#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2010 17:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Η ΝΔ δεν κάνει ούτε ένα χιλιοστό πίσω απο τις θέσεις της»



Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο προπηλακισμός κάθε προσώπου, οποτεδήποτε και αν γίνει,  είναι απαράδεκτος και καταδικαστέος.

Σήμερα όμως,  ο προπηλακισμός Βουλευτή της  Νέας Δημοκρατίας είναι κάτι παραπάνω. Υπηρετεί ύποπτες και προβοκατόρικες σκοπιμότητες.

Φαίνεται πως το γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία έχει πρωτοστατήσει στον αγώνα κατά της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης και έχει καταγγείλει ότι το πρόσφατο νομοθέτημά της  οδηγεί σε «εργασιακό Μεσαίωνα», έχει ενοχλήσει πολλούς.

Όσοι πιστεύουν ότι η Νέα Δημοκρατία θα κάνει έστω και ένα χιλιοστό πίσω από τη γραμμή αυτή, κάνουν μεγάλο λάθος.

Παραμένουμε αμετακίνητοι κατά του Μνημονίου και επιμένουμε, με συνέπεια και αποφασιστικότητα, στην προώθηση των αναγκαίων διαρθρωτικών αλλαγών».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/12/2010 08:36:52

    Η βουλη των Ελληνων σκοπευει να βγαλει ανακοινωση για την επιθεση που δεχτηκε μελος της ή θα παιχτει και εδω παιχνιδι σκοπιμοτητων;

  2. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 15/12/2010 08:38:18

    Παιδια η επιθεση εναντιων Χατζιδακη ηταν τυχαια.Ημουν πολυ κοντα και ηταν ο μοναδικος πολιτικος που σκεφτηκε να περασει μεσα απο αγανακτισμενο και οργισμενο κοσμο.Οποιος βουλευτης και να περναγε,τα ιδια θα παθαινε η και χειροτερα.Στο προσωπο του χατζιδακη ο κοσμος ειδε ολο το κοινοβουλιο.Αυτα

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΕΝΑΣ 16/12/2010 09:22:55

      Koίταξε να δεις που οι ΠΑΣΟΚοι πάντα τη γλυτώνουνε...ένα περίεργο πράγμα...

  3. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 17:40:04

    Εκεί αποσκοπούσε η επίθεση στον Χατζηδάκη.
    Στην τρομοκράτηση βουλευτών από βρώμικους εγκάθετους της μνημονιακής παράταξης του ΠΑΣΟΚ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Orestios 15/12/2010 18:16:05

      Όμως δεν αρκεί μια ανακοίνωση καταδίκης της βάρβαρης επίθεσης. Η ΝΔ πρέπει να καταλάβει πως χρειάζεται καλώς εννοούμενος τσαμπουκάς στην παρούσα συγκυρία γενικότερα..

      • mymoodgm avatar
        mymoodgm @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 15/12/2010 18:21:57

        Κυρίως πρέπει να καταλάβει πως οφείλει να οργανωθεί και να αφήσει τα νεοφιλελευθερα τερτίπια στην άκρη. Οφείλει να αποκτήσει θέσεις και όχι μεσοβέζικες αρλούμπες και ακροβατισμούς λεκτικούς. Δεν πείθει κανέναν με όσα ψελλίζει γι αυτό και δεν καρπούται την αγανάκτηση!

        • Σοσιαληστής avatar
          Σοσιαληστής @ mymoodgm 15/12/2010 19:08:41

          ψελλίζει γιατί δεν υπάρχει εύκολος εναλλακτικός δρόμος, εδώ που μας έφτασαν οι πολιτικές του Ανδρέα και του σοσιαλισμού.

  4. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 15/12/2010 17:48:36

    Αθλιοι προβοκάτορες, εγκάθετοι, αλητήριοι. Τίποτα δεν σταματά τον αγώνα όλων μας, και του Κώστα Χατζηδάκη, εναντίον των πουλημένων ανθρωπίσκων.
    Είμαστε απέναντί τους.

  5. laiki vasi avatar
    laiki vasi 15/12/2010 17:52:59

    Την απόλυτη ευθύνη για τη σημερινή χαοτική κατάσταση και την άνανδρη επίθεση κατά του Κωστή Χατζηδάκη την έχει ένα και μοναδικό πρόσωπο! Γιώργος Παπανδρέου. Η ΝΔ δεν συναινεί στην κυβέρνηση των νεοταξικών απολιθωμάτων που θέλει να μας γυρίσει πολλά χρόνια πίσω! Όσο δε οι κύριοι αυτοί επιχειρούν με δόλια μέσα να στοχοποιήσουν μία ολόκληρη παράταξη, τόσο ο κόσμος εξοργίζεται και θα δώσει δυναμικά την απάντηση του στους χώρους εργασίας, στα πανεπιστήμια, αλλά και στους δρόμους! όχι στη συναίνεση!!!

  6. Oliver avatar
    Oliver 15/12/2010 17:57:53

    Είσαι εκτός τόπου και χρόνου "φίλε".

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/12/2010 18:02:52

    Χαλαρώστε ρε παιδιά, δεν έγινε από τη μια μέρα στην άλλη ο Χατζηδάκης αγωνιστής κατά του Μνημονίου! Ο ίδιος άνθρωπος είναι που όταν του λένε στην τηλεόραση για τις "καταστροφικές ευθύνες Καραμανλή" και την "αδήριτη αναγκαιότητα του Μνημονίου" απαντάει κάτι μπούρδες που πείθουν τους τηλεθεατές του για το ότι το ΠΑΣΟΚ έχει απόλυτο δίκιο!

    Μιλάμε για τον απόλυτο Δούρειο Ίππο του Μητσοτακέικου!

