογήσω οτι έχετε εξαιρετική ρέντα με τα σχόλια τελευταία!
      αν και πάντα είσαστε to the point, εν τούτοις το παραπάνω καθώς και το "http://www.antinews.gr/2012/10/02/182074/#comment-1058942", απλά εξαιρετικά!!!

      • Heaven avatar
        Heaven @ Heaven 02/10/2012 21:05:56

        εσείς, ο τακ, ο Τιγράνης....
        τελευταία δεν αισθάνομαι και γω καλά!!!

    • sawas avatar
      sawas @ Aris. A 02/10/2012 21:34:11

      Και πιο είναι το "νέο"? Πως καθορίζεις το νέο?

      Το πολιτικό σύστημα αποδεικνύεται ως ένα σύστημα συγκοινωνούντων δοχείων. Ο παλιός του χτες είναι ο νέος του σήμερα βασιζόμενοι στην μνήμη χρυσόψαρου που διαθέτουμε πάνω από την κάλπη.

      Αναπόφευκτα θέτονται τα ακόλουθα ερωτήματα διότι το δις εξαμαρτείν.... Πως θα καθορίσουμε εμείς το νέο? Πως θα σπάσουμε το απόστημα της κλειστής της πολίτικης "κάστας" ώστε να επιβάλουμε εμείς τους ορούς της ακολουθούμενης πολιτικής?

    • Kλικ avatar
      Kλικ @ Aris. A 03/10/2012 01:08:38

      H κρίση θα γεννήσει τον ηγέτη. Ένας θα είναι, πάντα έτσι γίνεται.
      Οι υπάρχοντες δυστυχώς δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοια αναταραχή. Όπως τα λες είναι.

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 02/10/2012 20:01:24

    Κυριακή κοντή γιορτή! Αν είναι θέατρο θα χάσει πολύ στα μάτια όσων των πίστεψαν. Αν όμως είναι πραγματικά τα γεγονότα θα αποδειχθεί πως δικαίως ελπίζουν κάποιοι πως είναι ο σωστός άνθρωπος στη σωστή θέση σε τούτες τις μαύρες στιγμές για τον τόπο. Και θα μας ενώσει τώρα που πάμε για κοινωνικό χάος με τα άκρα να ξεκινούν εχθροπραξίες. Απλό δεν είναι; Το καλό που σου θέλω Πρωθυπουργέ!

  3. franc avatar
    franc 02/10/2012 20:09:18

    Αγαπητέ Φάκτωρ, άψογος!
    Κάνε τους μάθημα Δημοτικού... Πού έμαθαν "επικοινωνία" και μας επικοινωνούν τα μηνύματά τους και μας δεινοπαθούν τα δεινά τους και μας συγκινούν την συγκίνησή τους και το κέρατό τους το τράγιο...Οι βασικοί υπαίτιοι του δράματος της ερμης πατρίδας. Οπως το λές είναι μέσα σε όλα αυτοί, Πανταχού παρόντες και τα πάντα πληρώντες...
    Ο Ελληνικός λαός αυτά τα μέτρα ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΠΟΤΕ.
    Ο Σαμαράς να τα ψηφίσει, να πάρει τη δόση και μετά να ζητήσει απο την Τρόικα να έρθει να τα εφαρμόσει...

  4. tak avatar
    tak 02/10/2012 20:12:16

    Antonioγίναμε η χλεύη των ηττημένων!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ tak 02/10/2012 21:04:45

      Ἀλλ' οὔπω ἐστί τό τέλος...

      • tak avatar
        tak @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 03/10/2012 08:52:12

        Plaudite, amici, comedia finita est! [Χειροκροτήστε, φίλοι, η κωμωδία τελείωσε!] Αύγουστος, 63 π.Χ-14 μ.Χ., τα τελευταία του λόγια!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ tak 03/10/2012 08:55:06

          tak εδώ είμαι και παρακολουθώ με υπομονή ακόμα.Καλημέρα:www.youtube.com/watch?v=waBb-UM5m4g

  5. Δ.Σ. avatar
    Δ.Σ. 02/10/2012 20:13:37

    Πολύ σωστό το άρθρο σας, η νδ (αν και λίγο πολύ το περιμέναμε, αλλά όχι στον αίσχιστο βαθμό) "πασοκίζει" επικίνδυνα και η πτώση της, όπως και του σαμαρά, θα είναι πολύ πιο γρήγορη από του πασοκ και του παπανδρέα, δεδομένου, ότι οι ψηφοφόροι της δεν χαρίζονται τόσο εύκολα, όσο οι πασόκοι στο κόμμα τους (βλ. εκλογές 2009).

