#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/03/2012 19:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ δεν θα μειώσει μισθούς και συντάξεις τον Ιούνιο



Με αφορμή την επίμονη ειδησεογραφία περί νέων περικοπών στους μισθούς και τις συντάξεις τον Ιούνιο, ο Αντώνης Σαμαράς ξεκαθάρισε σήμερα ότι η ΝΔ είναι αντίθετη σε μέτρα που μειώνουν μισθούς και συντάξεις και ότι η κυβέρνησή της θα επιδιώξει περικοπές από σπατάλες στον δημόσιο τομέα και από ισοδύναμα μέτρα, όπως αυτά που είχε προτείνει στο "Ζάππειο ΙΙ". Επανέλαβε επίσης ότι στόχος της ΝΔ είναι να καταργηθεί το χαράτσι στα ακίνητα και να αντικατασταθεί με έναν ενιαίο, συνολικό φόρο, επί της ακίνητης περιουσία, πιο δίκαιο,  πιο ήπιο και πιο αποτελεσματικό.

Συγκεκριμένα, στη σημερινή συνεδρίαση του Διαγραμματειακού Συντονιστικού Οργάνου του κόμματος, ο πρόεδρος της ΝΔ είπε:

Για τα μέτρα του Ιουνίου

 Με ρωτάνε: «Εσείς από πού θα κόψετε;» Δυο λέξεις: Περικοπές σπατάλης, όχι οριζόντιες περικοπές. Περικοπές σπατάλης και από ισοδύναμα μέτρα που θα βρούμε. Το πόσο μεγάλη είναι σπατάλη, το βλέπετε κάθε μέρα στα δελτία ειδήσεων. Και δεν είναι τυχαίο πως έχουν αρχίσει και αποκαλύπτονται απίστευτα κυκλώματα, τα οποία έκλεβαν δισεκατομμύρια μέχρι σήμερα. Και όπου υπάρχουν αόρατες προστατευτικές ασπίδες, να ξέρουν ότι εμείς θα τις τελειώσουμε. Και το εννοώ: Θα τους τελειώσουμε.

Έχουμε προτείνει, ήδη, από «το Ζάππειο ΙΙ», 18,4 δισεκατομμύρια ευρώ, περικοπές από σπατάλες. Μερικά έχουν υιοθετηθεί. Υπάρχουν, όμως, πολλά άλλα, τα οποία δεν έχουν υιοθετηθεί. Αυτά θα τα προχωρήσουμε αμέσως, από την Κεντρική Διοίκηση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην Υγεία, στο λαθρεμπόριο καυσίμων, για το οποίο έχουμε ανακοινώσει συγκεκριμένη θέση.

Εν πάση περιπτώσει, επαναλαμβάνω ότι είμαστε αντίθετοι σε οριζόντιες περικοπές, σε μέτρα δηλαδή τα οποία μειώνουν μισθούς και συντάξεις. Αυτός είναι ο εύκολος τρόπος να βγάλει χρήματα το κράτος. Αυτά τα μέτρα φέρνουν πάντοτε ύφεση, οδηγούν στο αντίθετο αποτέλεσμα, το είδαμε και το ζήσαμε. Το διακηρύξαμε παντού και διαπραγματευόμαστε σκληρά σε κάθε στιγμή εναντίον τέτοιων μειώσεων. Δεν πάει άλλο. Εμείς δεν είμαστε σαν εκείνους οι οποίοι έκαναν πολλά που δεν έπρεπε να κάνουν, από εκείνα που προεβλέποντο, σε κείμενα τα οποία έπρεπε να είχαν διαβάσει, και αποδεδειγμένα, ούτε καν είχαν ρίξει μια ματιά για να δουν τι υπέγραφαν.

Εξάλλου, δεν υπάρχει ρητή δέσμευση για τη μείωση των συντάξεων. Υπάρχει δέσμευση να δούμε τη μακροχρόνια χρηματοδότηση των Ασφαλιστικών μας Ταμείων, πράγμα για το οποίο έχουμε, ήδη, προτείνει να πάρουν πόρους από τη δημόσια περιουσία. Άλλωστε, εμείς, ήδη, επεξεργαζόμαστε ισοδύναμα μέτρα για να αυξηθούν οι κατώτατες συντάξεις, όπως είχαμε υποσχεθεί. Χαμηλοσυνταξιούχοι και πολύτεκνοι. Είναι η μόνη υπόσχεση που δίνω. Ο Ελληνικός λαός χρειάζεται, σήμερα, ειλικρίνεια, αλήθεια και σοβαρότητα. Και μόνο έτσι, με ειλικρίνεια, αλήθεια και σοβαρότητα, θα βγούμε από την κρίση. Και θα βγούμε από την κρίση».

