19/11/2009 23:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Μαρία Δαμανάκη νέα επίτροπος της Ελλάδας στην ΕΕ



Η Μαρία Δαμανάκη θα είναι η νέα Επίτροπος της Ελλάδας στην ΕΕ, όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου μετά το τέλος της έκτακτης συνόδου κορυφής της ΕΕ για την εκλογή προέδρου και ύπατου εκπροσώπου για την εξωτερική πολιτική.

«Έχω επιλέξει, ένα πρόσωπο το οποίο έχει μεγάλη προσφορά στην ελληνική πολιτική ζωή, πολλούς αγώνες για τη δημοκρατία, και είμαι σίγουρος ότι θα προσφέρει και στην Ευρώπη από όποια θέση και αν αναλάβει στην Επιτροπή. Είναι η Μαρία Δαμανάκη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Σε ό,τι αφορά την εκλογή προέδρου της ΕΕ και επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας, ο κ. Παπανδρέου έκανε λόγο για μεγάλη επιτυχία της Ευρώπης.

«Με τη νέα Συνθήκη της Λισαβόνας επιλέξαμε, πρώτα απ’ όλα, τον πρώτο Πρόεδρο του Συμβουλίου, ένα πρόσωπο που πιστεύω ότι μπορεί να εκφράσει τη συνοχή των ευρωπαίων εταίρων, των κρατών-μελών και να συμβάλει στην ενότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης», σημείωσε.

Αναφερόμενος δε στην κ. Άστον, επεσήμανε ότι «είναι ένας άνθρωπος προοδευτικός, ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στις διεθνείς οικονομικές σχέσεις, που γνωρίζει πολύ καλά τις οικονομικές, τις κλιματικές κρίσεις, και πιστεύω πως θα συμβάλει ώστε να ενισχυθεί η φωνή της Ευρώπης παγκοσμίως».

«Είναι λοιπόν μια σημαντική μέρα. Και ας ελπίσουμε ότι η Ευρώπη θα μπορεί να μιλάει πιο ουσιαστικά, πιο αποτελεσματικά με φωνή ισχυρή στο διεθνή στίβο προασπίζοντας τα συμφέροντα των λαών, των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης», τόνισε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/11/2009 23:54:25

    άντε, το έλυσε το οικονομικό και την σύνταξη η κοπέλα... (συγγνώμη, τι έκανε αυτή και πήρε την θέση;) Ακου δήλωση: «η Ευρώπη θα μπορεί να μιλάει πιο ουσιαστικά, πιο αποτελεσματικά με φωνή ισχυρή στο διεθνή στίβο προασπίζοντας τα συμφέροντα των λαών». Αρλουμπολογίας το ανάγνωσμα πρόσχωμεν... Τρέμε Ευρώπη.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 19/11/2009 23:59:34

      Δεν έγινε Υπουργός...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Ιθαγενής 20/11/2009 06:44:05

        αστειεύεσαι; ξέρεις τι παίρνει ο/η Επίτροπος; Κατά την διάρκεια της θηείας και μετά όσο ζει;! Καθαρά...

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ archaeopteryx 20/11/2009 08:26:36

          Tην βλέπω στην Louise (ο ακριβότερος δρόμος των Βρυξελλών) να μπαινοβγαίνει στο Gucci και στο Hermes, θα αγοράζει σοκολάτάκια για το σπίτι από το Neuhaus και μετά θα απολαμβάνει το capuccino της στο Hilton, λίγα βήματα πιο πάνω..
          Μακρυά από τα βλέματα των πρώην συντρόφων της, θα γεύεται τη γλύκα του καπιταλισμού και των μονοπωλίων.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ archaeopteryx 20/11/2009 09:01:04

          @Κώστας Θ.: Σαν τη Ματσούκα δηλαδή. Η οποία, για το μόνο για το οποίο έγινε γνωστή κατά την ευρωβουλευτική της θητεία ήταν το... άγριο shopping στους δρόμους των Βρυξελλών!

        • inquisitor avatar
          inquisitor @ archaeopteryx 20/11/2009 17:17:14

          Εδώ Βρυξέλλες.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 20/11/2009 00:32:42

      Θα τους σηκωθεί η τρίχα κάγκελο με το τεμάχιο που τους στέλνει ο οραματιστής-μενταλιστ του ΠΑΣΟΚ. Ε ρε γλέντια στας ευρώπας. Πάλι ρεντίκολα θα γίνουμε.

    • Edo avatar
      Edo @ archaeopteryx 20/11/2009 01:32:42

      Ο ΓΑΠ απλά τηρεί το πρωτόκολλο (πολιτικό-κομματικό) στην περίπτωση της Δαμανάκη. Να περάσει πρώτα απ εξω και μετά να ζητήσει θέση υπουργική εδώ. Απλά πράματα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ archaeopteryx 20/11/2009 10:27:08

      γιατί το άλλο: «ένας άνθρωπος προοδευτικός, ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στις διεθνείς οικονομικές σχέσεις, που γνωρίζει πολύ καλά τις οικονομικές, τις κλιματικές κρίσεις,..." τι νοηματική σύνδεση ειναι αυτή...

  2. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 20/11/2009 00:03:57

    Η Μαρία του Πολυτεχνείου, του ΚΚΕ, του "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο' εκπρόσωπος της χώρας μας στο σημαντικότερο κοινοτικό όργανο!
    Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας! Αντε, και επίτιμος πρέσβης των ΗΠΑ!

  3. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 20/11/2009 00:04:29

    H DAMANAKH EPITROPOS E.E., TORA MALISTA THA MAS PETAXOUN ME TIS KLOTSIES EXO APO THN E.E..

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 20/11/2009 00:22:52

    Εκλεγμένη με τον Συνασπισμό το 1996, μπαίνει στην «εκσυγχρονιστική» εποχή Σημίτη, και τότε αρχίζει εκ μέρους της το διαρκές φλερτ με το ΠΑΣΟΚ…

    Η ορατή μεταστροφή της Μαρίας Δαμανάκη προς την εξουσία αρχίζει τότε, ωστόσο άνθρωποι που τη γνωρίζουν από παλιά παρατηρούν ότι η ωφελιμοθηρία και η ιδιοτέλεια πρυτάνευαν πάντα στις πολιτικές της επιλογές, αποτελούσαν το σταθερό υπέδαφος επί του οποίου χτιζόταν ο στερεότυπος λόγος περί συμμετοχής, ευθύνης και πρότασης εξουσίας της Αριστεράς.