  6. Γιάννης avatar
    Γιάννης 02/10/2012 20:21:59

    Για το Θεό που πιστεύει ο οποιοσδήποτε, υπάρχει καμία κυβερνητική διαφορά μετά τις εκλογές; Μόνο τα πρόσωπα αλλάζουν. Προσωπικά είμαι πολύ θλιμμένος, αγανακτησμένος αλλά το κυριότερο ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ, βασικά με το Σαμαρά. Για να είμαστε αμερόληπτοι και ειλικρινείς αυτά τα μέτρα είναι τα χειρότερα όλων και δεν περίμενα ποτέ από το Σαμαρά τέτοια πολιτική. Ο κόσμος είναι έτοιμος να εκραγεί και μ΄αυτά που γίνονται όλοι ξαφνικά αρχίζουν να συντάσσονται με Φωτόπουλους συριζαίους κτλ γιατί απλά είναι σε τραγική απόγνωση. Δεν θέλω να θυμίσω τα ισοδύναμα και τέτοια απλά γιατί έμειναν σαν ατραξιόν και τίποτα άλλο. Αυτό δείχνει πολύ απλά ότι όποιος και να κυβερνάει ΑΛΛΟΙ κάνουν κουμάντο τελικά. Δυστυχώς...

  7. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 02/10/2012 20:24:26

    Εστω και τώρα, εάν η τρόϊκα καταλάβαινε ότι έχει ανθρώπους, που, εκφράζοντας πραγματικά το λαό τους και στηριζόμενοι σ΄αυτόν και μόνον, είναι έτοιμοι για όλα, τότε δεν θα επεδείκνυε το περισσό θράσος που επιδεικνύει εδώ και 2 1/2 χρόνια, διότι δεν πρέπει να ξεχνά κανείς ότι στην Ελλάδα δοκιμάζουν την πλήρη κατεδάφιση του μεταπολεμικού κοινωνικού κράτους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
    Δυστυχώς εδώ και 2 1/2 χρόνια είτε δεν συναντούν ουσιαστικά καμμιά αντίσταση είτε βλέπουν τους εγχωρίους να ρίχνουν τουφεκιές στον αέρα, για το θεαθήναι προς τους "ιθαγενείς".

  8. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 02/10/2012 20:32:41

    κλαιωωωωωωωω απο τα γελια με τα σεναρια που διακινούνται!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 02/10/2012 21:07:38

      Ἐγῶ κλαίω,γιά τό πῶς θά μεγαλώσω τά παιδιά μου...

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 02/10/2012 21:22:16

    Απόλυτα σωστός ο τίτλος του άρθρου...

    "Δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο. Τα υπόλοιπα θα τα πω με τους πολιτικούς προϊσταμένους σας" Τα ίδια δεν είχε πεί και ο Μπενύ, και μετά τρέχαμε και δε φτάναμε?

    Ναί το κλίμα έξω έχει βελτιωθεί κάπως ,αλλα οχι τόσο που να κάνει διαφορά. Και ,θυμηθήτε, οι Αμερικάνικες εκλογές τελείώνουν όπου νάναι...

    (χωρίς να υπολογίσουμε το παγκόσμιο οικονομικό πατατράκ που θα φέρει η επίθεση στο Ιράν που θα επακολουθήσει. Εκει πιά δεν μπορούν να γίνουν προγνώσεις...)

  10. kitsos avatar
    kitsos 02/10/2012 21:28:44

    Με προσβαλετε !! :)) :))

  11. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/10/2012 23:27:27

    Ποιος ασχολείται με το ηττοπαθές μόρφωμα που λέγεται ΝΔ; Είναι ήδη παρελθόν, τελείωσε κι αυτό μαζί με το απεχθές πρότυπό του, το ΠΑΣΟΚ. Οι παρέες των πολιτών που στήθηκαν στην ουρά για να κάνουν με την ψήφο τους χώρο στον Σαμαρά, δεν επένδυαν τότε πολιτικά στο άσυλο των κομματόσκυλων, των μεσαιοχωριτών, των πασοκογενών πουθενάδων της ΝΔ. Επένδυαν πρωτίστως, αν όχι αποκλειστικά, στο πρόσωπο του ΑΣ. Και το έκαναν βάσιμα, γιατί και πριν, ως υπουργός και πρόεδρος, τους είχε δώσει ποιοτικά δείγματα γραφής, αλλά και αμέσως μετά, όταν τον είδαν να θέλει και να μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Όμως όσο καλός και άξιος κι αν είναι κάποιος, δεν μπορεί να πατάει για πολύ και στη βάρκα του εθνικού συμφέροντος και στη βάρκα του κομματικού κράτους. Οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ. Κάπως έτσι λοιπόν άρχισαν τα στρογγυλέματα, οι συμβιβασμοί, τα πισωγυρίσματα, οι διαψεύσεις, η απογοήτευση. Η εξοντωτική ληστρική πολιτική σε συνδυασμό με την φορολογική ασυλία των ολίγων και την ατιμωρησία των μεγαλοαπατεώνων, αποτελούν σήμερα casus belli για τους πολίτες. Πλέον βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν την οριστική αποκαθήλωση στις καρδιές πολλών όσων τον στήριξαν με έμπρακτη, εξωφρενική για δεδομένα κομματοκρατούμενης χώρας, ανιδιοτέλεια. Μια αποκαθήλωση που, εκτός των άλλων, θα του στερήσει για πάντα το πλεονέκτημα να προχωρήσει στην πολλάκις υπεσχημένη μία και μόνη, τοποθετώντας τον παράλληλα στην κατηγορία των αποτυχημένων, ίσως και των υπόλογων.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Τιγράνης 02/10/2012 23:54:31

