#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2010 19:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Μέρκελ δεν θα μας δώσει το δάνειο επειδή έχει καλή καρδιά



Εάν και εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες ότι έχει επέλθει συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας για δάνειο 20-25 δις ευρώ θα πρόκειται ασφαλώς για μια θετική εξέλιξη, τουλάχιστον ως προς τη βραχυπρόθεσμη σωτηρία της χώρας από τη χρεοκοπία. Η αγορά θα κινηθεί ξανά, το Χρηματιστήριο θα ανέβει, τα spreads θα υποχωρήσουν και γενικά θα ξεφύγουμε από τη θολούρα και την καταστροφή των τελευταίων εβδομάδων. Η οικονομία θα πάρει ανάσα, θα δοθεί μια παράταση στην κυβέρνηση μπας και κινηθεί και βάλει σε τάξη τον διαλυμένο κρατικό (κομματικό θα λέγαμε εμείς) μηχανισμό. Γενικά, ίσως να επιτευχθούν κάποιοι καθαρά στεγνοί οικονομικοί στόχοι, όπως μείωση του ελλείμματος και τους χρέους και άλλα που στην ουσία δεν αφορούν τις τσέπες εκατομμυρίων Ελλήνων που βρίσκονται στα όρια της φτώχειας ή και κάτω από αυτά.

Αυτά είναι τα θετικά. Επονται όμως και σειρά άλλων θεμάτων που θα φανούν τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και σε μακρό χρονικό ορίζοντα. ούτε γιατί αισθάνεται καμιά ενοχή για τις γερμανικές αποζημιώσεις και το άλλο δάνειο που πήραν ετσιθελικά οι Ναζί πριν 70 χρόνια.

Σε λίγο καιρό θα καταλάβουμε όλοι τη σημαίνει γερμανική κατοχή. Θα είναι πολύ χειρότερη από την προηγούμενη και να μας το θυμηθείτε. Κι αυτό διότι θα συμβεί η πιο άγρια αναδιανομή του πλούτου και μάλιστα χωρίς καν να επιβάλουν τους όρους Ελληνες, αλλά οι Γερμανοί οικονομικάριοι. Θα πρόκειται για ένα πιο... αιματοβαμμένο δάνειο αφού η χώρα θα μπει σε μια άγρια επιχή λιτότητας με κανόνες που θα επιβληθούν από το Βερολίνο.

Ο Γ. Παπανδρέου φέρεται να έχει δεσμευτεί και τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει (όχι ο ίδιος μάλλον αυτή τη φορά) τα πολύ σκληρά μέτρα που θα πληρώσουν όλοι οι Ελληνες (όχι όλοι λέμε εμείς, μόνο οι μη έχοντες). Η παρουσία του Ολι Ρεν από τη Δευτέρα στην Αθήνα σηματοδοτεί τη νέα εποχή στη οποία μπαίνει η χώρα, εποχή γκρίζα και με αμφίβολη διέξοδο.

Επειδή οι Γερμανοί κατακτητές (οικονομική αυτή τη φορά) δε μασάνε από δικαιολογίες, τερτίπια και ελληνικές πατέντες, θα διατάξουν χιλιάδες απολύσεις, μειώσεις μισθών και συντάξεων, αυξήσεις σε φόρους, περικοπές 13ου και 14ου μισθού, μειώσεις δαπανών για υγεία και παιδεία και άλλες... φιλολαϊκές πολιτικές. Φυσικά δε θα διατάξουν αύξηση της φορολογίας στις επιχειρήσεις, περικοπές στα μπόνους, μαχαίρι στα υπερκέρδη των τραπεζών κ.λπ. Γι’ αυτούς προέχουν οι αριθμοί όχι οι άνθρωποι. Σου λένε π.χ. η σύνταξη να είναι ένα ποσοστό του εισοδήματος για όλα τα έτη εργασίας, κι όχι για την καλύτερη 5ετία της τελευταίας 10ετίας που ισχύει στην Ελλάδα. Δεν τους νοιάζει όμως που ένας αστυνομικός ξεκινά εδώ με μισθό 700 ευρώ συν κάποια επιδόματα που δε φαίνονται πουθενά ενώ στη Γερμανία ο μισθός (άρα και η σύνταξη) είναι υπερδιπλάσια.

Αυτά και άλλα πολλά θα ζήσει η χώρα κάτω από τη Γερμανική μπότα.