    Η μεταμόρφωση της πρώην χαριτόβρυτης σταλινοπούλας σε ντάμα της κεντροαριστεράς συντελέσθηκε το 1998, όταν κατέβηκε κοινή υποψήφια του ΠΑΣΟΚ και του Συν, εναντίον του «Κύριου Τίποτε» Δ. Αβραμόπουλου στο δήμο Αθηναίων. Αποτέλεσμα: Η κεντροαριστερή ντάμα με τα Αρμάνι και τον νεφελώδη πολιτικό λόγο συνετρίβη από το κεντροδεξιό μπλέιζερ που δεν έλεγε απολύτως τίποτε…

    Η ήττα αυτή, αντί να την οδηγήσει να σκεφτεί γιατί δεν την ψήφισαν ούτε οι αριστεροί ούτε οι κεντρώοι του ΠΑΣΟΚ, οδήγησε τη ΜΔ ακόμη πιο μακριά από τον Συνασπισμό. Στις εκλογές του 2000, η Μαρία Δαμανάκη εκλέγεται με την προσωπική της ακτινοβολία, διαφωνώντας στρατηγικά με το κόμμα της και υποστηρίζοντας τη συμμαχία με το κυβερνητικό ΠΑΣΟΚ…

    Επιστροφή της ανεύρετης πολιτικής

    Πριν από δύο χρόνια, η έμπειρη Μαρία Δαμανάκη, βουλευτής από το 1977, μητέρα τριών παιδιών, με τρεις γάμους, υποστήριξε με βιβλίο της την «Επιστροφή της πολιτικής». Παρόμοια πράγματα εξακολουθεί να λέει σήμερα, που βρήκε τον προορισμό της: τη δια βοής δημοκρατία του Γιώργου Παπανδρέου. Όταν κάλεσε τους φίλους της προσφάτως για να συστρατευθούν υπέρ Παπανδρέου, μίλησε και πάλι για την «επιστροφή της πολιτικής», προσθέτοντας φρέσκα αρτύματα περί «αλλαγής σκηνικού» και «Νέας ευρύτερης Δημοκρατικής Παράταξης» απ” όπου «δεν μπορούμε να απουσιάζουμε». Λείπει οποιαδήποτε αναφορά στην Αριστερά, έστω λεκτική. Υπάρχει μόνο μία, όταν η Αριστερά ονομάζεται «Ευρύτερη Αριστερά της συμμετοχής και της ευθύνης», ακριβώς στο γλωσσικό ιδίωμα του ευρέως και correct και αορίστως δημοκρατικού Γ. Α. Παπανδρέου.

    Επιστροφή στην πολιτική, λοιπόν, με συμμετοχή και ευθύνη… Αλλά επειδή η ΜΔ βρίσκεται στο προσκήνιο της πολιτικής περίπου τριάντα χρόνια, αναρωτιόμαστε: Αν η πολιτική παρήκμασε και «έφυγε», όλα αυτά τα χρόνια, η ίδια δεν έχει ευθύνη; Δεν ήταν κορυφαία σε τρία κόμματα, και μάλιστα κόμματα αρχών, κόμματα ιδεών, προτού καταλήξει στην ευρύτερη παράταξη του ελέω ονόματος ηγέτη;

    Τα κοινότοπα correct της Μαρίας Δαμανάκη περί επανεύρεσης μιας Ευρύτερης Άχρωμης Αριστεράς και μιας Ευρύτατης Ξεβαμμένης Πολιτικής, ακούγονται ελάχιστα πειστικά, μάλλον μελαγχολικά.

    Ποιον ενδιαφέρει η αγωνία της κ. Δαμανάκη να υπάρξει πολιτικά, εν εξουσία, για τα επόμενα χρόνια; Σε ποια κοινωνικά υποκείμενα απευθύνεται και ως τι; Ως φωνή του Πολυτεχνείου, ως ζώσα συνείδηση της παλαιάς αριστεράς, ως φωνή της αναδυόμενης νέας αριστεράς; Ή απλώς σαν επαγγελματίας διαχειριστής που νοιάζεται μόνο για το μέλλον του; Φαίνεται ότι το μόνο που την απασχολεί είναι να παραμείνει στη θαλπωρή της εξουσίας, με κάθε τρόπο.

    Στη σημερινή πολιτική σκηνή πρωταγωνιστούν και άλλα στελέχη της γενιάς του Πολυτεχνείου, σαν την ΜΔ• καμπόσοι είναι υπουργοί, ή και μόνιμοι υπουργοί. Για τους περισσότερους η πολιτική ή το υπουργιλίκι είναι το μόνο τους επάγγελμα. Δεν πρόλαβαν να μάθουν τίποτε άλλο. Δεν πρόλαβαν επίσης, και δεν θέλησαν, να διευρύνουν τον πνευματικό και ιστορικό τους ορίζοντα, δεν μπόρεσαν να κάνουν τέχνη την πολιτική. H πολιτική είναι γι’ αυτούς συντεχνιακό προνόμιο• το κέρδισαν προσκομίζοντας στους γέροντες μάστορες ως πειστήριο τη μυητήρια τελετή της νιότης τους, το Πολυτεχνείο και την κομματική ένταξη. Αυτό το συντεχνιακό προνόμιο, το επάγγελμα, προασπίζονται κάθε τόσο μιλώντας για εκσυγχρονισμό όσοι γέρασαν μαζί με τη συντεχνία τους. Και δεν είναι αναγκαία πια η καταγωγή από κάποια Αριστερά… Προέχει η λύσσα να παραμείνεις στο σινάφι και στο προσκήνιο.

    Mε αυτή την έννοια, η Μαρία Δαμανάκη αισθάνεται ταυτισμένη και αλληλέγγυα με τον «συμμετοχή στο χαμόγελο» Γ. Παπανδρέου, με τον απίθανο Δ. Αβραμόπουλο, τον Κ. Λαλιώτη (ομόαιμο Πολυτεχνείου), τον «Σαμίνα» Χρ. Παπουτσή. Είναι οι συνάδελφοι της, το σινάφι της. Οι ιδέες, οι θέσεις, οι αποχρώσεις, το τι αντιπροσωπεύει ο καθείς, όλα πάνε σε δεύτερη μοίρα. Το προέχον είναι η συντήρηση και η αναπαραγωγή του επαγγελματικού κλάδου.

