#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/02/2010 09:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η... Καμπούλ εκδικείται καθημερινά τον κ. Χρυσοχοϊδη



Οι πολύ καλές δημόσιες σχέσεις του υπουργείου ΠΡΟ.ΠΟ. δούλεψαν ολονυκτίς. Έτσι σήμερα διαβάζουμε στον Τύπο ότι για τα απανωτά επεισόδια που ξεκίνησαν προχθές λίγο πριν από τα μεσάνυχτα πίσω από την εφορία Αμαρουσίου και κατέληξαν στο μακελειό στον Βύρωνα, με έναν νεκρό πολίτη και δύο αστυνομικούς φταίνε «λάθη και εσφαλμένοι χειρισμοί σε συνδυασμό με ερασιτεχνισμό και παιδαριώδεις παραλείψεις, ασυνεννοησία και επιπόλαιες εκτιμήσεις αστυνομικών οργάνων». Η πολιτική ηγεσία δεν φταίει ποτέ. Φταίνε πάντα η ανεπαρκέστατη εκπαίδευση των αστυνομικών και η έλλειψη επαγγελματισμού.

Η αλήθεια είναι βέβαια κι αυτή την φορά διαφορετική. Αν ο κ. Χρυσοχοΐδης ρωτούσε την γνώμη αστυνομικών που βγαίνουν καθημερινά στους δρόμους θα μάθαινε ότι για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί δεν ευθύνονται τα προηγούμενα, ή μόνο τα προηγούμενα. Ευθύνεται κυρίως η πρωτοφανής έλλειψη ηθικού που επικρατεί στιες τάξεις της αστυνομίας ως συνέπεια του κυνηγητού που εξαπέλυσε ο ίδιος εναντίον της. Οι αστυνομικοί διστάζουν μπροστά στους εγκληματίες να ενεργήσουν αποφασιστικά, επειδή φοβούνται μην μπλέξουν και βρεθούν στα πρωτοσέλιδα κατηγορούμενοι.  Κι αυτός ο δισταγμός, αυτή η αυτοσυγκράτηση μπροστά στην απειλή του Τύπου και της καταγγελίας είναι που αφοπλίζει ουσιαστικά την αστυνομία.

Κανείς δεν πιστεύει φυσικά ότι οι αστυνομικοί είναι άγγελοι. Και κλέφτες θα υπάρχουν ανάμεσά τους και τσαμπουκάδες και ψευτόμαγκες, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα. Και φυσικά κανείς μας δεν μπορεί να ανεχθεί ξυλοδαρμούς και βασανισμούς πολιτών, είτε Ελλήνων είτε αλλοδαπών.

Άλλο αυτό όμως και άλλο σε μια εποχή πρωτοφανούς και εισαγόμενης εγκληματικότητας στην Ελλάδα, ο κ. Χρυσοχοΐδης να εξαπολύει μια εκστρατεία «μηδενικής ανοχής της αστυνομικής αυθαιρεσίας», κομμένης και ραμμένης για τα δελτία των 8.  

Ο κ. Γ. Παπανδρέου έδωσε στον κ. Χρυσοχοϊδη την θέση του υπουργού ΠΡΟ.ΠΟ. διότι προφανώς πίστευε στις δυνατότητές του και επειδή είχε την έξωθεν καλή μαρτυρία μετά την, έστω και έτσι όπως έγινε, εξάρθρωση της 17 Νοέμβρη. Είχε επίσης ο κ. Χρυσοχοϊδης και τη στήριξη των ξένων μυστικών υπηρεσιών με τις οποίες συνεργάστηκε καλά.

Ο ίδιος ο υπουργός από την άλλη, εμφανιζόταν ισχυρός, με αυτοπεποίθηση και γνώστης της κατάστασης που επικρατούσε στην οδό Κατεχάκη. Ετσι, πήγε στο γνωστό υπουργείο και έκτοτε άρχισε τις... πιρουέτες. Απαξίωσε την Αστυνομία δημοσίως, λέγοντας τα χάλια που βρήκε, απείλησε θεούς και δαίμονες, ανέβασε τον πήχυ ψηλά και νόμισε ότι έτσι καθάρισε και θα τα λύσει όλα σε λίγους μήνες.

Αμ δε, η πραγματικότητα δεν είναι παραμύθι κύριε Χρυσοχοϊδη. Η Ελλάδα δεν βρίσκεται πλέον στην εποχή του χωροφύλακα – τοποτηρητή στο χωριό. Η Ελλάδα είναι σήμερα πεδίο ανάπτυξης μιας πρωτοφανούς και ξενόφερτης εγκληματικότητας που δεν αντιμετωπίζεται καταδιώκοντας την …αστυνομία.

Όταν ο αστυνομικός είναι έτοιμος να μπουκάρει μαζί με συναδέλφους τους σε μια γιάφκα αλλοδαπών κακοποιών και δεν σκέφτεται πως θα ενεργήσει αποτελεσματικότερα, αλλά πως δεν θα την …πατήσει και δεν θα βρεθεί κατηγορούμενος, τότε όλοι αντιλαμβάνονται ότι το παιχνίδι για την Έννομη Τάξη έχει χαθεί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/02/2010 09:38:10

    "Ο κ. Γ. Παπανδρέου έδωσε στον κ. Χρυσοχοϊδη την θέση του υπουργού ΠΡΟ.ΠΟ. διότι προφανώς πίστευε στις δυνατότητές του και επειδή είχε την έξωθεν καλή μαρτυρία".

