#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/06/2012 16:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ δεν πρέπει να υποτιμήσει τον κίνδυνο από τα δεξιά της

Το λάθος που έκανε ο Σαρκοζί στις γαλλικές προεδρικές εκλογές ΔΕΝ πρέπει να επαναληφθεί ΤΩΡΑ στις ελληνικές εκλογές της ερχόμενης Κυριακής….



Ξεκινώ,σίγουρα,απότομα. Στη Γαλλία, η Ένωση για το Λαϊκό Κίνημα (UMP) συγκρούστηκε δυνατά με το σοσιαλιστικό κόμμα του Ολάντ στις προεδρικές εκλογές (και από απόψε, κατά τα φαινόμενα, ολοκληρώνεται η νίκη της Αριστεράς με την επικράτηση των σοσιαλιστών και των συμμάχων τους στις βουλευτικές εκλογές των δύο γύρων,της 10ης και 17ης Ιουνίου). Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Όμως ο Σαρκοζί δεν είδε αυτό που έβλεπαν μερικοί (ίσως το εντόπισε αλλά προτίμησε διαφορετική προεκλογική στρατηγική, στο α’γύρο, προσανατολισμένη ξεκάθαρα εναντίον των σοσιαλιστών-το ρίσκο ΔΕΝ του βγήκε). Το αποτέλεσμα; Ο Σαρκοζί ηττήθηκε και το Εθνικό Μέτωπο της Λεπέν μάζεψε πάνω από 6 εκατομμύρια ψήφους και το απίθανο 17%, στον πρώτο γύρο.

Στη χώρα μας, υπάρχει κίνδυνος να συμβεί το ίδιο. Κάποιοι σε αυτό το διαδικτυακό ιστότοπο το είχαν επισημάνει,ΕΓΚΑΙΡΑ,σε σχόλιά τους,μετά το  αποτελέσματα των γαλλικών προεδρικών εκλογών,του β’ γύρου,και των τελευταίων ελληνικών εκλογών που είχαν διεξαχθεί ταυτόχρονα. Η ΝΔ έχει επιλέξει να συγκρουστεί με την αριστερή παράταξη,σ’αυτές τις εκλογές,με πολιτικές επιλογές που έκανε μέσα στο Μάιο (σ’αυτές τις επιλογές δεν σκοπεύω να επανέλθω,γνωστές οι απόψεις μου-εξάλλου όλα θα κριθούν την επόμενη Κυριακή). Όμως,έχει αφήσει το πολιτικό της χώρο στα δεξιά της μερικώς ακάλυπτο  στη Χρυσή Αυγή. Ειδικά το γεγονός που έλαβε χώρα σε γνωστό τηλεοπτικό σταθμό,δεν γνωρίζω πόσο στη Συγγρού έχει,ενδελεχώς,αναλυθεί.

Το παράδειγμα της προεκλογικής τακτικής της γαλλικής κεντροδεξιάς πρέπει να οδηγήσει τη ΝΔ σε άλλες κατευθύνσεις και σκέψεις,μια εβδομάδα πριν τις εκλογές. Η Ιστορία έχει διδάξει το παράδειγμα του 1977,όπου η νεοσυσταθείσα Εθνική Παράταξη μπόρεσε και συγκέντρωσε σχεδόν 7% τότε. Η παρουσία της Εθνικής Παράταξης,κακώς,υποτιμήθηκε. Βέβαια,θα ισχυριστεί κάποιος πως ‘’άλλες εκείνες οι εποχές και η ΝΔ κέρδισε άνετα’’. Ο υπολογισμός αυτός είναι ρηχός. Το 7% της εποχής εκείνης γκρέμισε τις προβλέψεις για εντυπωσιακή επιτυχία της ΝΔ στις εκλογές του 1977,περιόρισε απότομα την εκλογική εμβέλεια της ΝΔ (από 54,4% σε 41,8%) ,επιτάχυνε δραματικά τη πτώση των ποσοστών της τη περίοδο 1977-81,άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου δεξιά της παράταξης και συνέβαλε στη διεύρυνση της αιμορραγίας της κεντροδεξιάς,σε ψήφους,στις εκλογές του 1981.

