#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2012 15:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΝΔ αποφάσισε να στείλει στον Τσίπρα τους συνταξιούχους που την στήριξαν;



Για το που θα κάτσει η μπίλια με τα μέτρα 11,5 δις ευρώ που ζητά η τρόικα για τα επόμενα χρόνια, αυτό θα το δούμε τις επόμενες ώρες. Ποιοι θα πληρώσουν το μάρμαρο και από πού θα περικοπούν τόσα πολλά χρήματα, είναι ένα πολύ κρίσιμο ζήτημα.

Επειδή ακούμε τις τελευταίες ώρες, όμως, για περικοπές σε συντάξεις, σε επιδόματα και σε εφάπαξ, δηλαδή γερό τσεκούρι στους συνταξιούχους οι οποίοι καλούνται να καλύψουν τα μέτρα, πρέπει να πούμε τα εξής:

1.       Από ανθρώπινης πλευράς είναι ένα ακόμη ανάλγητο μέτρο. Δε μπορεί κανείς συνταξιούχος ν αντιμετωπίζεται ως πλούσιος σ’ αυτή τη χώρα. Ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι που παίρνουν κάθε μήνα 2 και 3 χιλιάδες ευρώ σύνταξη (που δεν είναι και πολλοί εδώ που τα λέμε) αυτοί πλήρωσαν εισφορές για να έχουν το προνόμιο. Δε μπορεί δηλαδή να χάθηκαν οι έχοντες σ’ αυτή τη χώρα και να βρήκαμε τους συνταξιούχους για να πληρώσουν.

2.       Αν το να βρεις μέτρα 11,5 δις ευρώ ήταν εύκολο δε θα χρειαζόταν ούτε ο Στουρνάρας, ούτε τόσοι οικονομολόγοι και σπουδαγμένοι. Οποιοσδήποτε Έλληνας με IQ… 60 θα έδινε εντολή και κάθε φορά που απαιτούνταν μέτρα θα έκοβε συντάξεις. Τις τους θέλουμε λοιπόν τόσους σπουδαίους οικονομολόγους αν η εύκολη λύση κάθε φορά είναι να κόβονται οι συντάξεις;

3.       Το τρίτο έχει και πολιτική χροιά και θα πρέπει η κυβέρνηση να προσέξει πάρα πολύ πάνω σ’ αυτό, ειδικά η Νέα Δημοκρατία. Αν ο Σαμαράς βγήκε πρώτος παίρνοντας το 30% του εκλογικού σώματος το οφείλει και στους συνταξιούχους. Αν θυμόμαστε καλά, σχεδόν 1 στους 2 συνταξιούχος, ψήφισε ΝΔ και μόλις το 16% αυτών ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ. Όταν λοιπόν ο Τσίπρας έκανε πάρτι στους νέους και στους άνεργους, η ΝΔ κρατήθηκε στην πρώτη θέση εξαιτίας των συνταξιούχων. Θυμάστε που έλεγαν το περίφημο: «κλειδώστε τον παππού και τη γιαγιά στο σπίτι για να μην ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ». Ο παππούς και η γιαγιά ψήφισαν λοιπόν σταθερότητα και ελπίδα ότι η ΝΔ δεν θα τους έκοβε άλλο τις συντάξεις. Πώς λοιπόν στην κυβέρνηση αποφάσισαν να «διαρρήξουν» τις σχέσεις τους με τους συνταξιούχους και να τους στείλουν στην αγκαλιά του Τσίπρα; Μπορεί κανείς να μας το εξηγήσει; Γιατί λοιπόν η ΝΔ αποδέχεται (αν τελικά ισχύουν όσα ακούγονται) να πληγεί καίρια το παραδοσιακό εκλογικό σώμα που την στήριξε όσο ποτέ;

Αν τα κουκιά δε βγαίνουν, η τρόικα, ο Μπαρόζο, η Μέρκελ πιέζει και στο βάθος του τούνελ δεν υπάρχει φως τότε είναι καλύτερα η κυβέρνηση να βρει άλλους τρόπους να λύσει τα προβλήματά της. Ανέλαβαν μια πολύ μεγάλη ευθύνη, αν δεν το ήθελαν ας μην το έκαναν. Με εύκολες λύσεις τύπου «ψαλίδι στις συντάξεις και τα εφάπαξ» θα καταφέρουν να στρέψουν εκτός από τους νέους και τους ηλικιωμένους εναντίον τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεξιός μπακ avatar
    Δεξιός μπακ 25/07/2012 16:00:16

    Φάκτορα διαφωνώ. Οι συζητήσεις μιλάνε για τις συντάξεις από 2000 και πάνω. Και συζητάται μείωση του πλαφόν από τα 2400 στα 2000 ευρώ. Ο γείτονας μου που παίρνει 1100 ευρώ (ΤΕΒΕ) δεν έχει θιγεί κ α θ ό λ ο υ από τα μέτρα.
    Όσον αφορα για τις εισφορές που έχουν πληρώσει, όπως αναφέρεις... Πως είναι δυνατόν οι δημόσιοι υπάλληλοι να έχουν πληρώσει εισφορές από τη στιγμή που δεν παρήγαγαν γι'αυτές. Για να γίνω πιο σαφής... Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος παίρνει 45000 ευρώ εφάπαξ και σύνταξη 1500 ευρώ έχει παράξει αντίστοιχα; Ο αγρότης που έχει δουλέψει από τα 12 του και έχει συνεισφέρει τα 3 πλάσια στο ΑΕΠ και στην οικονομία πόσα πρέπει να πάρει (που παίρνει 500 ευρώ maximum); Και, φυσικά, εξαιρώ τους συνταξιούχους της πλειοψηφίας των ΔΕΚΟ που παίρνουν διπλάσιο από το προαναφερθέν εφάπαξ, σύνταξη τουλάχιστον κατά 20% μεγαλύτερη και σύνταξη κάτω από τα 57...
    Πολύ σωστα ο Σαμαράς θα βάλει το πλαφόν στις 2000 ευρώ. Κανείς ελεύθερος επαγγελματίας (ΤΕΒΕ) η ασφαλισμένος στο ΙΚΑ δε νομίζω να παίρνει πάνω από 1800 ευρώ... Αυτοί που παίρνουν παραπάνω είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, που έπρεπε να παίρνουν τα μισά...
    Τους βολεμένους που απόλαυσαν τον μόσχο το σιτευτό και δεν θέλουν τις αλλαγές, δεν τους χρειαζόμαστε στη ΝΔ. Θα είναι πάντα φύρα και για το κόμμα και για την Ελλάδα!

