#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2012 20:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Κομισιόν ζητά τώρα κατάργηση της υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας!!!



«…Περαιτέρω εξορθολογισμός των δαπανών μπορεί να γίνει μέσω αύξησης της χρήσης των ηλεκτρονικών προμηθειών και κατάργηση της υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας».

Αυτή η φράση δεν ειπώθηκε από κάποιον… φιλειρηνιστή, ούτε αφορά την Ελβετία που δεν έχει και κανέναν εχθρό στα σύνορά της. Είναι κομμάτι της αναθεωρημένης έκθεσης της Κομισιόν με ημερομηνία 27 Νοεμβρίου, δηλαδή μία ημέρα μετά τη συμφωνία των Βρυξελλών. Τι μας προτείνουν δηλαδή οι φίλοι δανειστές μας;

Να καταργήσουμε την υποχρεωτική στρατιωτική θητεία έτσι ώστε να εξοικονομήσουμε χρήματα. Και τι στρατό θα έχουμε, θα αναρωτηθεί κάθε Έλληνας πολίτης; Από την Κομισιόν σίγουρα μην περιμένουμε απάντηση, όμως, αν πει η κυβέρνηση να προσλάβουμε 10-20 χιλιάδες πενταετείς σίγουρα θα πουν όχι γιατί το κόστος είναι τεράστιο. Επομένως, ποια θα είναι η αμυντική θωράκιση της Ελλάδας με τους Τούρκους να έχουν ξεσαλώσει στο Αιγαίο, τους Αλβανούς να ονειρεύονται πότε θα κάνουν μπάνια στην Πρέβεζα και τους Σκοπιανούς να καραδοκούν από το Βορρά;

Να φανταστούμε ότι πρόκειται για γκάφα της Κομισιόν, κάποιων χαρτογιακάδων που κάνουν εκθέσεις για χώρες που πιθανότατα να μην ξέρουν που βρίσκονται και να μην έχουν πάει ποτέ; Διότι αν πιστέψουμε ότι σοβαρά η Κομισιόν μας προτρέπει να καταργήσουμε τους φαντάρους προκειμένου να κόψουμε δαπάνες, δε μένει τίποτε άλλο από το να παραδώσουμε τα κλειδιά της χώρας και να φύγουμε από εδώ. Αν πρόκειται για σκόπιμη αναφορά τότε θα πρέπει η κυβέρνηση να στείλει στις Βρυξέλλες ένα τρελόχαρτο να το μοιράσουν στους εξυπνάκηδες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 30/11/2012 21:00:27

    Ἔ, νὰ καταργήσομε καὶ τὴν Ἑλλάδα, ὥστε νὰ λυθοῦν αὐτομάτως ὄλα...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Κοινὸς νοῦς 30/11/2012 21:37:03

      Δέν θέλουν νά καταργήσουμε τήν Ἑλλάδα φίλε Κοινέ νοῦ,τούς Ἕλληνες θέλουν νά καταργήσουν...

  2. απων avatar
    απων 30/11/2012 21:06:01

    Σε πρόλαβα αγαπητε Κοινέ Νού. Εγώ πρότεινα να ξαναγίνουμε πριγκηπάτο της Βαυαρίας με Πρίγκηπα τον Νικόλαο Γκλύκσμπουργκ. Να μας χορηγηθεί σε όλους η Γερμανική ιθαγένεια και να λυθούν αυτομάτως όλα τα προβλήματα...

    • kosmasindikopleustis avatar
      kosmasindikopleustis @ απων 30/11/2012 21:18:52

      Γιατί, αυτό δεν γίνεται (χωρίς Κοκούς) τώρα;

    • ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ απων 30/11/2012 21:46:45

      Γιατί δεν είμαστε ;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ απων 30/11/2012 21:50:29

      Είμαστε που είμαστε προτεκτοράτο, τουλάχιστον να ενωθούμε και επίσημα με τη Γερμανία να έχουμε και τα πλεονεκτήματα....

      • απων avatar
        απων @ Κάποιος 01/12/2012 18:21:59

        Αυτό ακριβώς εννοώ κι εγώ αγαπητέ Κάποιε...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ απων 30/11/2012 22:55:57

      Πάντως, η Αριστερά δεν έχει πρόβλημα με την κατάργηση της στρατιωτικής θητείας, και του στρατού εν γένει. Από όσο γνωρίζω.
      Φαντάζομαι και η Δούρου στις αναλύσεις της, όταν ήταν "αναλύτρια" στο Υπουργείο Εθνικής Αμυνας, αυτό θα πρότεινε, αν διαβάζω σωστά τη σκέψη της...

  3. Νικόλας avatar
    Νικόλας 30/11/2012 21:14:51

    Μα και η Ελβετία ας μην έχει κανένα εχθρό στα συνορά της έχει υποχρεωτική θητεία για όλους τους Ελβετούς άντρες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νικόλας 30/11/2012 23:00:44

      Και συνεχείς μετεκπαιδεύσεις ώσπου να γκριζάρουν τα μαλλιά τους. Έχουν δε τα όπλα, στολές, πυρομαχικά, στο σπίτι τους!
      Από ποιόν κινδυνεύει το τυρί με τρύπες και το ρολόϊ με κούκο;
      Κι όμως, ως σοβαρή χώρα διαθέτουν παλλαϊκή άμυνα, υποχρεωτική θητεία και Ένοπλες Δυνάμεις που στηρίζονται στην διαρκώς εκπαιδευόμενη εφεδρεία.

      • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
        ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/11/2012 23:56:25

        Αγαπητοί Νικόλα & Φαήλε & Φίλοι του Antinews .
        Συμφωνώ με τα προαναφερόμενά σας κι' επειδή έχω ζήσει δύο χρόνια στην Ελβετία σε μεταπτυχιακές σπουδές , σας πληροφορώ ότι κάθε Ελβετικό σπίτι (μονοκατοικία ή διαμέρισμα σε πολυκατοικία) έχει υποχρεωτικά και καταφύγιο σε περίπτωση πυρηνικού πολέμου σε κάποιο υπόγειο (-2 ή -3) (!) , με αυστηρό προγραμματισμό θέσεων για ΚΑΘΕ άτομο που κατοικεί στο εν λόγω ακίνητο !!!
        Επίσης , όλοι οι εργαζόμενοι στο τέλος του έτους , έχουν ήδη στα χέρια τους το πρόγραμμα της στρατιωτικής τους θητείας για το επόμενο έτος , το οποίο προσκομίζουν στη διεύθυνση της επιχείρισης που εργάζονται για να προγραμματιστούν τόσο οι άδειες στρατού , όσο κι' οι άδειες αναψυχής . Εννοείται , ότι όταν συμμετείχα σε σύσκεψη για τον προγραμματισμό του Εργαστηρίου για το ερχόμενο έτος κι' έφτασε η στιγμή και των αδειών (αναψυχής & στρατού) με ακρίβεια ημέρας -καμιά φορά και ώρας- , ΔΕΝ ήξερα εάν έπρεπε να βάλλω τα γέλια ή να κλάψω σε σχέση μ' αυτά που γνώριζα στο Ελλάντα (Α.Π.Θ.) .
        ΥΓ
        Δεν κατοικώ στη Θεσ/νίκη και τη Β. Ελλάδα , αλλά μ' αυτά που είδα σ' άλλη ανάρτηση της "Ιστοσελίδας μας" για το Α.Π.Θ. στεναχωρήθηκα , αν και ήταν αναμενόμενα , από αυτά που είχαν ξεκινήσει να γίνονται από την εποχή του τέλους της δεκαετίας του '70 ...