Βέβαια, κάποια «γιουσουφάκια» της κυβέρνησης, σύγχρονοι Γερμανοτσολιάδες θα επιδιώξουν να παρουσιάσουν την όποια συμφωνία ως μεγάλη επιτυχία Παπανδρέου, μοναδική λύση και άλλα τέτοια.

Όμως εσείς, μη μασάτε, Αντίσταση γιατί χανόμαστε...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 27/02/2010 19:38:20

    Άντε και πήραμε το δάνειο!

    Τα χρήματα τι θα τα κάνουμε;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ o βουνίσιος 27/02/2010 19:40:59

      δεν φθάνουν καν για τους τόκους που έχουμε να πληρώσουμε....

  2. ataktos avatar
    ataktos 27/02/2010 19:52:32

    Εκεί που χθες «έφτυναν» τα παιδιά τύπου Πάγκαλος ,Πετσαλνικος κλπ ,όρχησαν να γλύφουν χαχαχαχαχχ

  3. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 27/02/2010 19:57:54

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ.ΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
    ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΤΩΝ 5 ΚΑΙ 6 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΒΕΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.
    ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΠΡΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ 300 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ.
    ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ.
    ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

  4. rally monkey avatar
    rally monkey 27/02/2010 20:17:29

    ..Κυριως γαλλικων, κατοπιν ελβετικων και τελευταιως γερμανικων (δεν εχω νουμερα στο χερι αλλα ετσι ειναι - και εκανε εντυπωση που οι γερμανοι τελευταιοι). απειλη στασης πληρωμων εχει παρομοια δυναμικη με την πυρηνικη απειλη στον ψυχρο πολεμο - 'αμοιβαια καταστροφη' (σκεψου ποσες καριερες πολιτικων θα πηγαιναν χαμενες εδω - αν υποψιαζοταν καποιοι βουλευτες του πασοκ εστω οτι του περναγε απο το μυαλο - λεμε τωρα - θα ειχε πεσει η κυβ/ση μεσα σε λιγες ωρες)

  5. donaE avatar
    donaE 27/02/2010 20:20:31

    Κρυβονται πισω απο το δαχτυλο τους οι Ευρωπαιοι.Η υφεση που θα ακολουθησει θα οδηγησει στο 'αυτοτροφοδοτουμενο καθοδικο σπιραλ'.
    Μας κατηγορουν γιατι μαγειρεψαμε τα νουμερα,αλλα και αυτοι με τα νουμερα ασχολουνται που ετσι και αλλιως παντα ειναι μαγειρεμενα με ενα τροπο.
    Οσοι γνωριζουν στοιχειωδως λογιστικα κατανοουν.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ donaE 27/02/2010 20:39:26

      την υφεση δεν μπορεις να την αποφυγεις στην περιπτωση μας, τα μετρα θα δημιουργησουν ανεργια/ανασφαλεια και θα χτυπησουν την καταναλωση - με το να κυνηγησει την φοροδιαφυγη πολλοι μικρομεσαιοι που απλα 'βγαινουν' επειδη φοροδιαφευγουν - θα το κλεισουν αυξανοντας κι αλλο την ανεργια - το ζητουμενο ειναι να βρεθει νεος μοχλος αναπτυξης

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 27/02/2010 20:47:21

      Αναπτυξη για να αγορασουμε οπλα;Σιγα μη μας αφησουν να παραγουμε οτιδηποτε.Θα το επιδοτησουν και παει...

  6. neos agrotis avatar
    neos agrotis 27/02/2010 21:46:26

    Xωρίς επιστροφη στην δραχμή δεν υπάρχει σωτηρία.Με το ευρώ δεν μπορούμε πλέον να εχουμε ανταγωνιστική οικονομία.Μας δίνουν ασπιρίνες τώρα ενω χρειαζόμαστε χημειοθεραπεία.

