18/12/2009 19:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ διαφωνεί με το ΠΑΣΟΚ για την ακύρωση των νέων έργων (!!!)



Έχουν τρελλαθεί στην Ρηγίλλης; Ούτε λίγο ούτε πολύ μια ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας (δείτε την στα σχόλια) λέει ότι κακώς ακυρώθηκαν οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού και του αεροδρομίου του Καστελίου διότι είναι σημαντικά έργα και ήταν πολύ καλά μελετημένα.

Για το πρώτο να συμφωνήσουμε, είναι σημαντικά έργα και πρέπει να γίνουν, επιπλέον και για το θέμα της ρευστότητας.

Για το δεύτερο όμως τι να πούμε; Όταν τα ανακοίνωσε ο Γ. Σουφλιάς μόνο οι πέτρες δεν σηκώθηκαν για να το χτυπήσουν. Διαγωνισμοί που στήθηκαν στο πόδι για να εξυπηρετηθούν οι εθνικοί κατασκευαστές δεν μπορεί να είναι μελετημένοι.

Δείτε και τι γράφαμε τότε:  Στον προεκλογικό αγώνα και οι εθνικοί κατασκευαστές

Υπήρχε κανένας λόγος να γίνει αυτή η ανακοίνωση όταν και  κυρίως για την Αττική οδό έχουν αντιδράσει έντονα κάτοικοι, φορείς καθώς και περιβαλλοντικές οργανώσεις, ειδικά μετά την καταστροφή που έχει υποστεί η Αττική από τις πυρκαγιές;

Μήπως κάποιοι στην Ρηγίλλης δεν μπορούν να καταλάβουν ότι για τόσο μεγάλα έργα απαιτείται αναβολή κατ' αρχάς και διάλογος στη συνέχεια; Ούτε παίρνουν μαθήματα από το ΠΑΣΟΚ για το πώς να χειρίζονται τους κάθε είδους προμηθευτές και κατασκευαστές;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 18/12/2009 19:55:28

    Σε απάντηση των δηλώσεων του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, από το γραφείο Τύπου της Ν.Δ. εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:


    « 1. Οι νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής και το Αεροδρόμιο Καστελίου, δύο πολύ σημαντικά έργα και πολύ καλά μελετημένα, δεν έχουν καμία σχέση με προεκλογικές σκοπιμότητες.
    Η δημοπράτηση των Αυτοκινητόδρομων Αττικής έγινε μετά από μελέτες, έρευνες και διαβούλευση τριών (3) ετών. Για το Αεροδρόμιο, μάλιστα, του Καστελίου, τον Μάιο του 2008, στο Ηράκλειο Κρήτης, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε δεσμευτεί ότι θα δημοπρατηθεί τον Μάιο του 2009.
    2. Ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας, με ανεδαφικές δικαιολογίες και προσχήματα, ακυρώνει τους «Νέους Αυτοκινητόδρομους Αττικής» και μεταθέτει το διαγωνισμό για το Αεροδρόμιο Καστελίου. Για το Αεροδρόμιο επικαλείται το θέμα των αεροβοηθημάτων.
    Επισημαίνουμε ότι για τα αεροβοηθήματα ακολουθήθηκε η μέθοδος του Αεροδρομίου των Σπάτων. Δεν περιλαμβανόταν στον αρχικό διαγωνισμό, αλλά έγινε χωριστός διαγωνισμός για την προμήθεια και την τοποθέτησή τους.
    Όσο για τους Αυτοκινητόδρομους Αττικής συνολικού μήκους 71,6χλμ:
    Πρώτον, είναι ανακριβές ότι δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη για το τμήμα Σπάτα- Αεροδρόμιο μήκους περίπου 1 χλμ. Υπάρχει και περιλήφθηκε στην απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του έργου, όπως απεικονίζεται στα εγκεκριμένα σχέδια της Μ.Π.Ε.. Μάλιστα απεικονίζεται στο σχέδιο της Μ.Π.Ε. -29Ν.
    Δεύτερον, το τμήμα από τον κόμβο Μεσογείων προς Αγ. Μαρίνα και Καλύβια, δεν ήταν καταχωρημένο στο Ρυθμιστικό. Όμως, αποτελεί ουσιώδες τμήμα της λειτουργικής υποστήριξης του συστήματος περιφερειακών αξόνων και γι’ αυτό το λόγο περιλήφθηκε στο Νέο Ρυθμιστικό, του οποίου η θεσμοθέτηση προβλεπόταν να γίνει τον Ιανουάριο του 2010. Υπενθυμίζουμε ότι και για το Αεροδρόμιο των Σπάτων και για τους υποστηρικτικούς του άξονες, έγινε ειδική τροποποίηση του Ρυθμιστικού. Επισημαίνουμε, επίσης, ότι είναι απολύτως ανακριβές ότι δεν ετέθη το τμήμα αυτό σε διαβούλευση.
    3. Προφανώς, ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας για λόγους, είτε εσωκυβερνητικών τριβών, είτε πολιτικής σκοπιμότητας (ώστε να μην φαίνεται η συνέχεια του έργου της Ν.Δ.) χρησιμοποιεί και αυτός τη μέθοδο του «παγώματος» με ανυπόστατα επιχειρήματα και επικοινωνιακά τεχνάσματα.
    Σε κάθε περίπτωση όμως, με αυτές τις τακτικές, ούτε τα έργα προωθούνται, ούτε ο πολιτικός διάλογος προάγεται».