    Η ίδια η Μαρία Δαμανάκη σήμερα δεν εκπροσωπεί τίποτε, κοινωνικά και συμβολικά• κανένα κοινωνικό στρώμα, κανένα πνευματικό μόρφωμα. Εκφράζει την προσωπική της αγωνία να υπάρξει οπωσδήποτε, και την αγωνία ολόκληρης της τάξης επαγγελματιών πολιτικών που πασχίζουν να κρατηθούν στη ράχη του νέου κύματος, στη ράχη της δημοκρατίας της βοής και των δημοψηφισμάτων.

    περιοδικό «Κ», Καθημερινή, Κυριακή 08.02.2006

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 20/11/2009 00:42:55

    Από τον εμπειρο και καταξιωμενο ΣΤΑΥΡΟ ΔΗΜΑ που μεχρι και η Αριστερα παραδεχθηκε πως υπηρξε ο καλυτερος επιτροπος της Ελλαδας μεχρι σημερα στην ΕΕ, περναμε στην απολυτη φούσκα. Στη Δαμανακαινα. Στο απολυτο μηδεν..Ε ρε Ελλαδίτσα τί άτομα σε εκπροσωπουν?

    • loretta avatar
      loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/11/2009 00:44:53

      Βρε ΓΙΑΝΝΗ δεν ξερεις ποσο συμπασχω..!!
      δηλ απο ολους την ΔΑΜΑΝΑΚΗ? ΕΛΕΟΣ

    • loretta avatar
      loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/11/2009 00:51:41

      Ευχομαι το περιφημο χαστουκι που εφαγε ο κος Δημας απο την ΜΑΡΙΚΑ να το επιστρεψει μεσω Σαμαρα.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ loretta 20/11/2009 01:00:19

        Δεν χρειάζονται και πολλές αποδείξεις για το ότι το ήθος του μητσοτακικού κόσμου δεν έχει καμμία σχέση με τον πολιτικό πολιτισμό και την δημοκρατία...

        • loretta avatar
          loretta @ B.K.Σ. 20/11/2009 01:04:38

          αυτο ξαναπες το.!! ποιος ξεχναει την μαρικα στη βουλη να βριζει βουλευτες??
          εγω δεν το ξεχναω αυτο χιλια χρονια να περασουν.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 20/11/2009 00:48:34

    Τέλος πάντων...
    Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.
    Εδώ επέζησε με Επίτροπο την Διαμαντοπούλου, το άλλο απόλυτο μηδενικό.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ Προφήτης 20/11/2009 00:58:53

      Δεν υπάρχει σύγκριση Προφήτη ανάμεσα σε Διαμαντοπούλου και Δαμανάκη.
      Η επιλογή της ανύπαρκτης Δαμανάκη είναι μια ακόμα επικοινωνιακή μπαρούφα του ΠΑΣΟΚ που θα μας εκθέσει στην ΕΕ και να το θυμηθείς θα δημιουργήσει προβλήματα

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ΑΡΗΣ Θ 20/11/2009 01:48:36

        Όσον αφορά τις ιδεοληψίες τους και τις αγκυλώσεις τους λόγω φύλου είναι στην ίδια ακριβώς μοίρα. Στυλιστικά η Μαρία περνώντας από τα ταγάρια της κνε έχει κρατήσει λίγο από το τότε μέτρο και δεν σε προσβάλλει αισθητικά και συμπεριφορικά (μια απλή σύγκριση από το πως περπατά η μία και η άλλη σ΄ έναν δρόμο στο κολωνάκι τα λέει όλα). Επίσης η Μαρία είναι ένα έμπειρο και ώριμο πολιτικό ον, ενώ η κα Διαμαντοπούλου ως άσχετη και μειονεκτική πήγε και -φυσικό κι επόμενο- ως ξιπασμένη και αλαζονική γύρισε. Δεν συγκρίνονται, για την Διαμαντοπούλου δεν θα αφιερώσω χρόνο να διαβάσω ούτε μια της σκέψη για την Δαμανάκη θα το κάνω κι ας διαφωνώ πολιτικά εξ ολοκλήρου με το εκσυγχρονιστικό μπλοκ στο οποίο εντάχθηκε. Οφείλω να είμαι ακριβοδίκαιη.

      • ΑΡΗΣ Θ avatar
        ΑΡΗΣ Θ @ ΑΡΗΣ Θ 20/11/2009 02:29:23

        Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου (αν δεν ήταν σαφής) Η Διαμαντοπούλου είναι κλάσεις ανώτερη από τη Δαμανάκη. Το γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει να ασχοληθούμε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΑΡΗΣ Θ 22/11/2009 00:17:51

        Όταν τελείωνε η θητεία της Επιτροπής στην οποία είχε συμμετάσχει ο Γρ. Βάρφης, το (πασίγνωστο) "Time" είχε αναφέρει την αμίμητη ατάκα του Ζακ Ντελόρ (ο οποίος είχε ήδη ανανεώσει τη δική του θητεία στη θέση του προέδρου) σχετικά με τον Βάρφη: "a Greek commissioner who couldn't run a taverna".

        Φανταστείτε τι δηλώσεις έχουν να γίνουν στο τέλος της πενταετίας για τη Δαμανάκη...

  7. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/11/2009 00:52:06

    Επιτέλους στάς Ευρώπας.
    Ε ρε χαρές που θα κάνει το Μαράκι..Και να οι Λουϊ Βιτόν και νά τα Γκούτσι-α και νά τά Αρμάνι-α...
    Αυτοκράτειρα έγινε το Κορίτσι..
    Σκότωσε οριστικά καί το τελευταίο υπόλειμα απο το Πολυτεχνείο πού είχε μέσα της..

    • loretta avatar
      loretta @ Σπύρος 20/11/2009 00:55:39

      το ειχε σκοτωσει προ πολλου με το μελετητικό γραφειο...πολυ μελετη βρε παιδι μου...πολυ μελετη..dolce vita η μαρια.!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σπύρος 20/11/2009 00:57:00

      Για την Λουί Βιτόν ρε γαμώτο. Ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει δεξιά.