  7. neotera avatar
    neotera 27/02/2010 21:54:17

    Οντως είναι θετικό να μας αναλάβουν οι γερμανοί. Δύο, η μάλλον τρία ΕΥΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ να είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα έναντι των αγγλοαμερικάνων και στα υπόλοιπα τάλε κουάλε. 1ο Να πάψει το μονοπώλιο του πολιτισμικού ιμπεριαλισμού που έχει αλώσει μέχρι και την επικοινωνία μεταξύ μας. Επιπλέον διαθέτουν μπόλικη αρχαιολατρία συνδεμένη με το ρομαντισμό τους. Ακόμα και γερμανικά σκουπίδια να προστεθούν στα κουραδοκάναλα καλύτερα είναι, λιγώτερη η ζημιά που υφίστανται οι νέοι κυρίως από τη μονομέρια. Ιδίως να σταματήσουν την εικόνα που προβάλουν τα κρατικά κανάλια "οι βρετανικές δυνάμεις κατοχης σας ενημερώνουν" αδιαλείπτως από την εποχή Στάγκου...
    2ο Να τερματιστεί η αποδόμηση παντού, η διαλυτική δράση των κομματόσκυλων και να συγκροτηθεί κράτος που να μπορεί να διοικηθεί..
    3ο Και κυριώτερο η ΚΑΘΑΡΣΗ ! Εχουν ήδη εκδηλώσει απαίτηση να πάει κάποιος ΦΥΛΑΚΗ . Τον Αλογοσκούφη δεν τον βλέπω καλα, τον έχουν ήδη στοχοποιήσει...

    ΥΓ. Υπάρχει και 4ο που αν γίνει θα κατουρηθούν μερικοί απ' τη χαρά τους. Να πουν Στόπ στους τούρκους, εδώ είναι τα σύνορα της Ευρώπης μας. Ομως σ΄αυτό εμπεριέχεται ένας μεγάλος κίνδυνος. Να μας βάλουν μπροστά να πολεμήσουε εμείς στην πρώτη γραμμή με τους τουρκαλάδες κι αυτοί να μας ...σπρωχνουν μεχρι κάποιο σημείο όπως το 22...

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ neotera 27/02/2010 22:00:11

      ω σίγουρα θα φροντίσουν για τα σύνορα.. και ανυπομονώ να δω και γερμανική τηλεόραση... θα δίνουν και αποφάγια. Και κάθαρση από αυτούς που μας λαδώνουν τα τελευταία 20 χρόνια!

      ε ρε φασιστόμουτρα και γερμανογλείφτες!... Θα περάσουμε καλά.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ neotera 27/02/2010 22:14:11

      Συγνώμη είσαι καλά;
      Να επιλέξουμε δυνάστη;
      Εγώ λάδωνα για να κλείνω δουλειές;
      Πουλούσα άρματα που ραγίζουν και υποβρύχια που γέρνουν;
      Χρηματοδοτούσα πολιτικά κόμματα για να μην κάνουν την δουλειά τους οι εκπρόσωποί τους;
      Ας πληρώσουν τα κατοχικά δάνεια, ας μας δώσουν τη διαφορά που ωφελήθηκαν λόγω μιζών και μετά να ξανά μιλήσουν.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ neotera 27/02/2010 22:29:06

      Οι Γερμανοί λάδωναν εδώ γιατί βρήκαν και τα έκαναν. Κοινώς, οι δικοί μας ποθούσαν το λαδάκι τους σαν κολασμένοι και οι Γερμανοί τους το έδιναν.
      Οι δικές μας επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε χώρες των Βαλκανίων (να μην αναφέρω ονόματα, καταλαβαίνετε, τουλάχιστον τις 2 εξ αυτών) και της Μέσης Ανατολής δεν λαδώνουν;
      Οι επιχειρηματίες συμπεριφέρονται ανάλογα με το περιβάλλον.
      Εδώ το "περιβάλλον" ήθελε λάδωμα, οι Γερμανοί το παρείχαν.
      Δεν αιτιώμαι τους Γερμανούς, αιτιώμαι τους δικούς μας αλήτες, που δεν μαθαίνουμε ούτε τα ονόματά τους.

    • anonymous avatar
      anonymous @ neotera 27/02/2010 22:38:23

      yangoolα εσύ τι προτείνεις? για πες μας....το ΔΝΤ θα είναι ακόμα χειρότερο παντως

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ neotera 28/02/2010 00:20:02

      Στον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς, είμαστε πολύ κοντύτερα στους Αμερικάνους παρά στους Ευρωπαίους. Αν την πορεία της Ευρώπης τη δούμε σαν κύκλο, η αφετηρία-Ελλάς και η κατάληξη-Αμερική συμπίπτουν. Αυτή την σύγκλιση διαπίστωσε πρώτο το Χόλλυγουντ που στις επικές ταινίες έβαζε Αμερικανούς να υποδύονται Έλληνες σε αντίθεση με τους Ρωμαίους που τους υποδύονται Βρετανοί. Η ίδρυση των ΗΠΑ έγινε με βάση τις ελληνικές πολιτικές αξίες που οι Ευρωπαίοι τις προσάρμοσαν και τις διαστρέβλωσαν κατά το δωκούν. Επίσης οι Ευρωπαίοι αυτοανακυρήχθηκαν επίγονοι του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού για να εξυπηρετήσουν τους εθνικισμούς τους και βλέπουν το ελληνικό κράτος σαν διεκδικητή του θρόνου. Ειλικρινά πιστεύω ότι οι Αμερικάνοι θα υποδέχονταν με ανακούφιση μια σοβαρή ελληνική κυβέρνηση σε σντίθεση με τους Ευρωπαίους που θα την πολεμούσαν λυσσαλέα. Από τους Αμερικάνους έχουμε λάβει βοήθεια, από τους Ευρωπαίους μόνο θάνατο.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ neotera 28/02/2010 00:26:16