      Συμφωνώ μέ κάθε λέξη σου! Δέν στήθηκα σέ καμμιά οὐρά γιά νά δώσω τήν ψήφο μου στό Σαμαρᾶ.Στίς ἐκλογές ὅμως στήριξα τίς ἐλπίδες μου σέ ἐκεῖνον,ὄχι γιατί δέν ἀντελήφθην τήν κρισιμότητα τῆς κατάστασης στήν ὁ ποία παρέλαβε τή χώρα,ἀλλά διότι ἄκουσα ἀπό αὐτόν πέντε κουβέντες τίς ὁποίες μέ ἔπεισε ὅτι θά μποροῦσε νά τίς κάνει πράξη.
      Δέν τίς ἔκανε,μᾶλλον πράττει τά ἀντίθετα.Δέν τόν κατηγορῶ γι' αὐτό,θά ἔπρεπε ὅμως νά μήν εἶχε ὑποσχεθεῖ.Ὅσο καί νά θέλω,δέν μπορῶ νά τόν πιστέψω ἄλλο.Ἡ χώρα εἶναι στά χέρια του,ἄς κάνει ὅ,τι τόν φωτίσει ὁ Θεός.Καί ἐκεῖνος Τόν ἐπικαλέστηκε πολλές φορές προεκλογικά,ἐλπίζω τῶρα νά τοῦ κάνει κάποιο χατήρι...

      • ERASMUS avatar
        ERASMUS @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 03/10/2012 09:19:53

        Αν φτασαμε να εναποθετουμε τις ελπιδες μας στον Θεο ...... είναι πολύ ασχημα τα πράγματα .........
        (Εκτιμω απιστευτα τον τονισμο των λεξεων σου .. γι αυτο και αντιπαρατιθεμαι γραφοντας ατονα ....)

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ERASMUS 03/10/2012 15:07:23

          Ὅταν σηκώνουμε ψηλά τά χέρια,στό Θεό δέν ἐλπίζουμε;(ἤ στόν ἀλλάχ,ἤ στό βούδα,ἤ στό ζαρατούστρα...)

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Τιγράνης 03/10/2012 00:59:00

      Και μετά τι, ω βασιλευ της Αρμενίας? Το Σύστημα φρόντιζε εδώ και δεκαετίες να μήν αναδεικνύονται ηγέτες που να μπορέσουν να το ενοχλήσουν.

      Αρα ,πάμε για Τσίπρες και Μιχαλολιάκους?

      (δε διαφωνώ με όσα γράφεις ,απλά επεκτείνω τον προβληματισμό)