Θα ισχυριστεί κάποιος πως ‘’δεν γίνεται διμέτωπος αγώνας’’. Κατά τη προσωπική μου γνώμη,αριστερά της η ΝΔ ό,τι ήταν να μαζέψει το μάζεψε. Το βάρος της πρέπει να δοθεί στα δεξιά της. Απ’ότι διακρίνεται,με τα τελευταία τηλεοπτικά γεγονότα (και όχι μόνο-βλέπουμε τι συμβαίνει στη χώρα σ’επίπεδο ασφάλειας),ελλοχεύει κίνδυνος (που δεν πρέπει να υποτιμηθεί) να υπάρξει μετακίνηση συντηρητικών ψηφοφόρων προς τη Χρυσή Αυγή. Ας το έχουν υπόψη τους στη Συγγρού. Μην επαναληφθεί το λάθος της Γαλλίας και στην Ελλάδα…Τη τελευταία εβδομάδα αλλού πρέπει να δώσει το βάρος της η ΝΔ.Χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει…..

ΥΓ. Σε όσα ανέφερα παραπάνω δεν διεκδικώ το αλάθητο.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,ΤΩΡΑ πρέπει να φανεί και να ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ η δημοκρατική ακτινοβολία της ΝΔ απέναντι στη Χρυσή Αυγή.Με αυτό τον τρόπο,αφενός ’’κατοχυρώνει’’ τις ψήφους που θα εισπράξει από τ’αριστερά της αφετέρου δείχνει σε συντηρητικούς-δημοκρατικούς ψηφοφόρους που σκοπεύουν να οδηγηθούν στην εκλογική κάλπη της Χρυσής Αυγής πως σε μια κοινωνία μπορεί να επιβληθεί η τάξη και η ασφάλεια αλλά με ΝΟΜΙΜΟ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ τρόπο….

Komis Montechristo

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/06/2012 17:40:26

    Συμφωνώ απολύτως. Σταθερή μου άποψη ήταν και είναι πάντα ότι όλοι οι εκλογικοί αγώνες κερδίζονται στο "κέντρο".
    Για ένα "κεντροδεξιό" κόμμα, όταν δέχεται πίεση και από τα "δεξιά", αυτό συνεπάγεται σκληρό μέτωπο προς τα άκρα δεξιά. Έτσι το "κεντροδεξιό" κόμμα και διεκδικεί ψήφους από τα "δεξιά" του, και κερδίζει την εμπιστοσύνη στο "κέντρο", ως "μετριοπαθής λογική δύναμη που καταπολεμά πρώτα-πρώτα το δικό της άκρο, τον "κακό της εαυτό".
    Αντίστροφα, για ένα "κεντροαριστερό" κόμμα, όταν δέχεται πίεση και από τα "αριστερά", αυτό πρέπει να συνεπάγεται σκληρό μέτωπο προς τα άκρα αριστερά.
    Η ΝΔ δεν κάνει αυτό. Δυστυχώς. Ούτε βεβαίως ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Η ανορθολογική τακτική και ο αποπροσανατολισμός των κομμάτων είναι μια ακόμη εκδήλωση της κρίσης και παράγει ακόμη περισσότερη αστάθεια και χάος. Καταστρέφει την κυβερνησιμότητα, διασπείρει παντού στη δημόσια ζωή πολιτικά τέρατα (από τον ευερέθιστο Χρυσαυγίτη με τις μπουνιές μέχρι τον θεόμουρλο ΕΠΑΜίτη - ΔΗΚΚΙτη - για 2 μερόνυχτα ΣΥΡΙΖίτη - με τα τσεκούρια και πριόνια).
    "Το παλιό πεθαίνει, το νέο δεν έχει ακόμη γεννηθεί, τώρα είναι η εποχή των τεράτων" (Αντόνιο Γκράμσι).

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Ο Θείος 11/06/2012 17:52:58

      Καλησπέρα Θείε.Ήσουν από τους πρώτους,μετά τις εκλογές της 6ης του προηγούμενου μηνός,όπου είχες αναφερθεί σε αυτόν το κίνδυνο.Οφείλω να σε συγχαρώ γι'αυτή την έγκαιρη επισήμανσή σου.Και κάτι ακόμη:Στις εκλογές του 1977,απ'ότι έχω διαβάσει σε σχόλια ανθρώπων που ήταν κοντά στον Κ.Καραμανλή,υπήρχε έντονη αδιαφορία για την Εθνική Παράταξη τότε.Μόνον τις τελευταίες ημέρες,πριν τις εκλογές στις 20 Νοεμβρίου 1977,άρχισε να μαζεύεται κάπως η κατάσταση (με στοχευμένες ιδεολογικο-πολιτικές επιθέσεις) και εν τέλει περιορίστηκαν οι διαρροές στο 7% περίπου.Το παράδειγμα των εκλογών του 1977 είναι χαρακτηριστικότατο και έντονα διδακτικό.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 11/06/2012 18:12:59