    Με το πρώτο σκέλος, διαφωνώ. Προφανώς του έδωσε τη συγκεκριμένη θέση γνωρίζοντας την κατάσταση "εκεί έξω", και προεξοφλώντας ότι εκ των αποτελεσμάτων θα κοπεί οριστικά η όρεξη του υπερφιλόδοξου υπουργού να αμφισβητήσει (σε ορατό χρονικό διάστημα) την παντοδυναμία του.

    Με το δεύτερο σκέλος, συμφωνώ με έναν... ποιοτικό προσδιορισμό: μιλάμε κυριολεκτικά για την ΕΞΩΘΕΝ καλή μαρτυρία. Συγκεκριμένα, για την εξ... Ατλαντικού καλή μαρτυρία. Αυτή, ναι, είναι χρήσιμη και στους δύο!

    • trellakias avatar
      trellakias @ Αυριανιστής 17/02/2010 18:55:00

      Να συμφωνήσω απόλυτα με σένα φιλαράκι και να προσθέσω πως οι άριστες πράγματι σχέσεις του ΠΡΟ.ΠΟ. με την Αμερικανική Πρεσβεία και τη αμερικανική διπλωματία που μέχρι και τον τίτλο του σοβαρότατου διαδόχου-αρχηγού στο πασοκ, έχουν διαδοθεί!

  2. t avatar
    t 17/02/2010 10:23:07

    Αποκλεισμένη από την αστυνομία παραμένει και σήμερα η οδός Χάρητος στο Κολωνάκι μετά τη βομβιστική επίθεση στην είσοδο των γραφείων της επενδυτικής τράπεζας JP Morgan.

  3. Σον Πεν avatar
    Σον Πεν 17/02/2010 10:44:52

    Θλιβερό να σκοτώνεται είτε πολίτης είτε αστυνομικός.
    Ομως να μη μας παραλύσει ο φόβος.
    Τότε χαθήκαμε.
    Αν συνεχίσουμε να μετράμε τη ζωή μας -όπως στα Ελληνοτουρκικά με παράμετρο τον κίνδυνο-ας τα μαζεύουμε να φεύγουμε.
    "ΟΣΤΙΣ ΤΟ ΧΑΛΚΕΟΝ ΧΕΡΙ ΒΑΡΥ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ....."

  4. haroylhs avatar
    haroylhs 17/02/2010 11:11:20

    ...φταίει η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου που έκανε τους αστυνομικούς ..σκληρούς απέναντι στούς καλούς Αλβανούς κακοποιούς . Γιατί να προσπαθήσουν να συλλάβουν τα παιδιά με τα όπλα προτεταμένα ; έτσι αυτοί πέταξαν τις χειροβομβίδες ε και τι έγινε ένας Ελληνας αθώος σκοτώθηκε ,δεν σκοτώθηκε δα και κανείς από αυτούς για να διτάξωμε έρευνα και να θέσωμε σε διαθεσιμότητα τους τραυματίες αστυνομικούς , ευτυχώς που γλυτώσαμε πάλι να μας πει ο ..Αλαβάνος ρατσιστές...

  5. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 17/02/2010 11:15:14

    Πόση αποτελεσματικότητα να περιμένεις από ένα υπουργό που λέει δημόσια ότι θα χάνει τη δουλειά του όποιος αστυνομικός αγγίξει αλλοδαπό, τη στιγμή που χιλιάδες αλλοδαποί κυκλοφορούν ανάμεσά μας με πιστόλια στις τσέπες;
    Πόσο μπορεί να σε εμπνεύσει για τις καλές προθέσεις του ένας Υπουργός που, παρόλο που ξέρει ότι η πλειοψηφία της εγκληματικότητας οφείλεται στους παράνομους μετανάστες, αυτός σπρώχνει λυσσασμένα το νομοσχέδιο για την παροχή Ελληνικής ιθαγένειας σε εκατοντάδες χιλιάδες Αλβανούς, Πακιστανούς, Αφγανούς, Σουδανούς και κάθε καρυδιάς καρύδι;
    Πόσο σοβαρά να πάρεις ένα Υπουργό, που την επομένη ημέρα των "αυστηρών" δηλώσεών του περί τρομοκρατίας πάνε οι πιτσιρικάδες και του κάνουν πλάκα, βάζοντας βόμβα μπροστά στη Βουλή και τους τσολιάδες του Άγνωστου Στρατιώτη;