Για το Χαράτσι στα ακίνητα:

Έχουμε πει ότι στόχος μας είναι να το καταργήσουμε. Αντικαθιστώντας το με έναν ενιαίο, συνολικό φόρο, επί της ακίνητης περιουσίας. Πιο δίκαιο,  πιο ήπιο, πιο αποτελεσματικό. Και επειδή η πλήρης εφαρμογή μιας τέτοιας πρότασης, προϋποθέτει την ύπαρξη περουσιολογίου, μέχρι να φτιαχτεί το περιουσιολόγιο, μελετάμε άλλους τρόπους να αντικαταστήσουμε το χαράτσι, με φόρους τύπου ΕΤΑΚ. Έτσι κι αλλιώς, το χαράτσι, μόνο προσωρινό είναι και πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο ισοδύναμο. Που θα δημιουργεί πολύ λιγότερα προβλήματα στους περισσότερους, χωρίς να χάνει το κράτος τα αναγκαία έσοδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άννα avatar
    Άννα 29/03/2012 20:06:18

    Στην επόμενη δημοσκόπηση θα δώσει κι αύξηση κιόλας.Χαχαχαχαχαχα

    • GSV avatar
      GSV @ Άννα 29/03/2012 20:09:58

      Σε πληγωνει το γεγονος οτι προσπαθει να αποτρεψει τη μειωση μισθων?

      Τη διασφαλιση των μισθων την εχουν παρει αποκοπη μερικα κομματιδια και καλα αντιδρασης?

    • Απηυδισμένος avatar
      Απηυδισμένος @ Άννα 29/03/2012 20:19:59

      Αννούλα Καμμενούλα, ή από τα Καμμένα Βούρλα;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Άννα 29/03/2012 20:24:00

      Τήν αὒξηση τήν πήραμε καί πολύ μεγάλη,τότε πού λεφτά ὑπῆρχαν κι ἒτσι τώρα τά τόσα χαράτσια δέν μᾶς κακοφαίνονται...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άννα 29/03/2012 20:57:00

      Η Ντορίτα είσαι; Πες το μην κρύβεσαι. Να γελάσουμε κι εμείς με το αστείο σου...

      • elena76 avatar
        elena76 @ Γεώργιος Τ. 30/03/2012 16:31:35

        Ο καθένας είναι ελεύθερος να πει την άποψή του.Δημοκρατία έχουμε. Ο τρόπος που χλευάζετε την Άννα ,δείχνει δυστυχώς τεράστιο έλλειμμα παιδείας. Ύστερα από την κατηφορική πορεία της χώρας , όλοι εμείς που στηρίξαμε δεκαετίες τώρα τη Ν.Δ., που σταθήκαμε στις ουρές για να ψηφίσουμε τον Σαμαρά και την ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ πολιτική, λογικό είναι να αμφισβητούμε και τους 'τόνους' ακόμα από τις διάφορες εξαγγελίες του οποιουδήποτε! Ειδικά όταν είναι διφορούμενες και μπορούν να ερμηνευτούν με πολλούς και ποικίλους τρόπους. Εγώ προσωπικά , εάν δεν δω τα παραπάνω να γίνονται, δεν πιστεύω τίποτα και κανέναν. Ευχαριστώ και παρακαλώ πολύ όλους τους γραφόντες και τις γραφούσες να κρατούν κάποιο επίπεδο στον λόγο τους.

        • factorx avatar
          factorx @ elena76 30/03/2012 20:55:30

          Νομίζω οτι κάνεις λάθος. Η συντριπτική πλειοψηφία των μόνιμων σχολιαστών του antinews διακρίνονται και για το επίπεδό τους και για την μετριοπάθειά τους. Αντιθετως τον τελευταίο καιρό γινόμαστε δέκτες μαζικών σχολίων από 5-6 σχολιαστες που εμφανίζονται με διαφορετικά ψευδώνυμα κπου βρίζουν ασύστολα και κάνουν συστηματική αποπληροφόρηση. Είναι καιρός λοιπόν να πάρουν κάποιες απαντήσεις

  2. theo1611 avatar
    theo1611 29/03/2012 20:18:38

    Εθνική αυτογνωσία
    Εθνική συνεννόηση

    Όποιος καταφέρει να τα επικοινωνήσει βγαίνει μπροστά.

