#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/11/2012 07:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Κεντροδεξιά θα σώσει πάλι την Ελλάδα



Πως περιγράφεται η πολιτική κατάσταση αυτήν την στιγμή;

Ένας Αντώνης Σαμαράς να κερδίζει την μία μετά την άλλη τις πολιτικές παρτίδες, να είναι ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της πολιτικής σκηνής, αλλά την ίδια στιγμή να τρέμει στην ιδέα της διάλυσης του ΠΑΣΟΚ και της πολιτικής σταθερότητας και αξιοπιστίας του ... κυρ Φώτη, ο οποίος αφού έφαγε τον γάιδαρο των δισεκατομμυρίων μέτρων κόντεψε να ρίξει την κυβέρνησή του επειδή κόλλησε στο ... επίδομα γάμου των λίγων χιλιάδων.

Βέβαια υπάρχουν κι εκείνοι που επιμένουν ότι το υπόλοιπο του ΠΑΣΟΚ με αρχηγό τον κ. Βενιζέλο και η ΔΗΜΑΡ δεν εκφράζουν στην πραγματικότητα κοινωνικές πραγματικότητες, αλλά κυρίως διαπλεκόμενες δυνάμεις, που με τον τρόπο αυτό προσπαθούν να αναχαιτίσουν και να ποδηγετήσουν τη νέα μεταπολίτευση που συμβαίνει ήδη μπρος στα μάτια μας. Εξ ού και η ευνοϊκή στάση μέχρι στιγμής αυτών των ίδιων διαπλεκόμενων δυνάμεων στα εκπορευόμενα εκ Μαξίμου σενάρια για μια νέα "μεγάλη ευρωπαϊκή παράταξη", της οποίας όμως μόνο την ... "κορυφή" έχουμε δει μέχρι σήμερα και όχι την  "βάση".

Κατανοούμε τις ανάγκες τους. Το πολιτικό σύστημα που η διαπλοκή δημιούργησε από εποχής Ανδρέα Παπανδρέου και μετά  (Λαμπράκης-Μπόμπολας- Τεγόπουλος) εξατμίζεται καθημερινά. Πνέει τα λοίσθια. Κόμματα, βουλευτές, πολιτευτές, στελέχη, οπαδοί, αφού αφήσουν έναν τελευταίο συριγμό ανακούφισης, γίνονται διάφανοι, αλλάζουν χρώματα, ιδέες, απόψεις, δηλώσεις και σαν τα μόρια του νερού εξαϋλώνονται και χάνονται από το πολιτικό προσκήνιο.

Αυτό το πολιτικό κενό, που μορφοποιείται κάθε μέρα όλο και περισσότερο σε βαρύ, αδιαπέραστο και υπόκωφα σιωπηλό πέπλο ομίχλης, σκεπάζει με την ύπουλη σκιά του την ελληνική κοινωνία, παραλύοντας κάθε αντίδραση, αποτρέποντας κάθε διαμαρτυρία, εξοβελίζοντας κάθε διάθεση αντίστασης, εμποδίζοντας κάθε κίνηση, καταπίνοντας τις φωνές της λογικής, αφήνοντας σπαραχτικά αναπάντητη κάθε απορία, κρύβοντας το αυτονόητο, εξαφανίζοντας ολοκληρωτικά το προφανές.

Μόνη ελπίδα μας ένα πολιτικό τσουνάμι που θα διαλύσει όλον αυτό τον ζόφο και θα προετοιμάσει το στερέωμα για το καινούριο. Μια πολιτική καταιγίδα αποτελούμενη από νέα, ικανά, καθαρά, πολύχρωμα πολιτικά «μόρια», που θα μας υποσχεθεί καλύτερες μέρες, και νύχτες χωρίς εφιάλτες, ανάπηρους δράκους και μεσόκοπες μάγισσες.

Αυτός θα είναι και πάλι ο ιστορικός ρόλος της Κεντροδεξιάς.  Της παράταξης που αποκατέστησε τη Δημοκρατία το 1974, που μας έβαλε στην ΕΟΚ το 1979, που εκσυγχρόνισε κι εκβιομηχάνισε την Ελλάδα, της μόνης παράταξης που στέκεται σήμερα όρθια μπροστά την λαίλαπα των δραχμολάγνων.



Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται και πολύ γουστάρω να βλέπω πρώην κορυφαία στελέχη του να παρακαλάνε τον Σαμαρά να τους σώσει στην γαλάζια κολυμβήθρα του.

Ο ΣΥΡΙΖΑ των συνιστωσών μόνο ως όχημα πίεσης και εκβιασμού του Σαμαρά μπορεί να λειτουργήσει, ας μην έχουν αυταπάτες οι συμπαθείς οπαδοί του. Αν δεν το έχουν ακόμα καταλάβει μπορούν από σήμερα να αρχίσουν να διαβάζουν ΒΗΜΑ, ΕΘΝΟΣ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Οι ΑΝΕΛ και η Χρυσή Αυγή μόνο ως παρά φύσιν εξαμβλώματα του νέου πολιτικού τοκετού μπορεί να εκληφθούν.

Μένει η Κεντροδεξιά του Αντώνη Σαμαρά η οποία όμως πρέπει να συνέλθει τάχιστα. Και να επιστρέψει ιδεολογικά και πολιτικά στο Νοέμβρη του 2009. Τότε που ούτε κατά διάνοια δεν μπορούσε να νοηθεί ύπαρξη των ΑΝΕΛ ή των Χρυσών Αυγών στο χώρο της Κεντροδεξιάς.

"Η επόμενη ήμερα είναι ήδη εδώ" είπε χθες από τις Βρυξέλλες ο Α. Σαμαράς και χαιρόμεθα που επανέλαβε κάτι που τονίζουμε καθημερινά εδώ. Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι η φυγή προς τα εμπρός. Το άλμα πέρα από την φθορά.

Με την ψήφιση των μεταρρυθμίσεων ο Σαμαράς αποφάσισε και έδειξε τι Ελλάδα θέλει. Τώρα πρέπει να αποφασίσει και με ποιους θα κτίσει αυτήν την Ελλάδα, με ποιες κοινωνικές συμμαχίες, ποιες παραγωγικές σχέσεις και με ποιο παραγωγικό μοντέλο. Με αυτήν την σειρά.

Και μετά πρέπει να αποφασίσει με ποιό όχημα θα τα κάνει όλα αυτά, με ποιό κόμμα και με ποιες πολιτικές συμμαχίες.

Την εποχή του αγώνα κατά της Ντόρας και της διαπλοκής για την ηγεσία στη ΝΔ γράφαμε ότι η κεντροδεξιά δεν χρειάζεται πλέον ένα πολυσυλλεκτικό-πελατειακό κόμμα μεσαιοχωριτών, αλλά ένα κόμμα αρχών νέου τύπου. Ένα βαθιά ιδεολογικό, ριζοσπαστικό, ανανεωτικό κοινωνικό και πατριωτικό κόμμα που θα ηγείται ευρύτερων πολιτικών συσπειρώσεων και κινητοποιήσεων. Φαντασθείτε δηλαδή μα σημερινή ΝΔ περιχαρακωμένη στις αρχές και τα οράματα που οδήγησαν στην πανηγυρική εκλογή του Αντώνη το Νοέμβριο του 2009 για να καταλάβετε τι εννοώ.

Ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει σύντομα μια μοναδική ιστορική ευκαιρία. Να επαναλάβει στις νέες συνθήκες αυτό που έκανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με τον  «Συναγερμό» και την ΕΡΕ στη συνέχεια. Να διαλύσει το σάπιο, νεκρό κόμμα του και να σαλπίσει τη γέννηση του καινούργιου

Το οποίο δεν μπορεί παρά να είναι ένα αστικό κόμμα:

- Ριζοσπαστικό

- Πατριωτικό

- Φιλοευρωπαϊκό

- Λαϊκό

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/11/2012 07:28:47

    Το καινούριο όμως κόμμα, πρέπει να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καινούριο.
    Δεν αντέχουμε άλλους Γιακουμάτους και Βαρβιτσιώτηδες να εκπροσωπούν τη "Δεξιά" στα ΜΜΕ. Τελείωσε. Ας κάνουν δικό τους κόμμα, την "Δημοκρατία Κολωνακίου" και ας μας αφήσουν ήσυχους. Ετσι και αλλιώς, αυτοί που τους ψηφίζουν είναι άνω των 70, άντε και μερικοί απολιτίκ Οννεδίτες τον Μιλτιάδη...

    • theo avatar
      theo @ ΒΙΣ 14/11/2012 15:56:58

      Φίλε ο Μιλτιάδης, όπως λες, είναι τουλάχιστον από τα λίγα στελέχη που μένουν συνεπή στα πιστεύω της Κεντροδεξιάς χωρίς να κρύβεται, να φοβάται το πολιτικό κόστος και ουσιαστικά να υπερασπίζεται την κυβερνητική γραμμή, τη στιγμή που άλλοι απολαμβάνουν τα προνόμια της εξουσίας κρυπτόμενοι. Δες τους άλλους τους άλλους τους υπερπατριώτες και "παιδιά του λαού" που στα πρώτα δύσκολα λάκισαν και τώρα αντιμάχονται την παράταξη που τους ανέδειξε. Αυτά για να αποκαθίσταται η αλήθεια.

      Theo

      • ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ @ theo 27/11/2012 10:01:34

        ΕΥΓΕ ΡΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ.ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΛΑΣΠΩΣΑΝ ΤΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ......

    • ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ @ ΒΙΣ 27/11/2012 10:00:12

      Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΙΤΙΚ ΟΙ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΝΙΤΕΣ ΗΤΑΝ ΄΄ΠΟΛΙΤΙΚ''????????ΕΛΕΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ -ΕΛΕΟΣ.....

  2. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 14/11/2012 07:58:33

    Ερώτημα: τί θα κάνει ο Σαμαράς με τους Καραμανλήδες-Μητσοτάκηδες;
    Αυτά θέλω να ακούσω.
    Και θα αποφασίσω αναλόγως.

    ΥΓ. Το 2006 προειδοποιούσα πως το 2012 οι Φεουδαρχικές Οικογένειες θα παλεύουν για την επιβίωσή τους. Η μία Φεουδαρχική Οικογένεια ήδη αποχώρησε (Παπανδρέου). Αν μετά από αυτή την κρίση ΔΕΝ αποχωρήσουν και οι υπόλοιπες δύο Οικογένειες, για να μετατραπεί το πολίτευμα της χώρας από Οικογενειακή/Φεουδαρχική Δημοκρατία σε Δημοκρατία, θα είμαστε πραγματικά άξιοι της Μοίρας μας...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Τί να λέμε; 14/11/2012 08:10:16

      Τους τελείωσε πολιτικά ρε φίλε. Τι άλλο να κάνει? Να τους κλείσει στο Αμπού Γκράϊμπ?

    • Tassos avatar
      Tassos @ Τί να λέμε; 14/11/2012 08:10:16

      Τους τελείωσε πολιτικά ρε φίλε. Τι άλλο να κάνει? Να τους κλείσει στο Αμπού Γκράϊμπ?

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Tassos 14/11/2012 08:22:04

        Να μη ξαναμπεί κανείς από αυτές τις οικογένειες ως υποψήφιοι βουλευτές...ούτε οι ελεγχόμενοι φίλοι τους...τί λες γι'αυτό;

        • dim avatar
          dim @ Τί να λέμε; 14/11/2012 20:18:50

          Με λίστα τον έβαλε τον Κυριάκο? Με σταυρό βγήκε και μάλιστα πρώτος και με διαφορά... Σταματήστε πια αυτή τη καραμέλα.... Η μια πλευρά της κεντροδεξιάς παράταξης δε θέλει τον Μάκη, τον Αδωνι, τον Θάνο, γιατί είναι πολύ "δεξιοι" για τα γούστα τους, και η άλλη πλευρά της παράταξης δε θέλει τον Κυριάκο, τον Αρη, το Μιλτιάδη, τον Κωστή, γιατί είναι πολύ "φιλελεύθεροι" για τα γούστα τους....

          Άλλοι πάλι δε θέλουν τους παλιούς, που όμως όλως περιέργως βγαίνουν πρώτοι σε σταυρούς στις περιφέρειες τους, άρα ο κόσμος, κυρίως οι πιο παλιοί και συντηρητικοί ψηφοφόροι, που νιώθουν πιο ασφαλείς με ένα γνωστό όνομα, αυτούς ψηφίζει, και αυτοί είναι που φέρνουν τις πιο πολλες ψήφους στο κόμμα....

          Καταλάβετε το επιτέλους, οι υποψήφιοι πρέπει να είναι όλων των τάσεων και όλων των ηλικιών, έτσι η παράταξη να έχει τη μέγιστη δυνατή συσπείρωση, και από εκεί και πέρα ο λαός ας σταυρώσει και ας στείλει στη βουλή αυτούς που ο ίδιος επιθυμεί....

          Αν μας βρωμάει ο ένας, μας βρωμάει ο άλλος, ας έχουμε απώλειες και ας αφήσουμε να μας κυβερνήσουν έτσι ο Λαφαζάνης, ο Μηλιός, ο Μπαλάφας, ο Παναγούλης, η Δούρου και ο Στρατούλης....

          Ε ναι, κύριοι «πατριώτες» που δεν σας αρέσει η αμφίπλευρη διεύρυνση με τους «φιλελεύθερους και τους μετταρρυθμιστές» και βρίζετε Κυριάκο, Αρη, Μιλτιάδη κλπ κλπ, φάτε στη μάπα τη Δούρου και το Μπαλάφα για να δείτε μια Ελλάδα έτσι πατριωτική και εθνικά υπερήφανη όπως της ονειρεύεστε...

          Και ναι, κύριοι «φιλελεύθεροι» που δεν αντέχεται την αμφίπλευρη διεύρυνση σε άτομα της πατριωτικής δεξιάς όπως ο Θάνος, ο Μάκης, ο Άδωνις, φάτε στη μάπα τον Λαφαζάνη και το Μηλιό για να δείτε την Ελλάδα μας έτσι φιλελεύθερη όπως την ονειρεύεστε....

          • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
            ΑΜΟΡΓΟΣ @ dim 14/11/2012 23:58:22

            ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ!!!!!!

          • Γραικός avatar
            Γραικός @ dim 15/11/2012 00:07:52

            Ωραίος...

  3. tak avatar
    tak 14/11/2012 08:28:21

    Το γοργόν και χάριν έχει!

  4. tak avatar
    tak 14/11/2012 08:36:24

    Γι αυτό είσαι άσχετος!

  5. roller coster avatar
    roller coster 14/11/2012 09:15:51

    κοιμαστε κι'ονειρευεστε πως την αυγη παντρευεστε?
    Μαλλον μιλατε για μια φιλολαικη δεξια που προφανως δεν υπαρχει, οχι γιατι δε θελει, αλλα δεν υπαρχουν στο προσκηνιο τετοιες δυναμεις.
    Εκτος και αν ''φιλολαικος'' ειναι αυτος που απλα σε αφηνει να υπαρχεις βιολογικα αλλα οχι σαν συμμετοχος στη δημοκρατια και στο κοινωνικο γιγνεσθαι.
    Κριμα για οποιους απο αυτους που εκτιμησαμε, μετα απο οσα γιναν να μην αντιλαμβανονται το σφιξιμο της αλυσιδας στο λαιμο της κοινωνιας, απο ομαδες συμφεροντων που δεν ελεγχονται πλεον΄.
    ευχαριστω για τη δυνατοτητα να πω μια αποψη και ας μη δημοσιευτει.