    • Τακης avatar
      Τακης @ Δεξιός μπακ 25/07/2012 16:21:01

      Δεξί μπακ κανεις λαθος! Οι συζητησεις αφορούν ΚΑΙ οριζόντιες περικοπες συνταξεων, εκτός του πλαφόν. Καλό ειναι προτου να σχολιαζουμε να ξερουμε στοιχειωδως την ειδησεογραφία!
      Εχει ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο ο Factor X

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ Τακης 25/07/2012 18:46:36

        Τάκη σου παραθέτω την πηγή των πληροφοριών μου! Δεν αναφέρεται πουθενά σε οριζόντιες περικοπές που είναι σίγουρα άδικες.
        http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4740770

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Δεξιός μπακ 25/07/2012 16:49:47

      Αυτή είναι η διχαστική λογική που ευθύνεται για την τραγωδία που έχει ζήσει η χώρα πριν καλα-καλά ελευθερωθεί από τους Τούρκος: να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αν δεν έχω εγώ...

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ Γεώργιος Τ. 25/07/2012 18:49:59

        Δε νομίζω ότι είναι τόσο διχαστική η λογική: οι απόφοιτοι ΟΑΕΔ - ηλεκτρολόγοι της ΔΕΗ και οι πρώην υπάλληλοι του ΟΤΕ να παίρνουν 2.500 ευρώ σύνταξη και να επιδοτούνται από το κράτος, αφού τα ασφαλιστικά τους ταμεία δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους και παίρνουν επιπλέον επιδότηση. Αυτό που θέλω είναι να υπάρχει δικαιοσύνη στα μισθολόγια και φυσικά ΠΟΥΛΗΜΑ των ΔΕΚΟ που μας έφτασαν ως εδώ. Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι ευρωπαίοι είναι χαζοί και εμείς είμαστε οι έξυπνοι στα μισθολογικά;

    • kinezos avatar
      kinezos @ Δεξιός μπακ 25/07/2012 17:07:26

      Αυτος που παιρνει 2500ευρω και τα εχει χιλιο-πληρωσει, γιατι να τα χασει ρε παιδια? απο ποτε γιναμε Σοβιετία και δεν το καταλαβαμε? Τι παει να πει "ειναι πολλα" ή "ειναι λιγα". Αμα τα εχει πληρωσει, τα δικαιουται ρε φιλαρακια. Στην τελικη θα μπορουσε να εχωνε σε μια ιδιωτικη ασφαλιστικη και να επαιρνε 3πλασιο μηνιατικο.

      Για το δημοσιο υπαλληλο συμφωνω, γιατι ακομα κι αν εχει πληρωσει, εχει πληρωσει ωντας αμοιβομενος παραλογα ή διορισμενος αδικα. Αλλα για τον ιδιωτη, τι λεμε τωρα? στο κατω κατω, ας αφηνανε τα ασφαλιστικα ταμεια ανεξαρτητα. ξεκινησανε να ξηλωνουνε με εσωτερικους δανεισμους με επιτοκιο 1% οταν ο πληθωρισμος ετρεχε με 20% για κατι φρεγατουλες, κλπ - προχωρησανε σε συνταξιοδοτησεις κοινωνικων ομαδων που δεν ειχαν εισφερει ποτε - και τωρα πανε να παρουν και τα τελευταια? Δηλαδη τοσα χρονια ο κοσμακης πληρωνει για να υπαρχει φτηνο και ευκολο χρημα στην τσεπη του κρατους? Οχι για να παρει ανταποδοτικα το ποσο που του αντιστοιχει?

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ kinezos 25/07/2012 18:50:48

        Ο ιδιώτης που τα έχει πληρώσει από την τσέπη του και το συρτάρι του φυσικά να τα πάρει...

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Δεξιός μπακ 25/07/2012 17:17:24

      "Πως είναι δυνατόν οι δημόσιοι υπάλληλοι να έχουν πληρώσει εισφορές από τη στιγμή που δεν παρήγαγαν γι’αυτές"
      Για τους δασκάλους και τους καθηγητές σου στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο είναι προφανές ότι ισχύει το σχόλιό σου. Δεν παρήγαγαν τίποτα ... Οι υπόλοιποι όμως τι φταίνε; Αυτούς που πιάνουνε 17-20 χιλιάδες μόρια στις Πανελλήνιες ποιός τους έμαθε γράμματα; Αυτοί που είναι επιφορτισμένοι με τη Δημόσια Υγεία, αυτοί που ελέγχουν τι αγοράζουμε από τα σούπερ μάρκετ ώστε να μη δηλητηριαζόμαστε μαζικά δεν παράγουν τίποτα; Για ξανασκέψου την έννοια της παραγωγής.