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 30/11/2012 21:21:33

    Η κομισιον να φυλάξει τα συνορά μας, να κάνει κάθε μέρα αναχαιτήσεις,να μαζέψει
    τους λαθρό και μετά να μας κάνει υποδείξεις.........εκτος αν .....λέω ....αν οι κύριοι ΤΙΠΟΤΑ των αρμοδίων υπουργείων μεταφέρουν ΛΑΘΟΣ εικόνα μεταξύ τυρός και
    οίνου.

  5. kosmasindikopleustis avatar
    kosmasindikopleustis 30/11/2012 21:22:59

    Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό. Μέσες άκρες σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες έχει καταργηθεί η υποχρεωτική. Και το ίδιο πάνε να κάνουν και εδώ. Με τη διαφορά ότι η Ελλάδα δεν είναι Πορτογαλία, να έχει γείτονές της την Ισπανία και τη Γαλλία. Ανεξαρτήτως αυτού όμως, με καθαρά εθνικά, γεωπολιτικά και στρατιωτικά κριτήρια, το θέμα της κατάργησης της υποχρεωτικής πρέπει να συζητηθεί. Εχει τεθεί επί τάπητος άλλωστε, διεθνώς, αλλά και στην Ελλάδα εδώ και χρόνια. Από εκεί και πέρα, και όποια λύση υπάρξει (όχι με μόνα κριτήρια τα οικονομικά, όπως θέλουν οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών), επιβάλλεται να υπάρχει μια μίνιμουμ παλαϊκή εκπαίδευση (ανδρών και γυναικών) στα όπλα.

  6. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 30/11/2012 21:40:31

    Χαρά οἱ "φίλοι" γείτονες. Τί θά ἀκούσωμε ἀκόμα νά μᾶς ἐπιβάλουν οἱ τροικανοί!!!!!

    Μόνο γιά θέματα σέξ δέν ἔχουν κάνει προτάσεις καί ὑποδείξεις. :lol:

  7. hasnamus avatar
    hasnamus 30/11/2012 21:48:44

    Δεν αφήνεις τα ανέκδοτα ρε φίλε. Έχεις πάει φαντάρος; Τι σχέση έχει η άμυνα της χώρας με τη στρατιωτική θητεία και τα όσα τραγελαφικά περιλαμβάνει.

    Στο μεταξύ και αυτή υπερευθιξεία για την άμυνα της χώρας τι σχέση έχει με το φαγοπότι των εξοπλιστικών; Μόλις κάποιος μιλάει για μείωση δαπανών πετάγονται πάντα κάποιοι γραφικοί; και ανακαλύπτουν εξωτερικούς κινδύνους.
    Ο,τι γίνεται και στην υγεία δηλ που μόλις πάνε να τους κόψουν το φαγοπότι αρχίζει τάχα η υγεία να καταρρέει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ hasnamus 30/11/2012 23:02:02

      Στην Ιστορία και την Γεωγραφία τι βαθμό έπαιρνες;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ hasnamus 01/12/2012 11:03:08

      Ανακαλύπτουν εξωτερικούς κινδύνους; Δηλαδή δεν υπάρχουν; Τι πίνεις είπαμε; Μην πεις όχι γιατί τότε έρχεται άλλη ερώτηση. Πόσα παίρνεις για κάθε ποστ;

    • Lampros avatar
      Lampros @ hasnamus 01/12/2012 18:10:27

      Δεν αφήνεις τα ανέκδοτα ρε φίλε. Έχεις πάει φαντάρος; Τι σχέση έχει η άμυνα της χώρας με τη στρατιωτική θητεία και τα όσα τραγελαφικά περιλαμβάνει.

      Έχεις πάει φαντάρος σε καμμία άλλη χώρα; Τα «τραγελαφικά» που λες συμβαίνουν παντού. Έτσι είναι ο στρατός.

      Και ας μην το καταλαβαίνεις, γιατί έχεις το νου σου στις άδειες, στη διάρκεια της θητείας σου μαθαίνεις κάποια πράγματα για τα όπλα, για το πως θα κινηθείς, για την ομάδα στην οποία ανήκειες, για επικοινωνίες, κλπ κλπ.

      Άμα είσαι απλός πεζικάριος, ναύτης κλπ αυτά σου αρκούν για να πας στον πόλεμο. Και επίσης, όσο κάνεις τη θητεία σου συντηρείς και τα στρατόπεδα, συμμετέχεις σε ένα σώμα έτοιμο αν συμβεί κάτι, κλπ κλπ.

      Τι περίμενες να είναι ο στρατός εντατικό σχολείο που θα σε κάνει κομάντο τύπου ράμπο; Πολλές αμερικάνικες ταινίες βλέπεις. Η κανονική θητεία, παντού σε όλο τον κόσμο, κάπως έτσι είναι.

      Υπάρχουν βέβαια και τέτοια σώματα (κομάντο, ΟΥΚ, οδηγοί τεθωρακισμένων και f16, υποβρύχια, κλπ) στον ελληνικό στρατό, αλλά δεν αφορούν το 95% των εφέδρων.