      Φίτσουλα, προς επίρρωση των όσων έγραψες για τους Αμερικάνους απλώς επαναλαμβάνω πως μπότα οι μεν, μπότα και οι δε, αλλά με τους μεν είχαμε το μεταπολεμικό ελληνικό οικονομικό θαύμα που έγραψε και ο Ψυχραιμίας, με τους δε είχαμε την καταστροφή του.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ neotera 28/02/2010 00:33:07

      Οι Αμερικανοί μας θέλουν προτεκτοράτο, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Οι Ευρωπαίοι όμως μας θέλουν Κονγκό και Ροδεσία. Γι' αυτό ιδρύθηκε και η ΕΕ. Για να φτιάξουν νέες αποικίες εντός της Ευρώπης αφού από τις παλιές, τους πετάξαν με τις κλωτσές.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ neotera 28/02/2010 00:37:36

      Θα πρεπει ομως να ξερετε οτι οι Αμερικανοι σεβονται και πονταρουν στους γενναιους λαους.
      Πονταραν μεταπολεμικα στην Ελλαδα επειδη ηταν προσφατο το ηρωικο 1940 και μας βαρεθηκαν οταν τα ριχναμε σε αυτους επειδη δε μπορουσαμε να τα βγαλουμε περα με τους Τουρκους.Το Ισραηλ δεν το υποστηριξαν παρα μονο μετα το 1967 οταν απεδειξε οτι μπορουσε να διαλυσει τους Αραβες.Στη σημερινη παρακμιακη Ελλαδα θα υποδειξουν οτι αν δεν τα βγαζει περα μονη της να κανει παραχωρησεις και να μη ζηταει πολλα.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ neotera 28/02/2010 00:37:52

      σε σοβαρά ερωτήματα, απαντάω σοβαρά: Μεταξύ Ωκεανίας και Ευρασίας, εγώ ο Θαλασσινός προτιμώ Ωκεανία.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ neotera 28/02/2010 00:41:00

      Ψυχραιμία, η Ελλάδα απλώς δεν έχει την γεωπολιτική ισχύ που είχε πριν το 89, τα υπόλοιπα είναι εσάνς δυστυχώς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ neotera 28/02/2010 01:02:37

      Δεν εχει και δυναμη.Τη μερα των Ιμιων θυμαμαι οτι ο Ιακωβος απο την Αμερικη ειπε στην τηλεοραση οτι πρεπει να μη κανουμε πισω αυτη τη φορα και οι Αμερικανοι θα το εκτιμησουν.Αλλα δεν μας επαιρνε.
      Αστα καλυτερα.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ neotera 28/02/2010 01:10:24

      Την νύκτα των Ιμίων ΕΜΕΙΣ πήραμε τηλέφωνο τους Αμερικανούς, όχι αυτοί εμάς. Μόνοι μας αυτοαναιρούμαστε, μόνοι μας αυτομαστιγωνόμαστε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ neotera 28/02/2010 01:31:02

      Παντα εμεις τους παιρνουμε τηλεφωνο γιατι εμεις θελουμε να αποφυγουμε τον πολεμο.Μολις παρεμβουν και αποσοβηθει η κριση αρχιζουμε να τους βριζουμε γιατι δεν παρενεβησαν σωστα.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ neotera 28/02/2010 01:44:10

      Κανείς δεν σου κάνει πόλεμο όταν αμύνεσαι για τα αυτονόητα, πόσο μάλλον οι Τούρκοι. Ο πόλεμος ξεκινά από τους Τσάμπερλαιν και τους Νταλαντιέ του κόσμου τούτου. Κάθε φορά που κάποιος Τούρκος πιλότος έκανε μπουρμπουλίθρες, οι Τούρκοι πρέσβεις ήταν όλο χαμόγελα και λογίδρια για την ελληνοτουρκική φιλία. Το 87 στον Έβρο που αμυνθήκαμε αποφασιστικά είχαμε έναν (1) νεκρό. Στα Ίμια, που θα τους γλείφαμε μέχρι να λειώσουν, είχαμε τρεις (3) νεκρούς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ neotera 28/02/2010 01:57:48