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ τηλέμαχος αναγνώστου 25/07/2012 19:02:06

        Δε νομίζω ότι οι καθηγητές παίρνουν πάνω από 2000 ευρώ καθαρά σύνταξης. Αλλά πάντα οι συντάξεις πρέπει να προσαρμόζονται στις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς και της κοινωνίας. Όσο μπορούσε το σύστημα να τους δίνει καλές συντάξεις καλώς τις έδινε. Τώρα που δεν μπορεί, πρέπει να κόψει από τους κατέχοντες και όχι από τους ταλαίπωρους... Μήπως πρέπει να ξανασκεφτείς και εσύ την έννοια της μέχρι τώρα παραγωγής του δημοσίου; Και γιατί με την παραδοσιακή πασοκική έννοια της παραγωγής, που αλλοτρίωσε όλη την κοινωνία, φτάσαμε μέχρι εδώ;

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ Δεξιός μπακ 25/07/2012 23:27:57

      Μάλλον όνειρο βλέπεις.Αν κάνει περικοπές σε συντάξεις και μισθούς(έστω και 1 ευρώ) την άλλη μέρα στην ΝΔ θα ξυπνήσεις αγκαλιά εσύ και ο ΣΑΜΑΡΑΣ.Επιτέλους σταματήστε την καραμέλα με τους δημοσίους υπαλλήλους.Αν δεν χρειαζόντουσαν ας μην τους προσλαμβάνανε οι πολιτικοί.Αυτά φίλε μου απο έναν που είναι ΝΔ 30 χρόνια. ΥΓ.Αν τελικά το κάνει δεν προλαβαίνει την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και το κόμμα θα ΠΑΕΙ ΣΤΟ -18

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/07/2012 16:01:57

    Ως κομματικός υπολογισμός (το περίφημο "πολιτικό κόστος"), είναι έτσι ακριβώς.
    Αλλά ως οικονομικός υπολογισμός;
    Πόσο είναι σωστό ότι οι συντάξεις των 2 και 3 χιλιάδων ευρώ το μήνα (π.χ. των "ευγενών ταμείων" ΔΕΚΟ), "βγαίνουν" όντως από τις πραγματικές εισφορές που πλήρωσαν οι αφαλισμένοι - σύν την νόμιμη εργοδοτική εισφορά του Δημόσιου - εργοδότη);
    Μη μπούμε στην αμαρτωλή ιστορία των "εθελούσιων εξόδων": Υπάρχουν συνταξιούχοι 50 ετών με 2.500 Ευρώ.
    Υπάρχουν και οι "διπλοσυνταξιούχοι": Από ταμείο δημόσιου οργανισμού + Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης Αυτοαπασχολουμένων (ΕΤΑΑ). Ύπάρχει ανταποδοτικότητα; Τι λένε οι αναλογιστικές μελέτες;
    Η Τριμερής χρηματοδότηση (και από τον δημόσιο προυπολογισμό) είχε νόημα για τα φτωχά ταμεία. Δυστυχώς διοχέτευσε χρήμα και στα "ευγενή".
    Αυτή είναι μια πού δυσάρεστη αλήθεια: Ο φορολογούμενος εργαζόμενος με εισόδημα 1400 τον μήνα, επιδοτούσε και ακόμη επιδοτεί "ευγενείς" συντάξεις των 2500. Αυτό δεν είναι κοινωνική δικαιοσύνη αλλά σκληρότατη αναδιανομή από κάτω προς τα πάνω.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Ο Θείος 25/07/2012 16:08:45

      θείο χαλάρωσε λιγάκι ρε φίλε ... τα έσωσες τα λεφτάκια σου , ευρώ και ΝΔ έχουμε ... όπως το θελες ...

      έχει γίνει όμως κουραστικό κάθε 3 και λίγο να αναλύεις γιατί ΟΛΟΙ οι άλλοι ΕΚΤΟΣ από εσένα είναι λογικό και σωστό να πληρώνουν ...

      τρωκτίκα στο Δημόσιο , λαμόγια οι ιδιώτες που κλείνουν , αεριτζήδες οι ελέυθεροι επαγγελματίες , μαιμού οι συνταξιούχοι ... κάπου το έχεις κουράσει ... δε γίνεται όλοι η χώρα να είναι απατεώνες !!!

      λίγη αυτοσυγκράτηση ΔΕΝ βλάπτει ...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ EVANGELOS 25/07/2012 17:07:03

        Φυσικά δεν γίνεται όλη η χώρα να είναι "απατεώνες"!
        Από που θα τρώγανε οι "απατεώνες".
        Κάλλιστα γίνεται όμως, να είναι το 25 % "απατεώνες" και το 75 % "κορόιδα".
        Αλλά δεν έγραψα για απατεώνες.
        Έγραψα για άδικο σύστημα. Για σκληρότατη αναδιανομή από κάτω προς τα πάνω.
        “Ευγενή ταμεία” για τους λίγους, κατώτερες συντάξεις ΔΥ και ΙΚΑ για τους πολλούς.
        Ελεύθεροι επαγγελματίες που δεν πληρώνουν φόρους αλλά παίρνουν συντάξεις ρετιρέ από την μία, "μπλοκάκια" από την άλλη (που θα πάρουν ψίχουλα, άν πάρουν).
        Αυτό το σύστημα, είναι να το υπερασπίζεται κανείς;

  3. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 25/07/2012 16:25:53

    2 και 3 χιλιάδες ευρώ, είναι τα μηνιαία έξοδα μόνο για κοχίμπες του ...χρόνιου φοροφυγά γείτονά μου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ἀντρέας 25/07/2012 16:41:51

      Από ποιό ταμείο θα πάρει σύνταξη όταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου;
      Και το κυριότερο, ποιοί την χρηματοδοτούν από τώρα - πληρώνοντας φόρους ;

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Ο Θείος 25/07/2012 16:53:54

        Μιας και το σχόλιό μου θείο ήταν αληθινό (αλήθεια έχω αυτόν το γείτονα) να συμπληρώσω οτι δε νομίζω να τον ενδιαφέρει οικονομικά η σύνταξη απο κρατικό ασφαλιστικό ταμείο. Φαντάζομαι βέβαια θα χει ΤΕΒΕ, οπότε μαζί κι εγώ τον χρηματοδοτώ... Το ερώτημα είναι όμως, ποιός του επιτρέπει να συμπεριφέρεται έτσι εδώ και 30 χρόνια και ποιός τον καλύπτει ώστε να μην έχει κανένα άγχος ( απο το ...81 αν σου λέει κάτι η χρονολογία...)