    • Factorx avatar
      Factorx @ roller coster 14/11/2012 09:48:15

      Δίνουμε πάντα τη δυνατότητα για αποψεις ακόμα και σε αναξιοπαθούντες την πρώτη φορά. Έχεις συναίσθηση τι γράφεις φίλες, ή σου είπαν απλώς μπες και γράψε εναντίον στο antinews; Φιλολαϊκή δεξιά είμαστε εμείς εδώ μαζί με άλλες εκατοντάδες χιλιάδες και με ποιά γνώση ή δικαίωμα το αμφισβητείς;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ roller coster 14/11/2012 10:41:24

      roller coster, επειδή δεν είμαστε τρόφιμοι κανενός κόμματος, ούτε όψιμοι παρατρεχάμενοι της Συγγρού, ούτε δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν, θα κάνουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε. Να στηρίζουμε τα θετικά της κυβέρνησης και να είμαστε απέναντι σε λανθασμένους χειρισμούς. Κι επειδή αυτό το έχουμε αποδείξει γιατί δεν είμαστε με τα διαπλεκόμενα και εξαρτημένα ΜΜΕ, ας μην επικαλεστώ άρθρα και σχόλια που τα ξέρετε γιατί θα διαβάζετε δυο μέρες, θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον αγώνα μας, για το καλό αυτού του τόπου, για την ανεξαρτησία της πατρίδας, για την ανακούφιση του φτωχού και δοκιμαζόμενου λαού που τόσες θυσίες έχει κάνει, για την ασφάλειά του, για τους άνεργους νέους μας,… με όλη μας τη δύναμη.
      Δε θα αφήσουμε ήσυχο κανέναν είτε είναι πρωθυπουργός, είτε είναι υπουργός, είτε βουλευτής. Το μετερίζι αυτό ελεύθερης γνώμης, θα συνεχίσει να δίνει τον αγώνα του συνεχώς, χωρίς δεσμεύσεις, με γνώμονα το καλύτερο αύριο που ανήκει στα παιδιά μας. Δε θα χαριστούμε σε κανέναν, κυβέρνηση και αντιπολίτευση.
      Αλλά πέρα απ΄αυτό προσδοκούμε σ΄αυτό που γράφει ο Φάκτορας:
      "Ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει σύντομα μια μοναδική ιστορική ευκαιρία. Να επαναλάβει στις νέες συνθήκες αυτό που έκανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με τον «Συναγερμό» και την ΕΡΕ στη συνέχεια. Να διαλύσει το σάπιο, νεκρό κόμμα του και να σαλπίσει τη γέννηση του καινούργιου

      Το οποίο δεν μπορεί παρά να είναι ένα αστικό κόμμα:

      - Ριζοσπαστικό

      - Πατριωτικό

      - Φιλοευρωπαϊκό

      - Λαϊκό".

      • roller coster avatar
        roller coster @ Δαναός 14/11/2012 13:48:36

        Μακαρι να ειναι ετσι για το καλο ολων μας.Εγω απλα αμφιβαλλω.
        Επισης μη ξεχνας, οτι σημερα (σε ολους μας) μετα την πιεση που δεχομαστε, το συναισθημα προτρεχει της λογικης, αλλα και παλι ο καθενας αισθανεται και σκεφτεται τα πραγματα αναλογα με τη κατασταση που πλεον εχει βρεθει .
        Το θεμα στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι αυτο που για μενα ειναι ''λαικη'' δεξια, ειναι αυτο που ο πατερας μου ελεγε ''νοικοκυραιοι'' και που σιγουρα περα απο την αυτονοητη αγαπη στη πατριδα, υπαρχει και το ζω αξιοπρεπως εστω και λιτα.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ roller coster 14/11/2012 15:58:11

          Σύμφωνοι λοιπόν.

  6. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 14/11/2012 09:22:56

    Διαβάζοντας το "Οι Φυλές του Antinews" αποφάσισα να αλλάξω το όνομα που σχολιάζω γιατί πιστεύω ότι κάτι θα πρέπει να δηλώνει.. Για μένα τουλάχιστον την καμπή στην πολιτική και κοινωνική ζωή της Πατρίδας μας.

    Δεν έχει πολύ φαντασία (όπως άλλων) αλλά από την άλλη δεν έχω κι εγώ πολύ καιρό που σχολιάζω εδώ, ποσώ δε μάλλον αν συγκριθώ με άλλους πολύ παλαιότερους αρθρογράφους-σχολιαστές. Αν αρχίσω να καταλαβαίνω καλύτερα, ίσως το αλλάξω πάλι σε κάτι πιο "πιασάρικο"

    Μακάρι να αρχίσει να παίρνει μορφή και υπόσταση αυτό που οραματίζεται ο αρθρογράφος και να 'ναι ο ΑΣ που θα το πραγματοποιήσει, η χώρα μας το 'χει τώρα ανάγκη περισσότερο από ποτέ.

    Όσο για τους σχολιαστές που πάλι γκρινιάζουν, πιστεύω ότι εκτείθενται με την έλλειψη σοβαρών επιχειρημάτων που δείχνουν και την μικροπρέπεια-μικροψυχία τους, που δεν ήταν αυτοί που δώσαν την λύση στον κόσμο.

    Και για να μιλήσω με πιο κατανοητούς όρους της πιάτσας:

    "Μην καρφώνεστε, αποτύχατε στις επιλογές σας, τι να γίνει?!"

    Ο ΑΣ το 'κανε καλύτερα, next year τώρα!!

  7. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 14/11/2012 09:28:46

    ο Σαμαρας οντως είναι ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της πολιτικής σκηνής

    οσο αδιαμφισβητητος κυριαρχος ηταν ο ΓΑΠ στις αρχες του 2010 , στο πρωτο μνημονιο

    • Tassos avatar
      Tassos @ Εθνικιστης 14/11/2012 09:30:25

      Μπέρτολντ Μπρέχτ: Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις διάλογο μ' έναν φασίστα είναι να του πετάξεις ένα τούβλο στο κεφάλι.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Tassos 14/11/2012 09:49:21

        Ακριβώς Tassos. Δώσαμε δικαίωμα στους νεάντερντάλ να παριστάνουν τους σάπιενς

      • ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ @ Tassos 27/11/2012 10:03:20

        ΚΑΛΟΟΟΟΟ

    • κατερινα avatar
      κατερινα @ Εθνικιστης 16/11/2012 08:10:02

      <>? είναι έτσι ,αν έτσι νομίζετε...
      Ο ΓΑΠ μας έσκαψε τον λάκο και ο ΑΣ μας θάβει....
      Αυτή είναι η πάσα ΑΛΗΘΕΙΑ....
      Οταν με τα τελευταία μέτρα που ψηφίστηκαν με μειοψηφία ουσιαστικά της βουλής, η ύφεση για το 13 θα φθάσει πάνω από 5%, αυτό είναι θάψιμο.
      Λυπάμαι που σας στεναχωρώ....

  8. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 14/11/2012 09:44:34

    Σταχυολόγησα ορισμένα θέματα που έχει επισημάνει ο Σαμαράς και έχει δημοσιεύσει το antinews . Τα αντιγράφω για να τα ξαναθυμηθούμε…

    Πατριωτισμός.

    "Το εθνικό συμφέρον, επίσης αποδυναμώθηκε: Ο πατριωτισμός, παντού στον κόσμο είναι προϋπόθεση συμμετοχής στα κοινά. Σε κάθε άλλη περίοδο της Ελληνικής Πολιτικής, θεωρούνταν αναμφισβήτητη αρετή για τους πολιτικούς. Σήμερα όμως ο πατριωτισμός θεωρήθηκε από κάποιους «ξεπερασμένο κουσούρι». Επικράτησε πρόσκαιρα ένας μισαλλόδοξος και δηλητηριώδης «εθνομηδενισμός»…

    Νέα Μεταπολίτευση
    Antinews: Τι σημαίνει για σας «Νέα Μεταπολίτευση»;
    Σαμαράς: Είναι ένα νέο πολιτικό-κοινωνικό μοντέλο που μπορεί να καλύψει τα πιο επικίνδυνα εθνικά μας ελλείμματα:
    Το έλλειμμα Ανταγωνιστικότητας στην Οικονομία.
    Το έλλειμμα Δημοκρατίας στην Πολιτική.
    Το έλλειμμα Ασφάλειας στην Κοινωνία.
    Και το έλλειμμα Παιδείας στην πνευματική ζωή, αλλά και στην καθημερινότητα.
    Νέα Μεταπολίτευση στην Παιδεία, σημαίνει ότι τα Δημόσια Πανεπιστήμια θα αναδιοργανωθούν από τα θεμέλια. Και θα λειτουργούν όπως στον υπόλοιπο κόσμο. Χωρίς άσυλο βίας και παρανομίας. Χωρίς έλεγχο από κλίκες και χωρίς περιθώρια συναλλαγής. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό. Αρκεί να τολμήσουμε…
    Νέα Μεταπολίτευση στην Υγεία σημαίνει, ότι σε κανένα δημόσιο Νοσοκομείο δεν θα κοστίζουν τα υλικά περισσότερο απ’ ότι κοστίζουν σε Νοσοκομεία παντού στον κόσμο. Ούτε εδώ χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Τέρμα τα ιλιγγιώδη ελλείμματα των Νοσοκομείων.
    Νέα Μεταπολίτευση στην Ασφάλεια, σημαίνει ότι τα δικαιώματα του Πολίτη θα γίνονται σεβαστά, όχι μόνο όταν διαδηλώνει, αλλά κι όταν θέλει να πάει στη δουλειά του, όταν θέλει να λειτουργήσει την επιχείρησή του, όταν θέλει να νιώθει ο ίδιος ασφαλής στο δρόμο, την οικογένειά του ασφαλή στο σπίτι και τα παιδιά του ασφαλή στο σχολείο.
    Νέα Μεταπολίτευση στη Διοίκηση, σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης, όταν θα συναλλάσσεται με το δημόσιο, θα δίνει μόνο τον αριθμό της ταυτότητάς του ή το ΑΦΜ του και το δημόσιο θα βρίσκει εκείνο, ηλεκτρονικά, όλα τα στοιχεία του και θα τον εξυπηρετεί μέσα σε ώρες. Όχι σε εβδομάδες ή μήνες και μετά από ατέλειωτες χαμένες ώρες στις ουρές.
    Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι κάθε δικαστική υπόθεση θα κρίνεται εντός λίγων μηνών και θα τελεσιδικεί το πολύ μέσα σε ένα-ενάμιση χρόνο. Όπως γίνεται παντού στον κόσμο. Δεν θα περνάνε ατελείωτα χρόνια. Γιατί αυτό δεν είναι Δικαιοσύνη. Είναι αρνησιδικία. Κι οδηγεί στην ανομία.
    Νέα Μεταπολίτευση, σημαίνει ότι ο αγρότης θα νιώθει το κράτος δίπλα του εκεί που το χρειάζεται. Για να εξαλείψει το μεσάζοντα και να κλείσει την ψαλίδα της ντροπής: Ανάμεσα στο χωράφι και το ράφι.
    Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι θα δοθεί στο νέο αγρότη η ευκαιρία να γίνει μέτοχος μεγαλύτερων εκμεταλλεύσεων, που αξιοποιούν τις οικονομίες κλίμακος. ‘Ώστε να ανοίξει νέες αγορές. Και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.
    Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι σε κάθε μεγάλη απόφαση της Κυβέρνησης την ευθύνη θα έχει ένας μόνον υπουργός. Κι αυτός θα είναι υπόλογος, αν δεν προχωρήσει…
    Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει πως ό,τι ισχύει για την παραγραφή αδικημάτων των απλών πολιτών, θα ισχύει και για τα αδικήματα υπουργών. Δεν θα έχουν οι υπουργοί και οι βουλευτές διαφορετική ποινική μεταχείριση. Ή διαφορετική διάρκεια παραγραφής.
    Και θα υπάρχει πλήρης διαφάνεια στα περιουσιακά τους στοιχεία. Που θα την κρίνει ειδικό σώμα, όπου θα πλειοψηφούν έμπειροι δικαστές. Όχι τα κόμματα μεταξύ τους και με νοοτροπία αμοιβαίας συγκάλυψης.
    Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι θα υπάρχει δυνατότητα να γίνονται δημοψηφίσματα, – κι όχι μόνο για εθνικά θέματα – όταν τα επιθυμεί σημαντική μερίδα της κοινωνίας, όπως συμβαίνει σε πολλές σύγχρονες δημοκρατίες. Κι όπως θεσμοθετείται σήμερα σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. Όχι, δηλαδή, μόνο όταν τα εγκρίνει η κυβέρνηση, όπως ισχύει σήμερα στην Ελλάδα.
    Όλα αυτά είναι αυτονόητα παντού αλλού.
    Νέα Μεταπολίτευση λοιπόν, είναι η Επανάσταση του Αυτονόητου.
    Το οποίο στην Ελλάδα παραμένει ακόμα αδιανόητο.
    Antinews: Αν κανείς παρακολουθήσει τις συζητήσεις που γίνονται καθημερινά στο Antinews, αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία, θα διαπιστώσει ότι για την βάση και τους φίλους της ΝΔ το κύριο ζητούμενο στην επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση παραμένει η ανανέωση του πολιτικού προσωπικού του κόμματος
    Σαμαράς: Πρίγκιπες και πριγκιπάτα, βαρόνοι, τζάκια και φέουδα έφυγαν από το λεξιλόγιο της ΝΔ. Θα κλείσω οριστικά την πόρτα σε όσους πίκραναν το φιλότιμο της ΝΔ και της ελληνικής κοινωνίας, αυτό το κεφάλαιο κλείνει εδώ. Βλέπω όμως στα μάτια του κόσμου και την εντολή της ενότητας, την εντολή να προχωρήσει μπροστά αυτή η παράταξη και να γίνει και πάλι ικανή να κυβερνήσει . Ο ατέλειωτος κόσμος της Παράταξης, το ρυάκι που έγινε δυνατό ποτάμι σ’ όλη την Ελλάδα το 2009, είναι η φωτογραφία της ανατροπής. Το ποτάμι αυτό, η βάση μας, πρέπει να πάει στις κάλπες. Πρέπει να ψηφίσει. Γιατί η ΝΔ του αύριο, είναι το σύστημα της κοινωνίας, είναι το σύστημα της βάσης.
    Ανατροπή του συστήματος των μηχανισμών. Αυτή είναι η ΝΔ του αύριο! Είναι το σύστημα της κοινωνίας. Είναι το σύστημα της βάσης. Είναι το αύριο! Το χθες ήταν οι μηχανισμοί.
    Να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει ότι έχουμε λάβει το μήνυμά του: μην μας αποκλείετε άλλο, μην μας κλείνετε άλλο τις πόρτες, μην μας αποκόπτετε άλλο από την κορυφή. Ακούστε μας!
    Η Νέα Δημοκρατία μετασχηματίζεται σε ένα κόμμα ριζοσπαστικότερο.
    Σήμερα καταρρέουν τα δικαιώματα και τα προνόμια μιας ολόκληρης γενιάς. Καταρρέουν οι συνήθειες και τα στερεότυπα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Καταρρέουν οι ψευδαισθήσεις και οι εμμονές μιας ηγετικής ελίτ, που δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον εαυτό της και να προσαρμοστεί στα κελεύσματα των καιρών. Καταρρέει το σύστημα που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ
    Κάποιοι δικοί μας συμβιβάστηκαν με ένα σύστημα που εκλέχθηκαν για να το αλλάξουν
    Η ευθύνη η δική μας – η μεγάλη δική μας ευθύνη – είναι πως όταν μας δόθηκε η ευκαιρία, ως κυβέρνηση, να αλλάξουμε την κατάσταση, δεν το κάναμε.
    Εμείς λοιπόν, φταίμε γιατί διστάσαμε. Κάποιοι δικοί μας, ίσως συμβιβάστηκαν με ένα σύστημα που εκλέχθηκαν για να το αλλάξουν…
    Τώρα κλείνει ένας κύκλος. Το ΠΑΣΟΚ τον δημιούργησε. Και στα χέρια του τελειώνει.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να αρχίσει τον επόμενο κύκλο. Υπερασπίζεται το καθεστώς που το ίδιο δημιούργησε. Δεν μπορεί να το αλλάξει.
    Εμείς, ως νέα Νέα Δημοκρατία, ως δύναμη μιας Παράταξης που αναγνώρισε πως εισερχόμαστε στη Νέα Μεταπολίτευση, εμείς μπορούμε να ξεκινήσουμε τον επόμενο κύκλο. Εμείς μπορούμε να αλλάξουμε και το οικονομικό μοντέλο και το σύστημα διακυβέρνησης που σήμερα χρεοκόπησαν.