  8. Χρήστος Βλόσιος avatar
    Χρήστος Βλόσιος 30/11/2012 21:57:08

    Η αντικατάσταση του εθνικού στρατού των κρατών της ΕΕ από μισθοφορικό στρατό είναι μια πολιτική τεχνική που, όσον αφορά την ΕΕ, θέλει να επιβάλλει σε αντιδημοκρατική βάση την πολιτειακή ενοποίηση της ΕΕ. Οι μεγάλες σε πληθυσμό και οικονομικά ισχυρές χώρες, όπως η Γερμανία και η Γαλλία, θα έχουν και μεγάλο και ισχυρό μισθοφορικό στρατό΄ οι μικρές και οικονομικά αδύναμες χώρες, όπως η Ελλάδα, η Κύπρος, η Μάλτα κτλ., θα έχουν μικρό κι ανίσχυρο μισθοφορικό στρατό. Συνεπώς θα χρειάζονται τη στρατιωτική στήριξη των μεγάλων χωρών, όπως η Γερμανία και η Γαλλία, και θα υποκύπτουν για λόγους εθνικής ασφάλειας στις εκμεταλλευτικές απαιτήσεις αυτών των χωρών.
    Φυσικά, ο αντιδημοκρατικός χαρακτήρας της ΕΕ εκφράζεται και στην κοινοβουλευτική της δομή . Μια πολυεθνική ομοσπονδιακή ένωση ακόμα και στα πλαίσια της αστικής δημοκρατίας απαιτείται να έχει δύο κοινοβούλια, όπως οι ΗΠΑ και η ίδια η Γερμανία: στο ένα πρέπει να εκλέγονται αντιπρόσωποι στη βάση του πληθυσμού της κάθε χώρας-μέλους της ομοσπονδίας΄ στο άλλο κάθε χώρα-μέλος της ομοσπονδίας πρέπει να εκλέγει τον ίδιο αριθμό βουλευτών με τις άλλες χώρες-μέλη της ομοσπονδίας, ανεξάρτητα από τον πληθυσμό τους΄τέλος η θέσπιση ενός ομοσπονδιακού νόμου θα πρέπει να προϋποθέτει την ψήφισή του νόμου αυτού και από τα δύο ομοσπονδιακά κοινοβούλια. Έτσι θα παρακάμπτεται νομοθετικά η τάση εκμετάλλευσης των μικρών από τις μεγάλες χώρες - μέλη της ομοσπονδίας.
    Κάτι παρόμοιο θα πρέπει να γίνει και με τον ομοσπονδιακό στρατό, διατηρώντας τον εθνικό και παρακάμπτοντας το μισθοφορικό χαρακτήρα του στρατού της ΕΕ.
    Χρήστος Βλόσιος

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χρήστος Βλόσιος 30/11/2012 23:04:17

      Σωστή λογικά κι εθνικά η σκέψη σου.

  9. gary1981 avatar
    gary1981 30/11/2012 21:58:33

    Τιμή και δόξα στην Τρόικα. Ούτε μια ώρα χαμένη για το στρατό.

  10. θανασης avatar
    θανασης 30/11/2012 22:11:16

    Και αν μας το θέσουν σαν προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της δόσης ή την παραμονή της χώρας στο Ευρώ,τι θα κάνουμε;Εγώ λέω να δεχτούμε γιατί δεν θέλω να επιστρέψουμε στην δραχμή και στο Χάος...

    • αλχημιστής avatar
      αλχημιστής @ θανασης 01/12/2012 12:08:35

      +10000 στο Θανάση γιατί με χιούμορ ταλεει ολα

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ θανασης 01/12/2012 17:38:02

      Κύριε Θανάση, αστειεύεστε φαντάζομαι. Ποιός το ....μπιπ το Ευρώ αν
      στην άλλη πλευρά της ζυγαριάς το αντιστάθμισμα είναι η Εθνική μας ασφάλεια; Όποιος προτιμά το Ευρώ, μπορεί να μεταναστεύσει στη Γερμανία.
      Καθόλου δε θα μας λείψει... :-)

  11. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 30/11/2012 22:18:31

    Τώρα ίσως και οι πλέον ανυποψίαστοι καταλαβαίνουν πόσο συμφωνούν οι εταίροι μας με το Σύριζα σε εθνικά θέματα. Για αυτό λύσσαξαν με τους εκβιασμούς. Μήπως και βγάλουμε Τσίπρα από αντίδραση. Μεγαλύτερη παγίδα δεν έχει ξαναστηθεί σε προεκλογική περίοδο. Μπροστά σε αυτό ακόμη και το "λεφτά υπάρχουν" ωχριά...

  12. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 30/11/2012 22:31:58

    Στά θέματα σέξ μᾶς κάνουν πρακτικές ὑποδείξεις Φωτεινή μου.
    Καί αὐτοί δέν κάνουν μισές δουλειές ὅπως ὁ Τατσό..

  13. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 30/11/2012 22:35:21

    Κι ἄν ἀργότερα θέσουν ὥς προαπαιτοῦμενο γιά τή δόση νά σκύψουμε στά τέσσερα,νά τό δεχθοῦμε;

    • θανασης avatar
      θανασης @ Κυθήριος Τ. 01/12/2012 12:27:27

      Για την ταμπακιέρα δεν μου απαντάς όμως.Τι θα κάνεις αν τεθεί ζήτημα Ευρώ ή παράδοση της Άμυνας της χώρας;Έγω προσωπικά επιλέγω το Ευρώ.Εσύ;

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ θανασης 01/12/2012 14:21:09

        Τῶρα πού τό ἄλλαξες κι ἐγῶ εὐρώ προτιμῶ.Ἐννοεῖται ΟΧΙ στήν παράδοση τῆς ἄμυνας τῆς χώρας.
        Τό πρῶτο σου ἐρώτημα ὅμως δέν ἦταν ἔτσι..

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ θανασης 01/12/2012 14:47:30

        Στο γελοίο αυτό υποθετικό δίλημμα, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι επιλέγεις «το ευρώ». Τουρκοκρατία επιλέγεις.

  14. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 30/11/2012 22:40:57

    Satan!

  15. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 30/11/2012 22:42:03

    ...κι εγώ λέω πως η απάντηση είναι μία, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ: η κυβέρνηση να ανακοινώσει την υποχρεωτική στράτευση και των γυναικών.
    Κι έτσι και την ολιγανθρωπία του στρατεύματος θα αντιμετωπίσει και τα εγκαταλελλειμμένα στρατόπεδα θα ξανανοίξει με τις Ελληνοπούλες κι όχι για ξενοδοχειακές υπηρεσίες στους λαθρομετανάστες.
    Η Ελληνίδα έχει πολλάκις στην ιστορία δείξει αν μπορεί να πολεμήσει (πχ. οι δρεπανηφόρες Μανιάτισσες του Διρού που πετσόκοψαν τους τουρκοαιγύπτιους του Ιμπραήμ τον Ιούνιο του 1826).
    Η παλλαϊκή άμυνα (...το θυμάστε;) στην πράξη.

    • Γιώργος Π. avatar
      Γιώργος Π. @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 30/11/2012 23:22:46

      μια καλή λύση είναι οι επληρώσαντες τις στρατιωτικές υποχρεώσεις τους, να μπορούν εθελοντικά να καλύπτουν τα όποια κενά προκύπτουν μέσα από ένα οργανωμένο μητρώο δυνάμει εφέδρων -όλων όσων έχουν ήδη ολοκληρώσρι τη θητεία τους σε όποιο σώμα- ανά νομό, μέχρι μια ηλικία πχ 30/35 ετών.