      Ο Σύριζα έγινε "κεντροαριστερό" κόμμα; Βαγγελίστρα μου!!!
      Τα Δεκεμβριανά 2008 ο Αμυράς μόνο φώναζε "κάψτε τα όλα";
      Τα Κάλαντα της Αυγής ο Αμυράς τα έγραψε;
      Ρε τι σου κάνει ο Αμυράς, όποια πέτρα και αν σηκώσεις από κάτω τον βρίσκεις....
      Θείο, δώσε καμία χρήσιμη συμβουλή στον Κουβέλη και άσε τη ΝΔ καλύτερα...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 11/06/2012 18:56:25

        Αγαπητέ ΒΙΣ, τι είναι ένα κόμμα δεν το ορίζει μόνον η θέληση των μελών του ή κάποιων μελών του, αλλά εξίσου η πολιτική γεωγραφία και το μέγεθος. Μερικές φορές παρά την θέλησή του.
        Δυστυχώς τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και η ΝΔ έχουν παρασυρθεί σε στρατηγική σκληρού διπολισμού. Άν πετύχουν να σταθεροποιηθούν σε ποσοστά της τάξης του 25 % (φαίνεται πώς μάλλον ναί), θ' αναγκαστούν αργά ή γρήγορα να (επανα)λειτουργήσουν ως πολυσυλλεκτικά "λαικά" κόμματα. Για την ΝΔ αυτό είναι διαχρονικό καθεστώς - πάντα αυτό ήταν. Για τον ΣΥΡΙΖΑ θα είναι μια νέα, αναγκαστική κατάσταση, μια "μετάλλαξη", άν δεν θέλει να ξεφουσκώσει όπως φούσκωσε.
        Πολυσυλλεκτικά μεγάλα "λαικά" κόμματα αμιγώς δεξιά ή αριστερά δεν υπάρχουν. Είναι πάντα "κεντροδεξιά" ή "κεντροαριστερά".
        Τυποι όπως ο Αμυράς με τα τσεκούρια, άν και έκανε τον πολιτικό τουρισμό του (απο του Καζάκη και τους Δωδεκαθειστές στο ΔΗΚΚΙ και μετά ΣΥΡΙΖΑ), δεν μπορούν να ενσωματωθούν λόγω εγγενούς βλάβης. Το ότι φλερτάρησαν ακόμη και με τέτοιο άτομο είναι βέβαια κάκιστη σύσταση για να ψηφίσει κανείς ΣΥΡΙΖΑ.
        Ο "άλλος με τα τσεκούρια" ενσωματώθηκε κάλλιστα και είναι ευπρεπέστατος, διότι όλα μέσα του δούλευαν ρολόι.
        Η ΔΗΜΑΡ με ποσοστά κάτω του 10 % ως φαίνεται, θα έχει ίσως την τύχη και "πολυτέλεια" να παραμείνει προγραμματικά πιό συμπαγής αριστερή παράταξη, χωρίς την αναπόδραστη ανάγκη να μεταλλαχθεί λόγω φουσκώματος σε "κεντροαριστερή". Ίσως δεν την δούμε και σε κυβερνητικές ευθύνες, παρά τα λεγόμενα.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Ο Θείος 11/06/2012 22:40:31

          Πανάθεμά σε , έχεις την μοναδική ικανότητα να γράφεις τόσα πολλά, τόσο συχνά, τόσο μονότονα,χωρίς να λες απολύτως τίποτα !

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Παύλος 12/06/2012 03:18:00

            Κι εσύ όμως φίλε Παύλο δε χάνεις σχόλιο του Θείου!

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΒΙΣ 12/06/2012 03:21:45

        Φίλε ΒΙΣ μάλλον ΝΔ θα ψηφίσεις πάλι.
        Επιστροφή στη βάση.
        Δεν είναι κακό.Εσένα σε χρειάζεται το κόμμα πιο πολύ από την κυρία Ντόρα.