  8. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 20/11/2009 01:00:07

    Ο Σταύρος Δήμας μετα απο 34 χρόνια προσφοράς, αποχωρει απο το δημοσιο βίο στα 69 του χρονια μετα απο μια επιτυχημενη 6ετια στη θεση του Επιτρόπου. Οι Κορινθιοι ημαστε περηφανοι γι αυτον. Τις επομενες μερες θα δηλωσει τη στηριξη του στον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ. Δεν ξεχνάμε με τίποτα το 1991 οταν ο Δήμας ως Υπουργός Βιομηχανίας, αντέδρασε στις παρεμβάσεις της Μαρίκας Μητσοτάκη στο έργο του, με αποτέλεσμα η Μαρίκα να τον βρίσει δημοσίως και να τον εξαναγκάσει σε παραίτηση. Λέγεται πως απειλούσε να τον χτυπήσει με μπαστούνι επειδή είχε ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση..Το ήθος της Αγίας οικογένειας...

  9. Τζιτζιφιογκος avatar
    Τζιτζιφιογκος 20/11/2009 01:03:37

    Η Μαρια.... Ντουντουκακη.Πας σε μια αναμπουμπουλα,παιρνεις μια ντουντουκα και μετα.....καααθεσαι.Αραααααζεις,και σε πληρωνουν οι αμοιροι ιθαγενεις.Σημερα αν δεν κανεις τιποτε το εξαργυρωνεις ισοβιως.Φαντασου να εκανε.

  10. Βανζέλ Παπαντό avatar
    Βανζέλ Παπαντό 20/11/2009 01:35:22

    Για γέλια η επιλογή επιτρόπου - ελπίζω να της δοθεί κάποιο χαρτοφυλάκιο της πλάκας ώστε να μην εκτεθεί και μας εκθέσει. Μα τελικά πώς να μας πάρουν σοβαρά οι Ευρωπαίοι;

    Απαιτείται να αξιοποιηθεί ο Δήμας που πολλοί σε Βρυξέλλες και Στρασβούργο διαπίστωσαν ότι είχε το σθένος να προωθήσει με συνέπεια τις Ευρωπαικές περιβαλλοντικές πολιτικές. Όποιος από τους δύο υποψηφίους προέδρους της ΝΔ καταφέρει να τον προσελκύσει, θα έχει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα, ειδικά σε σύγκριση με φελούς τύπου Αβραμόπουλου και Αρούλη.

  11. γιωργος avatar
    γιωργος 20/11/2009 01:46:01

    μας κούφανε πάλι ο γαπ!!
    άκου δαμανάκη επίτροπο!
    έλεος!

  12. loretta avatar
    loretta 20/11/2009 01:47:35

    ΓΙΩΡΓΟ
    και πουσαι ακομα η αρχη ειναι!! στο εξαμηνο θα παραπαταμε.

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/11/2009 02:58:05

    Αυτά λέγονται επικοινωνιακά τρύκ,γιατί και οι πέτρες ξέρουν πώς οι εφημερίδες σάν την Ελευθεροτυπία την ΄έσπρωχναν΄για το Πολιτισμού πού τής τοφαγε τελικά η περίπου σύζυγος τού σκυλά...
    Οπότε η Μαρία το γύρισε στο ΄αντάρτικο΄οταν τής προτάθηκε το ΠΡΟΠΟ...
    Και σε τελική ανάλυση αφού είχε ζήσει το κακό πρόσωπο τής εξουσίας στο Πολυτεχνείο είχε δυό επιλογές
    1)Η δέν πήγαινε σε Κομμα Εξουσίας,οπου θαταν δεδομένο πώς θα ειχε και Υπουργείο ΄Δημοσίας Ταξεως΄ως Κυβέρνηση..
    2)H αφού επέλεξε να πάει σε Κομμα Εξουσίας ας αναλάμβανε το Υπ.Δημ.Τάξεως γιά νά τού προσδώσει Δημοκρατικότερο πρόσωπο άν είχε τά κοτσια.
    Αντ΄αυτού προτίμησε τίς ΄μπουρμπουλήθρες΄

  14. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 20/11/2009 07:52:38

    Η ντουντουκα τώρα δικαιώνεται...

  15. rs avatar
    rs 20/11/2009 09:17:26

    Ένα σχετικά...άσχετο σχόλιο!
    Διαβάζοντας τα σχόλια, όχι μόνο γι΄αυτό το θέμα, έχω την εντύπωση, ότι πίσω απο τα ψευδώνυμα, κρύβονται πνευματικοί και πολιτικοί "ογκόλιθοι" ,τους οποίους αδίκησε η "κενωνία" και αντί να προσφέρουν στον κοινό αγώνα για την ανάταση του τόπου με τις κρυστάλλινες και σύγχρονες ιδέες τους, κατέληξαν ......σχολιαστές.
    Κάτι σαν τους γέρους του Mapet Show!!!

  16. ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 20/11/2009 09:35:46

    ...φωναζε ειμαι εβραια μεσ τη βουλη.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 20/11/2009 10:14:31

      αλήθεια είναι;

      • ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ @ Strange Attractor 20/11/2009 11:48:02

        ΝΑΙ ΕΧΩ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

  17. αντί avatar
    αντί 20/11/2009 09:40:08

    Δεν έχει κανείς να πει κάτι θετικό για την Δαμανάκη;

    • ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ @ αντί 20/11/2009 09:47:42

      ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΑΡΓΟΜΙΣΘΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ.

      • ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ @ ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 20/11/2009 09:49:14

        MAZI ME THN NTORA LATREVOUN THN OLGA.
        YPARXEI FVTO

        • ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
          ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ @ ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 20/11/2009 09:55:11

          ΥΡΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
          ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Τι με ενδιαφέρει, κύριε συνάδελφε; Είμαι Εβραία γι' αυτό μ' ενδιαφέρει. Και όσο κάνετε προσπάθεια να επικρατήσει ρατσισμός στην Αίθουσα, εγώ είμαι Εβραία. Γι' αυτό μ' ενδιαφέρει.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ αντί 20/11/2009 09:54:20

      Πολύ καλός ηθοποιός ο Κιμούλης.

      • ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ @ Kώστας Θ. 20/11/2009 10:10:34

        Τώρα κατάλαβες αντί says.
        Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει δημμοκρατία.
        Επικρατεί ο τοπικισμος,οι συντεχνίες,οι οικονομικές κλίκες,τα εθνολογικοπολιτιστικά χαρακτηριστικά,τα τζάκια,η καταγωγή[αρβανίτες,εβραίοι,βλάχοι,τούρκοι,σαρακατσαναίοι,λατινογενείς κλπ.], οι θρησκευτικές ομάδες, ρατσισμός και αντιρατσισμός, όλα αυτά σε μια περίεργη ύφανση, που κάνει τον κάθε πολίτη που θέλει να σκέπτεται ελεύθερα επιφυλακτικό και δύσπιστο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αντί 20/11/2009 10:13:03

      Eγω που δεν τη ψηφισα ποτε δεν μπορω να καταλαβω την ειρωνια και αντιπαθεια παλιων αριστερων στο προσωπο της.Και αλλοι αριστεροι πηγαν στο ΠΑΣΟΚ αλλα για καποιο λογο η Δαμανακη το πληρωνει αυτο περισσοτερο απο τους αλλους.Αυτο φανηκε και απο το 15% που πηρε ως υποψηφια δημαρχος του ΠΑΣΟΚ που ειναι εξωφρενικα χαμηλο ποσοστο.
      Αρχιζω να πιστευω οτι υποκρυπτεται καποιος αντιφεμινισμος οπως και στη περιπτωση της Ντορας.

      • Παλιός avatar
        Παλιός @ ψυχραιμια 20/11/2009 10:20:30

        Όχι, απλά τη Δαμανάκη την πίστεψαν αρκετά οι αριστεροί στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης. Ήταν και το σύμβολο του Πολυτεχνείου, καταλαβαίνεις.

        Όταν κάτι που στηρίζεις και πιστεύεις σε απογοητεύει και σε πικραίνει πολύ, τότε συνήθως αντιδράς άσχημα. Είναι κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει (δικαίως) εναντίον της Μπακογιάννη από πολλούς Νεοδημοκράτες, υπέρμαχους προ ετών του πατέρα της.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 20/11/2009 10:20:59

        Ασε Ψυχραιμία τώρα, μην πας να το γυρίσεις εκεί που θέλεις, αντιφεμινισμός δήθεν, η Ντόρα ψηφίστηκε δήμαρχος και πρώτη βουλευτής στην Α'Αθηνών. Που τον είδες τον αντιφεμινισμό.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ αλλενάκι 20/11/2009 10:28:16

          Μας δουλέυει η Ντόρα κανονικά. Ποιός μίλησε για το φύλο της; Αν ήταν η Μέρκελ στη θέση της, θα το συζητούσαμε;
          Απλώς υπήρχε μία δημοσκόπηση στον Πρετεντέρη που το 5% (μόνο) των ερωτηθέντων είπαν ότι την βλέπουν αρνητικά επειδή είναι γυναίκα. Πιάστηκε από αυτό η Ντόρα και το έκανε σημαία για να την λυπηθούμε.
          Είναι για γέλια. Ας βλέπει ο κόσμος το χαμηλό της επίπεδο και την κουτοπονηριά της.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ αλλενάκι 20/11/2009 10:37:56

          Θα φτιάξω κανένα photoshop τον μπαμπά της με μακρύ μαλί, να πεισθούν οι πάντες ότι δεν προκειται για αντιφεμινισμό...

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 20/11/2009 10:43:53

          @Αρχαιοπτέρυξ, δεν πρόκειται καν γι' αυτό, με μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα διακρίνεται ποιος επικοινωνεί με το φαίνεσθαι και ποιος με το είναι.

          Οι χιλιάδες καθημερινές γυναίκες που δεν έχουν 15 παρατρεχάμενους να τους κουβαλούν τα ψώνια έχουν πολύ αυστηρά κριτήρια για όσες πάνε παντού πακέτο με την κομμώτρια και τη μανικιουρίστα...

          Φυσικά να μην υπάρχει και καμιά αμφιβολια οτι η Ντόρα θα ψηφιστεί από επίδοξες Ντορίτσες, οι οποίες δεν είναι λίγες τον αριθμό, ειδικά στην Αθήνα...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ αντί 20/11/2009 10:14:36

      έχει κάτι τι το λάγνο

    • αντί avatar
      αντί @ αντί 20/11/2009 10:49:56

      Εγώ πάντως, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι προσελκύθηκε από την εξουσία, την θεωρώ σοβαρή γυναίκα, με μόρφωση, γνώση, ιδέες και ανοιχτό μυαλό.

      Είναι αυστηρή η κριτική που της γίνεται και μάλλον υπερβολική.
      Ίσως αυτή είναι η μοίρα των πρώην αριστερών!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αντί 20/11/2009 10:56:48

        Θα την πω την αμαρτια μου παλι.Οταν εγινε η επιθεση της 11ης Σεπτεμβριου στη Νεα Υορκη η κυβερνηση Σημιτη εχασε τη μιλια της,ο Καραμανλης ηταν στην Αμερικη και τα καναλια γεμισαν με αυτοκλητους αριστεροδεξιους αντιαμερικανους που ουσιαστικα δικαιολογουσαν τους τρομοκρατες και γιναμε θεαμα και θεμα και στο εξωτερικο.
        Εκεινη τη στιγμη η Δαμανακη βγηκε απεριφραστα κατα της τρομοκρατιας και αυτο μετρησε αφου ειχε την ιστορια που ειχε.Φυσικα την ειπαν για μια φορα ακομη πουλημενη αλλα εγω την εκτιμησα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 20/11/2009 11:16:56

          Γιατί πιστεύεις ότι συνέβησαν τα φαινόμενα που περιγράφεις; Και η γενική απαξίωση, και η καταδίκη της Δαμανάκη; Πώς τα εξηγείς;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 20/11/2009 11:43:02