  16. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/11/2012 23:02:48

    Ρε σεις, μπας και η Κομισιόν είναι συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ;

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/11/2012 23:23:54

      Απορείς αγαπητέ Φαήλο... εγώ ξέρω ότι όσο σκύβεις το κεφάλι, όσο εξαρτάσαι από αυτούς οικονομικά, τόσο θα χουν παράλογες απαιτήσεις... σε που ολα αυτό με ΕΟΖ δεν μου αρέσουν καθολου και θα τα άρουμε σύντομα μπροστά μας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/12/2012 11:34:56

      Το 'πιασες...

  17. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 30/11/2012 23:18:07

    Εδώ όμως που είμαστε και χώρα σε γεωστρατηγικά κρίσιμο σημείο, με έντονες παρουσίες πυροδότησης πολεμικών εκρήξεων στον ιστορικό χρόνο, γιατί δεν υπάρχει ο θεσμός της μετεκαίδευσης;
    Ή μήπως θα πολεμήσουν -θεωρητικά ή πρακτικά- μόνο 20ρηδες και 25ρηδες εκείνη την ώρα και οι υπόλοιποι παραγωγικότατοι έλληνες πολίτες 35, 40, 45 ετών θα κάθονται στο τζάκι να λένε ιστοριούλες;
    Τεράστιο επιχειρησιακά το κενό της μη επανεκπαίδευσης, αλλά και για λόγους υποστήριξης των μονάδων που υπολειτουργούν, θα έπρεπε οι ικανοί Ι1 να έχουμε τη δυνατότητα εθελοντικά να προσφέρουμε τις υπηρεσίες κάλυψης των κενών (σ.σ και μετά την εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων εφόσον και όποιοι το επιθυμούν).
    Ο εθελοντισμός γιατί θάφτηκε;
    Ειδικά η επανεκπαίδευση οπλιτών θα έλυνε τα χέρια πολλών διοικητάδων και παράλληλα θα δημιουργούσε εστίες εθελοντισμού, χωρίς να υφίσταται το κόστος της εκ νέου εκπαίδευσης, αφού ήδη θα προβλεπόταν.

  18. Sthlh Allatos avatar
    Sthlh Allatos 30/11/2012 23:45:53

    Aν ο δικός μου υποθετικός δανειστής, μου ζητήσει να αφαιρέσω από το σπίτι μου,
    το συνάγερμο και την κάλυψη security, δήθεν για να γλιτώσω τα έξοδα, ώστε να του εξοφλήσω μηνιαίες δόσεις,
    ενώ όμως ξέρει ότι μέσα στο σπίτι έχω σεντούκι, αλλά και κρυμμένο θησαυρό,
    τότε θα έχω τη βεβαιότητα, ότι ο δανειστής σκοπεύει να μπουκάρει ο ίδιος μέσα για να αρπάξει τα τιμαλφή μου, αντί να περιμένει κάποιους αιώνες να τον αποπληρώσω.

    • Φανη avatar
      Φανη @ Sthlh Allatos 01/12/2012 11:12:12

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 01/12/2012 00:05:42

    Σπάρτη, ευκάλυπτοι στο κεεμ..
    Ορεστιάδα, οργωμένα χωράφια με μαύρο χώμα και κοράκια.
    Κόνιτσα Πάσχα. Κλαρίνα από τη μια μεριά και "άνθρωποι;;;" αλβανοί και βορειοηπειρώτες στοιβαγμένοι στην πύλη. Μια απίστευτη σουρεαλιστική εικόνα που δεν θα την ξεχάσω ποτέ.
    Τι θυμήθηκα τώρα...

    Ο πατριωτισμός και η θητεία δεν είναι έννοιες που σχετίζονται.
    Οχι στην Ελλάδα σήμερα.
    Δυστυχώς

  20. iakovos avatar
    iakovos 01/12/2012 00:50:56

    Επόμενες προτάσεις της τρόικας:
    Τώρα που η Τουρκία έχει ανάπτυξη να εγγράψουμε τον προυπολογισμό μας σαν υποπαράγραφο του Τουρκικού για να ισοσκελιστεί το έλλειμμα και όποιοι δεν μπορούν να αποδείξουν που βρίσκουν τα χρήματα για να αγοράσουν γάλα και ψωμί για τα παιδιά τους αυτά θα υιοθετούνται υποχρεωτικώς από ανάδοχές οικογένειες στην Γερμανία.

  21. Hellas avatar
    Hellas 01/12/2012 01:46:46

    Επιτελους και ενα σωστο απο την τροικα ! Αμεση καταργηση της στρατιωτικης θητειας και του προστιμου των 6000 ευρω στους ανυποτακτους. Σπουδαζω στην Ιταλια ,και οταν λεω στους φιλους μου Ιταλους οτι στην Ελλαδα ειμαστε υποχρεωμενοι να κανουμε στρατιωτικη θητεια ,κυλιουνται στα γελεια !

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Hellas 01/12/2012 16:36:39

      Εχουν πολλούς επικίνδυνους γείτονες οι Ιταλοί....τι λες ρε παληκάρι; κάτσε εκεί να τρως μακαρόνια και να βρεις και καμιά μοντέλα.....

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ Hellas 03/12/2012 00:29:54

      ανυπότακτος είσαι; Δεν σου άρεσε ο στρατός, έτσι δεν είναι;
      Ε, τότε κάτσε εκεί που είσαι και άσε την Ελλάδα στούς Ελληνες.

  22. nikos avatar
    nikos 01/12/2012 08:24:04

    1. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΠΤΟ ΔΟΛΟ
    2.ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ . ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
    3.ΘΗΤΕΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ. ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΝΩ ΠΗΡΑΝ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΒΛΕΠΕ ΘΗΤΕΙΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ (ΜΕ ΜΟΥΦΑ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΔΕΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΠΑΛΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΛΠΑ...)

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ nikos 01/12/2012 11:04:40

      Δηλαδή ότι δε δουλεύει όπως πρέπει να το διαλύσουμε αντί να το διορθώσουμε; Όση ανάγκη και αν το έχουμε; Διαφωνώ κάθετα αν το πιστεύεις...

    • Lampros avatar
      Lampros @ nikos 01/12/2012 18:15:33

      1. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΠΤΟ ΔΟΛΟ

       Τι λες που δεν έχουν δόλο οι ευρωπαίοι; Αυτοί έχουνε αιματοκυλίσει την Ευρώπη 2 φορές σε 100 χρόνια, και έχουν χώσει τους στρατούς τους ―και έχουν κάτι στρατούς ΝΑ με το συμπάθειο, και πυρηνικά και απ' όλα― σε όλη τη Γη, μέχρι στην Ινδία και την Αφρική.