    Από κει και πέρα, όταν παρόμοια και χειρότερη στάση έχει ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ του ΠΑΣΟΚ και των βουλευτών του που στηρίζουν (ακόμη και αν μερικοί "διαμαρτύρονται" ελπίζοντας σε μια ευκαρία τη "μετά θάνατον ζωή", που είπει και ο Rotarmist προηγουμένως) και οι πιο προβεβλημένοι από αυτούς ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, τότε ο προπηλακισμός του Χατζηδάκη και, κυρίως, η υπερπροβολή του από τα ΜΜΕ (αλήθεια, τόσο είχε προβληθεί ο προπηλακισμός του Κακλαμάνη;...) αποτελούν καθαρή προβοκάτσια που επιχειρούν να βγάλουν τη ΝΔ "συνυπεύθυνη" ή "κυρίως υπεύθυνη".

    Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη φορά που ακούμε τη ΝΔ να μιλάει για προβοκάτσια.

    Άντε, καλώς ήρθατε στο μετερίζι του αγώνα, σύντροφοι...

    • sawas avatar
      sawas @ Επώνυμος 15/12/2010 18:26:29

      Αυτο με την προβοκατσια πρεπει να τεκμηριωθει (απο την ΝΔ) και οχι να πλανατε εωλο στον αερα!!!

      Ηταν ο μονος απο τους 300 που βγηκε εξω στον κοσμο?
      Υπεθεσε πως ειναι αξιαγαπητος στον κοσμο?
      Το παραδειγμα του Κακλαμανη το ξεχασε/δεν το εμαθε?
      Μηπως ηθελε ο ιδιος να προκαλεσει (για δικους του λογους)?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ sawas 15/12/2010 18:30:28

        Δεν αποκλείεται καθόλου το τελευταίο που γράφεις. Το σκέφτηκα ελάχιστα λεπτά αργότερα και το γράφω και σε άλλο σχόλιο παρακάτω (απάντηση προς τον dk).

        Όπως και να 'χει πάντως, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να γίνεται θέμα ο ξυλοδαρμός του Χατζηδάκη, με τον τρόπο που γίνεται. Το ότι προβάλλεται και μόνον, είναι ήδη προβοκάτσια. Ασχέτως του αν και από ποιον οργανώθηκε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Επώνυμος 15/12/2010 18:32:12

      Ακριβώς Επώνυμε, ο σκληρότερος νεοφιλελεύθερος δούρειος ίππος και αποδομητής του Α.Σ. ,υπερπροβαλλόμενος από τη χούντα των ΜΜΕξαπάτησης, η οποία στηρίζει το καθεστώς και το ΔΝΤ.
      Αυτό ειναι ηλίου φαεινότερο και στον πλέον αδαή.

      Αραγε ο ίδιος δεν έχει συναίσθηση σε τι ναρκοπέδιο έχει επιλέξει να βαδίσει ;
      Δεν είναι όμως βλαξ...

      Τώρα, η επίθεση εναντίον του μπορεί και να ήταν τυχαία, βγήκε χαλαρός σήμερα να πάει εκεί που ήθελε να πάει... .

      Ξέρετε, το ότι το λαϊκό κομμάτι της βάσης της ΝΔ είναι σφόδρα αντιμνημονιακό, το ότι ο πρόεδρος της επιμένει σε μια βασική αντιμνημονιακή γραμμή, υπό το κράτος αφόρητων πιέσεων, αυτό είναι προφανές, δε σημαίνει ότι η στάση αυτή μιας μερίδας και του αρχηγού αναβαπτίζει το όλον της ΝΔ.

      Ο ίδιος ο πρόεδρος της ΝΔ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αν ακούσει αυτό που απαιτεί σήμερα ο Ελληνικός λαός.

      • victoria avatar
        victoria @ αλλενάκι 15/12/2010 18:49:52

        Ο Χατζηδάκης στηρίζει το Σαμαρά και δεν τον έχει υπονομεύσει ποτέ. Αν ήθελε θα πήγαινε φαντάζομαι στη Ντόρα και θα τελείωνε η υπόθεση.

        Επέστρεφε στο γραφείο του από τη Βουλή. Σιγά μην το είχε προγραμματίσει κιόλας να φάει ξύλο, για όνομα πια. Η ΝΔ του Σαμαρά μίλησε επίσημα για προβοκάτσια. Προσέξτε τι λέτε.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ victoria 15/12/2010 18:59:15

          Μάλλον δεν τον έχεις παρακολουθήσει σε καμία του παρουσία στην τιβί. Σε όλες τις προκλήσεις των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και των τηλεσχολιαστών, αυτός φροντίζει να αποδέχεται τα βασικά τους μηνύματα: "Φταίει ο Καραμανλής" και "το Μνημόνιο είναι αναγκαίο για τη σωτηρία της χώρας".

          Χωρίς να λέει τίποτε από αυτά ευθέως.

          Αν το έκαμνε πιο άγαρμπα, θα τον είχε πάρει χαμπάρι ο κόσμος και θα είχε ήδη διαγραφεί. Το κάνει πολύ έξυπνα και πολύ ύπουλα, είναι και συμπαθής ως φυσιογνωμία, οπότε πιάνει πολύ εύκολα η τακτική του. Πάρα πολύ εύκολα. Και βγαίνει προς τα έξω ότι "στηρίζει", τάχαμ, το Σαμαρά.

          • victoria avatar
            victoria @ Επώνυμος 15/12/2010 19:23:01

            Κάνεις λάθος, τον έχω παρακολουθήσει.
            Κι εγώ θα τον ήθελα πιο δυναμικό. Όμως ήταν υπουργός πριν... Εδώ δεν τολμούσες να πεις ότι είσαι νδ ως πολίτης, κάνεις πλάκα;
            Αυτό που κατάλαβα είναι ότι τηρούσε τη μαλ(θ)ακή στάση που τηρούσε όλη η νδ (αυτο)μαστιγωνόμενη, όταν δεν την ΈΠΑΙΡΝΕ να αρθρώσει λέξη με την προπαγάνδα του "πόσο τα σκ@τώσατε την τρομερή πενταετία". Μια προπαγάνδα που πέρασε, και στους νεοδημοκράτες τι να λέμε τώρα. Όπως πέρασε και το πιο επικίνδυνο, "όλοι ίδιοι είναι".