          Γιατι η ΝΔ μετα το τελος του Ψυχρου Πολεμου εγκατελειψε την ιδεολογια της και αρχισε να εισαγει αντιαμερικανισμο που συνδυασθηκε με τον υπαρχοντα αντιαμερικανισμο των αλλων και ετσι στις 11/9 γιναμε περιγελως στον κοσμο ως η μονη χριστιανικη χωρα που πανηγυριζει για επιθεση ισλαμιστων.
          Εβλεπα στο CNN το διαγγελμα του μπιν - Λαντεν που μιλουσε για "80 θλιβερα χρονια" και οι σχολιαστες εξηγουσαν οτι αναφερεται στην καταργηση του χαλιφατου και της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας ενω στα ελληνικα καναλια διαφοροι περιεργοι εξυμνουσαν το θαρρος των αγωνιστων κλπ. που αγωνιζονται για τους "πεινασμενους της γης".Ο ανθρωπος ελεγε οτι προτυπο του ειναι η Οθωμανικη Αυτοκρατορια και οι Ελληνες σχολιαστες τον παρομοιαζαν με τον Κολοκοτρωνη που επαναστατησε εναντιον της.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 20/11/2009 11:47:47

          Θυμάμαι αρκετά καλά τις εκπομπές τότε και νομίζω ότι αυτά τα φαινόμενα ήταν μεμονωμένα. Οι περισσότεροι εξέφραζαν τον αποτροπιασμό τους για την επίθεση, που δημιούργησε ένα κύμα συμπάθειας για τους Αμερικανούς.

          Για πες μου τώρα: Πώς ακριβώς εισήγαγε η ΝΔ τον αντιαμερικανισμό; Σε ποιες ενέργειες προέβη για να εισάγει τον αντιαμερικανισμό; Για να λες "εισάγει" εννοείς, υποθέτω, την επίσημη ΝΔ.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 20/11/2009 12:10:52

          Δεν μπηκε με κομματικα κειμενα αλλα μεσω των προσκειμενων εφημεριδων και διαφορων πολιτικων αναλυσεων που παραποιουσαν διεθνη γεγονοτα.
          Το πλεον χαρακτηριστικο παραδειγμα ηταν ο πολεμος της Γιουγκοσλαβιας οπου πρωην κομμουνιστες αρχισαν να σφαζονται κατα εθνικες ομαδες και τα ελληνικα ΜΜΕ απεδιδαν τα παντα στους Αμερικανους που αναμιχθηκαν χρονια μετα.
          Ενα αλλο ηταν η επιμελης αποφυγη της πραγματικης αναλυσης του τι συνεβη με την εσωτερικη τρομοκρατια.
          Ενω ηταν ηλιου φαεινοτερο ποιοι ησαν οι τρομοκρατες,αρχισαν να διακινουνται θεωριες δικαιολογησης τους.Οταν συνεληφθη η 17Ν αντι να τεθει το ζητημα της τρομοκρατιας της αριστερας εναντιον της ΝΔ και αμερικανικων στοχων ο Καραμανλης διεταξε σιωπητηριο και η δικη εκφυλισθηκε σε ποινικου δικαιου.
          Εχω και εγω ενα συγκεκριμενο ερωτημα προς τον επαγγελλομενο την επανιδεολογικοποιηση της ΝΔ Σαμαρα : θα διακηρυξει οτι η ΝΔ θα αντισταθει σε καθε προσπαθεια αμνηστιας ή χαρης προς τους τρομοκρατες;Θα αναδειξει την αριστερη ιδεολογια τους;θα καταγγειλει οσους ειναι πισω απο τα μπαχαλα και τους αναρχικους;
          Προς το παρον το μονο ιδεολογικο χτυπημα που ειδα ηταν κατα του Τζαννετακου που ναι μεν ηταν ατυχης επιλογη του Καραμανλη αλλα ηταν σοφτ αριστερος και δριμυτατος εχθρος της τρομοκρατιας.

        • Υ. avatar
          Υ. @ ψυχραιμια 20/11/2009 12:20:11

          Γεια σου φίλε Blimblomblim
          1. Ως απόρροια της επταετίας (που ήταν ένα γενικό λαϊκό αίσθημα), η επίσημη ΝΔ (ΚΚ1) το άφησε να υφίσταται. Και καλώς κατά τη γνώμη μου, αν ο ρόλος της πολιτικής δεν είναι να καθοδηγεί επί αρνητικών, αλλά να οριοθετεί θετικά, και παράλληλα να πιάνει το επιθυμείν των πολιτών.
          2. Με την αποχώρηση από το στρατιωτικό σκέλος ΝΑΤΟ.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 20/11/2009 12:20:57

          Βλέπω ότι παίζεις πολύ με το χαρτί της τρομοκρατίας. Ενδιαφέρον.

          Το "σιωπητήριο" ήταν γενικό και δεν έφταιγε μόνον ο Καραμανλής, εδώ ολόκληρο Μπακογιάννη σκοτώσανε και το προσπέράσαμε σχεδόν στο έτσι, αντί να αναδειχθεί σε εμβληματική φιγούρα της κεντροδεξιάς.

          Δεν απαντάς όμως αν αυτό έγινε από την επίσημη ΝΔ. Η αντίθεση στον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία, ειδικά στο Κόσοβο, ήταν γενική. Θυμάμαι τις δημοσκοπήσεις που έδιναν ποσοστά απόρριψης των βομβαρδισμών στο Κόσοβο μεγαλύτερα και από αυτά της Σερβίας! (97% ήταν στη Σερβία, 98% στην Ελλάδα). Αυτό έλειπε να υποστηρίζουμε κιόλας τους βομβαρδισμούς!

          Αυτό που ρωτάω είναι αν θεωρείς ότι ήταν επίσημη πολιτική της ΝΔ ο αντιαμερικανισμός και από πού προκύπτει αυτό. Το να μου λες αόριστα για κείμενα στις εφημερίδες δεν μου λέει τίποτα. Διότι, αν εξαιρέσουμε τον Ανδριανόπουλο και τον Τάκη Μίχα, όλοι οι υπόλοιποι ταχθήκαμε κατά.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 20/11/2009 12:22:39

          Πού είσαι Υ; Όλα καλά;

          Τι θα μπορούσε να κάνει για να αποτρέψει τους πολίτες από το να έχουν αυτή τη γνώμη που λες; Να τους κάνει πλύση εγκεφάλου να τους αλλάξει τη γνώμη τους για το προφανές;

        • Υ. avatar
          Υ. @ ψυχραιμια 20/11/2009 12:34:32

          Στον αγώνα όλοι μαζί, για νίκη των υγιών δυνάμεων που εκπροσωπεί ο Σαμαράς!
          Φυσικά και όχι. Συμφωνούμε. Αναφερόμουν στο σχόλιό σου για το αν εισήγαγε η ΝΔ τον αντιαμερικανισμό, και ποιες ενέργειες επ’ αυτού.