    Συνταγματική Ανθεώρηση

    Με μια ευρεία Συνταγματική Αναθεώρηση, να οικοδομήσουμε ένα σύγχρονο κράτος δικαίου, το οποίο δεν θα το διαφεντεύουν οι οργανωμένες μειοψηφίες και τα μεγάλα συμφέροντα , αλλά θα έχει ως στόχο του μια κοινωνία συνοχής και θα είναι φιλικό προς τον πολίτη.

    • Ασυμβίβαστο υπουργού – βουλευτή. Διάκριση εκτελεστικής και Νομοθετικής εξουσίας.
    • Εκλογή μόνο για δύο θητείες όλων των εκλεγμένων δημόσιων λειτουργών (πρωθυπουργών, βουλευτών, δημάρχων κλπ). Το ίδιο να ισχύει και για τους εκλεγμένους συνδικαλιστές.
    • Σταθερό εκλογικό σύστημα κάθε τέσσερα χρόνια.
    • Κατάργηση ασύλου βουλευτών, υπουργών.
    • Ιδιωτικά μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, ανταγωνιστικά των δημοσίων

    • tan avatar
      tan @ Κώστας Σταματάκης 14/11/2012 14:31:10

      Να συμπληρώσω στο τελευταίο κομμάτι,

      τη μετάβαση σε ένα είδος προεδρικής δημοκρατίας με διαφορετικές εκλογές για τη βουλή με απλή αναλογική και για τον πρωθυπουργό με διπλές εκλογές με την επίτευξη του 50%+1 όπως στις δημοτικές.

      Ο πρωθυπουργός θα διορίζει την κυβέρνηση και δε θα υπάρχει η αρχή της δεδηλωμένης αφού ο πρωθυπουργός θα αντλεί την εξουσία κατευθείαν από τον λαό.
      Έτσι ούτε ο πρωθυπουργός θα μπορεί να διαλύσει τη βουλή όποτε θέλει αλλά ούτε και η βουλή θα μπορεί να ρίξει την κυβέρνηση. Αυτό σημαίνει διάκριση εξουσιών.

  9. Άπολις avatar
    Άπολις 14/11/2012 09:55:54

    Όλο αυτό, τον Νοέμβρη του '09 έμοιαζε φυσιολογικό. Σήμερα είναι επιβεβλημένο. Πρέπει να ληφθεί υπ'όψιν βέβαια, ότι η πλειοψηφία είναι πολύ οργισμένη για να αντιληφθεί τις "συνεχόμενες νίκες Σαμαρά", & την "απόλυτη πολιτική του κυριαρχία".

    • Factorx avatar
      Factorx @ Άπολις 14/11/2012 10:59:57

      Συμφωνώ, αλλά η πραγματικότητα ποιά είναι; Διάβασε όμως σε παρακαλώ και την εισαγωγή για να δεις πόσο εύθραυστη είναι αυτή η κυραρχία

      • Άπολις avatar
        Άπολις @ Factorx 15/11/2012 08:48:15

        Σωστά. Άλλωστε η αστάθεια σε ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καθιστά αναγκαίες τέτοιες κινήσεις.

    • Δανάη avatar
      Δανάη @ Άπολις 14/11/2012 12:46:52

      Άπολι, ήδη είσαι άπατρις- δηλαδή χωρίς πατρίδα. Απο τη στιγμή που η ρήτρα εξισορρόπησης αίρει στην ουσία την κρατική υπόσταση. Αυτά περί "νικών"( δε θα πω του Σαμαρά, αλλά της εθελόδουλης πολιτικής- να είσαι σίγουρος ότι αυτό θα γραφτεί στην Ιστορία) είναι μπαρούφες. Πολιτικοί νάνοι κλήθηκαν να προασπίσουν μια χώρα με ιστορία χιλιάδων ετών. Εδώ θα είμαστε και θα τα δεις. Κλαίω για τη χώρα μου, κλαίω για τον κάθε ένα που χάνει τη δουλειά του.. Δεμένοι στο άρμα της Ευρώπης έχουμε πέσει ήδη στο κενό....Καληνύχτα...

      • Άπολις avatar
        Άπολις @ Δανάη 15/11/2012 08:56:39

        Αν έχεις εναλλακτική πρόταση κατέθεσέ την. Μετά χαράς να την συζητήσουμε. Η διαπίστωση σου πάντως, οτι το παρών είναι κακό, δεν αποκλείει αυτόματα, ότι το αύριο μπορεί να είναι καλύτερο. Καλημέρα

      • κατερινα avatar
        κατερινα @ Δανάη 16/11/2012 08:15:03

        Μπράβο Δανάη....συμφωνώ μαζί σου....Καλη σου μέρα....

  10. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 14/11/2012 09:55:56

    τα επιχειρηματα σας με εχουν αφησει εκθαμβο

    • Factorx avatar
      Factorx @ Εθνικιστης 14/11/2012 10:58:43

      Ακριβώς όπως τα δικά σου - ανοησιολογίας το ανάγνωσμα απο "εθνικιστές" που λατρευουν τον χίτλερ

  11. ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ avatar
    ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 14/11/2012 09:57:05

    Βρέ factora τι παραλήρημα είναι αυτό? Πρώτα ονοματίζεις την διαπλοκή και μετά προτρέπεις τους οπαδούς του Σύριζα να διαβάζουν τις εφημερίδες της για να καταλάβουν οτι τελείωσαν ? Επίσης σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις πώς το κόμμα που ευαγγελίζεσαι μπορεί να είναι και ριζοσπαστικό και φιλοευρωπαικό ταυτόχρονα, την ώρα που η Ε.Ε. έχει μεταλλαχθεί σε Γερμανική ηγεμονία. Εκτός και εάν μέσα στην ζάλη βλέπεις τον Σοιμπλε μα και την Ανγκέλα ριζοσπάστες.
    Επίσης δια της επαγωγικής μεθόδου καταλήγεις οτι ο Σαμαράς είναι η μόνη λύση. Ομως η μοναδική λύση που επικαλείσαι, στηρίζεται σε δύο απολύτως διεφθαρμένα δεκανίκια τα οποία καταρρέουν. Συνεπώς είναι θέμα χρόνου να καταρρεύσει και η μοναδική λύση διότι απλά δεν έχει την βούληση των πολιτών μαζί της. Εχει συλληφθεί να ψεύδεται συνεχώς και να παρουσιάζει ένα αντ'ιγραφο στρατηγικής ΓΑΠ Παπακωνσταντίνου.
    Επικοινωνιακά τοποθετείς και την φωτογραφία από την υποδοχή του Καραμανλή αλλά αληθινά πιστεύεις οτι ο Σαμαράς έχει έστω και ελάχιστο από το πολιτικό βάρος και την οξυδέρκεια του? Φοβάμαι οτι σε λίγο καιρό η φωτογραφία θα έχει άλλο πρόσωπο αλλά οχι αυτό που νομίζεις........

    • κατερινα avatar
      κατερινα @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 16/11/2012 08:19:12

      +100%...ποιός πιστεύει σήμερα τις εφημερίδες??? η τα διεφθαρμένα κανάλια???

  12. roller coster avatar
    roller coster 14/11/2012 10:00:29

    αγαπητε, αν δεν υπηρχε καποια εκτιμηση στο δικο σου προσωπο, τουλαχιστον, δε θα σχολιαζα στο antinews.
    Σε οτι εχεις απαξιωσει δεν δινεις σημασια, ουτε σχολιο αν θεωρεις καμενο χαρτι το ιστολογιο.
    και νομιζω οτι πολυ ευγενικα κατεθεσα ενα σχολιο και τιποτα παραπανω.
    Το αν μου ειπαν να μπω, απλα εινα στεναχωρο και μονο που το ανεφερες.
    Συγνωμη για την ενοχληση.

    • Factorx avatar
      Factorx @ roller coster 14/11/2012 11:13:37

      Πραγματικά, ΄τωρα που σε ξαναδιαβάζω το παίρνω πίσω. Αυθόρμητα γράφεις. Αλλά πολύ βρε αδελφέ και σε παραξήγησα

      • roller coster avatar
        roller coster @ Factorx 14/11/2012 13:51:35

        οκ +++

  13. Pikis avatar
    Pikis 14/11/2012 10:00:49

    Όλα αυτά που γράφεις Φάκτορα καλά ακούγονται. Όμως αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι πολίτες δεν έχουν λεφτά για πετρέλαιο και ο καλός καιρός δεν θα κρατήσει για πολύ. Με τα φορολογικά και τα χαράτσια που θα πληρώσουμε σύμφωνα με το νέο μνημόνιο η κατάσταση θα γίνει περισσότερο ασφυκτική από ότι είναι τώρα. Μιλάνε για βελτίωση σε 1, 2, 3, 5 , 10 χρόνια όμως το ΤΩΡΑ δεν βλέπω να βελτιώνεται. Μόνο για απολύσεις (ιδιωτικό, δημόσιο) και λουκέτα γίνεται λόγος. Σε κάθε γειτονιά ανοίγουν ενεχυροδανειστήρια (όπως το '99 ΕΛΔΕ) και μας μαυρίζουν την ψυχή. Έχει ξανασυμβεί ιστορικά τέτοιο φαινόμενο;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Pikis 14/11/2012 11:12:32

      Παρέλειψες να αναφέρεις οτι και για το φαινόμενο του Θερμοκηπίου ο Σαμαρας φταίει. Και για τον ΓΑΠ επίσης. Αυτός ήταν που ήθελε εκλογές το 2009 και οχι το περιβάλλον Καραμανλή

      • Pikis avatar
        Pikis @ Factorx 14/11/2012 13:04:51

        Αναφέρθηκα στο οικονομικό αδιέξοδο των πολιτών χωρίς να αναφέρω Σαμαρά, ΓΑΠ, Καραμανλή διότι το ποιος φταίει δεν αλλάζει την άμεση κατάσταση.

      • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
        Σκεπτομενος προλεταριος @ Factorx 14/11/2012 14:38:34

        Το ποιος φταιει ειναι για αποδωση ευθυνων.Το τι πρατει και γιατι ειναι για τους κυβερνητες.Γι αυτα κρινετε ο Σαμαρας κι αναλογως αποτελεσματος το πιστωνεται η το χρεωνεται.Η σουμα παντως μεχρι στιγμης, κατα την ταπεινη μου αποψη,ειναι αρνητικη σε μεγαλο βαθμο κι ευχομαι το "ονειρο" που εχω δει να μην βγει αληθινο

  14. σπυρος2 avatar
    σπυρος2 14/11/2012 10:19:51

    Φάκτωρ μάλλον είσαι πολύ νέος...

    • Factorx avatar
      Factorx @ σπυρος2 14/11/2012 11:11:11

      μακαρι....

      • Ο ΠΑΛΙΟΣ avatar
        Ο ΠΑΛΙΟΣ @ Factorx 14/11/2012 20:30:17

        φίλε σπύρε2 μακάρι να είναι νέος γιατί μόνο απο τους νέους θα δούμε το καινούργιο και το ΝΕΟ που τόσο αναγκαίο είναι πλέον στην εποχή μας . Φάκτωρ δυνατά ???

  15. Wolf avatar
    Wolf 14/11/2012 10:20:46

    Τι εγραψες πάλι ρε φίλε. Προσυπογράφω κάθε λέξη του άρθρου!!!