            Το χέρι μου στη φωτιά το βάζω μόνο για τον εαυτό μου και λάθη σίγουρα θα έχει κάνει, αλλά αυτό δεν το άξιζε. Πολύ δε περισσότερο σε σχέση με άλλους, αλλά ας μη μπούμε σε αυτή τη λογική. Επίσης για το θυμωμένο κόσμο, προτείνω τα γιαούρτια και τις ντομάτες, και πχ ειδικά εναντίον της τρόικας ή του ΓΑΠ, αλλά κοτούλες εκεί δεν πάνε.
            Κι εγώ έχω θυμό για πολλά, αλλά χέρι δεν θα σηκώσω στη ζωή μου. Αυτά είναι όνειδος για μια δημοκρατία, την ξεφτιλίζουν ακόμα περισσότερο από το όποιο χάλι ήδη βρίσκεται. Αυτή είναι η άποψή μου και δεν έχει σχέση με το μητσοτακισμό, εγώ Σαμαρική είμαι από το 1993 όταν άλλοι βρίζανε, τέλος.

            Για το αν ο Σαμαράς θεωρεί ότι τον υπονομεύει ο Χατζηδάκης, νομίζω απαντήθηκε από τον ίδιο στην ανακοίνωση. Μπορεί ο Χατζηδάκης να ψάχνεται πολύ περισσότερο από ότι εμείς να επαναπροσδιοριστεί στις νέες -παγκόσμιες- συνθήκες με τον ευρωπαϊσμό που μέχρι χτες ήταν ..καλός (και ο Σαμαράς Ευρωβουλευτής μας ήταν) και τώρα όλοι τον ακούμε και τρέχουμε... Και δεν ξέρουμε αν και το ένα (ευρωλιγουρισμός;), και το άλλο (απόσταση από την Ευρώπη), είναι κόλπα. Και ποιανών.
            Όμως μην κάνετε τη χάρη να μας μετατρέψουν σε χρυσή αυγή.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επώνυμος 15/12/2010 19:42:54

            Επώνυμε, η πολιτική του στάση πράγματι είναι θολή.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ victoria 15/12/2010 19:07:40

          Λυπάμαι Victoria κάθε φορά που τον ακούω δεν πιστεύω στα
          αυτιά μου και εξοργίζομαι.
          Άλλα λέει ο κος Σαμαράς την προηγούμενη και άλλα
          "μεταφράζει" αυτός.

          Δεν είπα ότι είχε προγραμματίσει το σημερινό.
          Τον πήραν τα σκάγια προφανώς.
          Αλλά ο νεοφιλελευθερισμός στο λόγο του είναι έκδηλος.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ Επώνυμος 15/12/2010 18:43:14

      "Επώνυμε", χαλάρωσε με τον αντιμητσοτακισμό σου και τις συνεπεία αυτού υπεραπλουστευτικές γενικεύσεις. Η επίθεση κατά του Κωστή Χατζηδάκη είναι άνανδρη. Προβοκατόρικη ίσως. Δε μπορώ να το πω με σιγουριά. Αλλά σε μια τέτοια στιγμή όπου ένας βουλευτής της κατεξοχήν αντιμνημονιακής Παράταξης δέχεται άνανδρη επίθεση και συνεχίζουν ενώ είναι αιμόφυρτος να τον χτυπούν με κίνδυνο και της ζωής του η δική σου στάση "αγωνιστή" του πληκτρολογίου είναι το επιεικέστερο μικρόψυχη για να μη βάλω άλλο επίθετο ως πρώτο συνθετικό.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ oxoxo 15/12/2010 18:49:48

        Το "συμπτωματικό" (;) γεγονός της επίθεσης στο Χατζηδάκη, δεν θα με κάνει να αλλάξω τη γνώμη μου για αυτόν στο παραμικρό.

        Αντιθέτως, όσο το σκέφτομαι, τόσο πιο ύποπτη θεωρώ την παρουσία του συγκεκριμένου εκεί.

        Νομίζω ότι ακριβώς ο στόχος ήταν να χτυπήσουν στο θυμικό του Νεοδημοκράτη και να τον αναγκάσουν (το Νεοδημοκράτη) να συμπαθήσει το Χατζηδάκη, αυτόν που είναι αυτή τη στιγμή ο υπ' αριθμόν ένα κρυφός υπονομευτής του Σαμαρά κάθε φορά που βγαίνει στα κανάλια.

        Κι αν δεν ήταν ακόμη από πριν αυτός ο στόχος τους, πάντως έγινε στη συνέχεια, όταν πατάνε τώρα στο φιλότιμό μας για να μας αναγκάσουν να τον συμπαθήσουμε.

        Παλιά κόλπα είναι αυτά, πολύ παλιά...

        • Oliver avatar
          Oliver @ Επώνυμος 15/12/2010 18:54:22

          Μην σκέφτεσαι πολύ, θα καεί καμιά ασφάλεια.
          Να δω τι άλλο θα ακούσουμε.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/12/2010 22:05:44

          Αυτο ελεγαν και για τα θυματα της 17Ν.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ oxoxo 16/12/2010 09:26:50

        Σωστός. Δείτε την ουσία και μη προσπαθείτε να βρείτε ψεγάδι στα λόγια του Χατζηδάκη. Στόχος ήταν η ΝΔ, όχι απλώς ένας "τυχαίος'' βουλευτής.