      2.ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ . ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ

       Ανθρώπινες συνθήκες ζωής εννοείς τι; Γιατί στον πόλεμο ούτε ωραίο κρεββάτι θα έχεις, ούτε σουβλάκια για γεύμα, ούτε κάμπινγκ θα είναι.

      Περίπατος είναι η στρατιωτική θητεία στην Ελλάδα, μην λέμε μαλακίες.

      Όποιος αμφιβάλλει, ας πάει σε Ελβετία, Ισραήλ, κλπ να δεί... Και χωρίς βύσματα.

      • nikos avatar
        nikos @ Lampros 02/12/2012 08:28:37

        ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΒΑΣΕΙΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΟΥΝ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ. ΟΥΤΕ ΑΡΝΙΑ ΓΙΑ ΣΦΑΞΙΜΟ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΟΣ.
        Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

  23. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 01/12/2012 08:37:32

    Υπάρχουν κάποια σοβαρότατα ζητήματα, που δε σηκώνουν βαθυστόχαστες αναλύσεις, δε χρειάζονται πρόσθετες αποδείξεις και είναι τόσο κραυγαλέα αυτονόητα, που αποτελεί περιττή υπερβολή να τα υπερασπιστεί κανείς.....
    Η Ελλάδα χρειάζεται αξιόμαχο, καλά εκπαιδευμένο και ετοιμοπόλεμο στρατό. Δεν έχει σημασία αν θα εμπλακεί ποτέ σε πολεμικές επιχειρήσεις. Η ύπαρξη του στρατεύματός μας, λειτουργεί αποτρεπτικά, απέναντι στις ποικίλες και εκ πολλών κατευθύνσεων εκδηλωμένες επιβουλές, οι οποίες θα αυξάνουν καθώς η οικονομική αδυναμία μας θα συνεχίζεται. Όσοι εισηγούνται την κατάργηση της υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας δεν είναι ούτε αφελείς, ούτε εκτός Ελληνικής πραγματικότητας. Είναι απλά ψυχροί εκτελεστές των σχεδίων της Νέας Τάξης. Οι αφελείς τώρα και μαλθακοί νεοΈλληνες - νεοραγιάδες που σπεύδουν να πανηγυρίσουν στο άκουσμα αυτής της προοπτικής, μη ικανοί να αναλογιστούν τίποτε πέραν της προσωπικής βολής τους, αποτελούν απλά την απογοητευτική εικόνα της κατάντιας στην οποία η ανάπηρη παιδεία και η απουσία οικογενειακής ανατροφής, έχει οδηγήσει μεγάλο μέρος του νεανικού πληθυσμού. Για τους πολιτικούς που θα δεχτούν να συζητήσουν ή και να αποδεχτούν αυτού του είδους τις ψύχραιμες ....εισηγήσεις, η έκφραση ΠΡΟΔΟΤΗΣ και η κατηγορία της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, μάλλον αποτελούν πολύ επιεικείς χαρακτηρισμούς.

    • Φανη avatar
      Φανη @ BLACK QUEEN IN STORM 01/12/2012 11:17:18

      Βασιλισσα ευγε!!!!Συντομη, περιεκτικη, ουσιαστικη αναρτηση.Με λιγα λογια τα ειπες ολα!

    • nikos avatar
      nikos @ BLACK QUEEN IN STORM 02/12/2012 08:30:47

      ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ .ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΜΕ ΕΙΡΗΝΗ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

      • Angeleyes avatar
        Angeleyes @ nikos 03/12/2012 23:55:59

        Αγαπητέ Νίκο μην ξεχνάς ότι μία χώρα έχει πάντα ένα στρατό. Τον δικό της ή τον ξένο.
        Οι χώρες που ευημερούν έχουν τον δικό τους στρατό. Ελβετία, Γαλλία, Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία, Ισραήλ. Θέλεις και άλλες; Οχι γιατί είναι περικυκλωμένες από εχθρούς όπως εμείς στην Ελλάδα αλλά για πρόληψη. Είναι σαν την ιατρική σου περίθαλψη. Δεν την πληρώνεις περιμένοντας να πάθεις κάτι αλλά εάν σου συμβεί κάτι είσαι προετοιμασμένος.
        Και μην ξεχνάς: η Τρόικα και οι Γερμανοί ξέρουν πολύ καλά τι θα συμβεί άν μας αφοπλίσουν και μειώσουν τις ένοπλες δυνάμεις μας κατα 95% όπως λένε. Και εμείς πως θα αμυνθούμε; Κάνοντας πορεία με κεριά χεράκι-χεράκι;

  24. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2012 09:47:00

    Να η ευκαιρία, τώρα μπορούμε να απαιτήσουμε από την ΕΕ την εγγύηση των συνόρων μας.
    Τα σύνορα μας είναι αυτονόητα και τα σύνορα της Ευρώπης, κάποιος ή κάποιοι πρέπει να τα φυλάνε. Η φύλαξη προϋποθέτει δαπάνες που θα πρέπει να επιμερίζονται σε όλους τους συμμετάσχοντες.
    Έτσι αν θέλουν αντί να έχουμε υποχρεωτική στράτευση να υπάρχουν μισθοφόροι, τότε ας βάλουν το χέρι στην τσέπη, διαφορετικά ας βγάλουν το σκασμό!
    Αλήθεια υπάρχει έστω και ένας αρμόδιος Έλληνας να τους το πει αυτό; Έστω και να είναι και ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ!

  25. Nickdiver avatar
    Nickdiver 01/12/2012 10:46:02

    16 έτη θαλάσσια υπηρεσία και όλα σε φρεγάτες του Π.Ν. ποτέ καμιά Ε.Ε. κανένα ΝΑΤΟ δεν εγγυήθηκε φύλαξη συνόρων,διατήρηση εδαφικής ακεραιότητας.
    Πρέπει να αλλάξουν πολλά με την λειτουργία και τον θεσμό της θητείας στην πατρίδα μας,όμως προς Θεού όχι στην κατάργηση της,ειδικά τώρα εν μέσω κρίσης.
    Αυτοί θα συνεχίσουν να ζητάνε,εμείς μέχρι πότε θα δίνουμε...και στο τέλος τι θα μας έχει απομείνει;

  26. The Owl avatar
    The Owl 01/12/2012 10:48:56

    Ας μας εξηγήσει εδώ ΕΝΑΣ φίλος πως η υποχρεωτική θητεία βοηθάει το στρατιώτη και τη χώρα. Τα σύνορα μας είναι ' μπατε σκύλοι...' , οι μη επαγγελματίες φαντάροι υπέρβαροι, καπνιστές και να μηδενικό ηθικό . Αυτή τη δουλειά το κανείς καλα μόνο επειδή θες , όχι γιατί πρέπει

  27. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 01/12/2012 10:52:04

    Προτείνω να διπλασιάζεται ο φόρος για κάθε παιδί, έτσι αν έχεις 2 παιδιά πληρώνεις 4πλάσιο φόρο, για 3 παιδιά πληρώνεις 8πλάσιο φόρο, κλπ. Με αυτό τον τρόπο αυξάνουμε τα φορολογικά έσοδα και σταδιακά μειώνουμε τα έξοδα (δεν θα υπάρχουν μαθητές για τα σχολεία, κληρωτοί για το στρατό), και λύνουμε με απλό τρόπο το οικονομικό μας πρόβλημα καθώς τελικά δεν θα υπάρχουν Έλληνες που να χρωστάνε.