  6. Green St avatar
    Green St 17/02/2010 11:16:25

    Θυμάμαι τον Χρυσοχοϊδή με τι άνεση έβγαινε πριν τις εκλογές και κατηγορούσε τους προηγούμενους υπουργούς δημόσιας τάξης. Σε κάθε περίπτωση βρισκόταν στα παράθυρα και μιλούσε για την μείωση του ηθικού της ελληνικής αστυνομίας, για περίεργες μετατάξεις προσωπικού κοκ. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πόσα και ποιά από αυτά που έλεγε τότε ο κος Χρυσοχοϊδης ήταν αλήθεια γνωρίζω όμως ότι τα κοινωνικά προβλήματα είναι πολλά και έχουν διαφορετικές και πολύπλοκες γεννεσιουργές αιτίες. Οπότε είναι αφελές να βγαίνεις και να κατηγορείς τους πάντες παρουσιάζοντας τον εαυτό σου περίπου ως μεσσία.
    Εχω κάνει μια πρόβλεψη και κάθε μέρα βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στην επαλίθευσή της. Ο Χρυσοχοϊδης θα είναι ο πρώτος υπουργός αυτής της κυβέρνησης που θα φύγει νύχτα και το σύστημα που τον αγιοποιεί έως σήμερα θα είναι πρωταγωνιστής στην αποκαθήλωσή του αύριο.

  7. isnogood avatar
    isnogood 17/02/2010 11:31:12

    ΜΟΝΟ ΑΝ ΒΓΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

    http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_1447.html

    • Orestios avatar
      Orestios @ isnogood 17/02/2010 14:29:18

      Να αφήσετε το Στρατό ήσυχο. Δεν χρειάζεται να φορτωθεί την ανικανότητα των κυβερνώντων. Αν δεν μπορεί ο Χρυσοχοΐδης να εκτελεί το καθήκον του υπάρχει η παραίτηση. Υπάρχουν ικανότεροι, φαντάζομαι, στο κυβερνών κινηματοκόμμα.
      Ο Στρατός επουδενί δεν οφείλει να απαλλάξει από το βάρος της ανικανότητάς τους ανθρώπους χαμηλής απόδοσης. Ο ρόλος του είναι η υπεράσπιση της χώρας από εξωτερικούς κινδύνους. Για τους εσωτερικούς υπεύθηνος είναι μόνο ο Υπουργός ΠΡΟΠΟ.

  8. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 17/02/2010 11:31:13

    Εμαθα ότι οί κακοποιοί Αλβανοί είχαν βγει μέ άδεια από τίς φυλακές Λαρίσης.
    Επίδομα αδείας τούς είχανε δώσει;Λέω,μήπως τώρα πού θά τό κόψουν από μας,τό δώσουν σ'αυτούς!

  9. ΙΔ avatar
    ΙΔ 17/02/2010 12:03:08

    Καθόλου παράξενο να πήραν και επίδομα.Όμωs έχω να κάνω μια παρατήρηση για τίs ικανότητεs του Κοεντζόγλου. Εάν οι μυστικέs υπηρεσίεs δεν έσκαγαν στά χέρια του Ξηρού τον πυροκροτητή δεν θα γινόταν ήρωαs ο τότε υπυργόs δημόσιαs τάξηs.Όσο για την διαδοχή στο πασόκ αυτή θα γίνει όταν το αποφασίσει ο Παπανδρέου εάν προηγουμένωs δεν έχουμε διάλυση του πολιτικού συστήματοs.

  10. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 17/02/2010 12:40:53

    Mία ανεξιχνίαστη ανθρωποκτονία, δύο επίσης ανεξιχνίαστες ένοπλες ληστείες σε βάρος τραπεζών, μια ακόμη ένοπλη ληστεία με θύμα επιχειρηματία, που τραυματίστηκε από όπλο των ληστών και κανα δυό ακόμη ληστείες, είναι κάποια περιστατικά που συνέβησαν το τελευταίο χρονικό διάστημα στην Κεφαλλονιά, ένα τόπο ιδιαίτερα ήσυχο μέχρι πρόσφατα.Η τοπική αστυνομία φαντάζει απούσα και αδύναμη να αντιδράσει. Ο κόσμος ανησυχεί.Ο Θεός βοηθός.

  11. t avatar
    t 17/02/2010 13:02:44

    - Ένας ένοπλος άντρας, με κουκούλα, ήταν ο δράστης της ληστείας το βράδυ της Τρίτης, στο σούπερ - μάρκετ «DIA» στο Κορωπί. Ο δράστης, με την απειλή όπλου απέσπασε το ποσό των, 600 € από τα ταμεία του καταστήματος και κατάφερε να διαφύγει πεζός!

    - Ληστεία έγινε λίγο πριν τις 11, σε υποκατάστημα της ΑΤΕ στο Ψυχικό. Δύο άγνωστοι κρατώντας όπλα ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους και αφού άρπαξαν χρήματα εξαφανίστηκαν.

    - Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε πριν από λίγο ε υποκατάστημα της Citibank στην Πατριάρχου Ιωακείμ στο Κολωνάκι. Η αστυνομία έχει αποκλείσει την περιοχή.

    - Ο ένας από τους δράστες που συνέλαβε η αστυνομία μετά το περιστατικό στο Βύρωνα είχε παραβιάσει άδεια από τις φυλακές Λάρισας. Ο άλλος είχε αποδράσει από το ΑΤ Θήβας με ένα ψεύτικο πιστόλι. Οι ίδιοι είχαν ληστέψει πολλές τράπεζες όπου έσπαζαν τις τζαμαρίες με βαριοπούλες.