    Αν όλοι επιμείνουν στα διαφορετικά μίγματα πολιτικής και στα ισοδύναμα μέτρα, ή στην άλλη πολιτική χωρίς ισοδύναμα μέτρα, ας καθήσουννα βλέπουν τα αποτελέσματα των εκλογών και να αξιολογούν εκ των υστέρων τις στρατηγικές και τακτικές επιλογές να πάμε τώρα σε εκλογές και όχι αργότερα.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ theo1611 29/03/2012 20:21:17

      Γίναμε όλοι επικοινωνιολόγοι και αρχηγοί κόμματος. Την τσέπη του κοιτάει ο κοσμάκης κακομοίρη μου όχι τα συνθήματα της Χρυσής Αυγής

  3. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/03/2012 20:19:51

    Ἂκριβῶς!! Περικοπές σπαταλῶν,ἐπιτέλους,ἓνας σοβαρός ἂνθρωπος πού τό λέει καί νά (θά) τό κάνει! Κάτι μέ προβλημάτισε ὃμως: ἡ ἀντικατάσταση τοῦ χαρατσιοῦ πού εἶναι προσωρινό,μέ κάτι ἂλλο ἰσοδύναμο,τύπου ΕΤΑΚ,πού θά ' μόνιμο προφανῶς,χαράτσι δέν θά 'ναι κι αύτό;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/03/2012 21:00:07

      Όπως και να το πούμε, το αίσχος με τη δεη δε θα το αφήσει να συνεχιστεί. Μπορούν να μπουν πολλά κοινωνικά κριτήρια και να είναι πολύ ελαφρύτερο για τους μη έχοντες για να μην αποφεύγει όποιος θέλει την πληρωμή όπως τώρα που δεν έπρεπε να το πληρώσει κανείς αυτό το επαίσχυντο μέτρο λήστευσης του λαού!

  4. romeo avatar
    romeo 29/03/2012 20:31:18

    Καγχάζει ο ... χάχας από τα Καμμένα "Βούρλα"!

  5. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 29/03/2012 20:38:51

    Ξεκαθάρισμα θέσεων.
    Δέν φαίνεται προεκλογικό τέχνασμα τού Σαμαρά καί αυτό γιατί η συγκεκριμένη πολιτική αποτελεί τόν πυρήνα τής οικονομικής του πρότασης από τήν αρχή.
    Η βασική φιλοσοφία ότι οι μειώσεις μισθών λειτουργούν υφεσιακά ήταν πάγια πολιτική θέση τού Σαμαρά καί χαιρομαι πού τό υπενθυμίζει.
    Η απορρύθμιση τών εργασιακών σχέσεων δέν ήταν εκτός τής οικονομικής φιλοσοφίας Σαμαρά, αλλά θά προτιμούσε μιά συντεταγμένη καί μέ άλλο τρόπο ορθολογικοποίησή τους. Η επιβληθείσα από τήν δανειακή απορρύθμιση τών εργασιακών σχέσεων επεβλήθη από τήν Γερμανία, όπου η συγκεκριμένη συνταγή αποτελεί τό ευαγγέλιο τής γερμανικής οικονομικής ορθότητας καί αντιδρά αλλεργικά στήν όποιαδήποτε αμφισβήτησή του. Σέ αυτή τήν ασκούμενη, από τήν Γερμανία, οικονομική πολιτική στήριξε η Merkel καί τό δημοσιονομικό σύμφωνο σταθερότητας. Χωρίς νά θέλουμε νά αδικήσουμε τήν κ. Merkel πρέπει νά επισημάνουμε ότι τό οικονομικό μοντέλο τής απορρύθμισης τών εργασιακών σχέσεων καί συμπίεσης τών μισθών πρός τά κάτω ήταν έμπνευσης καί εκτέλεσης τών σοσιαλοδημοκρατών τού Schröder καί τών πρασίνων τού Fischer (όπως καί η καταδολίευση τών συνομιλιών στό Ραμπουγιέ τής Γαλλίας μέ κατάληξη τόν βομβαρδισμό τής Γιουγκοσλαυΐας). Μιά ζωή στήν πρωτοπορία τού πολυεθνικού κινήματος.
    Δέν γνωρίζω πόσο οι διάφοροι σχολιασμοί φθάνουν καί σέ κάποιο επίπεδο αποφάσεων στήν Ν.Δ.
    Όσο σωστές είναι οι παραπάνω θέσεις, τόσο σωστό καί άκρως αντιϋφεσιακό μέτρο θά ήταν καί η αύξηση τού κατώτατου μισθού στό προσεχές μέλλον. Δέν εξυπηρετεί καμιά μά καμιά οικονομική αναγκαιότητα η μείωση τού κατώτατου μισθού. Δέν πρόκειται νά αυξηθεί η παραγωγικότητα τής χώρας μέ τήν μείωση τού κατώτατατου μισθού. Οι κατώτατοι μισθοί αφορούν κύρια τούς τομείς παροχής υπηρεσιών, εμπόριο καί γενικά τήν οικονομική δραστηριότητα πού δέν επιρρεάζει τομείς τής οικονομίας υψηλής προσθετικής υπεραξίας πού πρέπει νά αναπτυχθούν. Αντίθετα στερεί τό δημόσιο από αναγκαίους πόρους λόγω αυξημένης κατανάλωσης καί τά ταμεία από πόρους. Οι μόνοι πού κερδίζουν είναι ξένες πολυεθνικές μέ γρήγορες αρπαχτές καί οι πολυεθνικές πού δραστηριοποιούνται στόν χώρο τού τουρισμού. Είναι κρίμα νά στερείται ο εργαζόμενος από αναγκαία γιά τήν επιβίωσή του ποσά γιά νά αυξηθούν τά κέρδη τών μετόχων κάποιων πολυεθνικών καί η χρηματιστιριακή τους αξία.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ιαπετός 29/03/2012 20:54:01