    • zackii avatar
      zackii @ Επώνυμος 15/12/2010 21:37:18

      Επώνυμε η ΝΔ πρέπει να βγει μπροστά. Δεν υπάρχουν περιθώρια γιά ναι μεν αλλά! Αυτά μου θυμίζουν το στρατό που ο διοικητής έλεγε μπροστά σε όλους μη δω κανένα να πειράξει νέο και από πίσω τους έκανε νόημα @@@δάτε τους.

      • zackii avatar
        zackii @ zackii 15/12/2010 21:40:26

        Αν έχουν πειστεί ότι το μνημόνιο είναι το μέλλον -τους?-να μας το πουν γιά να ξέρουμε τι θα κάνουμε. Πρόβατα είναι το ΠΑΣΟΚ όχι η ΝΔ. Το απέδειξε άλλωστε. Ως εδώ.

  8. Λαέρτης avatar
    Λαέρτης 15/12/2010 18:03:19

    Οτι και να είναι δεν έχει σημασία, σημασία έχει οτι κάνει μπαμ ότι είναι στημένη προβοκάτσια. Αλλιώς δεν θα υπήρχαν τόσες φωτογραφίες και μάλιστα καρέ καρέ από την επίθεση εναντίον του.

    κι είναι απλό να το καταλάβει κάποιος, γιατί το να πιάσεις με φακό γροθιά σε κάποιον, είναι σαν να πιάσεις κουτσουλιά από περιστέρι την ώρα που πέφτει, γίνεται; Δεν γίνεται, εκτός κι αν "είσαι προετοιμασμένος γι αυτό και στηθείς ώρες ατελείωτες μέχρι να συμβεί".

  9. dk avatar
    dk 15/12/2010 18:13:03

    Είστε σοβαροί; Τόσο πολύ σας έχει τυφλώσει το κομματικό μένος; Δηλαδή στήθηκε η επίθεση εναντίον του Χατζηδάκη για να πληγεί η ΝΔ; Ο άνθρωπος δυστυχώς εδάρη αγρίως απλά και μόνο επειδή είναι βουλευτής και έτυχε να περνάει δίπλα από ένα μαινόμενο πλήθος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ dk 15/12/2010 18:18:53

      Τον έχω ικανό το συγκεκριμένο να περνάει επίτηδες από το πλήθος για να το φορτώσει και να το εξωθήσει να τον προπηλακίσει.

      Δεν λέω ότι το έκανε, λέω ότι τον έχω ικανό.

      Όπως έχω γράψει πολλές φορές, τον θεωρώ τον αποτελεσματικότερο Δούρειο Ίππο του Μητσοτακέικου.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ dk 15/12/2010 18:22:32

      αν διαβάσεις μαρτυρίες παρισταμένων, σε άλλη ανάρτηση, πέρασε και του ΠΑΣΟΚ βουλευτής από εκεί, μα δεν τον δείρανε...

      • panos33 avatar
        panos33 @ δρόμος 15/12/2010 18:27:48

        δεν ισχυει....εκεινη την ωρα και σε αυτο το χαος δεν εβλεπε κανενας χρωματα και κομματα,μονο προσωπα,οπως καποιος ειπε σε αλλο σχολιο(συγνωμη δεν θυμαμαι ποιος φιλος)δεν κοιταζε κανενας την κομματικη προελευση αλλα την προσωπικη του κατασταση που τον οδηγουσε σε βιαιη εκτονωση,και εν παση περιπτωση δεν νομιζω οτι ετουτη την ωρα πρεπει να μας απασχολει το χρωμα και το κομμα αλλα η απωλεια της οποιας ελευθεριας.....

    • panos33 avatar
      panos33 @ dk 15/12/2010 18:22:42

      τι προσπαθεις να πεισεις τωρα ολους τους "αναλυτες"του καναπε?το μεγα προβλημα ειναι οτι δεν εχει και τηλεοραση σημερα ωστε να μπορουν να δουν απο"κοντα" τα γεγονοτα....

    • Nikos avatar
      Nikos @ dk 15/12/2010 18:29:19

      Αυτή είναι ίσως η πιο λογική εξήγηση του θλιβερού περιστατικού. ΄Ομως, πρέπει να πούμε ότι δυστυχώς φτάνουμε στο: "ο άνθρωπος για τον εξουσιαστή λύκος, αφού ο εξουσιαστής για τον άνθρωπο λύκος."

      • Nikos avatar
        Nikos @ Nikos 15/12/2010 18:31:34

        Λάθος θέση. Η απάντηση πάει στο dk.

    • Kostas avatar
      Kostas @ dk 15/12/2010 18:50:45

      Σωστός

    • Kostas avatar
      Kostas @ dk 15/12/2010 22:35:37

      Σωστός ο dk.Ο έλληνας ακόμα και στα πιο ''μικρά'' γεγονότα ψάχνει την συνομωσία και τα σενάρια.Όταν όμως του πασάρουν να φάει το γάιδαρο τον τρώει αμάσητο.

  10. δρόμος avatar
    δρόμος 15/12/2010 18:23:42

    κι εσύ στους θιγόμενους των ΔΕΚΟ ανήκεις?

    • Orestios avatar
      Orestios @ δρόμος 15/12/2010 18:25:29

      Αν έβλεπε όμως το GAP θα προσκηνούσε.