  12. ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ 17/02/2010 14:04:21

    Η εγκληματικότητα δεν αφορά μονοσήμαντο γεγονός, αλλα διαδικασία και έτσι πρέπει να αντιμετωπισθεί, δύνοντας έμφαση στο στοιχείο του αιφνιδιασμού. Αυτό δεν έχει γίνει κατανοητό από την πολιτική και φυσική ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, το χειρότερο δε, είναι ότι δεν έχει γίνει αντιληπτό ούτε απο τους ίδιους τους Αστυνομικούς.

  13. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 17/02/2010 14:12:18

    Εμ κάθε μερα του Αι Γιαννιού θα είναι, του κωλόκατσε μιας φορά το joker και την είδε παν μέγιστος.

  14. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 17/02/2010 14:28:18

    Ο Χρυσοχοϊδης δεν είπε σε κανέναν αστυνομικό να μην δρα αποφασιστικά. Είπε να μην κάνουν μαλακίες. Αν οι αστυνομικοί αδυνατούν να δράσουν αποφασιστικά χωρίς να κάνουν μαλακίες, δεν είναι μόνο δικό τους πρόβλημα. Είναι θέμα κακής επιλογής συγκεκριμένων ιδιοσυγκρασιών, που κακώς φέρουν σήμα, και ελλιπούς εκπαίδευσης.

    Επίσης τι πάει να πει «όπως σε όλα τα επαγγέλματα, έτσι και στην αστυνομία υπάρχουν και βλαμμένοι»? Ίδια είναι η αναλογία στα ποσοστά γομαρισμού που παρατηρούνται στα υπόλοιπα επαγγέλματα με τα σώματα ασφαλείας? Ίδιος είναι και ο κοινωνικός αντίκτυπος?

    Επιπρόσθετα, από που προκύπτει το «Και φυσικά κανείς μας δεν μπορεί να ανεχθεί ξυλοδαρμούς και βασανισμούς πολιτών, είτε Ελλήνων είτε αλλοδαπών», δεν έχετε βαρεθεί να λέτε αυτό το ψέμα? Αφού έχει αποδειχθεί πολλάκις και κατα σειροή από σχολιαστές εδώ, οτι η κακομεταχείριση εγκληματία αλλοδαπού κρατουμένου είναι κάτι ιδεολογικά ανεκτό γιατι «στέλνει μήνυμα και στους άλλους». Το «κανένας» λοιπόν πως προκύπτει?

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Kurosaki Ichigo 17/02/2010 15:13:21

      kurosaki, συγνώμη φίλε μου αλλά μας απαγγέλλεις σήμερα το ίδιο ποιηματάκι με τις παιδικές δικαιολογίες του Πάκη Παπάκη, μόνο που τώρα τα πράγματα έχουν χειροτερεύσει ακόμη περισσότερο.
      Για όλα φταίει ο αστυνομικός έτσι;
      Για σκέψου λίγο καλύτερα αυτά που λές.
      Ο απλός αστυνομικός έδωσε εντολή να χαϊδεύονται τα αυτιά των ξένων λαθρομεταναστών ή ο Μίχος ο Ρεζίλης;
      Ο απλός αστυνομικός φταίει που το κέντρο της Αθήνας έχει γίνει απροσπέλαστο για τους Έλληνες ή η ελεεινή παθητικότητα της επιχειρησιακής ομάδας που έχει επιλέξει ο Μίχος;
      Ο απλός αστυνομικός έφτιαξε νομοσχέδιο που προβλέπει την Ελληνοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών, που ο Θεός ξέρει τί εγκλήματα έχουν διαπράξει στις ίδιες τους τις χώρες;
      Ο απλός αστυνομικός καθόρισε την ηγεσία και τα ανώτατα και ανώτερα κλιμάκια της ιεαραρχίας τηα αστυνομίας που συντάσσουν τα επιχειρησιακά σχέδια ή ο Προποτζής;
      Σκέψου τί γράφεις, άνθρωπέ μου πριν κάτσεις στο πληκτρολόγιο γιατί εκνευρίζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ο απλός κόσμος που βιώνει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ πραγματικότητα και όχι την τηλεοπτική πραγματικότητα.
      Δεν ξέρω πότε ήταν η τελευταία φορά που ήγες στο κέντρο της Αθήνας αλλά σου προτείνω να κάνεις μια βολτίτσα να δείς τί πραγματικά συμβαίνει.
      Χαρτούμ και Καμπούλ έχει καταντήσει.
      Φοβάσαι να κοιτάξεις δεξιά και αριστερά, μπας και παρεξηγηθεί κανας καυκάσιος ή αλβανός από την παρουσία σου.
      Γι' αυτό σου λέω, τέρμα οι αμπελοφιλοσοφίες, τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ Kurosaki Ichigo 17/02/2010 15:47:13