      Ἰαπετέ,χαίρομαι πραγματικά νά διαβάζω ἀπό ἐσένα ἐρμηνείες τῶν ἐξαγγελιῶν τῆς Ν.Δ. καί γενικά οἰκονομικές ἀναλύσεις!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ιαπετός 29/03/2012 21:01:48

      Ότι άλλο θέλει να κάνει δεν είναι η στιγμή να φανερώσει τα χαρτιά που θα του επιτρέψουν να το υλοποιήσει. Με εννόησες πιστεύω...

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Ιαπετός 29/03/2012 21:35:02

      Καλός και χρυσός είσαι Ιαπετέ μου, μα, δάκρισαν τα μάτια μου για να τελειώσω το κείμενό σου !
      Μιά φορά να γράψεις ένα ευσύνοπτο κείμενο και τί στον κόσμο ;!;!

  6. airman avatar
    airman 29/03/2012 20:40:31

    Το γεγονός ότι η ΝΔ είναι αντίθετη σε μέτρα τα οποία μειώνουν μισθούς και συντάξεις και προκρίνει-προτείνει-επεξεργάζεται ισοδύναμα μέτρα και αξιοποίηση άλλων πόρων, είναι μια πρόθεση που ακούγεται πολύ λογική και ανώδυνη για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους που έχουν επωμισθεί το μεγαλύτερο βάρος μέχρι σήμερα.
    Αυτό μπορεί να μεταφραστεί (αυθέραιτα ως ένα σημείο) και στο: ''Η ΝΔ δεν θα μειώσει μισθούς και συντάξεις τον Ιούνιο''. Και εδώ γεννάται το ερώτημα του δύσπιστου:''Μήπως σκοπεύει να κάνει μειώσεις το Σεπτέμβριο;'' Έρχεται δε να συμπληρώσει ο συνηθισμένος στις υποσχέσεις (και πονηρός) ψηφοφόρος: ''Στην επόμενη δημοσκόπηση θα δώσει κι αύξηση κιόλας'', ήτοι άλλος ΓΑΠ (που να 'ναι αυτό το παιδί άραγε) μας βρήκε. Και επειδή τι Παπανδρέου - τι Βενιζέλος, όλοι ίδιοι είναι.
    Είναι λοιπόν αναγκαίο να ακουστούν αλήθειες. Να παρουσιαστούν όσο απλά και κατανοητά γίνεται το πρόγραμμα, τα μέτρα, οι προτεραιότητες και οι πρώτοι στόχοι της ΝΔ. Πολλοί περιμένουν στη γωνία, τα συμφέροντα είναι ισχυρά και τρέμουν την αυτοδυναμία και οι πρόθυμοι να τα στηρίξουν ουκ ολίγοι. Λόγια μετρημένα, σταράτα, ξεκάθαρα. Προς όλους και για όλους.
    Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα, δεν υπάρχει κατί άλλο να φοβηθούμε εκτός από τα ψέματα που οδήγησαν στο μη περαιτέρω. Και όσοι δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμα, δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια να το αντιληφθούν. Αυτοί θα εξακολουθήσουν ες αεί να περιμένουν εκείνον που θα τους τάξει αυξήσεις.

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/03/2012 21:01:19

    Οι κομματικοί θίασοι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ έχουν ξεπεράσει κάθε όριο ιλαρότητας. Το μόνο που τους απασχολεί είναι το πώς θα ξαναστήσουν το θεατρικό σκηνικό της εξαπάτησης του ελληνικού λαού.

    Με σημαία τη ,,,σωτηρία του πατρίδας (για πολλοστή φορά) θα μοιράσουν πάλι καινούργιες και απατηλές υποσχέσεις.

    Βενιζέλος, Σαμαράς πολλά θα βρουν, που να τους ενώνουν και ταυτόχρονα να τους χωρίζουν, για να εκβιάσουν τους πολίτες τις προεκλογικές εβδομάδες που έρχονται. Είναι αδίστακτοι και το έχουν δείξει. Με υποκριτικές «συγνώμες» τολμούν να αποσείσουν τους τόνους ευθύνης που έχουν για τον εξευτελισμό της χώρας και την εξαθλίωση του λαού.

  8. Orestios avatar
    Orestios 29/03/2012 21:01:53

    Να κάνω μία πρόταση:
    Κατάργση στις επιχορηγήσεις ΜΚΟ και επιστροφή παλαιοτέρων (αναδρομικά).
    Κατάργηση επιχορηγήσεων ποδοσφαιρικών ομάδων.
    Κατάργηση επιχορηγήσεων ιδρυμάτων τύπου ΕΛΙΑΜΕΠ και επιστροφή όσο περισσοτέρων χρημάτων έχουν λάβει.