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ἀντρέας 25/07/2012 16:59:47

          Κρατικό ή μη κρατικό ταμείο, ελάχιστη σημασία έχει. Η τριμερής χρηματοδότηση ισχύει για όλα. Δυστυχώς εκτός από ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΤΕΒΕ κτλ (που δικαιολογημένα επιχορηγούνται), ο φορολογούμενος πληρώνει και πολύ πιό "ευγενή'.
          ¨Ολο το φορολογικό σύστημα είναι έτσι στημένο ώστε να τον καλύπτει. Δυστυχώς.

  4. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 25/07/2012 16:41:43

    Δεν αφήνουμε τις μαλακίες με τις δήθεν εισφορές - κρατήσεις! Το ασφαλειστικό σύστημα δεν είναι κεφαλαιοποιητικό (όπως στην ιδιωτική ασφάλεια) αλλά αναδιανεμιτικό. Δηλαδή οι εισφορές των εργαζομένων πληρώνουν τις συντάξεις των τωρινών συνταξιούχων. Αυτό για να λειτουργήσει απαιτεί συγκεκριμένη αναλογία εργαζομένων προς συνταξιούχους. Η αναλογία αυτή , με όλα τα ωραία που συνέβησαν στο πασοκιστάν, δεν υπάρχει εδώ και 20 χρόνια!
    Επίσης ακόμη και αν ήταν πραγματικές εισφορές είναι ΑΝΗΘΙΚΟ να υπάρχουν συντάξεις πάνω από 2000 ευρώ ενώ 1500000 άνθρωποι είναι άνεργοι και η ύφεση αθροιστικά ξεπερνάει το 20%. Όπως στον πόλεμο δεν σκοτώνεται ο γέρος αλλά ο νέος έτσι πρέπει ο γέρος σήμερα να κάνει θυσίες - όχι πως είναι θυσία το πλαφόν στα 2000-2500 - για το αύριο της Ελλάδας.
    Υ.Γ. Φάκτορα ώρες - ώρες δεν σε καταλαβαίνω...

    • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
      voi8ate kaloi mou an8ropoi @ Εμμανουήλ Πρόιος 25/07/2012 17:24:48

      Δηλαδή συνταξιούχοι στην Ελλάδα που να λαμβάνουν σύνταξη πάνω από 2.500 ευρώ προέρχονται μόνο από το Δημόσιο τομέα ;
      Δεν το νομίζω .

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 25/07/2012 18:56:34

        Σχεδόν όλο μου το οικογενειακό περιβάλλον παίρνει συντάξεις απο ΤΕΒΕ και ΙΚΑ (εργαζόμενοι σε ιδιωτικό τομέα). Κανείς δεν έχει πάνω από 1450 σύνταξη. Για πες παραδείγματα μη δημοσίων υπαλλήλων που παίρνουν πάνω από 1500 ευρώ.

  5. blue nile avatar
    blue nile 25/07/2012 17:14:11

    Φάκτορα εσύ καλά τα λες...
    Ποιος σ'ακούει όμως;
    Βαρέθηκα τη κωλοκατάσταση...

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/07/2012 17:20:17

    Η διαφωνια μου ειναι ως προς του που θα πανε οι Συνταξιουχοι που στηριξαν τον Σαμαρα !Προσωπικα προς Τσιπρα μερια με τιποτα προς ΧΑ σιγουρα και γαια πυρι μιχθητω !!!

  7. ApoTel avatar
    ApoTel 25/07/2012 17:23:13

    Όλοι εσείς που μιλάτε για 2000 καταλαβαίνετε ότι εννοούν 2000 μικτά; Και ότι αν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις μένουν λιγότερα; Για τον συνταξιούχο που μετά το έργο του Λοβέρδου στην Υγεία πληρώνει Γιατρούς για να του γράψουν φάρμακα, στηρίζουν άνεργα παιδιά, κλπ; Δεν επαναφέρουμε και τον Καιάδα καλλίτερα; Έτσι θα γλυτώσουμε πιο πολλά! Ο Φάκτορας έχει δίκιο

  8. Tasos avatar
    Tasos 25/07/2012 17:25:11

    Να συνυπολογιστεί επίσης ότι πολλές από τις συντάξεις που φαίνονται ψηλές (πχ 2χιλιαρικα) απορροφούν και κραδασμούς εντός της οικογένειας, πχ άνεργα παιδιά που συντηρρούνται από τη σύνταξη του πατέρα. Οπότε αν κόβεις πχ από το μισθό ή οδηγείς στην ανεργία τον άλλον, κάπου ισοφαρίζεται με το να έχει κι αυτός κάποιο στήριγμα αλλού. Αλλιώς είναι σαν το κοντό σεντόνι που κανονικά θα άφηνε ξεσκέπαστο το κεφάλι ή τα πόδια και συ πάς και το κοντένεις τόσο που τελικά είναι και τα 2 ξεσκέπαστα.

  9. Bulsara avatar
    Bulsara 25/07/2012 17:26:39

    Δηλαδή το ζήτημα είναι ποιόν ψηφίζουν οι συνταξιούχοι και τι θα χάσουμε ή εάν για πολλοστή φορά την πληρώνουν συνταξιούχοι και εργαζόμενοι σε μία χώρα η φοροδιαφυγή των υπολοίπων έγινε εθνικό σπορ με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ των κυβερνώντων ; Και κάτι ακόμα που ούτε και οι Στουρνάρες αντιλαμβάνονται. Θα είναι ένα τέτοιο μέτρο που αφορά μόνο ένα κομμάτι ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ; Έστω και αν η μπανανία που λέγεται Ελλάς είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που δεν έχει Ανεξάρτητο Συνταγματικό Δικαστήριο και τη δουλειά την αναλαμβάνει το ΣτΕ, δηλαδή ο ... Πικραμμένος !