  2. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/06/2012 17:42:43

    Τέλος,θα ήθελα ν'αναφέρω και κάτι ακόμη,ιστορικής αξίας:Σαν σήμερα,στις 11 Ιουνίου 1963,παραιτήθηκε ο Κωννος Καραμανλής.Η σπουδαία οκταετία των έργων της Εθνικής Ριζοσπαστικής Ενώσεως και της ανόρθωσης της πατρίδας σταμάτησε άδοξα (είχε προηγηθεί η περίοδος του Ελ.Συναγερμού των Παπάγου-Μαρκεζίνη όπου μπήκαν τα γερά θεμέλια).Η χώρα εισήλθε σε απίστευτες πολιτικές περιπέτειες τη περίοδο 1963-1974 (διετία παπανδρεϊσμού,Ιουλιανά,τυραννικό καθεστώς,με αποκορύφωμα τη τραγωδία της Κύπρου).Απλά καταθέτω αυτή την ημερομηνία διότι διανύουμε ιστορικές στιγμές ως Έθνος.Οι κίνδυνοι είναι πολλοί και απαιτείται ψυχική ενότητα.Η έντονα ταραχώδης περίοδος 1963-1974 ας αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγήν.

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ Komis Montechristo 11/06/2012 20:05:41

      O Eλληνικὀς Συναγερμὀς και η ΕΡΕ ἠσαν «κεντροδεξιἀ» κὀμματα; Ἐχουμε τη γνὠμη ὀτι ἠσαν εθνικὀφρωνα με προσανατολισμὀ την ανὐψωση και ανἀπτυξη του Ἐθνους , με ιδιεταἰρα δε ευαισθησἰα στην ἀμυνα της Χὠρας ἐναντι καθε εξωτερικἠς επιβουλἠς. Ουδεμἰα σχἐση με τον διεθνιστικὀ λιμπεραλισμὀ.

      • GO avatar
        GO @ Kραντωρ 11/06/2012 21:42:44

        Ήταν κεντροδεξιά κόμματα υπό την έννοια ότι είχαν εμπλουτιστεί με αξιολογότατα στελέχη του Κέντρου και είχαν αποσυμφορήσει τους τόπους εξορίας και τις φυλακές από κομμουνιστές που καταδιώχτηκαν από τις προηγούμενες κεντρώες κυβερνήσεις.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Kραντωρ 12/06/2012 04:45:26

        Από το 1949 έως το 1967,τόσο ο Ελ.Συναγερμός όσο και η ΕΡΕ ήταν οι κεντροδεξιές παρατάξεις της εποχής (με βάση τη τότε πολιτική ορολογία).Συσπείρωναν στους κόλπους τους τόσο το σύνολο της μεταπολεμικής λαϊκογενούς δεξιάς(σε όλες τις εκφάνσεις της) όσο και το σύνολο του μεταπολεμικού συντηρητικού κεντρώου βενιζελισμού.Αυτή είναι η πραγματικότητα.Το παράδειγμα της ΕΡΕ ήταν αποκαλυπτικό.Στην ηγετική της ομάδα δέσποζαν τα ονόματα των Τσάτσου,Αβέρωφ,Κασιμάτη.Ο ηγετικός της πυρήνας ήταν ένα κράμα βενιζελικής και λαϊκογενούς πολιτικής παράδοσης.

  3. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 11/06/2012 17:50:18

    Η κακοδαιμονία της Νέας Δημοκρατίας ξεκινά από το γεγονός ότι αποκηρύσσει πάντα τον εθνικό της χαρακτήρα, λες και η έννοια του εθνικού είναι μίασμα ή κατηγορία!!! Με αυτόν τον τρόπο σέρνεται αναγκαστικά πίσω από το άρμα των αριστερών δημιουργώντας έτσι μία εικόνα για τον εαυτό της που δεν της αξίζει και δεν την χαρακτηρίζει.
    Η δική μου γνώμη ξεκινά με το σκεπτικό ότι, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή το κόμμα πρέπει και οφείλει να διαμορφώσει μία θέση, σταθερή και αταλάντευτη, ευρωπαϊκή και παράλληλα να ενσωματώνει χαρακτήρα εθνικό , ρεαλιστική, ορθολογική, χωρίς φλερταρίσματα προς μία αναχρονιστική και συνάμα καταστροφική για τον τόπο πολιτική. Οι ευρωπαίοι θέλουν να έχουν απέναντί τους μία κυβέρνηση που αυτό που θα λέει θα το κάνει και δεν θα δυναμιτίζει τα θεμέλια της ΕΕ. Μία κυβέρνηση που θα έλθει σε ρήξη με τα ντόπια συμφέροντα και τους ....νταβατζήδες.....που μας οδήγησαν εδώ, μία κυβέρνηση η οποία θα τσακίσει τα φαινόμενα τύπου "Ελένη μου" (προσφώνηση προς την κυρία εισαγελλέα.... του κυρίου δημοσιογράφου...αν ισχύει βέβαια), τις συμπεριφορές τύπου Παυλόπουλου, τις αντιλήψεις ότι ο ελληνικός λαός τρώει χόρτο και τότε πιστέψτε με δεν θα υπάρχει θέση για καμία χρυσή ή ασημένια αυγή, πόσο δε για ΣΥΡΙΖΕΣ και ΞΟΦΑΛΤΣΕΣ!!!!!!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Κριτική Σκέψη 11/06/2012 18:01:23