      Ζω στον Κολωνό και τα βλέπω από πρώτο χέρι.
      Γι αυτό ζητάω αποτελεσματική και τυπικά σωστή αστυνομία. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Και θεωρώ ότι για να μπορεί να γίνει αποτελεσματική η αστυνομία χωρίς να γκαρίζει η αριστερά, πρέπει πάνω από όλα να είναι όσο πιο τυπικά σωστή γίνεται.
      Κάθε φορά που προκύπτει τέτοια ανάρτηση, βρισκόμαστε συνεχώς στον ίδιο παρονομαστή. Καλούμαστε να διαλέξουμε ανάμεσα στο «τυπικά σωστό» και το «αποτελεσματικό». Το δίλημμα αυτό όμως είναι ψευδέστατο.
      Από τότε που ανέβηκε το ΠαΣοΚ στην εξουσία και με την παράλληλη ανάληψη της ηγεσίας της Ν.Δ από τον Αντώνη Σαμαρά (τον οποίο υπερ-εκτιμώ), έχει χαθεί κάθε μέτρο, κάθε πρόσχημα και η παρουσίαση των γεγονότων μαζί με την παράθεση απόψεων, έχουν γίνει ανέντιμα μονόπλευρες. Μια ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα υπήρχε να μπαίνει κανείς να διαβάζει σημαντικές απόψεις και τοποθετήσεις ψαγμένων ανθρώπων, κατάντησε μη πω.
      Την μεγαλύτερη ζημιά στον Σαμαρά και στον φιλο-πατριωτικό χώρο δεν την κάνουν τόσο οι ανερμάτιστοι διεθνιστές και τα ΠαΣοΚικά φερέφωνα, όσο μεγάλο μέρος προβληματικής ποιότητας υποστηρικτών του Σαμαρά. Εκ των έσω δημιουργείται το ανάχωμα, όχι από έξωθεν κακόβουλους. Έχει μαζευτεί ότι χειρότερο κυκλοφορεί, το αυτο-κολακεύεται και γιγαντώνετε με οπαδικού τύπου προτροπές και ρητορείες. Αν ο Σαμαράς αποφασίσει να πάρει σκούπα και φαράσι, μαζί με τους μπακογιαννικούς καλά θα κάνει να ρίξει κανα ξώφαλτσο και λίγο παραπέρα.
      Δεν έχει πρόβλημα με τον Σαμαρά ο κόσμος. Με μεγάλη μερίδα των λυσσασμένων υποστηρικτών του το έχει το πρόβλημα. Και από ότι φαίνεται, όχι αδίκως.

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Kurosaki Ichigo 17/02/2010 16:11:34

      Kurosaki, χαίρομαι που τουλάχιστον συμφωνούμε ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο.
      Πρέπει όμως να σου πώ ότι δεν καταλαβαίνω τις τελευταίες 10 γραμμές του σχολίου σου.
      Κατά τη γνώμη μου, δεν κολλάνε πουθενά στο συνολικό σχόλιο.
      Από το "Την μεγαλύτερη ζημιά στον Σαμαρά . . . μέχρι το τέλος.
      Άκου φιλαράκι, οι απόψεις είναι οι απόψεις σου και είναι σεβαστές σαν απόψεις σου ως εκεί ομως.
      Τί εννεοείς όταν λές "χαμηλή ποιότητα υποστηρικτών του Σαμαρά";
      Τί εννοείς "έχει μαζευτεί ότι χειρότερο κυκλοφορεί";
      Θέλω να πιστεύω ότι είτε είσαι εξαιρετικά νεαρούλης που νομίζεις ότι ξέρεις τα πάντα για τη ζωή επειδή έγινες 30 χρονών (αυτοσχεδιάζοντας αυτάρεσκα και επιπόλαια) είτε είσαι από το είδος των ανθρώπων που τους αρέσει να εκτοξεύουν πυροτεχνήματα και κατηγορίες προς τους άλλους, χωρίς βέβαια να μπορούν να τα τεκμηριώσουν με οποιαδήποτε στέρεα επιχειρήματα.
      Με εκτίμηση,
      "ένας από αυτούς που είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί"

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kurosaki Ichigo 17/02/2010 16:43:46

      @ μας δουλεύουν
      Είναι οπαδός του συνθήματος "σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα". Μην ασχολείσαι μαζί του. Λέει σαχλαμάρες.

    • trellakias avatar
      trellakias @ Kurosaki Ichigo 17/02/2010 19:02:56

      Να κόψεις την λαλακία κάνει κακό στα μάτια έλεγε η γιαγιά μου στον Τύρναβο φιλαράκι Kurosaki Ichigo, και τα περι αλλοδαπών και ρατσισμού να πας να τα πεις στις οικογένειες τις αδικοχαμένης Αμαλίας Γκινάκη, και στην γυναίκα του αδικοχαμένου υδραυλικού χθες.