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ Orestios 15/12/2010 18:49:12

        Είναι εμφανές από τα βίντεο ότι τον κοπανάει απλός κόσμος, ακάλυπτοι.
        Δεν είναι ο πλέον αρμόδιος αλλά ήταν ο πιό προκλητικός. Άρχισαν οι νοικοκυραίοι με τις μαλτεζόπλακες, που λέει κι ο Φαήλος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ήγγικεν 15/12/2010 04:32:41

          Τραμπουκοι της πασοκοαριστερας ειναι.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ήγγικεν 15/12/2010 18:55:29

          Δεν χρειάζεται να είναι όλοι προβοκάτορες, αρκούν ένας-δύο να κάνουν την αρχή και οι υπόλοιποι μετά εύκολα ακολουθούν αν είναι έτσι κι αλλιώς θυμωμένοι.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Επώνυμος 15/12/2010 19:07:52

            Το ότι είναι θυμωμένοι, φίλε Επώνυμε, δεν τους καθιστά εξορισμού και διατελούντες εν δικαίω.
            Θέλω να πω πως αν για παράδειγμα πας(θεωρητικό παράδειγμα για να γίνω κατανοητός-)εσύ ή εγώ στον όχλο που ξυλοκόπησε τον Χατζηδάκη και τους πεις για τις θέσεις της 7ης Ιουλίου που θα μας βγάλουν μία ώρα αρχύτερα από το Μνημόνιο, μάλλον θα φάμε το ίδιο ξύλο υπό τους αλαλαγμούς "όλοι ίδιοι είναι ρε" , "να καεί, να καεί" κλπ.
            Θέλω να πω πως ο ίος της προπαγάνδας "όλοι ίδιοι είναι" προς το παρόν νικάει, όπως είπε και κάποιος άλλος φίλος παραπάνω. Αλλά δεν φταίει μόνο η ανεπαρκής επικοινωνιακή στρατηγική της ΝΔ. Φταίνε πολλά. Το μέγεθος της κοινωνικής αδικίας, που τυφλώνει. Τα άθλια ΜΜΕ που είναι μάστορες στην ιδεολογική προβοκάτσια. Το "κεφάλι το κακό" της κοινωνίας: πχ πόσοι σήμερα από αυτούς που διαδήλωναν ψήφισαν ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του Νοεμβρίου; Ποιός τους φταίει τώρα; Πόσοι επέλεξαν να απέχουν, επιτρέποντας στον Στρος Καν να πανηγυρίζει;

          • victoria avatar
            victoria @ Κώστας 15/12/2010 19:27:46

            Συμφωνώ.

          • Σοσιαληστής avatar
            Σοσιαληστής @ Κώστας 15/12/2010 19:34:27

            Ντροπή, λεφτά υπάρχουν.

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Κώστας 15/12/2010 19:35:18

            ...κάνεις λάθος.
            Ο κόσμος μπορεί να ψηφίζει, να μετανιώνει ή να αλλαξοπιστεί.
            Δημοκρατία έχουμε και επειδή εγώ υποστηρίζω τη ΝΔ δεν σημαίνει ότι κατέχω την απόλυτη αλήθεια .
            Οταν ο άλλος δεν μπορεί να τα φέρει βόλτα και ο Μαντέλης που παραδέχεται ότι τα πήρε κόβει βόλτες τι περιμένουν οι πατέρες του έθνους; Ότι θα τους ραίνουν με λουλούδια επί την εμφανίσει;
            Οταν οι μισθοί μειώνονται και οι εργασιακές σχέσεις καταντούν στο καθεστώς ενοικίασης δουλοπάροικου, αλλά χειροκροτήστε μόνο για 3 χρόνια, ενώ ο Τσουκάτος χαμογελά, θα έπρεπε δηλαδή ο κόσμος να υποκλίνεται στη διέλευση των αρχόντων επειδή φέρουν μπλε ή πράσινα η κόκκινα οικόσημα;
            Ο κόσμος τα έχει πάρει. Θεωρεί και όχι άδικα ότι όλοι ίδιοι είναι. Δεν μπορεί με 300+δις χρέος σε 36 χρόνια μεταπολίτευσης απλά να είμαστε όλοι διεφθαρμένοι και συνυπεύθυνοι.
            Όποιος περπατά και εργάζεται αν είναι τυχερός με μισθούς του 90 έως τα 65 πλέον αν είναι τυχερός έχει συσσωρευμένη οργή.

  11. Rotarmist avatar
    Rotarmist 15/12/2010 18:28:19

    Για σταθειτε ρε παληκαρια. Επι Ν.Δ οι κουκουλοφοροι τα εκαναν γυαλια - καρφια κατ εντολη του Πασοκ.(Δεκεμβριανα κλπ.).
    Η Ν.Δ φωναζε οτι εκαψαν την Αθηνα και κατεστρεψαν τους"τιμιους " εμποροροβιοτεχνοκαταστηματαρχες!) και οτι τρομοκρατουσαν τον λαο.
    Ωραια και συμφωνω με την εκτιμηση αυτη.
    Σημερα αυτοι τους ιδιους που δημιουργησαν ακριβως παρομοιο μπαχαλο οπως παντα, (οπως τους εχουν διδαξει) ποιος τους εβαλε;
    Παλι το Πασοκ; Κατι δεν ......κολλαει. Η η εκαστοτε κυβερνηση τους χρησιμοποιει κατα το δοκουν η ειναι ανεξελεγκτη υπηρεσια που υπακουει σε κτηρια επι της Βασ. Δοφιας.
    Εγω νομιζω οτι ολοι αυτοι ανηκουν σε μια κρατικη υπηρεσια "αορατη" την οποια και χρησιμοποιουν οι εκαστοτε κυβερνησεις ωστε να εξυπηρετουν τις πολιτικες τους. Κατι μυριζεται το ΚΚΕ και το στριβει αλα Γαλλικα μολις φτασει στο Συνταγμα (προς απογοητευση καποιων).
    ΑΠΡΟ ΠΟ: ακομα να πιαστουν αυτοι που εκαψαν τους υπαλληλους της Μαrfin bank. Γιατι αραγε;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Rotarmist 15/12/2010 18:34:09

      Η δική μου γνώμη είναι ότι ο στρατός των μπάχαλων "διοικείται" αοράτως από τη Νέα Τάξη. Βραχίονας της οποίας ήταν εξαρχής και το ΠΑΣΟΚ. Στην αρχή με αποστολή να ελέγξει το κίνημα αληθινής ανεξαρτησίας που δημιουργήθηκε μετά το 1974, μετά να κάνει όσα έκανε επί Σημίτη, σήμερα να κάνει αυτά που κάνει.