  10. Μάκης avatar
    Μάκης 25/07/2012 17:56:51

    Αν με μια απλή πολιτική απόφαση κόβονται συντάξεις για τις οποίες οι συνταξιούχοι πλήρωναν μια ζωή εισφορές, αν με μια απλή πολιτική απόφαση οι ασφαλισμένοι πρέπει να πληρώνουν στο ακέραιο τα φάρμακά τους και να περιμένουν πότε και αν το ταμείο τους θα τους επιστρέψει τη διαφορά από τη συμμετοχή, τι κίνητρο δίνει αυτό σε έναν εργαζόμενο να ασφαλιστεί; Δεν καταλαβαίνουν οι σοφοί ότι με τις αποφάσεις ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ τη μαύρη εργασία;

  11. Γραβατοφορος avatar
    Γραβατοφορος 25/07/2012 18:12:44

    Φακτορα
    Με αυτο το αρθρο νομιζω οτι προσπαθεις να βρεις το παλιο καλό εαυτο σου.

    Συνεχισε ετσι, γιατι ο Σαμαρας μαλλον δειχνει οτι παει για πατο, και η περιδινηση που κανουν οταν βυθιζονται τα κομματα-βλεπεΠασοκ και ΚΚΕ-παιρνουν αρκετους μαζι τους.........

    • factorx avatar
      factorx @ Γραβατοφορος 25/07/2012 18:31:16

      Καλά, πήγαινε να δεις σε παρακαλώ αν ...έρχομαι. Έλεος με τους κήνσορες!!!

  12. Βασίλειος Κ. avatar
    Βασίλειος Κ. 25/07/2012 18:14:07

    Τηλέμαχε Αναγνώστου πολύ θα ήθελα αυτά που λες για τους εκπαιδευτικούς να τα έλεγες όχι πίσω απο την οθόνη του Η/Υ σου αλλά κατόπιν διεξοδικής συζήτησης.Πάντως θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω την αποψή σου τεκμηριωμένα και πως τη στηρίζεις.Το να πετάμε λάσπη είναι το πιο εύκολο και ευτελές πράγμα.

  13. giorgos avatar
    giorgos 25/07/2012 18:30:13

    ας κρινουμε συνολικα το πακετο αν ειναι προς τη σωστη κατευθυνση κι οχι μεμονωμενα καποια μετρα, που μαλιστα αφορουν τις υψηλες συνταξεις και τα μεγαλα εφαπαξ.τις τελευταιες μερες διακρινω μια προσπαθεια απαξιωσης των κινησεων σαμαρα που δηθεν δεν σας ακουει εκει στο αντινιους. ευτυχως που δεν σας ακουσε στις δευτερες εκλογες και δεν εχουμε πρωθυπουργο τον τσιπρα.

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/07/2012 18:57:52

    Δηλαδη είναι αθεμητο να υπάρχουν συντάξεις 1600 Ευρώ (Καθαρα)!
    Αν καποιος αφιέρωσε ολη του τη ζωή στο να σταδιοδρομήσει ευδοκίμως, καταναλωσε κόπο και χρήμα γιά σπουδες και το απουδαιότερο έχασε τα καλλιτερα χρόνια της ζωής του με στερήσεις και υπέρτατες θυσίες γιά την επαγγελματική ανόρθωσή του και πράγματι καταξιώθηκε να φτάσει στην κορυφή των επιδιωξεών του, δεν θα πρέπει να δικαιούται κάτι παραπάνω;
    Με την ίδια λογική θα πρέπει σ΄αυτό το ποσό να περιορισθεί και ο πάσης φύσεως μισθός!
    Βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος, ότι πολλοί δεν έχουν καταβάλει τις αντιστοιχες εισφορές γιά να δικαιούνται αυτά τα χρήματα! Σωστό , δεν ακουσα όμως κανέναν να μιλάει γιά μιά αναλογιστική μελέτη , ώστε ή σύνταξη εκάστου να προσδιορίζεται ανάλογα με τα ασφάλιστρα που έχει συνεισφέρει!!! ( και να γίνει αυτό έστω και τώρα). Και νομίζω ότι κανένας σοβαρός δεν θα έχει καμμιά αντίρρηση επ΄αυτού!!

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ ΝΤΙΝΟΣ 26/07/2012 11:23:44

      Άψογος!

  15. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 25/07/2012 19:19:03

    Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ. Για ξανακοίταξε το.

  16. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 25/07/2012 19:29:29

    Oι σημερινοί συνταξιούχοι ανήκουν σε μια τυχεροί γενιά. Γνώρισαν πρωτοφανή κοινωνική και οικονομική άνοδο.Επίσης , με εξαίρεση αυτούς που έζησαν τον 2 παγκόσμιο ως παιδιά, δεν έχυσαν το αίμα τους στα πεδία των μαχών όπως όλες οι προηγούμενες από αυτούς γενιές.
    Κάθε γενιά βρίσκεται αντιμέτωπη με τις ιστορικές συνθήκες της εποχής της.
    Το έγραψα και παραπάνω και απορώ που δεν το σχολίασε κανείς σας(έστω αρνητικά) : όπως στον πόλεμο πολεμάει και σκοτώνεται ο νέος και όχι ο γέρος έτσι και οι σημερινοί γέροι πρέπει να θυσιαστούν για το αύριο της πατρίδας.Και το αύριο πάντα είναι οι νέοι.
    Υ.Γ. Δεν είμαι πιτσιρικάς, 43 ετών είμαι και η γενιά μου δεν θα πάρει ποτέ σύνταξη...

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ Εμμανουήλ Πρόιος 25/07/2012 19:37:09

      Νομίζω πως αυτό που χαρακτηρίζει την γενιά μου στην σημερινή ιστορική συγκυρία είναι το too old to rock & roll too young to die!

    • θυμαμαι avatar
      θυμαμαι @ Εμμανουήλ Πρόιος 25/07/2012 20:22:08

      Aν, αυτό που έγραψες παραπάνω και δε στο σχολίασαν ήταν το ίδιο ηλίθιο με το τωρινό σχόλιο σου, μην εκπλήσσεσαι που δεν το σχολίασε κανείς!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Εμμανουήλ Πρόιος 27/07/2012 01:10:43

      Τωρα το ειδα. Ο τυπος ειναι ο ορισμος του κρυφο-Συριζαιου.