      Και το 1987 που το παρουσιαζει ως μεγαλη νικη το "πατριωτικο" ΠΑΣΟΚ εμεις πηραμε τηλεφωνο το λορδο Καρριγκτον γ.γ. του ΝΑΤΟ και παρενεβη.
      Το ποσο μεγαλη νικη ηταν φαινεται και απο τη συμφωνια του Νταβος που ακολουθησε.
      Στα Ιμια πηγαιναμε για ρηξη απο τη στιγμη που οι Τουρκοι καταλαβαν την αλλη νησιδα.Με το "κανεις δε σου κανει πολεμο" καλυτερα να μη ρισκαρεις γιατι αυτα ειναι αβεβαια και με τη κατασταση που ειναι η Ελλαδα τωρα αυτο ειναι το καλυτερο.
      Αν θελεις να κερδισεις το παραπανω πρεπει να εισαι ετοιμος για πολεμο οποτε παλί αστα σου λεω.

    • man8os avatar
      man8os @ neotera 01/03/2010 00:51:17

      Γιαγκουλα ειτε εισαι φανατισμενος ειτε κινησαι με σκοπιμοτιτα στον αντιευρωπαισμο σου.
      Οποιος βαζει ταμπελες ειναι φασιστας!

  8. neotera avatar
    neotera 27/02/2010 22:33:08

    Για να μην επιλέξουμε δυνάστη θα πρέπει να σηκωθούμε απ' τους καναπέδες και να εισβάλουμε εκεί που πρέπει και να μοιράζουμε χαστούκια ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! Καλύτερα να αλλάζουμε συχνότερα δυνάστες για να μη μας καταπιούν και ...έχει ο θεός ! Οσοι γουστάρουν Αντίσταση να γίνεται σε κάθε ξένο, ή όχι ? Αλλά άντε να σηκωθείς μάστορα απ' τον καναπε... ))

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ neotera 28/02/2010 00:56:38

      Συμφωνώ απόλυτα.
      Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τα BMW, OPEL, WV, MERCEDES κ.λ.π γερμανικά αυτοκίνητα μας;
      Μήπως πρέπει να πάψουμε να ψωνίζουμε από τα PRAKTIKER, LEROY MERLIN, LIDL κ.λ.π. καταστήματα γερμανικών συμφερόντων, προτιμώντας τα δικά μας μαγαζάκια, έστω και αν χάνουμε λίγα ευρώ κάθε μήνα;
      Μήπως πρέπει να δείξουμε στους Φρίτς τι εστί βερύκοκο;
      Οι παππούδες μας το έκαναν πριν από 70 χρόνια. Και τότε θυσίασαν πολύ περισσότερα πράγματα από τα λίγα χρήματα τους (η συντριπτική πλειοψηφία τους, γιατί υπήρχαν και τότε λαμόγια.)
      Για σκεφτείτε το λίγο. Περιμένω προτάσεις.

  9. anonymous avatar
    anonymous 27/02/2010 23:04:19

    Προς τι ο τόσος πιά αντιγερμανισμός? Θα τρελαθούμε τελειως?
    Ζούσαμε 30 χρόνια σα πασάδες με δανεικά, χωρίς να παράγουμε, μέσα στη ρεμούλα και τη διαφθορά. Ξεχάσαμε τι σημαίνει οργάνωση, νοικοκυρωσύνη, σεβασμός στο πολίτη. Μας υπνώτισαν ηγέτες πουλημένοι και μας οδήγησαν στη πλήρη χαλάρωση και τη διάλυση του κράτους. Για να έχουν αξία οι τραπεζές μας θέλαμε και να μπει και η δραχμή ακριβά στο ευρώ, αντί να κοιτάξουμε τα χάλια μας (Παλιότερα διολισθέναμε τη δραχμή και τη βγάζαμε...).
    Οι Γερμανοί φταίνε για ολα αυτά?
    Ωραία λοιπόν, τι αλλη εναλλακτική υπάρχει? Η τυφλή αντιγερμανίκη προπαγάνδα μερικών εδώ μέσα είναι εντελώς ανεξήγητη με κοίνη λογική και απολύτως αποπροσανατολιστική στη κρίσιμη φαση που περνάμε. Εκτος αν το ΑΝΤΙ δηλώσειεπίσημα φιλοαμερικανικό. Οι απόψεις περί εθνικής ανεξαρτητοποίησης κτλ. είναι 100% ουτοπία.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ anonymous 27/02/2010 23:15:35

      υπάρχει μια άλλη ανάρτηση κάτωθεν όπου έχει ένα απόσπασμα από άρθρο του Παύλου Τσίμα:
      "Οι βίαιες αλλαγές φέρνουν και βίαιες αντιδράσεις"

      Το διαβάζεις και σου φεύγει κάθε αντιγερμανική διάθεση, απλώς κοιτάς τριγύρω σου να δεις τί έχεις εύκαιρο για χαρακίρι....