      Το 2008 ο στόχος ήταν η αποσταθεροποίηση της κυβέρνησης Καραμανλή. Τώρα στόχος είναι η διάλυση της πορείας. Τελείωσαν σήμερα, δεν θα ξανακάνουν τίποτε αύριο. Ενώ το 2008 συνέχισαν για βδομάδες και μήνες να κάνουν επεισόδια. Δεν ήταν καθόλου το ίδιο. Και τώρα τους βλέπεις ότι όποτε "δεν χρειάζονται" είναι καθισμένοι στα αυγά τους.

      Όσο για τους τέσσερις της Μαρφίν, νομίζω ότι από μόνο του είναι μια ένδειξη από πού είναι βαλτοί οι μπάχαλοι...

      Δηλαδή, τους μπάχαλους δεν τους κινεί το ΠΑΣΟΚ. Τους κινεί αυτός που κινεί και το ΠΑΣΟΚ. Αυτή είναι εμένα η γνώμη μου.

      • dk avatar
        dk @ Επώνυμος 15/12/2010 18:41:01

        Είναι αφελές να θεωρείς ότι η "Νέα Τάξη" έχει άκρες στο ΠΑΣΟΚ, αλλά όχι και στη ΝΔ. Όσο για το Μαφρίν κάνε το πιο λιανά.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ dk 15/12/2010 18:53:18

          Η Νέα Τάξη δεν έχει απλώς "άκρες" στο ΠΑΣΟΚ, η Νέα Τάξη κινεί και ελέγχει πλήρως το ΠΑΣΟΚ. Στη ΝΔ, ναι, έχει κυρίως "άκρες", πάρα πολλές, αλλά δεν την ελέγχει και ο λόγος είναι ότι η βάση της έχει πολύ ισχυρότερη πατριωτική παράδοση (λόγω της παλιάς πατριδοκαπηλείας της δεξιάς της "εθνικοφροσύνης") και είναι πολύ λιγότερο κατευθυνόμενη, σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ, όπου το κόμμα έχει πάντα δίκιο.

          Στη ΝΔ τους βγήκε ένας μη πλήρως ελεγχόμενος αρχηγός, ο Κωστάκης, και τώρα τους βγήκε ο Σαμαράς που κατά τη γνώμη μου δεν είναι καθόλου ελεγχόμενος - θα δείξει φυσικά, μακάρι να έχω δίκιο και όχι άδικο.

          Όσο για τη Μαρφίν, τι να κάνω πιο λιανά, το πράγμα μιλάει μόνο του και οι υποψίες σου είναι και δικές μου.

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Επώνυμος 15/12/2010 18:44:15

        "Δηλαδή, τους μπάχαλους δεν τους κινεί το ΠΑΣΟΚ. Τους κινεί αυτός που κινεί και το ΠΑΣΟΚ."

        Τα είπες όλα. Και με την ευκαιρία, για θυμήσου και τα εκάστοτε στοχευμένα χτυπήματα της 17Ν...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/12/2010 22:06:43

        Δεν υπαρχει νεα ταξη.Υπαρχουν τραμπουκοι του ΠΑΣΟΚ και της αριστερας.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Rotarmist 16/12/2010 09:33:30

      Θυμάμαι ένα προ μερικών χρόνων την ομηρία μεγαλοστελεχών του ΠΑΣΟΚ,( Βενιζέλο και Ευθυμίου) μέσα στο Πολυτεχνείο που είχαν πάει για ομιλία, από αναρχικούς.
      Τα κανάλια στο μεταξύ αγωνιούσαν για τη σωματική ακεραιότητα των βουλευτών.
      Τελικώς, βγήκαν και οι δύο ακέραιοι, ο Βενιζέλος θυμάμαι είχε κάνει δηλώσεις ότι είχε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση με τα "παιδιά".
      Οι αναρχικοί δεν τους είχαν πειράξει ούτε τρίχα. Ο οργή τους με έναν μαγικό τρόπο κατευθύνεται πάντα στη ΝΔ.

  12. Rotarmist avatar
    Rotarmist 15/12/2010 18:29:07

    @Βασ. Σοφιας

  13. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2010 18:29:29

    παιδια, εξαγριωμενος κοσμος ηταν. σε ενα βιντεο φαινεται ενας παππους να τον χτυπαει απο πισω του. δεν ξεχωριζει πλεον ο κοσμος ΝΔ- Πασοκ , Κουκουεδια, λαος κτλ.
    οι εξελιξεις θα τους προσπερασουν ολους ετσι οπως πανε.
    πως λεει ο κοσμος? " ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ" αντε τραβε να τους πεισεις εσυ για το αντιθετο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Enzo 15/12/2010 18:41:22

      Σε αυτό θα συμφωνήσω.
      Η προπαγάνδα "όλοι το ίδιο είναι" πέτυχε.

    • Λαέρτης avatar
      Λαέρτης @ Enzo 15/12/2010 19:02:02

      Κάποιοι είναι σαν τα πιθίκια, ένας κάνει την αρχή και τα άλλα επαναλαμβάνουν την κίνηση μη γνωρίζοντας ακριβώς γιατί.
      Σε ένα άλλο βίντεο φαίνεται να τρώει μπουνιά στα μούτρα. E Enzo?

      • Enzo avatar
        Enzo @ Λαέρτης 15/12/2010 19:13:08

        www.youtube.com/watch?v=AuJZdWTiaJM

        και βγαλε την δικη σου γνωμη.