  17. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 25/07/2012 19:33:28

    Επειδή έγραφες για δημόσιους υπαλλήλους γενικά κατηγορώντας τους ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους και παράγει, και απαραίτητοι είναι, και υποαμειβόμενοι. Τώρα αν δέχεσαι ότι εκπαιδευτικοί, υγειονομικοί, φυτουγειονομικοί, κτηνίατροι, γεωτεχνικοί κα που αποτελούν τα 4/5 των υπαλλήλων του δημοσίου δεν είναι πρόβλημα τότε συμφωνούμε.
    Μιας και αυτοπροσδιορίζεσαι ως δεξιός να σου υπενθυμίσω ότι εδώ και κάμποσο καιρό συγκυβερνάτε με τους πασόκους που κατάστρεψαν την κοινωνία και στις πρόσφατες εκλογές σχεδόν κατεβήκατε μαζί. Το βρίσκω ιδιαίτερα υποκριτικό να βασίζετε τον πολιτικό σας λόγο στην καταγγελία των πολιτικών συμμάχων σας.

  18. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 25/07/2012 20:07:19

    Φάκτορα, δυστυχώς οι συντάξεις θα κουρευτούν και μάλιστα αρκετά.

    Όχι τόσο γιατί το λέει η Τρόϊκα, αλλά γιατί υπάρχει μια πραγματικότητα που δεν μπορεί κανένας να αρνηθεί.

    Τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων (Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) έχουν γίνει καπνός. Το έγκλημα της μετατροπής τους σε ομόλογα και εν συνεχεία το κούρεμα των νέων Ομολόγων, για να έχει τάχαμου επιτυχία το PSI, έδωσαν τη χαριστική βολή.

    Δυστυχώς σε αυτό, συνέβαλε και η τότε αξιωματική αντιπολίτευση δια της αποδοχής ή έστω ανοχής της και τώρα θα εισπράξει τα επίχαιρα.

  19. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 25/07/2012 20:21:21

    θείο κάθε ευρώ που περικόπτεται από τους ΔΥ και τους συνταξιούχους τελικά αφαιρείται από την ιδιωτική οικονομία ...

    εσύ προφανώς δεν έχεις πρόβλημα αφού δεν είσαι μέρος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ...

    εγώ όμως που παρακολουθώ 2,5 χρόνια την Σοβιετικοποίηση της Ελληνικής οικονομίας , που είμαι αποδέκτης μιας ΣΤΕΓΝΗΣ κομμουνιστικής θεώρησης (την εφαρμογή δηλαδή του μνημονίου) που έχει ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ την ιδιωτική οικονομία

    δεν έχω όρεξη για άλλο χαβαλέ με "ρετιρέ" και κρατικοδίαιτους κλπ κλπ ... κάθε μέτρο που πάρθηκε το πληρώνω τελικά ΕΓΩ ...

    συνεπώς κράτα μια πιο μετριοπαθή στάση για το κατα πόσον είναι στη σωστή κατεύθυνση αυτή η πολιτική μια και δεν έχεις προσωπική άποψη για τις συνεπειές της !!!

    υγ το έχω ξαναγράψει μακάρι να απολυθουν ΕΝΑ εκατομύριο ΔΥ να δούμε μετά ΠΟΣΟΙ ιδιωτικοί υπάλληλοι - ελευθερη επαγγελματίες θα μείνουν χωρίς δουλειά !!!

    • cummulus avatar
      cummulus @ EVANGELOS 25/07/2012 23:10:12

      Πρῶτον) Λές ὅτι γιά κάθε εύρώ πού κόβεται ἀπό τούς ΔΥ ἀφαιρεῖται ἀπό τήν ἰδιωτική οἰκονομίσ.
      Ἄν εἶναι ἐτσι, ἄς διπλασιαστοῦν ἤ τριπλασιαστοῦν οἱ μισθοί τῶν ΔΥ, μέ τόν ἀντίστοιχο διπλασιασμό φόρων καί τελῶν, ἀφοῦ αὐτές εἶναι οἱ πηγές μισθοδοσίας τῶν ΔΥ. Σύμφωνα μέ τήν ἀποψη σου ὅλες αὐτές οϊ αὐξήσεις θά προστεθοῦν στήν ίδιωτική οἰκονομία. Εἶσαι λοιπόν ἔτοιμος νά ὑποστηρίξεις αὐξηση τῶν φόρων; Θέλεις νά γίνει ὁ ΦΠΑ 35% ; Καί γιά ποιόν λόγο παρακαλῶ νά δίνω τά λεφτά μου γιά νά τά καταναλώνουν οἰ ΔΥ; Ἄν τά καταναλώσω ἐγὠ, πάλι στἠν ἀγορά δέν θά τά ρίξω,
      Δεύτερον) Λές στό ὑστερόγραφο σου: "το έχω ξαναγράψει μακάρι να απολυθουν ΕΝΑ εκατομύριο ΔΥ να δούμε μετά ΠΟΣΟΙ ιδιωτικοί υπάλληλοι – ελευθερη επαγγελματίες θα μείνουν χωρίς δουλειά !!!" Ε, λοιπόν, ἐσύ ἐμμἐσως προετείνεις τόν διπλασιασμό τῶν ΔΥ!!
      Κατά τ΄ἄλλα, -ἄν κατάλαβα καλά-δείχνεις νά σ΄ἐνοχλεῖ ἡ σοβιετοποίηση τῆς χώρας!

    • tsechos avatar
      tsechos @ EVANGELOS 26/07/2012 09:19:35

      Παιδιά θα αποφασίσετε επιτέλους πότε ήμασταν Σοβιετική δημοκρατία;Πριν τα μνημόνια όπως έλεγε ο Στουρνάρας και άλλοι πολλοί ή τώρα για να ξέρω και γώ σαν κομμουνιστής αν πρέπει να χαίρομαι τώρα που ζώ στο ονειρικό για μένα σύστημα ή ζούσα τόσα χρόνια και δεν το ήξερα.