  28. enas avatar
    enas 01/12/2012 11:05:19

    H σωστή ερώτηση είναι: Και γιατί να μην τη ζητάει; Αλλωστε πρόθυμοι για..."διαρθρωτικές αλλαγές" υπάρχουν.

  29. Φανη avatar
    Φανη 01/12/2012 11:42:35

    Οταν ακουμε το αποσπασμα της Μπενακη στον Παπουλια περι απωλειας εθνικης κυριαρχιας, μεχρι τωρα το ερμηνευαμε με απωλεια λογω οικονομικης δυσπραγιας.
    Τωρα ομως αρχιζει να διαφαινεται ΚΑΘΑΡΑ οτι αφορα σε πληρη και ουσιαστικη απωλεια εθνικης κυριαρχιας, δηλαδη εδαφων......
    Ακομα και γω που πλησιαζω τα 60 μουρχεται να παω να εκπαιδευτω στα οπλα.Αμαν πια. ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗ ΠΕΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ, ΤΟΝ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΟΜΩΣ ΟΧΙ.
    Ξυπνηστε και γαλουχηστε τα παιδια σας να ειναι ψυχολογικα ετοιμα και να ωριμασουν.Τερμα τα μυξοκλαματα γι αυτα που χαθηκαν και οι καταθλιψεις και οι αυτοκτονιες. Εδω φαινεται καθαρα οτι το εριξαν στο τραπεζι γιατι ηδη εχει μπει στο μυαλο τους.Ολα τα νεοταξιτικα θα τα εφαρμοσουν πανω μας.Ερχονται καταστασεις που θα πρεπει να μιμηθουμε τους ηρωες μας και οχι να μαθαινουμε γκραφιτι πανω τους.Και μη σας φαινονται αυτα πατριωτικα παραληρηματα μιας μεσοκοπης Ελληνιδας μανας γιατι εδω τα εχουν πει με λεπτομερειες οι περισσοτεροι Αγιοι και γεροντες της Ορθοδοξιας μας.....Το οικοπεδο χτυπιεται λογω Ορθοδοξιας, το δολωμα ειναι τα πετρελαια και ο πλουτος του για τους αδαεις και τους μακρυα νυχτωμενους.

    • θανασης avatar
      θανασης @ Φανη 01/12/2012 12:24:35

      Έιστε υπερβολική κυρία μου.Τίποτε απ'οτι λέτε δεν πρόκειται να γίνει,γιατί απλά έχουμε τους εταίρους μας να διαφυλάξουν την ασφάλεια της χώρας.Το θέμα είναι να περικόψουμε απ'όπου μπορούμε περιττά έξοδα για να μπορέσουμε να κρατηθούμε στο Ευρώ.Αν αυτό προυποθέτει και παράδοση της άμυνας της χώρας σε ξένες δυνάμεις...τότε ας πάει και το παλιάμπελο.Ευρώ πάση θυσία,κυρία μου

      • Sthlh Allatos avatar
        Sthlh Allatos @ θανασης 01/12/2012 13:00:31

        Φίλτατε Αθανάσιε: όποτε οι Έλληνες χρειάστηκε να διαφυλάξουμε την εδαφική ακεραιότητα της χώρας μας, ή όποτε οι πρόγονοί μας, αγωνίστηκαν για να την επανακτήσουν, πάντοτε το έκαναν στηριζόμενοι στις δικές τους δυνάμεις, κατά κύριο λόγο. Αν έπρατταν σύμφωνα με το σκεπτικό σου, οι ήρωες και αγωνιστές του μακραίωνου ιστορικού παρελθόντος της Ελλάδας, σε ποια χώρα θα ζούσαμε σήμερα ; Στην καλύτερη περίπτωση, μάλλον θα κουρνιάζαμε πάνω σε μιναρέδες τραγουδώντας «πανευτυχείς», υπέρ πιλαφίων και λοιπών χαλβέτ απολαύσεων του πολυχρονεμένου πατισάχ…

      • BLACK QUEEN IN STORM avatar
        BLACK QUEEN IN STORM @ θανασης 01/12/2012 17:41:57

        Κύριε Θανάση είστε απάισιος προβοκάτορας :-).
        Κοντέψανε να σας πιστέψουν!!!!! Μόνο η κ. Φανή (πολύ σωστά) εξέλαβε τα σχόλιά σας ως black χιούμορ.
        Κι εσείς πια... δεν έχετε ιερό και όσιο !!!!

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ Φανη 04/12/2012 00:10:43

      Κάθε Ελληνας πολίτης έχει το δικαίωμα, αφού γραφτεί σε κάποιον σκοπευτικό ή κυνηγετικό σύλλογο να κατέχει έναν συγκεκριμένο αριθμό πυροβόλων όπλων και ένα συγκεκριμένο αριθμό βλημάτων. Η βασική εκπαίδευση είναι σχετικά απλή. Είτε περίστροφο είναι αυτό, είτε πιστόλι, είτε καραμπίνα.
      Είναι όχι μόνο δικαίωμα του πολίτη η κατοχή όπλου αλλά και υποχρέωση για την προστασία της οικογένειάς του. Εάν οι διάφοροι Κοσοβάροι και Αλβανοί και Ρουμάνοι κακοποιοί γνωρίζουν ότι μπορεί να συναντήσουν αντίσταση ή ακόμα και να χάσουν την ζωή τους το 90% των επιθέσεων θα αποτελούσαν παρελθόν.
      Μία ευγενική κοινωνία είναι μία οπλισμένη κοινωνία.