    Αυτά για αρχή

  9. Γιάννης avatar
    Γιάννης 29/03/2012 21:20:15

    Το ότι είναι αντίθετος με την οριζόντια μείωση είναι αντιληπτό. Αντίθετο, στα λόγια βέβαια, ήταν και το πασοκ αλλά τα εφάρμοσε. Ελπίζω στην συνέχεια του προεκλογικού αγώνα ο Σαμαράς να μην πει "θα βρούμε ισοδύναμα μέτρα" αλλά ΒΡΗΚΑΜΕ ισοδύναμα μέτρα και είναι πχ. το ένα το άλλο κτλ. Ο κόσμος έτσι θα πειστεί πιστεύω περισσότερο.

  10. mary avatar
    mary 29/03/2012 21:20:43

    Επανέρχομαι με μια παράκληση προς εσάς που έχετε ευχέρεια στη γραφή σχολίων.Στείλτε κανένα σχόλιο και σε άλλα αντίπαλα blogs, εκεί γίνεται η μάχη! Όπου εμφανίζεται ο Σαμαράς, σε χρόνο dt εμφανίζονται αρνητικά,ειρωνικά κ.λ.π. σχόλια π.χ. στο enikos. Υ.Γ.Έκανα 10 λεπτά να γράψω τα παραπάνω!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ mary 30/03/2012 13:42:45

      αγαπητή mary τα ειρωνικά και υβριστικά σχόλια προέρχονται από μια και μόνη ομάδα "ανεξάρτητων" και "καμ(μ)ένων" διαδικτυακών καμικάζι σε εντεταλμένη υπηρεσία. Γνωστή πρακτική η οποία έχει ακολουθηθεί από πολλούς από τότε που το ιντερνέτ μπήκε τόσο δραστικά στη ζωή μας και αποτελεί σχεδόν το κύριο μέσο ενημέρωσης σήμερα. Όπως θα μπορείς εύκολα να διαπιστώσεις σε πολλά από αυτά τα sites, τα σχόλια σε άλλες αναρτήσεις τους είναι από μηδαμινά έως ανύπαρκτα. Όλοι όμως ορμάνε να σχολιάσουν-ειρωνευτούν-βρίσουν όταν εμφανίζεται κάτι που ν΄ αφορά τη ΝΔ, το Σαμαρά ή που να εμπεριέχει κάτι που να κρίνεται αρνητικό για τους ΑΕ (βλέπε τη σημερινή ιστορία με το Λιάτσο και το Καμμένο). Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς να πονοκεφαλιάζει και πολύ γι αυτούς, η σοβαρότητα τους φαίνεται από το τρόπο γραφής τους ο οποίος είναι άλλωστε συναφής με τα σχόλια του τύπου "ερχόμαστε, θα μας νιώσετε" του τρισμέγιστου προέδρου-ηγέτη τους.

  11. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 29/03/2012 22:05:40

    Συγνώμη γιά τήν ταλαιπωρία. Δέν περίμενα νά τό διαβάσεις.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ιαπετός 29/03/2012 22:10:24

      Ιαπετέ, εγώ το εκτύπωσα για να το διαβάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ.
      Κάτι σαν την Βαλεριάνα του Δαναού μου μοιάζει.

  12. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 29/03/2012 22:07:30

    Μεγάλε, όποιος ταυτίζει Βενιζέλο με Σαμαρά ή βλάκας είναι ή παπαγαλάκι. Είπαμε να κάνετε κριτική και να λέτε και την άποψή σας αλλά όχι κι έτσι.

  13. Σταύρος avatar
    Σταύρος 29/03/2012 22:14:47

    Σωστός!!!

  14. Δαναός avatar
    Δαναός 29/03/2012 22:15:43

    Σ΄άρεσε βλέπω η βαλεριάνα.Μαζί δε με τίλιο ό,τι πρέπει για την ηλικία σου!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 29/03/2012 22:18:43

      Γειάσου ρε συ τζόβενε και Ροζικλέρη, Βουλγαροκτόνε, Δαναέ!
      Η απουσία σου ήταν αισθητή.
      Αν και απ ότι ακούγεται σε πιάσανε Κώτσο οι Βούλγαροι φίλοι μας.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Δαναός 29/03/2012 22:22:29

      Πού είσαι ρέ Δαναέ. Σέ χάσαμε καί άρχισε νά χαπακώνεται από τόν καημό του όλος ο γυναικείος πληθυσμός τού Antinews. Κυκλοφόρησε ότι σέ απαγάγανε τρείς καυτές Βουλγάρες καί δέ θά σέ ξαναδούμε.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Ιαπετός 29/03/2012 22:23:35