  20. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 25/07/2012 20:30:20

    Επί της ουσίας κανένα σχόλιο θα κάνεις ή η μελαλοφυία σου δεν στο επιτρέπει?
    Ανώνυμα σχολιάζεις προσβλητικά εμένα που γράφω επώνυμα! Τι δύναμη ψυχής και μεγαλείο σκέψης...

  21. popolaros avatar
    popolaros 25/07/2012 20:55:23

    Μην πέφτετε στη παγίδα και αναπαράγεται πασοκικά ψέμματα και προπαγάνδα για τα ασφαλιστικά ταμεία.

    Τα ασφαλιστικά ταμεία πάντοτε ήταν κεφαλαιοποιητικά, για αυτό άλλωστε τα διάφορα καλόπαιδα έπαιζαν τα συσσωρευμένα κεφάλαια, στα δομημένα και αλλού, για να τα 'επενδύσουν'.
    π.χ το ΝΑΤ ήταν από τα πλουσιότερα ταμεία μέχρι να αρχίσει το πάρτι.

    Όταν τα κεφάλαια φαγώθηκαν άρχισαν οι συγχωνεύσεις και οι κουτρουμάνιες αμπελοφιλοσοφίες περί 'αναδιανεμητικών' ταμείων.

    Στην ουσία τα πασόκια μετέτρεψαν το ασφαλιστικό σύστημα σε πυραμίδα ή αεροπλανάκι για τους παλαιότερους.
    Για να πληρωθούν όσοι βρίσκονται στη κορυφή θα πρέπει να μπει νέο αίμα στη πυραμίδα....μέχρι να καταρρεύσει το Ponzi scheme.

    Είναι το ίδιο σαν να έχεις μια ασφάλεια ζωής 30 ετών με μια εταιρεία και μόλις πας να πάρεις τα λεφτά σου, να σου λένε δεν είχαμε νέους πελάτες ή είσαι 50 χρονών.
    Αν τολμούσε μια ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία να έτρωγε τα συσσωρευμένα κεφάλαια και μετά να το γύριζε σε 'αναδιανεμητικό'....θα τους κρέμαγαν ανάποδα.

    Η τελική πράξη στο φαγοπότι ήταν το κούρεμα των ταμείων με το psi.
    Έφαγαν...έφαγαν...έφαγαν και ακόμα δεν χόρτασαν.

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ popolaros 25/07/2012 21:26:10

      Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ασφαλιστικά ταμεία είχαν σημαντικότατη περιουσία η οποία δημιουργήθηκε κυρίως διότι στο παρελθόν η αναλογία εργαζομένων προς συνταξιούχους ήταν 7:1 και όχι 2:1 όπως σήμερα. Επίσης το προσδόκιμο επιβίωσης ήταν άλλο και οι ιατροφαρμακευτικές δαπάνες μηδαμινές. Σίγουρα τα λαμόγια - κυρίως του ΠΑΣΟΚ - φάγανε πολλά χρήματα. Το θέμα της κοινωνικής ασφάλισης είναι πολυσύνθετο και δύσκολο.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ popolaros 25/07/2012 22:56:42

      Σιγά τα αίματα....Όπως κρέμασαν και τον Ψωμιάδη για την ASPIS!!!!!!!

  22. ano-kato avatar
    ano-kato 25/07/2012 22:31:39

    Οι συντάξεις του ΟΤΕ αγαπητέ σήμερα δεν ξεπερνούν τα 1700 ευρώ καθαρά.Και έχουν υποστεί περικοπές που φτάνουν τα 1500 ευρώ κλιμακωτά.
    Για την δική μου σύνταξη ευχαρίστως να δώσω όλα τα στοιχεία που είναι πραγματικά.Όχι του MEGA του SKAI και των Νέων.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ ano-kato 25/07/2012 23:35:49

      Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις πόσα έχεις πληρώσει εισφορές και πόσα πήρες πίσω(σύνταξη-εφάπαξ).Γιατί αν πήρες πίσω και μια δραχμή παραπάνω απο όσα έδωσες....σιωπή

      • ano-kato avatar
        ano-kato @ Iωάννης34 27/07/2012 00:34:53

        Ναι τώρα ξεκινάω να ψάχνω 35 χρόνια πίσω κάθε μήνα τι εισφορές πλήρωσα και θα σου πω.Περίμενε δυο τρία χρόνια οκ;Μπορώ να σου πώ όμως ότι από το 2010 που άρχισαν οι επιδοτήσεις από όλους τους συνταξιούχους για τα γαμησιάτικα άλλων εγώ συνεισφέρω σήμερα με 726 ευρώ κρατήσεις μήνα σε 2500 μεικτή σύνταξη,πέρα από φόρο και κρατήσεις για το ταμείο υγείας.Χαρτάκι σύνταξης διαθέσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο προς άρση παρεξηγήσεων.