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 27/02/2010 23:17:28

      Καλά ρε φίλε, εμείς είμαστε τα σκατά που λες. Η Ιρλανδία, η Ισπανία και η Πορτογαλία γιατί είναι στην ίδια κατάσταση με εμάς;

    • Factorx avatar
      Factorx @ anonymous 27/02/2010 23:35:37

      σοαβαρα έ, να δηλωσουμε φιλοαμερικανοί ...χα χα χαααα. Τι να απαντησω ρε γαμώτο στις ανοησίες που γραφεις; Ουτε έναν σοβαρό φιλογερμανό προπαγανδιστή δεν διαθέτους οι δυναμεις του Αξονα

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 27/02/2010 23:37:04

      Τίποτα πιο έξυπνο δεν βρήκες να γράψεις?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ anonymous 28/02/2010 00:02:39

      anonymous: σήμερα στην Αυγη λέει δημοσιεύθηκε ένα άρθρο ενός που αναρωτιέται τάχα μου λέει γιατί οι σύμμαχοι βομβάρδισαν και ισοπέδωσαν τη Δρέσδη το '45.
      Και γω αναρωτιέμαι με τη σειρά μου: για δες καιρό που διάλεξε ο σύντροφος να αναρωτηθεί για το τι έγινε στη Δρέσδη το '45.

  10. Factorx avatar
    Factorx 27/02/2010 23:36:43

    B.K.Σ. : που το είδες το απόσπασμα του Τσίμα;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Factorx 27/02/2010 23:44:09

      σε δικό μου σχόλιο είναι, έτσι όπως το έγραψα πριν δεν είναι σαφές, έχεις δίκηο. (φαίνεται στα σχόλια του συγκεκριμένου θέματος)

  11. yangoolas avatar
    yangoolas 27/02/2010 23:52:04

    ανονυμους, για σένα:

    Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
    SA marschiert mit ruhig, festem Schritt.
    Kam'raden, die Rotfront und Reaktion erschossen,
    Marschier'n im Geist in unser'n Reihen mit.
    Die Straße frei den braunen Batallionen.
    Die Straße frei dem Sturmabteilungsmann!
    Es schau'n aufs Hakenkreuz voll Hoffnung schon Millionen.
    Der Tag für Freiheit und für Brot bricht an!

    Να μάθεις να το τραγουδάς.

    • anonymous avatar
      anonymous @ yangoolas 28/02/2010 00:08:39

      yangoola, σ΄ ευχαριστώ που δείχνεις σε ολους τους αναγνώστες εδώ το επίπεδό σου...

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ yangoolas 28/02/2010 00:12:37

      παρακαλώ... το γερμανικό, για σένα, εγώ θα περιοριστώ στο

      «θα σου τηγανίζω ψάρια και παντζάρια σκορδαλιά
      θα περνούμε όλα τα βράδια βρε αμάν αμάν ωχ
      ε ρετσίνα και βιολιά»

      αμάν αμάν

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/02/2010 23:57:59

    Στο κουπέ ενός τρένου κάθονται από τη μια μεριά ένας Έλληνας και ένας
    Γερμανός και από την άλλη μια γριά 80 χρονών και μια εικοσάχρονη γκομενάρα
    με μια σούπερ μίνι φούστα, πολύ προκλητική, χωρίς να γνωρίζει ο ένας τον άλλον.
    Όλη την ώρα o Έλληνας και ο Γερμανός έτρωγαν την κοπέλα με τα μάτια τους,
    αλλά δεν τολμούσαν να κάνουν κάτι λόγω της γριάς.

    Σε κάποια στιγμή το τρένο μπαίνει σε ένα τούνελ και τότε μέσα στο βαθύ σκοτάδι ακούγεται o ήχος μιας σφαλιάρας… ΦΑΑΑΑΠ!!!!!