      Δεν διαφωνώ πως ο λόγος της ΝΔ δεν πρέπει να είναι μονόπλευρος,αλλά αντιθέτως οφείλει να είναι συνθετικός και ενωτικός.Αμέσως μετά τις προηγούμενες εκλογές είχα στείλει ένα μακροσκελές σχόλιο κατά τ'όποίο είχα αναφέρει πως δεξιά της ΝΔ βρίσκεται ένα 20% και κάτι των ψηφοφόρων (επί συνόλου).Το είχα επισημάνει πολύ έντονα.Τελικώς,αυτό το ζήτημα το βρίσκει η ΝΔ μπροστά της,όπως και κάποια άλλα.Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο.Ας παραμείνω στο ζήτημα της κεντρικής ανάρτησης στ'όποίο θίγω κάποια στοιχεία.Η αλλαγή πλεύσης της ΝΔ,τελευταίες ημέρες,κρίνεται επιβεβλημένη,κατά τη προσωπική μου γνώμη.Το υστερόγραφο,στο τέλος του αρχικού κειμένου,λέει πολλά.

      • man8os avatar
        man8os @ Komis Montechristo 11/06/2012 19:53:59

        Αυτο το 20 θα γινει 10% σε αυτες τις εκλογες?

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ man8os 12/06/2012 04:47:12

          Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.Μελλοντολόγος δεν είμαι.Το βράδυ της Κυριακής θα γνωρίζουμε.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κριτική Σκέψη 11/06/2012 18:18:39

      Aκριβώς έτσι είναι! Αλλά η ΝΔ είναι φοβική, φοβάται μήπως την πουν "αντιδραστική" και ακροδεξιά, ενώ όλο το ακροατήριο που θα την έλεγε έτσι έχει πάει στον Σύριζα!
      Δείτε άρθρα του "Βήματος" που αναφέρονται στο μεταναστευτικό. Ενώ μόλις μιλήσεις για Σαμαρά στο "Β", όλα τα σχόλια είναι κατά, για το μεταναστευτικό, μόλις ένας συντάκτης γράψει κάτι υπέρ των λάθρο, τον πνίγουν τα αρνητικά σχόλια.
      Χρυσαυγίτες είναι όλοι αυτοί; 80-90% των αναγνωστών του "Β" είναι χρυσαυγίτες; Έλεος!!!