        Εγχειρισμένες;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Ιαπετός 29/03/2012 22:24:17

        Δίμετρες και Δήμητρες!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Δαναός 29/03/2012 22:26:20

          Κυκλοφόρησε και μια φήμη (Ροδινός) ότι επισκέφτηκες το γεροντολογικό κέντρο της Ασλάν στην Ρουμανία για γενικό ρεκτιφιέ.
          Κακίες;

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Δαναός 29/03/2012 22:33:29

          Βεβαίως.Και σας περιμένω για τονωτικά γηριατρικά!Αν αντέχετε!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δαναός 29/03/2012 22:55:34

          Καλησπέρα,ὂχι μόνο χαπακώνεται ὁ γυναικείος πλυθησμός τοῦ Antinews,ἀλλά χάθηκε τελείως...

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 30/03/2012 00:56:58

          Ρε άτιμε..
          Με Βουλγάρες τη βγάζεις;
          Αυτουποβιβάστηκες;
          Σε παράτησαν οι Ουκρανές;

        • franc avatar
          franc @ Δαναός 02/04/2012 10:35:08

          Tό 'γραψες σωστά? Μήπως ήθελες να γράψεις:

          Δίμετρες και Δίμητρες!

  15. Δημητρης avatar
    Δημητρης 29/03/2012 22:27:54

    +1000

  16. Petruchio avatar
    Petruchio 29/03/2012 23:05:30

    Όποιος λέει ότι αντί για μισθούς δημοσίων υπαλλήλων θα κόψει σπατάλες είτε ματαιοπονεί είτε ψεύδεται.

    Πρώτονκαι κύριον, η αναλογία μισθών - συντάξεων προς λοιπές δαπάνες είναι τέτοια που ακόμη και άμεσες και επιτυχημένες περικοπές σπαταλών δεν μπορούν να έχουν εύκολα ισοδύναμο αποτέλεσμα με τις μειώσεις μισθών και συντάξεων.

    Δεύτερον, η μείωση των σπαταλών για να είναι επιτυχημένη θέλει προετοιμασία που δεν έχει γίνει, θέλει οργάνωση που έως τώρα δεν υπάρχει και θέλει και νοοτροπία επίτευξης στόχων που δεν υπάρχει στο Δημόσιο. Αντίθετα η προσπάθεια για κάτι τέτοιο πιθανόν θα οδηγήσει σε διόγκωση της γραφειοκρατείας και άρα νέες δαπάνες. Π.χ. θα δημιουργηθεί ένας οργανισμός για να προτείνει περικοπή σπαταλών, ένας άλλος για να φροντίζει να υλοποιούνται κλπ, αυτοί μεταξύ τους δεν θα συνεργάζονται κλπ.... Γιατί πολύ απλά η γραφειοκρατία γεννά γραφειοκρατία. (Δεν είναι τυχαίο που κανείς διευθυντής στο Δημόσιο δεν στέλνει επίσημο υπηρεσιακό έγγραφο στον ανώτερο του που να λέει ότι η υπηρεσία στην οποία προϊσταται κάνει περιττές δουλειές, αντίθετα όλοι λένε ότι είναι υποστελεχωμένοι και ζητούν προσωπικό).

    Τρίτον, η μείωση των μισθών φέρει μείωση εξόδων άμεσα. Η μείωση των σπαταλών αντίθετα είναι χρονικά απροσδιόριστο πότε θα αποδώσει.

    Συνεπώς,
    αν κάποιος θέλει να είναι έντιμος πρέπει να πει ότι η μείωση μισθών είναι η μόνη οδός για να γίνουμε ανταγωνιστικοί.
    Εκτός και αν μπορέσουμε και αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητα μας μέσα από γεναίες διαρθρωτικές αλλαγές που θα επανακινητοποιήσουν την οικονομία. Που είναι το σωστό, αλλά βλέπουμε ότι τα κόμματα ζορίζονται να τις υιοθετήσουν.

    Η άλλη επιλογή είναι η δραχμούλα. Πληρωνόμαστε σε νέες δραχμές, ο μισθός μας μετά την υποτίμηση της δραχμής είναι πολύ κάτω από τον μέσο βουλγαρικό ή κροατικό μισθό κλπ, κλπ, κλπ.... στο σενάριο του τρόμου.

    • factorx avatar
      factorx @ Petruchio 29/03/2012 23:50:21

      Για ανάπτυξη δεν έχεις ακούσει καθόλου τον Σαμαρά να μιλάει; Και δεν ήταν ανάγκη να γράφεις τόσες ασυναρτησίες. Πες μας το τελευταίο μόνο για την δραχμή να καταλάβουμε χωρις να κουραζόμαστε

      • Petruchio avatar
        Petruchio @ factorx 30/03/2012 00:41:59

        Απαντώ και στις 3 φράσεις σου.
        1. Τον έχω ακούσει, τον έχω ακούσει...
        2. Μην στενοχωριέσαι, δεν κουράζομαι :-)
        3. Τι εννοείς? δεν σε κατάλαβα σε αυτό....