    Σκέφτεται o Έλληνας: Ο άτιμος o Γερμανός βρήκε την ευκαιρία τώρα με το
    σκοτάδι, έβαλε χέρι στη μικρή και αυτή του έριξε σφαλιάρα!

    Σκέφτεται ο Γερμανός: Ο κωλο-Έλληνας έβαλε χέρι στη μικρή …. κι έφαγα
    ΕΓΩ τη σφαλιάρα!

    Σκέφτεται η γκόμενα: Κάποιος απο αυτούς τους δύο μαλάκες πήγε να μου βάλει
    χέρι, το έβαλε κατά λάθος στην ΓΡΙΑ και η γριά του έριξε σφαλιάρα!!!

    Σκέφτεται και η γριά: Κουφάλα Γερμανέ … ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΧΡΩΣΤAΓΑ!!!.

    το βρήκα στον Πολίτη της Μπανανίας

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ αλλενάκι 28/02/2010 00:03:22

      χαχαχαχα... εξαιρετικό. Θα έπρεπε να το γράψεις παντού!

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/02/2010 02:16:57

    Ρε Neotera καλά ποσο Γραικύλος μπορεί νάσαι...
    Πόσο ξεφτιλισμένοι ραγιάδες υπάρχουν πού ονειρεύονται να βγάλυν πάλι Γερμανικές Σημαίες στο Σύνταγμα..
    Ε λογικό παιδιά δοσιλόγων κυβέρνησαν μετά τον εμφύλιο.

  14. man8os avatar
    man8os 28/02/2010 02:43:37

    Νεοτερα ειμαι μαζι σου. Η Ευρασια μας εμεινε καθως η Ωκεανια παρακμαζει.Αν βρεθουμε σε λαθος στρατοπεδο θα τις φαμε πολυ ασχημα.
    Δεν μιλαμε για Γερμανικη κατοχη.Ο ρολος των Γαλλων ειναι εξισσοροπιτικος.Δεν θα τους αφησουν να το παρακανουν. Η αντιβιωση σου φερνει διαροια αλλα για να μη σε πετυχει περνεις και χαπια για την κοιλια. Εν προκειμενο οι Γερμανοι θα κανουν την αντιβιωση και οι Γαλλοι θα περιορισουν τις επιπτωσεις ωστε να μην ενταχτουμε στην Γερμανικη σφαιρα επηροης.

  15. yangoolas avatar
    yangoolas 28/02/2010 05:46:39

    Οι δοσίλογοι γλείφτες και τα γιουσουφάκια πάντα πάνε παρέα. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει ακόμα και όταν είναι ταυτοπροσωπίες. Ονειρεύονται γύψο οι χουντόφατσες, αλλά με γσλλικό μέτρο!

  16. nama avatar
    nama 28/02/2010 10:39:38

    Να είστε πάντως βέβαιοι ότι ο μέσος έλληνας πολύ ευκολότερα θα έβγαζε συννενόηση και παρέα με μια οικογένεια από τη Santa Monica ή από το West Palm Beach, παρά από το Αμβούργο. Ειδικά με την California, όπου έχω ζήσει, ο Έλληνας θα ένιωθε σαν στο σπίτι του. Θα έκανε περίπου τα ίδια αστεία, θα έπαιρνε μαζί του τα ίδια πράγματα στις διακοπές, θα είχε αντίστοιχα ενδιαφέροντα και συζητήσεις. Με Γερμανό ή Σουηδό όμως, καμία σχέση.
    Θέλω να πω ότι εκ των πραγμάτων είμαστε ενταγμένοι σε ένα πολιτιστικό πλαίσιο που δίνει έμφαση στην ατομική ελευθερία και την αχαλίνωτη κατανάλωση, παρά στην πειθαρχεία και τον αυτοέλεγχο. Για τον Έλληνα, όπως και για τον Αμερικανο, το βασικό στη ζωή είναι to have fun...

    Δεν είμαι αμερικανάκι, και έχω υπάρξει για χρόνια αντι-αμερικανιστής, όμως από το Σιμήτη και μετά, έχω αντιληφθεί ότι για δεκαετίες προσάπταμε στους Αμερικάνους τα δεινά που μας είχε προκαλέσει κυρίως ο ευρωπαικός ιμπεριαλισμός.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ nama 28/02/2010 13:08:52

      Κάποια στιγμή, την δεκαετία του 80, (ίσως μετά το 89;) η καλοδιατηρημένη αντιαμερικανική προπαγάνδα μάλλον άλλααξε σπόνσορα. Οι αριστεροί έπαψαν να έχουν λόγο ύπαρξης, και ανέλαβαν οι «Ευρωπαίοι».