        • Λαέρτης avatar
          Λαέρτης @ Enzo 15/12/2010 19:26:19

          Έχω βγάλει, εδώ και καιρό. Κάποιοι ζουν για τέτοιες στιγμές. Τον αναρχοπιθικισμό. Έτσι χάνονται όλα.

          Ξέρεις πόσοι δεν κατεβαίνουν πια σε πορείες και συλλ-αλητήρια?

          • Enzo avatar
            Enzo @ Λαέρτης 15/12/2010 19:33:55

            που να ξερω, δεν εχω παει ποτε.
            δεν εχει κανει ποτε η παραταξη μου.
            ειμαστε κυριλε κομμα δεν το εχεις καταλαβει?

          • Enzo avatar
            Enzo @ Λαέρτης 15/12/2010 19:35:39

            που να ξερω, δεν εχω παει ποτε.
            δεν εχει κανει ποτε η παραταξη μου.
            ειμαστε κυριλε κομμα, δεν το εχεις καταλαβει?

  14. chris avatar
    chris 15/12/2010 18:35:10

    Μια ειναι η λυση οι βουλευτες πασοκ νδ να φυγουν απ τη χωρα.
    Ας πανε οπου θελουν μακρια ομως απ την ελλαδα............
    Φτανουν τα τοσα δεινα.Πρωτος και καλυτερος ο παγκαλος.

  15. panos33 avatar
    panos33 15/12/2010 18:37:39

    πασκητη δεν ξερω αν εχεις αντιλιφθει αλλα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ Σ ΑΡΕΣΩ,αλλα μαλλον στην πασκ ξεχασαν αυτο να σας το μαθουν.ποσο καιρο ακομα νομιζεις οτι αυτο το βιολι θα τραβηξει χωρις να σε αγγιξει?

  16. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/12/2010 18:38:49

    ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ
    ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΘΑΡΑΛΛΕΟΥΣ,ΕΥΓΕΝΕΙΣ
    ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ
    Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ .ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ
    ΚΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΟΤΙΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ...........

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/12/2010 18:54:34

      θυμα της κυριλε αντιπολιτευσης αυτος.
      καλημερα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/12/2010 18:56:47

      Χμμμ, απόδειξη ότι η ομόθυμη υποστήριξη προς τον "αδικημένο Χατζηδάκη" έχει στόχο το φιλότιμό μας για να τον θεωρήσουμε "δικό μας" και να τον θυματοποιήσουμε.

      Δεν με ενδιαφέρει τόσο αν ήταν προβοκάτσια ή όχι, με ενδιαφέρει όμως να μην ξεχνούμε ότι πρόκειται για τον αποτελεσματικότερο Δούρειο Ίππο του Μητσοτακισμού.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/12/2010 22:08:51

        Ο Χατζηδακης ειναι ΝΔ.Δουρειοι ιπποι ειναι αυτοι που παριστανουν οτι ειναι ΝΔ και αποδεχονται επιθεσεις εναντιον βουλευτων της.

  17. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 15/12/2010 18:45:49

    Ακούω από τώρα το σχόλιο της Τρέμη "Απότι φαίνεται όμως οι πολίτες δεν θεωρούν το ΠΑΣΟΚ υπεύθυνο για την κατάσταση αλλά τη Νέα Δημοκρατία. Δεν θα πρέπει να σας προβληματίσει αυτό".

    Και αντί να παίζει το ότι σήμερα πήγαμε 70 000 άτομα στην πορεία, θα παίζει ότι επιτέθηκαν "πολίτες" σε ένα βουλευτή της ΝΔ.

    Εν τω μεταξύ είναι προφανές γιατί επιτέθηκαν σε βουλευτή της ΝΔ και όχι του ΠΑΣΟΚ. Επειδή αυτοί του ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ κυκλοφορούν στο δρόμο!!!

  18. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 15/12/2010 18:59:49

    Τι λετε κυριοι, η ΝΔ κατ εξοχιν αντιμνημονιακη παραταξη ?
    Θα πηδησω απο το Παραθυρο!!
    ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΝΤΟΡΑ ειναι συναιτερακια

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Ειλωτας 16/12/2010 15:01:00

      Σωπα.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/12/2010 19:05:45

    Λυπάμαι Victoria, κάθε φορά που τον ακούω εξοργίζομαι.
    Άλλα έχει πει ο κος Σαμαράς την προηγούμενη και αλλιώς
    τα "μεταφράζει" αυτός.

    Ως και ο Πεταλωτής προσπαθεί να τα στρογγυλέψει περισσότερο.

    Δεν είπα ότι είχε προγραμματίσει το σημερινό σκόπιμα.
    Όμως είναι εμποτισμένος από άκρατο νεοφιλελευθερισμό και αυτό βγαίνει προς τα έξω.

  20. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/12/2010 19:06:54

    Τα αναρχοπιθίκια δεν αντιλαμβάνονται την διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, ξέρετε. Εκτός και αν θεωρείτε ότι επειδή δεν ψήφισαν το μνημόνιο θα τους πετούν ροδοπέταλα στα Εξάρχεια.

    • man8os avatar
      man8os @ Σοσιαληστής 15/12/2010 09:38:32

      Τα παιδια των ΠΑΣΟΚΩΝ βολυευτων και οι φιλοι τους ειναι τα αναρχοπηθικια.