  18. George avatar
    George 20/11/2009 10:53:18

    ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο ...αλλά τώρα έγινε επίτροπος..

  19. manos avatar
    manos 20/11/2009 11:41:06

    EΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΡΙΤΗ. ΕΧΕΙ ΔΙΕΘΝΗ ΑΚΤΟΝΟΒΟΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ "ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟ" (ΟΧΙ ΚΟΣΜΙΚΟ) ΑΕΡΑ!

    ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ, ΤΙ;

  20. γ.μ. avatar
    γ.μ. 20/11/2009 12:05:37

    Το 2004 ο Κ.Καραμανλής έκανε την καλύτερη επιλογή να ορίσει Επίτροπο τον Σταύρο Δήμα. Άνθρωπος χαμηλών τόνων, εργατικός, ήθος αδιαπραγμάτευτο έφερε τα περιβαλλοντικά θέματα υψηλά στην ατζέντα της Ε.Ε. Ο κος Δήμας μας έκανε περήφανους και σαν Νεοδημοκράτες, αλλά και σαν Έλληνες. Το 2008 τιμήθηκε ως ο Επίτροπος της χρονιάς!Είναι τουλάχιστον αφελές να αντικαθιστάς αυτή την παγκοσμίου αναγνωρισιμότητας φυσιογνωμία με την κα Δαμαννάκη!

  21. tiramola avatar
    tiramola 20/11/2009 13:21:18

    Αν εξαιρέσουμε 2-3 σχολιαστές του ψυχραιμία συμπεριλαμβανομένου διαβάζω απίστευτα πράγματα...
    Δεξιοί κάνουν αυστηρή κριτική σε αριστερή που μετατοπίστηκε προς το κέντρο..
    Ο αντιαμερικανισμός ισχύει μόνο όταν αναφέρονται σε πασοκους...
    Όσοι πάνε με τον ...Αντώνη δέχονται συγχαρητήρια ακόμα και αν τους λένε Μπασιάκο...
    Αν ο Άρης πήγαινε με τον Σαμαρά θα ήταν αστέρι , τώρα που πήγε με Ντόρα του βρήκαν του κόσμου τα κουσούρια...
    Ο Αβραμόπουλος χθες βράδυ μίλησε για ανύπαρκτο μεσαίο χώρο ενώ επί 12 χρόνια για τον Καραμανλή που ήταν και το δυνατό χαρτί της παράταξης ήταν το ζητούμενο...
    Και όλοι μαζί βρίζουν τη Δαμανάκη που θα μας κάνει λέει ...ρεζίλι στην ΕΕ...
    Δεν πρέπει να απορεί κανείς για το χάλι της πολιτικής εκπροσώπησης στην χώρα μας.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ tiramola 20/11/2009 18:53:42

      Ελα ρε Tiramola που μας και τον τιμητή..Και πετάς και το δεξιοί και βολευεσαι εσύ πού κινείσαι μεταξύ τού Δεξιού ΠΑΣΟΚ και τού Indymedia ,κατά το ο ΄καλός ο μύλος όλα τά αλεθει΄

      Ειδαμε τίς ΄τομές΄του ΠΑΣΟΚ στην Οικονομία...Εμμεσοι φοροι ,δήθεν τεκμήρια και άγιος ο θεός ξανά..
      Οσο για την Δαμανάκη πές τα στούς Πασόκους που τής εριξαν φούμο οταν κατέβηκε σαν υποψήφια δήμαρχος..
      Η Χαρά τού κάθε οππορτουνιστή ειναι η Δαμανακη αλλά εσένα και για τον Κουλούρη να λέγανε πάλι θάλεγες πώς τον επικρίνουν οι δεξιοί...

      Οσο για το χάλι τής πολιτικής εκπροσώπησης στην χώρα συμφωνώ:Θάλεια Δραγώνα,Μαρία Δαμανάκη και Δρούτσας..

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/11/2009 13:27:46

    έτσι είναι... Η ευτυχία της πράσινης ανάπτυξης και της προόδου με συνταγή Μπιρμπίλη μας έχει κάνει να σαλέψουμε.

    Να διαβάσεις in gr σήμερα. Ούτε λίγο ουτε πολύ με τον σάπιο ΔΟΛικο τρόπο λέει ότι οι "καθαρές" ενέργειες είναι μια παπά+α και μισή. Όσο πιο πολλές βάζεις τόσο μεγαλύτερο ενεργειακό έλλειμα δημιουργείς. Καημένα παιδάκια.

    Για να το καταλάβεις ΕΣΥ και μόνο. Ο δεύτερο νόμος της θερμοδυναμικής είναι ο λόγος που οι ΑΠΕ δεν είναι συμβατές με τον σημερινό τρόπο ζωής. Αν έχεις παιδάκια, δύσκολα αποχωρίζεσαι τον σημερινό τρόπο ζωής. Ξύπνα, δεν είναι κομματικό.

    • tiramola avatar
      tiramola @ archaeopteryx 20/11/2009 13:40:21

      @archaeopteryx
      Έχω 2 γιούς που σπουδάζουν ηλεκτρολόγοι μηχανικοί στο πολυτεχνείο.
      Οι ΑΠΕ είναι συμβατές με το εργασιακό τους μέλλον..:)

      • Υ. avatar
        Υ. @ tiramola 20/11/2009 13:46:22

        Καλά ρε τιραμόλα, αν αύριο αφήσουν τα “σπίτια” ανοικτό επάγγελμα, θα πούμε τις κόρες μας να γίνουν μοντέλες?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 20/11/2009 14:02:49

        καλή τύχη στα παιδιά σου. Σε 5-6 χρόνια θα έιναι άνεργοι. Το ξέρω το άθλημα (εγώ την γλύτωσα μετά 1,5 χρόνο). Το ξέρω και τεχνικά και επενδυτικά. Οι επιδοτήσεις κάποτε σταματάνε απότομα. Όταν καταλάβετε και οι πασόκοι και οι δεξιοί ότι ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ, θα έχουμε προβιβαστεί στον 20ο αιώνα. Ακόμα είμαστε 19ο.