        • factorx avatar
          factorx @ Petruchio 30/03/2012 00:44:01

          "Η άλλη επιλογή είναι η δραχμούλα", αυτό δεν θες να μας πεις;

          • Petruchio avatar
            Petruchio @ factorx 30/03/2012 00:59:42

            Όχι βέβαια! Εννοώ ότι όποιος θέλει να υπερασπιστεί την πολιτική του δεύτερου μνημονίου δεν χρειάζεται να λέει ψέματα ότι δεν θα μείωσει τους μισθούς. Αρκεί να εξηγήσει την αλήθεια, ότι η άλλη επιλογή που είναι η επιστροφή στη δραχμή οδηγεί σε πολύ μεγαλύτερη πραγματική μείωση μισθών από ότι το μνημόνιο.

          • factorx avatar
            factorx @ Petruchio 30/03/2012 01:06:18

            ;;;; Φοβερή συλλογιστική. Ούτε ο Ζεράρ ντε βιλιέ δεν θα σκεφτόταν με τόση φαντασία και τόσες ακροβασίες. Τόσον καιρό επικρίνεις τον Σαμαρά επειδή ψήφισε την δανειακή και τώρα μας λες οτι δεν είχε άλλη επιλογή.

  17. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 29/03/2012 23:22:31

    Να θυμίσω μόνο οτι σήμερα ξανά ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, δήλωσε με τρόπο πια σαφή (που δεν επιδέχεται παρερμηνία) οτι η Ελλάδα οφείλει να μειώσει κι άλλο τους μισθούς, ώστε άμεσα (μετά τον Ιούνιο?) να φτάσουν το επίπεδο Πορτογαλίας και να προσεγγίσουν στο επόμενα στάδια ( Οκτώβριο?) τους μισθούς των Βαλκανικών χωρών.

  18. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 29/03/2012 23:30:41

    Για να δούμε εάν καταλάβαμε και ημείς οι άσχετοι.
    Ο Σαμαράς είναι ενάντιος στις οριζόντιες μειώσεις μισθών & συντάξεων, ενάντιος (προ μηνών στην ΑΔΕΔΥ) στις απολύσεις Δ.Υ και ενάντιος στο χαράτσι .
    Ταυτόχρονα θέλει κατάργηση των σπαταλών στο δημόσιο (πόσες μείνανε;), υπέρ του περιουσιολογίου , του ΕΤΑΚ (προσωρινά) και των πολύτεκνων -χαμηλοσυνταξιούχων.
    Ταυτόχρονα πολλοί καλοθελητές (ακόμα και εδώ μέσα) αρθρογραφούν υπέρ απολύσεων Δ.Υ,κακίζουν το ΠΑΣΟΚ που δεν τόλμησε (υιοθετώντας άκριτα τους ισχυρισμούς Τόμσεν) να προβεί σε απολύσεις, κάνουν γαργάρα τις εκτός ΑΣΕΠ προσλήψεις της Ν.Δ στο δημόσιο (30 χιλ. σχεδόν με το Π.Δ του Πάκη που ήταν προεκλογική δέσμευση της το 2004 ) , προτείνουν - προπαγανδίζουν μειώσεις μισθών Δ.Υ και ιδιωτικού τομέα και γενικά πελαγοδρομούν μεταξύ νεοφιλευθερισμού και άκρατου λαϊκισμού επιπέδου Μανώλη Καψή.
    Αν όλα αυτά τα θεωρείται ξεκάθαρη στρατηγική , σταράτες κουβέντες και σύγχρονη πρόταση κυβερνητικού κόμματος τότε μάλλον το παιδεύουμε άδικα (όσοι τουλάχιστον νοιαζόμαστε ακόμα).
    Καλύτερα να χαλαρώσουμε και να το απολαύσουμε όπως τον επερχόμενο βιασμό της μωρής παρθένας που βγήκε βόλτα βράδυ στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα στην Αθήνα.

    • Kst avatar
      Kst @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 30/03/2012 12:37:10

      Οι σπαταλες στο δημοσιο ειναι πολυ μεγαλες και δεν εχουν μειωσει ουτε το 1/3 απο αυτες που πρεπει για να αντισταθμισουν τα φορολογικα εσοδα... Εκτος απο τους μισθους στους δημοσιους υπαλληλους ειναι και πολλα αλλα τα οποια δεν φαινονται.. Μιζες, επιχορηγησεις-φοροαπαλλαγες σε συντεχνιες και επιχειρησεις, προνομια βουλευτων και πολλα πολλα πολλα αλλα...