  21. Kennan avatar
    Kennan 15/12/2010 19:08:45

    Εγω θα συμφωνήσω με τους εξαγριωμένους συνέλληνες που μόλις τελείωσαν απο το συλλαλητήριο "σκοτώθηκαν" να μπουν εδώ για να μας ποπυνε την άποχη τους για τον Σαμαρά. Ο Κ. Χατζηδάκης είναι όντως super φιλελέυθερος και ειναι γνωστό οτι πολύ θα γούσταρε να ψηφίσει υπέρ του Μνημονίου.Ούτε είναι απο τους πιο πιστούς του Σαμαρά. Οπότε γιατί του επιτέθηκαν;

    Με ένα σμπαρο δυο τρυγώνια: Για να τρομοκρατήσουν όσους σκέφονται το ίδιο στη ΝΔ να τους συσπειρώσουν ενανντιον του Σαμαρά ("που πας, θα μας κακαστρέψεις") και να συκοφαντήσουν παράλληλα τις σημερινές κινητοποιήσεις ρίχνοντας το φως της δημοσιότητας στο επεισόδιο και όχι στην μαζική προσέλευση

  22. aristotelis avatar
    aristotelis 15/12/2010 19:14:24

    Πολλές φορές στην προσπάθεια μας να σκεφτούμε τι κρύβεται πίσω από ένα περιστατικό οδηγούμαστε σε ακραίες σκέψεις ενώ υπάρχουν απλούστερες εξηγήσεις. Θεωρώ ότι ανάμεσα στους χιλιάδες ανθρώπους που κατέβηκαν σήμερα να διαμαρτυρηθούν υπάρχουν όπως πάντα (το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες μαζικές εκδηλώσεις) θρασύδειλοι που εκμεταλλεύονται την ανωνυμία που τους προσφέρει το πλήθος και προχωρούν σε ακραίες πράξεις. Οσο και αν έχεις πληγεί οικονομικά (και εγώ είμαι ανάμεσα σε αυτούς) από την εμφάνιση του Μνημονίου όταν διαθέτεις μια στοιχειώδη αξιοπρέπεια και παιδεία τότε δεν ορμάς σε έναν άνθρωπο ήδη χτυπημένο για να τον αποτελειώσεις. Ακούστε από τα βίντεο τις φωνές τους και δείτε τις εκφράσεις τους και θα διαπιστώσετε το ποιόν αυτών...Ακόμα και ο παππούς που βρίσκεται πίσω από τον βουλευτή και τον χτυπάει σε αυτήν την κατηγορία των υπανθρώπων ανήκει με όλο το σεβασμό που τρέφω για την ηλικία του. Οπότε θεωρώ ότι ούτε για προβοκάτσια πρόκειται ούτε για εξοργισμένες αντιδράσεις ανθρώπων χτυπημένων από τα μέτρα. Οι πραγματικά θιγμένοι έχουν μια λαική αξιοπρέπεια που σπάνια συναντιέται και για όσους θέλουν να την δουν ας κάνουν μια βόλτα στις γειτονιές του Περάματος, της Δραπετσώνας και του Κορυδαλλού...και καμία σχέση δεν έχουν με αυτούς που βλέπουμε στα βίντεο να χτυπούν άνανδρα έναν άνθρωπο...

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/12/2010 19:35:12

    O Χατζηδακης χτυπηθηκε ακριβως επειδη ειναι φιλελευθερος και οχι απλως ΝΔ.
    Οι φιλελευθεροι ειναι ο κυριος στοχος της τρομοκρατιας απο την εποχη της 17Ν ως σημερα.Ειναι αυτοι στους οποιους ξεσπα η λυσσα της ακροαριστερας γιατι δεν μπορουν να τους κατηγορησουν για φασιστες,χρυσαυγιτες κλπ και επισης γιατι ειναι οι μονοι που δεν ειπαν ποτε ψεματα στο λαο για την κατασταση που θα μας φερει η μεταπολιτευση.
    Σε οποιον δεν αρεσουν αυτα που λενε μπορει να κανει κατι πολυ απλο : να μην τους ψηφισει.Οι δολοφονιες και οι επιθεσεις δειχνουν την ολοκληρωτικη αντιληψη των επιτιθεμενων.
    Επι πλεον πιο επικινδυνοι θεωρουνται αυτοι σαν το Χατζηδακη που εμειναν νομοταγεις στη ΝΔ ακριβως γιατι δεν εξουδετερωθηκαν με το να σκορπισουν απο εδω και απο εκει σε ατομικες κατευθυνσεις και μικρα κομματα τυπου Ντορας ή Μανου.
    Δεν υπαρχει καμμια Νεα Ταξη παρα μονο η αριστερα του Κουφοντινα ως παρακρατος της μεταπολιτευσης.

  24. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 19:37:02

    Η ΝΔ δεν κάνει χιλιοστό πίσω από τις θέσεις της, αλλά δεν κάνει και τίποτα για να δείξει πως είναι διαφορετική.
    Στην προπαγάνδα του "όλοι ίδιοι είναι" δεν το παίζεις αβρός. Είναι άγνοια κινδύνου και την άγνοια αυτού του κινδύνου πλήρωσε ο Χατζηδάκης σήμερα.

    Πράξεις και μάλιστα δυναμικές, όχι φοβικές αντιδράσεις μην σας πούν λαϊκιστές.
    Και πρόταση μομφής στην κυβέρνηση. Φοβάστε μην συσπειρωθούν ή φοβάστε να τους εκθέσετε?
    Να το θυμάστε. Όποιος φοβάται είναι αυτός που θα φάει τις σφαλιάρες.

  25. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 19:41:20

    Συμφωνώ. Υπάρχει τρομακτική ανοχή στις εγκληματικές αυτές υποθέσεις, που αναφέρεις, ενώ αντίθετα καμία ανοχή και σαδιστική πολιτική στο σύνολο της κοινωνίας.

    Αν δεν τιμωρηθούν παραδειγματικά τα τρωκτικά του μέλλοντός μας, θα πέσει το ξύλο της αρκούδας.

  26. zap-zap avatar
    zap-zap 16/12/2010 12:34:03

    πως το πάθατε και δεν λέτε ότι το έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Αλλά ξεχάστηκα, τώρα τα λέει το ΠΑΣΟΚ αυτά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.