  16. Φανη avatar
    Φανη 14/11/2012 10:33:04

    Εγω εχω μια απορια: ποιος θα εκπροσωπει το κεφαλαιο; ποιο κομμα θα ψηφιζουν οι διαπλεκομενοι; γιατι αν ολοι γινουν λαϊκοι και τιμιοι, οι παραπανω με ποιο κομμα θα συνταχθουν αμα μαλιστα εξαφανιστει και το ΠΑΣΟΚ;

  17. axis avatar
    axis 14/11/2012 10:46:41

    Από τη στιγμή που η αφρόκρεμα του ΠΑΣΟΚ θα πάει στο νέο κόμμα Σαμαρά, για ποιο λόγο να τους ακολουθήσουν οι νεοδημοκράτες;

    • Factorx avatar
      Factorx @ axis 14/11/2012 11:00:50

      Ποιος σου το είπε αυτό; Η εξουσία είναι αδιαιρετη

  18. Lampros avatar
    Lampros 14/11/2012 10:50:04

    Φακτορα, αυτό που περιγραφεις δεν θα ειναι ένα μαγικό κομμα που προήλθε απο παρθενογέννεση. Εχει αρχη, ιστορία, θεμελια, και προικα. Καλή και κακή προικα, που όλα αυτά μαζι ειναι ο χαρακτήρας του. Εκτος αν θές να μου ξαναπεριγράψεις μια "ΠολΑν" που όπως καλα θυμασαι απορριφθηκε. Δεν θα συνεχίσουμε απο τον Νοέμβρη του 2009, αλλά απο τον Σεπτέμβρη 2009. Τοτε που όλοι μας μεταξυ αυτών και εγώ, βγήκαμε στους δρομους και ειπαμε ΑΛΗΘΕΙΑ και αντιμετωπίσαμε το ψέμα του "ψηλου παιδιου απο την Μιννεσοτα" που λεει και ο Φαήλος. Εχουμε την ιστορική ευκαιρία οχι μονο να κερδίσουμε την μάχη με την θολοκουλτουρα, αλλά και να κερδίσει επιτέλους η αλήθεια το ψέμα και τον λαικισμό.
    Τωρα απο την άλλη, αν θέλουμε να του δωσουμε αφεση αμαρτιών, και να μοιραστουμε και εμεις ενα μερίδιο ευθυνης το οποιο και θα ριξουμε στον Καραμανλή, (επειδή ετσι μας εχουν μαθει οι καναλαρχες) οκ, αλλά ευχαριστω δεν θα πάρω.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Lampros 14/11/2012 11:10:54

      Γιατί αγαπητέ αναπαραγεις την προπαγάνδα της διαπλοκής και μιλάς για Καραμανλη; Εγώ διάβασες τι γράφω;Ρίχνεις την μπάλλα στην εξέδρα επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις σε αυτά;

      • Lampros avatar
        Lampros @ Factorx 14/11/2012 11:42:44

        που ακριβως θές απαντηση? Σε τι? και βεβαια διαβασα τι γραφεις. Εσυ διαβασες τι γραφω?
        Ακομα δεν εχω κατι να πανηγυριζω. βαλαμε γκολ και προηγουμαστε στο Α ημιχρονο φακτορα. Εχουμε ακομα αλλο τοσο, και εκει θα ειναι ακομα πιο δυσκολο. Θα εχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλά, και αν δεν υπαρασπιστουμε εμεις οι ίδιοι τις πράξεις μας και τις παραλειψεις μας που συνθέτουν την φυσιογνωμία μας ως χωρος, δεν θα κανουμε τιποτε. Αποδειξη για αυτό ειναι τα εξαμβλώματα των καμμενων και των ΧΑ. ο κοσμος ΦΕΥΓΕΙ, και πρέπει να τον γυρισουμε πίσω. φαντασου σε τι απογνωση ειναι καποιος που ψηφιζει ΧΑΙΚΑΛΗ αντι για εμας!! κατι λάθος κάνουμε.
        με πολλους καμμενους ημουν διπλα-διπλα (στην κυριολεξία) στην εξεδρα του Καραμανλή την ωρα που μιλαγε στην τελευταια ομιλια του στο πεδιο του Αρεως και κλαιγαμε. Δεν εχει χωρο για αυτους??
        Πως λες να αισθανομαστε οταν ακουμε πως "ο Καραμαλής φταιει" και να εξισωνεται με τον ΓΑΠ?
        εκτος αν ελπίζετε πως με την "βοηθεια" της ΔΗΜΑΡ (ρεπουση, Μπιστης & ΣΙΑ), και του υπολοιπου Πασοκ θα κερδιθει ο πολεμος

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Factorx 14/11/2012 12:00:16

        Με συγχωρείς Φάκτορα, αλλά όποιος τολμά και μιλά για τις ευθύνες των Καραμανλήδων αναπαραγάγει την προπαγάνδα της διαπλοκής ;;;;;
        Οι Καραμανλήδες δηλαδή δεν φταίνε σε ΤΙΠΟΤΕ για τη διόγκωση του Δημόσιου Χρέους;;;; Δεν διόριζαν χιλιάδες στο δημόσιο; Δεν συμμετέχουν στην εξουσία από το 1935; (Οι Παπανδρέου από το 1926 και οι Μητσοτάκηδς από το 1946). Δεν φτάνουν 77 χρόνια στην εξουσία μίας οικογένειας; 77 χρόνια στην εξουσία ΔΕΝ πραγματοποιείται χωρίς τη βοήθεια της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ.
        Είπαμε: με την κρίση θα γνωριστούμε ΟΛΟΙ καλύτερα και πολλοί αστικοί μύθοι θα καταρρεύσουν...ένας από αυτούς τους μύθους ένας και ο μύθος των Καραμανλήδων (όπως επίσης των Μητσοτάκηδων, του Βαγγελάκη Αβέρωφ κλπ...)
        Διαφωνώ κάθετα.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Τί να λέμε; 14/11/2012 12:03:28

          Εσυ τώρα τεράστιες γιατί πετάγεσαι; Με συγχωρείς. Επειεδή εσυι εχεις κόλλημα με τους Καραμανλήδες, πρέπει να το έχουν και οι άλλοι; ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

          • Τί να λέμε; avatar
            Τί να λέμε; @ Factorx 14/11/2012 12:24:01

            Δεν έχω κόλλημα μόνο με τους Καραμανλήδες. Έχω κόλλημα με τη Φεουδαρχία που μας κυβερνά 80 έτη...2-3 οκογένειες όλες κι όλες...εσύ το βλέπεις φυσιολογικό;
            Θεωρείς πως είναι δείγμα υγειούς Δημοκρατίας;
            Δεν είναι "κόλλημα" Φάκτωρα.
            Είναι η γενεσιουργός αιτία των σημερινών προβλημάτων.
            Αν δεν απαλλαχθούμε από τη γεννεσιουργό αιτία, θα ξαναγυρίσουμε στα ίδια. Θα κυβερνηθούν και τα πεντασέγγονά μας από της Φεουδαρχία.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Factorx 14/11/2012 22:59:04

            !!!!!!!!!!!!
            ᾿Εμμονές μέ τούς Καρανλῆδες ἔχει ὁ/ἡ "τί νά λέμε" Φάκτορα μου. . .τά ἐπαλαμβανόμενα κουραστικά σχόλια πού εἶχα ἐπισημάνει σέ ἄλλη ἀνάρτηση.

          • Τί να λέμε; avatar
            Τί να λέμε; @ Φωτεινή 16/11/2012 17:55:04

            @ Φωτεινή:
            Ο καθένας με τις εμμονές του: εσύ π.χ. έχεις την επικίνδυνη εμμονή να στηρίζεις τη Φεουδαρχία των 80 ετών...εγώ έχω την εμμονή να θέλω να την δω να φεύγει...
            :-)

    • tak avatar
      tak @ Lampros 14/11/2012 11:53:11

      Σεπτέμβριος 2009 μέχρι σήμερα... Προσπαθήστε να φαντασθείτε το πολιτικό σκηνικό και τις εξελίξεις χωρίς Σαμαρά... Παρακαλώ να μας γνωρίσετε το συμπέρασμά σας...

  19. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 14/11/2012 11:01:13

    Πολύ σωστά ὅσα λές Φάκτορα γιά τήν ἀνάγκη δημιουργίας κάτι νέου στόν Ἑλληνικό πολιτικό χῶρο.
    Πρέπει ὅμως ἐκτός ἀπό τίς νοοτροπίες,νά ἀλλάξουν καί πολλά ἀπό τά πρόσωπα.Οἱ ἄνθρωποι πού θά ἐπιλεγοῦν νά εἶναι ψημένοι στή δουλειά τους,στά προβλήματα τῆς κοινωνίας.
    Ἡ ἀλλαγή τοῦ ὀνόματος καί τοῦ σήματος δέν ἔχουν καμμία σημασία ἄν δέν συνοδεύονται κυρίως ἀπό ἀλλαγές προσώπων καί ἀντιλήψεων.
    Ὑπάρχει ἀνάγκη,ἀκοῦγεται,οἱ πολιτικοί νά πλησιάσουν τόν κόσμο,νά σταθοῦν δίπλα του.Ἐγῶ νομίζω ὅ τι ὁ κ.Σαμαρᾶς μέ ξεκάθαρο Πατριωτικό λόγο πρέπει νά πλησιάσει τή νεολαὶα,τά παιδιά,τούς νέους γονεῖς,νά βρεῖ τρόπο νά τούς πείσει νά πιστέψουν σέ ἕνα νέο ξεκίνημα στή ζωή τους.Δέν εἶναι δυνατόν νέα παιδιά νά τά ἀκοῦς νά σκέφτονται σάν ἀνθρώπους πού βρίσκονται στή δύση τῆς ζωῆς τους.
    Αὐτά θά ἀπαιτήσουν χρόνο καί τέτοιος δέν ὑπάρχει πολύς,γι' αὐτό ἄς δράσει γρήγορα.
    Ἄς βοηθήσουν καί πνευματικοί ἄνθρωποι μέ ξεκάθαρο Πατριωτικό λόγο.
    Ἡ Ἑλλάδα μας,κατά τήν ταπεινή μου ἄποψη,πάσχει ἀπό ἰκανότητα διάδοσης ὑγειῶν ἰδεῶν,ὄχι πανσπερμίας ἰδεολογημάτων,πού τέτοια ὑπάρχουν πολλά καί ἡ μεγάλη κυκλοφορία τους ἔφερε πιστεύω τήν Πατρίδα μας σ' αὐτό τό χάλι.
    Χρειάζεται ὅμως πολύς χρόνος γιά νά γίνουν μεγάλες ριζικές ἀλλαγές καί δέν γίνεται μέ τέτοια προβλήματα ἐπιβίωσης πού ἀντιμετωπίζει ἡ χῶρα,νά ἀσχοληθεῖ μέ κάτι ἄλλο πέραν τῆς προσπάθειας γιά τήν καταβολή τῶν δόσεων.
    Μήν ξεχνᾶμε δέ,ὅτι σάπιο δέν εἶναι μόνο τό πολιτικό σύστημα,ἀλλά ἐν πολλοῖς σάπιο εἶναι καί ἕνα κομμάτι τῆς κοινωνίας,τό ὁποῖο ἀπειλεῖ νά μολύνει ἀκόμη μεγαλύτερο μέρος της.Ἡ κρίση πιστεύω βοηθάει πιστεύω νά ξεχωρίσει τό κομμάτι ἐκεῖνο τό ὑγιές,ἀπό τό κομμάτι ἐκεῖνο πού τείνει νά σαπίσει.Γι' αὐτό λοιπόν ὅ,τι κάνει ὁ κ.Σαμαρᾶς,ἄς βιαστεῖ,ὁ χρόνος τρέχει πού γρήγορα...

    • tak avatar
      tak @ Κυθήριος 14/11/2012 11:58:45

      Φίλε καλημέρα και έχεις πολύ δίκιο... Είμαστε παιδιά και μεγαλώσαμε, χωρίς ωστόσο να υποστείλουμε ποτέ τη σημαία του πατριωτισμού και των αξιών μας... Παραμένουμε πιστοί ιδεολόγοι στην ιδέα της πατρίδας μας και αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας. Είναι πολλοί σαν εμάς, μεταξύ των οποίων ο Αντώνης Σαμαράς... Αυτός είναι που θα πρέπει να κάνει αυτό που πρέπει... Κι αν η σκοπιμότητα επιβάλει κάτι άλλο, εμείς με την ψήφο μας μπορούμε ανά πάσα στιγμή να φέρουμε τα ζύγια στα ίσα...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ tak 14/11/2012 12:24:08

        Ἔχεις δίκιο κι ἐσύ φίλε tak,καλημέρα κι ἀπό μένα καί καλή δύναμη στόν καθημερινό ἀγῶνα.
        Ἡ ἐλπίδα σου,εὐχή μου...

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ tak 14/11/2012 13:07:09

        Κυθήριε, tak , συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Νομίζω ότι έτσι ακριβώς έχει η κατάσταση.

        • tak avatar
          tak @ Φελίζα 14/11/2012 17:00:10

          Φελίζα, ευχαριστώ που ενισχύεις την άποψή μου. Ο Σαμαράς ούτε γόνος είναι ούτε την οικογένειά του γνωρίζουμε... Αυτός μπορεί σήμερα, αυτόν έχουμε. Και να ελπίζουμε να είναι καλά το παλικάρι... Είναι εξήντα χρονώ και μπορεί να πετά... Όπως είπε ο εξάχρονος Λεωνίδας! Και μπορεί να οραματίζεται, όπως συμπληρώνει ο tak!

  20. Tonia G. avatar
    Tonia G. 14/11/2012 11:23:23

    Συμφωνώ πλήρως. Επισημαίνω όμως και κάτι άλλο πολύ σημαντικό.
    Ο Αντώνης Σαμαράς -νομίζω στο Ζάπειο ΙΙ- είχε δηλώσει ξεκάθαρα πως πρέπει να χωριστεί η Εκτελεστική Εξουσία από τη Νομοθετική.
    Τουτέστιν ο Υπουργός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ!
    Επειδή λοιπόν επίκειται -σύμφωνα με πολλές πηγές- ανασχηματισμός, ο Πρωθυπουργός θα πρέπει πλέον να εφαρμόσει αυτό το ολόσωστο μέτρο που ο ίδιος προτείνε πριν ένα και πλέον έτος, άλλως κινδυνεύει να κατηγορηθεί για αθέτηση μιας σοβατότατης δέσμευσης του για την δομική αλλαγή στους κανόνες εξουσίας.
    Θα βγει εξάλλου κι ο ίδιος από τη δύσκολη θέση των παραπονεμένων που δεν ανέλαβαν Υπουργείο, ενώ και οι νέοι του Υπουργοί (από όλα τα κόμματα) θα είναι απαλλαγμένοι από τις εκλογικές τους πελατείες. Θέλει για παράδειγμα τον κ. Δένδια ή τον κ. Στυλιανίδη να παραμείνουν Υπουργοί... Τότε να παραδώσουν τις έδρες τους. Θέλει να κάνει υπουργό τον κ. Μητσοτάκη, τον κ. Μανιάτη (ΠΑΣΟΚ), ή τον κ. Λυκούδη (ΔΗΜΑΡ)... ομοίως να αφήσουν τις Εδρες τους.
    Έτσι όλοι στην Κυβέρνηση θα είναι εξωκοινοβουλευτικοί εκτός από τον Πρωθυπουργό (και τους Αντιπροέδρους αν υπάρξουν, ελπίζω πως όχι).

  21. Factorx avatar
    Factorx 14/11/2012 11:48:32

    Με συγχωρείς αλλά νομίζεις οτι συνομιλείς με άσχετους; Τι μας προσάπτεις; τις ανοησίες που γράφει η αντισαμαρική προπαγάνδα και η διαπλοκή; συνειδητοποίησε πρώτα τι πιστεύεις, ξεκαθάρισε στο μυαλο σου κι εδώ είμαστε

  22. sp avatar
    sp 14/11/2012 11:57:55

    ''Η Κεντροδεξιά θα σώσει και πάλι την Ελλάδα''. Απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί. Απλα οτι και αν κανει ο ΑΣ θα πρεπει να γινει γρηγορα, γιατι ο πολιτικός χρόνος για τετοιου ειδους κινησεις, αν το προσωπο που τις κανει θελει να εχουν πραγματική επιτυχία, τελειωνει γρηγορα...