  4. kiegotoidioleo avatar
    kiegotoidioleo 11/06/2012 18:47:00

    Δυστυχώς η ΝΔ επαναλαμβάνει τα ιδια και τα ιδια λαθη... Ξεχάσανε ότι η ΝΔ έγινε Κυβέρνηση όταν ο Κ. Καραμανλής μίλησε και επεισε οτι αναφέρεται στον κεντρώο / κεντροδεξιό χώρο. Το ιδιο (με καποιες αναλογιες) ειχε κανει και ο θειος του! Αντι για αυτο η ΝΔ σημερα απέκτησε τάσεις (και δεκαδες προσωπικες φιλοδοξιες εν αναμονη). Το "ανοιγμα" του Α. Σαμαρά ειναι ένα άτσαλο άνοιγμα χωρίς καμια ισχυρη πολιτική βαση. Η επιστροφή της Ντόρας, η μαζική προσέλκυση στελεχών του ΛΑΟΣ (εκ των οποίων αλλα μικρών εως ανυπαρκτων ικανοτήτων και άλλα με πολυ προβληματικο παρελθόν στο χωρο της ακροδεξιας) ειναι επίσης πρόβλημα (φυσιογνωμίας αλλα κυρίως ουσίας).
    Επίσης άκρως νεοφιλελευθερα στοιχεια που το μονο που λένε (κασέτα;) ειναι να πουλήσουμε τα παντα να κλείσουμε οτι δημόσιο υπάρχει κλπ...
    Θα πει κάποιος μηπως στο Συριζα τα πράγματα ειναι καλύτερα; ΟΧΙ! Ισως να ειναι και χειροτερα. Αλλά εκει εμεις βαζουμε το μέτρο; Μας κολακευει οτι ο Συριζα μπορει να ειναι "χειροτερος"; Δεν νομιζω!
    Ακόμη κι αν κερδίσουμε τις εκλογές πρέπει να προβληματιστουμε με το φαινόμενο της φασιστικης - φιλοχουντικης ακροδεξιάς (που για χρόνια το ανεχτηκαμε και καναμε οτι δεν το βλέπαμε αναμεσά μας). Η ακροδεξιά της ΧΑ δεν ειναι μονο αποτελεσμα Life Style. Αποκτά (σταδιακα;) ερεισματα στην ελληνική κοινωνια ή και αποτελει την 1η επιλογη συγκεκριμένων χώρων π.χ. στα σωματα ασφαλειας. Η ΝΔ δεν ασχοληθηκε ποτέ με αυτο. Θεώρησε (κακως) ότι οποια κριτική σ' αυτά ειναι από την αριστερα και εξ ορισμού άδικη. Ομως τώρα καταλαβαινει οτι εκει έγινε το κακο! Οπως καταλαβαινει ότι οι διάφορες απολιτικες και χυδαιες δηθεν πατριωτικες κορώνες (ειδικα στη Β. Ελλάδα) δεν ειναι πάντα σωστές. Ανέχθηκε (κακώς) τμημα του κληρου να κάνει πολιτική (και τώρα να "αγιαζει" τα φαινομενα της ΧΑ έστω και με συγκαλυμμένο τροπο).
    Πως θα ειναι η επόμενη μέρα; Η αγωνία μου ειναι ότι αυτη η πολυφωνική ΝΔ θα αρχισει να μιλα και θα καταληξει σε μια Βαβυλωνια απόψεων και πρακτικών. Ετσι θα κυβερνησουμε; Μαλλον ΑΔΥΝΑΤΟΝ όταν ξερουμε οτι οι φιλοδοξιες και το πριονισμα του εσωκομματικου "αντιπάλου" ειναι ηδη στο προσκηνιο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kiegotoidioleo 11/06/2012 21:06:49

      Η εποχή ανοίγματος προς το Κέντρο έγινε σε "αθώους καιρούς", όταν κοιμόμασταν με ανοιχτές τις πόρτες. Η γιαγιά μου και ο παππούς μου είχαν ολημερίς την πόρτα γερτή, μαγκωμένη, αλλά όχι κλειστή. Το ίδιο και σε άλλα σπίτια στη γειτονιά μου, στον Πειραιά.
      Στη σημερινή εποχή, αυτά παρήλθαν. Το άνοιγμα της ΝΔ προς το Κέντρο δεν έχει νόημα, γιατί εκεί είτε υπάρχουν φανατικοί νεοφιλ (τους θέλουμε στη ΝΔ;), είτε το νέο Πασόκ, της σοσιαλδημοκρατίας. Το παιχνίδι πλεον παίζεται δεξιά. 1 εκατομμύριο λαθρομετανάστες καθιστούν το άνοιγμα στο Κέντρο παρωδία.
      Το 2012 δεν είναι 1975 ή 1977. Το 1977 η Αχαρνών ήταν ένας "καλός" δρόμος, σήμερα είναι ένα γκέτο που μετά τις 8-9 (καλοκαιρινή ώρα) δεν περπατάνε γυναίκες μόνες τους. Και η Πλατεία Αμερικής, για εμένα, ένα παιδί από λαϊκή συνοικία του Πειραιά, φάνταζε μία μεσοαστική περιοχή, ενώ σήμερα βλέπεις ΜΟΝΟ ξέμπαρκους μαύρους, πρεζέμπορους και λαθρέμπορους.
      Η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται copy-paste. Τώρα είναι η ώρα της πραγματικής Δεξιάς και θα φανεί αυτό. Ο Σαμαράς και ο Φαήλος το έχουν καταλάβει, αλλά είναι τα βαρίδια γύρω τόσα...