  23. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 25/07/2012 22:46:31

    Τι είναι οι ανοησίες που αμολάς δεξιό μπακ;Ποιός σου είπε ότι τις εισφορές στα Ταμεία του Δημοσίου ή στις ΔΕΚΟ δεν τα έχουνε πληρώσει οι εργαζόμενοι;Δεν
    μας ρώτησε ποτέ κανείς αν θέλουμε τις κρατήσεις ή θέλουμε να τα παίρνουμε
    ζεστό χρήμα,όπως στον ιδιωτικό τομέα!54% του μισθού,οι κρατήσεις στην ΔΕΗ.
    Τις έδωσε ποτέ κανείς άλλος;Σε ποιό άλλο κράτος του κόσμου τόχεις ακουστά;
    Ξέρεις μέσα στην ασχετοσύνη σου {από που είναι αλήθεια η πληροφόρηση που αναφέρεις;},πως από τηνεφαρμογή του ασφ. νόμου την1-1-1966,οι ασφαλιστι-κές εισφορές των εργαζομένων στην ΔΕΗ καθώς και της εργοδότριας ΔΕΗ πή-γαιναν μέχρι κεραίας στον εξηλεκτρισμό της χώρας,για να πάει, στο πιό μικρό
    χωριό,στο πιό μικρό νησάκι,το πολύτιμο αγαθό του ηξεκτρισμού.Υπήρξε ποτέ
    στην Ελλάδα πιό παραγωγικό έργο.Τι θές να μας πείς, ποιού άλλου είδους δουλειά ήταν πιό παραγωγική από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και τον εξηλεκτρισμό της χώρας.Τις δεκαετίες του '60,του '70,του '80,οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ {τεχνικοί ,μηχανικοί}έκαναν αυτή την "αντιπαραγωγική" κατά την
    άποψη σου δουλειά.
    Αν δεν ξέρεις μάθε.Τις μικροψυχίες σου διοχέτευσε τις στους έχοντες και κατέχοντες {αν και από τα λόγια σου μοιάζει ν'ανήκεις σ'αυτούς },αυτούς που
    τόσα χρόνια φοροδιέφευγαν και γέμιζαν το σακκούλι ,για νάχουν τις "δύσκο-λες"ώρες.Αυτούς που δεν ήθελαν ποτέ να σηκώσουν έστω και μικρό ανάστημα
    οι εργαζόμενοι και μισθωτοί.Αυτούς που γουστάρουν όλα μα όλα να τα φορτώνονται άλλοι στις πλάτες τους και ποτέ αυτοί.
    Πες μας ,ως που θάθελες,βαθειά στα σώψυχα σου να κατρακυλίσουν οι συντάξεις μας ,πόσο μας επιτρέπεις εσύ κι η Τρόϊκα ν'αναπνέουμε.Καλά σου
    λέει ένας σχολιαστής ότι αυτά τα ισοπεδωτικά μέτρα μόνο σταλινικού τύπου
    σοβιετικές αθλιότητες μπορούν να χαρακτηριστούν.
    Όσο για το άρθρο του Φάκτορα θα συμφωνήσω σίγουρα ότι και οι τελευταίοι
    συνταξιούχοι θα αποχαιρετίσουν την Ν.Δ.,γιατί καλά να μας πούνε ευκολόπι-στους,καλά χαζούς αλλά μαζόχες κι αυτομαστιγόμενους;
    Όσο για την ταυτότητα μου για να μην έχεις απορίες,είμαι πολιτικός μηχανικός του Ε.Μ.Π.{έχει κι αυτό την σημασία του},δούλεψα 35 χρόνια στην ΔΕΗ παραγωγικά,στα έργα που σου περιέγραψα πιό πάνω ,στα νησιά ή μάλλον στα νησάκια της άγονης γραμμής που λένε,είμαι μάννα δύο άνεργων μηχανικών του Α.Π.Θ.,είμαι 60 χρονών,ζω στα Χανιά,πάλεψα για να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και δεν θέλω από τον συγκεκριμένο άνθρωπο να εξαπατηθώ. Δεν θέλω άλλα να ακούω πριν 40 μέρες κι άλλα να γίνονται τώρα.
    Δεν θέλω και δεν αντέχω πιά.

  24. ioannis tsanas avatar
    ioannis tsanas 26/07/2012 09:14:57

    Επανερχομαι με παλαιοτερη αναρτηση μου για το ιδιο θεμα . Α. Μηχανικος ΕΝ με θαλασσια Υπηρεσια 27 Ολοκληρα χρονια στην Θαλασσα = Συνταξη το 2004 οπου εως τοτε πληρωνα εγω μονον εγω ( Εκτος Εφοπλιστου ) 1600 ευρω μηνιαιως κρατησεις υπερ ΝΑΤ και των λοιπων , Εφαπαξ 16000ευρω τελευταιος μηνιαος μισθος πριν τις περικοπες των κ.κ. Πασοκων ( τοτε οι Α.Παπανδρεου - Κατσιφαρας Δραχμοποιησαν τα αποθεματικα μας για τις αναγκες του Εθνους , χθες ο ΓΑΠ και η παρεα του )2500ευρω μηνιαιως , σημερα 2000 ευρω μηνιαιως δηλ. θεωρουμε Υψηλομισθος και γερος ανω των 60 αρα πρεπει να παρω πολυ λιγοτερα για να πεθανω οπως γραφη καποιος φιλος εδω για να ζησουν οι Νεοι και δεν σκεπτεται καθολου οτι εμεις Δυστυχως οι Μεγαλυτεροι καναμε το Σκ..ο παξημαδι για να ζησουν οι νεωτεροι και αντι να προσταυσουν τους μεγαλυτερους σε ηλικια οπως μαθαμε απο τους Γονεις μας , τωρα εμεις στο Πυρ το Εξωτερω οχι Υπερ Πατριδος αλλα υπερ των Νεων με τον Φραπε στις Καφετεριες εκ του ΑΣΦΑΛΟΥΣ εχει ο Μπαμπας .Περικοπες οριζοντιες τοσα πληρωσες τοσα θα παρεις οταν εγω πληρωνα εσυ που ησουνα και τι επληρωνες και σημερα που μεγαλωσες εχεις την απαιτηση να πληρωσω τα δικα σου Γα..σι.ατ..α ΟΧΙ ΦΙΛΟΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 2500 ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 500 σε αντιστοιχια επι της % , 5 ο μεν 5 και ο δε , τοσα πληρωσαμε τοσα παιρνουμε και οχι με τις συνεχιζομενες μειωσεις σε δυο χρονια αν με αφησουν να ζησω η συνταξη μου να φθαση του Καθαριστη που πληρωνε πολυ λιγοτερα απο εμενα , δεν ειναι Ορθολογικο δεν ειναι Εντιμο .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.