  15. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 17/02/2010 14:44:08

    Το δόγμα ΠΑΚΗ του Δεκεμβρίου 2008 (δολοφονία ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ),περί παθητικής Αστυνομίας ,αλλά πολύ περισσότερο το δόγμα ΠΡΟ.ΠΟ περί στησίματος πισινού από τους Αστυνομικούς πρός τους πολίτες ,έφερε τα αποτελέσματα που ζούμε σήμερα .
    Η ασφαλειά μας είναι στο κενό οι Αστυνομικοί φοβούμενοι για το παραμικρό ,δεν είναι διατεθιμένοι να επιβάλλουν την τάξη ,γιατί γνωρίζουν ,ότι και να κάνουν ότι και να πούν ,ανεξαρτήτως αποτελέσματος αυτοί είναι σίγουροι ότι θα βρεθούν μπλεγμένοι ,με συνέπειες να σύρονται στα δικαστήρια τις περισσότερες φορές αδίκως ,να τίθενται σε διαθεσιμότητα ,κατηγορούμενοι άνευ σοβαρών στοιχείων σε βάρος τους από υπόδικα άτομα αμφιβόλου ηθικής.
    Επιπλέον έχουν τους ειδήμονες επί παντός ,δημοσιογράφους να λοιδωρούν την Αστυνομία ήτε δίκαια ήτε άδικα.
    Πάντως και εμείς οι πολίτες τέτοια αστυνομία θέλουμε ,εφόσον δεν αντιδρούμε επαρκώς να απαιτήσουμε από την ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ να κάνει την δουλειά της ,γνωρίζοντας όμως το δύσκολο έργο της ,δυστύχως όμως μας κατατρώει εσφαλμένα φυσικά το συνδρομο του Χωροφύλακα της Χούντας,με αποτέλεσμα σήμερα να εκδικούμαστε την ατολμία μας να αντισταθούμε ,στο πρόσωπο του σημερινού Αστυνομικού ,φτάνοντας σε ακραία σημεία να θεωρούμε ως δεδομένο αυτά που καταγγέλει ένας κακοποιός και ψεύδη αυτά που καταθέτει ο Αστυνομικός.
    Μην μας κακοφαίνετε λοιπόν θέλουμε να μπορούμε να πηδάμε λίγο μπάτσο με τίμημα την έκπτωση στην ασφαλειά μας

  16. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 17/02/2010 15:00:32

    Καταπληκτικό θεατρικό έργο του Μολλιέρου και πασίγνωστο:Ο Αρχοντοχωριάτης αξίζει να το διαβάσετε(Άσχετο με την ανάρτηση,απλά έτσι μου ήρθε)

  17. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 17/02/2010 15:24:32

    ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ.
    Δηλαδη κ.Υπουργέ που θα παει αυτο το βιολι μονο η Αστυνομια φταιει και εσυ που την διευθυνεις εχεις μονο ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ;;;;;
    Μια του κλεφτη δυο του κλεφτη υπουργε εγινες βαρετος,δωσε ενα χρονοδιαγραμμα και αν αποτυχεις ΔΙΝΕ ΤΟΥ,οι καιροι ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.

  18. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 17/02/2010 15:49:13

    Τόν Στρατό δέν τόν βγάζουν,όχι γιατί πράγματι δέν πρέπει,αλλά διότι τόν φοβούνται σάν τόν διάβολο.Γιά τόν ίδιο λόγο τρέμουν στήν ιδέα ενός πολέμου.
    Ξέρουν αυτοί!Πάντως,προβλέπω πώς στό τέλος,όλοι θά γίνουμε κυνηγοί,καί θά αρχήσουμε καί περιπολίες στίς γειτονιές.

  19. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 17/02/2010 15:51:06

    ΠροΠο
    Joker
    ΛοΤΤο
    Στοίχημα

    και αν σου κάτσειιιι;

  20. Orestios avatar
    Orestios 17/02/2010 16:29:53

    Πόσοι πρέπει να πεθάνουν για να παραιτηθεί?

  21. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 17/02/2010 16:56:26

    Γι αυτό σου είπα Μιχαλάκη:Μεγάλη μπουκιά φάε,μεγάλη κουβέντα μην πείς!Οχι,όχι, ακόμα κανείς δεν ζήτησε την παραίτησή σου, και γι αυτό προφανώς δύο είναι οι λόγοι: ή α) τρίβουν χαιρέκακα τα χέρια τους, που τώρα λούζεσαι αυτά που έλεγες , ή β)περιμένουν σαδιστικά την στιγμή που θα σου πεί ο δικός σου,να κατέβεις απ'το τρένο.Διαλέγεις και παίρνεις δικέ μου.
    Πάντως,αν αυτό σε παρηγορεί,όλο και κάποιο ...παρασινάκι θα βρεθεί να σε στηρίξει,ενθυμούμενο ακόμα καί την κυρία Μπενάκη.Πάλι καλά, που δεν θυμήθηκε τον Γκίκα.Εδώ,δεν μπορείς να μην σκεφθείς πως της στραβιάς ψ...λής,οι τρίχες της φταίνε.

  22. t avatar
    t 17/02/2010 17:13:08

    Είναι απίστευτο αλλά αληθινό. Ένας αστυνομικός που ήταν στην εμπλοκή στον Βύρωνα ακούστηκε να λέει: "Τον έφαγα" και εννοούσε τον άτυχα 25χρονο υδραυλικό που προφανώς θα πέρασε για τον ληστή! Ο αστυνομικός πανηγύριζε επειδή νόμιζε ότι 'έφαγε' τον ληστή

    • Orestios avatar
      Orestios @ t 17/02/2010 17:19:45

      Έτσι σου είπαν να γράψεις?