  5. stamoschios avatar
    stamoschios 11/06/2012 18:47:27

    Ο Πανίκας μόνο κατάλαβε πως να αγγίξει τις ευαίσθητες χορδές των γνησίων δεξιών. Μην φοβάστε κύριοι, είμεθα αρκούντως πατριώτες για να σταθούμε στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά στην κρίσιμη εκλογική μάχη κόντρα στους άπλυτους εθνομηδενιστές. Και όταν επιχειρήσουν να πραγματοποιήσουν τις απειλές που ευαγγελίζονται γραφικοί τύποι όπως ο Αμυράς εμείς θα βγάλουμε πάλι το φίδι από την τρύπα.

  6. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΒΑΡΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΒΑΡΗΣ 11/06/2012 19:19:21

    Στα σχολια που αναρτωνται με θεμα τα γεγονοτα του Δεκεμβριου του 2οο8 θα ηθελα να σας πληροφορησω οτι η εφημεριδα Αυγη ειχε κανει δωρο στους αναγνωστές της, για το νεο ετος ,Κυριακη 4/1/2009 το ημερολογιο του 2009, με τις <>.Επειδη δεν εχω δει, καμμία αναφορα για το εν λογω δωρο, σας λεω οτι το εχω στην διαθεση μου και μπορω να σας προμηθευσω με αντιγραφα φωτογραφιων.Αν ειναι ετσι παρακαλω απαντηστε μου στο e-mail.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΒΑΡΗΣ 11/06/2012 20:53:11

      Αγαπητέ, στείλε το στον Φάκτορα, και αυτός θα το ανεβάσει αν θέλει (και πιστεύω ότι πρέπει να το κάνει). Μπας και ξυπνήσει κανείς στη ΝΔ. Διότι η "Αυγή" δεν είναι Αμυράς "είναι-δεν είναι μέλος του Σύριζα". Η "Αυγή" είναι το ΕΠΙΣΗΜΟ ΟΡΓΑΝΟ του μορφώματος.
      Και μην ξεχνάμε ότι τα Δεκεμβριανά 2008 ήταν απόπειρα πραξικοπήματος κατά της κυβέρνησης της ΝΔ και ο Καραμανλής παρουσιαζόταν κανονικότατα, σε πανώ, ως δολοφόνος παιδιών, χωρίς αυτό να καταδικαστεί από την Αριστερά.

  7. rasputin avatar
    rasputin 11/06/2012 21:29:38

    Βασικά η ΝΔ πάσχει εδώ και καιρό από το γεγονός ότι έχει μαζέψει στις τάξεις της ένα βουνό στελέχη που είναι φαινομενικά μετριοπαθείς , ενώ στην πραγματικότητα ακολουθούν μια μίζερη , φοβική , ντεμέκ political corect στάση που συνίσταται στον φόβο ανάληψης ευθυνών και εφαρμογής ξέκαθαρων πολιτικών .
    Αυτό φυσικά κουράζει τον κόσμο που βαριέται τους χαρτογιακάδες που λένε πολλά και δεν κάνουν τίποτα . Ιδίως σε περιόδους που τα προβλήματα είναι πολλά και πλήττουν τις πλατιές κοινωνικές μάζες .
    Τι πιο αντρίκιο και ξεκάθαρο από το να έχεις συγκεκριμένες θέσεις που προσπαθείς να εφαρμόσεις . Πέντε χρόνια με τον Καραμανλή , κρυβόντουσαν πίσω από την "συναίνεση" επειδή φοβόντουσαν μην τους πούνε φασίστες στο μεταναστευτικό ζήτημα ή καπιταλιστές-ακραίους φιλελευθεριστές στις αποκρατικοποιήσεις .
    Η διαφορά είναι ότι ο περισσότερος κόσμος που ψήφιζε συστηματικά ΝΔ ήθελε το γκρέμισμα κάθε φέουδου στο δημόσιο , όπως και την ασφάλεια και ευταξία στις γειτονιές .
    Η ΝΔ κατάφερε να γυρίσει την πλάτη σε αυτό τον κόσμο , επειδή φοβόταν τι θα πουν στα κανάλια κάτι αξύριστοι διανοούμενοι και κάτι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστάδες που έτσι και αλλιώς δεν την ψήφιζαν!
    Τώρα πλέον και με την έντονη πίεση από το εκλογικό στραπάτσο του Μάη , ο Σαμαράς επιτέλους παίρνει σαφείς , κάθετες θέσεις .
    Επιτέλους τον ακούς και λες "ναι ρε φίλε με αυτό συμφωνώ" . Γι' αυτό και υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες πρωτιάς , κάτι που πριν ένα μήνα με την φόρα του Σύριζα φαινότανε ανέφικτο .
    Ομολογώ επίσης ότι με έχουν εκπλήξει θετικά οι ήρεμες , αλλά μεστές τοποθετήσεις του Χατζηδάκη και δευτερευόντως του Στυλιανίδη . Που χωρίς να παίζουν τον ρόλο του μπαμπούλα , σου εξηγούν κάποια πράγματα και σε βοηθάνε να τους εμπιστευτείς .