  30. elli avatar
    elli 01/12/2012 12:13:20

    Άλλη μια πρόταση από την Τροικα που κινείται στο ίδιο και χειρότερο ιδεολογικό πλαίσιο του Δουβλίνο ΙΙ, το οποίο είδαμε σε τι κατάσταση έφερε τη χώρα!
    Μετά ποιοί θα μας προστατεύουν από τους "φίλους" γείτονές μας; οι Γερμανοί, ή τα Ηνωμένα Έθνη? Αυτοί δεν μπόρεσαν να γκρεμίσουν μια γεώτρηση των Τούρκων στην Απαγορευμένη ζώνη στην Κύπρο προ 2 ημερών και θα προστατέψουν την Ελλάδα?
    Πέριμένουν πως και πως να παραδώσουν τα κλειδιά στην Τουρκία!
    Η Ελλάδα αφού ακούει να γίνονται τέτοιες προτάσεις πρέπει να κάνει το ακριβώς αντίθετο! Πρέπει να αρχίσει να θωρακίζεται περισσότερο και όχι με υποβρύχια που "γέρνουν"! Τα πράγματα προφανώς αρχίζουν να αγριεύουν.
    Από την αντίδραση των εταίρων μας στην Ε.Ε αλλά και των Ηνωμένων Εθνών σε διάφορα περιστατικά που απειλείται εδαφική ακεραιότητα πρέπει να διδαχθούμε! Όταν δημιουργηθεί τετελεσμένο, πολύ απλά δεν κάνουν τίποτα!
    Και μάλιστα και στις 2 περιπτώσεις (Ίμια, και τώρα στη νεκρή ζώνη στην Κύπρο) η πρόκληση είναι από μια χώρα που δεν ανήκει καν στην Ε.Ε, προς μια χώρα μέλος! (Ελλάδα, Κύπρος). Και στις 2 περιπτώσεις κέρδησε η χώρα που πρόλαβε να δημιουργήσει το τετελεσμένο.

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/12/2012 12:44:18

    Για την Ελβετία είναι λογικό να έχει την ιδιαίτερη υποχρεωτική θητεία κληρωτών που έχει (δύσβατο ορεινό έδαφος, οικονομικοί πόροι). Για την Ελλάδα, όπως και για τις πιό πολλές Ευρωπαικές χώρες, υποχρεωτική θητεία στην εποχή του πλήρως τεχνολογικού σττρατού, είναι πανάκριβη και αναποτεσματική. Γι αυτό και οι περισσότερες χώρες έχουν ήδη αμιγώς επαγγελματικό στρατό.
    Η Ελλάδα πρέπει να αποκτήσει τάχιστα αμιγώς επαγγελματικό στρατό.

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ Ο Θείος 04/12/2012 00:17:18

      Ο επαγγελματικός στρατός Θείε είναι πολύ ποιό ακριβός από τον εθελοντικό. Και ποιό αναποτελεσματικός. Για να εκφέρεις όμως τέτοια άποψη πρέπει να έχεις την δικιά σου εμπειρία. Σε πόιά σχολή ήσουν και ποιό βαθμό είχες (έχεις);

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/12/2012 12:49:49

    Αλήθεια, νομίζει κανείς ότι κάνουμε περιπολίες στο Αιγαίο, αναχαιτίσεις στον αέρα και αντιαρματικά φράγματα στον Έβρο με κληρωτούς;
    Οι επίλεκτες μονάδες τι ποσοστό κληρωτών έχουν, χα χα;
    Οι κληρωτοί είναι απλώς βοηθητικό προσωπικό σήμερα. Απλήρωτο, αλλά στεγαζόμενο και σιτιζόμενο (με τα γνωστά κυκλώματα). Και επιπλέον, λίγο πρίν συμπληρωθεί πραγματικά στοιχειώδης εκπαίδευση στη χρήση των σημερινών μέσων, απολύονται.
    Πα-να -κρι-βο και χωρίς νόημα.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Ο Θείος 01/12/2012 18:17:41

      Πέστα. Απορώ αν έχουν υπηρετήσει όλοι αυτοί που υπερασπίζονται τη θητεία. Πιο άχρηστο πράγμα δεν υπάρχει,

  33. Φανη avatar
    Φανη 01/12/2012 13:06:24

    Εγω εξελαβα το σχολιο του Θαναση ως ειρωνικο αστεϊσμο.Ουτε στιγμη δε μου περασε απο το μυαλο οτι τα εννοει αυτα που γραφει.

    • θανασης avatar
      θανασης @ Φανη 01/12/2012 13:12:36

      Δυστυχώς,Φανή μου δεν ειρωνεύομαι καθολου και το ερώτημα παραμένει αναπάντητο.Ευρώ ή παράδοση και έμπρακτα πλέον της άμυνας της χώρας με ότι αυτό συνεπάγεται;

      • Φανη avatar
        Φανη @ θανασης 01/12/2012 18:06:14

        Παραδοση της αμυνας της χωρας; για ενα παλιονομισμα; χιλιες φορες να φαμε πετρες που ειπε κι ο Κολοκοτρωνης....
        Εκει να δεις εκσυγχρονισμο, θα αντικαταστησουμε το internet με φωνες απο την ταρατσα.Θα φτιαξουμε μουσκουλα και σωμα λαμπαδα, θα θυμηθουμε ολα τα καταπατημενα χωραφακια στο χωριο και θα πρασινισουν οι βεραντες μας [αυτη θα ειναι η πρασινη αναπτυξη της Μπιρμπιλως]. Γεια σου Θαναση, μπορει να σε αφουγκραστω σε καμια...ταρατσα.

    • Sthlh Allatos avatar
      Sthlh Allatos @ Φανη 01/12/2012 13:22:07

      Πιθανόν να είναι έτσι Φανή. Άλλωστε συμφωνώ με τα περισσότερα σχόλιά σου, έτσι θα τα έγραφα κι εγώ...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Φανη 01/12/2012 14:24:52

      Κι ὅμως Φανή,τό ἔγραψε καί παραπάνω ἄν τό πρόσεξες.

  34. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2012 13:17:09

    Αγαπητέ ΘΕΙΕ, έχω διαπιστώσει ότι γνωρίζεις αρκετά καλά τα θέματα που σχολιάζεις, εδώ όμως κάνεις ένα ...μικρό λαθάκι!
    Με τι χρήματα θα κάνουμε ένα αμιγώς επαγγελματικό στρατό και μάλιστα τάχιστα!
    Και να θέλουμε δεν θα μας το επιτρέψουν οι Τροικανοί.
    Εδώ φορολογούνται επιπλέον και τα παιδιά πολύτεκνης οικογένειας!
    Πάντως επειδή κατά βάση έχεις δίκιο, υπάρχει μια λύση, αυτή που προτείνω περιγραφικά ,(μισοαστεία - μισοσοβαρά), σε παραπάνω σχόλιο μου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΝΤΙΝΟΣ 02/12/2012 15:28:19

      Με τι χρήματα ;
      Με τά μισά από αυτά που ξοδεύουμε κάθε χρόνο για να εκπαιδεύεται (μη ανταποδοτικά) και να συντηρείται το βοηθητικό κληρωτό στρατιωτικό προσωπικό. Λογάριασε μόνον τα σχετικά αδικαιολόγητα κόστη: Άχρηστα στρατόπεδα χωρίς λειτουργικό ρόλο - συνήθως παροπλισμένα , Κέντρα ("μαζικής") Εκπαίδευσης με τερατώδες κόστος, αδικαιολόγητα μεγάλος αριθμός ανώτερων και ανώτατων αξιωματικών που δεν ασκούν πραγματική Διοίκηση μονάδων αλλά απλή γραφειοκρατία...