      Με εξαίρεση ίσως την Σούδα, δε νομίζω ότι έχουμε μεγάλη στρατηγική σημασία για τους κακούς αμερικάνους...

      Και συμφωνώ απόλυτα με τον/την "nama". Και στην Καλιφόρνια και το Σικάγο και την Ανατολική Ακτή μια χαρά επικοινωνεί κανείς... Μόνο στο νότιο Τέξας ζορίζει λιγάκι...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ nama 01/03/2010 01:47:40

      απίστευτα συμπεράσματα...Μα σοβαρά δε βαριέστε τον αμερικάνικο στερεοτυπισμό? τον απόλυτο υλισμό τους? την απίστευτα απλοική σκέψη τους? την τόσο επίπλαστη κοινωνικοτητά τους? Καλοί άνθρωποι, άλλα θύματα ενός συστήματος που σίγουρα κάποια στιγμή θα καταρρεύσει. Για να μη μιλήσουμε για τη νεοφιλελεύθερη κουλτούρα σε όλες της πλευρές της συγχρονης ζωής που πάνε να επιβαλλουν και με το Hollywood. Αισχος...Το πραγματικό ελληνικό to have fun αγαπητέ nama είναι εντελώς διαφορετικό απο το αμερικάνικο, τα πίνουμε και γινόμαστε βόδια...Αρχαίε εδώ με απογοήτευσες εντελώς. Και στο θέμα της στρατηγικής σημασίας (είμαστε τουλάχιστον πιόνι για να γίνει ζημιά στην Ευρώπη) και στο θέμα της επικοινωνίας. Η ριχήτητα της Αμερικής μπορεί να ευνοεί την επικοινωνία αλλά μάλλον ως εκεί...

  17. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 28/02/2010 11:18:07

    βρε συ φακτορα......
    γιατί μιλάς για "κατοχή'; δεν φτάνει τόσα χρόνια σκουπιδαριό και απαξίωση;
    δεν είχαμε κατοχή απ΄τα λαμόγια;


    εκεί........... γερμανός μας χειάζεται ...τίποτε άλλο...

  18. neotera avatar
    neotera 28/02/2010 12:23:57

    Ας διατηρούμε την αξιοπρέπειά μας την εθνική, αλλά και την ατομική προκειμένου για να μη βρίσκουν έδαφος ρουφιάνοι και προβοκάτορες να προάγουν το διχασμό. Υπάρχει πολύς κόσμος που φοβάται αδίκως μη χάσει προνόμια και ορισμένοι, πολύ λίγοι, δικαίως ανησυχούν. Κατά τ' άλλα σε κανέναν δεν είναι ευχάριστο να ακούει ξένες γλώσσες να αποδιώχνουν τη λαλιά μας και να συναντά ξενικη προπαγάνδα παντού... Ουτε από δώ κι εμπρός θα μας αρέσει να ακούεται η εντελώς κακόηχη για τ' αυτιά μας "γλώσσα των αλόγων". Μη χείρον βέλτιστον, είπαμε

  19. trochalos avatar
    trochalos 28/02/2010 13:41:04

    Ο ΓΑΠ θα πάρει το δάνειο απο την Γερμανία για λίγο καιρό.Τώρα που θα πάει στις ΗΠΑ, ο Ομπάμα θα του δώσει 100 εκατ.δολ.επειδή είναι καλό Αμερικανόπουλο και έτσι θα ξωφλήσουμε τους Γερμαναράδες.Κάντε υπομονή και θα δείτε πως ο GAP θα κάνει τρίπλα στην ΕΕ.Γιά αυτό τον λόγο έρχετε άρον άρον αύριο ο επίτροπος,θέλει να πείσει τον GAP μην πάρει δάνειο από την πατρίδα του τις ΗΠΑ.Η ΕΕ των τρέμει,η ΗΠΑ των τρέμει,η Κίνα πίνει νερό στο όνομά του και θα φοβιθεί την Μέρκελ,είναι ο ηγέτης ο άνθρωπος με το όνομα mind the GAP.
    Έχουν άδικο που τον ψήφισαν 3 εκατ Νενέκοι και χοχόλοι;

  20. Άφατος avatar
    Άφατος 28/02/2010 18:16:56

    http://www.youtube.com/watch?v=TEA8n4TbP6A&feature=player_embedded#

    Οι απόγονοι των Ναζί θα πρέπει να μηνυθούν κάποια στιγμή...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.