  8. bodys avatar
    bodys 11/06/2012 23:27:42

    Αμφίπλευρο άνοιγμα πρέπει να κάνει ο Αντώνης.

    Η εγκληματικότητα και οι λαθρο αφορούν ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.

    Πρέπει να απευθυνθεί στα δεξιά του υποσχόμενος ότι θα είναι σκληρός έναντι των προβλημάτων αυτών, όπως και στους σοβαρούς πασοκτζήδες που είναι σχεδόν έτοιμοι να ψηφίσουν ΝΔ....απλά για να μην γκρεμιστούν τα πάντα.

    Ο κόσμος είναι τρομαγμένος στην προοπτική Τσίπρα και πρέπει επαναλαμβάνω το άνοιγμα να είναι ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΤΖΕΝΤΑ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΗ.

    Δεν είναι καιρός παχέων αγελάδω και ως εκ τούτου είναι ατυχείς (ως συνήθως) οι τζούφιες περί μονομερειών.

  9. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 12/06/2012 05:09:27

    Προς όλους τους φίλους:Η ΝΔ δεν έχει αντιληφθεί,ακόμη,τι συμβαίνει δεξιά της.Υπάρχουν χιλιάδες ψηφοφόροι που έφυγαν,διότι επιθυμούν η παράταξη ν'αποκτήσει ένα λαϊκό,κοινωνικό,πατριωτικό λόγο.Ας μην ξεχνάει και αμελεί κανείς πως το DNA της παράταξης είναι η καραμανλική παράδοση.
    Υπάρχει το ερωτημα:Θα συνεχιστεί η αιμορραγία των ψηφοφόρων της παράταξης προς τη Χρυσή Αυγή;Σίγουρα θα σταματήσει,εφόσον η ΝΔ τονίζει με ιδιαίτερη έμφαση τις καραμανλικές ιδεολογικο-πολιτικές της αναφορές.Δηλαδή ελεύθερη οικονομία σε συνδυασμό με κοινωνική προστασία-συνοχή.Θα ρωτήσει κάποιος:''Προλαβαίνει τώρα;''Θ'απαντήσω ως εξής:Ποτέ δεν είναι αργά.Αρκεί ο πολιτικός λόγος να είναι κρυστάλλινος και το μήνυμα που εκπέμπεται να είναι διαυγές.Και τέλος,θα κλείσω με την ιστορική ρήση του Κ.Καραμανλή πως ''Δεν υπάρχει Ελευθερία χωρίς Τάξη και Τάξη χωρίς Κοινωνική Δικαιοσύνη''....Οψόμεθα.

  10. GO avatar
    GO 12/06/2012 08:02:34

    Με τον Συναγερμό και ο Γεώργιος Παπανδρέου!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ GO 12/06/2012 15:28:44

      Ήταν για να εκλεγεί,μόνον,στις εκλογές του Νοεμβρίου του 1952.Η είσοδός του στο ψηφοδέλτιο του Ελ.Συναγερμού έγινε κατόπιν πιέσεως του Μαρκεζίνη στο Παπάγο.Στην αρχή ο Παπανδρέου ζητούσε να εισέλθουν στο ψηφοδέλτιο του Ελ.Συναγερμού και είκοσι πολιτικοί φίλοι του.Ο Παπάγος δεν δεχόταν.Τελικά με παρέμβαση Μαρκεζίνη εισήλθε μόνον εκείνος.Μετά τις εκλογές ανεξαρτητοποιήθηκε και επεδίωξε με τον Σοφ.Βενιζέλο την ενοποίηση των διασκορπισμένων τμημάτων του ήδη διαλυμένου και συρρικνωμένου ''Κέντρου'' εκείνη τη περίοδο.

  11. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/06/2012 16:14:36

    Κασιδιάρης - Γκλέτσος

    http://www.youtube.com/watch?v=9XLvSH3FmnM&feature=endscreen&NR=1

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.