  19. Petruchio avatar
    Petruchio 30/03/2012 01:14:43

    Εγώ??! Με μπερδεύεις με κάποιον άλλο. Γράφω εδώ πολύ σπάνια και είμαι όχι μόνο υπέρ του δεύτερου μνημονίου αλλά και υπέρ του πρώτου!

    • factorx avatar
      factorx @ Petruchio 30/03/2012 01:20:41

      !!!! Σε θυμάμαι γιατί μου ...αρέσει το ψευδώνυμο. Πάντως α θες το πιστεύεις, αν θες οχι, ο Σαμαράς είναι εναντίον και των δυο μνημονίων

  20. Bohemian avatar
    Bohemian 30/03/2012 12:00:14

    Τον Ιούνιο θα μειωθούν οι συντάξεις κατά 30% και τα ειδικά μισθολόγια (περίπου οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι) 10-15%. Το ενιαίο ταμείο επικουσικής ασφάλισης με ανώτατο όριο χορήγησης 250 ευρώ/μήνα περιγράφεται στο Μνημόνιο 2 ενώ η υπόλοιπη μείωση είναι αποτέλεσμα της τεράστιας αύξησης της ανεργίας, της αύξσης της εισφοροδιαφυγής και του κουρέματος των ομολόγων των ασφαλιστικών ταμείων. Η μείωση στα ειδικά μισθολόγια πίσης περιγράφεται στο Μνημόνιο 2. Τα υπόλοιπα είναι κενές προεκλογικές υποσχέσεις.

  21. factorx avatar
    factorx 30/03/2012 12:13:21

    Βενιζέλος είναι το άλλο όνομά σου;

  22. Kst avatar
    Kst 30/03/2012 12:29:19

    Αν μπορεσει να κοψει τις σπαταλες βαζοντας τα με την Βουλη και τα προνομια των βουλευτων, τα συμφεροντα, τις συντεχνιες, τις μιζες και την διαφθορα στο δημοσιο θα τον παραδεχτω.. But it's easier said than done.. Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη...και ολες αυτες οι αυξησεις των φορων των τελευταιων χρονων απορρεουν απο την απροθυμια να κοπουν οι δαπανες... Το πολιτικο κοστος ηταν παντοτε μεγαλυτερο απο μια οριζοντια αυξηση των φορων...

  23. Bohemian avatar
    Bohemian 30/03/2012 12:41:30

    Ρεαλισμός και αλήθειες τα παραπάνω. Εύκολη η ειρωνία.
    Εδώ θα είμαστε όταν θα λέτε ότι όλα αυτά είναι αναγκαία για να μην πτωχεύσει η χώρα. Γνωστό το έργο. Δυστυχώς για εσάς κάποιοι διάβασαν τα Μνημόνια. Τα ίδια λέγατε πριν από λίγο καιρό ότι η μείωση στους κατώτατους αφορά μόνο στους νεοεισερχόμενους αλλά η αλήθεια σας διέψευσε. Ιούνιο ή το αργότερο Σεπτέμβριο θα μειωθεί και ο κατώτατος μισθός σύμφωνα με τις επιταγές του Μνημονίου. Μη κοροϊδεύετε τον κόσμο.
    (Ευχαριστώ για την φιλοξενία πάντως).

  24. ano-kato avatar
    ano-kato 30/03/2012 13:09:08

    Αν είναι σαν τις μειώσεις που δεν θα δέχονταν σε μισθούς και συντάξεις μέχρι που ήρθε η τρόικα την τελευταία φορά τότε ναι την γλυτώσαμε!!!!!!!!!!!!

  25. ano-kato avatar
    ano-kato 30/03/2012 13:15:42

    "Για το Χαράτσι στα ακίνητα:
    Έχουμε πει ότι στόχος μας είναι να το καταργήσουμε. Αντικαθιστώντας το με έναν ενιαίο, συνολικό φόρο, επί της ακίνητης περιουσίας. Πιο δίκαιο, πιο ήπιο, πιο αποτελεσματικό."

    Τώρα φταίω εγώ αν ρωτήσω ρε παιδί μου κατάργηση σημαίνει κατάργηση η αντικατάσταση ; Δηλαδή ένας που στο λογαριασμό του της ΔΕΗ στο συγκεκριμένο κουτάκι πλήρωσε στον περασμένο λογαριασμό πχ 250 ευρώ μετά τον Ιούνιο δεν θα πληρώσει τίποτε η θα ξαναπληρώσει χαράτσι με άλλο όνομα;

  26. john avatar
    john 11/08/2012 09:25:05

    Μετά τις περικοπές που πρόκειται να ανακοινωθούν λίαν συντόμως, ποιος είχε δίκιο τελικά; ή θα πρέπει να περιμένουμε τώρα να ανακοινωθούν πρώτα... αν και ανακοινώθηκαν με τον τρόπο τους ήδη...

    Βρούτσης: "Δε νοείται ο νέος με μισθό 583 ευρώ και ο συνταξιούχος 1.400 ευρώ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.