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/12/2009 20:05:30

    Μου αρεσει παρα πολυ που η ΝΔ συμφωνει με οσα εγραψα απο τις πρωτες μερες της κυβερνησης του ΠΑΣΟΚ.Η υπευθυνη αντιπολιτευση πρεπει να εστιασει στην αναγκη αυξησης της οικονομικης δραστηριοτητας σε καιρο οικονομικης κρισης και τα αυοχρηματοδοτουμενα εργα ειναι ενας απο τους λιγους τροπους αναθερμανσης της οικονομιας.Αν υπαρχουν προβληματα στον αναδοχο να λυθουν με αδιαβλητες διαδικασιες.Αλλα δε γινεται να ματαιωνονται οπως μεταιωθηκε το αεροδρομιο των Σπατων απο την πρωτη κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ το 1981 και το εκαναν 20 χρονια αργοτερα.Η εκστρατεια αντιδιαπλοκης δεν μπορει να φθασει να παγωσει την οικονομια.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ ψυχραιμια 18/12/2009 20:39:34

      ΣΩΣΤΟ!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ψυχραιμια 18/12/2009 20:42:47

      χμμμ ψυχραιμία... η δική μου σκιώδης κυβέρνητική κατασκοπεία, λέει ότι δεν έχουν τα συνήθη περισσευούμενα για επιδοτήσεις και μίζες, και θα τα περάσουν σε αυξημένα τέλη και αυξημένα τιμολόγια... Δανειζόμαστε από μελλοντικές εξοφλήσεις λογαριασμών για έργα. Μήπως να μην κάνουμε έργα? Ή μας προβλέπεις πλούσιους το 2015?

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/12/2009 20:11:48

    Και δηλαδή αν τα ξανααναθέσει το ΠΑΣΟΚ (γιατί, αυτό θα γίνει), δεν θα τα πάρει ο Μπόμπολας.

    Καλά κρασιά! Οι άνθρωποι απλώς θέλουν το μερτικό τους.

    Συμφωνώ κι εγώ με την ανακοίνωση της ΝΔ.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Επώνυμος 18/12/2009 20:39:54

      Μαζί σου!

      • Greco avatar
        Greco @ Ένας Τυχαίος 18/12/2009 21:18:43

        και γω συμφωνω..εργα τωρα!

  4. μπομπολας avatar
    μπομπολας 18/12/2009 23:25:39

    Οσο και να αντιστεκόσαστε στο τέλος εδώ θα τα δώσετε!

  5. nasos avatar
    nasos 18/12/2009 23:33:00

    Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ για το κυριώτερο Μύθο της επιδοτούμενης Οικολογίας,την Υπερθέρμανση λόγω του CO2.
    http://www.youtube.com/watch?v=sbq0y_Y7Ue0&feature=related

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/12/2009 23:36:04

    πες πες, μπορεί και να το καταλάβουν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.