    • t avatar
      t @ t 17/02/2010 17:32:03

      karaivaz

      http://www.youtube.com/watch?v=pPrPid4PGwA&feature=player_embedded
      .

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ t 17/02/2010 17:45:36

      Είναι οπαδός του συνθήματος “όσοι δεν είναι μαζί μας είναι ενάντιων μας”. Μην ασχολείσαι μαζί του. Λέει σαχλαμάρες

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ t 17/02/2010 17:47:20

      Μήπως έπρεπε να πει κάτι όπως
      'ωχ, όχι, δεν είναι δυνατόν, φοβάμαι ότι σκότωσα τον κακομοίρη που μας πετούσε χειροβομβίδες!'

    • trellakias avatar
      trellakias @ t 17/02/2010 19:19:48

      Προφανώς θα έπρεπε οι καημένοι οι αλβανοί να μην έκαναν την πράξη αυτή στην Ελλαδίτσα της Δημοκρατίας με την πραγματική αγάπη και την ανοιχτή αγκαλιά στους μετανάστες όλου του κόσμου, με την πίστη στην συμφιλίωση των Λαών, την αγάπη στον πόνο του κακόμοιρου πονεμένου μετανάστη, αλλά στην υποανάπτυκτη Η.Π.Α. να τους κάνουν κομμάτια και να δώσουν και ηθική επιβραβεύση στους αστυνομικούς που έκαναν ΜΟΝΟΝ την δουλειά τους.
      Η πολλή δημοκρατία με αριστερά γυαλιά έφερε την χώρα εδώ με μια φοβερή διάθεση αυτοικανοποίησης σε ότι είναι αντίθετο στην συνοχή της κοινωνίας των Ελληνικών αρχών που ήταν κυρίαρχα πριν από μια δεκαετία! Θα μου πείτε όλα αλλάζουν οπότε γιατί να έχουμε τις ίδιες απόψεις εμείς? Οπότε δεν πειράζει, Ζήτω η λαλακία του Έθνους μας.

  23. socrates avatar
    socrates 17/02/2010 18:53:18

    Ούτε τους δικούς του δεν μπορεί πια να προστατέψει ο Προποτζής.
    Κατάσταση κλαυσίγελως!
    Η επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας των Οικολόγων-Πράσινων, πρώην υποψήφια ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ιδρύτρια του Ιατρικού Κέντρου Αποκατάστασης Θυμάτων Βασανιστηρίων εν Ελλάδι (και μόνιμη κατήγορος των σωμάτων ασφαλείας για …βασανιστήρια λαθρομεταναστών), τακτική εισηγήτρια της “ένωσης πολιτών κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας”, ιδρυτικό μέλος κάμποσων ΜΚΟ και χαίρουσα διαφόρων άλλων ιδιοτήτων και τίτλων κρατικής αναγνώρισης, Μαρία Πίνιου-Καλλή, έπεσε θύμα ξυλοδαρμού και ληστείας από… μετανάστες!
    Από τις πρώτες στιγμές είχε αντιληφθεί ότι οι δράστες δεν ήταν Ελληνες και καθώς παρέμενε αιμόφυρτη στο οδόστρωμα, συνειδητοποιούσε ότι το ψυχολογικό σοκ ήταν μεγαλύτερο και από τον σωματικό πόνο. «Πρέπει να καταλάβετε ότι για μένα ήταν διπλό το χτύπημα. Είκοσι πέντε χρόνια ασχολούμαι με μετανάστες και ξαφνικά βρέθηκα κάτω από τις μπότες τους, να με κλωτσούν.

    [Οποιοδήποτε σχόλιο περιττεύει]

  24. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 17/02/2010 18:57:28

    Είναι απίστευτα αυτά που ακούω στα κανάλια...προτείνω δε στην επόμενη σύλληψη που θα κάνει η αστυνομία να πάρει τη σύμφωνη γνώμη των:Γκαιντέ,Τρέμη,Καραιβάζ και λοιπών λαμογιών.Ιδιαίτερα απίστευτη όμως είναι η στάση του Λιακόπουλου (συνδικαλιστή της αστυνομίας),υποθέτω θα θέλει να ερωτάται κι αυτός πριν από κάθε σύλληψη.Αντί λοιπόν να τους πλακώσει στις αγωγές όλους αυτούς που κάθε βράδυ "διδάσκουν" στα δελτία ειδήσεων από το πως αρμέγεται η αγελάδα μέχρι το πως πιλοτάρεται ένα διαστημόπλοιο -με την ίδια "αυθεντία" πάντα-κάθεται και ξεπληρώνει τις υποχρεώσεις του στον Προπό.
    Σε κάθε επάγγελμα δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα.Θα χάσεις κιόλας ,θα μάθεις και την άλλη φορά θα τα πας καλύτερα.Ο δικηγόρος ξέρει ότι δε θα κερδίσει όλες τις δίκες,ο γιατρός δε θα σώσει όλους τους ασθενείς,ο σκουπιδιάρης δε θα σαρώσει όλα τα σκουπίδια.Να τους λυντσάρουμε? Οι αστυνομικοί πήγαν να συλλάβουν δύο επικίνδυνους κακοποιούς και αντί να τους ευχαριστήσουμε τους σταυρώνουμε.Λόγω Προπό προσπάθησαν να συλλάβουν και προφανώς δεν πυροβόλησαν στο ψαχνό στην πρώτη αντίδραση με αποτέλεσμα την κατάληξη που είχαμε.Τρέμω στη σκέψη ότι μπορεί ο άτυχος νέος να έχει χτυπηθεί από αστυνομικό...τί έχει να ακουστεί Θεέ μου!