        Ειλικρινά, αν επηρεάζεις τους γόνους σου μην τους ενθαρρύνεις προς ΑΠΕ. Είναι παροδική, ασταθής δουλειά. Σαν τις ψηφιακές παροχές π.χ. Θα κλείσει απότομα.

  23. tiramola avatar
    tiramola 20/11/2009 14:42:23

    @Y and anonymous
    Τελικά ούτε χιούμορ δεν διαθέτετε...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 20/11/2009 14:49:18

      τιραμόλα, να δεις και την διαφήμιση της ΒP που ευαγγελίζεται απεξάρτηση από το ...πετρέλαιο. Οι πετρελαιάδες θέλουν ΑΠΕ, για να εξασφαλίσουν εξάρτηση από το πετρέλαιο. Μόνο που ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ (και φτηνή γη, και εγγύτητα με την κατανάλωση κλπ). Και η επιδότηση τελειώνει κάποτε. Αυτό για τα παιδιά σου. Η Μπιρμπίλη η καημένη δεν θα το καταλάβει...

  24. Trifonas avatar
    Trifonas 20/11/2009 16:37:21

    Μπορει καποιος απο τους ειδημονες σχολιαστες να μου εξηγησει γιατι οι ηλιθιοι Βορειοευρωπαιοιτοποθετουν ανεμογεννητριες μεσοπελαγα ή ακομη και στους κηπους των σπιτιων τους ? Ακομη και σε αυτο το θεμα κομματικες παρωπιδες?

  25. ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 20/11/2009 20:05:22

    ==== http://www.parliament.gr/ergasies/showfile.asp?file=03_12_96.txt
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός ):Ο κ. Καρατζαφέρης έχει το λόγο.

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:Πριν προχωρήσω στην εξέταση του άρθρου, θα ήθελα, κύριε Υπουργέ, να αρχίσω με την εξέταση του συμφώνου αυτoύ με την Κύπρο. 'Ακουσα τις διευκρινίσεις σας, οι οποίες δόθηκαν και οι οποίες βέβαια ήταν σε ευθεία αντιπαράθεση με αυτά που ακούστηκαν το πρωί στο PRESS ROOM. Καταβαλαίνω βέβαια, ότι θα περάσατε ώρες αγωνίας τηλεφωνικώς σήμερα για να μπορέσετε να εκτιμήσετε αυτό το πράγμα. 'Εχω να σας πω μόνο, ότι η επιδρομή του κ. Ροζεστάϊν Ροζάκη γίνεται καθημερινώς πιο εμφανής και θα φθάσει κάποια μέρα να σας ενοχλεί ίσως και σε θέματα του Υπουργείου σας.

    ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ:Κύριε Πρόεδρε, τι πράγματα είναι αυτά που ακούγονται;

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:'Οσον αφορά τώρα το θέμα. Εμένα μου θύμισε εκείνη τη μακάβρια ιστορία...

    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Πααγιώτης Ν. Κρητικός): Παρακαλώ, κύριε συνάδελφε, επί του νομοσχεδίου.

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Επί του νομοσχεδίου ομιλώ, κύριε Πρόεδρε, και παρακαλώ, αν θέλετε, κρατήστε την ευθιξία σας.

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λουκάς Αποστολίδης): Η συνάδελφος κα Δαμανάκη έχει το λόγο.

    ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Κύριε Πρόεδρε, θα αρχίσω με μια καθυστερημένη παρατήρηση, αν μου επιτρέπετε προς το Προεδρείο. Δεν ήσασταν εσείς στην 'Εδρα, αλλα πριν από λίγη ώρα ο κ. Καρατζαφέρης μιλώντας εδώ στη Βουλή αποκάλεσε το συνάδελφο κ. Ροζάκη "κύριο Ροζενστάιν".

    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΑΚΟΣ: Τι σας ενδιαφέρει;

    ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Τι με ενδιαφέρει, κύριε συνάδελφε; Είμαι Εβραία γι' αυτό μ' ενδιαφέρει. Και όσο κάνετε προσπάθεια να επικρατήσει ρατσισμός στην Αίθουσα, εγώ είμαι Εβραία. Γι' αυτό μ' ενδιαφέρει.

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΓΓΟΝΑΣ: Δεν υπάρχει ρατσισμός, κυρία Δαμανάκη, προς Θεού!

    ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Κύριε Πρόεδρε, νομίζω ότι οι συνάδελφοι έχουν ονόματα και το Προεδρείο πρέπει να είναι πιο ευαίσθητο σ' αυτές τις περιπτώσεις. Και ο κ. Καρατζαφέρης εν πάση περιπτώσει μπορεί να τα λέει αυτά από το κανάλι του, αλλά στο Κοινοβούλιο ας είμαστε πιο προσεκτικοί.

    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΑΚΟΣ: Λογοκρισία θα κάνετε;

  26. Νίκος avatar
    Νίκος 21/11/2009 12:22:46

    Θα μας εκθεσει για δευτερη φορα η αλητ μας με την Δαμανακη, η οποια, ακουσον-άκουσον, τα ελληνικα τα εχει ως δευτερη γλωσσα!!! στο ιστολογιο της. πρωτα με τα ψεμματα και τωρα με αυτη τη βουϊνιά. Μηπως ειναι τελειωε βλακες; μαλλον οχι, αν κρινω απο το ποιος εκλεχθηκε προεδρος της ΕΕ μαζι με αυτη την ξερακιανη Αγγλιδα που ειναι και κομμησα ή κατι τετοιο.
    ναναι καλα ο ανθρωπος (ο ΓΚΑΠ) γελαω δυο μερες τωρα.

  27. ARIS avatar
    ARIS 23/11/2009 12:44:56

    Οι λάθος επιλογές συνεχίζονται.
    Για πόσο όμως; Όχι για πολύ να είστε σύγουροι!
    Με τους φόρους, τις έκτακτες εισφορές και το νέο ύφος της πολλά υποσχεθείσας και τα ενάντια πράττουσας κυβέρνησης γρήγορα θα έχουμε εξελλίξεις!
    Μια ακόμη Δαμανάκη και φύγανε....
    Για που; θα ρωτήσει κανείς, πάντως όχι για εκεί που ελπίζει ο Μέγας Ιεροφάντης του καπιταλιστικού σοσιαλισμού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.