    • Factorx avatar
      Factorx @ sp 14/11/2012 12:06:33

      Ο πολιτικός χρόνος κατά την γνώμη μου τώρα μετράει αντίστροφα. Στο χθεσινό άρθρο προσπάθησα να το δείξω καθαρά. Τωρα είμαστε στην επόμενη ημέρα. Με τις κατάλληλες κινήσεις μπορούμε να μηδενίσουμε το κοντέρ, να απαλύνουμε τον πόνο του λαού, να αποκαταστήσουμε τις αδικίες αργότερα αλλά κυρίως να αλλάξουμε συνθέμελα το πολιτικό συστημα. Σε αυτό εμείς τουλάχιστον θα είμαστε αμείλικτοι

  23. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 14/11/2012 12:35:11

    Αυτό που βιώνουμε τώρα , είναι η αλλαγή , η μετάβαση από το παλιό στο καινούριο, που συνοδεύεται από αντίδραση, οδύνη και άρνηση . Η διαπλοκή και τα συμφέροντά της , επειδή ακριβώς δέχεται σταθερά χτυπήματα από το νέο και οδηγείται στο τέλος της , αντιστέκεται , χτυπώντας ύπουλα ( όπως πάντα ), δηλητηριάζοντας τη διάθεση και την ελπίδα της κοινωνίας, σκορπίζοντας τον κυνισμό, την ισοπέδωση και την άρνηση , σε κάθε κίνηση διεξόδου προς τα εμπρός . Οτι και να κάνει , το τέλος δεν ανακόπτεται. Ολοι αυτοί που το εκπροσωπούν , ένα λάθος κάνουν μέσα στην πολυπραγμοσύνη τους : συνηθισμένοι να επιβιώνουν και συντηρούμενοι μέσα από το σάπιο , δεν έχουν αντιληφθεί την καμπή της Ιστορίας . Το νέο έρχεται και όπως πολύ σωστά γράφει το άρθρο , έρχεται από την Κεντροδεξιά του Α. Σ. του οποίου η πίστη και το όραμα , αλλά και η υπευθυνότητα , δεν άφηνουν αμφιβολίες . Η καθυστέρηση οφείλεται στην ιεράρχηση εκ μέρους του, των προτεραιοτήτων, σε μιά χώρα που βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού και απειλείται η ίδια της η υπόσταση. Στήριξη θα βρει σε όλους εμάς που τον πιστεύουμε . Σε όλους εμάς που θέλουμε ν'αλλάξουμε σελίδα και ν'αρχίσουμε να ζούμε σ'ενα νέο πλαίσιο, όπου θα είμαστε σε θέση να παλέψουμε για το αυτονόητο : τη φυγή προς τα εμπρός .

  24. vangelis ... avatar
    vangelis ... 14/11/2012 12:51:52

    Εγω στον κεντρικό πυλώνα του άρθρου συμφωνώ απόλυτα!

    Σε αυτό που έχω διαφωνήσει και άλλες φορές (λιγες πραγματικά φορές σχολιάζω, παρότι διαβάζω καθημερινά το site απο τότε που ξεκίνησε) είναι πως δεν βλέπω το λόγο να μετασχηματιστεί η ΝΔ σε κάτι άλλο.

    Μπορεί να συμφωνούμε οτι το κόμμα σάπισε και χρειάζεται ανανέωση, αλλα σαν μια πρώτη ανανέωση δεν λογίστηκε ας πούμε η αλλαγή έδρας , χρωμάτων ο μετασχηματισμός του πυρσού σε κατι πιο μοντέρνο και το φόντο μας γενικά; Απο την στιγμή της ανάληψης της ηγεσίας και σε ολο το διάστημα της προεκλογικής καμπάνιας δεν δόθηκε ενα νέο στίγμα;
    Ολα αυτά δεν προήλθαν απο τον Σαμαρά;
    Για ποιό λόγο θα πρέπει να αλλάξουμε το κόμμα, και να μην αλλάξουμε οπως πρέπει να γίνει τα πρόσωπα και τις εφαρμοζόμενες πολιτικές;
    Δηλαδή μ'αυτό τον τρόπο δεν θα γνωριστούμε παλί απο την αρχη; αν φύγουν με αυτό τον τρόπο εκείνοι που ψηφίζουν ΝΔ μια ζωή, είμαστε σίγουροι οτι σε ενα νεο κόμμα μπολιασμένο και με αλλους θα τους ξαναμαζέψουμε;;
    Δεν παίζει ποτέ ρόλο στην χώρα μας και ο συναισθηματισμός και πώς αυτός λειτουργεί στην ψυχή των ελλήνων;
    Δεν ξέρω, απλές ερωτήσεις κάνω και ίσως εσείς που είστε πιο κοντά στον Πρόεδρο να έχετε και τις απαντήσεις.

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/11/2012 12:55:26

    "Πρέπει να δημιουργήσω ένα Σύστημα, αλλοιώς θα υποδουλωθώ στο σύστημα ενός άλλου ανθρώπου".
    William Blake, Άγγλος ποιητής (1757 – 1827).
    Το μεταπολιτευτικό (μάλλον και το μετεμφυλιακό) σύστημα κομμάτων κατέρρευσε εξαιτίας της δυσλειτουργίας του.
    Επειδή η πολιτική απεχθάνεται τα κενά, θέλουμε δεν θέλουμε, ένα νέο σύστημα θα δημιουργηθεί, αργά και βασανιστικά. Από τις "ανάγκες των πραγμάτων".
    Για να ελαττωθούν τα βασανιστικά χαοτικά χρόνια, καλό είναι να δράσουν συνειδητά οι πολιτικοί πόλοι που απομένουν ή σχηματίζονται τώρα. Να (συν)δυαμορφώσουν το νέο βιώσιμο σύστημα.
    Η Κεντροδεξιά έχει βασικό ρόλο, πρέπει να τον "παίξει". Εποικοδομητικά. Πρέπει να γίνει προγραμματική παράταξη. Και πρόγραμμα, στη φάση αυτή, σημαίνει προπάντων μακροπρόθεσμος αναπροσανατολισμός της οικονομίας, βιώσιμες παραγωγικές προτεραιότητες: Η εποχή "οικοδομή- τουρισμός ότι νάναι - λίγη θάλασσα (και τ' αγόρι μου, πέρασε ανεπιστρεπτί.
    Κεντροαριστερά πρέπει να (ξανα)υπάρξει. Χωρίς αυτην το σύστημα θα είναι "κουτσό". Δεξιά πέραν της κεντροδεξιάς έχουμε - με το παραπάνω. Θα εξορθολογισθεί εν μέτρω, θέλει δεν θέλει (οι "ανάγκες των πραγμάτων").
    Στην (πολυπρόσωπη όπως πάντα) Αριστερά έγινε "ζύμωση" και "φούσκωμα", αλλά δεν ξελαμπικάρησε. Το "κρασί είναι θολό".
    Τελικά, αυτό που ισχύει για την κεντροδεξιά (προγραμματική παράταξη - μακροπρόθεσμος αναπροσανατολισμός της οικονομίας, βιώσιμες παραγωγικές προτεραιότητες) είναι πυξίδα για όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Καθεμιά πρ΄πει να βάλει τη δική της σφραγίδα, σε "ανταγωνιστική συνεργασία" με τις άλλες.
    Ξερω ζητάω πολλά... Αλλά αυτό είναι η Δημοκρατία.

  26. kiwi avatar
    kiwi 14/11/2012 13:09:11

    Aγαπητέ factorx,

    επειδή με ενδιαφέρει πραγματικά η γνώμη σου, στο μέτρο που κρίνω (όπως, πράγματι κρίνω) πως τα κείμενά σου βγάζουν πραγματική διάθεση για αλλαγή της πολιτικής πραγματικότητας και δεν αποτελούν κείμενα στήριξης μία πολιτικής κατεύθυνσης, και εννοώ το "ρεύμα" που εξέφρασε ο Αντώνης Σαμαράς.

    Θα ήθελα να καταλάβω - και πάρα πολύ, ειλικρινά, να συμμεριστώ - το πόθεν αντλείς την αισιοδόξία σου πως υπάρχει ο απαραίτητος πολιτικός χρόνος για να σώσει την Ελλάδα, το νέο κεντροδεξιό ρεύμα, όταν εκφραστεί. Είμαι πολύ απαισιόδοξος και θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Εξακολουθω να πιστεύω πως το σημείο-κλειδί, ήταν ο Νοεμβριος του 2012, όταν ο ΑΣ έπρεπε να προκαλέσει εκλογές και όχι να δεχτεί να στηριξει την πραγματικά σκοτεινή περίπτωση Παπαδήμου. Δεν είμαι σε θέη βέβαια να γνωρίζω το διακύβευμα των ημερών και πρέπει να κρατώ επιφυλάξεις. Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω πως τότε, χάθηκε η τεράστια ευκαιρία να γλυτώσουμε με ολόκληρο το σύστημα της Μεταπολίτευσης.

    Τώρα, δυστυχώς, ο ΑΣ έχει σε μεγάλο βαθμό ταυτιστεί με το αποτρόπαιο πακέτο που έφερε στη Βουλή για να πάρει τα 31 (38; 43;) δις της δόσης και θα ταυτιστεί ακόμα περισσότερο με τα όσα θα ακολουθήσουν (απο αυτούς που θα μείνουν άνεργοι, δεν θα έχουν να βάλουν πετρέλαιο ή δεν θα μπορούν να δούν το γιατρό του παιδιού τους επειδή θα είναι άφραγκοι και ανασφάλιστοι). Δεν διανοούμαι να σκεφτώ πως θα κάνει το λάθος να περιμαζέψει τα ορφανά του "εκσυγχρονισμού " (Διαμαντοπούλου, Λοβέρδο, κτλ.), της χειρότερης περιόδου ακόμη και από αυτην του ΓΑΠ.

    Φοβάμαι ότι όλα αυτά, θα οδηγήσουν σε ένα κεντροδεξιό κόμμα, το οποίο θα σαρωθεί από τις εξελίξεις.

    Οπότε, πραγματικά, θα ήθελα να συμμεριστώ την αισιοδοξία σου, αλλά δεν βλέπω από που την αντλείς.

    • factorx avatar
      factorx @ kiwi 15/11/2012 17:00:58

      Βασικός στόχος του ΑΣ ήταν να μείνει η Ελλάδα στο παιχνίδι και να κερδίσει όσο χρόνο γίνεται - αυτό και μόνο ήταν το κίνητρό του και το πιστεύω. Και το στηρίζω επειδή δεν θέλει και πολύ μεγάλη σοφία για να καταλάβει κανείς ότι είναι μόνο τους και οι περισσότεροι από τους άλλους για άλλα συμφέροντα δουλεύουν.
      Για το νέο κόμμα: Γιατί είναι ...υποχρεωμένο να κερδίσει; Επειδή η νέα βιβλος της ελληνικης ιστορίας είναι λευκή. Και τωρα γραφεται. Και όποιος τάχει θα παρει όλο το παιχνίδι

  27. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 14/11/2012 13:15:13

    Μόλις πιάσουν τα κρύα ,καθαρίζει το κρασί θείε...Κατά την άνοιξη όμως έχουμε μια αναζύμωση, θολώματα, ανθίζει το κρασί..Χάνει σε βαθμούς στις πρώτες φάσεις της άνθισης, παίρνει μερικά ωραία αρώματα, αλλά θέλει προσοχή να το σταματήσεις ακριβώς μόλις ξεκινήσει.
    Το τραβάς σε άλλο βαρέλι ,απογεμίζεις καλά να μην επηρεάζεται απο τον αέρα και γίνεται σαν καινούργιο.
    Αλλιώς θα χαλάσει εντελώς, θα αδυνατίσει και θα ξυδιάσει..
    Η πολλή ζύμωση βλάπτει τελικά τα κρασά.

    Η κεντροδεξιά μάλλον ξεκαθάρισε που το πάει, με τον αντώνη στην ηγεσία..Η κεντροαριστερά είναι το θεμα.
    Αν ο μικρός αλέξης συνεχίσει να κρύβεται πίσω απο τις λέξεις και αφήνει τον κάθε πονεμένο και βαρεμένο να δημιουργεί δικές τους πολιτικές και συνιστώσες, ας αποχαιρετησουν ,οι σοβαροί του τσίριζα, οράματα και ονείρατα για αυτοδυναμίες και εξουσίες.
    Η θα γίνει ένα σοβαρό κόμμα κεντροαριστερό ,αν θέλει να κυβερνήσει, ή θα γίνει η παρέα των δραχμαζάνηδων, της ρόζας και των κατακαυμμένων.
    Ποιός θα είναι στο κουμάντο της κεντροαριστερας δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη.
    πασόλ,δημάρ,τσίριζα στριφογυρνουν γύρω απο τον ίδιο πόλο, όμως μόνο ένας θα μπορέσει να συσπειρώσει τους υπόλοιπους.
    Οχι απαραίτητα με το υπάρχον όνομα και σχήμα...
    Ολα θα αλλάξουν.
    Ο Αηβασίλης θα φέρει πολλά καινούργια δώρα στο σύστημα για να παίζει τα παιχνίδια του.
    Καλά κρασιά...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 14/11/2012 14:47:26

      To nouveau ήδη εμφιαλώθηκε και καταναλώνεται, αγαπητέ (συν)ορεσίβειε.
      Έβρασαν και τα καζάνια με τα τσίπουρα, οι κατακαυμένοι και οι πυροβολημένοι είναι στά χάï τους !
      Ήρθε η στριμμένη βίδα πίσω στη θέση της, τώρα βλέπω κι εγώ όνειρο:
      "Εμπρός ανάψτε τη φωτιά, έχουμε ραβαïσι,
      γιορτάζουνε τα χώματα, φεγγοβολάει το χιόνι,
      έχουμε κρασί καινούριο και γιουβέτσι μες το φούρνο
      ξεχασμένα τραγουδάκια και φρεσκότατα ψωμάκια
      Αυτόν που υψώνει τη γιορτή και την ξανακερδίζει
      τον πήρα για εξτρεμιστή, τώρα τον χαιρετάω,
      μάγερά μου κι εργοδότη, συνεταίρε και συμπότη,
      σήκωσε το γιοματάρι για ν' ανθίσει το κουφάρι...
      ...Χαφιέδες και πρεζάκηδες και ταξικά κωθώνια
      Δε θα σε αλαφιάζουνε με τις πολιτικές τους"
      (Νιόνιος, "Αχαρνής")

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ ορεσείβιος 14/11/2012 14:55:50

      Αναφορικα με τις αποψεις σας για το Συριζα ειναι οι ενστασεις μου.Μαλλον δεν εχετε καταλαβει πως το μεγεθος του δημιουργηθηκε απο τα λαθη και τις παραλειψεις των αλλων.Της ομογενοποιησης των αστικων κομματων σε μια πολιτικη,αντιλαικη λεγομενη το θελετε να το πουμε, μνημονιακη μιας και ετσι προσδιοριζεται απο τους πολιτες,οπως θελετε,απο την μια και της ακαμψιας ιδεολογικης του ΚΚΕ απο την αλλη.Επειδη η ιδεολογικη ταυτοτητα στο Συριζα ειναι πιο ομογενοποιημενη απο τον αστικο πολο θα ειναι ευκολο γι αυτους η κοινη γραμμη κι επομενως πιο πειστικο ισως το μηνυμα προς τους πολιτες