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/10/2012 03:11:50

        Μετά τι… Η Δημοκρατία πράγματι μπορεί να μην έχει αδιέξοδα όπως γράφει ο Heaven, μεγάλο μέρος των πολιτών όμως σήμερα βιώνει καθημερινά το απόλυτο αδιέξοδο. Το έχω γράψει ξανά, βρισκόμαστε υπό καθεστώς πολιτικής ομηρείας: η επιλογή της λιγότερο καταστροφικής λύσης (ΑΣ) αποδεικνύεται, εκ του αποτελέσματος, εξίσου ολέθρια με όσα προεκλογικά αντιπαλεύαμε (τα οποία ναι μεν διατηρούν το πλεονέκτημα να μην έχουν δοκιμαστεί, εντούτοις διατηρούν και τον παραλογισμό να θέλουν να δοκιμαστούν και από ανθρώπους που τα θεωρούν κώνειο). Η μετάβαση όμως σε άλλο φορέα ακυρώνεται από το ίδιο το ένστικτο επιβίωσης που μας απομακρύνει από τον Σαμαρά: δεν φεύγεις από κάτι που απέτυχε για να πας σε όσους τροφοδοτούνται από το μπάχαλο και επενδύουν φανατικά στην εθνική αποτυχία. Από την άλλη, η ωριμότητα του να μην επιτρέπουμε στους εαυτούς μας να αφεθούμε σε αγελαία εμφυλιοπολεμικά ένστικτα, φοβάμαι ότι στην πορεία θα γίνει αντικείμενο αισχρής καπηλείας από τον μεταπολιτευτικό συμφερτό, προκειμένου αφ΄ ενός να γίνει ανεκτός ο οικονομικός βιασμός, αφ΄ ετέρου να μπουν οι βάσεις για ομαλό πέρασμα από την παλιά στη νέα, πιο σύγχρονη φάση της μεταπολίτευσης (βλέπε μετάβαση από μονόχρωμη σε πολύχρωμη , funky κομματοκρατία). Το αίσθημα της πολιτικής ορφάνιας σήμερα είναι πιο έντονο από ποτέ. Είμαστε ένα, δυστυχώς ανομοιογενές, σώμα πολιτών που στέκονται μόνοι εναντίον όλων: του κλεπτομανούς κράτους, των κομματόσκυλων, των αεριτζήδων, του παλιού κακού μας εαυτού. Κάλιο μόνοι και αμήχανοι όμως παρά εκτροφείς διχασμού και σκυλευτές της ίδιας μας της πατρίδας. Όταν με το καλό αυτό το κάτι σαν δημοκρατία που έχουμε αποφασίσει να αυτορυθμιστεί, ελπίζω τουλάχιστον να βρει τον υγιή πατριωτικό χώρο αναδομημένο, στιβαρό και, απαραιτήτως, συγκροτημένο σε νέο πολιτικό φορέα. Εκεί, σίγουρα, το παταγώδες στραπάτσο με τον ΑΣ θα φανεί εξόχως χρήσιμο και διδακτικό.

  12. tsakali avatar
    tsakali 03/10/2012 00:49:59

    Μωραίνει ΚΥΡΙΟΣ οιον βούλεται ΑΠΩΛΕΣΕΙ.

  13. Heaven avatar
    Heaven 03/10/2012 01:17:38

    φράση κλισέ, αλλά στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα...

    • μχ avatar
      μχ @ Heaven 03/10/2012 10:43:32

      ...ναι στις Δημοκρατίες...στις Φεουδαρχίες ?

  14. vagmyl avatar
    vagmyl 03/10/2012 02:00:46

    @tak Δεν είναι ότι γίναται "η χλεύη των ηττημένων" αλλά "η χλεύη αυτού που τον κάνατε νικητή"

  15. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/10/2012 08:30:07

    Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η πίστη στο Σαμαρά ήταν λίγη από πολλούς εδώ μέσα. Του λέτε να τα σπάσει με την Ευρώπη και θεωρείτε ότι αυτό θα φέρει αποτελέσματα. Κάνετε όμως λάθος. Μεγάλο λάθος. Στις δύσκολες στιγμές οι πολίτες συσπειρώνονται γύρω από την ηγεσία τους. Πολλοί εδώ θέλουν η ηγεσία να κάνει τις ορέξεις τους. Δεν ειναι κριτική αυτό που ασκείται από πολλούς, είναι έλλειψη εμπιστοσύνης. Έτσι δεν γίνεται δουλειά. Αν δεν το καταλαβαίνουμε αυτό ας πάμε όλοι στα λαϊκίστικα κόμματα να τελειώνουμε.

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/10/2012 10:54:49

      Φυσικα και ειναι ελλειψη εμπιστοσυνης. Δεν γινεται να ξεχασες αυτα που λογοντουσαν προεκλογικα...Εχουν καμια σχεση με αυτο που γινεται τωρα;

      • Λιογκος avatar
        Λιογκος @ Πετρος 03/10/2012 12:36:34

        Στο Μανώλη αναφέρεσαι Πέτρο. Ο Μανώλης τα καταλάβαινε διαφορετικά προεκλογικά... αστό μην το ψάχνεις σπάνια περίπτωση.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/10/2012 11:11:59

      Δέν εἶναι ἔλλειψη ἐμπιστοσύνης,ἀπελπισία ἐξαιτίας τοῦ κλονισμοῦ τῆς ἐμπιστοσύνης εἶναι...

  16. πολιτης avatar
    πολιτης 03/10/2012 10:16:30

    τα πραγματα πανε απο το κακο στο χειροτερο.
    ομως μου φαινεται εντελως παραλογο να ηρθε ο σαμαρας μετα απο σχεδον δυο δεκαετιες πολιτικης αποχης, να πολιτευτει για να ξεχαρβαλωσει τη χωρα. για να δουμε που το παει. ετσι κι αλλοιως επεται το χαος σε ενδεχομενη αποτυχια.
    ειμαι πραγματικα περιεργος...........

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ πολιτης 03/10/2012 12:30:15

      "δυο δεκαετίες πολιτικής αποχής" ????
      Τι εννοείς ???

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.