  35. Φανη avatar
    Φανη 01/12/2012 13:19:53

    Θειε, επειδη εδω το θεμα ειναι πολυ ΣΟΒΑΡΟ, καλυτερα ειναι να δουν ολες τις παραμετρους οι αρμοδιοι που ξερουν καλυτερα, ε δεν ειναι και ολοι στο στρατευμα διεφθαρμενοι....υπαρχουν πολυ καλα μυαλα και καλοι πατριωτες.Βεβαια και εμεις θα παρακολουθουμε τα τεκταινομενα, αλλωστε ειναι σιγουρο οτι εχουμε ελλιπη ενημερωση.Παντως και μονο που ακουστηκε η προταση , αμεσως βγηκε ανακοινωση απο το Υπουργειο.Οι περισσοτεροι ουτε που την ακουσαν καν.Αρα ακομα δεν ειναι προσφορο το εδαφος......

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Φανη 02/12/2012 18:25:32

      Συμφωνώ.
      Αλλά συνήθως, σε όλα τα προβλήματα "σπεύδουμε βραδέως", και αφού υποστούμε το πατατράκ.

  36. Θέμις avatar
    Θέμις 01/12/2012 15:34:41

    Συζητώντας πριν από λίγες ημέρες για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας των σχολών αστυνομίας, σχολίασα ότι το επόμενο βήμα είναι να καταργηθούν οι σχολές Ευελπίδων, Ικάρων κτλ. Αλλά τόσο νοσηρή φαντασία που να φτάσει ως την κατάργηση της θητείας δεν διαθέτω.

  37. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 01/12/2012 16:25:50

    Επομενο βημα, η πωληση των αεροπλανων, φρεγατων, αρματων, στρατοπεδων, κλπ.

  38. pasokos avatar
    pasokos 01/12/2012 17:49:05

    Κανέναν απολύτως πρόβλημα. Βεβαίως και να καταργηθεί ... αφού όμως πρώτα ενσωματωθεί πλήρως στη Συνθήκη της ΕΕ η τροποποιημένη Συνθήκη των Βρυξελλών (1954) και ειδικά το άρθρο 5 (που είναι πολύ πιο ισχυρό από το αντίστοιχο άρθρο 5 του Βορειοατλαντικού Συμφώνου).
    If any of the High Contracting Parties should be the object of an armed attack in Europe, the other High Contracting Parties will, in accordance with the provisions of Article 51 of the Charter of the United Nations, afford the Party so attacked all the military and other aid and assistance in their power.

    Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα κύριοι της Κομισιόν. Δέχεστε;

  39. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/12/2012 18:16:11

    Όσοι λένε ότι η θητεία συμβάλλει στην άμυνα της χώρας ή δεν έχουν πάει ποτέ φαντάροι ή λένε ψέμματα.

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Δημήτρης 01/12/2012 23:35:55

      Όσοι λένε ότι η θητεία ΔΕΝ συμβάλλει στην άμυνα της χώρας ή δεν έχουν πάει ποτέ φαντάροι ή λένε ψέμματα.

      • LAL avatar
        LAL @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 03/12/2012 10:11:30

        Όποιος έχει πάει στρατό ξέρει ότι η θητεία είναι χαμένος χρόνος.

        Το ίδιο το κράτος το επιβεβαιώνει, αφού δεν αναγνωρίζει τον χρόνο της θητείας ως συντάξιμο!

  40. Νικήτας avatar
    Νικήτας 01/12/2012 20:01:29

    Η ύπαρξη στρατού απο κληρωτούς είναι μια κατάκτηση της δημοκρατίας.
    Ο στρατός των εφέδρων δεν υπάρχει περίπτωση να πάει να πολεμήσει σε κανένα ιράκ , αφγανιστάν , σομαλία κ.λ.π
    Και αυτό διότι η μανούλα μου θα την στήσει έξω απο το γεεθα και θα τους ταράξει στις κλωτσιές και στις πετριές μην επιτρέποντας σε κανένα να χρησημοποιήση το παιδί της για δικά τους κέφια .
    Με τον στρατό όπως τον ξέρουμε στην ουσία τα όπλα τα έχει ο λαός .
    Για μένα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΡΟΥΧΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ και ας καθάριζα πατάτες.

    Η Ελλάδα κρατήθηκε χάρις στο πολεμικό της φρόνημα και στην ασκητική φύση του λαού της .
    Το φλωριλίκι που επικρατεί μοιάζει με το συννεφάκι που μπήκε μπροστά στον ήλιο και τον κρύβει .
    Προσωρινά , μιάς και απο πίσω παραμένει καυτός και όπως τον ξέρουμε .
    Μην τρελλαθούμε κι όλας .

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ Νικήτας 04/12/2012 00:25:12

      Πές τα ρε Νικήτα μπάς και ξυπνήσει κάποιος.

  41. cp avatar
    cp 01/12/2012 20:58:51

    Συμφωνω απολυτα Νικητα! Ο κληρωτος στρατος ειναι μια κατακτηση της δημοκρατιας ! Προαγει αξιες και ιδανικα! Αυτα που παει να διαλυσει η ΕΕ !

  42. FALCON avatar
    FALCON 01/12/2012 23:47:58

    Αλλού το πάει το ποίημα ο ποιητής . Αφού τα κονόμησε η SIEMMENS απο το C4I χωρίς να προσφέρει τίποτα , ευκαιρία να παίξουν ξανά το παιχνίδι της κονόμας με την ηλεκτρονική κάλυψη. Η θητεία των στρατευσίμων δεν τους δίνει χρήμα ενώ τα ηλεκτρονικά, τις αρπαχτές. Αν το πιάσουν οι Έλληνες έχει καλώς εάν όχι τότε καλές κονόμες εις βάρος των Ελλήνων φορολογουμένων . ΖΗΤΩ Η SIEMMENS και τα Ελληνικά κορόιδα . Αλήθεια υπάρχει σύγκριση κόστους θητείας και ηλεκτρονικής κάλυψης ώστε να αποδεικνύει ποιό είναι το συμφέρον. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ ΚΟΥΤΑΛΕΣ

  43. ΜΥΡΤΩ avatar
    ΜΥΡΤΩ 02/12/2012 17:41:15

    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.