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Σκεπτομενος προλεταριος 14/11/2012 16:43:22

        Καλά Κρασιά...
        Ξέρεις πόσος κόσμος της αριστεράς μονολογεί ότι με τις βλακείες που κάνουν οι τσιριζαίοι όχι θα ψηφίσουν απλά σαμαρά αλλά θα αγωνιστούν κιόλας μια και δεν υπάρχει εναλλακτική λύση πέραν αυτής για όσους ακόμη μπορούν και έχουν το κουράγιο να σκεφτούν ορθολογικά...
        Ποιά ομοιογένεια και κουραφέξαλα...Αν το πασόκ έχει γίνει χίλια κομμάτια αυτοί είναι ικανοί (για τους σιριζαίους εννοώ) να προκαλέσουν πυρηνική έκρηξη..Ακόμη και την διάσπαση του ατόμου μπορούν να επιτύχουν (ο ρούντι πχ μπορεί να διαφωνήσει με τον ρινάλντι).
        Δεν διαμορφώνονται με αυτές τις συνθήκες κοινωνικά μέτωπα...Αν δεν μπορείς να βάλεις σε μια γραμμή την ρόζα θέλεις να σε πιστέψει ο κόσμος ότι θα τα καταφέρεις με τη μέρκελ?
        Αν δεν πατάει η ρόζα , την σουτάρεις χωρίς πολλά πολλά, διαφορετικά αυτή, ο στάθης, ο βαρεμένος και λοιποί φαίνεται να κάνουν κουμάντο ,και θα πληρωθεί επι τη εμφανίσει το μπάχαλο αυτό.
        Και αν δεν καταφέρει, χθές ,να γίνει κόμμα ο σύριζα, γιατί κόμμα ενιαίο δεν είναι, μέχρι και μιχελογιαννάκης πουλάει τσαμπουκά και συνιστώσα, καλά κρασιά..
        Αλλού τα κακαρίσματα και αλλού γεννούν οι κότες
        Οσοι είχαν ποντάρει κάποτε στον θάνατο του ανδρέα για να γίνουν ήρωες και πρωθυπουργοί , έμειναν στον άσσο.
        Οσοι ποντάρουν στον θάνατο της κυβέρνησης και της χώρας ,χωρίς να έχουν λύση θα μείνουν με τον πάντζα στο χέρι.

        Ο αλέξης αργεί υπερβολικά, οταν θα αρχίσει να τρέχουν οι καταστάσεις θα τον ξεπεράσουν.
        Αν ήθελε να γίνει κυβέρνηση θα έπρεπε οι μισοί τουλάχιστον απο τον συρφετό που κουβαλά μαζί του να πάνε σπίτι τους για παραδειγματισμό.
        Ετσι είχε ελπίδες να πάρει μαζί του τον κόσμο της κεντροαριστεράς και να κυβερνήσει...Διαφορετικά ,μόνος τους άντε να φτάσει ακόμη και 30%
        Μετά?
        Είμαστε κόμμα ανάδελφον..
        Λύση? Βάρτα πάλι να τ'αρμέξουμε...Εκτός απο τις εκλογές για ναπαίζουμε επανάσταση όμως πρέπει να κυβερνηθεί η χώρα .
        Επ αυτού θα χρειαστεί αξιόπιστη λύση...Μέχρι στιγμης απουσιάζει γιαυτό και το πρόβλημα,μαζί με το τραγικό αδιέξοδο της πολιτικής επιλογής παραμένει,κυρίως για τον χώρο της κεντροαριστερας.
        Αν θέλει να κυβερνήσει θα πρέπει να ξεχάσει τους γκρουπούσκουλα και τις πολυπηθείς φράξιες μεγέθους τηλεφωνικού θαλάμου.
        Το θέλει?
        Ο δραχμαζάνης και οι λοιποί όχι.
        Καλά είμαστε και έτσι, λέμε και καμιά μακακία γα την μέρκελ ,για να περάσει η ώρα και είμαστε ήρωες.
        Αυτο γίνεται μέχρι στιγμής.

        • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
          Σκεπτομενος προλεταριος @ ορεσείβιος 14/11/2012 19:03:53

          Αν νομιζετε πως τον απλο ψηφοφορο τον ενδιαφερει η καθε Ροζα εχετε αποπροσανατολιστει αρκετα.Μετα μιλατε για κομματα και μιλαω για ταξεις και τις εκφρασεις τους,τις ιδεολογικοπολιτικες επιδιωξεις,ισως οχι καθαρα,αλλα εμμεσα και γι αυτο δεν καταλαβατε.Η ουσια ειναι παντως πως ετσι οπως τα εχουν καταφερει διαχρονικα τα κομματα που κυβερνησαν,εχοντας εκπαιδευσει αναλογως τους πολιτες,μονο με ακραιες καταστασεις μπορουν να αναδιαταχθουν σε ιδεολογικο επιπεδο και να εχει ο λογος τους αντικρυσμα στο λαο,κι αυτες που ζουμε αυτη τη στιγμη δεν ειναι τετοιες,αλλα οι αμεσως επομενες.

  28. κανενας avatar
    κανενας 14/11/2012 14:07:28

    !!!!χαχαχαχα!!!!!

  29. Dark Blue avatar
    Dark Blue 14/11/2012 16:37:02

    Για οποιοδήποτε εγχείρημα κάνει o πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις διότι έχει να κάνει με πολλά είδει "ανθρωποειδών".....κολλημένους, απολιτικούς, συμφεροντολόγους, τυφλούς, βιαστικούς, βλάκες, προϊστορικούς, θεωρητικούς πατριώτες, αιθεροβάμονες, τυφλοπόντικες αριστερούς, και ότι άλλο σκεφτείς......μέσα είσαι.
    Προσωπικά τον εμπιστεύομαι, διότι μου έδωσε αυτό το δικαίωμα, όποιος δεν το βλέπει....θα έχει λόγους

  30. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 14/11/2012 16:42:50

    -Το μόνο που θα πρέπει να θυμάται ΠΑΝΤΑ ο ΑΣ και οι συν αυτώ τώρα που είναι καβάλα στο άλογο, είναι τους πεζούς, γιατί πάντα έρχεται η ώρα που θα ξεκαβαλικεύσουν.
    -Ο ΑΣ όταν εκλέχθηκε πρόεδρος στην ΝΔ είχε πολύ σωστές σκέψεις. Αυτές να ακολουθήσει και να μην φοβάται τίποτα, όλοι θα μαζευτούν γύρω του.
    -Ούτε αλλαγές γραφείων, ούτε συμβόλων, ούτε ονομάτων, από μόνες τους, βοήθησαν ποτέ κάποιον.
    --Το οίκημα είναι ΑΚΟΜΑ κατοικίσιμο, ξεβρόμισμα θέλει.
    over.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ dikefalosaitos 14/11/2012 20:02:41

      Ετσι ακριβως! Η σφραγιδα γραφει ''Νέα Δημοκρατία 1974''. Δεν χρειαζεται αυτο να αλλαξει. Αυτο πιστευω, αν κανω λαθος, συγνωμη..

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Μικρασιάτης 15/11/2012 01:06:39

        Μικρασιάτη,

        Δέν κάνεις λάθος, ἔτσι ἀκριβῶς εἶναι γιά τούς διαχρονικούς τῆς ΝΔς.

    • Ο ΠΑΛΙΟΣ avatar
      Ο ΠΑΛΙΟΣ @ dikefalosaitos 14/11/2012 20:32:57

      Σωστός .

  31. victoria (true) avatar
    victoria (true) 14/11/2012 17:06:06

    Θα το κάνει το νέο βήμα ο Σαμαράς, προσωπικά το πιστεύω πως και το θέλει και το οφείλει (στον κόσμο).

  32. δρόμος avatar
    δρόμος 14/11/2012 17:28:56

    Συμφωνώ και συντάσσομαι (για το κόμμα αρχών νέου τύπου).

    Το οποίο όμως μάλλον θα πρέπει να δημιουργηθεί σταδιακά, μέσα από τη συστράτευση και τη δουλειά, με στόχο την ανάταξη της οικονομίας αλλά και της κοινωνικής πραγματικότητας. Μέσα σ'αυτό το στίβο θα αναδειχθούν όσοι τραβούν μπροστά, και θα φανεί ποιοί τραβούν το σύνολο προς τα πίσω. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο πρέπει προς το παρόν να προχωρήσουμε χωρίς αποκλεισμούς (με εξαίρεση τις περιπτώσεις διαφθοράς). Να προηγείται η εκφώνηση των αρχών, αλλά τα στελέχη να δοκιμάζωνται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

  33. Κώστας avatar
    Κώστας 14/11/2012 17:48:54

    Είμαι σίγουρος πως ο Χάρρυ Κλυν θα είναι ο πρώτος που θα ψηφίσει το νέο κόμμα!

  34. nik avatar
    nik 14/11/2012 18:42:13

    Χαίρομαι να βλέπω οτι ο πρωθυπουργός φωτογραφίζεται μπροστά από τον πίνακα "Η Ελλάς ευγνωμονούσα" που είχε αποκαθηλώσει ο Τζέφρυ, η μελανότερη μορφή στην πολιτική της μεταπολιτευτικής Ελλάδας..

  35. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 14/11/2012 19:08:18

    Αν συνεχιστει αυτη η πολιτικη απο την Ευρωπη, με φτωχεια, ανεργια, και παραχωρηση εθνικης κυριαρχιας ,οπως διαλαλουν οι Γερμανοι, σε πεντε χρονια ,βαρια βαρια, οι λαοι της Ευρωπης, και ειδικα ο νοτος, Πορτογαλια Ισπανια Ιταλια και φυσικα Ελλαδα θα εχουν αριστερες κυβερνησεις, οποτε θα ελεγα να προτεινετε στο Σαμαρα να αρχισει να σκεφτεται για κεντροαριστερο κομμα.

    • σπυρος2 avatar
      σπυρος2 @ θοδωρης χ. 14/11/2012 19:38:09

      Το είπαμε κι αυτό, φίλε θοδωρή. Βλέπε παρακάτω ανάρτηση: Είδα όνειρο…

  36. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 14/11/2012 19:41:37

    Καταθέτω ἄρθρο ἤδη δημοσιευμένο στὸ Antinews στὴ συζήτηση:
    http://www.antinews.gr/2012/10/25/185933/

    ΤΙ ΚΟΜΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΤΙ ΚΟΜΜΑ -ΔΕΝ- ΘΕΛΟΥΜΕ
    Διάσωση της καθεστηκυίας καταστάσεως ή ανατροπή της;

    Μιλήσαμε ήδη για το τί είδους «νέο κόμμα» δεν θα θέλαμε. Ώρα να περιγράψουμε και το τί είδους κόμμα θα θέλαμε… Υπονοώντας, όμως, το πόσο απευκταίο θα ήταν να συμβούν τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που θα περιγράψουμε.

    Πρώτον, ο κυρίως λόγος αποτυχίας και ανάγκης απόσυρσης των σημερινών κομμάτων είναι η ποιότητα του πολιτικού τους προσωπικού: ως εκ τούτου, ένα εγχείρημα «ανακύκλωσης» των προσώπων, έστω των τάχα μου «καλύτερων» προσώπων, θα ήταν ό,τι χειρότερο – και παντελώς θνησιγενές.

    Δεύτερον, ο Κώστας Ροδινός ορθοτομεί τον λόγο της πολιτικής μας αληθείας όταν κανοναρχεί ότι πρώτα αποφασίζουμε (α) ποιά Ελλάδα θέλουμε, μετά (β) σε ποιά κατεύθυνση θέλουμε να την οδηγήσουμε και κατά τρίτον (γ) ποιοί μπορούν να αναλάβουν το τιτάνιο έργο – όχι ανάποδα! «Με άλλα λόγια, πρώτα επιλέγουμε το ταξίδι, μετά χαράσσουμε την διαδρομή και στη συνέχεια αναζητούμε όχημα και οδηγό που θα μας πάει στον προορισμό μας». Ας εξετάσουμε λοιπόν το πρόβλημα – και τη λύση του.

    Αποτελεί λογικό σολοικισμό το να πιστεύουμε ότι η λύση στο αδιέξοδό μας μπορεί να προκύψει από τους τρέχοντες κομματικούς σχηματισμούς. Και αυτό δεν λέγεται για συναισθηματικά φορτισμένους λόγους, αλλά επί τη βάσει μιας θεμελιώδους διαπίστωσης: ότι τα σημερινά κόμματα δημιουργήθηκαν με άλλο σκοπό, στόχευαν σε άλλου τύπου διαχείριση, στελεχώνονταν με διαφορετικά κριτήρια και πολιτεύονταν με άλλες μεθόδους από τις σήμερα αναγκαίες.

    Η αλήθεια της διαπίστωσης καθίσταται πασιφανής μόλις κάποιος παρατηρήσει την μετριότητα του στελεχιακού δυναμικού των κομμάτων. Τα στελέχη αυτά εδώ και δεκαετίες δεν επεδίωξαν, δεν εκπαιδεύτηκαν/ανδρώθηκαν και εν τέλει δεν μπορούν να διαχειριστούν συνθήκες σαν τις σημερινές. Η πολιτική-ως-βιοπορισμός λειτούργησε ως κλειστό σύστημα, η πρόσβαση στο οποίο βασιζόταν κυρίως σε ένα και μόνο κριτήριο, ήτοι αν ο υποψήφιος διαθέτει «δεξαμενή έτοιμων κουκιών». Η συνακόλουθη αποστολή του πολιτικού στελέχους ήταν κυρίως η μετεκλογική πελατειακή διαβουκόληση των ψηφοφόρων του, με την παραγωγή πολιτικής ως πάρεργο. Το ζήτημα είναι πως πέρα από την παρουσία ή την απουσία εγγενούς φιλοπατρίας ή επιμέρους ικανοτήτων, τα στελέχη που έχουν μάθει να λειτουργούν με έναν συγκεκριμένο τρόπο εδώ και δεκαετίες απλώς αδυνατούν να λειτουργήσουν αλλιώς, να προσαρμοστούν σε συνθήκες εντελώς καινούργιες. Πολλές φορές, τα ενθάδε πολιτικά στελέχη δεν έχουν τα εφόδια για να κατανοήσουν καν τις συντεταγμένες των σημερινών πρωτοφανών, πολύπλοκων προβλημάτων, πόσω δε μάλλον για να πρωτοστατήσουν στην επίλυσή τους. Αλλά και πέραν τούτου, το πολιτικό-κομματικό σύστημα δεν μπορεί παρά να αντιμετωπίζει φοβικά το ενδεχόμενο να μπει καινούργιο κρασί στα παλιά ασκιά του, γιατί και το ίδιο ως σύνολο, ως οργανισμός, αδυνατεί να «σκεφτεί διαφορετικά». Η δε ύπαρξη των σημερινών κομμάτων όπως τα γνωρίζουμε είναι συνυφασμένη με ένα παχύ πλέγμα συμφερόντων και σχέσεων εξάρτησης και διαπλοκής (ανίερες συμμαχίες – δεσμεύσεις και αντίδωρα) που καθιστούν ανέφικτη την ριζοσπαστική και καινοτόμο μετεξέλιξή τους.