  25. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 17/02/2010 19:24:11

    Η άνοιξη μας έφτασε εμπρός βήμα ταχύ.....

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/02/blog-post_2822.html

  26. kwlotoumpas avatar
    kwlotoumpas 17/02/2010 19:56:50

    "Δεν πέθανε από τις σφαίρες των ληστων ο ανύποπτος πολίτης" λένε οι πληροφορίες των δικηγόρων.
    Δεν πέθανε από τους ληστές=τον σκότωσαν οι αστυνομικοί
    Ανύποπτος πολίτης=πολίτης αλβανικής καταγωγής
    Οι επικίνδυνοι κακκοποιοί ακούστηκε 200 φορές την μέρα πως είναι Αλβανοί.
    Η παράπλευρη απώλεια δεν εχει καταγωγή και ιθαγένεια?
    Το 18 μηνών ορφανό του θύματος δεν πρέπει να λάβει ιθαγένεια, γιατί θα θυμώσει ο Καρατζαφέρης, έχει και επίκαιρη επερώτηση το κόμμα του την Παρασκξευή στη Βουλή, μην του χαλάσουμε το σκηνικό.
    (Ο Χρυσοχοίδης είναι ακόμα αγαπημένος των αμερικανών?)

  27. Orestios avatar
    Orestios 17/02/2010 20:43:46

    Σφάζουν τον ΠΡΟΠΟτζη στο mega. Έτσι μπράβο. Αφήστε τον να ξευτιλιστεί μόνος του. Τα καταφέρνει άψογα.

  28. t avatar
    t 17/02/2010 21:24:44

    Ύποπτο δέμα εξουδετερώθηκε στο πολιτικό γραφείο του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη?
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1107442&lngDtrID=244
    .

  29. fantomas avatar
    fantomas 17/02/2010 22:33:53

    ''Ο ίδιος ο υπουργός από την άλλη, εμφανιζόταν ισχυρός, με αυτοπεποίθηση και γνώστης της κατάστασης που επικρατούσε στην οδό Κατεχάκη. Ετσι, πήγε στο γνωστό υπουργείο και έκτοτε άρχισε τις… πιρουέτες. Απαξίωσε την Αστυνομία δημοσίως, λέγοντας τα χάλια που βρήκε, απείλησε θεούς και δαίμονες, ανέβασε τον πήχυ ψηλά και νόμισε ότι έτσι καθάρισε και θα τα λύσει όλα σε λίγους μήνες.

    Αμ δε, η πραγματικότητα δεν είναι παραμύθι κύριε Χρυσοχοϊδη. Η Ελλάδα δεν βρίσκεται πλέον στην εποχή του χωροφύλακα – τοποτηρητή στο χωριό.''

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΟΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΦΑΝΕΡΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΥΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΙΧΑΛΗ (ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ)!!!

  30. χρεωκοπία avatar
    χρεωκοπία 17/02/2010 23:37:12

    Καλάσνικοφ και χειροβομβίδες; τι να σου κάνουν και οι αστυνομικοί; ορίστε τραυματίστηκαν και αυτοί αν σας ικανοποιεί, επιπλέον ένας αθώος πέθανε και οι δράστες σώοι και αβλαβείς.
    Έχετε καταλάβει ότι ο αγώνας είναι λίγο άνισος και πολλές φορές θα είναι χαμένος; Εδώ έχουν υλικό πολέμου οι άνθρωποι και το χρησιμοποιούν εν ψυχρώ στις πόλεις μέρα μεσημέρι...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ χρεωκοπία 17/02/2010 23:41:50

      Για όλα φταίνε οι κακοί μπάτσοι, για όλα φταίνε οι κακοί μπάτσοι, για όλα φταίνε οι κακοί μπάτσοι, για όλα φταίνε οι κακοί μπάτσοι, για όλα φταίνε...

      Δεν είναι τίποτα, μην ανησυχείς: Έκανα μία μικρή επίδειξη "αριστερού" και "προοδευτικού" λόγου. Φαντάζομαι θα σε έπεισα.

  31. xehasiarhs avatar
    xehasiarhs 18/02/2010 09:24:55

    μία μπούρδα είπες...9 σφαίρες έριξε στον ανύποπτο εργάτη ο δημόσιος υπάλληλος....

    • KM avatar
      KM @ xehasiarhs 18/02/2010 15:04:01

      ...στο κεφάλι του οποίου έβρεχε χειροβομβίδες! Αυτές, παρεμπιπτόντως, ποιοί τις πέταγαν;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.