    Χρειάζονται διάλυση και επανίδρυση

    Προϋπόθεση λοιπόν για οποιαδήποτε πραγματικά νέα σελίδα είναι η δημιουργία ενός νέου πολιτικού υποκειμένου, όχι απλώς ενός νέου κόμματος αλλά ενός κόμματος νέου τύπου.

    Οι νέες οικονομικές συνθήκες έχουν δημιουργήσει ένα καινούργιο, ιδιαίτερο και ακόμα διαμορφούμενο πολιτικό τοπίο. Κατά περίεργο τρόπο, όσο «σφίγγει» η οικονομική πλευρά της κρίσης τόσο αντιλαμβανόμαστε πως το πρόβλημα είναι πολύ ευρύτερο από τους ίδιους τους αριθμούς της οικονομίας. Τις συντεταγμένες της οικονομίας λίγο πολύ τις ξέρουμε και ακόμα λιγώτερο τις ελέγχουμε, ως εκ τούτου το παρόν άρθρο θα ασχοληθεί κυρίως με τα πέραν της οικονομίας, με τα θεσμικά και πολιτικά ζητήματα σχετικά με το κόμμα νέου τύπου που χρειαζόμαστε. Ο τρόπος της οικονομικής διαχείρισης προκύπτει από τις αρχές, τους στόχους, την συγκρότηση και το προσωπικό ενός νέου κόμματος.

    Δεδομένου του κατ’ εξοχήν πασοκικού χαρακτήρα («πράσινα» ή «γαλάζια» πασοκικού) της μεταπολιτευτικής πολιτικής διαχείρισης και του αριστερού προσήμου αυτής της περιόδου, η προσφορώτερη παράταξη για να γεννήσει κάτι τέτοιο είναι η ευρισκόμενη δεξιώτερα του κέντρου (συμπεριλαμβανομένου και του Κέντρου, όχι όμως με την έννοια του νεφελώδους «μεσαίου χώρου»). Το γεγονός ότι το κόμμα που σήμερα επαγγέλλεται την κυρίως εκπροσώπηση αυτής της παράταξης είναι κλινικά νεκρό (η ολιγότητα π.χ. των υποψηφιοτήτων για τη θέση του Γραμματέα αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό) διευκολύνει ακόμη περισσότερο τα πράγματα, αφού η φύση απεχθάνεται το κενό. (Να σημειώσουμε εδώ ότι αρνούμαστε να προσεγγίσουμε τους «Ανεξάρτητους Έλληνες» ως ανεξάρτητο κόμμα, θεωρώντας τους κατ’ ουσίαν εσωκομματικό αντισαμαρικό συνδικαλισμό και αποτύπωση της δραχμικής συνιστώσας της παράταξης).

    Εδώ, ο σημερινός πρωθυπουργός έχει μιαν ιστορική ευκαιρία: ακολουθώντας τα βήματα του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο οποίος διέλυσε τον «Ελληνικό Συναγερμό» για να δημιουργήσει την ΕΡΕ και κατόπιν δημιούργησε την Νέα Δημοκρατία από τις στάχτες της ΕΡΕ, να διαλύσει το σάπιο, νεκρό κόμμα του και να σαλπίσει τη γέννηση του καινούργιου, ενός κόμματος χτισμένου με άλλες προϋποθέσεις τις οποίες θα επιχειρήσουμε νε περιγράψουμε σε λίγο. Η αποστράτευση του παλαιού πολιτικού προσωπικού είναι δεδομένη, αναπόφευκτη, αλλά ο κ. Σαμαράς έχει ακόμα σήμερα μια δυνατότητα επιλογής (ένα προνόμιο) που οι άλλοι δεν έχουν: μπορεί (ναι, ακόμα σήμερα) να επιλέξει εκείνος αν θα ανήκει στο «παλιό» πολιτικό σύστημα ή στο «νέο»- και αν κάνει την δεύτερη επιλογή, έχει την ακόμα συναρπαστικότερη δυνατότητα να συνδιαμορφώσει το αυριανό πολιτικό τοπίο. Η εναλλακτική επιλογή είναι μεσοπρόθεσμα η οριστική αποστράτευση, στην καλύτερη (και λιγώτερο πιθανή) περίπτωση η ειρηνική αποστράτευση. Οι διεργασίες δημιουργίας ενός πολιτικού υποκειμένου και κομματικού φορέα που να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες θα λάβουν νομοτελειακά ούτως ή άλλως χώρα, είτε παρουσία είτε ερήμην των σημερινών πολιτικών ανδρών, μα αν ο κ. Σαμαράς αποδείξει -ακόμα και τώρα στο παρά πέντε- ότι μπορεί να πυροδοτήσει τις διαδικασίες για μια νέα μεταπολίτευση, θα κερδίσουμε πολύτιμο χρόνο, ταλαιπωρία, παράπλευρες απώλειες παντός είδους και άλλα τινά διόλου ευκαταφρόνητα. Οπότε, η εκούσια αυτοδιάλυση ενός σημερινού κόμματος εξουσίας για να καρπίσει στο χώμα της το καινούργιο θα ήταν το πιο ελπιδοφόρο από τα ενδεχόμενα.

    Αντιστρέφοντας καθ’ όλον ή κατά μέρος τα χαρακτηριστικά των μέχρι σήμερα κομμάτων (εξουσίας), το νέο κόμμα δεν μπορεί παρά να είναι:

    (α) Προγραμματικό:

    Η σύγκλιση των δυνάμεων που θα δημιουργήσουν έναν αυτοτελή πόλο με αξιώσεις διακυβέρνησης και πολιτικής ηγεμονίας (ένα «πλειοψηφικό ρεύμα» που λέγαμε) οφείλει να γίνει επί τη βάσει της πολύ συγκεκριμένης συμφωνίας για το δέον γενέσθαι. Για το δέον γενέσθαι πολιτικά, θεσμικά, οικονομικά, πολιτισμικά. Για πρώτη φορά στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, το «όραμα» δεν θα είναι συγκεχυμένο ακριβώς για να συμφωνούν όλοι («Αλλαγή», «καλύτερες μέρες», «περήφανη Ελλάδα το 2021») αλλά εξαιρετικά συγκεκριμένο, απευθυνόμενο σε πολίτες που ξέρουν τί θέλουν και ξέρουν τί δεν θέλουν (ακόμα κι αν δεν είναι έτσι η κατάσταση, ώστε να τους συμπαρασύρει να… μάθουν.) Επειδή όποιος κάηκε από τον χυλό φυσά και το γιαούρτι, τα «παχιά λόγια» μάλλον δεν πείθουν κανέναν πλέον. Όποιος προτείνει ανερυθρίαστα ή υπορρήτως να είναι το πρόταγμα/όραμα θολό και συγκεχυμένο ώστε να «ψαρεύει» περισσότερους, πραγματικά ψαρεύει σε θολά νερά. Αντιθέτως όμως, η μετ’ακριβείας έκθεση του τί ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε στην χώρα και γιατί σαρκώνει την στρατηγική της ειλικρίνειας.

    (β) Ριζοσπαστικό:

    Αν το νέο κόμμα δεν προτάσσει την έμπρακτη ρήξη με τις λογικές και τα πεπραγμένα του παρελθόντος, η δημιουργία του δεν έχει κανένα νόημα. Έμπρακτη σημαίνει προγραμματική, και με την ανθρώπινη ποιότητα πολιτικών στελεχών που να μπορεί να την εγγυηθεί. Εδώ, ριζοσπαστισμός είναι η ανατροπή της μέχρι σήμερα ισορροπίας που αναλύσαμε αλλού («Αντί για Νέα Μεταπολίτευση… εκ νέου Μεταπολίτευση») ως διάκριση «κερδισμένων» και «χαμένων» της Μεταπολίτευσης. Ένα πραγματικά νέο κόμμα θα αποστασιοποιείται ρητά από τα συμφέροντα των μέχρι σήμερα «κερδισμένων» και θα δομεί τις προϋποθέσεις για την αποκατάσταση των «χαμένων» (αξιοκρατία, ευνομία, ισονομία).

    (γ) Φιλευρωπαϊκό-Αστικό:

    Δεν γνωρίζω αν η Ελλάδα «ανήκει στη Δύση», πάντως σίγουρα εντάσσεται στρατηγικά στην Δύση. Η συμπόρευσή της με την ιστορική πρωτοπορία, με την πραγματικότητα της ενωμένης Ευρώπης –με όλα τα στραβά της- είναι εκ των ων ουκ άνευ και βασικός, θεμελιώδης λόγος και πρόταγμα της συσπείρωσης δυνάμεων που συγκροτούν τον νέο πόλο. Η υπεράσπιση της μετοχής της Ελλάδας στην Ευρώπη (και όχι π.χ. της γεωπολιτικής της δορυφορίας πέριξ της Τουρκίας) δεν μπορεί παρά να συμπορεύεται με την επαναδιεκδίκηση θέσης ισότιμου και ισόκυρου εταίρου, και όχι με την παραμονή σε μία από τις «πολλές ταχύτητες» μιας κατακερματισμένης Ευρώπης.

    (δ) Πατριωτικό:

    Πατριωτικό, γιατί προτάσσει την ετερότητα και αυτοτέλεια του ελλαδικού έθνους-κράτους. Την Ενωμένη Ευρώπη των εθνών, όχι την «Ευρωσούπα». Την ιστορική συνείδηση ως προϋπόθεση για να έχεις μέλλον, κάτι που μπορεί να συμβεί μόνο αν έχεις ρίζες στο παρελθόν. Την σπουδή της ιδιοπροσωπίας μας ως «εγχειρίδιο πολιτικής» αλλά και ύπαρξης.

    (ε) Κοινωνικό:

    Προτάσσοντας τα συμφέροντα όχι των κερδισμένων της «προηγούμενης παρτίδας», αλλά όσων κλήθηκαν αδίκως να πληρώσουν τον λογαριασμό, το νέο κόμμα έχει κοινωνικό, λαϊκό χαρακτήρα. Σημείο αναφοράς του είναι ο πολίτης και η νέα ελληνική οικογένεια, κάτι που αντικατοπτρίζεται στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων του προγράμματός του.

    Η παραπάνω διάταξη σε μεγάλο βαθμό υπερβαίνει τους διαχωρισμούς του παρελθόντος (πολιτικοί δεινόσαυροι ίσως θα την χαρακτήριζαν «αντιφατική»), και εδώ να σημειώσουμε ότι ως σπόρο για τέτοιες υπερβάσεις βλέπουμε πολύ θετικά την συνύπαρξη του εκσυγχρονιστή συνεπή τεχνοκράτη Στουρνάρα με τον Σαμαρά.

    Το κυρίως αίτημα ενός τέτοιου πολιτικού υποκειμένου δεν μπορεί παρά να είναι η «Νέα Μεταπολίτευση». Η οποία έχει δύο βραχίονες: (α) βαθιά μεταρρύθμιση – εκ βάθρων ανασχεδιασμό του κράτους, αναγκαστικά και σε συνταγματικό επίπεδο και (β) αποκατάσταση της δικαιοσύνης για την Μεταπολίτευση. Δηλαδή (α) «επανίδρυση του κράτους» και (β) μια «ελληνική Νυρεμβέργη». Ο ένας πυλώνας προϋποθέτει τον άλλον, μπορούν μόνο να συνοδοιπορούν.

    Το πρώτο πρόταγμα ξεπερνά τις αρμοδιότητες μιας απλής Βουλής και απαιτεί Συντακτική Εθνοσυνέλευση, η οποία θα θεσπίσει:

    -Τον πλήρη διαχωρισμό των εξουσιών (ξεχωριστή εκλογή κοινοβουλίου-εκτελεστικής εξουσίας, εκλογή δικαστικής εξουσίας, ασυμβατότητα μεταξύ υπουργικού και βουλευτικού αξιώματος) και την μετάβαση στην προεδρική δημοκρατία.

    -Την επανακατάληψη των ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων, οι οποίες αποτελούν δημόσιο χώρο και θα παραχωρούνται μόνον έναντι αντιτίμου και κατόπιν αδείας και ελέγχου σε ιδιώτες

    -Την αναίρεση των συνταγματικών προϋποθέσεων της «κομματοκρατίας», δηλαδή της συγκέντρωσης σχεδόν κάθε εξουσίας, εμμέσως ή άμεσα, στους κομματικούς μηχανισμούς.

    -Την εγκαθίδρυση πραγματικής ισονομίας, πλήρους ισότητας των πολιτών έναντι του νόμου χωρίς συνταγματικά προνόμια εξαίρεσης για βουλευτές ή υπουργούς

    Σε θεσμικό/νομοθετικό επίπεδο, πέραν του συντάγματος καθ’ εαυτό:

    -Την σμίκρυνση των εκλογικών περιφερειών (κυρίως μονοεδρικές) με στόχο την περιστολή του μαύρου πολιτικού χρήματος.

    [Παρεμπιπτόντως, ως προς το ασυμβίβαστο βουλευτή-υπουργού (ώστε i. η κυρίως απασχόληση του υπουργού να μην είναι η μέριμνα της βουλευτικής επανεκλογής του και συνακόλουθα ii. το υπουργείο να μην λειτουργεί ως βιοτεχνία παντοειδών εξυπηρετήσεων). Δυστυχώς, την προεκλογική αυτή δέσμευση δεν την είδαμε καν να πραγματώνεται με την παραίτηση των κοινοβουλευτικών υπουργών από τις βουλευτικές τους έδρες.]

    Τα παραπάνω οφείλουν οπωσδήποτε να προηγούνται από μια «ελληνική δίκη της Νυρεμβέργης», δηλαδή την απόδοση ευθυνών και την τιμωρία των υπευθύνων πολιτικών και πολιτικών ηγεσιών για την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας σήμερα. Κάτι τέτοιο είναι απολύτως αναγκαίο για το restart της ελληνικής πολιτικής ζωής, και δεν μπορεί να γίνει «δειγματοληπτικά» παρά μόνο πραγματικά.

    Αυτές οι προτάσεις δεν κατατίθενται ως «θέσφατα». Κατατίθενται σε έναν ζωντανό ιστότοπο αμφίδρομης επικοινωνίας ως βάσεις συζήτησης ή διαφωνίας, για να προκύψει κάτι καλύτερο, πληρέστερο, σωστότερο.

    Επίσης, όλες οι παραπάνω παρατηρήσεις αποτελούν καρυκεύματα, «δεύτερα βιολιά» στην θεμελιώδη διαπίστωση: τα παλιά ασκιά δεν μπορούν να κρατήσουν το καινούργιο κρασί. Τα σημερινά κόμματα «δεν τραβάνε», αποδεικνύονται νεκρά ως οργανισμοί, η λύση είναι αδύνατο να προέλθει από αυτά. Πάμε γι’ άλλα. Κι αν προλάβει να το αντιληφθεί και κανένας σοβαρός πολιτικός αρχηγός, τόσο το καλύτερο. Όχι όμως για να κάνει τα… ακριβώς αντίθετα!

  37. Aris. A avatar
    Aris. A 14/11/2012 20:10:06

    Τυχερός ο Σαμαράς οι συνθήκες δουλεύουν για αυτόν.

    Οι μεγάλες πολιτικές οικογένειες μας τελείωσαν. Μετρήθηκαν στον χειρισμό της κρίσης και απέτυχαν.

    Οι μεγιστάνες του τύπου είναι στην ουσία μπατίρηδες. Περιμένουν κανένα ψευτοδάνειο για να την βγάλουν. Επίσης και μεγάλα επιχειρηματικά ονόματα που δεν ξέρουν που χρωστάνε τα μαγαζιά τους.
    Τους τελειώνεις με το να αποδεχτείς έλεγχο του ελληνικού τραπεζικού συστήματος από την Ευρώπη.

    Οι ξένοι τους έχουν στην μπούκα και για αυτό θέλουν να ελέγχουν το ταμείο για να μην πάνε τα λεφτά στα ίδια αρπακτικά.

    Ο μύθος της μεταπολίτευσης και της αριστεράς ξεθώριασε. Δεν τους παίρνει κανείς στα σοβαρά και όλοι σκατοψυχάνε την γεννιά του πολυτεχνείου.

    ο Σαμαράς είναι σαν το σεντερ φορ που του έρχεται μια καταπληκτική μπαλιά μπροστά στο τέρμα και το μόνο που έχει να κάνει είναι να την σπρώξει στα δύχτια.

    Πρέπει να τιμήσει τρεις λέξεις ως κυβερνήτης. Διακαιοσύνη, Νοικοκύρεμα, Αξιοκρατία.

    Δηλαδή να μπουν κλέφτες φυλακή να προχωρήσει την αναδιοργάνωση του δημοσίου και να φέρει τους ικανούς της χώρας στο προσκήνιο.

    Αμα τα κάνει πριν πεθάνει ας δώσει ένα λούστρο στα παιδιά του για να γυαλίζουν το όνομα του που μπορεί να μείνει στην ιστορία.

    Φάκτωρ πολύ καλό άρθρο γραμμένο από άνθρωπο που κατανοεί την πραγματικότητα.

    • αντώνιος3 avatar
      αντώνιος3 @ Aris. A 14/11/2012 21:00:23

      "Δηλαδή να μπουν κλέφτες φυλακή να προχωρήσει την αναδιοργάνωση του δημοσίου και να φέρει τους ικανούς της χώρας στο προσκήνιο."

      Eλα όμως που έχασε κι αυτός τη λίστα...

  38. Nikos Kaplanis avatar
    Nikos Kaplanis 14/11/2012 20:13:28

    οι προτάσεις μου στο nikos blog http://argolidapost.blogspot.gr/2011/03/blog-post.html απο τον Μάρτιο του ΄11
    ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
    Πολλά ακούγονται και γράφονται για την αναγκαιότητα των μεταρρυθμίσεων (επιβεβλημένων και εκ του Μνημονίου),αλλά σχεδόν κανείς δεν τολμά να παραδεχτεί οτι αυτές οι μεταρρυθμίσεις δεν χτυπούν την ρίζα του κακού που είναι η αποτυχία της διοίκησης όπως αυτή δομήθηκε και λειτούργησε απο το ΄74 μέχρι σήμερα.Σε φιλικές μου συναναστροφές αρέσκομαι να επαναλαμβάνω την παρακάτω ρήση:"Άν η μεταπολίτευση ήταν πείραμα ,τότε απέτυχε!"Στο κείμενο που ακολουθεί παραθέτω προσωπικές σκέψεις σχετικά με δομικές και επιβεβλημένες αλλαγές στο μοντέλο της διοίκησης της Ελληνικής Πολιτείας,για προβληματισμό και επεξεργασία,με την επισήμανση οτι η Δημοκρατία μας θα παραμείνει μια αβασίλευτη Δημοκρατία.
    Α:Θα πρέπει να υπάρξει σαφής διάκριση των εξουσιών(εκτελεστικής,βουλευτικής,δικαστικής και του Τύπου).Δυστυχώς η προεδρευομένη κοινοβουλευτική δημοκρατία έχει αποτύχει σε αυτήν την διάκριση.Το εκλογικό σώμα θα πρέπει να εκλέγει τόσο το εκτελεστικό ,όσο και το βουλευτικό(κανείς δεν θα μπορεί να είναι ταυτόγχρονα Υπουργός και Βουλευτής).Είναι απαραίτητη η δημιουργία Συνταγματικού Δικαστηρίου που θα είναι η ύψιστη Δικαστική Αρχή ,η οποία θα επιλαμβάνεται όλων των σοβαρών θεμάτων αλλά και θα ελέγχει τον ελεύθερο ρόλο του Τύπου εξασφαλίζοντας την ελευθερία των δημοσιογράφων αλλά και την μη εξαρτησή τους απο κάθε είδους συμφέροντα.
    Β:Ως αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η μετατροπή του πολιτεύματος μας σε Προεδρική Δημοκρατία κατά το πρότυπο της Γαλλικής ή και Αμερικανικής Δημοκρατίας.Δεν μπορώ να καταλάβω ,πόσο μάλλον να δεχθώ οτι ο Πρόεδρος μας είναι ένα διακοσμητικό στοιχείο,χωρίς ουσιαστική συμμετοχή στην διαμορφούμενη πολιτική.Το πολίτευμα μας δεν κινδυνεύει απο τα πρόσωπα ,οπότε ο Πρόεδρος πρέπει να είναι ο πραγματικός εκφραστής της Λαικής έκφρασης και ο ουσιαστικός Αρχηγός του Κράτους.
    Γ:Σε μια μικρή χώρα όπως η Ελλάς ,με τις δεδομένες γεοπολιτικές ,γεωστρατηγικές και γεοοικονομικές εξισώσεις ,η πολιτική αστάθεια που παρατηρείται απο προσωπικές φιλοδοξίες ,που εξυπηρετούν υποκειμενικές και μόνο ματαιοδοξίες,αποτελεί κίνδυνο για το δημόσιο συμφέρον.Ως εκ τούτου η επικράτηση της άποψης σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης πόλλων κομμάτων,προσκρούει στις σύγχρονες ανάγκες για ηρεμία και ισορροπία στο πολιτικό σκηνικό.Τα σημερινά κόμματα πρέπει να αποκτήσουν α:τη δομή (στη βάση τους) πολιτικών φορέων ζύμωσης και διαμόρφωσης πολιτικής,και β: (στη κορυφή τους) τη λειτουργία έκφρασης αυτών των πολιτικών στην πράξη.Η ύπαρξη ενός Κεντροδεξιού και ενός Κεντροαριστερού κόμματος (με τις παραπάνω εξισώσεις) εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον ,ενώ διασφαλίζεται και η πολυφωνία στην ζύμωση και διαμόρφωση της πολιτικής.
    Δ:Η θητεία του Προέδρου αλλά και των βουλευτών θα πρέπει να είναι πενταετούς διάρκειας,ενώ η θητεία των υπουργών θα πρέπει να εξαρτάται απο τη βούληση του Προέδρου.Άν κάποιος υπουργός εκπέσει του αξιώματος του λόγω της παραπάνω θέλησης ,τότε επιστρέφει στην όμαδα των μελών του εκτελεστικού που ψηφίσθηκε στις εκλογές και διαδραματίζει συμβουλευτικό ρόλο (χωρίς δικαίωμα ψήφου) της Βουλής ,αλλά και μέλος της ηγετικής ομάδας του κόμματός του (με δικαίωμα ψήφου σε ζητήματα διαμόρφωσης πολιτικών ).
    Ε:Κανείς πολίτης δεν θα μπορεί να εκλεγεί για περισσότερες απο δύο θητείες στην θέση του Βουλευτή,ενώ για τη συμμετοχή του στην ομάδα "Των Σοφών" του κόμματος του ,και άρα στην πιθανή υπουργοποίησή του κάθε Έλληνας Πολίτης θα έχει ίσα δικαιώματα ,αφού θα εκλέγονται σε ανοιχτές εκλογές του κόμματος κάθε 3 χρόνια,(2 χρόνια πρίν απο τις Γενικές εκλογές κατα τη διάρκεια ανάδειξης υποψήφιου Προέδρου),ενώ η λίστα αυτή θα ανανεώνεται σε κάθε εκλογική αναμέτρηση απο το Ελληνικό Εκλογικό Σώμα.
    ΣΤ: Ο Πρόεδρος θα μπορεί να εκλεγεί για δύο συνεχόμενες θητείες.Μετά την παρέλευση επόμενης προεδρικής περιόδου θα μπορεί να διεκδικήσει μια ακόμα θητεία ,αν και εφόσον στο κόμμα του αποφασισθεί η πλήρης αναγέννηση της ομάδας "Των Σοφών" και η αντικαταστασή τους με νέα στέλεχη από την Ελληνική κοινωνία και το Ελληνικο Κοινοβούλιο.
    Όλες οι παραπάνω θέσεις αποτελούν αντικείμενο προβληματισμού και χρειάζονται επεξεργασία.Θεωρώ πως πολλές απο αυτές τις θέσεις με την κατάλληλη διαβούλευση μπορούν να επιτελέσουν σημαντική τόνωση στη σωστή λειτουργία του Κράτους .Άν δε,συνδυαστούν και με μεγάλες αλλαγές στη δομή και λειτουργία της γραφειοκρατίας τότε νομίζω πως μπορούμε να ομιλούμε για μια ουσιαστική και αναγκαία ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!!!

  39. Ν. ΖΕΡΒΑΣ avatar
    Ν. ΖΕΡΒΑΣ 15/11/2012 01:21:44

    Πολύ ωραίος ο dim, άντε γιατί ορισμένοι θέλουν να γεμίσουν την Ν.Δ. από συνιστώσες σαν του Τ.ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.!!! ελεύθερη οικονομία + εθνικό φρόνημα. χωρίς αυτά τα 2 μαζί δεν υπάρχει Ν.Δ.

    • Χάρης avatar
      Χάρης @ Ν. ΖΕΡΒΑΣ 15/11/2012 02:51:26

      Σωστοτατος ο dim!Ετσι ακριβως ειναι.Δεν πρεπει να περικλειουμε την παραταξη στα θελω μας,αλλα να δεχτουμε οτι θα εχει και φιλελευθερες τασεις,και πατριωτικες,και ευρωπαικες.Και παλιους και νεους.Κανεις δεν περισσευει.

  40. bagne avatar
    bagne 15/11/2012 15:51:35

    αυτα μπορει να γινουν, αλλα δεν θα γεννηθουν μεσα απο τη ΝΔ. το κομμα,οπως κ το πασοκ εχασαν το τρενο της εξελιξης υπηρετωντας συμφεροντα. πιθανως στελεχη της να δημιουργησουν το κομμα που περιγραφεις.....

    • Nikos Kaplanis avatar
      Nikos Kaplanis @ bagne 15/11/2012 20:10:38

      bagne αν το post σου αφορά τις δικές μου προτάσεις αποκλειστικά τότε:::::::::,τα κόμματα είναι οργανισμοί που αποτελούνται απο την ηγεσία,τη γραφειοκρατία,τους οπαδούς,τους ψηφοφόρους.Οι αλλαγές είναι αμφίδρομες κινήσεις(κορυφή-βάση,βάση-κορυφή),,,Αν στην πορεία συναντηθούν τότε θα έχουμε την αλλαγή και τη μετάλλαξη.Ως ένα απλό μέλος της ΝΔ και Έλληνας Πολίτης Θέλω και Μπορώ να συνεισφέρω σε αυτήν την αλλαγή που περιγράφω!!!!Και σε αυτήν την προσπάθεια πρέπει να υπάρξει Συμμετοχή του απλού λαού!!!

  41. ΗΝΧ avatar
    ΗΝΧ 18/11/2012 15:57:50

    Η ''ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'', το κόμμα που με υπευθυνότητα, δημιούργησε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ΔΕΝ πρέπει να αλλάξει όνομα. Θα αποτελεί προσβολή όχι μόνο στον ίδιο, αλλά και σε όλους όσους πίστεψαν και πάλεψαν για τις ιδέες του, πιστεύουν και παλεύουν ακόμη!
    Η ΝΔ είχε πάντα σαφής θέσεις για το που ανήκει στον ευρωπαϊκό αλλά και στον ελληνικό χώρο, τι πιστεύει για την ανάπτυξη- ζητούμενο των ημερών, την παιδεία, τον πολιτισμό, την Υγεία κλπ .
    Η ΝΔ -πέρα από τις τελευταίες εξελίξεις λόγω τρόικας, δεν έχει κυβερνήσει όπως ...πάει ο καιρός. Είχε σαφείς θέσεις, σαφές πρόγραμμα ανάπτυξης και λειτουργίας της Οικονομίας και του Κράτους . Βεβαίως στο παρελθόν έκανε σημαντικά σφάλματα πολιτικής (κρατικοποίησεις λεωφορείων-ΗΣΑΠ , ΟΑ, Εμπορικής, κα το 1977) που δεν υπήρχαν στις προγραμματικές δηλώσεις ούτε άρμοζαν στην ιδιοσυγκρασία και ευρύτερη πολιτική της, αλλά -προφανώς όσο θυμάμαι- άλλου είδους ήταν οι τότε πολιτικές ''επιταγές''.

    Η ΝΔ καθόρισε τη μελλοντική πορεία της Ελλάδας στην Ευρώπη, έδωσε τιτάνιο αγώνα για αυτό και χάρη στη γραμμή αυτή πορευόμαστε.
    Η ΝΔ στάθηκε στο πλευρό όλων των ελλήνων ανεξαιρέτως κομματικής και πολιτικής τοποθέτησης.
    Η ΝΔ αποκατάστησε τη Δημοκρατία στον υψηλότερο βαθμό που μπορεί να φτάσει η έκφραση της ελευθερίας της Δημοκρατίας .

    Η ΝΔ στάθηκε δίπλα στον εργαζόμενο και χάρη σε αυτή επήλθε πρόοδος, οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.
    Η ΝΔ στάθηκε πάντα δίπλα και πάνω απο τους νέους...
    Η ΝΔ πρέπει να παραμείνει ως ΝΔ και να προσπαθήσει στην υλοποίηση των στόχων όπως προεκλογικά έχει περιγράψει σαφώς ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, γέννημα-θρέμμα της μεγαλύτερης και ιστορικότερης ελληνικής παράταξης.
    Θα αποτελέσει τραγικό ολίσθημα και προσβολή της ιστορίας η αλλαγή του ονόματος.
    Η ΝΔ ήταν και θα είναι μία και ενιαία, αφοσιωμένη στη ευρωπαική ιδέα, τον φιλελεθερισμό, τον ριζοσπαστισμό, τη σιγουριά για το αύριο.

  42. Maximus Decimus avatar
    Maximus Decimus 18/11/2012 18:12:55

    Πάνος Παναγιωτόπουλος
    Να φτιάξει νέο «Συναγερμό» ο Σαμαράς

    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=237310

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.